Danas, Sutra... malo sutra!

omnispacer RSS / 12.11.2007. u 14:33

82nf7fb.jpg

Nasa draga srbijica je medijski fenomen u vise aspekata. Obilje dnevne stampe se pojavilo u poslednje vreme. Ne znam da li je to na radost mojih kolega koji odradjuju tezge?! Da nije na radost mahom propalih studenata koji da bi se zadrzali u prestonici prelaze u novinare (citaj kvazi) ili marketing magove?! A, da nije na radost nasih tajkuna ciji glas ce jos dalje da se cuje?! Ili, konacno, na radost nasih sugradjanina koji u obilju dnevne stampe ne mogu da se odluce "kom carstvu da se opredele"?! 
Ima li prostora za kompetentnost? Naravno da ima! Sve dok su naslovi bombasticni ipak se okrece. O relevantnosti informacije i kvaliteta sadrzaja ima li smisla govoriti?
Samo da je sareno... makar bila i sarena laza! 


Komentari (25)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestorijanac nestorijanac 15:10 12.11.2007

fenomen koji nije fenomenalan

"Nasa draga srbijica je medijski fenomen u vise aspekata"
Nije to usamljen fenomen (pojava). Takav je ceo svet. Gde god da si.
mariopan mariopan 17:46 12.11.2007

Re: fenomen koji nije fenomenalan

Ma nije ...to je na radost svekolikog naroda koji nema na sta da se greje ove zime pa ce da lozi novine...samo za to su dobre ..probacemo i nesto drugo ali utvrdjeno je da su nejestive...))))
oort oort 13:21 13.11.2007

Re: fenomen koji nije fenomenalan

experimentalno dokazano: politika nabolje gori. danas... tako-tako. blic - potpuna katastrofa.
mariopan mariopan 18:39 13.11.2007

Re: fenomen koji nije fenomenalan

oort
experimentalno dokazano: politika nabolje gori. danas... tako-tako. blic - potpuna katastrofa.

OORT..Politikom se njabolje brisu prozori..dokazano))
oort oort 07:52 14.11.2007

Re: fenomen koji nije fenomenalan

jooooooooj jeste, u vojci se brisalo! )
dunjica dunjica 18:08 12.11.2007

Ozbiljno pitam, ne provociram

srbijica


Čini mi se da je postalo pomodno Srbiju nazivati ovim deminutivom. Meni zvuči cinično. Zašto se tako učestalo koristi i šta se time želi reći?
bronx bronx 19:26 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

valjda znaci da je mala?
mala;malecka! zar ne?
mozda kao 'malaa' pa vise voljena....
mariopan mariopan 20:53 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Dunjice , probala sam i ja da se nasalim ..ali nije smesno. SRBIJICA se koristi da bi se ponizila. Nema drugaciju upotrebu...nije tepanje.) E sad zasto se ponizava zemlja u kojoj se zivi..to treba pitati one koji je tako zovu. Da nam to kaze neko sa strane , rekli bismo da nas neko mrzi ali to rade nasi ovdasnji ..tj domaci, pa reci da oni mrze Srbiju bilo bi preterivanje. Zato sam se i ja zamislila i dosla do zakljucka da oni ne mrze Srbiju , stavise veoma je vole. Vole je cak i vise nego prosecan Srbin...jedino bi voleli da ovde zivi neki drugi narod. Neki civilizovaniji..bez proslosti..bilo kakve a pogotovu ovakve kakva je nasa.

To jeste cinicno , dobro si primetila.

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Ja koristim deminutiv za zemlju i zato sto je realno mala i zato sto je volim.
bronx bronx 21:53 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram


meni je naprimer cinicno sto gledate na to kao cinizam...
'vatate se za male reci-ce i mislite da ste spoznali nesto veliko....
ustvari ste uzrok i pocetak pogresnog gledanja na stvari (u ovom slucaju)
znate u realnosti to vam je sve kako KO gleda na stvari...zar ne?
mariopan mariopan 22:05 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

bronx

meni je naprimer cinicno sto gledate na to kao cinizam...
'vatate se za male reci-ce i mislite da ste spoznali nesto veliko....
ustvari ste uzrok i pocetak pogresnog gledanja na stvari (u ovom slucaju)
znate u realnosti to vam je sve kako KO gleda na stvari...zar ne?


I meni je zao ali rec Srbijca se koristi odavno i uvek u kontekstu podrugivanja..mozda ne pratite sve teme ? Pokusajte da citate komentare blogera pa cete tu rec veoma cesto naci bas u podrugljivom kontekstu...ali hajde ako vam je tako draze , neka ide na moju dusu
mariopan mariopan 22:11 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Ja koristim deminutiv za zemlju i zato sto je realno mala i zato sto je volim.


Eto, i ja je volim i ja joj nekad tepam , nebitno je kako cemo je zvati dok je volimoNisam pomislila na vas dok sam to pisala vec na redovnu upotrebu ovde na blogu, od strane nekih blogera.
dunjica dunjica 23:09 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Bronx, bojim se da ste previše "učitali" u moje pitanje, koje je bilo iz radoznalosti. Vjerovali ili ne.

Pokušala sam izgovoriti imena različitih zemalja u deminutivu, ne bih li tim okolnim putem došla do odgovora. Hrvatskica, Njemačkica, Amerikica, Rusijica, itd. Jedini zaključak do kojeg sam bila došla je bio da je teško izgovorivo i zvuči neprirodno (osim Rusijice, što me podsjeća na konstrukciju "majčica Rusija", koju znam iz literature). Zato sam pitala.

Imate pravo, ljepota je u očima koje gledaju. Kada imaju loš dan, neki se nadaju boljitku vrijeđajući druge.
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:51 12.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Hrvatskica, Njemačkica, Amerikica, Rusijica,

sao tomica i principica :)
omnispacer omnispacer 09:38 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Ja koristim deminutiv za zemlju i zato sto je realno mala i zato sto je volim.

Bravo Ana! I vi kritikujete dete kada gresi sto ne znaci da ga ne volite, zar ne?!
omnispacer omnispacer 09:42 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

mate pravo, ljepota je u očima koje gledaju. Kada imaju loš dan, neki se nadaju boljitku vrijeđajući druge.

Postovana Dunjice, iskreno, nemam razloga da se nadam boljitku vredjajuci druge. Da mi ovde nije dobro ja bih otisao. A, imam gde da odem, verujte mi. No, lepse mi je voleti Srbiju iz Srbije nego iz Nemacke ili bilo koje druge zemlje. Zato mislim da imam vise prava i da je kritikujem. Ona je na mojoj kozi mnogo vise nego na vasoj. Uvek sam se divio konzumentima na kasikicu koji se odusevljavaju ukusu. U vojsci je postojala izreka da dok vojnik ne pojede manjerku pasulja ne zna sta je vojska...
dunjica dunjica 11:00 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Omnispacer,
citirani komentar je bio upućen Bronx, a ne tebi, autoru teksta (što se i vidi na početku komentara). Smatrala sam da je njen komentar upućen meni insinuacija, ili uvreda - ako je tako lakše, i ovo što si citirao je bio moj odgovor istoj.

Ja sam u svom prvom komentaru navela da je pitanje o "Srbijici" ozbiljno i da mi nije namjera provocirati. Bila sam primjetila da se taj deminutiv koristi mnogo na ovom Blogu, kod različitih blogera, najčešće u ironičnom kontekstu. Meni se to učinilo ciničnim prema vlastitoj zemlji. Tvoj tekst sam samo iskoristila kao povod da pitam, da razumijem.

Sada sam opet dobila lekciju da pitati nije poželjno i da se i dobronamjerno pitanje ili komentar može upotrijebiti protiv autora, ako se nekom ćefne. I da se preferira donošenje zaključaka prije no što se pokuša razumjeti što je drugi/a rekao/la.

Hvala lijepo i ispričavam se na pometnji koju sam izazvala.
mariopan mariopan 12:23 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Eh , draga Dunjice , svako ko cita Vase komentare vec zna da Vi to niste pitali u tom losem kontekstu , i ja sam am odgovorila jer sam i ja primetila da se koristi u podrugljivom i cinicnom smislu. Eto , kome se ne svidja neka promeni NACIN da nam kaze da nesto u Srbiji nije dobro.

A ja bas i zelim da znam sta to nije dobro. Zato sto zivim ovde i zelim bolji zivot za sve u Srbiji. Zato sto volim Srbiju. Moze se kritikovati i normalno i bez vredjanja..ali nekome to izgleda ne ide najbolje od ruke .. Ne zelim ja da mene neko uljuljkuje pricama kako je sve dobro i sjajno u Srbiji kada ja sama vidim da ne valja..Citala sam i Vase komentare i veoma mi se dopadaju bez obzira sto i Vi kritikujete pojave i osobine koje su lose...bitan je nacin na koji se to radi. Meni se Vas nacin dopada. Nije obojen ni ostrascen vec pametan i dobronameran prema svakom. Zato se nemojte ljutiti na ove komentare , mozda je bas neko imao los dan?

A zasto kazem da neke ljude treba ipak opomenuti za nacin izrazavanja?

Moze li se kritikovati SPC bez da se Patrijarhu obuku cipkane gace? Meni to lici na egzorcizam i isterivanje djavola samo iz SPC? Iz nas? Mogu li pojedinci koji nesto lose urade iz SPC da budu kritikovani kao pojedinci bez da se uvredi svekoliko Pravoslavno stanovnistvo? Mislim da moze ali se to ne radi.

Moze li se neka losa osobina kritikovati bez generalizacije i vezivanja samo za Srbe kao narod? Moze ali se to ne radi. Eno tema " Licemerje u Srba " tamo je ta losa osobina nama nalepljena kao da imamo ekskluzivno pravo na nju. Mi je izmislili i patentirali.

Jedne nedelje nam isteruju djavola , podsmehuju se kako se krstimo ,druge nedelje nam isteruju fasizam pa kad procitate neke komentare blogera pomislite da smo mi najgori na planeti , neki se komentatori toliko zanesu da ne primete da njihovi komentari pre lice na ono sto toboze kritikuju. A opet neke nedelje nam skracuju i dele drzavu sve deleci pravdu kao da je kantar u njihovoj ruci pa znaju svacije grehe i sve po pravdi seckaju...i tada je zovu SRBIJICA ..aludirajuci na nasu skoru proslost i sve manju nam drzavu. Nemam nista protiv da bude i manja ali bolja i uredjenija za sve, pa ima nacina da se to kaze bez da se nekome oko izvadi.

Pa Dunjice ne ljutite se , znam i komentare Nestorijanca , nije on to izmislio i , u ovom slucaju , i on je tu rec upotrebio upravo u tom kontekstu da se podrugne onima koje je tako koriste. Vas radar za cinizam je dobro procenio. Pozdrav..Vi ste mi jedana od omiljenih blogerki )))
bronx bronx 14:21 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

a sto bi molicu lepo neko imao vise prava (da voli srbia) od nekog drugog. ja shvatam da PRAVA terba da budu jednaka za sve.zar ne ?
mariopan mariopan 15:52 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

bronx
a sto bi molicu lepo neko imao vise prava (da voli srbia) od nekog drugog. ja shvatam da PRAVA terba da budu jednaka za sve.zar ne ?


Bronx , u pravu ste , volite sto mozete vise , bilo sta ili bilo koga , sva prava imate ) Uvek je lepse voleti..pozdrav , ona kritika nije bila Vama upucena , vidim da se nismo dobro raqzumeli.
bronx bronx 16:40 13.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

Da mi ovde nije dobro ja bih otisao. A, imam gde da odem, verujte mi. No, lepse mi je voleti Srbiju iz Srbije nego iz Nemacke ili bilo koje druge zemlje. Zato mislim da imam vise prava i da je kritikujem. Ona je na mojoj kozi mnogo vise nego na vasoj. Uvek sam se divio konzumentima na kasikicu koji se odusevljavaju ukusu. U vojsci je postojala izreka da dok vojnik ne pojede manjerku pasulja ne zna sta je vojska..


njega sam pitala zbog toga sto je napiaso i ovo:) neznam jel'on tomisli ozbiljno?

Srbijica

Priznajem, povremeno u mom deminutivu ima i mrva ironije - onda kada neki rodoljubi preuvelicavaju znacaj Srbije na svetskom nivou.
Strongman Strongman 10:06 14.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

dunjica
srbijica


Čini mi se da je postalo pomodno Srbiju nazivati ovim deminutivom. Meni zvuči cinično. Zašto se tako učestalo koristi i šta se time želi reći?



A kako si ti dobila deminutivni nadimak? ... Ja da pitam :)
dunjica dunjica 18:24 14.11.2007

Re: Ozbiljno pitam, ne provociram

po kcerki. ostalo pise u mom profilu.

A odakle tebi tvoj hiperbolicni nadimak?
mariopan mariopan 18:42 14.11.2007

Re: Srbijica

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Priznajem, povremeno u mom deminutivu ima i mrva ironije - onda kada neki rodoljubi preuvelicavaju znacaj Srbije na svetskom nivou.


Ma ko bi to radio? Taj nije normalan. Pa Srbija je nula na svetskom nivou to nam jasno porucuju iz celog sveta pa i iz Srbije. Nismo mi tako gluvi da te poruke ne cujemo. Evo vam primera koliko hocete , odlucuju o Kosovu a nas nista ni ne pitaju.. sta cete vise? I jos kazu da je to za nase dobro. Dakle zakljucili su da Srbiju nastanjuju samo maloletni i dementni pa ce nam postaviti staratelja..odavde se vec otimaju za tu funkciju. Kriterijum je " KO bolje opljune " i ima kandidata , upravo se nadmecu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana