Život| Životni stil

Zidne novine iz... tišine

margos RSS / 05.11.2009. u 15:48

Ovo je zahvalnica talasu koji je mnoge autore izneo na površinu i učinio ovo mesto mnogo bogatijim.  

Trajao je, otprilike, 16 meseci.

 listen_to_the_silence.jpg

 

Bilo je lepo, bilo je kvalitetno, bilo je zabavno.... nadam se - biće opet.

 

 

 



Komentari (1156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:38 05.11.2009

'

vishnja92 vishnja92 22:42 05.11.2009

Re: '

stigao :)))))
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:56 05.11.2009

Re: '

Evo sad, čitam i... šta da kažem, nego...
Bili Piton Bili Piton 22:51 05.11.2009

Zasto


sve sto je lepo ima kraj



Nadam se da ovo nije finalno stanje stvari - potpalublje, kao data mogucnost svima da pisu je nesto najbolje sto se blogu desilo od kad sam se registrovao.
Alava Alava 22:58 05.11.2009

/*-

Koliko sam shvatila, pravi se stariji i lepši blog. Eno i nekih povratnika na naslovnoj. Slutim ...



***

ivana23 ivana23 23:03 05.11.2009

Re: /*-

Alava
Koliko sam shvatila, pravi se stariji i lepši blog. Eno i nekih povratnika na naslovnoj. Slutim ...

Bravo...
gorstak92 gorstak92 23:08 05.11.2009

Re: /*-

A možda nam dođu i oni što se oprostiše?

Wow!
A možda bude izbora?
Da počnem da skupljam potpise?
Alava Alava 23:15 05.11.2009

Re: /*-

Aj se samo na brzaka dogovorimo da svi pređemo ovdi na drugu stranu. Meni maxine ćarolije baš i ne šljakaju kako valja, pa tek iz desetog provalim nekoliko komentara na prvoj.
gorstak92 gorstak92 23:15 05.11.2009

Šta ti je reklama

Margos vidi ovo:)))

link
Za tačno 60min od objavljivanja reklame kod tebe Spajdermen je dospeo na listu najaktivnijih grupa
margos margos 23:45 05.11.2009

Re: Šta ti je reklama

Vid'la:))))
Pišete ko za nagradu.
gorstak92 gorstak92 23:48 05.11.2009

Re: Šta ti je reklama

margos
Vid'la:))))
Pišete ko za nagradu.

Pa kad nam ne daju u ovom dvorištu da se sigramo:(
bogumilaf bogumilaf 23:53 05.11.2009

Ima li koga?

Ima li koga (moderatori npr) ko bi mogao da objasni o čemu se radi?
Da li se radi o nekim izmenama ili je u pitanju opet neka fora sa RRA?

P.S. Potrebno je nekako objasniti ljudima šta se dešava, valjda... Ili stvarno postajemo "nebeska" džamahirija?
margos margos 00:47 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Potrebno je nekako objasniti ljudima šta se dešava, valjda...

S ovim valjda, sve je rečeno.
Nadam se (još uvek) da će nam objasniti.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 01:12 06.11.2009

Re: Ima li koga?

margos
Potrebno je nekako objasniti ljudima šta se dešava, valjda...

S ovim valjda, sve je rečeno.
Nadam se (još uvek) da će nam objasniti.



Zasto mi je normalno sto si se jedina ti margos javila sa ovim postom? Zasto se niko od VIP-ovaca nije javio makar nekim postom? VIP se dobija rodjenjem kao titula? Nismo zasluzili nikakvo obrazlozenje? Ko smo mi? Mali ljudi sa raznim nikovima, nekim interesantnim pricama, sad ce neko da nam objasni, ma bas ih briga! Oholost i na ovom mestu. Nekako se osecam bezveze jer necu imati prilike da citam one koji su mnogo interesantniji a i pismeniji od nedodirljivih.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:17 06.11.2009

Re: Ima li koga?

зашто мислиш да вип аутори знају ишта више од тебе о овоме? ја сам, на прмер, о целој работи чуо јутрос овде код маргос. и знам о свему тачно колико и ти.
opetnaistommestu opetnaistommestu 01:22 06.11.2009

Re: Ima li koga?

bogumilaf
Ili stvarno postajemo "nebeska" džamahirija?

Blogosiljaj me Moderatore, grešio sam!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:24 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Zasto se niko od VIP-ovaca nije javio makar nekim postom?

Pa, nije bilo potrebe. Sve je lepo izobjasnila Visnja koja je najdublje usla u dusu Supermoda.
Nego, ljudi dragi...., evo da i ja malko prorokujem - sve ce se srediti, sve ce opet biti lepo i fino, bice caskanja i bice smeha i muzike...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 01:46 06.11.2009

Re: Ima li koga?

marco_de.manccini
зашто мислиш да вип аутори знају ишта више од тебе о овоме? ја сам, на прмер, о целој работи чуо јутрос овде код маргос. и знам о свему тачно колико и ти.


Ne mislim da ste znali, nego uvek margos- sto da nekoga iz potpalublja ucini vidljivim, sto da pokusa da razjasni nerazjasnjeno, uvek je normalno da margos bude ta. Na to sam mislila.
gorstak92 gorstak92 01:54 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Ninoslav Randjelovic
Zasto se niko od VIP-ovaca nije javio makar nekim postom?

Pa, nije bilo potrebe. Sve je lepo izobjasnila Visnja koja je najdublje usla u dusu Supermoda.
Nego, ljudi dragi...., evo da i ja malko prorokujem - sve ce se srediti, sve ce opet biti lepo i fino, bice caskanja i bice smeha i muzike...

marco_de.manccini marco_de.manccini 02:10 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Ne mislim da ste znali, nego uvek margos- sto da nekoga iz potpalublja ucini vidljivim, sto da pokusa da razjasni nerazjasnjeno, uvek je normalno da margos bude ta. Na to sam mislila.

јесте, нормално је, маргос је та зато што жели да буде та. и безвезе је пребацивати јој што је и сада, као и увек, била најбржа и пребацивати другима што нису. не видим проблем где разговарамо. ево ту смо, разговарамо, мени се не допада идеја и волео бих да постоји (и још боље да је постојало) саопштење/објашњење, волео бих да је све урађено транспарентније некако. али ја имам утицаја на то колико и ти, колико и маргос, колико и горштак, ...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 02:16 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Eto !

Cek' onda joshte da prorokujem kad se vec to tako brzo ostvaruje:
Margos ce da bide na naslovnoj (onoj sa velikim "N";
Visnja ce da bide autorica;
Predrage ce da pishe fenomenalne knjizevne prikaze;
Unfak ce da ostane nekozumiran, ali i na dalje obozavan;
Svakog dana ce se blogovatelji na blogu tapsati po ledjima i cestitati..., a urednistvu bloga ce se neprestano uvlaciti u dusu oni blogovatelji koji su pokazali da znaju kako se to radi...
I nesto licno:
AO ce da ostane moj brat, kao i Blejd i miloradkakmar i jos njih 375...sto su mi braca...
A sestara ce da mi preostane 473...


margos margos 02:21 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Zasto mi je normalno sto si se jedina ti margos javila sa ovim postom?

Evo, DIIM, Marko ti je odgovorio na sva druga pitanja. A to što ti je normalno da sam ja to 'napisala' - pa i to ti je odgovorio. Ne volim prozivanja tog tipa 'zašto nije neko drugi'. Ne volim ni ta stalna upoređivanja. Neko bljesne pa nestane. Ovo je ipak prolazno mesto. Za ove tri godine - prošlo je i svojevoljno otišlo mnogo ljudi, a o brisanim i banovanima i da ne pričam.

Što reče moj ljubimac u VB-u 'zajebano je ovde emotivno se vezivati'. :)

PS Najbolje je kad na pet mesta pišemo o vakcinaciji pa se ne zna gde je ko kome šta odgovorio...
gorstak92 gorstak92 02:30 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Ninoslav Randjelovic
Eto !

Cek' onda joshte da prorokujem kad se vec to tako brzo ostvaruje:
Margos ce da bide na naslovnoj (onoj sa velikim "N";
Visnja ce da bide autorica;
Predrage ce da pishe fenomenalne knjizevne prikaze;
Unfak ce da ostane nekozumiran, ali i na dalje obozavan;
Svakog dana ce se blogovatelji na blogu tapsati po ledjima i cestitati..., a urednistvu bloga ce se neprestano uvlaciti u dusu oni blogovatelji koji su pokazali da znaju kako se to radi...
I nesto licno:
AO ce da ostane moj brat, kao i Blejd i miloradkakmar i jos njih 375...sto su mi braca...
A sestara ce da mi preostane 473...


Jel koristiš karte?

Hteo bih da pitam ... u finansijskoj sam krizi... kako da skinem parnu magiju?

marco
али ја имам утицаја на то колико и ти, колико и маргос, колико и горштак, ...

Jel se sabiraju uticaji ili se računa najveći od navedenih?
margos margos 02:39 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Margos ce da bide na naslovnoj (onoj sa velikim "N"

Misliš?
I ti misliš da je ovo pisanije s tim ciljem? Slaba ti ta kugla...
Evo jedna bolja:

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:02 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Hteo bih da pitam ... u finansijskoj sam krizi... kako da skinem parnu magiju?

Burazeru, to vec ne znam...., cim saznam javljam. Tj., ako ikako prezivim ovu moju... krizu javljam ti kako se to desilo. Jer, moci cu to samo uz neku taku magiju. Parnu.

I ti misliš da je ovo pisanije s tim ciljem?

Margos, ne mislim to. Ucinjelo mi se samo da ides ka vrhu ovog naseg blogeta. Tako racionalna, smirena i setna.
Sa merom, dakako.

margos margos 03:12 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Ucinjelo mi se samo da ides ka vrhu ovog naseg blogeta.

Ma jok.
Tako racionalna, smirena i setna.

Takav mi trenutni horoskop.:)
I da, prvi dan nakon dugo vremena da me nije mučio želudac, može mi se da budem smirena. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Ninoslav Randjelovic
Predrage ce da pishe fenomenalne knjizevne prikaze;

Хвала ти на овом лепом мишљењу.
(Или си можда мислио на Предрага Аздејковића, па не треба да ти се захваљујем?)
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:50 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Margos
Što reče moj ljubimac u VB-u 'zajebano je ovde emotivno se vezivati'. :)

Dobro primećeno.

To i meni moj dvojnik (sotona!) povremeno govori!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:23 06.11.2009

Re: Ima li koga?

(Или си можда мислио на Предрага Аздејковића, па не треба да ти се захваљујем?)

Ne znam tog coveka. Tebe sam upoznao, na blogetu..
Hvala ti sto si mi se zahvalio.

solcence solcence 17:03 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Da pustim i ja glas...mene veza , net zeza...pa taman napisem komentar i prekine se...juce tako...sad vidim da nema mog komenta...Jel moze neko da mi kaze kako se dobija ta pozicija "autorska"...eto ja je nisam ni koristila do sada...ali da znam cisto, za ubuduce...Ako moze malo pojasnjenja za nas nove na blogu.? Unapred hvala. Mozda necu biti na netu i u mogucnosti da zahvalim, ovih dana, ali bi bilo dragoceno da ostane to zapisano, pa da pogledam kasnije. Dodacu te margos u moj vip. ako nisam dosada..nisam sigurna...da li sam. Zao mi je zbog ovih promena...jos ne shvatam sta i kako ce biti, ali ako necemo moci da pratimo "ne vip " blogere to je bedak... jer ja samo njih pratih...zanimljiviji su, brate mnogo. A ne znam po kom kriterijumu se dobija vip status...videh da su neki imali, pa izgubili...
Bili Piton Bili Piton 17:15 06.11.2009

Re: Ima li koga?


solcence
Jel moze neko da mi kaze kako se dobija ta pozicija "autorska"....


Koliko shvatam urednistvo je to koje svakom pojedinacnom blogeru moze da ponudi autorsku opciju, koja podrazumeva objavljivanje tekstova na "hronoloskoj" (naslovnoj) stranici, sa mogucom perspektivom VIP statusa u buducnosti.

Isprva su autorske opcije nudjene on the strength of one's comments, tokom potpalublja je bilo on the strength of one's comments and actual published texts, a sada je opet samo ono prvo.

Prirodno je da se oni koji su se registrovali u vremenskom procepu u kome su vec samom registracijom dobijali mogucnost i da pisu a ne samo komentarisu sada osecaju zakinutim i ostecenim. Zbog toga mislim da je nekakvo saopstenje, makar i kurtoazno, bilo neophodno.
margos margos 17:19 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Bili, potpuno si u pravu i niko to ne spori.
Ja se pole ova 24 sata života ovog bloga osećam kao bolničarka na frontu - preživele šaljem da se bore gde treba - a ne da druge povređene optužuju što su im rane manje. :(
4krofnica 4krofnica 19:12 06.11.2009

Re: Ima li koga?

ko kaze da ovde ima neprijateljskih blogera, -koga ne mrzi da izbroji koliko puta na ovom postu se jedno te isto ponovo objasnjavalo svima kojima nije jasno sta se desava.....

why can't we all be friends??
but, we CAN!

Zbog toga mislim da je nekakvo saopstenje, makar i kurtoazno, bilo neophodno.

neki su trazili od moderacije odgovor i dobili ga
blogovatelj blogovatelj 19:48 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Svakog dana ce se blogovatelji na blogu tapsati po ledjima i cestitati..., a urednistvu bloga ce se neprestano uvlaciti u dusu oni blogovatelji koji su pokazali da znaju kako se to radi...


Jel ovo ima veze sa mnom, ili si rec "blogovatelj" koristio umesto reci "bloger" ?
margos margos 19:57 06.11.2009

Re: Ima li koga?

neki su trazili od moderacije odgovor i dobili ga

Rejlem je to još negde postovao pa sam videla, ali ti mnogo hvala što si linkovala ovde.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:30 06.11.2009

Re: Ima li koga?

Jel ovo ima veze sa mnom, ili si rec "blogovatelj" koristio umesto reci "bloger" ?

Mislio sam na "blogere", a narocito na one koji vole da se igraju na blogu u baletankama (sa djonovima) i da tumace, objasnjavaju svoje obozavane Autoritete.... dok samarima i psovkama sire ljubav, budizam ili sta im vec padne na blogopamet....
vishnja92 vishnja92 10:40 07.11.2009

Re: Ima li koga?

narocito na one koji vole da se igraju na blogu u baletankama (sa djonovima) i da tumace, objasnjavaju svoje obozavane Autoritete.... dok samarima i psovkama sire ljubav, budizam ili sta im vec padne na blogopamet....

jel ovako, Ninoslave?

prestani da me vuces za kikice, prosetaj po Adi i odmori malo zucnu kesu.
nisi zanimljiv.
dunja73 dunja73 00:32 06.11.2009

--

Kiselu Vocku treba malo pospricati nekim herbicidom
sta radi sve uz blagoslov " Netankih mozgova "...tz , tz , tz...
margos margos 00:36 06.11.2009

Re: --

Kome ti to?
dunja73 dunja73 00:52 06.11.2009

Re: --

Sto su slatka ova tri frajera ..
ma salim se malo , nego ovo na j slovo sto pevaju , jel to sramota okaciti ili
neku englesku verziju da nadjem ?

nikome , sto mora nekome , et , nikome , takoitako je
nicko .. (meni bar-em)
margos margos 01:05 06.11.2009

Re: --

nego ovo na j slovo sto pevaju , jel to sramota okaciti ili

OK je... baš danas vidim na b92 najavu nečega što će ići na tv-u nedeljom posle ponoći o tome na j, pa mislim da je tvoj prilog u duhu te najave. :)))
Ja glupa - ni pogledala momke nisam, moram ponovo...c c c... godineeee.... ne valja mi pos'o...


Edit: ni jedan nije moj tip , al sam makar pogledala, ispravila grešku. :)
dunja73 dunja73 01:23 06.11.2009

Re: --

makar pogledala

zaovar i to ..
opetnaistommestu opetnaistommestu 01:43 06.11.2009

Meni nešto nije jasno

Mislio sam da postoje VIP blogeri i blogeri pa da su sad jedini koji imaju mogućnost pisanja VIPovci, ali vidim da se na naslovnoj pojavljuju tekstovi VIP i neVIP blogera. Znači da postoje tri grupe korisnika. A šta razlikuje ove neVIP koji i dalje objavljuju od neVIP koji više ne mogu da pišu (sem te očigledne činjenice)?
margos margos 02:02 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Imali smo tri varijante - VIP, to su oni koji se automatski vide na naslovnici, zatim autore sa autorskom opcijom - oni se pojavlju kad odeš na 'hronološki' i na naslovnoj strani ima lista i jednih i drugih. Postojala je i treća mogučnost - blogeri koji su pisali na svojoj strani, do njih se dolazilo ili preko Fibonačijevog linka, ili kad klikneš na njihov profil pa pogledaš njihove tekstove. To je 'potpalublje'.

E od danas, tj juče - negde oko 14 časova, Uredništvo je ukinulo potpalublju mogućnost pisanja blogova koja je postojala od jula prošle godine kada je uvedem fm b92 - i kao greška u softveru se pojavila ta mogućnost da svi blogeri pišu. U potpalublju nije bilo moderacije, ali, kada bi neko preterao (po disklajmeru) ili kada su se pojavljivali klonovi, moderacija je banovala takve blogere.

I dalje na fm-u postoji mogućnost da svi pišu, samo je drugačije i daleko nepreglednije za komentarisanje nego ovde.
opetnaistommestu opetnaistommestu 02:32 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Nije svima dozvoljeno da pišu na fm-u. Probao sam i neće. Pa, ostaje da čekamo i vidim o šta će se desiti. Sas jedne strane razumem, ali sa druge strane je totalno kretenski. Ne znam...
margos margos 02:41 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Zaista ne znam - molila sam Gorstaka da objasni, al on se okupirao oko Spajdermena, pa ne stiže da nam se posveti. Mora da može - jer ako ne može - e to onda nije dobro. :(
vishnja92 vishnja92 09:12 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Mora da može - jer ako ne može - e to onda nije dobro. :(

ne moze margos, pa rekoh ti jos juce.
el ti citas moje komentare uopste?

hm, vidim da se nadrndanost (skoro pa ocekivano) preusmerila na lakse mete - al ko ti kriv (a i meni)

dakle - potpuno kapiram ljude koji su dosli ovde i zatekli opciju pisanja na profilu - oni su tu mogucnost doziveli kao integralan deo ovog mesta, kao bogom dano pravo i nacin funkcionisanja bloga. zato sam i pisala ono gore, jer je ocito da su mnogi zbunjeni.
ono sto ne kapiram je da ljudi koji su ovde od ranije i koji znaju kakav je blog bio, i koji znaju da je mogucnost pisanja na profilu bila slucajna i privremena, reaguju kao uvredjena deca. bilo je ocigledno da ne moze da traje, ponavljam. o-ci-gle-dno.
jos manje kapiram veselnike koji su, buduci da su autori, izgubili daleko manje nego ja, ali su svejedno svoj pravednicki bes resili da istresu na meni ovakvoj (blogobojazljivoj valjda), zasto - zato, moze im se.

jos nesto: ovde iznosim svoje misljenje a ne prenosim tudje (ponajmanje moderatorske i urednicke) stavove i objasnjenja (i cudim se previdjanju ociglednog od strane mnogih, pritom). ako neko misli drugacije a ne zna sta ce sa sobom nek potrazi floriana na fm-u. popljuvavanje mene iza ledja mu je omiljeni sport, valjda sebi tako ispunjava dan.
endersgame endersgame 09:29 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Ali sad sam tek obratio paznju.....ako ce ovo da bude zatvorena forma objavljivanja textova istaknutih i priznatih-onda to ne moze da se nazove BLOG...jer....BLOG svuda gde postoji -postoji samo kao otvorena forma.....
Uslovi za registrovanje mogu biti razliciti....negde minimalni-negde rigorozni sa gomilom provera....ali ko god da se registruje na BLOG-u registruje se kao AUTOR SVOG BLOGA a ne ko komentator i pasivni posmatrac....

Ako promene naziv iz B92BLOG u nesto drugo onda sta da radim...to je sto je...ali tamo jos uvek pise BLOG....

To je kao kada bi pustali sve na utakmicu ali da ne smeju da izadju na tribine .....nelogicno ...smesno....i zastrasujuce....

No ...ko sto rekoh...videcemo....ja tipujem da je u pitanju samo sredjivanje i tehnikalije a ne "obracun" ili ukidanje...
Unfuckable Unfuckable 09:55 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

ok, verovatno nisi stigao da pročitaš baš sve komentare : od kada postoji blog B92, autorstvo se dobijalo po pozivu uredništva, a registracija se vršila samo i isključivo na blogu b92 uz davanje mejl adrese. Jedno vreme blog uopšte nije primao nove registracije nego smo imali neku vrstu pozivnica (5 komada) koje smo mogli, kao registrovani, da pošaljemo kome mislimo da bi trebalo.
To praktično znači da nisu svi mogli da pišu, ali jesu mogli da komentarišu. Dakle, svi su komentatori i to je osnovna stvar kod ovog i ovakvog bloga, bar ja tako mislim : malo njih se zaista "rodilo" sa autorskom opcijom u "ustima".
Vremenom je uredništvo kontaktiralo pojedine komentatore i predlagalo im da i oni počnu da pišu - što su neki prihvatili a neki nisu, i tako je funkcionisala cela ta stvar.
Nastankom FM, po meni - neke vrste (potpuno) neuspele kopije fejsbuka, zbog softverske "uvezanosti" (ili već čega) došlo je do toga da svako ko se prijavi na fm ( a da se ne lažemo : prijavljivao se i Kurta i Murta) ima i mogućnost pisanja bloga, koji se vidi na fm, ali se može videti i sa bloga B92, koji je do tada potpuno autonomno funkcionisao.
Moderacija jednostavno u takvim uslovima nije mogla normalno da funkcioniše a time ni da kontroliše sadržaj na jednom od najčitanijih i najposećenijih srpskih (aišire) portala, tako da je taj "fm deo bloga" ili "potpalublje" bio zaista šaroliko mesto, u svakom smislu, a mnogi komentatori iznad su sasvim dobro opisali i dobre i loše strane tog mesta.
Bilo kako bilo, ja lično mislim - a kada samo malo premotam film - da je blog jako mnogo dobio otkrivanjem vanserijskih autora i komentatora koji su se registrovali na fm i pridružili se blogozajednici, jer kada samo pogledam ko je sve isplivao do autorske opcije (uz par nečasnih ali neizbežnih blamova i promašaja) mogu da kažem da sam zadovoljan.
maksa83 maksa83 09:58 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Nastankom FM, po meni - neke vrste (potpuno) neuspele kopije fejsbuka

Da budemo precizni, ideja je verovatno bila da bude kopija last.fm-a
Alava Alava 10:13 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Unfuckable

Upravo tako.
Da ja još malo dosolim.

Promene uslova korišćenja

... RDP B92 a.d. može da promeni ili ukine servise na B92.fm s vremena na
vreme, iz bilo kog razloga, i bez najave, bez odgovornosti prema vama ili
bilo kom trećem licu.
Link

I naravno najvažnija stvar od svih
To praktično znači da nisu svi mogli da pišu, ali jesu mogli da komentarišu. Dakle, svi su komentatori i to je osnovna stvar kod ovog i ovakvog bloga,

Ovo je po meni najvažnije, ono što je (po meni) glavno obeležje ovog mesta jesu upravo fantastični komentatori i njihovi fantastični komentari. Tako da svi oni koji su se registrovali na B92 VIP Blogu putem fm-a, a kako vidimo ni registracija pa ni komentarisanje samim tim nije bila moguća pre fm-a, i dalje ostaju registrovani, i dalje će imati mogućnost da komentarišu.
endersgame endersgame 10:13 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Ma procirao sam sve to.....ali BLOG nisu izmislili ni B92 ni moderatori ni urednistvo....BLOG je BLOG....znas i sam kako je nastao i za cega sluzi...
To sto su oni u startu tako napravili pa posle prosirili ne znaci da ce sad da vrate na staro....jer onda to ne bi bio BLOG nego zidne ili E-novine ili sta vec.....
Kao sto rekoh....ima tu dosta tehnickih pitanja koja treba da se rese a nemaju veze ni sa autorskim pravima a ni sa temama ili konkretnim ljudima....

Nesto slicno se desavalo ranije sa internet provajderima.....odes da otvoris nalog i odaberes FLAT RATE paket....posle mesec dana te zovu kuci..."E brate....aj nemoj toliko da vuces...ili cemo da te ogranicimo..."....pa cekaj...onda to nije FLAT RATE nego nesto drugo...tako isto i sa BLOGOM....

Nekako sam optimista...ne znam zasto....dugo sam na NET-u i bilo me je svuda.....ko ona narodna-bolje da ti se desi ono sto ti zena pomisli nego majka.....svako sumnja na najgore....a mozda i nije sve bas tako crno...videcemo...
vishnja92 vishnja92 10:19 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

ti brkas blog i javni blog servis.
Alava Alava 10:24 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Ma procirao sam sve to.....ali BLOG nisu izmislili ni B92 ni moderatori ni urednistvo....BLOG je BLOG....znas i sam kako je nastao i za cega sluzi...

Predlažem da proviriš ovde

Daklem

Šta je blog?
Blog je nastao od reči web log, što u prevodu znači web dnevnik. Blog predstavlja vrstu sajta gde se tekstovi pojavljuju u obrnuto hronološkom redosledu. Blog najčešće nudi opcije komentarisanja tekstova i vesti i trebalo bi da se često ažurira. Zbog toga blog predstavlja moderan način komunikacije osoba sa svojom ciljnom grupom, omogućava veliku interaktivnost a tekstovi su obično manje suvoparni nego na većini “običnih” sajtova. Danas postoje blogovi o praktično svakoj temi.

Registrovao/la sam se, da li mogu da otvorim blog na B92 Blog?
Nakon što ste se registrovali, ne dobijate automatski mogućnost kreiranja svog bloga.
Registracija vam omogućava da komentarišete tekstove sa jedinstvenim korisničkim imenom.
B92 Blog nije javni blog servis. Postoji nekoliko dobrih servisa koji nude opciju da svako besplatno otvori svoj blog.
Komentari koje budete pisali uticaće na mogućnost da dobijete pravo da otvorite blog.

endersgame endersgame 11:02 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

vishnja92
ti brkas blog i javni blog servis.


Ne ja....oni....kada sam otvarao nalog ovde-otvarao sam blog.....kada sam ga otvorio svaki put kada kliknem na profil gore u levom uglu pise "B92BLOG-CLANOVI-ENDERSGAME".....ne pise komentator....ili registrovani korisnik...pise CLAN....a u opciji profila je pisalo (vise ne pise) "Dodaj BLOGERA u svoju VIP listu ".....e pa sad...
Ja se jesam prijavio ovde samo iz razloga da pisem....naravno da procitam i tudje textove i da upoznam ljude....ali prvo i osnovno da pisem blog.....ali nisam se ja samoproglasio za blogera nego oni....ko sad tu sta mesa i zasto-ne znam...ali ako ne budem imao opciju da pisem svoj blog makar to bilo i underwater umesto u potpalublju-odo ja....
...ne nerviram se previse ....ako imaju oni prava da promene uslove imam i ja da se ne slozim sa tim...
..a sve vas koji ste pisali ovde cu opet naci....i citati....jer nema te politike koja moze da me ubedi da svi vi ne valjate ili da ne smem da vas citam....
Mogu vas banovati...izbrisati i svojatati vase tekstove-ja znam istinu i bas me briga....
....da ne bude ono-"vidimo se u nekom drugom zivotu" ali .....ma znate vec...prirasli ste mi srcu i necu odustati od svih vas (da vas ne nabrajam jer je spisak poduzi )

I pored svega- veseli pozdrav
vishnja92 vishnja92 11:08 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

aj za pocetak, ako ti je mnogo da citas sve komentare, procitaj onaj gornji unfov i Alavin ispod, jel ok? jer ovako mozemo da se vrtimo u krug do prekosutra.

i tebi veseli pozdrav .
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:12 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Last FM je miljama ispred B92 FM. I pri tom ne mislim da je u pitanju samo muzička kolekcija, mislim na integrisanje u sistem, hardversku zahtevnost koja je daleko manja u korist last fm-a i mogućnost integracije servisa sa omiljinem plejerom. Kako recimo korisnik da sluša muziku npr a ne može da ima ekvilajzer, stvaaarno. A pri tom mu flash greje procesor ko kvarcnu da je upalio.
blogovatelj blogovatelj 16:46 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

Alava

UnfuckableUpravo tako.Da ja još malo dosolim.Promene uslova korišćenja... RDP B92 a.d. može da promeni ili ukine servise na B92.fm s vremena navreme, iz bilo kog razloga, i bez najave, bez odgovornosti prema vama ilibilo kom trećem licu. LinkI naravno najvažnija stvar od svih
To praktično znači da nisu svi mogli da pišu, ali jesu mogli da komentarišu. Dakle, svi su komentatori i to je osnovna stvar kod ovog i ovakvog bloga,Ovo je po meni najvažnije, ono što je (po meni) glavno obeležje ovog mesta jesu upravo fantastični komentatori i njihovi fantastični komentari. Tako da svi oni koji su se registrovali na B92 VIP Blogu putem fm-a, a kako vidimo ni registracija pa ni komentarisanje samim tim nije bila moguća pre fm-a, i dalje ostaju registrovani, i dalje će imati mogućnost da komentarišu.


Alava, meni tu sad nesto nije jasno.
1. To nesto sto se zove FM je meni nepoznato bilo dok nisam poceo da citam ovo sto je margos pokrenula.
2. Ja sam se prijavio redovno na blog sajta B92 i dobio opciju da pisem tekstove, sto je valjda i normalno jer rec Blog je skracenica od "Web Log" i svaki blog na svetu bi treballo da bude to. Ne moraju oni mene da stavljaju na naslovnu, niko od njih to nije ni trazio. Neka me ostave da pisem pod palubom, naci cu ja sam citaoce, imam dovoljno mozga da znam kako to da uradim. I to je cak i bolje, jer nece dolaziti na moj blog i oni sa koca i konopca, nego meni dragi ljudi sa kojima cu moci normalno da komuniciram.
3. Sad bi oni hteli da komentarisem, a da ne pisem. To ce malo teze ici. bar u mom slucaju. Ima toliko blogova na ovom netu, otici cu negde gde mogu da pisem kao covek. Kao sto rekoh ranije, to je stvar trzista. Ako hoce musteriju (mene) red je da i oni nesto odrade. Mozda ce neko da pita kakva sam ja to musterija. E pa jesam, jer moje klikove oni broje i kad naplacuju reklame to je i te kako bitno.
vishnja92 vishnja92 16:52 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

dobio opciju da pisem tekstove, sto je valjda i normalno jer rec Blog je skracenica od "Web Log" i svaki blog na svetu bi treballo da bude to



valjda na svakoj strani treba po jednom. dakle, disklejmer:
Autorska opcija (mogućnost pisanja bloga) se dobija samo po pozivu B92.

B92 VIP blog nije javni blog servis i nemamo obavezu da svim registrovanim korisnicima odobrimo da vode svoj blog.

i jos ovo:
Kao sto rekoh ranije, to je stvar trzista. Ako hoce musteriju (mene) red je da i oni nesto odrade. Mozda ce neko da pita kakva sam ja to musterija.

nisi musterija vec korisnik, a pored registrovanih korisnika bloga postoji mnogo veci broj neregistrovanih citalaca koji su ciljna grupa uredjivacke politike.

ps - boldovanje moje
blogovatelj blogovatelj 19:47 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

vishnja92 10:52 06.11.2009


Visnja sad opet novi niz pitanja. Sve si divno citirala disklejmere koje sam btw proicitao kad sam se registrovao. Sve sam to znao, ali postavljam pitanje "Zasto?!"
1. Zasto su mi dali autorsku opciju u momentu registracije?
2. Posto su mi vec dali autorsku opciju, zasto je sada ukidaju? Sta sam ja to napisao sto je uzrokovalo ukidanje nekih mojih prava koja sam imao kao registrovani korisnik? Ja razumem da ako se nekome ukidaju prava, to je "zbog necega" dok ovde koliko vidim ukidaju se "ni zbog cega"
Tako je bar u svakoj civilizovanoj drzavi. Ako ti se prava ukidaju, nije bitno koja prava, bar te obaveste zasto!
To sto oni rade asocira na totalitarizam, Ovde koristim eufemizam (Al se rimuje, nije samo bocvena pesnik )
Sve ovo implicira zakljucak da se oni kao nekoga boje/ Koga? Cega?
Jesu li ti korisnici remetili sistem i poredak sajta i firme? Ako i jesu, zasto ne izbace one koji to jesu radili?
Previse pitanja... A umesto odgovora citiranje disklejmera...

PS. - boldovanje moje
vishnja92 vishnja92 19:51 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

znas sta, ja sam malo umorna. odgovore imas na puno mesta, stvar je tvoje dobre volje da li ces ih razumeti ili ne.

edit: mozda ti moze pomoci dragoljubov komentar
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:06 06.11.2009

Re: Meni nešto nije jasno

1. Zasto su mi dali autorsku opciju u momentu registracije?

Ama nisu. Dobio si mogućnost da pišeš blog vidljiv na tvom profilu (i onima koji te stave na svoju listu), a to nije autorska opcija. To se desilo zato što si se registrovao u tih poslednjih šestnaest meseci. Malo se ovde vrtimo u krug, a neprecizna terminologija poput pogrešno upotrebljene "autorske opcije" ne doprinosi izlaženju iz kruga.
endersgame endersgame 09:20 06.11.2009

Mozda sam samo optimista ali...

Procitao sam sve komentare.....poslao PP moderatoru sa molbom za objasnjenje....i.....nesto razmisljam...

....mislim da je u pitanju pre sredjivanje i sortiranje tekstova uzevsi u obzir nove opcije koje sam video za odabir teme....posto potpalublje dnevno izbacuje dosta tekstova logicno je bilo da se ukinu i opcije IZMENI i DODAJ NOVI TEXT kako bi se vec objavljeni tekstovi mogli svrstati i rasporediti i time pruziti mogucnost citaocima da textove traze i po temama.....iskreno se nadam da je u pitanju samo UPDATE i azuriranje (ili prebacivanje baze podataka) i da ce se uskoro (dan-dva) sve vratiti na staro samo sa novim opcijama....ovo kazem zato sto sam cesto do sada bio u slicnim situacijama kada sam pomisljao svasta i sumnjao na kojekakve moderatorske i belosvetske zavere protiv mene i mojih kolega a na kraju se ispostavljalo da je u pitanju cisto tehnicka problematika.....drugim recima programer a ne urednik,je to uradio kako bi zavrsio posao u odredjnom roku i kako treba....

Naravno...ovo je samo moje misljenje.....strpecu se do tada..mada sam bas danas hteo da okacim jos dva moja texta

Veseli pozdrav svim mojim kolegama blogerima......
maksa83 maksa83 09:41 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

drugim recima programer a ne urednik,je to uradio kako bi zavrsio posao u odredjnom roku i kako treba....

Ne bih rekao.

1) Ne menja se implementacija sajta zarad administrativnih poslova. Bar ja to nikad nisam video. Da je u pitanju tako nešto svima bi pogasili mogućnost da pišu. Ovako nema smisla.

2) Ako sistem nije redundantan (tj. ne postoji backup/stand-in server koji je replika originalnog tako da može da ga zameni tokom administrativnih operacija i održavanja) te stvari se obavljaju tako što se objavi unapred da će se desiti maintenance downtime, sve se pogasi, promeni, i popali po izvršenim izmenama.

Tako da - ovo je biznis odluka, a ne tehnička odluka.

Veruj mi, posle svog ovog vremena mislim da umem da ih raspoznam.

(Kad rekoh raspoznam - Brajoviću, jedva uspevam da sagledam tu reč u njenom pređašnjem značenju, došla mi je u rang pljeskavice)


P.S. Voleo bih da grešim, ali računam da se verovatnoća za to u ovom slučaju kreće oko 2%. Ipak, i to je neka verovatnoća.
4krofnica 4krofnica 10:12 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

sad mi je kliknulo.....
tacno sam provalila kad je moderacija pocela predanije da radi posao, kad je dosao UK ambasador!
batofkors!
secam se koliko je radila moderacija na valjda trecem postu....e sad kakve veze ima to sa podzemljem, ne znam, ali tu je bio neki triger da krenu da se isciscuju stvari, nek mi neko kaze da nisam u pravu...

E: izvini makso sto sam se nepovezano vezala za tvoj komentar
endersgame endersgame 10:21 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

4krofnica
sad mi je kliknulo.....
tacno sam provalila kad je moderacija pocela predanije da radi posao, kad je dosao UK ambasador!
batofkors!
secam se koliko je radila moderacija na valjda trecem postu....e sad kakve veze ima to sa podzemljem, ne znam, ali tu je bio neki triger da krenu da se isciscuju stvari, nek mi neko kaze da nisam u pravu...

Pa to je otprilike i vreme kada sam ja dosao na BLOG
...mozda je sve to u stvari zbog mene ?

...da budemo iskreni...ja sam prvo mislio da sam banovan ili ogranicen u opcijama zbog neceg sto sam rekao....a fala bogu pa sam imao cast da moji komentari budu izbrisani i da budem zabranjen da komentarisem jednom VIP blogeru njegove tekstove...znaci i ja sam paranoicno pomislio da je do mene.....ali onda sam nasao ovaj blog pa mi je laknulo....e sad se setih poslednje scene iz filma SEX PARTIJSKI NEPRIJATELJ br1.
..kada na sastanku traze da se doticni drug svaler javi sam....pa se svi jave....sem onoga na koga su mislili
4krofnica 4krofnica 10:35 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

ti si se izborio za naslovnu...

cek jel si dobio i ti bogat meni kao Unf., mislim za pisanje teksta?
duchesse duchesse 10:44 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

Iščitala dobar deo komentara i mogu samo da kažem
Pritom, pre nekog vremena, pitam moderaciju ko ima autorska prava na textove koje objavim, ja ili sajt, i oni ne umeju da mi odgovore, pa pitaće urednicu, pa pitaće advokatsku kancelariju i na kraju ništa.
Sad mi je drago što nisam objavljivala više tekstova.
endersgame endersgame 10:47 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

4krofnica
ti si se izborio za naslovnu...

cek jel si dobio i ti bogat meni kao Unf., mislim za pisanje teksta?


Ma jok bre.....samo sam citao komentare i video sliku kako izgleda koju je neko zakacio uvde....kakva naslovna

Pazi...em sam poslednji dosao...em sam se zamerio nekim VIP blogerima....znaci ako mene ture na naslovnu onda stvarno nema pravde na ovom svetu
Bojan Budimac Bojan Budimac 10:50 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

Pritom, pre nekog vremena, pitam moderaciju ko ima autorska prava na textove koje objavim, ja ili sajt

Koliko ja kapiram (Niccolo, reaguj) autorska prava su tvoja, objavljivanjem samo daješ sajtu kopirajt (i to ne eksluzivan, mislim, možeš taj isti tekst objavljivati gde god).
4krofnica 4krofnica 11:01 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

kakva naslovna

uuupsss. sori, mistakemistake....
vishnja92 vishnja92 11:01 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

jel to znaci da za recenicu "dragi drugari, ovo pisem zbog slajfnice izbaci blogera iz vip liste" mogu da tuzim koga ocu ako je pokrade? meeee-dzik!
autor hbte
endersgame endersgame 11:08 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

4krofnica
kakva naslovna

uuupsss. sori, mistakemistake....


Ma da vidis kako sam odma otisao na svoj profil da proverim
Pomislio sam da ti znas nesto sto ja ne znam pa sam se ponadao
4krofnica 4krofnica 11:31 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

'Ma da vidis kako sam odma otisao na svoj profil da proverim'

a meni ama bas nista ne znaci ko je vip a ko blip.
duchesse duchesse 11:34 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

endersgame

Enders, ako negde emigriraš, obavesti, da se čitamo.
duchesse duchesse 11:38 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

4krofnica
a meni ama bas nista ne znaci ko je vip a ko blip.

Moja VIP lista je 51-49% u korist neVIPovaca, ali šta ćeš. Što bi se BlogB92 razlikovao od čegagod u Srbiji gde ako nisi Nekome Neko moraš da budeš Jednostavno Niko.
endersgame endersgame 11:50 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

4krofnica
'Ma da vidis kako sam odma otisao na svoj profil da proverim'

a meni ama bas nista ne znaci ko je vip a ko blip.

Ma pomislio sam ako su me iz nekog volsebnog razloga prebacili i dali autorska prava da onda mogu da pisem ko i do sada....a i u mojoj listi je sem dva-tri imena sve brat do sestre iz potpalublja....
endersgame endersgame 11:57 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

duchesse
endersgame

Enders, ako negde emigriraš, obavesti, da se čitamo.

Za sada sam se i ja pridruzio Spajdermenu na B92FM......ostajem u kontaktu sa svima....
niccolo niccolo 16:51 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

Koliko ja kapiram (Niccolo, reaguj) autorska prava su tvoja, objavljivanjem samo daješ sajtu kopirajt (i to ne eksluzivan, mislim, možeš taj isti tekst objavljivati gde god).

Tu postoje dve vrste prava moralna i imovinska (mislim tako se nazivaju, ne očekujte neku kintu zbog toga što pišete blog, bar ne od b92 ).
Svako i dalje zadržava pravo da se recimo suprotstavi da neko drugi (uključujući tu i B92) objavi njegov tekst pod svojim imenom, ili čak pod imenom autora ali skraćen, izmenjen i slično, da ga menja u verziji u kojoj je objavljen na blogu itd.
B92 ima samo pravo da objavi na svom sajtu taj tekst, ali ne recimo i da zabrane da se drugde na netu (ili u hard kopiji) objavljuje isti tekst...
blogovatelj blogovatelj 19:54 06.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

Bravo grofice, keep up the good work
die hard die hard 00:15 07.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...


Koliko ja kapiram (Niccolo, reaguj) autorska prava su tvoja, objavljivanjem samo daješ sajtu kopirajt (i to ne eksluzivan, mislim, možeš taj isti tekst objavljivati gde god).


Misliiiim, covece.Ko bi normalan objavljivao ovde nesto sto stvarno hoce da objavi kao neki svoj autorski rad.Cuj.Mnogo se kopalja lomi na pogresnom mestu.I kolika kuknjava za stvar koja bi , ipak, trebalo da bude naivna/nevina zabava.
Neki/mnogi poistovecuju blogB92 sa nekim realnim zivotom.Koliko mojih ( mozda pametnih ) prijatelja je odaaavno odustalo od citanja a kamo li komentarisanja na ovom blogu.A ja i dalje citam i ponekad nesto i komentarisem bez namere da budem pametan ( premda svi to volimo ).
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:34 07.11.2009

Re: Mozda sam samo optimista ali...

Misliiiim, covece.Ko bi normalan objavljivao ovde nesto sto stvarno hoce da objavi kao neki svoj autorski rad

To ne menja ništa glede pravnog aspekta.
komentarisem bez namere da budem pametan

ne čini se tako

ili bolje, očigledno
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:53 06.11.2009

iz drugog ugla

Ovde postoji jedna pojave "uvredjene mlade", pa bih hteo svim tim mladama da dam jedno pojasnjenje, onako kako ja to sve vidim.
Kada je poceo blog, trebalo je da se okozis da predjes sa komentatora na bogera. Minimum godinu dana, ajde mozda preterujem, ali jako puno vremena je nekima trebalo da dobiju tu cast da izadju svojim tekstom a javnu scenu. Trebalo je da budes konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima, jedno recju da se dokazes "treneru" da vredis za taj status autora. Mnogi od nas su se pokidali za to, secam se da smo Spiridon, Unfuk, Virtuelni Vasilije i ja (mozda sam enkog zaboravio) u tom jednom talasu dobili autorske opcije. Bili smo srecni ko mala deca. Znali smo koliko je tesko doci do te opcije u moru komentatora.
Onda je, medjutim, sve okrenuto naglavacke. Odjednom svako ima opciju da pise. Ja sam odmah bio protiv toga i znao sam da ce ispasti haos (ali nije to tema). Odjednom su se diskusije razvodnile, postale vulgarnije, ljudi su jedni druge vredjali i pljuvali bez kocnice, sve zbog toga sto nova grupa blogera iz potpalublja nije znala da ceni ono sto je dobila, izgledalo je da se autorstvo na blogu B92 stice radjanjem, da nije potreban nikakav rad, ili bilo sta drugo. Samo cisto "hoce mi se" i ti vec pises. Bas zbog toga sto velika vecina tih ljudi nije znala kako se tesko dolazi do autorske opcije oni nisu ni znali da cene to sto imaju, a dijalozi i diskusije su se razvodnjavale, vredjanja i svadje postajale sve ucestalije, do nivoa rekoh vec virtuelnog hladnog rata.
Drugo, svi mi koji smo propisali majcino mleko za taj status, pitali smo se zasto smo se onoliko kilavili. Da li je to bilo fer prema stotinama onih blogera koji su komentarisali i komentarisali i komentarisali samo da bi jednog dana dobili autorsku poziciju? Nije?
Eto to je jos jedan ugao gledanja na ovaj prblem
vishnja92 vishnja92 11:59 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

ovo poprilicno mogu da potpisem.
Spiridon Spiridon 12:14 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Aleksandar Stosic
Ovde postoji jedna pojave "uvredjene mlade", pa bih hteo svim tim mladama da dam jedno pojasnjenje, onako kako ja to sve vidim.
Kada je poceo blog, trebalo je da se okozis da predjes sa komentatora na bogera. Minimum godinu dana, ajde mozda preterujem, ali jako puno vremena je nekima trebalo da dobiju tu cast da izadju svojim tekstom a javnu scenu. Trebalo je da budes konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima, jedno recju da se dokazes "treneru" da vredis za taj status autora. Mnogi od nas su se pokidali za to, secam se da smo Spiridon, Unfuk, Virtuelni Vasilije i ja (mozda sam enkog zaboravio) u tom jednom talasu dobili autorske opcije. Bili smo srecni ko mala deca. Znali smo koliko je tesko doci do te opcije u moru komentatora.
Onda je, medjutim, sve okrenuto naglavacke. Odjednom svako ima opciju da pise. Ja sam odmah bio protiv toga i znao sam da ce ispasti haos (ali nije to tema). Odjednom su se diskusije razvodnile, postale vulgarnije, ljudi su jedni druge vredjali i pljuvali bez kocnice, sve zbog toga sto nova grupa blogera iz potpalublja nije znala da ceni ono sto je dobila, izgledalo je da se autorstvo na blogu B92 stice radjanjem, da nije potreban nikakav rad, ili bilo sta drugo. Samo cisto "hoce mi se" i ti vec pises. Bas zbog toga sto velika vecina tih ljudi nije znala kako se tesko dolazi do autorske opcije oni nisu ni znali da cene to sto imaju, a dijalozi i diskusije su se razvodnjavale, vredjanja i svadje postajale sve ucestalije, do nivoa rekoh vec virtuelnog hladnog rata.
Drugo, svi mi koji smo propisali majcino mleko za taj status, pitali smo se zasto smo se onoliko kilavili. Da li je to bilo fer prema stotinama onih blogera koji su komentarisali i komentarisali i komentarisali samo da bi jednog dana dobili autorsku poziciju? Nije?
Eto to je jos jedan ugao gledanja na ovaj prblem


Tečo izvini ali ovde ne mogu se slozim iz dva razloga. Prvi je da ja nikada nisam bio "konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima". To jednostavno nije moj stil. Ja sam bio izabran na javnom glasanju zato sto sam ljudima obecavao da cu da pisem o erotskim fantazijama, sado-mazo iskustvima i sl. Koga ne mrzi i misli da kenjam neka pronadje moja predizborna obecanja na ovom linku.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:14 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

ovo poprilicno mogu da potpisem.

najzad da se i ti samnom slozis u nechemu, dugo se nisi slagala
Unfuckable Unfuckable 12:17 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

zato sto sam ljudima obecavao da cu da pisem o erotskim fantazijama, sado-mazo iskustvima i sl.

i...kamo obećanja ?
da nema trenera, onog manijaka Stošića i pomalo - mene...ode taj ceo koncept doDŽavola, ehej...obećanja, ah ta pusta obećanja !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:20 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Prvi je da ja nikada nisam bio "konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima" jer to jednostavno nije moj stil.

da, da zaboraviosam Spiro na onu tvojufamoznu fotku gde ti neka zgodna sedi na "stomaku" dok ti surfujes netom...
Spiridon Spiridon 12:21 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Unfuckable
zato sto sam ljudima obecavao da cu da pisem o erotskim fantazijama, sado-mazo iskustvima i sl.

i...kamo obećanja ?
da nema trenera, onog manijaka Stošića i pomalo - mene...ode taj ceo koncept doDŽavola, ehej...obećanja, ah ta pusta obećanja !


Pa ja sam donekle ispunio svoja obecanja. Prija mi kad ja zajebavam , a ljutim se kad mene zajebavaju, znači sado bez mazo.
AlexDunja AlexDunja 12:22 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

da nema trenera, onog manijaka Stošića i pomalo - mene...

el ti to mene namerno preskaces?
AlexDunja AlexDunja 12:31 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Kada je poceo blog, trebalo je da se okozis da predjes sa komentatora na bogera. Minimum godinu dana, ajde mozda preterujem, ali jako puno vremena je nekima trebalo da dobiju tu cast da izadju svojim tekstom a javnu scenu. Trebalo je da budes konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima, jedno recju da se dokazes "treneru" da vredis za taj status autora.

slazem se, as...
samo postoje ljudi koji
po prirodi nisu nametljivi
a itekako vrede kao autori...
njih urednistvo ni posle vise godina ne primecuje.

meni je mnogo zao sto su opcije ukinute.

i jos nesto:
mislim da je ipak trebalo obavestiti
ucesnike o promenama.
uraditi to bez objasnjena jednostavno
nije pristojno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:31 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

el ti to mene namerno preskaces?

AD, nije on to namerno, nemo se ljutis na Unfa, fin je on momak, samo mnogo pusi.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:34 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

slazem se, as...
samo postoje ljudi koji
po prirodi nisu nametljivi
a itekako vrede kao autori...
njih urednistvo ni posle vise godina ne primecuje.

meni je mnogo zao sto su opcije ukinute.

i jos nesto:
mislim da je ipak trebalo obavestiti
ucesnike o promenama.
uraditi to bez objasnjena jednostavno
nije pristojno.

ma naravno, i u jednom i u drugom slucaju neko ispasta...
vishnja92 vishnja92 12:35 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

najzad da se i ti samnom slozis u nechemu, dugo se nisi slagala

ja se sa tobom mahom slazem u stavovima ali nam se nacini cesto razilaze.
eve i tebi
teodorakaze teodorakaze 12:35 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Eto to je jos jedan ugao gledanja na ovaj prblem


Kada je poceo blog, trebalo je da se okozis da predjes sa komentatora na bogera. Minimum godinu dana, ajde mozda preterujem, ali jako puno vremena je nekima trebalo da dobiju tu cast da izadju svojim tekstom a javnu scenu. Trebalo je da budes konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima, jedno recju da se dokazes "treneru" da vredis za taj status autora. Mnogi od nas su se pokidali za to, secam se da smo Spiridon, Unfuk, Virtuelni Vasilije i ja (mozda sam enkog zaboravio) u tom jednom talasu dobili autorske opcije. Bili smo srecni ko mala deca. Znali smo koliko je tesko doci do te opcije u moru komentatora.


Taj prvoboracki dok-sam-ja-kroz-sneg-do-brade stil je obicno odlika onih koji se osecaju na neki nacin ugrozeni sadasnjicom. To sto si ti “zasluzio” autorsku opciju na nacin na koji tu zaslugu ilustrujes, samo govori da ti je do nje bilo mnogo stalo, ako ti je komentarisanje bilo samo sredstvo da stignes do “autorstva”. Ne ulazim u to da li je koncept bloga b92 bio/jeste takav, i razumljivo mi je objasnjenje za ukidanje potpalublja iz tog razloga (zbog, jelte, neuklapanja u koncept), i to je sasvim u redu – ali ovo busanje u zasluzne grudi je, ako nista drugo, sasvim besmisleno, jer ne govori o tvom blogerskom kvalitetu, vec samo o tome da si umeo da se uklopis u koncept – svesno. Mislim, tako si ti to predstavio, I time sebe skroz poklopio, a jasno je da si hteo da se samoistaknes.

…sve zbog toga sto nova grupa blogera iz potpalublja nije znala da ceni ono sto je dobila, izgledalo je da se autorstvo na blogu B92 stice radjanjem, da nije potreban nikakav rad, ili bilo sta drugo. Samo cisto "hoce mi se" i ti vec pises.

Drugo, svi mi koji smo propisali majcino mleko za taj status, pitali smo se zasto smo se onoliko kilavili.


Prvo, po ovome kako si ti objasnio, taj “rad” se svodi na slihtanje upravi. Sto je, ponavljam, sasvim ok, jer blog pripada upravi koja ima svoju politiku, ali je potpuno besmisleno da ti takve stvari velicas i izjednacavas ih sa kvalitetom blogova.

Drugo, blog je po definiciji samo "hoce mi se" pisanje, a citanost onda zavisi od drugih faktora. Blog nije placeni clanak u novinama koji je pisan tako da se uklapa u politiku novina. S tim u vezi, sasvim je u redu da potpalublja ovde nema, ako je vec prvobitni koncept takav da vlasnik bira politiku bloga, ali to onda nije klasican blog.

Da li je to bilo fer prema stotinama onih blogera koji su komentarisali i komentarisali i komentarisali samo da bi jednog dana dobili autorsku poziciju?


Zasto ne bi bilo? Ti svoj blogerski status valjda stices blogovima, a ne komentarima, jer si u suprotnom komentator, a ne bloger.

Tebe je, pretpostavljam, neko ugrozio, pa se radujes svom novom/starom elitnom statusu, koji, cak i sam kazes, ne zavisi od tvog licnog blogerskog kvaliteta, vec od odluke vlasnika bloga.

Bezveze ti je ugao skroz, uskocio si sebi u usta.
dunja73 dunja73 12:36 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Kada je poceo blog, trebalo je da se okozis da predjes sa komentatora na bogera. Minimum godinu dana, ajde mozda preterujem, ali jako puno vremena je nekima trebalo da dobiju tu cast da izadju svojim tekstom a javnu scenu. Trebalo je da budes konstruktivan i kulturan u dijalozima, tolerantan u konfliktima, jedno recju da se dokazes "treneru" da vredis za taj status autora. Mnogi od nas su se pokidali za to, secam se

Mene ovaj lik odusevljava , sve vise i vise .

Dodje ti pismo iz opstine tamo dje zivis da si svoje "odgostovao" i hajd , zurik tamo odakle si dosao ..
Zato sto je Bonov djedo , ukoritnjavao Liffey naprimer kad plavi ..
Evo ja cu prva da podrzim zakon da te proteraju - Abschiebung more , sve sa prnjama ..

margos margos 12:44 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

samo postoje ljudi koji
po prirodi nisu nametljivi
a itekako vrede kao autori...
njih urednistvo ni posle vise godina ne primecuje.

meni je mnogo zao sto su opcije ukinute.

i jos nesto:
mislim da je ipak trebalo obavestiti
ucesnike o promenama.
uraditi to bez objasnjena jednostavno
nije pristojno.

Najpre da kažem da i ja mislim da nije pristojno.
I da ponovim da smatram da smo profitirali ovom trial igricom - više no što sad gubimo.

A što se autora koji su stidljivi po prirodi - taj se 'problem' prevazilazio linkovanjem takvih autora, pisanjem uredništvu onih koji su prodorniji, preporučivanjem takvih autora.

Nikad svi zadovoljni - to je jasno.
endersgame endersgame 12:47 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

I po meni totalno pogresan ugao jer mi zvuci isto kao i oni koji su svojevremeo prodavali kuce da bi kupili mobilni a danas mozes da ga kupis za tepsiju ribe....
Kada sam ja poceo svoj blog poceo sam (kao sto sam i rekao) iz razloga da vidim koliko zaista vredim...da li to sto pisem ima svoje citaoce...da li samo umisljam ili stvarno moj stil i teme koje obradjujem imaju neku vrednost....
Nakon sto sam napisao nekoliko tekstova okrenuo sam se citanju drugih...i video da mogu da komentarisem cak i poznate novinare i pisce...i to mi se svidelo....trebalo mi je 7 dana da konacno dodjem do ove grupice ljudi koji pisu po mom ukusu......koji pisu nesto sto me navodi na razmisljanje....sto moze da me nasmeje...podseti na neke davne dogadjaje.....i slicno.....
Problem po meni je sto u VIP sekciji 80% njih pise o aktuelnim dogadjajima pri tome suvoparno linkujuci i objasnjavajuci vec vidjeno.....to mene ne interesuje....gledam da politiku zaobilazim kada vec ona ne moze mene....
Dobar deo je vezan i za tek obavestenja o dogadjajima koji su se zbili ili tek treba da se dogode (koncerti i slicno ) i to preskacem....
Meni bi recimo bilo jako interesantno da gospodin Jaksa Scekic napise nesto na temu ljubavi ili prevare....neko podsecanje na neki dogadjaj koji nema veze sa njegovim poslom ili politikom...recimo kako se proveo na letovanju...ili nesto slicno...ali toga NEMA....TO moze samo da se nadje u potpalublju....i zbog toga mi je drago sto imaju opciju da pisu....ako vec nekom smetaju neka im ukinu mogucnost komentarisanja ko meni sto su...

Da ne bude zabune...ja cenim VAS prvoborce....dokazane umetnike i novinare....cenim VAS rad i trud ali....
...da ja nisam dobio ni jedan komentar...ni jednu preporuku.......ja NE BIH VISE PISAO.......e sad.....to sto sam jednom dobio vise preporuka za jedan moj komentar od texta na koji sam ga dao-govori recimo mnogo vise od pukog usporedjivanja mene i doticnog autora....

Priznajem da ja na ovo sve gledam iz drugog ugla....priznajem da su se medijska kuca i urednistvo lepo ogradili i upozorili na pravila i stanje stvari.....ali ja nisam dosao ovde da bih pljuvao nekog nego da bih video gde je moje mesto medju VAMA BLOGERIMA....koliko vidim ja imam jednu stolicu u cosku...malo pozadi ali ipak imam....i delim je sa jos par njih ali opet imam...nisam ispljuvan...nisam ostao totalno nezapazen....doduse nisam ni nesto ekstra dobar i nisam novootkriveni talenat....i jedan deo preporuka i komentara sam dobio na cisto kurtoaznoj osnovi....da se ne lazemo......ali sam bar nasao istomisljenike....slicne meni.....ljude koji stvarno umeju lepo da se izraze.....cak i bolje od mene...
Kako god da se ovo zavrsi-ja sam nasao svoje omiljene pisce....
Oni koji su "zaradili " status VIP ce biti uskraceni za komentare ljudi koji su im do sada i dizali rejting...jer budimo iskreni......pisci su niko i nista bez publike...a ovde upravo publiku i dobre pisce izbacuju naglavacke iz kafane a cak nije ni fajront.....

Veseli pozdrav :)

ENDER IZDAJNIK :)
teodorakaze teodorakaze 12:48 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

E, uopste nisam htela da komentarisem, al kad sam vec odgovorila Aleksandru, red je da i posebno nesto kazem.

Ja uopste nisam aktivan bloger u smislu pisanja blogova, a nisam ni aktivan komentator, ali citam gomilu blogova i komentara ovde svakodne.vno. Zbog toga mi je zao sto potpalublja vise nema, jer sam citala mnogo blogova odande.

S druge strane, ovako kao su predstavili evoluciju bloga ovde (mislim Unfuckable), jasno mi je da se blog ovakav kakav je bio nikada nije uklapao u koncept blogab92, i u tom smislu mi je ok sto su ukinuli potpalublje - jer je dakle u startu ono bilo nepredvidjeno, i to je apsolutno legitimno pravo vlasnika (ja licno nisam imala pojma o ovoj evoluciji, jer sam se registrovala na poziv prijatelja direktno na blog).

Jedino mi dve stvari nisu ok. Prva je nedostatak obavestenja (nema veze sto nije obavezno, nekako bi bilo pristojno). Druga je sam koncept bloga - t.j. zao mi je sto urednistvo nije prepoznalo da je ovaj blog postao jako specifican (po mom misljenju u lepom smislu) bas po raznolikosti i dostupnosti razlicitih tekstova i nesterilnosti pristupa ucesnika. I bezveze mi je da se autorska dobija na osnovu komentara, to mi bas nema nekog velikog smisla. No ovo je samo moje licno misljenje, a ne nekakva platforma. Drugim recima, zao mi je sto mnoge necu citati, i neke druge otkrivati
Unfuckable Unfuckable 12:50 06.11.2009

Re: iz drugog ugla

Zasto ne bi bilo? Ti svoj blogerski status valjda stices blogovima, a ne komentarima, jer si u suprotnom komentator, a ne bloger.

moram da kažem da je netačno, skroz - bar po mom mišljenju koje sam naveo ovde
Blogerski status, reputacija (dobra, loša, nikakva) stiče se prvo i jedino - komentarisanjem. Možeš da napišeš milion dobrih tekstova, ali mnogo više stvari može da kaže par komentara nego jedan tekst, znam da zvuči čudno ali je tako. Mnogo je više primera da su dobri komentatori ispadali sasvim pristojni autori nego obrnuto, a najveća je retkost naći u jednom blogeru i dobrog autora i dobrog komentatora.
Prema tome, sasvim je logično da je komentar "keva" cele priče ali da je svakako jasno da postoji zbog - tekstova.
Mislim da Stošićev status niko ne ugrožava (osim raspomamljenog Spiridona, naravno) i da je to malo ukoso iščitano.
Takođe mislim da je poenta Stošićevog istupa upravo ono što i drugih nekoliko ljudi pokušava da objasni, a to je da se niko nije rodio sa autorskom opcijom kao naslednom titulom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana