Politika

Šta to bi....

Drago Kovacevic RSS / 26.11.2009. u 14:56

Izgleda "pukla tikva"
Izgleda "pukla tikva"
Vidim da su tihi ovi što su po Putinovu pozivu bili na kongresu njegove stranke. Nikolić i Koštunica. Neobično tihi. Nema prenošenja utisaka, nema hvalisanja, nema onoga što se moglo očekivati. Koštunica je čak potpisao neke sporazume o saradnji opštinskih odbora i nekakvih stranačkih organizacija koje nisu "stranački odbori". Nije valjda ozvaničio saradnju "Obraza" i "Naših". To je i do sada postojalo. Čemu soliti more..

Nego, nešto je drugo po sredi. Na kongresu kome su "nazočili" Nikolić i Koštunica isplivala je na površinu stvar koja im se nikako ne sviđa. Stvar koja bitno slabi njihovo pozivanje na Rusiju. Ispade bogami, a što meni nije ni malo mrsko, da je pukla "tikva" između Putina koga oni obožavaju i Medvedeva kog su opravdano doživljavali ka "spoljnog momka" Vladimiru Putinu.

I ne mogu ovom prilikom da ne odam priznanje mom prijatelju, starom diplomatskom vuku koji je racep između Putina i Medvedeva predvideo pre više od pola godine. Objasnio je to razlikama među njima. Medvedev je po njegovu viđenju ipak čovek tehnokratski nastrojen, liberalnijih pogleda, Putin čovek oslonjen na tradicionalne strukture, vojsku, policiju i komandni način upravljanja državom. Čim je na nekoj paradi video Medvedeva da hoda opušteno i da je samosvesno nasmešen, kazao je.."ovaj će se oteti jako brzo". Po svemu sudeći, pogodio je, nepogrešivo. Od sada, pa u narednih par godina u Rusiji će sukob Putin - Medvedev biti stalno prisutan. Sve dok ne pobedi Medvedev.

Atačmenti



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bjes bjes 15:00 26.11.2009

...

што је баби мило, то јој се и снило...

"сукоб" је обична "замка за звекане", а таквих изгледа има гомила...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:07 26.11.2009

Re: ...

bjes
што је баби мило, то јој се и снило...

"сукоб" је обична "замка за звекане", а таквих изгледа има гомила...

Znači iscenirali sukob...zbog "zvekana" kao što sam ja...
Godi sujeti, mogu ti reći...
bjes bjes 15:14 26.11.2009

Re: ...

а о каквом "сукобу" се тачно ради ?

а таквих као што си ти стварно нема пуно...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:17 26.11.2009

Re: ...

а о каквом "сукобу" се тачно ради ?

Ne znam, raspitaj se...
Sad ne znaš ni da sukob postoji...
Nego za koga ćeš navijati.....
antioksidant antioksidant 15:27 26.11.2009

Re: ...

Sad ne znaš ni da sukob postoji..

drago, ja ne bih "razmimoilazenja" kojih ima proglasio sukobom. to da je medvedev drugaciji od putina ocito je vec neko vreme ali njih dvojica se poznaju previse dugo da bi medju njima bilo nepoznanica (pa cak i pre "proglasenje medvedeve za cuvara trona"
medvedev je imao "interesantan" i otreznjujuci govor i prosle godine (govor o "stanju nacije" a seti se da je primio i novinare "nove gazete" (a znas kakav je odnos putina prema njima)...
njihov odnos jeste "nijansiran" ali opet.. ne bih ja dimitrijev govor odrzan na skupstini stranke ocenio kao sukob...

a ako si u pravu i sukoba ipak ima, licno smatram da je bolje da prevlada medvedev
bjes bjes 15:30 26.11.2009

Re: ...

питање сам ти поставио да видим знаш ли ти шта је тачно сукоб...

ти да знаш, ти га овде и описао - али не знаш :)

а ово "распитај се" је типичан јефтини одговор у таквим ситуацијама - но, ти и не умеш другачије, није ни чудо :)

то што разноразним звеканима и сањарски расположеним злурадим бабама ("аналитичарима" и "дипломатским вуковима" може да личи на сукоб није ништа друго него најобичнија подела посла између ове двојице - свако ради свој део...

и наравно, сигурно то не раде због тебе и теби сличних, ситна сте ви риба :)

а искрен да будем, добри су ми обојица подједнако, и навијам за њих као тим, нека само наставе овако :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:31 26.11.2009

Re: ...

drago, ja ne bih "razmimoilazenje" kojih ima proglasio sukobom. to da je medvedev drugaciji od putina ocito je vec neko vreme ali njih dvojica se poznaju previse dugo da bi medju njima bilo nepoznanica (pa cak i pre "proglasenje medvedeve za cuvara trona"

Hmm..ne slažem se, nije ovo argumenat. Vlast ima jednu konstantu, a to je da želi biti apsolutna. Misliš da je Medvedev od toga operisan...Kako onda tumačiš ova smenjiovanja savetnika koje je Putin postavio još 2004. i preko kojih kontroliše stvari..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:32 26.11.2009

Re: ...

ти да знаш, ти га овде и описао - али не знаш :)

Polako, ne žuri...Do krajua rasprave sve će biti objašnjeno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:34 26.11.2009

Re: ...

a ako si u pravu i sukoba ipak ima, licno smatram da je bolje da prevlada medvedev

Eto, i prevladaće..Modernije uvek pobedi..
Nego, Bijes će recimo navijati za Putina...naravno, kad prizna sebi da sukob postoji...
bjes bjes 15:35 26.11.2009

Re: ...

не журим ја никуд, мени време овде не значи новац :)

antioksidant antioksidant 15:38 26.11.2009

Re: ...

Vlast ima jednu konstantu, a to je da želi biti apsolutna.

ovo jeste necin posmatranja njihovog odnosa i slazem se da do promena u odnosima uvek moze doci kada se "drugi covek" nadje u situaciji da "zasedne na stolicu prvog"... to da je medvedev drugaciji od naseg cvetkovica na primer (u smislu ambicioznosti i prodornosti) jeste i moj utisak ali...
ovo jeste jedna od stvari gde bih voleo da si u pravu (na osnovu onoga sto znam i kako mogu ja zakljuciti)
.Kako onda tumačiš ova smenjiovanja savetnika koje je Putin postavio još 2004. i preko kojih kontroliše stvari..
ne tumacim nikako jer premalo znam o tome (uopste o rusiji). ali rad sam nauciti pa pisi..

pozz
bjes bjes 15:39 26.11.2009

Re: ...

него, Драго, од када ти имаш видовњачке способности? :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:39 26.11.2009

Re: ...

bjes
не журим ја никуд, мени време овде не значи новац :)


Za koga ćeš navijati u tome vremenu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:40 26.11.2009

Re: ...

bjes
него, Драго, од када ти имаш видовњачке способности? :)

Nemam ja, nego vidim šta se piše i o čemu se ćuti...
bjes bjes 15:44 26.11.2009

Re: ...

добро де, дај да и ми видимо то што пише и о чему ће се чути...

а гледе видовњачких способности - питам јер видим да ти о мени знаш нешто што ни ја не знам, па рекох...
blogovatelj blogovatelj 17:18 26.11.2009

Re: ...

сукоб" је обична "замка за звекане", а таквих изгледа има гомила...


а о каквом "сукобу" се тачно ради ?


Prvo kazes da je sukob zamka za zvekane a posle toga pitas o kakvom se sukobu radi. Neverovatno.
Uzmi pa citaj, saznaces, a mozda nesto i ukapiras.
Nego, da i ja pitam, za koga ces da navijas. Sad sem CSKA u igru za titulu ulazi i Spartak
bjes bjes 17:28 26.11.2009

Re: ...

хајде, цртам чича глишу:

први пут када сам написао "сукоб", ставио сам га под знаке навода - отприлике наслућујем да су говори медведева у последње време то што звеканима личи на сукоб, па чисто да им кажем да су још једном показали да су звекани :)

а овај други пут кад сам питао о ком се "сукобу" тачно ради, питао сам Драга зна ли он шта га је конкретно навукло на то да опет покаже да је политички звекан и незналица

хвала тетка-савета на савету, ја можда нешто и укапирам, ти сигурно нећеш ништа :)

на последње нећу да ти одговорим, опет бих морао да ти цртам чича глишу, а не би вредело... :)
blogovatelj blogovatelj 17:52 26.11.2009

Re: ...

на последње нећу да ти одговорим, опет бих морао да ти цртам чича глишу, а не би вредело


Ima vas Cvorovica dosta. Gde bi smeo da zucnes, ti samo mislis kako ti budu rekli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 26.11.2009

Re: ...

blogovatelj
сукоб" је обична "замка за звекане", а таквих изгледа има гомила...


а о каквом "сукобу" се тачно ради ?


Prvo kazes da je sukob zamka za zvekane a posle toga pitas o kakvom se sukobu radi. Neverovatno.
Uzmi pa citaj, saznaces, a mozda nesto i ukapiras.


. Pa zbunio se covek, a ti ga odma za gusu vatas, stositaki?
011-495 011-495 13:06 27.11.2009

Re: ...

Drago Kovacevic
drago, ja ne bih "razmimoilazenje" kojih ima proglasio sukobom. to da je medvedev drugaciji od putina ocito je vec neko vreme ali njih dvojica se poznaju previse dugo da bi medju njima bilo nepoznanica (pa cak i pre "proglasenje medvedeve za cuvara trona"

Hmm..ne slažem se, nije ovo argumenat. Vlast ima jednu konstantu, a to je da želi biti apsolutna. Misliš da je Medvedev od toga operisan...Kako onda tumačiš ova smenjiovanja savetnika koje je Putin postavio još 2004. i preko kojih kontroliše stvari..


Sjase kurta da uzjase murta, stariji znaju sta znaci. Ako neko misli da se nesto desilo neka uporedi situaciju u Rusiji sa situacijom u Srbiji ili jos bolje na Ukrajini. Fundametalna razlika je u pristupu.
U SAD kada dodje na vlast demokrata koji uzme vlast od drugog demokrate, takodje menja deo administracije. Kako inace da zahvali za predjasnju podrsku i lojalnost - a strateski kurs se ne menja.
U banana republikama tipa Srbija i Ukrajina je i dalje rat izmedju partizana i cetnika, zato se ove dve zemlje vrte u krug a ne napreduju.
bjes bjes 15:23 27.11.2009

Re: ...

Drago Kovacevic
ти да знаш, ти га овде и описао - али не знаш :)

Polako, ne žuri...Do krajua rasprave sve će biti objašnjeno...


чекамо...
bjes bjes 07:41 30.11.2009

Re: ...

...и чекамо...
bjes bjes 09:27 02.12.2009

Re: ...

е Драгец, да имаш образ уместо опанка, обрисао би овај цео текст одмах...

у ствари, да је тако, одавно би се ти повукао у мишју рупу, тамо ти је и место...
adam weisphaut adam weisphaut 15:24 26.11.2009

Treba nam insajder da nam pojasni šta se

desilo, ja tipujem na Nina u kom god obliku ili nicku i na onog 011495...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:28 26.11.2009

Re: Treba nam insajder da nam pojasni šta se

adam weisphaut
desilo, ja tipujem na Nina u kom god obliku ili nicku i na onog 011495...

Za 011495 bi mogao biti u pravu..Nino ne može biti "insajder"..Nino je "amerokanofil" sa dnu kace....
Nego, Bijes bi moga da kaže koju više i da kaže za koga će navijati u finišu...
adam weisphaut adam weisphaut 15:33 26.11.2009

Re: Treba nam insajder da nam pojasni šta se

ego, Bijes bi moga da kaže koju više i da kaže za koga će navijati u finišu...

Ma vidim ja da se nešto iznervirao, ne znam tačno što
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:37 26.11.2009

Re: Treba nam insajder da nam pojasni šta se

adam weisphaut
ego, Bijes bi moga da kaže koju više i da kaže za koga će navijati u finišu...

Ma vidim ja da se nešto iznervirao, ne znam tačno što

Kaže Bijes, "da su dobra ekipa"..,.Otkada su ekipa onaj ko postavlja i onaj koga postavljaju...
bjes bjes 15:42 26.11.2009

Re: Treba nam insajder da nam pojasni šta se

хехе, јеси се ти Драго бавио некад неким спортом?
(мењање странака не рачунам, није спорт, али ти је добро ишло од руке)

ако јеси, морао би да знаш разлику између бирања екипе и "постављања" :)

libkonz libkonz 15:44 26.11.2009

Ne znam da li ima sukoba

ali Rusiji je trebao čovek kao što je Putin da zemlju posle više od jednog veka izvede na pravi put. Isto mislim da je on svoj posao uradio i da mu je vreme za penziju. Kao Rusofil navijam da si ovaj put u pravu, Drago, jer Medvedev jeste pravi čovek za tu zemlju. Kupio me je zadnjim govorom, šta drugo da kažem.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:16 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

libkonz
ali Rusiji je trebao čovek kao što je Putin da zemlju posle više od jednog veka izvede na pravi put. Isto mislim da je on svoj posao uradio i da mu je vreme za penziju. Kao Rusofil navijam da si ovaj put u pravu, Drago, jer Medvedev jeste pravi čovek za tu zemlju. Kupio me je zadnjim govorom, šta drugo da kažem.

Uz mala preterivanja( ovo o veku i posle veka), hajde da konstatujem da si neobičan rusofil....
Teška "rusofilska" manjina....
libkonz libkonz 16:30 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

Teška "rusofilska" manjina....

valjda Rusofil treba da želi dobro Rusima.
A ne mislim da sam preterao. Zadnjih dvadesetak godina vladavine Romanovih i vreme komunizma su jedan zao period za Rusiju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:44 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

valjda Rusofil treba da želi dobro Rusima.

Slažem se...ali nije problem u njihovim željama nego u većini slučajeva je problem u razumevanju. I nisu oni "rusofili" zbog Rusa nego su to zbog naopakog razumevanja domaćih prilika...
eugensavojski eugensavojski 18:26 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

Pa sad nije Rusija ni kako je rusofili ni rusofobi zamišljaju.
to ti izgleda kao kad su oni iz Plavna rusofili , pa urbani tipovi iz Knina gledaju na Ruse kao na seljake iz Plavna.Sa visine naravno jer su Rusi ruralni a oni urbani jerbo su dvaput išli po postole u Ankonu.
Najbolji Jeljcinov potez je Putin , Najbolji Putinov Medvedev.
Bio sam u Rusiji dvaput ,prvi put kad je ovdašnji blogovatelj bio ekipa sa Mikelićem end Co. Znao sam da nećete odmaknut dalje od Đoke Jovanića .U San Diego se nije moglo ( a tamo su vam trebali biti uzori u slobodnom svetu) pa ja na istok. A drugi put skoro. Ono što naši fil/fobi likovi nemogu da svate da su Rusi sličniji Amerima iz nekoh sretnijih vremena nego nama . Obrazovaniji , temeljnije obrazovaniji . dobre MBA nasuprot našim dvotjednim kursevima o borbi sproću crkve/nacije/države . I simpatično su prepotentni, za razliku od naših likova koji misle da je snishodljivo "izvinjavamo se , mnogo se iizvinjavamo" dokaz kako smo svetski jebote
blogovatelj blogovatelj 18:33 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

prvi put kad je ovdašnji blogovatelj bio ekipa sa Mikelićem end Co


Jesi ti to mene sa nekim pobrkao?
eugensavojski eugensavojski 19:04 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

blogovatelj
prvi put kad je ovdašnji blogovatelj bio ekipa sa Mikelićem end Co


Jesi ti to mene sa nekim pobrkao?

mislio sam na majora Knina Kovačevića (vlasnika ovog bloga ) izvinjavamo se mnogo se izvinavamo ako smo vas povredili
blogovatelj blogovatelj 20:18 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

mislio sam na majora Knina Kovačevića (vlasnika ovog bloga ) izvinjavamo se mnogo se izvinavamo ako smo vas povredili


Nisi me povredio, samo si me zbunio
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 26.11.2009

Re: Ne znam da li ima sukoba

libkonz
ali Rusiji je trebao čovek kao što je Putin da zemlju posle više od jednog veka izvede na pravi put. Isto mislim da je on svoj posao uradio i da mu je vreme za penziju. Kao Rusofil navijam da si ovaj put u pravu, Drago, jer Medvedev jeste pravi čovek za tu zemlju. Kupio me je zadnjim govorom, šta drugo da kažem.


Ako Putin ne ode u penziju, nego nahrani Medvedeva polonijumom, da li to onda znaci da ni Rusija nije izvedena na pravi put?

Inner Party Inner Party 16:04 26.11.2009

Raskola mozda...

... ima, mozda ga i nema. To se nas ne tice puno. Problem Srbije je to sto se od nedavno Rusija polako ali sigurno okrece sebi i svojim prevashodno ekonomskim interesima. A to mozda vodi ka Ruskom odustajanju od Srbije...
eugensavojski eugensavojski 18:28 26.11.2009

Re: Raskola mozda...

Inner Party
... ima, mozda ga i nema. To se nas ne tice puno. Problem Srbije je to sto se od nedavno Rusija polako ali sigurno okrece sebi i svojim prevashodno ekonomskim interesima. A to mozda vodi ka Ruskom odustajanju od Srbije...

Nego tržište koje ima jebeno dobru ekspanziju
i potencijalno dobru robu za kupovat
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:58 26.11.2009

Re: Raskola mozda...

A to mozda vodi ka Ruskom odustajanju od Srbije...

Verujem da nisi bukvalno mislio ali ispada malo nezgodno po Srbiju.
Je li to dobro za nas ili nije.
Šta kao Srbija je imala staratelja koji je sada napušta.I da li Srbija mora imati staratelja ili je konačno sposobna da se sama snalazi u svetu i bez Rusije i bez SAD, a Kina ioanako nema pretenzije kakve se u kčasočnom smislu smatraju pretenzije Rusije ili SAD.
sentinel26 sentinel26 20:07 26.11.2009

Re: Raskola mozda...

Milan Karagaća
A to mozda vodi ka Ruskom odustajanju od Srbije...
Verujem da nisi bukvalno mislio ali ispada malo nezgodno po Srbiju.
Je li to dobro za nas ili nije.
Šta kao Srbija je imala staratelja koji je sada napušta.I da li Srbija mora imati staratelja ili je konačno sposobna da se sama snalazi u svetu i bez Rusije i bez SAD, a Kina ioanako nema pretenzije kakve se u kčasočnom smislu smatraju pretenzije Rusije ili SAD.

Niti se radi o "odustajanju" niti o "prihvatanju skrbi".
To što žele neki u Srbiji od Rusije neće dobiti nikada.

Ovdašnjim rusofilima je svejedno da li se onaj tamo zove Staljin, Brežnjev ili Putin, važno je da ispunjava njihove želje.

Radi se o deobnom kolaču, iz čijeg dijela gospodi iz DSS i SNS nije ostala ni mrvica.
To je prvi (možda najvažniji ) razlog razlog što su objesili noseve.
Drugi razlog što im nije obećana pomoć za naredne izbore (u proljeće 2010. ), DS i BT su uspješno izveli derusifikaciju i jedne i druge stranke za vrijeme pregovora o darivanju NIS-a i gostovanja Medvedeva.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:31 26.11.2009

Dve violine

funkcija funkcija 16:27 28.11.2009

Re: Dve violine

Jelena Pavlović

Lepo piše "dve gitare", a neko stavi prevod "dve violine".....
BigBadWolf BigBadWolf 18:23 26.11.2009

Lepo kaze pesnik

Nit' je bilo, niti biti moze
jedna raja, a dva gospodara

011-495 011-495 13:00 27.11.2009

Nisam u toku

A koji se to "incident" smatra za dokaz "pucanja tikve"?

Dopuna: Procitao da se smenjivanje nekih cinovnika smatra za razlaz. Moj skromni komentar dodat kao replika na Re:..

Jos nesto, nisu samo cinovnici u pitanju. U najblize vreme ce se rasformirati Goskorporacii tj. Drzavne Korporacije (ukljucujuci i Rostehnologije, sa preko 500 kompanija, kojima rukovodi stari kolega-partner Putina, jos iz vremena Drezdena) koje je Putin pre neku godinu osnovao. Ostaju zive izgleda samo RosNanoTehnologije kojima rukovodi besmrtni Cubajis.
Ukratko, cela stvar se svodi na tokove novca a ne na politiku zemlje.
funkcija funkcija 16:25 28.11.2009

Ofrlje

i kao, senzacionalistički, bez bilo kakve analize i argumenata... jadno
bjes bjes 19:19 28.11.2009

Re: Ofrlje

ни први ни последњи пут... :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana