Sport| Zabava

pandorina logika

antioksidant RSS / 19.11.2009. u 11:16

jedna od "tema" koje su uvek tu kad zatrebaju da se podgreje atmosfera je i vojvodina. e sad kako ce se sama tema nazvati zavisi naravno od pocetno ukopanih pozicija. autonomija vojvodine, separatizam vojvodine, ugrozavanje celovitosti srbije pa cak i "nasilno razdvajanje zivog drzavnog organizma". (uvek padnem sa stolice od smeha kad procitam ovu "konstrukciju" - vecno hvala gospodinu kostunici). svako ima neki stav, svako ima nesto da kaze, svakome krv kljuca na sam pomen... ma idealno da se zamuti voda. idealno za predizborna busanja u grudi. samo sto izbora nesto nema (sem na vozdovcu gde je "izborni proces" postao hronicno stanje).

ovog puta se ne bih upustao u argumentaciju kakav bi bio idealan polozaj vojvodine u srbiji a  srbije u regionu, evropi, rusiji, svemiru... vec bih o necem drugom. zanimljivo mi je ponasanje stranke koja sem ovog pitanja drugo autenticno "svoje" nema. optuzivati ds da nije dovoljno "cuvarkosovan" uz jeremicevu steroidnu unutarpropagandnu diplomatiju je iluzorno. razvlaciti ds za neuspele privatizacije i lose stanje ekonomije tako skoro posle sopstvenog boravka na vlasti je mozda i kontraproduktivno. pritiskati ds za ubrzanje "evropskog puta" dok za pojasom jos stoji ona svirala sa 9 rupa bilo bi i smesno. pa sta ostaje? naravno "zivi drzavni organizam". ostaje vojvodina.

e sad, problem sa vojvodinom je sto problema nema. svako moze sesti u auto i otici iz "srbije" u "vojvodinu" bez ikakvih problema. nema ni granica ni administartivnih linija razgranicenja. i vidi cuda, svako moze poneti svoju platnu karticu i tamo pronaci bankomat iz koga ce dobiti "svoje novce" (eto ga odgovor na cuveno pitanje "di su nasi novci?" - pa u banci). i nista se od toga nece promeniti ni donosenjem statuta (pa ni ustav vojvodine da se donese ne bi se nista promenilo), ni donosenjem zakona o utvrdjivanju/prenosenju nadleznosti.

gde je ta "drzava vojvodina"? gde je problem?

pa problem je u namerama! ili kako to razotkriva neumorni aligrudic: "političke namere onih koji su to pisali se svode na otvaranje pandorine kutije separatizma po istom modelu i principu po kojem je to nekada u federalnoj drzavi radjeno sa crnom gorom". (da podsetimo federalne drzave vise nema a crna gora je ostvarila svoje "namere").

iskusno, iskusno aligrudicu. razotkriti namere pa spreciti bilo kakav pokusaj njihovog ostvarivanja!

evo i saveta - juce sam cuo da se sve vise pljackasa odlucuje za nosenje hirurskih maski prilikom ostvarivanja svojih "namera". da mi to lepo zabranimo. a desava se i da zlocinci po ostvarivanju "namere"  mesto ostvarivanja ubrzano napustaju automobilom. pa da i to mi sprecimo? ukinemo lepo voznju automobilima i resimo problem. da ne otvaramo mi pandorinu kutiju. neka je ona zatvorena isto kao i nasa logika.

.....................................

a tek da mi je posmatrati logiku "narodnjaka" kada "narod" vidi da evropa nema granica sem onih koje su politicari malo crtali pa malo brisali. sve jedno veliko isto a toliko razlicito. a jednog dana, jedne decenije (mozda ne u ovome veku) i srbija ce biti deo toga.

....................................



Komentari (36)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 11:31 19.11.2009

Da,

samo da dodam da je pitanje u originalu glasilo: "Di su naši novci?"
antioksidant antioksidant 12:20 19.11.2009

Re: Da,

cult
samo da dodam da je pitanje u originalu glasilo: "Di su naši novci?"

ja preveo na "sumadijski"..
ali ispravicu
hvala

rastinjak

Da ti brate/sestro antioksidante nisi Vojvodina


Biljana 77
Mene beskrajno zabavlja ta paranoja - odcepiće se Vojvodina..
prati tok namera biljana namere su bitne
rastinjak rastinjak 11:33 19.11.2009

sličnosti

Slažem se kako si postavio temu. Pade mi na uma jedna misao, nekako ti je pitanje Vojvodine kao tvoj nik i avatar.

Ko na brzinu pogleda tvoj profil, vidi sličicuuuu , pol žensko, izvede jedan zaključak. Ko se malo dublje upusti u tvoje pisanije, zaključi suprotno.

Tako mu nekako dodje i ovo sa Vojvodinom, prvi pogled ne oktriva suštinu, iz ma koje perspektive da se posmatra, dal' iz ugla ,,di su naši novci'' ili sa pozicije,, to je separatizam''. Pitanje Vojvodine je veoma složeno i ne može se jednostavno sagledati, ima tu mnogo nepoznatih, ako bi bilo ovako, trebalo bi onako, ako pak ovo bude, možda je bolje da je bilo onako...

To mi nekako brate/sestro kao kod tebe, ako gledaš profil- jedno, ako čitaš tekstove-drugo, a možda je ipak nešto sasvim treće.

P.S. Da ti brate/sestro antioksidante nisi Vojvodina
Biljana 77 Biljana 77 11:44 19.11.2009

Čas anatomije gluposti

nasilno razdvajanje zivog drzavnog organizma

Pa još ako krenu da elaboriraju koji je koji deo... Mislim Vojvodina je gore, pa biće da je glava.. A sa glavom se nije šaliti Beograd sve proždra, on mora da je stomak, a sve nas kolektivno boli .. Kosovo.. i tako.. Mene beskrajno zabavlja ta paranoja - odcepiće se Vojvodina..
antonacci antonacci 18:51 19.11.2009

Re: Čas anatomije gluposti

Mene beskrajno zabavlja ta paranoja - odcepiće se Vojvodina..


Mene beskrajno zabavlja to što do kraja i hoće, mislim otcepiće se. Jer ovo što se sada radi Vojvodini, radilo se i Kosovu, pokušano je i sa bivšim republikama, pa su sve - bivše. Gotovo udbženički primer kako se separatizam pravi tamo gde ga nema.

Jer ako ljudima ne daš taj mali prst koji traže, na kraju će iz čistog besa uzeti celu šaku.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:54 19.11.2009

Ha!

Dok oni histerično upiru prstom na Vojvodinu, prava opasnost za ustavni poredak ove zemlje,
Dragoljub The Elusiv Šedou, neometeno radi na nezavisnosti naše Niške Republike.
antioksidant antioksidant 13:34 19.11.2009

Re: Ha!

dobrosavljevic_m
Dok oni histerično upiru prstom na Vojvodinu, prava opasnost za ustavni poredak ove zemlje,
Dragoljub The Elusiv Šedou, neometeno radi na nezavisnosti naše Niške Republike.

ne otkrivaj namere
maksa83 maksa83 14:02 19.11.2009

Re: Ha!

Dragoljub The Elusiv Šedou, neometeno radi na nezavisnosti naše Niške Republike.

Ko bi rekao, onako simpatičan gospodin, a zapravo obična domicilna ništarija.
(Hvala pok. Slobodanu za ovaj izraz)

Da li će pri tom nasilnom razdvajanju živog državnog organizma (bre, ovo kad napišeš skoro da osetiš fizički bol, zato onaj siroti Vojislav K. deluje uvek onako opstipirano (Milena dete, gde ti je ona puNpica?)) u deobni bilans ući i padeži?

Mislim, red bi bio da vratite oba (nominativ i akuzativ (je l' da? koristite ponekad i akuzativ?)) koja koristite.

Sa' ka' me vidi Dragoljupče, najeba' sam.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:26 19.11.2009

Re: Ha!

akuzativ

To je univerzalan padež, gde god da ga turiš- radi.
Mislim, dva'es padeža, čemu?
I svo ono fensi akcentovanje?A još meni dopade ime koje može da se akcentuje dvojako!

Što se pumpice tiče, imam ovu cicu koja je više profesionalna, i ovu sa zavodljivim pogledom koja prosto priziva tužbu za seksualno uznemiravanje.

p.s.
I samo da dodam da ja nikad nisam čula da se neko žali kako mu fali instrumental i tako to.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:40 19.11.2009

Re: Ha!

максо, немамо сви парсере у глави, смањи тe угнежђене заграде, скроз сам се побркао шта коме фали.

(а је ли ”угнежђене” правилно? драгољубееее?)
maksa83 maksa83 15:58 19.11.2009

Re: Ha!

Što se pumpice tiče, imam ovu cicu koja je više profesionalna, i ovu sa zavodljivim pogledom koja prosto priziva tužbu za seksualno uznemiravanje.

Milena dete, nema zezanja sa tobom (s tebe?) skroz si opremljena.

I samo da dodam da ja nikad nisam čula da se neko žali kako mu fali instrumental i tako to.

Istina je da postoji (mali ali odabran) skup reči u srpskom jeziku koje imaju samo akuzativ, a to su: sira, 'leba, luka. Dodaš i paradajz (koji ima samo nominativ), i stvarno imaš sve što ti treba u životu.
Biljana 77 Biljana 77 16:13 19.11.2009

Re: Ha!

A još meni dopade ime koje može da se akcentuje dvojako

Ја znam tri načina akcentovanja tvog imena.. nazvaću ih: vojvođanski, sa dugouzlaznim I i produženim E, šumadijski, sa kratkosilaznim na E i beogradski sa kratkouzlaznim na I. Kako se akcentuje na niški?
antioksidant antioksidant 16:17 19.11.2009

Re: Ha!

i stvarno imaš sve što ti treba u životu

bas sve a gde je...?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:28 19.11.2009

Re: Ha!

sira, 'leba, luka. Dodaš i paradajz (koji ima samo nominativ), i stvarno imaš sve što ti treba u životu.

Sira, 'leba, luka, dva padeža i klistir, preciznije
Ја znam tri načina akcentovanja tvog imena.. nazvaću ih: vojvođanski, sa dugouzlaznim I i produženim E, šumadijski, sa kratkosilaznim na E i beogradski sa kratkouzlaznim na I.


Da citiram Željka Šašića (sećamo ga se po hitovima kao što su 'Gori more, tope se planine' i 'Crna ženo'):
"Dođe mi da s najviše planine u duboko more skočim sad!"
Šumadijski, šumadijski!
antioksidant antioksidant 16:33 19.11.2009

Re: Ha!

Gori more, tope se planine

gori more tope se slnnine
Biljana 77 Biljana 77 16:41 19.11.2009

Re: Ha!

"Dođe mi da s najviše planine u duboko more skočim sad!" Šumadijski, šumadijski!

Otkud znam ženo.. Možda ima još neka opcija.. Odoh na slavu, u zavičaj bez interneta. U to ime vas pozdravljam, ostanite u veselom rasploženju.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:44 19.11.2009

Re: Ha!

Odoh na slavu

Mazni neku krišku slanine za antioksidanta.
Biljana 77 Biljana 77 16:54 19.11.2009

Re: Ha!

krišku slanine za antioksidanta.

Evo mu.. da gricka u međuvremenu. A mi ćemo da donesemo kolače.

miloradkakmar miloradkakmar 16:59 19.11.2009

Re: Ha!

Biljana 77
krišku slanine za antioksidanta.

Evo mu.. da gricka u međuvremenu. A mi ćemo da donesemo kolače.


Biljana, što stavi ovu fotku ispred mog komentara?
Pomisli malo na moje godine.
Biljana 77 Biljana 77 17:01 19.11.2009

Re: Ha!

Pomisli malo na moje godine.

Pa ti nemoj mnogo slanine...
antioksidant antioksidant 17:30 19.11.2009

Re: Ha!

Evo mu.. da gricka u međuvremenu. A mi ćemo da donesemo kolače.

ne moras da zuris sa kolacima
imacu ja zanimaciju
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:53 19.11.2009

Re: Ha!

Vojislav K. deluje uvek onako opstipirano

antioksidant antioksidant 17:54 19.11.2009

Re: Ha!

dobrosavljevic_m
Vojislav K. deluje uvek onako opstipirano




vidi se da slabo jede slaninu
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:59 19.11.2009

Re: Ha!

vidi se da slabo jede slaninu

Nešto svakako nije podmazano
Bili Piton Bili Piton 18:00 19.11.2009

Re: Torta za Antija



antioksidant antioksidant 18:08 19.11.2009

Re: Torta za Antija

Bili Piton



mirelarado mirelarado 19:20 19.11.2009

Re: Ha!

Sira, 'leba, luka


Сам' да бисте знали о чега овде расправљате, сира, 'леба и лука је други падеж, тј. генитив, и то партитивни, тј. деобни. Тематски се уклапа. A споменуте намирнице лепо иду уз сланиницу за АО-а.

antioksidant antioksidant 21:22 19.11.2009

Re: Ha!

A лепо иду уз сланиницу за АО-а.

hvala, hvala

inace, boldovana slova su nepotrebna

procitaj:

slnnca
Biljana 77 Biljana 77 17:38 24.11.2009

Re: Ha!

Ja ipak donela. Nisam žurila.
antioksidant antioksidant 18:57 24.11.2009

Re: Ha!

Biljana 77
Ja ipak donela. Nisam žurila.


miloradkakmar miloradkakmar 16:55 19.11.2009

Da li

bi se neko setio otcepljenja , bilo kog dela Srbije , da oni koji se njemu protive ne pričaju kao strine o tome !?
deberzerak deberzerak 18:11 19.11.2009

Re: Da li

[bi se neko setio otcepljenja , bilo kog dela Srbije , da oni koji se njemu protive ne pričaju kao strine o tome !?


Naravno da ne bi. Ako se o necemu ne govori to onda ni ne postoji.
thebee269 thebee269 19:41 19.11.2009

maske

evo i saveta - juce sam cuo da se sve vise pljackasa odlucuje za nosenje hirurskih maski prilikom ostvarivanja svojih "namera".

nekako mi u ovoj besparici sve vise pada na pamet,
da stavim masku, udjem u banku, i
viknem,, pare ili grip,,
mariopan mariopan 21:28 19.11.2009

Re: maske

U pravu si, ovde u Vojvodini problema nema.....ali to je neko primetio i rešio da ispravi grešku
libkonz libkonz 22:18 19.11.2009

Kad me Koštunica brani

sve mislim da ću sa pasošem u tazbinu.
deberzerak deberzerak 05:53 20.11.2009

dzaranje po kutiji gospodjice pandore

„Странке српске деснице не могу да функционишу без непријатеља, а сада и од Војвођана покушавају то да направе, како би се ревитализовала енергија мржње”, рекао је Боаров на трибини „Војводина или чекајући статут - има ли Војводина времена?”.


Zamena teza. Umesto "politicari" koji podmecu nakaradni statut, umece se termin "Vojvodjani" (kao da su vojvodjani pisali ono cudo od statuta.ispravite me ako gresim ali koliko ja znam ni do danas se ne zna ko je pisao predlog statuta). Umece sledecu premisu: politicka vrhuska u Vojvodini= Vojvodjani (setite se parola- Srbija se saginjati nece, itd). Cilj- polarizacija stanovnista.

Он је рекао да је централизам констатна у политицкој историји у Србији и да се и Косово отцепило од Србије пре свега због централизма.


Kosovo se otcepilo od Srbije zbog centralizma, 2) centralizam je politicka konstanta u Srbiji 3) ako je centralizam konstanta (nesto sto se ne menja) onda je xxxxxxxxx jedino resenje.
Cilj- priprema svih nas za nastavak trvenja na politickoj ravni Beograd-Novi sad.
btw, posavetovao bih cenjenog publicistu da prouci termin "okupacija". On mnogo bolje definise ono sto je on nazvao "otcepljenjem" Kosova.

Социолог Мирко Ђорђевић рекао је да је аутономија Војводине стечено право ове покрајине и оценио да ће Србија направити кобну политичку грешку уколико не обезбеди Војводини аутономију.


Cilj-politicka pretnja. Ja sam smatrao da je povod statuta bolje rasporedjivanje sredstava i efikasnija drzavna uprava, ocigledno sam pogresio. Mudrac politicke misli nam je i ostavio da se pitamo koje su to posledice potencijalne "kobne politicke greske", sto bi rekli, da pustimo masti na volju.

Вечерашњу трибину организовало је Независно друштво новинара Војводине у сарадњи са америчком фондацијом НЕД.


Ovo je jucerasnja tribina pa se ja pitam ko ustvari otvara pandorinu kutiju? Bojim se da nije gospodin Aligrudic ovoga puta ipak u pravu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana