Mediji| Politika

Dok se Zemlja oko Sunca kreće...

Nebojša Spaić RSS / 03.11.2009. u 10:36

Ne mogu da zamislim eklatantniji primer kršenja slobode govora, izražavanja, kršenja najosnovnijih ljudskih sloboda i prava od pokretanja postupka protiv čoveka koji je nosio duks sa navedenim tekstom. Od osionosti države i njenog tužioca, ipak, više me fascinira ćutnja takozvane demokratske javnosti.



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aramon aramon 10:48 03.11.2009

...

Tekst sa duksa i objasnjava slucaj.
leopold_lady leopold_lady 10:57 03.11.2009

Spaiću ...

kasniš ....

Ali,znaš šta je još gore ....

Što oni kasne .... Dobro si to primetio....
golub_tica golub_tica 11:16 03.11.2009

Dok se zemlja oko sunca kreće...

...Zvezdini se huligani umiriti neće.
Zveče štangle, palice i lanci, evo, idu Zvezdini ludaci

Kazu nije znao da pesma ima ruzan kraj, on je u glavi pevao onaj lepsi.
Udri po dzepu.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 11:35 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Alooooo!
Pesma ima ruzan kraj. Udri po dzepu.
Pesma ima stih koji se ne dopada tuziocu. Udri po dzepu.
Pesma ima slobodan stih. Udri po dzepu.
Pesma. Udri.

golub_tica golub_tica 11:41 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Nebojša Spaić
Alooooo!
Pesma ima ruzan kraj. Udri po dzepu.
Pesma ima stih koji se ne dopada tuziocu. Udri po dzepu.
Pesma ima slobodan stih. Udri po dzepu.
Pesma. Udri.



Zvezdini se huligani umiriti neće.
Zveče štangle, palice i lanci, evo, idu Zvezdini ludaci


Jako ruzan kraj, na zalost koliko god da ga udare po dzepu, malo je.
Alo.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 11:44 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Da vi niste pandur po zanimanju?
golub_tica golub_tica 11:45 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Nebojša Spaić
Da vi niste pandur po zanimanju?


Da vi niste zvezdas po zanimanju?


.... bubnjevi busni, pesme su nam ruzne....
markonio92 markonio92 11:47 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Nebojša Spaić
Alooooo!
Pesma ima ruzan kraj. Udri po dzepu.
Pesma ima stih koji se ne dopada tuziocu. Udri po dzepu.
Pesma ima slobodan stih. Udri po dzepu.
Pesma. Udri.

Udri.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 11:48 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Da vi niste zvezdas po zanimanju?

kad se bas izjasanjavam, izjasnim se kao partizanovac, al me sport ama bas ni malo ne interesuje.
golub_tica golub_tica 11:50 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Nebojša Spaić
Da vi niste zvezdas po zanimanju?

kad se bas izjasanjavam, izjasnim se kao partizanovac, al me sport ama bas ni malo ne interesuje.


E pa i vas ima da teramo na sud, partizanovac a ovamo brani... sramota.
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:02 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Nebojša Spaić
Da vi niste pandur po zanimanju?

Neverovatno. Pa kome normalnom mogu ovi stupidni stihovi da budu lepi.
Drugo, čemu zveče štangle, palice i lanci, jesu li to novi muzički instrumenti ili pozivaju i prete nasiljem.
Ako je i moguće razumeti navijače, teško je razumeti direkrora koji time pokazuje da mu nije jasno da li je direktor kluba koji se bavi sportom i neguje olimpijski dug ili onih koji sami sebe zovu ludacima.
medjutim92 medjutim92 12:28 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

golub_tica
Nebojša Spaić
Da vi niste pandur po zanimanju?


Da vi niste zvezdas po zanimanju?


.... bubnjevi busni, pesme su nam ruzne....


vidis, posle smrti Ace Radovica na derbiju pre 10 godina i par dana, postojala je i verzija "rakete lete, ceo sever gori"..

Kad bih sad nosio duks na kom pise "Pune tribine ruznih navijaca", da li bi po tom osnovu mogao da odgovaram pred sudom, jer je postojala bolesna verzija, moze i da se dokumentuje..

Kad bi to tako islo, onda je pre desetak dana trebalo pohapsiti, recimo, ljude u Cannibal Corpse majicama, bio je koncert pa su se skupili da slusaju grupu ciji su albumi Gore Obsessed, Tomb of the Mutilated, Hammer Smashed Face, da ne pominjem Live Cannibalism.. sve samo promovisanje pogresnih vrednosti..

Naopaku pricu je mnogo lako prosiriti na sve zivo..
golub_tica golub_tica 12:43 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

medjutim92

Naopaku pricu je mnogo lako prosiriti na sve zivo..


Jos je lakse naopak potez zatrpati drugim naopakim primerima.

Sto se Lukica tice, ne zasluzuje vise da bude u fudbalu. U trenutku kada je najvaznije da se klubovi ograde od huligana on svojim daje podrsku noseci ovaj duks. Da nije mozda naivan pa obukao prvo sto mu je palo pod ruku tog jutra? Ne, nego bas naprotiv, obukao je duks sa samo jednim ciljem, da navijacima (u ovom slucaju zvezdinim) da do znanja da klub, eto malo mora da se zvanicno ogradi od navijackih grupa, ali neformalno on je jedan od njih kao i klub koji on vodi. Zato kazna, novcana, dozivotna suspenzija, pa ce od sad te postenjacine da biraju neupadljive kravate kad idu Na Posao.

Dok Zecevici, Dzajici i slicni ne budu na robiji i dok ovakvi kao Lukici ne nauce gde im je mesto nema zaustavljanja. Ovde se ne radi o fudbalu, ovde se radi o obracunu sa kriminalcima i svima koji im pruzaju podrsku.

silver bullet silver bullet 12:48 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

os je lakse naopak potez zatrpati drugim naopakim primerima.

Sto se Lukica tice, ne zasluzuje vise da bude u fudbalu. U trenutku kada je najvaznije da se klubovi ograde od huligana on svojim daje podrsku noseci ovaj duks. Da nije mozda naivan pa obukao prvo sto mu je palo pod ruku tog jutra? Ne, nego bas naprotiv, obukao je duks sa samo jednim ciljem, da navijacima (u ovom slucaju zvezdinim) da do znanja da klub, eto malo mora da se zvanicno ogradi od navijackih grupa, ali neformalno on je jedan od njih kao i klub koji on vodi. Zato kazna, novcana, dozivotna suspenzija, pa ce od sad te postenjacine da biraju neupadljive kravate kad idu Na Posao.

Dok Zecevici, Dzajici i slicni ne budu na robiji i dok ovakvi kao Lukici ne nauce gde im je mesto nema zaustavljanja. Ovde se ne radi o fudbalu, ovde se radi o obracunu sa kriminalcima i svima koji im pruzaju podrsku.

medjutim92 medjutim92 13:02 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

golub_tica
Jos je lakse naopak potez zatrpati drugim naopakim primerima.

Sto se Lukica tice, ne zasluzuje vise da bude u fudbalu. U trenutku kada je najvaznije da se klubovi ograde od huligana on svojim daje podrsku noseci ovaj duks. Da nije mozda naivan pa obukao prvo sto mu je palo pod ruku tog jutra? Ne, nego bas naprotiv, obukao je duks sa samo jednim ciljem, da navijacima (u ovom slucaju zvezdinim) da do znanja da klub, eto malo mora da se zvanicno ogradi od navijackih grupa, ali neformalno on je jedan od njih kao i klub koji on vodi. Zato kazna, novcana, dozivotna suspenzija, pa ce od sad te postenjacine da biraju neupadljive kravate kad idu Na Posao.


Formalno, kazna za sta? I kako bi se to dokazalo, ako se zna da postoje dve verzije pesme?

Da li je nezakonito nositi takav duks? Ok, jeste sabanski za predsednika kluba, jeste neodgovorno, jeste i namerno, ali da li je moguce tako nesto proglasiti za nezakonito?

Isto tako je bilo moguce zabraniti Otpor majice i terati na sud svakog ko ih obuce, zbog udruzivanja protiv bezbednosti zemlje i tako to, tuzilac je isto ovoliko mogao da napakuje kao i Lukicu, i da napravi zvanicno obrazlozenje koje bi bilo isto ovako glupo. I isto bi se nasla gomila ljudi koji bi rekli "Ma tako je, u aps s njima!"

Nije ovde u pitanju podrska huliganima. Ovde je u pitanju licna sloboda.

golub_tica
Dok Zecevici, Dzajici i slicni ne budu na robiji i dok ovakvi kao Lukici ne nauce gde im je mesto nema zaustavljanja. Ovde se ne radi o fudbalu, ovde se radi o obracunu sa kriminalcima i svima koji im pruzaju podrsku.


Zecevic i Dzajic treba da su u apsu, ali eventualna podrska huliganima i talovi sa vodjama navijaca treba da su poslednje stavke u optuznici.

U knjizi Najvece mucke celnika Partizana ima toliko stvari koje su daleeeko veca krivicna dela od davanja stanova navijacima (kao sto je Dzajic radio da bi osigurao vlast) a i po drzavu pogubnija. A knjiga pokriva period do 1994, i ne kaci period najvecih transfera iz domace lige, od '96 do 2004.. Ako ce drzava da se obracunava s kriminalom u fudbalu, mogla bi da krene od glave, a ne od repa..
golub_tica golub_tica 13:12 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

medjutim92


U knjizi Najvece mucke celnika Partizana ima toliko stvari koje su daleeeko veca krivicna dela od davanja stanova navijacima (kao sto je Dzajic radio da bi osigurao vlast) a i po drzavu pogubnija. A knjiga pokriva period do 1994, i ne kaci period najvecih transfera iz domace lige, od '96 do 2004.. Ako ce drzava da se obracunava s kriminalom u fudbalu, mogla bi da krene od glave, a ne od repa..


Sve potpisujem.

Pri tom zmirkanje na Lukicev gest bi bilo kao kad bi u saobracaju propustali one koji voze neregistrovan auto jer ima i onih koji voze pijani ili drogirani pa izazivaju teske saobracajne nesrece. Redom svi na sud.
mikimedic mikimedic 15:17 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Pri tom zmirkanje na Lukicev gest bi bilo kao kad bi u saobracaju propustali one koji voze neregistrovan auto jer ima i onih koji voze pijani ili drogirani pa izazivaju teske saobracajne nesrece. Redom svi na sud.


pa i nije bas. analogija bas i nije na mestu. oni koji u saobracaju voze neregistrovan automobil cine prekrsaj, a ne vidim koji prekrsaj je ovde u pitanju?
golub_tica golub_tica 18:43 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

mikimedic


pa i nije bas. analogija bas i nije na mestu. oni koji u saobracaju voze neregistrovan automobil cine prekrsaj, a ne vidim koji prekrsaj je ovde u pitanju?


Podrska huliganima. E sad ako dozvolimo da se nase licne simpatije prema klubu ili licnosti umesaju u rasudjivanje onda bi retko ko ikad bio kriv.
mikimedic mikimedic 22:42 03.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

Podrska huliganima


razlikujes moralne i krivicno-pravne norme?
golub_tica golub_tica 00:32 04.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

mikimedic


razlikujes moralne i krivicno-pravne norme?


jos jedan ekspert

Eto ne razlikujem, isto kao sto ne znam ni baznu hidrolizu penicilina pa opet pijem antibiotike.

Ali zato imam odlicnu apotekarku i odlicnog advokata da razmisljaju o tome umesto mene i da me zastite od kvazi eksperata i od parazita, sto bioloskih sto krivicno-pravnih.


mikimedic mikimedic 01:45 04.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

da razmisljaju o tome umesto mene


sto se onda mucis?
golub_tica golub_tica 08:25 04.11.2009

Re: Dok se zemlja oko sunca kreće...

mikimedic
da razmisljaju o tome umesto mene


sto se onda mucis?


Kad vidim kako je tebi lepo stvarno se zapitam sto bih se ja mucio sa razmisljanjem.
ed_novipazar ed_novipazar 11:34 03.11.2009

Samo polako

Treba biti oprezan. Iz saopstenja FK Novi Pazar se vidi da je sve proteklo u najboljem redu a iz komentara citalaca se moze zakljuciti da nastavak stiha nije tako problematican:

Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće,
zvezdini se barjaktari umiriti neće,
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...


Ili ovo mozda nije originalna verzija

U Novom Pazaru nikome taj duks nije smetao. E sad, da li ga je iko i primjetio je drugo pitanje
libkonz libkonz 12:29 03.11.2009

Re: Samo polako

ovo mozda nije originalna verzija

evo originalne verzije, maznuo sam iz Blic stripa:
DOK SE ZEMLJA OKO SUNCA KREĆE VOLEĆEMO LEPTIRIĆE I CVEĆE, ŠTO JE SLADAK ONAJ MALI ZEKA, UVEK OSMEH OTME NAM SE S' LICA, KAD ČUJEMO VESEO POJ PTICA.
silver bullet silver bullet 12:53 03.11.2009

Re: Samo polako

Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće,
zvezdini se barjaktari umiriti neće,
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...

Ili ovo mozda nije originalna verzija

U Novom Pazaru nikome taj duks nije smetao. E sad, da li ga je iko i primjetio je drugo pitanje






Ima jos nekih ideja, doduse saljivih.
Da, da... Mi se palimo na gurku.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:53 03.11.2009

Re: Samo polako

libkonz
ovo mozda nije originalna verzija evo originalne verzije, maznuo sam iz Blic stripaOK SE ZEMLJA OKO SUNCA KREĆE VOLEĆEMO LEPTIRIĆE I CVEĆE, ŠTO JE SLADAK ONAJ MALI ZEKA, UVEK OSMEH OTME NAM SE S' LICA, KAD ČUJEMO VESEO POJ PTICA.







markop_8 markop_8 01:46 04.11.2009

Re: Samo polako

silver bullet
Dok se zemlja, dok se zemlja oko sunca kreće,
zvezdini se barjaktari umiriti neće,
duva tajfun, duva tajfun, košava sve nosi,
svakom vetru, svakom vetru, barjak naš prkosi ...

Ili ovo mozda nije originalna verzija

U Novom Pazaru nikome taj duks nije smetao. E sad, da li ga je iko i primjetio je drugo pitanje






Ima jos nekih ideja, doduse saljivih.
Da, da... Mi se palimo na gurku.


Meni ne smeta sto vi ne znate koja je originalna verzija, ne cudi me, ali me jako cudi kako mozete da pricate o necemo o cemu nemate pojma, sta ste vi svaki dan na severu , pa znate sta se peva, a sta je "ideja" da se Lukic izvadi. Nemate pojma kako glupo izgledate u mojim ocima, i ako vam to ne znaci puno.
chobanica chobanica 03:26 04.11.2009

Re: Samo polako

Nije bitno koje je originalno znacenje (iz sedamdesetih, koliko sam razumela). Bitno je na sta ti stihovi sa dukserice asociraju DANAS.

Ilustracija.
markop_8 markop_8 14:43 04.11.2009

Re: Samo polako

chobanica
Nije bitno koje je originalno znacenje (iz sedamdesetih, koliko sam razumela). Bitno je na sta ti stihovi sa dukserice asociraju DANAS.

Ilustracija.

Pevala se i devedesetih, a to na sta tebe asocira to je tvoje licno osecanje. Dokazi mi kada je huliganska verzija prvi put pevana na stadionu, ja kao redovan posetilac marakane kazem da sam je cuo pre par prvenstvenih kola, siguran sam da je nisam cuo prosle sezone, a onda saznaj i kada je duks prvi put pusten u prodaju, pa onda donosi zakljucke, ne moze duks da asocira ne nesto sto nije postojalo kad je on napravljen.
Colin_bgd Colin_bgd 11:55 03.11.2009

Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Uz svo duzno postovanje, ali nije li malo priglupo braniti jedan gest koji se, ako cemo posteno, ne moze nikako niti braniti, a jos manje opravdavati. Zivim i radim i posecujem fudbalske utakmice u zemlji koja je bila (mozda i ostala?) sinonim za huliganstvo, i najgore ponasanje na i oko stadiona. Ali danas, ovde ako doneses bananu na stadion, momentalno popijes zabranu od 5 godina dolaska na stadion, verovatno i zatvor. Ako opsujes bilo koga na rasnoj, verskoj, nacionalnoj osnovi, isto. Mozes da psujes sudiji majku koliko hoces, ali jedan pomen sudijinog porekla, ili boje koze, kazne su drakonske i ne samo po dzepu.

A mi lazemo sami sebe da ne znamo sta je Lukic zaista hteo da kaze? Zna se vrlo dobro sta je Lukic zaista i rekao i to nema nikakve veze sa nastavkom teksta pomenute pesme i njenom interpretacijom. Verovatno ima milion drugih majica zvezdicinih navijaca, mogao je da obuce i repliku dresa, mogao je da uradi bilo sta, ali je izabrao (da li sopstvenom voljom?) da pruzi podrsku najgorima koji se okupljaju na severu rupe koja se predstavlja kao stadion, i da time uputi jasnu poruku (a i oni preko njega) da nema sale i da se zna ko je gazda. A i zna se zasto je ovo bas "prezentovano" u Novom Pazaru, a ne, recimo, u gradskom derbiju protiv BSK iz Borce.

Da ne bude zabune, daj boze da ubice Brisa Tatona dobiju 40 godina i daj boze da dodje dan da kad neko na nasem uzurpovanom Jugu popije zabranu od 5 godina dolaska na stadion i 6 meseci zatvora ako vice “Radovan Karadzic” i slicne nebuloze.

Ali nismo mi to drustvo, tj nismo mi ti ljudi. Bloger ili ne-bloger, navijac ili ne-navijac, obrazovan ili nepismen, svejedno je, glavno je da se pravimo blesavi, a posle se cudimo sto smo najgori…

ps. A saopstenje FK Novi Pazar je potpuno irelevantno, a i ljudi gledaju da izadju iz svega ovoga sa sto manje stete, pa ih treba u tome i razumeti...
medjutim92 medjutim92 12:32 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Colin_bgd
Uz svo duzno postovanje, ali nije li malo priglupo braniti jedan gest koji se, ako cemo posteno, ne moze nikako niti braniti, a jos manje opravdavati.


Da je Lukic napravio glupost, napravio je. Nek je na cast i njemu i klubu mu.

Ali da treba da ide na sud zbog duksa, to je glupost, i nakaradno tumacenje nakaradnog zakona.
silver bullet silver bullet 12:56 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Da je Lukic napravio glupost, napravio je. Nek je na cast i njemu i klubu mu.



Dobro je sto vi to tumacite kao glupost...

Namera je sasvim jasna.
Od coveka koji ima javnu funkciju.
Zato i kazna mora biti najstroza.
Sad je pravo vreme za akciju.
Dozivotna suspenzija!
Najveca novcana kazna!
Autor bloga brani neodbranjivo.
medjutim92 medjutim92 13:05 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

silver bullet
Da je Lukic napravio glupost, napravio je. Nek je na cast i njemu i klubu mu.



Dobro je sto vi to tumacite kao glupost...

Namera je sasvim jasna.


Nisam ni rekao da je slucajno napravio glupost.

silver bullet
Od coveka koji ima javnu funkciju.
Zato i kazna mora biti najstroza.
Sad je pravo vreme za akciju.
Dozivotna suspenzija!
Najveca novcana kazna!
Autor bloga brani neodbranjivo.


Pomenuh gore, po kom formalnom osnovu?

To sto je mozda tebi i drugima sasvim jasno sta je uradio treba i da se dokaze pred odgovarajucim organima. A ovo ne da ne moze da opstane na sudu, nego moze da ispadne blamaza koja ce celu akciju borbe protiv huligana da izblamira..
antioksidant antioksidant 13:40 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

hajde da podjemo od toga da je lukic nosio duks s namerom da posalje poruku da se huligani umiriti nece i da zvezda stoji iza njih. ako je sve to tacno, drzava treba da se razracuna sa idiotima koji misle da su jaci od nje ali ne na ovako imbecilan nacin. nemoguce je dokazati na sudu ono sto radovanovic pokusava.

a sto se tice lukica. bio on svestan poruke (i te nasilne) natpisa na duksu ili ne opet je problem jer je on kao predsednik zvezde morao biti svestan (nesvesni i besvesni ne bi trebalo da se lacaju funkcija) a inace je to lizanje sa "tvrdim jezgrom" navijaca apsolutno nepotrebno i kontraproduktivno. klubovi postoje zbog gledalaca i navijaca ali "hard core" je uvek samo to ..hard core i nista vise. nikad se pravila ne pisu po njemu. a kod nas? igraci unose baklje na tribine, nose majce podrske optuzenim nasilnicima, predsednik nosi obelezja navijackih grupa a ne kluba...
na ivici sam da kazem da je konobar bio bolji
antioksidant antioksidant 13:41 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

To sto je mozda tebi i drugima sasvim jasno sta je uradio treba i da se dokaze pred odgovarajucim organima. A ovo ne da ne moze da opstane na sudu, nego moze da ispadne blamaza koja ce celu akciju borbe protiv huligana da izblamira..

upravo...

mada ne treba bezati od javne osude ali mesta zakonu ovde nema
silver bullet silver bullet 13:44 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Nisam ni rekao da je slucajno napravio glupost.


Pa znate kako, neko se napije pa zgazi coveka - napravio je glupost.
Klinac obije trafiku - napravio je glupost...

Ovde je jasno kao dan da to nije u pitanju.
Stav je jasan.
Namera je da se pruzi podrska navijacima.

To sto je mozda tebi i drugima sasvim jasno sta je uradio treba i da se dokaze pred odgovarajucim organima.


Covek je na javnoj funkciji.
Covek je namerno obukao majicu sa pocetnim stihom agresivne navijacke pesme.
Okolnosti dela su otezavajuce (ubijeni navijac u Beogradu, divljanje i prebijanje na stadionu...)
Sta biste rekli da je na majici pisalo -Noz, zica, Srebrenica..?
Da je nastavak - Muslimani nasa braca dicna?

Mislim da mnogo gledate americke filmove o forenzicarima.
Svaki sudija bi ga osudio.
antioksidant antioksidant 13:46 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Svaki sudija bi ga osudio.

politicki usmeren sudja da. namera je inace jako tesko dokaziva a u ovom slucaju je prakticno nemoguce je dokazati
silver bullet silver bullet 13:50 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

politicki usmeren sudja da. namera je inace jako tesko dokaziva a u ovom slucaju je prakticno nemoguce je dokazati


Ajte molim vas!
Ne treba da ga salju na Goli otok ili u Zabelu.
Javna funkcija - javna kazna. Suspenzija i novcana. Maksimalna.
Krivicni postupak je po meni neohodan, za primer.

Za ostale koji divljaju na stadionima i u nasim gradovima - pravo u gulag!
vanja.t vanja.t 13:51 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

namera
pa boris tadić je je platio kaznu jer je zabranjeno unosti alkohol na stadion,
a za namere ga niko nije pitao (mada je jasno da je hteo da nazdravi plasmanu reprezentacije na sp)
lukić je nosio duks na kome ne piše ništa sporno - nije prekršio nijednu odredbu,
a namera nije relevantna za sud, bitno je učinjeno delo

kad učiniš neko prekršajno ili krivično delo, moraš da odgovaraš, pa ma koliko ti namere bile dobre,
ako, međutim nema prekršaja, nema ni kazne, a o namerama možete da tupite do sutra.

uzgred namere lukića su bile pohvalne za predsednika kluba:
1. odustao je od organizovanog vođenja navijača da ne bi bilo nereda, i
2. u znak podrške svom klubu koji je ostao bez navijačke podrške, obukao navijački duks

ovo je velika blamaža za specijalnog tužioca, meni ovo izgleda kao da mu je ovu glupost neko podmetnuo, jer se inače pokazao kao častan čovek i dobar tužilac
antioksidant antioksidant 14:07 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

pa boris tadić je je platio kaznu jer je zabranjeno unosti alkohol na stadion,
a za namere ga niko nije pitao

tu nije bilo ni potrebno dokazivati nameru. alkohol je zabranjeno koristiti na stadionu u vreme odrzavana utakmice. tacka.
lukic je nosio majcu na kojoj pise
dok se zemlja oko sunca krece
to je pocetak pesme. na radovanovicu je teret dokazivanja da je lukic s namerom obukao majcu da asocira na "nasilnu verziju". to lukic negira. potrebno je dokazati tu nameru.
medjutim je u pravu - ovo se vec pretvorilo u lakrdiju u kojoj je drzava i njena namera (ako postoji) da se razracuna s nasiljem podvrgnuta ruglu.
sad, da li s namerom ili ne - ne zelim se izjasnjavati jer nisam u stanju niti da dokazem nameru niti da je opovrgnem
antioksidant antioksidant 14:09 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Javna funkcija - javna kazna

za dokazano krivicno delo ili prekrsaj - cega ovde nema (dokaza)
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Može se Lukić kritikovati zbog nošenja duksa, ali ovo sa tužbom protiv njega je najobičnija farsa, kako bi se stekao utisak da se država tobože bori protiv huligana... Forma je važnija od suštine, kao i uvek.
silver bullet silver bullet 14:23 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Može se Lukić kritikovati zbog nošenja duksa, ali ovo sa tužbom protiv njega je najobičnija farsa, kako bi se stekao utisak da se država tobože bori protiv huligana... Forma je važnija od suštine, kao i uvek.



Za ovo se slazem.
Nazalost.
mikimedic mikimedic 15:18 03.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

za dokazano krivicno delo ili prekrsaj - cega ovde nema (dokaza)


tacno, ao, samo ja ne bih rekao da nema dokaza, nego nema ni prekrsaja niti krivicnog dela.

voleo bih da oni koji smatraju da ima da mi kazu za koje tacno krivicno delo optuzuju lukica?
markop_8 markop_8 01:36 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

mikimedic
za dokazano krivicno delo ili prekrsaj - cega ovde nema (dokaza)


tacno, ao, samo ja ne bih rekao da nema dokaza, nego nema ni prekrsaja niti krivicnog dela.

voleo bih da oni koji smatraju da ima da mi kazu za koje tacno krivicno delo optuzuju lukica?

ne mogu da ti kazu jer pojma nemaju o cemu pricaju ...
markop_8 markop_8 01:38 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

vanja.t
namera
pa boris tadić je je platio kaznu jer je zabranjeno unosti alkohol na stadion,
a za namere ga niko nije pitao (mada je jasno da je hteo da nazdravi plasmanu reprezentacije na sp)
lukić je nosio duks na kome ne piše ništa sporno - nije prekršio nijednu odredbu,
a namera nije relevantna za sud, bitno je učinjeno delo

kad učiniš neko prekršajno ili krivično delo, moraš da odgovaraš, pa ma koliko ti namere bile dobre,
ako, međutim nema prekršaja, nema ni kazne, a o namerama možete da tupite do sutra.

uzgred namere lukića su bile pohvalne za predsednika kluba:
1. odustao je od organizovanog vođenja navijača da ne bi bilo nereda, i
2. u znak podrške svom klubu koji je ostao bez navijačke podrške, obukao navijački duks

ovo je velika blamaža za specijalnog tužioca, meni ovo izgleda kao da mu je ovu glupost neko podmetnuo, jer se inače pokazao kao častan čovek i dobar tužilac

Da sam video ovaj komentar ne bih ni pisao moj. Svaka cast, kratko i jasno. Uvek smo bili na slicnim talasnim duzinama
markop_8 markop_8 02:07 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

A i zna se zasto je ovo bas "prezentovano" u Novom Pazaru, a ne, recimo, u gradskom derbiju protiv BSK iz Borce.

Zato jer navijaca u Novom Pazaru nije bilo, jer je prvo najavljeno 2000 karata, a posle dato 500, jer su hteli da dodje 2000 i da nastane haos za koji bi optuzili navijace, koje bi prebili i pohapsili i pokazali javnosti kako se bore protiv huligana( vec se desavalo).

Ti to tumacis kao podrsku najgorima, tvoja percepcija, duks je ko i svaki drugi, jer tesko da nema pesme koja nije prepevana po huliganskom modelu. Zabraniti grupi da peva bilo sta na stadionu je ne moguce, zabraniti bilo koju navijacku grupu je ne moguce i ne svrsishodno. Tu treba jednostavno uspostaviti jasne principe, i reci ok, mozes da pevas sta hoces niko neec te bije niti da te hapsi, samo ces sledeci mec da gledas na TV a stadionce da bude zatvoren. Ako ponovis jos jednom slicno, kazna ce biti dupla, posle par puta zatvoris stadion na godinu dana... ima da budu ko bubice posle ... i to sve na kulturan i fin nacin.
Ne mozes ni nekom da zabranis da peva o Radovanu Karadzicu, covek nije osudjen, kada bude, po ovom gore modelu zatvaras stadion dok se ne opamete, ako napadnes pojednica, nisi nista resio ...
markop_8 markop_8 02:41 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

na ivici sam da kazem da je konobar bio bolji

Za sta, za cirkus? Mozda ... pogled na tabelu, na teren. Lukicu svaka cast.
tyson tyson 09:36 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

uzgred namere lukića su bile pohvalne za predsednika kluba:
1. odustao je od organizovanog vođenja navijača da ne bi bilo nereda, i
2. u znak podrške svom klubu koji je ostao bez navijačke podrške, obukao navijački duks
Pa neka povedu normalne navijače a ne onu pijanu bandu idiota, pa neće biti nereda.

Ovako kako si napisao, ispada da je:

1. Lukić odlučio da ne vodi "navjače" jer su očekivali da će izazvati nerede;
2. posle sopstvene odluke da ne vodi navijače, iskazao solidarnost sa samim sobom i obukao duks da bi pokazao kako mu je žao što nema navijača?!

Klub je ostao bez navijačke podrške sopstvenom odlukom, koja je donešena nakon procene da bi ti navijači učestvovali (izazvali?) u neredima, a onda se iskazuje podrška klubu (??) koji je ostao bez navijačke podrške svojom odlukom (??) tako što se oblači navijački duks sa stihovima pesme koja promoviše nasilje kao sastavni deo navijanja.

Mi sad ovde kao treba da raspravljamo o slobodi? Promašena tema. Treba da raspravljamo o nasilju, gluposti i bezobrazluku.






tyson tyson 09:44 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

samo ces sledeci mec da gledas na TV a stadionce da bude zatvoren. Ako ponovis jos jednom slicno, kazna ce biti dupla, posle par puta zatvoris stadion na godinu dana...
Ne razumem, zašto bi zatvarao stadion; ni stadion ni klub koji na njemu igra nisu vlasništvo tih tzv. navijača pa zašto bi kazna za tzv. navijače bila zatvaranje nečijeg stadiona?
Posle činjenja prekršaja ili krivičnog dela treba zatvoriti prestupnika, a ne nečiji stadion.




vanja.t vanja.t 10:46 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Pa neka povedu normalne navijače a ne onu pijanu bandu idiota, pa neće biti nereda.

da kao što nije bilo nereda ni kada je sanja ilić gostovao sa balkanikom :)
ili je i sanja ilić trebalo da povede neke normalne muzičere :) po ukusu fine pazarske publike
Klub je ostao bez navijačke podrške sopstvenom odlukom, koja je donešena nakon procene da bi ti navijači učestvovali (izazvali?) u neredima, a onda se iskazuje podrška klubu (??) koji je ostao bez navijačke podrške svojom odlukom (??)

ne znam šta ti ovde nije jasno?
pazarci (navijači) su poznati po izazivanju nereda kada gostuju beogradski klubovi, osim standardnih provincijalnih kompleksa, imaju oni i i drugih motiva za izazivanje nereda, pa je lukić, s razlogom odustao od vođenja navijača - u sredinu gde i srpski muzičari nisu dobrodošli - dakle odluka je bila IZNUĐENA.

sobzirom da delije nisu bile dobrodošle u n.pazar lukić je s punim pravom obukao navijački duks i poslao simboličnu poruku, pozitivnu, naravno - čak ni uprava pazara nema ništa protiv njegovog gesta
tako što se oblači navijački duks sa stihovima pesme koja promoviše nasilje kao sastavni deo navijanja

imaš pravo da misliš i da je zemlja ravna ploča :)
evo imaš dole preneto šta o tome misli zoran ivošević, mada za ovo čovek ne treba da bude pravnik

antioksidant antioksidant 11:19 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

markop_8
na ivici sam da kazem da je konobar bio bolji

Za sta, za cirkus? Mozda ... pogled na tabelu, na teren. Lukicu svaka cast.

za to sto je navijace izbacio iz kancelarije kada su dosli da traze da igraci nose majce "pravda za urosa".
pruzanje takve podrske nije posao kluba. ni uprave a kamoli igraca.

linak
markop_8 markop_8 14:33 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

Ne razumem, zašto bi zatvarao stadion; ni stadion ni klub koji na njemu igra nisu vlasništvo tih tzv. navijača pa zašto bi kazna za tzv. navijače bila zatvaranje nečijeg stadiona?
Posle činjenja prekršaja ili krivičnog dela treba zatvoriti prestupnika, a ne nečiji stadion.

Ok i kad na severu 10 000 ljudi peva o nasilju ti ces da zatvoris 10 000 navijaca i da pokrenes postupak protiv njih?? Smesno, njih najvise boli kad ne mogu da idu na utakmicu svog kluba, i najveca kazna jeste to sto ce njihov voljeni klub biti bez njihove podrske, pa ako im se tako svidja nek nastave da navijaju na takav nacin.
markop_8 markop_8 14:39 04.11.2009

Re: Zna se, vrlo dobro i vrlo jasno...

za to sto je navijace izbacio iz kancelarije kada su dosli da traze da igraci nose majce "pravda za urosa".
pruzanje takve podrske nije posao kluba. ni uprave a kamoli igraca.

Takva majica, sa ovim duksom nema nikakve veze, valjda pravis razliku. A sto se tice konobara, daleko mu lepa kuca ... kada je izabran za predsednika na severu je prozvan, i to izbacivanje iz kancelarija kao i izjava od pre neki dan da su navijaci monstrumi je posledica njegovog licnog obracuna sa njima, pored toga sto nas je sa Miskovicem spustio na najnize grane...
wukadin wukadin 12:31 03.11.2009

uspešna borba protiv huliganstva

Kao i kad su Tadiću zamerili što je pio šampanjac...
Alo, ima li koga kod kuće?!?
leopold_lady leopold_lady 13:08 03.11.2009

Evo ideja za novu pesmu ....

na istu temu ....

Dok se zemlja oko sunca kreće,
ti nikada nećeš imat sreće,
sreća neće bogataško gnezdo
zalud pesme tebi crna zvezdo .....

Hahaha ....

Znam,antitalenat ..... Bar priče pričat znam,a pesništvo mi nikad jača strana ne bi....

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 15:25 03.11.2009

Ovo je odlično!!!

I treba da ga kazne. Nakon toga, krenu pozivajući se na prvu odluku koja je izrečena jer poziva na nasilje vređanje ljudskog dostojanstva, kažnjavaju sve turbo folkere sve čije pesme sadrže ikakvo vređanje sve dok ne ostanu samo rajski mediokritetne pesme koje su pročišćene svega što je loše.(odjednom sve izvrnuto al to je i poenta)

Elem, niko ne brani nikome da priča sve dok taj nije dovoljno glasan

Treće, autor jeste u pravu po pitanju izražavanja i verbalnog delikta.

Četvrto, sudska vlast je nezavisna zato se niko ne petlja tužiocu u posao, ne odgovara im

Peto, večeras je liga šampiona odo po pivo pa se pišemo kad prođe tj u četvrtak


Prijatno veče
Atomski mrav Atomski mrav 15:42 03.11.2009

Re: Ovo je odlično!!!

A jel' video nekad taj tužilac transparente "Nož, žica, Srebrenica" na našim stadionima? To mu nije bolo oči?
medjutim92 medjutim92 16:05 03.11.2009

Re: Ovo je odlično!!!

Atomski mrav
A jel' video nekad taj tužilac transparente "Nož, žica, Srebrenica" na našim stadionima? To mu nije bolo oči?


Da budemo precizni, takvih transparenata je bilo vrlo retko. Skandiranja, toga je bilo kolko 'oces.

Cisto da zakomplikuje dokazni postupak
markop_8 markop_8 01:33 04.11.2009

Re: Ovo je odlično!!!

Da budemo precizni, takvih transparenata je bilo vrlo retko. Skandiranja, toga je bilo kolko 'oces.

Cisto da zakomplikuje dokazni postupak




Bilo je alo vise nema ni skandiranja, barem ja nisam cuo, ne pratite sportska zbivanja, pa pricate napamet(pojedeni). Ne secam se tacno u kom trenutku, ali bilo je dosta hapsenja zbog transparenata i skandiranja, i u poslednje vreme nisam imao prilike da cujem to skandiranje, ali nekada jeste bilo puno, ali je drzava tome stala na put... ali joj ne smetaju Turske zastave Novom Pazaru i skandiranje "ubij Srbina" na mecu sa Zvezdom, to tuzilac nije cuo ni video ...
shonne77 shonne77 16:30 03.11.2009

Dok se Zemlja oko Sunca kreće...


Neodgovorno jeste da predsednik jednog kluba nije u odelu vec u dukserici. Ne verujem da mogu da ga osude za bilo šta, jer i advokat početnik može da obori ovu tužbu koja se zasniva na čitanju misli i gledanju u dlan.
A ako uspe da ga osudi onda je to zabrinjavajuće, jer tih par reči može svako da tumači kako želi.
Zamislite da imam duksericu na kojoj piše Pršti, pršti bela staza....i po tome odoh u zatvor jer širim nasilništvo
nad Deda Mrazom.... naravno šala i pozdrav
Kazezoze Kazezoze 18:25 03.11.2009

Re: Dok se Zemlja oko Sunca kreće...

Pršti, pršti bela staza....i


svi igrachi u akciju...
markop_8 markop_8 01:28 04.11.2009

Re: Dok se Zemlja oko Sunca kreće...


shonne77

Neodgovorno jeste da predsednik jednog kluba nije u odelu vec u dukserici. Ne verujem da mogu da ga osude za bilo šta, jer i advokat početnik može da obori ovu tužbu koja se zasniva na čitanju misli i gledanju u dlan.
A ako uspe da ga osudi onda je to zabrinjavajuće, jer tih par reči može svako da tumači kako želi.
Zamislite da imam duksericu na kojoj piše Pršti, pršti bela staza....i po tome odoh u zatvor jer širim nasilništvo
nad Deda Mrazom.... naravno šala i pozdrav


Ajde sad da se ne pravimo ludi, pa kako se oblaci Ratko Buturovic? Covek je obukao duks, navijacki, ne vidim sta je problem, sto mora stalno da bude u odelu, nije u skupstini, vec na stadionu, malo glupo zvuci reci da je neko neodgovoran jer je jednom nio obukao odelo, vec duks kluba ciji je predsednik.
silver bullet silver bullet 16:47 04.11.2009

Re: Dok se Zemlja oko Sunca kreće...

Ajde sad da se ne pravimo ludi, pa kako se oblaci Ratko Buturovic? Covek je obukao duks, navijacki, ne vidim sta je problem, sto mora stalno da bude u odelu, nije u skupstini, vec na stadionu, malo glupo zvuci reci da je neko neodgovoran jer je jednom nio obukao odelo, vec duks kluba ciji je predsednik.


U, al se ovaj primio.
Jednom navijac, uvek navijac.
g.radicevic g.radicevic 19:34 03.11.2009

ma haj'te molim Vas..

shtovanom g-dinu javnom tuzziocu
nije palo na pamet da zatrazzi "suspenziju"
i maksimalnu novchanu kaznu, za pochinioce
"pijuckanja" shampanjca pred milionskim auditorijumom
javnog servisa, iako je to po zakonu kazznjivo.
Nemam nameru da branim Lukica uopshte,
ali ovo je josh jedan ochit primer, sprovodjenja zakona
na "srpski nachin".



ivana23 ivana23 19:50 03.11.2009

Re: ma haj'te molim Vas..

g.radicevic
shtovanom g-dinu javnom tuzziocu nije palo na pamet da zatrazzi "suspenziju" i maksimalnu novchanu kaznu, za pochinioce "pijuckanja" shampanjca pred milionskim auditorijumom javnog servisa, iako je to po zakonu kazznjivo.

Jeste.
g.radicevic g.radicevic 19:57 03.11.2009

Re: ma haj'te molim Vas..

Jeste.


policija,
a javni tuzzilac?
a "suspenzija" ???
markop_8 markop_8 01:25 04.11.2009

Re: ma haj'te molim Vas..

ivana23
g.radicevic
shtovanom g-dinu javnom tuzziocu nije palo na pamet da zatrazzi "suspenziju" i maksimalnu novchanu kaznu, za pochinioce "pijuckanja" shampanjca pred milionskim auditorijumom javnog servisa, iako je to po zakonu kazznjivo.

Jeste.

A najveci problem je u tome sto u slucaju sampanjac stvarno ima krsenja zakona, jer zakon nije predvidao, a trebao je, da u nekim slucajevima alkohol moze da se unosi il ikonzumira, od strane npr ovlascenog lica, fudbalskog saveza, kluba, jer je sasvim normalno da predsednik nazdravi istorijskom uspehu repke, ali ako su zaboravili, onda nek sude po zakonu, nece Tadicu da padne kruna sa glave ako plati kaznu, a moralnu osudu nece dobiti sigurno, jer nije nista lose uradio, dok u Lukicevom slucaju nema nikakvog krsenja zakona, a gest sa navijackim obelezjem pesme koja peva o barjaku i barjaktaru sa naslikanim barjaktarom i barjakom je jako lep gest.

Ministarka sporta je rekla da je to banalno tumacenje zakona, a za Lukica da je to bio neodgovoran potez, pa vi vidite koliko neki ljudi nemaju obraza, mene bi bilo sramota da izadjem iz kuce.
solskjaer solskjaer 19:51 03.11.2009

Mislim da je ovde u pitanju

pre svega neverovatna glupost pa tek onda osionost drzavnog tuzioca. Neko mu je verovatno dosapnuo kako zavrsava pesma ciji se pocetni stihovi nalaze na duksu a on ni da pomsili da pesma mozda ima pet-sest verzija, kao i svaka navijacka. Sta god da bude uradio, pokrenuo postupak proitv Lukica ili priznao gresku, njegov kredibilitet bice urusen. Ceo slucaj ce sada samo ici na ruku pravim huliganima, koji su jedva cekali ovakav kiks vlasti.
markop_8 markop_8 01:16 04.11.2009

Re: Mislim da je ovde u pitanju

solskjaer
pre svega neverovatna glupost pa tek onda osionost drzavnog tuzioca. Neko mu je verovatno dosapnuo kako zavrsava pesma ciji se pocetni stihovi nalaze na duksu a on ni da pomsili da pesma mozda ima pet-sest verzija, kao i svaka navijacka. Sta god da bude uradio, pokrenuo postupak proitv Lukica ili priznao gresku, njegov kredibilitet bice urusen. Ceo slucaj ce sada samo ici na ruku pravim huliganima, koji su jedva cekali ovakav kiks vlasti.

Vlast i odrzava huligane, jer se ponasa gore od njih, jer je u osnovi previse kriminalna i korumpirana da bi mogla da se bori protiv huligana kojih ima na svakom koraku, na stadionu cak i ponajmanje, i onda nekim nerezonskim potezima pokusavaju da bace prasinu u oci javnosti.
Bili Piton Bili Piton 22:15 03.11.2009

Ja kod AO



vec rekao sta mislim o ovome (i vise od toga) pa ne bih jos.

Nikakvih simpatija nemam za Lukica (cak ni po nekoj zvezdaskoj liniji, ne) - ali ne moze da se podrazumeva (kako kaze Kolin, zna se dobro) sta je na duksu pisalo ili moglo pisati kad to nije pisalo, i na tom osnovu da se gradi sudski kejs. Meni je to suludo. A kako ce citava afera da se odmota - frankly, I don't give a damn.

Somborac sjajan kao i uvek

asparagus asparagus 22:44 03.11.2009

Preporuka za gospodina Spaica...

...a za gospodina tuzioca - kandidatura za nagradu mister promasaj godine.
markop_8 markop_8 00:32 04.11.2009

Re: Preporuka za gospodina Spaica...

asparagus
...a za gospodina tuzioca - kandidatura za nagradu mister promasaj godine.

Potpisujem.
markop_8 markop_8 01:01 04.11.2009

Sta je s'mozgom?

Procitah gomilu gluposti gore, i bas me mrzi da svakom pojedinacno odgovorim, ali verujte mi da me nimalo ne cudi od koga te gluposti dolaze, cim sam procitao nick, dalje nisam morao ni da citam. Autoru teksta preporuka.

Jednostavno mrzim ljude koji svoje stavove ne razdvajaju od svojih osecanja, te iz njihovim reci izbija mrznja. Polemisao sam ovde sa tim istim ljudima posle presude Urosu Misicu, i indenticne komentare sam citao i tad, i neverovatno je kako su ljudi nepopravljivi.

Duks je lep, svidja mi se. Na njemu pise " Dok se zemlja oko sunca krece", pocetni stih jedne lepe pesme cija je tema barjaktar i barjak, te je shodno tome na duksu i naslikan barjaktar kako mase barjakom. Pesma je stara, prilicno, ja je znam odavno, cuo sam od nekih starijih navijaca da je postojala i pre 20 godina, samo u malo drugacijoj verziji. Ovaj duks sam prvi put video pre par meseci, mislim da je i znatno stariji. To sto vi koji verovatno nikad niste bili na stadionu ne znate, to je vas problem. Ono na sta nemate pravo jeste da izvrcete cinjenice, a to je da je izvorna pesma ona hiliganska a da je ova koja je u stvari izvorna smisljena da bi se Lukic spasao, i da je duks napravljen kao podrska huliganima sto je veoma jadno i bedno. Jedan bloger se gore da izvinete "zajebao" pa je napisao da je lukic obukao duks da bi dao podrsku navijacima, i da ga zbog toga treba najstroze kazniti. Valjda je htela da kaze "podrsku huliganima", jer sta ima lose u podrsci navijacima.

Pesma sa stanglama i lancima se peva od skoro, ja sam je prvi put cuo pre nekoliko kola(prvenstvenih). Navijaci mogu da prepevaju bilo koju pesmu, na jednoj estradnoj televiziji sam cesto slusao podrugljive i uvredljive pesme o politicarima koje su matricu imale u nekoj od poznatih pesama.

Prvo se valjda tumaci da li je zakon u opste prekrsen, pa tek onda da li je javna funkcija. Na duksu ne pise nista sporno, neki pokusavaju da dokazu da je to pocetak huliganske pesme, ali ne vidim nacin kako to misle da dokazu. Drugi tvrde da je rec o navijackoj pesmi, jer su slika i reci povezani, odnosno slika ilustruje reci, ako sam se dobro izrazio.

I nimalo me ne cudi zasto smo ovako duboko u go*nima, kad mi o ovoj temi raspravljamo. O samom tuziocu sta imam reci, nije ni za ulicu, a kamoli za blog.

A posle Toplica, Den Tana, Miskovica, gospodinu Lukicu najvece hvala zbog toga sto nam je klub spasio gasenja i digao ga na noge, dugo smo cekali takvog predsednika, i ne cudi sto mnogima smeta.

Osnova za tuzbu ima samo zvezda, jer je pametni Radovanovic oklevetao klub i samog Lukica, a sa obzirom na kakvoj se odgovornoj poziciji nalazi, to dobija na tezini. Nadam se da svi znate kako izgleda duks i sta na njemu pise.
Radovanovic je do slovce rekao da na duksu izmedju ostalog pise "zvece stangle palice i lanci evo idu zvezdini ludaci" . Evo i dokaza:



Sta reci, jasno je da je tuzilac ispao ekstremno glup, i da sad naravno ne sme da se povuce, rasplet je takav da ce ovo razvlaciti u nedogled dok se ne zaboravi, ili ce naci nacin da Lukica kazne kako bi opravdali pokretanje postupka, sto nista dobro nece doneti ni na stadionima, ni ugledu drzave.

silver bullet silver bullet 16:50 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

Ono na sta nemate pravo jeste da izvrcete cinjenice, a to je da je izvorna pesma ona hiliganska a da je ova koja je u stvari izvorna smisljena da bi se Lukic spasao,


Jedno pitanje: da li vi znate ko je izvorno koristio kukasti krst i sta je on tada predstavljao?
A kako je i ko ga je kasnije koristio?
Ko razume shvatice.
Vi, verujem, tesko.
markop_8 markop_8 17:30 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

Jedno pitanje: da li vi znate ko je izvorno koristio kukasti krst i sta je on tada predstavljao?
A kako je i ko ga je kasnije koristio?
Ko razume shvatice.
Vi, verujem, tesko.

Poredjenja su vam no comment. Vi ste u svojim komentarima izvornu pesmu predstavili kao pesmu koju je neko smislio preko noci da bi izvadio lukica, i onda ironicno izneli jos neke ideje, a sada to opravdavate sa kukastim krstom, ne zelim cak ni da ulazim u besmislenost poredjenja. Pisao sam gore, nije tesko saznati kada je duks prvi put pusten u prodaju, a oni koji znaju za huligansku verziju pesme, neka se potrude da otkriju kada je prvi put pevana, jer ne moze duks da podrzava stihove pesme koja nije ni postojala kada je duks napravljen i pusten u prodaju.

Zanimljivo je kako postavljate ogromnu kolicinu postova, a srazmerno tome jako malo kazete, sve vreme izbegavate cinjenice. Zasto nigde ne odgovorite na moje teze, zasto mi ne objasnite sliku na duksu, posto se mnogi podsmevaju verziji sa barjakom i barjaktarom, zasto mi lepo ne objasnite sta je naslikano na duksu ...

Je l normalno za vas da javni republicni tuzilac iznosi lazi pred kamerama? Je l rekao da na duksu izmedju ostalog pise "zvece stangle palice i lanci ..." , je l to pise na duksu? Odgovori te mi? Znate li koliko ljudi prica o tim stihovima na tom duksu, i ako oni ne postoje. Moja majka blage veze kao i vi nema ni o pesmama ni o duksu, cula ovog idiota, i prica mom calu kako je predsednik Zvezde nosio duks na kome se pominju lanci i palice i ludaci... za taj postupak Radovanovica, tuzba od strane kluba, javno izvinjenje klubu i Lukicu, debela novcana kazna i ostavka !!!
silver bullet silver bullet 20:50 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

Poredjenja su vam no comment. Vi ste u svojim komentarima izvornu pesmu predstavili kao pesmu koju je neko smislio preko noci da bi izvadio lukica, i onda ironicno izneli jos neke ideje, a sada to opravdavate sa kukastim krstom, ne zelim cak ni da ulazim u besmislenost poredjenja. Pisao sam gore, nije tesko saznati kada je duks prvi put pusten u prodaju, a oni koji znaju za huligansku verziju pesme, neka se potrude da otkriju kada je prvi put pevana, jer ne moze duks da podrzava stihove pesme koja nije ni postojala kada je duks napravljen i pusten u prodaju.

Zanimljivo je kako postavljate ogromnu kolicinu postova, a srazmerno tome jako malo kazete, sve vreme izbegavate cinjenice. Zasto nigde ne odgovorite na moje teze, zasto mi ne objasnite sliku na duksu, posto se mnogi podsmevaju verziji sa barjakom i barjaktarom, zasto mi lepo ne objasnite sta je naslikano na duksu ...

Je l normalno za vas da javni republicni tuzilac iznosi lazi pred kamerama? Je l rekao da na duksu izmedju ostalog pise "zvece stangle palice i lanci ..." , je l to pise na duksu? Odgovori te mi? Znate li koliko ljudi prica o tim stihovima na tom duksu, i ako oni ne postoje. Moja majka blage veze kao i vi nema ni o pesmama ni o duksu, cula ovog idiota, i prica mom calu kako je predsednik Zvezde nosio duks na kome se pominju lanci i palice i ludaci... za taj postupak Radovanovica, tuzba od strane kluba, javno izvinjenje klubu i Lukicu, debela novcana kazna i ostavka !!!


Srazmerno cu malo reci i sada (valjda, obrnuto proporcionalno, ali 'ajde dobro).

Mislim da je mali deo navijaca upropastio normalnim ljudima odlazak na utakmice i da im to nije bilo dovoljno nego su svoj bes i nesrecu preselili sirom grada, tukuci ljude po autobusima, trgovima, parkovima.
To im je ova slaba drzava dozvolila.

Ne zanima me nista sto vi kazete.
Ne zanima me kako pravdate Lukica.
Ne zanima me kad je duks pravljen.

Zanima me samo trenutno stanje.
A ono je katastrofalno.
Zanima me samo javni funkcioner koji mora (!) da se lize sa navijacima jer je vrag odneo salu.
Da je hteo, obukao bi crveno-beli dres!

I dokle god navijaci budu prebijali ljude po gradu - imacete ovakav stav.
I dok se to stanje ne popravi, nijedan, ali nijedan funkcioner ne sme ni da pomisli da asocira na tako nesto.
Kraj.
Apsolutno me vise ne zanima ni jedna vasa rec.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:50 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

za taj postupak Radovanovica, tuzba od strane kluba, javno izvinjenje klubu i Lukicu, debela novcana kazna i ostavka !

ма јок, најгора казна би му била да се натера да навија за звезду. е то би тек била космичка правда.
markop_8 markop_8 23:34 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

ма јок, најгора казна би му била да се натера да навија за звезду. е то би тек била космичка правда.

Ja sam ozbiljan, a ako je vama normalno da neko na tak odgovornoj funkciji bez ikakvih posledica iznosi lazi, onda dalja rasprava nema smisla...
markop_8 markop_8 23:48 04.11.2009

Re: Sta je s'mozgom?

markop_8
Zasto nigde ne odgovorite na moje teze, zasto mi ne objasnite sliku na duksu, posto se mnogi podsmevaju verziji sa barjakom i barjaktarom, zasto mi lepo ne objasnite sta je naslikano na duksu ...

Je l normalno za vas da javni republicni tuzilac iznosi lazi pred kamerama? Je l rekao da na duksu izmedju ostalog pise "zvece stangle palice i lanci ..." , je l to pise na duksu? Odgovori te mi? Znate li koliko ljudi prica o tim stihovima na tom duksu, i ako oni ne postoje. Moja majka blage veze kao i vi nema ni o pesmama ni o duksu, cula ovog idiota, i prica mom calu kako je predsednik Zvezde nosio duks na kome se pominju lanci i palice i ludaci...


silver
Mislim da je mali deo navijaca upropastio normalnim ljudima odlazak na utakmice i da im to nije bilo dovoljno nego su svoj bes i nesrecu preselili sirom grada, tukuci ljude po autobusima, trgovima, parkovima.
To im je ova slaba drzava dozvolila.

Ne zanima me nista sto vi kazete.
Ne zanima me kako pravdate Lukica.
Ne zanima me kad je duks pravljen.

Zanima me samo trenutno stanje.
A ono je katastrofalno.
Zanima me samo javni funkcioner koji mora (!) da se lize sa navijacima jer je vrag odneo salu.
Da je hteo, obukao bi crveno-beli dres!

I dokle god navijaci budu prebijali ljude po gradu - imacete ovakav stav.
I dok se to stanje ne popravi, nijedan, ali nijedan funkcioner ne sme ni da pomisli da asocira na tako nesto.
Kraj.
Apsolutno me vise ne zanima ni jedna vasa rec.


Tako je i cetrdeset pete neke asociralo na saradnju sa okupatorom pa su streljali neduzne ljude ... ali ako se tuziocu tako ucinilo, onda mora da je tako...

Evo i jednog zanimljivog teksta, nije reklama, procitajte.


[url=http://sportal.rs/news.php?id=13359][/url]
leopold_lady leopold_lady 09:10 04.11.2009

I opet ja ....

Sa sajta Blica ovog jutra .....


Zoran Ivošević, bivši sudija Vrhovnog suda, o „slučaju dukserica“
Ne vidim prostor za Lukićevu odgovornost
Autor: B. Marković | Foto:M. Petrović | 04.11.2009. - 05:00

Ako je javni tužilac zaista podneo tužbu protiv predsednika Zvezde Vladana Lukića zbog stihova koji ne postoje na duksu, onda je to izuzetak kakav se nikad nije dogodio. Zato mi se čini da je tom prilikom prenaglio - kaže za „Blic“ istaknuti pravnik dr Zoran Ivošević, nekadašnji sudija Vrhovnog suda Srbije i univerzitetski profesor.

- Jedna pesma može da ima više verzija, a tako je i sa ovom koju pevaju navijači Crvene zvezde. Uostalom, i naša himna ima verziju u kojoj se pominje kralj i drugu u kojoj ga nema. Ako su u Zvezdi napamet znali nastavak teksta ispisanog na majici, ne verujem da su ga na brzinu izmislili da bi parirali tužiocu! To prosto nema logike - kaže dr Ivošević.
Kako dokazati da je predsednik kluba sa „Marakane“ imao u vidu baš sporni tekst, odnosno onaj drugi, posebno je pitanje.
- Ako je Lukić imao u vidu tekst koji je sam naveo, onda nemam razumevanja za tužbu protiv njega, niti za pozivanje na bilo kakvu krivičnu odgovornost. Međutim, ako je to početak stihova koji pozivaju na nasilje, lance i tome slično, naravno da to niko ne bi mogao da podrži. Da rezimiram: po sadašnjim saznanjima ne vidim prostora za Lukićevu odgovornost - kaže dr Ivošević.
tabasko_pit tabasko_pit 13:12 04.11.2009

Svasta

Dok nisam pogledao ovaj blog nisam mogao ni da zamislim da neko uopse moze da ima ideju da podrzi imbecilnu odluku tuzioca.

Da se razumemo, navijac sam Partizana (ovo navodim da se ne bi prepucavali na relaciji Zvezda - Partizan).

Covek je obukao duks na kom jasno pise - Dok se zemlja oko sunca krece - na kome je nacrtan covek koji mase zastavom. To da li je predsednik kluba ili ne i da li je trebao da bude u odelu ili ne je apsolutno nebitno.

Dakle, nosio je duks, navijacki, koji je regularno kupio u radnji i koji ni jednim svojim slovom ne vredja niti provocira bilo koga. Sama peesma je nesporna, jer je originalna verzija u stvari partiznanska pesma iz drugog svetskog rata.
Postoje mnoge varijacije na tu pesmu, kao sto postoje i na mnoge druge.

Mene je licno duks kada sam ga video, asocirao na to da ce zvezdini navijaci navijati za Zvezdu i davati joj podrsku dok se zemlja oko sunca krece iliti zauvek.

A sto se pravi farsa sa zakonom, sto se kaznjavaju ljudi za sampanjac ili neko za nosenje duksa, sto se hapse fudbaleri i kosarkasi,... sve to treba pitati one koji to i rade. Mislim da je u pitanju klasicna srpska boljka - NEZNANJE u ogromnim kolicinama i ne razumevanje i stvarnosti i duha zakona.

I za kraj - ovi dso se kunu u engleski zakon - ljudi koji su utrcali na teren pre nedelju dana na utakmici premijer lige, kaznjeni su sa po 300 funti i sa zabranom pristupa stadionu u narednih godinu dana. Fudbaler koji je udario navijaca uopste nije gonjen od strane suda...Tako to radi organizovana drzava i tako radi organizovano sudstvo.
markop_8 markop_8 14:53 04.11.2009

Re: Svasta

I za kraj - ovi dso se kunu u engleski zakon - ljudi koji su utrcali na teren pre nedelju dana na utakmici premijer lige, kaznjeni su sa po 300 funti i sa zabranom pristupa stadionu u narednih godinu dana. Fudbaler koji je udario navijaca uopste nije gonjen od strane suda...Tako to radi organizovana drzava i tako radi organizovano sudstvo.

To sto Belami nije gonjen to i nije za pohvalu i mislim da se takva praksa ne praktikuje u engleskoj, a sam navija moze da ga tuzi i sigurno ce dobiti spor. Slazem se tako se to radi zabrana ulaska, samo sto oni imaju mehanizme da to zabrane, zabrani ti nekom da udje nastadion u subotici cacku kragujevcu ... malo sutra, jer mi nemamo ni Engleske stadione ni fudbal ni tehnologiju ni standard, a hocemo da primenimo njihove zakone. Pricamo kako je red na njihovim stadionima, ali kod njih nemate dilere drogom na svakom koraku, ne puca se po diskotekama i to u kontinuitetu isti ljudi, ne pusi se i ne duva se na velikom odmoru u skolama, klinci ne mogu u sred noci da bleje po gradu, u bilo kojoj prodavnici kupe cigare alkohol ... niko nije postao huligan na stadionu ... vec na ulici.

Kazna za ulazak u teren je 300 funti, a prosecna plata u engleskoj ne znam napamet ali recimo 2-3000 funti ne verujem da je manje... a u Srbiji ako pijete limenku piva u krugu stadiona morte da platite od 30-50 000 sto je preko 300 eura pa do 500, sto je u rangu ili vece od prosecne plate u Srbiji. Razlika je sto englezi sprovedu kaznu u 95% slucajeva, a Srbi primene u 5% slucajeva... a zakon se koristi u politicke svrhe ...
tabasko_pit tabasko_pit 20:23 04.11.2009

Re: Svasta

markop_8
I za kraj - ovi dso se kunu u engleski zakon - ljudi koji su utrcali na teren pre nedelju dana na utakmici premijer lige, kaznjeni su sa po 300 funti i sa zabranom pristupa stadionu u narednih godinu dana. Fudbaler koji je udario navijaca uopste nije gonjen od strane suda...Tako to radi organizovana drzava i tako radi organizovano sudstvo.To sto Belami nije gonjen to i nije za pohvalu i mislim da se takva praksa ne praktikuje u engleskoj, a sam navija moze da ga tuzi i sigurno ce dobiti spor. Slazem se tako se to radi zabrana ulaska, samo sto oni imaju mehanizme da to zabrane, zabrani ti nekom da udje nastadion u subotici cacku kragujevcu ... malo sutra, jer mi nemamo ni Engleske stadione ni fudbal ni tehnologiju ni standard, a hocemo da primenimo njihove zakone. Pricamo kako je red na njihovim stadionima, ali kod njih nemate dilere drogom na svakom koraku, ne puca se po diskotekama i to u kontinuitetu isti ljudi, ne pusi se i ne duva se na velikom odmoru u skolama, klinci ne mogu u sred noci da bleje po gradu, u bilo kojoj prodavnici kupe cigare alkohol ... niko nije postao huligan na stadionu ... vec na ulici.Kazna za ulazak u teren je 300 funti, a prosecna plata u engleskoj ne znam napamet ali recimo 2-3000 funti ne verujem da je manje... a u Srbiji ako pijete limenku piva u krugu stadiona morte da platite od 30-50 000 sto je preko 300 eura pa do 500, sto je u rangu ili vece od prosecne plate u Srbiji. Razlika je sto englezi sprovedu kaznu u 95% slucajeva, a Srbi primene u 5% slucajeva... a zakon se koristi u politicke svrhe ...

Nisi me bas najbolje razumeo...
Belami nije kaznjen, nije onomad ni Katnona kada je igrao za Macester, ali zato onog nesrecnika iz Cukarickog kod nas drze 5 dana u zatvoru. Neke kosarkase su osudili sa tucu, bas kao i fudbalere...

U NBA ligi se potuku svako malo, pa jedino placaju kazne NBA ligi. Kakvi sudovi kakvi bakraci.

Kazna od 300 funti je mizerna za Englesku i to sam i rekao. Dakle nisu u pitamnju drakonske kazne. Duh zakona je bitan, a nasi polupriuceni i sudovi i tuzioci sprovode onako kako oni zamisljaju da treba. Zato imamo sudjenja za pijenje sampanjca, za nosenje dukserice, ali nemmmamo za dilere droge, ubice, lopove,...
markop_8 markop_8 17:16 05.11.2009

tekst iz sportala

prenosim u celini, svaka cast autoru.


Tužioče razvaljuj!!!

"Znate šta me je impresioniralo u odluci državnog tužioca da zatraži da se Vladanu Lukiću zabrani da bude predsednik Zvezde i da i njega i Zvezdu novčano kazne? Impresionirale su me dve činjenice. Prva, traženo je da čovek bude kažnjen zbog nečega što NIJE PISALO na spornoj dukserici i druga - prvi čovek našeg tužilaštva bolje poznaje pesnički repertoar Delija nego predsednik Zvezde. Fantastično! Takav nam treba. Svestran. Sveznajući. Čovek koji zna ono što niko drugi ne zna.

Čovek najbolje zna u kolikoj su opasnosti bili Pazarci onog dana kada je u njihov grad ušetao ozloglašeni Lukić koji se u toj dukserici toliko „nedolično ponašao" da je trebalo da majke sklanjaju decu sa ulice. E sad, to što su isti ti Pazarci izdali saopštenje u kome tvrde da „duks koji je tom prilikom nosio Vladan Lukić nije iritirao nikoga na stadionu, a bilo je prisutno preko 7.000 navijača, niti je ugrozio održavanje utakmice koja je proglašena utakmicom visokog rizika", to nije važno. Šta znaju oni? I ko su uopšte ti Pazarci da sad pišu saopštenja koja nisu u skladu sa stavom sveznajućeg? Kakve veze ima činjenica da su oni, za razliku od tužioca, bili na stadionu? Bili su, bre, iziritirani i tačka!!!

A i taj duks - kakve veze ima što se on prodaje u tamo nekoj prodavnici i što država od svakog prodatog sebi uzme 442 dinara na ime PDV-a? Pa šta ako se legalno prodaje?(Još se prodaje bez problema) Može da se prodaje, ali ne sme da se obuče. Kad ga kupite, onda ste dobri jer nam stavljate pare u državnu kasu. E, kad ga obučete, onda se nedolično ponašate. I ima sve da vas po'apsimo, majku vam huligansko-barjaktarsku! Znamo mi šta ste vi mislili kad ste ga obukli!

Vidim da raste i broj poštovalaca i sledbenika lika i dela dragog nam tužioca, koji javno podržavaju njegovu odluku. Taj broj raste vrtoglavom brzinom i popeo se na JEDAN. To je Nikola Džomba, predsednik Hajduka iz Kule. Baš me čudi od njega. Do sada je uvek podržavao Zvezdu i njene navijače. Ta ljubav je obostrana. Očekujem da bude krunisana brakom već u subotu na utakmici Zvezda - Hajduk...

P.S. Ako neko vreme ne bude mojih tekstova, to je zbog toga što je sveznajući shvatio da se iza ove tri tačke krije nešto što ni sam nisam svestan da sam hteo da kažem. "
markop_8 markop_8 17:18 05.11.2009

Re: tekst iz sportala

Može da se prodaje, ali ne sme da se obuče. Kad ga kupite, onda ste dobri jer nam stavljate pare u državnu kasu. E, kad ga obučete, onda se nedolično ponašate. I ima sve da vas po'apsimo, majku vam huligansko-barjaktarsku! Znamo mi šta ste vi mislili kad ste ga obukli!

Kakav kralj
vanja.t vanja.t 02:24 06.11.2009

Re: tekst iz sportala

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana