Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac vojislav šešelj

Goran Miletic RSS / 14.11.2007. u 23:52


dve verzije
dve verzije
Smeta Vam naslov?

Mislite da je neprikladan?

Želite da moderator reaguje?

Nažalost, možete samo tražiti da reaguje zbog pravopisnih grešaka. To je ustvari neprihvatljivo. Od večeras, u zemlji Srbiji.

Zašto?

NN lica
NN lica
Pa radikali su promovisali Šešeljevu knjigu "Afera Hrtkovci i ustaška kurva Nataša Kandić" a sve TV stanice su izvestile o tome i koliko smo svi shvatili, problem uopšte nije u knjizi, naslovu itd već u tome što su to "radili bez fiskalnog računa". To misle poslanici, Predsednik Parlamenta, ali i novinari koji su izveštavali o ovome. Na Studiju B, koji bi valjda trebalo da bude "normalnija" TV stanica je novinarka uredno nazivala Šešelja "Doktor Vojislav Šešelj" i ustvari u 5 minuta istraživala jeli ili nije knjiga naplaćena.

prema tome, ako je "ustaška kurva" prihvatljivo i nikom ne smeta, onda je moj naslov mačiji kašalj.

Nemojte mi samo reći da "novinari nisu krivi" i da su samo "objektivno izveštavali". 

Atačmenti



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Covek u belom Covek u belom 00:03 15.11.2007

Analogije

Jel vi to pokusavate da stavite Seselja i Kadicku rame uz rame il mi se samo cini???
Goran Miletic Goran Miletic 00:05 15.11.2007

Re: Analogije

Jel vi to pokusavate da stavite Seselja i Kadicku rame uz rame il mi se samo cini???



Jel vi to pokusavate da mi kazete da niste shvatili blog u kome naprosto pokusavam da kazem da NIJE prihvatljivo vredjati BILO KOGA (Seselj included). Nacin na koji to pokusavam da kazem jeste drugaciji.

Nadam se da sam sada dobro nacrtao.
gorran gorran 00:11 15.11.2007

Re: Analogije

NIJE prihvatljivo vredjati BILO KOGA (Seselj included)
A kad ćete početi da vređate Šešelja?
Covek u belom Covek u belom 00:16 15.11.2007

Re: Analogije

gorran
A kad ćete početi da vređate Šešelja?
Doticnog je nemoguce uvrediti, zato ga niko ni ne vredja. Nije interesatno.
Goran Miletic Goran Miletic 00:17 15.11.2007

Re: Analogije

A kad ćete početi da vređate Šešelja?


Nema potrebe da ga vredjam, njega niti bilo koga drugog. Kapirate vi dobro sta ja hocu da kazem, samo se malo igrate. Ali ok...
Covek u belom Covek u belom 00:21 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
Jel vi to pokusavate da mi kazete da niste shvatili blog u kome naprosto pokusavam da kazem da NIJE prihvatljivo vredjati BILO KOGA (Seselj included). Nacin na koji to pokusavam da kazem jeste drugaciji.
A ja pokusavam da vam kazem da ste odabrali pogresnu osobu za vasu demonstraciju. To sto ste stavili u naslov tesko da ce bilo koga na ovom blogu potresti. Stavise, samo ce potvrditi koliko ovde (na blogu) u stvari ima onih sto se saosecaju sa "Profesorom".
Goran Miletic Goran Miletic 00:24 15.11.2007

Re: Analogije

A ja pokusavam da vam kazem da ste odabrali pogresnu osobu za vasu demonstraciju. To sto ste stavili u naslov tesko da ce bilo koga na ovom blogu potresti. Stavise, samo ce potvrditi koliko ovde (na blogu) u stvari ima onih sto se saosecaju sa "Profesorom".


Ne biram osobu/osobe vec sam danas razocaran sa dve stvari - prvo, ovo u vezi knjige, a drugo u vezi komentara na Biljaninom blogu gde niko ne kapira foru.
Jaril Jaril 00:28 15.11.2007

Re: Analogije

Ne biram osobu/osobe vec sam danas razocaran sa dve stvari - prvo, ovo u vezi knjige, a drugo u vezi komentara na Biljaninom blogu gde niko ne kapira foru.

Јес' данас неки чудан дан.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 15.11.2007

Re: Analogije

Doticnog je nemoguce uvrediti

Verovatno je moguce, ali treba se spustiti na nivo samog Seselja, a to je bas tesko sebi dopustiti.
Evo i ovaj pokusaj G. Miletica da se analogijom pokaze Seseljev prostakluk i bezobrazluk govori o tome.
Iako mu je bila namera, ako ja dobro razumem, da "uvredi" Seselja i time pokaze da je to nedopustivo, nije otisao na nivo privatnog na kom vojvoda vredja NK (kurva).
Nesto tako je uradio advokat Barovic ("tvoja zena je kurva) i znamo kako je vojvoda reagovao.
A u skupstini se to 'ladno prodaje. Oliver Dulic prica o fiskalnim racunima. A poslanici idu i dalje govoreci da je posao kurve stari zanat ,a NK je gora i od toga.
I sve to trpamo pod plast slobode govora. A ako se pomene zabrana SRS odmah ide prica o nedemokraticnosti.
Nazdravlje.

gorran gorran 00:32 15.11.2007

Re: Analogije

Doticnog je nemoguce uvrediti, zato ga niko ni ne vredja. Nije interesatno.
Pa, jeste, ali mislim da bi ipak trebalo pokušati. For the sake of the argument.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:42 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
Jel vi to pokusavate da stavite Seselja i Kadicku rame uz rame il mi se samo cini???



Jel vi to pokusavate da mi kazete da niste shvatili blog u kome naprosto pokusavam da kazem da NIJE prihvatljivo vredjati BILO KOGA (Seselj included). Nacin na koji to pokusavam da kazem jeste drugaciji.

Nadam se da sam sada dobro nacrtao.


nacrtao si super. a ja dodajem sabrana dela haškog optuženika, doduše nekompletna, jer svaki dan iskoči po jedna knjiga.

Римокатолички злочиначки пројекат вештачке хрватске нације

Европска унија сатанистичка творевина

Римска курија вечито жедна српске крви

Ватикан главно Сатанино гнездо

Антихристов намесник зликовачки римски папа Бенедикт Шеснаести

Понтифекс максимус сатанистичке цркве Јован Павле Други

Хитлерови највернији следбеници Хелмут Кол и Ханс Геншер

Подмукли галски пицопевац Жак Ширак

Криминалац и ратни злочинац Хавијер Солана

Енглески педерски испрдак Тони Блер

Лажљива хашка педерчина Џефри Најс

Хашко бајрамско прасе

Вашингтонски сексуални манијак Бил Клинтон

Ђаволов шегрт злочиначки римски папа Јован Павле Други

Геноцидни израелски дипломата Теодор Мерон

У чељустима курве Дел Понте

Поцепана хашка инквизиторска одежда

Суочавање са хашким инквизиторима

Четнички војвода пред Хашким трибуналом

Цијин мајор Грујица Спасовић

Мафијашка пудлица Небојша Човић

Станко Суботић - Цане Жабац, краљ дуванске мафије

Челични војвода

Жигосање досманлијског бешчашћа

Идеологија српског национализма

Кора од банане

На јуначким рукама кроз српску Боку

Четничка сабља над досманлијском главом

Досманлије као нови јањичари

Глогов колац у досовском срцу

Досманлијски сејмени на Правном факултету

Досманлијски зулум над Србијом

Контрареволуционар у булдожер револуцији

Паклени планови Запада

Радикали се нису обрукали

Док патриоте обнављају издајници разарају

Србија под америчким бомбама

Да све српско буде као земунско

Црвени тиранин са Дедиња

Пали, жари, дедињски диздаре

Филипинке четничког војводе

Посланичке беседе

Милан Панић мора пасти

Политика као изазов савести

Наркоманија Вука манитога

Велеиздајнички процес

JJ Beba JJ Beba 01:51 15.11.2007

Re: Analogije

a što mu smeto podmukli picopevac?
Goran Miletic Goran Miletic 01:52 15.11.2007

Re: Analogije

I sad ovo kad procitam, pitam se kako njega niko nije vezao, a onu jadnu decu sa posebnim potrebama drze vezanu skoro 24 sata...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:57 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
I sad ovo kad procitam, pitam se kako njega niko nije vezao, a onu jadnu decu sa posebnim potrebama drze vezanu skoro 24 sata...



baš vala.

Goran Miletic Goran Miletic 01:59 15.11.2007

Re: Analogije

Exitus Letalis
Goran Miletic
I sad ovo kad procitam, pitam se kako njega niko nije vezao, a onu jadnu decu sa posebnim potrebama drze vezanu skoro 24 sata...



baš vala.




Doduse, zaista me zanima sta je u tim knjigama npr. ova od 1200 strana
Queeria Queeria 03:00 15.11.2007

Re: Analogije

Exitus Letalis


Антихристов намесник зликовачки римски папа Бенедикт Шеснаести

Мафијашка пудлица Небојша Човић

Станко Суботић - Цане Жабац, краљ дуванске мафије

Црвени тиранин са Дедиња


Pa ove knjige i nisu tako lose!!!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:34 15.11.2007

Re: Analogije

Cekajte, jel ovde slucajno ili namerno izostavljen bestseler koji vec u naslovu govori o KURVI DEL KOŠTUNICI? Moram da priznam da mi se taj cini najaktuelnijim i nazalost ima sve sanse da to jos dugo ostane...
Spadalo Spadalo 06:15 15.11.2007

Re: Analogije

...a drugo u vezi komentara na Biljaninom blogu gde niko ne kapira foru.
Ma, ja sam odmah ukapirao! Ne gubi nadu! He!
Dax Dax 08:48 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
A ja pokusavam da vam kazem da ste odabrali pogresnu osobu za vasu demonstraciju. To sto ste stavili u naslov tesko da ce bilo koga na ovom blogu potresti. Stavise, samo ce potvrditi koliko ovde (na blogu) u stvari ima onih sto se saosecaju sa "Profesorom".Ne biram osobu/osobe vec sam danas razocaran sa dve stvari - prvo, ovo u vezi knjige, a drugo u vezi komentara na Biljaninom blogu gde niko ne kapira foru.


A ja jos u jednu,nesto mi smrdi u vezi polozaja dece sa zaostatkom u razvoju i mentalno obolelih u nasim ustanovama.Nisu me bas uverili ni Rasim ni Tomica da je sve onako potaman.
A za knjigu radikala nemam komentara.Jedino me cudi kako neko i dalje glasa za njih.Zamislite da Boza Djelic ili Ceda ili bilo ko izdaju knjigu "Slucaj Haskog zatvorenika smrdljivog propalog cetnika Vojislava Seselja".Da li bi iko normalan vise glasao za DS ili LDP?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:26 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
Jel vi to pokusavate da mi kazete da niste shvatili blog u kome naprosto pokusavam da kazem da NIJE prihvatljivo vredjati BILO KOGA (Seselj included).


E Gorane, hvala bogu da se i to desi: slazem se sa tobom i podrzavam te u ovoj akciji.

Naravno ti znas da je cesto kritikujem Natasu Kandic i da budem iskren, ne mogu da verujem da je sve to za sta je kritkujem samo posledica njene nesposobnosti da povereni joj posao obavi na pravi nacin. I ZBILJA je tesko da covek bude ubedjen u njene visoke moralne kvalitete ...

Ali nacin javne komunikacije koji promovise Seselj i SRS, koji obiluje NAJTEZIM uvredama i pljuvanjem je nesto sto bi trebalo sankcionisati svim mogucim pravnim sredstvima. Pa bih ja recimo insistirao na vrlo ostrim i efikasnim pravnim resenjenima koje bi omogucile da u ovakvoj situaciji prekrisilac bude HITNO osudjen na DRAKONSKE novacane kazne(zbog uvrede). Tolike da jedva moze da ih plati ... pa ako ne moze, da zbog toga zaglavi u zatvoru. Pa bi onda tako recimo Seselj (da vec nije u zatvoru) vec sedeo u zatvorskoj celiji ... zajedno sa Perom Lukovicem koji je Ljiljanu Smajlovic isto tako nazvao "kurvom" ... Mislim da ce se na srpskoj politickoj sceni tesko sta promeniti na bolje ako ne budemo bili u stanju da se oslobodimo takvih ekstremnih politicara/poslanika kao sto su Seselj i Pera Lukovic (ili ih bar urazumimo) ...

pozz

ps. Ne bih hteo da kvarim ovo nase idilicno slaganje i da te pitam kako ti se "omaklo" da ne napises slican blog povodm Perinog ekscesa o kome smo vise puta diskutovali ovde. Ma sigurno nisi ni znao za njega ...
adam weisphaut adam weisphaut 10:43 15.11.2007

Re: Analogije

Ali nacin javne komunikacije koji promovise Seselj i SRS, koji obiluje NAJTEZIM uvredama i pljuvanjem je nesto sto bi trebalo sankcionisati svim mogucim pravnim sredstvima. Pa bih ja recimo insistirao na vrlo ostrim i efikasnim pravnim resenjenima koje bi omogucile da u ovakvoj situaciji prekrisilac bude HITNO osudjen na DRAKONSKE novacane kazne(zbog uvrede). Tolike da jedva moze da ih plati ... pa ako ne moze, da zbog toga zaglavi u zatvoru. Pa bi onda tako recimo Seselj (da vec nije u zatvoru) vec sedeo u zatvorskoj celiji ... zajedno sa Perom Lukovicem koji je Ljiljanu Smajlovic isto tako nazvao "kurvom" ... Mislim da ce se na srpskoj politickoj sceni tesko sta promeniti na bolje ako ne budemo bili u stanju da se oslobodimo (ili bar urazumimo) takve ekstremne politicare/poslanike kao sto su Seselj i Lukovic ...

Pa nije Pera Lukovic politicar niti ima najjacu stranku u Srbiji niti je Pera sprovodio etnicko ciscenje po Vojvodini pa da tvdis da su to dva ista slucaja ali lepo sto se trudis Vaso, pravi si novii srpski politicki mislilac
milosib milosib 11:43 15.11.2007

Re: Analogije

E Gorane, hvala bogu da se i to desi: slazem se sa tobom i podrzavam te u ovoj akciji.

Evo da se pridruzim Vasiliju.

@Goran Miletic
Ne biram osobu/osobe vec sam danas razocaran sa dve stvari - prvo, ovo u vezi knjige, a drugo u vezi komentara na Biljaninom blogu gde niko ne kapira foru

Koju foru ako smem da pitam? Biljana je , izmedju ostalih odgovarajuci i na moje pitanje, sama rekla da se izblamirala.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:30 15.11.2007

Re: Analogije

Adam
Pa nije Pera Lukovic politicar niti ima najjacu stranku u Srbiji niti je Pera sprovodio etnicko ciscenje po Vojvodini pa da tvdis da su to dva ista slucaja ali lepo sto se trudis Vaso, pravi si novii srpski politicki mislilac


Hahaha Adi, ti si jedan od najsmesnijih blogera ovde ... prava uzivancija je citatati te :)))))

Kakve veze ima jacina stranke i "Seseljev vojdvodjanski slucaj" sa sanckionisanjem uvrede/klevete? E bas si pravi stari srpski politicki mislilac koji zastupa stavove da se "ne treba drzati zakona kao pijan plota" i da jedan sudija treba da vodi racuna o moralno-politickoj podobnosti potencijalnih osudjenika. A kako zaboravi da pomenes i razlike u moralno-politickoj podobnosti Nataske Kandic i Ljiljane Smajlovic?

Hehe po tebi verovatno i jedan saobracjani policajac za isto prekoracenje brzine ce kazniti samo Seselja a ne i Peru? Hm, pada mi na pamet jos jedan zgodan "saobracajni primer" al' necu da ga navodim - moz' da se pojavi moja omiljena blogerka Kraljica Kleopatra i da kaze "jebala te zebra" :)))))))

pozz

ps. Hm, a jedan poslanik u skupstini se po tebi ne bavi politikom i nije politicar? Nego sta je - profesionalni pljuvac? Il' se to nas Perica odrekao svih poslanickih nadoknada i prinadleznosti pa mu to dodje kao hobi?

pps. Ja uostalom nisam nikog ni izjednacavao ... govorio sam samo o drakonskim kaznama, a da li je neka visa ili niza to odlucuje sud na osnovu konkretne situacije ...
gorran gorran 12:35 15.11.2007

Re: Analogije

Koju foru ako smem da pitam? Biljana je , izmedju ostalih odgovarajuci i na moje pitanje, sama rekla da se izblamirala.
Sirota biljana - tako mlada i naivna, a svet tako pokvaren... Pa, nađite joj se povremeno, da je neko opet ne prevari...
milosib milosib 13:00 15.11.2007

Re: Analogije

gorran
Koju foru ako smem da pitam? Biljana je , izmedju ostalih odgovarajuci i na moje pitanje, sama rekla da se izblamirala.
Sirota biljana - tako mlada i naivna, a svet tako pokvaren... Pa, nađite joj se povremeno, da je neko opet ne prevari...

Ko da je prevari? Samo sam konstatovao da se izblamirala i ne vidim da joj je neko kriv.
gorran gorran 13:12 15.11.2007

Re: Analogije

Ko da je prevari? Samo sam konstatovao da se izblamirala i ne vidim da joj je neko kriv.
Ma, ne znate Vi kakvih ljudi ima. Svašta izmišljaju, a čovek lepo poveruje, pa lupi nešto, i - svi mu se smeju. Zato Vam i kažem, treba se naći čoveku u neprilici. Pa i Vi, ako se nađete u problemu - na primer, ako ne uspete da vežete pertle - nemojte odmah da odustajete. Samo smirenost i koncentracija, i pomoć ljudi dobre volje.
To Vam pričam )
milosib milosib 13:18 15.11.2007

Re: Analogije

gorran
Ko da je prevari? Samo sam konstatovao da se izblamirala i ne vidim da joj je neko kriv
Ma, ne znate Vi kakvih ljudi ima. Svašta izmišljaju, a čovek lepo poveruje, pa lupi nešto, i - svi mu se smeju. Zato Vam i kažem, treba se naći čoveku u neprilici. Pa i Vi, ako se nađete u problemu - na primer, ako ne uspete da vežete pertle - nemojte odmah da odustajete. Samo smirenost i koncentracija, i pomoć ljudi dobre volje.To Vam pričam )

Blago vama.
adam weisphaut adam weisphaut 16:52 15.11.2007

Re: Analogije

@Vasa
Pa Vaso izvini sto ne citam tvoje tepihe pazljivo al' su malo dosadnjikavi
Dakle i sam znas kada bi se tuzilo zbog uvred da bi svi protivnici vlasti zaglavili robiju a osim toga zar nam vec Misko tuzaka uz pomoc predsednika pravnog odbora DS one koji su se usudili da kazu da je zamisli monopolista.
Ali ovde uvreda nije bila kurva vec ustaska kurva sto se s pravom moze protumaciti kao poziv na linci sirenje nacinalne mrznje.
. Takodje zar nije ta skaradna knjiga deljena u skupstini bez da su pocinioci snose odgovornost, a iako sam liberalnih shvatanja ipak smatram da je prisustvo skarade pornografije nije dopustivo te je odgovornost za to na predsedniku skupstine i stranke koja ga je izabrala. .
Pozz Vaso
vucko vucko 17:58 15.11.2007

Re: Analogije

Ali ovde uvreda nije bila kurva vec ...

U "mom selu" kad za ženu kažeš da je kurva, to je obično uvreda.
adam weisphaut adam weisphaut 18:01 15.11.2007

Re: Analogije

vucko
Ali ovde uvreda nije bila kurva vec ...

U "mom selu" kad za ženu kažeš da je kurva, to je obično uvreda.

Poenta Vucko je da ovo nije bila samo uvreda nego i poziv zza linc i sirenje medjunacinalne mrznje a ne da kurva nije uvreda.
pidola pidola 18:52 15.11.2007

Re: Analogije

Goran Miletic
...a onu jadnu decu sa posebnim potrebama drze vezanu skoro 24 sata...

a drzava se pravi da nema pojma.
zar kod nas?pa kako to?nemoguce?
i jos kazu kako ce sada da formiraju stvarnu (sta god to znacilo) komisiju da ispita slucaj i kako nije to slucajno u ovom trenutku receno.hej.
sada,zar prvo treba neko da im kaze,prstom da im pokaze.
hebote,umesto da resavaju,oni se nasli uvredjeni i naravno,guraju sve pod tepih.

i posle,mi vagamo sta nije prikladno,sta jeste.
gde je granica vaspitanja i pristojnosti.
nema je,otisla u ...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:46 16.11.2007

Re: Analogije

vucko
Ali ovde uvreda nije bila kurva vec ...

U "mom selu" kad za ženu kažeš da je kurva, to je obično uvreda.

Osim ako je u pitanju kurva del Kostunica -- bar u nekim selima to doticnog pretvara u idealnog koalicionog partnera...
doktorka doktorka 01:53 16.11.2007

Re: Analogije

Milan M. Ćirković
Cekajte, jel ovde slucajno ili namerno izostavljen bestseler koji vec u naslovu govori o KURVI DEL KOŠTUNICI? Moram da priznam da mi se taj cini najaktuelnijim i nazalost ima sve sanse da to jos dugo ostane...

mozda ima neka i o naivnoj sobarici del tadic
mariopan mariopan 15:42 17.11.2007

Re: Analogije

Pa i ja zameram Natasi Kandic stosta i o tome javno govorim gde god stignem , zameram joj pre svega onaj samar , to nije smela da dozvoli sebi , bas me briga za razloge , osoba koja se bavi tim poslom mora imati kulture i senzibiliteta i iskreno mislim da je ona taj samar udarila zapravo se bi ....ali je nedopustivo na taj nacin govoriti uopste o ljudima i onaj ko to radi pokazuje sopstveni prstakluk...sto nas uopste ne iznenadjuje od Seselja. A sto smo iznenadjeni od drugih ?

Pa to sto smo iznenadjeni a zivimo u ovakvoj Srbiji pre je znak da nismo upoznati sa svom dubinom i sirinom ljudske bede i nemorala a to bi morali pod hitno da uvidimo i da ocvrsnemo , da udarac uzvracamo udarcem tamo gde najvise boli , ne spustajuci se na njihov nivo.Kako?

Pa eto ja nisam znala ni koliko knjiga je Seselj napisao ni kako mu se zovu a Exitus etalis nam lepo gore stavio citav spisak ( besplatna reklama? ) pa ko voli neka izvoli , ja bih njega i njih debelom tisinom castila...ne da im jos i reklamu pravim.

Ovo se odnosi na nacin , to jest uvrede kao nacin a sta pise u tim knjigama ne znam pa ne mogu ni da sudim.

Ima ovde na blogovima slican nacin na koji se komunicira sa Srbima pa se niko nije pojavio da kaze da uvrede nisu u redu.... mi smo genocidni , zlocinacki , cetnicki , ubice i koljaci male dece ...... da li da nastavim?Hocete li jednom negde napisati da to nije u redu ? Ili mislite da je u redu? Hajde da vidimo i to !
Lucidio Lucidio 00:11 15.11.2007

Z L O

i farsa oko njega
farsa sa sudom i osudom, sa s v i m.

koja je primerena kazna za to z l o?
po meni, ne treba nista vise osim da bude osudjen "samo" na ono sto su prezivele njegove zrtve.
eto toliko.
tu spada i ono sto su preziveli nepreziveli.
(to se naravno odnosi i na najbilze saradnike i poverenike tog zla)
gorran gorran 00:46 15.11.2007

čega se pametan stidi,

time se budala hvali.
I obrnuto.
Sećam se poslednjeg gostovanja Dinamovih navijača na Marakani pred rat. Derali su se
"Mi smo Hrvaati"
a delije su odgovarale
"što se nama žalite".

Posle su delije vikale "ustaše, ustaše", a (budući) bb boys su se oduševljeno razmetali, too, jeee...
Nekako imam utisak i da bi sam Šešelj ovo vaše "fašistički zločinac vojislav šešelj" tako shvatio.

Neke stvarno nije lako ni uvrediti. Moraćete malo više da se potrudite...
Goran Miletic Goran Miletic 00:50 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

Neke stvarno nije lako ni uvrediti. Moraćete malo više da se potrudite...



Ali meni nije cilj da vredjam Seslja, nego da u ljudima koji ovde dolaze i komentarisu probudim ono bazicno osecanje "hej, pa to je ruzno, neprihvatljivo, uvredljivo" itd. Ocigledno da to ne uspeva, cim je sada glavna debata na komentarima cija je uvreda veca, kao sto je na TV debata o fiskalnom racunu.
gorran gorran 00:55 15.11.2007

Sorry

ali nije do nas.
Ali meni nije cilj da vredjam Seslja, nego da u ljudima koji ovde dolaze i komentarisu probudim ono bazicno osecanje "hej, pa to je ruzno, neprihvatljivo, uvredljivo" itd. Ocigledno da to ne uspeva
Upravo tako. Jednostavno niste uspeli.
Prosto zato što Šešelj jeste fašistički zločinac, i što Kosovo jeste u velikoj meri lažna afera...
AlexDunja AlexDunja 00:58 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,


Ali meni nije cilj da vredjam Seslja, nego da u ljudima koji ovde dolaze i komentarisu probudim ono bazicno osecanje "hej, pa to je ruzno, neprihvatljivo, uvredljivo" itd. Ocigledno da to ne uspeva, cim je sada glavna debata na komentarima cija je uvreda veca, kao sto je na TV debata o fiskalnom racunu.

eh, gorane:)
Goran Miletic Goran Miletic 00:58 15.11.2007

Re: Sorry

Upravo tako. Jednostavno niste uspeli.
Prosto zato što Šešelj jeste fašistički zločinac, i što Kosovo jeste u velikoj meri lažna afera..



OK, pokusajte vi onda !
vucko vucko 01:02 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,


Ali meni nije cilj da vredjam Seslja, nego da u ljudima koji ovde dolaze i komentarisu probudim ono bazicno osecanje "hej, pa to je ruzno, neprihvatljivo, uvredljivo" itd. Ocigledno da to ne uspeva, cim je sada glavna debata na komentarima cija je uvreda veca, kao sto je na TV debata o fiskalnom racunu.

Tja... loš primer. Možda bi bilo efektnije nešto sa patrijarhom i gaćicama... ali avaj - i to smo već apsolvirali. Racinger? Žalim slučaj, i to smo odradili. Tadić? Ne, to je ono brisanje usta zastavom. Novak Đoković? Hm... neće ni to ići, on je već četnik 100%. Divac? I on je dobio dozu. Ekipica "ne žmurim na vas sa bilborda"? Ne, oni su počašćeni probranim rečima već ovih dva dana.

Loša vremena za demonstrativno vređanje...
Goran Miletic Goran Miletic 01:07 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

Loša vremena za demonstrativno vređanje...


Nov slogan "mi se ne damo uvrediti"
Lucidio Lucidio 01:11 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

Ali meni nije cilj da vredjam Seslja, nego da u ljudima koji ovde dolaze i komentarisu probudim ono bazicno osecanje "hej, pa to je ruzno, neprihvatljivo, uvredljivo" itd.

ovo je smesno ko bioskop.
i nadasve detinjasto.
izazvati (sa)osecanje prema zlu zbog retorike?
nice try.
sonja k. sonja k. 01:15 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

ma shvatamo mi gorane, nemoj da se sekiras
evo ja sad recimo mogu da se derem do mile volje da je moj omiljen bloger Cub - Culturno umetnicka budala, ti mozes da mi spocitas da se Cultura pise sa K, a Covek u belom, moz da nam svira pod prozorom
Mozda da si napisao "Vojislav Seselj organizuje Gay Pride"
Covek u belom Covek u belom 01:28 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

sonja k.
ma shvatamo mi gorane, nemoj da se sekiras
evo ja sad recimo mogu da se derem do mile volje da je moj omiljen bloger Cub - Culturno umetnicka budala, ti mozes da mi spocitas da se Cultura pise sa K, a Covek u belom, moz da nam svira pod prozorom
Sonja K. jako ste me uvredili, skroz sam iznenadjen i uvredjen, nisam to ocekivao od vas, totalno sam zatecen. Stoga cu sada kao dragi Kusovac kad se uvredi, da vam kazem zbogom.
gorran gorran 01:50 15.11.2007

Re: Sorry

OK, pokusajte vi onda !
Vi to malo neozbiljno shvatate. Vređanje je umetnost. I to umetnost u neverovatnom procvatu u poslednjih 20 godina kod nas
Za 500 godina će se pisati knjige u kojima će biti izlagana i analizirana naša remek-dela u toj oblasti. Šešelj je to jako dobro shvatio i marljivo se bacio na usavršavanje.
Sad, naivni i neuki mu se dive i smatraju ga za našeg Paganinija na hrakalici, našem nacionalnom instrumentu.
Eksperti će Vam međutim odmah reći da je on samo još jedan bledi imitator istinskih bardova vređanja, samoukih i samoniklih genija kojih ima nekoliko kod nas. Kod kojih je i Šešelj pekao svoj zanat.
Jedan je naravno legendarni Mića Vesić. Koji je uz to i širokrogud i voljan da u svakoj prilici svojim darom počasti čoveka. Čim je shvatio da sam antifašista, u znak podrške stavio me na svoju mejling-listu.
Za one koji osećaju da imaju talenta, a žele još da uživaju i dalje da se usavršavaju, evo još par njegovih umetničkih dela:
Mića Vesić 2
Mića Vesić 3
Mića Vesić 4
JJ Beba JJ Beba 01:59 15.11.2007

Re: čega se pametan stidi,

Možda mu treba reći da je metroseksualac?
Goran Miletic Goran Miletic 02:06 15.11.2007

Re: Sorry

gorran
OK, pokusajte vi onda !
Vi to malo neozbiljno shvatate. Vređanje je umetnost. I to umetnost u neverovatnom procvatu u poslednjih 20 godina kod nas
Za 500 godina će se pisati knjige u kojima će biti izlagana i analizirana naša remek-dela u toj oblasti. Šešelj je to jako dobro shvatio i marljivo se bacio na usavršavanje.
Sad, naivni i neuki mu se dive i smatraju ga za našeg Paganinija na hrakalici, našem nacionalnom instrumentu.
Eksperti će Vam međutim odmah reći da je on samo još jedan bledi imitator istinskih bardova vređanja, samoukih i samoniklih genija kojih ima nekoliko kod nas. Kod kojih je i Šešelj pekao svoj zanat.
Jedan je naravno legendarni Mića Vesić. Koji je uz to i širokrogud i voljan da u svakoj prilici svojim darom počasti čoveka. Čim je shvatio da sam antifašista, u znak podrške stavio me na svoju mejling-listu.
Za one koji osećaju da imaju talenta, a žele još da uživaju i dalje da se usavršavaju, evo još par njegovih umetničkih dela:
Mića Vesić 2
Mića Vesić 3
Mića Vesić 4


Pa ovo boli !!! Doduse, sustina je ista
Rada Tomovic Rada Tomovic 01:04 15.11.2007

Za ime sveta!

Da se coveku smuci zivot...
Ima li tome kraja?
Kako je takvo stivo videlo svetlost dana?

Ne znam da li me je vise rastuzilo,uplasilo ili iznerviralo ovo sto sam procitala!
Goran Miletic Goran Miletic 01:10 15.11.2007

Re: Za ime sveta!

Da se coveku smuci zivot...
Ima li tome kraja?
Kako je takvo stivo videlo svetlost dana?

Ne znam da li me je vise rastuzilo,uplasilo ili iznerviralo ovo sto sam procitala!



Izdanje je prilicno "luksuzno" prodavali ga za po 600 dinara, a ono sto se nije videlo na snimcima je da je vecini poslanika i novinara naziv knjige pre bio simpatican nego ruzan i uvredljiv. (moj izvor iz Skupstine)
Ataturk Ataturk 01:12 15.11.2007

Whatever, whatever, I ll do what I want!

Ja sam ubedjen da bi se čak i u situaciji da neko u toj našoj Skupštini bukvalno, ( ne ko bajagi), skine pantalone/suknju, i isprazni sadržaj creva i počne da se maže i to baca naokolo, našao, ne neko, nego mnogi koji bi to objasnili slobodom govora i izražavanja, koja se u Srbiji, ne da sputavati.
Meni situcija sa ovom knjigom deluje kao delo nekog South Park-ovskog genija, i bila bi mi, da nije for real, smešna do suza. Naslov knjige, pa pitanja i odgovori, pa još mesto gde se sve to dešava, ma South Park, kažem ja...

JJ Beba JJ Beba 01:14 15.11.2007

Re: Whatever, whatever, I ll do what I want!

možda poslanici misle da je skrivena kamera pa neće da ispadnu glupi u drštvu? Ipak direktan je prenos?
Ataturk Ataturk 01:21 15.11.2007

Re: Whatever, whatever, I ll do what I want!

ha ha ha , pa vidiš i to je zanimljiv scenario, Kao kad su Velju Iliča zvali da komentariše onog nepostojećeg biznismena pre par godina, a on priča kako se već čuo sa njim:) :)
sorry za trollovanje.
Lucidio Lucidio 01:22 15.11.2007

Re: Whatever, whatever, I ll do what I want!

vazan je utisak korektnosti.
i autenticnosti lutkarskog pozorista na trgu nikole pasica.

KafaJeGotova KafaJeGotova 14:10 15.11.2007

Re: Whatever, whatever, I ll do what I want!

JJ Beba
možda poslanici misle da je skrivena kamera pa neće da ispadnu glupi u drštvu? Ipak direktan je prenos?

bebo, cenis da poslanici misle? oni su dokaz da 'mislim, dakle postojim' nije tacna tvrdnja - oni ne misle, ali ipak nekako postoje. :)) a kad si vec spomenula 'poslanici' mislim da je pleonazam stavljati 'glupi' u istoj recenici :)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:26 15.11.2007

gledala sam skupštinu,

baš taj deo gde se vesna pešić pravda da nije bila u hrtkovcima. pa šta ako ona nije bila.
bila sam ja. bilo je nas oko 70. posle tog vatrenog govora šešeljevog i čitanja imena ko sve treba
da se iseli iz hrtkovaca jer su ili ustaše ili ustaški jataci ili su im deca u zengama ili finansijski
pomažu zenge i "ustašku hrvatsku".
pa se onda izvesni ostoja sibinčić proglasio za poglavicu sela.
pa mu ni to nije bilo dosta te je promenio ime u srbislavci.
upadali u kuće meštana, maltretirali ih, tukli, pretili.
ništa to nije zaboravljeno i nije to nikakva afera nego
zločin.
bio s nama i poslanik republički jedan, mislim radulović.
izvestio vladu i to se malo smirilo.
ali nisu samo hrtkovci.
novi banovci, slankamen, ruma, šid....
sve su to bile mete.
iz slankamena su proterani hrvati.
šešelj je ušao u bolnicu i pootpuštao sve lekare i osoblje nesrbe.
u banovcima su bacili hrvatu bombu u kuću i radnju, čovek je oslepeo i posle
dva meseca umro.
sreća, ima dokaza.
knjiga je za unutrašnju upotrebu.
Goran Miletic Goran Miletic 01:32 15.11.2007

Re: gledala sam skupštinu,

sreća, ima dokaza.
knjiga je za unutrašnju upotrebu.


Dzaba sto je knjiga za unutrasnju upotrebu kada je vecini naslov "simpatican" pre nego "skandalozan"
gorran gorran 02:12 15.11.2007

Hrtkovci

"...
Na ovaj petnaestogodišnji jubilej “Hrtkovačkog sindroma”, sedam godina posle dolaska demokratskih vlasti prilično toga se promenilo, ali inspiratori zla i njihovi izvršioci kao i organizatori “humanog” preseljenja naroda nisu kažnjeni. U Srbiji se pred domaćim pravosuđem ne vodi ni jedan proces protiv onih koji su proterivali neistomišljenike i to samo zato što su ljudi druge vere i nacije. Naprotiv bilo je pokušaja i nagrađivanja ljudi koji su širili zlo i inspirisali nacionalnui versku netrpeljivost. Najdarastičniji je slučaj Ostoje Sibinčića, kojeg je lokalna vlast u Rumi (SRS, SPS, DSS) pre nešto više od godinu dana imenovala za sekretara mesne zajednice “Breg” u gradu u kojoj živi veliko broj građana hrvatske nacionalnosti.
..."
Đorđe Subotić, Savez antifašista Srbije
doktorka doktorka 06:30 15.11.2007

Re: gledala sam skupštinu,

Exitus Letalis
baš taj deo gde se vesna pešić pravda da nije bila u hrtkovcima. pa šta ako ona nije bila. bila sam ja. bilo je nas oko 70. posle tog vatrenog govora šešeljevog i čitanja imena ko sve trebada se iseli iz hrtkovaca jer su ili ustaše ili ustaški jataci ili su im deca u zengama ili finansijskipomažu zenge i "ustašku hrvatsku".pa se onda izvesni ostoja sibinčić proglasio za poglavicu sela.pa mu ni to nije bilo dosta te je promenio ime u srbislavci.upadali u kuće meštana, maltretirali ih, tukli, pretili.ništa to nije zaboravljeno i nije to nikakva afera nego zločin.bio s nama i poslanik republički jedan, mislim radulović.izvestio vladu i to se malo smirilo.ali nisu samo hrtkovci.novi banovci, slankamen, ruma, šid....sve su to bile mete. iz slankamena su proterani hrvati.šešelj je ušao u bolnicu i pootpuštao sve lekare i osoblje nesrbe.u banovcima su bacili hrvatu bombu u kuću i radnju, čovek je oslepeo i posledva meseca umro.sreća, ima dokaza. knjiga je za unutrašnju upotrebu.


Vesna Pesic je samo reagovala na optuzbu poslanika SRS Nemanje Šarovića koji ju je prozvao da je jedna od onih koja je odlazila u Hrtkovce i obmanjivala građane hrvatske nacionalnosti da se njihova imena nalaze na spiskovima za proterivanje.
adam weisphaut adam weisphaut 10:34 15.11.2007

Re: Hrtkovci

Na ovaj petnaestogodišnji jubilej “Hrtkovačkog sindroma”, sedam godina posle dolaska demokratskih vlasti prilično toga se promenilo, ali inspiratori zla i njihovi izvršioci kao i organizatori “humanog” preseljenja naroda nisu kažnjeni

Inspiratori zla sede u narodnoj skupstini i pene o "ustaskoj kurvi" Natasi Kandic. Srbija srce tame.
Queeria Queeria 01:31 15.11.2007

Mafija

"radili bez fiskalnog računa"


I Al Capone je pao zbog fiskalnog racuna!!!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:47 15.11.2007

Cerekanje iz bureta ..!!


Već je izlizano da ponovo kažem kako je to grozoumlje u zemlji Srbiji sasvim očekivano, ali ipak moram da kažem baš tako: očekivano je, nije ništa neobično, dalo se pretpostaviti... Ne, nisam šokiran. Gadi mi se, osuđujem.., ali nisam zblanut. Samo se pitam dokle će da traje, i kuda će da odvede.

Uzgred rečeno, radikale ne ohrabruje V.Šešelj, niti im on daje osnovnu motivaciju. U biti, on se to samo cereka nad sudbinom baš tih što ga podržavaju. A njihova glavna snaga je u mnogim praznim stomacima po Srbiji, u katastrofalnoj nezaposlenosti, u bezobzirnom tajkunaštvu, u širenju narkomanije, u beogradizaciji koja zatire unutrašnjost države, u nadmenosti onih koji imaju u odnosu na one što nemaju...

To je krik uplašenih ljudi, bez sadržaja, i bez osećanja sutrašnjice.

A novinari... Pa, kao i sve ostalo. Kao i svi ostali. Prilagođavaju se, ne rizikuju puno, glume narodne advokate... Čast izuzetcima (koji su advokati jedino istini)! No, naša prava tema nisu ni novinari (čija odgovornost stoji), ni budalaste i ogavne knjige nekih ljudi koji ih pokazuju nasmejani nad nesrećom ovog naroda. Tema je baš ovo poslednje.., što se tiče naroda... (tu moram da stanem jer ću skliznuti u populizam!!)


gorran gorran 02:06 15.11.2007

Ael mogu ja

par reči o vladici Nikolaju?
Mislim, kad smo se već poskidali...:

Za vreme okupacije u II svetskom ratu, Srpskom pravoslavnom crkvom u Srbiji bavio se Referat III F nemačke Delatne komande Beograd. Šef Delatne komande bio je Karl Kraus a Referat III F vodio je SS-poručnik Georg Miler koji je o svojim kontaktima ostavio službene beleške.
Posle razbuktavanja ustanka u Srbiji, Miler je posetio patrijarha Gavrila Dožića i episkopa Nikolaja Velimirovića i o tome izvestio pretpostavljene. Jedna od njegovih zabeleški o tim susretima doslovce glasi:
...
„Na dan 29. 6. 1943. posetio sam episkopa Nikolaja. Kada sam ušao u sobu, upravo je praznio pehar vina i bio je potpuno pijan. Pošao je k meni, ponudio mi mesto, kleknuo na zemlju i počeo da plače, pri čemu je stalno grlio oba moja kolena. Odjednom je posegao za pištoljem i molio me da ga ubijem jer je imao viziju te stoga zna da su Nemci, koje inače toliko poštuje, pobili skoro sve sveštenike u njegovoj eparhiji.
Pošto nisam mogao trpeti ove trapave poverljivosti, hteo sam ga ostaviti samog na šta je on potrčao sve do vrata, te me je opet zagrlio i udario u urlanje. Ruku mi je okvasio suzama, te me svom silom privukao na grudi i ljubio u vrat. Odgurnuo sam ga tada u stranu, na šta se on izvinio i rekao da je preterao, da je on u očima nemačkog oficira prašina, te je ponovo kleknuo, izljubio moje prašnjave čizme i molio me da mu donesem pozitivne vesti iz njegove eparhije, te da on bezuslovno želi da govori sa svojim zastupnikom, vikarnim episkopom Vikentijem Prodanovim. Nikada ne može da zaboravi SS-potpukovniku Tajhmanu što ga nije odmah ubio, još u Trsteniku. On sada mora da pati i trpi, te je već na kraju sa živcima, pa nema više nikakve svrhe da i dalje živi. Opet su mu grunule suze tako da to očigledno više nije mogao da sluša njegov rođak, profesor Velimirović, koji se nalazio u susedno sobi, te je odjednom došao u sobu. Povukao je episkopa Nikolaja u stranu i očigledno ga nagovorio da toliko ne preterava. Ja sam se tada najhitnije udaljio, pošto se Nikolaj upravo spremao da me opet zagrli.
Treba primetiti da je Nikolaj krajnje besan što je u isti manastir smešten i patrijarh. Plačnim glasom je izjavio: ‘Pre sam ovde bio general, a sada sam još samo kaplar. Niko me više ne sluša. Čuvari, naročito ovaj Horvat, sa svojim hrvatskim imenom, stara se još samo o patrijarhu, a mene kinji gde god može. Ja vam ipak dugujem zahvalnost što ste udaljili onoga gangstera, agenta Živkovića’.”
vucko vucko 02:13 15.11.2007

Zabranjeno plakatiranje

Uaaa, daj nešto drugo o svetom vladiki, to smo već čitali kod Spajića :)
gorran gorran 02:16 15.11.2007

Sorrrry

nisam pazio na času (((
codex_casti codex_casti 20:59 15.11.2007

Re: Ael mogu ja

a jel' to napisala OZNA, jal' KOS? :)))
vucko vucko 21:07 15.11.2007

Ne paziš na času

I, bre, Kodekse, ne čitaš pažljivo. Lepo piše:

a Referat III F vodio je SS-poručnik Georg Miler koji je o svojim kontaktima ostavio službene beleške.

Znači - fašistički zločinac Georg Miler.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:51 16.11.2007

Re: Ael mogu ja

gorran
par reči o vladici Nikolaju?

Ali u tako raspojasanom stanju mozda bi nam vise prijalo nesto o vladici Krcunu? O tome ipak daleko vise znate, zar ne Gorrane? Jel da da je on bio manji zlikovac i tolerantniji covek, takoreci humanista i filozof? Sto samo Nikolaj da pobere sve lovorike?
gorran gorran 02:48 16.11.2007

udba, sinko, udba

a jel' to napisala OZNA, jal' KOS? :)))
UDBA je preko svojih agenata Fridriha Ničea i Riharda Vagnera osnovala nacizam i SS, a njen saradnik A. Hitler napisao je Mein kampf,.
KOS nema veze sa svim time - on je razapeo Isusa Hrista i ubio Abrahama Linkolna.
vucko vucko 02:35 15.11.2007

Naslov

Smeta Vam naslov?

I stvarno mi smeta naslov.

Komplikovan je, plus ono KOS velikim slovima... zašto ne, prosto, "Fašistički zločinac Vojislav Šešelj"? Ostalo samo stvara šum.
pidola pidola 17:15 15.11.2007

Re: Naravno ,srpski narod

milosib

Neobjektivnost je po definiciji kada o nekoj temi nema stava druge strane, a ja nisam primetio da ste recimo ikada dali mogucnost npr. gospodi Antonicu ili Vukadinovicu da kazu nesto o obradjivanim temama.

gospoda?
posto znas sta je neobjektivnost po definiciji,procitaj onda sta znaci i gospodin,
videces da sledeci put neces tako lako za neke reci isto.
sta je to antonic?
sta je to vukadinovic?
kazes nema stava druge strane i kao primer stavljas ovu dvojicu,sta god da su (a nista su).
oni su znaci neka druga strana?
a ne (velikim slovima) ANALITICARI, (zatim malim) ime i prezime,koji objektivno treba da sagledaju stvari.
ili mislis da ih gledaju,samo kostunicinim ocima?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:05 16.11.2007

Re: Naravno ,srpski narod

pidola

sta je to antonic?

"O cemu se ne moze govoriti - o tome se mora cutati." - L. Wittgenstein

pidola

sta je to vukadinovic?

"Strong the Dark Side is..." - Master Yoda
milosib milosib 08:54 16.11.2007

Re: Naravno ,srpski narod

Molim ove sto brisu da bar uniste i sve tragove nekog komentara. Ovako je glupo.
Taska Dana Taska Dana 05:55 15.11.2007

Naslov je sasvim prikladan


Prikladan jer odgovara istini koju i sam seselj javno potvrdjuje .

Naslov seseljeve knjige mi smeta jer je to sto je on u tom naslovu rekao njegova gnusna izmisljotina.
Seselj je fasista.
MaliOdUdbe MaliOdUdbe 06:53 15.11.2007

Seselj

[/b]Zanimljivo je to da poslanici SRS-a predstavljaju odlican primer obrnute evolucije u zatvorenim UDBA-skim sistemima,sto nije u skladu sa njihovom socijal-darvinistickom(tj. fasistickom) ideologijom.Ti njihovi primalni rusilacki nagoni,i antievolutivni krici liseni makar cestice razuma imponuju odredjenom broju unesrecenih ljudi u Srbiji(i manjem delu moralnog otpada).Glasanjem za njih oni izrazavaju svoju podsvesnu zelju da vide Srbiju u plamenu(opravdano i zasluzeno) i to zovu patriotizmom.Vojnici(KURIRi) SRS-a(samim tim UDBE) degenerisani jesu,ali njihove vodje znaju kakav efekat njihovog uticaja na kolektivnu svest je pozeljan.Njihove vodje poput Seselja znaju sta im je cilj:konfuzija,crnilo,disfunkcionalnost.Presuda Seselju ce pokazati koliko jako Zapadne Sile zele uravnotezenu i zdraviju Srbiju.U jedno sam siguran:UDBA(Amfy,necaka mu UDBA-sica Zorica Radovic-poznatija kao Kostunicina zena,i naravno doticni lutak) zeli Seselja za novu godinu.[b]
Dax Dax 09:08 15.11.2007

Sloboda govora

Mi smo u Srbiji poznati po velikoj slobodi govora te na svakom sajmu knjiga imamo "Hitler-moj poredak sveta", "Hitler-Main Kampf" , "Protokoli sionskih mudraca" ..... Da ne nabrajam ,shvatate o cemu govorim.U Nemackoj donesite neke od pomenutih knjiga na sajam i dobicete letovanje u zatvoru.
Ali ne i kod nas ,pravih demokrata.Mi stampamo dela gospodina doktora Seselja kao da je Platon sam.I jedino nam smeta ako se bas prodaju bez racuna u skupstini a sve ostalo je ok.
Samo jos neko da se popisa i fizicki a ne metafizicki po skupstini i mi smo najbolji.Jeste da je onomad Toma Nikolic rekao da ga ne bi bilo sramota da izvrsi veliku nuzdu u skupstini ali ipak to se nije dogodilo,sto ne znaci da nece.Valjda nema papira pa mu nezgodno.
Ivan Bevc Ivan Bevc 09:52 15.11.2007

Ista tema

Hehe, Gorane, isti nam je junak današnjih blogova, jedino si ti aktuelniji.

www.ivanbevc.blogspot.com
Goran Miletic Goran Miletic 11:24 15.11.2007

Re: Ista tema

Hehe, Gorane, isti nam je junak današnjih blogova, jedino si ti aktuelniji.

www.ivanbevc.blogspot.com


Ivane,

Sada ce da se pojavi neki ministar koji ce da nam kaze da je to sto smo obojica pisali o Seselju "tendenciozna politicki obojena kampanja", a u Vecernjim novostima sam video da je jedan od ministara rekao da je cilj kampanje "da se spreci ulazak Srbije u EU"

A ekipa koja se brani je iz DS-a
Ivan Bevc Ivan Bevc 11:44 15.11.2007

Re: Ista tema

Sve je to orkestrirano zna-se-odakle, bas mi je drago da smo ovako brzo raskrinkani :)

A sta reci na detalj da Vericu Barac tuzi cuveni DS advokat?
kristina124 kristina124 12:19 15.11.2007

Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac v

Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac vojislav šešelj


Clanak je fina demonstracija vaseg intelektualnog i moralnog deficita.

Ratni zlocinac je kvalifikacija koju moze izreci samo nezavisan sud (sto NE podrazumeva ICTY), a ustaska kurva je sud naroda koji je srpski narod u slucaju doticne vec saborno izrekao.

Ostaje samo da i vi zbog ovakvog clanka dobijete odgovarajucu kvalifikaciju (janicarsko blebetalo NSP, evroslinavac, placenik, DZUbre...) i da proverimo koliko nas samo ceka prolece pustajuci brade.
adam weisphaut adam weisphaut 12:26 15.11.2007

Re: Lažna afera KOSovo i fašistički zločin

Ratni zlocinac je kvalifikacija koju moze izreci samo nezavisan sud (sto NE podrazumeva ICTY), a ustaska kurva je sud naroda koji je srpski narod u slucaju doticne vec saborno izrekao.

Priznajem samo sud svoje nacije, zar ne ?
Inace Semele, da li je sud naroda uvek validan? I Nemci su 30-ih mislili da su Jevreji niza bica koja treba odstraniti pa se zavsilo sa zur Desinfekzion. Cudna su stvar ti narodni sudovi kada ih kreira propaganda, zar ne ?
Dax Dax 12:26 15.11.2007

Re: Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac v

kristina124
Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac vojislav šešeljClanak je fina demonstracija vaseg intelektualnog i moralnog deficita.Ratni zlocinac je kvalifikacija koju moze izreci samo nezavisan sud (sto NE podrazumeva ICTY), a ustaska kurva je sud naroda koji je srpski narod u slucaju doticne vec saborno izrekao.Ostaje samo da i vi zbog ovakvog clanka dobijete odgovarajucu kvalifikaciju (janicarsko blebetalo NSP, evroslinavac, placenik, DZUbre...) i da proverimo koliko nas samo ceka prolece pustajuci brade.

E bas Kristina da vas vidim sa bradom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:37 15.11.2007

Re: Lažna afera KOSovo i fašistički zločin

Ratni zlocinac je kvalifikacija koju moze izreci samo nezavisan sud (sto NE podrazumeva ICTY), a ustaska kurva je sud naroda koji je srpski narod u slucaju doticne vec saborno izrekao.


ceo srpski narod? baš ceo?
i još saborno.
da nisi ti antonić?
slažu li ti deca ruho i čitaš li im kosovski ciklus pred spavanje?

inače neki misle i da je šiptarska kurva a opet neki da je balijska.
eto, ni oko toga se niste složili, vi srbi.
ništa vam ne vrede ni 4C na fiskalnim računima.

sentinel26 sentinel26 15:26 15.11.2007

Re: Lažna afera KOSovo i brada

Ko će tebe tlavo kosit?
Kad ja stanem bladu nosit.
Tlavooo zelena.
Klisti dušo voljena,
Kosiće me Djenka rano,
Sve polako ladikalno.
Tlavoo zelena.



irvas irvas 02:32 16.11.2007

Re: Lažna afera KOSovo i fašistički zločinac v

kristina124
...i da proverimo koliko nas samo ceka prolece pustajuci brade.



MilutinM MilutinM 12:35 15.11.2007

Govor mržnje

Moj mali doprinos je link na izdanje UNITED - Evropske mreže protiv nacionalizma, rasizma, fašizma i za podršku migrantima i izbeglicama

How to Understand And Confront Hate Speech
oort oort 15:43 15.11.2007

psihijatrija

imal psihijatra u kući da potvrdi moju sumnju da nije potrebno da se neko ponaša kao ludak, već je dovoljno da govori kao ludak, da bi bio ludak?
ne kažem da bi bilo lepo da se šešelja oslobodi na osnovu neuračunljivosti, ali mi se nešto čini da bi bilo istinito. bilo bi i super: doček na surčinu šešelja u ludačkoj košulji.
madoxxx madoxxx 16:27 15.11.2007

Re: psihijatrija

Vojvoda ima lekarsku dijagnozu ludila jos od vladavine zloglasne familije Pozderac u Sarajevu. Proglasen je ludim i smesten u zatvor kada se otkrilo da je Hakijin sin kopirao Vojinu disertaciju. E sad da li je svestan svojih postupaka do danas, sto posto jeste jer je tip proracunat i zna ono sto mnogi pripadnici "Prve Srbije" izgleda ne znaju a to je da plebs voli prostaka (ha ha vidi kako mu/joj je zavukao...) i grubijane, jer u Srbiji kao vlast valja ne demokratija nego cvrsta ruka.
Ta demokratija se oprobala i izmedju 2 rata pa nikakvo dobro nije donela a ljudi su bili mnogo vece demokrate nego danas. Vidi se po tome sto neko pescanik proglasava za maksimalni ucinak demokratije u ovoj zemlji.

E sad koliko je realno da narod shvati da je Voja prostak i (nedokazano) ratni zlocinac... ne za 10ak godina
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:47 15.11.2007

Re: psihijatrija

Vojvoda ima lekarsku dijagnozu ludila jos od vladavine zloglasne familije Pozderac u Sarajevu. Proglasen je ludim i smesten u zatvor kada se otkrilo da je Hakijin sin kopirao Vojinu disertaciju.


imaš li neki izvor il ti pričala tetka?
Spadalo Spadalo 02:52 16.11.2007

Re: psihijatrija

imal psihijatra u kući da potvrdi moju sumnju da nije potrebno da se neko ponaša kao ludak, već je dovoljno da govori kao ludak, da bi bio ludak?
The crazy here are not imagining anything. There are really presidents, ministers, generals...
silver bullet silver bullet 14:13 16.11.2007

Re: psihijatrija

"Vojvoda" uopste nije lud, on je egzibicionista a takvi uzivaju u paznji. U stanju su satima da stoje goli na snegu, zaogrnuti samo mantilom da bi se razgolitili pred nekom jadnom tetkicom.
Takav je i Seselj, zato drzi vatrene govore, zato koristi ulicarski jezik, vredja i pljuje, zato je na kraju i otisao u Hag. I ostace tamo koliko god bude potrebno. Samo da se prica o tome.
Zato mislim, Gorane, da je ovaj vas blog kontraproduktivan. Egzibicioniste jednostavno treba ignorisati. No comment. To im je najveca kazna.
nikson nikson 16:38 15.11.2007

mileticu

zanimljivo mi je i da ste vi podsvesvno podlegli seseljevoj kampanji. zar je potrebno stavljati njegove slike na kojima je sa vasiljevicem, arkanom i ove montaze sa hitlerom, da bi smo znali ko je on?>
doktorka doktorka 16:45 15.11.2007

Re: mileticu

nikson
zanimljivo mi je i da ste vi podsvesvno podlegli seseljevoj kampanji. zar je potrebno stavljati njegove slike na kojima je sa vasiljevicem, arkanom i ove montaze sa hitlerom, da bi smo znali ko je on?>


delimicno si u pravu niksone. da sam ja smisljala naslov , on bi glasio: ko je dozvolio da se promocija knjige fasiste seselja dogodi u domu sindikata?
Spiridon Spiridon 17:09 15.11.2007

Re: mileticu

zar je potrebno stavljati njegove slike na kojima je sa vasiljevicem, arkanom i ove montaze sa hitlerom, da bi smo znali ko je on?


Nisi u pravu. Miletic mora uvek da bude ispred svih po pitanju kritika bilo cega.

Da budem jasan. Kada Teofil kaze "Republika Sumska" to mi ne smeta jer je u logicnom kontekstu njegovog izlaganja. Kada to uradi Miletic onda to ima totalno obrnuti efekat. Smrducka i iritira.

postoji za to i izreka o tome sa zabom i konjem ali o tome drugom prilikom


doktorka doktorka 17:20 15.11.2007

Re: mileticu

Spiridon
zar je potrebno stavljati njegove slike na kojima je sa vasiljevicem, arkanom i ove montaze sa hitlerom, da bi smo znali ko je on?Nisi u pravu. Miletic mora uvek da bude ispred svih po pitanju kritika bilo cega. Da budem jasan. Kada Teofil kaze "Republika Sumska" to mi ne smeta jer je u logicnom kontekstu njegovog izlaganja. Kada to uradi Miletic onda to ima totalno obrnuti efekat. Smrducka i iritira.postoji za to i izreka o tome sa zabom i konjem ali o tome drugom prilikom

spiridone, ne znam zasto ,ali ovaj vash komentar me podseca na ono , ceda nikada ne moze biti kao djindjic ,i zato, svoj glas cu dati tadicu or kostunici.
Spiridon Spiridon 18:45 15.11.2007

Re: mileticu

spiridone, ne znam zasto ,ali ovaj vash komentar me podseca na ono , ceda nikada ne moze biti kao djindjic ,i zato, svoj glas cu dati tadicu or kostunici.


Na srecu gresite. Ja svoj glas dajem Cedi bez razmisljanja.
doktorka doktorka 19:11 15.11.2007

Re: mileticu

Spiridon
spiridone, ne znam zasto ,ali ovaj vash komentar me podseca na ono , ceda nikada ne moze biti kao djindjic ,i zato, svoj glas cu dati tadicu or kostunici. Na srecu gresite. Ja svoj glas dajem Cedi bez razmisljanja.

drago mi je ako sam pogresila.
nikson nikson 21:12 15.11.2007

Re: mileticu

doktorka
nikson
zanimljivo mi je i da ste vi podsvesvno podlegli seseljevoj kampanji. zar je potrebno stavljati njegove slike na kojima je sa vasiljevicem, arkanom i ove montaze sa hitlerom, da bi smo znali ko je on?>


delimicno si u pravu niksone. da sam ja smisljala naslov , on bi glasio: ko je dozvolio da se promocija knjige fasiste seselja dogodi u domu sindikata?


u pravu si
Momir Markovic Momir Markovic 17:17 15.11.2007

Zar je moguce da ste tako necivilizovani

Kako mozete da vredjate coveka koji je poludeo?

Junacite se nad ludakom. Sta mislite kako je njegovoj porodici i prijateljima kada ga slusaju sta prica? Kako bi vama bilo da vas deca gledaju kako se brukate? Kako je njegovoj zeni koja mu nosi turpije a on je gadja njima.

Dosta smejanja ludaku!

Sram vas bilo!!!!

gorran gorran 18:37 15.11.2007

Pa, moraćemo

ga izabrati za predsednika. To bi baš bilo humano.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana