Politika

ko sme da vas pogleda u oči?

Biljana Srbljanović RSS / 14.11.2007. u 10:53

Krstareći internetom, naletela sam na jednu izuzetno zanimljivu kampanju, koju vam prenosim u celosti i bez ikakve lične intervencije. Naime, nekoliko javnih ličnosti je pokrenulo hrabru i neobičnu akciju iskazivanja solidarnosti sa našim bivšim sugradjanima, podsećanja na zločine i izbegavanje odgovornosti, zbog kojih je Srbija izgubila Kosovo.

Ovaj hrabar i neoubičajen gest govori više nego hiljade potrošenih reči, svi pregovori, pretnje, obmanjivanje javnosti, zaklanjanje iza nakaznog ustava. Ovi ljudi slikom govore: Albanci su naša braća, hladnjače su naša sramota.

Albanci_hladnjace.jpg

NemanjaLjiljana.jpg

Biti hrabar nekad je zaista sasvim jednostavno. Izvori na internetu kažu da je akcija potekla od jedne javne ličnosti na slici, kojoj je, dok je čitala vesti na sajtu B92, za oko zapala i sledeća priča:

header.jpg

http://www.b92.net/specijal/bitici/

To što je pročitala, toliko je potreslo ovu inače odvažnu ženu, da je istog trenutka odlučila da reaguje. "Srbija je Kosovo u hladnjačama izgubila!"- govorila je telefonom najbližim prijateljima, predlažući im grub nacrt kampanje. Na akciju su svi, bez oklevanja, odmah pristali. Osim nekolicine koji su opravdano bili sprečeni (boravak u Hagu), već sutradan su se svi okupili i napravili ove fotografije.

Pozdravljam ovu hrabru i originalnu akciju.

Ako je istina, onda svaka čast, kapa dole. Ili keče.

Evo ko sme da vas pogleda u oči, a da ga ne bude stid mrtvih duša, pobijenih, zaledjenih, prevezenih i zakopanih na obodima našeg grada.



Komentari (505)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

milos g. milos g. 23:05 14.11.2007

Re: za sada bez dobrog naslova

Neki ovdje ni srpski ne znaju...

neki ovde srpski i ne pisu
ogar ogar 00:23 15.11.2007

Re: Biljana,

postoji i interakcija
mirkic mirkic 21:03 14.11.2007

BRAVO ZA AKCIJU!!!

pridruzujem se

sposobni bi vec mogli da pocnu da nabavljaju kecice, to ce da bude hit na prolece
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:07 14.11.2007

Lije kisa, "Crocodile" Underworld

Sad me zivo zanima - da l' ispadoh neobavesten ili su 'izvori' zakazali....
BTW, super je ovo "proveravam izvore"...
:)
Vlasta Vlasta 21:46 14.11.2007

Uh, čoveče,

na ovakvim postovima, ako se ne uključiš odmah i ne ispratiš svih 300 komentara, malo se sludiš...Rimljani, filosofija, Njegoš, klasični jezici...Kako god, vratiću se na akciju, vrlo kratko. Malo je ljudi danas u Srbiji koji bi ovako nešto učinili. Mnogi bi pričali o tome kako je mega, malo njih bi stalo pred objektiv. Jer, većinu nije briga šta je suština poruke, videće samo ono keče. Ili povijenu maramu. Ova akcija je jedan fantastičan brain shaking! Mozgotres.
liberalac55 liberalac55 21:58 14.11.2007

Pozdrav Biljani!

Vi ste verovatno obmanuti za ono što ste objavili.Jer u Srbiji se NE vrti taj spot.Naime vrti se samo jedan mali deo i to neznam na kojoj TV.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:08 14.11.2007

i ja moram da idem,

a zao mi je da zatvaram opciju komentarisanja.
eto vam, pricajte do mile volje, uz ponovnu molbu njegosu da smanji broj komentara.
shvatili smo da si dobar student, sve zavrso u roku, desetka latinski i grcki, italijanska tastatura i sve.
sad bi bilo u redu da samo malo proredis komentare. nismo na brucosijadi u kst-u, na veceri nadznjevanja zemljaka.

ako mozes da grupises misli i da ih onda malo i proredis, bilo bi dosta dobro. ne znam kako si prolazio sa seminarskim, ali sva je prilika da ih niko nije citao do kraja.

laku noc, postovani komentatori, moji izvori i dalje grcevito proveravaju svoje izvore i cim saznam pravu istinu oko ove kampanje, javljam. ali verujem da provera moze da potraje nekoliko dana.
njegos njegos 22:13 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Grupisacu ja i skratiti misli. Seminarski su mi citani, ali to je nebitno. A otkrivanje moga identiteta drugim ljudim pvdje, preko privatnih kanala, ne smatram nimalo postenim gestom.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:19 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

pa koji sam ja identitet otkrila???? sam si rekao da si studirao i zavrsio u roku i da znas jezike!!!! ako ima neko ko se za ovih 12 sati nije upoznao sa svakim cveticem sto si ga u indeksu dobio, ja se onda grdno varam. tvoj identitet sam ovde otkrivas, a ako neces, ti prestani.
sad stvarno, laku noc.
njegos njegos 22:20 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Za slucaj da je bio nesporazum - otkrila si moj identitet, puno ime i prezime jednoj osobi koja posjecuje ovaj blog. No, nije bitno, ionako me to ne zanima. Laku noc.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 23:24 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Pošto sam, koliko vidiim, ja jedina osoba koja se ovde bavila Leonardovim identitetom očito sam ja ta "jedna osoba". U to ime: Čuvena vranjanska filozofija glasi: Posle jebanje nema kajanje. Čitav dan skribomanski pišeš čaršafe tekstova o sebi i svetu oko tebe, otkriješ nam sve osim imena i prezimena i onda optužuješ nekoga da je "otkrio tvoj identitet". Besmislica.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 23:26 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

ko je sad leonardo?
JJ Beba JJ Beba 23:29 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

niš ne kapiaram. I koja su još ta dvojca što su se pridružila Njegošu?
njegos njegos 23:31 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Ja znam odlicno sta pricam. A Vi se slobodno ponosite svojim vranjanskim vokabularom, to nije moj stil, Pricam o jednoj osobi koja mi je preko privatne poruke trazila da joj dam naslov svoje knjige kako bi je procitala. A tu osobu i Vi sigurno odlicno poznajete. Ali, vec sam vise puta rekao da mi to nije bitno, jer sve sto kazem stojim iza toga.
njegos njegos 23:31 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Biljana Srbljanović
ko je sad leonardo?

Ja, Biljana, ja!
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 23:31 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Sve je objašnjeno ovde

Zaključio sam da je za toliko iskazano sveobuhvatno znanje malo pseudonim Njegoš. Pa sam ga nazvao Leonardo, a kompanjone koji su mu se priključili Platon i Njutn.
vucko vucko 23:32 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

ko je sad leonardo?

Domazet Domazet 23:33 14.11.2007

Njegose...

njegos
Za slucaj da je bio nesporazum - otkrila si moj identitet, puno ime i prezime jednoj osobi koja posjecuje ovaj blog. No, nije bitno, ionako me to ne zanima. Laku noc.
...mladicu, i imas pravo sto se ne uzbudjujes. To je samo dokaz da tehnologija ne menja tako lako svest. Nekada su drzali usi prislonjene na vrata sada kopaju po ip adresama i prijavama blogera...
njegos njegos 23:34 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Mada ni meni nije bas jasno zasto upravo Leonardo... A ni Platon i Njutn - ne znam koji bi trebalo da bude jedan a koji drugi i zasto... Al dobro...
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 23:36 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Glede vokabulara - prema svecu i tropar.
Glede ostalog - SCH.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 23:36 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

dobro sad, njegose, pustila sam te citav dan, zamolila sam te lepo da malo manje komentarises i da se naviknes na to da nismo kod tebe kuci, nego kod mene na blogu i posebno da ne vredjas i ne optuzujes nepravedno. to mozda moze kod tebe, kod mene ne.

jer ja na svom blogu ipak odredjujem neka pravila. najvaznije je - da nema gnjavatora. jer to razjuri drustvo.
ljutio se, ne ljutio, lepo sam te upozorila, zamolila cak, a ti ne slusas. onda cu te ipak staviti u magarecu klupu, da se malo izduvas.
moras jos da ucis, njegos. ne cini te diploma sa studentskog trga gospodarem svemira. pocni od toga da znas da nista ne znas. ako me razumes.

sad laku noc stvarno, svima.

PS: ako mislis da je ovo cenzura - jeste, njegos. dobro si shvatio da blog nije hajdpark. tu ne moze bas svako bas sve da prica. i posebno ne u tolikim kolicinama. predlazem ti da se upoznas sa pravilima medija, pre nego sto se iduci put upustis u slicnu avanturu.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 23:43 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

nindza kornjaca, znaci.
a koferce?
vucko vucko 23:48 14.11.2007

Re: i ja moram da idem,

a koferce?

ninđa kofernjače, da.
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 00:04 15.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Заправо Срђанови преци су били муслимани.


Ne bih smatrao lošim i da je bilo tako kako navodiš.

Bez obzira - prezime Kusovac za tebe i tvoje je nedostižno. Jaramaz znači na turskom ništarija. Pošto biram društvo - u to ime zbogom.
Covek u belom Covek u belom 00:13 15.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Srđan Kusovac
Ne bih smatrao lošim i da je bilo tako kako navodiš.

Bez obzira - prezime Kusovac za tebe i tvoje je nedostižno. Jaramaz znači na turskom ništarija. Pošto biram društvo - u to ime zbogom.
S obzirom na ton pasusa br. 2 izgleda da zaista jeste bilo tako kako navodi. Al dobro je Kusovce sto to ne smatras losim, samo ne moras zbog toga da bezis cim je covek poceo da se druzi sa tobom.
bronx bronx 02:03 15.11.2007

Re: i ja moram da idem,

Жао ми је ако си морао од мене да чујеш вест о свом породичном пореклу, свакако можеш проверити распитујући се у Цеклину. Наравно да у томе нема ничег лоше




e svasta i bas bezveze.ma covece kave to blage veze ima sa bilo cim.stvarno ovih dana se nacitah takvih gluposti.
da nisam svojm ocima videla ne bih verovala.
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 02:56 15.11.2007

Amaterski genealozi i etnogenetičari

koji obilato koriste podatke iz SEZb-a, etnoeksplikacije koje prenose antropogeografi, i koje su odavno irelevantne u istraživanju ili rekonstrukciji bilo kojeg segmenta tradicijskih zajednica Balkana, pa ni porodičnih genealogija, a među kojima je najkritikovaniji upravo A. Jovićević, rade promociju svoje delatnosti pod okriljem mnogih parapolitičkih organizacija i na blogu B92, a pod firmom koja se odaziva na Jaramaz Jaramaz & co.
U tome naravno nema ničeg lošeg. Posebno s obzirom na očito tursko poreklo firme. Mada zaista brine kako verovati toj genealoškoj firmi s obzirom na značenje naziva na turskom jezku:
Yaramaz:
1. non-effective. good-for-nothing. elfin. elvish. impish. mischievous. naughty. obstreperous. prankish. rompy. skittish. undisciplined. unmanageable. wicked. little perisher. pickle. rogue. scalawag. scamp. scapegrace.
2. elfin. bad. handful. impish. naughty. rascal. rogue. scallywag. wicked.
3. noneffective, good for nothing, elfin, elvish, impish, mischievous, naughty, obstreperous, prankish, rompy, skittish, undisciplined, unmanageable, wicked. perisher, little perisher, pickle, rogue, scalawag, scamp, scapegrace. "unserviceable, useless, good-for-nothing; naughty, mischievous; scamp, rascal, scallywag, scalawag".
4. useless, good-for-nothing.
5. naughty; mischievous.".
6. mischievous. naughty. useless. good-for-nothing. unlicked cub. impish. no- good. puchish. wicked.
See:
[url=http://www.seslisozluk.com/?word=yaramaz][/url]
Domazet Domazet 04:09 15.11.2007

Apsolutno nema sumnje...

Drinka Pavlović
koji obilato koriste podatke iz SEZb-a, etnoeksplikacije koje prenose antropogeografi, i koje su odavno irelevantne u istraživanju ili rekonstrukciji bilo kojeg segmenta tradicijskih zajednica Balkana, pa ni porodičnih genealogija, a među kojima je najkritikovaniji upravo A. Jovićević, rade promociju svoje delatnosti pod okriljem mnogih parapolitičkih organizacija i na blogu B92, a pod firmom koja se odaziva na Jaramaz Jaramaz & co. U tome naravno nema ničeg lošeg. Posebno s obzirom na očito tursko poreklo firme. Mada zaista brine kako verovati toj genealoškoj firmi s obzirom na značenje naziva na turskom jezku:Yaramaz:1. non-effective. good-for-nothing. elfin. elvish. impish. mischievous. naughty. obstreperous. prankish. rompy. skittish. undisciplined. unmanageable. wicked. little perisher. pickle. rogue. scalawag. scamp. scapegrace.2. elfin. bad. handful. impish. naughty. rascal. rogue. scallywag. wicked.3. noneffective, good for nothing, elfin, elvish, impish, mischievous, naughty, obstreperous, prankish, rompy, skittish, undisciplined, unmanageable, wicked. perisher, little perisher, pickle, rogue, scalawag, scamp, scapegrace. "unserviceable, useless, good-for-nothing; naughty, mischievous; scamp, rascal, scallywag, scalawag".4. useless, good-for-nothing.5. naughty; mischievous.".6. mischievous. naughty. useless. good-for-nothing. unlicked cub. impish. no- good. puchish. wicked.See:[url=http://www.seslisozluk.com/?word=yaramaz][/url]
...da je ovaj post napisala/o profesionalna/i genealsokinja/genealog i etnogeneticarka/etnogeneticar kojoj/kojem je apsolutno ispod casti da se sluzi irelevantnim etnoeksplikacijama. Ma, Visoka Inteligencija i Obrazovanje se odmah uoce, nema tu trte mrte.

Medjutim, upravo je to ono sto i zabrinjava u Srbiji. Cak i kod onih Visoko Inteligentnih i Obrazovanih (profesionalne provenijencije, but of course) provejava netrpeljivost prema drugacijem, Istoku i ako hocete sire, Islamu. Pogledajte samo kako nonsalantno nasa/nas Drinka povezuje neprofesionalnost i parapoliticnost sa turskim poreklom.

I kad smo vec kod Turaka, svakako da u ovoj (turskoj) etnoeksplikaciji porekla imena Jaramaz nema nikakve zelje za vredjanjem. Cista (etnoeksplikativna) lingvistika, nista drugo. Sto meni, priznacu, nije narocito zanimljivo. Pa mi niko nece zameriti sto na takva usko-strucna pisanija ja samo odmahujem rukom i kazem:
Ma fukara, bre!
Sto se nikako ne moze shvatiti uvredljivo imajuci u vidu irelevantnu etnoeksplikaciju turskog znacenja reci 'fukara'. Doduse, neko mi moze zameriti ideolosku opterecenost posto
Butum duniya fukara scucurluk
na turskom znaci 'Proleteri svih zemalja, ujedinite se!'...
BTW, ne zamerite na eventualno pogresnom spelovanju, provericu sutra sa Ercanom...
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 06:52 15.11.2007

Apsolutno nema sumnje...

da je Domazet nešto pogrešio, odnosno da lupa.
...da je ovaj post napisala/o profesionalna/i genealsokinja/genealog i etnogeneticarka/etnogeneticar kojoj/kojem je apsolutno ispod casti da se sluzi irelevantnim etnoeksplikacijama. Ma, Visoka Inteligencija i Obrazovanje se odmah uoce, nema tu trte mrte.

Lupaš, tj. cinično imputiraš nešto što nije spomenuto u postu. Odakle ti to, mani se jeftinih finti, ako je pola blogera naselo na odličnu ironiju u tekstu ovog bloga, ne znači da će progutati i jetinu ironiju tvog posta - ne vređaj inteligenciju prisutnih previše, jasno je da se ide na diskvalifikaciju blogera, što je relevantna strategija pisanja, ali je najčešće ćorak, a sada svakako, jer kažeš:
Medjutim, upravo je to ono sto i zabrinjava u Srbiji. Cak i kod onih Visoko Inteligentnih i Obrazovanih (profesionalne provenijencije, but of course) provejava netrpeljivost prema drugacijem, Istoku i ako hocete sire, Islamu. Pogledajte samo kako nonsalantno nasa/nas Drinka povezuje neprofesionalnost i parapoliticnost sa turskim poreklom.

Prilično amaterski projektuješ nešto što je možda i tvoj resentiman (to ne mogu sa sigurnošću tvrditi), a svakako antimuslimanski kontekst Jaramazovog komentara koji ofira drugog blogera navodnim muslimanskim poreklom njegove familije (koji povrh svega "sanira" ironičnim skazom "da tu nema ništa loše" na moj post - ne shvataš, ili namerno prenebregavaš, ironiju mog komentara da neko ko ima prezime koje je očito turskog porekla druge sa cinizmom proziva za navodne muslimanske korene. Ili si glup, ili si bezobrazan, ili oboje, a svakako si nevešt i konfuzan u pisanju, što se nastavlja sa nekim razvlačenjem o fukarama. Aludiraš da je moje pisanje bilo uvredljivo, ali ne ekspliciraš po koga - ako si pod tim mislio da sam nagazio drugog blogera tu si u pravu - neko ko sa cinizmom i malicioznošću ukazuje na navodno muslimansko poreklo bilo koga ne zaslužuje bolji tretman od toga, ako ništa drugo zbog nevaspitanja i nadobudosti. Ako misliš da sam bio uvredljiv po muslimane, Turke, Istočnjake ili koga već, onda si jako u krivu - kako si došao u tu zabludu ne znam - možda zbog gluposti, ali pre verujem da je zbog pokvarenosti i malicioznosti, a to je na kraju samo tvoj prolem, i delimično ovog blog prostora jer si prisutan u njemu.
Domazet Domazet 07:38 15.11.2007

Ma sta kazes Drinka...

cinicno ti imputiram visoku inteligenciju i obrazovanje!? Pa dobro kad kazes, valjda znas sta pricas. A meni se bas bilo ucinilo...

I mo's ti da se pravdas kako hoces ali ono olako pripisivanje amaterizma, parapoliticnosti i jos svasta toga turskom poreklu meni boga mi mirise na nekakav antiturcizam. Jos sada sa ovim da ukazivanje na necije eventualno muslimansko poreklo znaci prozivanje...Nema tu moj brajko, vidim ja da si ti protiv Turaka, muslimana i tako to.

A kazes, nagazio drugog blogera? Znaci ono Drinka Pavlovic nije polna odrednica? Tesko da ce biti da je ideoloska. Da znas da sam i mislio da je geografska.

I na kraju, mislis da je moje prisustvo na ovom Blogu delimicno problem? Pa sta predlazes kao resenje. Nadam se ne banovanje. Mozda da mi brisu tekstove? Nemoj tako surovo, mlad si ti jos, rekao bih, pa da znas kao je tesko kada ti obrisu tekst makar to bilo i zbog nevaspitanja i nadobudnosti...
adam weisphaut adam weisphaut 07:55 15.11.2007

Viel spass

undefined
I na kraju, mislis da je moje prisustvo na ovom Blogu delimicno problem?


Ne znam za nju Domazete ali ja mislim da je tvoje prisustvo na ovom blogu cista zabava , doduse nenamerna, ali nista manje zabavna
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 08:02 15.11.2007

Re: Ma sta kazes Drinka...

Jutro Domazete,
mnogo bre lično shvataš sve - zaista mislim da imaš problem sa malicioznošću, najozbiljnije, a samim tim je to i donekle problem tvog okruženja (pa i blogovskog), što ipak ne znači da to treba sankcionisati nekako - mislim, pravila ovde ne zabranjuju da neko bude kvaran, zar ne? Zato i kažem da je to pre svega tvoj problem, a tek posredno i drugih oko tebe, ali ne toliki da bi te se banovalo, valjda. Mislim, ovde se briše sve i svašta, ali malevolencija još nije bila uzrok ičijeg ban-a, čini mi se. Za ostatak bacanja pasulja u tvom postu si omašio skoro sve, ali za tu mladost si ubo u sridu - baš si me oraspoložio od sabajle sa tim!
surabya johnny surabya johnny 09:52 15.11.2007

Re: i ja moram da idem - ma idi

neverovatno: kakav neotesani agent provokator - chovek koji se izdaje za Jaramaza.

onde gde kazze kako je mu je zao shto je on mora da bude taj koji SK-u predochava tajnu o njegovom poreklu preispoljno je srpski angazman /u najgorem smislu/ i zreo za ban: dozivotni.

otkud Srbima ideja da imaju razloga da se osecaju superironima- ne samo u odnosu na sve svoje susede, vec neretko i na globalnom nivou?
zagonetka dostojna bezgranichnog razmishljanja, chiji je odgovor, ali, beskoristan.

zato - cutimo.
Covek u belom Covek u belom 12:43 15.11.2007

Re: Ma sta kazes Drinka...

Drinka Pavlović
Za ostatak bacanja pasulja u tvom postu si omašio skoro sve, ali za tu mladost si ubo u sridu - baš si me oraspoložio od sabajle sa tim!
U prevodu, svi si pogodio, al si omasio moje godine, nisam mlada(o), vec matora(o). Inverzna psihologija je cudo, evo i BS nam je to velemajstorski demostrirala, na blogerima, a i na sebi izgleda.
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:15 14.11.2007

Ovo je jos bolje!

Bee, nema sanse da je ovo for real, to znamo svi, malo ko je skontao tvoju nameru ovim postom. Al' evo ideje, takoreci kontra-ideje, pa daj da se slikamo i da pokazemo solidarnost sa svima koji su ugrozeni, ubijeni, zlostavljani...
Voleo bih da vidim tebe i jos mnoge kako prave slicne akcije, istini za volju (mrzim ovo), mnoooogo toga vec radis/radite.

Pozdrav
Milos
RIDER OF THE STORM RIDER OF THE STORM 22:54 14.11.2007

Braća Albanci

Albanci su naša braća, hladnjače su naša sramota.

Delimično tačno. Hladnjače jesu naša sramota, ali Albanci sigurno nisu naša braća(ko je ikada bio dole zna o čemu pričam).
surabya johnny surabya johnny 09:59 15.11.2007

Re: Braća Albanci

c c c- choveche, this is a set up. ali vrlo uspeo i svrsishodan, ku'is, jahachu oluje (chega li samo) ?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:08 15.11.2007

Re: Braća Albanci

hladnjace su nasa sramota
albanci nisu nasa braca
nasa sramota nisu hladnjace
nasa sramota su nasa braca

Hladnjace su NASE
clean-suited man clean-suited man 22:56 14.11.2007

RE:

Filip2412 20:07 14.11.2007
po vama , tupav tadic i nacionalista kostunica su bolji od histericnog cede.


Apsolutno. LDP kao i SRS imaju zero koalicioni potencijal, niko ih nece jer su ekstremisti.


Kao da je sam Dj Vukadinovic izrekao ovu fascinatnu misao!
Doduse Djordje bi izostavio radikale, oni su, je li, patriJote...
dunjica dunjica 23:14 14.11.2007

??

Solidarnost i odgovornost s bivsim sugradjanima? Sada, 2007.??! Je l se to neko sprda? A sto se cekalo da prvo postanu bivsi sugradjani?
ZokiZoki ZokiZoki 23:18 14.11.2007

N I J A N E Z A T V A R A M O C I .

ceda_urosevic ceda_urosevic 00:58 15.11.2007

IZVORI

Ako je ovo i dalje tema... Malo sam se izgubio medju ovim prepirkama velikih pisaca sa ovih prostora uz podsecanje na nindza kornjace, pa rekoh da postujem neki red, jer valjda dok Kosmet pati, Srbija ne cuti.... iz ovih je izvora sve poteklo...

POLITIKA

in brief: кампања представља и одговор делу нашег друштва и политичке елите, који чланови ове кампање оцењују као „мањи, али гласнији”, а који на питање Косова гледају као на проблем из прошлости и бреме с којим Србија не може да иде путем европских интеграцијa

GLAS JAVNOSTI

in brief: Akcija Aktivnog centra je sve drugo osim huškanja. Ona je poziv svakom čoveku da ne zatvara oči pred tuđom patnjom, da ne ćuti zarad samo sopstvenog mira. Na to nas obavezuje i vera i zakoni zemlje čiji smo državljani - kazao je Bulić

POTPUNI HIT, SRPSKA DIJASPORA

MESto BRoJ 1: Muzičar Đorđe David skrenuo je pažnju da mladi ljudi, naročito u Beogradu malo govore o problemu očuvanja Kosova i Metohije.

- Njih kao da je sramota da spominju tu temu. A kada bi znali koliko su lepe, zgodne, izdepilirane i izblajhane devojke na Kosovu odmah bi promenili mišljenje. To je budućnost Srbije. Žene kojima karijera nije ispred dece, već razmišljaju o jednom i drugom - rekao je David.


TANJUG
Udruženje građana ''Aktivni centar'' pokrenulo je vizuelnu
kampanju u nameri da trgne građane Srbije iz ravnodušnosti prema rešavanju
statusnog pitanja Kosova i Metohije i sudbini ljudi koji žive u južnoj
srpskoj pokrajini, saopšteno je danas na konferenciji za novinare u
Međunarodnom pres centru Tanjuga.

Na reklamnim panoima u Beogradu, za vreme tronedeljne kampanje ''Da li nam
je stvarno svejedno'' , izložene su dve serije po tri fotografije snimljene
na Kosovu i Metohiji, sa odgovarajućim porukama, istakao je potpredsednik
''Aktivnog centra'' Petar Petković .

Na ''pozitivnim fotografijama'' predstavljeni su manastir Visoki Dečani,
deca ispred Doma kulture u Štrprcu i sportski centar Brezovica, uz natpis
''Srbija je ovde najlepša'', dok su na ''negativnim fotografijama''
prikazani grafit ''smrt Srbima'' sa crkve Svetog Georgija u Prizrenu,
zgarište crkve Svetog Nikole u Prištini i spaljena srpska kuća u selu
Svinjare na Kosovu i Metohiji
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
I TRGOSE PO RAKI'ICU!
ZAKLINA! ZASTO TI NE TRGNES RAKI'ICU?
ZASTO TI MINIRAS MOJU PROBU?!

JJ Beba JJ Beba 01:33 15.11.2007

Re: IZVORI

Udruženje građana ''Aktivni centar'' pokrenulo je vizuelnu
kampanju u nameri da trgne građane Srbije iz ravnodušnosti prema rešavanju statusnog pitanja Kosova


i sad kad me trgnu ja uradim šta?
sonja k. sonja k. 01:37 15.11.2007

Re: IZVORI

JJ Beba

i sad kad me trgnu ja uradim šta?


ti se trgnes.
sashaNS sashaNS 01:46 15.11.2007

Re: IZVORI

pokrenulo je vizuelnu
kampanju u nameri da trgne građane Srbije iz ravnodušnosti prema rešavanju
..
Eto ti ga sad! Ja mislila da je samo mali postotak gradjana ravnodusan, kad ono...
prikazani grafit ''smrt Srbima'' sa crkve Svetog Georgija u Prizrenu,

A ovaj bilbord ce valjda ubediti i jedne i druge da grade multikulturalno drustvo.
Jedva cekam da posaljem decu na ekskurziju na Srpsko Kosovo.
Vec sam se trgla!
JJ Beba JJ Beba 01:53 15.11.2007

Re: IZVORI

trgla sam se. i odo da spavam.
Dr M Dr M 02:04 15.11.2007

Re: IZVORI

@ sonja k

ne, nego trgne jednu s`nogu.
Pomaze.
surabya johnny surabya johnny 02:11 15.11.2007

Re: IZVORI

Trgni se, Srbijo, medju shljivama.
doktorka doktorka 03:11 15.11.2007

Re: IZVORI

JJ Beba
Udruženje građana ''Aktivni centar'' pokrenulo je vizuelnukampanju u nameri da trgne građane Srbije iz ravnodušnosti prema rešavanju statusnog pitanja Kosova i sad kad me trgnu ja uradim šta?


Pljunem i zapevam moja Jugoslavija upsss, Srbija
Milena Mitic Milena Mitic 07:34 15.11.2007

Re: IZVORI

- Njih kao da je sramota da spominju tu temu. A kada bi znali koliko su lepe, zgodne, izdepilirane i izblajhane devojke na Kosovu odmah bi promenili mišljenje. To je budućnost Srbije. Žene kojima karijera nije ispred dece, već razmišljaju o jednom i drugom - rekao je David.

majko mila...uzmite nam Kosovo...

cek', u stvari, jako me interesuje na koga je mislio, na Srpkinje, Albanke, sve zene Kosova...?
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:52 15.11.2007

Re: IZVORI

na sve, djuture
JJ Beba JJ Beba 15:36 15.11.2007

Re: IZVORI

probudm se ja sabajle i vidim sam se pretrgla.
:)
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:02 15.11.2007

Re: IZVORI

JJ,
Ja se trgoh nocas, tako da sam za danas miran, nego - ne znam, koliko jako treba da se trgnem? ono iz lakta ili iz ramena? :)
JJ Beba JJ Beba 17:52 15.11.2007

Re: IZVORI

ceda_urosevic
JJ,Ja se trgoh nocas, tako da sam za danas miran, nego - ne znam, koliko jako treba da se trgnem? ono iz lakta ili iz ramena? :)

i ja sam u dilemi čedo moj. Mislim da sam se pretrgla
:)
Tarkovski Tarkovski 04:44 15.11.2007

Re: Blog

Mislim da je Aktivni centar sa ljudima na slici izveo jednu akciju za pohvalu ako je sudeci po ovih nekoliko spotova na youtube. Govori o patnji Srba na Kosovu danas a sigurno imajuci u vidu pregovore o Kosovu.
S druge strane, ovo sa ovom modifiakcijom njihove akcije i kecicima na glavama je sigurno na izgled vickasto i legitiman nacin politicke borbe. Ipak cini se izvrgava ruglu ove koje su na slici i za koje ne verujum da su zlonamerni u svom patriotskom pokusaju.

Jeste cinjeni su zlocini nad Albancima i drugim ne-Srbima okolo ali ne verujem da iko iole normalan moze to da opravda. Zao je izgubljenih zivota sigurno i sigurno treba osuditi sve one koji su cininli zlocine i brukali ime Srpsko i Srbije.
Samo, zasto svaki put kada se bilo sta krene mora da se natrlja na nos o zlocinima iz 1999 ili pre. Evo proslo je sada 8 godina od toga i skoro 15 godina od onog rata i mrtve necemo nazalost moci oziveti ni ono sruseno podici kao ni vreme vratiti. Mozda mozemo pomoci zivima i sunarodnicima ove namucene zemlje? Mozda treba pokusati izvuci najbolji moguci deal iz ovog odlazeceg Kosova a ne davati pride jos sakom i kapom?
Da li moze nesto vise da se ponudi od sumanutog: "Ubij se Kostunice, Ubije se, ...?"
Da li ima nekih predloga i akcija kako pomoci da se Srbija razvija - umesto da se svaki put opankanjava vlada? Da li mozda uradi nesto dobro sto treba podrzati? Kako stvoriti uslove da se kreiraju vrednosti?

Osnovono je sto jedni drugi ne cujemo dovoljno i razumemo. Tesko je vuci prave poteze dok propagandisti i partije su u prvom planu i gledaju stvari jedno dimenzionalno.
doktorka doktorka 04:58 15.11.2007

Re: Blog

Tarkovski
Da li ima nekih predloga i akcija kako pomoci da se Srbija razvija - umesto da se svaki put opankanjava vlada? Da li mozda uradi nesto dobro sto treba podrzati? Kako stvoriti uslove da se kreiraju vrednosti?Osnovono je sto jedni drugi ne cujemo dovoljno i razumemo. Tesko je vuci prave poteze dok propagandisti i partije su u prvom planu i gledaju stvari jedno dimenzionalno.

valjam se od smeha . vlada nam je uvredjena i povredjena .

Kum Djole Kum Djole 11:35 15.11.2007

Re: Blog

Tarkovski
Da li ima nekih predloga i akcija kako pomoci da se Srbija razvija - umesto da se svaki put opankanjava vlada? Da li mozda uradi nesto dobro sto treba podrzati? Kako stvoriti uslove da se kreiraju vrednosti?


Vrednosti su zloupotrebljene.
Više o tome čitajte u sjajnom tekstu Miloša Stoiljkovića ovde

Taska Dana Taska Dana 06:37 15.11.2007

Ha, ha, hahahaha!

I ja pukoh od smeha >:)))))))

Vlada nam je uvredjena i povredjena...a narocito je legalna dok je ielgalna ponajvise na Kosovu koje je ilegano nelagalno takodje.
vitez vitez 07:28 15.11.2007

ko sme da vas pogleda u oči


kao i vecina gradjanskih inicijativa i ova dolazi okasnela i cini mi se poprilicno traljavo prezentovana.(o delu u kome kosovo nazivate davno zavrsenom pricom sa poznatim ishodom smatram uvredljivom )
nije prica ni pocela niti ce se zavrsiti sa hladnjacama.na kosovu i metohiji danas zivi saka srba i nealbanaca.genacidom koji je nad njima ucinjen dosli smo do situacije da srba tamo gotovo da nema a da njih nezvanicno ima 1.5 miliona.nesecam se da se srbima ikada neki albanski politicar izvinuo za nesto.da bi ste dosli do mira ode strame moraju pokazati minimun zelje da se do njega i dodje.ja sa hladnjacama nemam veze kao i vecina obicnih gradjana srbije.nemozete nam oteti pola drzave zato sto smo imali jednu losu administraciju.mnoge imperije danas nebi ni postojale da su kaznjavane po istim arsinima.malo pisete o serijatksom uredjenju aldanskih zajednica
o razlozima sukoba ismedju dve nacije,kako se desilo da se broj njih za 50 godina utrostrucio a da su srbi nestali,sta su albanci uradili da pomognu povratak raseljenih....vi stalno brinete za mrtve a zive ko............stalno pricate o proslosti umesto da se bavite stvarnoscu umesto da pomazete srpskim sirotistima vi se bavite hladnjacama cini mi se da vukove reci da mu srbija lici na zemlju u kojoj corav vodi sakatog u ovom primeru dobija svoju apsolutnu potvrdu
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:29 15.11.2007

Re: ko sme da vas pogleda u oči

nesecam se da se srbima ikada neki albanski politicar izvinuo za nesto.da bi ste dosli do mira ode strame moraju pokazati minimun zelje da se do njega i dodje.ja sa hladnjacama nemam veze kao i vecina obicnih gradjana srbije.nemozete nam oteti pola drzave zato sto smo imali jednu losu administraciju.mnoge imperije danas nebi ni postojale da su kaznjavane po istim arsinima.malo pisete o serijatksom uredjenju aldanskih zajednica


postovani viteze, rekal bih da jako dugo zivite daleko od maternjeg jezika i da je tamo gde zivite" administracija" samo zanemarljivo bolja. slazem se da je stanje u srpskim sirotistima - strasna sramota, sokirana sam koliko i vi nehumanim odnosom u njima, mucenjem dece i dusevnih bolesnika.
ipak, ova nasa "admiistracija", kada im se ukaze na neljudske uslove u kojima zive bolesna deca, iako su bolnice i sirotista opremile upravo "neprijateljske administracije", tvrdi da je to namestena kampanja. slike ne lazu, ako ljudi lazu. ili su i tu dosli albanci da nam nasu decu muce po dusevnim bolnicama?
lepa slika srbije svakog novog dana izlazi u svet. a nasa "administracija" se ljuti sto ta slika izlazi. umesto da preuzme odgovornost za uzroke slike.
jos nesto, razloge za to sto su se "oni za pedeset godina utrostrucili" a mi nestali, mozda treba traziti u uslovima u kojima se drze nasa porodilista, u niskom standardu i minimalnim porodiljskim i decijim dodacima. hvala bogu da ovde nema kineskog zakona o ogranicenju prava na broj dece u porodici. ili mislite da je albancima na vreme trebalo zabraniti i da se "razmnozavaju"?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:12 15.11.2007

ko sme da vas pogleda u oči i niže

jos nesto, razloge za to sto su se "oni za pedeset godina utrostrucili" a mi nestali, mozda treba traziti u uslovima u kojima se drze nasa porodilista, u niskom standardu i minimalnim porodiljskim i decijim dodacima.

Hm. To možda koje ste postavili je jako teško za odgovor, komentarisanje, objašnjavenje, traženje logičnih i nelogičnih odgovora. Pretpostavljam da bi se rasprava završilo tučom. Ali mislim da je vaš ponuđeni odgovor sasvim slabo uticao na umnožavanje oduzimanje i druge računske krvave radnje. A da je situacija u tome što se kod nas zove PORODILIŠTE užasna - jeste. Gledao, slušao priče, ponešto i video iz prve ruke. A da tek vidite porodilišta malo južnije, istočnije!!! Liči na ono što je jadni Rasim Ljajić juče obilazio. Inače, njemu uvek daju vruć krompir, tu su se NAŠI izveštili.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:18 15.11.2007

dobro jutro, svima

vidim da se ovde nocas dosta diskutovalo, gotovo mi je nemoguce da sve procitam.
molim da se prijave komentari koje smatrate uvredljivim, bojim se da mi jos neka nistarija sa svojim ruznim mislima ne promakne.
pisite jos malo, uskoro zatvaram blog.
Željko Ivanović Željko Ivanović 09:36 15.11.2007

Beneficirani za Domazeta

Od svih brđana i skandinavaca (primorce više ne pominjem jer je jedan od njih pokazao da su oni zaista druga priča i drugi svijet, čak i oni koji su kod šešelje ili mandića) najviše mi se dopada Domazet. Ali sam zabrinut za njegovo zdravlje. Mentalno, naravno. I to samo iz jednog razloga - prelistavajući jutros par mojih omiljenih blogova shvatio sam da čovjek ne zažima. Na crnogorskom zažimati znači spavati. Dakle, čovjek ne spava. Neprijatelj nikad ne spava, rekli bi brđani i ostali skandinavci. Naime, vidim da je na mom blogu pisao u 3.10 AM, dakle jutros, da je i prije toga bio aktivan na više stranica, a da ga već imamo, opet, jutros u 6 i nešto kod Biljane Srbljanović. I svuda piše ponjave od tekstova. Ponjava na crnogorskom je čaršav. Pomislio sam da je Domazet možda zamijenio dan za noć, pa danju odmara, tj. zažmi, a noću, udarnički, brani svetu stvar. Crnogorsku, naravno. Međutim, vidio sam ga kojekude na raznim stranama i po danu. I onda strecnuo - čovjek nikad ne spava! Njegovi bi rekli neprijatelj nikad ne spava. Zato Domazet mora biti budan. Kao da će 100 godina biti mir ali i kao da će već sjutra buknuti (novi) rat. .Zato bih molio uvažene iz 92-ojke., da proćakulaju (ćakulati na crnogorskom znači razgovarati, ali ležerno) sa dotičnim ne bi li ga ubijedili da konačno malo odmori. Ako ne dušom a ono telom. U svakom slučaju ono što bi 92-ojka morala da uradi je da Domazetu uvede beneficirani radni staž kako bi čovjek imao šansi, kakvih takvih, da uz ovako naporan rad ipak dočeka penziju. Iako je on već zaslužio - nacionalnu, naravno.

p.s. pošto situaciju doživljavam kao krajnje alarmantnu, ovaj tekst obajvljujem na vise različitih stranica kako bi neko zaista nešto i preduzeo. Dok ne bude kasno.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:20 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

ja sam nocas knorila dosta rano, kao po obicaju, pa sam propustila hepening. knorila na beogradskom znaci zazimila, hepening znaci domazet u svim svojim stanjima.
ono sto mogu da predlozim je da damo cuku domazetu. cuka na beogradskom znaci sastanak, a domazet na beogradskom znaci budala. a, ne, to je turski. kao i ponjava, uostalom.
ukratko, predlazem da coveku lepo ponudimo radno vreme, po humanim uzuzisma, osam cuka sljake, osam odvaljivanja i osam kuntanja. pri tom kao sljaku i odvaljivanje predlazem blog. ali da se ipak nekad zabode u krevet. s tim da se, mi ostali, obavrzujemo da gasimo blogove, dok domazet lala. da nam ne manjka ovako.
manjka, na beogradskom znaci rikne. ovako znaci lupetajuci.
Intet Glemt Intet Glemt 11:01 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

Ja bih zamolio gospodina Žeksa da na svom blogu odgovori na pitanja koja mu se korektno postavljaju evo već nekoliko dana, umjesto što svoje sagovornike proziva na uvredljiv način, čak i na drugim blogovima.

Jasno mi je, Željko, da vam je jako stalo da vam Biljana udijeli malo pažnje. Biljana, molim vas, obratite pažnju, Željko je počeo da piše na B92 i čezne da neko kao vi napiše nešto o njemu, umjesto što ga progone svakakvi skandinavci.

Pošto nisam rekao do sad, sjajan tekst, svaka čast.
Željko Ivanović Željko Ivanović 11:01 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

dobro zboriš. na cetinjskom zboriti znači govoriti. čak toliko dobro da bi se moglo reći "svaka ti je njegoševa". njegoš na cetinjskom znači guslar. Slažem se sa tvojim predlogom - osam cuka dnevno i osam odvaljivanja i osam kuntanja za Domazeta (nijesi mi samo prevela šta je na beogradskom kuntanje). Domazet je inače na zagorskom pripizdek, iliti osoba koja je došla da živi na ženinoj prćiji. Na cetinjskom prćija je imetak.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:32 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

svaka ti je zlatna, zeljko. na srpskom zlatna, znaci njegoseva.
nas se njegus inace, odmara u cosku. da podsetim.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:09 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

Biljana Srbljanović
manjka, na beogradskom znaci rikne ...
svaka ti je zlatna, zeljko. na srpskom zlatna, znaci njegoseva. nas se njegus inace, odmara u cosku. da podsetim.


Željko Ivanović

ćakulati na crnogorskom znači razgovarati
...
čak toliko dobro da bi se moglo reći "svaka ti je njegoševa". njegoš na cetinjskom znači guslar
...
Na cetinjskom prćija je imetak


Gospodine Ivanovicu,

evo da iskoristim i ja priliku, kao jezicki laik, pitam nesto vas i ostale prisutne strucnjake: kad pominjete cetinjski, zar nije pozeljno naglasiti da li je u pitanju staro- ili novocetinjski? Po mom laickom shvatanju na starocetijnskom (u vreme Njegosa) kad neko kaze da je Crnogorac nije automatski znacilo da nije i Srbin ... a sad se te dve stvari najstrozije iskljucuju. Toliko cak da se i Gorski vijenac prevodi sa staro- na novocetinjski i rec "srpski" zamenjuje sa "crnogorski". Sta vi kazete na to?

A sto se tice Domazeta, izgleda da vam je malkice stao na zulj? Pa se sekirate za njegovo zdravlje? Nisam pratio vase diskusije, ali ovako "odokativno" mogu da kazem da svaki njegov post vredi otprilike kao 50 od ovih Biljaninih poltroncica koji trce za njom, skandiraju "Bravo" i aminuju joj (makar napravila i "stamparsku" gresku)... bar covek zna da on misli svojom glavom (slagao se njegovim stavom ili ne) ...

pozz
Srđan Kusovac Srđan Kusovac 13:40 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

Virtuelni,

Moraš još dosta da zagreješ stolicu. Ne isključuju se.

Inače, imaš "štamparsku grešku" - glagol viška. (U poslednjoj rečenici.)
griska griska 13:56 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

Ova se žestoko sprda sa crnogorskim jezikom. Svela ga je na sleng par ulica Dorćola.
Ovaj i dalje piljari malo pažnje unaokolo. Dobar čovjek, proveo djetinjstvo u Šumadiji ... kupa se redovno, udijelite mu nešto. Imao je traumatično iskustvo sa bivšim gazdom, sad mu je vaša naklonost najpotrebnija.
Covek u belom Covek u belom 14:21 15.11.2007

Re: Beneficirani za Domazeta

Oj sokole Zeljko, pa ti jado jos nijesi cuo da nije na cijelome svijetu isto vrijeme ko na vase Cetinje. Cuj sokole, kad je na Cetinje zamrce u Mletaka je jos za dana, a Ameriku tek svice.
Domazet Domazet 15:06 15.11.2007

Lepo ja kazem...

Biljana Srbljanović
svaka ti je zlatna, zeljko. na srpskom zlatna, znaci njegoseva. nas se njegus inace, odmara u cosku. da podsetim.
...svasta je pametno govorio Marks. Evo, recimo ono oko ujedinjenja. Ko ne veruje, neka uci turski. Ali necu o tome, koga jos interesuju zastareli pogledi na svet.

Radije bih o ovoj razglednici iz Budve. Prosto je lepota videti Zelju i Srkisu zajedno a jos kad ih Biljana Ujediniteljka drzi za ruke...Na jednog je ponosna zato sto mu je Milo prvi za ugled a drugi joj je zlatan jer mu je Milo najgrdji u svijet. Pa posle pricaju da je lako ic na simpozijume i festivale. Nije, bogumi, dje lako. Ova bi se dvojica pobila da ih na Nasa Biljana ne drzi za ruke. A to ne mos svako, mislim da ih drzi razdvojene. Ljudine su to, vjeruju u ono sto zbore...
Domazet Domazet 15:11 15.11.2007

Vidji Vasilije...

Vasilije
A sto se tice Domazeta, izgleda da vam je malkice stao na zulj? Pa se sekirate za njegovo zdravlje? Nisam pratio vase diskusije, ali ovako "odokativno" mogu da kazem da svaki njegov post vredi otprilike kao 50 od ovih Biljaninih poltroncica koji trce za njom, skandiraju "Bravo" i aminuju joj (makar napravila i "stamparsku" gresku)... bar covek zna da on misli svojom glavom (slagao se njegovim stavom ili ne) ...

pozz
...ne znam mozemo li ostat prijatelji posle ovog tvojeg potcenjivanja? Ja sam mislio da, kao poznatski brdsko-skandinavski fasista vredim bar stotinu njiovih....
Spiridon Spiridon 11:14 15.11.2007

Juce me Brakus podsetio

Predlog za Hit dana

Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 11:55 15.11.2007

preporuka

naravno
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 12:01 15.11.2007

Re: preporuka 2

http://www.youtube.com/watch?v=6fJC0TwQ3cg

za sve one koji su zaboravili hladnjace
adam weisphaut adam weisphaut 12:16 15.11.2007

Re: preporuka 2

Vanja Montenegro Ljujic
http://www.youtube.com/watch?v=6fJC0TwQ3cg

za sve one koji su zaboravili hladnjace

Pa Vanja, dzaba ih podsecas nece oni nikada da otvore link, lakse im je da s pretvaraju da se nikada nije desilo..
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:10 15.11.2007

njegus je pusten iz coska,

moze opet da se igra.
njegos njegos 12:28 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

Biljo, je li ovo bilo na Zeljkovu intervenciju ili je odluka spontana? Ako je na Zeljkovu intervenciju, onda znas sta sam napisao na njegovom blogu, pa necu da ponavljam...
simona simona 14:23 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

Postovani,
Dobra vest za vas - isprovocirali ste i nekog ko nesto ovde napise svake prestupne...Sigurno se radujete...
Biljana je utrosila neko vreme pisuci ovaj post, a vi izgleda imate svo vreme ovog sveta...Da pisete, nadmudrujete se sa nepoznatim komsijama...Ja bih sigurno bila na prosjackom stapu da po ceo dan pisem komentar na komentar...Prilicno besmisleno..
Od siline i jacine vase filozofije, ja na kraju nista nisam ukapirala osim da ste nacitani, i da to treba da saopstite svetu...Zao mi je..i to bas..
Meni moji prijatelji , kad puno Radim kazu - Get a Life! Sto i Vama zelim
njegos njegos 14:33 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

Postovana,
Mislio sam da ne odgovaram, jer sam Bilji na Zeljkovom postu obecao da necu neko vrijeme pisati.
Zao mi je ako niste ukapirali nista od moje filosofije, ali nemojte se opterecivati time, ni ja svaciju filosofiju ne kapiram.
Vi morate da radite da ne bi prosjacili - moram i ja. Samo sto, eto, mogu da radim vise radnji odjednom, a odgovaranje na ovdasnje komentare mi ne predstavlja nikakvu poteskocu, nego mi je vise zabava i ne odvlaci me od mojih redovnih obaveza. Vjerujte, kad bi sve ovo bilo bas tako besmisleno, ne bi ovdje dolazili ni Biljana, ni Zeljko, ni mnogi drugi, a vjerovatno ni Vi. Uostalom, ne vidim nista lose u sukobu misljenja.
A posto u jednoj recenici kazete da morate da radite, a u drugoj da Vam savjetuju "Get a Life", sta ste odlucili - da radite ili da "nabavite" zivot? Ja imam oboje. I jos ponesto osim toga...
milos g. milos g. 15:07 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

Postovana,
Mislio sam da ne odgovaram,

ne znam zasto se domazetu nudi beneficirani
kada ste Vi Leo najbolji kandidat za takvo virtuelno
namestenje.
Jel ovde radite il prosjacite...
milos g. milos g. 15:10 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

I jos ponesto osim toga...

suvereno vladanje,poslednjom nesrpskom,teritorijom
gambit gambit 15:29 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

A posto u jednoj recenici kazete da morate da radite, a u drugoj da Vam savjetuju "Get a Life", sta ste odlucili - da radite ili da "nabavite" zivot? Ja imam oboje. I jos ponesto osim toga...


I jos ponesto? Crni Njegose, da se niste uhvatili u kolo sa Milom i Canetom Suboticem?

Nego, juce se ispricah s Njegosem, a propustih da komentarisem "ideju" Biljane S. o srpskoj sramoti u vezi Kosova. Te hladnjace su uzas, treba istraziti i kazniti krivci (sto je mozda uradjeno). Privaljivanje neke kolektivne krivice fotomontazama je propaganda vrijedna nagrade Gebels 2007. Mnoge likove iz montaza nisam prepoznao, ali svakako jesam Emira Kusturicu. Tuzno je da je Kusturica cjenjeniji u Parizu, nego u Beogradu (Biljana, vi zivite u Francuskoj? Raspitajte se.). O razlozima nekom drugom prilikom.
Intet Glemt Intet Glemt 15:32 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

Da, i moji prijatelji Francuzi ga cijene.

No valja razmisliti i što misle o njemu u njegovom Sarajevu...

Pozdrav.
antioksidant antioksidant 15:39 15.11.2007

Re: njegus je pusten iz coska,

gambit
A posto u jednoj recenici kazete da morate da radite, a u drugoj da Vam savjetuju "Get a Life", sta ste odlucili - da radite ili da "nabavite" zivot? Ja imam oboje. I jos ponesto osim toga...I jos ponesto? Crni Njegose, da se niste uhvatili u kolo sa Milom i Canetom Suboticem?Nego, juce se ispricah s Njegosem, a propustih da komentarisem "ideju" Biljane S. o srpskoj sramoti u vezi Kosova. Te hladnjace su uzas, treba istraziti i kazniti krivci (sto je mozda uradjeno). Privaljivanje neke kolektivne krivice fotomontazama je propaganda vrijedna nagrade Gebels 2007. Mnoge likove iz montaza nisam prepoznao, ali svakako jesam Emira Kusturicu. Tuzno je da je Kusturica cjenjeniji u Parizu, nego u Beogradu (Biljana, vi zivite u Francuskoj? Raspitajte se.). O razlozima nekom drugom prilikom.

Cene njega ili njegove filmove?
Sto se tice filmova siguran sam da je jako cenjen i u Beogradu.
Sto se tice njega samog, ne znam koliko je cenjen u Parizu. Ne kazem da nije nego da nisam cuo nista ni za ni protiv te cinjenice.
krsh krsh 12:37 15.11.2007

Mislim sta reci a ne zaplakati.......

dobro oprobana tehnika nabijanja kolektivne krivice da bi se opravdali (toliko zeljeni) negativni politicki potezi po srpsku drzavu....tako cu i ovako nesto okarakterisati........
Dax Dax 13:18 15.11.2007

He he...

Prvo vece,neverica Biljana promenila stranu
Drugo vece konacno svi shvataju da Biljana nije toliko naivna da se izblamira tako lako.
I evo jos malo pa nestalo.Autoru teksta svaka cast kako ume da napravi super bombastican tekst i uvek obori rekord u broju komentara pre svega kvalitetom tekstova.Uvek u centar.
Dosao je i sam Njegos i nindza kornjace i .....
rayzippo rayzippo 14:25 15.11.2007

Re: He he...

lake note pa narod razume...
Dax Dax 15:41 15.11.2007

Nemanja Kusturica ,Karl Marks XXI veka

Mnoge likove iz montaza nisam prepoznao, ali svakako jesam Emira Kusturicu. Tuzno je da je Kusturica cjenjeniji u Parizu, nego u Beogradu (Biljana, vi zivite u Francuskoj? Raspitajte se.). O razlozima nekom drugom prilikom.
Zato sto ga gledaju kao rezisera a ne kao filozofa za kojeg voli da se predstavlja.Evo neko njegovo "napredno umovanje".

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:54 15.11.2007

Re: Nemanja Kusturica ,Karl Marks XXI veka

Pa ovaj sere o liberalnom kapitalizmu?!?!
milos g. milos g. 16:30 15.11.2007

Re: Nemanja Kusturica ,Karl Marks XXI veka

Pa ovaj sere o

Pa ovaj sere o.... .... .....
u nasu nosu.
a postuju ga van nase nose.

Nosagrad,gde se vozdize,je srce Srbije
krsh krsh 16:39 15.11.2007

Re: Nemanja Kusturica ,Karl Marks XXI veka

kako mozes da ovo definises 'filozofiranjem'?!
svako normalan danas u post kapitalistickim zemljama je protiv globalizma i ne vidim sta je tu cudno?????
gambit gambit 17:46 15.11.2007

Re: Nemanja Kusturica ,Karl Marks XXI veka

milos g.
Pa ovaj sere o Pa ovaj sere o.... .... .....u nasu nosu.a postuju ga van nase nose.Nosagrad,gde se vozdize,je srce Srbije


Zaboga Jelena/Milose, zar ne mozete dalje od analnih figura? Ne pada mi na pamet da branim Emira K, kao sto mi ne bi palo na pamet da branim naseg najslavnijeg zeta zato sto je varao sirotu Milevu...
Urosh Urosh 16:53 15.11.2007

Voleo bih

da su se te iste javne licnosti na slikama, stvarno solidarisale sa zrtvama srbijanskih zlocina za vreme agresija Srbije na Sloveniju, Hrvatsku i BiH i za vreme institucionalizovanog aparthejda nad Albancima 10 godina.
Da je bilo vise solidarnosti ne bi bilo ni zlocina ni sankcija ni NATO intervencije ni nezavisnosti Kosova.
Ovako, ove javne, pardon, jadne licnosti su mi potpuno bespredmetne, pola podobno za ludaru, pola za lustraciju.
Bas bih voleo da je neko podrzao Mirjanu Karanovic, kada je odrzana premijera Grbavice, i kada ju je Kurir napao.
Bas bih voleo da je neko ustao u odbranu Harisa Burine i Irfana Mensura devedesetih, kada ih je srBski nacionalisticki olosh tukao i isterivao iz Beograda samo zato sto su drugacije nacije i vere.
Bas bih voleo da je ODMAH, a ne posle 7 godina, neko stao u odbranu Dragana Maksimovica, kada je mucki ubijen.
Bas bih voieo da je neko stao u odbranu Envera Petrovcija, u cijem stanu zivi covek, koji iz njega nece da se iseli, i pored pravosnazne sudske presude.
Ali, ne, ove javne licnosti su danas socijalno prihvacene, zato sto se bore za ocuvanje appendixa Srbije, njenog wannabe srca, zvanog Kosovo.
I, jos jednom Brechtova "O, Nemacka, bleda majko":

O Nemačka, bleda majko,
kako uprljana sediš medju narodima,
medju ukaljanima padaš u oči.
Najbedniji od tvojih sinova leži umlaćen.
Kad mu je glad bila velika,
drugi su tvoji sinovi digli ruku na njega.
To se raščulo.
U tvojoj kući urla laž,
a istina mora da ćuti. Je li tako?

Zašto te svuda hvale tlačitelji,
a potlačeni te okrivljuju?

Izrabljivani prstom ukazuju na tebe,
a izrabljivači hvale sistem
što je u tvojoj kući izmišljen.

A svi vide kako skrivaš skut svoje suknje,
krvav od krvi tvog najboljeg sina.
Kad slušaju govore što dopiru iz tvoje kuće
smeju se, ali ko te ugleda, maša se noža
kao da vidi haramiju.

O Nemačka, bleda majko,
ala su te udesili tvoji sinovi,
da među narodima sediš kao ruglo
ili kao užas."


Srbija se, dok Kosovo ne postane nezavisno, i dok genocidna tvorevina, koja se odaziva na ime takozvana republika Srpska, ne nestane i ne postane delom jedinstvene BIH, nikada nece odreci politike zlocina i proslosti, i nikada se,zbog toga, okrenuti sebi.
Od Branivoja Milinovica i Dade Vujasinovic do Zorana Djindjica i Drazena i Dragana.
Od Balvan revolucije i Vukovara, pa do spaljivanja leseva u Mackatici i 17 masovnih grobnica u Srbiji od tela kosovskih Albanaca, dovezenih u hladnjacama posle "asanacije terena".


ceda_urosevic ceda_urosevic 17:03 15.11.2007

Re: Voleo bih

potpis
krsh krsh 17:18 15.11.2007

Re: Voleo bih

pa po ovome ni Srbija ne bi trebalo da postoji.........jer je nastala na borbi protiv onog ko je srbima vladao!
Filip2412 Filip2412 17:21 15.11.2007

Uroshe ne govoris istinu

Urosh: Da je bilo vise solidarnosti ne bi bilo ni zlocina ni sankcija ni NATO intervencije ni nezavisnosti Kosova.

...da se Albanci nisu solidarisali sa Slobodanom Milosevicem bojkotujuci svake izbore i tako prakticno glasli za Slobu i SPS svega ovoga ne bi bilo

genocidna tvorevina, koja se odaziva na ime takozvana republika Srpska, ne nestane i ne postane delom jedinstvene BIH

pa nastavi misao i predlozi kako da nestane, da se spali, da se protera stanovnistvo, ajde daj predlog... stvarno ne znam kako to mislis da nestane
milos g. milos g. 17:35 15.11.2007

Re: Voleo bih

O Nemačka, bleda majko,
ala su te udesili tvoji sinovi,

Berlin je srce Srbije
Urosh Urosh 17:51 15.11.2007

Re: Voleo bih

milos g.
O Nemačka, bleda majko,ala su te udesili tvoji sinovi, Berlin je srce Srbije

Jos kada bi shvatio poruku pesme, bilo bi to dostignuce.
Ono naucno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana