Društvo

Oj “Moravo”- za sigurnu i bezbednu Srbiju

Milan Karagaća RSS / 31.10.2009. u 15:56


9338899094aec1d295651f131209701_extreme.jpg

Na konfernciji za novinare u Beogradu, ministar Dačić je rekao da je u akciji "Morava", koja je počela jutros u šest časova, učestvovalo oko 2.000 policajaca iz svih delova MUP-a. Naveo je da je pretreseno više od 600 objekata i da se pretresi i dalje nastavljaju. Za oko 100 privedeih određeno je policijsko zadržavanje do 48 sati. Akcija je izvedena u svim većim gradovima u Srbiji,Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu,Novom Pazaru, Vranju, Valjevu, Osečini, Ljigu i Mionici, a najviše uhapšenih je iz Beograda. MUP je saopštio da je prilikom pretresanja na oko 600 lokacija pronađeno ukupno:više kilograma različitih vrsta droge- kokaina, heroina,marihuane; 57 komada raznih vrsta oružja bez dozvole;velika količina municije;1.052.000 falsifikovanih američkih dolara; 120.000 eura; oko 200.000 dinara; četiri ukradena automobila; 20 automobila visoke klase, vlasništvo dilera droge; a navedeno je da je šest lica pronađeno po centralnim poternicama.

Premijer  Cvetković izjavio je da je:"Ovo je potvrda da se država, Vlada i njene službe kontinuirano obračunavaju sa svim oblicima kriminala i korupcije i da niko neće biti zaštićen ni poštedjen",  i “da smo na dobrom putu da stvorimo Srbiju u kojoj će se svi osećati sigurno i bezbedno" a da su hapšenja dokaz borbe protiv kriminala

 

Pa neka bude tako, samo se nadamo da će i pravosudni organi odraditi valjano svoj posao.

U svakom slučaju, sve aktivnosti državnih organa usmerene na borbu protiv svih oblika pretnji i izazova koji ugrožavaju slobode i sigurnost građana zaslužuju podršku i pohvalu.



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 16:15 31.10.2009

A zašto

imaju potrebu da stalno izgovaraju
da niko neće biti zaštićen ni poštedjen
?

Da li je to skidanje griže savjesti ili nešto drugo u pitanju ?

Dačiću je podrhtavao glas i govorio je isprekidano, kao da se plaši..

Sada samo da još sudove i sudije zapljusne malo svjetlost u momentu traženja rupa na saksijama (zakonima ) ..

Oj Moravo, oj Moravo
Moje selo ravno
Kad si ravno, kad si ravno
Što si krimoplavno.
Krimoplavno, drogoplavno
Bićeš državopravno..

Hajd Bože pomozi !
Početak malo liči na početak "Sablje", vidjećemo i sredinu i kraj..

Preporuka i pozdrav.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:25 31.10.2009

Re: A zašto

Niko i ne treba da bude zaštićen. To se u civilizovanom svetu podrazumeva, a pošto znamo mi nas nije loše da se naglasi jer neki možda misle da će biti zaštićen.
U svakom slučaju, valjda država zna da ako ne pobedi mafiju moraće da joj se pokori.
Niko i nigde nije potpuno iskorenio kriminal, bilo ga je i biće i dalje ali od energičnosti državnih organa zavisi koliko će biti masovna pojava.
Nadam se da i ovim država pokazuje energičnost i stvarnu rešenost da obezbedi javni red i mir i elementarnu sigurnost i bezbednost građana.
Svakako , ministar Dačić zaslužuje podršku i pohvale za odlučnost.
schweppes92 schweppes92 16:41 31.10.2009

Re: A zašto

sentinel26
..Oj Moravo, oj Moravo
Moje selo ravno
Kad si ravno, kad si ravno
Što si krimoplavno.
Krimoplavno, drogoplavno .


Śentinele, tiću. Ako postoji krimoplavniji i drogoplavniji predeo od Morave i "sela ravnog" ondaje to sigurno predeo na koji si ti toliko ponosan. Onaj predeo iz voza...
Čudno je da nisi zapamtio novinske napise o tonama kokaina koje tići iz "tvog sela brdovitog" diluju po ovom selu ravnom...
sentinel26 sentinel26 17:13 31.10.2009

Re: A zašto

schweppes92
Čudno je da nisi zapamtio novinske napise o tonama kokaina koje tići iz "tvog sela brdovitog" diluju po ovom selu ravnom...

U novinskim napisima isto što i na tvom jeziku, ne vidim kakve to ima veze sa mnom te se meni obraćaš sa tim "salonskim" manirom..

A što ih štedite ? Sigurno ne zbog porijekla već procenata.
Slatke pare.. Parajlija mio, koje vjere bio..

Ah da, izvinjavam se, ti si vjerovatno mislio na onaj trezor napunjen sa tonom droge..

Čim prodje (i završi posao ) Komisija EU za viznu liberalizaciju, biće sve po starom ...
adam weisphaut adam weisphaut 17:25 31.10.2009

I gotcha

Śentinele, tiću. Ako postoji krimoplavniji i drogoplavniji predeo od Morave i "sela ravnog" ondaje to sigurno predeo na koji si ti toliko ponosan. Onaj predeo iz voza...
Čudno je da nisi zapamtio novinske napise o tonama kokaina koje tići iz "tvog sela brdovitog" diluju po ovom selu ravnom...

U cara Brajana magareće uši
schweppes92 schweppes92 18:45 31.10.2009

Re: A zašto

sentinel26
U novinskim napisima isto što i na tvom jeziku, ne vidim kakve to ima veze sa mnom te se meni obraćaš sa tim "salonskim" manirom..


Gosn Śentinel, jedini razlog zbog kog se obraćam tebi lično je vrhunski licemerno i zlonamerno seirenje povodom policijske akcije. Odmah si našao priliku da malko serucneš po Moravi, "selu ravnom", implicirajući "krimoplavnost i drogoplavnost" kao nešto eksluzivno srpsko, šumadijsko. Mislim da je poštenije da se, kao pravi Crnogorac Śentinel, pozabaviš Moračom... Ako već "krimoplavnost i drogoplavnost" vezuješ za reku, onda je to svakako Morača...

edit: Ako policija nekada pokrene akciju protiv ilegalne trgovine cigaretama, ti izrimuj onu "Stani, stani Ibar vodo...", i ko god pomene Mila Đukanovića ti mu reci, onako pravnički (kako samo ti umeš), da su sve to samo prazne insinuacije zlonamernog italijanskog tužioca...
sentinel26 sentinel26 20:55 31.10.2009

Re: A zašto

schweppes92
Gosn Śentinel, jedini razlog zbog kog se obraćam tebi lično je vrhunski licemerno i zlonamerno seirenje povodom policijske akcije. Odmah si našao priliku da malko serucneš po Moravi, "selu ravnom", implicirajući "krimoplavnost i drogoplavnost" kao nešto eksluzivno srpsko, šumadijsko. Mislim da je poštenije da se, kao pravi Crnogorac Śentinel, pozabaviš Moračom... Ako već "krimoplavnost i drogoplavnost" vezuješ za reku, onda je to svakako Morača...

Jedini razlog što mene boli ćošak što ti lupetaš svašta o CG i ljudima tamo jeste što te mržnja hrani i od nje si sastavljen.
A sada "salonski" komentatore iz "salonske" stranke da ti kažem, kada je u pitanju čitanje stihova, da si velika NULA jer te posljednji stih pjesmice demantuje u tvojim naopakim i pokvarenim insinuacijama.
Samo ti nijesi vidio posljednji stih.
Da bi svojoj pokvarenoj mašti dao na volju, njega si namjerno izostavio.
U njemu je poruka koja svakome razumnome i dobronamjernom čovjeku nešto znači, da očekujem vladavinu prava a ne kriminala, a tebi ništa ne znači.

Pa da ponovim, možda ćeš primetiti :

Oj Moravo, oj Moravo
Moje selo ravno
Kad si ravno, kad si ravno
Što si krimoplavno.
Krimoplavno, drogoplavno
Bićeš državopravno..

Hajd Bože pomozi !

wukadin wukadin 13:35 01.11.2009

Re: A zašto

Dačiću je podrhtavao glas i govorio je isprekidano, kao da se plaši..


Ajd tebe da vidim da se obracunas sa narkomafijom i ne trepnes.
Dobro je, sto za promenu, rade svoj posao. To moze i da im se malo obije o glavu, jer mozemo zakljuciti "eto kako mogu kad hoce"... Sto se tice onoga "niko nije zasticen".
Najveci uspeh je sto niko nije druknuo dilerima, a oni obicno imaju svoje veze u policiji.
Dacic dobija petaka na kontrolnom (to naravno nije zakljucena ocena)
Inner Party Inner Party 16:37 31.10.2009

Svaka cast ministru i policiji!




Svaka cast ministru i policiji!
Drago mi je da rade svoj posao, makar i kampanjski - kroz razne jednokratne akcije. Kakav bi tek rejting imali da hapse (i zatvaraju) 500 dana po jednog...
Na zalost, poznavajuci Srbiju, sigurno ce se naci neko da ispljulje ovu akciju, naravno zbog Dacica i njegove proslosti...
Sada svi pogledi treba da budu uprti u sudstvo!
Ako ce neko da zabrlja to ce biti tuzioci i sudije ...

endersgame endersgame 16:53 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

Prvo : podrzavam ovakve akcije ....ali...

...ministar je ovde cisto maneken koji je obavesten od strane ljudi koji su planirali ovu i ovakve akcije pa se nasao u situaciji koja mu bas i nije prijatna jer moze da ocekuje svakojaka reagovanja i nezgodna pitanja a njemu bas to sada i ne odgovara....zast mu ne odgovara ?- pa verovatno zato sto mu vise odgovara ministrovanje bez talasanja ....
...ovakve akcije se na zalost rade kampanjski i bez pravog dugorocnog plana....obicno se izvode posle preterano dugog odlaganja i kada dodje do rizika da ih kriminalci provale i pobegnu.....ceka se yadnji cas....
....kod kampanjskog delovanja policije obicno je rec o rasciscavanju i prociscavanju podzemlja....drugim recima policija dobija spisak nepodobnih kriminalaca koje treba skloniti....dok oni koji sastavljaju takve spiskove ostaju netaknuti.....

Sve se svodi na jednu veliku predstavu za siroke narodne mase u kojima se sticu poeni na sve strane.....ministar -politicke poene.....policija-podrsku javnosti.....gradjani -osecaj sigurnosti jer je jedan deo kriminalaca sklonjen sa ulica...i na kraju oni koji su ostali u podzemlju-nemaju vise konkurenciju i eventualne probleme koje bi im oni stvarali...

Svi zadovoljni....i ovce i vukovi.....
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:15 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

.
Prvo : podrzavam ovakve akcije ....ali...

nije baš sve to tako
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:17 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

Inner Party



Svaka cast ministru i policiji!
Drago mi je da rade svoj posao, makar i kampanjski - kroz razne jednokratne akcije. Kakav bi tek rejting imali da hapse (i zatvaraju) 500 dana po jednog...
Na zalost, poznavajuci Srbiju, sigurno ce se naci neko da ispljulje ovu akciju, naravno zbog Dacica i njegove proslosti...
Sada svi pogledi treba da budu uprti u sudstvo!
Ako ce neko da zabrlja to ce biti tuzioci i sudije ...


Upravo tako.
endersgame endersgame 19:36 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

Milan Karagaća
nije baš sve to tako.

Priznajem....nije bas sve.....ali i dalje mislim da Dacic nije imao neku vecu ulogu u ovome sem sto su ga obavestili....i da je u pitanju veliki napor i rad ljudi iz policije koji treba biti pohvaljen....
schweppes92 schweppes92 20:01 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

endersgame

Priznajem....nije bas sve.....ali i dalje mislim da Dacic nije imao neku vecu ulogu u ovome sem sto su ga obavestili....i da je u pitanju veliki napor i rad ljudi iz policije koji treba biti pohvaljen....


Mislim da Dačić treba da bude pohvaljen. Naravno i policija.
Ovakva akcija ne može biti pokrenuta bez političke odluke. Daćićeva uloga u ovome je izuzetno značajna...
Dačiću se štošta može zameriti ali na mestu ministra policije on se pokazao prilično odgovrnim i doslednim.
Za razliku od njega, Dušan Mihajlović, ministar policije prve demokratske vlade, sebi je nameštao poslove izrade ličnih karata i drugih dokumenata, lično obaveštavao Stanka Subotića o pokretanju istrage za šverc duvana ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:48 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

endersgame
Milan Karagaća
nije baš sve to tako.

Priznajem....nije bas sve.....ali i dalje mislim da Dacic nije imao neku vecu ulogu u ovome sem sto su ga obavestili....i da je u pitanju veliki napor i rad ljudi iz policije koji treba biti pohvaljen....

Naravno da veliki napor policije treba da bude pohvaljen.
Ali, isto tako treba imati u vidu da se radi o istoj policiji koja je bila sposobna da to uradi i ranije kada je neko drugi bio ministar i predsednik vlade pa joj nisu naredili da to uradi. Dakle, pohvala i vladi i ministru sadašnjem i očekivanja da se neće stati samo na ovome.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:55 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

endersgame
Milan Karagaća
nije baš sve to tako.

Priznajem....nije bas sve.....ali i dalje mislim da Dacic nije imao neku vecu ulogu u ovome sem sto su ga obavestili....i da je u pitanju veliki napor i rad ljudi iz policije koji treba biti pohvaljen....

još da vidimo kako spaljuju tu drogu i lovu, pa da kažemo.
inače, čedo kriminala i dilovanja oružjem i drogom i ljudima je njihovo, espeesovsko čedo.
oni su ga rodili, gajili, mazili, pazili ...
ne kažem da nije nastavljeno i kasnije tetosanje tih krimosa.
al stvarno, da vidimo šta je dalje s tom drogom.

endersgame endersgame 21:08 31.10.2009

Re: Svaka cast ministru i policiji!

Exitus Letalis

inače, čedo kriminala i dilovanja oružjem i drogom i ljudima je njihovo, espeesovsko čedo.
oni su ga rodili, gajili, mazili, pazili ...
ne kažem da nije nastavljeno i kasnije tetosanje tih krimosa.
al stvarno, da vidimo šta je dalje s tom drogom.



Hajde bar mi ovde da budemo iskreni.....nije to "nase" cedo...pod "nase" podrazumevam drzavu....to je samo recept koji se neko usudio primeniti i kod nas....ali to je vec neka druga tema pa da ne razvlacimo ...
....problem nije droga.....problem je sistem....
Svakog cuda za tri dana.....pripremanje ovakve akcije spada u redovan policijski posao....budite uvereni da je ova akcija planirana mnogo pre nego sto je izvesni "povratnik" postao ministar....i da se trenutno planiraju akcije koje ce (na zalost) biti realizovane recimo pred izbore ili za slicne potrebe....
Sve to stoji spremno.....ljudi iz policije redovno prate i beleze....postoje studije koje samo treba neko da potpise i da se krene sa hapsenjima....ali taj potpis uvek dodje malo kasno....bolje i kasno nego nikad...
filantrop filantrop 16:52 31.10.2009

A

jel paralelno sa ovom akcijom organizovana i akcija medicinskog zbrinjavanja narkomana koji ce , zbog naglog pada ponude droge na trzistu , sad biti zivotno ugrozeni, ono malo droge na trzistu ce sad da se mesa sa svim i svacim. Ili pomoc za one koji ce upasti u apstinenicjalnu krizu?
U suprotnom
Hitna pomoc ce verovatno biti zatrpana pa ce redovna aktivnost HP da trpi.
endersgame endersgame 16:57 31.10.2009

Re: A

ne brini za narkomane.....to sto je pronadjeno je samo mali deo koji se dnevno preturi preko ruku hiljade ljudi u Srbiji....
Par tona kokaina je sitan dozivljaj....i takve kolicine obicno zrtvuju jaci igraci kako bi na duze staze bili na dobitku....
background noise background noise 17:19 31.10.2009

Ja bih da nesto kazem . . .

... a da nikog ne uvredim

Slabo se i policija i gradjanstvo razumeju u bezbednost. Akcija ce dati neke rezultate ali je generator svih zbivanja kriminal u privredi. Red u privredi, mogucnost realne naplate potrazivanja, prezaduzeni monstrumi u stecaju.

To bi brzo dalo rezultate umanjujuci ovaj vidljivi kriminal ( naravno, izuzmimo u najvecoj meri trgovinu drogom ).

Ma, komplikovano je za komentar, koga intersuje neka malo mućne glavom.

Da, neki "poslovi" moraju da se zavrse fizičkim obračunima, pa? Dovodjenje ljudi do samoubistva perfidnim sredstvima je humanije i "bezbednije" jel'da.

MIslim, OK je da ovi što diliuju drogu padnu, ali od svega će napraviti predstau za miševe, pa će miševi misliti da su "bezbedniji".

Neka se prvo malo umiju i pogledaju u ogledalo.

leopold_lady leopold_lady 18:06 31.10.2009

Malo bi trebao ....

i Gornji Milanovac (grad - ne sela okolo) da pročešlja..... Tamo bi našao dosta tih - što se bave prodajom droge....



Gavrilo Princip Gavrilo Princip 18:26 31.10.2009

Re: Malo bi trebao ....

Cacak, Cacak...kokainski R'N'R
markop_8 markop_8 18:38 31.10.2009

Re: Malo bi trebao ....

Gavrilo Princip
Cacak, Cacak...kokainski R'N'R


Nego sta, kao akcija Morava a Cacak nista. Gledao sam patrolu sinoc. Cuh sledece i zaprepastih se.

Kako saznaje “Patrola“ od izvora u policiji, Srđan i Saša Đurakić vođe su jake kriminalne grupe koja se u Čačku bavi preprodajom droge.

Isti izvor, međutim, tvrdi da je glavni diler u Čačku Marko P., čijoj grupi pripada Igor Matijević.

Ove dve kriminalne grupe godinama su u sukobu oko teritorije za preprodaju narkotika.

Od policije “Patrola“ saznaje i da je bilo pitanje vremena kada će do obračuna između njih doći.
leopold_lady leopold_lady 18:54 31.10.2009

Re: Malo bi trebao ....

Ja u Čačak ne odlazim .... U Gornji Milanovac odlazim i znam šta se dešava - zato sam i rekla.....

Ako treba i Čačak - i Čačak.....
halman halman 12:12 02.11.2009

Re: Malo bi trebao ....

Gornji Milanovac (grad - ne sela okolo) da pročešlja..... Tamo bi našao dosta tih - što se bave prodajom droge....


Јоој, што би тамо било занимљиво да се бар мало протресе... Баш би било занимљиво...
Rip Kirbi Rip Kirbi 18:16 31.10.2009

Па?

Нека шала? Виц?

120.000 eura; oko 200.000 dinara; četiri ukradena automobila; 20 automobila visoke klase


Па то су обични џепароши. Сецикесе. Они што по возилима градског саобраћаја препадају јадне бакице.

Па за те паре не може се купити ни станчић на елитној локацији.

Па, имам прилику да виђам тридесетак аутомобила "високе класе" на гомили сваког божијег дана, на појединим локацијама у нашем главном граду... Па... Па?

Па, "четири украдена аутомобила"? Зезаш? Ма, не могу да верујем.

Па, наравно да никада нећу имати поверења у г. Дачића... Па?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:03 31.10.2009

Re: Па?

Па, наравно да никада нећу имати поверења у г. Дачића...

isti slučaj.
kad vidim od kojih para su napravljene one vile i kule po gradu, pa da pričamo.
akrkanova udovica živi i dalje u jednoj od tri sprata pod zemljom i tri nad zemljom.
ko ispituje od kojih para.
svedočila je u hagu njegova sekretarica.
kaže žena - prvo u crveni krst ide frenki pa pokupi šta mu treba,
pa arkan (kamionima brašno i šećer etc. namenjeno izbeglicama) za svoju
poslastičarnicu.
jel se to ne zna?
jel moja baba bila tada na vlasti?
il sps zajedno sa sadašnjim ministrom policiji, tadašnjim visokim
funkcionerom sps-a?
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:14 31.10.2009

Re: Па?

Exitus Letalis
Па, наравно да никада нећу имати поверења у г. Дачића...

isti slučaj.
kad vidim od kojih para su napravljene one vile i kule po gradu, pa da pričamo.
akrkanova udovica živi i dalje u jednoj od tri sprata pod zemljom i tri nad zemljom.
ko ispituje od kojih para.
svedočila je u hagu njegova sekretarica.
kaže žena - prvo u crveni krst ide frenki pa pokupi šta mu treba,
pa arkan (kamionima brašno i šećer etc. namenjeno izbeglicama) za svoju
poslastičarnicu.
jel se to ne zna?
jel moja baba bila tada na vlasti?
il sps zajedno sa sadašnjim ministrom policiji, tadašnjim visokim
funkcionerom sps-a?

E vidiš sa takvim pristupom se uopšte ne mogu složiti. To što nabroja nije tema posta, niti to može devalvirati činjenicu da Dačić radi svoj posao dobro.Vraćati raspravu na Arkana, Slobu, Frenkija je neproduktivno.
Uostalom, nešto i ne mislim da je taj Dačić onda, osim što je bio portparol, mogao o bilo čemu odlučivati. Druga je stvar što će neko reći a što je i to bio.
Pa eto neki su kao bili žestoki protivnici Miloševića a danas su evoluirali u veće Miloševiće od samog njega.
Ako je birati između onih koji evoluiraju i onih koji devalviraju, onda treba pozdraviti ove prve.
ivana23 ivana23 21:35 31.10.2009

Re: Па?

arkan (kamionima brašno i šećer etc. namenjeno izbeglicama) za svoju
poslastičarnicu.

K'o da je drzao lanac hotela, a ne poslasticarnicu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:47 31.10.2009

Re: Па?

To što nabroja nije tema posta, niti to može devalvirati činjenicu da Dačić radi svoj posao dobro.

kako kada.
nedavno nije mogao da obezbedi paradu ponosa.
a i to je deo njegovog posla, zar ne?
Vraćati raspravu na Arkana, Slobu, Frenkija je neproduktivno.

što? pa ovo je sve posledica onoga.
Uostalom, nešto i ne mislim da je taj Dačić onda, osim što je bio portparol, mogao o bilo čemu odlučivati.

mogao je da ne bude u sps-u.
najmanje.
e, al ... lepo beše i onda a bogami i sada ...
a koferče?
Pa eto neki su kao bili žestoki protivnici Miloševića a danas su evoluirali u veće Miloševiće od samog njega.

nisu svi protivnici miloševićeve ratne politike bili isti.
zapravo, mnogi su mu zamerali što je izgubio ratove a ne što ih je vodio (mada nismo učestvovali u istim)
dakle, postoji ogromna razlika između protivnika i "protivnika".
seti se kako je to lepo rekao ivan čolović - jedva čekam da ne moram sa svakim da demonstriram!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:48 31.10.2009

Re: Па?

ivana23
arkan (kamionima brašno i šećer etc. namenjeno izbeglicama) za svoju
poslastičarnicu.

K'o da je drzao lanac hotela, a ne poslasticarnicu...

tačno.
al malo preprodavao, šta li.
ima sve u transkriptima i na srpskom jeziku.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:02 31.10.2009

Re: Па?

nisu svi protivnici miloševićeve ratne politike bili isti.
zapravo, mnogi su mu zamerali što je izgubio ratove a ne što ih je vodio (mada nismo učestvovali u istim)
dakle, postoji ogromna razlika između protivnika i "protivnika".

Kad me već vučeš za jezik, nešto se nisu mnogo pretrgli protiveći se njegovoj ratnoj politici, čast izuzecima, a bili su mu protivnici samo u smislu da on ode a oni dođu na vlast.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:04 01.11.2009

Re: Па?

Kad me već vučeš za jezik, nešto se nisu mnogo pretrgli protiveći se njegovoj ratnoj politici, čast izuzecima, a bili su mu protivnici samo u smislu da on ode a oni dođu na vlast.

koji?
baš te vučem za jezik.
jel ovi što su sada u koaliciji sa njim?
tu nema ništa sporno.

ova mala beznačajna grupa tada oko ujdija, pa gss-a, lige ... i gotovo, nema više.
slažem se.

a propaganda je bila takva da je samo ovaj sa "sucem u kosi" bogom dan da vodi srbiju.
a dačić je u tome učestvovao vrlo aktivno.
seti se samo njega i onog julovca kad su otvarali onu večnu vatru na novom beogradu.
to je bilo već pred kraj vladavine miloševića a on je i dalje bio uz njega.
da ne pričamo da je bio u koaliciji sa šešeljem.
pa šešelj potpredsednik vlade.
vučić ministar informisanja, zatvaranje medija u roku od 24 sata i drakonske kazne.
zakon o univerzitetu i potpisivanje lojalnosti profesora i osoblja.
fuj!
ko to može da zaboravi, milane?
i da kaže - nije produktivno da se vraćemo na to.
ok.
onda ništa nije produktivno.
ni zločini, ni inflacija, poručiš, platiš, pa jedeš... jer za 10 minuta je drugi kurs...,
ni beda u srbiji.
desilo nam se što nam se desilo.
ma, smešno.

ali ok.
svako ima pravo da misli kako hoće.

ja nešto ne mogu da ne mislim na to vreme kada se po ulicama
čulo - d'vize, bonda, bonda ...
kad su bili jezda i dafina...
i kad su patrolirala kola bez tabilica.
i kada su se knezom šetali razni likovi sa policijskim oznakama
krajine il neki sivi vukovi...

ali ako to ništa nema veze sa dačićem, u redu.
mora da sam se nešto zbunila.

sad se priprema vlast sa tomom na čelu.
jer javnosti nema.
javnost je spremna da veliča ovog što je doprineo bedi u zemlji.
spremna je da se ne seća.
jer ne može ništa da promeni.
danas malo raduckam svašta ponešto.
da zaradim koju kinutu da preživim.
kao da će večito biti mladi i zdravi.
nema staža, nema osiguranja.
sve se zamagljuje hapšenjem nekih tipova.
au, al je baja!
jel si vido!

tako mislim i ne mogu da zaboravim.
žao mi je ako sam ti oduzela vrema i prostor.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:19 01.11.2009

Re: Па?

au, al je baja!

Baš belaja. Pa ne vraćamo se u 90-te po mnogim pitanjima zato što je Dačić politički preživeo već zbog nekih drugih koji su bili mnogo uticajniji i na vlasti, koji su ga uzeli u vlast pa je on morao da im kaže neću sa vama u prošlost ja hoću u budućnost. Eto kažu da su Naprednjaci rame uz rame sa DS, zašto je tako, zar narod stvarno gubi pamćenje ili veruje da se ta stranka tako radikalno promenila sa istim ljudima koji su bili radikalne perjanice radikala. Moguće da je moguće, videćemo ali ako narod tako glasa imaćemo.
Naša politička scena je čudna mešavina emocija, prošlosti, neznanja, slabog pamćenja, populizma, liderstva, političkih kalkulacija i manipulacija i, naravno, onih koji gledaju u budućnost iskreno ili reklamno.
Pa ako u takvoj situaciji imaš da vlada uradi nešto što liči na odlučnost da se država barem upristoji, da građani budu sigurniji i bezbedniji ne treba to dočekivati sa nipodaštavanjem zato što nekoga lično ne simpatišete. Mislim da treba reći ovo ti zameram i ne mogu zaboraviti a za ovo ti svaka čast.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:32 01.11.2009

Re: Па?

zato što nekoga lično ne simpatišete.

kakve simpatije i nesimpatije.
zamisli da gebels kaže - štampa je od sada slobodna...
Mislim da treba reći ovo ti zameram i ne mogu zaboraviti a za ovo ti svaka čast.

dozvoli da se ne slažem.
prvo sve polupaš pa onda misliš da je spas u super lepku.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:00 01.11.2009

Re: Па?

dozvoli da se ne slažem.

dozvoljavam. Pa ako bi se sve apsolutno slagali onda nema ni dijaloga.
zamisli da gebels kaže - štampa je od sada slobodna...

dozvoli da se ja ne slazem sa preterivanjem.
gorio92 gorio92 18:32 01.11.2009

Re: Па?

a dačić je u tome učestvovao vrlo aktivno.

Ma nije, on je bio samo portparol
jaksa scekic jaksa scekic 18:39 31.10.2009

Srbi su cudan narod

Citam neke postove, de g
kad policija hapsi, te ne valja, te trajace do belog sengena, te ovo te ono

kad policija ne hapsi, onda drvlje i kamenje na policiju, SPS, Dacica, na |Kurtu i Murtu

Nikad zadovoljni, il to neki genetski problem

J

PS: 500 ili 100 secikesa nije malo, milion i nesto laznih dolara nije malo, 2,5 tona kokaina, malo li je ovu skupocu, cisti se polako crnogorsko-srpska mafija, malo po malo.

PPS: Gledam nesto ovde sam na putu, postuju policiju i nesto kad citam novine ne vidim da se gradjani bune kad se hapsi mafija, zemlja gde je rad-red i mir
Blade Runner Blade Runner 18:48 31.10.2009

Re: Srbi su cudan narod

Ni ja ne volim Dačića ali ovakve akcije definitivno treba bezrezervno podržavati. 500 kriminalaca je 500 kriminalaca.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:11 31.10.2009

Re: Srbi su cudan narod

milion i nesto laznih dolara nije malo, 2,5 tona kokaina

nije malo.
al kaži šta će da bude s tim?
u vatru il ponovo na tržište?
samo da znamo.
da se ne palimo.
u trezoru neke banke nađeno 650 kila, valjda, neke droge, koja je štekovana za vreme njegove vladavine ...

U trezorima Komercijalne banke u Beogradu koje je zakupio RDB, kako je rekao Mihajlović, pronađeno je 624 kilograma čistog heroina, a trezoru kriminalističke policije još 70 kilograma različitih droga: "Ova droga je bila upakovana van propisa i stajala je duže od svih predviđenih rokova u trezoru. Nije predata sudu, niti je uništena kako nalažu propisi".

nicović je tada rekao da je namenjena zapadnom tržištu.
dakle, policija se bavila trgovinom droge...
onda...
a sada?
niccolo niccolo 19:05 31.10.2009

Čestitke

svim pripadnicima Ministarstva unutrašnjih poslova koji su učestvovali u otkrivanju i hapšenju ovolikog broja kriminalaca.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:11 31.10.2009

Re: Čestitke

niccolo
svim pripadnicima Ministarstva unutrašnjih poslova koji su učestvovali u otkrivanju i hapšenju ovolikog broja kriminalaca.

Čestitka, naravno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:10 31.10.2009

Prva etapa

prva etapa
obećanja data u vezi borbe protiv OK se realizuju i posle prve logična je druga etapa.

Ovo nije post o tome ko voli ili ne voli Ivicu Dačića već podrška efikasnijim merama države kao celine u borbi protiv kriminala.
Sviđao se nekome Dačić i Cvetković ili ne ali je činjenica da njihovi predhodnici nisu radili svoj posao u toj oblasti, pa ni mnogim drugim, kao oni.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:24 31.10.2009

da li njegove

izjave, bilo kakve, samo mene iritiraju? Ljudi moji, da li je to moguce, sad cu ko Mladen Delic, majke mi.
Ivica Dacic SPS, Slobin covek, covek devedesetih, za vreme njihove vladavine se pojavilo ovoliko dostupne droge, a sad oni i hapse narko dilere... Muka mi je...

Zasto cestitanja? Kome? Da li kad radite svoj posao, profesora, doktora, trgovca, bibliotekara, novinara, advokata, dobijate platu, ili javna cestitanja i tapsanja?

Na primer: Moj gazda, danas, nije sazvao konferenciju za stampu, a moja radnja je u oktobru mesecu napravila rekordan promet! Ako dobijem u ponedeljak vecu platu eto mene u medija centru!

leopold_lady leopold_lady 19:59 31.10.2009

Re: da li njegove

Ivica Dacic SPS, Slobin covek, covek devedesetih, za vreme njihove vladavine se pojavilo ovoliko dostupne droge, a sad oni i hapse narko dilere... Muka mi je...


Uh..... Ajmo ovako .... Zar je važno čiji je Ivica Dačić čovek - ako radi svoj posao ??? Zašto nije radio pre - zato što nije bio u mogućnosti da radi pre.... Zato što je neko drugi bio Ministar unutrašnjih poslova.... I kad se okreneš - šta je njegov prethodnik uradio ??? Jeste mi žao što je imao saobraćajku i što je se sve to tako desilo - ali,koliko se ja sećam (a pitaj me o policiji sve - svega se sećam) - on nije uradio ništa.... Koliko je bio na vlasti ??? Da ne krenem priču o Mihajloviću.... Daleko ću da doguram.... Ali,moram reći samo jedno - priveo je preko 1200 ljudi !!! Za ubijstvo premijera Zorana Đinđića - i opet nije uhvatio - koga - ubicu.... Čak ni ovi koji su proglašeni krivima - nisu ubice,ali to nije tema za ovaj ni post,a ni blog..... Što sam znala da kažem mojim Hrtvatima- kažem i vama - pamtite što pišem - ne morate verovati,samo pamtite.Jednog dana - kada se uverite da je istina - reći ćete da sam bila u pravu.... Ko zna?Možda mene ne bude ni bilo..... Ali,moje reči ostaju....

Zasto cestitanja? Kome? Da li kad radite svoj posao, profesora, doktora, trgovca, bibliotekara, novinara, advokata, dobijate platu, ili javna cestitanja i tapsanja?


Kod mene su čestitali i nagrađivali - svoje radnike (u Štampi) .... Mi nismo dobijali javna česttitanja,ali smo dobijali novčanu nadoknadu - za dobro obavljen posao i satisfakciju da i dalje dobro ili još bolje radimo.....

Ne volim što ti ovo kažem - ali,da ti nisi kanda malo ljubomorna ??? Ne mogu svi imati medijsku pažnju.... Čak sam i to imala par meseci - pa mi je dosadilo.... Sve dosadi.... Misliš ti da je Dačić kad je postajao Ministar želeo da se pojavljuje svako malo u medijima i da svaki njegov odlazak i u WC snimaju i komentarišu kojekakvi ljudi.... Nije.... Tako da - nemaš na šta da budeš ljubomorna.... Tvoj život možda nije na naslovnim stranama i nije u vestima,ali - imaš svoj mir i stalno si sa svojom porodicom..... Izvini,ali to nema cenu (ne citiram Masterkard - kažem činjenicu)....

sesili sesili 20:00 31.10.2009

Re: da li njegove

Razumem dušanovuiivanovu mamu. Primaju plate... i tako to. Ali, ne mogu a da ne pozdravim ovu akciju i sve buduće.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:07 31.10.2009

Re: da li njegove

ama ljudi pa ko normalan ne podrzava hapsenje dilera?
Napisah gore sta mislim o tome.
leopold_lady leopold_lady 20:14 31.10.2009

Re: da li njegove

dusanovaiivanovamama
ama ljudi pa ko normalan ne podrzava hapsenje dilera?
Napisah gore sta mislim o tome.


Ok,Ok .... Nemam ja problem sa tim ..... Ja imam problem sa tim što se ti pitaš ko je Ivica Dačić.... Htela ti ili ne - on je Ministar unutrašnjih poslova.... To može da ti se sviđa ili ne sviđa.... Ja sam odgovorila samo na onaj deo - gde ti pominješ njegovu političku opredeljenost.... I pitaš zašto nije ranije uradio nešto....

Ja te volim - i to znaš,stvarno si mi draga,ali - nije sve to tako kako se čini.... Pogotovo za medijsku pažnju.... Za mnom je dva meseca bila pomama u Beogradu.... Nigde nisam mogla da se okrenem - a da me neko nije prepoznao.... Sviđalo se nekima ili im se ne sviđalo - nekad je meni bilo super,nekad mi je bilo dosadno.... Moja Aleksandra je išla pored mene i vikala - Ne mogu da verujem.... A ja sam znala - da će kako je došlo,tako i proći.... Sada da pitaš nekoga da li me od nekud zna - ne bi imao pojma ko sam ja..... I iskreno,drago mi je što je tako....

Milan Karagaća Milan Karagaća 20:55 31.10.2009

Re: da li njegove

dusanovaiivanovamama
izjave, bilo kakve, samo mene iritiraju? Ljudi moji, da li je to moguce, sad cu ko Mladen Delic, majke mi.
Ivica Dacic SPS, Slobin covek, covek devedesetih, za vreme njihove vladavine se pojavilo ovoliko dostupne droge, a sad oni i hapse narko dilere... Muka mi je...

Zasto cestitanja? Kome? Da li kad radite svoj posao, profesora, doktora, trgovca, bibliotekara, novinara, advokata, dobijate platu, ili javna cestitanja i tapsanja?

Na primer: Moj gazda, danas, nije sazvao konferenciju za stampu, a moja radnja je u oktobru mesecu napravila rekordan promet! Ako dobijem u ponedeljak vecu platu eto mene u medija centru!


nemojte banalizovati.Znate i Vi da se posao može otaljavati, zabušavati ali i dobro uraditi. E kad se dobro radi onda to zaslužuje pohvalu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:02 31.10.2009

Re: da li njegove

to leopold_lady
Hvala Vam i preporuka za sve Vaše komentare.
angie01 angie01 22:03 31.10.2009

Re: da li njegove

Ivica Dacic SPS, Slobin covek, covek devedesetih, za vreme njihove vladavine se pojavilo ovoliko dostupne droge, a sad oni i hapse narko dilere... Muka mi je...


dushanovamamo- i to i josh mnogo toga,..pa on je bio perjanica politike koja je donela onoliko zla ovoj zemlji-i nije nizashta odgovarao,..ni za koferche,..pa sve bi moglo da stoji- da je platio svoj dug- pa da se rehabilitovao, pa postao efikasan na ovaj nachin,..ovako je i meni muka- josh ispada da je on najbolji ministar u postojecoj vladi- e ljudi, da nije malo previshe!
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:32 31.10.2009

Re: da li njegove

angie01
Ivica Dacic SPS, Slobin covek, covek devedesetih, za vreme njihove vladavine se pojavilo ovoliko dostupne droge, a sad oni i hapse narko dilere... Muka mi je...


dushanovamamo- i to i josh mnogo toga,..pa on je bio perjanica politike koja je donela onoliko zla ovoj zemlji-i nije nizashta odgovarao,..ni za koferche,..pa sve bi moglo da stoji- da je platio svoj dug- pa da se rehabilitovao, pa postao efikasan na ovaj nachin,..ovako je i meni muka- josh ispada da je on najbolji ministar u postojecoj vladi- e ljudi, da nije malo previshe!

Ja stavrno nisam postavio temu o Dačiću već pitanje konačnog počertka obračuna sa ssvim vrstama kriminala, u smislu da je ova akcija za pohvalu ako je početak.
Niti sam Dačićev portparol niti sam zaslužan ni odgovoran za to što je on bio portparol, a ni za to što je, kao što već rekoh, za razliku od DSS koju je njen šef odveo u prošlost Dačić je svoju okrenuo ka budućnosti. Naravno uz opravdanu diskutabilnost šta su i jedan i drugi i mnogi drugi radili u prošlosti. Ljudi ne mogu negirati svoju prošlost ali mogu da naprave otkolon od nje, uvide zablude,naravno i da odgovara ko za šta ima i treba.
Dakle, to nije tema već da li ima, a ima mnogo kriminala, i da li to znači dobar znak obračuna sa istim pa zvao se ministar Dačić,Jovanović, Mićić,Ljajić ili .....bilo kako.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:40 31.10.2009

Re: da li njegove

josh ispada da je on najbolji ministar u postojecoj vladi- e ljudi, da nije malo previshe!

Ocenjivanje se bazira na upoređivanju.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:19 31.10.2009

Re: da li njegove

gdine karagaca, nedavno sam poceo da pratim vase napise, i svaki me zacudi.
evo sad opet - hvalite dacica, a nije blog o dacicu.
ja bih zaista voleo da znam vise o vasoj politickoj i radnoj proslosti. to bi mi verovatno razjasnilo mnogo toga.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:43 01.11.2009

Re: da li njegove

Dejan Tiago Stanković
gdine karagaca, nedavno sam poceo da pratim vase napise, i svaki me zacudi.
evo sad opet - hvalite dacica, a nije blog o dacicu.
ja bih zaista voleo da znam vise o vasoj politickoj i radnoj proslosti. to bi mi verovatno razjasnilo mnogo toga.

Hvala na pitanju , dobro sam.
Vidite, to što Vas čudi nije čudno jer nam se verovatno percepcije razlikuju, a očito i tematske oblasti.
Pošto ne nameravam a i ne nudite mi da se zaposlim kod Vas, niti se kandidujem za neku političku funkciju i tražim podršku, nemam obavezu ni potrebu da ovde transparentišem svoj CV. Tim pre što mnogi blogeri pišu ozbiljne i neozbiljne stvari skrivajući se iza pseudonima.
Daklem, ne znam šta Vas čudi, to što jasno iznesem šta mislim o pojedinim pitanjima bez uvreda, etiketiranja onoga o kome pišem i onoga sa kim polemišem i ne koristim neke sočne izraze kao argumente kao što to čine neki (ili asocijacije poput Vaše da neko od nekuda viri).
Da li Vam je čudno to što kažem da Srbija treba da bude u EU, to što Srbija nikada nije znala da vodi pragmatičnu politiku mozgom i razumom već emocijama , mitovima i srcem pa je uvek klala vola za kilo mesa; da li to što kažem da je bolje biti u evoatlanstskim integracijama sa svima nego ostati sam;da li to što mislim da crkva treba da bude i stvarno odvojena od države, da li to što se zalažem za efikasnu demokratsku i pravnu državu, da li to što smatram da je nemoralno vršiti reviziju istorije i da treba konačno ostaviti na miru četnike i partizane, kao što su ostavljeni na miru obrenovićevci i karađorđevicevci; da ne mogu biti svi nama krivi a mi nikome, da su svi krivi samo mi ne; da nije sve crno-belo;da mi nismo ništa bolji i ništa gori od drugih zato što smo Srbi;itd, itd. dokle hocete da nabrajam
Što se tiče Dačića, nije blog o Dačići ali su ga neki istrolovali i skrenuli na Dačića. Taman posla da hvalim ono što je i kako je radio sa Miloševićem i kasnije pa sve do ulaska u sadašnju vladu.Ja sam samo replicirao, i tačno je, hvalim njegov rad kao ministra policije o čemu je i reč. To što je on ranije radio, kako je radio, to je moguće posebna tema.
Sada mi recite da li bi bilo logično izneti sledeću konstataciju: "Ovaj ministar unutrašnjih poslova radi taj posao bolje od svih svojih predhodnika recimo od 2000.godine. Zatim, ovaj ministar je odlično odradio akciju "Morava".Međutim, ništa to ne valja i treba sve ignorisati zato što je ministar upravo Dačić, a sve zbog njegove prošlosti."
Nikako ne znači da ako hvalim ovo što danas dobro radi istovremeno hvalim i ono što je nekada radio.
To vam je kao recimo kada bi jednom fudbaleru koji dobro igra rekli da to ništa ne valja jer je nekada igrao slabo ili igrao za drugi tim.
Hvala Vam što čitate moje "napise"(koji nisu kao Vaši postovi) ali bih Vas zamolio da pročitate pažljivije.
pozdrav


angie01 angie01 09:02 01.11.2009

Re: da li njegove

Dakle, to nije tema već da li ima, a ima mnogo kriminala, i da li to znači dobar znak obračuna sa istim pa zvao se ministar Dačić,Jovanović, Mićić,Ljajić ili .....bilo kako.


izivnite, al prosto nije neodvojivo-pricha o dachicu JESTE povezana sa stvaranjem jednog kriminalnog miljea-devedesetih- da bi se sad, bez bilo chega izmedju, samo ukljuchio na isti voz, al kao borac protiv toga-pa to nigde ne moze,.
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:04 01.11.2009

Re: da li njegove

angie01
Dakle, to nije tema već da li ima, a ima mnogo kriminala, i da li to znači dobar znak obračuna sa istim pa zvao se ministar Dačić,Jovanović, Mićić,Ljajić ili .....bilo kako.


izivnite, al prosto nije neodvojivo-pricha o dachicu JESTE povezana sa stvaranjem jednog kriminalnog miljea-devedesetih- da bi se sad, bez bilo chega izmedju, samo ukljuchio na isti voz, al kao borac protiv toga-pa to nigde ne moze,.

Jedno je neslaganje sa onim šta je njegova stranka radila nekada, šta su neki ljudi,( mnogi) radili pod okriljem te stranke, a drugo to pripisivati konkretnom čoveku čemu ja nisam sklon jer nemam dokaze.
Ponavljam, nije tema Dačić već rad policije i drugih državnih organa na suzbijanju jednog društvenog zla. I da se ne zavaravamo, to je tek zagreban ledeni breg, a da li će se uspeti rasčeprkati pa i neki iz policije i političkih struktura to je drugo pitanje. Nagoveštaj je ipak malo ohrabrujući.
I što se uticaja u SPS tiče, pa eto i haški tribunal oslobodi Milutuinovića, s obrazloženjem da nije imao uticaja iako je bio ministar inostranih poslova i predsednik Srbije.
Ali sve to nije sada tema.
angie01 angie01 13:36 01.11.2009

Re: da li njegove

Jedno je neslaganje sa onim šta je njegova stranka radila nekada, šta su neki ljudi,( mnogi) radili pod okriljem te stranke, a drugo to pripisivati konkretnom čoveku čemu ja nisam sklon jer nemam dokaze.


pa konkretnom- dabome, chovek bio desnica ruka tog rezima,...evo misnistar prosvete, koga se i ne secam iz perioda devedesetih-chim je ustolichen, organizovao odlazak na grob svom guruuu i zvanichno izjavio-shto su objavili svi mediji, a bez komentara, kao da je to normalno- kako se sada vidi, da je zlobin put bio ispravan,..ja samo kazem- da ne moze neko ko je u tako nechemu aktivno uchestvovao- i vishe nego- da , poshto je okrenuo curak, a i to josh ne znamo tachno shta i kako- da bez da snosi konsekvence za prethodni rad, koji je do ovakvog stanja i doveo- bude amnestiran, zbog sadashnjeg zalaganja.

Po toj analogiji- moze i neki shtrmfirer, da je posle gubljenja vlasti, samo mirno preshao u novu varijantu i bio poslushan i predano radio-pa bio pohvaljen-meni to nije prihvatljivo- niti verujem da je normalno, da glasachi koji su glasali za novu stvar, treba da kusaju ovu , naknadno stvorenu koaliciju-suvishe je to lako proshlo- malo buke i evo ga dachic kao heroj- halo bre ljudi,..kako god okrenete Milane- to je ta pricha!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 14:31 01.11.2009

Re: da li njegove

U tome sto na prvi pogled izgleda kao analiticka i racionalna analiza, ja vidim propagandu vrednosti koje se ne smeju propagirati.

Blo JESTE o ministru policije. Njemu je ime IVICA DACIC.
Oda Dacicu zaboravlja ozbiljne propuste istoga ministra.
Dacic je na celu ministarstva koje se

- razracunava s mafijom za cije je nastajanje DACIC delimicno odgovoran.
- nije u stanju da obezbedi bezbednost gradjanima (setimo se slucaja gay pride parade)
- sluzbenici su potkupljivi (dobro znate da se policajac moze kupiti za jednu crvenu)
- upotrebljavaju se represivne mere. Na ulicama ima policije kao u doba miloseviceve diktature. Mene su tokom 2 letnja meseca makar 20 puta zaustavili da mi trkeljisu po kolima i radi alko testa. to me uznemiravalo, davalo mi osecaj nelagode i opresije, a ne osecaj zasticenosti jer je jasno da sam svaki eventualni problem mogao da resim sa 1000 dindzi.
- Dacic ne samo da NIJE BIO U STANJU da organizuje izdavanje licnih dokumenta gradjanstvu u razumnom roku vec ih je ponizavao i ponizava metodima nasledjenim iz vremena kada se dostojanstvo gradjanina i njegova udobnost nisu postovali. da bi se dobio pasos, mora se ustajati nerazumno rano, cekati u redovima dok VIP gradjani taj posao obavljaju preko reda. sama cinjenica da se izdavanje licne karte mora zakazivati licno, ujutru istog dana, kada je zgodno cinovnicima, a ne u vreme kada je zgodno korisniku usluga govori o njihovom nerazumevanju uloge policije u drustvu.
- iz policije cure informacije u stampu - setimo se kako je policija svojom saradnjom sa kurirom flagrantno ugrozila prava maloletnika i kako je sef stanice koja nije bila u stanju da sacuva poslovnu tajnu, umesto da se pokrije usima, preko novina manifestovao svoju aroganciju i drskost, a da nije pozvan na odgovornost.
- sam ministar DACIC ima dubioznu kriminalnu proslost (slucaj koferce s lovom) to je dovoljan razlog da ne bi trebalo da bude na celu tog ministarstva jer se time daje los primer gradjanstvu. ima toliko drugih poslova.

Ako ja znam ovoliko primera javasluka, koliko li ih zna onaj koji tamo zivi?

ja se za razliku od vas se ne bavim visokim drzavnim poslovima, vec obicnim lljudima i svakodnevnim temama, pa znam:
srpska policija se NE PONASA KAO USLUZNA SLUZBA GRADJANA - sto jeste, jer nam je na plati - vec kao autoritet koji sebi dopusta da bude osion.

ako vam je to dovoljno, onda nista.meni nije, ja sam navikao na bolju uslugu.

Misljenja sam da bi Dacic trebalo da bude u istoriji, kao negativan lik, a ne u sadasnjosti kao pozitivan. i bilo bi me sramota da ga hvalim. Uostalom, u domokratiji, posao gradjanina nije da hvali vlast, vec da je kontrolise i preispituje.

To vam je kao recimo kada bi jednom fudbaleru koji dobro igra rekli da to ništa ne valja jer je nekada igrao slabo ili igrao za drugi tim.


Na ovo bih rekao: Doktor Mengele je, kazu neki, posle sloma 3. rajha, bio predan i dobar lekar u Brazilu i mnogima je spasao zivot. Mozda bi i njega trebalo pohvaliti?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 15:24 01.11.2009

Re: da li njegove

više kilograma različitih vrsta droge- kokaina, heroina,marihuane; 57 komada raznih vrsta oružja bez dozvole;velika količina municije;1.052.000 falsifikovanih američkih dolara; 120.000 eura; oko 200.000 dinara; četiri ukradena automobila; 20 automobila visoke klase,


2.000 policajaca iz svih delova MUP-a


vise kilograma podeljeno na 2000 = par grama po panduru.
120.000 eura podeljeno na 2000 policajaca = 60 eura po policajcu.
200.000 dinara podeljeno na 2000 policajaca= 100 dinzi po policajcu.
24 automobila : podeljeno na 2000 policajaca je nista.
uhapsena sitna boranija sto rastura po ulicama.

Sta je ovde, gdine Karagaca, za pohvalu?
Efikasnost? ne.
jedina stvar koju vidim da je za pohvalu je sposobnos ministra dao se samoreklamira i da povrh svega navede bilo koga da ga pohvali. za to mu alal vera. to je naucio od slobe. taj je isto savrseno poznavao narod koji ima.

zavidim on ima koje sitnice cine zadovoljnima. to je dobar recept za srecu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:17 01.11.2009

Re: da li njegove

Sta je ovde, gdine Karagaca, za pohvalu?
Efikasnost? ne.

Zadrzite Vase kriterijume za Vas. Čemu ove bezvezne kalkulacije, onaj ko neće da vidi taj i ne vidi.
Ako se niste setili probajte pretpostaviti kako bi jedna takva akcija policije u Portugaliji bila ocenjena, da li bi tamo iko normalan razrezivao zaplenjenu drogu po panduru.?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:56 01.11.2009

Re: da li njegove

gospodine karagaca, efikasnost je odnos ulozenih resursa i postignutih rezultata.
ponavljam:
Pored toga sto ima proslost koju ne peru ni dunav ni sava, pored toga sto nesposoban da obezbedi sigurnost ugrozenim manjinama, pored toga sto ne uspevaju da rese potpuno sramnu sitnu i krupnu korupciju u policijskim snagama i nisu u stanju da dovedu u red birokratiju da kako treba sluzi gradjanstvu, pored toga sto ne postuju prava gradjana na vise nivoa, pored toga sto pokazatelji govore da je konkretan posao dao nedovoljne rezultate a da su upotrebljeni preterani resursi i ugrozena privatnost prevelikom broju ljudi (600 domova pretreseno, po svoj prilici velika vecina njih bespotrebno) ministar se hvali a narod mu aplaudira.
na zalost ja to ne mogu.

sto se ozbiljnih drzava tice, ja se ne secam da je ministar ikada obratio narodu da se hvalise ni sa zaplenama tona narkotika. to mu je posao. od njega se ocekuje da ga radi dobro. da je drugacije, ne bi bio ministar. a 57 komada nedozvoljenog oruzja tesko da postoji u celom Portugalu. oni nisu imali naciona-socijaliste da vode rat i da tolerisu kriminal, pa nema ni oruzja.

Zadrzite Vase kriterijume za Vas.


kao poreski obveznik i drzavljanin srbije imam prava da komentarisem rad drzavnih sluzbi i tom prilikm primenjujem svoje kriterijume. ja vama nisam davao preporuke cime bi trebalo da se bavite, mada imam par ideja, niti sam doveo u pitanje vase misljenje, mada mi je delovalo da iz nekog razloga podilazite coveku na vlasti neprimerenim ovacijama koje je zasluzio samo time sto radi svoj posao, i to kilavo.
schweppes92 schweppes92 17:58 01.11.2009

Re: da li njegove

Milan Karagaća
Čemu ove bezvezne kalkulacije, onaj ko neće da vidi taj i ne vidi...


Zašto ljudi odbijaju da vide da Dačić dobro radi svoj posao?
Zašto čak i u činu hapšenja više stotina krimosa ne mogu da vide gest razračuna sa kriminalom.
Da samo ova akcija nije dovoljna - nije. Koja država može za jednu noć pohapsiti sve kriminalce? Gde je to kriminal iskorenjen preko noći?

A sada o Dačićevoj odgovornost, pošto vidim da neke gastarbajtersko-politikantske struje tvrde da je on ...
1. Dačić kao portparol SPS-a nije mogao bitno uticati na kriminalizovanje društva.
2.Dačić je bio deo mašinerije koja je održavala Miloševića na vlasti... ali, tom istm cilju su poslužili gotovo svi od tada opozicionih lidera, danas vlastodržaca u Srbiji... Oni koji su 6. oktobra, umesto da političke centre kriminalne moći pohapse, potrčali da im za milionske iznose obezbede slobodu. A pravi krimosi (Šiptar, Kum, Čume...), do tada kontrolisani od strane države, prvi put su dobili mogućnost da kontrolišu državu. Nije im tu privilegiju omogućio Dačić.
3. Kriminal je u doba SPS-a gotovo potpuno bio pod kontrolom države i u najvećoj meri je obezbedjivao novac za kakvo-takvo funkcionisanje države, isplatu penzija, zdravstvo... to nema veze sa današnjim kriminalom koji, iako delom kontrolisan od političkih stuktura, isključivi cilj ima u bogaćenju pojedinaca.
4. Ako je Dačić i bio deo vremena kada je u Srbiji rodjen kriminal, nikako nije mogao biti deo vremena kada su to novorodjenče odhranjivali, umivali i osnaživali oni koji su nas sve vreme lagali da su demokrate. Nije Dačić izvodio najokorelije ubice i dilere iz zatvora ili im za rodjendane donosio torte i dovodio žene. Ono što smo mislili da je demokratija je za krimilal, ovakav kakav je danas, učinilo mnogo više nego Ivica Dačić.
5. Pominje se koferče. A ko su akteri te afere? Za neobaveštene: Dejan Simić ( G17) i Sekula Pjevčević, Čedin pajtos i finansijer.

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 18:12 01.11.2009

Re: da li njegove

edit: super je dacic, neka vam ga, vodite ga kuci.
palilula92 palilula92 18:20 01.11.2009

Re: da li njegove

gastarbajtersko-politikantske struje


prvi put cujem da postoje ali

bih da se pridruzim istoj

Milan Karagaća Milan Karagaća 19:10 01.11.2009

Re: da li njegove

sto se ozbiljnih drzava tice, ja se ne secam da je ministar ikada obratio narodu da se hvalise ni sa zaplenama tona narkotika. to mu je posao. od njega se ocekuje da ga radi dobro. da je drugacije, ne bi bio ministar. a 57 komada nedozvoljenog oruzja tesko da postoji u celom Portugalu. oni nisu imali naciona-socijaliste da vode rat i da tolerisu kriminal, pa nema ni oruzja.

E pa zato i jesu ozbiljne države, a moja pohvala ovoj akciji je motivisana samo očekivanjem i željom da i mi to postanemo. Da li možete i pretpostaviti koliko kod nas ima ilegalnog oružja, pa ako se ne počne sa oduzimanjem neće se ni završiti.
kao poreski obveznik i drzavljanin srbije imam prava da komentarisem rad drzavnih sluzbi i tom prilikm primenjujem svoje kriterijume.

naravno da imate i ja Vam ne sporim niti Vam bilo šta sporim, kao što Vi to meni činite. Šta mislite da ja nisam poreski obveznik ili da izbegavam plaćanje poreza, pa valjda i ja imam pravo na kriterijum.
Druga je stvar što su neki odmah okrenuli temu na Dačića kao da je on hvatao jednog po jednog.
mada mi je delovalo da iz nekog razloga podilazite coveku na vlasti neprimerenim ovacijama koje je zasluzio samo time sto radi svoj posao, i to kilavo.

Tako Vam je delovalo zato što ste tako tome prišli. A da podilazim nekome, pa valjda se vidi iz svih mojih tekstova u kojima se koncentrišem na pojave a ne na personalne pokude i pohvale. Najmanje imam razloga da podilazim vlasti, da neće da mi utiče na karijeru?
Da ne bih ponavljao molim da pogledate ono što sam citirao Dragu.
Što se preporuka tiče, biću Vam zahvala ali molim na pp.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:17 01.11.2009

Re: da li njegove

Najmanje imam razloga da podilazim vlasti, da neće da mi utiče na karijeru?

vidite, mene to kopka od pocetka. zato sam vas i pitao cime se bavite.
ako nije tom, sta je?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:16 01.11.2009

Re: da li njegove

Na ovo bih rekao: Doktor Mengele je, kazu neki, posle sloma 3. rajha, bio predan i dobar lekar u Brazilu i mnogima je spasao zivot. Mozda bi i njega trebalo pohvaliti?

Ponekad neko govoreći o drugima mnogo više kaže o sebi.Iznenađujete me spušatnjem na taj nivo komparacije.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:09 01.11.2009

Re: da li njegove

gosn karagaca, s vasim petljavinama od odgovora vi mene podsecate na mog profesora marksizma
iskreno, jako me zabavlja rapsrava s vama. mislio sam da toako vise niko ne podcenjuje sagovornika.da mi je neko rekao da ce mi nedostajati biljana srbljanovic, ne bih mu verovao.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:03 02.11.2009

Re: da li njegove

Dejan Tiago Stanković
Najmanje imam razloga da podilazim vlasti, da neće da mi utiče na karijeru?

vidite, mene to kopka od pocetka. zato sam vas i pitao cime se bavite.
ako nije tom, sta je?

Neman nikakav problem da kažem šta mislim jer osim istinom ničim nisam ograničen ni uslovljen. Naravno, to što kažem i napišem trudim se da bude u strogim granicama pristojnog. Eto time se bavim čisto istine radi.
Zagovornik sam da se i na blogu piše ili komentariše pod punim imenom i prezimenom.
Uostalom, zar je važno čime se ko bavi, na blogu su valjda svi samo blogeri i mnogo je važnije da se uvažavamo nego šta ko radi privatno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:23 02.11.2009

Re: da li njegove

s vasim petljavinama od odgovora vi mene podsecate na mog profesora marksizma
iskreno, jako me zabavlja rapsrava s vama. mislio sam da toako vise niko ne podcenjuje sagovornika.

Kada sam to ja Vama rekao da ste petljavina, kada sam ja Vas ispitivao da li Vi uopšte nešto radite, kada spočitavao da se šlihtate, kada sam Vam rekao na koga me potsećate ali sa konotacijom uvrede , mada bi Vam neko mogao uzeti za zlo što ste učili marksizam , što niste bojkotovali?
Prema tome, probajte se vratiti na početak rasprave i zapitati ko je skrenuo temu i probao iskoristiti priliku da govori o prošlosti Dačića umesto o afirmisanju i ohrabrivanju javnosti u borbi protiv kriminala.Pa kad u Nemačkoj KriPo otkrije nešto ili izvede neku akciju mnogo manjih razmera o tome svi mediji izveštavaju i naravno pohvale.
Ja Vam uporno tvrdim da Dačić nije tema a Vi uporno ignorišete to i spočitavate mi nešto što nije tačno.Dakle, Vi uporno potcenjujete i još tražite da Vam se legitimišem da bi mi dali pravo da komentarišem.
Uostalom, napišite posto o tome šta su aktuelni političari radili počev od pre i posle 90-ih, imate autorsku VIP opciju pa izvolite i budite sigurni da Vam neću trolovati.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 01:02 02.11.2009

Re: da li njegove

dacic jeste tema. zasto ste stavili njegovu sliku ako nije?
a sta je tema? da kriminalce traba hapsiti? to je opste mesto.

ovakvi nastupi njemu dizu rejtig. jos ce nam slobin trabant jednog d ana postati premijer ili predsednik.

esencija ovoga sto ja pisem je: CEMU HALABUKA, ON SAMO RADI SVOJ POSAO I TO KILAVO I HVALI SE SITNIM DOSTIGNUCIMA.

znate koliko je portugalska policija zaplenila droge u prosloj godini?
CCA. 68.000 KG HEROINA, 4,8 MILIONA KG KOKAINA I 61 MILION KILOGRAMA HASISA.

Nasi se hvale sa nekoliko kilograma.

govori li vam ova statistika nesto o efikasnosti nase policije.
zamislite kako bi to bilo kada bi za svakih "vise kilograma narkotika" dizali po 2000 policajaca, pretresali po 600 kuca, hapsili stotine ljudi ii posle se hvalili na TV-u?
ovo je poredjene sa zemljom koja po mnogo cemu lici na nasu. objasnite mi cemu ovolika halabuka oko sitnica ako ne da se reklamira ministar?

a ako vam namera nije, gdine karagaca, da promovisete ministra, onda su vam niski kriterijumi i malo vas zadovoljava. zar vi zaista mislite da je to za srbiju dostignuce? ak mislite, onda ruzno misljenje o toj drzavi imate.
Milan Karagaća Milan Karagaća 01:17 02.11.2009

Re: da li njegove

objasnite mi cemu ovolika halabuka oko sitnica ako ne da se reklamira ministar?

E vala Vi ga iyreklamiraste najviše, iako Vam nije bila namera ali greška u metodologiji.
niski su vam kriterijumi gdine karagaca.

A s kojim pravom Vi ocenjujete da su nečiji niski a Vaši pa visoki. Takvom konstatacijom idete nisko.

mozda treba da budemo srecni sti nas ne tuku, kako su nas tukli za slobinog zemana?

koliko znam Vi niste ovde pa Vas ne mogu tući, a i ta hvala svih kako ih je Slobina milicija ubijala, kako su svi bili protiv njega malo više liči na hvalisanje.Jer, da je toliko imao protivnika koliko sada ima onih koji se time hvale pa on ne bi sastavio ni do 1992.godine na vlasti.
Užvajte Vi u sunčanoj Portugaliji, a ipak ooželite da i Srbija jednogh dana bude barem kao Portugalija i njena policija efikasna kao što ste naveli primer portugalske. E da bi bila efikasna treba da radi svoj posao. Kad ne radi treba je kritikovati a kad radi pohvaliti, s tim da za nešto što nije urađeno , a moralo je, neko mora i trteba da odgovara.
palilula92 palilula92 01:20 02.11.2009

Re: da li njegove

niski kriterijumi


Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 01:29 02.11.2009

Lupus pilum mutat non mentem.

Portugalska policija nije osobito efikasna. ima mnogo efikasnijih. a, kako vidimo, i mnogo neefikasnijih. medju njima je i nasa.

kazete: Kad ne radi treba je kritikovati a kad radi pohvaliti

napokon sam Vas shvatio. U srbiji je dovoljno da se radi. nije vazno kako i koliko i s kojim rezultatima, dovoljno je da se ne hvata zjala.

OK, prihvatam. - ministar. radi nesto, petlja, jadan. ono, s kim god da ga uporedimo nema bas neke rezultate i mnogo se hvali, ali ne dzabalebari. Lupus pilum mutat non mentem. oduvek je bio vrednica. i dok je radioo za gazdu. a tek sad kad je on sef!
ja mu pamtim jednu super radnu pobedu, ono kad su ispendresili vucica, svoga staroga saveznika. rece neko tada: Nema batina dok socjalista ne uvati pendrek!

PS. nisam se borio protiv milosevica. ucestvovao samo u 9 martovskim demonstracijama ali mene nisu tukli. tukli su druge.
Doctor Wu Doctor Wu 07:39 02.11.2009

Re: da li njegove

da mi je neko rekao da ce mi nedostajati biljana srbljanovic

Dobro je, znači nisam jedini.
Pogotovu kad počne sa onim, "Hej, drugari...".
Čovek više na ovom Blogu ne može ni da se pošteno nasmeje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:48 02.11.2009

Re: Lupus pilum mutat non mentem.

napokon sam Vas shvatio. U srbiji je dovoljno da se radi. nije vazno kako i koliko i s kojim rezultatima, dovoljno je da se ne hvata zjala.

Ma niste zato što uporno nećete da shvatite.Ja se zalažem da Srbija bude moderna , napredna, demokratska i efikasna evropska država. Da bi to bila nije dovoljno da se radi bilo kako i bilo koliko, ne da se hvataju zjale već da se imaju rezultati kao u normalnom savremenom svetu.
E zato sam smatrao da ovu akciju treba pohvaliti u meri u kojoj je nagoveštaj efikasnijeg rada, i ništa više i ništa manje.
U Bundestagu je sastavni deo parlamentarne prakse da se oni koji ne rade dovoljno efikasno permanentno kritikuju, a oni koji rade hvale.Naravno njihovi kriterijumi su sasvim drugačiji nego kod nas, dakle, imaš rezultate ili nemaš.
E sada, Vi pomenuste Vučića, pa da li bi ja sada trebao da Vam spočitam da se njemu udvarate, da se obožavalac njegovog lika i dela. Ne. Verujem da ga niste spomenuli u tom kontekstu kao ni ja Dačića.
Eto možda nam sledeći ministar policije bude npr. Vučić, pa šta ćemo onda da li stalno pričati šta je radio i kako je radio ili kako radi.
Kažete da nema batina dok socijalisti ne uhvate pendrek, da bilo i prošlo a bojim se da su mnogo opasniji ovi sa bejzbol palicama, gvozdenim šipkama i ostalim rekvizitima i biće još opasniji ako im država ne stane na put.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:49 02.11.2009

Re: da li njegove

palilula92
niski kriterijumi



koji i čiji?
Rejlem Rejlem 09:51 02.11.2009

Re: da li njegove

Da li kad radite svoj posao, profesora, doktora, trgovca, bibliotekara, novinara, advokata, dobijate platu, ili javna cestitanja i tapsanja?


Njih plata kolika god da je ne ispunjava dovoljno, potreban im je i kvasac u vidu čestitanja, šlihtanja do iznemoglosti, da se zadovolji nabujali ego...
Sve je samo predstava...Mislim čak da teže podnosim Tadića i njegove dubokoumne izlete i niti, nego Dačića.
halman halman 12:30 02.11.2009

Re: da li njegove

za razliku od DSS koju je njen šef odveo u prošlost


Господине Карагаћа, зашто сте толико огорчени и са толико једа пишете, помињете и подсећате на Коштуницу... Шта Вам је човек толико скривио? Да није можда он зауставио Вашу дипломатску каријеру???!!! Колико ме сећање служи, никада кадар ДСС-а није био ни близу МИП-а...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:31 02.11.2009

Re: da li njegove

kostunica je tutumrak. i prilicno je stete naneo drzavi i narodu. nije potrebno imati sta licno protiv njag da se coveku slosi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:16 02.11.2009

Re: da li njegove

halman
za razliku od DSS koju je njen šef odveo u prošlost


Господине Карагаћа, зашто сте толико огорчени и са толико једа пишете, помињете и подсећате на Коштуницу... Шта Вам је човек толико скривио? Да није можда он зауставио Вашу дипломатску каријеру???!!! Колико ме сећање служи, никада кадар ДСС-а није био ни близу МИП-а...

Opet spočitavanje na ličnoj osnovi.
Šta sam ja drugo rekao za njega osim toga što ste citirali. Meni lično nije ništa skrivio pa nismo bili nigde konkurenti, daleko sam ja od toga. Ali je učinio sve da Srbiju vrati nazad.Ali ni on nije tema.
Nije zaustavio moju karijeru i personalno nemam problem.
Slabo Vas služi sećanje, kada je u pitanju kadar DSS u MIP-u, ima ih i bilo je proporcionalno moći koju je stranka imala u vladi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:36 02.11.2009

Re: da li njegove

Dejan Tiago Stanković
kostunica je tutumrak. i prilicno je stete naneo drzavi i narodu. nije potrebno imati sta licno protiv njag da se coveku slosi.

Eto da se konačno složimo s tim što ne smatram da je za konstataciju baš nužna upotreba kvalifikativa kao što je "tutumrak".
Što bi rekao Vaš profesor marksizma "Samo rad i rezultati rada određuju društveni položaj čoveka" te je shodno tome dovoljno izneti kako je neko i šta radio i sa kakvim rezultatima, a da li ima sedu,ofarbanu, kratku ili dugu kosu, je manje bitno tj.nebitno.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 15:18 02.11.2009

Re: da li njegove

tutumrak sazima 100 drugih reci. tutumrak je kilav indolentan mracan i neefikasan covek. takvo mu je i delo.
nema veze s s izgledom vec sa stilom i delom.
halman halman 10:24 03.11.2009

Re: da li njegove

tutumrak sazima 100 drugih reci. tutumrak je kilav indolentan mracan i neefikasan covek. takvo mu je i delo.


Вујаклија: по речима З.Т.Јарића: некорисна маса. У нашем времену то би био болид, кретен, дебил...

Ето господине Д.Т.Станковићу то је значење речи ТУТУМРАК, које Ви неумесно користите... Да није било тог човека још би се башкарили под чика Слобом, па Вам је вероватно због тога није мио...
no-means-no no-means-no 20:13 31.10.2009

vatrogasci

Dačič je upravo za RTS izjavio da akcija nije usmerena protiv organizatora tog posla sa drogom, već samo na puke dilere. Nije spomenuo kada će i kako da se obračunaju sa glavama ovog biznisa.
... nismo mi želeli da sprečimo da se reka izlije , mi samo izbacujemo vodu iz kuća...
drug.clan drug.clan 20:19 31.10.2009

Re: vatrogasci

no-means-no
Dačič je upravo za RTS izjavio da akcija nije usmerena protiv organizatora tog posla sa drogom, već samo na puke dilere. Nije spomenuo kada će i kako da se obračunaju sa glavama ovog biznisa.
... nismo mi želeli da sprečimo da se reka izlije , mi samo izbacujemo vodu iz kuća...


u svim zemljama drzava tj. lokalni DB kontrolise trgovinu na veliko
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:01 31.10.2009

Re: vatrogasci

no-means-no
Dačič je upravo za RTS izjavio da akcija nije usmerena protiv organizatora tog posla sa drogom, već samo na puke dilere. Nije spomenuo kada će i kako da se obračunaju sa glavama ovog biznisa.
... nismo mi želeli da sprečimo da se reka izlije , mi samo izbacujemo vodu iz kuća...

Ne mislite valjda da je na TV trebalo da objavi plan sledeće akcije.
endersgame endersgame 21:19 31.10.2009

Re: vatrogasci

no-means-no
Dačič je upravo za RTS izjavio da akcija nije usmerena protiv organizatora tog posla sa drogom, već samo na puke dilere. Nije spomenuo kada će i kako da se obračunaju sa glavama ovog biznisa.
... nismo mi želeli da sprečimo da se reka izlije , mi samo izbacujemo vodu iz kuća...


Mozda sam pojeo neke smesne pecurke ali.....meni ovo vise lici na "poruku izvinjenja" nego na ozbiljan PR pristup dogadjaju....da ne pomisle "glave biznisa" da je ovo usmereno protiv njih.....
.......ma neeeee......sigurno su pecurke.....bilo bi suvise ocigledno.....
milisav68 milisav68 21:38 31.10.2009

Re: vatrogasci

drug.clan
no-means-no
Dačič je upravo za RTS izjavio da akcija nije usmerena protiv organizatora tog posla sa drogom, već samo na puke dilere. Nije spomenuo kada će i kako da se obračunaju sa glavama ovog biznisa.
... nismo mi želeli da sprečimo da se reka izlije , mi samo izbacujemo vodu iz kuća...


u svim zemljama drzava tj. lokalni DB kontrolise trgovinu na veliko

naglasak treba da bude na kontroliše pošto je kod nas izmaklo kontroli odavno
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:47 31.10.2009

jel to isti onaj ministar

sto je slobi bio desna ruka?
isti onaj sto su ga uhvatili na gajbi s kofercetom love?
Ta mafija se nakotila dok je on slobi vireo iz dupeta i bio perjanica nacional-socijalisticke partije srbije.On je jedan od krivaca. sad radi svoj posao a zaboravni Srbi mu klicu, kao da je posten i ispravan covek.
on SAMO radi svoj posao. to je OK.
srbi su zaboravni. to nije OK.
flow flow 22:25 31.10.2009

Re: jel to isti onaj ministar

Nisu svi zaboravni. Kakve je gadosti i lazi jr sipao Dacic za vreme vladavine Slobe a sedeo na kanabetu stalno sa njim. Daleko da je on samo nevini potparol bio.

Nisu ni oni koji bi sada da dizu Dacica u nebo. Nema pranja te najgore opcije srpske istorije

No ovo je dobra akcija pod okriljem njegovog minstarstva. Da li je i on zasuzan? Verovatno. Ovakve akcije su potrebene i podrska sto je toliko uhapsenih, tesko da ima nesto mnog nevinih tu.

Gde su ovde novinari, B92 i ostali sada da prate sta sve bi sa svim ovim akcijama? Rezulatat se nece meriti sa koliko uhapse pa ko zna sta se desi. Vec sa koliko otvorenih postupaka, dodatnih hapsenja, osuda, oduzetih kuca/ materijalnih stvari / droge, razbijenih kanala prenosa i grupa se ovo meri.

Ili ce ovo biti potvrda da je ovo bio foto-op za moguc izbore i jos jedan pokusaj kupljenja poena sa kupljenjem sitnih ribica s ulice.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:45 31.10.2009

Re: jel to isti onaj ministar


No ovo je dobra akcija pod okriljem njegovog minstarstva. Da li je i on zasuzan? Verovatno. Ovakve akcije su potrebene i podrska sto je toliko uhapsenih, tesko da ima nesto mnog nevinih tu.

Gde su ovde novinari, B92 i ostali sada da prate sta sve bi sa svim ovim akcijama? Rezulatat se nece meriti sa koliko uhapse pa ko zna sta se desi. Vec sa koliko otvorenih postupaka, dodatnih hapsenja, osuda, oduzetih kuca/ materijalnih stvari / droge, razbijenih kanala prenosa i grupa se ovo meri.

Pa to je to.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:53 31.10.2009

Re: jel to isti onaj ministar

Dejan Tiago Stanković
sto je slobi bio desna ruka?
isti onaj sto su ga uhvatili na gajbi s kofercetom love?
Ta mafija se nakotila dok je on slobi vireo iz dupeta i bio perjanica nacional-socijalisticke partije srbije.On je jedan od krivaca. sad radi svoj posao a zaboravni Srbi mu klicu, kao da je posten i ispravan covek.
on SAMO radi svoj posao. to je OK.
srbi su zaboravni. to nije OK.

tako je. sve je to on.
i onda je samo radio svoj posao.
koji je bio mrak.
napisah da je ta mafija njihovo čedo. al se milan ne slaže.
i za koferče ga amnestiraše.
i smeniše branku prpu iz arhiva da malo pobrišu.
jerbo je na čelo došao dačićev kadar.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:56 01.11.2009

Re: jel to isti onaj ministar

napisah da je ta mafija njihovo čedo. al se milan ne slaže.

Nije tačno da se ne slažem. Jeste ovo su izdanci i razrađeni poslovi mafije koja je zamentnuta u periodu od 1990-2000.godine, ali se i posle 2000. nesmetano razgranavala i umnožavala a deca nekadašnjih malih postali su veliki bosovi.Osim akcije "Sablja" koja je prekinuta kako je prekinuta, do dolaska Da;i'a na mesto ministra policije i ove vlade niko nije preduyimao nešto obimnije i organizovanije u suprostavljanju mafiji. Čak sam u jednom postu napisao da se pitam da li država postajje toliko nemoćna da joj preti opasnost od samodestrukcije vlasti.
i za koferče ga amnestiraše.

To oko koferčeta nisam komentarisao, nije mi baš sve poznato a bojim se da je slično onoj priči koja je bila usmerena protiv Zorana Đinđića jer se jednom vozio u Canetovom avionu .
i smeniše branku prpu iz arhiva da malo pobrišu.
jerbo je na čelo došao dačićev kadar.

To je čista politička kalkulacija, nažalost realnost, ne odobravam ali to nije argument da se kaže da je ova policijska akcija bez veze.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:20 01.11.2009

Re: jel to isti onaj ministar

To oko koferčeta nisam komentarisao, nije mi baš sve poznato a bojim se da je slično onoj priči koja je bila usmerena protiv Zorana Đinđića jer se jednom vozio u Canetovom avionu .

baš isto? misliš pakuju mu ko đinđiću.
To je čista politička kalkulacija, nažalost realnost, ne odobravam ali to nije argument da se kaže da je ova policijska akcija bez veze.

ma de je neko obrazloženje, pa da ne špekulišemo.
nema ko nije rekao od stručnjaka da je preporodila arhiv.
ne znam da li si video "banjički logor" u izdanju arhiva.
što niko nije napravio do sada.
Uskoro će u izdanju Istorijskog arhiva Beograda izaći osam knjiga o Banjičkom logoru. Prvi put će javnosti biti predstavljeni izuzetno značajni dokumenti za našu istoriju 23.670 dosijea banjičkih logoraša.

do sad izašla dva toma.

dakle, manjka obrazloženje.
adam weisphaut adam weisphaut 08:47 01.11.2009

Re: jel to isti onaj ministar

To oko koferčeta nisam komentarisao, nije mi baš sve poznato a bojim se da je slično onoj priči koja je bila usmerena protiv Zorana Đinđića jer se jednom vozio u Canetovom avionu .

Moram napomenuti da ovo baš i nije tačno poređenje, biti u avionu SS 2001. nije isto kao biti prisutan prilikom pokušaja izvršenja krivičnog dela, a kažu da su oni koji su lansirali priču no.1 u priči no.2 bili lično umešani tako što su prepošteni izvukli gorerečenog ministra, tada samo šefa stranke sa mesta hapšenja. Naravno,ne možemo pouzdano znati da li je ta priča istina....
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:58 01.11.2009

Re: jel to isti onaj ministar

baš isto? misliš pakuju mu ko đinđiću.

nije baš isto i nemoj mi spočitavati,
ma de je neko obrazloženje, pa da ne špekulišemo.
nema ko nije rekao od stručnjaka da je preporodila arhiv.
ne znam da li si video "banjički logor" u izdanju arhiva.
što niko nije napravio do sada.

nije sporno. Rekao sam da se ne slažem sa takvim stranačkim kalkulacijama i nameštanjem namešttenika, ali to opet nema veze sa tim da li ćemo podržavati borbu protiv kriminala. Pa kad se upristoji država valjda će i ta vrsta stranačkih postavljenja od listačice do državnih sekretara doći na red.
do sad izašla dva toma.

lično prisustvovao prezentaciji i govorio na tom skupu.
Rejlem Rejlem 10:05 02.11.2009

Exituse,...

...ja ti samo udaram preporuke, a nemam šta da komentarišem, sve napisano potpisujem!

Pozdrav od komšije sa Dmitrijeve trase
pedja1008 pedja1008 22:39 31.10.2009

Ma

samo ciste trziste za nekog velikog igraca.s Sustina je da u ovoj zemlji DB uvozi a murija distribuira.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana