Zdravlje

Marihuana kao lijek protiv svinjske gripe!?

Spiridon RSS / 16.11.2009. u 15:12

marihuana540.jpg

 

DIREKTOR istraživačkog instituta Cannabis Science Inc. iz San Francisca koji se bavi znanstvenim istraživanjem učinaka marihuane, dr. Robert J. Melamede, tvrdi kako se ekstrakt marihuane može koristiti kao lijek za neke od najtežih bolesti koje čovječanstvo poznaje - infektivne poput svinjske gripe i side, autoimune kao što su ALS (Lou Gehrigova bolest), multipla skleroza, artritis i dijabetes, neurološke poput Alzheimerove bolesti i moždanog udara, ali i za liječenje brojnih vrsta raka.

Nakon što je jučer Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) proglasila pandemiju svinjske gripe i stupanj opasnosti podigla s 5. na 6., oglasio se dr. Melamede koji tvrdi da je rješenje problema u njegovim rukama - određeni sastojak marihuane prema njegovim riječima usporava virus A/H1N1 i blokira jaku imunološku reakciju kod zaražene osobe.

"Na osnovu nedavnih otkrića utjecaja endokanabinoida, ekstrakta kanabisa, na ljudski imunološki sustav, možda u rukama imamo univerzalno rješenje koje može spriječiti širenje gripe i spasiti milijune života", naveo je dr. Melamede.

 

izvor:index.hr

Sine al' cu da se unakazim veceras ...

 



Komentari (136)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:17 16.11.2009

klasje zuti

Cekaj, ne verujes da ce te od svinjeske gripe spasiti u beli luka, a verujes u prelepu rozu iz makonga.
Spiridon Spiridon 15:29 16.11.2009

Re: klasje zuti

Aleksandar Stosic
Cekaj, ne verujes da ce te od svinjeske gripe spasiti u beli luka, a verujes u prelepu rozu iz makonga.


ahaaa =]

najbolja stvar za ovakvu terapiju (audio dolazi po difoltu)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:25 16.11.2009

zaboravio si

da kazes da su rekli i da je odlican lek protiv suljeva.

It seems a recent study says marijuana can be effective in treating hemorrhoids. - Talk about a doubie up your booty. (Jay Leno)
Spiridon Spiridon 15:37 16.11.2009

Re: zaboravio si

da kazes da su rekli i da je odlican lek protiv suljeva.


vidis to nisam znao, a bas me ovih dana ubijaju suljevi koje sam dobio na stopalima od dzogiranja

spira - vec razvaljen
nevolja nevolja 19:27 16.11.2009

Re: zaboravio si

njanja_de.manccini
da kazes da su rekli i da je odlican lek protiv suljeva.

It seems a recent study says marijuana can be effective in treating hemorrhoids. - Talk about a doubie up your booty. (Jay Leno)

Verovatno zavisi s koje strane se uzima
miloradkakmar miloradkakmar 23:07 16.11.2009

Re: zaboravio si

Spiridon
da kazes da su rekli i da je odlican lek protiv suljeva.


vidis to nisam znao, a bas me ovih dana ubijaju suljevi koje sam dobio na stopalima od dzogiranja

spira - vec razvaljen

Izgleda da se niste sporazumeli ? Ili jeste?!
Goran Vučković Goran Vučković 23:22 16.11.2009

Re: zaboravio si

Izgleda da se niste sporazumeli ? Ili jeste?!

Blagosloven u neznanju
omega68 omega68 23:55 16.11.2009

Re: zaboravio si

vidis to nisam znao, a bas me ovih dana ubijaju suljevi koje sam dobio

ja ih lečim sa garancijom
JJ Beba JJ Beba 19:51 17.11.2009

Re: zaboravio si

omega68
vidis to nisam znao, a bas me ovih dana ubijaju suljevi koje sam dobio

ja ih lečim sa garancijom

Unfuckable Unfuckable 15:28 16.11.2009

: ))))

Sine al' cu da se unakazim veceras ...


dakle - udarna doza
Spiridon Spiridon 15:32 16.11.2009

Re: : ))))

Unfuckable
Sine al' cu da se unakazim veceras ...


dakle - udarna doza


bice ovaj rad


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:59 16.11.2009

Re: : ))))

ine al' cu da se unakazim veceras ...



dakle - udarna doza

Milutin Milošević Milutin Milošević 17:01 16.11.2009

Re: : ))))

Sine al' cu da se unakazim veceras ...

Nemoj samo deci da daješ jaku dozu
blogovatelj blogovatelj 19:58 16.11.2009

Re: : ))))

Nemoj samo deci da daješ jaku dozu


Deci samo light
Spiridon Spiridon 20:26 16.11.2009

Re: : ))))

Milutin Milošević
Sine al' cu da se unakazim veceras ...

Nemoj samo deci da daješ jaku dozu


pa jel ti ja licim na takvog tipa
angie01 angie01 21:06 16.11.2009

Re: : ))))

Spiridon

Milutin Milošević
Sine al' cu da se unakazim veceras ...Nemoj samo deci da daješ jaku dozupa jel ti ja licim na takvog tipa




Milutin Milošević Milutin Milošević 10:19 17.11.2009

Re: : ))))

Nemoj samo deci da daješ jaku dozu

Spira:
pa jel ti ja licim na takvog tipa

Onim devojčicama pre neki mesec dana si davao
ecce-florian ecce-florian 21:15 17.11.2009

Re: : ))))

Nemoj samo deci da daješ jaku dozu

Spira:
pa jel ti ja licim na takvog tipa
Onim devojčicama pre neki mesec dana si davao


lutherblisset lutherblisset 15:35 16.11.2009

Tako je govorio Timoti Liri

Spiridon Spiridon 15:43 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

lutherblisset


ja ustvari veoma retko konzumiram marihuanu. Poslednji put sam to radio sa nekom ribom kod nje na gajbi pre 15 godina. Ona nam smotala jednu dzonglu, ja povukao par dimova i ....nista.

e sada, da li je ta njena trava bila dobra ili ne ostaje otvoreno. Secam se samo da se njen dzukac koji je bio pored nas dok smo varili, upisao od smeha na tepih pored kreveta.
lutherblisset lutherblisset 15:54 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

ja ustvari veoma retko konzumiram marihuanu. Poslednji put sam to radio sa nekom ribom kod nje na gajbi pre 15 godina. Ona nam smotala jednu dzonglu, ja povukao par dimova i ....nista.

e sada, da li je ta njena trava bila dobra ili ne ostaje otvoreno. Secam se samo da se njen dzukac koji je bio pored nas dok smo mi varili, upisao od smeha na tepih pored kreveta.


Ja nisam nikada probao marihuanu, oduvek mi je bio odvratan onaj smrad. Poznajem mnoge koji jesu i dosta njih je imalo tripove.

S druge strane, postoje priče da su mnogi koristili marihuanu kao lek protiv mnogih bolesti. Zanimljivo je da je i heroin u početku bio lek koji je bio namenjen viktorijanskim histeričnim ženama. Jedno vreme se čak prepisivao protiv astme.

U svakom slučaju, ne treba moralisati, već biti svestan da je većina lekova zapravo-droga. Zbog toga poštujem Lirija (mada će možda mnogi reći da je bio izlapeli psihodeličar, ali ga ja baš zato i volim).
antioksidant antioksidant 16:01 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

Poslednji put sam to radio sa nekom ribom kod nje na gajbi pre 15 godina. Ona nam smotala jednu dzonglu, ja povukao par dimova i ....nista.

bio si kod ribe na gajbi i nista?!!?!!

ti bas ne znas da varis

Milutin Milošević Milutin Milošević 17:02 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

S druge strane, postoje priče da su mnogi koristili marihuanu kao lek protiv mnogih bolesti. Zanimljivo je da je i heroin u početku bio lek koji je bio namenjen viktorijanskim histeričnim ženama. Jedno vreme se čak prepisivao protiv astme.

I radijacija se ponegde smatra zdravom.
lutherblisset lutherblisset 17:37 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

I radijacija se ponegde smatra zdravom.


Naravno, recimo u lečenju raka.
urbanosaurus2 urbanosaurus2 19:48 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

Ja nisam nikada probao marihuanu, oduvek mi je bio odvratan onaj smrad. Poznajem mnoge koji jesu i dosta njih je imalo tripove.


triiiiipovi od marihuane...
buuuu...

strashno, strashn0o... :}
blogovatelj blogovatelj 19:59 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

da li je ta njena trava bila dobra ili ne ostaje otvoreno. Secam se samo da se njen dzukac koji je bio pored nas dok smo varili, upisao od smeha na tepih pored kreveta.


Mozda si postao imun od prevelike upotrebe
urbanosaurus2 urbanosaurus2 20:06 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

iiiih, imun...
evo sad bash proveravam... :]
Spiridon Spiridon 20:27 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

Ja nisam nikada probao marihuanu, oduvek mi je bio odvratan onaj smrad. Poznajem mnoge koji jesu i dosta njih je imalo tripove.


ovo je tacno. I ja sam cuo da je dosta njih imalo tripove
Spiridon Spiridon 20:38 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

antioksidant
Poslednji put sam to radio sa nekom ribom kod nje na gajbi pre 15 godina. Ona nam smotala jednu dzonglu, ja povukao par dimova i ....nista.

bio si kod ribe na gajbi i nista?!!?!!

ti bas ne znas da varis



mene to nije sramota da priznam. Gledam samo ove matore "svalere" sa bloga kako se foliraju.

pa 80 posto njih ne bi bilo u stanju da "zavrsi posao"
Dr M Dr M 20:53 16.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

Gledam samo ove matore "svalere" sa bloga kako se foliraju.

pa 80 posto njih ne bi bilo u stanju da "zavrsi posao"



A ni da pocne...
lutherblisset lutherblisset 03:07 17.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri


triiiiipovi od marihuane...
buuuu...

strashno, strashn0o... :}



Mislio sam na pravu marihuanu, ne na ove krdže koje dileri prodaju klincima.
Iskusne duvadžije kažu da je to velika razlika. Ja ne znam, nikada nisam probao ni jedno ni drugo.
Osim toga, treba razlikovati tripove i halucinacije. Trip je više vezan za unutrašnji doživljaj, osećanja, dok su
halucinacije vizuelne ili zvučne.

Evo šta kažu psihodeličari, oni valjda poznaju te stvari. Dosta vremena im protekne na poslu.

Bad Marijuana Trips, Visions and Unusual Experiences


There are no reliable statistics, but it appears that bad marijuana experiences are becoming rarer each year, as marijuana becomes increasingly familiar as a recreational drug.

Indeed, those smokers who recalled bad trips usually indicated that they had occurred some years previously. During the 1960's, there were scattered instances of smokers seeking professional help during or immediately after a bad trip; today, such occurrences are virtually unknown.

Most bad experiences on marijuana are directly related to the fears and insecurities of the user. For obvious reasons, the novice is especially susceptible. Bad trips can result from smoking too much marijuana or from unexpectedly potent material.

Marijuana adulterated with other drugs can also produce a bad trip, although this occurs less frequently than is commonly believed.

In describing their fears and anxieties, marijuana smokers inevitably speak of "paranoia," using the term to describe a wide range of emotional states from mild discomfort to terror. One of the most common negative feelings experienced by smokers is the suspicion that they are not really liked by other people who are present, or that, aware of their state, nonusers are looking down on them.

Other smokers report that they sometimes feel vulnerable in busy places, such as restaurants or shopping centers. "People naturally look rushed and bitter and hostile in such places," observes Sarah, "and when I'm stoned, it's magnified many times." Most smokers who experience such feelings are careful to avoid situations where they might occur. But occasionally, as Jenny discovered, a bad trip cannot be anticipated:

We went to the Virgin Islands for our honeymoon. One night we got very stoned, and I couldn't stand up at dinner. I felt claustrophobic, as though I couldn't breathe. I wanted to get to a bright, open place. My fear was that I was going to die there, at the resort, and that nobody would know who I was because I was registered at the hotel under my new married name. How would they know I was really Jenny Smith from Queens? How would they know who I belonged to? I imagined annihilation. Of me. Destruction. The end.

Jenny's bad trip was clearly related to her anxiety about her new identity as a married woman. But not all such experiences are so easily explained. Sandy can recall having only one bad marijuana experience, but it was memorable:

I had been smoking on and off all day with friends, and a few of us were sitting around listening to records. All of a sudden I became convinced that my breathing was going to stop at any moment, and I panicked. A friend talked me down, telling me to relax, that it was just the grass that made me feel that way. When I felt a little better, she and I went outside and sat on the steps for a few hours. It was very peaceful there, and after a while I felt fine.

In recalling this experience, Sandy added that it had a positive result: if the same feelings were to recur, she knew that she would be able to talk herself down, having learned how from her friend. This talent was more often required during the 1960 when many novices experienced feelings of anxiety. Lenny recalls the procedure for talking somebody out of a bad trip:

The thing you wanted to do was to communicate directly and calmly with the person, to remind him as often as necessary that what he was going through was temporary, that it was a temporary bad reaction as a result of a drug. Sometimes it would help to move the person to another room, or even outdoors, and to focus his attention on some concrete and familiar object. The worst procedure was to take the person to a hospital or a doctor; in such cases, the anxiety would feed on itself, creating a self-fulfilling prophecy.

During their bad trips, both Jenny and Sandy believed they were going to die. In the following case, another smoker's fears of death were grounded in a feeling of paranoia with regard to strangers:

The only really bad pot experience I've had in twelve years of smoking was on a vacation in Jamaica, where I had some strong stuff in one of those huge joints called a spliff. I was with a group of people I didn't know very well. The insects and the rustling trees suddenly became unbearably loud; both they and the people I was with seemed to be scorning my worth as a person in both snickers and whispers. My whole body was agitated so as to be out of control. I thought I was going to die, and I wished I already had.

More often, feelings of paranoia are experienced less dramatically, since a user may be only routinely anxious about the presentation of himself to others. For some smokers, marijuana leads to a heightened sense of noticeability, a feeling of being conspicuous. A young receptionist elaborates:

Sometimes when I'm stoned, I get bad feelings when I go out with certain people. I get very self-conscious, which is unusual for me. In high school I was a real individual, and would even wear crazy clothes just to draw attention to myself. Now, if I even wear makeup I feel self-conscious. It makes me think that people are staring at me, or talking about me, and I get nervous and feel upset.

I think I probably create these feelings myself. Most of the time I find this out after I'm stoned, when the feelings have vanished. I've got a certain amount of normal paranoia, but when I'm stoned, it becomes intense. When I'm high, anything can make me paranoid.

A Boston poet experiences another version of the same problem:

Sometimes when I'm stoned, I have the feeling that other people are spotting me for a phony, a deceiver. I play a lot of games imagining that they don't know I'm stoned, and I have occasionally ventured into the scary experience of being stoned in the presence of people who I definitely don't want to know. That's a danger I sometimes even court. But more and more, I think people are spotting me as stoned when I'm not aware that they are, so it may be time to cut down on my smoking.


Another smoker explains why he smokes only with close friends or when he is alone. The source of his feelings of paranoia is external rather than personal. He lives in a small town and is aware that marijuana is not accepted by his colleagues and acquaintances:

I'm concerned that somebody I work with or know will see me stoned in public. They might think I was a "pothead" or "on drugs" and draw all sorts of conclusions. I know that when I see somebody who is stoned, it doesn't offend me at all. But if I'm the one who is stoned in public, I'm not so sure that other people will be so tolerant. I'm worried that they will label me, or judge me adversely.

Another common fear among smokers is that marijuana will lead to a loss of control. A New Jersey man is especially concerned about being alert in the event of a sudden emergency. Although he understands that when he is high he is still connected to his "normal" consciousness, he is anxious nonetheless about whether the "ladder" he used to get up will be available should he suddenly and unexpectedly need it to climb back down:

I feel incapable of dealing with a serious problem when I'm high, and I worry that I could make a wrong decision that could result in serious injury or death, and which would make me feel guilty for the rest of my life. I know that I would blame myself for being stoned, that I would feel that if I hadn't been stoned, I would have done the right thing. When I first started smoking, I didn't have these worries. They developed over time, as I became more mature and more responsible.

Some smokers fear other kinds of loss of control. For the receptionist, the fear that she would lose control of her emotions once took on a physical manifestation:

We were sitting around the kitchen table, me and some friends, sharing a few joints. I had been feeling bad to begin with, and smoking made me feel worse. Suddenly I became frightened that somebody was threatening my relationship with my boyfriend, and I felt that I couldn't control the jealousy and the fear inside of me.

I felt myself getting dizzy. My head was spinning, and I couldn't focus on anything. I was sweating, and my hands were shaking. I felt nauseous, and I couldn't think straight.

I began to feel more frightened than I already was, and I freaked out. When I tried to get up and walk around, my legs were like rubber. I felt my body was rising out of itself, and I couldn't control it or talk myself out of it. This lasted about five minutes. I don't think anybody in the room knew I was feeling these things, but I felt then as though they were all watching me.

In rare and extreme cases, a smoker may lose control of his own consciousness. A veteran user recalls an incident that took place when he was a freshman in college:

Lying down on the bed, I started to believe that I was going to die. I remember thinking that my heart was beating too quickly. I felt myself traveling through rings and rings, faster and faster like the end of the film 2001. Finally, I stretched the center core of rings enough to have them enclosed behind me, at which point I passed out. Waking up, I thought about what had happened until it started all over again. This time, I remained conscious, although my body shook with convulsions. It was a very frightening experience.

Another veteran smoker recalls his worst marijuana experience, when his imagination took over from his other faculties:

There was the time I saw the Devil on the Trailways bus. No, seriously. I was with a close friend and we got stoned at dawn before an all-day bus trip. The first hour or two was on a rollercoaster mountain road in the Adirondacks, and both of us were bus sick, really ready to puke. It was horrible. In the seats next to us were two army guys who had just reenlisted; they were telling a third guy who was with them all about the neat things they did goofing around in the army. One of the neat things was torturing squirrels. We had to listen to this.

Eventually, I noticed up at the front of the bus something about the stainless steel luggage racks, the windows, and the red "watch your step" lights. They formed a surrealistic, robot-like shape. The windows in the bus roof were big, snazzy, sunglass eyes, and the luggage racks were ski feet. It was the Devil. Or rather, it was the personification of evil. He was a living character, not an abstraction. This, I realized, must be the kind of apparition that has caused all the world's belief in demons and evil spirits. I've always remembered it. I felt I had discovered one of the ways religion comes into being.

The man who saw the devil on the bus did not quite have a hallucination. He almost lost control of his rational powers in favor of his imagination, but he was able to retain some objectivity about what he thought he was seeing.

Real hallucinations are rare among American smokers, but they do occur.

Murray recalls a time in college when after a heavy session of smoking, he saw a friend's head turn for a flash into the head of a lion. Several users spoke of hallucinations involving light.

A woman from Minnesota recalls that she once saw an image of a multifaceted diamond for a split second, just before going to sleep; at that moment, she believed she was seeing a reflection of the structure of the universe. Another user saw a light on the ceiling turn momentarily into a giant eye in the sky.

Hallucinations are rare among American smokers for a variety of reasons. First, smoking marijuana is the mildest form of cannabis consumption. Smokers are able to self-titrate, to measure and estimate how much they need to smoke before they get high; overdoses (one cause of hallucinations) are uncommon.

When cannabis is eaten, however, its effects are not felt for about an hour, and are therefore much more difficult to control.

Second, the marijuana consumed by American smokers is only rarely fresh and/or potent enough to have psychedelic qualities.
Finally, marijuana is considerably less potent than hashish, which was the inspiration for the florid descriptions of such nineteenth-century cannabis users as Baudelaire, Gautier, and the American Fitz Hugh Ludlow. Marijuana scholar Michael Aldrich, director of the Ludlow Memorial Library in San Francisco, elaborates:

There is a myth that pot is a mild and minor drug. Usually in the context of American usage it is, but it doesn't have to be.
The hard part about expressing this, however, is that the anti-marijuana people who pose visions of disaster about "hashish" or about "legalizing this stronger form of cannabis" are also wrong.

In and of itself there's nothing wrong with cannabis being a potent hallucinogen; this has certainly accounted for its vast popularity through these many centuries. When one seeks a shaman's drug one generally wants something more powerful than a "mild hallucinogen."

Of course, knowing when and where to use cannabis at a dosage or strength suitable for real visions is also important. It's obviously not a good idea to try it in an unrefined social context, or when working in the fields or factory. This use of cannabis has traditionally been confined, by rational custom in ancient societies, to rituals which help define and control, measure and magnify, the raw experience.


http://www.psychedelic-library.org







antioksidant antioksidant 18:16 17.11.2009

Re: Tako je govorio Timoti Liri

Gledam samo ove matore "svalere" sa bloga kako se foliraju.

pa 80 posto njih ne bi bilo u stanju da "zavrsi posao"

pas koji laje ne ujeda

uvek bilo
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:38 16.11.2009

:D

Sine al' cu da se unakazim veceras ...

Ne zaboravi da dođeš na blog
Spiridon Spiridon 20:30 16.11.2009

Re: :D

dobrosavljevic_m
Sine al' cu da se unakazim veceras ...

Ne zaboravi da dođeš na blog


to isto ko da si se obratila ptici koja je sve vreme u kavezu pa joj ti otvoris vratanca, a ona malo kruzi i vrati se sama medju resetke
sybil sybil 15:38 16.11.2009

svaka cast za ideju

ali- zasto ponedeljkom
topcat topcat 15:46 16.11.2009

Re: svaka cast za ideju

sybil
ali- zasto ponedeljkom

a zašto bi samo vikend bio rezerviran za zabavu? ; ))

btw, šteta da pasivno pušenje nema nikakvog utjecaja, mogli bi riješiti klince i to...
Spiridon Spiridon 15:47 16.11.2009

Re: svaka cast za ideju

btw, šteta da pasivno pušenje nema nikakvog utjecaja, mogli bi riješiti klince i to...



cult cult 16:26 16.11.2009

Re: svaka cast za ideju

sybil
ali- zasto ponedeljkom


gospodžo?!!!?
Spiridon Spiridon 20:30 16.11.2009

Re: svaka cast za ideju

sybil
ali- zasto ponedeljkom


nece maca slaninice
Piromanski Piromanski 15:47 16.11.2009

Sto je babi milo,

to joj se i snilo
Spiridon Spiridon 15:52 16.11.2009

Re: Sto je babi milo,

Piromanski
to joj se i snilo



treba hitno obavestiti Tomicu. On ce posle da se vadi da nije imao informaciju na vreme ...

a sve je prirodno, nema da skodi


Piromanski Piromanski 16:14 16.11.2009

Re: Sto je babi milo,

Uf, nemoj. Mozda mu se svidi pa raspise tender.
JJ Beba JJ Beba 16:15 16.11.2009

Re: Sto je babi milo,

treba hitno obavestiti Tomicu. On ce posle da se vadi da nije imao informaciju na vreme ...

laže da ne zna - čuo je je od Dragana.

Maaadaaa..
čujem da mu je i stari roker...

..Toni Parsons otoič isto došapnuo
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:36 16.11.2009

Aaaaa,

ovog sam videla na pratećem programu sajma, da nije imao kapacitetne uši pala bi mu šajkača do brade, em je bila 5-6 brojeva veća, em je na njoj bila kokarda veličine goblena od tri godine rada...
JJ Beba JJ Beba 20:12 16.11.2009

Re: Aaaaa,

Jelica Greganović
ovog sam videla na pratećem programu sajma, da nije imao kapacitetne uši pala bi mu šajkača do brade, em je bila 5-6 brojeva veća, em je na njoj bila kokarda veličine goblena od tri godine rada...

toni sa šajkačom i viler kokardom? eee mora da nije biljni čaj...mora da su gljive kakve bile
Spiridon Spiridon 20:31 16.11.2009

Re: Aaaaa,

Aaaaa,



Spiridon Spiridon 20:39 16.11.2009

Re: Aaaaa,

mora da su gljive kakve bile


toj bih voleo da probam
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:34 16.11.2009

Re: Aaaaa,

Te gljive mora da leče od zauški do zanoktica...
AlexDunja AlexDunja 15:52 16.11.2009

:))

marastockhausen marastockhausen 16:17 16.11.2009

lijek za neke od najtežih bolesti...

Vazi. Mozes i mene da prijavis za testiranje ucinkovitosti, odavno zelim da spasim svet. Pristajem da budem pokusna zecica i da pasem sta mi se da :) Mogu malo i da dunem Tomici u lice, cisto da mu spasem zivot do novog mandata...
marastockhausen marastockhausen 17:00 16.11.2009

Re: lijek za neke od najtežih bolesti...

Pa ako svet to voli, takva...bice problem samo da odrzim ravnotezu
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:39 16.11.2009

Zečica

Vidi, ako ne dobiješ grip, na upalu pluća računaj garant...
Spiridon Spiridon 20:32 16.11.2009

Re: lijek za neke od najtežih bolesti...

Pristajem da budem pokusna zecica


ovo je najbolji deo tvoga komentara
asparagus asparagus 16:48 16.11.2009

Ma idi

infektivne poput svinjske gripe i side, autoimune kao što su ALS (Lou Gehrigova bolest), multipla skleroza, artritis i dijabetes, neurološke poput Alzheimerove bolesti i moždanog udara, ali i za liječenje brojnih vrsta raka.


Jel leci i inflaciju?

Bas me cudi sto su to otkrili upravo naucnici sa instituta Cannabis Science Inc. (pazi ime molim te), kakva slucajnost da bas oni dodju do takvog epohalnog otkrica, da marihuana leci sve poznate bolesti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:04 16.11.2009

Re: Ma idi

Jel leci i inflaciju?

Ne, ali ublažava efekte...
Spiridon Spiridon 20:34 16.11.2009

Re: Ma idi

asparagus
infektivne poput svinjske gripe i side, autoimune kao što su ALS (Lou Gehrigova bolest), multipla skleroza, artritis i dijabetes, neurološke poput Alzheimerove bolesti i moždanog udara, ali i za liječenje brojnih vrsta raka.


Jel leci i inflaciju?

Bas me cudi sto su to otkrili upravo naucnici sa instituta Cannabis Science Inc. (pazi ime molim te), kakva slucajnost da bas oni dodju do takvog epohalnog otkrica, da marihuana leci sve poznate bolesti.


jedino kaze da ne leci bruh
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:11 16.11.2009

Samo pozitivno!

Sine al' cu da se unakazim veceras ...

4krofnica 4krofnica 17:41 16.11.2009

*

vidim da niste ozbiljno pristupili ovoj vesti, ja mislim da ovde ima istine. Odavno sam istrazivala o multipleks sklerozi i to sam procitala: da marihuana zaista pomaze- ako ne izlecava onda bar stagnira bolest, sto mnogo znaci obolelim.
JJ Beba JJ Beba 18:10 16.11.2009

Re: *

ako ne izlecava

pa to i kaemo ... ne leči al godi
lutherblisset lutherblisset 18:29 16.11.2009

Re: *

idim da niste ozbiljno pristupili ovoj vesti, ja mislim da ovde ima istine. Odavno sam istrazivala o multipleks sklerozi i to sam procitala: da marihuana zaista pomaze- ako ne izlecava onda bar stagnira bolest, sto mnogo znaci obolelim.


Ja, kao apsolutni strejter (ne pijem, ne pušim, ne uzimam halucinogene), ostajem otvoren prema ovoj ideji. Već sam rekao da ne treba moralisati o drogama ukoliko one utiču na poboljšanje stanja obolelih.
buba_truba buba_truba 18:39 16.11.2009

Re: *

4krofnica
vidim da niste ozbiljno pristupili ovoj vesti, ja mislim da ovde ima istine. Odavno sam istrazivala o multipleks sklerozi i to sam procitala: da marihuana zaista pomaze- ako ne izlecava onda bar stagnira bolest, sto mnogo znaci obolelim.

Ova priča je stara nekoliko (deset i kusur) godina. Posebno je aktuelna bila u Velikoj Britaniji, mislim da su njihovi naučnici najdalje otišli u istraživanjima kako da marihuanu spakuju u tablete (ili šta već) i učine je dostupnom u te svrhe.
urbanosaurus2 urbanosaurus2 19:47 16.11.2009

Re: *

mislim da su njihovi naučnici najdalje otišli u istraživanjima kako da marihuanu spakuju u tablete (ili šta već) i učine je dostupnom u te svrhe.


neeee, najdalje je otishla DEA...
tabletice se zovu marinol...
izguglati po potrebi... :]
Spiridon Spiridon 19:53 16.11.2009

Re: *

izguglati po potrebi... :]


izguglati ili izdudlati?
urbanosaurus2 urbanosaurus2 19:57 16.11.2009

Re: *

pa zavisi od ugla gledanja...
neeeego, odoh ja da primim preventivnu terapiju... :]
4krofnica 4krofnica 20:02 16.11.2009

Re: *

missleeem, cim se spomene gandza svi se uzmuvaju kao da je neko spomenuo polne organe....
elem, ne znam kad ce to biti spakovano u pilulicu, mislim se ; ako se ja pitam, sto pre!
evo jos jedna interesantna tvrdnja (vezano za multipleks sklerozu)
urbanosaurus2 urbanosaurus2 20:06 16.11.2009

Re: *

rekoh vec, spakovano odavno...
tableta se zove marinol...
Spiridon Spiridon 20:10 16.11.2009

Re: *

urbanosaurus2
pa zavisi od ugla gledanja...
neeeego, odoh ja da primim preventivnu terapiju... :]


ja vec primenioooo
urbanosaurus2 urbanosaurus2 20:20 16.11.2009

Re: *

Spiridon Spiridon 20:21 16.11.2009

Re: *

urbanosaurus2


a gde ti je kec?
4krofnica 4krofnica 20:27 16.11.2009

Re: *


ja vec primenioooo

sta si primenio?/

tableta se zove marinol...

izvini urbanosaur. nisam pazila i guglala...
vidim cemu sluzi pazi ovo sa product information:
MARINOL® is contraindicated in any patient who has a history of hypersensitivity to any cannabinoid or sesame oil.

ovakve kontraindikacije nesretoh do sada..
mariopan mariopan 15:53 17.11.2009

Re: *

4krofnica
vidim da niste ozbiljno pristupili ovoj vesti, ja mislim da ovde ima istine. Odavno sam istrazivala o multipleks sklerozi i to sam procitala: da marihuana zaista pomaze- ako ne izlecava onda bar stagnira bolest, sto mnogo znaci obolelim.

Da, to se negde primenjuje kao tgerapija i lekari preporučuju kao i protiv degenerativnih reumatskih oboljenja koje prati jak bol.
Ma nikako da nađem pa da probam Ako pomaže javljam odmah.
Biljana 77 Biljana 77 17:41 16.11.2009

Deluje li

naknadno? Prestala s tim many years ago.. Pa se pitam da li sam stekla neki imunitet...
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:03 16.11.2009

Ako je

zbog zdravlja...
dunja73 dunja73 18:35 16.11.2009

Re: Deluje li


nego , kad je takva situacija , ce da se lecimo bre , ako treba , i preventivno
da se ponasamo.. Radi zdravlja - SVE
ecce-florian ecce-florian 18:41 16.11.2009

Re: Deluje li

Prestala s tim many years ago.. Pa se pitam da li sam stekla neki imunitet...


Prestala si jer si stekla imunitet? Biće da je ipak problem u kvalitetu a ne u sticanju imunitetita.

Nego kako je Ivica ovde pohapsio sve dilere ne bi da se izlažem riziku, pa samo da pitam , možel' da se dozna da li i šit ima ista medikamentozno preventivna svojstva zaštite od infekcije?

A za decu, normalno čaj i kolačići.
Bili Piton Bili Piton 20:05 16.11.2009

Re: Deluje li

ecce-florian


A za decu, normalno čaj i kolačići.


Hash cookies?

Drogeranti nijedni.
Spiridon Spiridon 20:49 16.11.2009

Re: Deluje li

ecce-florian
Prestala s tim many years ago.. Pa se pitam da li sam stekla neki imunitet...


Prestala si jer si stekla imunitet? Biće da je ipak problem u kvalitetu a ne u sticanju imunitetita.

Nego kako je Ivica ovde pohapsio sve dilere ne bi da se izlažem riziku, pa samo da pitam , možel' da se dozna da li i šit ima ista medikamentozno preventivna svojstva zaštite od infekcije?

A za decu, normalno čaj i kolačići.


ajde tamo, sta se ti foliras? Pa bar za tebe nece da bude frke. Sintelo(a)n lepak uvek moze da se nadje.
ecce-florian ecce-florian 21:04 16.11.2009

Re: Deluje li

ajde tamo, sta se ti foliras? Pa bar za tebe nece da bude frke. Sintelo(a)n lepak uvek moze da se nadje.

Ne ne nikako.
Ne trošite domaće
Ako miško mož da uveze vakcinu iz Švice, onda može da mu se odobri i uvoz ovih biljnih preparata .
Dosta je bilo ilegalnih načina snabdevanja tržišta. Ima sve da se legalizuje.

Spiridon Spiridon 21:06 16.11.2009

Re: Deluje li

Ima sve da se legalizuje.


ja u Srbiji jedino ne bih legalizovao glupost (kao takvu). Tu bih bio veoma ostar.
Unfuckable Unfuckable 21:09 16.11.2009

Re: Deluje li

Tu bih bio veoma ostar.

što može značiti da bi populacija ubrzo bila desetkovana
(mada, zašto se zadržati samo na Srbiji, gre'ota kad ima toliko materijala i u okruženju)
ecce-florian ecce-florian 21:24 16.11.2009

Re: Deluje li

ja u Srbiji jedino ne bih legalizovao glupost (kao takvu).

ali

Spiridon Spiridon 21:27 16.11.2009

Re: Deluje li

ecce-florian
ja u Srbiji jedino ne bih legalizovao glupost (kao takvu).

ali



batali skupstinu, pazi ovaj rad


mariopan mariopan 18:45 17.11.2009

Re: Deluje li

Ima sve da se legalizuje.

Legalizovali su sve što su mogli i što donosi pare a ovde drže monopol?
Baš su bezobrazni.
blogovatelj blogovatelj 20:13 16.11.2009

I on je znao da leci grip

I Rasta doktor je znao da leci grip
Videti boldovani stih!



Legalize it - don't criticize it
Legalize it and i will advertise it

Some call it tampee
Some call it the weed
Some call it Marijuana
Some of them call it Ganja

Legalize it - don't criticize it
Legalize it and i will advertise it

Singer smoke it
And players of instruments too
Legalize it, yeah, yeah
That's the best thing you can do
Doctors smoke it
Nurses smoke it
Judges smoke it
Even the lawyers too

Legalize it - don't criticize it
Legalize it and i will advertise it

It's good for the flu
It's good for asthma
Good for tuberculosis
Even umara composis

Legalize it - don't criticize it
Legalize it and i will advertise it

Bird eat it
And they leave it
Fowls eat it
Goats love to play with it
Spiridon Spiridon 20:17 16.11.2009

drugari

posto mi sad malo dosadno da idem kroz sve komentare, da iznesem ja svoju teoriju:

nezeljeni sporedni efekti vakcine protiv gripa (u narodu poznatiji kao "dangerus side effects" su kod marihuane ustvari ZELJENI sporedni efekti.

evo moj drugar Belac uvek kada hoce da nam isprica kako se dobro proveo, on zapocne pricu sa: " tih sto smo se pokočili Bane i ja pre neki dan".

da se razumemo, ovo je vec velika prednost u obziru na vakcinu

ko se slaze neka digne dva prsta
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:26 16.11.2009

Re: drugari

ko se slaze neka digne dva prsta

Jel ovako?
Unfuckable Unfuckable 20:29 16.11.2009

Re: drugari

ko se slaze neka digne dva prsta


Gospodja Klara Gospodja Klara 20:29 16.11.2009

Re: drugari

Il ovako?
Spiridon Spiridon 20:41 16.11.2009

Re: drugari

Gospodja Klara
ko se slaze neka digne dva prsta

Jel ovako?


ko ti je ono na slici iza tebe?
Kazezoze Kazezoze 20:42 16.11.2009

samo da prijavim

da sam se pripremio za gripu ove godine (kao i svake druge, uostalom)

Spiridon Spiridon 20:45 16.11.2009

Re: drugari

Unfuckable
ko se slaze neka digne dva prsta




this is it, my bro
Spiridon Spiridon 20:46 16.11.2009

Re: samo da prijavim

Kazezoze
da sam se pripremio za gripu ove godine (kao i svake druge, uostalom)



nisam iznenadjen, ja sam bio ubedjen za tebe da si tezak intravenozni narkoman
Unfuckable Unfuckable 20:50 16.11.2009

Re: drugari

bratko, ja se trudim
al' Gospodža... rulez

postojao je jedan sjaaaajan gif
sa nekom papilotna tetkom, koja drži
pljugu u uglu usana i isto gestikulira,
oberučke pa još mrda gore dole, mrak
ali ne mogu nigde da ga nadžem,ošitofak

(bratttte, pa ja - rasturam !)
Spiridon Spiridon 20:52 16.11.2009

Re: drugari

postojao je jedan sjaaaajan gif
sa nekom papilotna tetkom, koja drži
pljugu u uglu usana i isto gestikulira,
oberučke pa još mrda gore dole, mrak
ali ne mogu nigde da ga nadžem,ošitofak


ma sigurni smo da je nesto smesno
ja tebi toliko verujem, da i ne moras da kacis linkove, ja vec znam da je sigurno nesto dobro


Gospodja Klara Gospodja Klara 20:55 16.11.2009

Re: drugari

ko ti je ono na slici iza tebe?


Nemo' da insinuiraš, nemam baš ovako istančan ukus za nakit kao ova naughty girl.
Spiridon Spiridon 20:56 16.11.2009

Re: drugari

Gospodja Klara
ko ti je ono na slici iza tebe?


Nemo' da insinuiraš, nemam baš ovako istančan ukus za nakit kao ova naughty girl.


plagijat znaci =(

a ja vec razmisljam kako te ovakvu nisam zamisljao
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:06 16.11.2009

Re: drugari

a ja vec razmisljam kako te ovakvu nisam zamisljao

Nego ovako, priznaj

ecce-florian ecce-florian 21:07 16.11.2009

Re: drugari

ko se slaze neka digne dva prsta


Spiridon Spiridon 21:09 16.11.2009

Re: drugari

Gospodja Klara
a ja vec razmisljam kako te ovakvu nisam zamisljao

Nego ovako, priznaj



ja nista ne priznajem kada je bloger(ka) u mom puscanom dometu

akomerazumete
Unfuckable Unfuckable 21:10 16.11.2009

Re: drugari

a ja vec razmisljam kako te ovakvu nisam zamisljao

Spiridone, manijače jedan, prijaviću te moderaciji što spopadaš blogerke

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana