Život

Piškiti ili ne piškiti

dirtyharry RSS / 25.11.2009. u 20:57

Daaaaaaaa, naziv bloga je banalan i nije u pitanju metafora, preneseno značenje, aludiranje ni na šta nego u pravom smislu jedna od osnovnih čovekovih fizioloških potreba. Ono što me je navelo da pišem nešto ovako je nerazumevanje opšte pojave da muškarci ne mogu da se uzdrže od vršenja dotične nužde na javnom mestu. Trčim na voz sa posla i vidim jednog crnpurastog "Nemca" u mračnom ćošku kako se olakšava. Železnička stanica je na manje od pet minuta hoda, da li je moguće da čovek toliko ne može da se se suzdrži nego prosto mora da uleti u neki mračni deo ulice i da obavi dotičnu radnju.
Nisam doktor ali za ovo mislim da i ne treba da tražim mišljenje nekog stručnog lica. Možda i treba ali to bi onda pre bio psihijatar nego lekar, jer ovo je kontrolisana radnja na više sati, bar kod mene. To je baš ono što možete i da vidite prilično često pored auto puta. Čovek je stao i krenuo da se olakšava naočigled svih iz oba pravca. Ako neka zemlja ima više benzinskih pumpi od Srbije po glavi stanovnika ja glavu dajem. Na autoputu pogotovu. Mislim da nema deonice duže od pedeset kilometara bez nekog parkinga i naravno javnog WC-a. Ako čovek ide sto kilometara na sat autoputem što je neki minimum, zašto ne može da sačeka pola sata do sledeće benzinske pumpe, kafane, parkinga nego mora da stane tu odmah gde se setio da mu se ide u WC i da obavlja to tu na licu mesta. U čemu je problem ? Možda doduše kod nekih to nije kontrolisana radnja pa moraju istog momenta da stanu i obave šta moraju. Pa kad vidim tako nekog kada dolazim u dragu nam Srbiju pomislim:"Da Bog da ti vetar dunuo iz suprotnog pravca." Da, da, sve je sranje sem pišanja a pišanje je sranje kad pišaš uz vetar. Malu decu izuzimam iz ove priče jer se to njih ne tiče bar dok ne odrastu, zato su deca.
Amsterdam+D130.JPGU Amsterdamu na par najprometnijih trgova (Damovom trgu recimo) postoji javni WC, mada bih ja to pre nazvao polujavni i slika ovde to pokazuje na šta liči. Ne znam da li bi imalo efekta postaviti to na javnim mestima kod nas, ili možda pored autoputa. Mada je meni i to glupo, sedim u kafiću i pijem piće i pored dotičnog polujavnog WC-a prolazi četvoročlana porodica i onda muž predaje decu ženi u fazonu evo ti deca odoh ja tu za čas. Sad ću da dođem. Onda tata piški naočigled cele porodice koja čeka svog alfa mužjaka da zadovolji svoje osnovne fiziološke potrebe pa da nastave dalje. Ne znam ali ja bar još uvek nisam toliko liberalan. Možda sam previše konzervativan, ali recimo zamislite nešto tako u Knez Mihajlovoj, ili na Trgu republike u Beogradu ili recimo u Nišu u Pobedinoj ulici. Ne znam koliko bi onda to muškarcima bilo interesantno da koriste naočigled svih u pravom smislu reči. Mada ko zna, možda bi to značilo nešto tipa evo i ja imam "alat" i idem sad da piškim tamo gde piške samo muškarci i oni veliki. Meni je ovo sada disrikiminacija ženskog pola. Zašto neko pametan nije izmislio nešto ovako i za njih pa da budemo ravnopravni. Ne znam na šta bi to trebalo da izgleda, jer nisam pametan uopšte. Ipak mislim da su Holanđani mnogo liberalniji nego mi pa su eto tako na ovaj način to javno olakšavanje i ozvaničili.
Zašto devojke i žene ne rade ovo i nemaju potrebu za tako nečim? Nije mi jasno. Možda zato što treba da se razgolite više nego muškarci ili one to možda rade mnogo suptilnije od muškaraca a da ja to nisam ni primetio. Mada kako god, nikada nisam video nečiju guzu u mraku. Možda će neka od dama da me udostoji i edukuje iznevši svoje "iskustvo" i viđenje dotične problematike ili će je možda preskočiti kao previše banalnu. Možda i ženski pol ovo sve uporno radi a mi muškarci smo slepi i ne vidimo ništa. Ovo je ono kao u sledećem vicu.
Zašto slon ima oči boje trešnje ?
Da bi se dobro kamuflirao na drvetu trešnje, logično zar ne.
Onog ko kaže da je ovo glupo pitaću da li je nekada video slona na drvetu trešnje.
Pošto verovatno nije, znači da se slonovi sa ovom karakteristikom vrlo dobro kamufliraju.
Pre neku godinu u Beču na dočeku nove godine na ulici na Stefanovom trgu (Schtefansplatz-u) je bilo mali milion ljudi. Izgleda da one silne flaše piće nisu mogli da "istoče" kući kada dođu nego su rešili (velika većina) da počasti samog Stefana tu na licu mesta nedovoljno prerađenim i svarenim šampanjcem. Nisam mogao da verujem, onako nije ni kod nas u Srbiji. Svi nepoštovaoci dotičnog Stefana su bili muškarci.
Jesam elektronac ali svejedno poznajem dovoljno dobro mušku i ženski anatomiju i koliko se sećam nema nekih bitnih razlika u sistemu za "odvodnjavanje". Žene nemaju dve bešike, ili možda imaju ali kriju.
Tema jeste banalna ali mene iritira. Ne znam kako je po ostalim delovima sveta i da li se možda u svemu ovome krije neko drugo značenje koje ja ne razumem. Očigledno kada su ti drugi ovo učili u školi da sam ja odsustvovao pa mi i dan danas ovakva akcija nije primamljiva.
Što je još gore ne volim ni muške pisoare onako poređane u beskrajan red jedan pored drugog i kada mogu da idem, idem u kabinu. Zašto ? Ne znam, osećam se opuštenije a i imao sam par situacija kada je pored mene stao neki drugi alfa mužjak pa je onda onako napadno krenuo da bulji da li je njegov alfa veći od mog alfa ili šta god. Ne znam razlog, mada sam možda treba tada odmah da pitam jer bi mi možda danas neke stvari bile jasnije i ovo ne bih pisao sada. Nemam nikakve komplekse, nemam šta da krijem ali ako nešto imam ne moram to ni da pokazujem. Da li je to možda razlog da se pokaže svetu kako se to radi i nešto tipa :"Vidite šta ja imam i ne šta samo imam nego koliko u daljinu mogu da teram !"
Moj brat je imao jednu izreku za vreme studija kada bi ga neko baš iznervirao umeo je ponekad da kaže :"Ma nemam bre šta sa tobom da pričam. Ja sam takve zapišavao po Beogradu!" Možda je trebalo i njega da pitam da mi objasni što šta pre nego što sam počeo da pišem ovaj blog uopšte. Sada ne znam što baš po Beogradu, možda zato što ima najviše stanovnika pa se tu teže dolazi do izražaja jer svi piške jedni na druge. Naravno dragi Beograđani bez uvrede ovo je adresirano samo na one probrane što uneređuju sve ulaze zgrada, podzemne prolaze, ćoškove i sve ono osim javnog WC-a i to ne samo po Beogradu nego svuda.
Možda je uvođenje javne kazne za nešto ovako prigodno. Možda nekadašnjih dvadeset i pet po turu glogovim štapom (da ne kažem motkom) pa kada nekom prsne guza kao cerova kora možda se i drugi opamete. Da ne idem u krajnost ali me ova pojava kod muškog sveta užasno nervira.
Oni koji su bili nekad u Beču, Salzburgu recimo ili bilo kom drugom gradu gde je vožnja fijakerom jedna od atrakcija, mogli su da vide kako neki konji na repovima imaju zakačenu kesu u slučaju da obave veliku nuždu ne bi morao niko da čisti za njima nego se samo dotična kesa baci. Ja sam došao na ideju da se one plastične "guske" isto tako prikače ovim "odabranim" pišonjama pa da imaju gde da se srede da niko ne mora da skreće pogled, da se smeje, da zazire ...

 Deo na Youtube linku ispod koji se tiče teme bloga je 6:00-7:20s.

Možda grešim al' ja sam takvog dojma.



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 21:42 25.11.2009

hauevr

bolje da ima tih klonja, pa makar i takvih kao u Holandiji,nego da ih - kao što je ovde uglavnom slučaj - nema.
Pri tom : sećam se da je isto tako neki zapadni inovator eksperimentisao oko okolnosti da muškinje, kada i potrefe da uđu u klonju, vole nekako da "šaraju".
U svrhu tog eksperimenta (a da baba serama smanji malo tužni pos'o) smislio je štos da se unutar klonje, na najvidljivijem mestu, nacrta diskretna šara, u ovdašnjem žargonu - "reljef" - sa osnovanom pretpostavkom da će to biti glavna meta svačijeg pravedničkog mlaza.
I, za divno čudo, bio je u pravu : muški su iskopali od negde svoju dobro prikrivenu ideju o redu und čistoći i svojski (sizifovski, naravno) krenuli da "peglaju" onu šaru.
Sjajan izum.
dirtyharry dirtyharry 21:50 25.11.2009

Re: hauevr

I, za divno čudo, bio je u pravu : muški su iskopali od negde svoju dobro prikrivenu ideju o redu und čistoći i svojski (sizifovski, naravno) krenuli da "peglaju" onu šaru.
Sjajan izum.


Da ima par viceva na na sličnu temu. Nije mi samo jasna muška psihologija za sve to. Da li treba da potraži čovek neki stručni rad na opet kažem banalnu temu. Zašto manje ili više mora da se obeleži svaka bandera (malo preterujem ali tako je). Životinje označavaju svoju terotoriju. Šta mi (muškarci) označavamo time ?
Unfuckable Unfuckable 21:54 25.11.2009

Re: hauevr

Nije mi samo jasna muška psihologija za sve to

ja osnovano sumnjam da je to u stvari praiskonska muška potreba za sređivanjem s....a, svojevrsni podsvesni balans permanentnom (svesnom) pravljenju s....a
bookbinder bookbinder 01:08 26.11.2009

Re: hauevr

Nije mi samo jasna muška psihologija za sve to. Da li treba da potraži čovek neki stručni rad na opet kažem banalnu temu.


Secam se da je pre par meseci nsarski u nekom komentaru (kod sebe na blogu ili nekog drugog, ne secam se) pomenuo upravo ovo. Cini mi se da je tom prilikom napisao da se zaista radi o patentu nekog psihologa ili marketinskog radnika koji je baziran upravo na psiholoskim istrazivanjima. Ili sam mozda ovo izmislio i u pitanju je zaista tek banalna ideja. Koja ipak funkcionise...

Da li se neko seca tog komentara nsarskog?
margos margos 01:26 26.11.2009

Re: hauevr

dirtyharry dirtyharry 05:57 26.11.2009

Re: hauevr

Evo tog bloga...

Hvala
milisav68 milisav68 15:27 26.11.2009

Re: hauevr

dirtyharry
I, za divno čudo, bio je u pravu : muški su iskopali od negde svoju dobro prikrivenu ideju o redu und čistoći i svojski (sizifovski, naravno) krenuli da "peglaju" onu šaru.
Sjajan izum.


Da ima par viceva na na sličnu temu. Nije mi samo jasna muška psihologija za sve to. Da li treba da potraži čovek neki stručni rad na opet kažem banalnu temu. Zašto manje ili više mora da se obeleži svaka bandera (malo preterujem ali tako je). Životinje označavaju svoju terotoriju. Šta mi (muškarci) označavamo time ?

dirtyharry dirtyharry 15:42 26.11.2009

Re: hauevr

odlično, iako izgleda smešno iza se krije velika psihologija i analiza muške psihe ...
dirtyharry dirtyharry 21:42 25.11.2009

Za Engleze.

Izvinjavam se malobrojnoj vernoj "engleskoj" publici. Pravim malu pauzu od Engleske, nisam zadovoljan kako je ispao sledeći nastavak pa se malo odmaram od Engleske.
U međuvremenu čekam neke pametnije od mene da kažu nešto ...
nanany_27 nanany_27 21:44 25.11.2009

...

puuuuuu.....

da se zapljunem...numero uno...

begam na cituckanje....
cim zavrsim sa toaletom...
Unfuckable Unfuckable 21:46 25.11.2009

Re: ...

da se zapljunem...numero uno...

stativa
nanany_27 nanany_27 21:52 25.11.2009

Re: ...

vidim i ja...

e jes' sam se ispalila...
dirtyharry dirtyharry 21:54 25.11.2009

Re: ...

e jes' sam se ispalila...

Ma nisi bre, dobrodošla Pusti ti Unfacka on je ovde na blogu inventar već odavno ...
nanany_27 nanany_27 21:57 25.11.2009

Re: ...

vidim... vidim..

fala na dobrodoslici...

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:05 25.11.2009

wc

jel bi mogo da piskis ovde

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:06 25.11.2009

Re: wc

a ovako izlgeda iznutra

dirtyharry dirtyharry 22:08 25.11.2009

Re: wc

ha, ha, video sam to ranije i mislim da ne bih, u stvari znam da ne bih.

Ima jedna slika gde jedna muškarac piški lepo pored onog poljskog WC-a ali nigde ne mogu da je nađem. Neko mi je bio reko još pa ako je to slikano u Srbiji ne bi me čudilo da je taj WC zaključan.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:10 25.11.2009

Re: wc

ja sam ove fotke dobila na mail od nemam pojma koliko razlicitih ljudi. kazu da je taj WC u Hjustonu, al nesto nisam sigurna da je istina.
evo jos jedan

dirtyharry dirtyharry 22:15 25.11.2009

Re: wc

kazu da je taj WC u Hjustonu

Ovi muškarci o kojima sam pisao ne znam da li bi se snašli tu, mada pretpostavljam da bi. Otvoren prostor, ljudi okolo gledaju, izgleda da nekima smetaju voajeri a nekima su potrebni.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:18 25.11.2009

Re: wc

ma ljudi spolja ne mogu da vide nista unutra, znas ko ono one way windows
dirtyharry dirtyharry 22:20 25.11.2009

Re: wc

ma ljudi spolja ne mogu da vide nista unutra, znas ko ono one way windows

Znam, dovoljno je što ja mogu da vidim milion njih oko mene mada je to za one koje sam pominjao baš preko potrebno ...
margos margos 23:02 25.11.2009

Re: wc

Znam, dovoljno je što ja mogu da vidim milion njih oko mene mada je to za one koje sam pominjao baš preko potrebno ...

Ma čoveče, kad osetiš pritisak bešike na mali mozak - onda to što ti njih vidiš - nema nikakav uticaj na kvalitet vršenja radnje.

Pamtim jedan, možda i najgori, bol u svom životu - a to je kad sam se nalila vodom i sokom radi nekog ultrazvučnog pregleda. Kad su mi već suze krenule od pritiska u bešici, a doktor prelazio onom sondom preko hladnog gela i mog stomaka - iritirajući još više - u magnovenju sam zamišljala toalet i čula ga kako me moli da ustanem, obučem se i pređem preko puta u drugu zgradu (udaljenju nekih 400-500 metara) ne bi li na drugom, boljem aparatu, pogledao bolje. Na moj jauk da neću izdržati - on mi reče 'pa ako baš morate, piškite malo'. Odlučim ja da izdržim, ipak je to važno snimanje, no, dok sam došla do sale - na stolu već leži jedna pacijentkinja i kažu mi da pričekam... E tu mi već suze liju rešim da pokušam to 'malo'. Mila majko, nikad ništa bolnije i neprijatnije nisam osetila od tog bola kad sam pokušala (i uspela) da iskontrolišem.

Kažeš banalna tema? Ni najmanje. Tema je važna, opšta i svakodnevna - banalna može biti samo obrada teme.:)
ecce-florian ecce-florian 23:06 25.11.2009

Re: wc

njanja_de.manccini
ma ljudi spolja ne mogu da vide nista unutra, znas ko ono one way windows

ma razumem poptpuno
samo se iznutra vidi
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:30 25.11.2009

Re: wc

idi bre cvetko sad se upišaH!
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:43 25.11.2009

Re: wc

Ovo mi je od spolja super, al' iznutra problematično...ko da šiškiš u izlogu...
dirtyharry dirtyharry 23:46 25.11.2009

Re: wc

margos

Kažeš banalna tema? Ni najmanje. Tema je važna, opšta i svakodnevna - banalna može biti samo obrada teme.:)


, ne znam kako ti je bilo ali moja devojka je bila u identi;noj situaciji i htela je da se upiški tamo onom doktoru kada je nanosio taj gel. Ipak ajde da kažem to je ekstremna situacija. Meni nije jasno šta muškarce tera da to rade na svakom ćošku.
margos margos 00:31 26.11.2009

Re: wc

Meni nije jasno šta muškarce tera da to rade na svakom ćošku.

Pazi - ima nas skoro sedam milijardi na Zemljici - 3 i po milijarde, odokativno, onih što to rade stojećki. Svaki po jednom da ima vanrednu situaciju - eto zapišavanja na veliko :)


Sad će Lala kao kod statistike sa koliko je ko žena spavao u proseku - pa konstatovao da se neko na*ebo na njegov račun, da skonta i da se neko i našor'o...
dirtyharry dirtyharry 05:59 26.11.2009

Re: wc

Ovo mi je od spolja super, al' iznutra problematično...ko da šiškiš u izlogu...

Aha i meni, zato mislim da bih i imao problem da tu obavim šta treba
Kazezoze Kazezoze 18:08 26.11.2009

Re: wc

Meni nije jasno šta muškarce tera da to rade na svakom ćošku.

markira teren, nesvesno... :)))
inache, ti vanjski pisoari u amsterdamu su napravljeni pre nekoliko godina i to bash iz razloga shto se zapishavao bukvalno svaki coshak. sada se placa kazna za pishanje van tih pisoara.
mashha mashha 23:05 25.11.2009

Da nisi možda

gledao novu epizodu South Park-a? (bave se fenomenom olakšavanja u bazenu... između ostalog)
A što se nas žena tiče, ma nama ionako toalet služi samo da popravimo šminku unutra, taman posla da imamo fiziološke potrebe
dirtyharry dirtyharry 23:47 25.11.2009

Re: Da nisi možda

gledao novu epizodu South Park-a? (bave se fenomenom olakšavanja u bazenu... između ostalog)

ne, ne gledam TV skoro uopšte. Nema se vremena
mashha mashha 00:21 26.11.2009

Re: Da nisi možda

Ma SP preuzimam sa neta jer i sama retko kad gledam TV, uglavnom, poenta im je bila "svi to rade pa što ne bih i ja- nikome neće da smeta".

PS. Ne izbija mi iz glave tvoj naslov al' na engleskom- To pee or not to pee...
dirtyharry dirtyharry 09:22 26.11.2009

Re: Da nisi možda

mashha
PS. Ne izbija mi iz glave tvoj naslov al' na engleskom- To pee or not to pee...

, pa imao sam veliku dilemu kako da krstim blog.
miloradkakmar miloradkakmar 23:11 25.11.2009

Piškiti,

ali kod kuće.
A,. higijena, moj dirtyharry ? Peru li oni ruke posle olakšanja ?

dirtyharry dirtyharry 23:49 25.11.2009

Re: Piškiti,

miloradkakmar
ali kod kuće.
A,. higijena, moj dirtyharry ? Peru li oni ruke posle olakšanja ?

Pa i to očigledno kako ko. Ne znam oni koji se olakšaju tako "u prolazu" negde da li peru ruke i još gore da li možda svrate na neku pljeskavicu ili neku drugu brzu hranu negde usput.
Unfuckable Unfuckable 06:46 26.11.2009

Re: Piškiti,

Peru li oni ruke posle olakšanja ?

a pre ?
dirtyharry dirtyharry 09:00 26.11.2009

Re: Piškiti,

a pre ?


Pa meni je padalo napamet da možda peru ruke tokom akcije , pa tako ubiju dve muve jednim udarcem.
Unfuckable Unfuckable 09:04 26.11.2009

Re: Piškiti,

samo se ti zezaj ali urea iz mokraće je odlična stvar za svaku vrstu otvorenih povreda na terenu.
(pod uslovom da nema preterano izraženih spolnih bolesti, naravno)
dirtyharry dirtyharry 11:01 26.11.2009

Re: Piškiti,

Unfuckable
samo se ti zezaj ali urea iz mokraće je odlična stvar za svaku vrstu otvorenih povreda na terenu.

Ne zezam bre, činjenica je to znam i sam sam kao dete sa sela uvek bio u ranama i krvav od nečega. Tako da sam to naučio od malena. Samo nisam voleo kada je povreda treba da bude dezinfikovana a meni se ne piški tada pa mora neko drugi iz trenutnog društva to da uradi .... Šta da radim, nastran od malih nogu
libkonz libkonz 23:13 25.11.2009

odgovor

Zašto devojke i žene ne rade ovo i nemaju potrebu za tako nečim? Nije mi jasno.

zato što nemaju probleme sa prostatom.
dirtyharry dirtyharry 23:51 25.11.2009

Re: odgovor

libkonz
zato što nemaju probleme sa prostatom.

Pa i ovo si u pravu ali ti što piške unaokolo su uglavnom mlađe generacije. A one još nisu dogurale do tog stadijuma.
libkonz libkonz 08:25 26.11.2009

Re: odgovor

Pa i ovo si u pravu ali ti što piške unaokolo su uglavnom mlađe generacije.

onda mora da je zbog piva
dirtyharry dirtyharry 09:13 26.11.2009

Re: odgovor

onda mora da je zbog piva

pa definitivno ima nešto, sećam se koncerta Bijelog Dugmeta pre nešto godina na hipodromu i tamo u pozadini je bila velika cisterna, sa pijaćom vodom. Moja devojka i ja idemo u tom pravcu da pijemo a pored u toj tolikoj gužvi par "omladinaca" overavaju tu istu cisternu na sebi svojstven način. Moja devojka mi reče kad je videla, da nešto nije žedna više.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 23:37 25.11.2009

e

sad sam se setila kad smo bili u Skoplje a sin bio 3 godine i odemo mi na neki ručak u jednoj kafani (Idadija) i oće mali da piški. kad odemo u wc ono čučavac. jao kad je vrisnuo ja neću ovde da piškim neko je skroz spljoštio wc šolju! ili u originalu: somebody smashed the toilet! ja objašnjavam da nema drugi wc sa ispravnom wc šoljom, al džaba nije hteo da piški i gotovo. stvarno je bilo mnogo smešno, dete prvi put videlo čučavac.
dirtyharry dirtyharry 23:52 25.11.2009

Re: e

somebody smashed the toilet!

Deca su čudo ...
Alava Alava 00:22 26.11.2009

Re: e moja njanjo

ja uopšte ne kapiram zašto u javnim toaletima ovde u Srbiji samo čučavci i postoje? Zašto se ne ugrađuju obične wc šolje? Taj čučavac je toliko nehigijenski, kotlić, odn. sistem za ispiranje se uvek pokvari u kratkom roku, pa imaš ili varijantu da ne ispere ništa ili varijantu da ti pokvasi noge do kolena. A da ne pričam koliki problem imaju žene sa upotrebom istih.
Stvarno mi nije jasno, naročito što se ni cene čučavaca i običnih šolja gotovo i ne razlikuju.
bookbinder bookbinder 01:17 26.11.2009

Re: e moja njanjo

ja uopšte ne kapiram zašto u javnim toaletima ovde u Srbiji samo čučavci i postoje?


Ja mislim da je razlog upravo higijenski - nema nikakvog kontakta sa daskom, u slucaju solje. E sad, to sto je kod nas u velikom broju slucajeva sve razdrndano i generalno lose odrzavano, to je druga prica...

Barem sam tako cuo, da je ovo razlog. I ja sam se svojevremeno pitao sto nas smaraju s tim cucavcima...
Unfuckable Unfuckable 06:49 26.11.2009

Re: e moja njanjo

s obzirom na zavidan broj čučavaca koji, u okviru osnovne namene omogućavaju i vežbanje tehnike u svim vremenskim uslovima i sezonama, Srbija bi morala da ima bar nekoliko šampiona u skijaškim skokovima
dirtyharry dirtyharry 09:18 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Unfuckable
s obzirom na zavidan broj čučavaca koji, u okviru osnovne namene omogućavaju i vežbanje tehnike u svim vremenskim uslovima i sezonama, Srbija bi morala da ima bar nekoliko šampiona u skijaškim skokovima



Alava
pa imaš ili varijantu da ne ispere ništa ili varijantu da ti pokvasi noge do kolena.

Slažem se sa tobom. Ja mrzim čučavce baš zbog tog puštanja vode i puštam vodu "na daljinski", odnosno noge i dupe kod izlaznih vrata a samo sa dva prsta vučem kanap.

bookbinder
Ja mislim da je razlog upravo higijenski - nema nikakvog kontakta sa daskom, u slucaju solje. E sad, to sto je kod nas u velikom broju slucajeva sve razdrndano i generalno lose odrzavano, to je druga prica...


Naravno da je razlog higijenski, ali recimo i u Sony-ju sa 1500 ljudi nema čučavaca, to je rešeno na drugi način.
topcat topcat 09:40 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Šta ste se uskomešali s tim čučavcima?
Eno ih u Italiji na svakom ćošku...

Zapravo i jesu higijenskiji, samo što smo mi malo zaboravili "prirodne položaje" za neke stvari.
Neodržavanje je naravno nešto drugo.
dirtyharry dirtyharry 09:51 26.11.2009

Re: e moja njanjo

topcat
Šta ste se uskomešali s tim čučavcima?
Eno ih u Italiji na svakom ćošku...


Jedva čekam da proverim, idem za desetak dana u Rim pa ću da proverim sve katakombe Koloseuma kako su opremljene

topcat
Zapravo i jesu higijenskiji, samo što smo mi malo zaboravili "prirodne položaje" za neke stvari.

Jeste, postali smo razmaženi, mada za naše muške akcije na brzaka nisu potrebni. Par puta me je ujutru u stanu probudio vrisak koje devojke iz kupatila jer je zalepila guzu na šolju direktno jer sam ja nemaran zaboravio uveče da spustim dasku
Šta da se radi, dešava se i najboljima.
Unfuckable Unfuckable 09:56 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Zapravo i jesu higijenskiji, samo što smo mi malo zaboravili "prirodne položaje" za neke stvari

u to ime predlažem da dele po par opanaka za jednokratnu upotrebu na ulazu u iste
topcat topcat 10:02 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Unfuckable

u to ime predlažem da dele po par opanaka za jednokratnu upotrebu na ulazu u iste


Ja predlažem ribarske čizme za svaki slučaj. ; )
dirtyharry dirtyharry 10:03 26.11.2009

Re: e moja njanjo

u to ime predlažem da dele po par opanaka za jednokratnu upotrebu na ulazu u iste

Slažem se u potpunosti. Viđao sam poruke na ulazima u WC tipa "Ne pišaj po podu bušne mi cipele."
topcat topcat 10:08 26.11.2009

Re: e moja njanjo

dirtyharry
u to ime predlažem da dele po par opanaka za jednokratnu upotrebu na ulazu u iste
Slažem se u potpunosti. Viđao sam poruke na ulazima u WC tipa "Ne pišaj po podu bušne mi cipele."


Zapravo, još nekako mogu razumjeti da je netko "promašio čučavac" i izbacio malo...sa strane...
Ali nikako ne mogu razumjeti promašenu školjku.
Isto kao što nikad neću shvatiti zašto je muški WC često čišći od ženskog.
Unfuckable Unfuckable 10:22 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Isto kao što nikad neću shvatiti zašto je muški WC često čišći od ženskog.

zato što ženski koriste i muškarci i žene, a muški samo muškarci.
A ono za opanke niste ukapirali, ali nema veze
topcat topcat 10:33 26.11.2009

Re: e moja njanjo

]zato što ženski koriste i muškarci i žene, a muški samo muškarci.


Hm. Ja znam za obrnuto & sama ponekad odem u muški: manji je red, a još mi kao namiguju, pa ponekad ni ne čekam. ; ))))

dirtyharry dirtyharry 11:04 26.11.2009

Re: e moja njanjo

topcat
a još mi kao namiguju, pa ponekad ni ne čekam. ; ))))

I meni ovde baba sere namiguju ali uvek posle namigivanja kažu Ein euro bitte !
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:22 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Hm. Ja znam za obrnuto & sama ponekad odem u muški:

jao ja sam jednom isto u Skoplju u Irish Pub-u otišla u muški wc jer sam promašia, jbg. odem ja sva pod pivom i čekam red a oni oko mene svi na engleskom se cerekaju nešto. kad rešim da obratim pažnju ukapirm da sam ja tema i onda im kažem sorry guys I am one of you i uvatim se za znate već šta - izmedju nogu. jao sve bih dala da sam tad imala kameru i ovekovečila njihove face.
dirtyharry dirtyharry 14:27 26.11.2009

Re: e moja njanjo

sorry guys I am one of you i uvatim se za znate već šta - izmedju nogu.

E sve si luda njanjo, hahaha, svaka čast za dosetku u momentu ....
milisav68 milisav68 15:23 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Unfuckable
s obzirom na zavidan broj čučavaca koji, u okviru osnovne namene omogućavaju i vežbanje tehnike u svim vremenskim uslovima i sezonama, Srbija bi morala da ima bar nekoliko šampiona u skijaškim skokovima

milisav68 milisav68 15:48 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Unfuckable
Isto kao što nikad neću shvatiti zašto je muški WC često čišći od ženskog.

zato što ženski koriste i muškarci i žene, a muški samo muškarci.
A ono za opanke niste ukapirali, ali nema veze

Zaboravili se koreni ....da ima čovek zašta da se privati dok mu se pogled gubi u daljini.......
dirtyharry dirtyharry 15:59 26.11.2009

Re: e moja njanjo

milisav68
Zaboravili se koreni ....da ima čovek zašta da se privati dok mu se pogled gubi u daljini.......

Hvala milisav68 na objašnjenju, ja sam se setio pošteno, ali kasno. Pričamo o piškenju a tu kljunovi ne dolaze do izražaja kod muške populacije
Alava Alava 18:48 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Ja mislim da je razlog upravo higijenski - nema nikakvog kontakta sa daskom, u slucaju solje. E sad, to sto je kod nas u velikom broju slucajeva sve razdrndano i generalno lose odrzavano, to je druga prica...

Za šolju postoji papir koji se stavi na dasku, pa i to bude higijenski. Ni to nije skupo, tako da i dalje ne kapiram



Zapravo i jesu higijenskiji, samo što smo mi malo zaboravili "prirodne položaje" za neke stvari.

Topcat, meni su ti položaji sve samo ne prirodni.
dirtyharry dirtyharry 18:53 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Alava
Za šolju postoji papir koji se stavi na dasku, pa i to bude higijenski. Ni to nije skupo, tako da i dalje ne kapiram

Naravno, postoje i WC šolje na trulom zapadu čija se daska rotira i na taj način prolazi kroz jedan deo koji je briše i čisti sa sredstvom za dezinfekciju. Jedna moja drugarica je vrištala koliko se uplašila kada je lepo obložila dasku papirom i sela i nekako aktivirala dotični mehanizam koji je počeo da se okreće zajedno sa njom na dasci.
Alava Alava 19:02 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Naravno, postoje i WC šolje na trulom zapadu čija se daska rotira i na taj način prolazi kroz jedan deo koji je briše i čisti sa sredstvom za dezinfekciju. Jedna moja drugarica je vrištala koliko se uplašila kada je lepo obložila dasku papirom i sela i nekako aktivirala dotični mehanizam koji je počeo da se okreće zajedno sa njom na dasci.

Ma dobro ti sad ode na truli zapad, ja pričam o papiru koji je jeftin i u Srbiji, pa mi baš zato nije jasno zašto se toliko forsiraju čučavci.
dirtyharry dirtyharry 19:09 26.11.2009

Re: e moja njanjo

Ma dobro ti sad ode na truli zapad, ja pričam o papiru koji je jeftin i u Srbiji, pa mi baš zato nije jasno zašto se toliko forsiraju čučavci.

Naravno, ali da bi taj papir imala gde da staviš moraš da demoliraš one hiljade čučavaca po otadžbini, tako da to može da se primeni samo na retkim mestima
topcat topcat 04:15 27.11.2009

Re: e moja njanjo

Alava

Topcat, meni su ti položaji sve samo ne prirodni.


Pa ok...samo ne znam kako si piškila iza grma kad su žurke bile "daleko od wc-a".
Mi smo uglavnom imali takve, pa nas je nevolja istrenirala.
Dodatni trening je robinzonstvo slično onome opisanom na blogu Ostrvo.
Što učiniti kad si 10 dana na jedrilici bez zahoda, pa je "kalaj se u more" jedino rješenje (ili čekaj večer da se iskrcaš na neku divlju, nepoznatu obalu). Dakle, ne trebaju opanci za ravnotežu - savladano je to, odavno. (Gumenjaci su pogodniji iz više razloga). Malo je šokantno - svi smo navikli na časopise i prašak...danas i laptop, ali ima i ona stara Sila Boga ne pita, kad shvatiš da sve to i nije tako strašno.
Postoje situacije gdje ću radije čučnuti nego oblagati dasku papirom, a najčešće ću doduše trpiti...što je na kraju najnezdravije rješenje.
dirtyharry dirtyharry 08:01 27.11.2009

Re: e moja njanjo

Slažem se sada sa topcat. Mislim da smo mi danas previše razmaženi, naravno kada si u prirodi onda nemaš gde šta da tražiš nego morađ da nađeš neko zgodno mesto. Inače ovo sad nedavno video u radnji na rasprodaji:



Smejao sam se ko blesav. Interesuje me gde se ono nosi. Možda baš kada se ide u prirodu ili sam možda ja to trebao da instaliram u kolima kada krenem kući u Srbiju da mi devojka ne traži da stajem na svakoj benzinskoj pumpi
myredneckself myredneckself 10:10 27.11.2009

Re: e moja njanjo

Ja mislim da je razlog upravo higijenski - nema nikakvog kontakta sa daskom, u slucaju solje. E sad, to sto je kod nas u velikom broju slucajeva sve razdrndano i generalno lose odrzavano, to je druga prica...

može biti, grozim se kontakta sa "tuđom" daskom, što ne znači da sam za čučavce. kontakt se može izbeći i sa ovim redovnim toaletom
uvek se zgrozim kad u američkim filmovima vidim ono povraćanje, iz bilo kog razloga, kad se oberučke grli toalet sa zagnjurenom glavom u isti, čak i u toaletu na javnom mestu
kolikogod da su, kao "čisti", ova scena je skroz degutantna, čak i u sopstvenom toaletu
dirtyharry dirtyharry 10:20 27.11.2009

Re: e moja njanjo

myredneckself
može biti, grozim se kontakta sa "tuđom" daskom, što ne znači da sam za čučavce.

Sa ovim se potpuno slažem. Uvek se tada setim jednog crtaća (možda je opet scena degutantna) kada zbog nehigijene dotičnom liku izraste nešto ovako na guzi.
myredneckself myredneckself 10:38 27.11.2009

Re: e moja njanjo

dirtyharry
myredneckself
može biti, grozim se kontakta sa "tuđom" daskom, što ne znači da sam za čučavce.

Sa ovim se potpuno slažem. Uvek se tada setim jednog crtaća (možda je opet scena degutantna) kada zbog nehigijene dotičnom liku izraste nešto ovako na guzi.


hm, lepa pegava crvena, obično nisu jestive, na sreću
(ne znam crtać)
dirtyharry dirtyharry 10:41 27.11.2009

Re: e moja njanjo

myredneckself

hm, lepa pegava crvena, obično nisu jestive, na sreću
(ne znam crtać)

Ne sećam se ni ja tačno crtaća, klinac sam bio, ali sam tada zapamtio da ne spuštam guzu svuda da mi se tako nešto ne desi.
topcat topcat 16:16 27.11.2009

Re: e moja njanjo

dirtyharry
Interesuje me gde se ono nosi. i

Kemijski zahod obično ide na manje brodove...
I sasvim solidno funkcionira - osim kad ga mornari zaborave u garaži...
dirtyharry dirtyharry 16:24 27.11.2009

Re: e moja njanjo

osim kad ga mornari zaborave u garaži..

eto to je jedan od razloga zašto nemam manji brod u svom voznom parku ...
Ja nisam zaboravan ali moja devojka jeste, a ko će stalno da ga proverava ima li sadržaja ...
Alava Alava 00:02 28.11.2009

Re: e moja njanjo

Pa ok...samo ne znam kako si piškila iza grma kad su žurke bile "daleko od wc-a".

Pa iza grma sam piškila iza grma, tad me nije bilo briga.
Malo je šokantno - svi smo navikli na časopise i prašak...danas i laptop, ali ima i ona stara Sila Boga ne pita, kad shvatiš da sve to i nije tako strašno.

Meni je šokantno da mi se pripiški u gradu, na fakultetu, u bioskopu, pa da moram na čučavac, ajde što moram u prirodnu pozu, nego što još i isprskam cipele. To je meni šokantno. Znaš, ja svake godine kampujem, tamo imaš samo poljski wc, znači daske sa trouglastim otvorom u sredini, i to mi uopšte nije problem. Problem mi je što se obučem i obujem za posao ili večernji izlazak, a onda tu obuću isprskam jer neko mora da proda kilo čučavaca, pa gde će ako ne u javne ustanove.
Unfuckable Unfuckable 03:02 28.11.2009

Re: e moja Mlada

Znaš, ja svake godine kampujem, tamo imaš samo poljski wc, znači daske sa trouglastim otvorom u sredini

e, razmaženo to...graCko dete, prepozna se odma' !

a u moje vreme , u askari kad se ide malo na teren (15 dana na minus beskonačno) onda, kad se vojska ulogori, u sklopu organizacije celog tog bistvovanja ima se izgraditi (obrati pažnju) i wc za dotičnih par stotina vojaka.
To je prosto : odabere se nekoliko manje poslušnih da malo kopaju zaleđenu zemlju (oko metar i po dubine treba za otprilike 3 dana, to je neka procena) koja ima otvor oko metar sa metar. Dakle : impozantna zapremina, a i sam otvor - meni nikako nije bilo jasno čemu, ali ko sam ja da pitam ?
LM, priči nije kraj, naravno sada sledi najbolji deo :
Kako hendlovati tu rupu, kad "pripadne sila" u 2 ujutro ?
Keva svih pitanja.
Nu, tu se vispreni pisač pravila službe oružanijeh snaga vrlo dosetio i propisao da se preko te rupe postave dve daske, ne šire od, recimo - skija.
(primećujete već asocijaciju, a nije čučavac i ski skokovi ? Ovo preti da se pretvori u fuckin' - spust)
Da, da - daske, ali ne preširoke, i razmaknute, tako da se (opisujem postupak) u tamnoj noći, na minus 500, svuku sve te stvari "do čizama", onda se hodom gejše (ili Vendi, po onoj dasci?) ležerno, po zaleđenoj (ispišana je, maksimalno) dasci dogega do sredine srede fuckin' shitty - grotla.
Onda se, ako se već niste stropoštali u minuli rad koji krčka k'o zadovoljno svinjče odozdole, nekom šamanskom magijom obavi posao, "bez ruku" naravno (zamislite u kom su položaju ruke ako čučite na dve daske pazeći da ne propadnete).
Dodatni šarm celoj situaciji daje podatak da većina ljudi nekako obavlja i malu nuždu sinhrono sa bombardovanjem (ta trbušna presa je pravo malo čudo, ali i dušman, sometimes!) Eto, naime, još malo snalaženja. Nije loše poškropiti daske pred sobom tom svetom vodicom u svrhu odleđivanja puta, ali malo nas misli o tome u tom deliriju katarze.
Onda nastupa (ovde neiskusni, ako dotle nisu, padaju sigurno!) "higijenski rad" na sred daske.
Iskusniji, po obavljenoj delatnosti odgegaju (gejša, pingvin, štagod - sećate se ?) na drugu stranu, pa tamo činodejstvuju, sve bacajući tamjan u grotlo
Simply as that.
dirtyharry dirtyharry 11:53 28.11.2009

Re: e moja Mlada

Unfuckable
(primećujete već asocijaciju, a nije čučavac i ski skokovi ? Ovo preti da se pretvori u fuckin' - spust)

da, tvoja asocijacija iz ranijeg komentara je sada jasna. Ti bre da si hteo samo ili možda imao prilike bio bi drugi Bojan Križaj.

Unfuckable
postave dve daske, ne šire od, recimo - skija.

Nisam imao prilike da čitam PS, da li tamo piše nešto na ovu temu? Zašto se ne koriste šire daske, ili je neko mislio da će vojska da se opusti previš i da je sve ovo u cilju povećanja stepena borbene gotovosti naše zemlje.

Unfuckable
zamislite u kom su položaju ruke ako čučite na dve daske pazeći da ne propadnete

Izgleda mi da bi i vama tada dobro došao par opanaka.

Unfuckable
Simply as that.

Ja spadam u one mlađe generacije koje su služile narodu u civilu (to se ne računa u vojsku) mada i kod mene je imalo sličnih pikanterija. Vojska je služena u JKP Mediana u Nišu. Pikantan detalj je čišćenje i popravka pokvarenog kamiona đubretarca leti na milion stepeni dok je pun đubra. Ja sam imao sreće pa sam ovo skippovao , ali bilo je i onih koji nisu. Šta sve iz njega ne viri ne ispada napolje. Ne smem dalje da opisujem oteraću ljude s bloga

PS: Hvala na postu, baš me nasmeja.
PPS: Baci pogled na ovo recimo od 2:25
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:24 30.11.2009

Re: e moja Mlada

Kako hendlovati tu rupu, kad "pripadne sila" u 2 ujutro ?
Keva svih pitanja.
Nu, tu se vispreni pisač pravila službe oružanijeh snaga vrlo dosetio i propisao da se preko te rupe postave dve daske, ne šire od, recimo - skija.
(primećujete već asocijaciju, a nije čučavac i ski skokovi ? Ovo preti da se pretvori u fuckin' - spust)
Da, da - daske, ali ne preširoke, i razmaknute, tako da se (opisujem postupak) u tamnoj noći, na minus 500, svuku sve te stvari "do čizama", onda se hodom gejše (ili Vendi, po onoj dasci?) ležerno, po zaleđenoj (ispišana je, maksimalno) dasci dogega do sredine srede fuckin' shitty - grotla.
Onda se, ako se već niste stropoštali u minuli rad koji krčka k'o zadovoljno svinjče odozdole, nekom šamanskom magijom obavi posao, "bez ruku" naravno (zamislite u kom su položaju ruke ako čučite na dve daske pazeći da ne propadnete).


...pridavih se napolitankom... idite bre Unfuckable!
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:53 25.11.2009

...

Nekako se namestilo da je to ''olakšavanje'' muškaraca jedna po prirodi stvari zgodno osmišljena radnja.
Sve - od anatomije do garderobe - je user friendly. Pa sad se ti pravi pametan i traži javni wc, pa još i ruke peri posle.
To ti je kao da imaš mobilni u džepu, a ideš u javnu telefonsku govornicu.

dirtyharry dirtyharry 23:56 25.11.2009

Re: ...

Pa sad se ti pravi pametan i traži javni wc, pa još i ruke peri posle.

pa ima i to logike sve to stoji u pravom smislu reči. Nisam našao adekvatnu sliku za ženski pandan onog holandskog polujavnog WC-a kako sam ga već krstio. Pokušao sam ali mi je Google vratio nešto ovako.
margos margos 00:09 26.11.2009

Re: ...

To ti je kao da imaš mobilni u džepu, a ideš u javnu telefonsku govornicu.

Gospodja Klara Gospodja Klara 00:11 26.11.2009

Re: ...

ženski pandan

Vidiš, usud je to da za žene nema jednostavnih rešenja...
Nekad su muškarci bar u tu vojsku išli (makar da bi imali argument u prilog tvrdnji da im je život pakao), a sad civilno... <_<
dirtyharry dirtyharry 06:08 26.11.2009

Re: ...

a sad civilno... <_<

da, sada izgleda ima manje načina da se pokaže da se pravo muško osim na onaj najprirodniji, upiškiš nešto naočigled svih...
ssvetlana92 ssvetlana92 01:53 26.11.2009

Sjajna tema..

Ima tome kako se i ja čudom čudim tim istim stvarima. Nije mi jasno kako na očigled pune autobuske stanice, muškarci se zalepe za sva tri drveta u blizini. Ne gledaju ni levo ni desno...samo "odmaraju" mozak i gledaju u daljinu.
Sledeće, u moj komšiluk se naselila nekolicina Roma (oko 30-tak) iz one čuvene Readmisije. Naravno da nemaju uslova za život, ali sada ni mi koji smo tu stanovali nemamo uslova za disanje. Kuriozitet je kada muskarci stoje na pragu svoje tzv. kuće i sebi na prag i noge se olakšavaju.
To olakšavanje po svim pitanjima traje već dugo, pa se više tuda ne može proći od smrada. Ne bih žalila da im kupim jedan toalet, ali sumnjam da bi ga koristili. Zar ovako nije zgodnije a i bliže!??? Nadodje ti i ti odmah tu, ispred sebe to obaviš!
Imam još mnogo primera, ali ne bih da se nerviram, ponovo!
ddsonik ddsonik 03:34 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

podestio si me na taj Amsterdamski ulicni muski toalet - izasli mi uvece, malo se muvali po gradu i posle par piva bas me stislo - i zaista, osim tih glupavih toaleta, nigde nista. Ne mogu da ti opisem koliko mi je bilo neprijatno, ali posle nesto razmisljam, pa bolje to nego neki cosak, kad pravog WC-a inace nema u blizini. Meni se ne desava cesto da ne mogu da izdrzim, ali to je bio jedan od tih trenutaka...Drugari su me sve vreme zezali - ko me je video, ko nije i sl.
U Koeln-u su za vreme karnevala uveli stroge kazne za mokrenje po ulici - bila je neka reportaza o pipi polizei - valjali smo se od smeha. Policajka dolazi i pita lika - jeste li vi sad ovde vrsili nuzdu - on se smeje i kaze jeste, uhvacen na delu Kazna i cao (ne secam se koliko je bilo, mozda 30-40 eura)
Nedavno sam putovao auto putem od Shanghai-ja prema Nanjing-u - nisam mogao da verujem koliko ima 'zapisavaca ulice' - isto ima stajaliste na svakih pola sata...tako da ti je to svugde isto - ljudi su isti.
Po gradu (Shanghai) cesto mogu da vidim da se neko malo prisloni na neki zidic ili neke bandere (kao fol sakrio se) i olaksa caskom...
Mislim da se tu ne radi o potrebi obelezavanja teritorije - nase culo mirisa nije toliko razvijeno da mozemo bas da nijansiramo te 'miomirise' - vec jednostavno refleks. A da bi ljudi malo mogli da se suzdrze, to jeste, ali je vrsenje nuzde na javnom mestu tek samo jedna od niza stvari gde bi trebalo da se uzdrzavaju - pljuvanje, urlanje, makljanje...nastavite niz

tema za razmisljanje...
pozdrav
dirtyharry dirtyharry 06:12 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

Imam još mnogo primera, ali ne bih da se nerviram, ponovo!

Znam i sam tako, iako ovde na zapadu, ruku na srce, ima toga ali mnogo manje. Pretpostavljam da su im kazne velike za tako nešto, ali ima naravno i toga i to naročito u velikim skupovima (ko što sam pomenuo za Novu godinu). Mada onda su svi pijani ko čepovi pa da kažeš da je zbog toga. Kod nas čovek uopšte ne treba da bude pijan za ovakav postupak, tomu dođe ono, "pod normalno" ko dobar dan.
dirtyharry dirtyharry 06:20 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

Mislim da se tu ne radi o potrebi obelezavanja teritorije

Naravno da ne. Pomislio sam se samo da li to datira još od naših "životinjskih" dana, pošto očiglodeno da isti nisu za sve ljude prošli. Jedino čega sam se mogao da setim da prikačim ženskom rodu je opisano ovde.
vec jednostavno refleks.

Ma svi imaju taj refleks, ali ako žene i većina muškaraca može da odnese svoj refleks kući ili u WC, ne moram da gledam i zatičem tuđe reflekse po ulici.
sesili sesili 07:45 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

... uz to, nije banalna. Često sam i sama gledala iz auta, kako samo stanu sa strane i "uživaju". To jeste banalno i pitam se kako ne pođu na veme, da stinu do toaleta. Sviđa mi se, baš, što o tome piše muškarac. Pošteno. A mi žene, nama je to nezodnije, ne možemo samo tako da stanemo, bile bi otkrivenije, a mi se stidimo.
dirtyharry dirtyharry 09:21 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

sesili
bile bi otkrivenije, a mi se stidimo.

Naravno
margos margos 10:05 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

Zar ovako nije zgodnije a i bliže!??? Nadodje ti i ti odmah tu, ispred sebe to obaviš!

Naravno... zgodnije, bliže, prirodnije... Rekoše psiholozi da smo prirodnost, kao deca, napustili čim smo prestali da piškimo pod sebe tj u gaće ili pelene.

Ako je povratak prirodi = ekologija, ti Sslatka živiš u ekološkom raju, a da to i ne znaš. Eto....

Nemoj da me ubiješ, šalim se, šalim se, šalim se :)))

E, a kad smo kod teme - dotična radnja ume neverovatno da zbliži ljude, a ne samo da pravi socijalne rascepe i svađe. Ne znam da l vam se desilo da se s nekim nađete u istom trenutku u istoj muci - pa se u paru ili grupno - olakšate. Posle toga, postanete naj prijatelji... k'o nokat i meso... i tako to... Ne kažu džaba mangupi 'ma s njim (ne bi') ni na pišanje...' kad neko nema nikakve šanse da mu postane mio & drag i ni pod kojim uslovima.
dirtyharry dirtyharry 10:18 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

margos
E, a kad smo kod teme - dotična radnja ume neverovatno da zbliži ljude

Naravno da zbliži ljude. O ovome je izlišno i govoriti. Žene idu da piju kafu a muškarci:



4krofnica 4krofnica 10:26 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

bila je neka reportaza o pipi polizei

leleee...
i Hari, ko kaze da ne bleste guze u mraku. ja sam bila sa drugaricom na kalisu na nekom koncertu, bila noc, i ona kuka da joj se piski i ajde da nadjemo neko zgodno mesto. to zgodno mesto je bio zid (spoljni) od wc-a koji je bio zakljucan i sad mrkli mrak, nas dve kao ninje u crnom i skida ona pantalone a gace bele bljesnu kao da je neko upalio baterijsku lampu, iskrivih se od smeha...
ja mislim da muskarci to rade na otvorenom - jer im se moze, jer im je lako..mada po gradu stvarno ne vidim nikoga zabijenog uza zid.
zenama je to toliko komplikovano, narocito ako je zima, pa su mnogo konzervativnije po pitanju gde ce da se svuku, mada ima dosta zena koje nemaju problem da se skinu i piske pred drugim zenama.
ovaj javni wc je stvarno smesan i nepotreban. a jel ima da se pusti voda? da neko ne pomesa sa fontanom, pa cugne malo...
dirtyharry dirtyharry 10:45 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

4krofnica
i Hari, ko kaze da ne bleste guze u mraku.

Ma znam ali je generalno činjenica da se žene više ustručavaju. Jednom sam u sličnoj situaciji video i još narednih 300km zezao moju devojku i drugaricu joj. Zaglavili smo četiri sata na graničnom prelazu između Hrvatske i Srbije za prošlu Novu Godinu. Nisu mogle da izdrže pa su pobegle iza kamiona na zaustavnoj traci autoputa u oranje. Nekom vozaču kamiona je bilo interesnatno da onda uključi sva svetla na svom kamionu ...
margos margos 10:46 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

Žene idu da piju kafu a muškarci:

Jes , nas samo velika mala nužda natera na zajedništvo u tim trenucima. :)
Sa jednom damom sam u prethodnih desetak godina podelila više i lepih i ružnih, profesionalnih i privatnih trenutaka - al danas kad na nju pomislim, prvo mi u glavi trenutak kad smo, da prostiš, čučale pored autobusa negde u Makedoniji, obnevidele od dima (jer je majstor baš naš'o da malo turira), obe skockane za neki susret s novinarima i zajapurene od smeha... Luda scena totalno... intimna baš.
dirtyharry dirtyharry 10:49 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

margos
Jes , nas samo velika mala nužda natera na zajedništvo u tim trenucima. :)

rapunzel rapunzel 12:43 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

margos
čučale pored autobusa negde u Makedoniji


u bgd ne može da se živi od muških wc.
svako drvce, ćošak, za one stidljivije ulaz ili haustor.
lično, imam pravi problem kada putujem na duže busom bez wc pošto mi se odmah ide u isti.
posle cupkam na sedištu i ne mogu da dočekam prvi bircuz gde se majstor odmora i
izgledam npr. ovako
dirtyharry dirtyharry 12:55 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

rapunzel
posle cupkam na sedištu i ne mogu da dočekam prvi bircuz gde se majstor odmora i
izgledam npr. ovako


Mislim da bi neki muškarac u tom stanju na tvom mestu bez razmišljanja ušuškio neku šipku (menjač od busa) ili rukohvat unutar autobusa, elem pošto nema drveta ili ćoška ....
margos margos 13:36 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

rapunzel
margos

čučale pored autobusa negde u Makedoniji

E, znaš kako je to bilo... Krenemo s Ohrida ka Skoplju... pošto je to bio autobus sa malim gepekom, a naša grupa sa mnoooogo kofera, pola tih kofera utrpamo u bus. E sad, nismo se ni pola sata vozili, kad krenu neke devojke da kukaju da stanemo jer moraju u toalet... Dotična dama i ja - kao vođe puta, održimo miting kako nisu to obavile pred polazak i blablabla...oplavimo ih stručno, majstor pronađe neko kafanče, stane i devojke obave posao. Veselo nastavimo vožnju i nakon nepunih petnaest minuta - dotična dama i ja se zgledamo - pritislo i nas. Mila majko, da l opet da zaustavljamo bus... kako da progutamo celu tiradu koju smo održale devojkama... blam živi... no posle deset minuta krenemo da cičimo, zaustavimo bus na prvom proširenju i preko svih onih kofera izletimo saplićući se - ja desno od vrata, ona levo i na trenutak nam se pogledi sretnu, i... naravno da je scena za nezaborav. :)))

Što kažu braća Kinezi - i Buda ima loše dane ....

dirtyharry dirtyharry 14:09 26.11.2009

Re: Sjajna tema..

E sad, nismo se ni pola sata vozili, kad krenu neke devojke da kukaju da stanemo jer moraju u toalet.

Ovo mene podseća kada sam krenuo na putovanje kući iz Salzburga a u kolima dve žene. Na svakih pedeset kilometara je bilo stajanje. Na kraju sam rekao na jednoj pumpi, idite sredite se, piškite, jedite, pijte kafu, namestite večernju toaletu za carinike više jer nema stajanja do kuće....
Kakav sam sadista ponekad ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana