B92 Blog    Članovi    Milan Novković    Lisica ili jež

Milan Novković
23:11
PON
26
OKT

Lisica ili jež

Archilochus.jpgŠta smo? Lisice ili ježevi? Da li znamo mnogo manjih stvari ili jednu veliku stvar?

Pitanje bi, verovatno, većini nas promaklo, kao i većina drugih pitanja, da nas ne podsećaju kako ono ima mračniju i setniju stranu - umorni od površnosti svaštarenja umemo s tugom da se sećamo propuštenih prilika da se nečemu potpuno i iskreno prepustimo, da bi drugi među nama tugovali za šarolikim svetom i životom kroz koji su provukli jednodimenzionalno vreme neke uže strasti.

Često imamo osećaj da smo u pogrešnoj koži, i često izgleda da je naša potreba da se zašijemo u pogrešnu kožu iskonska, deo azbuke ljudskog karaktera.

Potreba, potreba, potreba za letenjem gde, iako pravu snagu povratimo samo kad dodirnemo zemlju, prodajemo dušu đavolu nedodirljivog nezadovoljstva, a za zadovoljstvo u koje iskreno ne verujemo.

Potreba za istinom koju ne osećamo sakrivenu ispod svoje kože, da bi mislili kako je osećamo na tuđoj.

Neko od nas je lisica. Samo ona lisica koja na trenutke ume do krvi na čelu da probija zid za koji zna da je čelični. I kad ga probije vrati se da živi ono što jeste, dok se ponovo ne uželi nečeg što nije.

I neko je jež, sa razarajućim čulom za realnostnajlepšeg puta kroz šumu, da bi pred demonom prolaznosti skinuo bodlje u prkosnom suprostavljanju svemu onom u šta veruje.





Komentari (104)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gordanac  23:21 26.10.2009
Preporuka: 1

---

#Link  Replika: 8
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  23:22 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

gordanac
Archilochus (Greek: Ἀρχίλοχος) ?ili / iThe Hedgehog and the Fox ?El to ?

Jeste
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  23:28 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

gordanac
Archilochus (Greek: Ἀρχίλοχος) ?ili / iThe Hedgehog and the Fox ?El to ?

Prosto-proširena igra asocijacija:

Crnjanksi.istorija@PB --> Tolstoj.istorija@IB

I lisica u meni zapita: Šta sad?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  23:31 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

Šta je "IB" ? Isaiah Berlin ?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  23:33 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

gordanac
Šta je "IB" ? Isaiah Berlin ?

Da
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  23:40 26.10.2009
Preporuka: 3

Re: ---

Milan Novković
gordanac
Archilochus (Greek: Ἀρχίλοχος) ?ili / iThe Hedgehog and the Fox ?El to ?

Prosto-proširena igra asocijacija:

Crnjanksi.istorija@PB --> Tolstoj.istorija@IB

I lisica u meni zapita: Šta sad?

jež u meni kaže: ništa. furamo dalje. :)

p.s. ima u teoriji književnosti jedan interesantan članak jednog nemačkog teoretičara književnosti. on pisce poredi s jazavcima, a teoretičare s jazavičarima. tim povodom, tolstoj je bio pametniji, al crnjanskog više volim. ili, da ostanem pri uobičajenim parovima (šta je tebi? oneobičavaš!) - dostojevski je neodoljiv (i smor), tolstoj je pametniji (i dosadniji).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  23:47 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

jež u meni

Da, to se vidi sa Mont Blanca

Mi lisice smo ubeđeni da ćemo naći istinu, dok vi znate da ćete je naći.

oneobičavaš

Nije ni Google što je nekad bio, vratio mi je samo 3 hita! Idem na neviđeno - da
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  23:58 26.10.2009
Preporuka: 2

Re: ---

Вели Берлин да је Данте јеж, а Шекспир лисица. Ма колико ценила поноситог Фирентинца, многозначни Шекспир ми је дражи. А и кад преводим, увек сам, помало, у туђој, не нужно и погрешној, кожи.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:05 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ---

А и кад преводим, увек сам, помало, у туђој, не нужно и погрешној, кожи

Verovatno smo svi, svakim danom.

Ne mora biti pogrešno, možda je interesantnije što čovek iz svoje kože ne može, izgubio "slobodu".

Tj, sa jedne strane pritiska radoznali gen, a sa druge želja za slobodom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  23:34 26.10.2009
Preporuka: 2

Jel´

#Link  Replika: 23
Šta smo? Lisice ili ježevi?


mnogo važno da saznamo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  23:37 26.10.2009
Preporuka: 1

Re: Jel´

mnogo važno da saznamo?

Mi znamo, svo vreme, ja mislim.

Ovo mučenje zašivanja u tuđu kožu je primer upražnjavanja slobode na silu, silovanja slobode.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  23:43 26.10.2009
Preporuka: 3

Re: Jel´

mnogo važno da saznamo?

“Only barbarians are not curious about where they come from, how they came to be where they are, where they appear to be going, whether they wish to go there, and if so, why, and if not, why not.” I.B.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  23:46 26.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

njanja_de.manccini
mnogo važno da saznamo?

“Only barbarians are not curious about where they come from, how they came to be where they are, where they appear to be going, whether they wish to go there, and if so, why, and if not, why not.” I.B.

njanjo, pa jel to u redu da mi mazneš citat ispred nosa?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  23:54 26.10.2009
Preporuka: 1

Re: Jel´

“Only barbarians are not curious about where they come from, how they came to be where they are, where they appear to be going, whether they wish to go there, and if so, why, and if not, why not.” I.B.


A ovo je definicija životnog smisla od jednog drugog I.B. koji mi se u ove pozne sate više dopada, da domaćin oprosti na trolu, koji ustvari nije trol


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:01 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

koji mi se u ove pozne sate više dopada

Prava strategija, hvala - treba imati nekoga tako da jedno drugom možemo da se uvlačimo pod kožu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  00:06 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Jel´

pod kožu


ili kožu uz kožu, bez zašivanja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  00:11 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: Jel´

njanjo, pa jel to u redu da mi mazneš citat ispred nosa?

ups izvini nije bilo namerno.
idemo dalje:

“To understand is to perceive patterns” I.B.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:18 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

Only barbarians are not curious about where they come from

Da, radoznalost, i lepa, i slatka, i prava reč.

Interesantno je kako u nekom trenutku ipak počinje da te jede polako, u trenutku kad ti je slika, deo pejzaža, kristalno razumljiva - gde sa radoznalošću.

Vidi kako IB završava:

"Tolstoy’s sense of reality was until the end too devastating to be
compatible with any moral ideal which he was able to construct
out of the fragments into which his intellect shivered the world,
and he dedicated all of his vast strength of mind and will to the
lifelong denial of this fact. At once insanely proud and filled with
self-hatred, omniscient and doubting everything, cold and violently
passionate, contemptuous and self-abasing, tormented and
detached, surrounded by an adoring family, by devoted followers,
by the admiration of the entire civilised world, and yet almost
wholly isolated, he is the most tragic of the great writers, a
desperate old man, beyond human aid, wandering self-blinded at
Colonus
."

Radoznalost počinje da mutira, u jednom trenutku u tvrdoglavu želju da se dokaže da je u pravu, više i nije radoznalost, postaje sama svoj cilj i uništava.

Od prevelikog upražnjavanja od dragocenog postaje jeftino.

Nisam ja ništa ovako doživeo, samo razmišljam na tuže teme
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  00:23 27.10.2009
Preporuka: 5

Re: Jel´

“To understand is to perceive patterns” I.B.

један јако бистар чика је на ову тему рекао

"ми не разумемо ствари. само се навикнемо на њих.”
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  00:25 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: Jel´

Nisam ja ništa ovako doživeo, samo razmišljam na tuže teme

ma svi mi volimo da razmišljamo na tužne teme i tako dodjemo do nekih naših ličnih otkrića koji su samo nama dragoceni, dok filozofi ...
“Philosophers are adults who persist in asking childish questions.”I:B.
aj sad, jel tako?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:31 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

"ми не разумемо ствари. само се навикнемо на њих.”

Ako neće stvari ka nama, moramo mi ka njima, pošto neka sila između mora da postoji :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:33 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

tužne

Iako sam ja mislio na "tuđe", pa omašio, potpuno je svejedno tuđe-tužnije ovom prilikom :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:35 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

“Philosophers are adults who persist in asking childish questions.”I:B.
aj sad, jel tako?

Ako uopšte i pitaju nešto - ne sećam se ko reče da je između filozofije i ovog svakodnevnog života samo tanka membrana.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  00:39 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: Jel´

marco_de.manccini
“To understand is to perceive patterns” I.B.

један јако бистар чика је на ову тему рекао

"ми не разумемо ствари. само се навикнемо на њих.”

Оно горње онеобичавење (енглеско defamilirization), око којег Милан недоумева, има управо идеју да те раз-викне од ствари на начин на који их знаш, тако да кад их после склопиш опет у целину, препознајући шта је навика, изгледају још узбудљивије. А чим је о узбуђењу реч, јасно да се ради о уметничком поступку ;-)

Ево примера онеобичавања, како Толостојева Наташа Ростова гледа позоришну представу:

Једна веома дебела девојка, у белој свиленој хаљини, седела је сама на ниској клупи, на којој је позади био залепљен зелени картон. Сви су они нешто певали. Кад су отпевале своју песму, девојка у белом приђе кућици са шаптачем, а њој приђе мушкарац у свиленим тесним панталонама на дебелим ногама, с пером и ханџаром, и поче певати и махати рукама.

Мушкарац у тесним панталонама отпева нешто, затим отпева она. Онда обоје заћуташе, засвира музика и мушкарац поче додиривати прстима руку девојке у белој хаљини, очевидно чекајући такт па да опет запева своју партију с њом. Они отпеваше заједно, и сви у позоришту почеше да тапшу и вичу, а мушкарац и жена на позорници који су играли заљубљене почеше се клањати смешећи се и машући рукама.

(Л. Н. Толстој, Рат и мир, том II, део V, глава IX)

У ствари, Марко, то је к'о она твоја Мадам Ебемтефрај, само што су свему наденули стручна и онеобичена имена:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  00:57 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: Jel´

ауу, па ја покрао Толстоја!?

(ја сам на једном месту писао да постоји коначно много књига. кад тад мора да почну да се понавњају.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  01:01 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: Jel´

marco_de.manccini
ауу, па ја покрао Толстоја!?

(ја сам на једном месту писао да постоји коначно много књига. кад тад мора да почну да се понавњају.)

Тамо горе Толстоја, овде Борхеса: в. Пјер Менар, писац Дон Кихота.

Тешко је немати лоповску нарав у ово постмодерно доба: сви од сваког краду, само нико неће да призна... Ево, ја признајем.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  01:03 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Jel´

marco_de.manccini
ауу, па ја покрао Толстоја!?

(ја сам на једном месту писао да постоји коначно много књига. кад тад мора да почну да се понавњају.)


То се и дешава, Марко. Одувек. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
crossover  01:09 27.10.2009
Preporuka: 9

Re: Jel´

Predrag Brajovic
...око којег Милан недоумева..

Сваки пут кад Предраге напише неку овакву реч, тамо далеко, липше неки Гуглов сервер.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  01:17 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

Ево примера онеобичавања, како Толостојева Наташа Ростова гледа позоришну представу


"..Tolstoy perceived reality in its multiplicity, as a
collection of separate entities round and into which he saw with a
clarity and penetration scarcely ever equalled, but he believed only
in one vast, unitary whole. No author who has ever lived has
shown such powers of insight into the variety of life – the
differences, the contrasts, the collisions of persons and things and
situations, each apprehended in its absolute uniqueness and conveyed
with a degree of directness and a precision of concrete
imagery to be found in no other writer. No one has ever excelled
Tolstoy in expressing the specific flavour, the exact quality of a
feeling – the degree of its ‘oscillation’, the ebb and flow, the minute
movements (which Turgenev mocked as a mere trick on his part) –
the inner and outer texture and ‘feel’ of a look, a thought, a pang of
sentiment, no less than of a specific situation, of an entire period, of
the lives of individuals, families, communities, entire nations. The
celebrated lifelikeness of every object and every person in his
world derives from this astonishing capacity of presenting every
ingredient of it in its fullest individual essence, in all its many
dimensions, as it were: never as a mere datum, however vivid,
within some stream of consciousness, with blurred edges, an
outline, a shadow, an impressionistic representation; nor yet calling
for, and dependent on, some process of reasoning in the mind of
the reader;
but always as a solid object, seen simultaneously from
near and far, in natural, unaltering daylight, from all possible angles
of vision, set in an absolutely specific context in time and space –
an event fully present to the senses or the imagination in all its
facets, with every nuance sharply and firmly articulated...."


Meni je interesantan fakat sledeći - mogu da stojim pored osobe i da imamo identične fotoaparate, okrenuti smo u istu stranu i pravimo fotke.

I fotke te druge osobe su viša svest u odnosu na moje.

Meni je Tolstoj broj jedan.

I, kao u tvom primeru, gleda on i gledam ja. I on mi najobičniju sliku opiše, sad više ne kako je on vidi, nego kako je ja vidim mojim očima, a da do njegovog opisa toga nisam bio svestan.

Fenomen je da to nije slika tipa gde ja kažem "aha, to, bravo, kako se ja nisam setio", nego mogu pet dana da dolazim i gledam i kad mi je on opiše to mi je najnormalnija stvar na svetu - da, to sam gledao.

A nikad ne bih mogao drugom sam opisati šta sam video.

Ok, Belin to radi bolje nego ovo boldovano - tu se ja, npr, ne slažem sa Berlinom, ja mislim da nam umetnici kradu, hipnotišu maštu.

Rade to na razne, značajno različite načine.

I Tolstoj ume da je ukrade i na pomalo "deterministički" način, uvek pomalo na isti način. Moja je glava, i mašta, ali nemam mnogo kontrole nad stranom u koju je deo glave okrenut.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  01:17 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: Jel´

crossover
Predrag Brajovic
...око којег Милан недоумева..

Сваки пут кад Предраге напише неку овакву реч, тамо далеко, липше неки Гуглов сервер.


Шта ћу, кад сам се вежбао на најбољим ретроградним вукокараџићким изворима: он се још у оно доба био изјаснио противу туђинских утицаја Бег Гугла и Аге Интернета.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  01:25 27.10.2009
Preporuka: 1

U meni

se prepliću jež i lisica
celog života učimo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  01:37 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jel´

ali nemam mnogo kontrole nad stranom u koju je deo glave okrenut

Hteo sam reći, samo sam to bolje uradio u glavi nego na papiru, da, za razliku od Berlina, ja mislim da nam Tolstoj ukrade maštu a da toga nismo svesni, čak i kad na silu o tome razmišljamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vilovuk  10:49 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Jel´

Predrag Brajovic

Ево ... како Толостојева Наташа Ростова гледа позоришну представу:[i]

A evo kako Njegošev Vojvoda Draško vidi tu istu stvar.

Edit: citat iz Vijenca je izbačen, predugačak je (ima link)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gordanac  00:12 27.10.2009
Preporuka: 1

bolje pitanje je...

#Link  Replika: 5
...zašto ima

Foxy Lady (oh, mammma, o je)

a nema

Hedgehog Lady...već ima OVO

ha?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:23 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: bolje pitanje je...

...zašto ima....a nema..

Možda zbog strele vremena Više volimo krzno kad smo mladi nego bodlje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  02:27 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: bolje pitanje je...

gordanac
...zašto ima

Foxy Lady (oh, mammma, o je)

a nema

Hedgehog Lady...već ima OVO

ha?


lepo... čudna je ta foxiness (za hedgehogness nisam čula)
opet se u meni svađaju jež i lisica
jež onako uobičajeno i nadmeno misli da je lisica običan diletant, a lisica da je jež beznadežni provincijalac
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  18:17 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: bolje pitanje je...

lepo... čudna je ta foxiness (za hedgehogness nisam čula)

Kad posmatramo ježeve prebrzo izgubimo kontrolu nad kvalitetom, ne možemo da ih pratimo, oni su suviše dobri u onom što rade i u tom mi imamo premalo znanja.

Npr, ako ljudi pričaju površno o literaturi ja mogu da pratim, kako počinju da dube priču ja više ne mogu, ne znam dovoljno. A oni, onda, mogu da dube godinama.

A ako se priča na 100 tema površno tu mi je net učinak mnogo bolji, na površnom nivou mnoge mogu da pratim.

Zato sam pomenuo strelu vremena kod Gordane, dok smo mladi premalo znamo i širi horizonti nam po nekoj prirodnoj inerciji donose više.

Kako starimo sve smo bolji, jedan po jedan jež nam polako ulazi u fokus.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  18:37 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: bolje pitanje je...

tek sam sada shvatila o cemu pricas. kada sam citala tekst na umu sam imala nesto tek malo pomereno u stranu pa ste me skroz zbunili...

i eno dole sa marcom - opet sve jasno.
pa koliko vam, aman, vremena treba da prestanete da pricate u siframa?! :)))
(tacno znam, pitanje je bilo retoricko: taman toliko vremena dok se ne pojavi Matematicar. onda prestaje cile-mile)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  10:13 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: bolje pitanje je...

pa koliko vam, aman, vremena treba da prestanete da pricate u siframa?! :)))

Ti ćeš, Višnja, morati da se pomiriš sa sudbinom kao deda moje žene, gde mu je baka rekla (tj tad nije bila baka) negde posle Drugog Svetskog rata da neće više da mu pere noge i čisti cipele pošto joj je drug Tito dao prava

I tako i ostade, iako je i deda, ni malo naivan, bio kavaljer u duši, baka mu je samo pomogla da skine prašinu sa tog kavaljerstva.

Tako je nama Internet dao "prava"

Naravno, jasno ti je da kao što ćelavi "mrze" kosate, debeli mršave, stari mlade, tako i zbrkani "mrze" uredne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
background noise  00:15 27.10.2009
Preporuka: 1

I neko je jež...

#Link  Replika: 4
...sa razarajućim čulom za realnostnajlepšeg puta kroz šumu, da bi pred demonom prolaznosti skinuo bodlje u prkosnom suprostavljanju svemu onom u šta veruje.




Lisica ili jež? Ili i jedno i drugo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:29 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: I neko je jež...

Lisica ili jež? Ili i jedno i drugo?

Samo na momente, ja mislim, kao i što nam je, u proseku, moguće da budemo i muško i žensko samo na momente

Svaka čast za pesmu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
background noise  00:38 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: I neko je jež...

Ima nesto nihilističko što pogađa suicidalno u nama. Posle nje se osecam mamuran. Ipak, radije mislim da dovodi u pitanje nase mesto unutar socijalnih obruca.

Himna!



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:47 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: I neko je jež...

Ima nesto nihilističko što pogađa suicidalno u nama. Posle nje se osecam mamuran. Ipak, radije mislim da dovodi u pitanje nase mesto unutar socijalnih obruca.

Mantra. takt, korak bliže životnom.

Ili te inspiriše ili zaplaši.

Sa plašljive strane - nisam probao, ali sam davno čuo da kad te stave u gluvu sobu čuješ krv kako ti ide kroz žile i to te plaši.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
background noise  10:16 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: I neko je jež...

Ili te inspiriše ili zaplaši.


I jedno i drugo, palim motore i idem ne znam gde . . .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
selica_nena  00:26 27.10.2009
Preporuka: 2

Jež?

#Link  Replika: 1
Kojem je svaka bodlja unutra okrenuta, a svaka je jedan (davno) načinjen izbor. Nepopravljivo pogrešan, ali moj. I utoliko teži.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  00:38 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Jež?

Kojem je svaka bodlja unutra okrenuta, a svaka je jedan (davno) načinjen izbor. Nepopravljivo pogrešan, ali moj. I utoliko teži.

Iz ovakvog ježa se nikad neće lisica izroditi -jedan problem manje
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thug_b  01:07 27.10.2009
Preporuka: 1

?

#Link  Replika: 4
Pitanje bi, verovatno, većini nas promaklo, kao i većina drugih pitanja, da nas ne podsećaju kako ono ima mračniju i setniju stranu


a koja je svetlija&veselija?
mozda grubo i nepristojno zvuci moje kratko pitanje, ali nije, obecavam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  01:21 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ?

a koja je svetlija&veselija?

Ona gde uživamo, pa ako može još duboko i istinski, u onome što jesmo - kad ne bismo izašli iz svoje kože nizašta na svetu - prirodno stanje, u stvari.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thug_b  04:40 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: ?

:))) of course. oprostite, cim ugledam bilo sta tipa "vi ste: a ili b?", po prirodi stanja se isprepadam. i jos ste onda svi poceli da se deklarisete sto mi je dodatno pomutilo razum.

pozdrav vama i jednojtanji.

btw, samo sam decu cula kako kategoricno tvrde da ni na trenutak (iliti nizasta na svetu) ne bi pristali da budu neko drugi. sto ne znaci da i mi matori tako ne mislimo, ali, iz nekog razloga, tako nesto, bas tim recima, vise ne izgovaramo... never say never?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:04 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ?

btw, samo sam decu cula kako kategoricno tvrde da ni na trenutak (iliti nizasta na svetu) ne bi pristali da budu neko drugi. sto ne znaci da i mi matori tako ne mislimo, ali, iz nekog razloga, tako nesto, bas tim recima, vise ne izgovaramo... never say never?

Pošto sam uveo metaforu tuđe kože sada da ponovim da mi je osnovna asocijacija bila istorija u kojoj je pojedinac beznačajan, polazeći od bloga što je Predrag napisao.

Tako je mislio i Tolstoj, i Berlin opisuje kako je to Tolstoja odvelo do neke forme samo-indukovanog ludila, u sredini gde su ga voleli i cenili.

Tj fikasacija koja pokušava da reši problem (formalizuje istoriju kao proces u kome pojedinci nisu važni kod Tolstoja) tako da rešenje ide protiv naših čula, fizioloških i mentalnih, koja su se dokazala u praksi decenijama, nam je opasna.

Berlin navodi mišljenje Vasily Botkina:

"...the denial of the decisive influence of individual personalities on events is
nothing but a lot of mystical subtlety..."


Iako se radi o finim, sporednim crticama, mistika i opsesivnost su kombinacija koja uvek moze da nas previše optereti.

Miskika+opsesivnost umeju od naše sopstvene kože da naprave tuđu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thug_b  12:51 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ?

Ona gde uživamo, pa ako može još duboko i istinski, u onome što jesmo - kad ne bismo izašli iz svoje kože nizašta na svetu - prirodno stanje, u stvari.

najpre sam htela da napisem ovako nesto: ne hteti da (mozes da) izadjes iz svoje koze nizasta na svetu je jedna stvar. biti siguran da si bas u svojoj kozi, te da je bezbedno uzivati u njoj je - sasvim druga...
pa sam ipak skrenula na decu.
Mistika+opsesivnost umeju od naše sopstvene kože da naprave tuđu.

deca (koliko se secam:) razumeju bar toliko da je, recimo, "tudja koza" metafora za jos "nesto" u sta bi, ako je sudeci po nama matorima, lako mogli biti usiveni za citav zivot... pa recenice koje su nama matorima krajnje neprakticne izgovaraju glasno (da oteraju strah?) i (preslatko) odlucno...

ucinilo mi se samo da o "tudjoj kozi" pisete vise setno nego tuzno, a posle komentara sam pomislila da vam je svima jos i simpaticna. a mozda se nije meni ucinilo - the devil is not without his charms:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  01:08 27.10.2009
Preporuka: 1

Znam samo jednu ...

#Link  Replika: 1
stvar ... Meni dosta .... Ponešto znam još o ponečemu - ali generalno jednu stvar znam - a to je da pišem .... Što rekao Igor Mandić - Danas svi mogu da izdaju knjigu,ali to nije dokaz da znaju da pišu..... Ja znam da pišem,ali sam lenja da izdam - kad vidim šta sve može da se izda i šta sve može da se čita .... Čekam neko bolje vreme.... Hoću li ga dočekati ??? Ne znam... Možda ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  01:29 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Znam samo jednu ...

leopold_lady
stvar ... Meni dosta .... Ponešto znam još o ponečemu - ali generalno jednu stvar znam - a to je da pišem .... Što rekao Igor Mandić - Danas svi mogu da izdaju knjigu,ali to nije dokaz da znaju da pišu..... Ja znam da pišem,ali sam lenja da izdam - kad vidim šta sve može da se izda i šta sve može da se čita .... Čekam neko bolje vreme.... Hoću li ga dočekati ??? Ne znam... Možda ....

Strast je vlast - teško je nedočekati i da se čovek trudi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  08:28 27.10.2009
Preporuka: 1

:)

#Link  Replika: 14
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  08:43 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Misliš nije slučajno što je lisica ženskog roda, a jež muškog
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Unfuckable  09:01 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: :)

bez obzira na pol, ako je lisica ona što češće lupa glavom o zid - taj sam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  09:10 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: :)

’Lisica zna mnoge stvari, ali jež zna jednu veliku’
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  11:13 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: :)

ih, bre... :)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  17:39 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: :)

Milan Novkovic
...Šta smo? Lisice ili ježevi? Da li znamo mnogo manjih stvari ili jednu veliku stvar?

A Ivana citira ovo
’Lisica zna mnoge stvari, ali jež zna jednu veliku’


Ovo je velika dilema.
Teško je znati šta smo (lisica ili jež) i čemu da težimo. Čini mi se da većina ljudi uhvati sebe ponekad da je "i u jednom i u drugom". To, naravno, nije moguće na duže staze, pa se moramo orijenisati prema jednome (prema onome što smatramo - velikim), jer se svaštarstvo, kad-tad, pokaže kao - manjkavost duha.

Sećam se, kada sam počinjao sa ozbiljnim čitanjem Isidore Sekulić, da sam kod nje našao, kada se bavila filozofom i teologom Serenom Kjerkegorom (Søren Kierkegaard), ovu zabelešku:

"Otac je govorio malome Kjerkegoru: Nemoj imati mnogo dužnosti, imaj jednu dužnost".

I mnogo sam tada o tome razmišljao, ali nikako nisam uspevao da saznam da li je to bio najbolji savet. Čak ni danas nisam siguran, iako mislim da jeste. Naime, čovek treba, pa i mora, da teži odvajanju "važnog od nevažnog", da od znanja mnoštva malih stvari ide ka velikome, što znači eliminisanje malih stvari koje mogu da guše. To nije nimalo jednostavan posao.

Dakle, mislim da je Kjerkegorov otac bio, ipak, u pravu, treba da se orijentišemo "prema jednoj dužnosti", svi dodjemo pre ili kasnije do saznanje da svaštarenje može da zavede.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  17:51 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

Dakle, mislim da je Kjerkegorov otac bio, ipak, u pravu, treba da se orijentišemo "prema jednoj dužnosti", svi dodjemo pre ili kasnije do saznanje da svaštarenje može da zavede.

Ja mislim da je najbolji balans u priorodi - šta je jedan konkretan čovek nije važno, podjednako su kvalitetne obe karakterne osobine.

Npr, ježevi umeju da se parališu i izgube dragoceno vreme na jednom problemu, dok drugi problemi polako postaju važniji i opasniji.

Samo, ove osobine idu do osnovnih crta karaktera, zato je opasno hraniti opsesiju ka onoj drugoj osobini.

Dok ne zakoračimo u tu šumu opsesije u pravu si, lepo je probati suprotnost.

Da, vidi se sa Mont Blanca da je i Kjerkegor jež, a ti Vladimire, jež, vidi se još iz podnožja planine ...neću da ti kažem, ove dole

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  01:32 28.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

Da, vidi se sa Mont Blanca da je i Kjerkegor jež, a ti Vladimire, jež, vidi se još iz podnožja planine ...neću da ti kažem, ove dole

diletant i svaštar, lisica u meni, me naterala da otkrijem( Milane, sorry što odajem tajnu), odakle je ova lepota,
dakle Vladimire, iz podnožja Mt Fuji, ( gledamo te sa Kawaguchiko jezera) se vidi da si jež
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  01:41 28.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

myredneckself
Da, vidi se sa Mont Blanca da je i Kjerkegor jež, a ti Vladimire, jež, vidi se još iz podnožja planine ...neću da ti kažem, ove dole

diletant i svaštar, lisica u meni, me naterala da otkrijem( Milane, sorry što odajem tajnu), odakle je ova lepota,
dakle Vladimire, iz podnožja Mt Fuji, ( gledamo te sa Kawaguchiko jezera) se vidi da si jež


Ето, МРНС, да се лисица у теби није јавила, не бисмо никада сазнали.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  01:56 28.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

Ето, МРНС, да се лисица у теби није јавила, не бисмо никада сазнали


ma lisica je ona vidi se čak odvde.
gde si mirela?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  02:04 28.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

njanja_de.manccini
Ето, МРНС, да се лисица у теби није јавила, не бисмо никада сазнали


ma lisica je ona vidi se čak odvde.
gde si mirela?


Ту сам, Њањо. Дању вредно радим к'о прави јеж, ноћу лисичарим, из чистог задовољства. ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
njanja_de.manccini  02:29 28.10.2009
Preporuka: 2

Re: :)

ma dobra si ti, ja vazda lisičarim, dok ne odem bye, bye a onda ću da budem jež

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  03:16 28.10.2009
Preporuka: 1

Re: :)

Ето, МРНС, да се лисица у теби није јавила, не бисмо никада сазнали.

ma lisica je ona vidi se čak odvde.


pozdrav mireli i njanji od mrns
мирела , пази ово...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mirelarado  03:21 28.10.2009
Preporuka: 1

Re: :)

myredneckself

pozdrav mireli i njanji od mrns
мирела , пази ово...


Уааау! Отпоздрављам. :))


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  09:52 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: :)

Da, vidi se sa Mont Blanca da je i Kjerkegor jež, a ti Vladimire, jež, vidi se još iz podnožja planine ...neću da ti kažem, ove dole

dakle Vladimire, iz podnožja Mt Fuji, ( gledamo te sa Kawaguchiko jezera) se vidi da si jež

Ma jesam jež (bar u ovoj fazi), i nije me sramota.

Hvala, Milane, na božanstvenoj fotki.
Pa ko kaže da Fudžijama nije lepša od Monblana?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  09:11 27.10.2009
Preporuka: 0

..

#Link  Replika: 9
milance, imam jednu pesmicu koja mozda ima veze sa temom ali je prilicno bezobrazna

ako mi das zeleno svetlo ...

_______________________________

tih, sad videh ...gde bas ispod Ivane ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:13 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ..

Spiridon
milance, ja imam jednu pesmicu koja mozda ima veze sa temom ali je prilicno bezobrazna ako mi das zeleno svetlo ...

Najzelenije - rane ćemo posle da ližemo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:16 27.10.2009
Preporuka: 4

Re: ..

tih, sad videh ...gde bas ispod Ivane ...

Zucni nešto i ja Vučka dovlačim
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  09:18 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ..

Milan Novković
Spiridon
milance, ja imam jednu pesmicu koja mozda ima veze sa temom ali je prilicno bezobrazna ako mi das zeleno svetlo ...

Najzelenije - rane ćemo posle da ližemo


Kad kurva stručno navuče sveca, filozof se mladi radja,
Mladi mamo-jebac kurvu majku, obavezno u obadve rupe gadja.
Na svet dolazi duse bolesnik, stihoklepac, babo-jebac, pesnik.

Kad taj delija baba-majku odkara, prababa-baba-majka radja novinara.
Prababo-babo-mamo jebac, pre no sto rodbinsku vezu svati,
Prababa-babu-majku kurvu kurčeganjom svojom skrati.

Miljenik se ove ove familije nedri, političar sto nebom oblaci i vedri
Kad ovom čukun-prababo- prababo-babo-mamo jebcu, u retkoj prilici pelegija skoči
Pa kad krene da ga čukun-prababa-baba-majci, kurvi staroj, u firmu smoci

Pitanje tad na naucnoj bazi naglo dobija na snazi
Da li genetski imaju krvi sveca, njihova zlatna deca?

RASMC
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:25 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ..

Geeks su jefino prošli, zaobišao ih je ovom prilikom

Neko je već prilagao pesmu na blog - ja svoju lovu stavljam na tebe
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  09:30 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ..

Milan Novković
Geeks su jefino prošli, zaobišao ih je ovom prilikom

Neko je već prilagao pesmu na blog - ja svoju lovu stavljam na tebe


to sam izgleda bio ja =]
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:35 27.10.2009
Preporuka: 3

Re: ..

to sam izgleda bio ja =]

Znaš kako tebe treba kazniti - tebi treba dati samo Smenu 8 da koristiš godinu dana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  09:46 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: ..

Znaš kako tebe treba kazniti - tebi treba dati samo Smenu 8 da koristiš godinu dana


neko provalio da zbog nekog felera u proizvodnji Smena jedina moze da napravi nadrealisticne fotografije ovog tipa i tu je neprikoslovena



izvor
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Gall  13:59 27.10.2009
Preporuka: 4

Re: ..

neprikoslovena

kakva blagosnovena rec :)
ovaj blog ko stvoren za jezicke kalambure
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  14:09 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: ..

kalambure

Možemo da se menjamo i svima dobro - ti nama nove lepe reči, ili opcije, prostor za slobodno delovanje, a mi ostali kako ko: ja, npr, ću da prilažem C++ ili Java (programski jezici) sintaksne konstrukcije, delove koda sve sa bagovima itd
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jasnaz  10:02 27.10.2009
Preporuka: 1

over

#Link  Replika: 0
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bocvena  10:51 27.10.2009
Preporuka: 0

Nemam pojma o čemu pričate...

#Link  Replika: 0
I neko je jež, sa razarajućim čulom za realnostnajlepšeg puta kroz šumu, da bi pred demonom prolaznosti skinuo bodlje u prkosnom suprostavljanju svemu onom u šta veruje.

Mora da sam jež.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jasnaz  11:29 27.10.2009
Preporuka: 0

jeж (u koжi lisice)

#Link  Replika: 6

EDIT: moderacija mi je upravo ljubazno javnula da zamenim fotografiju kojom sam ilustrovala igru iz naslova - nekom manje skupom! tražim.......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  13:19 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: jeж (u koжi lisice)

ја мислим да линкови нису скупи.

(ено питај будимца и гордану.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  13:48 27.10.2009
Preporuka: 1

Lisica u kozi jeza

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  13:56 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Lisica u kozi jeza

ivana23

The best of both worlds
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jasnaz  14:36 27.10.2009
Preporuka: 1

jeж (u linku)

marco_de.manccini
ја мислим да линкови нису скупи. (ено питај будимца и гордану.)


jel to ono: tu je a ne vidi se?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  14:52 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: jeж (u linku)

може се линковати било која страна или слика која стоји на некој јавној страни (за коју не треба претплата или шифра).

ево рецимо да ова слика има заштићена права.

ја та права нисам нарушио. само сам дао линк на постојећу страну.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jasnaz  15:09 27.10.2009
Preporuka: 4

jeж (u linku)

marco_de.manccini
може се линковати ...


hvala!

______________

jeж (u koжi lisice): II put




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
moderator05  13:22 27.10.2009
Preporuka: 0

Obaveštenje

#Link  Replika: 10
Moderacija je obrisala jedan komentar komentatora Blade Runner koji je sadžao fotografiju zaštićenu autorskim pravom. Stradala je i replika autora bloga.

Unapred hvala na razumevanju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  17:20 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: Obaveštenje

Zbog vremenske razlike nisam stigao da editujem svoj komentar na vreme i zamenim spornu sliku linkom. Milane izvini.
marco je gore dao link na "zaštićenu" sliku, a bila je i ova "nezaštićena"

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  17:38 27.10.2009
Preporuka: 2

Re: Obaveštenje

шта? кад сам давао пример ја сам погодио слику коју си ти поставио и која је била брисана????? па ја имам сајкик абилитис!!!

и шта сам ја онда? сова?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  17:40 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Obaveštenje

и шта сам ја онда? сова?

Lisica u koži matematičara
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  17:42 27.10.2009
Preporuka: 1

Re: Obaveštenje

ма то око лисица и јежева има слојеве.

ја знам људе чији је цео живот математика. прави јежеви. али унутар математике су лисице.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  17:44 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

па ја имам сајкик абилитис!!!

primetio sam već u više navrata ali ovog puta sam bio ubedjen da si video sliku
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  18:08 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

marco_de.manccini
ма то око лисица и јежева има слојеве. ја знам људе чији је цео живот математика. прави јежеви. али унутар математике су лисице.

Ja misim da ste vi uglavnom lisice, samo u uglavnom zatvorenom grafu matematičkih disciplina i tranzicija.

Neka vrsta "ružnih" pačića, kao biznismeni, koji moraju previše da rade za neke stvari

Sredina kao sredina, nema se još kud mimo vrednog rada zarad zadovoljavanja osnovnih potreba prvo, pa osnovne nadgradnje, pa tek onda svega ostalog.

S&T nam donosi sve više vremena.

Može se pročitati dosta na temu sve više ljudi na planeti kao velike opasnosti.

Ja imam poprilično drugačije mišljenje, na ivici suprotnog.

Porast broja ljudi koji maršira ispred S&T-ja, pa svesti o zaštiti okoline, je opasan.

Inače će biti dobar taj porast jednog dana.

Ekonomisti bi rekli da je ovo parodija - što više ljudi uz sve bolju tehnologiju će ubrzano proizvoditi sve više tako da će cene padati (tj proizvodiće sve više roboti, i tehnologija, ona koja treba, polako sad prestiže rast ljudi).

I svi ćemo kupovati sve više, ono što nam treba, pošto ćemo moći priuštiti.

Seti se koliko je trebalo nekad za TV u boji, kola, a koliko danas.

Još ima vremena, naravno, daleko smo, glad, životna sredina, samo ja mislim da rezolucija ovih ključnih problema ubrzava.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  01:41 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

и шта сам ја онда? сова?

лукава лисица
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marco_de.manccini  03:40 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

Još ima vremena, naravno, daleko smo, glad, životna sredina, samo ja mislim da rezolucija ovih ključnih problema ubrzava.

енергија. сви остали проблеми су потпуно тривијални.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milan Novković  09:36 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

енергија. сви остали проблеми су потпуно тривијални

Da, energija, razni konci kreću od energije.

Biće interesantno sledećih 10 godina, od elektrike u prevozu do prve plazme u ITERu, fuzionom reaktoru u Francuskoj.

Pa efikasnost, mi stvarno rasipamo izuzetno mnogo, od loše izgrađanih kuća i stanova pa do kola kao zamene za efikasnije vrste transporta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  14:55 28.10.2009
Preporuka: 0

Re: Obaveštenje

Da, energija, razni konci kreću od energije.

Treba nam neka vrsta energetske revolucije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jasnaz  14:41 27.10.2009
Preporuka: 3

u poverenju

#Link  Replika: 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  14:51 27.10.2009
Preporuka: 0

Re: u poverenju

o! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA