Život| Životni stil

.

Aleksandar Vasović RSS / 17.11.2009. u 13:38

.



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Rejlem Rejlem 15:30 17.11.2009

Cirkus

Uzgred, odakle pravo državi da nekog poziva da troši pare za dan kad mu radnici ne rade.

Jbg može joj se. Prazno zamlaćivanje naroda ne košta ništa.
Ili je Srbljima potrebno plaćeno odsustvo da ožale donedavnog živog sveca.

Ajde sada 'Sivi tiću', sto rece Koja u Ranama.
Šalu na stranu, generalno smo skloni za vatanje krivina.
Ili država namerava da od sahrane Patrijarha pravi cirkus, pa k'o veli da plati cirkusante?

Ovo je poenta! Bravo! Ovde se od svega pravi cirkus, i od pomračenja sunca, i od gripa, i od patrijarhovog odlaska,...A ne radi se nista konkretno na poboljšanju života. Ili bar na stvaranju nekog sistema, kako u funkcionisanju državne uprave, tako i u sferi stvaranja nekog normalnog sistema vrednosti. Sve je poremećeno.
A patrijarh svojim životom i delom nije zaslužio ovaj cirkus. O tome šta običan svet (tu smatram i sebe) misli o Pavlu svedoče kolone ljudi ispred Saborne crkve, koje nije bilo potrebno posebno pozivati. Kad bude opelo u četvrtak, biću u Hramu, i za to mi neće biti potrebno da mi poslodavac daje plaćeno odsustvo. Posle opela ću se vratiti u firmu, i sve ok.
Ali šta vredi pričati...Monotonija, lobotomija, jedini način življenja
Zen Master Zen Master 17:20 17.11.2009

Re: Cirkus

Rejlem

Šalu na stranu, generalno smo skloni za vatanje krivina.


Ohhhhhhhhhhh ma šta kažeš, pa ko bi rekao da je sve baš sa tim krivinama tako !?!
Mene vidiš takodje zanima koliko li ta ista Srbija za čiju smo produktivnost toliko zabrinuti gubi od pisanja postova po ovom istom b92 blogu svaki radni dan u godini u vreme kada bi valjda trebalo prilježno sedeti i zaradjivati svoju platu, o zanimacijama za veliku dečicu tipa facebook & twitter da i ne govorimo !? Ili su može biti svi koji pišu ovde, twittuju, skypuju, razmenjuju sličice po faceook-u nekakvi slobodni umetnici, eventualno domaćice ili pu pu pu nezaposleni pa im se elem može da rade šta god hoće od jutra do sutra ?!!
Prema tome pre nego što krene svako od vas kamenom za sahranu i neradni dan da se baci neka se prvo presabere u svojoj glavi šta i u koje vreme svaki dan na internetu radi tj ne radi pa neka onda slobodno do mile volje baca to virtuelno kamenje ako će mu od toga lakše na srcu biti, hvala
hcn.cyanide hcn.cyanide 17:47 17.11.2009

Re: Cirkus

A na osnovu kojih podataka Vi govorite kako oni koji "vise" po facebooku, twitteru i blogovima, to rade u vreme u koje bi trebali da su na poslu da rade i sl.? Zar ne postoje različite smene, razni tipovi poslova koji se rade u različito vreme? Zar svi radimo u isto vreme i imamo iste pauze, pa da Vi možete da ocenite kako su oni koji pišu po ovom blogu, neradnici?

A šta je sa nezaposlenima? Sa ljudima koji se trude da se zaposle, koji žele da rade, ali im ova država to ne omogućava u onoj meri u kojoj bi trebala? Valjda i oni postoje pa mogu da postuju u to vreme.

Mnogo je neradnika u ovoj zemlji koji samo čekaju povod da se maknu sa posla. Ja sam kao pripravnik u laboratoriji radio šest meseci bez ijednog dinara plate, pa sam na vreme dolazio na posao, radio dokle sam trebao, pa i preko toga ukoliko je situacija nalagala, radio sam čak mnogo više od nekih koji imaju platu i to ihahaj visoku. Zar posle svega toga, ja nemam pravo da dođem ovde i da napišem komentar ili tekst na blogu, da komuniciram sa sestrom iz Slovenije preko facebooka ili da, zbog beskrajne dosade u ovo sivo i tmurno vreme, kuckam po twitteru?

Ne možete da znate ko ovde ide na facebook, twitter i sl., sa posla, pa ne možete ni da optužujete tako lako ljude koji to čine.

Srbija je LENJA!
gorran2 gorran2 18:01 17.11.2009

Re: Cirkus

b92 blogu svaki radni dan u godini u vreme kada bi valjda trebalo prilježno sedeti i zaradjivati svoju platu, o zanimacijama za veliku dečicu tipa facebook & twitter
Tako je - i to da se isključi.
blogovatelj blogovatelj 18:48 17.11.2009

Re: Cirkus

Tako je - i to da se isključi


I to odmah! I da ovima iz inostranstva zabrane pristup na srpske sajtove.
krkar krkar 18:53 17.11.2009

Re: Cirkus

I to odmah! I da ovima iz inostranstva zabrane pristup na srpske sajtove.


I da se smesta blokiraju svi koji ne pišu ćirilicom!

A posle toga svi koji pišu jer zna se ko treba da piše.
JJ Beba JJ Beba 19:48 17.11.2009

Re: Cirkus

Prema tome pre nego što krene svako od vas kamenom za sahranu i neradni dan da se baci neka se prvo presabere u svojoj glavi šta i u koje vreme svaki dan na internetu radi tj ne radi pa neka onda slobodno do mile volje baca to virtuelno kamenje ako će mu od toga lakše na srcu biti, hvala

u jeeeeee.....koja šupljaaaaaaa

sad nam olfo zen major deli hrišćanske packe u stilu brvna iz oka svog

takamatsu takamatsu 07:00 18.11.2009

Re: Zen Master

Prema tome pre nego što krene svako od vas kamenom za sahranu i neradni dan da se baci neka se prvo presabere u svojoj glavi šta i u koje vreme svaki dan na internetu radi tj ne radi pa neka onda slobodno do mile volje baca to virtuelno kamenje ako će mu od toga lakše na srcu biti, hvala


Heheh, Majstore, imam jedno iznenađenje za vas: šta god da (ne)radim, to je na mojim racunarima, za moje pare, od ovih deset prstiju, na moju (vrlo direktnu) štetu ili korist, i to par decenija unazad. A šta vi radite online, ako sme da se pita? :)
Mislim, osim edukativnog aspekta, što bi bio pre moj rejon :). Znate ko je Takamatsu, beware....

Molim, i drugi put .
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:35 18.11.2009

Re: Cirkus

Blogove, Facebook,... ma sta bre, ceo internet i sve te budalastine zabraniti. TV zabraniti i ostaviti samo pola sata vremena dnevno da se narodu procita kako ima da postupa narednog dana. Radio isto kao i TV. More bre! Nema vise trt-mrt i mile-lale.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:07 18.11.2009

Re: Cirkus

Zen Master

Ohhhhhhhhhhh ma šta kažeš, pa ko bi rekao da je sve baš sa tim krivinama tako !?!
Mene vidiš takodje zanima koliko li ta ista Srbija za čiju smo
produktivnost toliko zabrinuti gubi od pisanja postova po ovom istom
b92 blogu svaki radni dan u godini u vreme kada bi valjda trebalo
prilježno sedeti i zaradjivati svoju platu, o zanimacijama za veliku
dečicu tipa facebook & twitter da i ne govorimo !? Ili su može biti
svi koji pišu ovde, twittuju, skypuju, razmenjuju sličice po faceook-u
nekakvi slobodni umetnici, eventualno domaćice ili pu pu pu nezaposleni
pa im se elem može da rade šta god hoće od jutra do sutra ?!!
Prema tome pre nego što krene svako od vas kamenom za sahranu i neradni
dan da se baci neka se prvo presabere u svojoj glavi šta i u koje vreme
svaki dan na internetu radi tj ne radi pa neka onda slobodno do mile
volje baca to virtuelno kamenje ako će mu od toga lakše na srcu biti,
hvala

Tesko je ne sloziti se, kad se vidi da zna covek o cemu prica. Nije za dzabe bas majstor Zena.

Evo recimo cemu Kina ima da zahvali tako visoku stopu privrednog rasta? Pa Internet cenzuri, naravno! (Sigurno ne prisustvu brojnih Majstora Zena, kojih je bilo i pre stotinu godina.) The Great Firewall of China radi danonocno, zaposljava desetine hiljada cenzora i administratora, u Kini nema twittera, fejsbuka i slicno, nema doduse ni radjanja extra dece, tako da sta ostaje drugo ljudima nego da rade, rade i samo rade... (ako nadju vremena od "ucenja, ucenja i samo ucenja" ) Ali zasto ostati samo na tome -- na kraju krajeva sto ne pobiti te slobodne umetnike, naucnike, "eventualno domacice", kao i nezaposlene (jer u organskom etnocentricnom drustvu, isto kao i u komunistickom raju, nema nezaposlenosti), pa ce nam tek onda svet biti lepsi,produktivniji, a - zasto to i ne reci? - pobozniji, zar ne?
takamatsu takamatsu 06:02 19.11.2009

Re: M. M. Ćirković

Ali zasto ostati samo na tome

I, kao krunu svih zala, treba zabraniti strane jezike. Jer kad čovek ne zna šta piše, onda se time eliminiše i značaj interneta i još koječega: može npr. da skida porniće (što bi imalo pozitivan efekat na natalitet), ali ne može knjige. A svi znamo koliko je čitanje štetno, i za oči, i za one funkcije....
dolybell92 dolybell92 17:43 17.11.2009

A propo...

S obzirom na to koliko ljudi radi u odnosu na broj onih koji ne rade...
sve mi se čini da to neće biti nikakva šteta....
a troškovi sahrane će se ionako nadoknaditi iz kredita MMF-a...
Šta košta da košta... mi to platiti nećemo...
već načinjene dugova mora kad -tad da nam otpišu,
jer niko neće moći da ih vrati....
gagonini gagonini 17:47 17.11.2009

pa i nisi morao da progovoriš

što se mene tiče, mogao si i da ćutiš pošto ništa pametno nisam pročitao.
vlada je preporučila, a to znači da nije i obavezujuće,
što u prevodu znači, nemoraju raditi oni koji uglavnom ništa i ne rade, a to su državni i ostali službenici,
kao i ostale javne službe koje uglavnom i ne obavljaju ništa korisno, te se njihov ne rad na privredu Srbije neće ni osetiti. ti to dobro znaš kao i ostali srpski dušebrižnici...
a sto se Patrijarha tiče, umom i delom zaslužio je mnogo više, i Srbija , prava Srbija, treba da plače i žali za njim mnogo duže, taj čovek je to sigurno zaslužio.

i neumesno je uporedjivati ga sa Titom ili Slobom, stvarno neumesno.
Cocoa Cocoa 18:10 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.
pix3lchick pix3lchick 18:47 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

Cocoa
Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.

Supermod Supermod 20:04 17.11.2009

!!!

Cocoa
Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.



vrrrrrrh!
JJ Beba JJ Beba 20:13 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

a sto se Patrijarha tiče, umom i delom zaslužio je mnogo više, i Srbija , prava Srbija, treba da plače i žali za njim mnogo duže, taj čovek je to sigurno zaslužio.

koja je to prava srbija? definiši? pravoslavna srbija? sekularna republika? džamahirija?
ko uspostavlja kriterijume za pravu srbiju?
ako postoji prava srbija da li to znači da postoje i pravi srbi?

taj čovek je to sigurno zaslužio.

dosta objektivan članak o patrijarhu pavlu
gorran2 gorran2 21:09 17.11.2009

Re: !!!

Supermod
Cocoa
Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.

vrrrrrrh!
Malopre sam u autobusu slušao dve studentkinje kako jedna drugoj objašnjavaju kako je pokojni pratijarh bio pravi svetac, te da bi ga što pre trebalo i proglasiti.
Izgleda da stvarno raspolaže nekim natprirodnim moćima - ja stavio njegovu sliku iz pozorišta god. 1994, kad ono - puf! - netragom nestala!
Inače, kroz ceo grad vijuga nekakav ogromni red. Izgleda da građani i građanke, Srbi i Srpokinje, s pravom čekaju da se desi neko čudo...
gorran2 gorran2 21:52 17.11.2009

Da probam još jednom,

čisto da se uverim da je natprirodna sila u pitanju.

Dakle, koji bi program bio prikladan za ovu priliku? Sam patrijarh ukazao je svoju naklonost pozorištu, došavši jednom u isto.
I to radi sledeće predstave:



Datum: 13. III 1994.
Mesto: Foaje Zvezdara Teatra
Predstava: "Đeneral Milan Nedić" Siniše Kovačevića
Na slici: Anđelija Nedić-Vukić, kćerka đenerala Nedića, Nenad Brkić, org. direktor Zvezdara teatra, Patrijarh srpski gospodin Pavle

Možda bi televizije mogle da nađu snimak ove predstave, pa je prikazuju u dane žalosti?
alselone alselone 22:24 17.11.2009

Re: !!!

Supermod
Cocoa
Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.



vrrrrrrh!



Ovo odusevljavanje od strane supermoda je kao ono antologijsko; Izlaze igraci partizana a evo ih i nasi.
gorran2 gorran2 22:31 17.11.2009

Cela ova priča

samo pokazuje koliko je dubok srpski denial.
Radi se o dve decenije koje su donele lošu reputaciju srpskom imenu u svetskim razmerama.
I to zasluženo. Radovan, Biljana i Ratko prinudno su iselili milion ljudi, ubili 70.000, "etnički očistili" velike teritorije. Sve to iz čista mira, isključivo po etničkom osnovu, "inspirisani" idejom o etničkoj, čistoj, državi.
Pri tom su po užasu dostigli neslavne uzore iz drugog svetskog rata.
A za sve to vreme srpska država ih je pomagala, a srpsko društvo tapšalo po ramenu. I Koštunica, i Đinđić, i patrijarh Pavle.
Crkva je bila u samom srcu ove opake sumanutosti.
Patrijarh Pavle bio je, kako sad tvrde njegovi hagiografi, za sve to vreme duhovni vođa srpskog naroda.
A sada - opšti konsenzus oko toga da je bio živi svetac.
Jedino je sporno kako ćemo ga žaliti, i koliko...

Ima predstava u Ateljeu 212 - zove se PROSLAVA (Festen). Autor je Tomas Vinterberg. Govori o tome kako se malograđansko licemerje zaklapa nad užasnim i mračnim tajnama.
Ova zbivanja su me podsetila na taj komad. Nije proslava, nego ceremonijalna žalost, ali ostalo je isto.
Mislim da patrijarh takve predstave nije voleo.
Kazezoze Kazezoze 22:48 17.11.2009

Re: Cela ova priča

Ima predstava u Ateljeu 212 - zove se PROSLAVA (Festen). Autor je Tomas Vinterberg. Govori o tome kako se malograđansko licemerje zaklapa nad užasnim i mračnim tajnama.

odlichan film,bash sam se pitao da li ce iko napraviti pozorishnu predstavu na taj scenario, kad, eto, setio se atelje 212...
Jelena Gall Jelena Gall 22:50 17.11.2009

Re: !!!

alselone
Supermod
Cocoa
Hmmm, da parafraziram tzv. gradonačelnika tzv. Beograda, kome je do žaljenja nek žali u 4 zida.



vrrrrrrh!


Ovo odusevljavanje od strane supermoda je kao ono antologijsko; Izlaze igraci partizana a evo ih i nasi.

bokte, kako li ti zamišljaš supermoda, ne bih volela da znam...
mikimedic mikimedic 22:53 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

JJ Beba
dosta objektivan članak o patrijarhu pavlu


samo nesto nisam siguran da je pavle pozvao studente da se razidju, ili bar da su se razisli na njegov poziv. cini mi se da je neko drugi bio u pitanju...
Spiridon Spiridon 23:44 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

mikimedic
JJ Beba
dosta objektivan članak o patrijarhu pavlu


samo nesto nisam siguran da je pavle pozvao studente da se razidju, ili bar da su se razisli na njegov poziv. cini mi se da je neko drugi bio u pitanju...


ja sam bio na nekih dvadesetak metara od patrijarha Pavla kada je pozvao studente da se razidju. Bilo je malo zvizdanja ali ja licno mu to nikada nisam uzeo za zlo. Bio sam priznajem malo zbunjen jer mu je govor bio totalno OK do trenutka kada je pozvao na fajront.

Secam se da su ljudi sa bine (organizatori) smirivali ove koji su zvizdali.

To je bilo na Terazijama kada je protest vodio Lecic ako se ne varam.


ivana23 ivana23 23:48 17.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

mikimedic mikimedic 00:46 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

Secam se da su ljudi sa bine (organizatori) smirivali ove koji su zvizdali.


moguce, ne kazem da nije, samo mi se cini da se nisu tad razisli... secam se da su mnogo vise zvizdali nekom drugom, al' se tad ipak razidjose...

p.s. ti si tad bio student?
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 05:23 18.11.2009

Re: Cela ova priča

Crkva je bila u samom srcu ove opake sumanutosti.
Patrijarh Pavle bio je, kako sad tvrde njegovi hagiografi, za sve to vreme duhovni vođa srpskog naroda.
A sada - opšti konsenzus oko toga da je bio živi svetac.
Jedino je sporno kako ćemo ga žaliti, i koliko...



"Kada bih bio poslednji Srbin, pristao bih da nestanem a da ne bude zločina... pristao bih da nestane ne samo velika nego i mala Srbija i svi Srbi sa mnom, a ne bih pristao na neljudstvo i nečovečstvo"

A vasem celom komentaru ne da fali treca dimenzija nego me neodoljivo podseca na onaj crtez chicha glishe. S' koje god strane da ga pogledas, vidis coveculjak.

Kolko kod da dobijam dijareju poslednjih dana od blogova na ovu temu toliko mi je srce puno radi evidentnih kontraefekata.


"Čuvajmo se od neljudi, ali se još više čuvajmo da i mi ne postanemo neljudi"




gorran2 gorran2 05:39 18.11.2009

Re: Cela ova priča

"Kada bih bio poslednji Srbin, pristao bih da nestanem a da ne bude zločina... pristao bih da nestane ne samo velika nego i mala Srbija i svi Srbi sa mnom, a ne bih pristao na neljudstvo i nečovečstvo"
Otprilike - on je bio sveti patrijarh, bez crkve i bez naroda.
Izvan stvarnosti i života.
Bez obzira na zalutalu crkvu i pomamljeni narod.
Setio sam se još jednog filma - i pozorišnog komada.
Taking Sides (Na čijoj strani - isto Atelje 212). Ronald Harwood.
Govori o Wilhelmu Furtwängleru - izvanrednom dirigentu, koga saveznici optužuju da je bio Hitlerov kapel-majstor.
Da je obezbeđivao muziku, da bi se lakše zaboravili i prevideli krici iz logora.
Naš sveti čovek je, eto, zaboravio da primeti konkretne zločine u kojima su ljudi proterivani, živi spaljivani, bacani sa stena.
Nego je eto "spasio svoju dušu" izrazivši se u kondicionalu.
Ako bi nekad negde bilo srpskih zločina...

Tužno...
filantrop filantrop 06:14 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš


dosta objektivan članak o patrijarhu pavlu

Kuku crna Bebo, sto izvadi ovaj link,
a ljudi taman bili lepo zaboravili.
Dejan Ninkovic Dejan Ninkovic 06:48 18.11.2009

Re: Cela ova priča

gorran2
"Kada bih bio poslednji Srbin, pristao bih da nestanem a da ne bude zločina... pristao bih da nestane ne samo velika nego i mala Srbija i svi Srbi sa mnom, a ne bih pristao na neljudstvo i nečovečstvo" Otprilike - on je bio sveti patrijarh, bez crkve i bez naroda.Bez obzira na zalutalu crkvu i pomamljeni narod.Setio sam se još jednog filma - i pozorišnog komada.Taking Sides (Na čijoj strani - isto Atelje 212). Ronald Harwood.Govori o Wilhelmu Furtwängleru - izvanrednom dirigentu, koga saveznici optužuju da je bio Hitlerov kapel-majstor.Da je obezbeđivao muziku, da bi se lakše zaboravili i prevideli krici iz logora.Naš sveti čovek je, eto, zaboravio da primeti konkretne zločine u kojima su ljudi proterivani, živi spaljivani, bacani sa stena.Nego je eto "spasio svoju dušu" izrazivši se u kondicionalu.Ako bi nekad negde bilo srpskih zločina...Tužno...



Vesti ste, u nalazenju samopotvrdjujucih komparativa u umetnosti teksture sumpora koji dodaju silu ovoj centrifugi ludosti na ovim prostorima.

Pronadjite mi jedan isti koji oprasta "srbosjek" i srebrenicu i gde je ulaz dzabe.

On se siromah barem zalagao za to i nije dolivao ulje na vatru. I vise no sto se od njega ocekivalo.Da ne govorim o ludom vremenu i "stadu" srbadije koja je ikone crtala preko noci i kacila u dnevne sobe.U svemu smo "krajnji" nazalost. Avaj, na ovim prokletim prostorima ako ne umes da mrzis ne priznaje ti se ni ljubav.Ako ne osudjujes nije ti dozvoljeno ni da branis.

Crna rupa.



gorran2 gorran2 07:09 18.11.2009

Re: Cela ova priča

Nije mi do veština. Složićemo se u supulhralnom tonu, nadam se.

bauer. bauer. 08:01 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

To je bilo na Terazijama kada je protest vodio Lecic ako se ne varam.

e, spiro, a de si se ti krio za vreme okupacije?
Spiridon Spiridon 09:16 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

bauer.
To je bilo na Terazijama kada je protest vodio Lecic ako se ne varam.

e, spiro, a de si se ti krio za vreme okupacije?


Pa ti i ja smo stari ratni drugovi izgleda.

A secas li se kada smo se ono sakrili u onom svinjcu bežeći od nemacke patrole?
vanja.t vanja.t 09:55 18.11.2009

Re: Cela ova priča

partizanski hroničar se baš oraspoložio
mora da koristi buzanove mape uma, za ovako kreativna razmišljanja
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:51 18.11.2009

Re: Da probam još jednom,

Možda bi televizije mogle da nađu snimak ove predstave, pa je prikazuju u dane žalosti?

predstava se zadržala na repertoaru jedva mesec dana, čini mi se.
baš je izabrao.
sem ako nije ljubio đenerala il sinišu.
gorran2 gorran2 16:00 18.11.2009

Re: Da probam još jednom,

Exitus Letalis
Možda bi televizije mogle da nađu snimak ove predstave, pa je prikazuju u dane žalosti?

predstava se zadržala na repertoaru jedva mesec dana, čini mi se.
baš je izabrao.
sem ako nije ljubio đenerala il sinišu.
Igrala se osam godina, do smrti Bate Stojkovića marta 2002. Mislim da je to bila poslednja predstava koju je odigrao. U svakom slučaju jedna od tri poslednje.
zilikaka zilikaka 17:08 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

ja sam bio na nekih dvadesetak metara od patrijarha Pavla

BILA!
kada je pozvao studente da se razidju. Bilo je malo zvizdanja ali ja licno mu to nikada nisam uzeo za zlo. Bio sam priznajem malo zbunjen jer mu je govor bio totalno OK do trenutka kada je pozvao na fajront.

Secam se da su ljudi sa bine (organizatori) smirivali ove koji su zvizdali.
Potpisujem.
mikimedic mikimedic 19:13 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

BILA!


a studenti ga ne poslusase.

a jel' si bila kad su poslusali onog drugog sto je dosao da im kaze to isto?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:19 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

mikimedic
BILA!


a studenti ga ne poslusase.

a jel' si bila kad su poslusali onog drugog sto je dosao da im kaze to isto?

Dakle, bez obzira na standardnu insinuaciju i zlonamernost, ovde si se (slucajno, pretpostavljam) dotakao prilicno bitne teme. Kako to da taj drugi ne samo da nije kandidovan za sveca, vec se sve cini da se o njemu sto manje prica sa svakim danom koji prodje? I zanimljivo je takodje zapaziti koja persona gotovo otvoreno likuje nad oba odra...
mikimedic mikimedic 19:28 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

meni se cini da smo ovo pominjali vise puta na blogu ali nekako se brzo odustajalo od te teme...

ti znas o kome se radi? ja stvarno ne znam na sta se odnosi ostatak tvog komentara i o kome konkretno govoris, ali kad je vec tako, i ako razmisljam cisto logicki kao neutralan posmatrac da pokusam da odgovorim na tvoje pitanje -- mozda zato sto je ipak, za razliku od pavla, na ovaj ili onaj nacin ubedio studente da se razidju?
zilikaka zilikaka 19:52 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

Jel može malo osveženja memorije pamćenja.
Mentalna gimnastika mi baš nije jača strana.
mikimedic mikimedic 20:01 18.11.2009

Re: pa i nisi morao da progovoriš

Jel može malo osveženja memorije pamćenja.
Mentalna gimnastika mi baš nije jača strana.


milane?

alselone alselone 20:28 18.11.2009

Re: !!!

Jelena Gall

bokte, kako li ti zamišljaš supermoda, ne bih volela da znam...



Ovako;


Supermod Supermod 22:02 18.11.2009

Re: !!!

alselone
Jelena Gall

bokte, kako li ti zamišljaš supermoda, ne bih volela da znam...



Ovako;





Domazet Domazet 00:03 19.11.2009

Cela ova tvoja priča

samo pokazuje koliko je dubok jugoslovenski denial. Ne zbog ovoga:
gorran2
.
.
.
Radi se o dve decenije koje su donele lošu reputaciju srpskom imenu u svetskim razmerama.
I to zasluženo. Radovan, Biljana i Ratko prinudno su iselili milion ljudi, ubili 70.000, "etnički očistili" velike teritorije. Sve to iz čista mira, isključivo po etničkom osnovu, "inspirisani" idejom o etničkoj, čistoj, državi.
Pri tom su po užasu dostigli neslavne uzore iz drugog svetskog rata.
A za sve to vreme srpska država ih je pomagala, a srpsko društvo tapšalo po ramenu. I Koštunica, i Đinđić, i patrijarh Pavle.
Crkva je bila u samom srcu ove opake sumanutosti.
Patrijarh Pavle bio je, kako sad tvrde njegovi hagiografi, za sve to vreme duhovni vođa srpskog naroda.
A sada - opšti konsenzus oko toga da je bio živi svetac.
Jedino je sporno kako ćemo ga žaliti, i koliko...
.
.
.
...vec zbog toga sto te nikada nisam video da u svojim Objektivnim Analizama spomenesh koliko je Srba Sa Loshom Repiutacijom ubijeno dokj su ubijali onih 70 000. Da nije mozda pedesetak hiljada. Shto nikad ne spomenesh koliko je Srba Sa Loshom Reputacijom proterano dok su proterali onih, kako ti kazhesh, Milion Ljudi. Mozda chetvrt miliona. I kada kazhesh
sve to iz chista mira.

I zbog toga shto poredish patrijaha Pavla sa Wilhelmom Furtwänglerom. Koliko su oni pobijeni, pogusheni, potrovani, pobezljudjeni chije je krike prigushivao pobili Furtwänglerovih slushalaca? 'Ajde struchnjache za 'iz chista mira'...

Nisi glup i otuda je tvoje licemerje ljigavije. I shto si pametniji to je ono vishe ljigavo. Pa ti sad sam proceni koliko si pametan...
gorran2 gorran2 07:39 19.11.2009

Re: Cela ova tvoja priča

...vec zbog toga sto te nikada nisam video da u svojim Objektivnim Analizama spomenesh koliko je Srba Sa Loshom Repiutacijom ubijeno dokj su ubijali onih 70 000
28-29 hiljada.
A kakve to tačno veze ima?
Koliko su oni pobijeni, pogusheni, potrovani, pobezljudjeni chije je krike prigushivao pobili Furtwänglerovih slushalaca?
Furtwänglerovi slušaoci su teško postradali. Poslednje snimke napravio je za vreme brutalnih bombardovanja.
I ponovo: kakve to tačno veze ima?
Mi, Srbi, dozvolili smo sebi nasilničku uznesenost, brutalnost, fašizam.
Naš hodajući svetac je tada navodno bio "zadužen" za naše duše.
Pa nije rekao ni jednu jedinu reč protiv zločinaca. Ni o žrtvama.
Nego je 15 godina posle jevanđeoski mudrovao kako nama ne bi trebalo ništa kad bi bilo zasnovano na zločinu.
Je li to značilo da stvarno treba da se samoraspustimo?
Ili je to bilo uvijeno poricanje da je zločina uopšte bilo?

I, treći put: kakve veze sa svim tim može imati to što su i Hrvati dozvolili sebi koketiranje s fašizmom?

Nisi ni ti glup, nego nešto gore.
Ili si možda ipak glup, što bi bilo utešno?
takamatsu takamatsu 10:21 19.11.2009

Re: Cela ova tvoja priča

Ili si možda ipak glup, što bi bilo utešno?


Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:10 19.11.2009

Re: Cela ova tvoja priča

Eto dokaza da nije sve tako crno, cak i u ovom najzalosnijem od svih dana zalosti. И истина може понекад бити итекако утешна.
takanohana takanohana 12:31 19.11.2009

Re: Cela ova tvoja priča

Domazet
...Nisi glup i otuda je tvoje licemerje ljigavije. I shto si pametniji to je ono vishe ljigavo. Pa ti sad sam proceni koliko si pametan...

... tj. koliko si ustvari - ljigav.
Domazet Domazet 20:23 19.11.2009

Ideologija je zahebana stvarchica...

gorran2
...vec zbog toga sto te nikada nisam video da u svojim Objektivnim Analizama spomenesh koliko je Srba Sa Loshom Repiutacijom ubijeno dokj su ubijali onih 70 000
28-29 hiljada.
A kakve to tačno veze ima?
Koliko su oni pobijeni, pogusheni, potrovani, pobezljudjeni chije je krike prigushivao pobili Furtwänglerovih slushalaca?
Furtwänglerovi slušaoci su teško postradali. Poslednje snimke napravio je za vreme brutalnih bombardovanja.
I ponovo: kakve to tačno veze ima?
Mi, Srbi, dozvolili smo sebi nasilničku uznesenost, brutalnost, fašizam.
Naš hodajući svetac je tada navodno bio "zadužen" za naše duše.
Pa nije rekao ni jednu jedinu reč protiv zločinaca. Ni o žrtvama.
Nego je 15 godina posle jevanđeoski mudrovao kako nama ne bi trebalo ništa kad bi bilo zasnovano na zločinu.
Je li to značilo da stvarno treba da se samoraspustimo?
Ili je to bilo uvijeno poricanje da je zločina uopšte bilo?

I, treći put: kakve veze sa svim tim može imati to što su i Hrvati dozvolili sebi koketiranje s fašizmom?

Nisi ni ti glup, nego nešto gore.
Ili si možda ipak glup, što bi bilo utešno?
...Gorane. Brishe potrebu za uspostavljanjem granica izmedju lazhi i istine. Izmedju morala i nemorala. Sve je lazhno i nemoralno ako to ideologija nalazhe. I sve je istinito i moralno ako to ide u prilog Ideologiji. Ali necu o tome, pochinje da lichi na filozofiju i filozofske floskule pa ne bih da ti otimam 'leba iz usta....

Rekao bih, iz ove tvoje 29 000 + 70 000 ~ 100 000 matematike, da podlogu za svoju Tomas Manovshtinu (ovaj put?) trazhish u onom chuvenom izveshtaju o sto hiljada mrtvih u Bosni. Pa po tebi onda nije bilo mrtvih u sukobima izmedju Boshnjaka i Hrvata? Ili su jednostavno nebitna digresija koja bi samo zamaglila apsolutno Srpsko Crnilo tako neophodno da se istakne bljeshtavost tvog oklopa moj Vitezhe u Sjajnom Oklopu??

Ali necu vishe o samim brojkama, sasvim sam, na zhalost, siguran, da si spreman da nastavish sa zhongliranjem a prema potrebama ideologije. Pitash me kakve veze veze imaju te brojke. Pa imaju veze moj Filozofski Nastrojeni Trubaduru Istine i Pravde. Imaju veze sa ovom rechenicom:
sve to iz chista mira.
Tvojom rechenicom Gorane Nepristrasni i Objektivni! Kada se moje brojke postave, chak i onako pedantno ispravljene, uz tvoje brojke onda tvoja rechenica pochinje bash onako jadno da visi. U stvari, bila bi otuzhno jadna da nije ideoloshki otrovna. To je veza moj Alternativni Filozofe Duboke Pravde...

Na koju mozhda ne bih reagovao, bilo je i jadnijih i ideoloshki otrovnijih na koje nisam reagovao. Ali si se ti drznuo da, sve vrlo elokventno, razume se, nisi ti dzaba blogovski Filozof, taj tragichni, krvavi, besmisleni, balkanski pokolj uporedish sa verovatno najvecim zlochinom u istoriji Chovechanstva. Koji se jeste desio iz chista mira...

Dakle Gorane Pravedni i Objektivni, mnogo se brzo bacash kamenom. Znam, lakshe je to nego raditi na sebi. Ali posle izvesnog vremena postaje providno. Ono tachno je da, ako se veshto postavish ispred gomile blata, oklop deluje sjajnije. Medjutim ako reshish da se umesto glachanja oklopa manje vishe iskljuchivo bavish prikupljanjem blata ne treba da te chudi shto ti ruke postanu blatnjave. Do lakata...

I to bi bilo to moj Gorane Pravedni i Nepristrasni. Teshko da ti imam shta vishe reci. Mada, evo gledam unaokolo, mozda uskochim sebi u usta. Ono oko ideoloshke iskljuchivosti. Kanda prisustvujemo radjanju jednog dirljivog trans-ideoloshkog prijateljstva. Nishta ne ujedinjuje ljude kao povredjena sujeta...
Domazet Domazet 20:31 19.11.2009

Neshto mi govori...

takamatsu
Ili si možda ipak glup, što bi bilo utešno?

...Takamatsu Sama, a na osnovu ovo tvojih prochitanih tekstova, da se ti tek spremash da slavish deveti rodjendan?
gorran2 gorran2 21:29 19.11.2009

Re: Ideologija je zahebana stvarchica...

Domazet
Dakle Gorane Pravedni i Objektivni, mnogo se brzo bacash kamenom.
Poštovani Domazete!
Zahvaljujem na trudu koji si posvetio mojoj slučajnoj ličnosti.
Upravo zbog toga - truda naime - pokušaću da odgovorim.

Pod jedan, ubeđen sam da se radi o nesporazumu. Nisam siguran, nemam dokaza, nisam toliko upoznat sa tvojim stavovima, a kamoli tvojom ličnošću. Ipak, imam neki ustisak fundamentalne dobre volje kod tebe.
Kad to postoji, sve ostalo je manje-više sekundarno.

Na primer, tvoja percepcija mene kao nekog samouznesenog wannabe-pravednika, mislim, i nadam se, da je pogrešna.
Isto tako i tvoja percepcija mene kao vatrenog zastupnika ideologije.

Meni se čini, a nadam se da sam u pravu, da cenim ljude mnogo više od ideologija. Samo sledim neku svoju zdravu pamet, i samo govorim ono što moje oči i uši, i moj razum, zapazi. Navikao sam da sam na manjinskoj strani - zato se ponekad verovatno preoštro izražavam. Ponekad zajedljivo, ponekad podrugljivo, ponekad preko granice dobrog ukusa.

Ipak, nikome ne želim zlo, i iskreno mi je žao nesrećnih. Ponekad učinim ponešto da pomognem, na razne načine, i raznim ljudima. Prilično skromno i nesistematski doduše.

Ne verujem ni u svoju nepogrešivost, ni u svetsku pravdu, ni u konačno rešenje ljudskih i svetskih problema.
Veruj mi, žao mi je onih istih kojih je i tebi žao. Makar se i ne slagao u nečemu, makar se i posvađao, ne želim zlo.

Previše sam stvari video u životu, da bih verovao u mač pravde, u jednostavnu podelu na crno i belo, na dobro i zlo. Mislim da nam je makar to zajedničko.
Kanda prisustvujemo radjanju jednog dirljivog trans-ideoloshkog prijateljstva.
Slabo sam valentan "ideološki", i teško se vezujem u grupe i kombinacije.
Domazet Domazet 00:27 20.11.2009

Ne vredi ti sada da se vadish...

gorran2
Domazet
Dakle Gorane Pravedni i Objektivni, mnogo se brzo bacash kamenom.
Poštovani Domazete!
Zahvaljujem na trudu koji si posvetio mojoj slučajnoj ličnosti.
Upravo zbog toga - truda naime - pokušaću da odgovorim.

Pod jedan, ubeđen sam da se radi o nesporazumu. Nisam siguran, nemam dokaza, nisam toliko upoznat sa tvojim stavovima, a kamoli tvojom ličnošću. Ipak, imam neki ustisak fundamentalne dobre volje kod tebe.
Kad to postoji, sve ostalo je manje-više sekundarno.

Na primer, tvoja percepcija mene kao nekog samouznesenog wannabe-pravednika, mislim, i nadam se, da je pogrešna.
Isto tako i tvoja percepcija mene kao vatrenog zastupnika ideologije.

Meni se čini, a nadam se da sam u pravu, da cenim ljude mnogo više od ideologija. Samo sledim neku svoju zdravu pamet, i samo govorim ono što moje oči i uši, i moj razum, zapazi. Navikao sam da sam na manjinskoj strani - zato se ponekad verovatno preoštro izražavam. Ponekad zajedljivo, ponekad podrugljivo, ponekad preko granice dobrog ukusa.

Ipak, nikome ne želim zlo, i iskreno mi je žao nesrećnih. Ponekad učinim ponešto da pomognem, na razne načine, i raznim ljudima. Prilično skromno i nesistematski doduše.

Ne verujem ni u svoju nepogrešivost, ni u svetsku pravdu, ni u konačno rešenje ljudskih i svetskih problema.
Veruj mi, žao mi je onih istih kojih je i tebi žao. Makar se i ne slagao u nečemu, makar se i posvađao, ne želim zlo.

Previše sam stvari video u životu, da bih verovao u mač pravde, u jednostavnu podelu na crno i belo, na dobro i zlo. Mislim da nam je makar to zajedničko.
Kanda prisustvujemo radjanju jednog dirljivog trans-ideoloshkog prijateljstva.
Slabo sam valentan "ideološki", i teško se vezujem u grupe i kombinacije.
...i navlachish Gandijeve sandale. A da te posmatram kroz neke od navedenih shablona, to si u pravu. Potpuno. Samo nemoj mene da krivish za to. Bolje vidi kakvo te slepilo tera da napishesh neshto poput onoga 'sve to iz chista mira'...
gorran2 gorran2 00:32 20.11.2009

Re: Ne vredi ti sada da se vadish...

Dobro, nije iz čista mira.
Ništa nije.
Ipak, do dana današnjeg mi nije jasno koji to razlozi mogu biti da opravdaju ponižavanje, pljačkanje, proterivanje prvog komšije, ili maltretiranje njegove kćerke...
Naravno, i "oni" su "nama"...
Ali, jesam li ja stvarno lud ako mi to ne liči ni na razlog, ni na opravdanje?

I zašto je tako teško reći "to nije valjalo". Tačka. Bez "a ovo", "a ono"...?
Domazet Domazet 01:00 20.11.2009

Kazhesh...

gorran2
Dobro, nije iz čista mira.
Ništa nije.
Ipak, do dana današnjeg mi nije jasno koji to razlozi mogu biti da opravdaju ponižavanje, pljačkanje, proterivanje prvog komšije, ili maltretiranje njegove kćerke...
Naravno, i "oni" su "nama"...
Ali, jesam li ja stvarno lud ako mi to ne liči ni na razlog, ni na opravdanje?

I zašto je tako teško reći "to nije valjalo". Tačka. Bez "a ovo", "a ono"...?
...nishta nije. A ja ti kazhem da poneshto jeste. Bash iz chista mira. Ali da ti opet ne trljam nos nechime shto je bilo iz chista mira. Ne zato shto nisi zasluzhio vec zato shto mislim da nichemu ne vodi...

A pitash zashto je tako teshko reci "to nije valjalo"? Bez "a ovo", "a ono"...Ko kazhe da je teshko. Pa vidi samo koliko je puta recheno na ovom Blogu. I od koga. Nishta bre lakshe nego reci "To nije valjalo!" I posle otici da sanjash snom pravednika. Dok se ne ponovi. Shto se ne bi ponavljalo, dok god postoji jedna strana koja nikako nije kriva...

Nego, opet mi odosmo na tvoj teren. Sanjaj, Gorane sanjaj. I u pauzama premeravaj ko je svetac a ko nije. Ko sam ja da te budim?
gorran2 gorran2 01:14 20.11.2009

Re: Kazhesh...

A ja ti kazhem da poneshto jeste. Bash iz chista mira.
Pazi kad sam pogodio na šta misliš.
Što je još gore, ne mogu reći da nisi u pravu.
dok god postoji jedna strana koja nikako nije kriva
To je već relativno. Moglo bi se, na primer, reći da je ovaj put, "poučena" iskustvom, druga strana rekla "Ovaj put nas nećete uhvatiti nespremne. Ovaj put ćemo mi prvi.".
Naravno, svi su graknuli "vi ste krivi, vi ste krivi". Čak i preko mere.
Ali, šta je ta nabeđena "krivica" objektivno? Mislim, 50 bilmeza će otići u zatvor. Ili 150. 150 tuđih bilmeza neće.
Mislim, kakvo dobro od toga? Koja korist?

Posao je odrađen. Prljavi posao. Nismo pobedili ni "mi", ni "oni". Niti postoji takva pobeda.
Samo su stradali milioni.

Uzgred, mislim da je Gandi išao bos...
Domazet Domazet 01:43 20.11.2009

Onda se nadam da nisi...

gorran2

Uzgred, mislim da je Gandi išao bos...
...naseo na ovo.
golub_tica golub_tica 18:22 17.11.2009

A zamisli

tek koliko je gladnih usta moglo da bude nahranjeno sa parama bacenim u (koju po redu renoviranu) kucu velikog brata, pa koliko jos dece da bude iskolovano za honorare kojekakvima za ucestvovanje u istom "shou"

Ako nista drugo, zamisli koliko bi neki obican cevek, slabo skolovan i sklon nerazmisljanju, imao koristi da taj shou i ne postoji pa taman ne dobio deo para bacenih u tu glupost.

Ali neka, vidi kod komsije, tamo je jos prljavije...
blogovatelj blogovatelj 18:52 17.11.2009

Re: A zamisli

tek koliko je gladnih usta moglo da bude nahranjeno sa parama bacenim u (koju po redu renoviranu) kucu velikog brata


I Velikog Brata zabraniti. Uvesti pravog VB sto pre da kontrolise sve koji bacaju pare. I VB da kaze gde cemo da trosimo pare.
Ko ne slusa, zna se. Zatvor o'ma'.
Boris Drenca Boris Drenca 20:32 17.11.2009

Preterali su ali bas ....

Ma ovo je već preterivanje u ludili....i onaj predsednik Kluni na našem rižnom jeziku ponovio sedamsztoidevedeseti put da je više nego ikada potrebno jedinstvo...ma da se..."##$%%&

neću da psujem javno nije lepo
jezda92 jezda92 21:40 17.11.2009

Hej bre

3 dana žalosti,cenzurisani svi strani muzički kanali na kablu i IPTV-u,(na IPTV-u , ruku na srce,teko od danas)samo još da nam cenzurišu i internet(što nije teško) i Bog da nas vidi! Nisu Paju još sahranili,ali da jesu , okretao bi se u grobu,veselnik...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:07 17.11.2009

Moderacija

možda dobije slobodan dan u četvrtak
cult cult 22:10 17.11.2009

Re: Moderacija

možda dobije slobodan dan u četvrtak

niccolo niccolo 22:15 17.11.2009

Re: Moderacija

dobrosavljevic_m
možda dobije slobodan dan u četvrtak

Vidiš, o tome nismo razmišljali...da onda ipak podržimo?
cult cult 22:20 17.11.2009

Re: Moderacija

.da onda ipak podržimo

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:24 17.11.2009

Re: Moderacija

da onda ipak podržimo?

Nego kako. Pravda za Supermoda i numerisane moderatore!
Edit:
100
takamatsu takamatsu 06:07 19.11.2009

Re: Moderacija

dobrosavljevic_m
možda dobije slobodan dan u četvrtak


To znači da bi bilo korektno da prikupimo novce da ljudi imaju plaćeno odsustvo, jer nisam sigurna da će im poslodavac to omogućiti.... :).

'Ajmo da osnujemo Agenciju za osnivanje fonda i prikupljanje novaca, kao i raspolaganje istima......
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:28 19.11.2009

Re: Moderacija

To znači da bi bilo korektno da prikupimo novce da ljudi imaju plaćeno odsustvo, jer nisam sigurna da će im poslodavac to omogućiti.... :).
'Ajmo da osnujemo Agenciju za osnivanje fonda i prikupljanje novaca, kao i raspolaganje istima

Evo,ja prilažem svoja bogatstva.
zeks92 zeks92 22:34 17.11.2009

Koliko košta srpska žalost?

Pa ... sudetji koliko se nariche nad njom, i koga sve narikache prozivaju - MNOGO!

... a patrijarhu Pavlu - slava i hvala!
my world my world 23:04 17.11.2009

Dan zalosti

i dane zalosti,treba potpuno ukinuti.
Ne moze drzava narediti narodu da zali za nekim.
Zalost nije zakon,vec ljudski osecaj.
A osecanja nisu uvek ista kod svih..
palilula92 palilula92 05:53 18.11.2009

Re: Dan zalosti

Zalost nije zakon,vec ljudski osecaj


zaostalo od komunizma
jednatanja jednatanja 23:07 17.11.2009

Mislim

A što vlada kad je tako fina i bogobojažljiva onda nije apelovala na verne (poslodavce i radnike) da pare od tog plaćenog jednodnevnog odsustva, tu jednodnevnu zaradu, velikodušno odobrenu za dan sar'ane patrijar'a, potroše na pomoć napuštenima i nevoljnima, siromašnima te gladnima i da se istoimeni novci na primer preko onog crkvenog Dobročinstva ili kako se već zove daju narodnim kuhinjama?


da je ovo dobar predlog vlade, pogotovo što nikog ne prisiljavaju. Ali slažem se i sa tvojom idejom. U Americi se vrlo često, uz umrlicu, objavljuje i želja umrlog da se, umesto cveća, njemu ili njoj u sećanje donira novac toj i toj organizaciji. To je prvenstveno želja pokojnika, vlada nema veze s tim. Kod nas još tako nešto nije zaživelo, a trebalo bi.
behemot123 behemot123 05:06 18.11.2009

Mrzi me...

... da sve iščitavam, samo da kažem da je cela ova pizdarija (ne, nema drugog naziva), protivna životu, smrti, tuzi, sreći, hrišćanstvu, humanosti, najosnovnijoj pristojnosti. Ni Satana, od kojeg sam pozajmio nadimak, ne bi ovo smislio. Gnusoba, vređanje digniteta svakog još živog bića u ovoj tužnoj zemlji. Nadam se samo da, kada legnu u krevet ovih dana, snivaju Pavla koji se, još nesahranjen, roštilja van groba. On to, ama ubeđen sam, ne bi ni u ludilu tražio. Sranje...
niccolo niccolo 14:43 18.11.2009

Re: Ima još

dobrosavljevic_m
Preporuka školama da ne rade

Pa greota da deca idu u školu kad im roditelji praznuju, zar ne...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:02 18.11.2009

Re: Ima još

Pa greota da deca idu u školu kad im roditelji praznuju, zar ne...

Pa stvarno, ionako su prebacili normu
niccolo niccolo 15:40 18.11.2009

Re: Ima još

Pa stvarno, ionako su prebacili normu

taman su se lepo naodmarali da sad ne moraju da idu na zimski raspust
ivana23 ivana23 15:56 18.11.2009

Re: Ima još

niccolo
Pa stvarno, ionako su prebacili normu
taman su se lepo naodmarali da sad ne moraju da idu na zimski raspust

Cekaj, cekaj, imaces i ti jednog dana decu...
Kazezoze Kazezoze 16:26 18.11.2009

Re: Ima još

dobrosavljevic_m
Preporuka školama da ne rade

ovo je super za decu.
zamisli da moraju celu sedmicu da slushaju predavanja o patrijarhu i njegovoj religiji, izludela bi nachisto...
niccolo niccolo 16:54 18.11.2009

Re: Ima još

Cekaj, cekaj, imaces i ti jednog dana decu...

I ne samo to, u moje vreme smo redovno produžavali zimske raspuste jer nije bilo grejanja (a onih godina kojih je bilo grejanja profesori su štrajkovali)...doduše pričaju ljudi da su se ti časovi posle nadoknađivali kakvim radnim subotama, ali ja nijedared nisam bio tako da ne mogu da tvrdim...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:02 18.11.2009

Re: Ima još

ovo je super za decu.
zamisli da moraju celu sedmicu da slushaju predavanja o patrijarhu i njegovoj religiji, izludela bi nachisto...

Ja pak mislim da će deca biti skrhana.
Tako sam se ja zubima držala za školsku klupu i vezivala se za krupan inventar
kad su pokušavali kao Šešelja da me iznesu na kraju nastave.
angie01 angie01 17:19 18.11.2009

Re: Ima još

Ja pak mislim da će deca biti skrhana.
Tako sam se ja zubima držala za školsku klupu i vezivala se za krupan inventar
kad su pokušavali kao Šešelja da me iznesu na kraju nastave.


a ovo su posledice!





Kazezoze Kazezoze 18:41 18.11.2009

Re: Ima još

Ja pak mislim da će deca biti skrhana.
Tako sam se ja zubima držala za školsku klupu i vezivala se za krupan inventar
kad su pokušavali kao Šešelja da me iznesu na kraju nastave.



shtreberka, a?
zamisli sad, male, na boga navuchene, shtrebere u ovoj situaciji
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:54 18.11.2009

Re: Ima još

a ovo su posledice!

Hej, NG!
zamisli sad, male, na boga navuchene, shtrebere u ovoj situaciji

Jaooo, ćuti, veronauka, dont get mi started...
halman halman 16:01 18.11.2009

Сахрана Патријархова

"država namerava da od sahrane Patrijarha pravi cirkus"

... Васке, ја мислим да Патријарх Павле није желео сахрану са оваквом помпом, јер је све ово супротно од онога како је Он живео....
Domazet Domazet 17:49 18.11.2009

Dakle kolio mogu da vidim...

...business as usual. Vulgarni DrugoSrBijanski antiteizam VS vulgarni religiozni populizam srpskih vlasti. Interesantna brachna zajednica. Iz obostrane koristi a ipak puna mrzhnje.

Jedino shto to onaj chovek, koliko mi se chini, bash nikako nije zasluzhio...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana