Društvo

Homo ludens, blog dugmići i - vox populi

gordanac RSS / 07.11.2009. u 07:43

vote-box-small.jpgBlog, kakav ga već neko vreme poznajemo (i rado mu pristupamo), ulazi (očigledno) u još jednu fazu neophodnih izmena, promena, dopuna i svega ostalog što je neophodno za bilo koji sektor, a nekmoli za internet, tu skoro "živu tvar" koja nam omogućava virtuelnu komunikaciju. (otuda u editoru novi "dugmići" za odbir kategorija sopstvenih tekstova)

I poslednjim novotarijama na BLOGb92 "bejah posvetih" tri posta u želji da, igrajući se, lakše i brže upoznamo upotrebu tada novih mogućnosti za pristup i "upotrebu" i BLOGb92 i u tom momentu nastajućeg FMb92.

B92.fm, i - kaj sad?

Blogove će svi pisati, i - kaj sad?

FM b92 Blogger`s List (update service)

U tom smislu - eto i meni i svima vama i četvrtog teksta koji nastaje usled još uvek nejasne informacije (koja je kao i svaka nejasna informacija brzinom ovećeg požara prostrujala blog-zajednicom) da nove opcije i novi design BLOGb92 izgleda podrazumeva i prestanak dosadašnje mogućnosti da članovi FMb92 pišu svoje tekstove na svom korisničkom FMb92 nalogu.

Ovaj post napisan je sa namerom da se vidi VOX POPULI, dakle za praktikovanje jedne (meni inače omiljene) discipline tj. - za glasanje.

Proces glasanja obavlja se  korišćenjem mašte da je svaki od komentara koje dodajem uz osnovni tekst istovremeno i listić i glasačka kutija, te se "click-om" na "preporuči komentar" opredeljujemo  za ponuđeni tekst u samom komentaru.

Tekst zatvaram za komentarisanje (o čemu se isto može glasati) jer mi je namera glasanje u tišini, kao što je i red kad su bilo koja glasanja u pitanju.

Rezultati glasanja bi mogli da ohrabre donosioce odluka o  eventualnim izmenama i dopunama nekih  već donetih odluka o novim i "ukidajućim" mogućnostima korišćenja i BLOGb92 i FMb92 i da dokažu da i virtuelna blog-zajednica ima mnogo svojstava prave, realne zajednice u kojoj ljudi dobrovoljno komuniciraju.

Glasati mogu, naravno, samo registrovani korisnici, time se identitet glasača proverava i dokazuje per se. I, ne može se glasati - dvaput, čime su ispunjeni svi uslovi da glasanje unapred bude proglašeno regularnim i ispravnim. Jeltakotakoje.

 p.s.

TZVRTZ!

Tehnološko-tehnička poteškoća sprečava ideju zatvaranja bloga, jer ako autor/ka sam/a zabrani komentare - ondaK ne može da se glasa, odnosno "nestaje" opcija "preporuči komentar".

Ostaje mi da nas sve jako, jako zamolim za samodisciplinu, za "uzdržavanje" od ostavljanja komentara i samo za glasanje.

Molim lepo.



Komentari (264)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 13:25 08.11.2009

Re: Račun


Urednica
Pošlo se od pretpostavke da nešto što nije najavljeno, ne mora da bude ni odjavljeno.


Ovo je izuzetno pogrešna pretpostavka. Vidi se po jako različitim reakcijama blogera koji su ovde od pre potpalublja, i onih koji su došli kasnije.
Obaveštenje je trebalo dati odmah, a ne posle dva dana. Naročito zbog toga što su reakcije bile poznate uredništvu (Scabies je banovana istog dana zbog komentara kod Margite), tako da je to veliki minus.


Pretpostavka je majka svih zajeba...
maksa83 maksa83 15:15 08.11.2009

Re: Račun


Pretpostavka je majka svih zajeba...

"When you make an assumption, always read the first three letters of the word."
Blade Runner Blade Runner 01:23 09.11.2009

Re: Račun

assume = ass + u (you) + me
ivana23 ivana23 13:19 08.11.2009

Pogledajte...

Osam puta Jasmina Tesanovic pod - Najnovije - VIP blogeri!

Upravo ono o cemu se pricalo - cekiranje.


edit: Popravili
gordanac gordanac 13:22 08.11.2009

divlji...

...softver je izgleda opet uzburkao vode našeg malog blogovskog Samogonskog jezera...
Nikako da se smiri od želje da divlji i slobodan luta virtuelnim web 2.0 prostorima, ukrotiti ga se ne može... :))))

Kao kad je divljao sa preporukama tako da si mogao da šiljiš olovku na brojače preporuka, sada "izbacuje" cele višestruke postove..
Kokanda smo ga već - unakazili, i pre kategorisanja..
Oštrooki, prekidaj svećevičekiram akciju i opozovi i trenera i ine, situacija se usložnjava i postaje bremenita mnogobrojnim identičnim postovima i juče i danas...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:29 08.11.2009

UAU!!!

Najnovije - VIP blogeri

* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Ulicna umetnost je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Strit art je Srbija
Jasmina Tesanovic
* Strit art je Srbija
Jasmina Tesanovic

More i više od 8! Što bi rekao moj kum: "Vidi njega, daj mi dva!" ?Oću i ja...
jasnaz jasnaz 13:30 08.11.2009

množina?


UNOS NOVOG TEKSTA

U ponudjenom meniju, niže, obeležite kategorije kojima tekst pripada. Molimo Vas da to uradite i za ranije objavljene blogove, ulaskom u opciju "izmeni". Pregled po kategorijama ce na Blogu biti prikazan nakon prelaska na novi dizajn koji je u pripremi. Hvala.
gordanac gordanac 13:33 08.11.2009

Re: UAU!!!

More i više od 8! Što bi rekao moj kum: "Vidi njega, daj mi dva!" ?Oću i ja...

:)))))))))))))

...izgleda da se, za sada, "smirio naš prokleti hodnik...."

ćevidime dokleće...

Atomski mrav Atomski mrav 13:33 08.11.2009

Re: množina?

Zajeb je u tome što kad izabereš određene kategorije kojima pripada tekst, imaš dugme "Objavi" koje je, čini mi se, jedini način da sačuvaš te izmene... Nema "Sačuvaj izmene" ili nešto slično.
Ma ko li je samo došao na tu ideju sa kategorijama?
aleksandarz92 aleksandarz92 13:37 08.11.2009

Re: množina?

Da l' je čekiranje ili Jasmina?
Menjala je naslov, pa je vrlo verovatno malo "pomogla" softveru
vishnja92 vishnja92 13:54 08.11.2009

Re: divlji...

Kokanda smo ga već - unakazili, i pre kategorisanja..

:))))) hit
Unfuckable Unfuckable 14:47 08.11.2009

Re: triput je triput

Oštrooki, prekidaj svećevičekiram akciju i opozovi i trenera i ine, situacija se usložnjava

u to ime, mali skrinšot od pre dva dana
(Dragec mi promakao, od njega se To ionako očekivalo, a i bio bi u kategoriji "dvaput je dvaput"

dakle :

gordanac gordanac 15:00 08.11.2009

gle, vid` ovo...

...a sam tekst je, izgleda, baš i o - kompjuterskoj (IT) pismenosti
Zgodno! :))

a softver se sigrao - sam...
maksa83 maksa83 15:18 08.11.2009

Re: množina?

Ma ko li je samo došao na tu ideju sa kategorijama?

Tu foru su pokupili od porno sajtova.

Šalu na stranu, verovatno je to neka njihova implementacija tagova (koji su uobičajena stvar na blog platformama), mada su tagove već imali, ne znam što im je to trebalo. Možda su ti prošli tagovi tekovina fm implementacije, pa pošto sa tim raskidaju ovo bi kao bila njihova varijanta.
Alava Alava 16:02 08.11.2009

Re: množina?

Tu foru su pokupili od porno sajtova.

Mene cela ova situacija sve više podseća na jednu epizodu South Parka kada se građani SP jednog jutra bude i shvataju da više nemaju internet. Pa ko ima 20 min za puno humora...
gordanac gordanac 16:03 08.11.2009

pitanje...

maksa83
Ma ko li je samo došao na tu ideju sa kategorijama?

Tu foru su pokupili od porno sajtova.

Šalu na stranu, verovatno je to neka njihova implementacija tagova (koji su uobičajena stvar na blog platformama), mada su tagove već imali, ne znam što im je to trebalo. Možda su ti prošli tagovi tekovina fm implementacije, pa pošto sa tim raskidaju ovo bi kao bila njihova varijanta.

Makso, a čemu su služili i "tagovi" na ovoj BLOG stranici, kad nigde nije bilo (nije se moglo, čini mi se) da se preko "tag-linka" pristupiti tekstu ?
(ili bar ja nisam umela)
RSS ?
Je l` to u pitanju?
Mislim - da su to hteli, moglo se pratiti sve, čini mi se.
Šta će mi onda kategorije?
Ako naprave "oblak" , svejedno je da li su "tagovi" ili "kategorije", da li dobro mislim?
A ako ne naprave "oblak", onda - šta ?
Alava Alava 16:13 08.11.2009

Re: pitanje...

a čemu su služili i "tagovi" na ovoj BLOG stranici,

Ja to isto nikad nisam kapirala, možda da kad koristiš pretragu ovde na blogu, da ti lakše nešto nađe na osnovu tih tagova. Drugi razlog ja ne vidim...
maksa83 maksa83 16:23 08.11.2009

Re: pitanje...

gordanac
maksa83
Ma ko li je samo došao na tu ideju sa kategorijama?

Tu foru su pokupili od porno sajtova.

Šalu na stranu, verovatno je to neka njihova implementacija tagova (koji su uobičajena stvar na blog platformama), mada su tagove već imali, ne znam što im je to trebalo. Možda su ti prošli tagovi tekovina fm implementacije, pa pošto sa tim raskidaju ovo bi kao bila njihova varijanta.

Makso, a čemu su služili i "tagovi" na ovoj BLOG stranici, kad nigde nije bilo (nije se moglo, čini mi se) da se preko "tag-linka" pristupiti tekstu ?
(ili bar ja nisam umela)
RSS ?
Je l` to u pitanju?
Mislim - da su to hteli, moglo se pratiti sve, čini mi se.
Šta će mi onda kategorije?
Ako naprave "oblak" , svejedno je da li su "tagovi" ili "kategorije", da li dobro mislim?
A ako ne naprave "oblak", onda - šta ?


Da, te kategorije bi bili neki kao fiksni/propisani tagovi koje su oni zamislili.

Ne znam, skroz moguće da su u pitanju bili "radovi u toku", tj. začetak tag cloud implementacije, nekauterizovani krajevi koji vise - započet fičr bez konačne funkcije, verovatno sve u skladu sa Web 2.0 mantrom, pošto je b92.fm trebao da bude grAndIozni Web 2.0 projekat, a izeš Web 2.0 bez tag cloudova, je l' te.

Ja volem te tag cloudove kod programerskih blogova, kad naletiš na nekog eklektičnog tipa onda možeš pomoću njih lepo da povadiš entrije koji se poklapaju sa interesovanjima tebe manje eklektičnog. Iskreno - ovde ne vidim da imaju puno smisla, tj. prilično sam siguran da nikad neću zagledati B92 tag cloud i onda tamo bockati "Lifestyle", "Boris Tadić" (Drago), "Ljubimci", itd. Pogotovo imajuć u vidu da ovde infrastruktura diktira tagove i ne dozvoljava da definišeš svoje, što nisam siguran da je optimalan pristup, ali znaš kako kaže Lala u onom vicu kad se skadžuma i polomi niz merdevine: "moja kuća, moja lotra, ja silazim kako ja 'oću!". E pa ovo je njina kuća i njina lotra. ; )
Atomski mrav Atomski mrav 16:30 08.11.2009

Re: pitanje...

pošto je b92.fm trebao da bude grAndIozni Web 2.0 projekat, a izeš Web 2.0 bez tag cloudova, je l' te.

Ukidanje Potpalublja je takođe u skladu sa Web 2.0 filozofijom...
Milan Novković Milan Novković 16:38 08.11.2009

Re: pitanje...

Da, te kategorije bi bili neki kao fiksni/propisani tagovi

Makso, ali meni su te taksonomije sasvim ok. Pogledaj najobičniji BBC web sajt.
Ok, ovo nije optimalno, samo unije raznih kategorija nije teško napraviti, niti dozvoliti korisnicima da ih prave.

Kod B92, po mom mišljnju ovo što sad ima je razborito:

1. Naslovna. Blago im je slabašan koncept pošto bi ovde trebalo birati tekstove, a ne autore.
2. Moja VIP lista
3. Moji tekstovi favoriti.

...ako bi se ovome dodalo...

4. Ovo što sad rade, kategorije
5. Pa uniju svega, ko ima solidno slobodnog vremena
6. Pa naše korisničko organizovanje kategorija
7.....sigurno ima još samo ja ovo naglas pišem


...meni bi to bila efikasna navigacija.

(tj ovo ovako pišem zato što mi u firmi na našem portalu tako radimo, BBC-like početak za novog korinika pa mu onda omogućimo da edituje taksonomijsko stablo
Time Bandit Time Bandit 01:02 09.11.2009

Re: pitanje...

...ako bi se ovome dodalo...


opet, ovde se radi o privatnom servisu i interesu onoga ko ga prezentuje i održava. Vlasnici brane svoj interes i postavljaju strategiju razvoja, u ovom slučaju oni su glavni stake holder-i i tako se ponašaju, Manje kontraverzi i nagađanja oko ovih poteza bi bilo da su uzeli u obzir mišljenje nekoliko blogera starosedelaca (koji bi mogli da prezentuju interese većine blogera) a pre početka promena. Na kraju bi se sve završilo sa novom kategorijom - gost bloger, baš kao što se ovde i predlaže. To bi najverovatnije i bio maksimum koji je moguće dobiti posle gašenja potpalublja.

Iz biznis perspektive, ako na ovom servisu nije moguće imati profit onda ga treba modifikovati da minimalizuje gubitke ili podržava ostale delove portala (info, putovanja, zdravlje, biz...), npr. nekoliko mojih blogova je bilo prezentovano na biz strani kao i drugih autora koji su pisali o sličnim temama. Ovaj tip podrške ima i svojih slabosti, tj razvoj bloga će biti podložan interesu navedenih kategorija, a taj uticaj biće trajan jer blog ne donosi profit.

Po meni tekuće promene imaju za cilj ovakav tip podrške, i da sam kojim slučajem bio pitan savetovao bih isto ili slično, a to je da se novo objavljeni blogovi kategorišu i budu prisutni na ostalim stranicama portala i učine pristup tim stranicama zanimljivijim ostalim čitaocima koji nisu blogeri a pristupaju ovim stranicama radi čitanja vesti.

Implementacija tagova na fmB92 nije dala praktične rezultate, jer aplikacija nije pamtila proizvoljne i sejvirane tagove, i time pomagala korisnicima da organizuju svoje liste oko tih tagova. Predpostavljam da je iz toga proistekla i ideja o ovakom načiniu kategorizacije koji će se implementirati u bližoj budućnosti a odnosiće se na sve tekstove autora istorijski. Dobra stvar je i da je kasnija podkategorizacija, ako to bude imalo smisla, vrlo lako ostvarljiva.
fixxerus fixxerus 13:56 08.11.2009

blogorgazam:.

skladište sam dinamita
stogga:

čačkaj me nežžžno
čačkaj zanimljivo
ne kukaj
ne idi mi na inicijalnu kapislu
ne budi dosada
ne izjedaj nas
ne plači mi po detonatoru
zahr džaće

uživaj u onome što jesmo
uživaj i kad je tesno
uživaj kad potrčiš
i svest ti potvrdi da trčiš
makar stajali u mestu

budi oklagija mom testu
a plodnost mi jalovix pogleda
zameni plodnošću mozga

budi mi razlog da te ujutru ljubim
da ne poludim
da ti se radujem
i pod prozorom trubim
iz svog matorog kabrio leta

da me ništa ne boli
ni koleno kad smo na kolenima
ni usta od proždiranja
ni koren jezika od uvaljivanja
sisanja
lizanja
..ćutanja..

i daj pokaži mi već 1: te !sise;
kakve god da su

ajmo dragi trasu

upravo sam imala blogorgazam
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 10:42 09.11.2009

Re: blogorgazam:.

I da mi neko kaze zasto fixxerus nema svoj blog?
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 18:50 08.11.2009

Imena luda nalaze se svuda

Ja imam jedan drugi problem sa ovim blogourednistvom: kada su forsirali FM sve nas nasilno prekrstise i pokrstise. Nisam im ni do danas oprostio. A sada kada napustaju brod koji tone, opet nam daju univerzalni odgovor koji nadjacava sve ostale argumente: "urednistvo ima pravo .....bez obrazlozenja.......vlasnistvo....." Podsecaju me na druga iz detinjstva Acka koji je resavao utakmicu, u trenutku kada njegov tim gubi, tako sto pokupi svoj fudbal i ode kuci.

Ako nas vec ostavljate ucveljene barem nam vratite nasa imena.
vishnja92 vishnja92 19:04 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

ne moze, i dalje je nalog za blog i fm-telekom jedinstven :(
(ali tebi lepo stoji novo ime, greota bi bila da ga sad menjas)

ps - kakva je ovo pustos, nigde nikog? valjda svi rade domaci (osim gordanac koja je zavrsila pa gleda crtace)
mogu da zamislim te glave medju sakama - "a koja mi je sad pa ovo kategorija?" - diljem planete, kakav krs :)))). a posle te tagove niko nece ni da gleda, tkoga briga.
Goran Vučković Goran Vučković 19:06 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

valjda svi rade domaci (osim gordanac koja je zavrsila pa gleda crtace)

Ko je mudro ćutao sad nema puno posla
vishnja92 vishnja92 19:09 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

pa tebe savatalo u pravom trenutku, taman si se zaleteo :)
kad ce jos?
Atomski mrav Atomski mrav 19:37 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

ps - kakva je ovo pustos, nigde nikog?

Tema postaje sve iscrpljenija a možda i dojučerašnje blogokolege iz Potpalublja polako gube interes da komentarišu...
vishnja92 vishnja92 20:05 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Tema postaje sve iscrpljenija

e super, aj mi sad ovde objasni sta ti tamo znaci replika "sit gladnom ne veruje" na moj com (posto se izmedju naguralo patetike i besa bozemesacuvaj, ono ne moze vise da se prati) ?

unapred zahvalna
Atomski mrav Atomski mrav 20:24 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Ne znam zašto sve to primaš toliko k srcu - čak više nego neki ljudi iz Potpalublja?
Repliku sam prvobitno uputio Krugolini, mislim da je to na ovom postu (teško je već ispratiti). Jednostavno, zanimalo me kako bi ona reagovala da je ostala u Potpalublju, odnosno da je Uredništvo uradilo ovo što je uradilo ranije, pre nego što je Krugolina zasluženo došla do autorske opcije i do VIP bloga...
Mogu da razumem zašto su se ljudi iz Potpalublja uvredili zbog nenajavljenog postupka Uredništva, zbog njihovog upadljivog dvodnevnog ćutanja a svakako i zbog određenih stavova ljudi sa Palube koji su ih poredili sa razmaženom decom i nezvanim gostima. Ako su neki od njih odlučili da napuste Blog zbog toga, zajedno sa nekima koji su ranije prebačeni iz Potpalublja na Palubu, to je njihov izbor. Ne bih to nazvao patetikom. Na taj izbor barem imaju pravo. S druge strane, nimalo ne podržavam bes i frustraciju nekih ljudi koji su odlučili da to istresu na tebe, među ostalima... način na koji to rade, kao i nedostatak argumentacije ukazuje da oni najverovatnije ni ne zaslužuju da pišu tekstove na ovom Blogu.
Unfuckable Unfuckable 20:30 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Ne znam zašto sve to primaš toliko k srcu - čak više nego neki ljudi iz Potpalublja?

pa i višnja je Potpalublje, halo ?
Atomski mrav Atomski mrav 20:32 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

pa i višnja je Potpalublje, halo ?

Time je moje čuđenje veće...
vishnja92 vishnja92 20:34 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Ne znam zašto sve to primaš toliko k srcu - čak više nego neki ljudi iz Potpalublja?
Repliku sam prvobitno uputio Krugolini, mislim da je to na ovom postu (teško je već ispratiti).

ne pitam te za repliku upucenu Krugolini vec za repliku upucenu meni.
vec je postalo malo naporno tri dana citati o tome kako ce "neki da se ovajde zbog stava lojalnog urednistvu", zato pitam. svoje ambicije i ocekivanja od bloga objasnjavala sam vec 2-3 puta tokom ove dve godine i nije mi tesko da ih objasnim jos jednom, ukoliko je potrebno.

ako se replika nije odnosila na mene, molim te da to lepo raskazes tamo gde si kazao, jer kao sto rekoh - postaje naporno i gubi smisao, a ne verujem da je u tvom komentaru bilo losih namera.
Atomski mrav Atomski mrav 20:38 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Budi 1000% sigurna da nije bilo loših namera. Kopiraću razjašnjenje tamo na mladen.mladen-ov post.
I kao što sam napisao, bez veze mi je da ljudi okrivljuju druge ljude sa Bloga za svoje "nedaće"...
Unfuckable Unfuckable 20:40 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Time je moje čuđenje veće...

moje nije : naime, ima ljudi koje jednostavno mrzi da pišu i potpuno ih ispunjava komentarisanje.
Uostalom mislim da ti to sasvim dobro shvataš, s obzirom da si od 01.08.2006. od kada si registrovan, napisao okruglo - 2 teksta.
vishnja92 vishnja92 20:52 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Kopiraću razjašnjenje

hvala.
ima ljudi koje jednostavno mrzi da pišu

ima i ljudi koji skoro godinu dana (otpr u periodu poklopljenom sa trajanjem fm profila) nisu mogli da pisu bilo sta sto ne bi bilo suvise licno ili nepodesno za blog iz sasvim privatnih razloga, i radovali se vremenu koje dolazi - pa sta? cuci mi igracka ispod kreveta i taman kad sam htela da je dohvatim - nema?

potpuno je nebitno kakvi su ciji motivi za ljutnju/neljutnju, nas je ovde malo mnogo i samo se reakcije racunaju.
to sam bar naucila.
Atomski mrav Atomski mrav 20:55 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Nemam naviku da gledam ljudima u profile i da proveravam koliko su postova napisali... ali rečeno je da ne moraju tekstovi biti jedino merilo prelaska na Palubu, već da to mogu biti i komentari. Tako da opet čuđenje što Višnje nema tamo.
Nego, bilo bi i 3 teksta, ali kad mi je taj poslednji, nesuđeni, brižljivo pripremanti tekst za kog sam se napatio da poređam slike onako kako sam zamislio propao zbog neke greške u editoru... a ja nisam napravio neki backup svoje umotovorine... i posle tog razočarenja nisam imao više živaca da se bakćem s editorom.
I da, registrovan sam od 01.08.2006. ali sam pravo pisanja dobio na onim prošlim kvazi-izborima...
vishnja92 vishnja92 21:04 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Nego, bilo bi i 3 teksta

:)))))))))))))))))
gordanac gordanac 21:11 08.11.2009

nestali tekstovi...

....ali kad mi je taj poslednji, nesuđeni, brižljivo pripremanti tekst za kog sam se napatio da poređam slike onako kako sam zamislio propao zbog neke greške u editoru... a ja nisam napravio neki backup svoje umotovorine... i posle tog razočarenja nisam imao više živaca da se bakćem s editorom.

Ej, meni se to desilo upravo SADA!
Ne znam zašto i kako, ali sada sam primetila da mi je jedan tekst - "nestao", divlji softver ga iskasapio i izbrisao, veći deo...
E, kad ne čuvam "copy", tako mi i treba!
Ne znam da li ima veze sa "kategorijama", ali da mogu da biram, ovaj bi bio poslednji da ga pustim da "ode s vetrom.." negde... :(
Atomski mrav Atomski mrav 21:19 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

Ne, ne... ovaj moj "incident" je bio ranije, kada kategorije nisu postojale ni u najavi.
To je neki stari bag...
Savet: prvo kucajte tekst u nekom tekst editoru, snimite ga pa tek onda kopirajte u blog editor pa dodavajte slike i ostalo...
vishnja92 vishnja92 21:19 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...



kako nema "copy"?
pa svi imaju copy od svega, kako nema copy?
i zar ti ne gledas crtace?

i jel moze opet da se rodi, nekako, taj isti?
Atomski mrav Atomski mrav 21:23 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

vishnja92
Nego, bilo bi i 3 teksta

:)))))))))))))))))

'Teo sam da napišem jedan posle rasprave kod Unf-a o zakonu o zabrani pušenja (ne o toj temi već o nečemu što bi moglo biti zanimljivo i posle ovih rasprava o Potpalublju), ali možda je bolje što nisam. Kako se nezgrapno izražavam, ko zna šta bi ispalo...
gordanac gordanac 21:27 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

vishnja92



kako nema "copy"?
pa svi imaju copy od svega, kako nema copy?
i zar ti ne gledas crtace?

i jel moze opet da se rodi, nekako, taj isti?


Nema :(

Samo froncle ostale (i komentari, srećom), ali teksta - nema :(

Maestro, Bulgakov i ja

bezvezna slučajnost, verovatno, ali - nema....
vishnja92 vishnja92 21:30 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

mora da imaju negde pohranjeno, istorija se cuva.
pa gde bas taj :(

ps - a i rukopisi ne gore...


edit - margos je uspevala da izgugla tekstove banovanih korisnika, rece negde pre neki dan... motaju se po sajberspejsu jos neko vreme kao duhovi, ali skoro sam sigurna da admin, bez obzira na to, moze nesto da izbunari.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:32 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

контактирај администратора. има копију сигурно. што пре, то боље.
vishnja92 vishnja92 21:32 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

ali možda je bolje što nisam

nije bolje, aj napisi za par dana (kad se odnervoze drugari)
Atomski mrav Atomski mrav 21:35 08.11.2009

Re: Imena luda nalaze se svuda

Ću otvorim neki Notepad pa da počnem polako...
gordanac gordanac 21:35 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

vishnja92
mora da imaju negde pohranjeno, istorija se cuva.
pa gde bas taj :(

ps - a i rukopisi ne gore...

I ja kažem - pa gde baš taj!

Možda ima i još neki, nisam sve gledala, ali ovaj - izgoreo...
nimuje suđeno da ostane, izgleda...

dešava se...
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:37 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

ps - a i rukopisi ne gore...

ne gore ne gore ni bajtovi eve ga
mirelarado mirelarado 21:39 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

gordanac

Nema :(
Samo froncle ostale (i komentari, srećom), ali teksta - nema :(
Maestro, Bulgakov i ja
bezvezna slučajnost, verovatno, ali - nema....




Па како баш тај текст да нестане?!
Можда се ипак некако врати.
Рукописи не горе... не би смели ни да ишчезавају. :(

ЕДИТ: Ето, нађен је!!!
gordanac gordanac 21:46 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

Bojan Budimac
ps - a i rukopisi ne gore...

ne gore ne gore ni bajtovi eve ga


E ?!
:)))))))
oooooo, obradova me, sam` tako!
e, gari, ali imam problem i sa editorom kad otvorim taj tekst na opciju "izmeni" - netje ništa netje
(bar mogu da napravim "copy", hvala ti - onolikoooooooo!)
vishnja92 vishnja92 21:51 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

e, gari, ali imam problem i sa editorom kad otvorim taj tekst na opciju "izmeni" - netje ništa netje

nedeljom uvece se ne rade domaci zadaci

bez sale, mozda treba pricekati da im se odslogira softver - kanda je malo nestabilan danas?
nece blog da trpi ako to saceka koji dan...
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:54 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...


E ?!
:)))))))
oooooo, obradova me, sam` tako!
e, gari, ali imam problem i sa editorom kad otvorim taj tekst na opciju "izmeni" - netje ništa netje
(bar mogu da napravim "copy", hvala ti - onolikoooooooo!)

Molim mada zapravo hvala Gugl-kešu, a za ovo sa editorom na tom tekstu pitaj administratora (oni inače moraju imati backup), al' sad ga svakako sejvuj negde.

P.S. I ja iskopirao u word za svaki slučaj.
gordanac gordanac 21:59 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

nedeljom uvece se ne rade domaci zadaci


:))))))))
wrong!
uvek je dobro vreme za rešavanje zadataka, uvek!
Unfuckable Unfuckable 22:20 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

ja ne znam bre šta je vama ljudi, meni ne pada na pamet da se upuštam u te bahanalije sada, nemam kalorija.
Kad dođe vreme, prepisaću domaći od nekog štrebera
Hansel Hansel 22:27 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

Ma, raspust je, ljudi, a izgleda da će ga dodatno produžiti...

Nego, kada je već u toku veliko spremanje Bloga, kada on, kako kaže gordanac, "ulazi (očigledno) u još jednu fazu neophodnih izmena, promena, dopuna i svega ostalog što je neophodno za bilo koji sektor", možda bi bilo dobro da oni koji "prčkaju" po softveru srede i ovo, što viđam cele godine, ali evo, sada mi zgodno da nekoga na to upozorim:

Na Bogojavljensku noć, 19. januar 2009.
Milutin Milošević
19. januar 1995. godine6 sati ujutro - Šile, ti si?- Da, ko je to?- Ubili su mog Srđana. Na Bogojavljensku noć Olba se dotače, lome se pogače A venci smokava i mali zlatni praporci se pokače Po prednjoj sobi mog baće ...

Touch of The Beatles
pape92

Hvala Vladi Crne Gore
Željko Ivanović

Oću ja
Jelica Greganović

Karala majka sina što se vadio
Dejan Tiago Stanković
Sve je ovo iz "umetnute rubrike" B92 BLOG, evo, i sa juče postavlejne stranice
B92 > Život > Nauka > Savremeno tumačenje snova.
margos margos 23:05 08.11.2009

Re: nestali tekstovi...

Sve je ovo iz "umetnute rubrike" B92 BLOG, evo, i sa juče postavlejne stranice

Što reče moja bivša koleginica ''Desi se i u devojke deetee...''
(dva 'ee' nisu greška - ona je tako razvlačila :) )
trener92 trener92 01:13 09.11.2009

Re: nestali tekstovi...

gordanac
Bojan Budimac
ps - a i rukopisi ne gore...

ne gore ne gore ni bajtovi eve ga


E ?!
:)))))))
oooooo, obradova me, sam` tako!
e, gari, ali imam problem i sa editorom kad otvorim taj tekst na opciju "izmeni" - netje ništa netje
(bar mogu da napravim "copy", hvala ti - onolikoooooooo!)


I ja imam takvih problema sa nekoliko tekstova, pisao supermodu( još juče ii preključe , odgovorio mi je admin i čekam
Hansel Hansel 09:26 09.11.2009

opet greška

(nisam čitao sve postove, pa predložio nešto što je već bilo predloženo - u vezi s izgubljenim tekstovima)
NNN NNN 21:24 08.11.2009

Homo ludens

iz potpalublja

(Jedna bezobrazna reklama, ako budu, eventualni, blogoizbori; još malo trola )
trener92 trener92 01:17 09.11.2009

Re: Homo ludens

NNN
iz potpalublja

(Jedna bezobrazna reklama, ako budu, eventualni, blogoizbori; još malo trola )


Moj čovek
ecce-florian ecce-florian 23:33 11.11.2009

vox populi

Hvala Gordanac
Bio sam malo odsutan na službenom putu, pa tek sada stigoh
Lep pokušaj
Ne bih da komentarišem u skladu sa tvojom molbom
Al glaso sam za predlog broj ........................
gordanac gordanac 07:20 12.11.2009

Re: vox populi

ecce-florian
Hvala Gordanac
Bio sam malo odsutan na službenom putu, pa tek sada stigoh
Lep pokušaj
Ne bih da komentarišem u skladu sa tvojom molbom
Al glaso sam za predlog broj ........................


Dobrotinamadojedrio sa službenog odsustva i zdrav i veseo jedrio dalje po ovom virtuelnom okeanu :)

Meni je sinoć jedan moj gari odjedrio, službeno i zvanično - zauvek....
A umeo je, najsmešnije na svetu da kaže "marim ja..." i za sebe da govori "nimije niš` teže da odem neg` da doJdem.."
A i znao je strašno puno i o glasanju i o svemu drugom svaštaikoješta
Imao je i svoju "himnu", sve mislim bilo bi mu drago da ga se baš ovako setim, pre nego što pristojno, o njemu - odćutim


ecce-florian ecce-florian 09:14 12.11.2009

Re: vox populi

-

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana