Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Hronika| Ljudska prava| Politika| Život

Mi veću silu imamo nego vi!” –

trener92 RSS / 31.10.2009. u 04:44

 "...Teokratija ?????...!!!!!

 U kakvoj mi to zemlji   živimo?


Ustav Republike Srbije

Član 1.
Republika Srbija je država srpskog naroda i svih građana koji u njoj žive, zasnovana na vladavini prava i socijalnoj pravdi, načelima građanske demokratije, ljudskim i manjinskim pravima i slobodama i pripadnosti evropskim principima i vrednostima.
Vladavina prava

Član 3.
Vladavina prava je osnovna pretpostavka Ustava i počiva na neotuđivim ljudskim pravima.
Vladavina prava se ostvaruje slobodnim i neposrednim izborima, ustavnim jemstvima ljudskih i manjinskih prava, podelom vlasti, nezavisnom sudskom vlašću i povinovanjem vlasti Ustavu i zakonu.
Podela vlasti

Član 4.

Pravni poredak je jedinstven.

Uređenje vlasti počiva na podeli vlasti na zakonodavnu, izvršnu i sudsku.

Odnos tri grane vlasti zasniva se na ravnoteži i međusobnoj kontroli.

Sudska vlast je nezavisna.


Član 11.
Republika Srbija je svetovna država.
Crkve i verske zajednice su odvojene od države.
Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.

Crkve i verske zajednice

Član 44.
Crkve i verske zajednice su ravnopravne i odvojene od države.
Crkve i verske zajednice su ravnopravne i slobodne da samostalno uređuju svoju unutrašnju organizaciju, verske poslove, da javno vrše verske obrede, da osnivaju verske škole, socijalne i dobrotvorne ustanove i da njima upravljaju, u skladu sa zakonom.
Ustavni sud može zabraniti versku zajednicu samo ako njeno delovanje ugrožava pravo na život, pravo na psihičko i fizičko zdravlje, prava dece, pravo na lični i porodični integritet, pravo na imovinu, javnu bezbednost i javni red ili ako izaziva i podstiče versku, nacionalnu ili rasnu netrpeljivost.
****
20.4.2006. | SLUŽBENI GLASNIK: 36/06
ZAKON
o Crkvama i verskim zajednicama


Ograničenja ispoljavanja verske slobode

Član 3.
Sloboda veroispovesti ili verskog uverenja može biti podvrgnuta samo onim ograničenjima koja su propisana Ustavom, zakonom i ratifikovanim međunarodnim dokumentima, a neophodna su u demokratskom društvu radi zaštite javne bezbednosti, javnog reda, morala i zaštite slobode i prava drugih.
Verska sloboda se ne sme koristiti tako da ugrožava pravo na život, pravo na zdravlje, prava dece, pravo na lični i porodični integritet i pravo na imovinu, niti tako da se izaziva i podstiče verska, nacionalna ili rasna netrpeljivost.


***
VRHOVNI SUD SRBIJE, kao najviši sud u Republici Srbiji, je na vrhu piramide sudske vlasti.
(Čl. 9 Ustava Republike Srbije i čl.1 Zakona o uređenju sudova)

 

 vlast_lat.gif


****


Sedamdesetak sveštenika Banatske eparhije, predvođeni episkopom banatskim vladikom Nikanorom,

onemogućilo je sudske izvršitelje Opštinskog suda u Kikindi da postupe po pravosnažnoj presudi

Vrhovnog suda Srbije i iz stana u Ulici generala Drapšina broj 5 isele đakona Bratislava Jovanovića,

njegovu suprugu i petnaestomesečnog sina, kako bi se tu uselio Branko Brcanski, sin odavno počivšeg

sveštenika Nikole Brcanskog.

"!- Slabiji je Vrhovni sud od Srpske pravoslavne crkve, a i mlađi je. Zapamtite to dobro!

A vašem

štićeniku prenesite jednom za sva vremena neka napravi znak krsta prema ovoj zgradi. Ako dođete i

treći put, grad će blokirati učenici, vojska, ako bude trebalo, i policija.

Mi veću silu imamo nego vi!" -


rekao je Vladika Nikanor.

rekao je vladika obraćajući se sudskim izvršiteljima i Angelini Brdarić, advokatu Brcanskog.

 

 izvor

 

Da li ovim konačno padaju maske i jasno (javno) se stavlja do znanja

ko  ustvari vuče konce dok pajaci igraju pred nama i zamazuju nam oči?

Kako samo  licemerno i morbidno  zveči   :  referendum, izbori, ,  ljudska prava

...Sloboda



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nimrod88 nimrod88 05:12 31.10.2009

Pa da...

ne znam kako da formulisem, a da ne zazvuci defetisticki i pesimisticno, ali da, kao sto je pokazano vise puta, slabiji je Vrhovni sud od SPC......e sad, ko i kako je dozvolio da do te situacije dodje je nesto sasvim drugo :)
trener92 trener92 19:08 31.10.2009

Re: Pa da...

kao sto je pokazano vise puta, slabiji je Vrhovni sud od SPC..

nimrod88


bilo bi dobro ako bi me podsetio nekim primerom, sada , ne mogu da se setim ,zaista ,
e sad, ko i kako je dozvolio da do te situacije dodje je nesto sasvim drugo :)

Ovo se i ja pitam posle onakve izjave koju sam citirao

p.s.Bio sam sprečen da ranije odgovorim na komentare , nadam se da ćeš , a i ostali razumeti
blogovatelj blogovatelj 05:21 31.10.2009

Sta je zakon?

Stihove pisao Zvonimir Djukic. Sve je jos davno rekao.
Da li ovo pleme zna za tacno vreme?

Manitua mi nemoj biti lud

...

Nemoj biti lud nemoj biti lud
Ha gadno je vreme ovde ne vazi sud
Nemoj biti lud nemoj biti lud
Ha hrabar i lud su isto kad nemas

Ljubav ponos snagu i mir
Ne znas sta je zakon kada osecas bol
Ljubav ponos snagu i mir
Ne znas sta je zakon kada osecas bol

...

Imali su nesrecna detinjstva. Detinjstvo im je bilo bolno. Zato i ne postuju zakone suda nego zakone plemena.
trener92 trener92 19:10 31.10.2009

Re: Sta je zakon?

blogovatelj 05:21


Izgleda tako , tačno i tužno ,
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:35 31.10.2009

Jahači apokalipse

U onoj, socijalističkoj Jugoslaviji, komunisti su jahali popove.
Danas, u demokratskoj Srbiji, popovi jašu sve nas.
antonacci antonacci 09:49 31.10.2009

Re: Jahači apokalipse

Vojislav Stojković
U onoj, socijalističkoj Jugoslaviji, komunisti su jahali popove.
Danas, u demokratskoj Srbiji, popovi jašu sve nas.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:02 31.10.2009

Re: Jahači apokalipse

Vojislav Stojković
U onoj, socijalističkoj Jugoslaviji, komunisti su jahali popove.
Danas, u demokratskoj Srbiji, popovi jašu sve nas.

Nisu jahali nego su popovi lagali.
trener92 trener92 19:18 31.10.2009

Re: Jahači apokalipse

Vojislav Stojković
U onoj, socijalističkoj Jugoslaviji, komunisti su jahali popove.
Danas, u demokratskoj Srbiji, popovi jašu sve nas.


Ne znam za ovo prvo, da li je tačno, tamo gde sam živeo toga nije bilo,
ali ovo drugo mi se ne dopada jer suviše istinito zvuči( od `90-tih) i prema ovome što sam postavio.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:10 31.10.2009

Re: Jahači apokalipse

Ako jahanje shvatimo kao metaforu i prvo i drugo je tačno.
trener92 trener92 02:56 01.11.2009

Re: Jahači apokalipse

Vojislav Stojković
Ako jahanje shvatimo kao metaforu i prvo i drugo je tačno.


Jeremija naravno da sam razumeo , ali tamo gde sam se rodio i proživeo neke godine detinjstva, toga nije bilo.Čak šta više, iako je moj deda, po majci, bio komunista, i to prilično "dobro pozicioniran"( to je neki izraz, adekvatan tim prilikama, ), na visokoj funkciji u zemlji, jedan od njegovih dobrih prijatelja, je bio pokojni , ja tako pamtim , pop Milovan" ,( u ratno vreme je rizikovao život da bi mu pomogao ,iako je znao ko je )
koji je bio poštovan , pre svega kao čovek, a i kao svešteno lice koje nijednim postupkom, ni rečju, nije ukaljao obraz , ni svoj a ni Srpske Pravoslavne Crkve kojoj je pripadao i obavljao svoju službu u skladu sa učenjem SPC
Niti je bilo nekih progona , ni zabrana poštovanja tradicije .
Ne kažem da toga nije bilo, čuo sam i čitao o mnogim svedočenjima da je bilo ,i progona i osvete, svega je tu bilo,
govorim samo o stvarima koje su mi poznate.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:07 01.11.2009

Re: Jahači apokalipse

trener92

Ne kažem da toga nije bilo, čuo sam i čitao o mnogim svedočenjima da je bilo ,i progona i osvete, svega je tu bilo,

Naravno da je bilo i, naravno, na žalost.

Episkop šumadijski Sava :
"1947. godina bila je najkrvavija u istoriji Srpske pravoslavne crkve: godina kada su ubijani sveštenici, a manastirima oduzimana zemlja". izvor
Navedeno i drugo ne daje pravo sveštenstvu SPC da se ponaša kao u ovom primeru koji si opisao i u mnogim drugim slučajevima kojima smo svedoci (Pahomije..etc).

trener92 trener92 11:32 01.11.2009

Re: Jahači apokalipse

Vojislav Stojković

Naravno da je bilo i, naravno, na žalost.

Episkop šumadijski Sava :
"1947. godina bila je najkrvavija u istoriji Srpske pravoslavne crkve: godina kada su ubijani sveštenici, a manastirima oduzimana zemlja". izvor
Navedeno i drugo ne daje pravo sveštenstvu SPC da se ponaša kao u ovom primeru koji si opisao i u mnogim drugim slučajevima kojima smo svedoci (Pahomije..etc).



Strašno svedočenje. Samo pokazuje da čovek može da bude najgora životinja , pogotovo kada je zaslepljen ideologijom .

Odlična drama "Portret Ilije Pevca" Siniše Kovačevića, opisuje mnogo stvari ko nije gledao trebalo bi da pogleda,
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:56 02.11.2009

Re: Jahači apokalipse

"1947. godina bila je najkrvavija u istoriji Srpske pravoslavne crkve: godina kada su ubijani sveštenici, a manastirima oduzimana zemlja". izvor

Jak izvor???
trener92 trener92 01:05 03.11.2009

Re: Jahači apokalipse

Milan Karagaća
"1947. godina bila je najkrvavija u istoriji Srpske pravoslavne crkve: godina kada su ubijani sveštenici, a manastirima oduzimana zemlja". izvor

Jak izvor???


Milane to je ono, svako ima istinitu priču u koju će neko da poveruje , samo nije dobro ako "jedna istina" postane dominanatna odnosno da je ta jedina i prava , kao što smo imali ,
zeks92 zeks92 08:39 31.10.2009

logika ne vredi ovde ...

Chemu sluzhi gomila pravednika ... shto vrshljaju i bushe zakon? ... Zakoni su samo za roblje!
trener92 trener92 19:28 31.10.2009

Re: logika ne vredi ovde ...

zeks92
Chemu sluzhi gomila pravednika ... shto vrshljaju i bushe zakon? ... Zakoni su samo za roblje!


Tačno zeks,

"Večera je gotova
ima puno otrova,
svi jedemo splačine
na različite načine.

Napisali ustave
da mozak zaustave,
napisali zakone
da se bolje zaklone.

Eno, ide istina
dronjavo obučena,
grbava i mršava,
krvava, pretučena.

Kad zatvore sagrade
deliće se nagrade,
nagrađeni dobiju
batine i robiju.

Radnici i radnice
ne budite gladnice,
uvek ima kolko treba
govana i hleba.

Vojska vrši obrede
u cast svoje pobede,
trose naše zarade
da naprave parade.

A ja ću da pevam
makar i promuklo,
a ja ću da pevam
kud puklo da puklo,

ja ću da pevam!"
Biljana 77 Biljana 77 09:06 31.10.2009

Sila i bog

Izgleda da na prostorima bivše Jugoslavije to postaje uobičajeni manir.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:04 31.10.2009

Re: Sila i bog

Biljana 77
Izgleda da na prostorima bivše Jugoslavije to postaje uobičajeni manir.

Svi su na ovim prostorima isti, sve gluposti su slične samo se različito zovu. Niko ne vidi svoje već samo tuđe gluposti.
Biljana 77 Biljana 77 11:27 31.10.2009

Re: Sila i bog

Niko ne vidi svoje već samo tuđe gluposti.

Mislim da samo glupi i bezobrazni ljudi ne uviđaju svoje gluposti. Na opštem nivou ne radi se o neuviđanju već o odsustvu želje da se uvidi.

Svi su na ovim prostorima isti.
Ko ne veruje neka pogleda film Što je muškarac bez brkova.
trener92 trener92 19:32 31.10.2009

Re: Sila i bog

Biljana 77
uobičajeni manir.


Ovo je tek strašno, nemam reči! Hvala ti za link.
trener92 trener92 19:33 31.10.2009

Re: Sila i bog

Milan Karagaća
Biljana 77
Izgleda da na prostorima bivše Jugoslavije to postaje uobičajeni manir.

Svi su na ovim prostorima isti, sve gluposti su slične samo se različito zovu. Niko ne vidi svoje već samo tuđe gluposti.


Jedno zlo se drugim hrani, oduvek je takvo bilo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:33 31.10.2009

Погрешан ти наслов, Тренеру.

Треба да гласи: "Владика Никанор и седамдесет разбојника".
trener92 trener92 19:40 31.10.2009

Re: Погрешан ти наслов, Тренеру.

Predrag Brajovic
Треба да гласи: "Владика Никанор и седамдесет разбојника".


Možda si u pravu Predraže Brajoviću. Ovo je odlična ideja , samo , to bi značilo suprotno od onog što je vladika rekao, a što je mene užasnulo, da je samo razbojništvo u pitanju lako bi se obračunalo sa njima .
"Nadam" se bar ( ako i ona ne umre u međuvremenu)
Inner Party Inner Party 09:34 31.10.2009

Pa sta bi tek rekli ...

... da drzava vrati svu otetu imovinu SPC?!

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:03 31.10.2009

Re: Pa sta bi tek rekli ...

Inner Party
... da drzava vrati svu otetu imovinu SPC?!


A otkud Crkvi tolika imovina?
Inner Party Inner Party 10:09 31.10.2009

Re: Pa sta bi tek rekli ...

Milan Karagaća
Inner Party
... da drzava vrati svu otetu imovinu SPC?!


A otkud Crkvi tolika imovina?


Otkud ja znam. Ne verujem da je stecena ilegalno! Ali ima je dosta i drzava puno izgubila sto je nije vratila odmah pocetkom devedesetih. Narocito kada se radi o imovini na KiM...
zilikaka zilikaka 19:19 31.10.2009

Re: Pa sta bi tek rekli ...

A otkud Crkvi tolika imovina?


Ne mali deo su im poklonili tj. ostavili u nasledje pojedinci.

Nisam pristalica ovakvog obrta, kada je reč o položaju i moći crkve, ali mislim da se stvari ne mogu postaviti na svoje mesto dok se ne reše baš ta pitanja.
trener92 trener92 19:42 31.10.2009

Re: Pa sta bi tek rekli ...

Inner Party
... da drzava vrati svu otetu imovinu SPC?!



Ne bih ništa rekao , ukoliko pre toga svi , ali svi ostali budu obeštećeni !
zilikaka zilikaka 20:46 31.10.2009

Re: Pa sta bi tek rekli ...

ali svi ostali budu obeštećeni !
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:19 31.10.2009

Veća sila

Mi veću silu imamo nego vi!" - rekao je vladika Nikanor
Tačno, ljudi su se potrudili i s Božjom pomoći na tome predano poradili i rade više no na izgradnji demokratije.
državna Crkva I crkvena država
ko ima silu taj može i da zavlada, sila Boga ne moli a Crkva nas uči da se molimo Bogu.
Crkva nas takođe uči da verujemo u Boga a ne u silu.
Teorija je jedno a praksa drugo.
sentinel26 sentinel26 14:05 31.10.2009

Re: Veća sila

Milan Karagaća
Mi veću silu imamo nego vi!" - rekao je vladika Nikanor
Tačno, ljudi su se potrudili i s Božjom pomoći na tome predano poradili i rade više no na izgradnji demokratije.
državna Crkva I crkvena država
ko ima silu taj može i da zavlada, sila Boga ne moli a Crkva nas uči da se molimo Bogu.
Crkva nas takođe uči da verujemo u Boga a ne u silu.
Teorija je jedno a praksa drugo.

Prijatelju, ni teorija baš nije daleko od "možda bidne ...a možda ne... "
Da je crkva jača od države i Vrhovnog suda nije trebalo ni sumnjati ni provjeravati.

U vrijeme početka ovog procesa situacija je bila prosta, a sada više nije..

Da li se u vrije življenja počivšeg sveštenika u predmetnom stanu Zakon o stambenim odnosima odnosio na sve stanove pa i na crkvene ili nije.
Ako jeste i ako je poč.sveštenik ispunio minimalne uslove (10 godina stanarskog prava uz plaćanje obaveza ) onda mu se stanarsko pravo nije moglo oduzeti, pa ni njegovoj porodici (nasljednicima ).
Stanarsko pravo je bilo garantovano Ustavom i zakonima države.

Medjutim, oni porodici nijesu priznali stanarsko pravo pa su je iselili i uselili drugu.
Sada su se sjetili da su pogriješili i priznali svoju grešku.

Imena sudija vrhovnog suda koji su predmet okončali (u prethodnom postupku ) prije ove revizije predmeta i presude na sunce ...
Kad fudbalski sudija pogriješi pola Evrope ispira usta sa njegovim imenom..

trener92 trener92 03:07 01.11.2009

Re: Veća sila

Milan Karagaća
Mi veću silu imamo nego vi!" - rekao je vladika Nikanor
Tačno, ljudi su se potrudili i s Božjom pomoći na tome predano poradili i rade više no na izgradnji demokratije.
državna Crkva I crkvena država
ko ima silu taj može i da zavlada, sila Boga ne moli a Crkva nas uči da se molimo Bogu.
Crkva nas takođe uči da verujemo u Boga a ne u silu.
Teorija je jedno a praksa drugo.


Hvala ,Milane Karagaća za linku tek sada sam stigao da pročitam , odlično pojašnjava mnogo toga, posebno ću citirati
Dakle, Crkva ima ogroman uticaj ali i odgovornost jer može da odigra ogromnu ulogu u izvlačenju društva iz sveopšte krize. Dovoljno je samo da radi ono što joj je posao -da se više okrene brizi da vernici postanu dobri hrišćani, umesto da crkveni velikodostojnici postaju političari.

Crkva treba da pomogne svom narodu i državi tako što će svojim delovanjem afirmisati demokratske vrednosti i doprineti izgradnji demokratske, a ne crkvene države
.
trener92 trener92 03:26 01.11.2009

Re: Veća sila

sentinel26


Slažem se sa ovim što si napisao, napisao sam dole u jedno komentaru da nisam hteo da ulazim u pravnu problematiku celog slučaja, ,ili već kako je i naveo pravni zastupnik Pravoslavne ckvene opštine,
Jasno ti je da ono zbog čega sam i postavio ovaj tekst je ova sramna i strašna izjava , pomenutog vladike Nikanora.
Takvom izjavom, svi koji su imali neke iluzije o slobodnom društvu , (a puna su usta ovim floskulma svim političarima,) više ih sigurno neće imati.
Jer smatram da društvo , kome je "dogma" osnovna, nije dobro, nije ono čemu svaki slobodumni čovek može da teži.
Ja u takvom društvu ne želim i neću da živim.
libkonz libkonz 10:36 31.10.2009

Počelo pljuvanje, vidim

Pa ajmo redom. Prvo da kompletiramo vest, pošto će malo blogera da klikne na link:
Sporenja Pravoslavne crkvene opštine Kikinda i porodice Brcanski oko ovog stana traju već decenijama. Stan od 140 kvadratnih metara nalazi se u objektu koji pripada crkvi, a porodica Brcanski se u njega uselila 1960. godine, u vreme kada je Nikola Brcanski ovde službovao.

– Kada se otac Nikola upokojio 1967. godine, njegova porodica nastavila je da živi u tom stanu, iako je, po crkvenim propisima, morala da se iseli u roku od tri meseca. Posle više sudskih sporova vođenih od 1972, crkvena opština je 2006. godine dobila spor u Opštinskom sudu. Presudu je kasnije potvrdio i drugostepeni sud.Branko Brcanski se iselio, a stan je dodeljen đakonu Bratislavu Jovanoviću. U međuvremenu, deo stana je adaptiran u kapelu i krstionicu i kao takav, uvereni smo, ne može biti predmet izvršenja. Bez obzira na to, lane je Vrhovni sud Srbije obavio reviziju slučaja i presudio da Branko Brcanski ima doživotno stanarsko pravo – kaže za „Politiku“ protojerej Jovan Silaški.

Pravni zastupnici Pravoslavne crkvene opštine Kikinda Dragan Todorović i Branislav Pudar objašnjavaju da bogoslužbeni objekat uživa zaštitu države, te da je u toku novi sudski postupak kojim setraži da se utvrdi da je objekat (kapela i krstionica) uspostavljen na zakonit način i da je izvršenje nedopustivo.

– Tek kada taj postupak bude okončan, crkva je spremna da uvaži svaku odluku suda – precizira advokat Dragan Todorović.

Drugo, ovo je sasvim uobičajena slika u Srbiji. Znamo za one policajce koji ne žele da napuste stanove koje su dobile njihove kolege i mnoge druge priče. A ti Treneru ovim postom, zajedno sa većinom komentatora, izvrćeš priču u fazonu "pogledaj ti te sveštenike šta rade, ovo je nečuveno". Mislim, ajdeee. Zar nismo svi izgubili poverenje u pravosuđe? Zar u Srbiji ljudi ne spavaju u šatorima pred vladom, seku prste, protestvuju na svaki mogući način jer su očajni, jer nikome ne veruju?
Ovde se radi o stanu koji se nalazi u objektu koji pripada crkvi. Sudski izvršitelj je došao da iseli čoveka sa ženom i petnaestomesečnom bebom. Zar vi ne biste zaštitili svog prijatelja kada bi se našao u takvoj situaciji? Ja znam da bih postupio na isti način kao ovih 70 ljudi, koje Brajović naziva razbojnicima. Nisam to očekivao od tebe, Predrage.
Treće, izjave Vladike Nikanora jesu skandalozne, ali ko je čitao neke moje ranije tekstove zna šta mislim o njemu lično. Mislim da mu nije mesto u crkvi.
Nemam poverenja u naše sudstvo i ovim putem želim da uputim podršku sveštenicima banatske eparhije da istraju i ne dozvole da im se kolega nađe na ulici.
trener92 trener92 15:20 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

libkonz


[
b]ti Treneru ovim postom, zajedno sa većinom komentatora, izvrćeš priču u fazonu "pogledaj ti te sveštenike šta rade, ovo je nečuveno". Mislim, ajdeee.[/b]

Slabiji je Vrhovni sud od Srpske pravoslavne crkve, a i mlađi je. Zapamtite to dobro!

A vašem

štićeniku prenesite jednom za sva vremena neka napravi znak krsta prema ovoj zgradi. Ako dođete i

treći put, grad će blokirati učenici, vojska, ako bude trebalo, i policija.

Mi veću silu imamo nego vi!" -


rekao je Vladika Nikanor.


O čemu ti to pričaš libkonz?
Ne verujem da si toliko nevešt ( ili se ponašaš tako) i da ne shvataš šta ovde piše.
Odgovoriću ti kasnije na sve ovo što si napisao, samo jedna napomena
Igrom, sudbine ili čega već , blizak član moje porodice je svešteno lice, i to na dosta visokom položaju na njihovoj lestvici ( hijerarhiji) i verovatno sam jedan od poslednjih koji će da pljuje po njima, kako ti kažeš .
Ovo nije pljuvanje ovo je tragedija ovog društva.
Vladika je ovo izjavio, nadam se da shvataš ko je vladika na njihovoj hijerarhiji!
I ne spočitavaj nikome , ni Brajoviću , i nikom, možeš meni da uputiš kritiku, i relativizuješ stvari, kao što pokušavaš svojim komentarom,,
A ja ću ti, kao što sam i rekao odgovoriti na ovo , samo malo kasnije!
libkonz libkonz 17:04 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

Treneru, da nije tog Brajovićevog komentara verovatno ne bih ovde ni komentarisao. Što se Nikanora tiče, ako ne računamo onu dvojicu što su osumnjičeni za seksualno zlostavljanje maloletnika, Nikanor je najcrnja tačka u SPC. Pisao sam već o tome i ovih dana ću da napišem jedan tekst gde će deo opet biti posvećen njemu. Slažemo se mi za Nikanora da je bitanga i da mu nije mesto u crkvi, samo mi se ne dopada generalizacija. Svojim komentarom branim 70 sveštenika banatske eparhije koje je Brajović nazvao razbojnicima. Ako sam kritikovao negov komentar, ne znači da sam promenio mišljenje o njemu, a zna se da ga poštujem. Vi ste ti koji relativizujete stvari sa stavom "Nikanor je bitanga, Nikanor je sveštenik, znači da su svi sveštenici bitange". E, pa nisu!
thebee269 thebee269 18:53 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

Nikanor je sveštenik, znači da su svi sveštenici bitange". E, pa nisu!

E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.
libkonz libkonz 20:00 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.

većina bi trebalo da znači više od polovine. Apsolutno se ne slažem sa ovim, samo je jasno da sveštenici nedostojni svog poziva lako upadaju u oči. Ali daleko je od istine da se radi o većini.
mirelarado mirelarado 20:54 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

libkonz
E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.

većina bi trebalo da znači više od polovine. Apsolutno se ne slažem sa ovim, samo je jasno da sveštenici nedostojni svog poziva lako upadaju u oči. Ali daleko je od istine da se radi o većini.


Докле год сама СПЦ штити те недостојне свештенике и прикрива њихова недела, може се само нагађати о томе каква је већина.

Узгред, она седамдесеторица, заједно са Никанором, спречавала су извршење једне судске одлуке. Како би их ти назвао, ако ти разбојници парају уши?
libkonz libkonz 21:10 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

za par dana ću napisati jedan tekst koji sam jednom kolegi blogeru davno obećao, pa ćeš tamo naći odgovor na prvu konstataciju.
Što se pitanja tiče, nazvao bih ih ljudima koji su se okupili da zaštite prijatelja. Ovo je danas redovna situacija u Srbiji. Nezavisno i pošteno sudstvo čije se odluke sprovode je preduslov da nam zemlja bude normalna. Problem je u nepoverenju ljudi u institucije, pre svega u sudstvo, što ima realne uzroke. Pitam tebe, kao i druge blogere, da li biste isto tako komentarisali da nije reč o sveštenstvu ili biste pokazali više razumevanja? Pokušavam da kažem da ne bi trebali da gledamo mantije (Nikanora izuzimam iz priče), već ljude od krvi i mesa koji žive u Srbiji.
trener92 trener92 21:33 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

Pa da počnem od početka:
Pa ajmo redom. Prvo da kompletiramo vest, pošto će malo blogera da klikne na link:

Pre svega , ovde si napravio grešku ,u nastojanju da , nazvaću ovako, da pojednostaviš i ublažiš , samu poentu ovoga što sam postavio i citirao, iz razloga što je u pitanju izjava jednog velikodostojnika SPC,)
Eparhija banatska - Nadležni vladika je njegovo preosveštenstvo episkop banatski gospodin Nikanor (Bogunović).

, čije izjave se moraju uzeti zaozbiljno.
Ukoliko malo budeš istraživao , pronaći ćeš koje mesto zauzima u ustrojstvu SPC i kakav značaj ima , a samim a tim i ogromnu odgovornost, za svoje izjave a o ponašanju da ne govorim.
Koliki je njegov uticaj na sledbenike vidi se iz gornjeg citata,
gde sedamdesetak sveštenika dolazi i sprečavaju sprovođenje odluka Vrhovnog Suda Srbije.
Ovde se radi o stanu koji se nalazi u objektu koji pripada crkvi. Sudski izvršitelj je došao da iseli čoveka sa ženom i petnaestomesečnom bebom. Zar vi ne biste zaštitili svog prijatelja kada bi se našao u takvoj situaciji? Ja znam da bih postupio na isti način kao ovih 70 ljudi, koje Brajović naziva razbojnicima


Šta god da je u pitanju, to se mora rešavati na način propisan zakonom. .U tom smislu je i ova sarkastična, ironična opaska na mestu, jer šta su oni koji sprečavaju da se izvrše odluke najviše sudske vlasti u jednoj zemlji ? Nazovimo stvari pravim imenom i tretirajmo ih tako.
Posebnu težinu ovde predstavlja , ono što sam i napred naveo, što je predvodnik ove velike grupe ljudi velikodostojnik SPC, koji svojim primerom, ponašanjem ,izjavama treba da bude vodilja kako sledbenicima , tako i vernicima.
Kada takav čovek, dozvoli sebi da prevladaju, osećanja koja nisu svojstvena učenju Pravoslavlja na koje se poziva i ističu se sa tolikom oštrinom , i sprovode nedvosmisleno bez ikakvog predumišljaja u delo , u javnosti , onda tu nema ni trunke opravdanja za takvo delovanje .
Ovo, opravdanje ,koje navodiš, u smislu( a usklopu svega ovoga što sam gore napisao)
Sudski izvršitelj je došao da iseli čoveka sa ženom i petnaestomesečnom bebom

nema mesta, jer u ovom tekstu koji sam postavio gore,
ukazujem na izjavu ,kojom sam užasnut , .
Da li ti uopšte shvataš težinu ovih reči? Ako ne pročitaj još jednom!!
Posle ovakve izjave čak i sve ostale verske zajednice u zemlji, koje su jednake po svim pravima koje im garantuje Ustav , mogu da se zapitaju ili nekom da postave pitanje , slično onome koje sam ja postavio.
Ovo što je izjavio velikodostojnik SPC, stavlja nas pred veliku dilemu:
Vojska ,ako treba i policija!, učenike bolje da ne pominjem.
Koja vojska i koja policija , ja sada pitam tebe, kada već ovako postavljaš stvar?
, jer ja čitam i slušam ono što je izgovoreno, a ne ono što je on možda zamislio da izgovori, a sve ovo mu je " greškom" izletelo"jer je bio iznerviran![
b]Vi ste ti koji relativizujete stvari sa stavom "Nikanor je bitanga, Nikanor je sveštenik, znači da su svi sveštenici bitange". E, pa nisu![/b]

Ovo više nemoj da pokušavaš da napišeš, to nigde nisi pročitao , i to niko nije rekao, ja pogotovo.
To što ti pišeš kakvo je tvoje mišljenje o vladiki Nikanoru, nema nikakvih dodirnih tačaka sa tvojim komentarom .
I niko ovde , ni ja a ni Predrag Brajović ( ne branim ,niti opravdavam, jer se slažem sa kvalifikacijiom "klasične hajdučije" koja se odigrala u Kikindi, ai on će ti to možda bolje obrazložiti- =)
ne generalizuje ništa ,
Ulogu SPC u ovom društvu je izrekao sam vladika Nikanor.
A to da li je "bitanga" , kako si naveo,
Kako možeš da nazoveš "bitanga", Velikodostojnika SPC, Episkopa, ako je na tom mestu gde jeste, ( to je činjenica ) znači da uživa poverenje Sinoda, i Patrijarha a , možda i vernika!
Ko onda ovde generalizuje stvari ? li
libkonz

trener92 trener92 21:36 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

thebee269
Nikanor je sveštenik, znači da su svi sveštenici bitange". E, pa nisu!

E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.


Evo , recimo ja se ne slažem sa ovim, smatram da nije većina , a takav utisak i mišljenje sam imao priliku da steknem iz dosta kontakata i poznanstava koje sam imao , sticajem raznih okolnosti.
trener92 trener92 21:38 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

libkonz
E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.

većina bi trebalo da znači više od polovine. Apsolutno se ne slažem sa ovim, samo je jasno da sveštenici nedostojni svog poziva lako upadaju u oči. Ali daleko je od istine da se radi o većini.


Napisao sam u odgovoru da se slažem sa ovim! što si i ti napisao
trener92 trener92 21:48 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

libkonz
za par dana ću napisati jedan tekst koji sam jednom kolegi blogeru davno obećao, pa ćeš tamo naći odgovor na prvu konstataciju.
Što se pitanja tiče, nazvao bih ih ljudima koji su se okupili da zaštite prijatelja. Ovo je danas redovna situacija u Srbiji. Nezavisno i pošteno sudstvo čije se odluke sprovode je preduslov da nam zemlja bude normalna. Problem je u nepoverenju ljudi u institucije, pre svega u sudstvo, što ima realne uzroke. Pitam tebe, kao i druge blogere, da li biste isto tako komentarisali da nije reč o sveštenstvu ili biste pokazali više razumevanja? Pokušavam da kažem da ne bi trebali da gledamo mantije (Nikanora izuzimam iz priče), već ljude od krvi i mesa koji žive u Srbiji.


Znam da sam nešto još trebao da dodam , a što smatram da je jako važno , da bi razumeo o čemu pričam.Ovim si mi dao odličan for.
Na isti način tretiram i izjavu gospođe Biljana Kovačević Vučo, , ( koliko se sećam da sada ne tražim) " Da neće poštovati odluku Vrhovnog suda Srbije ( u slučaju građanina Tjanića,) i da je po zakonu zbog ovakve izjave je trebala da bude žestoko kažnjena od strane Advokatske komore Srbije.
Jer šta će drugi da rade, kada jedan advokat, borac za ljudska i vanljudska prava, izjavi da neće da poštuje odluku Vrhovnog suda Srbije.!( mislim da ovde nisam pogrešio u navodima , neka neko ispravi ako jesam=
Katastrofa
trener92 trener92 21:50 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

mirelarado
libkonz
E, pa nazalost nisu svi , ali vecina jeste.

većina bi trebalo da znači više od polovine. Apsolutno se ne slažem sa ovim, samo je jasno da sveštenici nedostojni svog poziva lako upadaju u oči. Ali daleko je od istine da se radi o većini.


Докле год сама СПЦ заташкава те недостојне свештенике и прикрива њихова недела, може се само нагађати о томе каква је већина.

Узгред, она седамдесеторица су, заједно са Никанором, спречавала извршење једне судске одлуке. Како би их ти назвао, ако ти разбојници парају уши?


I ovo si u pravu Mirela , neko zataškava stvari koje sedešavaju, ko ima takvu moć možemo samo da nagađamo!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:09 31.10.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

Ево, дођох да се и сам мало браним. Владика Никанор? Ко год поведе 70 људи под својом управом да спречава извршење пресуде Врховног суда Србије, јесте разбојник (преступник закона); ко год се стави изнад највише судске инстанце у Србији, особито са онаквим, цитираним речима, јесте разбојник (преступник закона); наравно, и оних седамдесет, којима је речено шта треба да ураде и то су радили супротстављајући се судском решењу, јесу разбојници (преступници закона). Не видим шта ту има спорно? Израз разбојник? Увредљив? Па, он је ту зато што је те "разбојнике" владика Никанор, као савремени Али Баба, повео у испомоћ. Нисам им ја дао то име. Дао им га је владика Никанор, и носили су га све оно време које су провели супротстављајући се највишој правној одлуци државе Србије. Дакле, владика Никанор им је кум; ја сам само записивач.

Међи њима има свакако часних људи, и то ме не интересује. Чак и ти часни кршили су у овом случају закон. А држава у којој је један владика изнад закона не треба ни да постоји. Ко је тај владика Никанор? Хоће ли он, сутра, одлучивати и о мојој судбини? Хоће ли, сутра, ући у парламент и рећи да је СПЦ старија од парламента? А шта ако му падне на ум да уђе и у мој стан (са оном седамдесеторицом?) и истера ме из њега јер је, Боже мој, СПЦ старија и од Врховног суда, и од мене, и од мог стана, и од ове државе? Држава у којој је самовоља једног човека над вољом свих осталих (а њих представља Врховни суд Србије) јесте никаква држава. Па чак и ако је та судска одлука погрешна. Јер, каква год била, она се мора поштовати. Тако смо се договорили правећи државу, стварајући данашњу Србију, а нисмо та овлашћења дали никаквом владици Никанору или коме год друго.

СПЦ, којој припадају 2/3 моје породице и моји пријатељи, неки међу њима и у самом свештенству и на Богословији, треба добро да размисли коме је то дато да у јавности у њено име говори, и коме су то дати највиши црквени чинови. Никанору? Пахомију? Филарету? Амфилохију? Треба ли да објашњавам зашто?
trener92 trener92 04:04 01.11.2009

Re: Počelo pljuvanje, vidim

libkonz

Nemam poverenja u naše sudstvo i ovim putem želim da uputim podršku sveštenicima banatske eparhije da istraju i ne dozvole da im se kolega nađe na ulici.


Na ovo nisam obratio pažnju u komentaru. Pa moram sada da te pitam:

Da li shvataš šta si napisao?
Sedamdesetak sveštenika Banatske eparhije, predvođeni episkopom banatskim vladikom Nikanorom,
Pošto voliš da upotrebljavaš silogizme , izvedi konkluziju ( ovo su tvoje reči)

Slažemo se mi za Nikanora da je bitanga


Ja znam da bih postupio na isti način kao ovih 70 ljudi





=

!Ovim primerom sam ti pokazao kako jednostavno može da se izmeni smisao tuđih reči.
miloradkakmar miloradkakmar 10:42 31.10.2009

Treneru,

mislio sam (i dalje mislim ) da si ekspert samo za muziku, stihove i druge tanane stvari .. kad ono.. ne lezi vraže..
trener92 trener92 21:54 31.10.2009

Re: Treneru,

miloradkakmar
mislio sam (i dalje mislim ) da si ekspert samo za muziku, stihove i druge tanane stvari .. kad ono.. ne lezi vraže..


Moj Milorade, daleko sam ja od eksperta, nego me užasnulo ovo kada sam čuo sinoć na trećem dnevniku ( a čekao sam prognozu vremena ), pa sve ne verujem , tražim po netu i u to vreme oko 2 posle ponoći jew bio samo skraćen tekst na net Kikinda , ništa više , dok nije postavila politika na svoj sajt.
Boris Drenca Boris Drenca 11:12 31.10.2009

država

Srbija ne postoji. Svako tumaci zakone i primenjuje ih kako mu odgovara. Ako se protivi primenjivanju to je zbog toga šro mu ne odgovara. Bez izuzetaka to se odnosi na one koji navodnu državu predstavljaju i koji se nazivaju organizacijama. Verskim, neverskim, kakvim god....

Zakoni važe za one koji nisu organizovani
myredneckself myredneckself 11:53 31.10.2009

u iščekivanju svanuća

treneru preporuka za tuning

Tamna je noc
Nebo tmurno i sumorno
Nigde zvezde ni meseca
Ja se osecam umorno
Tamna je noc
Ljudi uzivaju u nadi
Da ce sve biti bolje
Da nece crknuti od gladi
Svi cekamo
Neke malo bolje dane
Tamna je noc
Zora nikako da svane
Tamna je noc
Mi malaksali i bledi
Pitamo se
Kolko li ovaj zivot vredi
Tamna je noc
Ne vidi se prst pred okom
Zavrsicemo svi
U mraku uzasno dubokom
Tamna je noc
Sve je suvise mracno
Vodimo se ko nestali
To je, nazalost, tacno
Tamna je noc
Sve je propalo davno
Uz nesto malo ponosa
Mi izumiremo slavno

jako lepa ruska pesma u borinom izvođenju,
nezaboravni pok. aca popović i kresoja
a tekst? ma, pljunuti mi...
trener92 trener92 21:55 31.10.2009

Re: država

Boris Drenca
Srbija ne postoji. Svako tumaci zakone i primenjuje ih kako mu odgovara. Ako se protivi primenjivanju to je zbog toga šro mu ne odgovara. Bez izuzetaka to se odnosi na one koji navodnu državu predstavljaju i koji se nazivaju organizacijama. Verskim, neverskim, kakvim god....

Zakoni važe za one koji nisu organizovani


Čini mi se da je ovo najbolja definicija koju sa m pročitao , .zapamtiću ovo.
trener92 trener92 21:57 31.10.2009

Re: u iščekivanju svanuća

myredneckself

jako lepa ruska pesma u borinom izvođenju,
nezaboravni pok. aca popović i kresoja
a tekst? ma, pljunuti mi...


Nije mogla bolje da izrazi osećanje koje sam imao , pa sam zato postavio tri verzije , a ruska
leopold_lady leopold_lady 12:15 31.10.2009

Znaš šta mislim....

o popovima ..... Još jednom su dokazali da sam - šta ??? .... U pravu .....
trener92 trener92 21:59 31.10.2009

Re: Znaš šta mislim....

leopold_lady
o popovima ..... Još jednom su dokazali da sam - šta ??? .... U pravu .....


Neki , koje poznajem nisu takvi, ali naletimo svi na ne-ljude i među njima , a to je ono što pamtimo.
Biljana 77 Biljana 77 13:48 31.10.2009

E svašta!

Mi veću silu imamo nego vi!" -
rekao je Vladika Nikanor.

mirelarado mirelarado 16:35 31.10.2009

Re: E svašta!

Biljana 77
Mi veću silu imamo nego vi!" -
rekao je Vladika Nikanor.



Баш свашта, к'о на вашару! Не само да пркоси суду и закону, већ осионо прети и размеће се подршком државне силе:
"!- Slabiji je Vrhovni sud od Srpske pravoslavne crkve, a i mlađi je. Zapamtite to dobro!
A vašem štićeniku prenesite jednom za sva vremena neka napravi znak krsta prema ovoj zgradi. Ako dođete i treći put, grad će blokirati učenici, vojska, ako bude trebalo, i policija.".


Да ли се огласио неко из војске и полиције да барем демантује ову неодговорну изјаву?!

У праву си, Тренеру, ноћ је дуга и мрачна.
trener92 trener92 22:00 31.10.2009

Re: E svašta!

Biljana 77
Mi veću silu imamo nego vi!" -
rekao je Vladika Nikanor.



Odličan prilog
trener92 trener92 15:28 01.11.2009

Re: E svašta!

Да ли се огласио неко из војске и полиције да барем демантује ову неодговорну изјаву?!

У праву си, Тренеру, ноћ је дуга и мрачна.

mirelarado


Nisam još čuo da je neko komentarisao, pogledaću na netu. A trebalo bi.(
gorio92 gorio92 13:56 31.10.2009

Duks

Mi veću silu imamo nego vi!" -


rekao je Vladika Nikanor.


Nije važno šta je rekao, nego kakav je DUKS nosio.
niccolo niccolo 14:52 31.10.2009

Re: Duks

Nije važno šta je rekao, nego kakav je DUKS nosio.

Naravno da je natpis na duksu veoma važan jer ta seljačina koja ga je nosila treba da zna da više nije obična seljačina već je žalosnim razvojem događaja postao predsednik jednog kluba pa onda tako treba i da se ponaša...

Kad već ovde pišem da kažem nešto i o ovom slučaju. Vidim da je Libkonz dodao neke informacije koje zajedno sa Trenerovim pokazuju da ovde imamo dve stvari. Jedna je pravni problem koji najblaže rečeno uopšte nije uobičajen i svakidašnji, ali to ga samo čini još zanimljivijim nego što bi to bilo inače. Druga stvar je još jedna seljačina poput onoga koji je nosio duks, samo što ova druga seljačina ne nosi dukseve već mantiju...
gorio92 gorio92 16:12 31.10.2009

Re: Duks

samo što ova druga seljačina ne nosi dukseve već mantiju...

Moj komenar je upravo ovo govori, samo što će jedan zbog duksa na sud, a drugi zbog duksa(mantije) neće na sud.
trener92 trener92 22:03 31.10.2009

Re: Duks

gorio92
Mi veću silu imamo nego vi!" -


rekao je Vladika Nikanor.


Nije važno šta je rekao, nego kakav je DUKS nosio.


Mislim da je ipak važnije šta je rekao, kada je već odabrao da nosi takav duks
trener92 trener92 22:11 31.10.2009

Re: Duks

niccolo
Nije važno šta je rekao, nego kakav je DUKS nosio.

Naravno da je natpis na duksu veoma važan jer ta seljačina koja ga je nosila treba da zna da više nije obična seljačina već je žalosnim razvojem događaja postao predsednik jednog kluba pa onda tako treba i da se ponaša...

Kad već ovde pišem da kažem nešto i o ovom slučaju. Vidim da je Libkonz dodao neke informacije koje zajedno sa Trenerovim pokazuju da ovde imamo dve stvari. Jedna je pravni problem koji najblaže rečeno uopšte nije uobičajen i svakidašnji, ali to ga samo čini još zanimljivijim nego što bi to bilo inače. Druga stvar je još jedna seljačina poput onoga koji je nosio duks, samo što ova druga seljačina ne nosi dukseve već mantiju...


Hvala ti niccolo, namerno nisam hteo da ulazim u ovaj drugi pravni problem , to treba rešavati tamo gde mu je mesto. TSličan problem je postojeo i ovde ( oko Saše Popovića ,onaj što je svirao sa Brenom, nije hteo da se u useli , da bi se uselio sveštenik koji je trebao da zameni njegovog pokojnog sveštenika , kuća na eksluzivnom mestu u NS,
kod "Starog Zdanja" , ne znam da li je i sada tamo, ).
Ovo drugo je mnogo važnije,po mem mišljenju.
drugtito drugtito 14:51 31.10.2009

Mi glasamo...

...popovi odlucuju!
trener92 trener92 22:11 31.10.2009

Re: Mi glasamo...

drugtito
...popovi odlucuju!


Izgleda da je tako, druže Tito,
drug.clan drug.clan 16:00 31.10.2009

zastia

poznat je moj odnos prema crkvi i popovima ali se ne mogu oteti utisku da ni sa strane drzave stvari nisu bas najcistije.

Ko je naredio nasilno iseljavanje trudne majke sa detetom od 15 meseci? Koji sve zakoni stite tu majku i decu od takvih postupaka?

U americi gde je privatna imovina "najveca svetinja" ne mozete tek tako izbaciti trudnice, decu i starije na ulicu.
gorio92 gorio92 18:30 31.10.2009

Re: zastia

poznat je moj odnos prema crkvi i popovima ali se ne mogu oteti utisku da ni sa strane drzave stvari nisu bas najcistije.

Daleko od toga da je sa strane države sve u redu.
Meni trenerov tekst ne liči na to da drži nečiju stranu, ne može se čak ni naslutiti tako nešto.
Trener ističe ono što je pop(Vladika) rekao, njegovu pretnju sudu, državi i na kraju svima nama.
To su teške reči, slične već izrečenim, krajem osamdesetih i početkom devedesetih, kojih se ja plašim.
Divljanje huligana i fašista po Beogradu, utakmica u Novom Pazaru, sada ovaj Vladika.
Gde to vodi?
drug.clan drug.clan 19:27 31.10.2009

Re: zastia

gorio92
poznat je moj odnos prema crkvi i popovima ali se ne mogu oteti utisku da ni sa strane drzave stvari nisu bas najcistije.

Daleko od toga da je sa strane države sve u redu.
Meni trenerov tekst ne liči na to da drži nečiju stranu, ne može se čak ni naslutiti tako nešto.
Trener ističe ono što je pop(Vladika) rekao, njegovu pretnju sudu, državi i na kraju svima nama.
To su teške reči, slične već izrečenim, krajem osamdesetih i početkom devedesetih, kojih se ja plašim.
Divljanje huligana i fašista po Beogradu, utakmica u Novom Pazaru, sada ovaj Vladika.
Gde to vodi?


crkva se davno izgignula iznad drzave a drzava tolerise zbog onog sto crkva propoveda "molite se za one koji su na vlasti"
gorio92 gorio92 21:15 31.10.2009

Re: zastia

crkva se davno izgignula iznad drzave a drzava tolerise zbog onog sto crkva propoveda "molite se za one koji su na vlasti"

...a toleriše i one koji je plaćaju(van bužeta), dok plaćaju.
trener92 trener92 22:21 31.10.2009

Re: zastia

drug.clan
poznat je moj odnos prema crkvi i popovima ali se ne mogu oteti utisku da ni sa strane drzave stvari nisu bas najcistije.

Ko je naredio nasilno iseljavanje trudne majke sa detetom od 15 meseci? Koji sve zakoni stite tu majku i decu od takvih postupaka?

U americi gde je privatna imovina "najveca svetinja" ne mozete tek tako izbaciti trudnice, decu i starije na ulicu.


Dodao bih ovde da je gorio odlično , ukapirao sve što sam hteo i ovim da napišem.
Prva je na udaru moje kritike i pre svega država,institucije, koja je dozvolila nedopustivo , oko nezbrinjavanja nekoga ( ukoliko je sve ovo tačno, u takvoj situaciji) i da se stvori klima
u kojoj će svako kome bilo kakv a ideja padne napamet izaći u javnost i reći a još strašnije i uraditi,
A druga je osionost koju je iskazao vladika. To mene užasava da ni malo nedvosmisleno izjavi to što je izjavio,., bar malo da razmisli i o svojim postupcima. Tragedija,
trener92 trener92 22:25 31.10.2009

Re: zastia

gorio92
poznat je moj odnos prema crkvi i popovima ali se ne mogu oteti utisku da ni sa strane drzave stvari nisu bas najcistije.

Daleko od toga da je sa strane države sve u redu.
Meni trenerov tekst ne liči na to da drži nečiju stranu, ne može se čak ni naslutiti tako nešto.
Trener ističe ono što je pop(Vladika) rekao, njegovu pretnju sudu, državi i na kraju svima nama.
To su teške reči, slične već izrečenim, krajem osamdesetih i početkom devedesetih, kojih se ja plašim.
Divljanje huligana i fašista po Beogradu, utakmica u Novom Pazaru, sada ovaj Vladika.
Gde to vodi?


i Ovo sam već potvrdio i sve što si rekao.
Početkom devedesetih , to sam već jednom napisao na jednom blogu kod eks blogera mungosa.
"Ovuda su jahali raspomamljeni ziloti , bilo je još ne sećam se sada,
ali kako ovog da nazovem?
Alava Alava 17:20 31.10.2009

Zaista

Oni najveću silu imaju, uskoro će i veronauka postati obavezan predmet u školama, kao srpski i matematika.
Mene samo čudi da niko nije obratio pažnju na deo izjave
grad će blokirati učenici, vojska, ako bude trebalo, i policija.
u kom ovaj vladika spominje učenike. Meni je to najstrašnije.


zilikaka zilikaka 19:37 31.10.2009

Re: Zaista

u kom ovaj vladika spominje učenike. Meni je to najstrašnije.

Tačno!
Njegova osionost ne poznaje granice.
Još samo da turi prst u uvo i zapeva "ne može nam niko ništa..."

trener92 trener92 22:26 31.10.2009

Re: Zaista

Alava
Oni najveću silu imaju, uskoro će i veronauka postati obavezan predmet u školama, kao srpski i matematika.
Mene samo čudi da niko nije obratio pažnju na deo izjave
grad će blokirati učenici, vojska, ako bude trebalo, i policija.
u kom ovaj vladika spominje učenike. Meni je to najstrašnije.




Da i to je neverovatno, tzato sam i citirao onaj član gde piše o zloupotrebi dece, učenika!
trener92 trener92 22:27 31.10.2009

Re: Zaista

zilikaka
u kom ovaj vladika spominje učenike. Meni je to najstrašnije.

Tačno!
Njegova osionost ne poznaje granice.
Još samo da turi prst u uvo i zapeva "ne može nam niko ništa..."



Tragično, da nažalost

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana