B92 Blog    Članovi    Jasmina Tesanovic    Mirjana Miocinovic "ekipi Danasa"

Jasmina Tesanovic
14:52
UTO
03
NOV

Mirjana Miocinovic "ekipi Danasa"

 Na molbu Zanke Stojanovic i drugih citaoca bloga prenosim ovaj tekst koji sam propustila da pustim ranije, JT 
Saveti i uputstva „ekipi Danasa“printButton.pngemailButton.png
MIRJANA MIOČINOVIĆ  

„Kod nas lošoj savesti mesta nema“

Miodrag Stanisavljević

Šta se može videti na fotografiji koja, uz upadljiv naslov „PLAVŠIĆ: Osećam se slobodnom“, zauzima više od polovine naslovne strane lista Danas (sreda, 28. oktobar): dobrodržeća gospođa poodmaklih godina, odevena u raskošnu bundu, s verovatno netom skinutim naočarima sa fotogrej staklima, kako bi njen susret s „bližnjima“, tačnije, sebi sličnima, bio što prisniji, s masivnim drvenim krstom kakav obično preko gruboga platna nose mlade iskušenice, a kao znak skromnosti i čiste odanosti Bogu; ona grčevito drži za ruku nekakvog džina-zaštitnika, čiji osmeh odaje glupu samouveronost; pozadina mutna, sa slučajnim, ili „slučajnim“ prolaznicima, tek bolje je ne videti im lica. Ta gospođa, kao što i naslov upadljivo saopštava, jeste PLAVŠIĆ, Biljana Plavšić, „bivša predsednica Republike Srpske“, a pre toga (to list ne navodi), a po njenim sopstvenim rečima, „najradikalnija od svih“ članova jednog „zločinačkog udruženja“ (to ja kažem) iz čijih je zlodela nastala ona „zakarpatska kneževina iz holivudskih filmova“ na čijem je čelu sada gore opisani džin-zaštitnik. Ekipa Danasa, koja, dakle, ne potpisuje ličnim imenima ovaj prilog, opisuje (opisuje nama, čitaocima Danasa) njen dolazak „avionom tipa ‘cesna’“, daje tačno vreme njenog spuštanja na aerodrom (14 časova), govori da ju je dočekao premijer Republike Srpske, dakle premijer jedne strane države (i dalje je reč o džinu-zaštitniku), koji joj želi brz oporavak od „nepravde koja joj je učinjenja“ i poziva se na nekakvu „Božiju pravdu“ koja zna da nagradi pravednika (naročito, rekla bih, „pravednike“ Plavšićkinog kova). Ista, pak, ne našavši u avionu „prave reči“, uprkos upornom „smišljanju“, obećava da će se „uskoro obratiti javnosti“. Pre toga će, doduše, hodočastiti u mesta za koja je vezuju samo prijatne uspomene: posetiće Banjaluku, posetiće Bijeljinu (verovatno da bi, posle toliko godina, videla šta je još ostalo od onoga „šta je Arkan napravio u Bijeljini“, Arkan, taj „srpski heroj“, taj „pravi Srbin“, taj „čovjek kakvog trebamo“).

U strahu da će „ekipa Danasa“, bez dovoljno znanja, a sve u hitnji da što pre stane u red kako bi čula reči tog novog Zaratustre, napraviti greške zbog kojih će se kad-tad kajati, upućujem je na sajt www.e-novine.com, gde će naći sve ono što je B. P. „smišljala“ i tako „smišljeno“ sprovodila u delo za svog vakta.

Evo nekoliko primera za čitaoce Danasa:

„To je genetski deformisani materijal koji je prigrlio Islam. I sad sa svakom nasljednom generacijom taj gen postaje koncentriran. Postaje sve gori i gori, jednostavno postaje izražajan i diktira njihov stil mišljenja i ponašanja, koji je ukorijenjen u njihovim genima.“ (Dixit biolog B.P. o Muslimanima u Bosni).

„Srbi iz Bosne, posebno oni koji žive u pograničnim regijama, imaju razvijenu specijalnu sposobnost da osjete opasnost po naciju i da razviju mehanizme samozaštite. U mojoj porodici uvijek je govoreno da su Srbi iz Bosne bolji od onih iz Srbije. Kao biolog znam da je najbolja sposobnost da se prilagode i prežive kod onih vrsta koje žive odmah do drugih koji su im pretnja. Tako da je odvojenost od drugih nacija i prirodan i potreban fenomen.“ (Pitanje kako B. P. izmiruje ovaj „divlji“ politički darvinizam sa hrišćanskim učenjem o jednakosti svih bića pred Bogom, za mene ostaje bez odgovora. Kao što ne mogu i ne smem ni da zamislim šta će biti sa Srbima kad dođe do njihovog „prirodnog i potrebnog“ odvajanja od onih „koji su im pretnja“, naime šta će biti s njima kad nestane ta njihova „specijalna sposobnost da osjete opasnost“.)

„Ja bih najviše volela da istočnu Bosnu očistimo, nemojte da me neko uhvati za reč, pa da misli da govorim o etničkom čišćenju. Oni su nam jednu sasvim prirodnu pojavu podmetnuli pod taj naziv etničko čišćenje i okvalifikovali to kao ratni zločin. Sve i da zadržimo 70 odsto teritorije nema tu mira. Ja njima, ovako da kažem, ne želim ništa dobro. Ali da ja budem mirna, moramo im dati nešto, da imaju gde sebi da organizuju život, da ne bi mene celo vreme uznemiravali. Tako ja shvatam muslimanskih 30 odsto.“ (Srebrenica je dakle bila cena gospođinog „mira“, njenog „shvatanja muslimanskih 30 odsto“ i nepobitan dokaz da im „ne želi ništa dobro“.)

Što zbog svega rečenog i iz toga proisteklog ta „pravednica“ nije dobila višedecenijsku robiju, treba zahvaliti samo njenom lukavstvu: dobrovoljno je otišla u Hag da bi pred Tribunalom priznala manju krivicu i tako izbegla kaznu za mnogo krupnije zločine koji su joj stavljeni na dušu. (Ekipa Danasa, tu činjenicu, naravno, ne pominje.)

Ne mogu da na kraju ovih priloga za „opštu istoriju beščašća“ ne navedem i reči koje je B. P. uputila svojim sunarodnicima. Mogu biti korisne mladima za njihov put ka sreći, pod uslovom da pronađu neprijatelja.

„Srba ima 12 miliona, neka ih šest miliona pogine. Opet će ona druga polovica uživati u plodovima rada i borbe.“

A šta o „poseti stare dame“ zemlji čije je državljanstvo stekla „pre nego što je optužena za ratne zločine“, što će reći „u vreme Savezne Republike Jugoslavije“ (tom bezbednom utočištu za sve sa poternica Suda za ratne zločine), misli naša vlada i šta će misliti i činiti kad popusti pažnja onih koji bi njenu „blagonaklonost“ mogli „zloupotrebiti“, kako bi rekao ministar Ljajić, još ne znamo. Treba je možda na vreme opomenuti da ne mora baš uvek da „Iz svakog beščašća polete i naše verzije“ (već citirani M. Stanisavljević), koje bi i same obavezno bile beščasne.

Danas, 01.11.2009.






Komentari (60)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92  15:06 03.11.2009
Preporuka: 2

Svaka cast Danasu..

#Link  Replika: 1
.. sto je objavio ovaj komentar.

Tuzno je sto se BP tretira kao veliki gost, mada koliko vidim nisu je docekivali zvanicnici Srbije i drago mi je zbog toga..

Ne znam ni sto bi je njihovi politicari cekali, stvarno ne razumem. Radila sta je radila, osudjena kako je osudjena, odsluzila je kaznu, nek zivi koliko ce jos da zivi, samo da nema pristup politici (u Bosni se to lako sredi)..

A narocito ne razumem sto je cekaju i oni koji su je smatrali za najveceg izdajnika od pamtiveka (jednog od ko zna koliko poslednjih 25 godina) jer se razisla sa Karadzicem..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  11:01 04.11.2009
Preporuka: 3

Re: Svaka cast Danasu..

A što ne bi objavio. Nije Danas Peščanik
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  18:10 03.11.2009
Preporuka: 8

Fama?!?!?

#Link  Replika: 12
Ovo u vezi navodne medijske "fame" oko povratka Plavsicke je zaista ogromno preterivanje!
Ja pratim sve relevantne medije i nikakvu preteranu frku nisam primetio.
Vest je vest i naravno da ce je svaka normalna novina preneti.
I prenece je tako da bude kratka, jasna i efektna.
Za naslovnu stranu.
Jer svi koji znaju za Plavsicku znaju ko je ona.
Oni koji ne znaju njih Plavsicka ne zanima.

Naprosto nije istina da su ljudi u Srbiji slavili na ulicama i pripremali veliki docek Plavsicki. NIti je to neko od srpskih (ili od ovih iz RS) politicara radio. U svojim izjavama svi su bili uzdrzani a radikali su je cak napljuvali...

Ali vidim da se ovih dana namece teza da se u Srbiji slavilo i da je na aerodromu bila neka zurka, sta li...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
golub_tica  18:40 03.11.2009
Preporuka: 6

Re: Fama?!?!?

Inner Party


Naprosto nije istina da su ljudi u Srbiji slavili na ulicama i pripremali veliki docek Plavsicki. NIti je to neko od srpskih (ili od ovih iz RS) politicara radio. U svojim izjavama svi su bili uzdrzani a radikali su je cak napljuvali...



Pa to i jeste problem, ocigledno su imali vec spremljene govore i saopstenja osude zbog tog neprimerenog slavlja, dugo ga uvezbavali ispred ogledala i dobrano se naostrili na jos jednu kritiku ovog genocidnog drustva...kad ono, nema doceka.

Moraju sad negde da objave pripremljen materijal.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  00:35 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: Fama?!?!?

Ovo u vezi navodne medijske "fame" oko povratka Plavsicke je zaista ogromno preterivanje!

ne radi se o tome da li je medijsko preterivanje.
radi se o tome da je dočekana od predsednika jednog entiteta jedne strane države.
da je žena pravosnažno osuđena za ratne zločine.
da ih je priznala.
nije to neka osoba koja je došla sa nekog oporavka.
pa da je i sa oporavka došla pitali bi i pisali što je bila tamo.
zato treba stalno podsećati šta je ona radila.
Jer svi koji znaju za Plavsicku znaju ko je ona.

jel?
ajde ti kaži, ko je ona?
za šta je optužena?
šta je priznala?
kojih optužbi je oslobođena da ne bi robijala doživotno?

činjenica je da su mediji prećutali njenu ulogu neposredno pred rat i u ratu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  10:16 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: Fama?!?!?

Exitus Letalis
Ovo u vezi navodne medijske "fame" oko povratka Plavsicke je zaista ogromno preterivanje!

ne radi se o tome da li je medijsko preterivanje.
radi se o tome da je dočekana od predsednika jednog entiteta jedne strane države.


A sto se onda bavimo problemima druge drzave umesto da gledamo u svoje dvoriste?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  11:03 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: Fama?!?!?

Ali vidim da se ovih dana namece teza da se u Srbiji slavilo i da je na aerodromu bila neka zurka, sta li...


Znaš, kad je nekima stalno žurka u glavi, ne treba se ničemu čuditi. Ima jedna teorija zašto je to tako, ali da ne elaboriram...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  14:48 04.11.2009
Preporuka: 4

Re: Fama?!?!?

Exitus Letalis
Ovo u vezi navodne medijske "fame" oko povratka Plavsicke je zaista ogromno preterivanje!

ne radi se o tome da li je medijsko preterivanje.
radi se o tome da je dočekana od predsednika jednog entiteta jedne strane države.
da je žena pravosnažno osuđena za ratne zločine. ...
Jer svi koji znaju za Plavsicku znaju ko je ona.

jel?
ajde ti kaži, ko je ona?
za šta je optužena?


Jao, ovo ja kao onomad kada su napadali Sandu Raskovic jer je Milanu Marticu u Hag odnela trenerke i patike - jer nije imao ko da mu to odnese. Ako je covek (bio) u zatvoru ne znaci da vise nije covek. Dodik je Plavsicku ispratio u Hag i odatle ju je docekao, bez pompe i halabuke...

Plavsicka je bosanski politicar koji je imao nesrecu da obavlja svoju funkciju u vreme gradjanskog rata. A iako je u vreme rata bilo puno politicara (na svim stranama!), ona je jedina odsluzila svoju kaznu. Sta je trebalo da da uradi da bi se ona po Vama iskupila?! Da ih moli da je zadrze duze?! Ili je to trebalo mi da trazimo?!?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  15:19 04.11.2009
Preporuka: 3

Re: Fama?!?!?

Jao, ovo ja kao onomad kada su napadali Sandu Raskovic jer je Milanu Marticu u Hag odnela trenerke i patike - jer nije imao ko da mu to odnese.

znaš šta, rođena sestra moje drugaricea je poginula kada je milan martić naredio da se gađa zagreb.
a samo je izašla da plati neki račun.
inače, tamo postoji služba koja brine o pritvorenicima u sheveningenu.
daš pare i oni ti nabave šta ti treba.
nije baš morala da trošli tolke (naše) pare da mu odnese trenerku.
ispade skuplje nego da je fred peri.
Plavsicka je bosanski politicar koji je imao nesrecu da obavlja svoju funkciju u vreme gradjanskog rata.

kakvu nesreću. sama je odabrala.
nije da su je puškom terali.
imala je profesiju. mogla je da nastavi da se bavi profesurom, mada kako je konstatovala da
bošnjaci imaju kvaran gen, nije baš mnogo naučila u školi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  15:45 04.11.2009
Preporuka: 6

Re: Fama?!?!?

Exitus Letalis

znaš šta, rođena sestra moje drugaricea je poginula kada je milan martić naredio da se gađa zagreb.
a samo je izašla da plati neki račun. ...


Eto! Ovo je klasicni drugosrbijanski uzas:
Vi ste u stanju da sazaljevata smrt zene koja je "rođena sestra moje drugarice" a nekim cudom previdjate cinjenicu da je u isto vreme kada je vasa "rođena sestra moje drugarice" izasla da "plati neki racun" gorela Krajina i ljudi (Srbi) proteravani sa svojih ognjista i bili ubijani masovno...

Uzas. Uzas. Uzas!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  20:59 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: Fama?!?!?

Uzas. Uzas. Uzas!

neviđeno podmetanje.
kao i obično.
al od tebe nije ništa drugo moglo ni da se očekuje.
gorela Krajina

gorela je krajina više puta.
što se često zaboravlja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sveti_gral  02:00 05.11.2009
Preporuka: 4

Re: Fama?!?!?

Exitus Letalis
da je žena pravosnažno osuđena za ratne zločine. da ih je priznala.


I odslužila koliko je trebalo.
U Sarajevu i širom Federacije BiH je takođe je bilo dočeka, pompeznijih i zvaničnijih od ovog pa nikom ništa, nije to nikome smetalo. Ni federalnim medijima ni ovdašnjim večitim moralistima. To fala bogu ne znači da treba zaboraviti ono za šta su osuđeni i šta se sve dešalo, ali nema svrhe stalno popovati.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  09:25 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: Fama?!?!?

Eto! Ovo je klasicni drugosrbijanski uzas:


Е баш ми се 'ђа тај израз "другосрбијански".
Како само код њих, и наравно Хрвата, Дукљана и сличних постоји придев "србијански", ето да им учинимо услугу па да тај придев уђе у једну кованицу која може бити у широкој употреби
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  09:28 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: Fama?!?!?

znaš šta, rođena sestra moje drugaricea je poginula kada je milan martić naredio da se gađa zagreb.


Значи Летиција је осветољубива због личне трагедије. Сасвим легитимно, логично, најзад и људски.
Једино што онемогућава објективност за коју се она залаже.
А колико људи у Србији има рођаке које је побио НАТО?! Ваљда је легитимно да и ону буду бар субјективни (ако не и осветољубиви).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  12:25 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: Fama?!?!?

Како само код њих, и наравно Хрвата,

Mislis, hrvatijanski.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  08:14 04.11.2009
Preporuka: 3

A Srebrenica...?

#Link  Replika: 43
Povrsno sam procitao post, pa mi se ucinilo da niste pomenuli Srebrenicu....al krajickom oka vidim da jeste....dobro je, taman sam pomislio da ste zaboravili, pa da vas podsetim....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  11:05 04.11.2009
Preporuka: 5

Re: A Srebrenica...?

nikola721
Povrsno sam procitao post, pa mi se ucinilo da niste pomenuli Srebrenicu....al krajickom oka vidim da jeste....dobro je, taman sam pomislio da ste zaboravili, pa da vas podsetim....

Kakav lep maroderski smisao za humor, bravo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  11:44 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Kakav lep maroderski smisao za humor, bravo...

pa, nisi se valjda iznenadio, adame.
neka se ona nama vratila živa, zdrava, vesela i u bundi.
sve sa gajbom u centru i očnom klinikom, takođe u centru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:47 04.11.2009
Preporuka: 2

Мазелтов!

И ја да се прикључим смислу за хумор.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  14:52 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Exitus Letalis
Kakav lep maroderski smisao za humor, bravo...

pa, nisi se valjda iznenadio, adame.
neka se ona nama vratila živa, zdrava, vesela i u bundi.
sve sa gajbom u centru i očnom klinikom, takođe u centru.


OK
Onda recite kako je trebalo da se vrati?
Sta bi po Vama bila dovoljna kazna za Biljanu Plavsic?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  15:15 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Inner Party
Exitus Letalis
Kakav lep maroderski smisao za humor, bravo...

pa, nisi se valjda iznenadio, adame.
neka se ona nama vratila živa, zdrava, vesela i u bundi.
sve sa gajbom u centru i očnom klinikom, takođe u centru.


OK
Onda recite kako je trebalo da se vrati?
Sta bi po Vama bila dovoljna kazna za Biljanu Plavsic?



nema dovoljne kazne.
možeš da priupitaš famije onih čija deca nikada neće postati roditelji, neće dočekati starost.
i da, trebalo je da se vrati redovnom linijom i to u bosnu i hercegovinu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  15:24 04.11.2009
Preporuka: 5

Re: A Srebrenica...?

nema dovoljne kazne


A za Orića?
Za Haradinaja?
Za ostale koje je Haški sud pustio...

možeš da priupitaš famije onih čija deca nikada neće postati roditelji


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  15:31 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

A za Orića?
Za Haradinaja?
Za ostale koje je Haški sud pustio...

A za Napoleona?
Za generala Nelsona?
Za Bizmarka?
Za Mariju Tereziju?
Za Ivana Groznog?du
za sultana Murata?
za Perikla?
za Kleopatru?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  15:36 04.11.2009
Preporuka: 7

Re: A Srebrenica...?

Možeš tako da teraš do sutra.
Ja sam naveo dva imena koja je Haški sud pustio, a koji su počinili zločine nad Srbima.
Da li je Hag nekoga osudio na više od 10 godina za zločine nad Srbima?
Da li je nekome odrezao kaznu kao Krajišniku?
Koliko procenata stanovnika Srbije ne misli da je taj tribunal pristrasan?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  15:40 04.11.2009
Preporuka: 3

Re: A Srebrenica...?

Sta bi po Vama bila dovoljna kazna za Biljanu Plavsic?

Mozda NovoKomunisticka ( NovoFasisticka) lomaca......?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  15:41 04.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

Ja sam naveo dva imena koja je Haški sud pustio, a koji su počinili zločine nad Srbima.

a ja imena onih koji su pocinili vise zlocina nego svi haski osudjenici zajedno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  16:14 04.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Ja sam naveo dva imena koja je Haški sud pustio, a koji su počinili zločine nad Srbima.
Da li je Hag nekoga osudio na više od 10 godina za zločine nad Srbima?
Da li je nekome odrezao kaznu kao Krajišniku?
Koliko procenata stanovnika Srbije ne misli da je taj tribunal pristrasan?

*novo 

Cenim da je broj optuženih Amerikanaca, Britanaca i Rusa za zločine iz WWII bio 0 na Ninbereškim i Tokisjkim suđenjima, a da je oduševljenost domicilnog javnog menja bila još manja ako je touopšte moguće, samo ne znam tačno šta bi ovo gore citrano trebalo da nam kaže?
P.S. ne, ovim nisam rekao da je Srbija = nacistička Nemačka- za sve one koji su logically impaired...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
golub_tica  16:39 04.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

Inner Party


OK
Onda recite kako je trebalo da se vrati?
Sta bi po Vama bila dovoljna kazna za Biljanu Plavsic?



Ratne zlocine bi i oprostili (ili ih opravdali zarom revolucije kao one iz 44), ali antikomunizam.... nema dovoljne kazne za to
jedino da revidira stav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  21:00 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

A za Orića?
Za Haradinaja?
Za ostale koje je Haški sud pustio...

mnoge je hag pustio zbog nedostatka dokaza.
nije ih oslobodio.
među njima i miroslava radića.
ako se sećaš.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  21:56 04.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Kakav lep maroderski smisao za humor, bravo...

Hvala, Hvala....

PS
Nazalost, neke jako tuzne stvari, dogadjaji, svojom zloupotrebom, iz razlicitih, izgleda losih motiva, postanu preteranom (zlo)upotrebom tuzno smesne....i jako uvredljive za zrtve, takodje...

PS2

Takodje, forsiranje samo zrtava jedne strane ne vodi ka pomirenju ( od rata prodje citavih 15 godina !), vec ka novim sukobima, novim zlocinima, sto je takodje Zlocin, jer se tako podmuklo priprema teren za nove zlocine...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sveti_gral  02:26 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

Exitus Letalis
nema dovoljne kazne. možeš da priupitaš famije onih čija deca nikada neće postati roditelji, neće dočekati starost.


S jedne strane to je zaista tako. Ali ako se samo na taj način gleda, onda nema izlaska iz začaranog kruga krivica, a to je baš ono stanje u kome je BiH već godinama. Svi upiru prstom jedan u drugog, jakako željni osvete.
i da, trebalo je da se vrati redovnom linijom i to u bosnu i hercegovinu.

I da se spali na sred Baščaršije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  02:47 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

I da se spali na sred Baščaršije?

...a da udje u Zene u Crnom...?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sveti_gral  09:08 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

nikola721
I da se spali na sred Baščaršije?

...a da udje u Zene u Crnom...?

Pa stvarno. Osveta - čarobna reč za sve tri zajednice u BiH. Ali to se i ovde prenelo, svi bre željni krvi.
Druga čarobna reč u BiH je viktimizam.

Septembra je u Evropskom parlementu vođena debata o belm Šengenu za Zapadni Balkan. Manje-više uobičajeno bla bla ali ali ne i ono što je rakla Corazza Bildt Anna Maria, Šveđanka, upravo o viktimizmu u BiH. Tople preporuke.

Najpre se ode na ovaj link zatim na desnoj strani pod Subjects klikne na tačku dnevnog reda New regulations on visas for Western Balkan countries... i konačno u gornjem box-u Speakers on this subject pronađe Corazza Bildt Anna Maria.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  09:13 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

među njima i miroslava radića.
ako se sećaš.



Не сећам се, јер ко је он?!
Контраверзни ратни командант у зони коју штите УН?
Премијер Србије или министар одбране?
Не, такве људе је Хаг осуђивао на српској страни.
А за овог је можда стварно могуће да није било доказа,
Мислим да је од функционера једино Милутиновић добро прошао, али ајде ко стварно верује да је он наређивао убоства или могао да их спречи.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  09:18 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

adam weisphaut
Ja sam naveo dva imena koja je Haški sud pustio, a koji su počinili zločine nad Srbima.Da li je Hag nekoga osudio na više od 10 godina za zločine nad Srbima?Da li je nekome odrezao kaznu kao Krajišniku?Koliko procenata stanovnika Srbije ne misli da je taj tribunal pristrasan?*novo Cenim da je broj optuženih Amerikanaca, Britanaca i Rusa za zločine iz WWII bio 0 na Ninbereškim i Tokisjkim suđenjima, a da je oduševljenost domicilnog javnog menja bila još manja ako je touopšte moguće, samo ne znam tačno šta bi ovo gore citrano trebalo da nam kaže?P.S. ne, ovim nisam rekao da je Srbija = nacistička Nemačka- za sve one koji su logically impaired...


Значи имплицитно признајеш да су Американци (и они којима диригују) пристрасни. Добро...
А логика ти је шупља из низа разлога. Како се овакве приче редовно потурају написаћу блог о томе.
Укратко - Америка званично није била савезник ни Хрвата ни УЋК, него је глумила неутралног миротворца; Милошевић није потписао безусловну капитулацију (посебно не у Дејтону); а што се тиче прича "и Немачка је ушла у НАТО", није НАТО (односно Запад) етнички чистио Немце, него земље Варшавског пакта...

п.с. Ето, нисам ни поменуо нацизам, а добро је што не поредиш Србију са наци Немачком (Чанак је то радио). Напредујеш
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:41 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Значи имплицитно признајеш да су Американци (и они којима диригују) пристрасни. Добро...
А логика ти је шупља из низа разлога. Како се овакве приче редовно потурају написаћу блог о томе.
Укратко - Америка званично није била савезник ни Хрвата ни УЋК, него је глумила неутралног миротворца; Милошевић није потписао безусловну капитулацију (посебно не у Дејтону); а што се тиче прича "и Немачка је ушла у НАТО", није НАТО (односно Запад) етнички чистио Немце, него земље Варшавског пакта

Poenta je da su savezničke sile posle WWII bile mnogo pristrasnije kao direktni učesnici pa to ne devalvira činjenicu da su oni koji su optuženi bili zločinci. Ili je npr. Kaltnbrauer bio nevin čovek? Ili bilo ko od optuženih... Ima onih koji su odgovarali za zločine nad Srbima, ali odgovornost za zločine nad Nemcima nije postojala na kraju WWII. Ubr. nekako mislim da u svojoj religioznoj opsednutošću SAD lagano prelaziš preko sovjetskih zločina u WWII koliko je samo Nemaca proterano diljem Evrope pod nadzorom SSSR ? 7, 8 milona? Da li je ikom ikada od odgovornih za to zafalila dlaka sa glave?
Čak i dan danas inače konzervativni i ntikomunistički predsdnik Češke Klaus kao ucenu za prihavtanje Lisabonskog sporazuma traži da se ne ostvari pravo na povraćaj imovine čeških Nemaca..
I da se vratimo na pentu proče, sve mi se čini da s ti vodiš logikom zato što neko nije osuđen neko drugi je nevin?
Cenim da je svaki zatvor pun ubica i razbojnika koji se pravdaju tom logikom, da li bi ih pustio?

п.с. Ето, нисам ни поменуо нацизам, а добро је што не поредиш Србију са наци Немачком (Чанак је то радио). Напредујеш

To poređenje bolje fasuje levom pliućnom krilu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  11:52 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Poenta je da su savezničke sile posle WWII bile mnogo pristrasnije kao direktni učesnici pa to ne devalvira činjenicu da su oni koji su optuženi bili zločinci.


A to što je Hag oslobodio Haradinaja i Orića, da li to devalvira?
Američkim bombarderima barem niko nije pokušao da sudi, nije bila ni istraga (kao povoodm agresije NATO), ergo nije pravljena farsa. I nisu proglašeni sudski nevinim.

Ima onih koji su odgovarali za zločine nad Srbima, ali odgovornost za zločine nad Nemcima nije postojala na kraju WWII.


A to je po tebi dobro...
Pobednici pišu istoriju, no poenta je upravo u tome što haški sud nije sud pobednika, kao onaj nirnbergški niti kao proterivanje Napoleona na Svetu Jelenu (i poredak koji je posle nastao). Haški sud je definisan kao nepristrasan, i pre okončanja svih sukoba.
Još jedna farsa - Milošević je već bio optužen kad su potpisali sporazum sa njim iz kojeg je proistekla rezolucija 1244.

lagano prelaziš preko sovjetskih zločina u WWII koliko je samo Nemaca proterano diljem Evrope pod nadzorom SSSR ?


Naravno.
Zato što liberalna javnost već zna da su Rusi zlotvori

I da se vratimo na pentu proče, sve mi se čini da s ti vodiš logikom zato što neko nije osuđen neko drugi je nevin?


A šta će ti znak pitanja? Pitaš me ili konstatuješ?
Ja se vodim logikom da pravda koja nije ista za sve nije pravda nego negacija pravde. Bolji i pošteniji je odnos snaga, pririrodni ekvilibrijum gde pobednik sudi, pa može dati i neku milost.
Toga u ovom slučaju nije bilo, pošto se Amerika zvanično postavila kao neutralna snaga koja samo pomaže slabije i ugrožene, a teži rešenju koje odgovara svima. Tako je bar na rečima. A ako neko jedno govori, drugo radi, a treće misli, ja takvu politiku smatram licemernom. Hoćemo li sa licemerima u savez?!

Za dalju diskusiju ćeš morati da pomogneš posećenosti mog bloga, kada bude bio na ovu temu.

p.s. E da. Što se tiče zatvora, da ne bude da izbegavam.
Ako je reč o tome da neki nisu dopali šaka policiji ili da je sudski proces propao, onda ne treba puštati. Međutim ako je evidentno da su dvostruki aršini u međusobnom sukobu onda treba pustiti onu stranu koja je zatvorena jer će oni drugi bar imati razloga da zaziru. Recimo ako su vešali ljude što su feudalcima krali golubove, a feudalac je mogao nekažnjeno da siluje - onda je bilo pošteno pustiti golubokradice iako su oni fakat počinili delo krađe.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  12:57 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

A to što je Hag oslobodio Haradinaja i Orića, da li to devalvira?

Šta misliš koliko se zločinaca izvuče bez kazne u tvz. običnim suđenjima?
I koliko je još onih kojiosuđeno zbog zločina nad Srbima ili im se još sudi?
Ti bi izgleda hteo da se presude donose prema tbvom mišljenju ne i iznesenim dokazima?

A to je po tebi dobro...

Nije, samo nijansiram da je ovo bilo kud i kamo prqvednije rešenje...
Zato što liberalna javnost već zna da su Rusi zlotvori

Neko bi rekao da kada ti argumenti postaju tanki ti udariš u šalu
Ja se vodim logikom da pravda koja nije ista za sve nije pravda nego negacija pravde. Bolji i pošteniji je odnos snaga, pririrodni ekvilibrijum gde pobednik sudi, pa može dati i neku milost.

U praksi pravda nije u potpunosti ista za sve, nigde i nikada, samo imamo situacije koje su manje ili više približne tom idealu...
Međutim ako je evidentno da su dvostruki aršini u međusobnom sukobu onda treba pustiti onu stranu koja je zatvorena

Čini mi se da je i Gering nešto slično rekao o dvostrukim aršinima sudijama u Nirnbergu,
nije mu pomoglo..
Ovo je apsurdno smešno, ti predlažeš da se pusti jedna strana, pa nije jedna strana osuđena, nego konkretni ljudi....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  13:11 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?


U praksi pravda nije u potpunosti ista za sve, nigde i nikada, samo imamo situacije koje su manje ili više približne tom idealu...


Pa jeste...u pravu si...eto hrvatima nisi ni sudili za NDH zlocine posle 2. Svetskog rata, pa nisi ni stigli da pogrese, niti da se priblize idealu pravde....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:19 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Pa jeste...u pravu si...eto hrvatima nisi ni sudili za NDH zlocine posle 2. Svetskog rata, pa nisi ni stigli da pogrese, niti da se priblize idealu pravde....

Tačno, poubijaše ih zli partizani 1945. u Blajburgu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  14:03 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Šta misliš koliko se zločinaca izvuče bez kazne u tvz. običnim suđenjima?


Ključ tvog nepoznavanja je što ovo nisu obična suđenja, i ovakvo tvoje pitanje je krajnje predvidljivo.
Evo jednog primera.
Indijanci uhvate farmere i skalpiraju ih. Gledano po zakonu treba ih kazniti. Međutim, ako farmer može da ubije Indijanca a po tom zakonu ne odgovara, onda bi pravednije bilo da ni Indijanac ne odgovara. Ili bar da se intervencija Plavih bluza ne naziva "pravda", odnosno "zakon". Ako znaš da je sve zakon jačega, onda bar znaš na čemu si. I onda te presude ne obavezuju u moralnom ili istorijskom smislu. A pravno samo dok je sile koja stoji iza takve pravde. (Da ne stavljam navodnike ionako je sve to uglavnom relativno).

Ili - ako su za istu stvar na Kosovu 1994. bili kažnjavani Albanci, a Srbi jok, da li se to može nazvati nekom univerzalnom pravdom kojoj treba težiti?! Ako...

Neko bi rekao da kada ti argumenti postaju tanki ti udariš u šalu


Ta šala je u stvari zbilja.
Već je opšte mesto ono o pijanim Rujama koji pljačkaju i siluju. Takođe je opšte mesto ono kako je Amerika slobodna.
Zato mi je zanimljivo da udaram kontru. Ruski zločini mi nekako nisu zanimljivi. Osim onog u Budimpešti - pošto je veoma verovatno da je to bio najveći zločin u Evropi posle DSR, samim tim ne može najveći zločin biti Srebrednica.

Geringu nije pomoglo zato što nije imao argument sile. A uspeo je da ih dobro zeza, kad mu već ništa drugo nije preostalo.
O objektivnosti Amerike, pobijanju nekih analogija, ili tvrdnje da je Haški sud "međunarodni" (isitna slabo se to čuje u poslednje vreme) biće poseban blog.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:21 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Intersantno je kako vreme prolazi da su delovi na koje odgovaraš sve uži a tvoji komentari sve duži...
Ključ tvog nepoznavanja je što ovo nisu obična suđenja

Ovo je podmetanje, gde ti meni stavljaš reči koje nisma rekao u usta, gde sam ja to tvrdio da su ta suđenja "obična"?
Indijanci uhvate farmere i skalpiraju ih. Gledano po zakonu treba ih kazniti. Međutim, ako farmer može da ubije Indijanca a po tom zakonu ne odgovara, onda bi pravednije bilo da ni Indijanac ne odgovara. Ili bar da se intervencija Plavih bluza ne naziva "pravda", odnosno "zakon".

Problem je u tome što ti imaš neke svoje idelaizovane predstave kauboja i indijanaca koje sa RL nemaju dodira, možda nisu svi koji su optuženi za zločine nad Srbima odgovarali, neki jesu...
Već je opšte mesto ono o pijanim Rujama koji pljačkaju i siluju. Takođe je opšte mesto ono kako je Amerika slobodna.

Sada odgovaraš na nešto šo niko nije rekao, ti krećeš sa svojom predstavom o Americi carstvu zla koje je kao takvo krivo i za zločine u WWII, kad dam primer Rusije, ti me optužuješ za opšte mesto
Geringu nije pomoglo zato što nije imao argument sile. A uspeo je da ih dobro zeza, kad mu već ništa drugo nije preostalo.

Drago mi je da te je njegov nastup razveselio, a pobednička pravda rastužila...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  15:30 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Разлика између мене и тебе је једноставна.
Мени је анархија праведнија од тираније, а тиранија је праведнија (или бар поштенија) ако се не скрива иза демократских начела. Код тебе је обрнуто. Јасно је да више цениш тиранију, а ако се скрива иза демократије и либералне фразеологије склон си да негираш да је то тиранија.
Додаћу још да појмови "анархија" и "тиранија" имају другачије значење у међународним односима.

Што се тиче победничке правде, са уживањем сам читао једну књигу о грађанском рату у Шпанији

Ерго, с тобом о појму правде немам шта да дискутујем. Имаћеш прилику да објашњаваш своја поређења Србије и Немачке која је капитулирала, да браниш тезу о Хашком суду као "међународном" и "објективном", ако ти је до тога...
До читања!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  15:39 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Naravno da ne vredi diskutovati ako je duga strana (u ovom slučju-ti) imuna na argumente, da ej došlo do tzv. "srpske pobede" ne bi ti kukao ni za p od idealne pravde, ovako ti ostalo samo da podmećeš i naričeš
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  16:15 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Tačno, poubijaše ih zli partizani 1945. u Blajburgu...

To je izgleda za njih bio ideal pravde....a izgleda da tako razmisljaju i NovoKomunisti (ne zovu se zvanicno tako ali im ideje zvuce poznato...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  16:29 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

To je izgleda za njih bio ideal pravde....a izgleda da tako razmisljaju i NovoKomunisti (ne zovu se zvanicno tako ali im ideje zvuce poznato...)

Nego pade tebi teza o nekažnjenosti Hrvata ( ti bi valjda kaznio i one koji su se borili protiv te NDH ) za NDH a na uštrb Srbalja u vodu a ti tako veseo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  16:35 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Odkud ti znas moje teze...ti si u svoj umisljenosti postao i vidovit....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja.m  16:37 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Ne dopadaju mi se ljudi koji veruju da su savest Srbije i to samo zato sto veruju ( isto) da medju nama nema pametnijih od njih.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:03 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

nikola721
Odkud ti znas moje teze...ti si u svoj umisljenosti postao i vidovit....

Pa jeste...u pravu si...eto hrvatima nisi ni sudili za NDH zlocine posle 2. Svetskog rata, pa nisi ni stigli da pogrese, niti da se priblize idealu pravde....

Pa verovatno me je naveleo to što u gorenavedenom citatu govorio o Hrvatima bez bližeg određenja (Pavelićevi Hrvati, Hrvati koji su stvarali NDH, ustašama...) navodi na pomisao da si ti voleo da se sudilo celom narodu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  17:05 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

sonja.m
Ne dopadaju mi se ljudi koji veruju da su savest Srbije i to samo zato sto veruju ( isto) da medju nama nema pametnijih od njih.

Tvoj problem koji ne znam kakve veze ima sa diskusijom na koju repliciraš....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonja.m  19:44 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

Mislila sam na autorku teksta MM, a ne na diskusiju, koju nisam ni procitala.
Izvinjavam se sto isam bila konkretnija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  20:08 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?


Pa verovatno me je naveleo to što u gorenavedenom citatu govorio o Hrvatima bez bližeg određenja (Pavelićevi Hrvati, Hrvati koji su stvarali NDH, ustašama...) navodi na pomisao da si ti voleo da se sudilo celom narodu...


??? ...Pa normalno da se ne misli na ceo narod, samo na onaj deo koje odgovoran za to.....to je valjda logicno....vi, NovoKomunisti imate "losu logiku", u cilju etiketiranja....ccccccc....previse providno i neintelegentno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  20:46 05.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

Sonja, pa kako ne shvatas majke nacije....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:00 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

??? ...Pa normalno da se ne misli na ceo narod, samo na onaj deo koje odgovoran za to.....to je valjda logicno....vi, NovoKomunisti imate "losu logiku", u cilju etiketiranja....ccccccc....previse providno i neintelegentno...

Ostavi ti te zdravorazumske zaključke za večernju školu, ja komentarišem samo na osnovu onoga što napišeš, u ovom slučaju je to bila jedna glupava upadica ali to je izgleda tvoj limit
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  21:08 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

Uh, uh...sve si intelegentniji i intelegentniji...javi kad dodjes na nivo amebe....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:12 05.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

nikola721
Uh, uh...sve si intelegentniji i intelegentniji...javi kad dodjes na nivo amebe....

Dobro ja znam da ti je cilj da sad izazoveš troll pa da odđe do brisanja da se ne bi videlo da si ispao glup u društvu, ali sačuvaj bar malo dostojanstva
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nikola721  21:16 05.11.2009
Preporuka: 1

Re: A Srebrenica...?

Hehe...uleteo si mi u poentu...I kako je biti ameba....sroci nam ukratko....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  08:40 06.11.2009
Preporuka: 2

Re: A Srebrenica...?

adam weisphaut
Naravno da ne vredi diskutovati ako je duga strana (u ovom slučju-ti) imuna na argumente, da ej došlo do tzv. "srpske pobede" ne bi ti kukao ni za p od idealne pravde, ovako ti ostalo samo da podmećeš i naričeš


Koliko Engleza zali sto su uzeli Foklande Argentincima?
A bas i nije pravedno. Kome su bliza ta ostrva...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  08:42 06.11.2009
Preporuka: 0

Re: A Srebrenica...?

adam weisphaut

sonja.mNe dopadaju mi se ljudi koji veruju da su savest Srbije i to samo zato sto veruju ( isto) da medju nama nema pametnijih od njih.Tvoj problem koji ne znam kakve veze ima sa diskusijom na koju repliciraš....


Ako ti bas moras da komentarises, onda je i tvoj problem, zar ne
A reklo bi se i da si se prepoznao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  10:02 06.11.2009
Preporuka: 0

pročitah u dokonosti ceo tekst

#Link  Replika: 0
... dobro ne baš ceo, smorih se negde na pola
iz čijih je zlodela nastala ona „zakarpatska kneževina iz holivudskih filmova“ na čijem je čelu sada gore opisani džin-zaštitnik.


Vau!
Kako to moćno zvuči
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA