Zabava

Zašto volim Fejsbuk

Goran Vučković RSS / 23.10.2009. u 15:54

4036331239_482f4b394c_o.jpg

Čika Vene razvaljuje! :)

Profil čika Venea na Facebook

Profil fan kluba

EDIT: Za one koji ne znaju ko je čika Vene - tekst iz Politike, priložila gordanac u jednom komentaru dole



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

lakipingvin lakipingvin 16:00 23.10.2009

kakav lik

Goran Vučković Goran Vučković 16:08 23.10.2009

Re: kakav lik

Ja sam bio malo manje plgu za matematiku, pa su mi čika Venetove zbirke bile dobro zagrevanje za proizvode tandema Uščumlić-Miličić i takođe Demidoviča, u kasnijim razredima srednje
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:09 23.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
Ja sam bio malo manje plgu za matematiku, pa su mi čika Venetove zbirke bile dobro zagrevanje za proizvode tandema Uščumlić-Miličić i takođe Demidoviča, u kasnijim razredima srednje

Руске збирке рулз.

Сузе су ми потекле од смеха!
vishnja92 vishnja92 16:31 23.10.2009

Re: kakav lik

jeeeeeee :)))))))))

oni moji iz razreda isli jedne godine preko ZPU na skijanje u Poljsku, i na povratku pita carinik ortaka "a sta ti je ovo tvrdo ovde?" - "pa Veneova zbirka..."

Vene rules

a kako se zvala ona najhit i najteza ruska?
vishnja92 vishnja92 16:32 23.10.2009

Re: kakav lik

a sad odo da postanem fan
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 23.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
Ja sam bio malo manje plgu za matematiku, pa su mi čika Venetove zbirke bile dobro zagrevanje za proizvode tandema Uščumlić-Miličić i takođe Demidoviča, u kasnijim razredima srednje


Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj? Nesto mi se mota po glavi da je to bilo na faksu. A sad mi samo reci da si bio kod Labana u specijalnoj!?

Nego si cuo onaj vic (ispiricao sam ga marcu pa da ga preteknem): zasto etf-ovac ima brojeve telefona u kompleksnom obliku? Da moze da zove svoje imaginarne prijatelje

Goran Vučković Goran Vučković 16:56 23.10.2009

Re: kakav lik


Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj? Nesto mi se mota po glavi da je to bilo na faksu. A sad mi samo reci da si bio kod Labana u specijalnoj!?

Mi smo imali dosta uspešno odeljenje matematičko-tehničkog smera u srednjoj u Jagodini, pa smo se malo takmičili - i tako to.

EDIT: Ne kod Labana - meni devetka bila dosta - nisam imao interesa da se takmičim za dvanaesticu a učim "moderne" predmete
vishnja92 vishnja92 17:23 23.10.2009

Re: kakav lik

bilo bre u srednjoj skoli, srkiju se razredio mozak na onim visinama...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 23.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
bilo bre u srednjoj skoli, srkiju se razredio mozak na onim visinama...


Ne znam, mozda u tim vasim sabanskim srednjim skolama, kod nas se drzalo za Venea ko za Boga. Tek posle malo za prijemni se odmaklo.

vishnja92 vishnja92 17:38 23.10.2009

Re: kakav lik

sabanski ti fakultet

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:24 23.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
sabanski ti fakultet



Bolje sabanski, nego labanski.
pnbb pnbb 19:00 23.10.2009

Re: kakav lik

Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj?

ma da, i u 13. isto
Blade Runner Blade Runner 19:04 23.10.2009

Re: kakav lik

deka je očito bio nezaobilazan poslednjih 40ak godina
NNN NNN 20:14 23.10.2009

Vidim gomilu kolega ođe

Jeste li vi stvarno radili te zadatke iz tih zbiraka?
Blade Runner Blade Runner 20:25 23.10.2009

Re: Vidim gomilu kolega ođe

zbiraka

zbrka zadataka iz matematike
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 23.10.2009

Re: Vidim gomilu kolega ođe

NNN
Jeste li vi stvarno radili te zadatke iz tih zbiraka?


Ma kako su krenuli, ispasce jos da su ih radili u vrticu. U koji su isli sa Demidovicevom i Veneovom decom.
Doctor Wu Doctor Wu 22:48 23.10.2009

Re: kakav lik

Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj? Nesto mi se mota po glavi da je to bilo na faksu. A sad mi samo reci da si bio kod Labana u specijalnoj!?

Srki, bate, el si ti tu tvoju el-tehniku studirao u Nišu ili Prištini?
Sofroniye Sofroniye 23:34 23.10.2009

Re: kakav lik

Doctor Wu
Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj? Nesto mi se mota po glavi da je to bilo na faksu. A sad mi samo reci da si bio kod Labana u specijalnoj!?

Srki, bate, el si ti tu tvoju el-tehniku studirao u Nišu ili Prištini?


Zar je Laban predavao tamo ? :) Koliko se ja secam izbacili su ga 91 - 92, bio je napredan za svoje vreme :) Posle se valjda vratio po politickoj liniji ? :)

A na ETF-u se koristio Mitrinovic. Doduse ne secam se sta je Janjic koristio za analizu al' mislim da je isto bio Mitrinovic.
Goran Vučković Goran Vučković 23:44 23.10.2009

Re: kakav lik

Posle se valjda vratio po politickoj liniji ? :)

Ne želiš da znaš. Postoji period u kome je Vlada Teodosić bio dekan a Laban bio konseljere - kraj devedesetih - tvrdo dno.
Goran Vučković Goran Vučković 00:03 24.10.2009

Re: kakav lik

Još stoji etfmonkies na Angelfire. Evo ovde istorije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:28 24.10.2009

Re: kakav lik

Doctor Wu
Ne lozi me da si Uščumlić-Miličića i takođe Demidoviča radio u srednjoj? Nesto mi se mota po glavi da je to bilo na faksu. A sad mi samo reci da si bio kod Labana u specijalnoj!?

Srki, bate, el si ti tu tvoju el-tehniku studirao u Nišu ili Prištini?


U Cacku . I jedva sam je zavrsio! Al sam polozio elektroniku kod Caje (skoro) iz prve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 24.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
Još stoji etfmonkies na Angelfire. Evo ovde istorije.

To su bila vremena, mada sam zavrsio malo pre toga. Isli mi kolektivno s posla da "slusamo" predavanja kod pokojnog prof. Branka Popovica, na Bulevaru, sa megafonom.
Goran Vučković Goran Vučković 00:34 24.10.2009

Re: kakav lik

To su bila vremena,

Godine koje su pojele bubašvabe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:36 24.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
To su bila vremena,

Godine koje su pojele bubašvabe.


Vala da znas. Ala kenjam ovde, ko neki solunac.
NNN NNN 03:13 24.10.2009

Re: kakav lik

srdjan&Vučko

To su bila vremena


Pa vi tad niste ni studirali (više)
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:24 24.10.2009

Re: kakav lik

NNN
srdjan&Vučko

To su bila vremena


Pa vi tad niste ni studirali (više)


Sta bre nismo!? Ja bre bio na postdiplomskima u to vreme, pa valjda se to nesto racuna! Mis'im posle Cacka a pre Bolonje . A cekaj setio sam se jedne ultrateske zbirke, na koju je mozda mislila ona visnja, mada sumnjam da ona zna o cemu se ovde govori. Dakle jel' mozda: "Zbirka zadataka iz Matematicke Analize" Ljaško, Boljarcuk et. al. E taj Ljakse mi se isto tako nesto mota po glavi, teski bre neki zadaci, da umres. Nego jel' igrao neko pref sa Dragosem?

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:26 24.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
Još stoji etfmonkies na Angelfire. Evo ovde istorije.

Kako je ovo dobro, suze mi na oci kratkovide krenuse. Bas mi je drago da je sacuvano.

EDIT: Pazi samo ovo: "2. jul. Srbijanka Turajlic dobija resenje (bez obrazlozenja) kojim se razresava duznosti sefa Racunskog centra. Istog dana, Milos Laban upada u racunski centar i sa srafcigerom u ruci skida plocicu sa imenom dotadasnje upravnice i stavlja novu".
vishnja92 vishnja92 07:33 24.10.2009

Re: kakav lik

na koju je mozda mislila ona visnja, mada sumnjam da ona zna o cemu se ovde govori



jesti bre normalan? moja skola se nalazi u ulici NF - tamo su ti svi bili izbazdareni na etf godinama unapred. beznadezno - niko se nije cak ni zapitao sta bi zapravo hteo da radi u zivotu, toliko je ta indoktrinacija bila jaka. i onda me na faksu par godina kasnije sretne neki... neki... neki statigajaznam bezveznjakovic i pita "aaa, pa ti si na arhitekturi - sta, nisi uspela da polozis prijemni za ETF?"

hebo vas etf :)
a ako ovo cita neko moj iz razreda, hebo i njega :)))
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:44 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
na koju je mozda mislila ona visnja, mada sumnjam da ona zna o cemu se ovde govori



jesti bre normalan? moja skola nalazi se u ulici NF - tamo su ti svi bili izbazdareni na etf godinama unapred. beznadezno - niko se nije cak ni zapitao sta bi zapravo hteo da radi u zivotu, toliko je ta indoktrinacija bila jaka. i onda me na faksu par godina kasnije sretne neki... neki... neki statigajaznam bezveznjakovic i pita "aaa, pa ti si na arhitekturi - sta, nisi uspela da polozis prijemni za ETF?"

hebo vas etf :)
a ako ovo cita neko moj iz razreda, hebo i njega :)))



A meni prica ortakinja iz te inkriminisane skole pored "Verone", kad je usla jednom u bus i slusa neka dva klinca iz druge inkriminisane skole iz NF-a, i jedan kaze: "E, znas da sam juce usao u MG?!" a drugi klinac ce: "Eee, i?!", a prvi klinac kaze: "Ma pusti, jebote, tamo sve kreteni!".

Baj d vej, ja sam isao u tu drugu skolu u NF, zato i ne znam za tog tvog Uscumlica (cudo je da umem i da sabiram )
Doctor Wu Doctor Wu 07:47 24.10.2009

Re: kakav lik

Baj d vej, ja sam isao u tu drugu skolu u NF, zato i ne znam za tog tvog Uscumlica (cudo je da umem i da sabiram

Now it makes sense.
vishnja92 vishnja92 07:53 24.10.2009

Re: kakav lik

"Ma pusti, jebote, tamo sve kreteni!"

pa da, vodili smo se kao takvi.
("Verona" rules )

nego - jedina prednost vase skole je bila blizina crvenog kioska sa virslama i one poslasticarnice na uglu Balkanske - tamo su imali neke bozanstvene cokoladne bombice sa kikirikijem.

Now it makes sense.

Pajic, sta reci :))
posle se odao planinarenju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:56 24.10.2009

Re: kakav lik

Doctor Wu
Baj d vej, ja sam isao u tu drugu skolu u NF, zato i ne znam za tog tvog Uscumlica (cudo je da umem i da sabiram

Now it makes sense.


Hebi ga, sta cu . Nego jesi li i ti mozda visio u toj ulici, wujače, vidim znas ove zbirke i te stvari ?
vishnja92 vishnja92 08:00 24.10.2009

Re: kakav lik

wujače

ovaj blog ce da iznedri divnu zbirku vokativa, vidim ja :))
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:05 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
"Ma pusti, jebote, tamo sve kreteni!"

pa da, vodili smo se kao takvi.
("Verona" rules )

nego - jedina prednost vase skole je bila blizina crvenog kioska sa virslama i one poslasticarnice na uglu Balkanske - tamo su imali neke bozanstvene cokoladne bombice sa kikirikijem


Cekaj majku mu, a pekara kod onog Makedonca? Pa pljeskavice gore kod 20 Oktobra?! Mislim - strateska lokacija! Doduse, vama je Odeon bio blizi...A tu poslasticarnicu su dusmani iskonvertovali u neki blesavi butik tamo jos negde osamdeset i osme cini mi se.

Ma u pravu si, namucio sam se ko pas prve dve godine faksa, dok Caja nije malo profiltrirao te napuhane matematicare, posle bilo lakse.

vishnja92 vishnja92 08:10 24.10.2009

Re: kakav lik

Pa pljeskavice gore kod 20 Oktobra?!

e jeste, vidis, zaboravila sam
Doduse, vama je Odeon bio blizi...

nama je SKC bio blizi, duso moja draga - cisto da se notira
(ne znam s kojim moralnim autoritetom cu da ucim decu da ne beze iz skole jednog dana)
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:19 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
Pa pljeskavice gore kod 20 Oktobra?!

e jeste, vidis, zaboravila sam
Doduse, vama je Odeon bio blizi...

nama je SKC bio blizi, duso moja draga - cisto da se notira
(ne znam s kojim moralnim autoritetom cu da ucim decu da ne beze iz skole jednog dana)


E jeste, kako da ne, pa vi bre iz MG niste bela dana od tih zbirki videli, dzaba bi bilo taman da vam je skola bila U SKC-u.
Doctor Wu Doctor Wu 08:51 24.10.2009

Re: kakav lik

Verovali ili ne, ali mi smo na burek (prazan, sa sirom i jabukama) išli čak kod Spasovića, kod Balkana (nije se moglo bliže od ovih divljaka iz Tesle, :)), mada, kad zaribaš, nisu bile loše ni one masne piroške sa sirom (što dismr na povraćku) kod Atine. Čoveče, samo kad se sad setim šta smo sve trpali u stomak...
Goran Vučković Goran Vučković 08:53 24.10.2009

Re: kakav lik

mada, kad zaribaš, nisu bile loše ni one masne piroške sa sirom (što dismr na povraćku) kod Atine.

Ih, za nas, "decu sa sela", te piroške, kao i one najobičnije viršle sa senfom sa crvenog kioska ispod terazijske česme, bile su prava radost, kad povremeno dođemo nekim poslom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:31 24.10.2009

Re: kakav lik

Doctor Wu
Verovali ili ne, ali mi smo na burek (prazan, sa sirom i jabukama) išli čak kod Spasovića, kod Balkana (nije se moglo bliže od ovih divljaka iz Tesle, :)), mada, kad zaribaš, nisu bile loše ni one masne piroške sa sirom (što dismr na povraćku) kod Atine. Čoveče, samo kad se sad setim šta smo sve trpali u stomak...


Pa ti si onda bio onaj djak-pesak, o kome su KKK (Kocku Kocku Kockicu) snimali! E, tu si u pravu, bilo nas je ko kusih pasa, a pekare malobrojne cak i za nas same. Pazi kad smo uvodili "dezurstva", ono ko dize rucicu 5 minuta pred kraja casa, kao mora u klonju, pa ide kod Andjelka, da 'vata red za ceo razred. Nego jel' ti Uzelac predavao marksizam?

U dobar je taj Spasovic bio, tu mi negde stajao autobus iz mog predgradja. E, a gde bese ta Atina, ne mogu se setim?
cult cult 09:33 24.10.2009

Re: kakav lik

, a gde bese ta Atina,

na Terazijama. Piroške. I nisu imale taj miris o kom priča Wu (nemoj da mi kvariš slike iz detinjstva)
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:33 24.10.2009

Re: kakav lik

Goran Vučković
mada, kad zaribaš, nisu bile loše ni one masne piroške sa sirom (što dismr na povraćku) kod Atine.

kao i one najobičnije viršle sa senfom sa crvenog kioska ispod terazijske česme, bile su prava radost, kad povremeno dođemo nekim poslom...


I za nas, "decu iz grada" . Mada mi bogatiji smo umeli da se protegnemo i na pljeske do Nislije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:35 24.10.2009

Re: kakav lik

cult
, a gde bese ta Atina,

na Terazijama. Piroške. I nisu imale taj miris o kom priča Wu (nemoj da mi kvariš slike iz detinjstva)


Cekaj gde bre na Terazijama, daj neku blizu koordinatu. Ma pusti ti Wu-a, poznato je on dzangrizalo.

Aaa, ok, setio sam se bre, to je tamo pored danasnjeg Meka. U jeste, secam se sad i tih piroski, ali samo kroz maglu. Drzali smo se mi nasih teritorijalnih burekdzinica.
Doctor Wu Doctor Wu 09:47 24.10.2009

Re: kakav lik

E, a gde bese ta Atina, ne mogu se setim?

Kad iz Dragoslava Jovanovića izađeš na Maršala Tita, preko puta one Bigz-ove (?) knjižare, podruma, kod bioskopa Kosmaj (koliko se sećam, mislim da se tako zvao).

Godinama kasnije sam otkrio da je ona zgrada iznad Tesle Prva Srpsko Amerikanska Banka i da se ona pasarela koja je povezuje sa Teslom skroz smrskala pod teretom iste. Izgleda da je Banka na nekom malom klizištu, tako da je zgrada Tesle (koja je inače, pre renoviranja, bila prepuna karakterističnih dijagonalnih pukotina) pridržava. Ta Savska padina je i inače puna malih klizišta, izgleda da se podzemne vode sa Terazijskog grebena slivaju prema Savi kad su kiše i onda pokreću ta klizišta. Doduše, moguće je da je razlog i uništena kanalizacija,
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:58 24.10.2009

Re: kakav lik

Kad iz Dragoslava Jovanovića izađeš na Maršala Tita, preko puta one Bigz-ove (?) knjižare, podruma, kod bioskopa Kosmaj (koliko se sećam, mislim da se tako zvao).

Mislim na imena ulica - vidi se, old school!

Da, da, mislim da sam ukapirao gde je atina, sad sam je pogledao na google map-u, ali fala. A vidis to za banku nisam imao pojma, sto i nije cudo jer sam bio zauzet cekanjem u redu za burek, a posle nesto i nisam zalazio tamo. Ma djavo ce ga znati, ja se secam kroz maglu da smo imali neke silne ucionice u podzemlju, ali ne i da smo ikad imali problema sa vodom/govnima.
vishnja92 vishnja92 10:13 24.10.2009

Re: kakav lik

au, ala ste se pobrkali, ne mogu da verujem.

"Atina" je sa ove strane Terazija, prema skoli, a blizu bioskopa "Zvezda". najpre je tu bila i picerija, pa je bio neki sanitarni skandal, pa zatvorilo.
"Kosmaj" je preko puta, kada od "Kozare" krenes prema knezu.

piroske su godinama kostale 9 dinara.
Doctor Wu Doctor Wu 10:56 24.10.2009

Re: kakav lik

Ma pusti ti Wu-a, poznato je on dzangrizalo.

Što jes jes, ti stvarno k'o da si stalno na speedu, :).
Doctor Wu Doctor Wu 11:42 24.10.2009

Re: kakav lik

"Kosmaj" je preko puta, kada od "Kozare" krenes prema knezu.

Jao blama, jeste, preko puta Privredne komore. A kako se zvao onaj biskiš do Atine?
Goran Vučković Goran Vučković 11:47 24.10.2009

Re: kakav lik

Jao blama, jeste, preko puta Privredne komore. A kako se zvao onaj biskiš do Atine?

Piše kod Višnje
Goran Vučković Goran Vučković 11:49 24.10.2009

Re: kakav lik

piroske su godinama kostale 9 dinara.

Što reče knjiga recepata od babe jednog mog drugara: staviti kvasca za 25 para

Piroške sa džemom su bile meni još bolje od onih sa sirom...
Milan Novković Milan Novković 14:28 24.10.2009

Re: kakav lik

Nego jel' igrao neko pref sa Dragosem?

Pošto sam ja "samo" dvanaestak generacija ranije došao u "dodir" sa čovekom ne sećam se priča o preferansu (iako sam već u prvom semestru prestao da idem na sva predavanja i neobavezne vežbe), ali se sećam da je neko to koju decenijicu kasnije natuknuo.

Ja se sećam sledećeg - nije bilo "brezobraznog" brucoša koji je umeo da ga iznenadi pitanjem - onako polaaaako, bez prekida u priči, umeo je da odgovori na svako pitanje.

Još i dan danas, kad neko kaže "matrica", "determinanta", ja vidim njegove grafove u glavi
Milan Novković Milan Novković 14:37 24.10.2009

Re: kakav lik

Cekaj majku mu, a pekara kod onog Makedonca? Pa pljeskavice gore kod 20 Oktobra?! Mislim - strateska lokacija! Doduse, vama je Odeon bio blizi...A tu poslasticarnicu su dusmani iskonvertovali u neki blesavi butik tamo jos negde osamdeset i osme cini mi se.

Ma u pravu si, namucio sam se ko pas prve dve godine faksa, dok Caja nije malo profiltrirao te napuhane matematicare, posle bilo lakse.

Auuu, al vi autohtoni parlate tu geografiju. Ja se sećam "trovača" preko puta, a sve ostalo, osim restorana, pozaboravljano

Kad si već pomenuo Dragoša ranie i filtriranje ovde - zar nisu Dragoš Inc bili oni prvi, udarni, pešadijski redovi kad je filtracija bila u pitanju. Poneko je umeo da se uplete i u paučinu teorije kola pre nego što su ga dovukli pred Caju
NNN NNN 14:47 24.10.2009

Re: kakav lik

Nego jel' igrao neko pref sa Dragosem?
I ja sam razne priče za njega (mada mi je pričao drug za Tošića, da na nekom predavanju oni igraju pref, a Tošić nešto piše po tabli i samo u jednom trenutku se okrene i kaže "greška kolega, trebalo je da vučete damu!".

Nego, oduvek mi je na ETF-u bilo zanimljivo "rivalstvo" između Tesle i MG, i to je obično izgledalo ovako:
- Z. koliko je sati?
- Otkud znam.
- A, da, ti si išao u Teslu.
NNN NNN 14:53 24.10.2009

Re: kakav lik

zar nisu Dragoš Inc bili oni prvi, udarni, pešadijski redovi kad je filtracija bila u pitanju
Ovo nije važilo za gimnazijalce
Unfuckable Unfuckable 15:31 24.10.2009

Re: kakav lik

Jao blama, jeste, preko puta Privredne komore. A kako se zvao onaj biskiš do Atine?

samo vas gledam kako lupetate i pitam se dokle ćete :
(wuu opraštam zbog genijalnog komentara + "dismr na povraćku" ) a vama ostalima roditelji u četvrtak da dođu i da klečite na običnim olovkama pola sata.
Dakle, Terazije imaju PARNU stranu, pa kad se ide od bioskopa ZVEZDA, tu je Koloseum bio (pomfrit se jeo tamo) i nastavljajući ka Albaniji, dođe se do Srbijateksa i stepenica za Balkansku, pa se malo samo produži i tu je fuckin' Atina sa svojim piroškama, nema dalje, iza je Moskva i Česma.
A kada se već do te Česme dođe, koga ne mrzi neka pogleda preko puta, na NEPARNU stranu - tamo je fuckin' bioskop KOSMAJ uvučen ispod svoda, levo od Robne Kuče Bg, na desno se dođe do Kasine a sada je pored i buđavi Mek, i dalje od toga je bioskop Beograd, recimo
Hvala na pažnji
vishnja92 vishnja92 15:47 24.10.2009

Re: kakav lik

pa to sam isto i ja rekla, nista cetvrtak i olovke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 24.10.2009

Re: kakav lik

Unfuckable
Jao blama, jeste, preko puta Privredne komore. A kako se zvao onaj biskiš do Atine?

samo vas gledam kako lupetate i pitam se dokle ćete :
(wuu opraštam zbog genijalnog komentara + "dismr na povraćku" ) a vama ostalima roditelji u četvrtak da dođu i da klečite na običnim olovkama pola sata.
Dakle, Terazije imaju PARNU stranu, pa kad se ide od bioskopa ZVEZDA, tu je Koloseum bio (pomfrit se jeo tamo) i nastavljajući ka Albaniji, dođe se do Srbijateksa i stepenica za Balkansku, pa se malo samo produži i tu je fuckin' Atina sa svojim piroškama, nema dalje, iza je Moskva i Česma.
A kada se već do te Česme dođe, koga ne mrzi neka pogleda preko puta, na NEPARNU stranu - tamo je fuckin' bioskop KOSMAJ uvučen ispod svoda, levo od Robne Kuče Bg, na desno se dođe do Kasine a sada je pored i buđavi Mek, i dalje od toga je bioskop Beograd, recimo
Hvala na pažnji


E, prastaj i meni, ako moze, posto sam se malo pre nego sto je krenuo ovaj thread vratio sa Pogues-a. Jebote, ne znam ko je bio vise pijan, dal' Sean, da'l ja, dal' ovaj google map, koji me je ladno bacio na neku Atinu i piroske pored Meka (Terazije 28). I to sve od onog mekog piva koloradovskog. E, idem sad da procitam sve ispocetka, da vidim da nisam slucajno opet nekog psovao, pa da se izvinjavam.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:35 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
au, ala ste se pobrkali, ne mogu da verujem.

"Atina" je sa ove strane Terazija, prema skoli, a blizu bioskopa "Zvezda". najpre je tu bila i picerija, pa je bio neki sanitarni skandal, pa zatvorilo.
"Kosmaj" je preko puta, kada od "Kozare" krenes prema knezu.

piroske su godinama kostale 9 dinara.


Ili 900 milijardi dinara u vreme kad smo studirali.
Unfuckable Unfuckable 16:43 24.10.2009

Re: kakav lik

na neku Atinu i piroske pored Meka (Terazije 28)

sve je tačno, pa i adresa, samo što je Mek - preko puta
Pogues, hehehe, lijepo, lijepo
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 24.10.2009

Re: kakav lik

Milan Novković
Cekaj majku mu, a pekara kod onog Makedonca? Pa pljeskavice gore kod 20 Oktobra?! Mislim - strateska lokacija! Doduse, vama je Odeon bio blizi...A tu poslasticarnicu su dusmani iskonvertovali u neki blesavi butik tamo jos negde osamdeset i osme cini mi se.

Ma u pravu si, namucio sam se ko pas prve dve godine faksa, dok Caja nije malo profiltrirao te napuhane matematicare, posle bilo lakse.

Auuu, al vi autohtoni parlate tu geografiju. Ja se sećam "trovača" preko puta, a sve ostalo, osim restorana, pozaboravljano

Kad si već pomenuo Dragoša ranie i filtriranje ovde - zar nisu Dragoš Inc bili oni prvi, udarni, pešadijski redovi kad je filtracija bila u pitanju. Poneko je umeo da se uplete i u paučinu teorije kola pre nego što su ga dovukli pred Caju



He, ne bih da razocaram Wu-a, al' ja zablistao kod tog Dragosa, zvanog Grafos, od miloste . Misi'm da se to zvalo Algebra, ili Matis 1 ili tako neki djavo. Mada, dobro, u moje vreme to je vec sve bilo samo u pisanoj formi, tako da je uplitanje bilo teze, pa se i po neki teslic tu dao provuci, cak i ako samo sto je iz JeNeA dosao. Sta da vam kazem kad u srednjoj skoli nismo ucili determinante (visnjo prestani da se valjas po podu!) . I krene Dragos sa tom linearnom algebrom negde oko pola semestra, da objasnjava onako pred punim razredom (jedno 200 ljudi, 56-ica). Nacrta matricu krene da prica o determinantama, okrene se i pita, onako smeh u brk, pa dobro, je' ima neko da ovo nije ucio u srednjoj skoli?. I od 200 ljudi, samo ortak i ja (obojica iz Tesle) - rucice gore. A Dragos onako osmotri i progundja - pa ima vas. ;-). Dobro sto smo ispali smesni, nije vazno, neko sto nas izdadose ove druge zdepi iz Tesle koje su sedele tu sa nama i pravile se blesave.





mirelarado mirelarado 16:53 24.10.2009

Re: kakav lik

Тек сада ми је јасно зашто те пирошке памтим по вечитом чекању у реду и страху да ћу морати да дреждим док она машина не избаци нову туру! Види, молим те, колико само овде има бивших редовних конзумената!
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:56 24.10.2009

Re: kakav lik

kod tog Dragosa

тај драгош је светско име у области спектра графова. с-в-е-т-с-к-о. за разлику од многих умишљених ликова по београдском универзитету.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 24.10.2009

Re: kakav lik

Unfuckable
na neku Atinu i piroske pored Meka (Terazije 28)

sve je tačno, pa i adresa, samo što je Mek - preko puta
Pogues, hehehe, lijepo, lijepo


Pa eto, dosli sabani i kod nas u Seljorado

Nego, kakvo je to razvaljivanje od koncerta bilo, ne secam se da sam odavno video da sutka krece odma sa prvom pesmom. Pogotovu ne u Americi. Mora da smo svi bili mlogo pjani jos od samog pocetka. Sean je bio toliko cirke da je pevao u blokovima od po dve pesme. Al'l miki, kad otpeva, ne mozes da se ne zaplaces.I onda dodjem kuci i poglem sta se zbiva na blogu i vidim da su se raspilavili, ko je gde jeo kad je bio u srednjoj.







srdjan.pajic srdjan.pajic 17:10 24.10.2009

Re: kakav lik

marco_de.manccini
kod tog Dragosa

тај драгош је светско име у области спектра графова. с-в-е-т-с-к-о. за разлику од многих умишљених ликова по београдском универзитету.


A i u preferansu
Doctor Wu Doctor Wu 17:21 24.10.2009

Re: kakav lik

ne bih da razocaram Wu-a, al' ja zablistao kod tog Dragosa, zvanog Grafos, od miloste . Misi'm da se to zvalo Algebra, ili Matis 1 ili tako neki djavo.

Ili analiza, ili vector calculus, jbmlg...Mis'im, šta reći?
K'o veliš, kad propadaš, da ne ideš sam, nego još i čestitog Dragoša vučeš na dno.
Dobro sto smo ispali smesni, nije vazno, neko sto nas izdadose ove druge zdepi iz Tesle koje su sedele tu sa nama i pravile se blesave.

Pa, koliko vas je bilo tamo, crni Srđane?
Doctor Wu Doctor Wu 17:23 24.10.2009

Re: kakav lik

ZVEZDA

Jao, blama, jeste, ZVEZDA.
Što je najgore, tamo sam gledao jedan od najboljih filmova ikad, Hidden.
Unfuckable Unfuckable 17:26 24.10.2009

Re: kakav lik

pa da, Dragoslava Jovanovića udara pravo na Zvezdu, heh
vishnja92 vishnja92 18:22 24.10.2009

Re: kakav lik

Sta da vam kazem kad u srednjoj skoli nismo ucili determinante (visnjo prestani da se valjas po podu!)

necem :)))))))
mi smo bre u drugom razredu radili limese a ja onda zavrsila na faksu gde profa ne uspeva da objasni studentima sta biva sa izrazom x/n kad n -> beskonacno, pa mora da potegne pricu o jednoj kifli koju treba podeliti svim Kinezima. straota
Jao, blama, jeste, ZVEZDA.

a bre Wu, pa jesam li i tebi na nevidljivom modu?
Goran Vučković Goran Vučković 18:29 24.10.2009

Re: kakav lik

a bre Wu, pa jesam li i tebi na nevidljivom modu?

Ignorovao te
vishnja92 vishnja92 18:45 24.10.2009

Re: kakav lik

dibidus

ej, wu, hoces da mi budes fb drugar? fina sam & pitoma - evo pitaj vucka. a?
Doctor Wu Doctor Wu 18:55 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
dibidus

ej, wu, hoces da mi budes fb drugar? fina sam & pitoma - evo pitaj vucka. a?

de sam te bre ignorovao?
ja bih na fb samo ako bi mogao da nabacim karagaćinu sliku.
ja sam i inače mislio da je karagaća nik, a da je lik čist avatar.
kad ono avaj...
Unfuckable Unfuckable 19:00 24.10.2009

Re: kakav lik

kad ono avaj...


subota je definitivno Wu-ov dan
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:03 24.10.2009

Re: kakav lik

Ili analiza, ili vector calculus, jbmlg..


To se nesto menjao naziv predmeta u moje vreme, pa nisam siguran. Ma sve je to algebra, u krajnju ruku .

Pa, koliko vas je bilo tamo, crni Srđane?


Pa samo iz mog razreda nas je bilo 11 komada, od toga je, cini mi se, 10 zavrsilo faks u nekom razumnom roku od 5-7 godina. Jedan magistrirao u Americi, jedan doktorirao, isto u Americi, ovo ostalo se razbezalo po svetu. Nije los prosek, mislim za poslednju generaciju Suvarcica, cini mi se?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 24.10.2009

Re: kakav lik

NNN
Nego jel' igrao neko pref sa Dragosem?
I ja sam razne priče za njega (mada mi je pričao drug za Tošića, da na nekom predavanju oni igraju pref, a Tošić nešto piše po tabli i samo u jednom trenutku se okrene i kaže "greška kolega, trebalo je da vučete damu!".

Nego, oduvek mi je na ETF-u bilo zanimljivo "rivalstvo" između Tesle i MG, i to je obično izgledalo ovako:
- Z. koliko je sati?
- Otkud znam.
- A, da, ti si išao u Teslu.


Hehehe, ma taj Tosic je tek bio likcina. Pazi kad je on do kraja semestra znao manjevise sve ljude u amfiteatru po imenu i prezimenu, ko neki udbas. Ali ja sam cini mi se najvise gotivio onog Lackovica, nevezano za to sto sam ubo banku kod njega iz analize (?).

E, ne znam, nisam bas iskusio mnogo tog rivalstva, pre svega jer su klinci iz matematicke toliko bili ispred nas ostale buranije da tu i nije moglo da se razvije neko rivalstvo (vise zavist, rekao bih). Posle se stvari malo poravnaju, narocito ko prezivi Caju, mislim dolazili su posle na kanal da im objasnjavam impulsnu i digitalnu, ali svejedno. Mada u mojoj generaciji, likovi koji su do kraja bili najbolji studenti nisu bili iz matematicke, nego iz gimnazija u (uzoj) Srbiji.





vishnja92 vishnja92 19:25 24.10.2009

Re: kakav lik

iz analize (?)

pa jbte, za-ma-lo da se udavim :)))))))))

ps - e, wu, aj bre na fb cisto zanedajboze, ono - rezervni polozaj i tako to?
mislim - necu ja da te teram, pravila sam grupu za dovlacenje unfa tamo pa nista, imala sam i jednu omaskicu koja samo glave sto me nije kostala i tako... al nije lose mesto.
Unfuckable Unfuckable 19:33 24.10.2009

Re: kakav lik

al nije lose mesto.

Wu, ne primaj se, pliz
Doctor Wu Doctor Wu 19:34 24.10.2009

Re: kakav lik

e, wu, aj bre na fb cisto zanedajboze, ono - rezervni polozaj i tako to?

Misliš, ako banuju dušmani?
imala sam i jednu omaskicu koja samo glave sto me nije kostala i tako

Ohoho, mogu detalji?
Unfuckable Unfuckable 19:41 24.10.2009

Re: kakav lik

omaskicu

fuckin' omaškica rezultira spamovanjem raznim "podsećanjima" mog inboxa od strane velečasnog fejsbuka i dan danas...omaškica
vishnja92 vishnja92 19:47 24.10.2009

Re: kakav lik

Misliš

pa onaki boldovi ne slute na dobro
Ohoho, mogu detalji?

pazi kad uopste ne znam da li je pomilovanje privremeno ili zauvek, inace bih ti sve rekla
zna vucko
i jos poneki
a poneki jos bolje
vishnja92 vishnja92 19:48 24.10.2009

Re: kakav lik

fuckin' omaškica

eto hbga... znaci privremeno
NNN NNN 20:10 24.10.2009

Re: kakav lik

marco_de.manccini
kod tog Dragosa

тај драгош је светско име у области спектра графова. с-в-е-т-с-к-о. за разлику од многих умишљених ликова по београдском универзитету.
Znam da je dosta cenjen i priznat u međunarodnim matematičkim okvirima (tatamata za grafove, marco, je l' ga poznaješ?), i uprkos svemu, sećam se onog dana kada je obnarodovan radikalsko-julovski zakon o univerzitetu (krajem proleća '98.), pa su(smo) se zainteresovani (posada fakulteta i neki studenti) nešto okupljali i da je bio neki pljusak i on je došao skroz mokar na fax (baš mi nekako bilo žao čoveka).
A negde krajem oktobra '98. kad je već počela školska godina i majmun (laban) već divljao po fakultetu i ja u hodniku priđem Cvetkoviću i pitam ga da li će katedra za matematiku nešto da preduzme u vezi labana (nemam ideju šta), a Dragoš me nakako uplašeno pita "Ko ste vi?" (isprepadao sam ga )

laban je imao lične "favorite": Lackovića, Caju, Radunovića...
Ko je uopšte prvi pomenuo labana?!
vishnja92 vishnja92 20:13 24.10.2009

Re: kakav lik

Ko je uopšte prvi pomenuo labana?!

pa Pajic, ko bi drugi.
hbo vas Caja
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:23 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
Ko je uopšte prvi pomenuo labana?!

pa Pajic, ko bi drugi.
hbo vas Caja


Pa omaklo mi se, povuko me ovj Vucko i njegove hebene zbirke iz ruskog obdanista. I ja mislim da izmedju pominjanja Dragosa i Labana treba da budeo jedno stotinak ovakvih blogova rastojanja.

I nemo tako o cika Caji, pa bez njega bi taj faks bio dosadan i prazan ko arhitektura.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:33 24.10.2009

Re: kakav lik

marco, je l' ga poznaješ?

не, ал' кад ми треба нешто око спектра графова узимам његову књигу да погледам. уосталом, као и свако други на свету.

Re: kakav lik

vishnja92
iz analize (?)pa jbte, za-ma-lo da se udavim :)))))))))ps - e, wu, aj bre na fb cisto zanedajboze, ono - rezervni polozaj i tako to?mislim - necu ja da te teram, pravila sam grupu za dovlacenje unfa tamo pa nista, imala sam i jednu omaskicu koja samo glave sto me nije kostala i tako... al nije lose mesto.


evo mene je npr na fb pozdravila lepa brena, preko jednog druga sto njoj i bobi radi it, pa joj se on slihtao i postao clan njenog fan kluba. gde to jos moze osim na fb?
vishnja92 vishnja92 20:58 24.10.2009

Re: kakav lik

dosadan i prazan ko arhitektura.

gde su one naoruzane banane?
cek malo
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 24.10.2009

Re: kakav lik

vishnja92
dosadan i prazan ko arhitektura.

gde su one naoruzane banane?
cek malo


E, ne mogu da cekam, vrti mi se neki kod u femlab-u, pa moram da idem da iskljucim da mi ne zagori
Mislim ono u fazonu, idem tetki da dam lek.
NNN NNN 21:10 24.10.2009

Re: kakav lik

nemo tako o cika Caji, pa bez njega bi taj faks bio dosadan i prazan ko arhitektura.

Nemoj tako, arhitektura je uvek bila puna zanimljivih riba

Poslednji put sam sreo Caju, pre neku godinu... Nešto naletim na kuma u epsilon okolini Vukovog spomenika, pa tako sretali neke ljude i zaređali po okolnim kafanicama, pa u lepom raspoloženju svratimo do fakulteta (tj. u zgradi odmah s leve strane, do studentskog odseka, bio neki šelter delta banke ) i baš na šalteru naletimo na Caju i onako pripiti se spontano ispričamo oko nebitnih gluposti (Caja je uvek imao osećaj za takve stvari)
vishnja92 vishnja92 21:20 24.10.2009

Re: kakav lik

evo mene je npr na fb pozdravila lepa brena

nije to nista...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:23 24.10.2009

Re: kakav lik

Nemoj tako, arhitektura je uvek bila puna zanimljivih riba


Al' nesto skoro nikad nisu htele da sa nama resavaju zadatke iz Uscumlica . Tako da su sto se mene tice uglavnom bile samo deo enterijera .

Re: kakav lik

vishnja92
evo mene je npr na fb pozdravila lepa brenanije to nista...

ne kapiram
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:31 24.10.2009

Re: kakav lik

I ja mislim da izmedju pominjanja Dragosa i Labana treba da budeo jedno stotinak ovakvih blogova rastojanja.


ево података из датотеке радова (књиге такође спадају ту) коју одржава америчко математичко друштво:

милош лабан, 5 радова, 0 цитирања његових радова.

драгош цветковић, 157 радова, 945 цитирања његових радова.
Unfuckable Unfuckable 21:50 24.10.2009

Re: kakav lik

a pa ne može, rekli smo da je brojanje preporuka passe
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:03 24.10.2009

Re: kakav lik

у праву си, поготову је passe бројање радова и цитата, али кад је разлика тако велика (а она нула поготову боде очи) онда то ипак нешто говори.

(не бих ни помислио да упоређујем људе са двадесет или тридесет радова итридесетак или педесетак цитата, ту већ и нема разлике која се може оценити, поготову ако су у различитим областима).
NNN NNN 22:47 24.10.2009

Re: kakav lik

милош лабан, 5 радова, 0 цитирања његових радова.

драгош цветковић, 157 радова, 945 цитирања његових радова.
laban: "NATO propaganda! Bio sam ja u toj Americi i uopšte nije kao što vi zamišljate!"
Unfuckable Unfuckable 23:39 24.10.2009

Re: kakav lik

i uopšte nije kao što vi zamišljate

pih !
prosečna srpska taraba je starija od Amerike, pa da.
vishnja92 vishnja92 08:51 25.10.2009

Re: kakav lik

ne kapiram

kako ne kapiras: Gordon Gano mi je poslao friend request bre, i bili smo drugari skoro mesec dana - dok nije odradio reklamnu kampanju za novi album.

jedan moj status je posvecen njemu :)
(sto ne znaci nista samo po sebi - moji statusi su... svakojaki, u najmanju ruku)

Re: kakav lik

aaaa, to
vishnja92 vishnja92 09:22 25.10.2009

Re: kakav lik

pa jasta :)
evo, ubacila sam link gore

(@unf: studijska verzija Kiss Off)
iris.davidovich iris.davidovich 15:52 25.10.2009

Re: kakav lik

Baj d vej, ja sam isao u tu drugu skolu u NF, zato i ne znam za tog tvog Uscumlica (cudo je da umem i da sabiram )

i moj muz... sto je nepresusni izvor sprdanja, he, he, he (mada je on posle razbio faks, ali to ne obezbedjuje zezu)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 25.10.2009

Re: kakav lik

iris.davidovich
Baj d vej, ja sam isao u tu drugu skolu u NF, zato i ne znam za tog tvog Uscumlica (cudo je da umem i da sabiram )

i moj muz... sto je nepresusni izvor sprdanja, he, he, he (mada je on posle razbio faks, ali to ne obezbedjuje zezu)


Same here, osim sto ovde nema ko da zajebava, osim blogera. . Ma ok je to skola bila, ja sam svoj prvi monitor popravio u trecem srednje, a da cak nisam ni bio radio amater pre toga. I nisu nas gnjavili preterano poslednje godine kad su se spremali prokleti prijemni ispiti (verujem da ovi ubalavljeni forest gump-ovi iz komsiluka nisu morali nista da "spremaju" ). Znam neke ljude koji su greskom zavrsili u matematickoj i uglavnom su se silno zlopatili. Kapiram da tamo bas forsiraju decu, ko one male rumunske atleticarke. To se osecalo i na faksu, cini mi se, mislim taj duh takmicenja izmedju njih. Imali smo mi neka tri lika na faksu, koji su se stalno drzali zajedno (ja mislim da su njih trojica imali prosek jedno >9.8). Zvali smo ih, od miloste, Muz, Zena i Dete (ovo je inace smislila drugarica, jedna od tih "normalnih" iz MG). Mislim da ti je jasno kakav su odnos imali. Dete je bilo za nijansu slabije od ove dvojice. Jadan decko. Secam se i kad je Zena ponistio impulsnu jer je dobio 9, a Muz mu dobio banku. Doduse, imao sam ja ortaka iz Tesle koji je stvarno genijalac, a koji je onako iz zezanja izasao na ispit kod Caje bez spremanja i dobio 6. Pa ponistio, kao ono u fazonu, ako spremim ima bar sedmicu da dobijem. Pa posle nije mogao jos jedno 7 puta da polozi sa sve spremanjem, dok na kraju nije isao tamo da moli da mu ovaj ludak vrati 6icu.






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana