Društvo| Zdravlje| Život

Svinjarija oko gripa!

selica_nena RSS / 10.11.2009. u 01:30

Raspustilo nam škole po Srbiji. Ovog puta se setilo i Vojvodine, da ne bude mi se stalno nešto odvajamo.A i kukali smo, bre, baš nas potreslo što nas ministar onomad zaboravi. Mislim, nije da mi volimo te vanredne raspuste, nego smo se nešto osetili zapostavljeni. Kad je grip, nek je za celu državu, nemoj i po tom osnovu da se delimo.

A đaci danas radosni, pa mi nešto bilo žao da im kvarim veselje pričom o radnim subotama. Malo me nervirali kad su skočili da se ljube i čestitaju jedni drugima, k'o da su dobili premiju, a ne pretnju zarazom, al' šta znaju deca šta je  H1N1!

I meni nešto milo, što da se lažemo. Bliži  se slava, a popodnevna mi smena, pa računam - ako ovaj grip potraje, stići ću i sitne kolače da namesim do Aranđelovdana. Al' se pravim zabrinuta i, kao, živa se pojedoh što će deca tol'ko da izgube i slušam ljude kako se raspituju za vakcinu i pričaju da može negde da se nabavi na crno. Samo, kako da znaš da je ta prava, kad se i ona zvanična drži u tajnosti? 

E, i o tome sam htela da se konsultujem s vama. O toj famoznoj vakcini, o kojoj dobijam mailove svakodnevno i ne sviđa mi se to što se tamo pominju neki thimerosol  i squalene ( za koje mi se farmaceuti u majku rođenu kunu da su mnogo gadni i da ostavljaju nepopravljive posledice). I ne bih ja bila sumnjičava toliko i nasedala na raznorazne uznemirujuće glasine, nego me, bre, nešto žacnu kad ministar reče da moramo pismeno da preuzmemo odgovornost, kako god okreneš. 

Ako je ne primiš, pa te strefi onaj obični, prošlogodišnji grip (od kojeg se takođe umire ako imaš potencijal za umiranje), nemoj da se žališ. Je l' su te lepo k'o čoveka i građanina ponudili? Jesu. Je l' ti lično ministar rek'o da će da pelcuje i sebe i familiju? Jeste. Pa šta 'oćeš? Još neke garancije? Pazi, majke ti.
Zar ti nije dovoljna garancija  to što MORAŠ da se potpisuješ i ako pristaješ na vakcinaciju. Dakle, primaš je na sopstvenu odgovornost i saglasan si da se ne žališ u slučaju posledica (posebno ako nastupi komplikacija sa smrtnim ishodom).

Dobro to mi nekako logično, baš sam mislila kako da se žalim ako mandrknem od vakcine koju smućkaše tako brzo. Doduše, nisu još stigli da je ispitaju i ne zna se da li baš ta štiti od ove svinjarije, al' to joj ne umanjuje cenu. Kol'ko ono rekoše da će da nas košta?

A ja nešto, pravo da vam kažem, ne verujem ni u taj grip ni u tu vakcinu, kad se ovolika halabuka oko njih diže. I nešto se mislim, grip me možda i promaši, a baš sama da im se nudim k'o zamorče i još za to da im platim - ma neću, bre!



Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 01:35 10.11.2009

VPC/MPC

Kol'ko ono rekoše da će da nas košta?

Ako se ne varam
VPC - 799 dinara,
MPC - 5 evara.
selica_nena selica_nena 01:40 10.11.2009

Re: VPC/MPC

Džaba, al' ne dam dok me ne ubede da posledica nema.
margos margos 01:43 10.11.2009

Re: VPC/MPC

Ma ok, ja samo ekonomski - o zdravstvenom nit' slušam više nit' čitam.
mashha mashha 01:46 10.11.2009

Zapevajmo u to ime!

selica_nena selica_nena 01:52 10.11.2009

Re: Zapevajmo u to ime!

Šta zna svinja šta je grip!
mirelarado mirelarado 02:37 10.11.2009

Re: Zapevajmo u to ime!

selica_nena
Šta zna svinja šta je grip!


Знају друге животиње...

selica_nena selica_nena 13:11 10.11.2009

Re: Zapevajmo u to ime!

Al' će da postradaju sirote svinje! Nego, njima stradanje u ovo doba i tako sleduje
myredneckself myredneckself 10:36 11.11.2009

Re: Zapevajmo u to ime!

selica_nena
Šta zna svinja šta je grip!

ma namestili joj selice ! ova je više kriva za blonde pandemiju
selica_nena selica_nena 00:36 12.11.2009

Re: Zapevajmo u to ime!

ova je više kriva za blonde pandemiju


Jooooj, nasmeja me slatko.
loader loader 02:11 10.11.2009

Cena povoljna, efekat isti :)

Ima vakcine, ispod ruke, za 2 evra. Eno, prodaju na ulici, tamo gde su nekad stajali ovi što su za vreme hiperinflacije dilovali devize za državne banke.
Tu je i popust na količinu.
10 komada moš se dobije za 17 evra.
I, ništa se ne potpisuje. Daklem, povoljnije, opuštenije...
A efekat je isti kao kod ove Tomicine: ne zna se :)
ivana23 ivana23 02:21 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

loader
Ima vakcine, ispod ruke, za 2 evra. Eno, prodaju na ulici, tamo gde su nekad stajali ovi što su za vreme hiperinflacije dilovali devize za državne banke. Tu je i popust na količinu. 10 komada moš se dobije za 17 evra. I, ništa se ne potpisuje. Daklem, povoljnije, opuštenije...A efekat je isti kao kod ove Tomicine: ne zna se :)

Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding

B92
selica_nena selica_nena 02:23 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

loader
Ima vakcine, ispod ruke, za 2 evra. Eno, prodaju na ulici, tamo gde su nekad stajali ovi što su za vreme hiperinflacije dilovali devize za državne banke.
Tu je i popust na količinu.
10 komada moš se dobije za 17 evra.
I, ništa se ne potpisuje. Daklem, povoljnije, opuštenije...
A efekat je isti kao kod ove Tomicine: ne zna se :)


A je l' se priznaje ako je primiš na crno? Mislim, šta ako im padne na pamet da nam traže potvrde o pelcovanju, ako mislimo da zadržimo radno mesto?

selica_nena selica_nena 02:28 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

ivana23
loader

Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding

B92

A kad će:
"Objaviti neželjena dejstva"

Savez sindikata lekara i farmaceuta zatražio je od Ministarstva zdravlja da se u svim sredstvima javnog informisanja objave moguća neželjena dejstva vakcine protiv novog gripa A H1N1, koja treba da stigne na tržište Srbije.

Na taj način pacijenti bi sami odlučili da li žele ili ne žele da je prime, navodi se u saopštenju i dodaje da bi na taj način svakom stanovniku Srbije bila data mogućnost da izabere sopstveni rizik.



Verovatno u maju?
cult cult 08:39 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)


Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding


pazi kad ne mogu da verujem.
Smorila me ta h1n1 prica na sva zvona i mrzelo me da pratim.
Pa, naravno, naravno.
Ovo je divno:
Tiodorović je, obraćajući se članovima komisije upitao da li zanju za ponudu "Torlaka", na šta mu je odgovoreno da ne znaju.

Tiodorović je potom konstatovao da je ponuda data 15 minuta pre početka otvaranja ponuda, a potom je počeo da čita ponudu "Torlaka", što je izazvalo negodovanje pravnog zastupnika “Jugohemije”, odnosno “Novartisa”.

Tiodorović: Uvozni i ponuđač bi bio institut za virusologiju "Torlak". Količina je tri miliona doza.

Predstavnik “Jugohemije”: To nema pravo da se čita. Vi nemate pravo ovo da čitate. Nemate pravo. Oni nisu…

Tiodorović: Ja se izvinjavam Vama, ako to pravna služba meni kaže da nemam pravo da čitam - ja ću to prihvatiti. A, ne mogu vas, kao konkurenta, da ispoštujem. U redu, imate pravo da reagujete. Nema razloga za uzbuđenje.

Predstavnik “Jugohemije”: Ne, ima, zato što imate pravnu službu koja ne radi. Vi nemate pravo to da čitate. Vi dižete tenziju zato što čitate nešto za šta nemate pravo.
selica_nena selica_nena 10:42 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Joooj, kako se to osililo! Ne znam zašto više i daju ponude.
loader loader 10:51 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

loader:
Ima vakcine, ispod ruke, za 2 evra. Eno, prodaju na ulici, tamo gde su nekad stajali ovi što su za vreme hiperinflacije dilovali devize za državne banke.
Tu je i popust na količinu.
10 komada moš se dobije za 17 evra.
I, ništa se ne potpisuje. Daklem, povoljnije, opuštenije...
A efekat je isti kao kod ove Tomicine: ne zna se :)
selica_nena:
A je l' se priznaje ako je primiš na crno? Mislim, šta ako im padne na pamet da nam traže potvrde o pelcovanju, ako mislimo da zadržimo radno mesto?
Potvrde o pelcovanju? Hm... Dobro primećeno. U ovako pravnoj državi to će svakako morati da usledi. Nego, ima država one čuvene mehanizme legalizacije... - Pozovu vas, a vi se onda prijavite, pa vam upola cene lupe i ovu Tomicinu u rame, da im ne ostaje na lageru, i da država ipak uzme deo svog dekinog kolača...

mariopan mariopan 12:59 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)


Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding

Pa uvek se znalo ko tu treba da pokupi kajmak i zašto svi MORAMO da se vakcinišemo, čovek je verovatno izračunao kolika treba da mu bude zaraza. pardon, zarada...i mi mu tu kvarimo računicu. Uspaničili se, ma ko nas pita za zdravlje pa da toliko sitničarimo oko neke garancije da je neškodljiva.


Ja neću da se vakcinišem.
Grip mutira svake godine, odnese više života o kojima niko ne piše jer se radi o već bolesnim ili slabim ljudima...tako će i ovaj da protutnji, samo će neki ljudi debelo da napune dzepove jer su čitave države kupile vakcine za celokupno stanovništvo - mislim tu na farmaceutski lobi u svetu, gde su najveći akcionari neki bivši političari----- a mi smo u celoj priči samo ovce za šišanje.
selica_nena selica_nena 13:09 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

mariopan

Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding

Pa uvek se znalo ko tu treba da pokupi kajmak i zašto svi MORAMO da se vakcinišemo, čovek je verovatno izračunao kolika treba da mu bude zaraza. pardon, zarada...i mi mu tu kvarimo računicu. Uspaničili se, ma ko nas pita za zdravlje pa da toliko sitničarimo oko neke garancije da je neškodljiva.


Ja neću da se vakcinišem.
Grip mutira svake godine, odnese više života o kojima niko ne piše jer se radi o već bolesnim ili slabim ljudima...tako će i ovaj da protutnji, samo će neki ljudi debelo da napune dzepove jer su čitave države kupile vakcine za celokupno stanovništvo - mislim tu na farmaceutski lobi u svetu, gde su najveći akcionari neki bivši političari----- a mi smo u celoj priči samo ovce za šišanje.


Neću ni ja. Ni moja deca. Ali, naći će oni mušterije, ne sumnjam.
kiselkasta kiselkasta 13:27 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

mariopan
Ja neću da se vakcinišem.


ni ja necu da se vakcinisem, a ni moje dete.

i inace se zadnjih 3-4 god pitam: da li postoji veza izmedju njegovih alergija i jos ponekih problema i onih MMR i DTP vakcina
cult cult 13:35 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Mislis, Miskoviceve...

Uvoznik Jugohemija, Delta Holding


Neverovatno je kako taj covek uvek uspeva da obezbedi sebi monopol.
Inace se trudim da ne kupujem nista u njegovim radnjama, tako da sam svako buduce vaganje oko ove vakcine upravo predupredio.
selica_nena selica_nena 13:54 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Nije isključeno. Nemam veze s medicinom, nego onako razmišljam - vakcina ti sigurno oslabi imunitet, pa je logično da se jave neki problemi.
I da li je neko, uopšte, istraživao dugoročne posledice vakcinisanja?
Atomski mrav Atomski mrav 13:57 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Pa ako je u pitanju ova nova vakcina, to je nemoguće jer se tek pojavila. Za ove "standardne" vakcine protiv gripa ne znam... nisam nikad čuo da je neko imao loše posledice zbog primanja vakcine protiv sezonskog gripa dugoročno gledano ali znam dosta njih koji bi se razboleli od gripa te sezone nakon vakcinisanja... stoga kažem, vakcinišite se samo ako ste sigurni da ste potpuno fit...
loader loader 17:49 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

I da li je neko, uopšte, istraživao dugoročne posledice vakcinisanja?
Jeste. Ljubiša Trgovčević :)
mariopan mariopan 18:28 10.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

kiselkasta
mariopan
Ja neću da se vakcinišem.


ni ja necu da se vakcinisem, a ni moje dete.

i inace se zadnjih 3-4 god pitam: da li postoji veza izmedju njegovih alergija i jos ponekih problema i onih MMR i DTP vakcina

Toga se i bojim. Niko ne garantuje ni da će me zaštititi od te gripe a niko ne garantuje ni da neće naneti štetu nekom drugom organu ...znači niko nam ništa ne garantuje. Onda zašto to da radim i još i da platim?

Nikada se nisam vakcinisala protiv gripa, ni onog običnog.
Nisam imala grip bar dvadeset godina i mislila sam da ću neki virus sigurno da zakačim jer ako nisam imala nikakvu gripu nemam ni antitela pa kako onda da se štitim? Tako što ću dobiti grip pa prirodno stvoriti antitela. Ima priroda rešenje za sve.

Pre dve godine dobijem grip. stvarno jak, visoka temperatura, slabost, ta slabost mi je bila najgora, i nadam se da će me sada zaobići na sledećih 20 godina, (šalim se) ali ako me pogađa tako retko zašto onda da se svake godine pelcujem i unosim u sebe nešto što ne dokazuju da će da me zaštiti i da je neškodljivo, pogotovo za decu.
dragan7557 dragan7557 12:15 11.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

I da li je neko, uopšte, istraživao dugoročne posledice vakcinisanja?

Kratkorocne posledice istrazene na primerku od nesto vise od 60 ljudi. Prema verodostojnim izvorima.


dragan7557 cerski
selica_nena selica_nena 16:54 11.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

dragan7557
I da li je neko, uopšte, istraživao dugoročne posledice vakcinisanja?

Kratkorocne posledice istrazene na primerku od nesto vise od 60 ljudi. Prema verodostojnim izvorima.


dragan7557 cerski


Ishod?
Kazezoze Kazezoze 17:56 11.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Ishod?

100% sigurna, nema prezhivelih
mrvicak mrvicak 16:16 12.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

Inace se trudim da ne kupujem nista u njegovim radnjama, tako da sam svako buduce vaganje oko ove vakcine upravo predupredio.


E, također.
Samo bogme nekad baš problem živi zaobići miškovićeve radnje.
U centru ima da se natabanaš da se opskrbiš osnovnim potrepštinama a ne calneš pare njemu.
selica_nena selica_nena 17:00 12.11.2009

Re: Cena povoljna, efekat isti :)

A pijac skup i pm, bar ovde gde ja živim. Kako kod okreneš, Miško ti pozadi
Unfuckable Unfuckable 07:07 10.11.2009

iz vesti

Dobro to mi nekako logično, baš sam mislila kako da se žalim ako mandrknem od vakcine koju smućkaše tako brzo. Doduše, nisu još stigli da je ispitaju i ne zna se da li baš ta štiti od ove svinjarije, al' to joj ne umanjuje cenu. Kol'ko ono rekoše da će da nas košta?

iz vesti
Kako je za B92 rečeno u Zavodu, odluka Vlade bila je da se poziv pošalje samo proizvođačima koji imaju dozvolu Evropske agencije za lekove.


On je naveo da posle zvanične preporuke Komisije, konačnu reč daje Agencija za lekove koja će odabranu vakcinu registrovati za domaće tržište.


+
(parafraziram)
"Svako ko je kupovao vakcinu pre 25.septembra, kupovao je mačku u džaku"
(Predrag Kon, Utisak nedelje)

dakle, hajde sad ja malo (za promenu) da branim vakcinu
selica_nena selica_nena 10:39 10.11.2009

Re: iz vesti

"Svako ko je kupovao vakcinu pre 25.septembra, kupovao je mačku u džaku"
(Predrag Kon, Utisak nedelje)


A šta sad kupujemo? Je l' Agencija registrovala vakcinu pre ili posle one izjave ministra?
Unfuckable Unfuckable 13:38 10.11.2009

Re: iz vesti

Agencija EU je obavila kontrolu oko 25. septembra.
Naša Agencija će naknadno izvršiti još jednu kontrolu.
Po meni, ne bi trebalo da je to mačka u džaku.
Kon je ciljao na zemlje koje su požurile da pre izveštaja Agencije EUnabave vakcinu.
Atomski mrav Atomski mrav 13:49 10.11.2009

Re: iz vesti

Pitanje je da li je i vakcina protiv "običnog", tj. "sezonskog" gripa uopšte efikasna...
Kontam, ako si nešto slabijeg imuniteta da ti takva neka vakcina može doneti više štete nego koristi.
Dakle, ne primajte vakcinu ako ste nešto "šmrljavi"...
Unfuckable Unfuckable 14:46 10.11.2009

Re: iz vesti

opšti princip za svaku vakcinaciju je da primalac treba da bude zdrav.
Ono što je zanimljivo je da, među obolelima od meksičkog gripa, bar za sada, izgleda nema onih koji su primili vakcinu protiv sezonskog gripa
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:33 10.11.2009

Slo

Ja sam ovo mojima juče poslala, ne računajući da će objaviti, jer je potencijalno širenje panike, al ovde smo valjda razumni ljudi i stvari ne gledamo samo iz jednog ćoška:

Slovenaccki mikrobiolog, Gorazd Pretnar tvrdi da neka od istrazzivanja reakcija dece na vakcinu protiv novog gripa ukazuju na moguchnost uticaja na mozak.

Pretnar je, u ponedeljak uvecce u emisiji "TV Klub" na slovenacckoj POP TV, rekao da neka od istrazzivanja pokazuju da 40 odsto dece vakcinisane protiv virusa H1N1 pokazuje smetnje u ponassanju, ssto bi moglo da znacci i da vakcina mozze das uticce na mozak.

Pretnar je dodao da se sam neche vakcinisati protiv novog gripa, jer postoje dodatni sastojci umessani u vakcinu, u koje nema poverenja i ccije posledice mogu da se pojave posle ssest ili visse meseci, zbog ccega on predlazze da se koriste vakcine bez dodataka konzervansa zzive i srebra.

Ssto se same vakcinacije ticce, Pretnar kazze da se tu radi o nacionalnoj bezbednosti i dodaje da ga ccudi da se obavesstajna sluzzba Slovenije i drugi drzzavni organi nisu time pozabavili, "jer se od nas kriju pravi procenti dodatnih efekata vakcine".

"O jednom chu rechi, o tome sam saznao u subotu u Portorozzu, gde sam uccestvovao u savetovanju lekara preventivne medicine, gde nam je bilo recceno da te stvari ne smemo da govorimo naokolo. Mene Hipokratova zakletvsa ne obavezuje, ja chu to jasno rechi: 40 odsto dece, vakcinisane protiv novog gripa ima jake kontraefekte u smetnjama u ponassanju. Zato mislim das se radi o neposrednom uticaju vakcine na mozak, ccega je i mene bilo najvisse strah", rekao je Pretnar.

Pretnar smatra spornim izbor vakcine Pandemriks, jer misli da je trebalo izabrati neku drugu koja nema opasne dodatke.

Nastojnik Klinike za infekcijske bolesti i temperaturna stanja ljubljanskog kliniccnog centra, Franc Strle, koji je takodje uccestvovao u pomenutoj emisiji, tvrdi da to nije taccno i da on to nije ccuo iako je i sam bio u Portorozzu, dok Pretnar odgovara da se radi o dijapozitivu koji je videlo 150 prisutnih lekara, kojima je recceno da "to neka ne ide iz ove sobe".

Ljubljanski kliniccki centar je vech reagovao na Pretnarove izjave, poslavssi saopsstenje POP TV i nazvavssi Pretnarove recci uznemiravanjem javnosti.

U svom cclanku o Pretnarovom nastupu, POP TV podsecha da je vakcinacija "bezbednom, ali neproverenom vakcinom" naravno - dobrovoljna.

Pa, vi vidite...

Što se mene tiče, ja sam preživela sedam dana sajma knjiga u Bgd i pored mene su prodefilovale hiljade ljudi, sa masom sam se i rukovala i stajali blizu mene (jedna mi se čak tako zakašljala u leđa, da sam se već videla na respiratoru, božemesačuvaj). Daklem, sve mi se nešto čini da ako nisam dobila taj grip na sajmu, onda sam postala otporna i na koleru.

Uostalom, ovde u Slo se taj grip ne širi ništa brže od običnog gripa i mnogo je više drugih, sezonskih, virusnih bolesti...nešto nemamo nameru da se vakcinišemo, čuvaćemo se kao i svake jeseni i zime (supice, čajevi, med, puno voća i povrća...), peremo ruke...

ivana23 ivana23 15:43 10.11.2009

Re: Slo

Jelica Greganović


Juce sam to procitala, ali se nisam usudila da linkujem. + video
selica_nena selica_nena 15:54 10.11.2009

Re: Slo

Jelica Greganović
Ja sam ovo mojima juče poslala, ne računajući da će objaviti, jer je potencijalno širenje panike, al ovde smo valjda razumni ljudi i stvari ne gledamo samo iz jednog ćoška:

Slovenaccki mikrobiolog, Gorazd Pretnar tvrdi da neka od istrazzivanja reakcija dece na vakcinu protiv novog gripa ukazuju na moguchnost uticaja na mozak.

...

"O jednom chu rechi, o tome sam saznao u subotu u Portorozzu, gde sam uccestvovao u savetovanju lekara preventivne medicine, gde nam je bilo recceno da te stvari ne smemo da govorimo naokolo. Mene Hipokratova zakletvsa ne obavezuje, ja chu to jasno rechi: 40 odsto dece, vakcinisane protiv novog gripa ima jake kontraefekte u smetnjama u ponassanju. Zato mislim das se radi o neposrednom uticaju vakcine na mozak, ccega je i mene bilo najvisse strah", rekao je Pretnar.


Ovo sam mi liči na mail koji sam dobila od prijatelja farmaceuta:

Vakcina protiv Svinjskog gripa sadrži 2 užasno opasne stvari - jedna se zove -
thimerosol. U njegovom sastavu je 50% žive. Thimeresol se veže na receptore u mozgu,
i, zapravo, uzrokuje oštećenja mozga.

Je li pametno ubrizgavati thimerosol, i dobiti oštećenje mozga, spustivši pri tom IQ
ljudi za 10 bodova, kao i brojna druga ostećenja, kako bi se izbeglo dobijanje gripa
koji ubija 95% manje ljudi nego obični grip ... !?

Drugi opasni sastojak Vakcine protiv Svinjskog gripa zove se squalene. Squalene vara
vaš imuno sistem da počne da ubija vaše sopstvene ćelije, što stvara auto-imune
bolesti kao što su astma, multipla scelerosis, dijabetes, i hrpu drugih bolesti za
koje još nemamo naziv. Zar je pametno u sebe ubrizgati te stvari, kako bi se izbegao
relativno blagi grip, poput svinjskog gripa ... !?

Ako ste trudni zapitajte se ovo - zašto bi uzimali Panvax, kada on sadrži Neomicin
sulfat i polymyxin B - od kojih oba pokazuju pozitivne rizike za vaše nerođeno dete
- kako bi izbegli šta ... !?

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:14 10.11.2009

Re: Slo

To je to, ja sam samo poslala izveštaj o toj emisiji, ali moji nisu okačili, što sam doduše i očekivala, jer stvarno čovek u ovoj situaciji ni ne zna šta je najpametnije uraditi...moj posao je da pošaljem...
mariopan mariopan 18:57 10.11.2009

Re: Slo

da "to neka ne ide iz ove sobe".

To me i plaši. Šta nam sve ne kažu samo da bi neko napunio dzepove.
dragan7557 dragan7557 12:26 11.11.2009

Re: iz vesti

opšti princip za svaku vakcinaciju je da primalac treba da bude zdrav.

Kako bi posle prijema mogao da se razboli.

dragan7557 cerski
miloradkakmar miloradkakmar 08:56 10.11.2009

Odgovornost

Je l' to oni građane smatraju najodgovornijim u državi ?!
Ako se dobro sećam vesti od pre dve-tri nedelje ili nešto više , u SAD je započela opšta vakcinacija.
Zar ne bi trebali to da koriste za ispitivanja nove vakcine !?
selica_nena selica_nena 10:32 10.11.2009

Re: Odgovornost

miloradkakmar
Zar ne bi trebali to da koriste za ispitivanja nove vakcine !?

A, pa ne može tako. Možda je na putu do nas onaj virus pretrpeo neku modifikaciju, pa da se proveri kako u tom slučaju radi vakcina.
Черевићан Черевићан 09:37 10.11.2009

учени веле

да претећи гицин грип нетреба баш пренебрегнути ако ништа друго макар се маском одклица изоловати.е сад ако баш и ненађете оне праве куповне има приручних . . . небригешајте

selica_nena selica_nena 10:36 10.11.2009

Re: учени веле

Daklem, klin se klinom izbija! Samo da se ne pobrka šta ide na koju stranu.
halman halman 12:26 10.11.2009

Re: учени веле

Напред ЖУТО, а позади БРАОН !!!!!!
selica_nena selica_nena 12:51 10.11.2009

Re: учени веле

I jedno i drugo "radi" kao antivirusna terapija
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:57 10.11.2009

Maske

Za vakcinu nisma siguran, ali voleo bih kada bi vlast propisala da svi u Srbiji moraju da nose maske.
Em, bi mnogi lepše izgledali, em mnoge političke likove odavno ne mogu da vidm očima.
ivana23 ivana23 10:17 10.11.2009

Re: Maske

selica_nena selica_nena 10:21 10.11.2009

Re: Maske

Eto nam novog modnog detalja!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:31 10.11.2009

Re: Maske

selica_nena selica_nena 10:34 10.11.2009

Re: Maske

I polako stigosmo do ovog modela:
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:57 10.11.2009

Re: Maske

I do ovog:

rapunzel rapunzel 11:03 10.11.2009

Re: Maske

svi smo mi po malo ninđe
selica_nena selica_nena 12:51 10.11.2009

Re: Maske

Ih, što je ovo zgodan model za, recimo, banku!
libkonz libkonz 11:41 10.11.2009

Ne, hvala

Ni ja niti moja porodica nećemo da primamo tu neispitanu vakcinu. Razgovarao sam i sa par lekara, niko ne želi da je primi!
selica_nena selica_nena 12:21 10.11.2009

Re: Ne, hvala

libkonz
Ni ja niti moja porodica nećemo da primamo tu neispitanu vakcinu. Razgovarao sam i sa par lekara, niko ne želi da je primi!


Ma, naći će oni način da nas pelcuju. Šta ako im padne na pamet da uz penzijski odrezak moraš da uzmeš vakcinu?

Juče me pozvala mama jednog učenika, da mu opravda časove. Kaže, deca joj se razbolela, a ona poslušala savet da se prvo telefonski obrati lekaru. Preporučili joj da ne dolazi u Dom zdravlja, da primenjuje ono što i inače daje deci kad imaju temperaturu, boli ih grlo i kašlju. Pitala je l' to svinjski, a dr se samo nasmejao i odgovorio - Zovi ga kako hoćeš, leči se kao i svaki drugi.
Atomski mrav Atomski mrav 12:14 10.11.2009

Epidemija

Vidim, većaće dva dana da li da proglase epidemiju ili ne. Kod nas to sve polako, ništa preko kolena... u zemljama zapadne i severne Evrope su se stanovništvu delili edukativni materijali i bočice sredstva za dezinfekciju ruku, kod nas se kupuju maske po apotekama... pa tender za vakcine, tri ponuđača od kojih jedan nije ni učestvovao, za drugog se zna da ne može da isporuči vakcine do januara tako da se i pre tendera znalo da će dobavljač biti - Novartis. 'El to beše ona firma što je plaćala lekarima da prepisuju nji'ove skupe lekove (citostatike, ako se ne varam) pacijentima? A uvoznik Miškovićeva firma... sve lepše od lepšeg.

'Teo sam i sam da napišem post na ovu temu ali već ima nekoliko postova o gripu i vakcinama... mene interesuje sledeće - ako Vlada proglasi epidemiju gripa, šta još možemo da očekujemo osim (privremenog) raspuštanja škola i vrtića, zabrane javnih okupljanja, referendumskog vakcinisanja? I tu ne mislim da naše vajno Ministarstvo zdravlja i ministra - pacijenta, već me interesuje kako će naše okruženje da reaguje? Čuo sam da je Slovačka zatvorila granicu prema Ukrajini... samo nam još fali da nas ponovo zatvore u kavez
selica_nena selica_nena 12:26 10.11.2009

Re: Epidemija

Atomski mrav
mene interesuje sledeće - ako Vlada proglasi epidemiju gripa, šta još možemo da očekujemo osim (privremenog) raspuštanja škola i vrtića, zabrane javnih okupljanja, referendumskog vakcinisanja?


E, to i mene kopka. Nego mislim, kako nam ovaj grip leg'o k'o budali šamar. Zamisli samo kolika je to ušteda za državu kad se zatvore škole i vrtići?
Dakle, putni troškovi se smanjuju, ušteda na grejanju i ostalim režijskim troškovima, još ako im padne na pamet da nam plate umanje za vreme provedeno na prinudnom raspustu - eto ti rešenja za manjak u budžetu.
Atomski mrav Atomski mrav 12:29 10.11.2009

Re: Epidemija

Mene ipak najviše zabrinjava da nas ne stave u kolektivni karantin...
selica_nena selica_nena 12:43 10.11.2009

Re: Epidemija

Meni se čini da smo u tom kolektivnom karantinu poodavno, samo ga nekako drugačije zovemo.
Atomski mrav Atomski mrav 08:47 11.11.2009

Re: Epidemija

Pošto je i Beograd prijavio epidemiju na svojoj teritoriji, a pošto se samo to čekalo, mislim da će danas da proglase epidemiju u čitavoj Srbiji. Šta će posle toga biti, ostaje da vidimo. Nekako me sve ovo podseća na ono famozno pomračenje Sunca 1999. godine...
Inače, pominje se dosta Tamiflu... čuo sam od farmaceuta da to i nije nikakav lek već splet određenih vitamina, minerala i slično koji bi trebalo da deluje kao neki booster imunološkog sistema. Inače, ako već kupujete Tamiflu u našim apotekama, dobro proverite da rok upotrebe nije prelepljen (u Srbiji je po apotekama velika količina Tamiflu-a kojem je rok upotrebe istekao u avgustu ove godine a onda je po nalogu Ministarstva zdravlja taj rok "produžen" a sve kao po preporuci SZO...)!
Unfuckable Unfuckable 09:16 11.11.2009

Re: Epidemija

Inače, pominje se dosta Tamiflu... čuo sam od farmaceuta da to i nije nikakav lek već splet određenih vitamina, minerala i slično koji bi trebalo da deluje kao neki booster imunološkog sistema

atommrave, nemoj da ložiš više ljude, imaš odgovor kod Krugoline i prekini da lupetaš gluposti, molim te.
ne.nevena ne.nevena 12:42 10.11.2009

Nije da ga branim...



Ovog puta se setilo i Vojvodine, da ne bude mi se stalno nešto odvajamo.A i kukali smo, bre, baš nas potreslo što nas ministar onomad zaboravi. Mislim, nije da mi volimo te vanredne raspuste, nego smo se nešto osetili zapostavljeni. Kad je grip, nek je za celu državu, nemoj i po tom osnovu da se delimo.




... daleko bilo, ali kad je prvi put najavio da se raspust produzava za dva dana, ministra su pitali sta je sa Vojvodinom, jer su u Vojvodini vec imali raspust. On je tada rekao da ce SVI ici na taj raspust, bez obzira sto su u Vojvodini vec bili. Zena ga pita oko naoknade casova, jer je u Vojvodini veci broj casova izgubljen, a on kaze "videcemo, necemo sad o tome..."

Ono sto hocu da kazem je to, da nije niko ispustio Vojvodinu, svojim sam usima slusala i komentarisala kako to da oni nisu na raspustu, ako je ministar rekao da svi idu... Nije da me bas zanima, prosto mi je upalo u usi, pa sam zapamtila...
selica_nena selica_nena 12:48 10.11.2009

Re: Nije da ga branim...

A mi se ovde baš potresli. Eto, kako čovek lako postane zlonameran.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:42 10.11.2009

Pitanje je sad

A ja nešto, pravo da vam kažem, ne verujem ni u taj grip ni u tu vakcinu, kad se ovolika halabuka oko njih diže. I nešto se mislim, grip me možda i promaši, a baš sama da im se nudim k'o zamorče i još za to da im platim - ma neću, bre!


Vesti iz Danske od juče:

Tri četvrtine populacije odbija da se vakciniše.
Ne zato što sumnjaju u vakcinu, već zato što su ubeđeni da ovaj grip nije uopšte strašan.
Njihov Nacionalni zdravstveni savet, kao i ministar zdravlja, takođe su objavili da grip nije onako strašan kako se isprva mislilo.

selica_nena selica_nena 15:50 10.11.2009

Re: Pitanje je sad

Kru, kakva su tvoja saznanja iz naših med. krugova?
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 16:03 10.11.2009

Re: Pitanje je sad

Statistike iz Holandije 3/11

***Prvi broj je rizicna grupa***Drugi broj ostali***Decu cu vakcinisati
Da sigurno hocu 51% 4% 30%
Verovatno hocu 19% 11% 37%
Verovatno necu 9% 25% 15%
Sigurno necu 18% 54% 12%
Ne zna 3 % 6% 6%

Ako se procenti pretvore u brojke onda ce se 5.1 mil 'olandjana vakcinisati, sto je oko 33%. Inace posle svakog smrtnog slucaja se ovaj broj povecava, do sada je 18 smrtnih slucajeva.

izvor : https://n7.noties.nl/peil.nl/

PS da se razumemo, ja samo prenosim brojke, svako treba da odluci za sebe sta ce da radi.
selica_nena selica_nena 16:09 10.11.2009

Re: Pitanje je sad

Korisnicko ime vec postoji
Statistike iz Holandije 3/11

***Prvi broj je rizicna grupa***Drugi broj ostali***Decu cu vakcinisati
Da sigurno hocu 51% 4% 30%
Verovatno hocu 19% 11% 37%
Verovatno necu 9% 25% 15%
Sigurno necu 18% 54% 12%
Ne zna 3 % 6% 6%

Ako se procenti pretvore u brojke onda ce se 5.1 mil 'olandjana vakcinisati, sto je oko 33%. Inace posle svakog smrtnog slucaja se ovaj broj povecava, do sada je 18 smrtnih slucajeva.

izvor : https://n7.noties.nl/peil.nl/

PS da se razumemo, ja samo prenosim brojke, svako treba da odluci za sebe sta ce da radi.


Kako je s njihovim školama? Jesu li zatvorene?
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:12 10.11.2009

Re: Pitanje je sad

Kru, kakva su tvoja saznanja iz naših med. krugova?


Saznanje mi je da kukavički ćutu.
Mislim, šta izigrava onaj Sindikat lekara i farmaceuta?
Poziva Tomicu da objavi neželjene efekte vakcine?
ŠTO ONI NE OBJAVE?!
Valjda Udruženja i Sindikati lekara ovde treba da vode glavnu reč.
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 16:20 10.11.2009

Re: Pitanje je sad

Nisu, mada ima razreda gde fali i po 20% ucenika, sve se odvija normalno.
jos neke vesti povezane sa gripom

- trudnice (4 meseca i vise) se savetuju da se vakcinisu
- medicniski radnici se savetuju da uzmu vakcine, zato sto ce im svaki medicinski radnik trebati kad stvarno krene epidemija ( za sada se ovde prica o lakoj/srednjoj epidemiji)
- vise informacija se moze naci na http://www.grieppandemie.nl (ima prevod na engleski)
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:27 10.11.2009

?

kad su skočili da se ljube

A H1N1? A zar nije rečeno da se što manje ljubimo i vatamo upravo zbog radi neširenja virusa?
selica_nena selica_nena 15:49 10.11.2009

Re: ?

Jelica Greganović
kad su skočili da se ljube

A H1N1? A zar nije rečeno da se što manje ljubimo i vatamo upravo zbog radi neširenja virusa?


Onda će da nam se raširi depresija.
StEtOc|nA StEtOc|nA 15:51 10.11.2009

Re: ?

Jelica Greganović
kad su skočili da se ljube

A H1N1? A zar nije rečeno da se što manje ljubimo i vatamo upravo zbog radi neširenja virusa?


Ma jok, to je čisto maltretiranje naroda, da nam oduzmu i ovo malo sirotinjske zabave...
selica_nena selica_nena 15:56 10.11.2009

Re: ?

Pa ako je tako pisano, bar da odemo srećni s ovog sveta!
StEtOc|nA StEtOc|nA 16:07 10.11.2009

Re: ?

selica_nena
Pa ako je tako pisano, bar da odemo srećni s ovog sveta!


Potpisujem ovo :)

2 nedelje nisam bio u Srbiji već u Crnoj Gori. Tamo tu i tamo načujem ponešto o ovom gripu, čekaće vakcine do januara (kao neke atestirane, nisam baš obraćao pažnju), savetuju narod da ne skladišti Tamiflu kući jer će napraviti rezistenciju ako piju zbog prehlade. Ali skroz neka priča bez paranoje, ono kao lagano videćemo, spremni smo, neće virus kod nas ima nas malo.

Kako sam se vratio, krenula je opšta paranoja. Sada podozrivo gledam svakoga ko izgleda čak i malo neispavano, na neki švalerski avanturizam se ne usuđujem a izbegavam mnogo i da downloadujem sa interneta (što je sigurno sigurno, kupio sam i licencu za Kaspersky, a Tomica i dalje ne garantuje ništa). Iako nisam hipohondar, ova silna zbrka u javnosti i panika koja se kreira me podseća na to da spadam u skoro sve rizične grupe za ovaj virus.

Poruka cele ove priče: žene vidimo se u maju
reanimator reanimator 15:51 10.11.2009

...

Da budem skroz aktuelan
selica_nena selica_nena 15:59 10.11.2009

Re: ...

Pazi SMS koji sam malopre dobila:

"Želim te! Hoću da te odvučem u krevet, da te lomim i preznojim,
da se treseš dok te imam i da ti telo gori...
Voli te tvoj H1N1"

P.S. A taman sam pomislila... Mhm, pazi da ne kažem od koga je
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:22 10.11.2009

Re: ...

Pa, zar nije od H1N1?
Kazezoze Kazezoze 16:56 10.11.2009

Re: ...

u ukraini pocheli protesti usled izbijanja pandemije - link




Jelica Greganović Jelica Greganović 17:04 10.11.2009

Re: ...

Koliko je sada stepeni u Ukrajini?
Korisnicko ime vec postoji Korisnicko ime vec postoji 17:06 10.11.2009

Re: ...

pogledaj bolje slike, zima je (da, ja sam muska )
Kazezoze Kazezoze 17:25 10.11.2009

Re: ...

Jelica Greganović
Koliko je sada stepeni u Ukrajini?

kako javlja google:
Monday +7…+9°С Cloudy
Tuesday +7…+9°С Rain
mirelarado mirelarado 17:33 10.11.2009

Re: ...

Kazezoze
Jelica Greganović
Koliko je sada stepeni u Ukrajini?

kako javlja google:
Monday +7…+9°С Cloudy
Tuesday +7…+9°С Rain


Украјинкама, изгледа, не прети грип, већ упала плућа и многих других унутрашњих органа. :))
mariopan mariopan 19:07 10.11.2009

Re: ...

A šta ffali lepom starom kiselom kupusu, turššiji, crnom i belom luku , slaninici, čajevima, zelenoj salati koje još ima. svežem voću u nenormalnim količinama, jabukama i ostaloj prirodnoj odbrani od svake boleštine ...pa kugu bismo ubili da je gađamo kiselim kupusom a ne ovu gripicu?
selica_nena selica_nena 19:16 10.11.2009

Re: ...

mariopan
pa kugu bismo ubili da je gađamo kiselim kupusom a ne ovu gripicu?


Baš vala! Nego smo se razmazili i više verujemo šarenim pilulama nego proverenim receptima.
dali76 dali76 08:08 11.11.2009

Re: ...

nesto razmisljam. Ko li je glavni i opunomoceni preprodavac distributer kupusa u Srbiji?
Bas svinjarija do svinjarije...
Prije mjesec gledao sam kako su doktori i ostalo med. osoblje odbili primiti vakcinu. Mislim da je New York u pitanju.Kad su zapretili da ce biti obavezno ,ispao je protest...
natasakn natasakn 15:36 11.11.2009

neprijatelj je tu!

Mislim da je podizanje panike zbog gripa oproban recept za gušenje sloboda, skretanje pažnje sa krupnijih problema u državi, uzimanje para od birača,... Američka vlast to tako dobro radi već godinama.
selica_nena selica_nena 16:56 11.11.2009

Re: neprijatelj je tu!

natasakn
Mislim da je podizanje panike zbog gripa oproban recept za gušenje sloboda, skretanje pažnje sa krupnijih problema u državi, uzimanje para od birača,... Američka vlast to tako dobro radi već godinama.


A kad mogu ameri, što ne bi i mi?
selica_nena selica_nena 17:03 11.11.2009

Da vam kažem nešto

Jedva sam ustala iz kreveta. Užasna glavobolja, mučnina i slabost... Ceo dan. Povišenu temperaturu nemam, cigarete su mi odvratne (a strastveni sam pušač).
Ne šaljite vakcinu, izgleda sam ga zakačila
mariopan mariopan 17:56 11.11.2009

Re: Da vam kažem nešto

selica_nena
Jedva sam ustala iz kreveta. Užasna glavobolja, mučnina i slabost... Ceo dan. Povišenu temperaturu nemam, cigarete su mi odvratne (a strastveni sam pušač).
Ne šaljite vakcinu, izgleda sam ga zakačila

Evo lekić Ozdravi što pre, možda je samo ovaj stari i običan grip ili si se prehladila. Ako nemaš visoku temperaturu onda nije taj?
selica_nena selica_nena 00:39 12.11.2009

Re: Da vam kažem nešto

Hvala ti. Malopre sam načela turšiju i da znaš kako prija, a nije se još dobro ukiselila.
Ma mora da je onaj stari, slabo ti se za mene lepe te novotarije
mrvicak mrvicak 16:21 12.11.2009

Re: Da vam kažem nešto

Aj srećno turšijanje
E, a možda pomogne u odvikavanju od pušenja?
Ako upali, javljaj da brže bolje nađem nekog da me zarazi
selica_nena selica_nena 17:02 12.11.2009

Re: Da vam kažem nešto

mrvicak

E, a možda pomogne u odvikavanju od pušenja?

Ma kakvi! Kašljem i jedva dišem i muka mi i dalje, pa zapalim jednu da vidim u kom sam stanju zakrčenosti.
Negde pročitah da su pušačka pluća zaštićena od novog virusa. Znala sam da ima nešto dobro u cigarama, sad čekam da počnu da ih prepisuju na recept.
mrvicak mrvicak 12:53 13.11.2009

Re: Da vam kažem nešto

Tjah, ništa onda... dižem ruke od ujuravanja kliconoša i bacam se na preventivu, te odoh zapalit (jest skupa navika, al ni dok ne počnu da ih prepisuju na recept neću na zdravlju da štedim valjda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana