Život| Životni stil

Zidne novine iz... tišine

margos RSS / 05.11.2009. u 15:48

Ovo je zahvalnica talasu koji je mnoge autore izneo na površinu i učinio ovo mesto mnogo bogatijim.  

Trajao je, otprilike, 16 meseci.

 listen_to_the_silence.jpg

 

Bilo je lepo, bilo je kvalitetno, bilo je zabavno.... nadam se - biće opet.

 

 

 



Komentari (1156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 15:49 05.11.2009

Ti znaš

šta se dešava?
margos margos 15:53 05.11.2009

Re: Ti znaš

Čujem da nema više Potpalublja, onakvog kakvo je bilo... ne znam ništa više, sem da su nekakve izmene u toku. Pošto odavno nisam pisala, tek sad sam videla da blogove treba da označimo kojoj kategoriji pripadaju.
Očgledno je veći paket promena u pitanju - strpljenja ... znaćemo...
Oglasiće se verovatno i moderacija.
medjutim92 medjutim92 15:56 05.11.2009

Re: Ti znaš

margos
Čujem da nema više Potpalublja, onakvog kakvo je bilo... ne znam ništa više, sem da su nekakve izmene u toku. Pošto odavno nisam pisala, tek sad sam videla da blogove treba da označimo kojoj kategoriji pripadaju.
Očgledno je veći paket promena u pitanju - strpljenja ... znaćemo...
Oglasiće se verovatno i moderacija.


Ne znam za kategorije, ali vec duze vreme su postojali tagovi..

Ako se vec uvodi tako nesto, ima rezona da se privremeno zaustavi objavljivanje novih blogova.

Videcemo hoce li to biti privremeno. Ako se potpalublje trajno ukine, onda ne vidim formalni smisao VIP statusa mnogih koji su ga izborili dobrim tekstovima a ne imenom koje su doneli na blog..
Blade Runner Blade Runner 15:57 05.11.2009

Re: Ti znaš

Oglasiće se verovatno i moderacija.

bilo bi lepo da su nešto rekli pre nego što su počeli sa promenama. Ovako će biti raznoraznih nagadjanja. Mada... to verovatno ne menja ništa. Probrali su šta su hteli, a nas ostale pustili niz vodu... Šteta.
trener92 trener92 16:12 05.11.2009

Re: Ti znaš

margos
Čujem da nema više Potpalublja, onakvog kakvo je bilo... ne znam ništa više, sem da su nekakve izmene u toku. Pošto odavno nisam pisala, tek sad sam videla da blogove treba da označimo kojoj kategoriji pripadaju.
Očgledno je veći paket promena u pitanju - strpljenja ... znaćemo...
Oglasiće se verovatno i moderacija.


Rekao sam odavno u "prevozu" , , ...ali nije važno.

Neka trener bude najgori na svetu, da samo napada sve i svakog

(zaboravio sam da dodam): samo zato što mu je došla "žuta minuta".
Unfuckable Unfuckable 16:14 05.11.2009

Re: Ti znaš

Pošto odavno nisam pisala, tek sad sam videla da blogove treba da označimo kojoj kategoriji pripadaju.

daj pojasni ovo malo bolje : ja ne vidim gde je to, a tekstovima koji su mi u vip-u najnormalnije pristupam

edit : radi "izmeni"
trener92 trener92 16:15 05.11.2009

Re: Ti znaš

Unfuckable
Pošto odavno nisam pisala, tek sad sam videla da blogove treba da označimo kojoj kategoriji pripadaju.

daj pojasni ovo malo bolje : ja ne vidim gde je to, a tekstovima koji su mi u vip-u najnormalnije pristupam


Otvori , "napiši novi tekst "i videćeš
margos margos 16:17 05.11.2009

Re: Ti znaš

onda ne vidim formalni smisao VIP statusa mnogih koji su ga izborili dobrim tekstovima

Izvini, ne razumem šta si rekao.
Za prethodnih 16 meseci mnogo, zaista mnogo tekstova se našlo na naslovnici putem linkovanja onih koji su imali tu mogućnost, i mnogi blogeri su dobili tzv autorsku opciju - i to sve zahvaljujući Potpalublju i blogerima. Mislim da smo svi zajedno profitirali.
Unfuckable Unfuckable 16:20 05.11.2009

Re: Ti znaš

Otvori , "napiši novi tekst "i videćeš

aujbt, ko će ovde da se snađe
Zamisli Drageca kad počne da klasifikuje svojih 5 tisuća i 328 tekstova
margos margos 16:20 05.11.2009

Re: Ti znaš

daj pojasni ovo malo bolje : ja ne vidim gde je to, a tekstovima koji su mi u vip-u najnormalnije pristupam

Kad sam sad pisala - vidim da na toj stranici ima noviteta - da ozničiš kojoj kategoriji blog pripada: dnevni dogažaji, zabava, sport, in memoriam... itd. To je za mene novitet, jer odavno nisam pisala.

A što se Potpalublja tiče, ako odeš u tvojoj listi na tekst koji je objavljen - ok, pristupaš tekstu, blogeri mogu da odgovore i sve je ok - dok ne istekne sedam dana.
Ali, ako odeš na njihov profil - nema više opcije 'vidi sve teksove blogera'.
Alava Alava 16:26 05.11.2009

Re: Ti znaš

A što se Potpalublja tiče, ako odeš u tvojoj listi na tekst koji je objavljen - ok, pristupaš tekstu, blogeri mogu da odgovore i sve je ok - dok ne istekne sedam dana.
Ali, ako odeš na njihov profil - nema više opcije 'vidi sve teksove blogera'.

Radi i Lista Članova - pronađeš blogera/nesretnika i otvara ti i njegove textove.

A kako si Margita klasifikovala ovaj tekst, ako nije tajna?
trener92 trener92 16:27 05.11.2009

Re: Ti znaš

Zamisli Drageca kad počne da klasifikuje svojih 5 tisuća i 328 tekstova

Jednostavno ,označi sve kategorije , ne može da se promaši
margos margos 16:47 05.11.2009

Re: Ti znaš

A kako si Margita klasifikovala ovaj tekst, ako nije tajna?

Razmišljala sam da l' da stavim u ''In memoriam'', al se odlučih za ''Zabava''...
margos margos 16:52 05.11.2009

Re: Ti znaš

Neka trener bude najgori na svetu, da samo napada sve i svakog

Ajde, ajde... ne mo'š ti biti najgori za još sto života... konkurencija je prejaka, čak i za tebe.
NNN NNN 17:21 05.11.2009

Re: Ti znaš

Radi i Lista Članova - pronađeš blogera/nesretnika i otvara ti i njegove textove.
Ili npr. kad naletite na zanimljivog blogera (iz "potpalublja" i kliknete na njega, otvori vam se:

http://blog.b92.net/user/11358/Alava/

i sada ako hoćete da vidite tekstove (a mrzi vas da otvarate listu članova), samo

umesto user stavite blog, ovako:

http://blog.b92.net/blog/11358/Alava/

i otvaraju se tekstovi (isto je važilo i za privremeno banovane korisnike koji su pisali tekstove).
maksa83 maksa83 17:24 05.11.2009

Re: Ti znaš

Zamisli Drageca kad počne da klasifikuje svojih 5 tisuća i 328 tekstova

Ma Dragec će lako, samo da mu dodaju tamo čekboks "Boris Tadić".
AlexDunja AlexDunja 17:30 05.11.2009

Re: Ti znaš

Ma Dragec će lako, samo da mu dodaju tamo čekboks "Boris Tadić".

ili: sex
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:36 05.11.2009

Re: Ti znaš

Ili npr. kad naletite na zanimljivog blogera (iz "potpalublja" i kliknete na njega, otvori vam se:

http://blog.b92.net/user/11358/Alava/


човече, и мени кад налетим на занимљивог блогера из потпалубља и кликлнем отвори се

http://blog.b92.net/user/11358/Alava/

је л’ то тако свима нариктано?
Alava Alava 17:40 05.11.2009

Re: Ti znaš

marco_de.manccini
Ili npr. kad naletite na zanimljivog blogera (iz "potpalublja" i kliknete na njega, otvori vam se:

http://blog.b92.net/user/11358/Alava/


човече, и мени кад налетим на занимљивог блогера из потпалубља и кликлнем отвори се

http://blog.b92.net/user/11358/Alava/

је л’ то тако свима нариктано?

I sada ću ja anfakovski skromno da odgovorim
libkonz libkonz 17:41 05.11.2009

Re: Ti znaš

Ma Dragec će lako, samo da mu dodaju tamo čekboks "Boris Tadić".



Mislim ipak Vuk Jeremić.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:46 05.11.2009

Re: Ti znaš

ја хоћу да ми додају дугме

”блог кад зајебавам неког а да и не примети”
blogovatelj blogovatelj 06:57 06.11.2009

Re: Ti znaš

NNN
Radi i Lista Članova - pronađeš blogera/nesretnika i otvara ti i njegove textove.Ili npr. kad naletite na zanimljivog blogera (iz "potpalublja" i kliknete na njega, otvori vam se:http://blog.b92.net/user/11358/Alava/i sada ako hoćete da vidite tekstove (a mrzi vas da otvarate listu članova), samo umesto user stavite blog, ovako:http://blog.b92.net/blog/11358/Alava/i otvaraju se tekstovi (isto je važilo i za privremeno banovane korisnike koji su pisali tekstove).


Ovde ima dodatak, sad sam proveravao. Ovaj broj u adresi je u sustini ID korisnika. Ako taj broj ne menjas, ali menjas ime korisnika na kraju adrese ne menja se nista. Dobijas starog korisnika, tj onog ciji je numericki ID ukucan.

Primer

Moj ID je 109751

Ako ukucas

http://blog.b92.net/user/109751/blogovatelj/

dobices naravno moj profil jer je broj moj. Medjutim, ako ukucas

http://blog.b92.net/user/109751/Alava/

neces dobiti Alavu, nego opet mene, jer je broj moj. Ime na kraju nema znacaja, moze se ukucati sta bilo, ali nesto mora biti ukucano.

Zato savet, ubacite me u VIP blogere, lakse ce vam biti da stignete do kvalitetnih tekstova
shumska shumska 07:27 06.11.2009

Re: Ti znaš

Ali, ako odeš na njihov profil - nema više opcije 'vidi sve teksove blogera'.

dolazim sa čitanja bloga o ministru zdravstva. pre toga posetila tekst o istorijskoj ličnosti. malo histerisala oko opcije izmeni. kad videh nečiji komentar kod AO o tvom postu koji govori o promenama....
a gde su mi tekstovi, jbt, gde da kliknem za to?!
nema više opcije 'unos novog texta'...
edit
proveravam da li ardi izmeni...
e dole u nastavku samo mi se kazalo...
ko mi je kriv kad letos nisam škrabala
medjutim92 medjutim92 08:43 06.11.2009

Re: Ti znaš

margos
onda ne vidim formalni smisao VIP statusa mnogih koji su ga izborili dobrim tekstovima

Izvini, ne razumem šta si rekao.
Za prethodnih 16 meseci mnogo, zaista mnogo tekstova se našlo na naslovnici putem linkovanja onih koji su imali tu mogućnost, i mnogi blogeri su dobili tzv autorsku opciju - i to sve zahvaljujući Potpalublju i blogerima. Mislim da smo svi zajedno profitirali.


naravno da jesmo, al se nisam ja dobro izrazio. Mislio sam da ne vidim sta B92 ustvari hoce.

Ako B92 hoce da ovo bude VIP blog sa malo VIP autora, onda mu ne trebaju anonimni i poluanonimni autori kakvih ima solidan broj u novim blogerima, jer kakav su oni VIP?

Ako B92 NECE da ovo bude samo VIP blog, onda ne razumem cemu gasenje potpalublja (ili gasenje potpalublja, cemu?). Ako je bilo previse nemoderisano, ako su se pojavljivali tekstovi koji se ne slazu sa politikom B92, postojali su i drugi nacini da se to resi, ovde bar ima vazda ljudi koji bi obavestavali moderatora za tako nesto (mada to nisam ocekivao kad sam doso ovde).

Ovakvo medjustanje mi je malo cudno, ni tamo ni ovamo..
margos margos 15:33 06.11.2009

Re: Ti znaš

Ovakvo medjustanje mi je malo cudno, ni tamo ni ovamo..

Veruj mi da ne znam kakva je njihova politika - možda je najtačnije ono što je Višnja napisala - mnogo autora, mnogo blogova, malo moderatora i vidim samo da su se u poslednje vreme 'uozbiljili' - trajno banovali neke blogere, brišu i banuju kao i ranije bez upozorenja i objašnjenja. A da je ovo međustanje neprijatno - jeste.
mariopan mariopan 17:26 09.11.2009

Re: Ti znaš

A kako si Margita klasifikovala ovaj tekst, ako nije tajna?


In memoriam?
margos margos 17:53 09.11.2009

Re: Ti znaš

In memoriam?

E, Mariopan, baš se pitam što te nema :))

Nisam - odlučila sam se za vedriju varijantu, ipak... Čim sam shvatila da je konačno - a odmah sam shvatila - odlučila sam da ne plačem za polomljenom igračkom, već da se setim koliko mi je radosti donela, pa da se prešaltam na novo - najbolje što mogu. To je moj način. Zato je klasifikovano u 'Zabava'. Iz inata. :)
mariopan mariopan 21:01 09.11.2009

Re: Ti znaš

margos
In memoriam?

E, Mariopan, baš se pitam što te nema :))

Nisam - odlučila sam se za vedriju varijantu, ipak... Čim sam shvatila da je konačno - a odmah sam shvatila - odlučila sam da ne plačem za polomljenom igračkom, već da se setim koliko mi je radosti donela, pa da se prešaltam na novo - najbolje što mogu. To je moj način. Zato je klasifikovano u 'Zabava'. Iz inata. :)

Pa je se lečim od bloga , vidiš da me nema

Šalim se, mnooogo radim pa ne postizavam i da blogujem, što moju decu dovodi do zaključka da sam možda bolesna .
I meni je mnogo radosti donela ta igračka. Imam i ja primedbe na sam blog kaotakav ali ne pljujem po njemu jer mislim da blog zapravo činimo svi mi zajedno, komentatori i autori ( a sami smo hteli da budemo deo toga) - pa to bi bilo samopljuvanje ondak ako se ne varam?

Iz potpalublja su nam došli zasita dobri kvalitetni ljudi, ja sam uvek bila za to da svi mogu da pišu a ponuda i potražnja + kvalitet bi odvajali žito od kukolja - tako sam ja mislila. Eto, nemam pojma da to možda nešto i košta pa se ne mešam u diskusiju o tome. Ostaje i dalje mogućnost da oni koji dobro pišu i žele da se vidi njihov tekst to mogu preko gostovanja kod raznih autora koji su raspoloženi da ugoste neke blogere.

Blog jeste naše igralište ali mi se čini da je neko drugi doneo loptu, pa ako hoćeš igraj se , ako nećeš nađi svoju loptu i teren.

Pozdrav
Biljana 77 Biljana 77 16:06 05.11.2009

Peace Marge!

Za sve one koje bi hteli da nađu svoje ili tuđe tekstove link je i dalje: Fibonačijev niz. I ne sviđa mi se što je ovako. Nadam se da je privremeno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:09 05.11.2009

Re: Peace Marge!

Ja sam imao sreće da mi je još otvoren poslednji tekst, a našao sam ga jedva, preko Fibonačija. I tamo sam, kao običan komentator napisao šta mislim o tome. Ne verujem da je privremeno, prosto izgleda da smo teret mi kmetovi.
vishnja92 vishnja92 16:09 05.11.2009

Re: Peace Marge!

tekstovi postoje i na fm-u, taman htedoh da kazem da ne bi bilo tuznih&nesrecnih.
i ne verujem da je privremeno, bilo je ocito da je ono neodrzivo.
malasneki malasneki 16:21 05.11.2009

Re: Peace Marge!

ja nista ne razumem... kao i margos nisam dugo pisala do danas, ali kad sam otvorila stranicu da pisem novi tekst nisam pimetila nista novo (ili nisam ni obratila paznju)...
margos margos 16:25 05.11.2009

Re: Peace Marge!

Za sve one koje bi hteli da nađu svoje ili tuđe tekstove link je i dalje: Fibonačijev niz. I ne sviđa mi se što je ovako.

Da, to će biti sve dok ne istekne sedam dana - bar ja tako sad procenjujem.
U pravu je Višnja - ostaje fm, i opet ostaje mogućnost linkovanja, kopiranja, gostovanja...
Ajd, pa videćemo još šta će biti s ovim promenama. Ja sam više radoznala nego tužna. Nekako, kao što rekoh, profitirali smo u ovih 16 meseci oprilično, pa nekako nemam mnogo razloga da se ljutim, posebno ne na neviđeno.

Ке видиме... :)
vishnja92 vishnja92 16:29 05.11.2009

Re: Peace Marge!

ne, margita - moze se doci do postojecih tekstova, ali nema ni tamo opcije za pisanje. keine linkovanje :)
margos margos 16:38 05.11.2009

Re: Peace Marge!

vishnja92
ne, margita - moze se doci do postojecih tekstova, ali nema ni tamo opcije za pisanje. keine linkovanje :)

Ma sad, u ovih 7 dana od objavljivanja može da se piše i linkuje - na to sam mislila.
Kako funkcioniše fm i linkovanje - to ne znam - to ću tek da proverim.
Aman, polako.... :))
arianna arianna 17:03 05.11.2009

Re: Peace Marge!

imam pitanje

Da li ove izmene znace da autori koji nemaju autorsku opciju, ne mogu vise da pisu svoje textove ili...?


margos margos 17:23 05.11.2009

Re: Peace Marge!

arianna
imam pitanje

Da li ove izmene znace na autori koji nemaju autorsku opciju, ne mogu vise da pisu svoje textove ili...?

Po ovom sadašnjem stanju - tako je. Šta će i da li će se promeniti - ne znam. Ostaje da vidimo ili da sačekamo da nam se Supermod ili Urednica obrate.
miloradkakmar miloradkakmar 23:44 05.11.2009

Re: Peace Marge!

Biljana 77
Za sve one koje bi hteli da nađu svoje ili tuđe tekstove link je i dalje: Fibonačijev niz. I ne sviđa mi se što je ovako. Nadam se da je privremeno.

Ja preko Igorovog bloga -11235800 - stalno ulazim u potpalublje.
Već sam kdo Liba , napisao da brod bez potpalublja ne može da opstane, dodajem, dugo.
Alava Alava 16:18 05.11.2009

Drž'me Superiška

margos margos 16:28 05.11.2009

Re: Drž'me Superiška

Mojne si tužna...

Alava Alava 16:32 05.11.2009

Re: Drž'me Superiška

margos
Mojne si tužna...


Ma kad sam shvatila da više neću moći da čitam Dragoljuba&Gorštaka - oma sam se zanesvestila.
margos margos 16:34 05.11.2009

Re: Drž'me Superiška

Alava

Ma kad sam shvatila da više neću moći da čitam Dragoljuba&Gorštaka - oma sam se zanesvestila.

Ko to kaže?
A FM?
A gostovanja?

Kad se setim samo Drakčetovog teksta o dlakavosti kod Unfa, sa sve stručnjakinjom Damjanom... Iiii-haj... mož da bude još zabavnije. K'o što reko' : Ке видиме... :)
NNN NNN 16:23 05.11.2009

Kad sam video, da se ne vidi kao pre...

nekako sam očekivao da odreaguješ.
margos margos 16:31 05.11.2009

Re: Kad sam video, da se ne vidi kao pre...

Ukiniše mi omiljenu aktivnost, ronjenje za biserima...
Al' kad podvučem crtu - opet sam zadovoljna profitom. :)
NNN NNN 17:24 05.11.2009

Re: Kad sam video, da se ne vidi kao pre...

Možda bi bilo OK da se ponovo naprave neki izbori za blogere, kao onomad.
leopold_lady leopold_lady 16:23 05.11.2009

Ja uspela da napišem ....

unos u blog danas .... Sad vidim da nemam dozvolu za takvo što !!! Nema veze .... Bar mogu da komentarišem ....

Podseća me na moj izgubljeni blog....
margos margos 16:32 05.11.2009

Re: Ja uspela da napišem ....

Briga te baš... ionako ćeš od sutra imati manje vremena. Baš ti se poklopilo.
leopold_lady leopold_lady 16:46 05.11.2009

Re: Ja uspela da napišem ....

margos
Briga te baš... ionako ćeš od sutra imati manje vremena. Baš ti se poklopilo.


Da...Tako nekako.... Ali,.meni oduzeti mogućnost pisanja - je kao i ubiti me....
Rejlem Rejlem 15:09 06.11.2009

Re: Ja uspela da napišem ....

I ja juce 5.11. prepodne. Popodne je puklo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:24 05.11.2009

blog

najzad se neko setio da sredi stanje na blogu
Blade Runner Blade Runner 16:36 05.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
najzad se neko setio da sredi stanje na blogu

kratko i bezveze. kao i obično
margos margos 16:44 05.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
najzad se neko setio da sredi stanje na blogu

I ja mislim da je, kao što Višnja reče, bilo neodrživo, i da su morali da odreaguju, budući da ovo nije freeblog, već ima jasnog i jednog vlasnika.
E sad, nadam se da neće usvojiti tvoj način sređivanja.:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:53 05.11.2009

Re: blog

kratko i bezveze. kao i obično

ej ajde me zaobidji.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:55 05.11.2009

Re: blog

E sad, nadam se da neće usvojiti tvoj način sređivanja.:)

a to je?
alselone alselone 16:59 05.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
E sad, nadam se da neće usvojiti tvoj način sređivanja.:)

a to je?


da nam mom blogu vise ne dolaze
aleksandarz92 aleksandarz92 17:02 05.11.2009

Re: blog

da nam mom blogu vise ne dolaze

Moze da se postavi takav spisak ispod naslova
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:22 05.11.2009

Re: blog

da nam mom blogu vise ne dolaze

margos margos 17:36 05.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
E sad, nadam se da neće usvojiti tvoj način sređivanja.:)

a to je?

AS, znaš da ja ne želim da se svađam ni sa kim, pa ni sa tobom. Ako nemam šta dobro da kažem, radije prećutim. Ima izuzetaka kad reagujem, naravno.

Od tvog pisma kojim si tražio sklanjanje Constrictorije - ti nisi u stanju da čuješ/vidiš/prepoznaš ni dobronameran komentar. To je način koji se nadam da moderacija neće koristiti i odokativno sređivati blog - pismima, teranjima sa svog bloga/sajta, ponižavanjem sagovornika itsl.
I s prljavom vodom baciti i dete (što reče neko pametniji od mene).


Ujedno, molim i ogorčene - na Stošiča i/ili moderaciju - da se zabavljaju na pristojan način - ovo je u kategoriji 'Zabava', kao što rekoh. Hvala. :)))


maksa83 maksa83 17:38 05.11.2009

Re: blog

Ujedno, molim i ogorčene - na Stošiča i/ili moderaciju - da se zabavljaju na pristojan način - ovo je u kategoriji 'Zabava', kao što rekoh. Hvala. :)))

Okej, sad je pravi trenutak da se poskidamo goli i krenemo da izvikujemo prostote, dok ne vrate Potpalublje. Kao ono izjašnjavanje sa slikama kod Krugoline, samo hardcore varijanta.

Ko će prvi?

Edit: probavamo izmeni.
Edit: radi.
vishnja92 vishnja92 17:43 05.11.2009

Re: blog

Ko će prvi?

ti

al pajz sta radis, upropastili su "izmeni" opciju. cisto da imas na umu
NNN NNN 17:48 05.11.2009

Re: blog

sad je pravi trenutak da se poskidamo goli i krenemo da izvikujemo prostote, dok ne vrate Potpalublje. Kao ono izjašnjavanje sa slikama kod Krugoline, samo hardcore varijanta.

Ko će prvi?
Mogao bih da stavim onog Vina Dizela, samo ne znam da li bi bilo delotvorno.
margos margos 17:53 05.11.2009

Re: blog

Ko će prvi?

Evo nekih muzikalnih, čuli da je kod nas neka zabava u toku..



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:59 05.11.2009

Re: blog

Od tvog pisma kojim si tražio sklanjanje Constrictorije - ti nisi u stanju da čuješ/vidiš/prepoznaš ni dobronameran komentar. To je način koji se nadam da moderacija neće koristiti i odokativno sređivati blog - pismima, teranjima sa svog bloga/sajta, ponižavanjem sagovornika itsl.
I s prljavom vodom baciti i dete (što reče neko pametniji od mene).

ja nisam trazio sklanjanje Constrictorie, vec da se urednistvo bloga odredi prema komentarima na njenom blogu. I dosta podmetanja, pitaj mene ili urednicu. za dodatnu komunikaciju neka posluzi PP
Blade Runner Blade Runner 18:08 05.11.2009

Re: blog

ej ajde me zaobidji.

ne mogu stole. učinili su te nezaobilaznim.

p.s.
nisam bio na da nam mom blogu vise ne dolaze listi, znači mogu. doći ću da ti povećam čitanost.
margos margos 18:19 05.11.2009

Re: blog

ja nisam trazio sklanjanje Constrictorie,

Ok, naravno da ne želim da podmećem i pravim problem većim nego što jeste i što je bio i zbog toga je najbolje da ti odgovorim ovde - govorim o tvom pismu poslatom blogerima (preko pp-a). Zahtev da se Uredništvo odredi prema komentarima na njenom blogu je bilo samo deo tog pisma.

Nemam ga, to pismo (puko mi komp u međuvremenu) - ja sam ga doživela kao hajku. A dalja dešavanja - brisanje i trajno banovanje Constrictorije je samo uvećalo konflikte, različite interpretacije i dodatno ratovanje jer se Uredništvo nije na najbolji način 'odredilo'.
vishnja92 vishnja92 19:24 05.11.2009

Re: blog

Edit: probavamo izmeni.
Edit: radi.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:51 05.11.2009

Re: blog

brisanje i trajno banovanje Constrictorije je samo uvećalo konflikte, različite interpretacije i dodatno ratovanje jer se Uredništvo nije na najbolji način 'odredilo'.

pa ja ga imam i ako hoces ja ti ga dati,nema razloga da krijem.a js nisam ni znao kada je Constructoria trajno banovana niti sam znao zasto.tek sam posle saznao razloge koji nemaju veze sa mnom.
drugo, kada sam vec na temi.sve koje sam stavio na listu su ljudi koji su me danima svesno i bez ikakve kocnice omalovazavali, vredjali pljuvali itd. ko to nije hteo da primeti njemu na cast.
U vezi ovog drugog necu se vise oglasavati.
margos margos 20:05 05.11.2009

Re: blog

pa ja ga imam i ako hoces ja ti ga dati,nema razloga da krijem.a js nisam ni znao kada je Constructoria trajno banovana niti sam znao zasto.tek sam posle saznao razloge koji nemaju veze sa mnom.

Izvini, al moram da ti otpišem - prvo i drugo je povezano.

Tvojim pismom drugim blogerima, ti si Constrictoriju isprovocirao da ga postira (pismo) na blog, što je Uredništvo smatralo nedopustivim po disklejmeru, pa joj obrisalo blog, pa se ona posvađala s Uredništvom i potom banovana. Tako da si ti, u očima svih sa kojima si potom imao konflikte, krivac za tu lavinu dešavanja.

Mogu da shvatim da su njeno banovanje i tvoja inicijativa u tvojoj glavi dve razdvojene stvari - zaista mogu. I da si njenim odlaskom ti 'završio tu priču' i da o njoj više nisi ni razmišljao. Ali za ostale to nije tako - i zbog toga su bili posebno oštri, i često nemilosrdni i zluradi prema tebi, a ti im nisi ostajao dužan.

Možda je vreme da ovde stanemo, ako ti tako misliš. Jednostavno, smatrala sam da ovaj deo priče treba da bude ovde napisan.

Spiridon Spiridon 20:52 05.11.2009

Re: blog

maksa83
Ujedno, molim i ogorčene - na Stošiča i/ili moderaciju - da se zabavljaju na pristojan način - ovo je u kategoriji 'Zabava', kao što rekoh. Hvala. :)))

Okej, sad je pravi trenutak da se poskidamo goli i krenemo da izvikujemo prostote, dok ne vrate Potpalublje.


Nije pristojno da ljudi u godinama pokazuju svoja staracka tela omladini. To mladima moze da ogadi polni zivot.
maksa83 maksa83 21:18 05.11.2009

Re: blog

Nije pristojno da ljudi u godinama pokazuju svoja staracka tela omladini. To mladima moze da ogadi polni zivot.

Ne brini Spiro, garantiram ti da kod većine ovde važi ono: glava starca - telo pionira, te će mladima polni život ostati neoštećen.

Ali, there's just one way to find out.

Aj' ti prvi.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:05 05.11.2009

Re: blog

Mogu da shvatim da su njeno banovanje i tvoja inicijativa u tvojoj glavi dve razdvojene stvari - zaista mogu. I da si njenim odlaskom ti 'završio tu priču' i da o njoj više nisi ni razmišljao. Ali za ostale to nije tako - i zbog toga su bili posebno oštri, i često nemilosrdni i zluradi prema tebi, a ti im nisi ostajao dužan.

Margos, uz maksimalno uvazavanje, hteo bih da dodam jos nesto. Zasto pricamo o Const. kada je "hajka"krenula mnogo ranije. To je prosto cinjenica, barem tri-cetiri meseca pre toga.
Ali, hteo sam nesto drugo da kazem u vezi potpalublja i zasto mislim da je, bez obzira na mnogo kvalitetnih ljudi, za mene ok da se ono ugasi. Upravo zbog tih i takvih intriga koje su se stvarale u tajnosti. Stekli ljudi stav, na osnovu svojih licnih animoziteta prema meni da sam ja kriv za banovanje Constructorie. A kada bi saznala pravi razlog smejala bi se sama sebi koliko si ispala naivna i sputana tudjim pricama. Tu u potalublju su se stvorila najgora klanovska udruzenja s ciljem da ogovarau, mrze, ismejavaju i slicno, posle toga rpeslo se i na Trolebusdzije pa kada se to provalilo navodno odjednom je ugaseno, pa je sada ekipa na drugoj lokaciji dok se i ona ne otkrije. Dakle, zbog tih klanova, meni je drago da potpalublja vise nema. I ponavljam, zao mi je velikog broja ljudi koji su zaista zasluzili da se pojavljuju, ali to potplublje nije donelo nista dobro ovom blogu i jedino po cemu je ostati upamceno je neverovatna podela koja je danas na blogu i jedno stanje virtuelnog mrznje i rata. Kao u onom nemackom filmu Das Experiment.
Mene zaista ne zanima misljenje te vecine iz potpalublja koja spletkari i pausalno donosi ocene, ali zbog tebe i jos nekih koji imaju staz i pre "podruma" i kojima sam nekad bio "favorite" hteo sam ovo da napisem.
ivana23 ivana23 22:14 05.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
Tu u potalublju su se stvorila najgora klanovska udruzenja s ciljem da ogovarau, mrze, ismejavaju i slicno, posle toga rpeslo se i na Trolebusdzije pa kada se to provalilo navodno odjednom je ugaseno, pa je sada ekipa na drugoj lokaciji dok se i ona ne otkrije. Dakle, zbog tih klanova, meni je drago da potpalublja vise nema. I ponavljam, zao mi je velikog broja ljudi koji su zaista zasluzili da se pojavljuju, ali to potplublje nije donelo nista dobro ovom blogu i jedino po cemu je ostati upamceno je neverovatna podela koja je danas na blogu i jedno stanje virtuelnog mrznje i rata. Kao u onom nemackom filmu Das Experiment. Mene zaista ne zanima misljenje te vecine iz potpalublja koja spletkari i pausalno donosi ocene, ali zbog tebe i jos nekih koji imaju staz i pre "podruma" i kojima sam nekad bio "favorite" hteo sam ovo da napisem.


Brkas blogovsko potpalublje i FM koji jos uvek postoji.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:29 05.11.2009

Re: blog

Brkas blogovsko potpalublje i FM koji jos uvek postoji.

Ivana, ja pricam pre svega o ljudima, koji se muvaju na relaciji fm-potpalublje.
Atomski mrav Atomski mrav 22:42 05.11.2009

Re: blog

Blade Runner Blade Runner 22:49 05.11.2009

Re: blog

Tu u potalublju su se stvorila najgora klanovska udruzenja s ciljem da ogovarau, mrze, ismejavaju i slicno, posle toga rpeslo se i na Trolebusdzije pa kada se to provalilo navodno odjednom je ugaseno, pa je sada ekipa na drugoj lokaciji dok se i ona ne otkrije. Dakle, zbog tih klanova, meni je drago da potpalublja vise nema. I ponavljam, zao mi je velikog broja ljudi koji su zaista zasluzili da se pojavljuju, ali to potplublje nije donelo nista dobro ovom blogu i jedino po cemu je ostati upamceno je neverovatna podela koja je danas na blogu i jedno stanje virtuelnog mrznje i rata. Kao u onom nemackom filmu Das Experiment.
Mene zaista ne zanima misljenje te vecine iz potpalublja koja spletkari i pausalno donosi ocene, ali zbog tebe i jos nekih koji imaju staz i pre "podruma" i kojima sam nekad bio "favorite" hteo sam ovo da napisem.

Ti prijatelju imaš neku maniju gonjenja. Ako ti se i smeju to je zato što si zaslužio izmedju ostalog i ovakvim komentarima i sličnim nebulozama. Ako neko spletkari to si očito ti koji šalješ pisma uredništvu da zaštite tvoj lik i delo. Da ima pravde ti bi sad potonuo sa potpalubljem
margos margos 22:55 05.11.2009

Re: blog

Margos, uz maksimalno uvazavanje, hteo bih da dodam jos nesto. Zasto pricamo o Const. kada je "hajka"krenula mnogo ranije. To je prosto cinjenica, barem tri-cetiri meseca pre toga.

Jednostavno - ako se oslonim samo na svoje pamćenje - 'rat' s tobom je počeo od tog trenutka, te se zato i vezujem za njega. Prethodno je bila ona 'peščana oluja' u januaru kada je zbog bloga BS o ''Peščaniku'' bilo banovanja, brisanja, odlaženja, ljutnje. vređanja... svega...

Jeste nastala pometnja i nekoliko meseci ranije, jer su se pojavili mnogi koji su više vremena provodili po pp-ovima i chatovima nego na blogu - naravno, njihovo pravo, ali se ta vrsta mućenja itekako osećala na blogu. Napišeš tekst i čekaš blogere i njihove reakcije, diskusiju, a oni ti pišu na pp jer neće na blogu jer su na blogu svi pokvareni. Tu jesi u pravu.

A da li je potpalublje donelo dobro ili ne - to će tek vreme pokazati. Ja mislim da jeste donelo dosta dobrih i zanimljivih autora iako znam da bi oni najbolji dobili opciju svakako na bazi svojih kompetentnih komentara (ili bi ih već Unf ugostio).

A ja sam inače od tih što se muva i po fm-u i po potpalublju, ali, kad je Edi-va gasila grupu, rekla sam da mislim da ćemo možda, svi zajedno, ako ne budemo imali rezervnu varijantu, voditi više računa o komunikaciji na samom blogu. I tome se zaista nadam.
cult cult 22:57 05.11.2009

Re: blog

Tu u potalublju su se stvorila najgora klanovska udruzenja s ciljem da ogovarau, mrze, ismejavaju i slicno, posle toga rpeslo se i na Trolebusdzije pa kada se to provalilo navodno odjednom je ugaseno, pa je sada ekipa na drugoj lokaciji dok se i ona ne otkrije.


mora da je tesko ziveti sa ovakvim proganjajucim mislima.
miloradkakmar miloradkakmar 23:49 05.11.2009

Re: blog


Aleksandar Stosic
ja nisam trazio sklanjanje Constrictorie

I ona će da rodi blizance i neće te zvati na čast.
gorstak95 gorstak95 00:07 06.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
najzad se neko setio da sredi stanje na blogu

Konačno da neko smogne hrabrosti da ovo kaže

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:35 06.11.2009

Re: blog

I ona će da rodi blizance i neće te zvati na čast.

neka joj je sa srecom.
margos margos 03:04 06.11.2009

Re: blog

AS i Blejd - poslednja dva komentara sam obrisala jer su prijavljeni moderaciji. Mogla sam ih i ostaviti da moderacija obriše ili da vas zamolim da ih promenite, ali budući da ste u različitim vremenskim zonama - ko zna koliko bi sve to potrajalo. Mislim da ruže vas, bez potrebe.



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:19 06.11.2009

Re: blog

AS i Blejd - poslednja dva komentara sam obrisala jer su prijavljeni moderaciji. Mogla sam ih i ostaviti da moderacija obriše ili da vas zamolim da ih promenite, ali budući da ste u različitim vremenskim zonama - ko zna koliko bi sve to potrajalo. Mislim da ruže vas, bez potrebe.

ja sam namerno onako zustro odgovorio jer drukcije nije moglo da se okonca njegova tirada koje je pocela na drugom komentaru od ukupno 32. dakle, fine with me
edit: BR komentar ruzi jos od njegovog prvog odgovora meni, koji je glasio citiram: "kratko i bezveze. kao i obično". Mislim, koja je to patologija da se komentarise stagod da ja napisem i na veoma karakteristican nacin.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:25 06.11.2009

Re: blog

cult


mora da je tesko ziveti sa ovakvim proganjajucim mislima.

smesni su ljudi s kojima na blogu nikada rec ni jednu nisam razmenio, ali vole da "dobace". Kao one babe koje vredjaju komsinicu koju ne vole, uz to sakrivene iza kuhinjske zavese....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:27 06.11.2009

Re: blog

Jednostavno - ako se oslonim samo na svoje pamćenje - 'rat' s tobom je počeo od tog trenutka, te se zato i vezujem za njega. Prethodno je bila ona 'peščana oluja' u januaru kada je zbog bloga BS o ''Peščaniku'' bilo banovanja, brisanja, odlaženja, ljutnje. vređanja... svega...

Ne nego od objavljivanja onog clanka o Srbiji iz irskih novina. To je bilo u novembru prosle godine.
Unfuckable Unfuckable 11:13 06.11.2009

Re: blog

Ne nego od objavljivanja onog clanka o Srbiji iz irskih novina

sećam se i slažem se,
bez želje da dublje observiram.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:11 06.11.2009

Re: blog

sećam se i slažem se,
bez želje da dublje observiram.

Hvala Unf
gorstak92 gorstak92 13:06 06.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
cult


mora da je tesko ziveti sa ovakvim proganjajucim mislima.

smesni su ljudi s kojima na blogu nikada rec ni jednu nisam razmenio, ali vole da "dobace". Kao one babe koje vredjaju komsinicu koju ne vole, uz to sakrivene iza kuhinjske zavese....


Aleksandar Stosic
Tu u potalublju su se stvorila najgora klanovska udruzenja s ciljem da ogovarau, mrze, ismejavaju i slicno, posle toga rpeslo se i na Trolebusdzije pa kada se to provalilo navodno odjednom je ugaseno, pa je sada ekipa na drugoj lokaciji dok se i ona ne otkrije. Dakle, zbog tih klanova, meni je drago da potpalublja vise nema.


Tamo na FM-u sam imao funkciju ,,vlasnika" Grupe Trolejbusdžije Bloga B92, a sad sam ,,osnivač" Grupe gde je sada ekipa na drugoj lokaciji

Sa Stosicem ama baš nikada ni jednu reč nisam razmenio, ali voli da ,,dobaci". Smešan je kao one babe koje vređaju komšinicu koju ne vole, uz to skrivene iza kuhinjske zavese...

Eh, lako je njemu, a ja moram sutra da polažem

Da, duže sam registrovan od Stosica
margos margos 13:18 06.11.2009

Re: blog

Ok Momci, slažem se da se imate potrebu svi jedni drugima nešto da kažete - nisi ni ti AS ostao dužan Blejdu, ni ovde ni na drugom mestu - a opleo si i po ''Troli'' gde sam i ja bila član. Jedostavno, mislim da u normalnijem tonu i bez vređanja možemo da iskažemo svoje neslaganje.

Konkretno, priču o pismu smo ispričali, te nisam videla razlog da se o tome naknadno ružno priča. Ako ima potrebe da se priča nastavi - zaista, ne mora da bude prostačka. Zar ne?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:41 06.11.2009

Re: blog

a opleo si i po ''Troli'' gde sam i ja bila član.

u kojoj sam i sam bio clan...
Blade Runner Blade Runner 16:37 06.11.2009

Re: blog

BR komentar ruzi jos od njegovog prvog odgovora meni, koji je glasio citiram: "kratko i bezveze. kao i obično". Mislim, koja je to patologija da se komentarise stagod da ja napisem i na veoma karakteristican nacin.

To je moje mišljenje o tvom komentaru. Nisam bio vulgaran, a ti jesi pa je i moj odgovor bio takav. Ja sam bio u potpalublju i odluka da se ono ugasi me direktno pogadja. Ti zadnjih mesec dana pričaš o tome i verovatno još duže to priželjkuješ. Šta očekuješ? Da te u komentaru hvalim? Ne verujem da će ova odluka pomoći da se čitanost pojedinih autora poveća. Imaće onliku čitanost koliku su zaslužili.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:57 06.11.2009

Re: blog

Nisam bio vulgaran, a ti jesi pa je i moj odgovor bio takav

ti mislis, ispunio si formu nisi bio vulgaran i to je to. blago tebi.
margos margos 17:11 06.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
Nisam bio vulgaran, a ti jesi pa je i moj odgovor bio takav

ti mislis, ispunio si formu nisi bio vulgaran i to je to. blago tebi.

Ako mogu da se umešam - Blejd ne samo da nije bio vulgaran i 'ispunio normu' već ti je sad dao obrazloženje da ga gašenje potpalublja pogađa - a tebe raduje. Ako je on bio dovoljno ljubazan da to napiše vrlo korektno, ne vidim razlog da mu i ti ne odgovoriš istom merom . Ili odćutiš...

Priznajem, mešam se i znam da to nije u vašem maniru, stoga ovo razumite kao tipično ženski način.:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:48 06.11.2009

Re: blog

Ako mogu da se umešam - Blejd ne samo da nije bio vulgaran i 'ispunio normu' već ti je sad dao obrazloženje da ga gašenje potpalublja pogađa - a tebe raduje. Ako je on bio dovoljno ljubazan da to napiše vrlo korektno, ne vidim razlog da mu i ti ne odgovoriš istom merom . Ili odćutiš...

Priznajem, mešam se i znam da to nije u vašem maniru, stoga ovo razumite kao tipično ženski način.:)


Idemo redom:
Ja sam napisao komentar: “najzad se neko setio da sredi stanje na blogu“. (moj stav o stanju na blogu)
Blej odgovora: ”kratko i bezveze. kao i obično“ (umesto o stanju na blogu on se bavi sa mnom)
Ti onda ogovaras da je bilo neodrzivo (sto znaci da nisam nikog povredio svojim stavom jer u tebi vidim nekog ko se slaze (barem deliimicno ) s mojom izjavom)
Ja onda repliciram Blejdu: ej, ajde me zaobidji.
Blejd: ne mogu stole. učinili su te nezaobilaznim. p.s.
nisam bio na da nam mom blogu vise ne dolaze listi, znači mogu. doći ću da ti povećam čitanost.
onda mu ja odgovoram i ti brises, ja kazem –ok...

gde je on tu bio ljubazan, sta je tu korektno?
Blade Runner Blade Runner 18:11 06.11.2009

Re: blog

“najzad se neko setio da sredi stanje na blogu“.

je vrlo korektno i ljubazno prema stotinama blogera iz potpalublja
margos je mislila na moj poslednji komentar

mislim da nema svrhe nastavljati ovu "razmenu mišljenja" i neću ti više odgovarati. pozdrav.
margos margos 18:21 06.11.2009

Re: blog

Blejd
margos je mislila na moj poslednji komentar

Da. Na taj koji je spuštanje lopte posle svih prethodnih i na njemu sam ti, lično, zahvalna.:)
već ti je sad dao obrazloženje da ga gašenje potpalublja pogađa - a tebe raduje.

mariopan mariopan 17:31 09.11.2009

Re: blog

Aleksandar Stosic
najzad se neko setio da sredi stanje na blogu

Crni Stošiću da nisi možda ulovio zlatnu ribicu pa poželeo tri želje? A koje su ti druge dve?

mariopan mariopan 17:37 09.11.2009

Re: blog

margos
Ko će prvi?

Evo nekih muzikalnih, čuli da je kod nas neka zabava u toku..




Uvećaj tu sliku ne vidim ni sa ove naočare
Biljana 77 Biljana 77 16:53 10.11.2009

Re: blog

Već danima odlažem da se mešam. Volela bih da samo podvučem ovo: Aleksandre, za nekog ko je rekao mene potpalublje ne interesuje (da ne tražim sad link, radi se o komentaru na blogu: Poltronstvo razara), čudna je ova tvoja oduševljenost sređivanjem stanja. Prvo, potpalublju je ukinuta mogućnost pisanja, a ti te autore nisi po sopstvenom priznanju ni čitao. Drugo, svi ti ljudi i dalje imaju mogućnost da kometarišu, a i da se kako ti to kažeš muvaju, domunđavaju i sl. Sve u svemu, uopšte ne vidim koje prednosti ti vidiš u novonastaloj situaciji. To što neko ne može da piše tekstove, neće ga sprečiti da prokomentariše nešto na način koji se tebi ne dopada. Osim, ukoliko se ne nadaš da će ti ljudi, pošto ne mogu da pišu, napustiti blog. Ako je tako, to je vrlo ružno.
Svi smo mi ovde došli prvo kao komentratori i kao takvi dobili autorsku opciju. To što je neko u potpalublju imao tu opciju samim otvaranjem naloga (ili je dobio onda kada je napravljen FM) nije za te ljude nikakva prednost u odnosu na prvoborce. Njihova čitanost zavisila je isključivo od kvaliteta onoga što pišu, jer iza njih nije stajalo nikakvo ime. A ovo
ali to potplublje nije donelo nista dobro ovom blogu i jedino po cemu je ostati upamceno je neverovatna podela koja je danas na blogu i jedno stanje virtuelnog mrznje i rata
je potpuna nesistina i bezobrazluk. Podela na blogu postoji mnogo pre nego što je potpalublje dobilo opciju da piše (ja nisam ovde baš od juče) i to što je potpalublje imalo opciju da piše tekstove toj podeli nije ni na koji način doprinosilo. Podela se pravi komentarima, a ne tekstovima. Da si hteo/želeo/imao vremena/štagod da čitaš te tekstove znao bi da je veoma mali broj njih reflektovao dnevno-politička zbivanja, opšte opservacije o srpskom društvu i raspre sa naslovne strane. Uglavnom su ljudi pisali o sasvim drugim stvarima.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:38 11.11.2009

Re: blog

Prvo da se zahvalim Margos sto me je obavestila za ovu poruku.
Biljana 77

Da rekao sam da me potpalublje ne zanima, na nacin na koji tebe zanima. Imam trojicu blogera, koji uglavnom pisu o muzici, koji su bili na mojoj VIP listi. Na ostale blogove u potpalublju uglavnom nisam isao. S vremena na vreme bih procunjao i video da su to teme, manje-vise, koje me ne zanimaju.
Ako hocu da procitam dobar tekst kupicu novine, ako hocu da procitam neko knjizevno delo uzecu knjigu u ruke. Blog u tom smislu me nije zanimao. Noboole je u jednom od komentara ovde kod Margos uglavnom sublimirao ono sto i ja mislim. Ja sam se na blog "nakacio" kada sam video Marka Vidojkovica, Kusovca, Duleta Nedeljkovica, Svilanovica i mnoge druge. Bilo mi je zanimljivo da vidim i procitam te ljude iz nekog drugog ugla. Ok, od tada je blog dobio neku drugu formu i neki drugi smisao, njih vise uglavnom nema, neki drugi blogeri sada su tu i pisu i to je potpuno u redu. Ja sam odlucio da ostanem jer mi je zanimljivo da pisem neke stvari na nacin na koji kao novinar ne mogu. Volim da diskutujem o temama i to mi pricinjava pravo zadovoljstvo. Zato sam tu.
Ti kazes da je moj stav o tome da je blog doneo virtuelni rat i neverovatno mzrnju bezobrazluk i neistina, i argumentujes cinjenicom daje podele bilo i pre potpalublja. To je, naime, samo delimicno tacno jer kao i svuda i oko svga, podela uvek ima i uvek ce ih biti. Ovo je jedna simptomaticna situacija u kojoj je podela na koju ja mislim dovela do neodrzivog stanja, koje je mozda i kulminiralo ovom reformom bloga. U pravu si ti kad kazes da ce blogeri iz potpalublja i dalje imati opciju komentara, ali nisi u pravu kada kazes da se stvari nece mnogo promeniti. Ja mislim da hoce, jer je u potalublju svako mogao da kaze o bilo kome (ima primera koliko hoces) sta god je hteo i da prodje bez ikakve kazne ili recimo opomene jer nije bilo moderacije. Mogao je da ismejava, da vredja, da diskvalifikuje, stagod je hteo bez da bude opomenut. Jedini slucaj, za koji ja znam, jeste onaj kada je Margos reagovala na moj PP (kada me je vredjala grupa blogera) jer se to desavalo na njenom blogu, ona je odlucila da obrise te komentare. Hvala joj na tome, iako je i ona bila ucesnik te farse. Dakle, hocu da kazem da sada, kada su svi iz potpalublja dosli na "povrsinu" koja se kontrolise od strane moderatora oni nece moci nikoga da diskredituju na nacin na koji se to radilo.
Dalje, rekao sam i gore da u potpalublju ima dosta ljudi koji su imali dobre namere a veoma malo onih drugih. Meni je zao sto ti ljudi ne mogu vise da pisu. MIslim, sada kada razmisljam vec nedelju da o tome da bi trebalo da dobiju opciju da pisu u nekoj formi koja bi garantovala moderaciju. Zato i nisam kod Gordane Comic glasao protiv potpalublja jer nisam neko ko ce drugome da zagoracava zivot. Ali dozvoli mi da imam svoje misljenje, dozvoli mi da se ne slazem sa nekim stvarima.
Meni je simpaticno da it stalno imas neke zamerke ka meni, da stalno neko komentarise mene, cak i kada apsolutno nisam prisutan na blogu u vidu nekakve diskusije. Simpaticno mi je i da se stalno kacite za moje komentare, a da pritom potpuno i dalje ignorisete komentare drugih koji su u sluzbi da me diskvalifikuju, kao recimo onaj lapsus "da na mom blogu...". Cudno je kako vi to uvek percepirate na jedan nacin, a da vam, pametnim ljudim, nijednom nije palo na pamet da je jednostavno rec o gresci prilikom menjanja osnovne recenice, kada napisete recenicu na jedan nacin, pa onda probate da je preformulisete ali jednu rec ostavite u prethodnom obliku. Ili mozda vam je palo na pamet?
S ovim zavrsavam prepisku s tobom i na ovom blogu, sve sto zelis da mi kazes a da ide u oravcu diskusije reci na PP. Ovaj i svi prethodni komentari su sasvim dovoljni.
margos margos 13:28 11.11.2009

Re: blog

Jedini slucaj, za koji ja znam, jeste onaj kada je Margos reagovala na moj PP (kada me je vredjala grupa blogera) jer se to desavalo na njenom blogu, ona je odlucila da obrise te komentare. Hvala joj na tome, iako je i ona bila ucesnik te farse.

Bilo je to proletos na Vračarčevom blogu - provocirana tvojim odbijanjem da čuješ i drugu stranu već (po mom sudu) tvrdoglavim ponavljanjem svog viđenja (a sve je bilo n-ti nastavak teksta one Justine), potpuno van konteksta sam okačila link ka tvom tekstu, uz zajedljivu opasku - i posle tvoje poruke da te to vređa, obrisala uz izvinjenje tebi, Vračarcu i ostalima koji su komentarisali.

Više puta sam reagovala na mom blogu i zamolila, uglavnom na pp, da neki uvredljiv komentar na račun drugog blogera preformulišu - i gotovo uvek je bilo ispravljeno, na zajedničko zadovoljstvo. Ostalo je jasno da se neko s nekim ne slaže, da mu zamera, kritikuje, ne voli, prezire itd itd... ali nije bilo prostota, zgražavanja jednih i 'radosti' drugih.

Bilo mi je upečatljivo pre neki dan kako sa nekim komuniciraš razložno a sa nekim 'na nož' već na prvu loptu - kao što je bilo s Blejdom - bez da razmisliš i uvažiš iz koje pozicije on priča o gašenju potpalublja.
Elem, Blejd je reagovao sjajno i bila sam mu iskreno zahvalna - kao i tebi sada, u odgovoru Biljani.


Hvala svima - B77, tebi, Blejdu i svim ostalim učesnicima u razgovoru:)


EDIT:
Pošto do mene doprše grohoti zbog poslednje rečenice - samo da objasnim da se ona odnosi na sve koji su došli da razgovaraju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana