Porodica

Tako se to radi - 19-ta beba porodice Duggar

sentinel26 RSS / 14.12.2009. u 14:39

Da Alfred Nobel, nije sasvim dobro rasporedio svoje nagrade svedoči  porodica Michelle Duggar (43) i  Jim Bob Duggar (44) iz Arkanzasa.  Oni si dobili svoju 19-tu bebu,  Josie Brooklyn .

Kako piše «LA Times», srećni i relativno mlad bračni par sada ima 10 sinova i 9 kćeri medju kojima dva para blizanaca. Ovaj poslednji porodjaj obavljen je 3 meseca prije očekivanog vremena, carskim rezom i uspešno.

 


Mišel i Džim, prema pisanju LA Times-a, najavljuju da će nastaviti da povećavaju svoju porodicu.

Sve čestitke ovoga svijeta pripadaju ovom paru.

Neka u zdravlju i velikom porodičnom veselju ostvare svoje snove.

Evo kako je izgledala jedna smotra poslije 17-te bebe..

 

duggar18.jpg&usg=AFQjCNEVqWMF41P7_hM3kBegD-JrPFaDDg
 

Očigledno ona „kasarna“ iza će morati da dobije aneks.

Dio  porodičnog albuma  koji vredi pogledati, ima šta da se vidi i nauči..

Porodični sajt : http://www.duggarfamily.com/  

fotogalerija :  http://www.duggarfamily.com/photos.html

 

* * * * * 

Šta se radja u Srbiji ?

Za sada najbolje ide radjanje „nacionalnih strojeva“, nismo još stigli do broja 19 ali ima vremena.

A vlast ? Šta je ona za proteklu godinu dana uspela da porodi ?

Izbušenu budžetsku vreću i jedan polit-invalidski statut...Bolje da ne nabrajam ...

 

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 18:51 16.12.2009

Re: Reč - samo za Biljanu 77

Nedostaju mi još samo :

- ta knjiga o "zdravoj porodici" sa domaćim normativima i standardima, nema u biblioteci, ni u apoteci, i

- stav države o prijedlogu uvaženog češnjejšeg vladike da "silovane žene ne treba da abortiraju, nego da rode i da tu decu daju crkvi..".. jer brez toga ovi svi ostali poznati stavovi o abortusu nijesu kompletni ni "validni"...

Vi ste neozbiljan autor za tako ozbiljnu temu. Ove duhovitosti u pokušaju neću ni da komentarišem.
sentinel26 sentinel26 18:55 16.12.2009

Re: Reč - samo za Biljanu 77

Exitus Letalis
Reč - samo za Biljanu 77
Molim ostale komentatore da ne repliciraju na ovaj komentar jer ću to obrisati bez obzira na sadržinu.
jel pretiš?
pa što lepo ne zatvoriš za komentare i mirna bačka.
Poznat sam po prijetnjama... stalno pjevam UZDŠN.

A čuo sam i ja za "protekciju" i privilegije... Riješio sam da napravim "korupciju" na blogu...

Čitao sam stavke u budžetu koje se odnose na pospješivanje nataliteta, pa rekoh da se ugradim, ne mogu baš pun procenat da ostvarim, ali bože moj i drugi su počinjali sa manje..

Žao mi je. Nijesi razumjela tu rečenicu .................................ali neće biti dodatnog objašnjenja...

Na nekoliko sajtova postoje hiljade njihovih fiotografija pa i sa drugim osobama, no ja sam namjerno birao te koje sam izabrao..
sentinel26 sentinel26 19:06 16.12.2009

Re: Reč - samo za Biljanu 77

Biljana 77
Nedostaju mi još samo :

- ta knjiga o "zdravoj porodici" sa domaćim normativima i standardima, nema u biblioteci, ni u apoteci, i

- stav države o prijedlogu uvaženog češnjejšeg vladike da "silovane žene ne treba da abortiraju, nego da rode i da tu decu daju crkvi..".. jer brez toga ovi svi ostali poznati stavovi o abortusu nijesu kompletni ni "validni"...
Vi ste neozbiljan autor za tako ozbiljnu temu. Ove duhovitosti u pokušaju neću ni da komentarišem.

Dobro je. Ako mi neki CKau ne zabrani da pišem o toj temi ja ću ipak sačekati taj "nedostatak", jer neću da trošim energiju na nešto kada znam da će hrabri zatočnici teorije o domaćoj "zdravoj porodici" poslije sve da sruše u prah i pepeo.
Takodje, znam da je ovlašćeni češnjejši predlagač "zabrane abortusa" za neke kategorije žena veoma uticajan da može da promijeni i dnevni red neke skupštine...

O "neozbiljnosti" ne mogu s vama polemisati, nijesmo ravnopravni, vi ste u velikoj prednosti...pa ću radije odustati..
Dawngreeter Dawngreeter 19:58 16.12.2009

Re: Reč - samo za Biljanu 77

sentinel26
Molim ostale komentatore da ne repliciraju na ovaj komentar jer ću to obrisati bez obzira na sadržinu.


Zaboravih sta sam ono hteo da kazem, al' mislim da je bilo vazno.
kleinemutter kleinemutter 16:17 16.12.2009

deca

Ja se ovim ljudima divim, ko god da su, sta god da jedu, kakvog god obrazovanja , vere bili, jer veliki je to posao imati 19 dece..
Ja imam dvoje. Prvi porodjaj jedva prezivih. Evo cetiri godine niti sam naspavana , niti sam negde zabusavala. Stalno kuvaj, peri peglaj, hrani, mazi , uspavljuj. Muz isto pomaze, ali nije lako podizati jedno dete, dvoje, ali 19-toro i jos 19 puta biti trudnica. Boze blagi, zena je heroj.....
ivana23 ivana23 16:35 16.12.2009

Re: deca

kleinemutter
Ja se ovim ljudima divim, ko god da su, sta god da jedu, kakvog god obrazovanja , vere bili, jer veliki je to posao imati 19 dece..Ja imam dvoje. Prvi porodjaj jedva prezivih. Evo cetiri godine niti sam naspavana , niti sam negde zabusavala. Stalno kuvaj, peri peglaj, hrani, mazi , uspavljuj. Muz isto pomaze, ali nije lako podizati jedno dete, dvoje, ali 19-toro i jos 19 puta biti trudnica. Boze blagi, zena je heroj.....

Ili mucenica...
Biljana 77 Biljana 77 16:43 16.12.2009

Re: deca

jer veliki je to posao imati 19 dece..

O tome se i radi. Biti roditelj ne treba da bude zaposlenje, već zadovoljstvo. I obaveza naravno. Odgovornost da se voli, pazi, vaspita, grli, peva, trči, hrani, smeje.. Ima li iko ko ima toliko dece vremena da im bude roditelj?
sentinel26 sentinel26 17:39 16.12.2009

Re: deca

Biljana 77
jer veliki je to posao imati 19 dece..
O tome se i radi. Biti roditelj ne treba da bude zaposlenje, već zadovoljstvo. I obaveza naravno. Odgovornost da se voli, pazi, vaspita, grli, peva, trči, hrani, smeje.. Ima li iko ko ima toliko dece vremena da im bude roditelj?
Baš su juče raspisali javni tender za pronalaženje "nove" mame..



Mama Michelle Duggar tješi dijete koje plače što nije dobilo "Nike" patike nego nešto drugo.



Duggar-ovi pobjegli u šumu od neodgovorne mame koja ih " ne voli, ne pjeva im, ne hrani ih" i što je najgore "ne smeje im se"..

sentinel26 sentinel26 17:45 16.12.2009

Nova mama - da ili ne ?



Duggar-ovi bježe od "neodgovorne" mame “Orijent ekspresom” na Balkan

Autobus nije iz firme "Krstić"..
sentinel26 sentinel26 17:49 16.12.2009

Re: Nova mama - da ili ne ?



Duggar-juniori radosno čekaju okončanje tendera za novu "odgovornu" mamu..
NNN NNN 18:47 16.12.2009

Re: Nova mama - da ili ne ?

Duggar-juniori radosno čekaju okončanje tendera za novu "odgovornu" mamu..
'oćeš da apliciraš?
sentinel26 sentinel26 19:12 16.12.2009

Re: Nova mama - da ili ne ?

NNN
Duggar-juniori radosno čekaju okončanje tendera za novu "odgovornu" mamu..
'oćeš da apliciraš?
Neću. Ima dosta kandidatkinja, čak i na ovom blogu...

Predsjednici tenderske komisije se ne dopadaju izabrane fotografije...bunila se ... ne može iz njih da shvati u kakvom su "stanju" ta djeca ... pa učesnice mogu da budu dovedene u zabludu... baš kao da je lično "aps.mr." raspisivao tender...


NNN NNN 19:29 16.12.2009

Re: Nova mama - da ili ne ?

sentinel26
NNN
Duggar-juniori radosno čekaju okončanje tendera za novu "odgovornu" mamu..
'oćeš da apliciraš?
Neću. ...
Šteta.
Da sam ja u tenderskoj komisiji, ti bi imao dobre šanse:
1) pokazao si respektabilno poznavanje porodice Duggar i iznenađujuće si upućen u problematiku
2) odlično barataš porodičnim slikama
3) predan si i brižan - primer: do ranih jutarnjih sati si strpljivo odgovarao na sva pitanja (čak i provokativna) i branio čast porodice Duggar
4) obrazovan si - pa mi mogao lakše da edukuješ Duggar-ove
5) poslednje, ali i najbitinije: dao si dobar primer sa svojom porodicom, ako si njih izveo na pravi put, možeš i Duggar-ove
Molim tendersku komisiju da razmotri ove stavke!
sentinel26 sentinel26 20:58 16.12.2009

Re: Nova mama - da ili ne ?

NNN
sentinel26
NNN
Duggar-juniori radosno čekaju okončanje tendera za novu "odgovornu" mamu..
'oćeš da apliciraš?
Neću. ...
Šteta.
Da sam ja u tenderskoj komisiji, ti bi imao dobre šanse:
1) pokazao si respektabilno poznavanje porodice Duggar i iznenađujuće si upućen u problematiku
2) odlično barataš porodičnim slikama
3) predan si i brižan - primer: do ranih jutarnjih sati si strpljivo odgovarao na sva pitanja (čak i provokativna) i branio čast porodice Duggar
4) obrazovan si - pa mi mogao lakše da edukuješ Duggar-ove
5) poslednje, ali i najbitinije: dao si dobar primer sa svojom porodicom, ako si njih izveo na pravi put, možeš i Duggar-ove
Molim tendersku komisiju da razmotri ove stavke!
Jok more !
Kasniš za učešće u tenderskoj komisiji, jedna gospodja alergična na fotografije zauzela glavno mjesto u tenderskoj komisji.. pa ne pušta više nikoga...

A što se mene tiče, ja nijesam podoban za učešće na tenderu, imam befel, nemam podršku nacionalnih strojeva, tu će najbolje da prodju kandidatkinje koje su najviše suza zbog njih ovdje prolile, a ti ako misliš da se takmičiš sa njima, kasno je... za to takmičenje je nastupio fajront...
mirelarado mirelarado 23:04 16.12.2009

Re: Јадно и бедно

sentinel26
nemam podršku nacionalnih strojeva, tu će najbolje da prodju kandidatkinje koje su najviše suza zbog njih ovdje prolile


Све учеснице на овом посту гнушају се националних стројева, што су јасно и рекле. Нису могле да кажу оне које сте бановали. Једину подршку таквим организацијама пружате ви, Сетинел, упорним пропагирањем ове породице која умножава потомство и живи како јој свештеници цркве којој припада налажу. Ваше подметање је ниско, провидно и недопустиво.
ninasimone ninasimone 23:16 16.12.2009

Re: Јадно и бедно

mirelarado

Једину подршку таквим организацијама пружате ви, Сетинел, упорним пропагирањем ове породице која умножава потомство и живи како јој свештеници цркве којој припада налажу.

To je ono najsmesnije u celoj stvari: resavanje problema njegovim uzrokom
sentinel26 sentinel26 00:03 17.12.2009

Re: Јадно и бедно

mirelarado
sentinel26
nemam podršku nacionalnih strojeva, tu će najbolje da prodju kandidatkinje koje su najviše suza zbog njih ovdje prolile
Све учеснице на овом посту гнушају се националних стројева, што су јасно и рекле. Нису могле да кажу оне које сте бановали.
Једину подршку таквим организацијама пружате ви, Сетинел,
упорним пропагирањем ове породице која умножава потомство и живи како јој свештеници цркве којој припада налажу. Ваше подметање је ниско, провидно и недопустиво.
Kakav novi advokat ?! Kakva genijalniost ? Sheveningen bi se ponosio...

Dakle, ja ovim propagiranjem porodice Duggar, koja "sve radi kako joj kažu tamošnji sveštenici", a koji se razlikuju od ovih ovdašnjih, direktno utičem na ove nacionalističke organizacije po Srbiji da prijete silovanjima, žicom i noževima... "ubij, zakolji ... " itd... inače ne bi oni...

Inače ako ja odreknem (revidiram ) ovu svoju "propagandu" (od juče i za danas ), oni će revidirati sve što su do sada radili... Sjano...

Mirela, pa ja sam oduševljen ovakvom vašom genijalnošću, raduje me oni će onda da revidiraju i one prijetnje klanjem meni u maju 2006.godine, nijesam znao da to može toliko unatrag...veliki napredak je to....

Za "advokatsko" srce da se nasladi :

"Evo kako sveštenik u Americi daje instrukcije porodici Duggar i blagosilja ih pred put u Njujork, da prikolju nekoliko gradjana "koji smrde" tamo.. jer "tako treba"..



Evo ih



Dugar-ovi se vratili poslije uspješne "eliminacije" onih koji smrde...i sa šalovima i kapuljačama proslavljaju uspjeh...Slika je preuzeta sa direktnog TV prenosa...


sentinel26 sentinel26 00:07 17.12.2009

Duggar-ovi pomažu strojeve

sentinel26 sentinel26 00:12 17.12.2009

Duggar-ovi "slušaju" sveštenika

mirelarado mirelarado 00:26 17.12.2009

Јадно и бедно

Поступате попут коцкара, Сентинел. Што се више "вадите", све дубље тонете.
У тој агонији више нећу учествовати.
sentinel26 sentinel26 00:36 17.12.2009

Re: Јадно и бедно

mirelarado
Поступате попут коцкара, Сентинел. Што се више "вадите", све дубље тонете.
У тој агонији више нећу учествовати.
Ostanite, što odlazite, sad će i film o učinku Duggar-ovih u Njujorku..

Ovaj vaš neočekivani odlazak mogu da tumačim da je sporazum postignut, oni što su mi prijetili klanjem i "kristalnim noćima" su već revidirali i sada više ne moram da se brinem...




Duggar-ovi sviraju svešteniku, svojem instruktoru, na uvce da zaspi i za lak sannn..
trener92 trener92 21:15 17.12.2009

I tako se to "negde" radi ! A kod nas ?

Da Alfred Nobel, nije sasvim dobro rasporedio svoje nagrade svedoči porodica Michelle Duggar (43) i Jim Bob Duggar (44) iz Arkanzasa. Oni si dobili svoju 19-tu bebu, Josie Brooklyn .

Kako piše «LA Times», srećni i relativno mlad bračni par sada ima 10 sinova i 9 kćeri medju kojima dva para blizanaca. Ovaj poslednji porodjaj obavljen je 3 meseca prije očekivanog vremena, carskim rezom i uspešno.
Mišel i Džim, prema pisanju LA Times-a, najavljuju da će nastaviti da povećavaju svoju porodicu.



Sve čestitke ovoga svijeta pripadaju ovom paru.

Neka u zdravlju i velikom porodičnom veselju ostvare svoje snove.

Evo kako je izgledala jedna smotra poslije 17-te bebe..

Očigledno ona „kasarna“ iza će morati da dobije aneks.

Dio porodičnog albuma koji vredi pogledati, ima šta da se vidi i nauči..

Porodični sajt : http://www.duggarfamily.com/

fotogalerija : http://www.duggarfamily.com/photos.html




* * * * *

Šta se radja u Srbiji ?

Za sada najbolje ide radjanje „nacionalnih strojeva“, nismo još stigli do broja 19 ali ima vremena.

A vlast ? Šta je ona za proteklu godinu dana uspela da porodi ?

Izbušenu budžetsku vreću i jedan polit-invalidski statut...Bolje da ne nabrajam ...


Sentinel ,pošto si čovek koji se često služi metaforama, meni je savršeno jasno na šta si želeo ovim primerom da ukažaš , odnosno jasna mi je paralela koju si prikazao.
Iako moram da primetim drastičan primer za nešto što si postavio a sa sve naslovom ,da treba da bude ideja v odilja razvijenog društva ,a posmatrajući sa apekta nekog ko živi u sasvim drugačijem okruženju i sa mnogim izborenim slobodama i ljudskim pravima, koje nam je donela ova demokratija,
iako je sve to još uvek nedovoljno, za pristojan život čoveka ( i tu se potpuno slažem sa tobom , u ovom poslednjem pasusu koji sa citirao), ali nadamo se da će biti bolje,
ovaj primer kojim si se poslužio, porodice Duggar , bio bi dobar ako bi ga posmatrali kroz prizmu:
, " ljudi mogu da žive sretno i zadovoljno i imaju toliko dece, planiraju i još ( kako se navodi ) a sve im je to omogućila zajednica, odnosno sistem koji funkcioniše na obostrano zadovoljstvo",.
Ipak mogućnost pristupa informacijama ( što smatram velikim civilizacijskim dostignućem) omogućava nam da sagledamo celu priču i iz drugog ugla , ( uz napomenu za izborenom slobodom mišljenja, govora i ponašanja )
pa tako dolazimo i do ssznanja da takav način života ( za koji nismo potpuno sigurni da li je dobrovoljan ili je nametnut , odnosno priostekao iz posledice samim rođenjem tih ljudi u takvoj zajednici , zajednici čija su pravila prihvatljiva na nekom malom delu zemaljske kugle, ali ne i ovde , i u mnogim drugim krajevima i naravno da će doći do osporavanja, kritike,što i može da se pročita u mnogim komentarima.
Po mom mišljenju , primer ove porodice nam pokazuje i drugu stranu :
( ne verujem da zaista misliš da treba da dobiju nobelovu nagradu, ), pokazuje tragičan odnos prema ženi , tačnije opisuje ženu kao mašinu za rađanje , a ne ljudsko biće sa svim svojim vrlinama i manama, mogućnost izbora te žene da odlučuje o svom telu , (pripadnost takvoj zajednici,način življenja i ponašanja po pravilima koja takva zajednica propisuje),
Ne verujem da ti je to bio cilj , odnosno da zaista opravdavaš sve ovo što se dešava oko njih, i svu tu medijsku halabuku koja prati njihov način života
Nisi nepismen čovek, tako da vrlo dobro znaš kolika je mogućnost manipulacije, kada je neko indoktriniran bilo kojom vrstom ideologijom, tako da sa tog aspekta i ne razumem tvoj stav prema komentatorima koji su izrazili neslaganje sa isticanjem ovog primera , porodice Duggar, bez obzira koliko si ti to metaforično ( ili pre bih rekao ironično) prikazao:.
Mogao si očekivati ovakvu reakciju na takav stav , . jer to je i izazvalo , koliko sam uspeo da pročitam niz komentara na račun baš takvog poređenjea sa našom situacijom . Zbog toga sam i postavio ovakav naslov komentara , jer mislim da bi time bile otklonjene mnoge nedoumice koje komentatori imaju.
Kada postaviš naslov "Tako se to radi ...- logično sledi "a ne ovako kao kod nas"! naravno da će mnogi kritikovati takav pristup .
To je moje viđenje ovoga što si postavio , bez zle namere,
Uz svo poštovanje , moram da napomenem, uzeo sam sebi za pravo da prokomentarišem dešavanja na ovom tvom blogu, iz samo jednog razloga:
za nekoliko odličnih komentara, kod mene na blogu bez obzra što smo imali potpuno suprotna , možda čak i suprotstavljenja mišljenja , po nekim pitanjima, , u nekoliko navrata si pokazao, ( ili smo pokazali ) da se može komunicirati u granicama pristojnosti i razumevanja mišljenja i poštovanja sagovornika,
Zbog toga me i iznenađuje ovakav način komunikacije koji je ovde u pojedinim komentarima izražen ,ostrašćeno sa indignacijom i šikaniranjem pojedinih komentara i komentatora.
Treba samo malo dobre volje a ja sam siguran da ona kod tebe postoji. Veliki pozdrav
sentinel26 sentinel26 22:21 17.12.2009

Re: I tako se to "negde" radi ! A kod nas ?

trener92
tako dolazimo i do ssznanja da takav način života ( za koji nismo potpuno sigurni da li je dobrovoljan ili je nametnut, odnosno priostekao iz posledice samim rođenjem tih ljudi u takvoj zajednici , zajednici čija su pravila prihvatljiva na nekom malom delu zemaljske kugle, ali ne i ovde , i u mnogim drugim krajevima i naravno da će doći do osporavanja, kritike,što i može da se pročita u mnogim komentarima.
Upravo zbog nepostojanja sigurnih pokazatelja u (ne)tačnost navodi na uzdržavanje od donošenja generalnih ocjena.
Napisao sam u komentarima da želim da iz toga primjera izvučemo nekoliko (što više ) korisnih saznanja ali to nije vrijedelo.
Čak ni kada sam napisao komplet spisak potrebnih istraživanja koja su neophodna za otvaranje teme o natalitetu za koju mislim da je krajnje vrijeme da se otvori, nije pomoglo.
Ja sam u nekoliko navrata napisao da taj model povećanja članova porodice ne predlažem kao model, ali ni to nije vrijedelo. Prisustvo Baptističke crkve opredjelilo je veliki broj komentatora da napiše onakve komentare i veliki broj gluposti.
Ja ne robujem vjerskim dogmama i gajim podjednako povjerenje i nepovjerenje prema svim vjerskim zajednicama koje ne propagiraju nasilje..
Nije mi poznato da su pripadnici Baptističke crkve uradili nešto opasno u ovoj sredini ali mi je poznato da je prema njihovom objektu izveden teroristički akt.
Po mom mišljenju , primer ove porodice nam pokazuje i drugu stranu
Ovaj primjer (i ne samo ovaj ) ne pokazuje samo dvije strane nego najmanje dvadesetdvije i svaka zaslužuje pažnju..

O tome govori i veliki broj ozbiljnih pitanja koje si ti postavio i uspio da ih formulišeš bez inicijalizacije vjere ili nacionalističkih grupa.
( ne verujem da zaista misliš da treba da dobiju nobelovu nagradu, ), pokazuje tragičan odnos prema ženi , tačnije opisuje ženu kao mašinu za rađanje , a ne ljudsko biće sa svim svojim vrlinama i manama, mogućnost izbora te žene da odlučuje o svom telu , (pripadnost takvoj zajednici, način življenja i ponašanja po pravilima koja takva zajednica propisuje)
Kada smo kod pravila ponašanja mene više zanima imamo li mi neka propisana pravila ponašanja i kako stojimo sa njihovom primjenom..

Kao pripadnik i gradjanim ove države kome su pripadnici nekih od onih grupa (generalno i lično ) prijetili klanjem čije audio i video snimke čuvam za uspomenu i dugo sjećanje i kao bloger kome su neki simpatizeri takvih grupa ovdje organizovali sudjenje, namjerno sam nekim njihovim braniocima odgovarao na opisani način..
trener92 trener92 04:39 18.12.2009

Re: I tako se to "negde" radi ! A kod nas ?

Otvaranje teme o natalitetu je vrlo ozbiljno i zaista neophodno, ne samo na ovom ( blogerskom) nivou, možda je dobro kao ispipavanje pulsa( što, verujem da si primetio, radi i Savetnik ) Slažem se s tobom, Samo to obuhvata čitav niz tema o sadašnjem stanju u društvu , ustvari dolazimo do samog temelja društva u kome živimo.
Najlepše bi bilo i verujem da bi svi to voleli, da se sve dešava kao u nekoj bajci, gde je potrebna samo ljubav , želja za potomstvom.
Ovde si me podsetio , na nešto što sam gledao pre nekih sat dva , na drugom programu bila je ministarka finansija u skupštini i odgovarala na pitanja poslanika . Ne mogu od reči do reči da ti prepričam . ali na pitanje ko je odgovoran za oko 300.000 siromašne dece koja nemaju osnovnih sredstava za život,
odgovor je : ovakav : ne znam (pa pauza) Roditelji! jer država izdavaja za ...i onda je tu nabrojano šta sve država novim budžetom predviđa , za kakva davanja. Možda će to biti negde u novinama ne bi bilo loše pročitati.
To meni mnogo govori ,.
Roditelj treba da bude svestan svojih mogućnosti , da planira a pitanje je da li može da se planira potomstvo?
Kod naših starih nije bilo takvih dilema, onda se razmišljalo na drugi način jedan par ruku više za rad, u većini slučajeva , pa i neposredno posle rata,
Sada je sve sasvim drugačije
.Uh, mnogo je kompleksna tema. Imao bih mnogo toga da napišem, ali kasni ( rani )sati , pa da ne zamaram ni tebe .
Verujem da ćeš u nekom od narednih blogova postaviti ovu temu , bilo bi zanimljivo pročitati šta ljudi misle o tome.
Kao pripadnik i gradjanim ove države kome su pripadnici nekih od onih grupa (generalno i lično ) prijetili klanjem čije audio i video snimke čuvam za uspomenu i dugo sjećanje i kao bloger kome su neki simpatizeri takvih grupa ovdje organizovali sudjenje, namjerno sam nekim njihovim braniocima odgovarao na opisani način..

Za ovo zaista ne znam tako da ne mogu da ti odgovorim
sentinel26 sentinel26 10:24 18.12.2009

Re: I tako se to "negde" radi ! A kod nas ?

trener92
Otvaranje teme o natalitetu je vrlo ozbiljno i zaista neophodno, ne samo na ovom ( blogerskom) nivou, možda je dobro kao ispipavanje pulsa( što, verujem da si primetio, radi i Savetnik ) Slažem se s tobom, Samo to obuhvata čitav niz tema o sadašnjem stanju u društvu , ustvari dolazimo do samog temelja društva u kome živimo.
Najlepše bi bilo i verujem da bi svi to voleli, da se sve dešava kao u nekoj bajci, gde je potrebna samo ljubav , želja za potomstvom.
Ovde si me podsetio , na nešto što sam gledao pre nekih sat dva , na drugom programu bila je ministarka finansija u skupštini i odgovarala na pitanja poslanika . Ne mogu od reči do reči da ti prepričam . ali na pitanje ko je odgovoran za oko 300.000 siromašne dece koja nemaju osnovnih sredstava za život,
odgovor je : ovakav : ne znam (pa pauza) Roditelji! jer država izdavaja za ...i onda je tu nabrojano šta sve država novim budžetom predviđa , za kakva davanja. Možda će to biti negde u novinama ne bi bilo loše pročitati.
To meni mnogo govori ,.
Roditelj treba da bude svestan svojih mogućnosti , da planira a pitanje je da li može da se planira potomstvo?
Kod naših starih nije bilo takvih dilema, onda se razmišljalo na drugi način jedan par ruku više za rad, u većini slučajeva , pa i neposredno posle rata,
Sada je sve sasvim drugačije
.Uh, mnogo je kompleksna tema. Imao bih mnogo toga da napišem, ali kasni ( rani )sati , pa da ne zamaram ni tebe .
Verujem da ćeš u nekom od narednih blogova postaviti ovu temu , bilo bi zanimljivo pročitati šta ljudi misle o tome.
Zahvaljujem se za oba komentara,
žao mi je što nije bio bar jedan na početku diskusije.

Ja sam želio da iz ovog primjera izvučemo nekoliko korisnih pouka, i dalje mislim da ima takvih, ali sam u startu dobio žestoku opoziciju na tri nivoa : vjerskom, nacionalnom i nazovi-obrazovno-vaspitnom.

Pomoć je bila mala, dvije blogerke koje su pokušale da mi nešto pomognu su odmah vrijedjane, obrisao sam dosta uvredljivih komentara, u nekim momentima nijesam znao šta je potrebnije, brisati jedne ili odgovarati drugima.
A to što sam pomenuo nešto ružno ali uspješno u Srbiji bila je samo maska iza koje su se zaklonili neki komentatori a ne pravi uzrok.
Uostalom to nijesu bila vrata koja treba otvoriti šifrom da bi se ušlo unutra i učestvovalo u diskusiji. Blogerka koja je to zanemarila i osvrnula se samo na porodicu bila je takodje atakovana.
Zahvaljujem još jednom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana