Društvo| Politika| Zabava

Jeremic Vuk u Briselu

Tibor Jóna RSS / 07.11.2009. u 15:36

Brisel, Belgija - Belgijske vlasti se jos uvek bore da povrate kontrolu na ulicama prestonice nakon shto je u ranim jutranjim casovima centar Brisela iznenada pogodio Vuk Jeremic. Katastrofa se dogodila u vreme kada se vecina Belgijanaca nalazila na putu ka svojim radnim mestima, a prvi izvestaji svetskih novinskih agencija govore o neverovatno velikom broju zrtava i neprocenjivoj mentalnoj steti nanetoj belgijskoj prestonici.

Jeremic je prosao velikom brzinom kroz grad ostavljajuci za sobom samo pustos, a narocito su tesko pogodjeni smisao te deo grada u kojem su bile smestene institucije EU, a gde se po prvim procenama vojnih vlasti zaduzenih za mentalno zdravlje, nalazio epicentar ove katastrofe, do sada nezabelezene u visevekovnim analima grada.


Prema jos neproverenim podacima koje je saopstio belgijski Crveni krst, veruje se da je usled tehnickih problema sa obezbedjivanjem prevoda na estonski jezik, katastrofu u epicentru prezivela samo parlamentarna delegacija ove balticke zemlje, dok je po pricama ocevidaca, slovenacka delegacija prva podlegla teskim telesnim povredama izazvanim razumevanjem Vuka Jeremica u originalu.

Paralele sa 9/11!

Talin, Estonija- Estonski mediji prenose svedocenja svojih poslanika o krvavim prizorima iz Evropskog parlamenta do kojih je po njihovim recima doslo odmah nakon sto je prevod prvih recenica Jeremicevog govora stigao do poslanika.

Sef estonskih socijalista u Evropskom parlamentu Maarti Kaar izjavio je da ce slike uzasa ostati za uvek urezane duboko u njegovu svest: „Cekali smo pocetak prevoda kada su slovenacki poslanici poceli najpre da krvare po usima, da bi nakon svega par sekundi, mentalno najlabilniji medju njima poceli da ostre olovke i zabijaju ih sebi u oci, nakon cega je krenulo masovno zvakanje staklenih casa do smrti medju clanovima poljske i slovacke delegacije" opisao je pocetak tragedije poslanik Kaar „Nikada necu zaboraviti njihove osmehe pune spokoja sa kojima su odlazili u smrt i krvarili po podu".

Jos jedna od prezivelih poslanica Leni Talamusa, clanica estonskih demohriscana, opisala je medijima kulminaciju tragedije: „Svi su vristali. Nastao je haos. Od jednom su francuski i nemacki socijalisti, potpomognuti skandinavskim zelenima i jednim poslanikom finskih demohriscana, krenuli da razbijaju stakla na prozorima u prostoriji, koristeci mrtva tela dvojice poslanika berluskonijeve Forza Italie, da bi samo nekoliko sekundi nakog toga svoje muke okoncali na plocniku 7 spratova nize."
Prema izvestajima koje su u odvojenim saopstenjima potvrdili belgijski vojni patolozi i tim „Doktora bez granica", pronadjena su i jos uvek neidentifikovana tela na kojima se vide tragovi samodavljenja, kao i tela sa pregrizenim vratnim arterijama za koje se spekulise da bi mogla biti tela skandinavskih poslanika.

„Ostavljeni na milost i nemilost Jeremicevom govoru, koji je tada vec bio pri kraju uvoda, Portugalci su krenuli da se medjusobno ubijju presecajuci vene jedni drugima spajalicama i aparatima za heftanje. Morate mi verovati - nije bilo nacina da im pomognemo! Ocaj je prevladao sve! Da su se nasi prevodioci pojavili na vreme mi ne bi danas bili zivi!" - zavrsio je vidno uzbudjen Kaar, koji se sa ostalim prezivelim estonskim poslanicima nalazi u karantinu Centralne bolnice u Talinu, gde su stavljeni pod pojacan medicinski i psihijatrijski nadzor.

Belgija u rasulu

Brisel, Belgija - Ministarstvo unutrasnjih poslova Belgije saopstilo je da se prestonica nalazi „u stanju ocaja i beznadja" te da su policijske snage iz citave zemlje pozvane da pomognu u uspostavljanju reda u glavnom gradu. Analiticari sumnjaju da ce bilo kakvi vidljivi rezultati biti moguci bez aktivnijeg ucesca vojske, a sve glasnije se cuju i procene da ce bez aktivnog ucesca vojnih snaga drzava clanica NATO pakta biti nemoguce povratiti red i zakon.

„Niko nije slutio da ce se sa Jeremicem ovako zavrsiti. Bilo je najava, ali ovaj haos prevazilazi i nase najpesimisticnije procene!" izjavio je ministar unutrasnjih poslova Jaap de Verhofens.

U gradu nema struje, tekuce vode kao ni gasa. Ne radi javni prevoz, a obustavljen je i rad komunalnih sluzbi, dok medicinskim centrima urgentno nedostaju sedativi i lekovi za spavanje. U okrsajima za poslednje kutije bensedina poginulo je prema prvim izvestajima nekoliko desetina gradjana, dok se lek moze naci jos jedino na crnoj berzi.

Predstavnici belgijskih opozicionih partija zatrazili su neopozivu ostavku Vlade, te hitno raspisivanje vandrednih parlamentarnih izbora, a ocekuje se da ce hitnu ostavku kabineta zatraziti i kralj Albert II, koji je ubrzo po dolasku Vuka Jeremica, evakuisan iz prestonice zajedno sa ostalim clanovima kraljevske porodice i krunskim nakitom.

Svet osudio prekomernu upotrebu Vuka Jeremica

New York, Washington Moskva - Vecina svetskih lidera jednoglasna je u osudi ovog nemilog dogadjaja, koji je po recima generalnog sekretara OUN Ban Ki Muna potresao „ne samo Brisel, vec i citav civilizovani svet. Citav svet je danas ustuknuo u neverici pred ovolikom kolicinom brutalnog besmisla koje se srucilo na nevine poslanike Evro parlamenta i gradjane belgijske prestonice!"

Obracajuci se novinarima na vandrednoj konferenciji za novinare iz zgrade na Ist Riveru, Mun je pozvao svet na solidarnost sa prezivelim gradjanima Brisela i zatrazio brzu pravdu za zrtve, kao i odlucnu politicku akciju kako se ovakve tragedije vise ne bi ponavljale."

U tok veceri bice odrzana i vandredna sednica Saveta bezbednosti tokom koje ce biti izdata posebna Rezolucija na cijem se usaglasavanju ubrzano radi, a koju ce Savetu zajednicki podneti sve stalne clanice sa izuzetkom Rusije. Moskva je najavila uzdrzanost dok nadlezne komisije ruskog federalnog Ministarstva za vandredne situacije ne izvrse procenu katastrofe i o tome ne izveste Kremlj!

Reagovao je i zvanicni Vasington koji je u zajednickom saopstenju Bele Kuce, Kapitol Hila i Pentagona, prvom od napada na Perl Harbor, saopstio da ostro osudjuje "prekomernu upotrebu Vuka Jeremica". Sekretarka Kilinton je izjavila da SAD „sa saveznicima radi na prevazilazenju teske situacije u kojoj se nasao globalni sistem bezbednosti nakon sto se Belgiji dogodio Vuk Jeremic."

Predsednik Barak Obama je izrazio duboko saucesce predsedniku evropske komisije Barosu, belgijskom kralju i gradjanima Belgije i saopstio da je u pripravnost stavio jedinice 7. flote i najavio da sve federalne agencije rade na sto brzem stvaranju uslova za rasporedjivanje protivraketnih sistema tipa "Patriot" kako bi se evropsko nebo zastitilo od eventualnog ponavljana Vuka Jeremica. U ugrozeno podrucije upucene su znacajne zalihe bensedina i trodona.

Predstavnici Pentagona su obecali belgijskoj vladi stavljanje na raspolaganje znacajnih vojnih snaga kako bi se smirila panika i beznadje na ulicama Brisela i zaustavio talas samoubistava sluzbenika evro institucija do kojeg je doslo usled srpskog ministra spoljnih poslova.
NATO spreman da deluje

Iz sedista NATO alijanse saopsteno je da su nakon izmestanja na bezbednu lokaciju, Generalni sekretar i vojno krilo ogranizacije naredili hitno aktiviranje svih raspolozivih snaga severnoatlanske alijanse kako bi se priteklo u pomoc kako je Rasmunsen rekao „mucenickoj Belgiji", cije policijske i vojne snage jos uvek bezuspesno tragaju za malobrojnim prezivelim clanovima Spoljnopolitickog odbora Evropskog parlamenta.  Naredjena je hitna evakuacija preostalih sluzbi iz sedista alijanse u Briselu.

Pariz i Berlin pozivaju na solidarnost! Mobilizacija sirom EU

Pariz, Berlin, Amsterdam, NATO - Odmah po prijemu vesti da je Brisel pogodjen Vukom Jeremicem, reagovale su i zvanicne institucije Francuske, Nemacke i ostalih zemalja EU. Parlamenti u Parizu i Berlinu prekinuli su zasedanja da bi minutom cutanja odali postu svima koji su slusali govor Vuka Jeremica i pali na oltaru odbrane evrospkih vrednosti, dok su predsednik Francuske Nikolas Sarkozi i nemacka kancelarka Angela Merkel izdali zajednicko saopstenje u kojem su pozvali na opste evropsko jedinstvo u ovim najtezim trenucima za Evropu u skorijoj istoriji kontinenta.

Predsednik Sarkozi je po zavrsetku konferencije za novinare kratko izjavio "Veceras smo svi Belgija!", a slicne utiske prenela je i kancelarka Merkel koja je za nemacku agenciju DPA izjavila: "Evropa sada vise nego ikada mora pokazati solidarnost i pomoci svi snagama Belgiji da prevazidje sve posledice ovog besmisla koji joj se danas dogodio! Pomozimo Belgiji da izadje iz beznadja jer se Jeremic sutra moze dogoditi svima!"

Vlada Holandije izrazila je spremnost svoje zemlje da prihvati sve izbeglice i najavila otvaranje izbeglickih centara duz svoje granice sa Belgijom u cemu ce im se na teritorijama svojih zemalja pridruziti vlade Francuske i Nemacke.

Svoje sluzbene posete inostranstvu prekinuli su i italijanski premijer Berluskoni i ceski predsednik Vaclav Klaus. Poljska je na krizu odgovorila stavljanjem u stanje povisene gotovosti snaga civilne odbrane, dok su vlade Spanije, Portugala, Austrije, Svedske i Finske uputile dodatne kontigente psihijatara i psihoterapeuta u ugrozeno podrucje.

Hrvatska i BiH nisu spremne za masovni prihvat izbeglica iz EU

Zagreb, Sarajevo - Vlade Republike Hrvatske i BiH, koje su prepoznate kao mesta koja pruzaju najvecu zastitu od posete Vuka Jeremica, obavestile su danas institucije EU da nisu u mogucnosti da prihvate veci broj izbeglica iz zemalja Evropske unije, te da ozbiljno razmatraju uvodjenje viznog sistema za gradjane zemalja clanica EU, koji u potrazi zastite od moguceg Vuka Jeremica vec opsedaju granicne prelaze sa Hrvatskom.

London sledeci?

London - Britanski premijer Braun prekinuo je svoj odmor i hitno se vratio u London, gde je u toku vandredna sednica Kabineta nakon koje se ocekuju i zvanicna reakcija Londona.
Dobri poznavaoci prilika u Dauning stritu predvidjaju da ce premijer Braun pozvati engleskog monarha, kraljicu Elizabetu II da po prvi put u istoriji iskoristi svoju de facto vlast nad zemljama u kojima je nominalni sef drzave i u London sazove premijere Australije, Kanade i Novog Zelanda, te generalnog sekretara Komonvelta kako bi sa premijerom Braunom, zajednicki koordinirali odgovor na udar Jeremica Vuka po Briselu.

Manevarski prostor Gordona Brauna znacajno je suzen kada se tokom popodnevnih casova Londonom pronela vest da bi glavni grad Ujedinjenog kraljevstva mogao biti sledeci na meti Vuka Jeremica sto je, uprkos demantijima iz Dauning strita, dovelo do opste navale gradjana na prodavnice konzervirane hrane, benzinske pumpe, prodavnice sanitetskog materijala i apoteke.

BBC javlja da i pored svih napora britanske zeleznice da omoguci dodatne kompozicije na linijama koje vode van grada i istovetnim naporima koje preduzimaju svi avioprevoznici nemoguce naci slobodno mesto, kao i da je saobracajna policija dozvolila upotrebu oba smera autoputa gradjanima koji u strahu napustaju prestonicu prestravljeni mogucnoscu da ce se i njima dogoditi logika Vuka Jeremica.

Vatikan u posebnoj molitvi za postradale. Uzas ujedinio Jerusalim!

Vatikan, Jerusalim - Predstavnici Svete stolice saopstili su danas da su vesti iz Brisela duboko potresle citav hriscanski svet, te da ce u toku veceri papa Benedikt XVI, pracen celokupnim zborom kardinala, tokom specijalne mise za spas Brisela u bazilici Svetog Petra moliti za pogodjenu prestonicu i prestravljene zitelje, kao i za podlegle Vuku Jeremicu. Na preporuku iz Vatikana mise zamolnice za duse besmislom utucenih clanova Spoljnopolitickog odbora molice se se i sirom katolickog sveta.
U zajednickom saopstenju glavnog muftije jerusalimskog i glavnog rabina Izraela kaze se da sve podele prestaju kada se covecanstvo nadje pred mogucnoscu totalnog unistenja besmislom kao sto je to danas bio slucaj sa Briselom!

Iran pozdravlja posetu

Teheran - Iranski predsednik pozdravio je danas upotrebu Vuka Jeremica na Briselu i upozorio Izrael na svoje dobre odnose sa vlasnicima Vuka Jeremica, te najavio mogucnost da se Vuk Jeremic u najskorije vreme dogodi i jevrejskoj drzavi. U posebnom saopstenju koje je izdao ovim povodom Ahmedinedzad je Jeremica nazvao najboljim oruzijem bozije osvete jos od vremena ognjene kise nad Sodomom.
Zelju za svojim Vukom Jeremicem pokazale su i vlade Sudana, Zimbabvea i Severne Koreje, dok je svrgnuti diktator Haitija saopstio sa zaljenjem da za njega ideja o posedovanju jednog ili vise Vuka Jeremica dosla prekasno.



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

malaramona malaramona 16:36 07.11.2009

ljut?

ala te je naljutiooo...
sinergija92 sinergija92 17:07 07.11.2009

Kazu da ministar cita ovaj blog...

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:50 08.11.2009

Re: ljut?

malaramona
...ala te je naljutiooo...

I ja to isto kažem.
Ako Tibor ovako vidi Vuka sada, u njegovoj funkciji MIP, kako li će ga tek gledati kada jednog dana (in not too remote future) postane predsednik Vlade. Jer, svi koji ga poznaju, kažu da on to uzima "for granted", da će sledeći put biti - premijer.

Edit:
Današnja (nedeljna) POLITIKA, donosi zanimljiv članak u kome se hvali diplomatska aktivnost Vuka Jeremića.
wukadin wukadin 13:37 09.11.2009

Re: ljut?

А што им храниш параноју?
Unfuckable Unfuckable 16:42 07.11.2009

ja se

ne sećam kada sam se poslednji put ovako smejao
malaramona malaramona 16:49 07.11.2009

Re: ja se

Unfuckable
ne sećam kada sam se poslednji put ovako smejao


Bogme jeste mnogo smesno. Podsetilo me na...

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:49 07.11.2009

Ambicije

Vuk Jeremić je odavno prestao da radi da građanima Srbije bude bolje, već radi na tome da njemu bude bolje.

Kako će Jeremić da postane popularan političar u Srbiji? Tako što će da ide po svetu i da tera inat, da se breca, pljuje i svađa. Narod takve obožava.

Taj isti narod bi bio najsrećniji kada bi Vuk Jeremić opalio šamarčinu Obami i pljunuo ga s rečima "E ovo ti je što ste nas bombardovali"... To što bi sutra pala atomska bomba na Srbiju nema veze, važno je da smo im pokazali ko smo mi.
nikola721 nikola721 17:04 07.11.2009

Re: Ambicije

kada bi Vuk Jeremić opalio šamarčinu Obami

Najnovija vest je da je Obama rekao Jeremicu " Ne opaljuj mi samar, vec me opali zguza..."
adam weisphaut adam weisphaut 17:23 07.11.2009

Re: Ambicije

Najnovija vest je da je Obama rekao Jeremicu " Ne opaljuj mi samar, vec me opali zguza..."

Prvo ona o Srebrenici, sad ova, celo čitalaštvo bloga se valja u unisonom smehu...
nikola721 nikola721 17:31 07.11.2009

Re: Ambicije

Prvo ona...

Prvo su nastale amebe....
nobody is perfect nobody is perfect 17:38 07.11.2009

Re: Ambicije

nikola721
"... vec me opali zguza..."


strpi se malo!
nikola721 nikola721 21:58 07.11.2009

Re: Ambicije

strpi se malo...odgovara Jeremic Obami....
adam weisphaut adam weisphaut 12:02 08.11.2009

Re: Ambicije

NegoDuhoviti 721, da li je istina da je Vuku tata kupio stan 500 000 evra u BG?
nikola721 nikola721 17:04 08.11.2009

Re: Ambicije

NegoDuhoviti 721, da li je istina da je Vuku tata kupio stan 500 000 evra u BG?

???...odkud ja to znam...niti me interesuje....cak me ne interesuje ni odkud Cedici pare....
nikola721 nikola721 18:33 08.11.2009

Re: Ambicije

Ma pusti to pracenje "odkud nekom novac"....to treba da rade oni koji su zaduzeni za to....kada bi se bavio time, na primer samo u Beogradu, trebao bi da zivis bar 500 godina da bi otkrio sve tajne tipa "odakle nekom lova"...

Nego, jel si gledao tenis, Djokovic u sjajnom mecu pobedio tenisku legendu Federera....
A bilo je i lepih kadrova....Srpska zastava u gro planu, pa se Djokovic , po lepom Srpskom obicaju, Pravoslavno prekrstio....prizori za uzivanje...da li si i ti uzivao u tome....?

PS
Doduse, u svom govoru posle meca nije pomenuo Srebrenicu, valjda je od uzbudjenja zaboravio...sledeci put ce sigurno....
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:01 08.11.2009

Re: Ambicije

PS
Doduse, u svom govoru posle meca nije pomenuo Srebrenicu, valjda je od uzbudjenja zaboravio...sledeci put ce sigurno....


vi ste jedan jadan covek.
nikola721 nikola721 19:08 08.11.2009

Re: Ambicije

vi ste jedan jadan covek.

Mislis samo na mene, ili i na one koji tu istu Srebrenicu cesto koriste (zloupotrebljavaju) u cilju svog marketinga i u jos po neke ciljeve....?

PS
Nego, reci mi jel si i ti uzivao u Djokovicevoj pobedi...?
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:09 08.11.2009

Re: Ambicije

nikola721
vi ste jedan jadan covek.

Mislis samo na mene, ili i na one koji tu istu Srebrenicu cesto koriste (zloupotrebljavaju) u cilju svog marketinga i u jos po neke ciljeve....?


samo na vas.
nikola721 nikola721 19:11 08.11.2009

Re: Ambicije

samo na vas

Ah, dobro....
adam weisphaut adam weisphaut 20:00 08.11.2009

Re: Ambicije

???...odkud ja to znam...niti me interesuje....cak me ne interesuje ni odkud Cedici pare....

Ma pusti to pracenje "odkud nekom novac"....to treba da rade oni koji su zaduzeni za to....kada bi se bavio time

Mnogo te nešto potreslo pitanje kada moraš da 2x odgovaraš na njega
Nego, jel si gledao tenis, Djokovic u sjajnom mecu pobedio tenisku legendu Federera....
A bilo je i lepih kadrova....Srpska zastava u gro planu, pa se Djokovic , po lepom Srpskom obicaju, Pravoslavno prekrstio....prizori za uzivanje...da li si i ti uzivao u tome....?

Kad sam bio mali znao sam svoj pravac, oni bili katolici a ja pravoslavac...
Baja Mali Knindža
nikola721 nikola721 20:08 08.11.2009

Re: Ambicije

Kad sam bio mali znao sam svoj pravac, oni bili katolici a ja pravoslavac...
Baja Mali Knindža


Volis Baju....to sam i mislio...
nikola721 nikola721 20:33 08.11.2009

Re: Ambicije

A vidim da si me provalio za stanove...posle 10 gajbe na Vracaru sam prestao da brojim...pun sam ko brod (ovi)...Znas vec semu, osnujes NVO pa glumis ludilo, pricas sta treba...i love do krova (odzaka)...trosim puno, moze mi se...Sad ce i Sengen, put u Inostranstvo...jedva cekam da odem do Novog Sada na kaficu....
adam weisphaut adam weisphaut 21:14 08.11.2009

Re: Ambicije

olis Baju....to sam i mislio...

Ma prepoznjaem blistave umove, kako tvoj tako i Bajin
nikola721 nikola721 21:31 08.11.2009

Re: Ambicije

Ma nesto sumnjam u tvoju moc prepoznavanja....da se ne precenjujes...?
Al da si zabavan u svojim naporima, jesi....samo nastavi tako
adam weisphaut adam weisphaut 21:34 08.11.2009

Re: Ambicije

Ma nesto sumnjam u tvoju moc prepoznavanja....

Neopisivo sam potresen
nikola721 nikola721 21:39 08.11.2009

Re: Ambicije

Samo veruj u sebe i videces rezultate....
wukadin wukadin 13:40 09.11.2009

Re: Ambicije

Prvo ona o Srebrenici


ајд сад реци да је она о Сребреници заборављена.

Него, нешто се мислим, кукају што је Јеремић хиперактиван. А Живадина су критиковали што је седео у Србији. Никада свету угодити...
adam weisphaut adam weisphaut 16:16 09.11.2009

Re: Ambicije

ајд сад реци да је она о Сребреници заборављена.

Tužno, stvarno.
die hard die hard 01:06 10.11.2009

Re: Ambicije

vi ste jedan jadan covek.


ima raznih ljudi ali ovo covek nije svakako, mozda covek u pokusaju - neuspelom.
Jelena Gall Jelena Gall 16:57 07.11.2009

mislis, ovo?

pavinho pavinho 17:15 07.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jelena Gall
Srbija lobira protiv ukidanja viza BiH


Uistinu zalosno!
ed_novipazar ed_novipazar 09:38 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jelena Gall
Srbija lobira protiv ukidanja viza BiH

A tamo stoji:

Jeremić je tokom istupa uputio uvrede i na račun Turske, iako je turski predsjednik Abdulah Gul (Abdullah) samo prije nekoliko dana posjetio Beograd. Jeremić je govoreći o skorom ulasku Hrvatske u EU, rekao da su "Srbi bili 500 godina pod Turcima" i da "ne želi da opet bude u čekaonici s Turskom"

Slutim, ovaj covjek je jako nesretan zbog svog porijekla:

"Through his maternal grandmother Sadeta Buljubašić (née Pozderac), Jeremić also stems from a long lineage of Pozderac family considered one of the most influential political family in Bosnia and Herzegovina during the communist rule"

wukadin wukadin 13:43 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Е та браћа Поздерац су били легенде. Браћа Весић умало да их стигну у слави & моћи...
filvas filvas 14:24 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jel vi to citirate Avaz kao neko relevantno sredstvo informisanja? Da li ste obratili paznju na kurirolikost stila? Sta, nije vam zasmetalo? Bas cudno...

Upravo ovakvo interpretiranje diplomatske poste je skandalozno i razoblicuje svu mrznju koju Avaz i njegov vlasnik, odnosno SDA, i dalje gaje prema Srbiji i Srbima. I sad treba da im neko bude kriv sto im Bosna ne funkcionise. Treba se prvo pogledati u ogledalu pre nego sto se izadje pred svet.

Kada biste sopstvenu zluradost malo utisali, videli biste da u ovom zahtevu srpske diplomatije nema nikakve podlosti. Najnormalnije je to sto Srbija trazi da ne bude zadrzavana time sto ceka da i ostale zemlje zadovolje uslove za ukidanje viza.

Jeremic je trn u oku svima koji ne mogu da se pomire sa cinjenicom da Srbija prestaje da bude parija. Godinama su ziveli anestezirani glupom teorijom po kojoj su Srbi krivi za sve sto se desilo i da nema te kazne kojoj ih ne treba izloziti. Ali sad posto ne dobijaju dovoljne kolicine lekica, padaju u apstinencijalnu krizu, pa dobro dodje i Avaz kad nema niceg drugog.

Sto bi rekao vrli Teofil, malko mi to smrducka na nacionalizam. Nije malo onih koji sopstveni nacionalizam skrivaju ispod obrazine borbe za ljudska prava. Kao na primer, svojevremno Demaci i Ugljanin, a danas Biserko, Shetinjel ili Jona Tibor. Nemojte da se lazemo. Niko vas ne tera da volite drzavu u kojoj zivite, to je vase ustavno pravo. Samo, onda i ton vase kritike dobija cudan prizvuk, i gubi na uverljivosti.

Sa druge strane, imate Rasma Ljajica i Sonju Liht, ljude koji zaista vole svoju zemlju i koji se za ljudska prava i bolji zivot manjina bore iskreno i sa izvesnim, ne tako malim uspesima. Svako moze da bude frustriran stanjem u Srbiji i za to ima puno razloga, ali govoriti o Srbiji s nipodastavanjem vise govori o vama nego o Srbiji.

Zamalo da zaboravim vrlo bitnu stvar: Osim u politickom, Tiborova humoreska je odlicna u svakom drugom pogledu. Iskreno sam se smejao. Bravo.
wukadin wukadin 15:15 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Nije li Hrvatska vise puta trazila da ne bude "u paketu" sa Srbijom?!
filvas filvas 15:58 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

wukadin
Nije li Hrvatska vise puta trazila da ne bude "u paketu" sa Srbijom?!

S tim sto je u Hrvata to imalo i ne bas zanemarljivu kultur-rasisticku komponentu. Predsednik Hrvatske je sampion dvolicnosti.
adam weisphaut adam weisphaut 16:14 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Sa druge strane, imate Rasma Ljajica i Sonju Liht, ljude koji zaista vole svoju zemlju i koji se za ljudska prava i bolji zivot manjina bore iskreno i sa izvesnim, ne tako malim uspesima. Svako moze da bude frustriran stanjem u Srbiji i za to ima puno razloga, ali govoriti o Srbiji s nipodastavanjem vise govori o vama nego o Srbiji.

nikola721 nikola721 16:29 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Filvas, lepo ti to sroci....jos cu da pomislim da Jerimic smeta sto je sposoban Srbin
Vuk im je bio najbolji....
filvas filvas 16:41 09.11.2009

Re: mislis, ovo?



Jel ovo izraz zacepljene gubice ili gusenja u sopstvenoj bljuvotini?
jos cu da pomislim da Jerimic smeta sto je sposoban Srbin

Sasvim je verovatno da je bas to glavni Avazov problem. Ja bih pak bio zadovoljan sposobnim ministrom ma koje vere bio.
nikola721 nikola721 16:51 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Ja bih pak bio zadovoljan sposobnim ministrom ma koje vere bio.

Naravno...bitno je da dobro radi za svoju drzavu. Jel tako Jona...?
filvas filvas 16:56 09.11.2009

Re: mislis, ovo?

Slutim, ovaj covjek je jako nesretan zbog svog porijekla:

Za divno cudo, niko od 'zastitnika' ljudskih prava nije nasao za shodno da prokomentarise ovaj citat kao flagrantan primer rasizma koji poreklo uzima kao kljucni motivacioni faktor. Sramota. Znaci, onaj kome je majka muslimanka mora da podrzava SDA inace je izdajnik, polutan, kopile, nelegitimni halfblood koji se zasigurno trudi da kompenzuje nedostatak rasne cistoce. To je samo jos jedan dokaz onoga sto sam vec rekao.
adam weisphaut adam weisphaut 06:41 10.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jel ovo izraz zacepljene gubice ili gusenja u sopstvenoj bljuvotini?

To je izraz lica kada covek procita tvoju izlbljuvak od texta...
filvas filvas 09:51 10.11.2009

Re: mislis, ovo?

Pa sto citas?
silver bullet silver bullet 11:52 10.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jel ovo izraz zacepljene gubice ili gusenja u sopstvenoj bljuvotini?

[
filvas filvas 23:01 10.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jesi video Adame? Nema potrebe da gutas.
silver bullet silver bullet 00:34 11.11.2009

Re: mislis, ovo?

Jesi video Adame? Nema potrebe da gutas.



filvas filvas 01:26 11.11.2009

Re: mislis, ovo?

A mozes i da se pustis niz mlaz.
marastockhausen marastockhausen 17:05 07.11.2009

Citav svet je danas ustuknuo u neverici..

... pred ovolikom kolicinom brutalnog besmisla...
Svet, a? Lako je svetu. A kako ja da ustuknem?! Odavno nisam u neverici i hocu, lepo, da poludim od njega. Toliko me je sramota njegove 'diplomatije na steroidima' da hocu da svisnem...
pavinho pavinho 17:17 07.11.2009

svaka cast...

...na tekstu.na tragu dezulovica,sto se tice humora.
preporuka na kvadrat.
thebee269 thebee269 17:46 07.11.2009

totalno nebulozno

uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, a voleo bih da znam,
ali totalno mi je nebulozno sto ga toliko napadate.
gde vam je objektivnost,kada se on nista losije ne ponasa i ne izjavljuje ,nego bilo koji ministar njegovog faha u regionu , a da ne kazem za one koji predstavljaju one jako velike.
Mnogima Jeremic smeta samo zato sto ne lize cipele nikome jer za to stvarno nema nikakvog zdravorazumskog razloga.
ono sto je Srbija bila za vreme Slobe i ovo sto je sada , velika je razlika, zar ne.

Koji razlog imamo mi da ne smemo da kazemo ono sto svi ostali mogu,samo zato sto smo imali jedan period stvarno lose vlasti i nemilih dogadjaja.
Pa do kada treba da kao nesto strepimo sta cemo reci, a da se neko tamo ne uvredi.

Jeremica mnogi ne vole u inostranstvu, a narocito ovde, samo zato sto je u mnogim stvarima ako ne bolji a ono bar na ravnoj nozi sa svim svijim sagovornicima sirom sveta.

Drugo, totalno je ocigledno da ga sve vise napadaju bas onda kada postigne neki realan rezultat u okviru diplomatije.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.
Bili Piton Bili Piton 17:50 07.11.2009

Re: totalno nebulozno



thebee269
uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, a voleo bih da znam,


O tome sta se desavalo u Briselu ima nesto na linku koji je postavila Jelena Gall gore u svom komentaru.
nobody is perfect nobody is perfect 18:04 07.11.2009

Re: totalno nebulozno

thebee269
uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, ....


...ali znas da ga treba braniti! koliko vas ima takvih?
solcence solcence 18:13 07.11.2009

Re: totalno nebulozno

thebee269
uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, a voleo bih da znam,
ali totalno mi je nebulozno sto ga toliko napadate.
gde vam je objektivnost,kada se on nista losije ne ponasa i ne izjavljuje ,nego bilo koji ministar njegovog faha u regionu , a da ne kazem za one koji predstavljaju one jako velike.
Mnogima Jeremic smeta samo zato sto ne lize cipele nikome jer za to stvarno nema nikakvog zdravorazumskog razloga.
ono sto je Srbija bila za vreme Slobe i ovo sto je sada , velika je razlika, zar ne.

Koji razlog imamo mi da ne smemo da kazemo ono sto svi ostali mogu,samo zato sto smo imali jedan period stvarno lose vlasti i nemilih dogadjaja.
Pa do kada treba da kao nesto strepimo sta cemo reci, a da se neko tamo ne uvredi.

Jeremica mnogi ne vole u inostranstvu, a narocito ovde, samo zato sto je u mnogim stvarima ako ne bolji a ono bar na ravnoj nozi sa svim svijim sagovornicima sirom sveta.

Drugo, totalno je ocigledno da ga sve vise napadaju bas onda kada postigne neki realan rezultat u okviru diplomatije.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.

Unfuckable Unfuckable 22:32 07.11.2009

Re: totalno nebulozno

uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, ....

i zabole me : ovo je tako duhovito napisano da mi je to trenutno najbitnije
green_thumb green_thumb 01:04 08.11.2009

Re: totalno nebulozno

thebee269
uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, a voleo bih da znam,
ali totalno mi je nebulozno sto ga toliko napadate.
gde vam je objektivnost,kada se on nista losije ne ponasa i ne izjavljuje ,nego bilo koji ministar njegovog faha u regionu , a da ne kazem za one koji predstavljaju one jako velike.
Mnogima Jeremic smeta samo zato sto ne lize cipele nikome jer za to stvarno nema nikakvog zdravorazumskog razloga.
ono sto je Srbija bila za vreme Slobe i ovo sto je sada , velika je razlika, zar ne.

Koji razlog imamo mi da ne smemo da kazemo ono sto svi ostali mogu,samo zato sto smo imali jedan period stvarno lose vlasti i nemilih dogadjaja.
Pa do kada treba da kao nesto strepimo sta cemo reci, a da se neko tamo ne uvredi.

Jeremica mnogi ne vole u inostranstvu, a narocito ovde, samo zato sto je u mnogim stvarima ako ne bolji a ono bar na ravnoj nozi sa svim svijim sagovornicima sirom sveta.

Drugo, totalno je ocigledno da ga sve vise napadaju bas onda kada postigne neki realan rezultat u okviru diplomatije.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.



Čujte, postoje načini na koji se nešto radi i ne radi, pogotovo u diplomatiji. Da vas Sara Ludford, inače poznata po jakom zalaganju za antidiskriminacione stavove (bila jedno vreme u LGBT intergrupi), propituje o mejlovima i laganju je priličan skandal. Takođe, izjaviti negde u krugu od 50km od nje ono za Tursku (pri čemu je ona članica Friends of Turkey) je suludo, bolje da ju je pljunuo u lice i zapalio Brisel, makar bi se vadili na neuračunljivost.

Inače, zar nije Turska svojevremeno odbila J. V. za ambasadora jer je 'nepristojno mlad'?
jaksa scekic jaksa scekic 19:43 08.11.2009

Re: totalno nebulozno

green_thumb
thebee269
uopste ne znam sta je Jeremic izjavio u Briselu, a voleo bih da znam,
ali totalno mi je nebulozno sto ga toliko napadate.
gde vam je objektivnost,kada se on nista losije ne ponasa i ne izjavljuje ,nego bilo koji ministar njegovog faha u regionu , a da ne kazem za one koji predstavljaju one jako velike.
Mnogima Jeremic smeta samo zato sto ne lize cipele nikome jer za to stvarno nema nikakvog zdravorazumskog razloga.
ono sto je Srbija bila za vreme Slobe i ovo sto je sada , velika je razlika, zar ne.

Koji razlog imamo mi da ne smemo da kazemo ono sto svi ostali mogu,samo zato sto smo imali jedan period stvarno lose vlasti i nemilih dogadjaja.
Pa do kada treba da kao nesto strepimo sta cemo reci, a da se neko tamo ne uvredi.

Jeremica mnogi ne vole u inostranstvu, a narocito ovde, samo zato sto je u mnogim stvarima ako ne bolji a ono bar na ravnoj nozi sa svim svijim sagovornicima sirom sveta.

Drugo, totalno je ocigledno da ga sve vise napadaju bas onda kada postigne neki realan rezultat u okviru diplomatije.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.



Čujte, postoje načini na koji se nešto radi i ne radi, pogotovo u diplomatiji. Da vas Sara Ludford, inače poznata po jakom zalaganju za antidiskriminacione stavove (bila jedno vreme u LGBT intergrupi), propituje o mejlovima i laganju je priličan skandal. Takođe, izjaviti negde u krugu od 50km od nje ono za Tursku (pri čemu je ona članica Friends of Turkey) je suludo, bolje da ju je pljunuo u lice i zapalio Brisel, makar bi se vadili na neuračunljivost.

Inače, zar nije Turska svojevremeno odbila J. V. za ambasadora jer je 'nepristojno mlad'?


Cekaj,cekaj, pa kako ga sad Turci primise, nista meni nije jasno..

Srbija i Turska za stabilan Balkan
Šef srpske diplomatije Vuk Jeremić izjavio je u Istanbulu da Srbija i Turska žele miran i stabilan Zapadni Balkan i funkcionalnu BiH.

Srbija i Turska žele miran i stabilan Zapadni Balkan i stabilnu i funkcionalu Bosnu i Hercegovinu, koja će biti u prilici da ubrza svoj proces evropskih integracija, izjavio je agenciji Fonet minstar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić, posle sastanka sa šefovima diplomatija Turske Ahmetom Davutogluom i BIH Svenom Alkalajem.


marija.mt marija.mt 12:55 09.11.2009

Re: totalno nebulozno

Jeremica mnogi ne vole u inostranstvu, a narocito ovde, samo zato sto je u mnogim stvarima ako ne bolji a ono bar na ravnoj nozi sa svim svijim sagovornicima sirom sveta.


Sta ima neko Jeremica da voli ili ne voli, on predstavlja Srbiju koja nije ni ravnopravna, a ni bolja od vecine sagovornika u Briselu.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.


Kakva zloba i zavist, jednostavno se neki ljudi ne slazu sa nacinom na koji VJ predstavlja Srbiju u svetu, sta tu ima lose.
wukadin wukadin 13:47 09.11.2009

Re: totalno nebulozno

Mnogima Jeremic smeta samo zato sto ne lize cipele nikome jer za to stvarno nema nikakvog zdravorazumskog razloga.


Тачно тако!

ono sto je Srbija bila za vreme Slobe i ovo sto je sada , velika je razlika, zar ne.


То им руши радну хипотезу.
А ни свет није више исти, на њихову велику жалост.

Zavist je losa , ali je zloba jos gora.


Излив Пешчаника у мозак је најгори.
filvas filvas 17:22 09.11.2009

Re: totalno nebulozno

Cekaj,cekaj, pa kako ga sad Turci primise, nista meni nije jasno..

Pa vi ne citate Avaz? Pa znate li vi, gospodine Scekicu, ko je Baronesa Sara Ludford? Pa znate li vi da ona jednim prstom moze zbrisati celu Srbiju sa mape zemlje? Pa znate li vi da ona direktno kontrolise sve marginalne grupe? Pa vi mnogo toga ne znate za svoje godine. Pa zamislite tu drskost da se neko sali na njen racun! Zamislite samoubilacki ocaj coveka koji se usudio da pomene Tursku u njenom pristustvu! Ama nije EP balkanska krcma pa da svaka susa sme da spominje istorijske cinjenice.

Pa nemojte da se igrate sa evropskom buducnoscu Srbije, covece bozji!


die hard die hard 01:15 10.11.2009

Re: totalno nebulozno


...ali znas da ga treba braniti! koliko vas ima takvih?


Mnoooogo vise nego pametnih, to ti je valjda odavno jasno.
darkonduty darkonduty 18:27 07.11.2009

Ludilo brale

Već dugo nisam s ovakvim smajlom na licu kliknula nekom preporuku!
green_thumb green_thumb 19:28 07.11.2009

:)

Ne sećam se kad sam se ovako slatko nasmejao
jaksa scekic jaksa scekic 19:56 07.11.2009

Sa zvanicnog web sajta EUP

Press releaseVuk Jeremic: Serbia likely to submit its EU application before end of 2009

External relations - 05-11-2009 - 16:35
"The basic groundwork is there for Serbia to submit its official application for EU membership. We hope to do so by the end of this year", Serbian foreign minister Vuk Jeremic told members of the EP Foreign Affairs Committee this Thursday. However, he would not back a call by MEPs for the Serbian government to encourage Serbian Kosovars to take part in upcoming local elections in Kosovo.
"EU-Serbia relations have improved dramatically since the minister's last visit two years ago", a few days after Kosovo declared its independence, said Gabriele Albertini (EPP, IT), chair of the Foreign Affairs Committee, as he welcomed the minister. "The recent elections led to the setting-up of a pro-European coalition in Belgrade which has in the meantime handed over Radovan Karadzic to the Hague Tribunal".
Mr Albertini and MEPs welcomed the efforts made by Serbia on its road towards EU membership, as highlighted in the latest Commission progress report. "We are greatly encouraged by the Commission's assessment that Serbia is fully committed to joining the EU", said Mr Jeremic, adding that "Serbia is fundamentally committed to fulfilling its European destiny". "Our most important achievement is visa liberalisation", he argued.
Local elections in Kosovo on 15 November
On Kosovo, Mr Jeremic reiterated Serbia's longstanding position: "the Republic of Serbia will never, under any circumstances, implicitly or explicitly recognise the UDI - the unilateral declaration of independence - by the ethnic-Albanian authorities of our southern province of Kosovo".
Jelko Kacin (ALDE, SL), rapporteur for Serbia, and Ulrike Lunacek (Greens/EFA, AT), rapporteur for Kosovo, called on the minister to appeal to Serbian Kosovars to take part in next week's local elections in Kosovo. Mr Vuk did not reply to this request but said "it is not possible for Serbia to endorse these local elections, called in violation of UN Security Council resolution 1244 and in violation of Serbia's Constitution".
A seven-strong delegation of MEPs led by Doris Pack (EPP, DE) will be in Kosovo from 13 to 16 November to assess how the first elections since Kosovo's independence are conducted. They will visit polling stations in various parts of the country but not observe the elections in a formal capacity.
Cooperation with the ICTY
MEPs made it clear to Mr Jeremic that Radko Mladic and other war-crime indictees needed to be handed over to the ICTY as swiftly as possible. The minister replied "we are doing everything we can to catch the indictees at large. We will not stop until we have done so!".
Croatia and "enlargement fatigue"
"We are afraid that that some may still hold the view that taking a break after Croatia joins the EU is an action Europe must take. Enlargement fatigue in Member States would result in accession fatigue among its aspirants. A new psychological fault line would appear across the western Balkans", said the minister.
Eduard Kukan (EPP, SK), chair of the EP delegation with the western Balkans, replied, saying Serbia should "concentrate on fulfilling the political criteria needed to join the EU instead of overemphasising the so-called enlargement fatigue after Croatia becomes an EU member".


03/11/2009

A sto se tice viznog rezima, postoji lobi koji radi da se Srbiji odloze vize do negde Uskrsa iduce godine, raspitajte se malo bolje, pa cete cuti...

J
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 02:33 08.11.2009

ja procith

pa ne mogu da provalim cime je covek izazvao ovu lavinu reci.
moze biti da ministar nije osobito sarmantan niti simpatican, ali on samo radi svoj posao.
nobody is perfect nobody is perfect 09:27 08.11.2009

Re: ja procith

?
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:46 08.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
pa ne mogu da provalim cime je covek izazvao ovu lavinu reci.
moze biti da ministar nije osobito sarmantan niti simpatican, ali on samo radi svoj posao.


ja razumem da srpske novine ne stizu u lisabon, ali tu je internet majkovica mu!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 15:21 08.11.2009

Re: ja procith

naravno da sam procitao izjave pre no sto sam ovo napisao.
nagnan tvojom burnom i opsirnom reakcijom procitao sam (nije mi bilo lako) i opet ne vidim sta bi tu moglo da izazove toliko emocija. (osim iritantnog pseudo-.amerikanskog izgovora) pocinjem da sumnjam da ti nisi procitao. Ili makar ne pazljivo. Ajd priznaj da nisi.
ponavljam: covek radi svoj posao. u granicama mogucnosti.

P.S. ako te nervira sto deluje nadobudno, to je vec druga stvar. tu se slazem.
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:31 08.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
ma procitao sam, i ne vidim sta bi tu moglo da izazove tvoju tako burnu reakciju. (osim amerikanskog jezika kojim se obratio svetu)


1000 cvetova, stankovicu, 1000 cvetova!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 15:38 08.11.2009

Re: ja procith

1000 cvetova, stankovicu, 1000 cvetova!

sta ovo znaci? nisam razumeo. nije bilo reci o cvecu.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:09 08.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
1000 cvetova, stankovicu, 1000 cvetova!

sta ovo znaci? nisam razumeo. nije bilo reci o cvecu.


znaci
da ti nastavis da se palis na jeremica (sto nisam djilas pa da ti preporucim da to radis u 4 zida!?!)
znaci
ja za to vreme da nastavim da budem zabavljen kolicinom besmisla kojom Dzeremik odise
znaci
nekog treceg da ga bas bude briga za Dzeremika sve ukupno

kapiras...

p.s.
ukoliko se (nekim slucajem) produciras Demokratskoj stranci i Dvoru u saradnika/simpatizera/dvoranina/najboljeg garija - vidi da to ipak cinis u "Utisku nedelje" tamo je najefektivnije ili da osnujes neku nevladinu organizaciju - recimo - Centar za uporednu anti-logiku "Vuk Jeremic"- pa da delujes iz tog diskursa, jer je "bravo jeremicu" po kaironima TV emisija, komentarima na vesti i blogove i sl. ipak za nizi aktvisticki lumpen proleterijat, sa kojima, ako mi je za poverovati, ne zelis da budes povezan!

a u ostalom znas da hortijevci i madjari (pardon, ne "i" nego "to jest" ) , cisto da te i tu predupredim, patoloski zadojeni i mrze sve sto je srpsko i nosi srpski predznak. bilo to nadobudno ili ne.

ah da, da ne zaboravim : srbijanski!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:19 08.11.2009

Re: ja procith

ti si malo prolupao, a? nemoj se toliko jediti, molim te. srdžba je smrtno sagrešenije.

slušaj amo: zabole mene za džeremika a bogami i džeremika za mene. nego tebe tu nešto muči, a kopka me šta, jer se iz teksta se ne da naslutiti.

koliko sam ja pokapirao njemu su dva glavna zadatka da se buni zbog kosova (i da pokuša na tome da profitiramo) i da kuka da nas što pre prime u EU. ne vidim da je od tih smernica odstupio.

PS gde ti vidis "bravo"? nema ga.
interesantno mi je to što si u odgovoru "predupredio" moj odgovoror, odn. naveo ono što ti misliš da ja mislim a da pritom nisi ni jednom rečju objasnio svoje mišljenje na kome se osniva ovaj nerazumljivi tekst.
alphaville alphaville 22:09 08.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
pa ne mogu da provalim cime je covek izazvao ovu lavinu reci.
moze biti da ministar nije osobito sarmantan niti simpatican, ali on samo radi svoj posao.


ovo je rekao:

Jelena Gall


Srbija lobira protiv ukidanja viza BiH


malo izlazi iz uobicajenog diplomatskog diskursa, zar ne?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:58 08.11.2009

Re: ja procith

iako je rec o tekstu u kome postoje fraze "podla igra" i koji je krajnje neprofesionalnno napisan, nalik na politiku iz 90tih procitao sam ga.
- Zabrinut sam i želim vas izvijestiti o tome. Prema informacijama koje su dostupne u izvještaju Fajon (Tanja, op. a.) o ukidanju viza, uključen je i prijedlog da se olakša odluka za BiH i Albaniju. Ali, mi se bojimo da bi to moglo usporiti ukidanje viza za Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru, ako se pokuša promijeniti ta odluka - napisao je Pekić u e-mailu koji je "Avaz" ekskluzivno dobio u posjed.

dakle: srspki doplomata je izrazio zabrinutost da ce biti odugovlacenja te je zamolio da ne usporavaju postupak.
zasto je on to uradio?
posto je na plati srbijanskih poreskih obveznika a ne komsijskih, pa su mu interesi republike srbije jedini prioritet.

ne vidim nista sporno. mozda sam u krivu.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:03 09.11.2009

Re: ja procith

mozda sam u krivu.


ma sve i da je ova opcija ikako moguca - kako bi!!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:18 09.11.2009

Re: ja procith

tibika, mani me emotivnog pristupa prakticnim problemima. ako moze nesto arguentovano, izvolte.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:34 09.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
tibika, mani me emotivnog pristupa prakticnim problemima. ako moze nesto arguentovano, izvolte.


ja sam samo covek.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:41 09.11.2009

Re: ja procith

Nediplomatski bi bilo kada bi u emailu pisalo sledeće:

Dogovarali ste se s nama, crnogorcima i makednocima. Pogodili smo se za datum. Uradili smo sve što treba. Na vreme. Sad se i kao nešto predomišljate, kao uključili bi i bosance i albance u paket. Kako mi znamo da oni nisu spremni, verujemo da će to razvući proces a nama se žuri jer nas javnost pritiska. Ako nas budete zajebavali, biračko telo će nam otići još u veći ekstrem, pa ćemo svi da imamo problem. Zato, radite vi sa albancima i bosancima šta hoćete, ukinite im sutra vize, boli nas uvo, ali naš dogovor poštujte jer nam od toga zavisi glava. OK?
marija.mt marija.mt 09:14 09.11.2009

Re: ja procith

moze biti da ministar nije osobito sarmantan niti simpatican, ali on samo radi svoj posao


Pa u tome i jeste problem, ja mislim da on lose radi svoj posao, a to sto je izuzetno antipatican samo javlja dodatni otpor, bar kod mene.

Imedju lizanja cipela (sto neko gore rece) i teranja inata postoji nesto sto se zove normalan razgovor i trazenje resenja koje ce biti u interesu gradjana koje bi doticni trebalo da predstavlja, a on to, po meni, ne radi.
alphaville alphaville 12:31 09.11.2009

Re: ja procith

Dejan Tiago Stanković
i

ne vidim nista sporno. mozda sam u krivu.


a u ovome:

Jeremić je tokom istupa uputio uvrede i na račun Turske, iako je turski predsjednik Abdulah Gul (Abdullah) samo prije nekoliko dana posjetio Beograd. Jeremić je govoreći o skorom ulasku Hrvatske u EU, rekao da su "Srbi bili 500 godina pod Turcima" i da "ne želi da opet bude u čekaonici s Turskom".

- To nije dobra poruka onima koji su toliko vremena bili pod Turcima

?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:16 09.11.2009

Re: ja procith

sta je tu sporno?

jel nismo bili 500 godina pod turcima?
jel nije istina da turke drze u cekaonici ko bi ga znao zasto.
jel nije istina da se nama u toj cekaonici objektivno ne sedi.

ne znam u kom je kontekstu to rekao i zasto, mogao je bas i da precuti, al da je lagao, nije.
alphaville alphaville 13:31 09.11.2009

Re: ja procith

pa upravo to sto to niti je relevantno niti je primereno govoriti takve stvari sa pozicije na kojoj se on nalazi.
pricali smo o diplomatskom nastupu a ne komsijkom bistrenju politike u obliznjoj bakalnici.
wukadin wukadin 13:53 09.11.2009

Re: ja procith

posto je na plati srbijanskih poreskih obveznika a ne komsijskih, pa su mu interesi republike srbije jedini prioritet.


filvas filvas 18:29 09.11.2009

Re: ja procith

Pa u tome i jeste problem, ja mislim da on lose radi svoj posao


Jel mozete, molim vas, da nam sapnete zasto to mislite? Ali po mogucstvu, u nekoj malo manje poetskoj formi nego sto je to ucinio Jona pl. Tibor.

Cisto da bi bilo jasnije.
dinarski_tip dinarski_tip 18:37 09.11.2009

Re: ja procith


Dejan Tiago Stanković
pa ne mogu da provalim cime je covek izazvao ovu lavinu reci.moze biti da ministar nije osobito sarmantan niti simpatican, ali on samo radi svoj posao.


alphaville

ovo je rekao:

Jelena GallSrbija lobira protiv ukidanja viza BiHmalo izlazi iz uobicajenog diplomatskog diskursa, zar ne?



Ne mogu da verujem da postoji neko ko bezrezervno prihvata nešto što pročita u Dnevnom avazu. Pa to je kao citiranje Kurira...
Ako je škrabotina napisana u listu čiji je vlasnik pri vrhu OHR-ove šeme lica povezanih sa kriminalom i terorizmom osnov za pljuvanje Jeremića onda treba da se zapitamo koji su motivi za postavljanje ovakvog bloga!
die hard die hard 01:21 10.11.2009

Re: ja procith

ako te nervira sto deluje nadobudno, to je vec druga stvar. tu se slazem.


Izvini Dejane, ali od tebe bas nisam ocekivao ovakvu reakciju ( ili sam glup - sto je vrlo moguce ).Da li si procitao npr onaj deo o Turskoj i uclanjenju Srbije u EU? Mislim, onakav blago receno nediplomatski pristup nije imao nijedan ministar spoljnih poslova odavno.
alphaville alphaville 01:29 10.11.2009

Re: ja procith

pa evo odgovorio ti je gore, dejan je misljenja da se jeremic malkice ishtiro ali da nije nista pogresno rekao, jer "istina je da smo bili pod turcima, citavih 500 godina", "nije bas morao da kaze, ali nista slagao nije".
filvas filvas 10:02 10.11.2009

Re: ja procith

Mislim, onakav blago receno nediplomatski pristup nije imao nijedan ministar spoljnih poslova odavno.

Sta je to u poredjenju sa Lavrovim koji je prosle godine Milibandu na temu Gruzije rekao "Who the fuck are you to lecture us?"

I zasto da ne kaze da smo bili pod Turcima pakosnoj babuskeri koja tvrdi da je istovremeno prijatelj Turske i zastitinica ljudskih prava. Dajte ljudi obavestite se malo o kontekstu pre nego sto se prepusitie carima paranoje.
marija.mt marija.mt 10:54 10.11.2009

Re: ja procith

Naravno.

Srbija je drzava koja ocigledno ne moze da izdrzava samu sebe i licno mislim da je Evropska Unija najbolja opcija za nas i da nam najvise moze pomoci. Ako vec tezimo ulasku u istu, ne mozemo mi njima da postavljamo uslove, mozemo da pregovaramo, razgovaramo, mozemo i da ne pristanemo, ali ne mozemo mi da postavljamo uslove sto doticni ministar uporno radi. Mozda jednog dana kad postanemo ravnopravan clan, ali za sada ne. Na kraju krajeva, nismo mi njima potrebni vec oni nama.

Drugo, Kosovo nije vise Srbija. Ne kazem da mi je drago sto je tako, ali je tako i razlog za to je verovatno tragicno vodjena politika prethodnih mnogo godina. Nema tog grafita, natpisa i reci koje ce mene licno da ubede u suprotno jer imam oci i vidim (a cesto sam dole i zivim nadomak Kosova) i ne volim kad me neko pravi ludom, mada to ne radi samo Vuk Jeremic, vec 99% politicara jer znaju da istina o Kosovu boli, ili bolje receno nije je popularno reci.

Ima jos razloga, ali nemam vise vremena. Nadam se da sam bila jasna i nepoeticna.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 11:06 10.11.2009

Re: ja procith

Izvini Dejane, ali od tebe bas nisam ocekivao ovakvu reakciju


rekoh, ne znam kontekst, da li ga neko zna?

ne verujem u submisivnost niti u laganje. a sve sto je istina moze biti receno, ako za to ima povoda. samo treba naci nacin.
filvas filvas 12:31 10.11.2009

Re: ja procith

Nadam se da sam bila jasna i nepoeticna.

Bili ste samo nepoeticni.

Kakve je to uslove postavila Srbija? Jedino da nece pristati da prizna Kosovo. Isto kao i Spanija, Grcka, Slovacka, Rumunija i Kipar. U cemu je problem?

Prvo, nasi odnosi sa Turskom su u uzletu ne zbog retorike, vec zbog dosta bitnog dogovora o uticaju Turske na Balkanu. Sa takvim dogovormom pod miskom, Jeremic mirno moze sebi da dozvoli da odgovori lejdi Ludford upravo onako kako ona i zasluzuje, kao samozvani zastupnik Turske u EP a da istovremeno poentira u vezi sa antiturskom paranojom od koje pate mnogi drugi europoslanici.

Za sada nema nikakvih razloga da se misli da Srbija ne moze da opstane izvan EU iz prostog razloga sto osim na ideoloskom planu, debata jos nije ni pocela. Iako je verovatno bolje da budemo clanovi, to ce zavisiti od uslova pod kojima budu zeleli da nas prime. Zato je od kljucne vaznosti da se nasa diplomatija izbori za sto bolji tretman, a to nece uraditi tako sto ce dozvoliti da se prema nama ponasaju kao prema koloniji.

Cak i nedavno objavljeni zluradi komentar u The Economistu priznaje da kljuc uspeha srpske diplomatije lezi u tome sto je Srbija "awkward customer". Zato ne vidim razlog da iko kod nas bude veci katolik od Pape.

Ili bar da to svoje katolicanstvo ne predstavlja kao zastitu interesa Srbije.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:36 10.11.2009

Re: ja procith

tako je.
razumni ali ne i podatni.
mikimedic mikimedic 13:42 10.11.2009

Re: ja procith

Srbija je drzava koja ocigledno ne moze da izdrzava samu sebe i licno mislim da je Evropska Unija najbolja opcija za nas i da nam najvise moze pomoci. Ako vec tezimo ulasku u istu, ne mozemo mi njima da postavljamo uslove, mozemo da pregovaramo, razgovaramo, mozemo i da ne pristanemo, ali ne mozemo mi da postavljamo uslove sto doticni ministar uporno radi. Mozda jednog dana kad postanemo ravnopravan clan, ali za sada ne. Na kraju krajeva, nismo mi njima potrebni vec oni nama.


sve je tacno sto si rekla, i vazi za svaku zemlju koja tezi da pristupi EU, ili, cak sta vise, bilo kojem savezu.

Samo, kakve veze sve ovo sto si napisala ima sa nacinom/kvalitetom posla koji obavlja Jeremic?
silver bullet silver bullet 13:57 10.11.2009

Re: ja procith

koliko sam ja pokapirao njemu su dva glavna zadatka da se buni zbog kosova (i da pokuša na tome da profitiramo) i da kuka da nas što pre prime u EU. ne vidim da je od tih smernica odstupio.


Izvinite sto prekidam vas intimni razgovor, da li biste kupili karanfile?

Pa je l' nije sporno sto Jeremic radi jalov posao na krajnje iritantan nacin?
Mozda on to radi namerno, ali pre ce biti da je takav kakav je - namerno izabran za taj posao.
Ili sto biste vi rekli, nije izasao iz zadatih smernica, al' smernice vode... gde? Nigde.

A to kukanje da nas prime u EU ide taman brzo koliko mocnicima treba.
I tu Jeremic odlicno odradjuje posao, ali ne za vas i mene.
Pogodite za koga.

I ja sad treba da kazem da je on odlican ministar?!
Da radi za opste dobro time sto je popu rekao pop, a bobu bob?
I sto mu zbog toga "pijani gosti u kafani" tapsu?

Kuku nama sa takvima.
marija.mt marija.mt 14:15 10.11.2009

Re: ja procith

Ili bar da to svoje katolicanstvo ne predstavlja kao zastitu interesa Srbije.


Ovo vec smatram uvredom, tako da cu napisati jos ovo i prekidam svaku dalju diskusiju.

Ja sam naglasila da je MOJE LICNO MISLJENJE da je EU najbolje resenje za Srbiju, a ne da Srbija ne moze da opstane bez EU. A misljenje sam formirala na osnovu toga da sam putovajuci i boraveci po svetu stekla utisak da se u zemljama EU (po meni Nemackoj) najbolje i nejbezbriznije zivi. Nije ni tamo idealno, ali je daleko bolje nego u nekim drugim zemljama u kojima sam boravila.

A ljubav prema Srbiji dokazala time sto sam se vratila u kraj od kog su svi vec digli ruke i bas tu otvorila firmu koja zaposljava i hrani nekoliko porodica i mislim da je to sasvim dovoljno od mene da pokazem da volim svoju zemlju i da radim u interesu iste.

A bas bih volela da cujem kako Vi i Vasi ispomisljenici vide resenje Kosovsko-Metohijskog problema, a da pri tom budete bar malo realni i da ne bude samo ono "Kosovo je Srbija", jer ako odete malo dole videcete da nije.

marija.mt marija.mt 14:40 10.11.2009

Re: ja procith

Samo, kakve veze sve ovo sto si napisala ima sa nacinom/kvalitetom posla koji obavlja Jeremic?


Pa vec sam napisala...
ali ne mozemo mi da postavljamo uslove sto doticni ministar uporno radi

filvas filvas 22:37 10.11.2009

Re: ja procith

Pa je l' nije sporno sto Jeremic radi jalov posao na krajnje iritantan nacin?

Kome je iritantan? Dnevnom Avazu i zlatnom burencetu? Kako da ti kazem... Svidja mi se da ti ne bude prijatno.
Ovo vec smatram uvredom, tako da cu napisati jos ovo i prekidam svaku dalju diskusiju.

Ne znam zasto se vredjate. Cela stvar ostaje u domenu figurativnog govora sve dok je ne izopacite pogresnim razumevanjem.

Porediti Srbiju sa Nemackom je besmisleno. Nije Nemacka takva kakva je zato sto je u EU, nego zato sto je zemlja koja je imala slobodu i kriticnu masu ljudlskih resursa tokom industrijske revolucije i zbog toga sto je imala pruski militarizam koji su omogucili stvaranje viska vrednosti. Uzmite Bugarsku ili Rumuniju pa cete videti da njima ni EU mnogo ne pomaze. Ukoliko se mi sami ne dovedemo u red, dzabe nam je EU.

Mrzi me da stalno ponavljam da resenje Kosovskog problema nije u statusu nego u proceduri da se do tog statusa dodje. Srbija ne bi smela da preda Kosovo na ovaj nacin i da dozvoli krsenje svog ustava, povelje UN, Rezolucije 1244 i Kumanovskog vojno-tehnickog sproazuma kojim je okoncan rat jer se time podriva sve: i pravni poredak, i drustveno uredjenje i bezbednost zemlje i vitalni ekonomski interesi, da ne govorim o pitanju 300000 ljudi koji su pod zastitom KFORa ispraceni iz svojih kuca koje su kasnije zapaljene zajedno sa preko sto crkava i manastira od neprocenjive vrednosti.
mikimedic mikimedic 01:57 11.11.2009

Re: ja procith

ali ne mozemo mi da postavljamo uslove sto doticni ministar uporno radi


na koje uslove mislis?
background noise background noise 14:28 08.11.2009

Ne znam ni sta je tamo pricao

Ali ovo mi je dovoljno!

Vladimir B. Vladimir B. 16:44 08.11.2009

kad vidim

ovakve tekstualne masturbacije, pomislim da sloboda govora ne treba da bude univerzalna.

gde je kriticki odnos u ovom tekstu? sta vama zapravo smeta? sta zapravo kritikujete? sta je receno, ucinjeno sto smatrate pogresnim i stetnim za srpske interese?

ovakva krezuba ruganja su za parisku rulju 18. veka, a ne za slobodne gradjane u Evropi u 21. veku.
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:07 08.11.2009

Re: kad vidim

ovakva krezuba ruganja su za parisku rulju 18. veka, a ne za slobodne gradjane u Evropi u 21. veku.


jel vi to zivite u utisku (nedelje) da mi zivimo u slobodnom drustvu dostojnom i slednom dostignucima 21 veka ljudske civilizacije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana