Na današnji dan

Urbicid

Jasmina Tesanovic RSS / 18.11.2009. u 20:06

Goranka Matic
Goranka Matic
Ovih dana je godisnjica Vukovarske tragedije

Dana 23. novembra u u 14 sati u konferencijskoj sali Skupstine grada Beograda odrzace se "Javna diskusija o odgovornosti za rusenje Vukovara". Tribinom ce biti obelezen 18. novembar dan secanja na zrtve Vukovara. Cilj tribine je da se pokrene javna debata u Srbiji o odgovornosti za rusenje ovog grada 1991. godine.

Pogledajte na ovom linku PDF o novijoj istoriji tog grada

Atačmenti



Komentari (80)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

deberzerak deberzerak 20:15 18.11.2009

Preteko' te Stosic

Ne znam samo sta tu ima da se diskutuje. Krivi Srbi. Ajmo odmah na temu br.2.....
antioksidant antioksidant 20:25 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Krivi Srbi.

ko su ti "krivi srbi"?
deberzerak deberzerak 20:33 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

ko su ti "krivi srbi"?


"Krivi " su oni koji nisu nevini, a "Srbi" su jedan narod koji zivi juzno od Madjarske a severno od Makedonije. Pojasnice to vec Jasmina.
nkica.akrobata nkica.akrobata 20:37 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

ko su ti "krivi srbi"?


Pa mi,Srbi smo krivi,sto uopste postojimo!

Preteko' te Stosic

Ajmo odmah na temu br.2.....

antioksidant antioksidant 20:38 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Pa mi,Srbi smo krivi,sto uopste postojimo!

pogresno ti je uverenje.
antioksidant antioksidant 20:39 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Pojasnice to vec Jasmina.

pa hajde da sacekamo
nkica.akrobata nkica.akrobata 20:45 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

antioksidant

pogresno ti je uverenje.


Pogresno jest',ali sta drugo napisati?

Vukovar,desio se...i ne moze vreme vratiti!

Imam samo jedno pitanje!
Kada ce pojedini ljudi raskrstiti vise sa tim ratom i tim 90-im?
Zar moje dete da placa greske njegovih dedova?

Kako kaze pesma ˝Ma...j****e se 90-ete˝!
adam weisphaut adam weisphaut 20:50 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Pa mi,Srbi smo krivi,sto uopste postojimo!

"Budimo ljudi iako smo Srbi", ko je bese autor ove misli ?
antioksidant antioksidant 20:56 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Pogresno jest',ali sta drugo napisati?

nesto ispravno za pocetak?
nkica.akrobata nkica.akrobata 20:57 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Budimo ljudi iako smo Srbi", ko je bese autor ove misli ?
*novo


Nikola Kojo,Crni Gruja,poslednja epizoda,I serijal!

A predhodnica glasi...˝Ljudii...Srbiii....Stookooo!˝

p.s. Veruje se da je prvi covek koji je nazivao Srbe ˝stokom˝˝bio Milos Obrenovic!
Govorio je da je lakse vladati stadom ovaca,nego nama Srbima!
nkica.akrobata nkica.akrobata 21:05 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

nesto ispravno za pocetak?



Evo nesto....

Utakmica Inker vs Crvena Zvezda!
Prva utakmica,Hrvatska,slogan ˝ubi Srbina˝,navijaci,ako su to uopste bili i navijaci Inkera,skandiraju nam tako cuvene parole....˝Pobij,siluj,kolji˝,a ˝huligani˝ sa severa pocinju polako pesmu...˝O kako je dobro,videti vas opet...˝
I sto ovi glasnije skandiraju,poznate nam parole,to ˝huligani˝ iz Srbije sve glasnije pevaju i opet,˝O kako je dobro videti vas opet...˝


p.s. nadam se da je ispravno??
antioksidant antioksidant 21:20 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

nadam se da je ispravno??

prosudi sam
adam weisphaut adam weisphaut 21:21 18.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Nikola Kojo,Crni Gruja,poslednja epizoda,I serijal!

A ja mislio da nekog citira...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:52 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Koliko hiljada godina će vam trebati da naučite razliku između odgovornosti i krivice?

Mada, najstrašnije što znate razliku, ali vam se više sviđa da trubite o krivici i pumpate tu priču, jer znate da ljudi negativno reaguju i na taj način želite da diskreditujete priču o suočavanju s prošlošću. Ali, na vašu žalost postoje ljudi koje ne mrzi da budu dosadni i da vam guraju prst u oko.
baroniknez baroniknez 02:50 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Predrag Azdejković
Koliko hiljada godina će vam trebati da naučite razliku između odgovornosti i krivice?

Mada, najstrašnije što znate razliku, ali vam se više sviđa da trubite o krivici i pumpate tu priču, jer znate da ljudi negativno reaguju i na taj način želite da diskreditujete priču o suočavanju s prošlošću. Ali, na vašu žalost postoje ljudi koje ne mrzi da budu dosadni i da vam guraju prst u oko.


ne azdejkovicu, tu razliku TI ne znas.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:30 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

baroniknez
Predrag Azdejković
Koliko hiljada godina će vam trebati da naučite razliku između odgovornosti i krivice?

Mada, najstrašnije što znate razliku, ali vam se više sviđa da trubite o krivici i pumpate tu priču, jer znate da ljudi negativno reaguju i na taj način želite da diskreditujete priču o suočavanju s prošlošću. Ali, na vašu žalost postoje ljudi koje ne mrzi da budu dosadni i da vam guraju prst u oko.


ne azdejkovicu, tu razliku TI ne znas.


E neka si mu rek'o!
tyson tyson 09:35 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

razliku između odgovornosti i krivice
OK, ko je odgovoran a ko kriv za Vukovar?




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:51 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

OK, ko je odgovoran a ko kriv za Vukovar?


Krvi je onaj koji je naređivao i svojim rukama činio zločine, a odgovorni su oni koji su podržavali, slavili, opravdavali, smanjivali monstruoznost tih zločina i ništa nisu činili da do njih ne dođe.
tyson tyson 13:55 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Krvi je onaj koji je naređivao i svojim rukama činio zločine, a odgovorni su oni koji su podržavali, slavili, opravdavali, smanjivali monstruoznost tih zločina i ništa nisu činili da do njih ne dođe.
Ko bi onda, na srpskoj strani, bio kriv - OK, ovo je manje više jasno - a ko odgovoran za Vukovar?




kukac_tb kukac_tb 14:37 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Onda si i ti kriv, u slucaju da nisi radio nista da do tih zlocina ne dodje?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:41 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

kukac_tb
Onda si i ti kriv, u slucaju da nisi radio nista da do tih zlocina ne dodje?


Odgovoran. Hajde čitaj ponovo.
milisav68 milisav68 22:22 19.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Predrag Azdejković
OK, ko je odgovoran a ko kriv za Vukovar?


Krvi je onaj koji je naređivao i svojim rukama činio zločine, a odgovorni su oni koji su podržavali, slavili, opravdavali, smanjivali monstruoznost tih zločina i ništa nisu činili da do njih ne dođe.

A ko izdaje tu potvrdu o toj odgovornosti?
Jel ima neka licenca za to?
Nekad je trebala licenca za patriotizam a sad se klatno zanjihalo pa treba licenca za odgovornost.
adam weisphaut adam weisphaut 06:45 20.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

A ko izdaje tu potvrdu o toj odgovornosti?
Jel ima neka licenca za to?

Ordinanrnom gluposcu protiv merituma stvari, divna ti je tehnika samozavravanja, klap, klap...
eugensavojski eugensavojski 09:41 20.11.2009

Re: Preteko' te Stosic

Predrag Azdejković
Koliko hiljada godina će vam trebati da naučite razliku između odgovornosti i krivice?

Mada, najstrašnije što znate razliku, ali vam se više sviđa da trubite o krivici i pumpate tu priču, jer znate da ljudi negativno reaguju i na taj način želite da diskreditujete priču o suočavanju s prošlošću. Ali, na vašu žalost postoje ljudi koje ne mrzi da budu dosadni i da vam guraju prst u oko.

i kao rezultat na "primatelja " prsta izazvat će te sledeće njegovo mišljenje ili reakciju
1) motiv guratelja je objest i on voli da vam ugurava mimo vaše volje pa ga pošaljete kući da gura čači i materi
2) da kaže boli me kita, to je bilo u prošlom , veku , a ako moramo svodit račune ajd onda od početka veka.
3) šta češ rat je nastavak politike samo drugim sredstvima, a guranje prsta u oko samo nastavak Bratunca samo drugim sredstvima
4) krivica je posao suda , a razne moralne odgovornosti su pitanje superega . Slavoj Žižek kaže da je superego luda i manijačka instanca,. A Slavoj je tako cool ,tako fancy , tako globalan a još i slovenac a oni sve znaju.
5 ) stvorit će se imunološka reakcija u oku i strano telo bit će izbačeno

....što je više kleveta i lažiii pevale su nekad omladinke i omladinci
angela92 angela92 21:00 18.11.2009

Alo

dokle bre vise pezvakavanje jednih te istih tema i to od jednih te istih osoba!
danube danube 21:14 18.11.2009

Re: Alo

Stalno, da se zlocini ne zaborave! A Vama ako je dosadno"prezvakavanje istih tema i od istih osoba" jednostavno zaobidjite blog .
angela92 angela92 21:25 18.11.2009

Re: Alo

Vrlo rado, ne morate me mnogo ubedjivati!
tyson tyson 09:29 19.11.2009

Re: Alo

dokle bre vise pezvakavanje jednih te istih tema i to od jednih te istih osoba!
Što da ne, isplati se.




pix3lchick pix3lchick 11:28 20.11.2009

Re: Alo

angela92
dokle bre vise pezvakavanje jednih te istih tema i to od jednih te istih osoba!

Misliš na teme o bombardovanju? Ili možda o gubitku Kosova? Kada budeš postovala svoju gorenapisanu rečenicu ispod neke od tih tema, ili kada budeš iznad ruske salate na nekoj slavi izjavila "Dosta više sa tim bombardovanjem / Kosovom / odabranom domoljubnom temom, neka život ide dalje" onda se možeš kvalifikovati da se pozivaš na prestanak "prežvakavanje tema".

Matermubožju, kako to uvek život treba da ide dalje, i uvek su "dosadne" teme koje se tiču nečega što se dogodilo "njima" zbog "nas"? Sori bat jebiga, te teme se moraju "prežvakavati" i to zauvek. Isto kao što se mora "prežvakavati" svaki zločin protiv čovečnosti, i ne sme se nikada prestati sa tim, da se ne bi zaboravio. Ako si za zaborav Vukovara (aj' da više ne "prežvakavamo" tu temu), hajde onda i da uputimo apel hrvatskoj vladi da sravni Jasenovac sa zemljom i da tu napravi, recimo, teniske terene. Čisto da se ta tema više ne "prežvakava".

Mada, moram priznati da napredujete. Od agresivnog poricanja, avanzovali ste do agresivnog insisiranja na zaboravu, što je ipak neka forma priznavanja. Još nekih dvadesetak godina evolucije, i možda ćete dostići izvesan stepen civilizovanosti tj. shvatanja da se taj zločin dogodio, i da se ne sme zaboraviti.

PS. Nadam se da moje pismo neće završiti u košu, bez obzira na to što se ne uklapa u uredničku politiku bloga NSFM92.
eugensavojski eugensavojski 12:28 20.11.2009

Re: Alo

pix3lchick
angela92
dokle bre vise pezvakavanje jednih te istih tema i to od jednih te istih osoba!

Misliš na teme o bombardovanju? Ili možda o gubitku Kosova? Kada budeš postovala svoju gorenapisanu rečenicu ispod neke od tih tema, ili kada budeš iznad ruske salate na nekoj slavi izjavila "Dosta više sa tim bombardovanjem / Kosovom / odabranom domoljubnom temom, neka život ide dalje" onda se možeš kvalifikovati da se pozivaš na prestanak "prežvakavanje tema".

.[/i]


pa ima 7- 8 godina razlike u kronologiji .
jednako vreme zaborava za sve
ili si ti ko oni što nebi srušili minarete oko Hagia Sofije al bi obnavljali Ferhadiju
sve po redu sve po zakonu
nek isto je i đavolu i đakonu
pix3lchick pix3lchick 13:16 20.11.2009

Re: Alo

eugensavojski
pa ima 7- 8 godina razlike u kronologiji. jednako vreme zaborava za sve

Za zločine ovog kalibra, posebno kada su skloni ponavljanju, ne postoji vreme za zaborav. Nadam se da je to iz priloženog valjda jasno.
dinarski_tip dinarski_tip 21:14 18.11.2009

Brkanje lončića

Vukovar su zauzele jedinice JNA. Jugoslavija već godinama ne postoji. Srbija je raskrstila sa tradicijama te države i te armije. Bar u onolikoj meri koliko i Hrvatska sa ikonografijom i tradicijom NDH.
technofetishist technofetishist 01:04 19.11.2009

Re: Brkanje lončića

kakva pronicljiva i supstancijalna analiza drustvenih tokova.
filantrop filantrop 01:22 19.11.2009

Re: Brkanje lončića

Srbija je raskrstila sa tradicijama te države


tako sto je imenovala Ivicu Dacica i Djukic Dejanovic na najvise funkcije
i zaboravila da pohapsi neke likove.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:31 19.11.2009

Re: Brkanje lončića

technofetishist
kakva pronicljiva i supstancijalna analiza drustvenih tokova.

uze mi rec iz usta.
baroniknez baroniknez 22:00 18.11.2009

savet za one koji se...

...
sesili sesili 22:09 18.11.2009

Re: savet za one koji se...

Slažem se da ne treba "prežvakavati" neke teme. Slažem se da treba već da počnemo da ŽIVIMO u miru. Ne slažem se da su krivi samo Srbi. Da li se zna šta je radila doktorka Bosanac sa ženama i decom srpske nacionalnosti u bolnici u Vukovaru?
mayo1 mayo1 22:25 18.11.2009

Re: savet za one koji se...

Da li se zna šta je radila doktorka Bosanac sa ženama i decom srpske nacionalnosti u bolnici u Vukovaru?


Što?
gorran2 gorran2 22:02 18.11.2009

Zar sad o Vukovaru

dok Hilandar gori...



(Autor: SL)
baroniknez baroniknez 22:05 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

patrijarh je rekao kako se treba ponasati prema neprijatelju.
a vi se ponasate prema patrijarhu isto kao i oni koji ga tada nisu slusali
adam weisphaut adam weisphaut 22:07 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

QQ, Gorrane, sad ce da te brisu kao mene za identicni komentar o Hilandaru...
baroniknez baroniknez 22:08 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

adam weisphaut
QQ, Gorrane, sad ce da te brisu kao mene za identicni komentar o Hilandaru...


taj komentarcic ti je bio bas superiska. fensiiiiiiiiiii
adam weisphaut adam weisphaut 22:12 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

A da postujem onaj od Dordja Vukadinovica o tome sta ga je podsetilo na sahranu Kim Il Dzonga ?
Inace, znam da vam je cilj da dobrano istrollujete svaku temu koja vam nije po volji...
baroniknez baroniknez 22:34 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

adam weisphaut
A da postujem onaj od Dordja Vukadinovica o tome sta ga je podsetilo na sahranu Kim Il Dzonga ?
Inace, iznam da vam je cilj da dobrano istrollujete svaku temu koja vam nije po volji...


postujte, a ja sam retko na blogu, tako da propustim bar 80% tema
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:14 18.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

gorran2
dok Hilandar gori... а позоришта не раде...



(Autor: SL)

Ево, ни тебе није споменуо:



Можда не постојиш?
technofetishist technofetishist 01:10 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

mislim da je autorova poenta bila upravo da neke stvari postoje iako ih Presveti nije spomenuo...
gorran2 gorran2 08:21 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Predrag Brajovic
gorran2
dok Hilandar gori... а позоришта не раде...
(Autor: SL)

Ево, ни тебе није споменуо:
Можда не постојиш?
Ili to, ili nisam srušio 5.000 kuća, proterao 30.000 ljudi, poubijao 200 civila na Ovčari...
Uh, pogreših - ni to za patrijarha nije postojalo.
gorran2 gorran2 08:25 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Sreća pa postoji pokojni pop Milorad-Maca koljem-po-kućama Vukojičić.
On je zapažen kao postojeći za pokojnog patrijarha.
I proglašen blaženim.
I postoji đeneral Nedić.
I slični podvižnici.


Kad malo razmislim, čast mi je što ne postojim.
adam weisphaut adam weisphaut 08:30 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

gorran2
Sreća pa postoji pokojni pop Milorad-Maca koljem-po-kućama Vukojičić.
On je zapažen kao postojeći za pokojnog patrijarha.
I proglašen blaženim.
I postoji đeneral Nedić.
I slični podvižnici.


Kad malo razmislim, čast mi je što ne postojim.

Minjatura!
Biljana 77 Biljana 77 09:50 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Patrijarh Pavle:

Када бих био последњи Србин, пристао бих да нестанем а да не буде злочина... пристао бих да нестане не само велика него и мала Србија и сви Срби са мном, а не бих пристао на нељудство и нечовештво.

Toliko.
gorran2 gorran2 09:56 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Када бих био последњи Србин, пристао бих да нестанем а да не буде злочина... пристао бих да нестане не само велика него и мала Србија и сви Срби са мном, а не бих пристао на нељудство и нечовештво.
Je li to iz 1991? '92? '95?
Ili možda 2004...
Da li to znači da, s obzirom da je zločina bilo, treba svi da nestanemo?
Ili je to jedan elegantan i nadasve hrišćanski način da se kaže kako zločina stvarno nije ni bilo?
medjutim92 medjutim92 10:17 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

gorran2
Када бих био последњи Србин, пристао бих да нестанем а да не буде злочина... пристао бих да нестане не само велика него и мала Србија и сви Срби са мном, а не бих пристао на нељудство и нечовештво.
Je li to iz 1991?
Ili možda 2004...
Da li to znači da, s obzirom da je zločina bilo, treba svi da nestanemo?
Ili je to jedan elegantan i nadasve hrišćanski način da se kaže kako zločina stvarno nije ni bilo?


Kad Mesic velica NDH i prica kako su pobedili dvaput, a posle 15 godina prica drugu pricu, to je super, i on nije ni kriv ni odgovoran nizasta, prema mnogima iz VIP ekipe on je autenticni antifasista.

Na osnovu cega se odredjuje ko ima pravo na razlicite izjave u duzem vremenskom periodu, a ko ne?

Svi imaju mrlje u karijeri i niko nije savrsen, pa ni Pavle. Ali kod nekog drugog bi se pozivanje na mrlje (za koje je ovde prilicno diskutabilno koliko je licno odgovoran a koliko je odgovoran sto nije sprecio, npr kod Vukojicica) zvalo relativizacijom, kao sto je relativizacija kad se pomene blazeni Stepinac. Ali dobro, dogma kaze da je papa nepogresiv, za patrijarhe nista ne kaze..

Meni je Pavle ostao najpozitivniji lik u celoj crkvi i pravicemo ga od blata ko god da ga zameni. Zivi bili pa videli..
Biljana 77 Biljana 77 10:21 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Ili je to jedan elegantan i nadasve hrišćanski način da se kaže kako zločina stvarno nije ni bilo?

Ne, za mene to je način da se kaže da je zločina bilo. I da se ništa ne može učiniti da se to potre i nestane. Ali svako čita onako kako želi.
gorran2 gorran2 10:29 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Kad Mesic velica NDH i prica kako su pobedili dvaput, a posle 15 godina prica drugu pricu, to je super, i on nije ni kriv ni odgovoran nizasta, prema mnogima iz VIP ekipe on je autenticni antifasista.
Mesić je govorio i radio ružne stvari, a hrvatska politika je bila opasno popustljiva prema fašističkim tendencijama. Ne znam zašto bi im ikad iko za to "progledao kroz prste".
Ipak, Mesić je političar, na kraju krajeva, a ne duhovnik koji se tvrdi da vodi brigu o moralnom zdravlju vernog naroda.
Meni je Pavle ostao najpozitivniji lik u celoj crkvi i pravicemo ga od blata ko god da ga zameni.
To je verovatno tačno.
deberzerak deberzerak 10:52 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Mesić je govorio i radio ružne stvari, a hrvatska politika je bila opasno popustljiva prema fašističkim tendencijama


Ajmo jos koju oblandicu na ovo pa ce jos bolje da zvuci. "Ruzne stvari" , "opasno popustljiva"...yay vandreful.

Ipak, Mesić je političar, na kraju krajeva, a ne duhovnik koji se tvrdi da vodi brigu o moralnom zdravlju vernog naroda.


Politicari imaju daleko vise uticaja na moralno zdravlje od bilo kog popa. Ili si mozda prespavao zadnjih 20 godina?
gorran2 gorran2 11:00 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Ajmo jos koju oblandicu na ovo pa ce jos bolje da zvuci. "Ruzne stvari" , "opasno popustljiva"...yay vandreful.
Hrvatska država je bila zločinački popustljiva prema nasilju vršenom nad Srbima. Štaviše, državne službe su učestvovale u tom nasilju, i odgovornost za to ide do samog vrha.
Hrvatska država i mejnstrim politika je bila popustljiva prema koncepciji etničkog čišćenja, i prema slavljenju monstruoznih fašističkih uzora.
Iz ovog zlog semena obilato je rodio neofašizam i etnička netrpeljivost, kojih i danas ima.
To što je Hrvatska bila pod pritiskom, spolja i iznutra, ne menja ništa bitno u pogledu odgovornosti.
Politicari imaju daleko vise uticaja na moralno zdravlje od bilo kog popa. Ili si mozda prespavao zadnjih 20 godina?
Ali se političari njime ne bave profesionalno, za razliku od popova.
Nisam prespavao, naprotiv. A ti?
deberzerak deberzerak 11:22 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Hrvatska država i mejnstrim politika je bila popustljiva prema koncepciji etničkog čišćenja, i prema slavljenju monstruoznih fašističkih uzora.


Niije bila "popustljiva" nego je bila inspirator. Utoliko se nasa shvatanja razlikuju.

Ali se političari njime ne bave profesionalno, za razliku od popova.
Nisam prespavao, naprotiv. A ti?


Naravno da se time bave profesionalno. Popovi propovedaju svoje vidjenje hriscanskog morala, a politicari se bave onim svakodnevnim. Taj "njihov" moralni odgoj proizilazi iz zakona koje usvajaju, vrednosti koje promovisu (licno ponasanje, izjave koje daju, itd.). U ovom trenutku, opasniji su u tom pogledu od bilo kog popa.
a sto se tice spavanja, voleo bih da sam prespavao, nazalost nisam.
technofetishist technofetishist 13:19 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

ma isti su (popovi i politicari), sasvim se slazem, deberzerak.
voleo bih da se vise vernika slozi sa tom konstatacijom.
milisav68 milisav68 22:52 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

gorran2
Sreća pa postoji pokojni pop Milorad-Maca koljem-po-kućama Vukojičić.
On je zapažen kao postojeći za pokojnog patrijarha.
I proglašen blaženim.
I postoji đeneral Nedić.
I slični podvižnici.


Kad malo razmislim, čast mi je što ne postojim.

Postoji i Jovo Kapičić i izjavi da je pobio mnoge ljude al nema ko da napiše blog o tome
O odgovornosti..
gorran2 gorran2 23:43 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Postoji i Jovo Kapičić i izjavi da je pobio mnoge ljude al nema ko da napiše blog o tome
O odgovornosti..
Valjalo bi o tome, ako se ja pitam...
eugensavojski eugensavojski 23:49 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

milisav68

Postoji i Jovo Kapičić i izjavi da je pobio mnoge ljude al nema ko da napiše blog o tome
O odgovornosti..

e pa zato što je sudio MILOŠ MINIĆ
zato nema bloga
gorran2 gorran2 23:52 19.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

eugensavojski
milisav68

Postoji i Jovo Kapičić i izjavi da je pobio mnoge ljude al nema ko da napiše blog o tome
O odgovornosti..
e pa zato što je sudio MILOŠ MINIĆ
zato nema bloga
Eto.
Sad znaš.
eugensavojski eugensavojski 08:54 20.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

200 civila

civila
dunjica dunjica 13:09 20.11.2009

Re: Zar sad o Vukovaru

Politicari imaju daleko vise uticaja na moralno zdravlje od bilo kog popa.


Ovo nije istina. Barem ne u Hrvatskoj. Prvo popovi, pa "poduzetnici", onda tek tu negdje političari.
eugensavojski eugensavojski 21:21 19.11.2009

Muvanje po Sremu

povratak na mesto zločina
JNA je samo nastavila Titovim putem . Ono što je počelo na sremskom frontu 45 zaustavilo se u sremu 92. u mestu gde je njeno političko krilo imalo mentalne vežbe za KRVAVI pir.
Likove koje zaboravljate a koji su bitni su Brovet I Spirkovski
ali suština problema nije u vašim vremenima nego u vremenima otaca vaših.
ovo je bio kraj Titovog puta početog po šumama i gorama
gorran2 gorran2 21:45 19.11.2009

Re: Muvanje po Sremu

Ne znam za druge, ja cenim ovu teoriju zavere - zaista je smela i beskompromisna. Da li bi bio ljubazan da je malo elaboriraš. Stane Brovet beše?
eugensavojski eugensavojski 02:05 20.11.2009

ovo je bajka i laž i ja nema ništa sa tim

gorran2
Ne znam za druge, ja cenim ovu teoriju zavere - zaista je smela i beskompromisna. Da li bi bio ljubazan da je malo elaboriraš. Stane Brovet beše?


Mrtvac je bio mrtav ,
a trebalo je naći novog mrtvaca na čelu kolone
Vjeće staraca konjanika mislili su da da je red oni budu kolektivni mrtvac.
a da čarobnjaci trebaju stvorit privid astrala mrtvaca na čelu kolone.
No bio je tu i mladi Satrap provincije glavozemlje i Apostata Krivožvalji iz Grose Špeceraja otpali Mrtvačev krilnik koji je htio biti glavnik svoje provincije
Starci se uzbuniše , ova dvojica im kvare koncepciju da postanu mrtvaci
I starci potpališe vatru, vračanje počinje ,
Arhivrač Brovet je bio 2 čovek Mrtvačeve konjičke armade (Kongregacija za nauk partiskog statuta i čuvar revolucije) čarobnjačka funkcija, a Kotao bitna stvar za delovanje čarobnjaka..
U tom periodu Satrap još nije imao konrolu nad armadom, imao je savezništvo tipa "ko koga zajebe" . Ceremonijal meštar uvodničar bio je Centurion Spirkovski. Celi Sirmijum bio je pod njegovom grupom legija . Starci ( kojima nisu proradila Srpska /Hrvatska zrnca ,zbog verovanja ili zbog nemanja) imali jsu jedini mogući izlaz.rešavanje protivnika. Manje je verovatno da su bili inspirisani sećanjem na martovske pregovore i sremski front , a više da im je to bila jedina magija koje je još mogla da prođe, tako je nastal magija o kotlu...

Od Vukovara su napravili kotao, paklenu klanicu u koju su uguravali srpske i hrvatske nacionaliste . Dok su mogli nikad ga nisu zatvorili da bi redovno mogao biti filan Hosovcima Ndhjcima (nezavisni dragovoljci hrvatski) ZNGom i slično .
Isto tako uguravali su sa druge strane sve koji bi mogli sprečiti da revolucija teče. Količina potrošenih resursa gotovo je idotska ( s tim su mogli doć na i držat liniju koju je Svetozar Borojević fon Bojna držao na Soči) Kad situacija predugo teče a uspjeh tamanjenja protivnika revolucije nema dovoljnu efikasnost .Starci se boje pobune mobilizirane pešadije i plemenitaša konjanika , Jedini ko ih može oružano ugrozit jesu hramovski čuvari besmrtnog Mrtvaca . Iako bi trebali kao Reks uvek bit uz Mrtvaca i život položit za njega na njegovim trnovim ružama . Starci njih istjeruju iz hrama i šalju u preko ravnog Sirmiuma . Da ih žrtvuju ,da njihova krv spere grehe staraca . Prvi se žrtvuju mladi desetnici vrele krvi. Broj žrtvovanih profesionalnih sveštenika Mrtvačevog hrama pokazuje sa koliko mnogo krvi se greh/strah ispire. No nije to Rambo, nije to prva krv .
Krv koja je žrtvovana u tišini. Krv o kojoj se još ne priča. Prva krv je žrtvovana prije.
Starci su se sjetili kako je Mrtvavc jednom u frci prineso na žrtvu Kovačevića
i žrtva je upalila . Mrtvac je spašen krvlju Kovačevića .
Novi Kovačević je nađen .
Tribun 265 kohorte teške oklopne konjice u Belovcu . Njegovi katapulti imali su Krivožvaljog apostatu u dosegu
on je mogao Krivožvaljom zavrnut žvalju i rešit problem .
Ali Starci veruju u tradicionalnu magiju .
Odlučuju prolit krv Kovačevića , ne akriviraju "ZVUČNI ZID" . .. Kobvačevičeve ljude masakriraju . Na mrtve bacaju grčku vatru , Ali oni su žrtva u tišini
oni su nepomenici.
Ali to nije dovoljno Kovačevićeva krv nije ih spasila
I tu nastaje paljenje kotla . Magija arhivrača Broveta . Kotao se kuri trotilom a puni protivnicima revolucije .
Kad je kotao zagorio, kad povratka nije bilo , starci se povlaće u spokoj a da nisu postali Mrtvac.
Posao ribanja i provjetravanja kotla preuzimaju ostaci čuvara hrama Mrtvaca . Tišina prestaje
čuvari su bučnni jedan je mrk, jedan je izvor rakije a jedan je rambo mada je prva krv Kovačevićeva .
Oni se lupaju u prsa i viču
Mea Culpa ,Mea Culpa ,Mea Magma Culpa

Njih posipaju pepelom ,
Starci su u tišini , a čarobnjake mogu sačuvat samo Veštice

oposti, pisao sam na brzinu i asocijativno ipak je ovo bajka zavere
gorran2 gorran2 02:08 20.11.2009

Re: ovo je bajka i laž i ja nema ništa sa tim

Znao sam da mora biti dobro
eugensavojski eugensavojski 02:14 20.11.2009

Ko ne pamti ponovo proživljava -Azra

a kao što vidiš ponavlja se Sremski front kao satiralište neistomišljenika, pojavljuje se duh teroriste koji priznaje samo sud svoje partije , revolucija se vraća u mesto idejnog rođenj.
ništa tu nije nastalo od juče
milisav68 milisav68 22:07 19.11.2009

Dajte više .....

...taj spisak ko je odgovoran pa da oni koji nisu na njemu nastave da žive, ili možda ne treba ni oni.
gorran2 gorran2 22:12 19.11.2009

Re: Dajte više .....

Svi treba da nastave da žive. Ipak, možda je dobro i zdravo reći istinu.
A opet, možda i nije...
tyson tyson 23:04 19.11.2009

Re: Dajte više .....

Ipak, možda je dobro i zdravo reći istinu.
A istina je, tačno, šta...?
I ko je posednik iste?




milisav68 milisav68 23:27 19.11.2009

Re: Dajte više .....

gorran2
Svi treba da nastave da žive. Ipak, možda je dobro i zdravo reći istinu.
A opet, možda i nije...

Ma slažem se da treba reći istinu.Vukovar je bespotrebno uništen i u njemu je pobijeno mnogo nedužnih ljudi.
Zbog tog zločina je sudjeno i osudjeno dosta ljudi.Neki su u zatvoru, neki u bekstvu a neki su i umrli i onda opet kreće priča o odgovornosti i nabijanje na nos "Ko da nas je sve Hitler pravio"
gorran2 gorran2 23:40 19.11.2009

Re: Dajte više .....

Ma nije nas "Hitler pravio". Ali smo "mi" jedno vreme bili zaluđeni ružnim i opasnim idejama, koje su dovele do zla. Pa je kanda neki red da sebi kažemo, to nije valjalo.
Ne radujem se ja pohapšenima i strpanima u zatvor. Dobro, ponekad se i obradujem, na primer u slučaju onog čudovišta Lukića.
Ono što bi mene obradovalo je da, na primer, kažemo - vidiš, nije valjalo što je taj komšija proteran. I što je srušena bogomolja, To je bilo ružno i zlo, i treba odbaciti ideje koje su do toga dovele.
To valjda nije mnogo.

Ali opet, nisam ja tu bitan ni na koji način. Zašto bi mene neko slušao...
Filip2412 Filip2412 05:52 20.11.2009

Re: Dajte više .....

Zbog tog zločina je sudjeno i osudjeno dosta ljudi.Neki su u zatvoru, neki u bekstvu a neki su i umrli i onda opet kreće priča o odgovornosti i nabijanje na nos "Ko da nas je sve Hitler pravio"
Ne treba da se zaboravi, zato je potrebno ponavljati.

Dali mislis da treba prestati sa obelezavanjem godisnjica Jasenovca, Ausvica ... ?

Drugo, ljudi jos uvek nemaju prave informacije, velika vecina ljudi na prostorima bivse SFRJ jos uvek od mainstream medija dobija nacionalno filtrirane price o ratovima devedesetih.
eugensavojski eugensavojski 12:36 20.11.2009

Re: Dajte više .....

Dali mislis da treba prestati sa obelezavanjem godisnjica Jasenovca, Ausvica ... ?


a koje židovski Tuđman, matere ti i koji su to židovski Glavaši, Šuški ,Vukojevići pucali iz kokuruza Ambrustima po njemačkim selima da izazovu Njemce na holkaust
eugensavojski eugensavojski 12:38 20.11.2009

Re: Dajte više .....

dal da verujem medijima il svojim očima
pix3lchick pix3lchick 21:32 20.11.2009

Re: Dajte više .....

eugensavojski
a koje židovski Tuđman, matere ti i koji su to židovski Glavaši, Šuški ,Vukojevići pucali iz kokuruza Ambrustima po njemačkim selima da izazovu Njemce na holkaust

Ne zaboravi na one židovske Dubrovčane koji su palili automobilske gume i podmetali požare, ne bi li inscenirali granatiranje svog grada....
milisav68 milisav68 21:35 20.11.2009

Re: Dajte više .....

Filip2412
Zbog tog zločina je sudjeno i osudjeno dosta ljudi.Neki su u zatvoru, neki u bekstvu a neki su i umrli i onda opet kreće priča o odgovornosti i nabijanje na nos "Ko da nas je sve Hitler pravio"
Ne treba da se zaboravi, zato je potrebno ponavljati.

Dali mislis da treba prestati sa obelezavanjem godisnjica Jasenovca, Ausvica ... ?

Drugo, ljudi jos uvek nemaju prave informacije, velika vecina ljudi na prostorima bivse SFRJ jos uvek od mainstream medija dobija nacionalno filtrirane price o ratovima devedesetih.

Treba ponavljati ali ne i prećutkivati, ako se spomene Srebrenica onda treba spomenuti i Bratunac a ne da se gura pod tepih i da se čeka da se pojave neke nove "vođe" koji će da pozovu na isterivanje "pravde" i da zavrte neki novi "urbicid".
pix3lchick pix3lchick 22:15 20.11.2009

Re: Dajte više .....

milisav68
Treba ponavljati ali ne i prećutkivati, ako se spomene Srebrenica onda treba spomenuti i Bratunac a ne da se gura pod tepih i da se čeka da se pojave neke nove "vođe" koji će da pozovu na isterivanje "pravde" i da zavrte neki novi "urbicid".

Ovaj... a jel' mora za svaki zločin jedne strane da se pronađe i adekvatan zločin druge strane, te da se spominju isključivo u paru? I šta se događa u slučajevima kada ne možemo da nađemo odgovarajući zločin za uparivanje?

Hehe, interesantno je kako se ta morbidna želja za parenjem, ups, uparivanjem zločina javlja isključivo kada se spomene ono što se dogodilo "tamo". Takođe je interesantno kako moderaciji nikada ne zapadne za oko, ili zasmeta, sprdačina i nipodaštavanje jednih od najgorih zločina iz ratova 90tih. Biće da i njima godi tvoje vešto baratanje navodnicima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana