Život| Životni stil

Zidne novine iz... tišine

margos RSS / 05.11.2009. u 15:48

Ovo je zahvalnica talasu koji je mnoge autore izneo na površinu i učinio ovo mesto mnogo bogatijim.  

Trajao je, otprilike, 16 meseci.

 listen_to_the_silence.jpg

 

Bilo je lepo, bilo je kvalitetno, bilo je zabavno.... nadam se - biće opet.

 

 

 



Komentari (1156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 00:09 06.11.2009

Re: Bljak

Cudno. Ja ma gde dosao, imam neka elementarna ocekivanja. Meni taj navoj valjda takav.

Evo, Budimac objasnio ono što sam htela reći. Jednostavno, dovoljno dugo sam ovde da neke stvari očekujem ili ne očekujem. Kad mi se očekivanja iznevere, ja se obratim direktno Supermodu.

Koliko se blogera direktno obratilo moderaciji? Ja znam samo za jednu blogerku.

I da, imali smo kolateralnu korist od fm-a. Mislim da nisu planirali da tako bude i da su sad srećni što su se vratili na svoje planirano, a mi se u međuvremenu okoristili pošteno.

Alava Alava 00:14 06.11.2009

Re: Bljak

a mi se u međuvremenu okoristili pošteno.

Što jes - jes.

Malo sada gubim konce - ti si kriva što si uopšte pokrenula temu gašenja potpalublja ili šta?
cult cult 00:20 06.11.2009

Re: Bljak

i da su sad srećni što su se vratili na svoje planirano,


Emotivna stanja zaposlenih na ovom mestu nesto nisu moja stvar, te se time uopste ne bavim. Ne znam ni dal je pristojno da o tome pricamo.
Mene zanima samo jedno - da se vrati potpalublje u bilo kom obliku. Ima tamo prilican broj zanimljivih ljudi koji su postali deo mog dana.
I onog ko mi to ukine necu da gladim po kosi, budem "pun razumevanja" i da se staram da budu srecni.
Simple as that.
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:22 06.11.2009

Re: Bljak

samo što je moderacija učestvovala na tom blogu

Pošto ga tada nisam otpratio do kraja sada pretrčah preko bloga ponovo i moram reći da moderacija nije ni zucnula na tom blogu (mislim da ih je tada već počela hvatati panika )
Alava Alava 00:25 06.11.2009

Re: Bljak

Bojan Budimac
samo što je moderacija učestvovala na tom blogu

Pošto ga tada nisam otpratio do kraja sada pretrčah preko bloga ponovo i moram reći da moderacija nije ni zucnula na tom blogu (mislim da ih je tada već počela hvatati panika )

Da, učestvovali su na B92Fm i kaj sad , moja greška. Ali su učestvovali!
margos margos 00:26 06.11.2009

Re: Bljak

Bocvena
Zašto si okačila ovaj blog? Prvo mi se učinilo da ti je iskreno žao što potpalublja više nema

Kao što sam i napisala 'bio je talas i doneo (po mom sudu) mnogo dobrog'.
Mislim da smo se okoristili i da je naša korist - blogera - veća, nego što je šteta jer je sad potpalublje ukinuto. Ne želim da žalim, prilagođavam se, jednako kao što sam se prošlog jula prilagodila onoj promeni. Malo sete i ništa više.
cult
Sad bih ja mogao nesto o "stecenim pravima" i sl.

Nasmeja me:)
A sad da se izmirimo sa stanjem.
U tišini.

Misliš da ako vičemo da će nas bolje čuti?
Ja verujem da nas čuju vrlo dobro i da će odmeriti onako kako njima odgovara - logično. Ako tu i tamo dodele još neku autorsku opciju - ok. I toliko. I da će nastaviti da osluškuju kao što su to radili i pre potpalublja, i za vreme potpalublja.

PS Izvini, ali kao fan VB-a gledala sam ovih dana tešku dramu oko napuštanja kuće - a u isto vreme čula za pogibiju sina prijatelja i za prelom vrata drugog deteta.... baš mi nešto ne ide da trošim emocije oko ovoga.
margos margos 00:31 06.11.2009

Re: Bljak

Alava
Malo sada gubim konce - ti si kriva što si uopšte pokrenula temu gašenja potpalublja ili šta?

Evo, upravo napisah.
Je l misliš da je bilo bolje da ne napišem?
cult
Mene zanima samo jedno - da se vrati potpalublje u bilo kom obliku. Ima tamo prilican broj zanimljivih ljudi koji su postali deo mog dana.

Postoji mogućnost pisanja na fm-u. Verujem da će odande blogeri dobijati autorske opcije kad uredništvo to proceni. I meni je komotnije bilo ovde - nemam naviku da se logujem na fm - ali, kao što rekoh, prilagođavam se.
cult cult 00:35 06.11.2009

Re: Bljak


Misliš da ako vičemo da će nas bolje čuti?


Ne. Bilo bi me sramota od samog sebe da se plašim da kazem sta mislim bilo kome, bilo gde i bilo kad.
A narocito jos da glumim zadovoljstvo, razumevanje, srecu, srecu, radost & uzivanciju.
Alava Alava 00:36 06.11.2009

Re: Bljak

Je l misliš da je bilo bolje da ne napišem?

Ne, mislim da je trebalo da napišeš jer su ljudi bili zbunjeni, a kad god smo zbunjeni, uvek dobro dođe ovakvo jedno mesto na kome drugarski jedni drugima objašnjavamo.
Moje pitanje je bilo vezano za one komentare pune nezadovoljstva što ste im ti i Višnja objasnile. Šta sad - bolje bi bilo da niko nije ništa objasnio?!
margos margos 00:45 06.11.2009

Re: Bljak

A narocito jos da glumim zadovoljstvo, razumevanje, srecu, srecu, radost & uzivanciju.

Čuj, kad sam čula da je ukinuto potpalublje i da je to - to, nema više - otvorila sam mesto gde ćemo razjasniti šta se dešava i da pronađemo načine da zamenimo potpalublje - pisanjem na fm-u na svojim nalozima, kroz grupe i diskusije. Ako ti misliš da to nije dovoljno konstruktivno, nego treba da junački ginem u nemogučoj misiji - onda ništa.

Uostalom, i Njanja i Bocvena rekoše da su čule i očekivale ovo ali da su verovale da se neće desiti. Ja ništa nisam znala, ali kapiram da je sa pozicija moderacije, situacija bila neodrživa za praćenje, te se nisam iznenadila.


Edit: Pisala sam sam Supermodu s pitanjem zašto je Scabies banovana - naivno verujem da je u pitanju greška.
bocvena bocvena 00:48 06.11.2009

Re: Bljak

za one komentare pune nezadovoljstva što ste im ti i Višnja objasnile. Šta sad - bolje bi bilo da niko nije ništa objasnio?!

Ne svidja mi se objašnjenje i ne mogu da
glumim zadovoljstvo, razumevanje, srecu, srecu, radost & uzivanciju.

Možda je tebi normalno da scabies bude banovana zauvek, meni nije.
Naravno da će sunce i sutra da izadje i da će uvek biti novih blogera, ali ne moram baš zbog toga da se radujem.
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:54 06.11.2009

Re: Bljak

Možda je tebi normalno da scabies bude banovana zauvek, meni nije.

Odakle znaš da je zauvek?
cult cult 00:55 06.11.2009

Re: Bljak

Ako ti misliš da to nije dovoljno konstruktivno, nego treba da junački ginem u nemogučoj misiji - onda ništa.


Margos, moj puk je vec izbrisan sa brojnog stanja.
Tako da se ja za svoj nalog uopste ne brinem.
Zo...nulto razumevanje za ovaj potez menadzmenta bloga
a ovo oko trajnog banovanja scabies - ispod nule.
margos margos 00:57 06.11.2009

Re: Bljak

Ne svidja mi se objašnjenje

Jesi li tražila objašnjenje od urednice ili moderatora?
Možda je tebi normalno da scabies bude banovana zauvek, meni nije.

Je l neko rekao da je to normalno? I da li se iko ovde raduje tome?

Da li vi stvarno verujete da imamo ovde neka 'stečena prava'?
cult cult 00:57 06.11.2009

Re: Bljak

Pisala sam sam Supermodu s pitanjem zašto je Scabies banovana - naivno verujem da je u pitanju greška.


Ja nisam bas toliko naivan, tako da procitaj prvi komentar Scabies iz ovog threada.
bocvena bocvena 00:59 06.11.2009

Re: Bljak

Odakle znaš da je zauvek?

Je l' to nešto menja, da li je na mesec dana ili zauvek? Ili odakle ja to znam?
omega68 omega68 01:00 06.11.2009

Re: Bljak

i Njanja i Bocvena rekoše da su čule

kako bre ja nisam čuo?
A visim ovde više nego u krevetu
Mada, ko meni uopšte klacka koske
margos margos 01:01 06.11.2009

Re: Bljak

Margos, moj puk je vec izbrisan sa brojnog stanja.
Tako da se ja za svoj nalog uopste ne brinem.
Zo...nulto razumevanje za ovaj potez menadzmenta bloga
a ovo oko trajnog banovanja scabies - ispod nule.

Šta da ti kažem? Žao mi je.
A za trajno banovanje scabies - nemamo potvrdu još.
Nadam se da će mi Supermod odgovoriti.
Razmišljam, ako su je banovali zbog ova dva komentara - zašto komentare nisu obrisali? Nelogično skroz.
Bojan Budimac Bojan Budimac 01:01 06.11.2009

Re: Bljak

Je l' to nešto menja, da li je na mesec dana ili zauvek?

Pa i nije baš isto, a odakle ti ovo o mesec dana?
margos margos 01:08 06.11.2009

Re: Bljak

kako bre ja nisam čuo?

Pa znaš valjda da žene više slušaju, a muškarci gledaju - a nije se ništa videlo. Eto.
bocvena bocvena 01:09 06.11.2009

Re: Bljak

Da li vi stvarno verujete da imamo ovde neka 'stečena prava'?

Vrtimo se u krug. Naravno da smo potrošni, otuda mi je i nejasno to sleganje ramenima. Danas ovi iz potpalublja, sutra ti i ja, 'ajde da se izljubimo, takva je sudbina. A ostali će da nam mašu. Hebote, počela sam da rimujem.
U stvari, u pravu si, nema smisla.
Nego ja nisam odmah shvatila da je ovo farewell, a ne negodovanje.
Paglu sam ponekad.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:12 06.11.2009

Re: Bljak

Ja nisam bas toliko naivan, tako da procitaj prvi komentar Scabies iz ovog threada.

ево, видим тај коментар, не верујем да је трајно бановање, наслушала се модерације свега. ја чак мислим да ни тај коментар није био довољан за бан у датим околностима. модерација је требала очекивати оштре реакције од блогера после овог потеза и морала је бити спремна да бар мало и отрпи те реакције.

реакције не би биле тако оштре да је било некаквог саопштења, објашњења, ... да, да, формално гледано не дугује то нико, али је ипак људски и помаже разумевање и ствара бољу атмосферу и поверење, а надам се да је то ипак циљ модерације и уредништва. и никови су људи, ма шта филип и панчић мислили, и не воле да буду третирани као мала деца, сада има чоколаде, сада нема. зашто? не питај!

дакле, можда је потез био изнуђен због техничких могућности, уређивачке политике, овога, онога, ја појма немам, али људска реч помаже много у таквим околностима. овако и овако стоје ствари, и урадили смо то и то, хвала на разумевању. бар то.
cult cult 01:12 06.11.2009

Re: Bljak

Nego ja nisam odmah shvatila da je ovo farewell, a ne negodovanje.
Paglu sam ponekad.


ili...kontrola štete.

što bi rekao Čika Vene...moja zbirka razbija, a ti si, prijatelju, piglu za matematiku.
omega68 omega68 01:19 06.11.2009

Re: Bljak

Pa znaš valjda da žene više slušaju, a muškarci gledaju

mene Spira odavno proglasio za žeMsko
Slažem se sa profesorom Markom ( iznad ) u vezi ove situacije.Taman sam mnogo blogera iz kotlarnice prebacio u VIP listu, kad ono...
Možda je sve ovo zbog tog mog poteza?
margos margos 01:26 06.11.2009

Re: Bljak

bocvena

U stvari, u pravu si, nema smisla.

Možda ima - napiši blog. Piši Urednici. Uradi šta smatraš da treba.
Ako si znala da će do ovoga da dođe - mogla si reagovati.
Nego ja nisam odmah shvatila da je ovo farewell, a ne negodovanje.
Paglu sam ponekad.

Ovo je vrlo nekorektno s tvoje strane.
bocvena bocvena 01:41 06.11.2009

Re: Bljak

Ako si znala da će do ovoga da dođe - mogla si reagovati.

Aman, nisam ja prvoborac za blogerska prava, niti sam mislila da imaš loše namere u trenutku postavljanja ovog bloga.
Onda sam se iznervirala zbog Scabies, a vaši pomirljivi komentari i razumevanje moderatorskih postupaka su me dodatno iznenadili. Ok, nek oni rade svoj posao, ali ne moramo mi još da aplaudiramo.
Ovo je vrlo nekorektno s tvoje strane.

Ništa lično, samo čitam šta piše.
margos margos 01:54 06.11.2009

Re: Bljak

niti sam mislila da imaš loše namere u trenutku postavljanja ovog bloga.

Ne znam što ti ovo smatraš lošom namerom, ali ok.
To što imam razumevanje - ni to ne kapiram da je loše.

Ako nečemu aplaudiram i ako se nečemu radujem - to je ono što smo njihovom greškom imali prethodnih 16 meseci. Oni su sad ispravili svoju ondašnju grešku - mi u međuvremenu dobili mnoštvo novih blogera s autorskom opcijom (što se ne bi desilo da nije bilo njihove greške u startu), upoznali mnoštvo blogera kako pišu, povezali se kroz komentare i evo, ovde razmenjujemo varijante kako dalje.

Opet te pitam, jesi li iznervirana zbog Scabies pisala moderaciji ili si smislila da se istreseš na meni i Višnji?
Čitaš onako kako ti odgovara da pročitaš, i to vrlo lično.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 04:59 06.11.2009

Re: Bljak

Uostalom, i Njanja i Bocvena rekoše da su čule i očekivale ovo ali da su verovale da se neće desiti.

ma ja sam saznala na nekom blogu pre jedno mesec dana (ne sećam se kom) kad je neko reko da će ovo da se desi pa sam ja kukala kako to oni oće da me odvoje od supruga (eto kuknjava se isplatila dobila sam vip). pa zar se niko ne seća tog bloga??? nisam valjda sanjala?
topcat topcat 05:13 06.11.2009

Re: Bljak

njanja_de.manccini
pa zar se niko ne seća tog bloga??? nisam valjda sanjala?


Sjeća se, nisi sanjala. Blog kod Liba.

edit: evo ga
shumska shumska 08:32 06.11.2009

Re: Bljak

.odleteo mi komentar a ovde gde je odleteo nema smisla, reklo se puno novih stvari
bocvena bocvena 10:27 06.11.2009

Re: Bljak

Opet te pitam, jesi li iznervirana zbog Scabies pisala moderaciji ili si smislila da se istreseš na meni i Višnji?
Čitaš onako kako ti odgovara da pročitaš, i to vrlo lično.

Pitaću Scabies, a ne moderaciju.
Ne vidim da sam rekla ništa uvredljivo niti bitno drugačije od onog što je rekao Cult, pa kako ja ispadoh lična? Ili ti znaš nešto što ja ne znam?

Ovim završavam ovu razmenu mišljenja, jer koliko god imale različit pristup ovoj temi, na istoj smo strani. Sutra ćemo obe doživeti isto od moderacije. No big deal.
Alava Alava 10:31 06.11.2009

Re: Bljak

Ovim završavam ovu razmenu mišljenja, jer koliko god imale različit pristup ovoj temi, na istoj smo strani. Sutra ćemo obe doživeti isto od moderacije. No big deal.

Ne znam zašto ti blog doživljavaš kao školicu - mi svi smo na jednoj a učiteljica na drugoj strani?
I zašto misliš da ćemo svi doživeti od moderacije isto? Pravila su više nego jasna, posao moderacije je takođe veoma precizno objašnjen, to što je neko banovan znači samo da u određenom momentu nije igrao po pravilima i to je to.
cult cult 12:03 06.11.2009

Re: Bljak

Jutro je pametnije od veceri, tako da sam skapirao sled dogadjaja.
Urednistvo bloga je bilo veliki fan bloga Vladimira Petrovica, baš kao i ja, ali ne i potrebno snaznog karaktera za bivanje njegovim fanom, te su podlegli atmosferi.
Jednog dana, a to je bilo nedavno, probudili su se s istom mišlju: čitanost bloga, čemu?
I odvalili najživlji, najidejniji i najinspirativnijji deo bloga.
Onda je neko rekao: dal' da im se, ipak, obratimo, saopstenjem bar, bez komentarisanja?
A ostali su ga pogledali istim oblačnim pogledom - čemu?
Onda su seli i zagledali se u zid iznad monitora.
Verovatno jos uvek sede tako.
Unfuckable Unfuckable 12:09 06.11.2009

Re: Bljoc

Ne svidja mi se objašnjenje i ne mogu da
glumim zadovoljstvo, razumevanje, srecu, srecu, radost & uzivanciju.

e pa lepo, ti se onda raspitaj malo pa nam daj neko bolje objašnjenje, ako ovo već ne odgovara.
A dok se to ne dogodi, nema potrebe da kritikuješ ljude koji su se bar - potrudili, a nisu morali.
Dosta stvari koje se spominju ovde su već milion puta prežvakane, pa ipak ima blogera kojima nije mrsko da ih iznova, bez suvišnih emocija, prezentuju onima koje zanima nešto više od pukog glumljenja "stava".
cult cult 12:11 06.11.2009

Re: Bljak

a dzeremaji preporuka kao vrata
jer je jedini VIPovac koji je tamo progovorio o ovome.
Pretpostavljam da nece dugo imati taj status.
Al sam nesto ponosan na njega.
Thnx.
margos margos 12:21 06.11.2009

Re: Bljak

njanja
ma ja sam saznala na nekom blogu pre jedno mesec dana (ne sećam se kom) kad je neko reko da će ovo da se desi pa sam ja kukala kako to oni oće da me odvoje od supruga (eto kuknjava se isplatila dobila sam vip). pa zar se niko ne seća tog bloga??? nisam valjda sanjala?

Ok, nisam pročitala, pa ne znam - tako se i ne sećam. Jednostavno mi nije jasno - ako mene nije iznenadila ova promena - pitala sam se ako je neko za nju znao - kao što rekoste vas dve, otkud onda tako burna reakcija - i to ne toliko na moderaciju, već na Višnju i mene. (ne mislim na tebe, al da ne odgovaram pojedinačno na nerazumevanje moje 'racionalnosti bez kukanja')


bocvena
Pitaću Scabies, a ne moderaciju.
Ne vidim da sam rekla ništa uvredljivo niti bitno drugačije od onog što je rekao Cult, pa kako ja ispadoh lična? Ili ti znaš nešto što ja ne znam?

Ovim završavam ovu razmenu mišljenja, jer koliko god imale različit pristup ovoj temi, na istoj smo strani. Sutra ćemo obe doživeti isto od moderacije. No big deal.

Nismo se razumele - možeš da pitaš Scabies, ali ona nije prava adresa.
Nisi ništa bitno drugačije napisala, al kad sam tebi odgovorila - vidim i Cult misli isto - pa mi je stvarno bilo mrsko da i njemu odgovaram, jer se Ninoslav već pojavio sa istom pričom... Pomislih, ako vam je tako lakše, i ako nisam objasnila do sad - bolje da ne objašnjavam.

Blog nije postavljen da amortizujem bes na moderaciju - džaba ga iskaljujete na mene - zato stalno ponavljam 'jeste li ih pitali? jeste li im pisali?' Blog je postavljen da imamo gde da razmenimo informacije i nađemo najbolja rešenja u datoj situaciji.

Ne kapiram da je tako teško shvatiti stav: Moje zadovoljstvo što je potpalublje postojalo, daleko nadmašuje nezadovoljstvo što se gasi.
margos margos 12:29 06.11.2009

Re: Bljak

Urednistvo bloga je bilo veliki fan bloga Vladimira Petrovica, baš kao i ja, ali ne i potrebno snaznog karaktera za bivanje njegovim fanom, te su podlegli atmosferi.

Evo reakcije jedne blogerke na moje 'ukinuli potpalublje':

kako ukinuli? sta to sad znaci?
aaaaaaa kapiram
zato su oni sakom i kapom delili opcije poslednjih mesec dana


I što reče krofnica - može biti da je uozbiljavanje počelo pojavom gosn Ambasadora.... nastavljeno trajnim banovanjem Sandića, Vračarca.... dodelom autorskih.... i evo, gašenjem potpalublja. Možda smo se samo malo uljuljkali pod palubom, pa nismo obratili pažnju - ali, spremalo se.
cult cult 12:31 06.11.2009

Re: Bljak

vidim i Cult misli isto


E, ja gotovo nikad nisam ličan u ovim pričama, tako da sve cool.
Mene iznenadjuje broj informacija koje neki blogeri poseduju, a ovde provode isti broj sati nedeljno kao i ja, usmeravanja na fm, koji meni na pamet pao nije nikad, sugestije oko tamosnjih poboljsanja, editovanja, opcija...nisam znao ni da to postoji over there, sem kad pogresno ukucam pass pa mi pominje tu neki ef em.

S druge strane, ti si lovac na bisere u potpalublju, jel, a tako si puna razumevanja za teskoce i vreme koje to potpalublje urednistvu uzima. A to, za jednog lovca na bisere, nije logicna reakcija. Kapiras? I onda saberes dva i dva i dobijes to famozno pet.

That s all.
Inace, nadam se da ne kapiras bilo koji moj komentar ovde kao uvredu. Ti ili bilo ko drugi od vas koji "razumete".
margos margos 12:36 06.11.2009

Scabies

Evo, dobih odgovor od dežurnog moderatora da je Scabies banovana na 7 dana zbog komentara u kome vređa moderaciju i da uvredljive komentare na njihov račun neće tolerisati.
bocvena bocvena 12:39 06.11.2009

Re: Bljoc

e pa lepo, ti se onda raspitaj malo pa nam daj neko bolje objašnjenje, ako ovo već ne odgovara.

Pravila su više nego jasna, posao moderacije je takođe veoma precizno objašnjen, to što je neko banovan znači samo da u određenom momentu nije igrao po pravilima i to je to.

Nisam rekla da mi nije jasno objašnjenje, ono je očekivano i kao da ga je moderacija napisala.
To što mi se ne svidja, to je moj stav. Ne svidja mi se da me tretiraju kao vlasništvo i malo dete kome će malo-malo da lupaju packe i pri tome neće ni da se udostoje obavešetenja, a kamoli objašnjenja.
Potpuno sam svesna da ništa ne mogu tim stavom da promenim, ali mogu bar da negodujem.
Ne smem ni to?

duchesse duchesse 12:41 06.11.2009

Re: Bljoc

bocvena
Ne svidja mi se da me tretiraju kao vlasništvo i malo dete kome će malo-malo da lupaju packe i pri tome neće ni da se udostoje obavešetenja, a kamoli objašnjenja.

margos margos 12:53 06.11.2009

Re: Bljoc

Potpuno sam svesna da ništa ne mogu tim stavom da promenim, ali mogu bar da negodujem.
Ne smem ni to?

Ma slobodno negoduj!
Samo rekoše da neće trpeti 'istresanja' na račun moderacije jer nisu oni doneli odluku o promenama.

I opet, strelice upućene meni ili Višnji ili ma kome ko daje objašnjenje i poređenje 'kao da ga je moderacija pisala' su bespotrebno trošenje energije.

Unfuckable Unfuckable 13:02 06.11.2009

Re: Bljoc

Ne smem ni to?

ja komentarišem tvoj iskazani stav, krajnje udoban, da dodam...a ne govorim ti šta smeš ili ne smeš da radiš.
Ne kapiram tu stalnu potrebu glumatanja osujećene žrtve i ukosog iščitavanja vrlo jasno poređanih reči.
Koliko ja umem da primetim : nije moderacija pisala objašnjenje nego je par blogera i blogerki bilo krajnje strpljivo i potrudilo se da - onima koje to zaista zanima (zaista) - objasne novonastalu situaciju kako znaju i umeju, a na osnovu nekog iskustva koje imaju.
Za razliku od nekih, koji su po sopstvenom svedočenju - znali za sve to, ali im na pamet nije palo bilo šta da zucnu, nego su zauzeli krajnje udobnu i krajne neobavezujuću poziciju zviždača s galerije, što me jako podseća na kvazipankerizam sa punim džepovima Marlbora i Čivasa, nekih bivših "faca" ovde.
Takođe ne razumem ko je to tebi, kada i kako lupao packe a vidim da se uredno držiš te "žrtva" priče, to bi mi bilo krajnje zanimljivo da čujem.
bocvena bocvena 13:10 06.11.2009

Re: Bljoc

Blog nije postavljen da amortizujem bes na moderaciju - džaba ga iskaljujete na mene - zato stalno ponavljam 'jeste li ih pitali? jeste li im pisali?' Blog je postavljen da imamo gde da razmenimo informacije i nađemo najbolja rešenja u datoj situaciji.

A to, za jednog lovca na bisere, nije logicna reakcija. Kapiras?

Samo rekoše da neće trpeti 'istresanja' na račun moderacije jer nisu oni doneli odluku o promenama.

Ok, razumem, ali mi opet sve to ide na nerve. Ne ti ili Višnja, nego sama situacija. Pazi reakciju na negodovanje - nećemo trpeti istresanja!

bocvena bocvena 13:32 06.11.2009

Re: Bljoc

Takođe ne razumem ko je to tebi, kada i kako lupao packe a vidim da se uredno držiš te "žrtva" priče, to bi mi bilo krajnje zanimljivo da čujem.

Ko uopšte priča o meni? Odlepi se od ličnih animoziteta.
Danas Florian i Scabies, sutra ti i ja. Zašto? Zbog fotografije i uvrede moderacije? I još da imamo puno razumevanja i organizujemo drugarsku samokritiku?
Baš zato što neću da se sutra osećam kao žrtva - razgovaram sa tobom, iako bi ti više da me ispljuješ nego da razgovaraš.
Unfuckable Unfuckable 13:37 06.11.2009

Re: Bljoc

izvini, ne vidim gde i kako sam te to pljuvao, samo sam se pozvao na ono što si napisala :
Ne svidja mi se da me tretiraju kao vlasništvo i malo dete kome će malo-malo da lupaju packe

Dakle, ti si pisala o tebi a ne ja.
Ne bi bilo loše da bar pročitaš ono što napišeš, pomaže.
margos margos 13:43 06.11.2009

Re: Bljoc

Blog nije postavljen da amortizujem bes na moderaciju - džaba ga iskaljujete na mene - zato stalno ponavljam 'jeste li ih pitali? jeste li im pisali?' Blog je postavljen da imamo gde da razmenimo informacije i nađemo najbolja rešenja u datoj situaciji.

A to, za jednog lovca na bisere, nije logicna reakcija. Kapiras?

Meni jeste - možda sporstki to doživljavam - sad će biti malo komplikovanije pronaći 'biser' - ali o tom još ne moram da razmišljam jer mnogo dokazanih bisera ima - pa ću tim 'biserima' ponuditi mogućnost pisanja preko mog naloga - dok moderacija ne vidi da im treba dati status autora.
Neće biti komotno kao do sad - ali, ok.
Alava Alava 13:47 06.11.2009

Re: Bljoc

bocvena

Pravila su više nego jasna, posao moderacije je takođe veoma precizno objašnjen, to što je neko banovan znači samo da u određenom momentu nije igrao po pravilima i to je to.

Ne svidja mi se da me tretiraju kao vlasništvo i malo dete kome će malo-malo da lupaju packe i pri tome neće ni da se udostoje obavešetenja, a kamoli objašnjenja.
Potpuno sam svesna da ništa ne mogu tim stavom da promenim, ali mogu bar da negodujem.
Ne smem ni to?


Kao prvo, to da li će te neko "udostojiti objašnjenja" je:
- pod jedan - regulisano pravilima bloga koja su, kako već rekoh, više nego jasna i ponovljena par puta samo u ovom blogu a bar milion puta na svim drugim blogovima.
- pod dva - usko povezano sa tim gde ćeš i na koji način tražiti objašnjenje

Kao drugo, to što imaš utisak da te bilo ko ovde tretira kao vlasništvo i malo dete, jeste samo tvoj utisak. Ako si ti ovoj priči prišla kao školici i ako smatraš da je moderacija na drugoj strani, a pri tom se ni jednog momenta ne postavljaš kao odrasla i odgovorna osoba, onda je jasno odakle ti takav utisak.
bocvena bocvena 13:54 06.11.2009

Re: Bljoc

Dakle, ti si pisala o tebi a ne ja.

Nije valjda da opet moram da ti objašnjavam pesničke slobode? Ponekad kažeš ja da bi podvukao mi, ali da bi to video potrebno je da budeš dobronameran.
Ne kapiram tu stalnu potrebu glumatanja osujećene žrtve

Gde i kada? Ako je moguće na PP, jer ovo nema nikakve veze sa temom, a očigledno postoji šum u komunikaciji. Ako ne, ja se isključujem.
bocvena bocvena 13:58 06.11.2009

Re: Bljoc

Kao drugo, to što imaš utisak da te bilo ko ovde tretira kao vlasništvo i malo dete, jeste samo tvoj utisak. Ako si ti ovoj priči prišla kao školici i ako smatraš da je moderacija na drugoj strani, a pri tom se ni jednog momenta ne postavljaš kao odrasla i odgovorna osoba, onda je jasno odakle ti takav utisak.

Alava, svaka ti je kao iz disklejmera!
Alava Alava 14:00 06.11.2009

Re: Bljoc

Alava, svaka ti je kao iz disklejmera!

Znači konačno si ga pročitala
margos margos 14:00 06.11.2009

Re: Bljak

cult
E, ja gotovo nikad nisam ličan u ovim pričama, tako da sve cool.
Mene iznenadjuje broj informacija koje neki blogeri poseduju, a ovde provode isti broj sati nedeljno kao i ja, usmeravanja na fm, koji meni na pamet pao nije nikad, sugestije oko tamosnjih poboljsanja, editovanja, opcija...nisam znao ni da to postoji over there, sem kad pogresno ukucam pass pa mi pominje tu neki ef em.

S druge strane, ti si lovac na bisere u potpalublju, jel, a tako si puna razumevanja za teskoce i vreme koje to potpalublje urednistvu uzima. A to, za jednog lovca na bisere, nije logicna reakcija. Kapiras? I onda saberes dva i dva i dobijes to famozno pet.

That s all.
Inace, nadam se da ne kapiras bilo koji moj komentar ovde kao uvredu. Ti ili bilo ko drugi od vas koji "razumete".

Izvini, nisam videla ovaj komentar, pa odgovorih Bocveni.
Ako razumem da se ne uklapamo u njihovu politiku kuće - je l to znači da odobravam?
Oni imaju svoje odluke i svoja prava, naša prava su ograničena onim što se zove 'disclaimer'.

Procena da je stvar rešena i da nemam nikakve koristi od pobune već da tražim načine kako da situaciju amortizujemo - procenjena je kao moje ulizištvo i odrađivanje posla moderacije.
Na to mogu samo da kažem -ok. :)
cult cult 14:04 06.11.2009

Re: Bljak

procenjena je kao moje ulizištvo i


cemu takve reci?
jbt al si na kraj srca.

edit: urednistva nema da se oglasi povodom svog poteza. Da su postavili neki post objasnjena rekao bih njima isto ovo sto rekoh ovde. A ti si se, sasvim slucajno ili sasvim namerno, ne ulazim, nit me zanima, stavila u poziciju koja objasnjava, razume, "brani" ili sta vec.
Opet, ne mogu na pr s Alavom da ulazim u razgovor oko toga jer ona neprestano i kompjuterski bezosecajno i precizno, kao da je uletela u neku cudnu misaonu petlju, citira disclaimer.
margos margos 14:11 06.11.2009

Re: Bljoc

Alava

Ako mogu da kažem, Alava je prva koja je odreagovala kada je videla da je ukinuto potpalublje, odmah se obratila moderaciji, dobila od njih nedvosmislen odgovor da je to - to, i samim tim, kao što rekoh za sebe u odgovoru Cultu, nema potrebe da se bori protiv vetrenjača.

Potpuno mi je jasan i bes - nije pristojno, bilo bi lepše da su nam se obratili, da su dali neko objašnjenje, saopštenje, štagod, ali okretati bes na pojedince, blogere, one koji nisu besni - to mi baš nije jasno...

Edit:
cult
procenjena je kao moje ulizištvo i


cemu takve reci?
jbt al si na kraj srca.

E, Culte, kao da sam tebi ovo prethodno napisala, a nisam ni videla :)
Nisam na kraj srca - samo ste ti, Bocvena i Ninoslav upravo to rekli kroz nekoliko svojih komentara.



vishnja92 vishnja92 14:16 06.11.2009

Re: Bljak

neprestano i kompjuterski bezosecajno i precizno,



cek, a sta bi trebalo - da se duri i da kmeci? pa dovoljno vas je i bez nje.
cult cult 14:20 06.11.2009

Re: Bljak

da kmeci?


tako ti zvucim? . )
mmmm....šteta.
vishnja92 vishnja92 14:24 06.11.2009

Re: Bljak

pa zvucis, nije da nije :)
durljivo i nerazumno. meni bar.
cult cult 14:24 06.11.2009

Re: Bljoc

Nisam na kraj srca - samo ste ti, Bocvena i Ninoslav upravo to rekli kroz nekoliko svojih komentara.


E, Margos, ne mogu da budem odgovoran za ono sto napise Ninoslav, Bocvena, Višnja, Vladimir Petrovic ili, pak, Stošić. Nemam ideju dal' ti je neko od blogera tako sta rekao, ali ja nisam, pa se ovo "na kraj srca" odnosi na onaj deo price koji si imala sa mnom. So, nisam tako nesto rekao, niti tako sta mislim. Ne znam dal mogu jasnije od ovog da to kazem.
Unfuckable Unfuckable 14:25 06.11.2009

Re: Bljoc

Gde i kada? Ako je moguće na PP, jer ovo nema nikakve veze sa temom, a očigledno postoji šum u komunikaciji. Ako ne, ja se isključujem.

pa nema potrebe za pp kada nije ništa ni tajno, ni lično ni intimno - kao što nema potrebe da opet pretiš odlaženjem, pošto mene takvi nastupi uopšte ne potresaju.
Šum u komunikaciji definitivno postoji, zato te upravo i samo molim da obratiš pažnju na reči koje pišeš jer ja iz njih razumem da si ti ovde maltretirana (packe, vlasništvo) od strane moderacije tj da si nečija žrtva, pa sam te samo molio da mi navedeš bar jedan primer takve situacije, jer se ja tako nečega, iskreno - ne sećam.
Dozvolićeš, nadam se, takva kakva jesi - ultratolerantna - da nismo svi baždareni da kapiramo "pesničke slobode", naročito kada su tako eksplicitno i sa par kapi pravedničkog gneva iskazane, i da stoga nema potrebe za postavljanjem dijagnoza tipa "dobronamerno" - "nedobronamerno".
Hoću reči, najlakše je da se upustimo u postavljanje dijagnoza, vidim da ti to jako dobro ide u nedostatku argumenata - a malo je teže odgovoriti na jedno prosto pitanje.
cult cult 14:28 06.11.2009

Re: Bljak

durljivo i nerazumno


I ll be cold when I die.
Until then...
vishnja92 vishnja92 14:31 06.11.2009

Re: Bljak

I ll be cold when I die.
Until then...

aj dobro :)
a Alava, Margita i ja isto tako. nemoj osporavati tudje nacine.

na ti cvetje (hbte, ne podelih vise cveca nego na ovom blogu za dugo, dugo vremena):
cult cult 14:32 06.11.2009

Re: Bljak

a Alava


za Alavu ti ne verujem : )
vishnja92 vishnja92 14:33 06.11.2009

Re: Bljak

to je zato sto je ne poznajes
bocvena bocvena 14:33 06.11.2009

Re: Bljoc

Unfuckable

Ok, pravi se lud i dalje. Pozz
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:44 06.11.2009

Re: Bljak

Cult
...Urednistvo bloga je bilo veliki fan bloga Vladimira Petrovica, baš kao i ja, ali ne i potrebno snaznog karaktera za bivanje njegovim fanom, te su podlegli atmosferi.

Are you talking to me?

(Pravim se Englez).
bocvena bocvena 14:44 06.11.2009

Re: Bljoc

Tebi će Culte još i brojeve telefona da daju, a ja odo' niz vodu kao durljivo dete koje ne čita disklejmer. Tako mi i treba kad sam mala beba:)
Bilo je poučno. Odoh na svoje radne zadatke. Čitamo se...
miluli miluli 14:47 06.11.2009

Re: Bljak

Kojim tehnikama će uredništvo da iznalazi nove autore?

Baš tako , pa neće moći samo preko komentara ( shvatila sam da je tako bilo ranije ? )
A i cilj pisanja je da budeš u društvu , da pitaš , da te koriguju , posavetuju ...naročito kada si relativni početnik u pisanju .
I ono o razvrstavanju na vrstu teksta mi je nekako blesavo , meni kao čitaocu npr.odmah deluje formalno , usporava me , možda nešto neću otvoriti jer me ta tema generalno ne interesuje , a opet kada mi se neki tekst sam pojavi ispred očiju - često ga pročitam , ponešto i naučim i baš sam zadovoljna što sam ga pročitala...problem je u tome što tekstove na određenu temu neću tražiti , pa neću ni znati da sam nešto dobro propustila...
vishnja92 vishnja92 14:49 06.11.2009

Re: Bljak

pa neće moći samo preko komentara

moci ce, unf je na nekoliko mesta pisao o tome. mogli su i ranije (prilicno precizno)
margos margos 14:49 06.11.2009

...

cult
E, Margos, ne mogu da budem odgovoran za ono sto napise Ninoslav, Bocvena, Višnja, Vladimir Petrovic ili, pak, Stošić. Nemam ideju dal' ti je neko od blogera tako sta rekao, ali ja nisam, pa se ovo "na kraj srca" odnosi na onaj deo price koji si imala sa mnom. So, nisam tako nesto rekao, niti tako sta mislim. Ne znam dal mogu jasnije od ovog da to kazem.

Ok je, razumem. Nisam ni ja tebe 'napala' za to što se tvoje mišljenje uklapalo sa još nekim mišljenjima - već sam zbirno odgovorila da ne bih više puta isto pisala.
Jasno mi je.... mir mir mir.:)
za Alavu ti ne verujem : )
I to je ok. :)
topcat topcat 15:01 06.11.2009

Re: Bljak

vishnja92

moci ce, unf je na nekoliko mesta pisao o tome. mogli su i ranije (prilicno precizno)

Možda čak i preciznije: aludiram na situaciju kada se komentator nađe pod pritiskom neistomišljenika i njegovu reakciju koja može biti itekako dobar pokazatelj sposobnosti komentatora da moderira i usmjerava diskusiju na budućem vlastitom blogu. Pokazalo se u više navrata da se mnogi koji su dobili autorstvo na osnovu dobrih tekstova, puno preporuka ili samo trenutnog trenda, nisu bili u stanju nositi sa novonastalom situacijom i povećanom količinom tuđih emocijama u vlastitom dvorIšću.

'de si bre, Višnja...
Alava Alava 15:01 06.11.2009

Re: Bljak

Opet, ne mogu na pr s Alavom da ulazim u razgovor oko toga jer ona neprestano i kompjuterski bezosecajno i precizno, kao da je uletela u neku cudnu misaonu petlju, citira disclaimer.

Brate Culte,
ja sam blog pratila od 2006. i imala žarku želju da se registrujem kako bih komentarisala, ali nikako nisam mogla - sve do tog Božića 2008. kad je moderacija ostavila otvorenu registraciju na mikrosekundu pa ja uletela. Par meseci posle toga sam jednog dana samo došla na blog i ugledala u panelu ispod svog imena dva nova dugmeta - "Napiši novi tekst" i "Moji tekstovi". Prvo sam se šokirala, onda sam histerično skakala misleći da sam dobila autorsku opciju, onda sam došla na jedno ovakvo mesto kao što je ovaj Margitin blog (beše to kod Gordanec) gde sam ja i svi ostali shvatila da se radi o opciji pisanja u okviru FM ponude. Znači niko mi nije poslao pp "Čestitam, možete da pišete svoje blogove" ili nešto tako, nego su se samo pojavili dugmići i to je to.
Juče sam se isto tako ulogovala, primetila da tih dugmića više nema, opet se šokirala i pitala Supermoda da li je to neka greška ili sam zbog nečega izgubila opciju da pišem u potpalublju. Odgovor sam dobila, i to je to.
Moj se status nije promenio, komentator sam bila, komentator sam ostala, ne vidim uopšte razlog da se nešto treskam.

Naročito ne vidim razlog da se bune i dižu revoluciju oni blogeri koji su putem FM-a dobili opciju da pišu blogove na B92 VIP Blogu. Ne samo da nije primereno, već je i licemerno.
vishnja92 vishnja92 15:09 06.11.2009

Re: Bljak

'de si bre, Višnja...


Brate Culte

a, a? jesi vido sad?
za Alavu ti ne verujem : )

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:20 06.11.2009

Re: Bljak

B. Budimac
E kao što nije najavljeno, tako nije ni odjavljeno


cult
...Blog dao, Blog uzeo lifestyle : )


blogovatelj blogovatelj 16:22 06.11.2009

Re: Bljak

bocvena
Da li vi stvarno verujete da imamo ovde neka 'stečena prava'?Vrtimo se u krug. Naravno da smo potrošni, otuda mi je i nejasno to sleganje ramenima. Danas ovi iz potpalublja, sutra ti i ja, 'ajde da se izljubimo, takva je sudbina. A ostali će da nam mašu. Hebote, počela sam da rimujem.U stvari, u pravu si, nema smisla.Nego ja nisam odmah shvatila da je ovo farewell, a ne negodovanje.Paglu sam ponekad.


Any man's death diminishes me,
Because I am involved in mankind,
And therefore never send to know for whom the bell tolls;
It tolls for thee.
margos margos 16:25 06.11.2009

Re: Bljak

pa neću ni znati da sam nešto dobro propustila...

Dobro je kad ne znaš da si propustila, pa se nećeš ni sekirati.:) Po mom iskustvu ovde, retko se desi da se propusti nešto - uvek se na nekom blogu izreklamira ono što treba pročitati.
blogovatelj blogovatelj 18:49 06.11.2009

Re: Bljak

Bilo bi me sramota od samog sebe da se plašim da kazem sta mislim bilo kome, bilo gde i bilo kad.


A propos citiranog...
Zavrsetak Dilanove pesme "Maggie's Farm" koji je ujedno i poenta pesme, ali i poenta zivota.

Well, I try my best
To be just like I am,
But everybody wants you
To be just like them.
They say sing while you slave and I just get bored.
I ain't gonna work on Maggie's farm no more.
mariopan mariopan 18:32 09.11.2009

Re: Bljak

Predlažem nove blogoizbore, kao što su već i neki drugi blogeri predlagali.
Mislim da bi to bilo fer.

IZBOREEEE! HOĆEMO NOVE IZBOREEEE.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:02 05.11.2009

WTF???


a pricali su jos onomaT da ce ovo da se desi.




meni zao sto sad necemo moci da citamo super tekstove koje dolaze iz potpalublja. eto na primer ninasimone, scabies i da ne nabrajam dalje ima ih mnogo.
drug.clan drug.clan 22:11 05.11.2009

Re: WTF???

njanja_de.manccini

a pricali su jos onomaT da ce ovo da se desi.




meni zao sto sad necemo moci da citamo super tekstove koje dolaze iz potpalublja. eto na primer ninasimone, scabies i da ne nabrajam dalje ima ih mnogo.



ma briga vas mancinije vi ste se uvalili oboje, ko zna mozda vam i deca imaju VIP pod nekim non-mancini imenom to su neke teksaske veze sto posto

sta ce ostali koji su se navukli na pisanje da rade

mirelarado mirelarado 22:17 05.11.2009

Re: WTF???

njanja_de.manccini
meni zao sto sad necemo moci da citamo super tekstove koje dolaze iz potpalublja. eto na primer ninasimone, scabies i da ne nabrajam dalje ima ih mnogo.


Драгољуб, Алава, Горштак, Блејд Ранер... дуууууугачак је списак.
margos margos 22:36 05.11.2009

Re: WTF???

дуууууугачак је списак.

Jes' vala, neću ni da dopisujem, jer bih prenela celu Fibonačijevu listu... Meni je svaki tekst bio zanimljiv, iako imam svoje omiljene likove, ali sam po potpalublju čitala redno.
4krofnica 4krofnica 22:45 05.11.2009

Re: WTF???

dirtyharry
pogledaj koliki su ti tekstovi...! covek je cudo.

jel' na fm-u isto regularno moze da pise bilo ko? koja je razlika izmedju kotlarnice i fm-a?
margos margos 23:01 05.11.2009

Re: WTF???

dirtyharry
pogledaj koliki su ti tekstovi...! covek je cudo.

Znam bre, u listi mi je. :)
jel' na fm-u isto regularno moze da pise bilo ko? koja je razlika izmedju kotlarnice i fm-a?

Molim Gorstaka da objasni, ja ne znam.
4krofnica 4krofnica 23:08 05.11.2009

Re: WTF???

da gorstak preetyplease
ja uletela u grupu a ne znam ni cemu sluzi ni da li radi...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 05:04 06.11.2009

Re: WTF???

ma briga vas mancinije vi ste se uvalili oboje, ko zna mozda vam i deca imaju VIP pod nekim non-mancini imenom to su neke teksaske veze sto posto

moguće moguće druže član. ako primetiš neku sitnu decu koja pričaju na engleskom ili torlačkom - naša su! dečko je mnogo ljubazan i pričljiv dok je devojčica onako malo na tatu
gorstak92 gorstak92 12:45 06.11.2009

Re: WTF???

4krofnica
da gorstak preetyplease
ja uletela u grupu a ne znam ni cemu sluzi ni da li radi...


Ajd kad me lepo moliš:)))
Svi imamo opciju da se ulogujemo na FM-u kao i na BlogE. Isti korisnik i ista lozinka.
Na FM-u imaš dodatnu opciju slušanja muzike što je veliki plus u odnosu na Blog, ali nebitno (što bi rekla BS).

Odeš na svoj profil i tamo ima xy kartica sa raznim funkcijama, a jedna kartica se zove Grupe.
Tu klikneš i možeš da:
a) otvoriš svoju Grupu
b) priključiš se nekoj Grupi
c) priključiš se fantastičnoj grupi:)))

U svakoj od grupa možeš da ostavljaš komentare, a možeš i da otpočneš diskusiju.
Još jedan OOOOoooOOOgromatan + u odnosu na Bloge je što nema dugmeta "Obavesti moderatora"

A sad kotlarnica:

Termin potpalublje/kotlarnica bloga je prvi put upotrebljen te davne 2008 u mesecu Julu:)))
A razliku između kotlarnice i potpalublja je jedan fini i nadasve skromni bloger tada i objasnio - eve ga link

Pitanja?
4krofnica 4krofnica 13:28 06.11.2009

Re: WTF???

noup, hvala.
margos margos 14:20 06.11.2009

Re: WTF???

E, PreCedniče, hvala ti.

Samo da reklamiram još jednu, ne tako veselu grupu Budale (nadam se da neće ostati pod tim imenom, da je ovo samo radni naziv grupe.
mikimedic mikimedic 00:47 07.11.2009

Re: WTF???

Драгољуб, Алава, Горштак, Блејд Ранер... дуууууугачак је списак.


krkar
gorstak92 gorstak92 22:10 05.11.2009

Greška!

Nemate dozvolu za pisanje teksta

Piše mi kad kliknem na napiši novi tekst tekst.
A gde je dugme napiši tekst?
Ha!
E neću da im kažem

A kao da mi i treba nji'ova dozvola da nešto napišem.
Eno tamo na FM-u fercera brez greške
Nema Trole, ali je došao Spajdermen i rešio stvar!

Dobrodošli!

Margos, verujem da ti ne smeta malecka reklama.
Vidim da mi Alava tamo gore tuguje što joj nema mene i Dragčeta u VIP-u pa da joj javim da je život lep i da ne skida gas-masku u znak protesta:))) Brinem se. Pančevo je to!!!
margos margos 22:33 05.11.2009

Re: Greška!

A kaži nam kako si došao do te stranice nemanja prava...
vishnja92 vishnja92 22:36 05.11.2009

Re: Greška!

pa na fm-u, aman margita
Blade Runner Blade Runner 22:36 05.11.2009

Re: Greška!

A kaži nam kako si došao do te stranice nemanja prava...

Probao da izmeni svoj tekst
gorstak92 gorstak92 22:42 05.11.2009

Re: Greška!

margos
A kaži nam kako si došao do te stranice nemanja prava...

Hehehehe...
To se sad ceo tim moderatora muči šta i kako im promaklo, a nema šaMse da im odam tajnu.
A imam opciju izmeni samo da naglasim.
To zato što ne pišem pesme?
Spiridon Spiridon 22:45 05.11.2009

Re: Greška!

Blade Runner
A kaži nam kako si došao do te stranice nemanja prava...

Probao da izmeni svoj tekst


mozda kod tebe radi, jel si probao?
gorstak92 gorstak92 22:57 05.11.2009

Re: Greška!

Spiridon
Blade Runner
A kaži nam kako si došao do te stranice nemanja prava...

Probao da izmeni svoj tekst


mozda kod tebe radi, jel si probao?


Videti odgovor pod b.
Sestra Vishnja92 je dala toćan odgovor i spasila moderatora06 noćnog rada
Zašto, o zaaštooo???
Zapitao se Spori (najbolji drugar Stinga).
vishnja92 vishnja92 23:03 05.11.2009

Re: Greška!

ja volim tog 06, njega svi grde a ja mislim da je sasvim ok.
povucen covek, sta, ne mogu svi biti ekstraverti kao 05.
gorstak92 gorstak92 23:07 05.11.2009

Greška!

vishnja92
ja volim tog 06, njega svi grde a ja mislim da je sasvim ok.
povucen covek, sta, ne mogu svi biti ekstraverti kao 05.


06 je žensko! Evo saće me banuje:)))
4krofnica 4krofnica 23:13 05.11.2009

Re: Greška!

Zapitao se Spori (najbolji drugar Stinga).


gledas FIFI NEZABORAVI ME
(i ja)
gorstak92 gorstak92 23:26 05.11.2009

Re: Greška!

4krofnica
Zapitao se Spori (najbolji drugar Stinga).


gledas FIFI NEZABORAVI ME
(i ja)

I skupljam sličice Spajdermena!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana