Život| Životni stil

Zidne novine iz... tišine

margos RSS / 05.11.2009. u 15:48

Ovo je zahvalnica talasu koji je mnoge autore izneo na površinu i učinio ovo mesto mnogo bogatijim.  

Trajao je, otprilike, 16 meseci.

 listen_to_the_silence.jpg

 

Bilo je lepo, bilo je kvalitetno, bilo je zabavno.... nadam se - biće opet.

 

 

 



Komentari (1156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 15:39 06.11.2009

Ovo s temom nema veze - deo 1

I sad ja pravim malo zezalicu jer sam tako smislio.
Da bi vam ovo bilo jasnije pogledajte moj sledeci komentar.
blogovatelj blogovatelj 15:43 06.11.2009

500 - ti

Prethodni komentar sam napisao da bih bio 500-ti.

Cesitam Margos, napisala si blog i njih 500 komentarisalo.

A ovi gore nek razmisljaju malo o tome.
Ja da sam neki urednik ovde odmah bih te stavio na homepage.
gorstak95 gorstak95 19:16 06.11.2009

Re: 500 - ti

kako stane 500 komentara na tri strane .
teško
po jedna stotina na svaku

margos margos 19:29 06.11.2009

Re: 500 - ti

gorstak95
kako stane 500 komentara na tri strane .
teško
po jedna stotina na svaku


E! Nemoj mi reći da sad u potpalublju ne funkcionišu Maksine čarolije i da nema opcije 200 kom po strani???
E, to je meni za popizdeti!:((((
aleksandarz92 aleksandarz92 19:50 06.11.2009

Re: 500 - ti

E! Nemoj mi reći da sad u potpalublju ne funkcionišu Maksine čarolije i da nema opcije 200 kom po strani???
E, to je meni za popizdeti!:((((

Nije to maksina carolija, svako može da podesi broj komentara po strani.
Nego, vi'š da je ovo Gorštak95. On nezna da podesi. Kad mu dođe Gorštak92 ili 93, sve će da sredi
blogovatelj blogovatelj 19:58 06.11.2009

Re: 500 - ti

blogovatelj


Kako tri, evo kod mene se vec sesta popunjava!
margos margos 20:07 06.11.2009

Re: 500 - ti

Sa Maksinim čarolijama možeš i 300 i 400 i više komentara po strani da podesiš, pa sam pitala da li vam sada rade - onima koju si ih koristili? Meni je podešeno na 200 i to mi je ok.
gorstak95 gorstak95 21:44 06.11.2009

Re: 500 - ti

Nije to maksina carolija, svako može da podesi broj komentara po strani.
Nego, vi'š da je ovo Gorštak95. On nezna da podesi. Kad mu dođe Gorštak92 ili 93, sve će da sredi

Samo ti raspiruj, dok ja po nepoznatim kompjuterima, sa nepoznatim prelomima strana, na kiši a bez topline doma svoga
Ništa , ništa
AlexDunja AlexDunja 15:47 06.11.2009

e, margo

bez sale:
svaka ti tebi cast!
na istrajnosti, toleranciji
i dobroj volji.

znam da si unapred znala
sta te ceka kada si objavila ovaj blog.
a ipak jesi.evo ti jedno
vishnja92 vishnja92 15:48 06.11.2009

Re: e, margo

jes vala.
margos margos 15:53 06.11.2009

Re: e, margo

AlexDunja

blogovatelj

Hvala vam, od srca:)


jasnaz jasnaz 16:10 06.11.2009

!za margos!

margos margos 16:57 06.11.2009

Re: !za jasnaZ!

niccolo niccolo 17:05 06.11.2009

Višnja

pošto nema Rea, hoćeš da se takmičimo ko će da odnese više jubilarnih komentara na ovom Margitinom blogu,a?
vishnja92 vishnja92 17:13 06.11.2009

Re: Višnja

hajde :)))))

(ja danas pokupila naokolo jedno 2-3 onako uzgred, al ovde je veci izazov zbog guzvanjca)
margos margos 17:15 06.11.2009

Re: Višnja

Nik, ovde je svaki jubilaran - nekako da prostiš, posmrtan il' ko telegrami saučešća, bemliga... džaba takmičenje :)
vishnja92 vishnja92 17:18 06.11.2009

Re: Višnja

ovo margita oce da nas razjuri :)

netje da moze, mada kapiram da ti nas je preko glave. bicemo dobri i pazicemo ti na kucu.
margos margos 17:21 06.11.2009

Re: Višnja

vishnja92
ovo margita oce da nas razjuri :)

netje da moze, mada kapiram da ti nas je preko glave. bicemo dobri i pazicemo ti na kucu.

Ma jok bre, niko neće ni da primeti... eno samo Blogovatelj se odvažio, a posle kaže 'oće da ide....
Stvarno bre, niko neće da se sigra.:)

AlexDunja AlexDunja 17:29 06.11.2009

Re: Višnja

Ma jok bre, niko neće ni da primeti... eno samo Blogovatelj se odvažio, a posle kaže 'oće da ide....
Stvarno bre, niko neće da se sigra.:)

meni se najvise ne dopada
sto je ovo jos jedan razlog za odlaske:(
mnogo se vec odlazilo, bre... neki mnogo dobri su otisli
a sada najavila i jp, blogovatelj, enders..i ko sve ne.
nemojte didete ljudi...
snaci cemo se nekako da se vidi sve sto hocete da kazete.
vishnja92 vishnja92 17:36 06.11.2009

Re: Višnja

nemojte didete ljudi...
snaci cemo se nekako da se vidi sve sto hocete da kazete.

niccolo niccolo 18:05 06.11.2009

Re: Višnja

Nik, ovde je svaki jubilaran - nekako da prostiš, posmrtan il' ko telegrami saučešća, bemliga..

ovo margita oce da nas razjuri :)
ma da, ne slušamo je uopšte :)
nemojte didete ljudi...
Pa jeste malo glupo, prvo omogućiš ljudima da pišu pa im onda kažeš e sad nema više...verujem da će da se vrate kad ih prođe ljutnja, ipak na blogu ima stvari zbog kojih vredi biti ovde
blogovatelj blogovatelj 20:01 06.11.2009

Re: Višnja

margos

vishnja92ovo margita oce da nas razjuri :)netje da moze, mada kapiram da ti nas je preko glave. bicemo dobri i pazicemo ti na kucu.Ma jok bre, niko neće ni da primeti... eno samo Blogovatelj se odvažio, a posle kaže 'oće da ide.... Stvarno bre, niko neće da se sigra.:)


Nije margi da ja 'ocu d' idem. Oni 'oce da me oteraju.
blogovatelj blogovatelj 20:04 06.11.2009

Re: Višnja

blogovatelj


Pa Dunja to bas i jeste problem. Dokle vise snalazenje? Zar ne moze covek da se normalno bloguje i pise?
pnbb pnbb 17:54 06.11.2009

be a good man, blah

a sad samo cekam kad ce neko da postavi sliku golemog penisa u erekciji...
blau.punkt blau.punkt 18:14 06.11.2009

Re: be a good man, blah

as you wish

tj.

bio jednom jedan ... (blog)
sve posle toga su bili prividi


pnbb pnbb 18:20 06.11.2009

Re: be a good man, blah

o , otkud ti

dal je ovo dovoljno .. videcemo
blogovatelj blogovatelj 20:08 06.11.2009

Re: be a good man, blah

Lasalvi je sampion nad sampionima
A ovde i sampinjon nad sampinjonima
gorstak95 gorstak95 19:27 06.11.2009

izvini Margita

Pre jedno sat-dva na jednom drugom kompu sam pregledao komentare i video par komentara Makse koji su me ponukali da kada dođem kući ( a to je sada) predložim da se Maksi dodeli br jedna ulica na blogu i podigne spomenik.
Međutim na nesreću, nikako ne mogu da ga pronađem otkako sam došao kući. Ne samo ta njegova dva tri komentara, već i još jedno 100-200 cirka, aproksimativno.
Eno gore se neko radovao na petstotom komentaru.
EDIt
pronašao
Maksi orden, ulica i Obeliks
Nije greška, nije
Namera je
Jes da je trebalo trista komentara , al' vredelo je čekati

ODNOSI SE NA OVAJ KOMENTAR
maksa83 16:08 06.11.2009
Preporučeno | Obavesti moderatora
Preporuka: 7
Re: iz drugog ugla
#Link

već objašnjenja kako je bilo do pojave fm-a kada je, najverovatnije, zbog greške u softveru, došlo do toga da svi možemo pisati blogove.

Vidim ovo već otpr. treći put i sad već moram da reagujem - ne znam da li ti je ovo sa "greškom u softveru" neko servirao kao objašnjenje, ili si sama zaključila, ali to prosto nije tačno, najblaže rečeno.

Ne može takva stvar da se potkrade - to je isto biznis odluka koju neko sad hoće da revidira.

Mene bi stvarno, čisto 'nako iz puke ljuCke radoznalosti zanimao tok misli tj. reasoning iza tog revidiranja.

Mislim, ne znam da li se sećaš, ali kada su nam polepili ove 92-ke (i sl brojke) na juzere ja sam iz taka provalio zašto i kako se to dešava, biznis kejs iza toga i kako idu brojke. Ova odluka (potapanje Potpalublja) me malo, aj' ne mogu da kažem - zbunjuje, nego pre - baš to - čini radoznalim. (To između ostalog, i druga osećanja su mi negativna spram tog postupka).

Apsolutni minimum je da se neko od nadležnih javi i iznese razloge. Znam da "ne mora niko da obrazlaže bla-bla-bla". Naravno da ne mora. Da ovo plaćamo, imali bi svo pravo da dignemo dževu i da im skačemo po glavi, ali ne plaćamo. Svejedno, dobra poslovna praksa diktira da se ovome pristupa sa manje arogancije, koliko god se razlozi nekome ne svideli. Najgora stvar koju možeš da uradiš je da se praviš blesav i štitiš šutnjom.
blau.punkt blau.punkt 20:10 06.11.2009

Re: izvini Margita

Najgora stvar koju možeš da uradiš je da se praviš blesav i štitiš šutnjom


u njihovom slucaju, nista novo.

ali novo bi bilo u nasem slucaju.
sta bi bilo kad bi se i blogeri od ovakvih takoreci diktatorskih ucinaka branili sutnjom ?
a bilo je u zadnje tri godine (moja prva reg. datira iz 2006) vrrrlo cudnih prevrata pri cemu:

oni = niti jednom se nisu obratili sa objasnjenjem
mi = niti jednom nismo branili svoja "prava" sutnjom.

zamislite to ?! apstinencija uvredjenix blogera. i svi cute. sta bi bilo s blogom ??
a s kucom ?
e, to da vidim, pa nek me banuju (saxrane) po ko zna koji put..

(a banovanje je bivalo zbog dizanja dzeva protiv vrsljanja biljanasrbljanovic milanalukica.. i tome slicnih svojevoljnih ponasanja osvedocenih demokrata naraslih u nekim autokratskim basticama.. mrzi me da nabrajam imena.. al ko je rodjen ovde 2006 znace.. )

'djeeenjjaaaa
margos margos 20:20 06.11.2009

Re: izvini Margita

zamislite to ?! apstinencija uvredjenix blogera. i svi cute. sta bi bilo s blogom ??

Ne vredi - ovog trenutka uglavnom ćute oni koji su ovom odlukom ili situacijom zadovoljni. Kad bismo sad mi ućutali, oni bi se raspričali.... i obrnuto.... ništanovo... ništanovo...
gordanac gordanac 19:57 06.11.2009

ček` malo...

..i stan` polako...
Jer imam da pitam do dva do tri laka pitanja bilokoga...

Prvo i pod jedan:
- u nedelju, 8.11. u 23,25 na TVb92 počinje serija "Californication", drugim rečima, nastupa - Hank Moody (toplo preporučujem kogod nije već odgledao seriju na HRT ili već bilo gde, a može i sve iz početka, s velikim zadovoljstvom)
U to ime, evo šta Hank Moody ima da kaže "about blogging":



Drugo i pod dva:

- kad na FMb92 odem na bilo čiju stranicu i "kliknem" na ikonicu "BLOG" na toj nečijoj stranici "izlistaju" mi se svi tekstovi i "klik" na naslov "odvede" direktno na tekst (na nekima je još uvek moguće komentarisanje (ono - mlađi su od sedam dana), a u mojoj VIP listi svi stoje kao i ranije i imam isti pristup za sve blogere sa FMb92 koji se ne pojavljuju inače na naslovnoj strani B92BLOG-a

Treće i pod tri:

- kad "uđem" u svoj editor obaveste me o sledećem:

U ponudjenom meniju, niže, obeležite kategorije kojima tekst pripada. Molimo Vas da to uradite i za ranije objavljene blogove, ulaskom u opciju "izmeni". Pregled po kategorijama ce na Blogu biti prikazan nakon prelaska na novi dizajn koji je u pripremi. Hvala.

Molim lepo, jesam uradila, bilo prilično dosadno to da se radi, a i mislim da ne bi smelo da se ostavlja mogućnost "više" izbora jer ondaK ne znam kako će se softver snalaziti da takav tekst (sa više "check" smesti u - kategorije, bilo koje...

Odakle info da članovi / blogeri sa FMb92 NEĆE moći pisati tekstove (postove) ?
Trenutno nemaju pristup pisanju posta?
What else is new? "Drupal" faza renoviranja design-a, rekla bih, pretpostavljajući da je osnovna ideja za re-design celog izgleda BLOGb92 da se doda i pretraživač "po kategorijama" ili da se na svojim VIP listama korisnici opredele za "kategorije", uz verovatno još kakve maštovite i kreativne inovacije.
Kakve to veze ima sa pisanjem teksta iz FMb92 korisničkog mesta ?
Kada je pravljen FM92, pravljen je SA NAMEROM da tamo SVI korisnici imaju editor za pisanje tekstova, NIJE to bila nikakva "greška" u softveru, to je bilo jasno rečeno, a "linkovanje" je počelo baš zato što je trebalo smisliti "lakši" put da se do tekstova dođe jer su bili zanimljivi.
DakleM, ima li iko stvarno informaciju da re-design BLOGb92 podrazumeva ukidanje mogućnosti za pisanje tekstova korisnika FMb92 ?

(iz čitanja komentara, a i iz osnovnog teksta ja sam razumela dve stvari:
1. korisnici nemaju pristup pisanju tekstova
2. sponatno se nametnuo zaključak da više nikada neće ni moći
Esam dobro razumela? )

Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.
AlexDunja AlexDunja 20:05 06.11.2009

Re: ček` malo...


Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.

samo nek kazu. sta god.
jer ljudi odose.
edit:
i bre:
el bilo mnogo tesko
da se napise bilo kakvo obavestenje o tome sta se dogadja?

dragoljub92 dragoljub92 20:12 06.11.2009

Re: ček` malo...

ja mislem da je to sve jedna komunističkočetničkokatpličkojudeofašističkodemokratskoledepeovskomasonskošiptarskohrvatskoslovenačkoislamskobudističkoeskimskoindijanskoindijska zavera protiv nas blogoglagoljivih blozera
margos margos 20:14 06.11.2009

Re: ček` malo...

Eto, SVI smo deo problema, kako nam on reče... :)

Glupavo je što nam se niko nije obratio i što mi ovde nagađamo i pokušavamo da sredimo problem za koji i ne znamo kakav je, koliki.... otprilike ovako:



ili ovako

vishnja92 vishnja92 20:17 06.11.2009

Re: ček` malo...

Kada je pravljen FM92, pravljen je SA NAMEROM da tamo SVI korisnici imaju editor za pisanje tekstova, NIJE to bila nikakva "greška" u softveru, to je bilo jasno rečeno, a "linkovanje" je počelo baš zato što je trebalo smisliti "lakši" put da se do tekstova dođe jer su bili zanimljivi.

editor se nalazio ovde, a kada odes na fm, isto te bacalo ovde - sva pamet se nalazila ovde :)

ja rekoh negde da je moguce da ce da srede to tamo na fmu, s tim sto to nije blogb92. nemoz' sve odjednom da se opravlja (a onda je tema presla na blogobojazljivost pa se pogubila nit)

kako razumem, Alava i jos neki su pitali i receno je da se opcija pisanja ukida. cela zbrka je u tome sto mnogi ljudi nisu ni virnuli u taj fm, niti znali da postoji.
Molim lepo, jesam uradila

streber
Blade Runner Blade Runner 20:18 06.11.2009

Re: ček` malo...

Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.

Jel ovo neki političarski spin ili imaš više informacija od prosečnog blogera?
gordanac gordanac 20:20 06.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja

Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.

samo nek kazu. sta god.
jer ljudi odose.
edit:
i bre:
el bilo mnogo tesko
da se napise bilo kakvo obavestenje o tome sta se dogadja?


nemam pojma da li je ili nije bilo teško da se daje obaveštenje
meni je pitanje - o čemu bi davali obaveštenje?
o tome da se radi re-design?
o tome da neko vreme neke opcije neće biti dostupne ?

(to je ono obaveštenje što je napisano u mom editoru i - to se menja, sada obaveštenje drugačije stoji, "bold" je, na početku editora, a bilo je na kraju i ponuđena je opcija da dodajemo nove kategorije, čega (mislim) jutros nije bilo (a ko zna kako će izgledati sutra! :))

I dok se "radio" FM bilo je povremenih nedostupnih opcija i meni se samo čini da je to i sada slučaj, kao što je povremeno i ceo blog bio - nedostupan.
FM je od početka pravljen sa namerom da - svi pišu postove, to sam htela da se podsetimo, a ja ne vidim zašto bi to menjali...
AlexDunja AlexDunja 20:21 06.11.2009

Re: ček` malo...

Molim lepo, jesam uradila


streber

nevidjeni:)
AlexDunja AlexDunja 20:23 06.11.2009

Re: ček` malo...


nemam pojma da li je ili nije bilo teško da se daje obaveštenje
meni je pitanje - o čemu bi davali obaveštenje?

pa makar o redizajnu.
koliko se secam, kada je uvodjen fm
bilo je oglasavanja urednistva...
sada nema.
niccolo niccolo 20:24 06.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja
Molim lepo, jesam uradila
streber

nevidjeni:)

Nije Gordanac jedina, i ja sam to uradio jutros
Blade Runner Blade Runner 20:26 06.11.2009

Re: ček` malo...

Nije Gordanac jedina, i ja sam to uradio jutros

ko zna, možda bi i ja
niccolo niccolo 20:27 06.11.2009

Re: ček` malo...

Blade Runner
Nije Gordanac jedina, i ja sam to uradio jutros

ko zna, možda bi i ja

gordanac gordanac 20:28 06.11.2009

Re: ček` malo...

vishnja92
Kada je pravljen FM92, pravljen je SA NAMEROM da tamo SVI korisnici imaju editor za pisanje tekstova, NIJE to bila nikakva "greška" u softveru, to je bilo jasno rečeno, a "linkovanje" je počelo baš zato što je trebalo smisliti "lakši" put da se do tekstova dođe jer su bili zanimljivi.

editor se nalazio ovde, a kada odes na fm, isto te bacalo ovde - sva pamet se nalazila ovde :)

ja rekoh negde da je moguce da ce da srede to tamo na fmu, s tim sto to nije blogb92. nemoz' sve odjednom da se opravlja (a onda je tema presla na blogobojazljivost pa se pogubila nit)

kako razumem, Alava i jos neki su pitali i receno je da se opcija pisanja ukida. cela zbrka je u tome sto mnogi ljudi nisu ni virnuli u taj fm, niti znali da postoji.
Molim lepo, jesam uradila

streber


FM nije isto što i BLOGb92, ali je program - "vezan", to sam htela da kažem, recimo kad uradiš "log in" na BLOGb92, automatski si "log in" i na FM (i vica verse).BLOG platforma je ista, ali u suštini, ako si korisnik/ca FMb92, ta te platforma tako "prepoznaje", zato takvih postova i nema na "naslovnoj", zato korisnici koji dobiju pravo da pišu na naslovnoj imaju "nove dugmiće" (sve će vi banujem style ! )

I nisam razumela da bilo ko ima informaciju da pisanja tekstova VIŠE NEMA, ako sam to negde propustila da pročitam - izvinjenje. I ostaje mi skroz nelogično, ako je tačno.

Do takvog obaveštenja - ostajem pri svojim pretpostavkama.
AlexDunja AlexDunja 20:28 06.11.2009

Re: ček` malo...

Nije Gordanac jedina, i ja sam to uradio jutros

cestitam
niccolo niccolo 20:33 06.11.2009

Re: ček` malo...

Hm, izgleda da smo i Višnja i ja omanuli za 600
AlexDunja AlexDunja 20:36 06.11.2009

Re: ček` malo...


I nisam razumela da bilo ko ima informaciju da pisanja tekstova VIŠE NEMA, ako sam to negde propustila da pročitam - izvinjenje. I ostaje mi skroz nelogično, ako je tačno.

korisnici koji nemaju autorsku opciju na blogu
nemaju mogucnost da pisu tekstove.

iz onoga sto su rekli oni koji su se obratili moderaciji, urednistvu
nekom tamo: zakljucuje se
da:
opcija za pisanje nije ni zamisljena prvobitno( sto smo znali
svi mi koji smo se upisali ovde kao komentatori)
ali: sto je neobicno za svu silu onih koji su ovde dosli u poslednjih godinu ipo
i imali opciju napisi novi text.
ijos jednom:
oni koji su se obratili nadleznima
dobili su arogantni deo disklejmera
koji kaze da kuca zadrzava pravo da menja pravila bez obrazozlenja.
ok. sa tim smo se slozili kada smo ovde dosli.
alli;
bilo bi lepo & pristojno
da nam se kaze
o cemu se radi u ovoj zavrzlami.
jer. i mi smo kuca.
gordanac gordanac 20:40 06.11.2009

Re: ček` malo...

Blade Runner
Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.

Jel ovo neki političarski spin ili imaš više informacija od prosečnog blogera?

Nemam nikakav "višak" informacija, samo sam čitala ovaj post i komentare i povezala sa izgledom mog editora jutros i večeras i sa teškoćama pristupa raznim opcijama na FMb92 i sa novim izgledom te stranice.
Ništa više.

Inače, htela sam da pišem tekst baš o - "verzijama informacija, spletkama i pojmarošima" i "primerima iz života" te vrste, ali sam umesto toga "čekirala" stare tekstove, pa me prošla volja...
gordanac gordanac 20:44 06.11.2009

Re: ček` malo...

da:
opcija za pisanje nije ni zamisljena prvobitno

Ali, to nije tačno, upravo suprotno - ITEKAKO je zamišljena prvobitno, otuda i moji stari tekstovi o FM i blogovima sa FM, u taj deo sam potpuno sigurna.

O svemu drugom ne umem da kažem ništa, ali da je opcija BILA zamišljena i NAMENJENA tome da SVI pišu tekstove - to pouzdano znam.
I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.
Blade Runner Blade Runner 20:46 06.11.2009

Re: ček` malo...

samo sam čitala ovaj post i komentare i povezala sa izgledom mog editora jutros i večeras i sa teškoćama pristupa raznim opcijama na FMb92 i sa novim izgledom te stranice.
Ništa više.

pretpostavka je znači validna kao i ostale odavde samo iz optimističkijeg ugla
vishnja92 vishnja92 20:46 06.11.2009

Re: ček` malo...

Hm, izgleda da smo i Višnja i ja omanuli za 600

AD digla
AlexDunja AlexDunja 20:48 06.11.2009

Re: ček` malo...

I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.

e, ne vidim ni ja:)
malo sam nervno emotivna:))
svasta nesto izgresih u prethodnom komentaru:))
i stilski i na kaskaturi:)))
slatko, ne desava mi se to cesto.

prvobitno se odnosilo na stari blog, drupal secas se:)
tada si mogo da se ukljucis samo kao komentator.
AlexDunja AlexDunja 20:50 06.11.2009

Re: ček` malo...

AD digla

ona To radi bez problema
niccolo niccolo 20:52 06.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja
AD digla

ona To radi bez problema

Bili Piton Bili Piton 20:56 06.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja

ona To radi bez problema


Nobody Does It Better
gordanac gordanac 20:58 06.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja
I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.

e, ne vidim ni ja:)
malo sam nervno emotivna:))
svasta nesto izgresih u prethodnom komentaru:))
i stilski i na kaskaturi:)))
slatko, ne desava mi se to cesto.

prvobitno se odnosilo na stari blog, drupal secas se:)
tada si mogo da se ukljucis samo kao komentator.


Drupal...nadnaravno biće koje je izazivalo i epsko-lirsko-dodolske momente ..

AlexDunja AlexDunja 21:06 06.11.2009

Re: ček` malo...

Nobody Does It Better

bili, nic:))
sway me more:))
Kazezoze Kazezoze 21:19 06.11.2009

Re: ček` malo...

gordanac
da:
opcija za pisanje nije ni zamisljena prvobitno

Ali, to nije tačno, upravo suprotno - ITEKAKO je zamišljena prvobitno, otuda i moji stari tekstovi o FM i blogovima sa FM, u taj deo sam potpuno sigurna.

O svemu drugom ne umem da kažem ništa, ali da je opcija BILA zamišljena i NAMENJENA tome da SVI pišu tekstove - to pouzdano znam.
I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.

pa nije zamishljena, jer bi u tom sluchaju moderacija imala pristup kotlarnici.
po meni, problem je nastao greskom jer su blogeri, zbog laksheg pristupa blogu, na fm-u dobili opciju da se direktno povezhu sa blogom. tu je nastao problem jer su i novopridoshli blogeri, kao i oni bez opcije za pisanje, dobili nove dugmice i mogli da pishu svoje tekstove. dovoljno je bilo da se registrujesh na blogu ili na fm-u i da imash direktan pristup blogu sa opcijom za pisanje. prilikom spajanja fm-a i bloga b92, blog je zadrzhao svoje opcije moderisanja, ali ne i za fm korisnike. sada ukidaju neke dugmice fm korisnicima (u narodu poznatim kao "magovi potpalublja), kako bi reshili u startu napravljen problem.
maksa83 maksa83 21:20 06.11.2009

Re: ček` malo...


Prvo i pod jedan:
- u nedelju, 8.11. u 23,25 na TVb92 počinje serija "Californication", drugim rečima, nastupa - Hank Moody (toplo preporučujem kogod nije već odgledao seriju na HRT ili već bilo gde, a može i sve iz početka, s velikim zadovoljstvom)
U to ime, evo šta Hank Moody ima da kaže "about blogging":

Ako ga B92 bude sekao reklamama kao što sve seče reklamama, izeš pos'o. Živio Inspektor Torrente (tamna strana Interneta, heroj koji je od pornografije i spama preuzeo na sebe 90% saobraćaja ; ) - živio, i peta epizoda treće sezone koju sam upravo odgledao.

U to ime, evo šta Hank Moody ima da kaže "about blogging":

Koga zanima, na tom klipu sa leve strane (onaj što ga intervjuiše) je Henry Rollins, a evo šta Henry Rollins ima da kaže na temu tegova: Henry Rollins on Iron. Mnogo jako, čist testosteronski zen.

Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.

Meni to nema mnogo smisla. Mislim, naopako mi. Ne mogu da zamislim scenario u kome bi redizajn (pazi - re-di-zajn) zahtevao da se Potpalublje ukine a sve ostalo nastavi da radi. To ako pričamo o redizajnu, a promena koncepcije, e to je već nešto drugo, i tu može da bude tumbanja i lomljave. A ovo je tumbanje i lomljava.
gordanac gordanac 21:33 06.11.2009

Re: ček` malo...

Ako ga B92 bude sekao reklamama kao što sve seče reklamama, izeš pos'o. Živio Inspektor Torrente (tamna strana Interneta, heroj koji je od pornografije i spama preuzeo na sebe 90% saobraćaja ; ) - živio, i peta epizoda treće sezone koju sam upravo odgledao.

Kasnim četiri epizode. Neoprostivo.
(strah od reklama delimo...msleeeeeeem, neće valjda...)
Koga zanima, na tom klipu sa leve strane (onaj što ga intervjuiše) je Henry Rollins, a evo šta Henry Rollins ima da kaže na temu tegova: Henry Rollins on Iron. Mnogo jako, čist testosteronski zen.

:))))))))))))))))
Idi, bre, makso!
Meni to nema mnogo smisla. Mislim, naopako mi. Ne mogu da zamislim scenario u kome bi redizajn (pazi - re-di-zajn) zahtevao da se Potpalublje ukine a sve ostalo nastavi da radi. To ako pričamo o redizajnu, a promena koncepcije, e to je već nešto drugo, i tu može da bude tumbanja i lomljave. A ovo je tumbanje i lomljava.


Mudro zboriš, makso, mudro.

Ostaje nam nada u kakav čestiti softver koji će "podivljati" i slobodan lutati svima nama nedostupnim prostorima interneta...
gorstak95 gorstak95 21:42 06.11.2009

Re: ček` malo...


Kazezoze

pa nije zamishljena, jer bi u tom sluchaju moderacija imala pristup kotlarnici.

ovo nikada nismo nedvosmisleno utvrdili. Nije bilo brisanja komentara u kotlarnici ali nije nedvosmisleno utvr]eno da moderacija nije imala pristup. Kotlarnica se kontrolisala kroz banovanje komentatora.

prilikom spajanja fm-a i bloga b92, blog je zadrzhao svoje opcije moderisanja, ali ne i za fm korisnike.

ovo isto nisam baš siguran


maksa83
Meni to nema mnogo smisla. Mislim, naopako mi. Ne mogu da zamislim scenario u kome bi redizajn (pazi - re-di-zajn) zahtevao da se Potpalublje ukine a sve ostalo nastavi da radi. To ako pričamo o redizajnu, a promena koncepcije, e to je već nešto drugo, i tu može da bude tumbanja i lomljave. A ovo je tumbanje i lomljava.

Šta reći , ništa rad nogama, ništa pleksus, odmah direkt.
Nije dobar za opklade



Gordanac
da:
opcija za pisanje nije ni zamisljena prvobitno
Ali, to nije tačno, upravo suprotno - ITEKAKO je zamišljena prvobitno, otuda i moji stari tekstovi o FM i blogovima sa FM, u taj deo sam potpuno sigurna.

O svemu drugom ne umem da kažem ništa, ali da je opcija BILA zamišljena i NAMENJENA tome da SVI pišu tekstove - to pouzdano znam.
I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.


nadam se da si u pravu za prvobitnu zamisao

no izgleda ipak da se menja

Hvala u svakom slučaju
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:45 06.11.2009

Re: ček` malo...

gordanac
AlexDunja

i bre:
el bilo mnogo tesko
da se napise bilo kakvo obavestenje o tome sta se dogadja?

nemam pojma da li je ili nije bilo teško da se daje obaveštenje
meni je pitanje - o čemu bi davali obaveštenje?



maksa83 maksa83 21:59 06.11.2009

Re: ček` malo...

Šta reći , ništa rad nogama, ništa pleksus, odmah direkt.
Nije dobar za opklade

Dec d uej aha-aha aj lajk it aha aha.

bauer. bauer. 22:03 06.11.2009

Re: ček` malo...

Henry Rollins on Iron.

Pazi, i ovaj je štovalac Mišime? Ništa nije slučajno.
I, lepo kaze čovek, snaga je najbolji način da se izborimo sa slabošću
noboole noboole 22:23 06.11.2009

Re: ček` malo...

maksa83

...
Koga zanima, na tom klipu sa leve strane (onaj što ga intervjuiše) je Henry Rollins, a evo šta Henry Rollins ima da kaže na temu tegova: Henry Rollins on Iron. Mnogo jako, čist testosteronski zen.

...


Uzmimo u obzir da je to covek koji je napravio "Liar".
Atomski mrav Atomski mrav 23:06 06.11.2009

Re: ček` malo...

.
maksa83 maksa83 00:36 07.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja
jer. i mi smo kuca.

AD, ovo me podseti (začudo - ne na vic, nego) na stihove iz (moje omiljene) pesme jednog kanadskog pesnika koji je ovde gostovao pre neki mesec:

Yes you who must leave
everything that you cannot control
It begins with your family,
but soon it comes around to your soul

Ostatak
blogovatelj blogovatelj 00:52 07.11.2009

Re: ček` malo...

AlexDunja
Meni se nameće zaključak da je problem "privremen", dok ceo re-design "blog ne padne u potpunosti" ili dok nam se ne "objavi" da pisanje tekstova korisnika FMb92 više nje moguće.samo nek kazu. sta god.jer ljudi odose.edit:i bre:el bilo mnogo teskoda se napise bilo kakvo obavestenje o tome sta se dogadja?


Ja to sve vreme i pricam. A puna im usta transparentnosti.
duchesse duchesse 11:26 07.11.2009

Re: ček` malo...

blogovatelj
A puna im usta transparentnosti.


solcence solcence 13:00 07.11.2009

Re: ček` malo...

Kazezoze
gordanac
da:
opcija za pisanje nije ni zamisljena prvobitno

Ali, to nije tačno, upravo suprotno - ITEKAKO je zamišljena prvobitno, otuda i moji stari tekstovi o FM i blogovima sa FM, u taj deo sam potpuno sigurna.

O svemu drugom ne umem da kažem ništa, ali da je opcija BILA zamišljena i NAMENJENA tome da SVI pišu tekstove - to pouzdano znam.
I - ponavljam: ne vidim nijednog razloga da se to menja.

pa nije zamishljena, jer bi u tom sluchaju moderacija imala pristup kotlarnici.
po meni, problem je nastao greskom jer su blogeri, zbog laksheg pristupa blogu, na fm-u dobili opciju da se direktno povezhu sa blogom. tu je nastao problem jer su i novopridoshli blogeri, kao i oni bez opcije za pisanje, dobili nove dugmice i mogli da pishu svoje tekstove. dovoljno je bilo da se registrujesh na blogu ili na fm-u i da imash direktan pristup blogu sa opcijom za pisanje. prilikom spajanja fm-a i bloga b92, blog je zadrzhao svoje opcije moderisanja, ali ne i za fm korisnike. sada ukidaju neke dugmice fm korisnicima (u narodu poznatim kao "magovi potpalublja), kako bi reshili u startu napravljen problem.
]

ja se nisam prijavila na FM, vec na blog b92..i to je islo tako sto sam link zatekla na fb-u za jedan tekst, cini mi se o nekoj knjizi...ne secam se vise kojoj. Medju prvim procitanim blogovima, nalazi se i Alex Dunjin blog, cini mi se, o Hajdi...Ne razumem ovo ukidanje...Imali su toliki broj tekstova...reportera, pisaca, itd...koji su to radili potpuno besplatno-pisali tekstove! Sta je problem? Kriticnost? Ili kriticna masa? Mislim da nije bilo toliko tekstova, Ovo je svakako osiromasenje bloga. Mozda nisu hteli da budu odgovorni za ono sto neko bilo ko pise na njihovom sajtu..pa ovako je lakse kontrolisati situaciju. Ali zasto se plasiti pisane reci i slobode govora i pisanja? Koga su ugrozavali blogeri iz potpalublja?Potpalublje samo moze biti prednost, a me mana ovog bloga. Ili smo svi skupa zgresili nesto?
margos margos 15:24 07.11.2009

Re: ček` malo...

Ili smo svi skupa zgresili nesto?

Nismo. Jednostavno - kao što već napisah, mislim da je količina blogova u potpalublju prevazišla njihova očekivanja i tehničku mogućnost moderisanja (nadgledanja, zapravo, jer su samo mogli da ukinu nalog i banuju blogera, ali ne i da brišu komentare), a ujedno smanjila posetu naslovnoj i VIP autorima. To im, kao vlasniku nije odgovaralo.

Nama, koji smo tu od pre fm-a, odluka deluje prilično logično, te smo stoga pomirljivi (kako nas mnogi doživljavaju), no razumem da je vama to van pameti. Najbesmislenije što možemo da radimo je da se jedni na druge ljutimo.






Atomski mrav Atomski mrav 16:15 07.11.2009

Re: ček` malo...

a ujedno smanjila posetu naslovnoj i VIP autorima

Ovo je možda i ključno u celoj stvari.
Nama, koji smo tu od pre fm-a, odluka deluje prilično logično, te smo stoga pomirljivi

Pa nije baš svima, govori u svoje ime...
blogovatelj blogovatelj 16:35 07.11.2009

Re: ček` malo...

blogovatelj


Blagodarim

blogovatelj blogovatelj 16:58 07.11.2009

Re: ček` malo...

Nismo. Jednostavno - kao što već napisah, mislim da je količina blogova u potpalublju prevazišla njihova očekivanja i tehničku mogućnost moderisanja (nadgledanja, zapravo, jer su samo mogli da ukinu nalog i banuju blogera, ali ne i da brišu komentare), a ujedno smanjila posetu naslovnoj i VIP autorima.


Bravo margos ! ! !

Konacno smo stigli do poente ! ! !


Zamisli hiljade ljudi koji pisu, a neko mora to da kontrolise.
Sad sam dobio pismo na priv. pretpostavljam od "visoke zvanicnice" koja, opet pretpostavljam, radi nesto vezano za blog. Kazem da su ovo pretpostavke jer uopste ne znam ko je.
Samo joj nik znam, vidjao sam ga tu i tamo, necu ga reci naravno, zbog zastite njene privatnosti. Mogla je bar da se predstavi, ali izgleda da nisam dostojan toga.
Malo mi lupa packe.
Valjda postajem opasnost po sistem posle napisana tri bloga od kojih:

1. Jedan niko nije komentarisao, jer je stajao u podrumu sedam dana, pa ga niko nije ni video. A ja nisam hteo da saljem privatne poruke ljudima da ih ne bih gnjavio

2. Jedan posvecen Federiku Feliniju

3. Jedan posvecen Milanu Mladenovicu

Stvarno postajem opasan po sistem...
vishnja92 vishnja92 19:38 07.11.2009

Re: ček` malo...

Sad sam dobio pismo na priv. pretpostavljam od "visoke zvanicnice" koja, opet pretpostavljam, radi nesto vezano za blog. Kazem da su ovo pretpostavke jer uopste ne znam ko je.
Samo joj nik znam, vidjao sam ga tu i tamo, necu ga reci naravno, zbog zastite njene privatnosti. Mogla je bar da se predstavi, ali izgleda da nisam dostojan toga.
Malo mi lupa packe.
Valjda postajem opasnost po sistem posle napisana tri bloga



malo si sebi dao suvise na znacaju, zar ne mislis to?
'vishnja92'
neverovatno je
da Goca napise ovo
Ostaje mi da nas sve jako, jako zamolim za samodisciplinu, za "uzdržavanje" od ostavljanja komentara i samo za glasanje.


a da ti i pored toga tamo ostavis svoj komentar?!

zasto mislis da ces neuvazavanjem bilo cega i bilo koga na ovom blogu postici ono sto zelis?

nisam visoka zvanicnica, moja pozicija ovde je ista kao tvoja, predstavila sam se (automatski, jer u zaglavlju poruke postoji moj nick) a packu ti jesam lupila, sve u nadi da ces posle desetina ovde ostavljenih komentara mozda bar promisliti pre nego sto krenes sa upropascavanjem bloga gordanac.
(imala sam i neku tanku nadu da tu njenu molbu jednostavno nisi procitao, posto sam tu sklonost ka necitanju snimila ovde u vise navrata)

nemam obicaj da pp saljem nepoznatima (retko i poznatima), ali posle svega sto si ovde napisao dodjes mi kao nekakav bliski (mada nezeljeni) rodjak.

tvoj odgovor sam, naravno, izostavila, jer:
- tako veli disklejmer
- ne zelim javno da te brukam
Alava Alava 19:44 07.11.2009

Re: ček` malo...

Jeah, to mi kaži, na trenutak sam pomislila da nema ništa od 700 komentara, sad bogami pucamo i na 800, samo dok ljudi provale ovo dešavanje.

Višnja visoka zvaničnica, xixixixi
vishnja92 vishnja92 19:48 07.11.2009

Re: ček` malo...



ne koristim, ne koristim, al kad iskoristim onda se zahebem
(pp, mislim)
blogovatelj blogovatelj 19:57 07.11.2009

Re: ček` malo...

vishnja92


Mnogo si u grcu.
Opusti se maksimalno, sta se primas kao saucesce.
Evo, javila se "visoka zvanicnica" sad znate i ko je to.
Pa Visnjice, da li pristajes da ti lepo iskopiras sta si ti meni privatnom postom poslala, a ja cu da iskopiram sta sam ja odgovorio. To je za sada dva pisma i dva odgovora.
A evo ljudi tu pa neka klikaju da kazu jesam li ja u pravu ili ti?
Drugim recima, jel' smes da stanes na crtu?
Ovde isto moram da napomenem da si ti inicirala celokupnu prepisku, ja tebi ni u ludilo ne bih napisao privatno pismo bilo kakve sadzine u kome negodujem. Ako bih negodovao, postavio bih komentar ovde da svi vide, kao sto uostalom radim. Sta ima da gnjavim bilo koga bilo kakvim pismima!
Alava Alava 20:03 07.11.2009

Re: ček` malo...

Pa Visnjice, da li pristajes da ti lepo iskopiras sta si ti meni privatnom postom poslala,

Ja mislila da kad kažeš kako ne voliš da čitaš da je to onako - figurativno. Ti izgleda stvarno ne čitaš. Već je okačila šta je ona tebi napisala.
blogovatelj blogovatelj 20:07 07.11.2009

Re: ček` malo...

Alava


Nisam na to mislio, nego da stavimo dva komentara, jedan pored drugog, sa brojem preporuka 0 u isto vreme.
I onda klikovi rade.
A ti sad samo ubacujes trole i cekas da kliknes 700-ti komentar
Provalio sam te
vishnja92 vishnja92 20:08 07.11.2009

Re: ček` malo...

gordanac je molila da se tamo ne ostavljaju komentari, a ja sam, eto, resila da to ispostujem pa sam ti se obratila preko pp. tvoj i rastinjakov komentar su podugo tamo stajali jedini i tebi je to izgledalo sasvim ok?

opusti se ti i mani me svojih dijagnoza, leba ti. ponasas se ko da te ovde neko u'apsio, daleko bilo, a pritom dajes sebi za pravo da osobama sa onakvim integritetom lepis onakve epitete jutros, bez da trepnes.

e pa vidis, jeste da svi ovde imamo pravo da kazemo sta zelimo (dok je po disklejmeru, jel ) ali jeste i da svi imamo pravo da reagujemo ako neciji nastup dozivljavamo kao maltretiranje, a ja tvoj dozivljavam, da prostis.

a na crtu stani nekom sebi ravnom, batali mene tih svojih blogovateljskih igara. eno ti fm pun takvih slicnih tebi pa se crtajte do mile volje.

lep pozdrau, over&out.
vishnja92 vishnja92 20:10 07.11.2009

Re: ček` malo...

Nisam na to mislio, nego da stavimo dva komentara, jedan pored drugog, sa brojem preporuka 0 u isto vreme.
I onda klikovi rade.

i za tu igricu ovde imas mnogo podobnijih pacijenata nego sto sam ja.
blogovatelj blogovatelj 20:14 07.11.2009

Re: ček` malo...

*novo


Kazem ja da si malo nervozna. a i nespremna da stavis svoj intelektualni kredibilitet na proveru.
Pozdrav, vise ne komentarisem nista sto ti napises i molim te da me zaobilazis.
Ja tebe sigurno hocu, kao sto i jesam dok nisi pocela da smaras privatnim pismima.
Have a nice day!
margos margos 20:18 07.11.2009

Re: ček` malo...

Pa nije baš svima, govori u svoje ime...

Ok, izvini. Meni je prilično logično - a razloge sam navela više puta, i nemaju veze sa sviđa mi se ili ne. volim ili ne, drago mi je ili ne - već logično zbog interesa domaćina Kuće.
margos margos 21:20 07.11.2009

Re: ček` malo...

Bravo margos ! ! !

Konacno smo stigli do poente ! ! !

Zamisli hiljade ljudi koji pisu, a neko mora to da kontrolise.

Blogovatelju, pokušavam da skapiram što si tako reagovao na Snežanin komentar, što se kačiš s Višnjom i šta si ovim komentarom meni rekao?
Ozbiljno pitam - nisam bila danas uz blog, pa sam malo ispustila nit.



blogovatelj blogovatelj 21:45 07.11.2009

Re: ček` malo...

Bravo margos ! ! !

Konacno smo stigli do poente ! ! !

Zamisli hiljade ljudi koji pisu, a neko mora to da kontrolise.


Poenta je da ako previse ljudi pise, a neko zeli da ima kontrolu nad napisanim, on mora da zaposli dosta kontrolora. A to kosta/
Kao i obicno, kad se trazi poenta, najlakse se stvari shvate ako gledas kuda novac ide, kao sto to jednom lepo rece Nenad Canak.
Ne kacim se sa Visnjom, Visnja se kaci sa mnom. Prva mi je slala privatne poruke itd, itd. mrzi me sad da pisem o svemu opet... Moraces da procitas...
Na Snezanin komentar sam reagovao jer se nisam slagao sa njim, opet me mrzi da pisem, moraces da procitas redom sta smo pisali, predugo je za objasnjavanje.
margos margos 21:52 07.11.2009

Re: ček` malo...

Ok, Blogi, pročitaću :)

Ne postižem, al ću da se potrudim.
rastinjak rastinjak 01:43 08.11.2009

Re: ček` malo...

tvoj i rastinjakov komentar su podugo tamo stajali jedini i tebi je to izgledalo sasvim ok?


Višnjice a gde je meni pp? Okrpi me a ja o tom pojma nemam...

Ako si pročitala moj komentar, on se odnosio na formulaciju pitanja. FMb92 i blog b92 nisu isto, za fm nisam ni znao niti sam se koristio njime, tako da anketa koju je gordanac postavila nije po meni dobro formulisana, što ne znači da sam u pravu, gordanac je mogla da ubriše komentar ukoliko je toliko nekorektan i postavljen uprkos molbi da se ne postavljaju komentari.
vishnja92 vishnja92 09:35 08.11.2009

Re: ček` malo...

dobro jutro :)
Višnjice a gde je meni pp? Okrpi me a ja o tom pojma nemam...

sad cu da ti posaljem jedan 'nako, da te mine zelja.

nisam okrpila tebe nego tvoj postupak: pogle trenerovu reakciju na tu temu - a i mi ostali smo se osecali slicno (ja veoma) iako nismo iz Novog Sada pa smo skloni upadanju u rec dok nas se ne podseti :)

ja sam nekoliko puta bila u napasti da gordanac napisem pp (juce mi je bio takav neki pp dan) ali sam odustala. poenta (moja) nije u sadrzaju komentara kome tamo jeste ili nije mesto, nego u tome da komentara prema zamisli autora uopste nije trebalo da bude.

e sad, svesna opasnosti da rasprava moze da krene ponovo ispocetka, reci cu jos i ovo: ti si delovao kao neko ko je rekao sta ima i zavrsio s tim, a blogovatelj ne (moj licni utisak, i ja se zbog njega izvinjavam) - otud njemu pp.

ne znam da li si primetio, na kratko se pojavio i treci komentar kao replika na trecu glasacku kutiju pa je - nestao, verujem, u skladu sa zeljom komentatora.
gordanac (to, mislim, znas - nisi ovde novi) nikad ne brise komentare na svojim blogovima. nikad.

uf.
e. jos nesto: ja vise o ovoj temi necu vise da diskutujem jer sam rekla sta sam mislila, a sve dalje price bi bile ponavljanje recenog, tako da se unapred izvinjavam.

ete.

rastinjak rastinjak 12:24 08.11.2009

Re: ček` malo...

sad cu da ti posaljem jedan 'nako, da te mine zelja


kamo mi je pp, još ga nema

vishnja92 vishnja92 13:45 08.11.2009

Re: ček` malo...

poslala
deca me nedeljom zavrte u krug, kakav slogirani ringispil

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 06:16 07.11.2009

Procitao sam

sve komentare ali ne bih da komentarisem dok se tacno ne sazna o cemu se radi. A to da se i posle dva dana i ovolikog preganjanja ovde, jos nije pojavio moderator, urednik/ca ili vec neko sa B92 da kaze o cemu se to radi, bilo kroz vest na info strani, blog ili makar komentar, je izuzetno neprofesionalno i vise nego ocigledan izraz nepostovanja prema korisnicima.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:03 07.11.2009

...

javljam se samo zbog ponovnog pominjanja vipa i nevipa.
naime, meni je isti dat pre nekog izvesnog vremena, gde mi je u mailu objašnjeno kako imam svoju publiku i kako su moji tekstovi blablabla. ja se uredno zahvalila izrazivši sumnju u narečeno, a sve u razmišljanju da poklon uljudno ne prihvatim (razlozi sasvim nebitni za čitaoce ovom prilikom), ali sam odustala od te ideje, pomislivši da će mi naslovna strana biti potrebna kao nekoć, kad sam išla redom i molila blogere da mi objave tekst, jer je za jedno dete veoma važno bilo da ga što više ljudi pročita.
L&M, odlutah.

mnogi blogeri su, (a to nikako nema veze sa tim što uredništvo nije našlo za shodno i obznani kakvu-takvu odluku i objašnjenje) uvredjeni jer su želeli da pišu. sad mene zanima, ukoliko žele da pišu šta ih sprečava da to čine na nekom drugom portalu (kao što to neki već i čine), nego žale zlu sudbu i pljuju po devedesetdvojci (da ne pomenem patetiku, kada se neko oprašta od ljudi ovdi, a registrovan pre dva-tri meseca: misleem, šta reći? možda će maksa da ima vic i na ovu temu)?! odavde se, sasvim tiho oprostilo mnooogooo kvalitetnih ljudi posle višegodišnjeg blogovanja (razlozi se takodje mogu naći ovdi, pa da ne ponavljam) i ja sam, bez obzira što nikog od njih nisam poznavala i koliko god patetično zvučalo: osetila da će nedostajati i ovom mestu, a i meni na neki način.

jednom sam prilikom pisala supermodu, jer tekst koji je objavio neko (a bio je u mojoj, onoj listi) nije bio vidljiv, te me je zanimalo zašto (zabune posle uvodjenja fm-a). odgovorili su mi odmak i dali objašnjenje koje je više puta moglo biti objavljeno ovdi.

moram da napišem i ovo:
mnogi misle da će lupanjem preporuka dobiti/zaslužiti odredjeni status, ili da će to uticati na, ne znam ni ja šta. jedino što se u datoj situaciji menja je da imaš rulju spremnu da klikne na dugmence i ti budeš srećan i zadovoljan.
s' druge strane, postoje blogeri koji nakekeče jedva 10-ak preporuka, a tekstovi su im fenomenalni, da ne kažem možda i najbolji na ovom portalu. medjutim, nije zanimljivo tamo se družiti, jer moraš zaista nešto da napišeš: s' obzirom da komentar sačinjen od jedne jedine reči (za koji bi ja uvela trajni ban) ništa ne znači. čak je, (ponavljam se i izvinjavam se zbog toga) jedan od ovdašnjih popularnih Vblogera predlagao da se Vstatus ukine onima koji imaju malu čitanost, mali broj preporuka i, mislim da ga ovde citiram: ne održavaju svoj blog redovno.
hoću da kažem da se u mnogim situacijama ovo mesto svelo na to koliko preporuka imaš, te da sam utiska da se manje čita a više piše. (kakoonobešerečepesnik, alexdunja?) takodje sam utiska da mnogi (a evo gore objasnih i zašto) uporno ne prave razliku izmedju kvantiteta i kvaliteta. (naravno, ovde se može uskočiti sa onim - potražnja, potražnja, ali ne bih to dalje komentarisala)

ukratko,
nemam pojma zašto ostavih ovaj komentar,
al' kud je šestoikusur komentara, tu će i ovaj.
vishnja92 vishnja92 08:15 07.11.2009

Re: ...

da onda ne kazem onu rec na koju si uvela trajni ban :)
rastinjak rastinjak 08:31 07.11.2009

Re: ...

nemam pojma zašto ostavih ovaj komentar


Podržavam, u pravu si
blogovatelj blogovatelj 08:40 07.11.2009

Re: ...

nemam pojma zašto ostavih ovaj komentar,
al' kud je šestoikusur komentara, tu će i ovaj.


Ja mislim da si komentar morala da ostavis tamo gde ih ima po deset, ali su svi kvalitetni.
Ovde ih ima samo dve trecine od hiljadu, a tebi kako vidim nije potrebna rulja koja je spremna da klikne na dugmence da bi bila srecna i zadovoljna.
Nemoj molim te da se ljutis i pogresno da me shvatis, ali to se zove demagogija.
maksa83 maksa83 08:54 07.11.2009

Re: ...

(da ne pomenem patetiku, kada se neko oprašta od ljudi ovdi, a registrovan pre dva-tri meseca: misleem, šta reći? možda će maksa da ima vic i na ovu temu)?!

Nemam - skrhan sam suzama i emocijama koje naviru kad zamislim taj prizor, pa me ovaj put to (ja sam prosto biće i imam dva moda asocijacije - ili na vic ili na neku pesmu od The Smiths) asocira na stih iz pesme London od D Smic:

"And you think they're sad because you're leaving,
bud did you see jealousy in the eyes
of the ones who had to stay behind?"

Šta god pričali - imam ja i meku stranu, znaš.

Sve te asocijacije na rastanak, mahanje maramicom, čežnja, rastajemo-se-mi ... o-ouu, evo ga, osećam kako dolazi ... vic.

Daj sledeći zadatak.

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:54 07.11.2009

Re: ...

Nemoj molim te da se ljutis i pogresno da me shvatis, ali to se zove demagogija.

jujujuju, kako da se ljutim, molimvas!
pa ovo je kompliment: da i ja jednom budem vlas.

neego, nešto si pomešao oko kvalitetnih komentara i magičnog broja deset. nije deset komentara, nego deset preporuka, što ne znači da ima deset komentara: može da ima i 0 komentara. a i te komentare i preporuke i broj deset i kvalitet si nešto izmešao. jedino što si u pravu je da mi ne treba rulja.

i da,
ovde ništa nije pod moranje,
a ja ću da ostavljam komentare tamo gde želim.

o mojoj zadovoljštini ne bih, to je već intima...
vishnja92 vishnja92 08:58 07.11.2009

Re: ...

Nemoj molim te da se ljutis i pogresno da me shvatis, ali to se zove demagogija.

a ti snezanu poznajes (njene tekstove, stavove, sve), pa si ovo sto je gore rekla procitao kao demagogiju?

malo citanja nije na odmet, nije bas sve u pisanju

edit - dok sam skuvala kafu eto i nje...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:12 07.11.2009

Re: ...

ja sam prosto biće i imam dva moda asocijacije - ili na vic ili na neku pesmu od The Smiths

u to ime, moja asocijacija.
(mod nebitan)
Daj sledeći zadatak.

:)
____
a da ne množim komentare,
qq, što je opasna ova višnja kad odbranjuje ljude. (a sve stojeći na jednoj nozi)
blogovatelj blogovatelj 09:18 07.11.2009

Re: ...

neego, nešto si pomešao oko kvalitetnih komentara i magičnog broja deset. nije deset komentara, nego deset preporuka, što ne znači da ima deset komentara: može da ima i 0 komentara. a i te komentare i preporuke i broj deset i kvalitet si nešto izmešao. jedino što si u pravu je da mi ne treba rulja.

i da,
ovde ništa nije pod moranje,
a ja ću da ostavljam komentare tamo gde želim.

o mojoj zadovoljštini ne bih, to je već intima...


Moguce da sam pomesao, ali si poruku shvatila.
Samo ne razumem kad ti ne treba rulja sta trazis ovde. Naravno da ti niko ne brani da dodjes, samo sama kazes da ti to ne odgovara, a ipak si tu.
Ostavljaj komentare, zato i jesi na blogu. Kao da ti je to neko branio?!
I nemoj o svojoj zadovoljstini, ipak je to intima!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana