Ja - rusofil ? Smešno!!!!!!!

taube RSS / 02.11.2009. u 15:33

Iz razloga što sam stekla utisak da me određen broj blogera sajta b92 smatra rusofilom osećam potrebu da reagujem.

 Nisam rusofil!!!!

Otkad pišem za blog b92 napisala sam hrpu tekstova od koji su jedan ili eventualno dva bili o Rusiji. Pre bih rekla da sam amerikanofil jer sam diplomirala istoriju kod Nikole Samardžića na temu '' Istorija američke demokratije kao sistema vrednosti ''. Pisala sam O Indijancima i Amerikancima. Proučavam istoriju Italije i Nemačke; stalno sam u kontaktu sa bliskim rođacima u Minhenu i Cirihu dok u Rusiji nemam baš nikog!!!!!

Živim i radim u sredini u kojoj je najteže boriti se za evropsku ideju jer je to sredina koja je prava radikalska i narodnjačka jazbina. Kada je dolazio Medvedev u Beograd kroz školu u kojoj radim je išlo obaveštenje o njegovom dolasku što me je skandalizovalo i podsetilo na najgore moguće totalitarne metode. Kakve veze imaju đaci i škola sa dolaskom Medvedeva i zašto se deci čitalo to obaveštenje? Pitala sam pedagoga škole i ona mi je rekla : NAREĐENJE. Dok su se ostale kolege radovale ja sam negodovala i svi su videli da mi nešto '' ne štima ''. Naravno, i ne štima mi jer odlično znam kakva je i kolika Srbima bila ruska pomoć kroz istoriju i da se u Rusiju može samo naivno verovati i ništa više. Učenike stalno podsećam da su Amerikanci tj. američki vojnici spasili Evropu u oba svetska rata: u prvom kada je Rusija izašla iz rata i tako ostavila sile Antante na cedilu broj američkih vojnika koji su ušli u Evropu doneo je svežinu i preokret u ratu. SAD su zbog tog rata izašle iz svog izolacionizma i odustale od Monroove doktrine. Za operaciju Overlord  već svi znaju, o tome ne treba ni pisati.

Ako volim duhovnost, duhovnu muziku, crkvenu umetnost, rusku operu Ruslan i Ljudmila ili balet Krcko Oraščić od kompozitora Čajkovskog , zaboga - TO ME NE ČINI RUSOFILOM. Ne donosi se sud o nekom blogeru na neprimeren i površan način. Ja ovako burno reagujem, mada mi je i smešno što sam na ovom blogu stekla epitet rusofila, a u školi u kojoj radim se borim da se istorija ne predaje na nacionalistički način, a decu osnovnoškolskog uzrasta učim šta je demokratija na časovima građanskog vaspitanja i zašto je demokratija bolja od autoritarnih režima tipa staljinističkog. Ako niste znali, čujte me sad - deca u osnovnim školama su nam antizapadno raspoložena i jedina sam ja u toj školi gde radim usmerena ka tome da im te stavove malo korigujem; ostali nastavnici se oduševljavaju dolaskom ruskog medveda, nažalost. Ako uskoro nastavnici u školama ne počnu da koriguju antizapadno raspoloženje kod dece ne piše nam se dobro u budućnosti. Ja činim sve, ali ja sam jedna. I ne odustajem, radim lekciju o diskriminaciji mnogo više časova nego što treba ne bi li to ušlo u njihove glave, jedva sam ih naučila da ne diskriminišu Rome, da nije mene to im niko ne bi pričao.

I, molim Vas, ne sudite mi na osnovu jednog teksta u kojem sam čak pomenula okretanje Rusije ka zapadu kroz putovanje cara Petra Velikog po zapadnoj Evropi što znači da čak ni taj tekst nije bio rusofilski.

Hajmo jednu malu vežbu: ja kažem - sviđa mi se dvorac Peterhof u Sankt Petersburgu i ako neko '' skoči '' da me optuži za navodno rusofilstvo prethodno neka pročita da je taj dvorac Petar Veliki sagradio po uzoru na francuski Versaj!!!!!

Trenutno slušam Akona & Eminema - Smack that, ne slušam ruske pesme kao Milutin Mrkonjić ili Ivana Žigon niti sam ih ikad slušala ali Dostojevskog volim, ali volim i Foknera.

Molim Vas za razumevanje i bez površnog gledanja na tekstove koje sam ranije pisala. Sve možemo da sagledamo iz više uglova samo ako se malo potrudimo.

Ne odobravam ni prodaju naših kompanija u bescenje Rusima, i ne bi me čudilo da bi naši političari u napadu rusofilije i Kosovo priznali zbog ruskog problema sa Južnom Osetijom. Bolje - Kosovo za ruske interese nego Kosovo za patike. Bolje zvuči ako ništa drugo!

Ne želim da na ovom blogu ostanem upamćena kao rusofil jer to nema veze sa pameću i zbog toga i pišem ovaj tekst. Čitav život se bavim istorijom SAD, i delimično istorijom Italije. Ako i dalje verujete da sam rusofil ja vam ne mogu pomoći. U stvari, razmislite dvaput pre nego što pomislite da sam rusofil. Sigurno da neću čitav život pisati za ovaj blog i kad odem, ponavljam neću da me pamte kao rusofila; kao obožavateljku Indijanaca i nekoga ko je zaljubljen u istoriju SAD - to već može, a da sam rusofil - NE, NIKAKO, NI U SNU, NI LUDA, NI PAMETNA, NI SAD, NI PRE, NI IKADA!!!



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92 medjutim92 16:01 02.11.2009

Nije sramota voleti bilo koga, ali..

Tuzno je sto se ovde bilo kakva ljubav prema Rusiji vidi kao ljubav prema gasu, vojsci, muzici kad je izvode vojni horovi, religiji, S-300, nafti, i sto je najgore, politickim liderima (za ime Boga!)

Gde su ljubav prema Harmsu, Bulgakovu, Dostojevskom, Solohovu, Nabokovu, Gogolju, Babelju, Tolstoju, Cehovu, Kandinskom, Sagalu, Cajkovskom, Musorgskom, Tarkovskom, Ejzenstajnu, Davidu Bronstajnu (napisacu jednom blog o njemu)...

Ako me to sto volim skoro sve sa ovog spiska cini rusofilom, onda jesam rusofil, nije sporno. Ali kao sto rece, to veze nema sa politikom i ekonomijom..
taube taube 20:28 02.11.2009

Re: Nije sramota voleti bilo koga, ali..

medjutim92
Tuzno je sto se ovde bilo kakva ljubav prema Rusiji vidi kao ljubav prema gasu, vojsci, muzici kad je izvode vojni horovi, religiji, S-300, nafti, i sto je najgore, politickim liderima (za ime Boga!)Gde su ljubav prema Harmsu, Bulgakovu, Dostojevskom, Solohovu, Nabokovu, Gogolju, Babelju, Tolstoju, Cehovu, Kandinskom, Sagalu, Cajkovskom, Musorgskom, Tarkovskom, Ejzenstajnu, Davidu Bronstajnu (napisacu jednom blog o njemu)...Ako me to sto volim skoro sve sa ovog spiska cini rusofilom, onda jesam rusofil, nije sporno. Ali kao sto rece, to veze nema sa politikom i ekonomijom..

apsolutno si u pravu,

ja ću uvek čitati i čitam delo ' poniženi i uvređeni ' by Dostojevski jer je F A N T A S T I Č N O i upravo u plejeru imam Glinku i njegovu operu ' Ivan Susanjin ' i spremam se da poslušam i Kirovljevu operu - ' Ruslan i LJudmila ' koje su F A N T A S T I Č N E.

izvlačim najbolje iz svih zemalja i naroda, pa i iz Rusije, što ne znači da me neće oduševiti američka tv serija CRIMINAL MINDS ili BOUNS koje su takođe fantastične
rapunzel rapunzel 11:15 03.11.2009

Re: Nije sramota voleti bilo koga, ali..

Gde su ljubav prema Harmsu, Bulgakovu, Dostojevskom, Solohovu, Nabokovu, Gogolju, Babelju, Tolstoju, Cehovu,


a si čitala Dovlatova? čovek genije!!! a tek filmovi iz dvadesetih i tridesetih godina prošlog veka!
bili su preteča svega u evropskom filmu.
mene tata ko malu vodio stalno u ruski dom kulture da gledam crtane i filmove
rađene po bajkama.
izgleda da sam i ja rusofil
taube taube 16:25 03.11.2009

Re: Nije sramota voleti bilo koga, ali..

rapunzel
Gde su ljubav prema Harmsu, Bulgakovu, Dostojevskom, Solohovu, Nabokovu, Gogolju, Babelju, Tolstoju, Cehovu, a si čitala Dovlatova? čovek genije!!! a tek filmovi iz dvadesetih i tridesetih godina prošlog veka!bili su preteča svega u evropskom filmu.mene tata ko malu vodio stalno u ruski dom kulture da gledam crtane i filmoverađene po bajkama. izgleda da sam i ja rusofil

Gledala sam Ejzenštajnov film '' Aleksandar Nevski '' koji je sjajan, i jedan film koji je preporučen od SPC i kruži manastirima, ja sam ga nekako dobavila - zove se OSTROV - skoro nisam gledala bolji,
taube taube 16:31 03.11.2009

Re: Nije sramota voleti bilo koga, ali..

rapunzel
Gde su ljubav prema Harmsu, Bulgakovu, Dostojevskom, Solohovu, Nabokovu, Gogolju, Babelju, Tolstoju, Cehovu, a si čitala Dovlatova? čovek genije!!! a tek filmovi iz dvadesetih i tridesetih godina prošlog veka!bili su preteča svega u evropskom filmu.mene tata ko malu vodio stalno u ruski dom kulture da gledam crtane i filmoverađene po bajkama. izgleda da sam i ja rusofil

gledala sam Ejzenštajnov film '' Aleksandar Nevski '' koji je sjajan, i nekako dobavila film koji kruži po srpskim manastirima jer je pun neke nadzemaljske duhovnosti a zove se OSTROV, obavezno pogledati
ranije sam čitala knjige Larise Fotine koja je prof Međunarodnog univerziteta za tradicionalnu narodnu medicinu i radi na moskovskom institutu medicinsko - biološka istraživanja sa civilnim kosmonautima kao ekspert za njihovo zdravstveno stanje. Najomiljenija knjiga od nje mi je ' PUT MLADOSTI I ZDRAVLJA '
Blade Runner Blade Runner 17:35 02.11.2009

Ti se zbog toga uzbudjuješ?

Na blogu ima ljudi koji će te kvalifikovati kao bilo šta što im trenutno odgovara u diskusiji. To su oni "pravednici" koji ništa ne mogu da sagledaju neutralno nego neku svoju iskrivljenu sliku projektuju na sve ostale na blogu. Nema razloga za nervozu
taube taube 20:32 02.11.2009

Re: Ti se zbog toga uzbudjuješ?

Blade Runner
Na blogu ima ljudi koji će ti kvalifikovati kao bilo šta što im trenutno odgovara u diskusiji. To su oni "pravednici" koji ništa ne mogu da sagledaju neutralno nego neku svoju iskrivljenu sliku projektuju na sve ostale na blogu. Nema razloga za nervozu

hvala na razumevanju, od ovog momenta se ne nerviram više
miloradkakmar miloradkakmar 17:59 02.11.2009

Pa,

šta i ako jesi!?
To je privatna stvar.
Ne treba bežati i odricati se pravih vrednosti kojih je Rusija prebogata, kao i Amerika, kao i Srbija...
libkonz libkonz 19:23 02.11.2009

Re: Pa,

šta i ako jesi!?

стварно, шта некога чини русофилом?
Ја баш навијам за њих у хокеју, нпр.
dunja73 dunja73 19:31 02.11.2009

Re: Pa,

Ovome bi se i Rusi sami smejali ..
hahahaha...
Pa to je ono sto sam vise puta napisala , da sankcije nisu mnogo bas ni na glad ni na zedj uticale , vec
na "zaglupljivanje"
ja neki put , veruj mi se sokiram kad cujem koliko neki ljudi lupetaju i sta lupetaju ..,a vala nije samo u Srbiji , nego i ovde u Nemackoj . Ovde imas tako neku strukturu ljudi koja umesto da koristi ovo sve
kroz EU sto im se pruza , oni tonu u glupoci ..
Valjda to tako mora da bude ..
veliki
taube taube 20:19 02.11.2009

Re: Pa,

dunja73
Ovome bi se i Rusi sami smejali ..hahahaha...Pa to je ono sto sam vise puta napisala , da sankcije nisu mnogo bas ni na glad ni na zedj uticale , vec na "zaglupljivanje" ja neki put , veruj mi se sokiram kad cujem koliko neki ljudi lupetaju i sta lupetaju ..,a vala nije samo u Srbiji , nego i ovde u Nemackoj . Ovde imas tako neku strukturu ljudi koja umesto da koristi ovo svekroz EU sto im se pruza , oni tonu u glupoci ..Valjda to tako mora da bude ..veliki

nemaš pojma koliko si u pravu - ZAISTA JE TAKO - UMESTO DA KORISTE ŠTO IM EU PRUŽA ONI TONU U GLUPOĆI , NISAM SKORO ČULA TAČNIJU KONSTATACIJU
MORA DA BUDE TAKO, TAKO KOD NAS MORA DA BUDE
taube taube 20:36 02.11.2009

Re: Pa,

miloradkakmar
šta i ako jesi!?To je privatna stvar.Ne treba bežati i odricati se pravih vrednosti kojih je Rusija prebogata, kao i Amerika, kao i Srbija...

jeste, upravo i te vrednosti i izvlačim, a nisam rusofil, ne , ne, može se kad najdublje razmislim reći da sam indijanofil
taube taube 20:49 02.11.2009

Re: Pa,

libkonz
šta i ako jesi!?стварно, шта некога чини русофилом?Ја баш навијам за њих у хокеју, нпр.

koliko sportova ti pratiš? neverovatan si
miloradkakmar miloradkakmar 22:18 02.11.2009

Re: Pa,

taube
miloradkakmar
šta i ako jesi!?To je privatna stvar.Ne treba bežati i odricati se pravih vrednosti kojih je Rusija prebogata, kao i Amerika, kao i Srbija...

jeste, upravo i te vrednosti i izvlačim, a nisam rusofil, ne , ne, može se kad najdublje razmislim reći da sam indijanofil

Ja sam i rusofil i indijanofil.
Zovu me Jesenjin i Vinetu.
4krofnica 4krofnica 22:26 02.11.2009

Re: Pa,

Zovu me Jesenjin i Vinetu

-

taube taube 22:39 02.11.2009

Re: Pa,

miloradkakmar

taube

miloradkakmaršta i ako jesi!?To je privatna stvar.Ne treba bežati i odricati se pravih vrednosti kojih je Rusija prebogata, kao i Amerika, kao i Srbija...jeste, upravo i te vrednosti i izvlačim, a nisam rusofil, ne , ne, može se kad najdublje razmislim reći da sam indijanofil Ja sam i rusofil i indijanofil.Zovu me Jesenjin i Vinetu.

D I V N O, imaš predivne nadimke, ili da ih nazovem pseudonimima
ako si spojio Jesenjina i Vinetua ti si jedna divna ličnost, skoro savršen
taube taube 22:41 02.11.2009

Re: Pa,

4krofnica
Zovu me Jesenjin i Vinetu-

da, predivan spoj, spoj duhovnog i telesnog, uma i snage
4krofnica 4krofnica 23:05 02.11.2009

Re: Pa,

da, predivan spoj, spoj duhovnog i telesnog, uma i snage
vidis kako njemu dobro ide to etiketiranje, Milorad ispade smeker, a ti se sekiras sto te ~fil-uju....
taube taube 23:36 02.11.2009

Re: Pa,

4krofnica
da, predivan spoj, spoj duhovnog i telesnog, uma i snagevidis kako njemu dobro ide to etiketiranje, Milorad ispade smeker, a ti se sekiras sto te ~fil-uju....

da, da, i ja ću kao on da se pronalazim u nickovima naučio me je kako treba
libkonz libkonz 00:50 03.11.2009

Re: Pa,

koliko sportova ti pratiš? neverovatan si

U hokeju samo svetska prvenstva. Inače, hokej je veoma dinamičan i zanimljiv sport, samo što ovde nije toliko popularan. Na žalost, više nema televizije na kojoj ga mogu gledati. Važno mi je samo da ga ne prenosi Zvonko Mihajlovski.
taube taube 01:00 03.11.2009

Re: Pa,

libkonz
koliko sportova ti pratiš? neverovatan si U hokeju samo svetska prvenstva. Inače, hokej je veoma dinamičan i zanimljiv sport, samo što ovde nije toliko popularan. Na žalost, više nema televizije na kojoj ga mogu gledati. Važno mi je samo da ga ne prenosi Zvonko Mihajlovski.

zvonko je neprevaziђen kao i svi naшi komentatori - imaju na hiljade bisera - '' киша је падала по целом терену '' - па неће ваљда на пола терена да пада а на пола да не пада хехехех, '' пуцао је као да је у Багдаду ( ваљда мисли на гол )
medjutim92 medjutim92 09:45 03.11.2009

Re: Pa,

taube
libkonz
šta i ako jesi!?стварно, шта некога чини русофилом?Ја баш навијам за њих у хокеју, нпр.

koliko sportova ti pratiš? neverovatan si


nije neverovatna, samo je musko
niccolo niccolo 15:37 03.11.2009

Re: Pa,

Na žalost, više nema televizije na kojoj ga mogu gledati.

Inače NHL se može gledati na SBBovoj kablovskoj i to na SportKlubu i na ESPN America...A naišao sam jednom na jednu utakmicu neke evropske međudržavne lige na Eurosport 2...Domaći hokej, uključujući i ovu Slovenačku ligu koju igra Partizan ne prenose...
taube taube 16:37 03.11.2009

Re: Pa,

niccolo
Na žalost, više nema televizije na kojoj ga mogu gledati.Inače NHL se može gledati na SBBovoj kablovskoj i to na SportKlubu i na ESPN America...A naišao sam jednom na jednu utakmicu neke evropske međudržavne lige na Eurosport 2...Domaći hokej, uključujući i ovu Slovenačku ligu koju igra Partizan ne prenose...

niccolo, pa da , on je taj koji prati sve moguće sportove i sve zna, svaka čast niccolo, zaista i ja volim sportove razne i pratim koliko mogu
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:52 02.11.2009

taube

iz kog ti ruskog plemena onaj " lik na nick?"

p.s. e da sam ja dobila da sam rusofil, nego imam etiketu da sam ljubomorna na ministra policije
taube taube 23:41 02.11.2009

Re: taube

dusanovaiivanovamama
iz kog ti ruskog plemena onaj " lik na nick?"p.s. e da sam ja dobila da sam rusofil, nego imam etiketu da sam ljubomorna na ministra policije

onaj lik je iz plemena RusoSijuksa

ljubomorna na ministra policije, to su ti rekli, hahaha, e , to još nisam čula, priznajem, baš svašta
aleksandarz92 aleksandarz92 23:45 02.11.2009

Taube nije rusofil!

Mož da bude samo rusofilka
taube taube 23:53 02.11.2009

Re: Taube nije rusofil!

aleksandarz92
Mož da bude samo rusofilka

da je rusofilka taube ne bi bila taube nego golubka
mashha mashha 01:11 03.11.2009

A ja po naslovu pomislila odmah na

rusofila u ovom smislu
taube taube 10:20 03.11.2009

Re: A ja po naslovu pomislila odmah na

mashha
rusofila u ovom smislu

e, to veћ може - француски енциклопедиста
leopold_lady leopold_lady 10:07 03.11.2009

Kakve veze ima i da jesi i da nisi.....

šta ti imaš bilo kome da se pravdaš ... Znaš ko si i koliko vrediš.....

Moji vole Ruse - bar ona dva najjvažnija muškarca u mom životu - koje stalno pominjem.... Ja Ruse niti volim niti ne volim.... Uvažavam ih - kao i sve ostale na kugli zemaljskoj.... Mogu da volim ili ne volim nekog pojedinca i da ga smatram odgovornim za nešto .... Ali,da ih nešto veličam.- nisam baš u tom fazonu.... Imam jako ružno iskustvo sa njima i verovanju njima - tako da im baš baš i ne verujem mnogo....

taube taube 18:07 03.11.2009

Re: Kakve veze ima i da jesi i da nisi.....

leopold_lady
šta ti imaš bilo kome da se pravdaš ... Znaš ko si i koliko vrediš..... Moji vole Ruse - bar ona dva najjvažnija muškarca u mom životu - koje stalno pominjem.... Ja Ruse niti volim niti ne volim.... Uvažavam ih - kao i sve ostale na kugli zemaljskoj.... Mogu da volim ili ne volim nekog pojedinca i da ga smatram odgovornim za nešto .... Ali,da ih nešto veličam.- nisam baš u tom fazonu.... Imam jako ružno iskustvo sa njima i verovanju njima - tako da im baš baš i ne verujem mnogo....

HVALA MNOGO LL
ZNAM KOLIKO VREDIM
vanja.t vanja.t 10:18 03.11.2009

Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

ja bih iz ovog teksta, itekako zaključio da si rusofil:
Ako volim duhovnost, duhovnu muziku, crkvenu umetnost, rusku operu Ruslan i Ljudmila ili balet Krcko Oraščić od kompozitora Čajkovskog , zaboga - TO ME NE ČINI RUSOFILOM

i pod tim ne bih podrazumevao ništa ružno; spočitavati rusofilima staljinizam i gulage je nepremireno jer je ruski narod najveća žrtva komunizma, nažalost, kod nas se ododmaćio izraz rusofil upravo za bivše komuniste, retrogradne nacionaliste, kolektiviste i ljude totalitarnih shvatanja, a korektnije bi bilo nazvati ih sovjetofilima; veze ti ljudi nemaju sa rusijom, ruskim narodom, istorijom i kulturom.

ako je sve što dalje navodiš, dokaz da nisi rusofil:
da se istorija ne predaje na nacionalistički način

decu osnovnoškolskog uzrasta učim šta je demokratija na časovima građanskog vaspitanja i zašto je demokratija bolja od autoritarnih režima tipa staljinističkog

...antizapadno raspoložena

radim lekciju o diskriminaciji mnogo više časova nego što treba

...
da li to znači da su rusofili nacionalisti, autoritarni, staljinisti, antizapadnjaci, diskriminatori...
naravno da ne;
zamisli da tebi neko, kada se izjasniš kao amerikanofil kaže: da podržavaš bombardovanje srbije, nezavisno kosovo, ratu iraku i avganistanu, gvantanamo, sankcije protiv kube... to ne bi bilo korektno; tako isto i tvoje definicija rusofila (koja se posredno vidi u tekstu) nije korektna,

meni lično su tvoji tekstovi i komentari skroz na mestu,
pozdrav
taube taube 10:40 03.11.2009

Re: Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

vanja.t
ja bih iz ovog teksta, itekako zaključio da si rusofil:
Ako volim duhovnost, duhovnu muziku, crkvenu umetnost, rusku operu Ruslan i Ljudmila ili balet Krcko Oraščić od kompozitora Čajkovskog , zaboga - TO ME NE ČINI RUSOFILOMi pod tim ne bih podrazumevao ništa ružno; spočitavati rusofilima staljinizam i gulage je nepremireno jer je ruski narod najveća žrtva komunizma, nažalost, kod nas se ododmaćio izraz rusofil upravo za bivše komuniste, retrogradne nacionaliste, kolektiviste i ljude totalitarnih shvatanja, a korektnije bi bilo nazvati ih sovjetofilima; veze ti ljudi nemaju sa rusijom, ruskim narodom, istorijom i kulturom.ako je sve što dalje navodiš, dokaz da nisi rusofil:
da se istorija ne predaje na nacionalistički način
decu osnovnoškolskog uzrasta učim šta je demokratija na časovima građanskog vaspitanja i zašto je demokratija bolja od autoritarnih režima tipa staljinističkog
...antizapadno raspoložena
radim lekciju o diskriminaciji mnogo više časova nego što treba...da li to znači da su rusofili nacionalisti, autoritarni, staljinisti, antizapadnjaci, diskriminatori...naravno da ne; zamisli da tebi neko, kada se izjasniš kao amerikanofil kaže: da podržavaš bombardovanje srbije, nezavisno, kosovo, ratu iraku i avganistanu, gvantanamo, sankcije protiv kube... to ne bi bilo korektno; tako isto i tvoje definicija rusofila (koja se posredno vidi u tekstu) nije korektna,meni lično su tvoji tekstovi i komentari skroz na mestu, pozdrav

прилично дуг коментар и разложан па заслужује одговор

не волим етикетирање било какве врсте, једноставно, то ми смета,
да, може се рећи да волим руску књижевност, руску црквену музику а да лењинизам и стаљинизам никако не волим,
ако сам американофил и неко ми каже да у том случају подржавам ратове ја имам кратак и брз одговор на то, не брини - ако негде постоји демократија онда постоји у САД али она никада није завршен процес, можеш се удаљити од демократије два корака уназад или приближити два корака унапред, и САД су у борби против комунистичке опасности за време макартизма постале као систем против којег се боре и то је било корак уназад од демократије, а доношење закона о грађанским правима из 60 - их година је корак напред ка демократији у САД, ДАНАС МНОГИ КАЖУ ДА ЈЕ демократија у САД киднапована и многи је користе за све и свашта, у сваком случају - демократија је вредна борбе али не да губимо своје животе у борби за њу већ да у своје животе уграђујемо борбу за њу,
многи су ми рекли - како можеш волети истовремени и индијанце и американце па сам мислила и да не употребљавам више реч ВОЛЕТИ јер је то изгледа превише озбиљна и дубока реч и да употребљавам речи - СВИЂА МИ СЕ, свиђа ми се мудрост исконске индијанске културе, свиђа ми се америчка једноставност, не свиђа ми се да било који народ води ратове али то је људска стварност, нагомила се тензија и негативне емоције па долазе насиље и ратови, на несрећу.

свакако да не подржавам сукобе и ратове и зато и радим са децом лекције о дискриминацији, првенствено према ромима у србији а онда и сваку другу дискриманацију јер ме плаши њихов начин размишљања и нимало ми се не свиђа, нимало, радила сам и биографије чувених бораца за људска права и деца су била зачуђена зашто су се ти људи борили за права других јер од тога су имали само проблеме, надам се да ће временом деца постати мање егоистична а већ су почели да ми пишу као одговор на то шта је демократија - да је то кад не добацујеш неком да је циганин

п.с. свиђа ми се твој коментар, прилично је дубокоуман, и несвесно сам кроз свој текст урадила нешто против чега се борим, хвала што си приметио, повешћу више рачуна о томе, заиста си дубоко проучио читав текст и све је на месту што си написао
vanja.t vanja.t 11:01 03.11.2009

Re: Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

e ovo je sad sve ok, sad se razumemo :)
većina ljudi ima potrebu da sagovornika smesti u neki od njima poznatih šablona, i da onda razgovaraju ne sa sagovornikom, kao konkretnom osobom, koja ima određene stavove, obrazovanje, interese, potrebe... već sa tim šablonom u koji su ga prethodno smestili - jer im je tako lakše, razlog je uglavnom nedostatak obrazovanja i inteligencije. njima nije bitno šta je izgovoreno (jer ih to obavezuje, i na informisanost i na obrazovanje, što je za većinu preteško), već ko je izgovorio, a ako ne znaju ko si, zalepe ti etiketu, i onda već znaju kako treba :)
pozdrav, i ne obaziri se na takve komentare.
myredneckself myredneckself 14:16 03.11.2009

Re: Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

Trenutno slušam Akona & Eminema - Smack that, ne slušam ruske pesme kao Milutin Mrkonjić ili Ivana Žigon niti sam ih ikad slušala ali Dostojevskog volim, ali volim i Foknera.

taube i ja slušam pored druge muzike, s vremena na vreme i ruske pesme
evo recimo ovu obožavam, mislim da nešto ovako tužno i nežno nisi odavno čula



etikete... ja ne bih to primila k srcu od te vrste ljudi
a u svakom slučaju ne bih se opravdavala time, da više volim ameriku
baš si me začudila, take it easy!
pozdrav
taube taube 17:20 03.11.2009

Re: Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

vanja.t
e ovo je sad sve ok, sad se razumemo :)većina ljudi ima potrebu da sagovornika smesti u neki od njima poznatih šablona, i da onda razgovaraju ne sa sagovornikom, kao konkretnom osobom, koja ima određene stavove, obrazovanje, interese, potrebe... već sa tim šablonom u koji su ga prethodno smestili - jer im je tako lakše, razlog je uglavnom nedostatak obrazovanja i inteligencije. njima nije bitno šta je izgovoreno (jer ih to obavezuje, i na informisanost i na obrazovanje, što je za većinu preteško), već ko je izgovorio, a ako ne znaju ko si, zalepe ti etiketu, i onda već znaju kako treba :) pozdrav, i ne obaziri se na takve komentare.


hvala, i napisao si još jedan predivan komentar, upamtila sam ga odmah kao pesmicu , ne laskam ti ali stvarno dubokoumno komentarišeš na ovu temu, za ostale teme ne znam
taube taube 17:38 03.11.2009

Re: Da li je pojam rusofil, tako uvredljiv?

myredneckself
Trenutno slušam Akona & Eminema - Smack that, ne slušam ruske pesme kao Milutin Mrkonjić ili Ivana Žigon niti sam ih ikad slušala ali Dostojevskog volim, ali volim i Foknera.taube i ja slušam pored druge muzike, s vremena na vreme i ruske pesmeevo recimo ovu obožavam, mislim da nešto ovako tužno i nežno nisi odavno čula
etikete... ja ne bih to primila k srcu od te vrste ljudia u svakom slučaju ne bih se opravdavala time, da više volim amerikubaš si me začudila, take it easy!pozdrav

ne, ja ne volim više ameriku od rusije - to bi zvučalo kao da su rečenicu izgovorili moji đaci
ja volim ameriku, meni se sviđa amerika, američke vrednosti koje su potisnute u poslednje vreme pa ih ne primećujemo ali ja se nadam da će se amerika vratiti na ispravan put jer je robert kenedi rekao '' ne mislim da treba da prihvatimo ideju da će krvavi trag ostati zauvek na našoj zemlji, Džeferson je jednom rekao da su SAD poslednja nada čovečanstva. TO JE ONO ŠTO ŽELIM DA BUDU SAD. OVO JE VELIKODUŠNA I OSEĆAJNA ZEMLJA. TO JE ONO ZA ŠTA ŽELIM DA SE OVA ZEMLJA ZALAŽE, ne za nasilja, bezakonje i nered, već za ljubav i mir. to je ono za pta bi ova zemlja trebalo da se zalaže i to je ono što ja nameravam''.
ROBERT KENEDI JE MOJA OMILJENA ISTORIJSKA LIČNOST. UBIJEN JE 5. JUNA 1968.G. U RANIM JUTARNJIM ČASOVIMADOK JE IZLAZIO IZ HOTELA ambasador u L.A. U MOMENTU SMRTI BIO JE PREDSEDNIČKI KANDIDAT I SENATOR DRŽAVE N.Y.. INSPIRATIVNI I DINAMIČNI LIDER KOJI JE POMOGAO DA SE UOBLIČI PUT NOVIJE AMERIČKE ISTORIJE - ROBERT BOBI KENEDI I MOŽDA NAJVEĆA TRAGEDIJA U VEZI SA NJEGOVIM UBISTVOM LEŽI U OBEĆANJIMA KOJA NIJE STIGAO DA ISPUNI. ŠTA BI SVE OVAJ VIZIONAR POSTIGAO DA JE OSTAO ŽIV?
A zašto sam uopšte pomenula svoju ljubav prema americi, jednostavno iz razloga što me je višestruko začudilo to što sam napisala npr. 1 tekst o rusiji i 100 o americi i postala rusofil - pa gde to ima nemoj se čuditi, molim te, nisam ja dete pa da sad ovde pišem koga više volim nadam se da smo se razumele, tamnaja noč je predivna, ruski jezik je tako divan i melodičan, nežan, romantičan - MEĐUTIM i tužan pa možda zato i RETKO slušam ruske pesme jer me '' bacaju '' u neku melanholiju a jedan veroučitelj mi je isto rekao da ne može da sluša pojanje ruskih monaha jer zvuče tužno Evo šta sad nameravam . - mislim da ću ja sad učiti malo italijanskog - VREME JE ZA ITALIJANSKI - TAKO SAM ODLUČILA, DA SE PRIBLIŽIM MALO BERLUSKONIJEVOJ ZEMLJI
niccolo niccolo 15:38 03.11.2009

Čini mi se kao ironija

da neko ko toliko voli američke indijance bude smatran rusofilom
taube taube 17:44 03.11.2009

Re: Čini mi se kao ironija

niccolo
da neko ko toliko voli američke indijance bude smatran rusofilom

O TOME PRIČAM TJ. PIŠEM SVE VREME MORAM PRIZNATI DA SAM SE PRILIČNO IZNERVIRALA MADA SAD MI JE LAKŠE KAD SAM VIDELA VAŠE KOMENTARE PODRŠKE HVALA SVIMA KOJI SU KOMENTARISALI, POMOGLI STE MI I NE SLUTITE KOLIKO
shumska shumska 05:57 04.11.2009

hm

baš sam zbunjena.
čitam blog ovih dana redovno, mada ćutim - ali promaklo mi je etiketiranje koje spominješ. naravno, neću te onako dečije radoznalo upitati ' a ko ti je to rekao?', već mi čak nije jasno na kojoj temi je to moglo da se zalomi (možda nešto u vezi sa posetom Medvedeva).....
hoću reći, upamtila bih sigurno da sam to pročitala (kao što sam upamtila biser da je dušanovaiivanovamama ljubomorna na ministra policije):):):):)
ima dosta novih komentatora , došla zima, sedi se u kući, i koncentracija tekstova je svakodnevno gusta a i nikovi koji su se po nekoliko puta pojavljivali, sada su svakodnevni - i nemam ništa protiv, daleko bilo, nego primećujem jednu zanimljivu pojavu - ima ljudi (tih novih) koji npr. na jednom blogu gde su rekli šta su imali o temi u par komentara ostaju i dočekuju sve ljude nadalje, kao da misle da svoje mišljenej treba da ponove svakome ko je dopisao nešto u medjuvremenu....
pomalo je konfuzno, nisam uspela lepo objasniti ovu meni totalno neverovatnu pojavu - ali što sam je pomenula - ako je kvalifikacijaa rusofil došla od strane nekog od tih nekoliko ljudi - nikova, ma zaboravi odmah, aman.
letos je na blogu bio hit ako se pojavi jedan text dnevno, ja sam bila presrećna ako nova budu dva recimo, a sad "sezona" počela, i zima sa njom i ......eto, svačega ima.
vanja t. je jako lepo rekao suštinu. (ti kažeš da ne znaš za druge blogove, ali da je ovde dao komentar vrlo mudar i razložan, e pa veruj mi , jeste i inače, primeti se takav lik i u većini slučajeva sam se slagala sa njim do sada (pade mi na pamet Dragoslav Mihajlović, tekst od prekjuče - tu se nismo složili, no nema veze, uopšte ne znam što sve ovo pišem kad je suština moje poruke da nema ničeg lošeg u tome biti španofil, islandjanofil ili amerikanofil (karikiram):), pa ni rusofil, samo mi se čini da to ovde ima jako negativnu konotaciju....
taube taube 16:46 04.11.2009

Re: hm

shumska
baš sam zbunjena.čitam blog ovih dana redovno, mada ćutim - ali promaklo mi je etiketiranje koje spominješ. naravno, neću te onako dečije radoznalo upitati ' a ko ti je to rekao?', već mi čak nije jasno na kojoj temi je to moglo da se zalomi (možda nešto u vezi sa posetom Medvedeva).....hoću reći, upamtila bih sigurno da sam to pročitala (kao što sam upamtila biser da je dušanovaiivanovamama ljubomorna na ministra policije):):):):)ima dosta novih komentatora , došla zima, sedi se u kući, i koncentracija tekstova je svakodnevno gusta a i nikovi koji su se po nekoliko puta pojavljivali, sada su svakodnevni - i nemam ništa protiv, daleko bilo, nego primećujem jednu zanimljivu pojavu - ima ljudi (tih novih) koji npr. na jednom blogu gde su rekli šta su imali o temi u par komentara ostaju i dočekuju sve ljude nadalje, kao da misle da svoje mišljenej treba da ponove svakome ko je dopisao nešto u medjuvremenu....pomalo je konfuzno, nisam uspela lepo objasniti ovu meni totalno neverovatnu pojavu - ali što sam je pomenula - ako je kvalifikacijaa rusofil došla od strane nekog od tih nekoliko ljudi - nikova, ma zaboravi odmah, aman.letos je na blogu bio hit ako se pojavi jedan text dnevno, ja sam bila presrećna ako nova budu dva recimo, a sad "sezona" počela, i zima sa njom i ......eto, svačega ima.vanja t. je jako lepo rekao suštinu. (ti kažeš da ne znaš za druge blogove, ali da je ovde dao komentar vrlo mudar i razložan, e pa veruj mi , jeste i inače, primeti se takav lik i u većini slučajeva sam se slagala sa njim do sada (pade mi na pamet Dragoslav Mihajlović, tekst od prekjuče - tu se nismo složili, no nema veze, uopšte ne znam što sve ovo pišem kad je suština moje poruke da nema ničeg lošeg u tome biti španofil, islandjanofil ili amerikanofil (karikiram):), pa ni rusofil, samo mi se čini da to ovde ima jako negativnu konotaciju....

zaboravila sam već sve, okrenula sam se pisanju novog teksta što se gore da i videti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana