Društvo| Politika

O izdajniku, sukobu interesa i koječemu

Nebojsa Krstic RSS / 27.11.2009. u 01:33

Bio sam na koncertu Dijane Kral. Fina je žena, ali malo mi je dosadilo da dajem pare za svetske zvezde koje mi deluju kao neko ko se na binu popeo ne da bi ga ocenila publika, već da bi on tj. ona ocenila publiku tj. nas. Da li znamo pesme, znamo li engleski, da li razumemo šale između pesama, sve se to ocenjuje...i ako sam u pravu, onda umesto da ja plaćam kartu, trebalo bi da dobijem honorar za uspešno praćenje koncerta.

Moguće da grešim. Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.

Taj nazovi političar, to svako zna, ništa korisno nije radio, nit šta zna, nit šta ume, ničemu ne vredi, al' oseća se ta važnost koju širi. Za dva sata provedena u njegovoj blizini bio sam toliko kontaminiran da mi se koncert više nije ni slušao.

Potom me je svojim zrakama kroz zrak zračio, putem medija, Vojislav Koštunica. Statut Vojvodine, kaže, stvara državu u državi. Pa kaže, cela je ta tvorevina skupa i nefunkcionalna i korak je u razgradnji države Srbije. Šta Koštunica zna o razgradnji države? Bogami podosta. U godinama kad je on po funkciji bio najjača, samim tim i najodgovornija figura u državi, otišla je Crna Gora, a potom je Kosovo jednostrano proglasilo nezavisnost. Koštunica verovatno intimno misli da je sve što je uradio, ili što nije uradio, bilo dobro. Duboko u sebi krivi Tadića za sve, iako se onoliko upinjao da ga prvo proglasi marketinškim manekenom, a tek napose Judom, izdajnikom. E sad, da bi teza o Judi bila revitalizovana mora da šilji o Vojvodini.

Onda Vučić: savetnik  iz kabineta Borisa Tadića zvao je RTS i naredio im da prekinu program povodom smrti Patrijarha, tvrdi Aleksandar na talasima TV B92. Koristim priliku da obavestim javnost da je Vučić ovim izrekao neistinu koja se u narodu zove još i laž, jerbo se tako nešto nije dogodilo.

To s Vučićevom fantazmagorijom nisam gledao u originalu već u Utisku. Profesor Rajić je bio nazočan. Mimo svega što je rekao i što se svodi, uglavnom, na prepričavanje sadržaja Peščanika, jedan detalj mi je pao u oči. G. Rajić kaže, u jednom trenutku, da Tadić ima Ustavom jasno definisana ovlašćenja, a on govori i o ekonomiji, i o zakonima, i...u sve se meša.

E to je zanimljiva teza!

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama, a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet. Neće biti da tu ima logike.

Potom me je narodni poslanik Markićević optužio da sam u sukobu interesa jer obnašam funkciju savetnika i nisam se odrekao upravljačkih prava u «kompaniji» kojoj sam vlasnik. I kaže, trebalo bi ispitati sve ugovore sa javnim preduzećima koje sam zaključio do sad. Hvala mu za ono «kompanija», jer agencija sa manje od deset ljudi to teško može da bude, ali pokazalo se da je Markićeviću neko podvalio jer dokument 4249-1/2005 od 7. 3. 2005. godine, zaveden u Agenciji za privredne registre, kaže da sam se još tada odrekao upravljačkih prava, upravo onako kako zakon nalaže. Ja tvrdim, a svako može da proveri, da moja «kompanija» (Nova Communications) nikada nije radila za neko javno preduzeće. Nije radila, niti radi sada. Samim tim ne radi ni od kako sam savetnik.

I šta sad? Ko će da mi nadoknadi duševnu bol koju mi je Markićević naneo?

Ko će da nadoknadi urušavanje ugleda moje firme?

Da tužim Markićevića ne vredi, štiti ga poslanički imunitet. Pošto situacija u kojoj narodni poslanik zloupotrebljava svoj položaj nanoseći štetu meni, građaninu Republike Srbije, nije fer,  predlažem sledeće: da se g. Markićević odrekne imuniteta i da mi priliku da ga tužim. Ili neka mi se javno izvini. U suprotnom posumnjaću da mu namere nisu bile časne.

Dajana Krol je fina osoba, naročito mi se dopalo njeno izvođenje nekih pesama Džoni Mičel. Šteta što nisam sedeo u nekom delu Sava centra u kome nije bilo štetnog zračenja...

 

 

 



Komentari (329)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 01:51 27.11.2009

Au, bedak...

... ovo bi se zvalo indukovana/sekundarna radijacija, verovatno. Ček da obučem nešto prigodno...

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:04 27.11.2009

Wow ...

... prosto da se covek zaljubi u urednistvo bloga: prvo nam je "poklonilo" Anu Radmilovic, a sada i savetnika predsednika ... Ovo je zbilja najbolji blog u zemlji ... ovoga puta, za razliku od nekih slucajeva u proslosti (pu, pu, daleko bilo ), polako ali sigurno, postaje i najdemokratskiji ...

Nebojsa

Dakle, osoba koja je dva puta izabrana na direktnim izborima ne sme da ima stav, i da javno iznosi mišljenje o različitim temama, a Rajić, ja, Petar Luković, Djordje Vukadinović, Vučić, Šormaz, Živković, Nikitović i drugi, za koje niko nikad nije glasao, možemo da do mile volje raspredamo o svemu što nam padne na pamet. Neće biti da tu ima logike.


Lepo receno Nebojsa. Sa ovim, kao i sa najvecim delom posta, se slazem. Ali kad vec covek ima (retku) priliku, da dodam jos par stavova o predsedniku i uopste vlastima kojima je on na celu.

Kao prvo, SVAKA CAST, za odrzano (izborno) obecanje kad su u pitanju evropske integracije - bolje nije moglo. I svaka cast za spoljnu politiku ... sve zajedno sa borbom za Kosovo. Srbija je od medjunardnog parije ponovo postala rado vidjen gost na svim najbitnijim medjunardnim adresama ....

Uopste, tesko mi je da nadjem nesto sto bih mogao da zamerim predsedniku kad su u pitanju javni nastupi i izjave. Ali zato mogu kad je u pitanju razlika izmedju reci i dela. Naprimer, jako mi se svidja ono njegovo protivljenje povratku na ustav iz 1974. kad je u pitanju vojvodjanska autonomija - "problemcic" je samo u tome sto se u praksi upravo to desava. Moze Kostunica biti i ovakav i onakav ... svakakav i nikakav, ali potpuno je u pravu u vezi onoga "drzava u drzavi": Statut Vojvodine: drzava u drzavi ili pokusaj podele Srbije ...

Sledece sto mi JAKO smeta je "nepodnosljiva lakoca" PARTOKRATIJE ... I u vreme SFRJ je neuporedivo lakse bilo jednom strucnom nepartijcu da dodje na neko iole odgovorno mesto u zemlji ... A bez raskida sa tom praksom i bez APSOLUTNE transparentnosti kad je u pitanju finansiranje partija sve price o borbi protiv korupcije su samo prazno slovo na papiru ...

I vec pomenuh gore da borba za Kosovo na medjunarodnom planu zasluzuje sve pohvale. Ali sudeci po informacijama (izmedju ostalog i onih koji nam prezentira gorepomenuta Ana - v. Srpsko Kosovo) stanje na Kosovu odnosno medju Srbima tamo je toliko lose da gore ne moze biti. Ok, jeste za to najodgovornija tzv. medjunarodna zajednica ... ali i srpske vlasti bi tu morale da ucine mnogo vise. A ako nisu u situaciji da ucine nista drugo, mogle bi, bar, neuporedivo vise da urade da se to KATASTROFALNO stanje vise prezentira u medjunarodnoj javnosti (posto predstavnici MZ na Kosovu o tome cute ... ili, sto je jos gore, predstavljaju ga u sasvim pogresnom svetlu) ...

dobro nam (ponovo) dosao Nebojsa

ps. Eh steta je samo sto nam se i Biljana Srbljanovic nije vratila ... ali poznajuci njenu "tolerantnost" kad su u pitanju neistomisljenici i sklonost ka "jednoumnom" druzenju sumnjam da se tako nesto moze ostvariti. Hm, kako se "kolo srece zaokolilo" pocece jos "Biljce" da pise za Politiku ... onu istu koje se do skoro tako gnusala (Бетонирање Политике ) ... Jedino bi Politika morala prethodno da se "oslobodi" od "studentkinje" Zeljke Buturovic ...

pps-edit: naravno preporuka k'o vrata ... i za tekst i za ponovno pojavljivanje na blogu ...
adam weisphaut adam weisphaut 08:19 27.11.2009

Re: Wow ...

ps. Eh steta je samo sto nam se i Biljana Srbljanovic nije vratila ... ali poznajuci njenu "tolerantnost" kad su u pitanju neistomisljenici i sklonost ka "jednoumnom" druzenju sumnjam da se tako nesto moze ostvariti. Hm, kako se "kolo srece zaokolilo" pocece jos "Biljce" da pise za Politiku ... onu istu koje se do skoro tako gnusala (Бетонирање Политике ) ... Jedino bi Politika morala prethodno da se "oslobodi" od "studentkinje" Zeljke Buturovic ...

Nisam pratio odavno Politiku, i yajebem se i kupim istu, kad vidim nema ga onaj tvoj neostrašćeni SAntonić, kako to?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:25 27.11.2009

Re: Wow ...

adam weisphaut
Nisam pratio odavno Politiku, i yajebem se i kupim istu, kad vidim nema ga onaj tvoj neostrašćeni SAntonić, kako to?


Hehe ma ja sam samo citirao interesantan clanak sa NSPM o pomeranju Politike u "drugosrbijanskom" smeru. Ostaje da vidimo da li ce se to desiti. Sto se mene tice, za Politiku bi bilo najbolje da u njoj pisu i Antonic i Vukadinovic ali i Biljana Srbljanovic (to je bila, ako se dobro secam, i (neostvarena) ideja Ljiljane Smajlovic)...

ps. Ja se uvek "yajebem" pa kupim Politiku kad sam u Srbiji ... "Pecat" nisam dosad citao, ali cu odsad obavezno
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:20 27.11.2009

Re: Wow ...

Virtuelni Vasilije
... prosto da se covek zaljubi u urednistvo bloga: prvo nam je "poklonilo" Anu Radmilovic, a sada i savetnika predsednika ... Ovo je zbilja najbolji blog u zemlji ... ovoga puta, za razliku od nekih slucajeva u proslosti (pu, pu, daleko bilo ), polako ali sigurno, postaje i najdemokratskiji ...



totalno demokratski, vasilije, to sam i ja primetila :)))
mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...

ups... jel ja sad trolujem? nije mi bila namera ... još neko vreme ću se vaditi na to što ne umem ovo da koristim :)
niccolo niccolo 09:31 27.11.2009

Re: Wow ...

ups... jel ja sad trolujem? nije mi bila namera ... još neko vreme ću se vaditi na to što ne umem ovo da koristim :)

Ma opušteno, bloger koji ne troluje i nije pravi bloger...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:32 27.11.2009

Re: Wow ...

Ana
totalno demokratski, vasilije, to sam i ja primetila :)))
mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...


Ma oterani su sa ovog bloga i tako fini i pristojni ljudi kao sto je Svetozar Cvetkovic ... samo zato sto nije bio bas sasvim politicki podoban. Ali to je, hvala bogu, to staro, pupunevratilose-vreme ... Ti si dosla u ovo drugo, bolje vreme - kao vesnik slobode i demokratije

pozz

ps. Naravno nije rukovodstvo bloga izbacilo neke gorepomenute ... to su uradili "drugosrbijasnki skojevci-jakobinci" svojim uvredama, pljuvanjem i napadima koje su mogli da istrpe samo poneki od nas "anonimnih" (sto je i prilicno razumljivo). Ali takvi vise nece biti tolerisani kao sto je to bio slucaj ranije, nadajmo se ...
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:34 27.11.2009

Re: Wow ...

хеј, људи, а шта је то троловање?
Kazezoze Kazezoze 09:43 27.11.2009

Re: Wow ...

marco_de.manccini
хеј, људи, а шта је то троловање?

to je kad ti se nakupi negativna energija koju neki blog (prirodno) zrachi i ti pokushash da je se oslobodish.
onda skrenesh misli na lepshe stvari i jezichki ih formirash u trol...
Goran Vučković Goran Vučković 10:20 27.11.2009

Re: Wow ...

mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...

Mislim da je bolji opis da su ga zamolili da prikoči sa uvredama i vulgarnostima, pa je on otišao onda. A taj vic je bio o jevrejima, poprilično neukusan i bio je upućen Srđanu Fuchsu. A to inače nije bio jedini Sergejev gaf ovde.
Zen Master Zen Master 10:28 27.11.2009

Re: Wow ...

Virtuelni Vasilije

Naravno nije rukovodstvo bloga izbacilo neke gorepomenute ... to su uradili "drugosrbijasnki skojevci-jakobinci" svojim uvredama, pljuvanjem i napadima koje su mogli da istrpe samo poneki od nas "anonimnih" (sto je i prilicno razumljivo). Ali takvi vise nece biti tolerisani kao sto je to bio slucaj ranije, nadajmo se ...


Ma ok su oni ne greši dušu samo imaju problem sa realnošću to jest isti onaj problem kakav je imala ona nesretna SPS zaludjenička ekipa što je kolo po Ušću 1991 igrala. Ukoliko dozvoliš sebi ( kao što su to oni dozvolili ) da te hipnotišu mediji koje pratiš, na kraju ćeš doći do te faze da su ti svi koji ne misle kao ti nekakvi gadni neprijatelji.
Zašto ?! Pa zato jer su ti tako rekli ljudi iz šarene tv kutije ili glasovi koje čuješ kada uključiš svoju omiljenu radio emisiju. Sistemom laganog kuvanja žabe ti postaješ zombi koji jedino čeka svoju nedeljnu dozu mržnje, straha, apokalpitničnih predskazanja i nade za tebe u neko bolje sutra ali samo ukoliko budeš tačno i precizno sledio ono što ti glasovi kažu da treba radiš i da misliš !?
Pusti Vasilije ljude nije im lako pokušaj da ih razumeš, frustrirani su i nesretni, okruženi su sa 94% procenta populacije koja ih posmatra kao Looney Tunes ekipu, ovaj blog im je došao kao neka vrsta utočišta gde se pojavljuju u iole ozbiljnijem procentu i naravno da ćeš sindromom mučenog deteta i ti početi da sve svoje frustracije i strahove ispoljavaš u verbalno agresivnom obliku ovde gde makar tvojih istomišljenika ima da te potapšu po ledjima da ti se osmehnu kada baciš verbalnu kamenicu na nekoga, da i oni pljunu protivnika kada ga ti pljuneš


Dr M Dr M 10:41 27.11.2009

Re: Wow ...

samo imaju problem sa realnošću


Moj problem sa realnoscu je u tome sto je realnost ovakva kakva jeste a ne onakva kakva treba da bude...
angie01 angie01 11:18 27.11.2009

Re: Wow ...

mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...


pa to nije tachno-on se malo ruzno preigrao, bio zamoljen vishe puta da prestane-al mu zablokirala ruchna, pa nije mogao da povuche- posle je sam rekao, da on tako funkcionishe i da je bolje da ode, nego da se scena ponavlja!

inache bio- prilichno popularan i uspeshan bloger!
filvas filvas 11:49 27.11.2009

Re: Wow ...

to je kad ti se nakupi negativna energija koju neki blog (prirodno) zrachi i ti pokushash da je se oslobodish.
onda skrenesh misli na lepshe stvari i jezichki ih formirash u trol...

super
angie01 angie01 11:58 27.11.2009

Re: Wow ...

o je kad ti se nakupi negativna energija koju neki blog (prirodno) zrachi i ti pokushash da je se oslobodish.
onda skrenesh misli na lepshe stvari i jezichki ih formirash u trol...


a ima i obratno- kada te podstakne da prichash o nechem drugom-gde ti vidish logichnu povezanost-a neki drugi ne!

pravo trol je namerna opstrukcija i skretanja sa teme, s idejom da se izbegne i lavira izneto i da se autor diskvalifikuje-obichno ivrnutim istinama i zlonamernim etiketiranjem. Ova opstrukcija se obichno obavlja u grupi, jer se time opet stvara lazan utisak da je to sve tako, a i lakesh je sa podupiranjem- psihologija mase!

Poznato?
adam weisphaut adam weisphaut 12:19 27.11.2009

Re: Wow ...

Hehe ma ja sam samo citirao interesantan clanak sa NSPM o pomeranju Politike u "drugosrbijanskom" smeru. Ostaje da vidimo da li ce se to desiti. Sto se mene tice, za Politiku bi bilo najbolje da u njoj pisu i Antonic i Vukadinovic ali i Biljana Srbljanovic (to je bila, ako se dobro secam, i (neostvarena) ideja Ljiljane Smajlovic)...

Naravno da je cilj svake novine da od sebe napravi Frankeštajna bez ikakve orijentacije uređivačke politike...
Inače mislim da je Smajlovičkina politika hiperprodukcije kolumni doživela totalni debakl kako u prijemu u javnposti tako na tržištu, naravno kada vidš ko je sve dobio priliku tamo d apiše nije ni čudo...
"Pecat" nisam dosad citao, ali cu odsad obavezno

Mislim da će ti se dopasti, puno budala je dobilo prostor tamo...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:37 27.11.2009

Re: Wow ...

Adam
Naravno da je cilj svake novine da od sebe napravi Frankeštajna bez ikakve orijentacije uređivačke politike...


Za ozbiljne novine koje pretenduju da pokrivaju politicki centar je normalno i da daju rec onima sa obe strane politickog centra. Meni ruzno izgleda samo i iskljucivo fokusiranje u jednom smeru ... jos ako su ti stavovi prilicno ekstremni, onda mi sve izgleda "frankenstajnovski ...

Ali ok, to su teme o kojima smo ovde mnogo puta diskutovali ... ja volim jednostavno da procitam i misljenja sa kojima se ne slazem. To mi cesto sluzi i kao provera za ono sto sam tvrdim/mislim. A ako ti "drugi" imaju jace argumente i informacije, spremam sam i da korigujem sopstveno misljenje. Sta je u tome lose?

Kao demokrata naravno prihvatam i cinjenicu i da vas ima mnogo koji obozavate da slusate uvek (i ponovo) jedno te isto misljenje i stavove ... Ali mi se to ne svidja ...
Zen Master Zen Master 12:57 27.11.2009

Re: Wow ...

Dr M

Moj problem sa realnoscu je u tome sto je realnost ovakva kakva jeste a ne onakva kakva treba da bude...


Super ali imaš mali problem u svojoj izjavi a to je da ti kao da tačno i nepogrešivo znaš kakva to realnost ( koja sada nije ) treba jednog dana da bude ?!
Put u pakao je uvek popločan dobrim namerama i Hitler je Nemačkoj želeo sve najbolje zato i jeste pobio i proterao sve Jevreje jer je umislio u svojoj glavi da su oni problem zbog koga Nemci i Nemačka pate i nemaju prosperiteta. I komunisti su ovoj zemlji veruj mi želeli sve najbolje i takodje im je smetala realnost jer su oni nepogrešivo znali kakva ta nova realnost treba pa u putu ka boljem sutra i zemlji komunističkoj dembeliji nam je pedeset godina bilo kako nam je već bilo.
Elem nije problem u tome kome se Bogu moliš i u šta politički veruješ, problem nastaje kada ti one koji su druge religije, rase, nacije, političkog ili seksualnog opredeljenja whatever počneš da posmatraš kao neprijatelje ili one koji ugrožavaju tebe, tvoj way of life ili realnost kakva bi trebalo da bude ali zbog njih nije. Na moju veliku žalost Peščanik Ceca & Ceca ekipa pokazuje upravo ove ružne simptome jer kako godine odmiču i kako ta realnost koju oni svim svojim srcem žele nikako ne dolazi to oni postaju sve ostrašćeniji, sve namrgodjeniji i sve rigidniji prema svim drugima koji nisu oni.
Nesreća te priče i jeste što ti svesno ili nesvesno huškaš tu svoju slušalačku populaciju da se isto tako netolerantno ponaša prema svojoj okolini na ulici ili ovde na blogu potpuno svejedno. Ovde smo valjda da bi imali argumentovanu raspravu koja će nam samo pomoći da izbrusimo sebe i svoje stavove ili da ih menjamo u zavisnosti od jačine tudjih argumenata a ne da bi se tukli verbalnim kamenicama i pljuvanjem u nekoj manijakalnoj želji da svi spoznamo i prihvatimo tu jednu nepogrešivu istinu i realnost kakva bi jedino mogla biti
adam weisphaut adam weisphaut 13:01 27.11.2009

Re: Wow ...

Za ozbiljne novine koje pretenduju da pokrivaju politicki centar je normalno i da daju rec onima sa obe strane politickog centra.

Pa ne vidim poentu stavljanja pod isti krov ljudi koji imaj dijametralno suprotna mišljenja, ako ne postoji ni minimum privida zajedničkog imenitelja to nije centar to deluje kao psihotična epizoda....
A ako ti "drugi" imaju jace argumente i informacije, spremam sam i da korigujem sopstveno misljenje. Sta je u tome lose?

Pa opet svako od njih ima priliku da iznosi svoje stavove, putem TV'a intervjua, svojih glasila...čemu ta potrežba da svi budu na istom mestu, d aneće neko da promeni stav posle diskusije?žI konačno, kada si ti to promenio stav posle neke diskusije o bilo kom suštinskom pitanju? Ili iko ovde od ljudi koji su politically minded?
Disklejmer: ne računjau se oni koji su iz lične netrpeljivosti ili iz interesa promenili stranu
adam weisphaut adam weisphaut 13:02 27.11.2009

Re: Wow ...

Put u pakao je uvek popločan dobrim namerama i Hitler je Nemačkoj želeo sve najbolje

Hau jes nou.
NNN NNN 14:12 27.11.2009

Re: Wow ...

mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...

ups... jel ja sad trolujem? nije mi bila namera ... još neko vreme ću se vaditi na to što ne umem ovo da koristim :)
Ustvari je vic bio o Jevrejima... nego kad već trolujemo:
Na prošlom poslu sam relativno često viđao Zdenka Kolara, a bilo mi nekako neprijatno da mu kažem, ali kad si ti već tu... mislim da je ovo najbolja domaća stvar svih vremena
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:56 27.11.2009

Re: Wow ...


NNN
, ali kad si ti već tu... mislim da je ovo najbolja domaća stvar svih vremena



u potpunosti se slažem s tobom :)

evo da nastavim s ovim trolovanjem, da ponovim još jednom

Inner Party Inner Party 15:21 27.11.2009

Re: Wow ...

adam weisphaut

Nisam pratio odavno Politiku, i yajebem se i kupim istu, kad vidim nema ga onaj tvoj neostrašćeni SAntonić, kako to?


Antonic je sam otisao. Imao je kolumnu koju su mu ukinuli uz ponudu da za Politiku pise povremeno, kao Vukadinovic, sto je on odbio. Dakle, da je hteo pisao bi i dalje...

Nakon smene Smajlovicke, Politika ubrzano propada. A cujem i NIN dozivljava slicnu "reformu"....
Dr M Dr M 15:44 27.11.2009

Re: Wow ...

Super ali imaš mali problem u svojoj izjavi a to je da ti kao da tačno i nepogrešivo znaš kakva to realnost ( koja sada nije ) treba jednog dana da bude ?!


Ja, tacno, znam kakva nam je realnost obecana, za nju sam glasao u drugom krugu, kad sam video da za realnost koju sam zeleo nije bilo dovoljno snage u prvom krugu..

Put u pakao je uvek popločan dobrim namerama


Put u pakao je oznacen laznim obecanjima, kad vec pricamo o putnoj infrastrukturi, i primeri koje si naveo ukazuju na to. Fasisti i komunisti i dobre namere u jednoj recenici...razumem zar iskusije, ali...

Povodom Pescanika i Ceca&Ceca, koje nisam pominjao ali, kad vec dajes slagvort, njihov manir bi i meni bio, ponekad, neprijatan, kad bi bio izraz vecinskog misljenja ili drzavnog autoriteta; ovako, imam razumevanje za nekog ko uspavani grad upozorava na pozar koji se rasplamsava. Taj, bas, mora da vice!
blogovatelj blogovatelj 16:54 27.11.2009

Re: Wow ...

Pa zato jer su ti tako rekli ljudi iz šarene tv kutije


Katodna i kanalizaciona, dvije bratske cijevi, sto rece Rambo.
ninasimone ninasimone 17:44 27.11.2009

Re: Wow ...

niccolo
ups... jel ja sad trolujem? nije mi bila namera ... još neko vreme ću se vaditi na to što ne umem ovo da koristim :)

Ma opušteno, bloger koji ne troluje i nije pravi bloger...

With all due respect, meni ceo inicijalni post kaotakav lici na trol. Ocekivala sam da ce tu biti reci o nekim ozbiljnijim stvarima, na primer o tome sta se i kako radi na tome da Srbija pregura svoje nevolje i resi probleme. Obraca nam se savetnik predsednika republike pa bi nekako bilo normalno da nam kaze par reci o tim savetima koje daje, odgovara na pitanja, razjasnjava nedoumice i tako to. Usput je i medijski covek pa nema razloga da komunikacija ne tece glatko i nadasve informativno. Koliko god da je interesantno pogadjati likove iz Pavle & Savle pisama (mladje molim da se raspitaju kod starijih kolega), i ko tu koga i zbog cega napada a ko se brani, toliko je i deprimirajuce. Da ne ispadne da savetujem savetnika, ne mislim da su blogeri nesto posebno zasluzni da se sa njima trezveno i zrelo razgovara, znamo svi kako mozemo biti stonaumutonadrumu razulareni, nego mi se cini da je osobi na ovakvom polozaju to nekako u opisu posla. Mozda gresim.
thebee269 thebee269 18:08 27.11.2009

Re: Wow ...

Sledece sto mi JAKO smeta je "nepodnosljiva lakoca" PARTOKRATIJE ... I u vreme SFRJ je neuporedivo lakse bilo jednom strucnom nepartijcu da dodje na neko iole odgovorno mesto u zemlji


sto se ovoga tice, ovi zuti su gori nego socijalisti u svoje vreme.
Ne mogu da se zaposle strucni nepartijci, aman ne moze da se zaposli ni baba sera ako nije u DS
vishnja92 vishnja92 18:10 27.11.2009

Re: Wow ...

Ocekivala sam da ce tu biti reci o nekim ozbiljnijim stvarima, na primer o tome sta se i kako radi na tome da Srbija pregura svoje nevolje i resi probleme. Obraca nam se savetnik predsednika republike pa bi nekako bilo normalno da nam kaze par reci o tim savetima koje daje, odgovara na pitanja, razjasnjava nedoumice i tako to.

zasto? ne obraca nam se savetnik predsednika republike nego Nebojsa Krstic licno. kada blogove pisu "globalno zagrevanje" (hehe) ili "Glas Amerike" za ocekivati je teme... u temi, a bloger NK moze da pise o cemu mu god volja (meni bi se dopalo da je pisao npr o Komizi, al hbga).

isto kao i gordanac.
AlexDunja AlexDunja 18:20 27.11.2009

Re: Wow ...

isto kao i gordanac.

eh, da...blog je to...

nego:
ne bi bilo na odmet malo licne note,
duhovitosti...ili bar "strucnog misljenja" o koncertu,
kad ga vec pominje.

nego ja imam (varljiv?) utisak da nam
autor salje neke sub poruke, al' meni nejasne( gloopy ja)

To ( sa slanjem poruka) gordana ne radi
a i duhovita je, i precizna. eto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:22 27.11.2009

Re: Wow ...

ninasimone
Mozda gresim?

Не верујем. Или, ако грешиш, бар у томе ниси усамљена, јер ти се и ја придружујем. Заиста је ово текст који који је самом себи трол, што помера границе досадашњих постигнућа овдашњег електронског објављивања. Још само да неком успе да самог себе на властитом блогу банује, и исцрпеће се све формалне могућности блоготекстописања.

Могућно разјашњење је у ономе што је о посту рекао Горан Вучковић (изгубљена опклада), и, што је најгоре, то звучи као најизвеснији разлог оваквог писања, јер други се не може пронаћи, све кад бисмо и Ивицу Дачића у то упрегли. (Хммм, да не будем скроз неправедан, сад ми паде на памет још један могућни разлог настанка поста: можда је реч о проверавању менталног нивоа коментатора, нешто слично оном што су и неки други радили потурајући тестове интелигенције изЋао магазина?) Иначе, најбољу и најдубљу анализу самог текста дао је професор доктор Ву (овде познатији као Doctor Wu), додуше из једне романтичне геријатријске перспективе, будући да га за ауторско музичко остварење писца поста везују слатке успомене. Професор доктор Ву је у свом коментару и ширином и дубином захватио све скривене нијансе поста, и на томе треба да смо му захвални.

Наравно, не бих да се ове моје горње речи тумаче баш као некав љути атак на текстописца или његово дело, више је то другарска критика која не прелази у критизерство ;-) Уосталом, аутор одавно није био овде па се од ове средине вероватно мало удаљио...
Goran Vučković Goran Vučković 18:26 27.11.2009

Re: Wow ...

Горан Вучковић

"Vučko" za prijatelje
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:31 27.11.2009

Re: Wow ...

visnja
zasto? ne obraca nam se savetnik predsednika republike nego Nebojsa Krstic licno...
isto kao i gordanac.


Hm, pa ne bih bas rekao da je isto kao i gordanac - ona ovde (skoro nikad) i ne pise o politici ... a i kad pise onda je to vise uopsteno a ne o tome sta su stavovi njene partije. Nebojsa se ovde nama obratio uglavnom po pitanjima koji se ticu njegovovog svakodnevnog posla. Pa brani objasnjava sta (ne) bi to predsednik trebalo da radi i sta je njegov posao ... pominje u kritickom tonu neke politicke protivnike ... ili pak objasnjava vezu njegovog posla i dokazuje nam da se odrekao svog upravljackog prava u kompaniji koju poseduje ... E da je on ovde pisao zbilja o Dajani Krol ili bilo sta drugo o muzici onda bi to bilo onako kako ti kazes ...

Da se razumemo i jedan i drugi pristup su ok ... svako od njih dvoje je mogao da izabere sta ce i o cemu da pise. Mene licno odusevljava ovo sto je uradio Nebojsa i svidelo bi mi se mnogo kad i bi i Gordana ponekad to isto uradila kad je u pitanju njen svakodnevni posao. Ali istovremeno je jasno da to mnogo vise "kosta" - napornije je i vise opterecuje. I podrazumeva se spremnost da se "popije" kritika ...
vishnja92 vishnja92 18:31 27.11.2009

Re: Wow ...

autor salje neke sub poruke, al' meni nejasne( gloopy ja)

ja sam gloopy takodje, nisam bas ispratila nit radnje :)
Komiza bi bila... ihaj. onda ne mora o muzici uopste.
Заиста је ово текст који који је самом себи трол, што помера границе досадашњих постигнућа овдашњег електронског објављивања

jel se secate kad je Supermod The Jedini otkljucao Jarilov blog koji je Jaril prethodno zakljucao (logicno )?
sta fali pomeranju granica, bas je zabavno.
vishnja92 vishnja92 18:37 27.11.2009

Re: Wow ...

Nebojsa se ovde nama obratio uglavnom po pitanjima koji se ticu njegovovog svakodnevnog posla. Pa brani objasnjava sta (ne) bi to predsednik trebalo da radi i sta je njegov posao ...

e pa jeste, u pravu si.
mozda se coveku jednostavno blogovalo ali mu je opala koncentracija. dogadja se :)
AlexDunja AlexDunja 18:38 27.11.2009

Re: Wow ...

bas je zabavno.

tojest, moglo bi da bude:))
nego, autor mlogo uzdrzan..
nece da se igra sa nama:(
vishnja92 vishnja92 18:40 27.11.2009

Re: Wow ...

nece :(
tjah.
antioksidant antioksidant 19:06 27.11.2009

Re: Wow ...

autor salje neke sub poruke, al' meni nejasne

bice skoro novi ustav
AlexDunja AlexDunja 19:15 27.11.2009

Re: Wow ...

bice skoro novi ustav

el pre kraja 2012 te?
antioksidant antioksidant 19:18 27.11.2009

Re: Wow ...

el pre kraja 2012 te?

to zavisi od toga koliko nebojsa bude aktivan u komentarisanju i pisanju blogova
mada to ti ja ne mogu reci jer je meni supermod zabranio da ga nazivam "aktivnim"
AlexDunja AlexDunja 19:30 27.11.2009

Re: Wow ...


to zavisi od toga koliko nebojsa bude aktivan u komentarisanju i pisanju blogova
mada to ti ja ne mogu reci jer je meni supermod zabranio da ga nazivam "aktivnim"

i u pravu je:)
sta imas ti da ga nazivas aktivnim???
ti si aktivan. ja sam aktivna.

nebojsa, nisi nam ni prici.
ako odgovoris na svaki pojedinacni
komentar na ovom blogu, bices pasivan u odnosu na ao i mene.
dakle. slobodno kazi nesto:
pasivan si.
antioksidant antioksidant 19:45 27.11.2009

Re: Wow ...

nebojsa, nisi nam ni prici.
ako odgovoris na svaki pojedinacni
komentar na ovom blogu, bices pasivan u odnosu na ao i mene.
dakle. slobodno kazi nesto:
pasivan si.

supermode,
koliko god se plasio tvoje reakcije zbog mog nepostovanja tvoje .... dobronamerne sugestije, zelim da znas da sam u ovome ja jedini krivac. alex dunju sam ja zaveo na pogresan put.
nju nemoj kazniti
margos margos 19:49 27.11.2009

Re: Wow ...

AD & AO da se odlikuju za aktivnos' ! Odma' !:)))
AlexDunja AlexDunja 19:51 27.11.2009

Re: Wow ...

nju nemoj kazniti

a sto mene?
pa ja se slazem:
nije aktivan covek.

sta ti je, ao?
niccolo niccolo 19:52 27.11.2009

Re: Wow ...

Nina
With all due respect, meni ceo inicijalni post kaotakav lici na trol.

Što samo znači da je Krstić pravi bloger
Brajović
Још само да неком успе да самог себе на властитом блогу банује, и исцрпеће се све формалне могућности блоготекстописања.

Mislim da je to jednom uspelo AniWithA... (nešto se pokarabmasio softver valjda)


E sad ozbiljno:
AD
To ( sa slanjem poruka) gordana ne radi
a i duhovita je, i precizna. eto.

Agree...
AlexDunja AlexDunja 19:53 27.11.2009

Re: Wow ...

AD & AO da se odlikuju za aktivnos' ! Odma' !:)))

moze:)

k'o ciga -rom za pice:)
a evo:
antioksidant antioksidant 19:59 27.11.2009

Re: Wow ...

sta ti je, ao?

nastrasio me supermod
obratio mi se direktno pa sam nervozan
(ne pominji aktvinost nikako - to ne voli)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:12 27.11.2009

Re: Wow ...

ana_radmilovic
Virtuelni Vasilije
... prosto da se covek zaljubi u urednistvo bloga: prvo nam je "poklonilo" Anu Radmilovic, a sada i savetnika predsednika ... Ovo je zbilja najbolji blog u zemlji ... ovoga puta, za razliku od nekih slucajeva u proslosti (pu, pu, daleko bilo ), polako ali sigurno, postaje i najdemokratskiji ...



totalno demokratski, vasilije, to sam i ja primetila :)))
mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...

ups... jel ja sad trolujem? nije mi bila namera ... još neko vreme ću se vaditi na to što ne umem ovo da koristim :)

Goran Vučković
mislim da sam jednom davno čitala da su sergeja trifunovića izbacili zbog nekog vica o ciganima...

Mislim da je bolji opis da su ga zamolili da prikoči sa uvredama i vulgarnostima, pa je on otišao onda. A taj vic je bio o jevrejima, poprilično neukusan i bio je upućen Srđanu Fuchsu. A to inače nije bio jedini Sergejev gaf ovde.


сергеј фукс, како ме овде зову, мада ме нервира што нас једначе са русима, као да не постоји ништа друго словенско изван русије. волим да се представљам као серђ, ође у изри.

баш сам водио словенце прошле недеље по хоулиленду, па смо гледали њихов бараж против русије за мундијал у јерусалу, и израелци су били у фазону, као, шта је, словени, навијате за русију.... навијали смо за словенију, ов корс.

то са сергејом је било ружно, мада се он мени извинио приватно након тога. у фазону је био да га је нервирала једна боја размишљања овде и да је намерно хтео да испровоцира гомилицу овде. онда се после ланчано искључио и горан свилановић, и тако, мени људи слали хејт поруке као да сам ја искључио сергеја, углавном, мислим да је њега више болело уво да се јавља овле (осим тога да провоцира левичарско друштванце с блога) него што га је нешто стварно погодило искључивање одавде.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:43 27.11.2009

Re: Wow ...

mislim da je ovo najbolja domaća stvar svih vremena


Za one koji ne znaju, Moja si, najbolja stvar svih vremena, je Šaperova.
Unfuckable Unfuckable 23:49 27.11.2009

Re: Wow ...

ne bih da preterujem u razmišljanju, ali ...
stvarno baguje
Dragec, ti li si ?
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:49 27.11.2009

Re: Wow ...

Nebojsa Krstic
Za one koji ne znaju, Moja si, najbolja stvar svih vremena, je Šaperova.


al' nema veze :)
die hard die hard 23:58 27.11.2009

Re: Wow ...

осим тога да провоцира левичарско друштванце с блога

Ko je to? Bas me zanima.Nekako nikako da uklavirim
Goran Vučković Goran Vučković 00:00 28.11.2009

Re: Wow ...

Ko je to? Bas me zanima.Nekako nikako da uklavirim

Slabije svraćaju u poslednje vreme...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:55 28.11.2009

Re: Wow ...

AlexDunja
AD & AO da se odlikuju za aktivnos' ! Odma' !:)))

moze:)

k'o ciga -rom za pice:)
a evo:


Za mene gin and tonic
sveti_gral sveti_gral 01:18 28.11.2009

Pusti ti Markićevića,

nego kaži ti sokole da li je Odbor pokrenuo postupak ili ne.

To ti reci, a ne da tupiš oko Markićevića i pokrivaš se apsolutno nebitnim Kenovim demantijerm.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:34 28.11.2009

Re: Pusti ti Markićevića,

Још само да неком успе да самог себе на властитом блогу банује, и исцрпеће се све формалне могућности блоготекстописања.

Предраже, то сам већ пробао и урадио. Можеш и ти, сасвим је лако изводљиво.
adam weisphaut adam weisphaut 06:49 28.11.2009

Re: Wow ...

Nakon smene Smajlovicke, Politika ubrzano propada. A cujem i NIN dozivljava slicnu "reformu"....

Definiši propadanje, nije bilo mnogo prostora za pad tiraža pa cenim da nije više po ukusu...
adam weisphaut adam weisphaut 06:54 28.11.2009

Re: Wow ...

Za one koji ne znaju, Moja si, najbolja stvar svih vremena, je Šaperova.


on bi voleo biti ta devojka
on bi voleo da ga vole drugovi
da proba sebe da se izmeni
kamichak92 kamichak92 08:11 28.11.2009

Re: Wow ...

zasto? ne obraca nam se savetnik predsednika republike nego Nebojsa Krstic licno...




pa pise mu u profilu da je savetnik predsednika.
ja mislim da mu daje medicinske savete.
kamichak92 kamichak92 08:11 28.11.2009

Re: Wow ...

-
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:34 28.11.2009

Re: Wow ...

Virtuelni Vasilije
... "Pecat" nisam dosad citao, ali cu odsad obavezno


drago mi je... već neko vreme nisam pisala za taj list - ali, drago mi je :) ima tamo svašta i bez mene
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:02 28.11.2009

Re: Wow ...

Ana
... već neko vreme ne pišem za taj list


Hm, a mozda bi ipak trebalo da im posaljes racun za pridobijanje novih citalaca? :)))

ps. kad smo vec kod "citalacke problematike": na prvom mestu moje srpske "to buy" liste je Zalažem se za laž

iris.davidovich iris.davidovich 15:49 30.11.2009

Le Trol

Trt mrt
zivot ili smrt

aaah
trener92 trener92 01:57 27.11.2009

Razočaran!

Pročitao sam prve tri rečenice, a kod četvrte sam ...hm....zastao.Zašto nisi nešto o svirci napisao?
Naopako? Kakva šteta!

dodatak: Da li si gledao intervju koji je napravio Peca Popović? (
Goran Vučković Goran Vučković 01:58 27.11.2009

Re: Razočaran!

Pročitao sam prve tri rečenice, a kod četvrte sam ...hm....zastao.Zašto nisi nešto o svirci napisao?
Naopako? Kakva šteta!

Ih bre - samo o svirci razmišljaš - vidiš da je čovek opasno ozračen
trener92 trener92 02:00 27.11.2009

Re: Razočaran!


Ih bre - samo o svirci razmišljaš - vidiš da je čovek opasno ozračen


Nemoj reći? Moram onda i ostalo da pročitam !
trener92 trener92 02:22 27.11.2009

Re: Razočaran!

ali malo mi je dosadilo da dajem pare za svetske zvezde koje mi deluju kao neko ko se na binu popeo ne da bi ga ocenila publika, već je onaj ko treba da oceni publiku tj. nas. Da li znamo pesme, znamo li engleski, da li razumemo šale između pesama, sve se to ocenjuje...i ako sam u pravu, onda umesto da ja plaćam kartu, trebalo bi da dobijem honorar za uspešno praćenje koncerta.

Ovo mi deluje malo prestrogo, bar kada je ona u pitanju( to je moja procena po onome što sam gledao i slušao u intervjuu koji sam pomenuo) . Zvučalo mi je sasvim korektno, možda je utisak sa koncerta drugačiji, moguće.
Samo mi nije jasno, umesto da uživaš , u takvoj lepoti ( i vizuelnoj) dozvoliš da te neki idiot iznervira?
O ovima koje si pobrojao , ne vredi trošiti reči.
Šteta, velika šteta, mogli smo pročitati ( verujem) dobar tekst o muzici koju si trebao da slušaš.

dodatak: Ipak, pozitivno brojanje što si bio na koncertu, uz veliki minus što nisi bio prisutan duhom.
A o elementarnim nepogodama tipa Vučić -Markićević- Koštunica ,
pa , kako bi rekao ,priroda je stvorila raznolika ččudesa, neka "ubava, neka gubava" , a kao i svaka nepogoda će proći, ostanu, doduše ,posledice ali se daju sanirati ,
trener92 trener92 02:42 27.11.2009

Re: Razočaran!

Znaš šta ? Pošalji ti njima ovo , neka uživaju u spotiću , a možda se nisu odavno pogledali u ogledalo pa se i prepoznaju ovde...

trener92 trener92 02:56 27.11.2009

Re: Razočaran!

Dajana Krol je fina osoba,

Mislim , čoveče.....bilo je jače od mene , ne zameri



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:51 27.11.2009

Re: Razočaran!

Pročitao sam prve tri rečenice, a kod četvrte sam ...hm....zastao.Zašto nisi nešto o svirci napisao?
Naopako? Kakva šteta!

Ne znam sta da napišem o svirci. To mi je uvek bilo dosadno, da čitam kako je neko svirao...tacno? Nadahnuto? Emotivno? Muzika nije zgodna za verbalno opisivanje. jedina osoba koja je dobro pisala o muzici, a da ja to znam, je Džordž Bernar Šo. Ima kod nas prevedena njegova knjiga eseja o muzici. To je neviđeno duhovito!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:25 28.11.2009

Re: Razočaran!

Ne znam sta da napišem o svirci. To mi je uvek bilo dosadno, da čitam kako je neko svirao...tacno? Nadahnuto? Emotivno?

mislim da udžbenici o muzičkim instrumentima (bar dok govore o boji instrumenata u određenim registrima) imaju onoliko smisla koliko i vizulene reklame za parfeme.
trener92 trener92 03:27 28.11.2009

Re: Razočaran!

Nebojsa Krstic
Pročitao sam prve tri rečenice, a kod četvrte sam ...hm....zastao.Zašto nisi nešto o svirci napisao?
Naopako? Kakva šteta!

Ne znam sta da napišem o svirci. To mi je uvek bilo dosadno, da čitam kako je neko svirao...tacno? Nadahnuto? Emotivno? Muzika nije zgodna za verbalno opisivanje. jedina osoba koja je dobro pisala o muzici, a da ja to znam, je Džordž Bernar Šo. Ima kod nas prevedena njegova knjiga eseja o muzici. To je neviđeno duhovito!


Očigledno me nisi razumeo, a da ti objašnjavam da sam pokušao da ublažim ovaj tekst koji si napisao sa toliko "jeda", pričom o muzici koju si slušao, vidim da ne vredi, previše negativne energije ili kako si se izrazio zračenja ima ovde, pa i u tvom komentaru.Nije mi jasno zbog čega kada sam imao najbolje , korektne asocijacije u svojim komentarima. Niti sam napisao nešto ironično, niti sam imao nameru da te napadam , u svojstvu onoga koga predstavljaš, osim samog sebe.
Ali ako hoćeš ovako nije problem.
Koliko ja razumem stvari, svrha politike je osvajanje vlasti. Kad je čovek osvoji onda ima odgovornost za ono što je obećao biračima. I mora da radi na ispunjenju tih obećanja. Koliko razumem, vi (jedinoj) osobi koja je direktno izabrana na izborima predlažete da ljudima koji su postavljeni na svoje funkcije da potpunu slobodu da rade kako im padne na pamet kao da su svete krave. Ne znam da li sam dobro shvatio?

Citirao sam tvoj komentar da ne bude zabune, i mislim da sam dobro razumeo.
Šta bi tek mi ostali trebali da pričamo o zračenjima koja dolaze sa mesta na kome se i ti nalaziš? O duševnom bolu?
Pišeš o svojim frustracijama, očigledno i u svojstvu savetnika Predsednika i o napadima koje trpiš , o duševnom bolu, koji si pretrpeo. Nikada nisam kritikovao ekipu, kojoj nisam verovao a samim tim ni dao glas , demokratski, nego sam kritikovao one kojima sam verovao, za koje sam glasao, , a kako ne postoji alternativa na političkoj sceni , pokušavam kritikom da nekako bar podsetim na sve ono što je trebalo( a obećano je) uraditi a da svima krene na bolje.

Pa da te pitam onda ,

1 Da li smo mi, kao zemlja, lutajući zmagljenim hodnicima ka demokratiji i otišli u teokratiju?Meni se čini da smo na odličnom, takvom putu , a ja za to nisam glasao niti pristao na takvu tvorevinu Srbije.

2 Ko je napravio onu bruku i sramotu , i pred svetom( mislim na kredibilitet i vlade i Predsednika, ) sa NIS-om, a da ne govorim o lopovima koji treba da odgovaraju za to ?(samo ne zahtevaj da ostavim izveštaje o poslovanju "Vena Srbije" , i o tome ko je potpisao prodaju NIS-a i tako dalje.)

3 Ko je dozvolio da se uništi Torlak, obezvredi, diskredituje ( Torlak koji nekih tridesetak godina prodaje vakcine protiv raznoraznih boleština po svetu)
, gde je lova koja je dobijena za istraživanja i obnovu tehnologije za prozvodnju vakcina , dobijeno je ako se ne varam nekoliko desetina miliona evra od EU?
i samim tim ostane samo Mišković u igri

4Kakve su ovo mahinacije sa EPS-om?

5 Ko je dozvolio mahinacije sa ekspoprijacijom zemljišta , a vezano za koridor 10?

6 ..."sve u svemu verovatno godišnje ne znamo

kako se troši oko 130 milijardi dinara...Diana Dragutinović....ministar finansija
7...

Hoćemo dalje? Teška pitanja, zar ne?
Da li ćemo dobiti odgovore na ta pitanja, ali odgovore u smislu razrešenja ( po Ustavu i Zakonima ove zemlje,zna se ko treba da brani odnosno sprovodi ono što je napisano u Ustavu) čekamo odgovore na ta pitanja već dugo, a i
Ova pitanja sam postavio iz razloga , jer si sam napisao da Predsednik može ( ja mislim da treba i mora ) da ima stav o različitim pitanjima , čak mislim da treba da insistira da se ona razreše,a ti u svojstvu njegovog savetnika bi trebalo da imaš saznanja o tome.. Jer ovo su pitanja koja su važna za ovu zemlju, ekonomski je uništena ovim "ekonomskim zločinima" ili ubeđen sam i krivičnim delima.


Osim ako tvoja uloga u svemu tome nije čisto kozmetičke prirode. , odnosno da se stara o umetničkom dojmu Predsednika na okolinu. U tako nešto ne mogu da poverujem.

Ali ne očekujem odgovore od tebe , jer prirodno i ne možeš da ih daš,
samo te podsećam da ima dosta i na blogu takođe ozračenih ,imam dobre razloge (neke od njih sam ti naveo) da budem i nezadovoljan, neprijatan , kritički nastrojen u komunikaciji sa nekim kao što si ti, ustvari sa personom koja je oličena u svojstvu predsednikovog. savetnika.
Ali , kao što sam i napisao , neću zloupotrebiti, ovaj prostor, za ispoljavanje svih nezadovoljstava , prouzrokovanih delovanjem (ili ne delovanjem)" , onih koje sam birao , a kako si ti u funkciji savetnika istog, samim tim bi se odnosilo i na tebe.
Samo dobre vibracije.

I ti pričaš o negativnim zračenjima ?

p.s. Kud pomenu Bernard Šoa, čoveče, ali neću o tome. Drugi put
audrey92 audrey92 03:35 28.11.2009

Re: Razočaran!

Džordž Bernar Šo. Ima kod nas prevedena njegova knjiga eseja o muzici. To je neviđeno duhovito!


mariopan mariopan 10:46 28.11.2009

Re: Razočaran!

I ti pričaš o negativnim zračenjima ?

Baš htedoh da pitam i ja o tom zračenju. Pa mi smo svi ozračeni totalno. Ne smem TV da uključim, zrače i preko sredstava javnog informisanja, ne smem da čitam novine, skandal do skandala. Kome mi da se žalimo?
Jao što su nepravedni, jelda?
A kome mi da naplatimo duševnu bol i štetu? Mislim na sve štete i skandale od strane svih koje je Predsednik izabrao da mu budu koalicioni partneri. On ih je birao, dao im vlast i za mene je on i odgovoran. Hoće li da odogovara?
Zar nisu nešto obećali da bi nas navukli da glasamo za njih? I ja glasala za njih? Nikad više.

Ok, ovo je blog i nije mesto za politička pitanja.
Pišem ovo samo da bi se znalo da i mi ozračeni imamo glas. I glasaćemo.

Ni ja ne kritikujem one za koje nisam glasala, ne zanimaju me. Oni mi ništa nisu obećali, njima nisam verovala.
Pozdravite mi bivšeg predsednika.
Onda će i vama laknuti kada postanete bivši savetnik, to je bar lako. Pa da i nama bude malo lakše?

Pozdrav
krkar krkar 02:12 27.11.2009

Svrha - poruka

Koja je svrha i/ili poruka ovog bloga?
Goran Vučković Goran Vučković 02:17 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

Koja je svrha i/ili poruka ovog bloga?

Moj pokušaj: Krle izgubio neku opkladu u kojoj je za kaznu morao da napiše blog ovde
NNN NNN 02:44 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

Isprovocirao ga Peđa Azdejković (eto i on nekog da isprovocira) sa Gdje si sad cica maco
ana_radmilovic ana_radmilovic 09:22 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

krkar
Koja je svrha i/ili poruka ovog bloga?



pa što si sad na kraj srca... meni se baš svidja :)
krkar krkar 14:28 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

ana_radmilovic

krkarKoja je svrha i/ili poruka ovog bloga?pa što si sad na kraj srca... meni se baš svidja :)


Možda bi se baš svideo i meni da znam čemu služi
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:41 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

krkar
Možda bi se baš svideo i meni da znam čemu služi


ah, zar sve mora da bude u "službi" nečega... ne služi, čini se, ama baš ničemu. zabavlja i pruža nam mogućnost da vidimo kakvu će blog b92 zajednica dobrodošlicu požejlet' savjetniku... :)
e, sad ja sve pod punim imenom i prezimenom lupam svašta, a ti si, krkar, pametan pa ne bi ni u ludilu :))

eto, ja mislim da tome služi. i zato mi se baš baš svidja.

da se čuje vox populi na jedan od finijih raspoloživih načina :)

Inner Party Inner Party 15:50 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

krkar
Koja je svrha i/ili poruka ovog bloga?


Tja, koja je svrha/poruka bilo kog bloga?

krkar krkar 17:00 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

ah, zar sve mora da bude u "službi" nečega


Ja znam da ovaj nečemu služi, samo nisam još dohakao dativ.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:17 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

krkar
Ja znam da ovaj nečemu služi, samo nisam još dohakao dativ.


Ti to sudis/zakljucujes po tome kako ti pises svoje tekstove?

Sama cinjenica da se covek javio je vec super stvar. Naravno da ostavlja dobar utisak o njemu samom i onome za koga radi. Zar nije sjajno imati priliku razmeniti misljenje sa onima na "visim" pozicijama ... i to na ovakav prilicno neformalan i direktan nacin?

Uostalom za vecinu stvari iz teksta je jasno i zasto ih je napisao i zasto ga "tiste". E sad da li ima jos nekih razloga, prepustimo njemu da kaze. Tebi, na osnovu dosadasnjeg iskustva, ne bi covek mogao mnogo da veruje i ako budes "dohakao" ...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:23 27.11.2009

Re: Svrha - poruka

krkar
Ja znam da ovaj nečemu služi, samo nisam još dohakao dativ.


a znam ja da ti nisi dohakao taj dativ, nego se nisam uzdržala ...
ti si pitao koja je svrha, a ako je nešto "svrsishodno", a ono mora biti da služi za nešto.

služiti je glagol koji je u srba krajnje nepopularan za razliku od službe - koja je imenica (a koja je, opet, zastrašujuće popularna za razliku od nepopularnog glagola :)) .. e, sad ne znam jel stariji glagol il imenica
sveti_gral sveti_gral 01:59 28.11.2009

Re: Svrha - poruka

Virtuelni Vasilije
Uostalom za vecinu stvari iz teksta je jasno i zasto ih je napisao i zasto ga "tiste".


Pa baš je to izostalo jer se uhvatio sasvim nebitnog Markićevića. Nije Markićević pokrenuo postupak, nego Odbor. Pa onda kao koncert, pa kao Vučić, pa kao patrijath, pa kao G. Rajić e da bi tek na kraju onako usput o sukobu interesa al preko tamo nekog poslanika.

Ni reči o Odboru ili ničim izazvanom saopštenju predsedatelstva (nema sukoba interesa, časna reč).
Doctor Wu Doctor Wu 03:43 27.11.2009

Ovaj blog me podseća na onaj

Courtship advice from a senior citizen:
When you see a woman, and want her badly, please consider the following:
No matter how beautiful her face is...
No matter how curvaceous her body is...
No matter how cute and sweet her smile is...
No matter how round and tight her posterior is...
No matter how seductive her eyes are...
No matter how fragrant her hair is...
No matter how ample her breasts are...

I forgot what I was going to say.
blogovatelj blogovatelj 04:20 27.11.2009

Pitanje

Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.


Retoricko pitanje dostojno Kurira! Da li moze da se zna ko je taj politicar.
Ako moze reci. Ako ne moze, zasto si ga pominjao?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:06 27.11.2009

Re: Pitanje

Da li moze da se zna ko je taj politicar.
Ako moze reci. Ako ne moze, zasto si ga pominjao?


Pa nije bas jednostavno reci ... Sto se mene tice recenica "Taj nazovi političar, to svako zna, ništa korisno nije radio, nit šta zna, nit šta ume, ničemu ne vredi, al' oseća se ta važnost koju širi" ga potpuno identifikuje ... pa nema ih bas mnogo koji su politikom poceli da se bave jos u studentskoj klupi ... i nisu nikad u zivotu radili nesto drugo ...
Dr M Dr M 09:23 27.11.2009

Re: Pitanje

Sto se mene tice recenica "Taj nazovi političar, to svako zna, ništa korisno nije radio, nit šta zna, nit šta ume, ničemu ne vredi, al' oseća se ta važnost koju širi" ga potpuno identifikuje ...


Meni izgleda da citirana recenica opisuje vecinu politicara u Srbiji...

...a nastavak...

pa nema ih bas mnogo koji su politikom poceli da se bave jos u studentskoj klupi ... i nisu nikad u zivotu radili nesto drugo ...


mi izgleda kao primer Rorsahovog testa kad ga resava V V..
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:36 27.11.2009

Re: Pitanje

Dr M
Meni izgleda da citirana recenica opisuje vecinu politicara u Srbiji...
mi izgleda kao primer Rorsahovog testa kad ga resava V V..


Hahaha, slazem se Dr M ... bilo bi super (za Srbiju) da ono opisuje SAMO jednog politicara u Srbiji ...

pozz

ps. Ok, ali ONAJ na koga sam ja mislio se ipak najbolje uklapa ... uostalom, nisam ga ja "crtao" nego Nebojsa
libkonz libkonz 09:46 27.11.2009

Re: Pitanje

Vaso, što pominješ Čedu, kad čovek lepo kaže lokalni političar.
antioksidant antioksidant 09:51 27.11.2009

Re: Pitanje

kad čovek lepo kaže lokalni političar

znaci neko s novog beograda?

Dr M Dr M 10:11 27.11.2009

Re: Pitanje

uostalom, nisam ga ja "crtao" nego Nebojsa


Nebojsa je multimedijalni umetnik.. ali mi se vise dopadalo dok je samo pevao

Od kad` je poceo da "crta", crta samo "cica -Glisu"...pa mu tepa "Cedo...moje"
Dr M Dr M 10:15 27.11.2009

Re: Pitanje

kad čovek lepo kaže lokalni političar


Lokalni politicari locu po lokalima, oni sireg znacaja-po kabinetima
blogovatelj blogovatelj 16:58 27.11.2009

Re: Pitanje

kad čovek lepo kaže lokalni političar


Nije da nisam pomislio na Cedomira, ali me rec "lokalni" bunila. Zato i pitam. Kad neko napise lokalni meni prvo gradonacelnik padne na pamet.
A savetnik se jos nije izjasnio. Cekamo...
gorran2 gorran2 04:57 27.11.2009

Tajanstveni čovek

Bio jedan riđi čovek koji nije imao oči i uši. Nije imao ni kosu, tako da su ga uslovno zvali riđim.

On nije mogao ni da govori jer nije imao usta. Nos takođe nije imao. Štaviše, nije imao ni ruke ni noge. Nije imao ni stomak, nije imao ni leđa, nije imao ni kičmu, nije imao nijedan unutrašnji organ. Nije imao ništa! Tako da nije jasno o kome je reč.

Bolje onda da o njemu više ne govorimo.
maksa83 maksa83 07:43 27.11.2009

Re: Tajanstveni čovek

gorran2
Bio jedan riđi čovek koji nije imao oči i uši. Nije imao ni kosu, tako da su ga uslovno zvali riđim.

On nije mogao ni da govori jer nije imao usta. Nos takođe nije imao. Štaviše, nije imao ni ruke ni noge. Nije imao ni stomak, nije imao ni leđa, nije imao ni kičmu, nije imao nijedan unutrašnji organ. Nije imao ništa! Tako da nije jasno o kome je reč.

Bolje onda da o njemu više ne govorimo.

Ovo može biti samo Harms, je l' da? Pazi kad je i meni palo na pamet da okačim nekog.
Atomski mrav Atomski mrav 09:14 27.11.2009

Re: Tajanstveni čovek

Bio jedan riđi čovek koji nije imao oči i uši. Nije imao ni kosu, tako da su ga uslovno zvali riđim.

On nije mogao ni da govori jer nije imao usta. Nos takođe nije imao. Štaviše, nije imao ni ruke ni noge. Nije imao ni stomak, nije imao ni leđa, nije imao ni kičmu, nije imao nijedan unutrašnji organ. Nije imao ništa! Tako da nije jasno o kome je reč.

Bolje onda da o njemu više ne govorimo.


Reče mi jedan čo'ek jednu stvar, na jednome mjestu, kod jednoga čo'eka... Ne mogu ti reći đe, odma' bi se sjetio koji je!
cult cult 09:49 27.11.2009

Re: Tajanstveni čovek

Ovo može biti samo Harms

Ne treba trošiti Harmsa na nasu političku elitu. Naši su neka sasvim druga vrsta apsurda.
crossover crossover 17:47 27.11.2009

Re: Tajanstveni čovek

maksa83
gorran2
Bio jedan riđi čovek koji nije imao oči i uši. Nije imao ni kosu, tako da su ga uslovno zvali riđim.

On nije mogao ni da govori jer nije imao usta. Nos takođe nije imao. Štaviše, nije imao ni ruke ni noge. Nije imao ni stomak, nije imao ni leđa, nije imao ni kičmu, nije imao nijedan unutrašnji organ. Nije imao ništa! Tako da nije jasno o kome je reč.

Bolje onda da o njemu više ne govorimo.

Ovo može biti samo Harms, je l' da?

Није, то је Антон Антонович, само га Марусја није препознала па му не верује.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 05:05 27.11.2009

so close so fare away

Moguće da grešim. Sedeo sam u blizini jednog lokalnog nazovi političara, pa mi je njegovo štetno zračenje uzrokovalo da budem negativan više nego je to u skladu sa mojim karakterom i godinama.


Tako je to u VIP lozama. Sa obicnijih mesta bolje se cuje i vidi. Sto si dalje sve je jasnije:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana