Politika

Crna Gora da čeka do sudnjega dana ? - Jok more !

sentinel26 RSS / 07.12.2009. u 11:48

Srbija od Crne Gore traži da odloži uspostavljanje diplomatskih odnosa s Kosovom do odluke Međunarodnog suda pravde o nezavisnosti Kosova.“

Izvori :

"Podgorica da sačeka odluku suda"

“Лутовац: Сачекати одлуку МСП

Tako kažu (i pišu na svojim sajtovima) državna RTS i poznate TV kuće u Srbiji, (neki se pozivaju na Tanjug kao izvor informacije). Listovi se pozivaju na Tanjug.

Tako .. ili ..možda ... “što je nekom milo, to mu se i snilo“..!

Šta je stvarno rekao (tražio) ambasador Lutovac ?

Rekao je da bi Srbija izuzetno cijenila eventualni stav Crne Gore da ne podigne diplomatske odnose sa Kosovom na nivo ambasadora dok u Hagu ne bude okončan usmeni dio iznošenja argumenata, u procesu Srbije protiv Kosova, pred Međunarodnim sudom pravde.“

I z v o r :

 Nova osjećajnost

Ako neko misli da Tanjug i RTS ne znaju stvarnu sadržinu zahteva (molbe ) vara se.

Mogli bi sada zasmijavati narod da povjeruje da sudije MSP u  Hagu svako jutro čitaju biltene šta rade pojedine vlade na Balkanu.

Mogao bi neko u Srbiji i povjerovati da je od Crne Gore stvarno traženo da slanje ambasadora odloži za još 12-14 mjeseci ili doživotno.

A mogli bi pomisliti da ambasadorov  šef  planira novo „kažnjavanje“ Crne Gore ali ne smije to da uradi prije pokušaja odmrzavanja SSP-a, a poslije može da „radi šta hoće“, pa mu treba ta nedjelja dana..

Njegova ekselencija ambasador Lutovac je dobio odgovor u MIP-u Crne Gore i nije se javno izjasnio da li je zadovoljan odgovorom.

Prošli put, kada je prizanje bilo u pitanju od Vlade CG  je traženo da se saopštenje odluke odgodi za desetak dana do okončanja glasanja u UN. Ta želja je ispunjena. Naknadne (re)akcije su poznate.

Nade i prognoze kako će „nezadovoljni gradjani koji ne odobravaju takvu politiku“ odmah srušiti vlast u CG se nijesu obistinile nego je vlast dobila još veću podršku..

Predsjednik i potpredsednik Vlade CG su javno (još 2008. ) obećali da će ozbiljno ponovo razmotriti svoju odluku o prizanju ukoliko MSP donese mišljenje u skladu sa željama Vlade Srbije..

Oni nikada i nikome nijesu obećali da će odluku promijeniti  suprotno interesima Crne Gore.

Ambasador Lutovac nije obavijestio Crnu Goru da li će Srbija poštovati to „neobavezujuće mišljenje“ ako ono ne bude po volji Srbije..

 

Srbija za koju neki kažu da je najvažniji susjed Crne Gore, vezala je kosovski kamen oko svojega vrata iako EU i još neki pokušavaju da joj isti skinu..

Njen izbor i njena volja, za oko vrata ili za pod glavu, rekli bi dobronamjerni i oni drugi.

Odakle potiče to shvatanje komšijskih odnosa i pravo da se upućuju takvi zahtevi Crnoj Gori ?

Neko očigledno ne zna da je Crna Gora na putu EU i Evroatlantskih integracija već daleko odmakla od početne pozicije. Potpisala SSP i  program PzP (ne samo deklarativno ), prihvatila kompletan aranžman koji obuhvata i spoljnu politiku a ne samo trgovinski deo sporazuma... Te bi nekome trebalo da je jasno da se Crna Gora obavezala da neće voditi spoljnu politiku protivno EU i protiv NATO.    

SSP se uspješno sprovodi, reforme takodje, 25 članica već ratifikovalo SSP, Aplikacija za članstvo predata, dobijen i završen Upitnik „putuje“ nazad u EU.

Dobijen je MAP (odobrena kandidatura ) za NATO.

Zašto neko pokušava da tudji (ili svoj) kamen za pod glavu, stavi Crnoj Gori oko vrata ?

 

1989. kada je vlast Srbije ukinula autonomiju Kosovu i suspendovala sve pokrajinske organe upravljanja, nije se ni reda radi, konsultovala sa Crnom Gorom, iako su srpske statistike bilježile da na Kosovu ima i Crnogoraca.

Godine 1998. kada je sa MZ vodila i prekinula pregovore o Kosovu, takodje se nijesu sjetili da bi bilo korisno (bar) čuti mišljenje Crne Gore.

1999. kada je vodjen rat na Kosovu, mišljenje Crne Gore je za njih bilo interesantno taman toliko da vojska pod njihovom komandom po cijeloj Crnoj Gori šenluči i provocira gradjane, provocira NATO sa željom da isti preduzme korake odmazde prema Crnoj Gori.

Istovremeno vojnici su na teritoriji Crne Gore počinili zločine prema civilnom stanovništvu, izbeglicama sa Kosova..

Te iste 1999. godine NATO pakt je prema Srbiji preduzeo ratna dejstva kao odgovor na njeno ponašanje prema stanovništvu Kosova, posebno prema Albancima.

 

100 hiljada izbjeglica svih vjera i nacija sa Kosova je stiglo u Crnu Goru. Još se nijesu svi vratili nazad svojim kućama a Srbija (tvrdi da su to njeni gradjani ) posvećuje pažnju samo nekima i samo kada su joj potrebni za izbore.

2000.godine Srbija je pokušala Crnu Goru proglasiti za svoj 27-i region i tako je definitivno obrisati potezom pera (rečeno riječima njenog bivšeg vodje).

 

Konačno, poslije dugih, iscrpljujućih i bezuspješnih pregovora, koje je (kažu neki medjunarodni pregovarači ) Srbija sabotirala,  MZ i EU su faktičko stanje na Kosovu prihvatili kao osnovu za njegovu budućnost.

NATO trupe se i danas nalaze na teritoriji Kosova i nemaju namjeru da je napuste.

Oni isti koji su svojevremeno govorili da je za Crnu Goru bolje da čeka Srbiju na evropskom putu, iako je vrijeme pokazalo sav besmisao toga njihovog prijedloga, ponovo pokušavaju bez imalo stida da Crnu Goru uguraju u nekakav umišljeni „karavan“.

Osim Srbije i Kosovo je susjed Crne Gore. 40 km zajedničke granice, one iste, bivše medjurepubličke mora da se kontroliše sa obje strane.

Na Kosovu žive i živjeće i neki Crnogorci a Crna Gora će uz pomoć svoje ambasade brinuti i o njima i njihovim pravima i njihovom povratku na svoja imanja.

 

Činjenica da u  Crnoj Gori ima više Srba nego Albanaca za Crnu Goru nije od  najvećeg (presudnog) značaja jer je Crna Gora gradjanska država i takva će ostati i u budućnosti..

Crna Gora nema nikakve potrebe da se osvrće na sve one koji imaju unutrašnje probleme i nije voljna da vrši uvoz  tih problema da bi susjedima olakšala život.

Crna Gora je definitivno i nepovratno stala na put EU i Evroatlantskih integracija i ne može više da pravi pauze ni radi koga i ni radi čega, ona je i dosadašnje čekanje  komšiluka  skupo platila, nema više čime ni da plaća takve eksperimente.

 

Zato Crna Gora ima jasan zadatak da svoje interese ne pretpostavlja nikakvim istorijskim mitovima i nebeskim  ciljevima i željama i ona treba i mora imati dobre odnose sa Kosovom kao i sa Srbijom.

Priznanje Kosova nije miješanje u unutrašnje poslove Srbije već autonomno miješanje u unutrašnje i spoljašnje interese Crne Gore, tj. u sopstvene interese.

 

Prevedeno sa crnogorskog na :

srpski (1) i albanski (2) jezik  to :

(1) Znači, Ambasada u Beogradu, Ambasada u Prištini.  

(2) Nënkuptoj, Ambasadë në Bëogradi, Ambasadë në Prishtin.

.......................................................................................................................... 

Crna Gora i njeni gradjani su svoju sudbinu uzeli u svoje ruke.. Za dovijek !

..........................................................................................................................   

 

 

 

 

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sentinel26 sentinel26 13:03 08.12.2009

Re: (ne)bitnost

wukadin
Pa gosn Karagaca kako vam nije smetalo ono sto je Śetinel pisao o Nemanjicima?! Ili sto je on pro-pescanik-euro-atlanski i slavi 13. jul pa ima pravo na takve stvari i da uziva Vasu odbranu.
Takodje, i dalje cekam da se izjasnite o relativizovanju antifasisticke borbe koje je stiglo od Biljane Srbljanovic u emisiji "Pescanik". Da je to isto rekao Vracarac (namerno pominjem njega) drugojacije biste reagovali. Jos cu pomisliti da vi svoje autoritativne reakcije svodite na ono koga komentarisete, a ne sta komentarisete...

Za komentarisanje tekstova na "Peščaniku" organizujte poseban blog ili nadjite nekog drugog da zloupotrebljavate.
Ne osjećam se ponudjenim da dopustim komentare o tome ovdje.

Domazet Domazet 00:58 08.12.2009

Ada jado...

...shto se ti shekirash (izvini, ovi Kulturno Neosetljivi u Majkrosoftu nemaju meko sh). Ja sam sve mislio e si ti Mrcho Omrcheni odavno u onome vozu. Pa se klackash...

Da te nema valjalo bi te izmisliti...

sentinel26 sentinel26 02:07 08.12.2009

Re: Ada jado...

Domazet
...shto se ti shekirash (izvini, ovi Kulturno Neosetljivi u Majkrosoftu nemaju meko sh). Ja sam sve mislio e si ti Mrcho Omrcheni odavno u onome vozu. Pa se klackash...
Da te nema valjalo bi te izmisliti...
Domazete ja ti nijesam Drago da ti svakakve gadosti tolerišem.

No nijesam hteo o tome, nešto se mislim imam prijatelja u Bostonu, bogat je, zamoliću ga da skokne do Čikaga i da potplati one tamo da te prime bar u onaj "Četnički kokus" kada te već "Bijakokus" nije htjela..
Toliki trud da propadne..

Domazet Domazet 02:58 08.12.2009

A nu choche, a shto samo...

sentinel26
Domazet
...shto se ti shekirash (izvini, ovi Kulturno Neosetljivi u Majkrosoftu nemaju meko sh). Ja sam sve mislio e si ti Mrcho Omrcheni odavno u onome vozu. Pa se klackash...
Da te nema valjalo bi te izmisliti...
Domazete ja ti nijesam Drago da ti svakakve gadosti tolerišem.

No nijesam hteo o tome, nešto se mislim imam prijatelja u Bostonu, bogat je, zamoliću ga da skokne do Čikaga i da potplati one tamo da te prime bar u onaj "Četnički kokus" kada te već "Bijakokus" nije htjela..
Toliki trud da propadne..
...kokus, ja bi i vecu kucu. Valjda sam zasluzhio. Jedno, pet spavacih, odje kod mene u Nejpervil. Mator sam pa ne bi da se shelim (je l' ovo dobro?). A i sin ce skoro da zavrshava fakultet pa da ne precerujemo. Ali to samo ako ti prijatelj nema veze sa duvanom, ja poslujem iskljuchivo sa socially conscious fondovima.
mostarac mostarac 03:01 08.12.2009

Re: A nu choche, a shto samo...

Mator sam pa ne bi da se shelim (je l' ovo dobro?).

A-a.
Nije.
Treba shJelim
sentinel26 sentinel26 10:35 08.12.2009

Re: A nu choche, a shto samo...

Domazet
sentinel26
Domazet
...shto se ti shekirash (izvini, ovi Kulturno Neosetljivi u Majkrosoftu nemaju meko sh). Ja sam sve mislio e si ti Mrcho Omrcheni odavno u onome vozu. Pa se klackash...
Da te nema valjalo bi te izmisliti...
Domazete ja ti nijesam Drago da ti svakakve gadosti tolerišem.

No nijesam hteo o tome, nešto se mislim imam prijatelja u Bostonu, bogat je, zamoliću ga da skokne do Čikaga i da potplati one tamo da te prime bar u onaj "Četnički kokus" kada te već "Bijakokus" nije htjela..
Toliki trud da propadne..
...kokus, ja bi i vecu kucu. Valjda sam zasluzhio. Jedno, pet spavacih, odje kod mene u Nejpervil. Mator sam pa ne bi da se shelim (je l' ovo dobro?). A i sin ce skoro da zavrshava fakultet pa da ne precerujemo. Ali to samo ako ti prijatelj nema veze sa duvanom, ja poslujem iskljuchivo sa socially conscious fondovima.

Ne boj se. Prijatelj se bavi elektronikom, a vidim da si skroman u zahtjevima..
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 02:51 08.12.2009

Права националних мањина

Све је то сјајно и бајно само једино мени ниеј јасно због чега се не поштују права мањина у БРЦГ где чине преко 50% становништва?

Какво је стање са пропорционалном заступљеношћу националних мањина у органима државне и локалне управе?

Због чега је тако? Пустимо се компликованих тема као што су МСП и дипломатски односи. Због чега неко ко претендује на статус независне државе није у стању да испуни своје обавезе према сопственим држављанима?
sentinel26 sentinel26 10:31 08.12.2009

Re: Права националних мањина

Igor_Jaramaz
Све је то сјајно и бајно само једино мени ниеј јасно због чега се не поштују права мањина у БРЦГ где чине преко 50% становништва?
Какво је стање са пропорционалном заступљеношћу националних мањина у органима државне и локалне управе?
Због чега је тако? Пустимо се компликованих тема као што су МСП и дипломатски односи. Због чега неко ко претендује на статус независне државе није у стању да испуни своје обавезе према сопственим држављанима?
Merhaba Sayın Bay Jaramaz

Zanimljiva je tema koju predlažete, otvorite je, rado ću gostovati kod vas i dati skroman doprinos diskusiji.
Prema informacijama koje su dostupne svima, samo jedna manjina u CG traži to što pišeš, ostale žele nešto drugo.

Maalesef, meşgulüm.

En iyi dileklerimle !

wukadin wukadin 11:10 08.12.2009

Re: Права националних мањина

A koliko procenata stanovnistva ima ta jedna manjina?!
Drugo, Vi ste cinicni Śetinel, ili samo neobavesteni?!
Bicu konstruktivan - pozovite Igora Jaramaza da gostuje kod vas na blogu, posto je mnogim blogerima blogovanje zabranjeno. Znam, znam, deluje nelogicno, ali ne pitajte mene. Takodje me ne pitajte cime ste zasluzili VIP status i dalje ga zadrzavate. Ne bih da budem nepristojan.
sentinel26 sentinel26 12:28 08.12.2009

Re: Права националних мањина

wukadin
A koliko procenata stanovnistva ima ta jedna manjina?!
Drugo, Vi ste cinicni Śetinel, ili samo neobavesteni?!
Bicu konstruktivan - pozovite Igora Jaramaza da gostuje kod vas na blogu, posto je mnogim blogerima blogovanje zabranjeno. Znam, znam, deluje nelogicno, ali ne pitajte mene. Takodje me ne pitajte cime ste zasluzili VIP status i dalje ga zadrzavate. Ne bih da budem nepristojan.
Gosn Wukadine, ti si oličenje pristojnosti, ako ti zatreba pisana potvrda rado ću da pomognem.

Ova pitanja koja pominješ nijesu u mojoj nadležnosti i ti to odlično znaš..
Jaramaz se izjasnio da ne želi da raspravlja o temi koju sam ja postavio nego predlaže novu..
Nije naveo niti jedan jedini razlog zašto za tu ideju traži podršku od mene.

Ne pratim i ne vodim evidenciju blogera koji imaju ili nemaju status autora (sa VIP i bez njega ).
Samoupravljanje kod mene nije na cijeni.

Pisali su neki javne zahtjeve da mi se zabrani i pisanje, a o statusu da ne govorimo. Organizovan je "kongres" pod neposrednim rukovodstvo šturmbanfirera.
Organizovano je nekoliko krugova privatnih poruka za bojkotovanje mojih blogova. Jedna blogerka se javno hvalila svojim uspjehom na tom polju.
Ne znam zašto ti nijesi koristio svoju šansu ili možda jesi, ali neuspješno, probaj ponovo, možda ćeš uspjeti.

Obje akcije su organizovane baš kada sam ja napisao nešto o Crnoj Gori, u prvom slučaju su bile pohvale i čestitke a u drugom ni toliko, nego običan opis dogadjaja sa preciznim adresiranjem aktera..

Gospodin Jaramaz nije učestvovao u gore opisanim radnjama i žao mi je što pokušavaš da ga uvlačiš u tu tvoju rabotu.
wukadin wukadin 12:37 08.12.2009

Re: Права националних мањина

Ova pitanja koja pominješ nijesu u mojoj nadležnosti i ti to odlično znaš.


Naprotiv, u Vasoj je iskljucivoj nadleznosti da bilo kome ponudite svoj blog (iskoristite tako jednokratno svoju autorsku opciju) pa da Vam on posalje tekst, a Vi objavite. Ako biste to uradili sa tekstom koji nije na Vasoj liniji glede Crne Gore i odnosa i stanja u istoj, pokazali biste svoju demokratsku sirinu.
Ako slucajno mislite da meni ustupite (a zasto da ne, imam ja pretke iz tih krajeva), evo ja Vam kazem da svoje gostovanje velikodusno prepustam Milu Djukanovicu iz 1990/91 godine, i uopste tih vremena. Objavite kao svoju temu sta je Milo pre govorio o srpstvu, avnojevskim granicama i Kosovu, pa posle recite sami sta mislite o tome (ako imate komentar). I mogu vam reci, posle ce Vas gledati drugacijim ocima cak i oni za koje mislite da mrze Crnu Goru (a NAMA opet smeta mrznja koju vidimo kod Vas)...
Eto, sve se moze lepo srediti. Samo treba smanjiti ogorcenost i pristrasnost.

p.s. tzv. "carsavi" teksta stvarno nisu potrebni
sentinel26 sentinel26 12:55 08.12.2009

Re: Права националних мањина

wukadin
Ova pitanja koja pominješ nijesu u mojoj nadležnosti i ti to odlično znaš.

Naprotiv, u Vasoj je iskljucivoj nadleznosti da bilo kome ponudite svoj blog (iskoristite tako jednokratno svoju autorsku opciju) pa da Vam on posalje tekst, a Vi objavite.
p.s. tzv. "carsavi" teksta stvarno nisu potrebni
Gosn neogorčeni i nepristrasni, i neobavešteni,

nijesam dužan da javno saopštavam kome sam ponudio da gostuje na mojem blogu. Ima ih..
Neko je gostovao, pa sada ima autorsku opciju, neko će gostovati a da li će dobiti opciju, neće zavisiti od mene i ne obavezuje me na bilo kakve korake u tom smjeru..

Tebi kao oličenju pristojnosti smeta što sam opisao akcije blogera protiv mene i ti to nazivaš mržnjom.. Nemaš hrabrosti da javno priznaš da si i ti bio aktivan učesnik na "kongresu" kod šturmbanfirera..

wukadin wukadin 13:02 08.12.2009

Re: Права националних мањина

Tebi kao oličenju pristojnosti smeta što sam opisao akcije blogera protiv mene i ti to nazivaš mržnjom.


Ja nazivam mrznjom ono sto si pisao o Nemanjicima na ovom blogu.
A sto se tice "kongresa" javno priznajem: Zao mi je sto nisam ucestvovao (nisu me pozvali, nisam ni znao).
Mada sam tu stvarno ambivalentan - deo mene bi voleo da ti vidi ledja, kao sto sam privremeno sklonio Krkisu kad mi je rekao da sam "salonskofasisticko june". Deo mene voli da ti i tebi slicni ovde ostajete, jer zapravo ste mi najzanimljiviji ti, Adem, Leticija, Krkisa i jos neki drugari...
sentinel26 sentinel26 14:54 08.12.2009

Re: Права националних мањина

wukadin
Tebi kao oličenju pristojnosti smeta što sam opisao akcije blogera protiv mene i ti to nazivaš mržnjom.
Ja nazivam mrznjom ono sto si pisao o Nemanjicima na ovom blogu.
. To o Nemanjićima su istorijske činjenice i ne vidim neki svoj problem što ti nijesu po volji.
A sto se tice "kongresa" javno priznajem: Zao mi je sto nisam ucestvovao (nisu me pozvali, nisam ni znao).
Evo šta kažu knjige indžijele za gospodina Wukadina koji "nije bio" na "kongresu" :
Dana 14-og Julija, ljeta Gospodnjeg 2008-og
"Prvi kongres" predsjedava šturmbanfirer lično :
Wukadin (javlja se po drugoj tački dnevnog reda ), pa kaže :

Велики антифашиста Сентинел користи исти вокабулар као млађи Хебранг када брани Вјекослава Макса Лубурића, који је по њему радио за интересе Хрватске !»

Wukadin ( javlja se po četvrtoj trački dnevnog reda - usvajanje zaključaka ), pa kaže :

«Summa summarum, u jednoj osobi u isto vreme imamo teškog nacionalistu, antifašistu-kriptokomunistu, umišljenog glasogovornika, spinera i virtualnu junačinu. »
Mada sam tu stvarno ambivalentan - deo mene bi voleo da ti vidi ledja, kao sto sam privremeno sklonio Krkisu kad mi je rekao da sam "salonskofasisticko june".
Ambivalencija se vidi iz aviona, "vidjenje ledja" ne bih komentarisao iako znam značenje tih riječi.
Nije mi poznata razmjena "pohvala" sa drugim blogerima i na drugim blogovima, pa bi mogao da me poštediš toga - reče da si pristojan.
Deo mene voli da ti i tebi slicni ovde ostajete, jer zapravo ste mi najzanimljiviji ti, Adem, Leticija, Krkisa i jos neki drugari...
Dobro je, zadovoljan sam, a u ovaj tip poredjenja ljudi se ne razumijem pa ćeš ostati uskraćen za komentar (odgovor )..
wukadin wukadin 15:10 08.12.2009

Re: Права националних мањина

To o Nemanjićima su istorijske činjenice i ne vidim neki svoj problem što ti nijesu po volji.


Ne znam koji su tvoji podaci. I ja sam ucio neku istoriju u skoli, u vreme SFRJ koja sigurno nije bila "velikosrpska".
Istorijska cinjenica je kako se izjasnjavao vladika Njegos.
Je li, kako se nacionalno izjasnjavao Njegos?!
Sta pise o srpstvu u Gorskom Vijencu???

Istorijske cinjenice su i Milovi govori koje ti uporno brises.
SUOCI SE (lijepog li glagola) sa time, pa onda pricaj o Nemanjicima.

A ono sto ti vidis kao "kongres" (nismo se izgleda razumeli) je bio blog koji je nastao zato sto si nas ti brisao. Mislim da ga je Virtualni Vasilije otvorio. Moguce da je tada trazeno tvoje udaljavanje, kao sto je trazeno i udaljavanje Jasmine Tesanovic, no ona je to izgleda muskije podnela od tebe. Sta kukas jado, i dalje si vodje, sta ti fali?!?
Secam se zasto sam to napisao. Jer si branio Stedimliju (ili bese Drljevica). Onog koji je imao zastitu Ante Pavelica. Stojim iza svojih reci. To je isto ono sto je radio Hebrang mladji. A tebi neka je na cast!
I mislim da sam te dobro opisao - junacino!

Eto, drago mi je da smo se razjasnili.
sentinel26 sentinel26 21:33 08.12.2009

Re: Права националних мањина

wukadin
To o Nemanjićima su istorijske činjenice i ne vidim neki svoj problem što ti nijesu po volji.
Ne znam koji su tvoji podaci. I ja sam ucio neku istoriju u skoli, u vreme SFRJ koja sigurno nije bila "velikosrpska".
Istorijska cinjenica je kako se izjasnjavao vladika Njegos.
Je li, kako se nacionalno izjasnjavao Njegos?!
Sta pise o srpstvu u Gorskom Vijencu???
Istorijske cinjenice su i Milovi govori koje ti uporno brises.
SUOCI SE (lijepog li glagola) sa time, pa onda pricaj o Nemanjicima.
A ono sto ti vidis kao "kongres" (nismo se izgleda razumeli) je bio blog koji je nastao zato sto si nas ti brisao. Mislim da ga je Virtualni Vasilije otvorio. Moguce da je tada trazeno tvoje udaljavanje, kao sto je trazeno i udaljavanje Jasmine Tesanovic, no ona je to izgleda muskije podnela od tebe. Sta kukas jado, i dalje si vodje, sta ti fali?!?
Secam se zasto sam to napisao. Jer si branio Stedimliju (ili bese Drljevica). Onog koji je imao zastitu Ante Pavelica. Stojim iza svojih reci. To je isto ono sto je radio Hebrang mladji. A tebi neka je na cast!

Za pismene ljude je Gorski vijenac književno djelo a za analfabete "istorijsko". Neki polupismeni su ga nazvali čak i "genocidnim".

Kad si toliki Milov "ljubitelj", za Crnogorce i Crnu Goru je najvažnije ono što je uradio da je izvuče iz Balkanske kasapnice bez rata i sa što manje žrtava i što dalje od ideologa zločina i teoretičara krvi i tla.
Većina njegovih izjava su bile upravo podredjene tome cilju, jer je odlično znao sa kime ima posla i ko su oni koji su radili o glavi i njemu a naročito Crnoj Gori.. Kada je procijenio da može da im pruži otpor bez težih posljedica po Crnu Goru, on je to odmah uradio.
Planovi potirača i falsifikatora Crne Gore se izjalovili pa sada gorke suze liju i prave poplave i tamo dje ih niko ne očekuje.
Neće Crna Gora više da ratuje za tudje nebeske projekte niti da vodi unutrašnju niti spoljnu politiku radi takvih propalih projekata..
Sa onim što je uradio u Crnoj Gori i za Crnu Goru zadovoljna je većina gradjana Crne Gore, a oni koji su davali vojnu logističko-helikoptersku podršku ubicama, koji su raznosili limene kutije po brdima neka puknu, čuvari projekta iz 1844. takodje mogu samo da gundjaju.. Njihovi snovi su se raspršili kao mjehurići.

Što se tiče tih Nemanjića, o njihovoj djelatnosti u Srbiji nemam namjeru pisati ništa ali o onome šta su radili u Duklji (Zeti ) svakako i obavezno i krupnije ribe od tebe su pokušavale da me ućutkaju pa nijesu imale uspjeha.

Na kraju si "hrabro" priznao da si ipak bio na "kongresu" kod šturmbanfirera.
I mislim da sam te dobro opisao - junacino!
Eto, drago mi je da smo se razjasnili.
Dobro je. Ja se veoma radujem tvojim uspjesima. Posebno što ja tebe ne želim a i ne moram da opisujem jer si se ti već više puta sam vrlo precizno opisao..
Filip2412 Filip2412 22:03 08.12.2009

Re: Права националних мањина

i što dalje od ideologa zločina i teoretičara krvi i tla.
pa sentinel da li ti samog sebe cujes?

Ti si najveci teoreticar krvi i tla, ajde molim te procitaj sta sve ovde pises pa kazi da nije tako
Filip2412 Filip2412 23:26 08.12.2009

Re: Права националних мањина

Što se tiče tih Nemanjića, o njihovoj djelatnosti u Srbiji nemam namjeru pisati ništa ali o onome šta su radili u Duklji (Zeti ) svakako i obavezno i krupnije ribe od tebe su pokušavale da me ućutkaju pa nijesu imale uspjeha.

Ajde molim te objasni zasto nemas namere pisati o tome sta su radili u Srbiji? Zasto te Srbija ne zanima nego samo Dulkja & Zeta?

Sta je tebi Srbija, strana zemlja? Meni je Srbija domovina.

A sta ti je Duklja? Meni je istorijski pojam koji nema nikakve veze sa danasnjom Crnom Gorom. Ni istorijske, ni kulturoloske.
markonio92 markonio92 13:15 09.12.2009

Re: Права националних мањина

sentinel26

Većina njegovih izjava su bile upravo podredjene tome cilju, jer je odlično znao sa kime ima posla i ko su oni koji su radili o glavi i njemu a naročito Crnoj Gori..

Pa što ih onda brišeš?
medjutim92 medjutim92 16:14 09.12.2009

Re: Права националних мањина

markonio92
sentinel26

Većina njegovih izjava su bile upravo podredjene tome cilju, jer je odlično znao sa kime ima posla i ko su oni koji su radili o glavi i njemu a naročito Crnoj Gori..

Pa što ih onda brišeš?


pwned!
wukadin wukadin 15:26 08.12.2009

A onda gledaj lafcino, vidis ga

Stefan Nemanja

Stefan Nemanja (Old Church Slavonic: Стѣфань, Serbian: Стефан Немања, pronounced [ˈstɛfaːn ˈnɛmaɲa] ) (1109 – 13 February 1199) was a Medieval Serb nobleman, descended from the Vukanović who was Grand Prince (Serbian: Велики Жупан) of the medieval Serb state of Raška (Рашка) from 1166 to 1199. He established control over the territories of neighboring Serb states, including Zeta/Doclea, and unified them into a single state. He founded the Nemanjić dynasty and became recognized as an Orthodox Christian Saint (Symeon) after numerous alleged miracles following his death.

Nemanja was born in 1109, in Ribnica, one of the largest continental towns of Doclea/Zeta. He was the firstborn son of Zavida, allegedly exiled Serb Prince of Zachlumia, of the House of Vojislavljević, although, for this claim, there are no evidence...

Podebljavanja su moja

To o Nemanjićima su istorijske činjenice i ne vidim neki svoj problem što ti nijesu po volji.


A evo tebi istorijskih cinjenica iz medjunarodnog izvora (kao sto vidis, nije srpska Wikipedia, no ingleshka). Slazem se - ne vidim problem ako ti nije po volji.

Kao sto vidis, istina se ne moze ucutkati, kao ni borba za slobodu.
Sledeci video pustam cisto gusta radi


(ako ovo obrises samo ces pokazati svoju slabost)
sentinel26 sentinel26 18:47 08.12.2009

Re: A onda gledaj lafcino, vidis ga

wukadin
Stefan Nemanja
Stefan Nemanja (Old Church Slavonic: Стѣфань, Serbian: Стефан Немања, pronounced [ˈstɛfaːn ˈnɛmaɲa] ) (1109 – 13 February 1199) was a Medieval Serb nobleman, descended from the Vukanović who was Grand Prince (Serbian: Велики Жупан) of the medieval Serb state of Raška (Рашка) from 1166 to 1199. He established control over the territories of neighboring Serb states, including Zeta/Doclea, and unified them into a single state. He founded the Nemanjić dynasty and became recognized as an Orthodox Christian Saint (Symeon) after numerous alleged miracles following his death.
Nemanja was born in 1109, in Ribnica, one of the largest continental towns of Doclea/Zeta. He was the firstborn son of Zavida, allegedly exiled Serb Prince of Zachlumia, of the House of Vojislavljević, although, for this claim, there are no evidence...
Podebljavanja su moja
To o Nemanjićima su istorijske činjenice i ne vidim neki svoj problem što ti nijesu po volji.
A evo tebi istorijskih cinjenica iz medjunarodnog izvora (kao sto vidis, nije srpska Wikipedia, no ingleshka). Slazem se - ne vidim problem ako ti nije po volji.
Kao sto vidis, istina se ne moze ucutkati, kao ni borba za slobodu.
Sledeci video pustam cisto gusta radi
(ako ovo obrises samo ces pokazati svoju slabost)
Kako to da već nijesi kod ovijeh kvazi-istoričara da im pomažeš u pisanju falsifikata ?

Ne napisa ko je autor ovog teksta na ovoj Wikipediji ili odakle je prepisan od riječi do riječi ?!
Nema niti jednog jedinog relevantnog dokumenta koji potkrepljuje ove gluposti.
I mala djeca znaju kako se pišu tekstovi na Wikipedijama.

Naselje Ribnica i tvrdjavu Depedogen na ušću Ribnice su podigli Turci izmedju 1474 i 1478. godine, za to postoje relevantni dokazi, slavni kongresmenu, a te lepršave i slatkorečive i za srpske uši milozvučne falsifikate možeš da baciš u klin čorbu..

Sve i da jeste rodjen tamo, time se ne može osporiti njegova (rašanska ) okupacija Duklje (Zete ), niti izbrisati zločini koje je počinio on i drugi Nemanjići tokom 195 godina vladanja i okupacije Zete..
Da je počinio zločine priznaje i njegov rodjeni sin Rastko Nemanjić koji je doslovce napisao da su se njegov otac i braća "iskupili za svoje zločine" podižući brojne crkve i manastire..
Jesu li ? Možda gore na nebesima, na zemlji nijesu..
Domazet Domazet 18:49 08.12.2009

Ima pravo Ciribiribicko...

...kad kaze ono njegovo da je Lenjin greshio onoiliko. I da njegova (Lenjinova) pricha nema veze sa zhivotom. Evo reciimo ono chuveno da Stvar propada zbog Mangupa Iznutra. Ma nema bre blage veze. Uzmimo recimo Druge i Bolje I Chestitara na primer. Koji crni mangupi, da je bar jedan Masha zalutao tamo. Da je Drug Uljanov rekao Cirkuzanti umesto mangupa pa i da mu priznamo...

Nego nisam hteo o tome. Ima ovde jezikoslovaca pa da se unapred opravdam. Od umesne primjedbe da pazim kako pishem jer rechenice u kojima 'cirkuzaneri' i Drugi i Bolji idu zajedno zvuche nekako, da 'prostite na izrazu, pleonazmichno. Moram tako, shta cu kada mi nada umire poslednja...
sentinel26 sentinel26 19:18 08.12.2009

Re: Ima pravo Ciribiribicko...

Domazet
...kad kaze ono njegovo da je Lenjin greshio onoiliko. I da njegova (Lenjinova) pricha nema veze sa zhivotom. Evo reciimo ono chuveno da Stvar propada zbog Mangupa Iznutra. Ma nema bre blage veze. Uzmimo recimo Druge i Bolje I Chestitara na primer. Koji crni mangupi, da je bar jedan Masha zalutao tamo. Da je Drug Uljanov rekao Cirkuzanti umesto mangupa pa i da mu priznamo...

Nego nisam hteo o tome. Ima ovde jezikoslovaca pa da se unapred opravdam. Od umesne primjedbe da pazim kako pishem jer rechenice u kojima 'cirkuzaneri' i Drugi i Bolji idu zajedno zvuche nekako, da 'prostite na izrazu, pleonazmichno. Moram tako, shta cu kada mi nada umire poslednja...
Domazete,
taj gospodin koga prvog pominješ i praviš aluzije na njega ne učestvuje na mojem blogu, kao ni neki drugi, "nada" ne mora da ti umre, pa i ako umre ostaćeš nam ti..

Ja ipak očekujem da ćeš ti bar koju obijeljeti o temi, nemoguće ne umiješ..



sentinel26 sentinel26 19:29 08.12.2009

Top lista "nadrirealista"

Odlučio sam da od sada povremeno vodim statistiku na blogu.

Objavljujem trenutnu rang listu blogera sa komentarima izvan zadate teme:

1) Mikimedic .... 24 "komentara"
2) Wukadin ...... 22
3) Filip2412...... 11
4) Libkonz ........ 10
5) Medjutim92.... 8
6) Mariopan ....... 7

Prva trojica imaju i po 1-2 komentara u okviru teme.

medjutim92 medjutim92 20:00 08.12.2009

Re: Top lista "nadrirealista"

sentinel26
Odlučio sam da od sada povremeno vodim statistiku na blogu.

Objavljujem trenutnu rang listu blogera sa komentarima izvan zadate teme:

1) Mikimedic .... 24 "komentara"
2) Wukadin ...... 22
3) Filip2412...... 11
4) Libkonz ........ 10
5) Medjutim92.... 8
6) Mariopan ....... 7

Prva trojica imaju i po 1-2 komentara u okviru teme.



Nije fer, sebe nisi ubrojao, a imas jedno 50 garant..
Filip2412 Filip2412 21:45 08.12.2009

Re: Top lista "nadrirealista"

Prva trojica imaju i po 1-2 komentara u okviru teme.
a tema je?
libkonz libkonz 21:55 08.12.2009

Re: Top lista "nadrirealista"

4) Libkonz ........ 10

Ладно не могу да верујем да ми је ЈЕДИНО обрисан коментар у ком спомињем текст о Милу Ђ. у дуги 1986. године. Зашто баш тај, немам појма, али бар похвала домаћину што није бановао ни брисао.
Опет остаје чуђење где нестаде онај Сентинел са текстовима када тема није Црна Гора.
sentinel26 sentinel26 01:12 09.12.2009

Re: Top lista "nadrirealista"

libkonz
4) Libkonz ........ 10
Ладно не могу да верујем да ми је ЈЕДИНО обрисан коментар у ком спомињем текст о Милу Ђ. у дуги 1986. године. Зашто баш тај, немам појма, али бар похвала домаћину што није бановао ни брисао.
Опет остаје чуђење где нестаде онај Сентинел са текстовима када тема није Црна Гора.

Džaba se mučiš, Filip ti ne da bronzano odličje. Ostaješ na četvrtom mjestu..

Čudo jedno onakav "analitičar" imena, lika i djela, a da se ne može sjetiti..

Pa najvjerovatnije se prepao, kada je vidio da liberlojtnant dostojno zamjenjuje šturmbanfirera.
sentinel26 sentinel26 01:28 09.12.2009

Re: ...

Filip2412
.., Amoeba,...
Da nećeš možda u Vukovar ili u Srebrenicu da odeš da se rugaš, pardon da se izvinjavaš ?



mostarac mostarac 02:06 09.12.2009

Re: ...

Da nećeš možda u Vukovar ili u Srebrenicu da odeš da se rugaš, pardon da se izvinjavaš ?

U Dubrovnik i Konavle nece.
Tamo su neki drugi bili.
sentinel26 sentinel26 12:15 09.12.2009

Re: ...

mostarac
Da nećeš možda u Vukovar ili u Srebrenicu da odeš da se rugaš, pardon da se izvinjavaš ?
U Dubrovnik i Konavle nece.
Tamo su neki drugi bili.
Vidjeće se i čuti vrlo brzo cio spisak naredbodavaca i najodgovornijih izvršilaca i pred Županijskim sudom u Dubrovniku i u Hagu po tužbi Hrvatske..
Čuće se i gdje se sakrivaju i čije državljanstvo ih štiti od odgovornosti.
Saznaće se da li i ko još duguje kakvo izvinjenje i naknadu štete.
Crna Gora je prihvatila svoj dio odgovornosti za učešće dobrovoljaca i o izvinjavanjima je sama odlučila, kao što će sama da odluči sa kime će da uspostavlja diplomatske odnose, neće joj trebati sugerisanje..

Taj daljinski upravljač više ne može da dobaci ni do Tare a nekmoli do Podgorice.

sentinel26 sentinel26 12:21 09.12.2009

Novo "nadanje" ministra Jeremića

Ministar jeremić smatra da Crna Gora nema potrebe da uspostavlja odnose sa Kosovom pa opet prijeti i nada se novom "uspjehu".
I z v o r :
"Nadam se da do toga neće doći, jer za tako nešto, pod ovakvim okolnostima, zaista nema potrebe - kazao je Jeremić, dodajući da će Srbija u slučaju da se to ipak dogodi reagovati na „adekvatan način, u skladu sa našim državnim interesima“.. "

Gospodin Jeremić se već više puta i praktično uvjerio da će Crna Gora brinuti o svojim interesima i takvu rang listu susjeda kakvu zamišlja on neće u Crnoj Gori vidjeti nikada...

A da je razmjena ambasadora (ili nižeg nivoa diplomatskih predstavnika ) samo tehnička realizacija odluke o priznanju nijesu ga još obavijestili, vidi se izdaleka.... a kad će ne znamo..

sentinel26 sentinel26 17:37 09.12.2009

Re: Novo "nadanje" ministra Jeremića

Dejan Tiago Stanković
Do sada nisam pratio Vaše napise (ne čitam ništa što nije napisano pod punim imenom i prezimenom) međutim ovaj me post, prvo temom, a zatim i emotivnim nabojem veoma zainteresovao pa ne samo da sam ga pročitao celog već sam ispratio i komentare kako Vaše, tako Vaših oponenata u diskusiji.
Znači ona dva komentara na drugoj strani ovog bloga nijesu tvoji, neko je sjedio za tvojim kompjuterom.
Shvatio sam da ste i Vi građanin Srbije te da živite u Beogradu odakle sam i sâm.
Prilično si dobro shvatio, s tim što ne živim samo u Beogradu, nego u više gradova i u više država, stalno sam u pokretu, često sam "neuhvatljiv".
Zaista me je obradovao nivo demokratičnosti srpskog društva koje toleriše da pridošlica tako govori o zemlji u kojoj je imigrant. Strahovao sam da će se naći neko zlonameran ko će Vam uputiti neku od onih starih mantri: "Mrš kući u brda kod svojih međeda", "Vrati se na svoj krš da čuvaš ovce/koze kad ti ovde nije dobro" itd. isl.
- Eto vidiš, da ovdje nejma zlonamjernih, nadam se da ti je laknulo srcu i da si radostan poslije saznanja o takvoj dičnoj de-mo-kratiji.
- Zahvaljujem na unapredjenju u "pridošlicu" i "imigranta", to svakako zaslužuje zahvalnost za takvu milost.
- Znači ove "stare" mantre više nijesu u upotrebi - veoma utešno.
- Bolje i s medjedima nego s koljačima.
- Bolje i čuvati ovce/koze nego krasti.
- Što se tiče ovaca/koza, ne bih morao ići u daleka brda, ima ih i u bližoj i daljoj okolini i nije im više ni potreban čobanin.
- Mora da ti se prividja. Nigdje nijesam napisao da je lično meni loše, ni u Srbiji, ni u Crnoj Gori, ni u Njemačkoj, ni u Belgiji / Holandiji. Gdje god dodjem čeka me službeni auto.

- Što se tiče ovog tvojeg "mrširanja" koje pominješ, na ovom mojem blogu bi bila obrisana da ih je bilo, no ako voliš da se baviš istraživanjem tih naredbodavnih komandi i poruka mogu da ti ustupim nekoliko audio-video snimaka sa : "Može vam se desiti kristalna noć ako ... ","Možete da očekujete noć dugih noževa" (sa specijalnom poslaničkom aromom i mašnicom u aranžmanu državne javne TV kuće ), "Mrš odakle si došo..", "Mrš u Istanbul", "Mrš u Albaniju", zli jezici kažu da su čuli i onu "Mrš u Indiju" ali ja nijesam čuo i potpuno je svejedno koliko ih ima.. Čim se rodi jedna, brzo se namnože...
Prijalo mi je to da niko nije napisao nista slično. I na to sam ponosan. Da sam se ja negde ovako zlonamerno i arogantno oglasio protiv zemlje domaćina, sigurno bih imao problema.
- Kritika vlade ili nekog ministra nije kritika države, a ti ne možeš pronaći ni u osnovnom postu ni u tekstu na koji si replicirao ništa slično. Mogao si bar citirati tu rečenicu ili misliš da ti važi ona "časna piJonirska".
- Kao gradjanin države Srbije ja sam joj lojalan u granicama zakona i prirodnog prava.

- Ja joj nijesam ustupio pravo i odrekao se mogućnosti, da je kao Crnogorac kritikujem zbog njenog odnosa prema Crnoj Gori, većina Crnogoraca koji žive u Srbiji je nezadovoljna politikom Srbije prema Crnoj Gori, većina Bošnjaka, Makedonaca, Hrvata, Madjara i dr. manjina je nezadovoljna politikom Srbije prema BiH, Makedoniji, Hrvatskoj, Madjarskoj i dr. državama.
- Gospoda iz vladajućeg establišmenta u Srbiji pokušava da diriguje Crnoj Gori kakvu spoljnju politiku treba da vodi, miješali su se i u unutrašnja pitanja.
- Možda ti misliš da nije dozvoljeno kritikovati djelomičnu ili kompletnu politiku Srbije prema susjedima.
- A prava na samoodbranu se nijesam odrekao, bez obzira o kojoj državi je riječ.
PS. Nevezano, čisto radoznalosti radi dva pitanja:
1) iz kog ste plemena?
2) Ko je poglavica istog?
Za adekvatne odgovore koje ja dajem na ovakva pitanja blog nije podoban.
Možda ćete zadovoljiti neki podaci koje ćeš naći u jednom narednom komentaru koji će sadržati izveštaj BlogoBija službe koja se po zadatku aktivno bavila istraživanjem pitanja koja te "nevezano" interesuju.

Imaš zanimljiv stil pisanja, pravi novinarski, sam si sebi postavio nekoliko važnih i "vezanih" pitanja i sam odgovorio, a za mene si ostavio samo dva i to "nevezana".
svako dobro
Dejan Stanković

Desejo-vos tudo do melhor !
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:41 09.12.2009

Re: Novo "nadanje" ministra Jeremića

Gdje god dodjem čeka me službeni auto.


drago mi je da ste ipak srećan čovek.

mogu da ti ustupim nekoliko audio-video snimaka sa : "Može vam se desiti kristalna noć ako ... ","Možete da očekujete noć dugih noževa" (sa specijalnom poslaničkom aromom i mašnicom u aranžmanu državne javne TV kuće ), "Mrš odakle si došo..",


čovek koji je ovo doživeo i ne napušta busiju u kojoj je zaseo pa čak ni izgovor koji ga odaje ne menja ili je velika junačina i zaista zaslužuje divljenje ili laže.

- Bolje i s medjedima nego s koljačima.

priznajem da nisam nikada suživeo ni sa jednima ni sa drugima pa ne znam šta je bolje. Stoga mi preostaje samo da Vam poverujem na reč.

- Bolje i čuvati ovce/koze nego krasti.

Potpuno se slažem. Svaki pošten posao je uvek bolji od nepoštenog. zanima me kako vrednujete šverc cigareta u odnosu na ostale vidove pljačke?

Imaš zanimljiv stil pisanja

hvala, trudim se.
medjutim92 medjutim92 17:45 09.12.2009

Re: Novo "nadanje" ministra Jeremića

sentinel26
- Kritika vlade ili nekog ministra nije kritika države,


Osim kad se kritikuje predsednik CG., na to se odgovara sa "Crna Gora nikad nije.." ili "Crna Gora nikad nece.."

Zlobnici bi rekli "Drzava, to sam ja"..
sentinel26 sentinel26 20:45 09.12.2009

Re: Novo "nadanje" ministra Jeremića

medjutim92
sentinel26
- Kritika vlade ili nekog ministra nije kritika države,
Osim kad se kritikuje predsednik CG., na to se odgovara sa "Crna Gora nikad nije.." ili "Crna Gora nikad nece.."
Zlobnici bi rekli "Drzava, to sam ja"..
Nemoj da se trudiš, medalje na trolo-olimpi-jadi su već podijeljene i himna "UZDŠNP" već odsvirana.
Možda ćes se sljedeći put bolje plasirati..
sentinel26 sentinel26 21:16 09.12.2009

Re: Novo "nadanje" ministra Jeremića

Dejan Tiago Stanković
mogu da ti ustupim nekoliko audio-video snimaka sa : "Može vam se desiti kristalna noć ako ... ","Možete da očekujete noć dugih noževa" (sa specijalnom poslaničkom aromom i mašnicom u aranžmanu državne javne TV kuće ), "Mrš odakle si došo..",
čovek koji je ovo doživeo i ne napušta busiju u kojoj je zaseo pa čak ni izgovor koji ga odaje ne menja ili je velika junačina i zaista zaslužuje divljenje ili laže.
Ne, nego vodi više računa o sebi no o drugima i "umjetničkim" dojmovima..
.. zanima me kako vrednujete šverc cigareta u odnosu na ostale vidove pljačke?
Koje i čije pljačke ?
Misliš na skorašnje poklanjanje NIS-a vrijednog 2,2 milijarde Eura za manje od 400 miliona Eura možda ?
U svakom slučaju :
- Mnogo niže od klanja i ubijanja ljudi u Srebrenici,
- Sarajevu,
- Vukovaru,
- Sjeverinu,
- od oranja po Batajničkim poljima,
- ubistva premijera,
- lagerovanja droge u bankarskim trezorima,
- "legalnog" pretovara cigareta iz vojne luke u vojne kamione i trasportovanje diljem voljene zemlje, na polzu voljenog naroda i narodnosti,
pa ima još .. (u svim tim slučajevima ljudi su prvo opljačkani ) i
- tek onda pri kraju dolazi na red tranzit cigareta kroz "Njihovo more".

Cijela Srbija sa DTS pride plače što je jedan čovjek koji nema veze sa Srbijom, možda "oštetio" budžet susjedne Italije a ne plače za svojom opljačjkanom imovinom i ne vidi da je još uvijek pljačkaju i to na veliko..
Kome li to odgovara ... ?


Com os melhores cumprimentos !
sentinel26 sentinel26 22:01 09.12.2009

Dotore Tiago

Možeš da ideš i ka*iš
gdje god ti je drago
Ovdje više nećeš
džabe se zalećeš.

Prvobitni tekst, bez ijedne jedine izmjene, možeš da postaviš ponovo na blog, a ovaj fazon sa naknadnim izmjenama 80% i brisanjem 20 % prvobitnog teksta poslije dvije moje i jedne tvoje replike, možeš da prodaš nedje na buvljaku ako uopšte hoće da ti kupe..
Oba teksta (i prvobitni i izmijenjeni i skraćeni ) sam snimio, tako da ti ne preporučujem da ponovo pokušavaš...

Ti si prevodilac - sudski tumač - pod zakletvom ? Kada ovako falsifikuješ sopstveni tekst šta li onda radiš sa tudjima.

I da te obavijestim da više ne lupetaš, ja nijesam imigrant ni u jednoj od pomenutih zemalja, za razliku od jednog emigranta..

Mahsuz selam !
sentinel26 sentinel26 23:10 09.12.2009

Veza Olimpi-jade sa BlogoBijadom

Finaliste olimpi-jade na ovom blogu, (medalje podijeljene ), ko će više da pobjedi u pres*kakanju u dalj, sam privremeno isključio sa takmičenja zbog negativnog testa na “doping” (testisteron ).
Mikimedic je na drugom blogu tražio da mu se skine blokada, a Filip2412 je poslao protestno pismo (na PP ) sa nešto sitnih “mamac-uvreda”..

Neki blogeri su na ovom blogu ponovili termo-tehnologiju a neki djelove svojeg izlaganja na Prvom Svetovračevsko-julskom Kongresu.
Na tom kongresu su izlagani rezultati istraživanja mojeg identiteta, adrese, nacionalnost, zanimanje, karakter, analizirana je čak i fotografija sa avatara uz angažman dvije tarot-vračare, kao i predlozi mera koje treba preduzeti protiv "izdajnika" i drznika da piše nešto o Crnoj Gori baš na njen praznik....

Osim organizatora, ja većini učesnika kongresa nijesam branio da se javljaju na mojim blogovima i očekivao da oni to neće zloupotrebiti. Samo njih dvoje je opravdalo to moje nadanje.
Pošto nije fer da samo jedan od važnijih učesnika kongresa i blogera-komentatora na ovom blogu bude predstavljen, to ispravljam grešku sa po nekim kraćim prilogom iz izlaganja...
*****
14. Julij, Ljeta Gospodnjeg 2008-g. Bla-blog-sala - Predsedava šturmbanfirer lično.

mikimedic (režimski pravnik u duetu sa jednim advokatom stručnjakom za italijanski jezik ) u istraživanju i otkrivanju Sentinelovog identiteta odlazili na spisak potpisnika Peticije za hapšenje atentatora na novinara Dejana Anastasijevića i saopštavaju svoj pronalazak:
“Evo ga dokaz ovde na samom blogu ukucajte u find sentinel pa će biti u nekom komentaru neki spisak i pod brojem hiljadu i nešto piše sentinel26-jugoslav simović....”
Zanimljiv metod istraživanja režimskog pravnika - odeš tamo gdje nijesi bio..
Wukadin (već je dobrano prikazan prethodno gore ) :
“А видео сам поклич Viva Vero Montenegro …”
Libkonz (u svojstvu budućeg ministra vjere u vladi šturmbanfirera ):
“.. zato savetujem da zaobiđete njegov blog. Ali, sretaćemo se na drugim blogovima. I ĆERAĆEMO SE JOŠ ! ... Da, locirani su u Lovćencu. Moj prvi sukob sa Jugoslavom je bio vezan za CPC. Prva takva crkva je napravljena u Lovćencu.”
Schweppes (u svojstvu hagiografa ima svoju analizu slike sa avatara ) :
" Meni onaj na slici, na profilu, potpuno odgovara tekstovima koje potpisuje Sentinel. …".
Mariopan (prvog dana kongresa saopštava svoje nalaze istrage o lokaciji Crnogoraca i blogera Sentinela ) :
"Na sajtu organizacije "Krstas" koja okuplja Crnogorce iz Srbije i gde nam je Jugoslav S.Simovic napisao onaj clanak za koji na blogu nije rekao da je njegov nego je u trecem licu pricao o coveku koji ga je napisao ( pohvalno dakako)........pa tamo u galeriji slika vidim :
Ta organizacija Crnogoraca u Srbiji zvana "Krstas" potpisala je memorandum o pruzanju podrske predsednickom kandidatu ISTVANU PASTORU 11. 01. 2008 godine.
Pa sada mnogo sta postaje jasno. Samo mi ta silna CRNOGORSTINA nekako ne ide uz Madjara,... "
Mariopan (drugog dana kongresa daje predloge kako postupati sa njim ) :
"... odsad pazljivo i samo za tastaturom se mogu podizati ustanci a onda lepo i kulturno svi odemo kuci. Nema krvi i nema predaka,grobova, spomenika......nego lepo i polako :......... " sve je pocelo u sumrak svitanja dok su leptirici leteli okolo" .... itd ...tako treba sa osetljivim i upasenim Sentom, nema nam druge.…. "
Gebels:
” .. u nadi da vise Crnom Gorom nece koracati cizma antihrista, neslovena i nepravoslavnih.”
Razlog za hitno održavanje Kongresa je bila moja čestitka Crnoj Gori na blogu povodom njenog državnog praznika.. Odred Srben-jugend se odlučio na opisanu (konkretnu ) akciju..
sentinel26 sentinel26 23:51 09.12.2009

Novi pojeni ministra Jeremića

Ministar V.Jeremić (Izvor: RTS ) izjavio je danas da je sadržina izlaganja predstavnika Hrvatske u MSP u Hagu bila

"..mešanje u naše unutrašnje uređenje i političke prilike u ovoj zemlji, što nikako ne doprinosi uspostavljanju dobrosusedskih odnosa, kojima mislim da svi treba da težimo".

Dakle gospoda iz Hrvatske moraju govoriti kako želi Jeremić ili nikako, zna se ko je glavni i ko je vlasnik istine na Balkanu.
Gospodo, drugi put prvo po instrukcije...

Bravo ministre ! Tako treba !

Da li je to tražio i od USA, Kine, Turske, Njemačke..?
sentinel26 sentinel26 10:46 10.12.2009

Kontinuitet

Jedan zaključak koji sam prvobitno namjeravao da postavim u osnovni tekst, sam namjerno izostavio računajući da će blogeri-komentatori to istaknuti, ali se to nije dogodilo.

Sadašnja politika Vuka Jeremića i njegovog šefa prema Crnoj Gori i drugim susjedima nije njegovo autorsko djelo, on je samo nastavljač jedne strare politike. Gradjevinci bi rekli loš izvodjač radova starog projekta.

On samo trapavo sprovodi tu politiku i odlično dokazuje da se ona mora promijeniti iz korjena.

Bolje rečeno umjesto promjena izvodjača radova koji punih 165 godina nijesu u stanju da završe izgradnju, treba da odbace taj neostvarivi projekat i sačine novi blizak realnosti.

Nuspojava takvog njegovog sprovodjenja te politike jeste velika buka koju proizvodi.

Štetno dejstvo se manifestuje kroz veću štetu od koristi a u većini slučajeva korist potpuno izostaje.
Vodjenje takve politike radi unutrašnjih ciljeva (i odnosa ) počelo je da biva kontraproduktivno.

Njegov prethodnik, Vuk Drašković je vodio istu takvu politiku. On je čak i poslije referenduma često nastupao i u ime Crne Gore i Srbije dodijelivši sam sebi punomoćje.

Razlika izmedju njega i Jeremića je samo u tome što je nuspojava kod Draškovićevih javnih nastupa bio smehotres po komšiluku a ne buka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana