Život

Kuda ide ovaj svet?

libkonz RSS / 06.12.2009. u 13:33

Onima koji čitaju moj blog je jasno da mi ideje liberala nisu bliske (ni konzervativaca, oni su veći licemeri). Kuda te ideje vode najbolje pokazuje Holandija, u kojoj je stranci pedofila dozvoljeno da učestvuju na izborima i budu birani u parlament. A stranka pedofila zalaže se za sledeće (preuzeto sa index.hr):

LEGALIZACIJA posjedovanja dječje pornografije, prikazivanje pornografije tijekom dnevnog televizijskog programa pri čemu bi prikazivanje nasilne pornografije bilo dozvoljeno tijekom večernjih sati, uvođenje seksualne edukacije u školama te dozvola da se djeca mlađa od 16 godina mogu pojavljivati u pornografskim filmovima, samo su neke od "političkih" stvari za koje se novoodobrena politička stranka pedofila u Nizozemskoj namjerava u budućnosti "boriti".

Osim toga, tu je i zahtjev da se donja dobna granica za stupanje u spolne odnose snizi na 12 godina, kao i zalaganje da se dozvoli seks sa životinjama pri čemu bi nanošenje ozljeda životinjama (ipak) i dalje ostalo ilegalno.

homer
homer
Tu možemo naučiti da se i pedofili zalažu za prava životinja. Ta prava životinja su i razlog mog današnjeg, neplaniranog teksta. Čitao sam vesti na netu i naiđoh na jednu koja je po meni vrhunac ljudske gluposti, a dolazi iz Australije (izvor Blic):

Đino D'Akampo, pobednik britanskog realiti šoua "I'm a Celebrity Get me Out of Here", u kojem slavne ličnosti obavljaju zadatke u džungli, kao i njegov kolega takmičar Stjuart Maning, suočeni su sa optužnicom za okrutnost nad životinjama, nakon što su navodno skuvali i pojeli pacova, piše "Skaj njuz".

Njih dvojica bili su deo grupe "u egzilu", tokom jednog dela serijala, što znači da su bili ograničani na mršave porcije pirinča i pasulja. Manjak mesa očigledno ih je naterao da love, ubijaju i jedu rižoto s pacovima, ukazao je "Skaj njuz". D'Akampo (33), kuvar, rekao je da je video jednog od pacova kako trči okolo. "Imao sam nož, uhvatio sam ga", rekao je on.
Ostatak grupe, uključujući i Maninga (30), pojeo je pacova sa uživanjem.
Glavni inspektor policije Novog Južnog Velsa Dejvid Ošejnesi izjavio je za "Skaj njuz" da nije prihvatljivo to što je životinja ubijena kao deo performansa.

"Ako se životinje koriste u televizijskoj produkciji, treba ih koristiti u skladu sa uobičajenim pravilima, koja navode da nijedna životinja ne sme da bude ubijena ili povređena", istakao je Ošejnesi.
On je dodao da se ta pravila ne odnose na insekte, koje su takmičari i ranije jeli.
"I krokodili i druge životinje mogu se jesti, ali to mnogo zavisi od načina na koji su ubijeni i obrađeni za konzumiranje", istakao je inspektor.

Karla Lejn iz grupe za zaštitu životinjskih prava rekla je da takmičari uopšte ne pate i da je taj realiti šou "glup".
"To nije prihvatljivo, posebno za takve ljude koji nikada nisu bili gladni u svom životu i koji su izabrali da učestvuju u šouu samo da zarade novac. To im nije bilo potrebno. Ovde sada imamo jednog pacova u rukama svih ovih glupih ljudskih bića koja pokušavaju da postanu neko na televiziji. Veoma sam ljuta", navela je Lejnova.

Policija iz australijskog grada Murvilambaha potvrdila je da je dvojici muškaraca izdala sudski poziv zbog okrutnosti nad životinjama. Oni bi trebalo da se pojave na sudu 3. februara sledeće godine.
Prestavnici ITV televizija, koja emituje šou, nisu bili dostupni za komentar.

Izgleda došlo vreme da se ljudima sudi za ubistvo pacova. Komarci i muve su na redu, pretpostavljam.

 

 

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 13:45 06.12.2009

Prava životinja

On je dodao da se ta pravila ne odnose na insekte

Vidiš da izgleda da se za sada odnosi samo na sisare...sad se postavlja pitanje a zašto štititi samo sisare a ne sve životinje
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:52 06.12.2009

Tome težimo

Za mene nema velike razlike između zalaganja za pedofiliju (zapadni sistem vrednosti, kome težimo, jel te) i zalaganja za Paradu ponosa (kojoj težimo, jel te).
Sad pucajte.
Ne moram, valjda, da kažem da se ni na koji način ne zalažem za ludake koji prebijaju po ulicama.
Ako je to tačno što ste napisali za Holandiju i stranku pedofila onda ...
Inner Party Inner Party 14:51 06.12.2009

Re: Tome težimo

KRALJMAJMUNA
Za mene nema velike razlike između zalaganja za pedofiliju (zapadni sistem vrednosti, kome težimo, jel te) i zalaganja za Paradu ponosa (kojoj težimo, jel te).
Sad pucajte.
Ne moram, valjda, da kažem da se ni na koji način ne zalažem za ludake koji prebijaju po ulicama.
Ako je to tačno što ste napisali za Holandiju i stranku pedofila onda ...


"Refoma"

Party for Neighbourly Love, Freedom, and Diversity
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:35 06.12.2009

Re: Tome težimo

Edit:
Ma nema veze, sama sam kriva što čitam.
alselone alselone 18:45 06.12.2009

Re: Tome težimo

KRALJMAJMUNA


Auuuuu, braleee. Sad kad ti bace fatvu, nece te oprati ni da citiras pescanik dok dubis na enovinama.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:11 06.12.2009

Re: Tome težimo

alselone

KRALJMAJMUNAAuuuuu, braleee. Sad kad ti bace fatvu, nece te oprati ni da citiras pescanik dok dubis na enovinama.

Mogu ja još da se ukopam.
Baš sam se setio kad su svi danekažemštaradili na tekst (ovde na blogu) nekog deteta od 15 godina što je napisalo tekst o onoj toleranciji (valjda uoči tzv. parade ponosa) pa upotrebilo dete argument kako je bilo lepo i divno u antička vremena jer su svi bil tako tolerantni i srećni i pedofili po malo. A meni bilo žao (a i plašio sam se) da kažem bilo šta protiv takvih argumenata jer je skoro sve na blogu bio uhvatio tolerantni amok pa bih verovatno popio banovanje.
alselone alselone 19:22 06.12.2009

Re: Tome težimo

KRALJMAJMUNA


Zakopavaš se sve dublje. Ovo je vec za 100 Čedonaša pred spavanje do sledecih republičkih izbora.

Ako imas taj link pri sebi, baci ga deder, bas me zanima.
libkonz libkonz 20:37 06.12.2009

Re: Tome težimo

Ako je to tačno što ste napisali za Holandiju i stranku pedofila onda ...

tačno je.
i slažem se sa tvojim stavovima.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:13 06.12.2009

Re: Tome težimo

alselone

KRALJMAJMUNAZakopavaš se sve dublje. Ovo je vec za 100 Čedonaša pred spavanje do sledecih republičkih izbora. Ako imas taj link pri sebi, baci ga deder, bas me zanima.

Ma, ne mogu da nadjem. Neko je postavio devojčicin rad ovde na blogu.
NNN NNN 22:50 06.12.2009

Re: Tome težimo

Evo ga taj tekst i prilično je pozitiva, čak i neki naivni delovi zrače nekim mladalačkim optimizmom.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 05:06 07.12.2009

Re: Tome težimo

NNN
Evo ga taj tekst i prilično je pozitiva, čak i neki naivni delovi zrače nekim mladalačkim optimizmom.

Da, to je.
Naravno, tekst je za te godine sasvim dobar. I nemam ja primedbu na dete.

Nego mi je ostalo u sećanju kako komentatori nekritički prihvataju TO kao nešto simpatično, drugačije, kao kad neko voli pljeskavice a neko punjenu papriku. Ma, o tome ja sa svojim prijateljima imam redovne seanse diskusije (žučne) gde sam sa jednom grupom prijatelja skoro usamljen u svom mišljenju a sa drugom nisam. Među njima ima i homoseksualaca (ili LGBT).
Ali nisam hteo o tome. Nego o ovoj rečenici:
"I zar treba lečiti ono što je nekada, kada smo bili na vrhuncu mudrosti i napredovanja, a po meni od tada je ljudska vrsta samo opadala, zar treba lečiti nešto što je pre toliko hiljada godina, za vreme antike, bilo normalno"
Ja znam da se homoseksualnost sad u mnogim zemljama tretira kao orijentacija a ne kao bolest. Ali ovakvu rečenicu može da izgovori samo dete. To što je za vreme antike bilo, kako ona kaže, normalno, je bilo toliko grozno i bolno i krvavo da samo dete može da ima ovako idealizovan (istina riskren i pošten, pravi dečiji) stav. A Isto je i sa stavom da smo tada bili na nekakvom vrhuncu. To je doba o kome postoji mnoštvo iluzija i sad se te iluzije koriste u dnevno političke svrhe.
Ja bih detetu dao pet za takav rad, ali bih da sam profesor književnosti ili etike ili logike odmah, odmah napravio sa decom diskusiju o raznim temama koje otvara ovaj rad. A jedna od tema je i mržnja kojom smo okruženi, s tim da to ne bi bila jedina tema. Smetaju mi stavovi komentatora koji se užasavaju pedofilije i mrze homofobne kretene ili se užasavaju maltretiranja jadnih telića i jaganjaca i krava i pilića dok jedu lagane specijalitetet koji ne goje i imaju malo holesterola. Čini mi se da ovde ne sme da važi hit "neka cveta hiljade cvetova" i milovanje tih istih cvetova. Jer očas posla naletite na čičak ili kaktus.
Licemerje?


maksa83 maksa83 08:35 07.12.2009

Re: Tome težimo

kao kad neko voli pljeskavice a neko punjenu papriku

O-ou...

Sad po tankom ledu hodaš.
wukadin wukadin 09:46 07.12.2009

Re: Tome težimo

alselone
KRALJMAJMUNA


Auuuuu, braleee. Sad kad ti bace fatvu, nece te oprati ni da citiras pescanik dok dubis na enovinama.


Ama... nesto ih nema.
Da nisu bolesni?
bjes bjes 09:52 07.12.2009

Re: Tome težimo

припремају се за фронтални напад, па вежбају бојне покличе и гримасе :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:24 07.12.2009

Re: Tome težimo

Živela demokratija
miloradkakmar miloradkakmar 13:55 06.12.2009

Za

pacove me nije briga, neka jede ko šta voli, nego prva vest je zabrinjavajuća i poražavajuća.
Kako je uopšte mogla da se registruje politička stranka pedofila !?
Preko Velikog brata, Farme, Preživljavanja... sve brže stiže i na ove prostore.
Inner Party Inner Party 14:48 06.12.2009

Re: Za

miloradkakmar
pacove me nije briga


Bear Grylls ih na Diskaveriju tamani samo tako...

Kazezoze Kazezoze 14:52 06.12.2009

Re: Za

postoje oni od 2006, ali nisu imali dovoljno glasova da udju u parlament. zovu se "partija za dobrochinstvo, slobodu i razlichitost".
nsarski nsarski 14:57 06.12.2009

Re: Za

partija za dobrochinstvo, slobodu i razlichitost".

mislim da ovo znaci "Partija za komsijsku ljubav, itd..."
Eufemizam je super!
Zar ne bi onda mogla da se osnuje Partija za Cist Racun i Dugu Ljubav (dugu kao, recimo, palica za bezbol)?
NNN NNN 15:07 06.12.2009

Re: Za

Bear Grylls
Čovek to radi zato što to jednostavno voli.
Kazezoze Kazezoze 15:36 06.12.2009

Re: Za

mislim da ovo znaci "Partija za komsijsku ljubav, itd..."

da tako je wiki prevela rech naastenliefde, ali ta rech mozhe da znachi i charity iliti milosrdje (dobrochinstvo), a tako holandjani tu rech prihvataju kad su politichke partije u pitanju. bash sam pitao ovu svoju jednom za znachenje te rechi u ovom konteksu.
libkonz libkonz 20:58 06.12.2009

Re: Za

Kako je uopšte mogla da se registruje politička stranka pedofila !?

pod plaštom nazovi ljudskih sloboda i liberalne licemerne Holandije.
Inner Party Inner Party 14:46 06.12.2009

Liberalizacija

LEGALIZACIJA posjedovanja dječje pornografije, prikazivanje pornografije tijekom dnevnog televizijskog programa pri čemu bi prikazivanje nasilne pornografije bilo dozvoljeno tijekom večernjih sati


Pazi, to su nijanse. Oni su stvarno promislili svoju agendu...



Sad oni sigurno imaju i svoju liberalnu frakciju koja se zalaze za prikazivanje nasilne pornografije tokom celog dana!



PS

I onda kazu smrtna kazna nije OK

libkonz libkonz 21:01 06.12.2009

Re: Liberalizacija

Sad oni sigurno imaju i svoju liberalnu frakciju koja se zalaze za prikazivanje nasilne pornografije tokom celog dana!

NNN NNN 14:55 06.12.2009

Ludilo

Opet čitaš index.hr?

Ako se legalizuju pedofili, onde bi trebalo legalizovati i siledžije, pa da naprave koaliciju (pa da ih ovi ugaze )

Nego, ovo licemerje iz druge vesti mi je ludost (ja mislim da je ubijaje životinja za potrebe filmova i reality show-a odvratno), pošto znam da je baš u Australiji ima neki lik isti Obren Joksimović koji na, čini mi se, Exporeru ili Discoveryju, jede pacove, guštere, krokodile, i sl. (najluđe je što je taj Obren stvarno divljak, ne hvata životinje koristeći nešto preterano inteligenciju, nego juri npr. pacova i čačka po nekoj rupi i pacov ga izujeda, a onda on pacova ) i nije mi poznato da se neko žalio.

Pre neku godinu su neku debilku-Belgijanku-zaštitnicu životinja ubili gepardi jer je ušla u njihov kavez u zoo vrtu.

muve su na redu
Ja ne ubijam muve, nego ih izbacujem napolje (nekad moram prvo da ih uhvatim kad odbijaju saradnju). Doktore, da li sam ja lud? (nije lepo da sam lud, a da to ne znam)

ivana23 ivana23 15:16 06.12.2009

Re: Ludilo

Na Travel&Living mozete gledati ovog gospodina...

- klik
nsarski nsarski 15:30 06.12.2009

Re: Ludilo

Na Travel&Living mozete gledati ovog gospodina...

Taj gospodin je moj idol (jedina mu je mana sto ne voli durian). Kao i Tony Burdain...
ivana23 ivana23 16:20 06.12.2009

Re: Ludilo

nsarski
Na Travel&Living mozete gledati ovog gospodina...
Taj gospodin je moj idol (jedina mu je mana sto ne voli durian). Kao i Tony Burdain...

Al' stvarno smrdi (sorry).
nsarski nsarski 16:26 06.12.2009

Re: Ludilo

Al' stvarno smrdi (sorry).

Naravno da smrdi. Zabranjeno je unosenje istog u hotele. Ne mogu posle nedeljama da provetre sobu.

drug.clan drug.clan 16:06 06.12.2009

i kod nas

i kod nas je po apsurdnom predlogu zakona o zastiti prava zivotinja za koji ne znam da je usvojen zabranjeno ubiti zivotinju u takvim uslovima i zabranjeno je cak snimanje zivotinja bez pismenog ovlascenja ministra

ako imate kera i hocete da ga snimate da biste film okacili na youtube morate traziti dozvolu od minista inace vam sledi kazna

pisao sam vec o ovome
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:18 06.12.2009

dekadencija

propast rimskog carstva sledi...
mirelarado mirelarado 18:44 06.12.2009

Re: dekadencija

njanja_de.manccini
propast rimskog carstva sledi...


Биће скоро пропаст света...
dali76 dali76 18:19 06.12.2009

libkonz

kuda ide? Ko ce znati samo je ocigledno da se nekamo zuri.
Znao sam cesto pitati djake u srednjoj skoli da mi kazu koja je najveca liberalna stranka u SAD,glede ekonomske politike.
Zbunjeni su bili oni koji vise znaju te su Demokratsku stranku oznacili kao liberalnu sto je naravno greska.


loader loader 19:18 06.12.2009

Prema ...xxx... na dva koloseka :))

Kuda ide ovaj svet? .
Ovaj? . .

Ha.. :)

Pa isto kuda i onaj :)
blogovatelj blogovatelj 21:13 06.12.2009

Pitanje

Onima koji čitaju moj blog je jasno da mi ideje liberala nisu bliske (ni konzervativaca, oni su veći licemeri).

A sta ti nik znaci, nesto izmedju ta dva?i
libkonz libkonz 21:23 06.12.2009

Re: Pitanje

A sta ti nik znaci, nesto izmedju ta dva?i

znam da sam ja najgori.
E, da sam znao da ću se zadržati na blogu, smislio bih pametniji nick.
dunja73 dunja73 21:44 06.12.2009

---

Ovde znam da se dize dzeva na Muslimane kad za Kurban Bajram kolju ovna nozem , ranije
je bilo zestoko ,
i potpuno sam na strani ovih sto stite zivotinje .
E sad , za te miseve , cuda ...daleko mi to nesto..

A ove u `Olandiji , bi dobra motschuga smirila , oh , itekako...
wukadin wukadin 10:09 07.12.2009

Re: ---

Na kraju je sirota zivotinja ubiVena ovako ili onako.
Samo vegetarijanac ima pravo da baci kamen.
bjes bjes 10:15 07.12.2009

Re: ---

шта бре `оће ти вегетаријанци, што биљке тамане...

њима није жао јадних младих струкова салата & осталих трава?
wukadin wukadin 14:30 07.12.2009

Re: ---

Vidi pod dendrofili.
Inace, Antoni Hopkins kao narator u jednoj horor seriji kaze da je vegetarijanac jer mrzi biljke. I onda zverski isecka praziluk.
wukadin wukadin 08:50 07.12.2009

Ne svet, samo Zapad

i zato The Rest na kraju tuce The West.

Holandija, u kojoj je stranci pedofila dozvoljeno da učestvuju na izborima i budu birani u parlament.


Sta reci, "evropske vrednosti".
Na Vozdovcu su shvatili
Biljana 77 Biljana 77 14:50 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Sta reci, "evropske vrednosti".

Jeftino! Izopačenosti postoje svuda. Nažalost.
A koliko vidim u tekstu na wiki: The party did not receive the 30 signatures from each to the 19 Dutch electoral regions it would need to get on the ballet for the 2006 elections
wukadin wukadin 14:59 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

eftino! Izopačenosti postoje svuda.


Ali nisu svuda bile "jednako vredne", "sasvim normalne" ili "varijeteti", kako sad kazu za homoseksualnost.
I tamo gde su takve stvari bile promovisane to je imalo drugu konotaciju. Recimo anticki Grk je i dalje imao obavezu da ima porodicu, dakle bas tako - obavezu. Uostalom, to sto se neki aktivisti pozivaju na muzelostvo u staroj Grckoj im bas ne sluzi na cast, jerbo Grci su tretirali zene ko stoku, pa su zato cenili musku ljubav & lepotu.
Da i ne govorimo o tome sto tokom veceg dela istorije je veci problem demografski priliv, pa to da neki ne budu fertilni moze biti samo korisno. Dok je u terminalnoj fazi civilizacije (faustovska sada, a anticka u poznom Rimu) karakteristicno bukvalno izumiranje - bela kuga.
Uostalom, evo kompromisnog predloga - neka gejeve vode kao "lica sa posebnim potrebama". Politicki korektan izraz. Nije bolest (u vecini slucajeva, osim ako nije posledica nakaradnog vaspitanja, trauma iz detinjstva) jerbo ne moz' da se leci. A "posebne potrebe" jesu svakako.
Biljana 77 Biljana 77 15:11 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Ali nisu svuda bile "jednako vredne", "sasvim normalne" ili "varijeteti", kako sad kazu za homoseksualnost.

Ovaj blog nije o homoseksualnosti. Koliko ja vidim ti kao evropske vrednosti podcrtavaš to što se neko zalaže za pedofiliju.
wukadin wukadin 15:27 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Pa taj neko organizuje stranku, umesto da čami u zatvoru, koliko vidim.
A već odavde ima veze sa homoseksualnoscu.
Uostalom gde je granica?!
Da te podsetim u vezi jednog spora.
Čuveni Pahomije je optuzen za pederastiju, a ne pedofiliju - jer njegove navodne simpatije su imali preko 15 godina. A to po odluci americke psihološke asocijacije (ista je "legalizovala" homoseksualnost) nije pedofilija. Uzgred, Pahomije nije optužen za silovanje, nego uznemiravanje - odnosno iznošenje nepristojne ponude kakva se sigurno može dobiti u bilo kom holandskom kafiću ili na radnom mestu tamo. I šta onda, ako gej od 21 godine startuje nekog klinca od 17, da li je to pedofilija?!
Nego, mislim da će Pahomije za 20 godina biti od strane LGBT aktivista slavljen kao ikona borbe za prava.
A nije isključeno da to tad budu LGBTPN aktivisti (P za pedofiliju i N za nekrofilstvo, zašto da ne).
Europa zdaj!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:28 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Koliko ja vidim ti kao evropske vrednosti podcrtavaš to što se neko zalaže za pedofiliju.

Ovde je sve otišlo u isti koš. I zapadne vrednosti i liberalizam i homoseksualnost i pedofilija.
wukadin wukadin 15:44 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

i neka je...
Nego, cinično se slažem s tobom (dobar ovaj portal) pa ću te preporučiti.
A za Voždovac niko ništa... tz, tz, tz...
Biljana 77 Biljana 77 15:50 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

A već odavde ima veze sa homoseksualnoscu.

Ja sam rekla blog, ne komentari. Svako ima prava da dovodi u vezu šta god hoće. I svako ima prava da mu se to dovođenje u vezu sviđa ili ne sviđa. Ja sad npr. mogu kralja Milutina da proglasim za ikonu pedofila i da pedofiliju i nasilje proglasim za srpske tradicionalne vrednost kao što si ti podvukao da su evropske vrednosti. Ali ne želim da pravim besmislene generalizacije i cirkuska poređenja, pa se povlačim iz dalje diskusije.
Biljana 77 Biljana 77 15:51 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

A za Voždovac niko ništa

Ponosna što nije moja opština.
libkonz libkonz 16:10 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Ja sam rekla blog, ne komentari.

blog je napisan isključivo zbog priče o pacovima. a o njima skoro niko ništa
libkonz libkonz 16:12 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

I zapadne vrednosti i liberalizam i homoseksualnost i pedofilija.

iskoristio se prostor da se malo karikira borba za prava homoseksualaca. Mislim da niko ne može tu da stavi znak jednakosti.
Evropske vrednosti su ono čemu moramo težiti, ali uz neke male izmene.
Biljana 77 Biljana 77 16:17 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

blog je napisan isključivo zbog priče o pacovima. a o njima skoro niko ništa


Meni je ovo sasvim u redu: To nije prihvatljivo, posebno za takve ljude koji nikada nisu bili gladni u svom životu i koji su izabrali da učestvuju u šouu samo da zarade novac. To im nije bilo potrebno. Ovde sada imamo jednog pacova u rukama svih ovih glupih ljudskih bića koja pokušavaju da postanu neko na televiziji.
...nije prihvatljivo to što je životinja ubijena kao deo performansa.
Inače se grozim svake vrste okrutnosti nad životinjama jer smatram da je čovek sposoban da muči ili ubije životinju iz čistog hira isti kao i onaj koji muči ili ubije čoveka. Izopačenost je izopačenost.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:24 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

iskoristio se prostor da se malo karikira borba za prava homoseksualaca.

Ublažavaš, iskoristio se prostor za nešto mnogo gore.
libkonz libkonz 16:25 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

u redu pas, ali pacov???
libkonz libkonz 16:29 07.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Ublažavaš, iskoristio se prostor za nešto mnogo gore.

ne mislim da je baš tako.
Bili Piton Bili Piton 20:48 08.12.2009

Re: Ne svet, samo Zapad

Biljana 77
Ja sad npr. mogu kralja Milutina da proglasim za ikonu pedofila i da pedofiliju i nasilje proglasim za srpske tradicionalne vrednost kao što si ti podvukao da su evropske vrednosti. Ali ne želim da pravim besmislene generalizacije i cirkuska poređenja, pa se povlačim iz dalje diskusije.


Kratko, jasno i posve razumno rezonovanje, pod okolnostima
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:55 07.12.2009

Qvo vadis?

Između homoseksualnosti, zakonom dozvoljenog manjinskog seksualnog opredeljenja i pedofilje i nekrofilije, koje zakon sankcioniše, a psihologija i psihijatrija ih još uvek smatraju perverznim ponašanjima, nalazi se čitava lista različitih parafilija koje zakonska regulativa eksplicite ne tretira. Staro načelo, ključni temelj prava, glasi: Nullum crimen nulla poena sine lege.

Evo nepotpunog spsika:

Abasiofilija, Agalmatofilija, Andromimetofilija, Autoginefilija, Bijastofilija, Bondage (BDSM), Dakrifilija, Dendrofilija, Dipoldizam, Emetofilija, Efebofilija, Erotska asfiksija, Erotska laktacija, Egzibicionizam, Food play, Froterizam, Homeovestizam, Hibristofilija, Katoptronofiljia, Klismafilija, Koprofilija, Kronofilija, Ljudsko-životinjska igra uloga, Makrofilija, Mizofilija, Odakselagnija, Olfaktofilija, Parafilijski infantilizam, Pirofilija, Sadizam i mazohizam, Salirofilija, Seksualni fetišizam, Somnofilija, Stenolagnija, Teratofilija, Tightlacing, Transvestitski fetišizam, Trihofilija, Troilizam, Urolagnija, Voajerizam, Vorarefilija, Zoofilija.

Većina parafilija registrovane su vrlo davno, a različita društva u različitim vremenima se prema njima odnosilo na različite načine. Ponekad su bile društveno prihvatljive, ponekad zabranjivane.

U našem vremenu i u većini zemalja homoseksualci su se izborili za svoja prava, zato što su brojniji, organizovaniji i glasniji od ostalih grupa.
Može se postaviti pitanje: Ako su homoseksualci uspeli, zašto ne bi, recimo, i dendrofili? U čemu je razlika?
Homoseksualci, kao većinsko seksualno opredeljenje u odnosu na narečene dendrofile, po logici stvari ne bi smeli biti protiv prava dendrofila. Isto važi i za heteroseksualce koji su saglasni sa pravima homoseksualaca.
Isto pitanje se može postaviti u odnosu na bilo koju grupu sa manjinskim seksualnim opredeljenjem.

Kuda, onda, ide ovaj svet?
Odgovor bi bio da ide, tamo kuda ide, jedino što ne zna gde je to.

wukadin wukadin 10:14 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

Ako su homoseksualci uspeli, zašto ne bi, recimo, i dendrofili?


Jesu to ljubitelji drveca?
Pa i Blackaddera su jednom ozenili sa grmom ruze. To ono sa ludim kraljem...
A sto ne bi dendrofili bili legalni? Koga ugrozavaju?!
Ili cak nekrofili... Mrtvacu svejedno.
ivana23 ivana23 10:17 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

Vojislav Stojković

Steta onog bloga... Mada kada iskreno pogledas, s' kim bi uspostavio argumentovan dijalog?!
Jeremija, daleko smo od bilo kakve (pa i verbalne) tolerancije za koju se ovde mnogi tako zdusno 'zalazu'.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:49 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

ivana, šta ono bi tolerancija?
Jel to ono kada ja tebi mogu reći šta god ja hoću, a ti meni samo ono što ja želim da čujem?
ivana23 ivana23 11:01 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

Vojislav Stojković
ivana, šta ono bi tolerancija?Jel to ono kada ja tebi mogu reći šta god ja hoću, a ti meni samo ono što ja želim da čujem?

Samo sam klinula preporuku.
libkonz libkonz 11:59 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

Homoseksualci, kao većinsko seksualno opredeljenje u odnosu na narečene dendrofile, po logici stvari ne bi smeli biti protiv prava dendrofila. Isto važi i za heteroseksualce koji su saglasni sa pravima homoseksualaca.

slažem se sa ovim.
ono što mi je smešno, što razni "borci za ljudska prava" imaju ustvari jedan kalup koji slede, gde je na prvom mestu borba za prava homoseksualaca. Imaju uniformno razmišljanje koje se ne razlikuje od drugih "liberala" ni za milimetar. E sad, teško je njima objasniti da to znači da ne misle svojom glavom, već im je neko drugi sažvakao šta treba da misle.
libkonz libkonz 12:00 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

Steta onog bloga...

uživao sam čitajući ga!
wukadin wukadin 13:21 07.12.2009

Re: Qvo vadis?

ono što mi je smešno, što razni "borci za ljudska prava" imaju ustvari jedan kalup koji slede, gde je na prvom mestu borba za prava homoseksualaca.


Samo jedna mala ispravka - kaze se borci za ljuCka prama, mada i navodnici mogu da posluze.
Jerbo se pravi borci za ljudska prava bore i za prava neistomisljenika. Sto rece Puhovski njihov posao je "idiotizam ljudskih prava" te oni nikad ne mogu biti na vlasti, ni kad je Ceda potpreCednik vlade. A kako su Srbi ljudi, imaju i Srbi neka ljudska prava, i to mislim heteroseksualni Srbi - muskarci i neprebijene zene. Koja prava? Pre svega pravo na rad, onda na politicko organizovanje (a da ne budu cascavani epitetima tipa "fasista", "nacista", "patriJota", "nacosh"...
wukadin wukadin 14:09 07.12.2009

Ali posto sam dobro raspolozen

Podseticu da je i na tom Zapadu, koji je nekada bio pravoslavan, sto rece vladika Nikolaj... ne necemo o tome...
Dakle i na tom Zapadu dekadencija ne tako davno, pre 30 i kusur godina, u pitanju su osamdesete... nije bila nista gore od umetnickog pravca. Setimo se samo Ultravox, FGTH, Sigue Sigue, Duran na kvadrat, The Smiths, Siouxie... i naravno jaci od svih


Stvarno covek nekad pomisli da se rodio prekasno. I ne samo zato sto je bipolaran svet bio stabilniji...

Biljana 77 Biljana 77 16:57 07.12.2009

A gde ide ova zemlja?

Osim toga, tu je i zahtjev da se donja dobna granica za stupanje u spolne odnose snizi na 12 godina
Da li vam je poznat podatak da je u Srbiji zakonska granica za stupanje u seksualni odnos 14 godina?
libkonz libkonz 17:14 07.12.2009

Re: A gde ide ova zemlja?

Da li vam je poznat podatak da je u Srbiji zakonska granica za stupanje u seksualni odnos 14 godina?

ako mene pitaš - da.
Biljana 77 Biljana 77 17:23 07.12.2009

Re: A gde ide ova zemlja?

Da li vam
gde si se ti prepoznao?
Pokušavam da skrenem pažnju na nešto što je i kod nas veliki problem, pre svega jer su ovakvim propisom zaštićeni makroi i ostala gamad.
EDIT: Smatram da su pedofilija i seksualno zlostavljanje maloletnika/ca suviše ozbiljna tema da bi se neko koristio time u dnevno-političke svrhe i mlatio pobedom svoje ideologije nad "evropskim "..
libkonz libkonz 17:32 07.12.2009

Re: A gde ide ova zemlja?

EDIT: Smatram da su pedofilija i seksualno zlostavljanje maloletnika/ca suviše ozbiljna tema da bi se neko koristio time u dnevno-političke svrhe i mlatio pobedom svoje ideologije nad "evropskim "..

Slažem se. Ponoviću, evropski sistem vrednosti mi je najbliži, bliži nego naš, uslovno da kažem srpski. Postoje stvari u kojima se ne slažem, naravno i uglavnom se tiču pitanja određenih sloboda i prava. Ali činjenica jeste da me kod ulaska Srbije u EU najviše raduje to prihvatanje evropskog sistema vrednosti.
Biljana 77 Biljana 77 17:42 07.12.2009

Re: A gde ide ova zemlja?

Slažem se.

dirtyharry dirtyharry 19:56 08.12.2009

Bre

ima gi razni. Be' onomad u taj Amsterdam i mogu da kažem da su previše liberalni za moj ukus. Možda je to njima ok, ali za neke ekstremne primerke nekih pojava (da ne pričam sada čega sve) koji mogu da se vide po ulicama ipak su previše opušteni za moj ukus.

Što se drugog dela priče tiče da li je neko skuvao pacova i pojeo ga, to je opet diskutabilno. Broj vegetarijanaca koje znam mogu da nabrojim na prste tako da svu uglavnom jedu neko meso. Osim toga kod mene u Šumadiji se obrok bez mesa ne računa da si nešto jeo tako da je to opet van svake diskusije. E sada ako je to prikazano na TV-u onda si kao kriv a ako ubiješ živoinju da bije pojeo negde iza ćoska da niko ne vidi onda je ok. Malo više licemerno ali dobro sad ...
libkonz libkonz 02:12 09.12.2009

Re: Bre

Malo više licemerno ali dobro sad ...

Ali, još je pacov u pitanju!
topcat topcat 05:34 09.12.2009

Nije fer:

kao i zalaganje da se dozvoli seks sa životinjama pri čemu bi nanošenje ozljeda životinjama (ipak) i dalje ostalo ilegalno.


Šta ako životinja nanese bol i patnju, kao što je bio slučaj kad je "čovjek" umro od unutarnjeg krvarenja nakon seksa s konjem? Tko će tu onda koga tužiti?


p.s.
Treba li reći - Kralj Majmuna je moj heroj!
libkonz libkonz 09:20 09.12.2009

Re: Nije fer:

Treba li reći - Kralj Majmuna je moj heroj!

palo mi je napamet da ćete se složiti.
Sa malim zakašnjenjem srećna godina blogovanja!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:35 09.12.2009

Re: Nije fer:

topcat
kao i zalaganje da se dozvoli seks sa životinjama pri čemu bi nanošenje ozljeda životinjama (ipak) i dalje ostalo ilegalno.Šta ako životinja nanese bol i patnju, kao što je bio slučaj kad je "čovjek" umro od unutarnjeg krvarenja nakon seksa s konjem? Tko će tu onda koga tužiti? p.s.Treba li reći - Kralj Majmuna je moj heroj!

U sledećoj vladi (mada je i ova skoro moja) dobićeš jednu agenciju ili mesto sekretara - u znak zahvalnosti za TO što si me tako realno opisao.
libkonz libkonz 20:58 09.12.2009

Re: Nije fer:

opisao.

opisala
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:38 09.12.2009

Re: Nije fer:

libkonz
opisao.opisala

Izvini, TOPCAT.
topcat topcat 08:29 10.12.2009

Re: Nije fer:

KRALJMAJMUNA

Izvini, TOPCAT.


Ma nema problema, vaše Veličanstvo. ; )))
Zaintrigirala me ona gore poredba. Zapravo me podsjetilo da je pederastija 'sexual activity involving a man and a boy' i da se odnosi na dječaka starijeg od 13g dok pedofilija podrazumijeva mlađeg. Kad govorimo o toj dobi...zaista ne vidim neku veliku razliku, ali ok...valjda su to te "vrijednosti" koje ja ne kužim...

p.s.
hvala, Lib.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana