Društvo| Ljubav| Nostalgija| Život

Samo jednom se ljubi?!

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron RSS / 14.12.2009. u 19:05

Ma nemojte! Mislim, mozda moze Uspavana Lepotica (koja dobar deo zivota provede uspavana), Snezana (sto je u zivotu videla samo zlu macehu i 7 patuljka) i njima slicne sto zive samo dok cekaju princeve na belom konju, pa posle nestanu " do kraja zivota". A sta da radimo mi, sto manje spavamo, upoznajemo razne ljude, prvi put se zaljubljujemo u skoli, gde su beli konji u deficitu, o princevima i da ne govorimo, pa posle treba da prodje bar jos 50 godina pre kraja zivota?

Trebalo bi opomenuti one sto pevaju i pisu ovaj naslov. Devojcice bi mogle da dodju na ideju da je sve propalo ako ne upali sa nekim dripcem u pubertetu. Pouzdano znam da neke cak nastave da veruju u bajke i kasnije, i tako, umesto lepote otvorenosti za nova iskustva, u zivotu ostanu sa nekim verujuci da je on jedini koji im je namenjen, cak i onda kada sve ukazuije da treba malo pogledati okolo.

Zato pogledjte dobro. Ko zna sta se krije u zbunu.

*******************************************
Zahvaljujuci carima FB, primim pre neki dan poruku od moje prve ljubavi. Jos uvek mogu jasno da se setim prvog poljupca, linije njegove kose na vratu, prstiju...intenziteta iskustva uprkos tome sto ga nisam ni cula ni videla od 1986. Javio mi se iz zatvora. Malo sam istrazivala i saznala da se tamo nasao zato sto je dilovao gudru. Odgovorila sam da mi je zao, da ne poznajem nikog ko je u zatvoru, a on meni da ne treba da zalim za onim kog ne poznajem i da mu je bilo lepo da bar za trenutak veruje da sam ja ta koju je trazio. Cica Mica i Gotova Prica.



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Re: anima gemella...

Priznaj, nsarski. Verujes da je pbrajovic tvoja srodna disabled!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:46 15.12.2009

Re: anima gemella...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Priznaj, nsarski. Verujes da je pbrajovic tvoja srodna disabled!

Ево, ја ћу уместо њега: ако у нешто професор верује, то је да сам му ја најближа душа. Наиме, професорова кућа удаљена је 150 m од мене, тако да је из те перспективе наша блискост непорецива и утемељена. (Чак сам и оно куче што га вози на мотору видео.)
nsarski nsarski 13:48 15.12.2009

Re: anima gemella...

Priznaj, nsarski. Verujes da je pbrajovic tvoja srodna disabled!

Ne, PeBe je covek nelinearan i darovit, ja sam obrnut. Jedino sto ponekad sanjam sizofrene snove.
scabies scabies 16:05 15.12.2009

Re: anima gemella...

Ујбт. изгледа да сам се само ја упецала и одговорила на питање личне природе.
Lako je vama verujućim da odgovorite, izgleda da mi slabije verujući iz sujeverja izbegavamo odgovore
mirelarado mirelarado 16:18 15.12.2009

Re: anima gemella...

scabies
Ујбт. изгледа да сам се само ја упецала и одговорила на питање личне природе.
Lako je vama verujućim da odgovorite, izgleda da mi slabije verujući iz sujeverja izbegavamo odgovore


Не знам ја ништа. Видиш да сам збрисала у заветрину литературе и теорије. Клизав је ово терен, снег нападао... :))


yu1bcd yu1bcd 17:31 15.12.2009

Re: anima gemella...

Almodovar je dobro poredjenje ali ja mislim da si ti trenutno blize blazenom stanju Mona Lize! Jedino te molim, da obratis paznju na sledecih 6 meseci dok se hormoni ne umire. Tvoja kolegica je tada napravila najvecu mogucu glupost, a njena cerka upravo proglasena najboljim studentom teoretske fizike na Imperalu, London.

Re: anima gemella...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
Priznaj, nsarski. Verujes da je pbrajovic tvoja srodna disabled!

izvinjavam se na lapsusu u pisanju. shvatili ste da sam mislila dusa?
to su cari blogovanja sa iphonea. masin ti napise sta ona misli da je naj prihvatljivije. kad napisem ljudima "ljub" kao skracenicu od poljubac, uvek mi izbaci "ljubljana" :-D
yu1bcd yu1bcd 12:33 16.12.2009

Re: anima gemella...

Radioamateri upotrebljavamo 88 umesto Ljubljana Pozdrav iz zasnezene dezele.
JJ Beba JJ Beba 21:49 14.12.2009

srodne duše više puta

margina peva

Sto kreveta

Vežbao si milovanju
curicu na šumskom panju

Drugi put si malu onu
napao u avionu

Pomog' o si da se skinu
snašu, seku pa i strinu

Večni dužnik ženskom rodu
za toliku količinu

Voleo si meso gospe
po krevetu kad se prospe

Lepota se čija čini
sva sastoji u veštini

Snajke, cure i gospođe
celivo si što ti dođe

Nisi pušt' o da promakne
sve što može da se akne

Jao stara štetočino
Evopa te okleveta

Sa ženama raznolikom
razlupo si sto kreveta

Ljubavnoj ti delatnosti
još ne vide niko kraja

već te deset leta slave
dve fabrike nameštaja

Miljenko Žuborski
jasnaz jasnaz 23:06 14.12.2009

1 i 1 su



da. i, nosajući uokolo različite želje, nalete jedno-na-drugo i! ostanu bez daha. i? pa,...... bilo bi dobro da veruju! ve.ru.ju! i pored svih reči koje će morati da izgovore: ne-bi-li sačuvali mogućnost trenutaka bez reči! a kada stignu sa druge strane: kada ih trenuci bez reči i pamet i puno reči sačuvaju jedno za drugo, ee..... onda žive ljubav.



nsarski nsarski 23:15 14.12.2009

Re: 1 i 1 su

Nikad da odgovorim na tvoje sjajne tekstove jasnaz, a uvek sam imao ovaj Lorkin stih na umu:

Abrazamos y nada mas (zagrlimo se i nista vise) - na to mi svaki tvoj tekst lici. Power to you!

Vivamos el momento y nada más
jasnaz jasnaz 23:21 14.12.2009

1: za nsarskog

nsarski
Nikad da odgovorim na tvoje sjajne tekstove jasnaz, a uvek sam imao ovaj Lorkin stih na umu:
Abrazamos y nada mas (zagrlimo se i nista vise) - na to mi svaki tvoj tekst lici. Power to you!

Vivamos el momento y nada más




stari92 stari92 12:12 15.12.2009

Slučaj nsarski,ako mogu,kh .. :

Postao je,nekako,merljivo,ljudskiji.
Blagotvorno dejstvo,interakcija s rodnom grudom ?

D)
angie01 angie01 12:16 15.12.2009

Re: 1 i 1 su

Abrazamos y nada mas


a ljudi, sa svojom faking potrebom da poseduju i da sve bude"organizovano kako treba" kako bi "imalo smisla",
preokrenu i pokvare, taj jedini esencijalni smisao-kome ne trebaju racionalni dodaci!

Re: 1 i 1 su

bandi fornoski bandi fornoski 23:47 14.12.2009

wired

super priča, ali mi nešto ne štima: ako ćovek iz zatvora ima pristup FB, onda možda čita i blog B92....
scabies scabies 23:51 14.12.2009

Re: wired

super priča, ali mi nešto ne štima: ako ćovek iz zatvora ima pristup FB, onda možda čita i blog B92....
He, he...
I ja se često pitam koliko blogera se javlja iz raznih ustanova zatvorenog tipa

Re: wired

bandi fornoski
super priča, ali mi nešto ne štima: ako ćovek iz zatvora ima pristup FB, onda možda čita i blog B92....

Mozda...
visnja92 visnja92 00:05 15.12.2009

Re: wired

iiiiiiiiii...necete sad valjda prekinuti

Re: wired

visnja92
iiiiiiiiii...necete sad valjda prekinuti

Visnja, sto mu gromova, za malo da te banujem iz nehata bilo bi mi prvi put
miloradkakmar miloradkakmar 00:37 15.12.2009

Re: wired

bandi fornoski
super priča, ali mi nešto ne štima: ako ćovek iz zatvora ima pristup FB, onda možda čita i blog B92....

Baš sam se lepo začitao , a ti postavi "saobraćajni znak".

Što ste se ućutali druzi ? Pa, i ako čita , ne može da izađe .
visnja92 visnja92 17:36 15.12.2009

Re: wired

Visnja, sto mu gromova, za malo da te banujem iz nehata bilo bi mi prvi put


i meni
jesen92 jesen92 00:16 15.12.2009

apsolutno saglasna

Pouzdano znam da neke cak nastave da veruju u bajke i kasnije, i tako, umesto lepote otvorenosti za nova iskustva, u zivotu ostanu sa nekim verujuci da je on jedini koji im je namenjen, cak i onda kada sve ukazuije da treba malo pogledati okolo.Zato pogledjte dobro. Ko zna sta se krije u zbunu.
...meni je nekako skroz nelogicno da na celoj planeti postoji za svakoga samo jedna "srodna dusa" i da neki imaju srece da nalete bas na nju...mnogo mi je logicnije da ima mnogo srodnih dusa ali da vecina ljudi , koji imaju srece, nalete na jednu od njih i onda su na bazi takvog iskustva nastale mnoge pesme koje pevaju o samo jednoj pravoj ljubavi.....Inace, ja sam sklona bajkama .....

Re: apsolutno saglasna

jesen92
Pouzdano znam da neke cak nastave da veruju u bajke i kasnije, i tako, umesto lepote otvorenosti za nova iskustva, u zivotu ostanu sa nekim verujuci da je on jedini koji im je namenjen, cak i onda kada sve ukazuije da treba malo pogledati okolo.Zato pogledjte dobro. Ko zna sta se krije u zbunu.
...meni je nekako skroz nelogicno da na celoj planeti postoji za svakoga samo jedna "srodna dusa" i da neki imaju srece da nalete bas na nju...mnogo mi je logicnije da ima mnogo srodnih dusa ali da vecina ljudi , koji imaju srece, nalete na jednu od njih i onda su na bazi takvog iskustva nastale mnoge pesme koje pevaju o samo jednoj pravoj ljubavi.....Inace, ja sam sklona bajkama .....


Evo, jeseni, za tebe jedna bajkovita dilema- sta mislis da bude kad jedna osoba pronadje vise od jedne srodne Duse istovremeno?
scabies scabies 01:02 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Evo, jeseni, za tebe jedna bajkovita dilema- sta mislis da bude kad jedna osoba pronadje vise od jedne srodne Duse istovremeno?
Ako je moguće, pretpostavljam da je podjednako nezgodno kao kad nađe jednu ali oženjenu/udatu.
Laku noć svima.
jesen92 jesen92 01:31 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Evo, jeseni, za tebe jedna bajkovita dilema- sta mislis da bude kad jedna osoba pronadje vise od jedne srodne Duse istovremeno?
..uhhh...pitanje nije bajkovito nego teeeesskkooooo.....Sve zavisi od glavnog aktera tj osobe koja je imala srecu da naleti istovremeno na dva komada svojih polovina.....mislim da jedan od njih mora biti srodniji po nekom kriterijumu pa ce na bazi toga biti donesena odluka....ne mora cak da bude "srodniji" mozda nesto "prakticno" prevagne...al sta ce biti dalje to niko ne zna do samog kraja....

Ja mislim da sam tvoj post dobro shvatila...Svi se mi menjamo dok "rastemo" i niko nije isti u 15 u 25 u 35.....etc...s tim u vezi menjaju se i zivotne okolnosti tako da nesto sto nam je nekad mnogo znacilo ne mora da nam znaci isto i u vremenu sadasnjem....Neki prijatelji su nam nekada bili jako bliskki pa vise nisu a neki i dalje jesu.....tako je i u ljubavi....neke ljubavi opstaju a neke ne sto ne znaci da nikada nisu postojale...promenila su se interesovanja, potrebe, pogled na svet....ma svastanesto moze da se promeni..
Filip2412 Filip2412 01:31 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Tombe la neige, omiljena stvar mojih roditelja
loader loader 01:35 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

jedna bajkovita dilema- sta mislis da bude kad jedna osoba pronadje vise od jedne srodne Duse istovremeno?
Ana, mada je pitanje za moju dragu blogoprijateljicu Jesen, dozvolite da se umešam. Pitanje je divno. Jer, koliko ja znam skoro po pravilu je uvreženo mišljenje da je teško, ili čak nemoguće imati dve ljubavi istovremeno. Ja se s tim naravno ne slažem. Ta stvar ne zavisi od definicije, već od prirode osoba. Može se istovremeno imati i tri ljubavi. U pravom smislu.



loader loader 01:38 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Jesen: " ... niko nije isti u 15 u 25 u 35.....etc...s tim u vezi menjaju se i zivotne okolnosti tako da nesto sto nam je nekad mnogo znacilo ne mora da nam znaci isto i u vremenu sadasnjem.... "

jesen92 jesen92 02:03 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Ta stvar ne zavisi od definicije, već od prirode osoba.

...oko ovog vaznog pitanja se slazemo za razliku od nekih nevaznih...

Može se imati i tri ljubavi. U pravom smislu
..uuuuuu ovo je malo mnogo tj mislim da nema mnogo njih cija je priroda takva da mogu da vole 3 persone istovremeno....lepse je imati jednu izabel...

loader loader 02:38 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

...oko ovog vaznog pitanja se slazemo za razliku od nekih nevaznih...

Eh... :)

mislim da nema mnogo njih cija je priroda takva da mogu da vole 3 persone istovremeno
Nema ih mnogo, ali ih svakako ima. Namesti se to. Nije stvar plana, nego, eto... Možete li voleti više prijatelja ili prijateljica istovremeno? Sigurno da da. Onda, zašto u srcu ne bi bilo mesta i za "više ljubavnih koloseka" ... Ali to nije isto - reći će majstori skepticizma i predrasude. Ipak, ni ljubav prema više prijatelja i više (svoje) dece nije isto, pa jedno nije dokaz da je ono drugo nemoguće. Tako i u ovom slučaju, kad se porede prijateljske ljubavi i "one" ljubavi.
maksa83 maksa83 05:22 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

Evo, jeseni, za tebe jedna bajkovita dilema- sta mislis da bude kad jedna osoba pronadje vise od jedne srodne Duse istovremeno?

Bude tzv. kermez?

Re: apsolutno saglasna

visnja92 visnja92 11:55 15.12.2009

Re: apsolutno saglasna

a jel mogu ja da odgovorim
po mom skronom misljenju ovo je VRH, pogotovo ako istovremeno ulazu znatan napor da te ubede da su srodne duse (prave i jedine)
samo...to ti je kao sa slatkisima...
prekomerno uzivanje nikad ne izadje na dobro (cuj ne izadje dobro, pakao prodjes dok se ne unormalis)
loader loader 01:30 15.12.2009

Stalno se ljubi

Neko ljubi samo jednom,
neko nijedanput,
neko dvaput,
a neko više puta...

Nema linearnosti. Ljudi su različiti, situacije su različite...
Svako ima svoju meru (kao i u svemu drugome).

No, ljubav stoji na raspolaganju celog života.
jesen92 jesen92 01:37 15.12.2009

Re: Stalno se ljubi

Nema linearnosti
...funkcija je eksponencijalna....
loader loader 01:49 15.12.2009

Re: Stalno se ljubi

ko je ovde za koga pravi?



iako je i jude law imao svojih trenutaka, ja ovde preferiram dermatologa
jesen92 jesen92 11:52 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

..provesor nsarski je rekao u jednom komentaru da imamo ponudjenih hiljade zivota ali zivimo samo jedan....mislim da je tu kvaka cele ove price a da je ljudi razlicito tumace u odnosu na tvoj post...Nsarski je samo zaboravio da iz te lepeze ponudjenih zivota neko zivi dinamican zivot u svakom pogledu a neko statican...to je prva stvar koja je diskusiju poterala u vise koloseka....Ako vecina ljudi u toku celog svog zivota dozivi samo jednu pravu ljubav onda je to statistika....mozda na drugo mesto dolaze oni koji dozive dve takve ljubavi na trece oni koji ne dozive ni jednu.......istatijaznam kako bi ta lista izgledala na uzoku od 100000 ljudi...U svakom slucaju ovde se mesaju licna osecanja i iskustva kao i licne zelje ali realnost to demantuje posebno ako neko pomesa brak ili dugu vezu sa pravom i jedinom ljubavi....tacno je da kod nekih postoji ekvavilent izmedju osecanja i statusa veze ali ponegde to nije slucaj...............Ma mnogo ti zanimljiva tema za ovaj "prvi sneg".....
visnja92 visnja92 11:59 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

sto bi se prozaicno reklo - sve je relativno...
Unfuckable Unfuckable 12:05 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

lejdi, ti li si ?
visnja92 visnja92 14:00 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

sorry, samo Visnja ne VisHnja
Filip2412 Filip2412 15:33 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

..provesor nsarski je rekao u jednom komentaru da imamo ponudjenih hiljade zivota ali zivimo samo jedan....

Ovo zaista nije tacno. Ljudi se menjaju, ja od pre deset godina i ja danas to nije ista osoba. Zato se i moja srodna dusa od danas razlikuje od moje srodne duse od pre 10 godina kao i od moje srodne duse iz osnovne skole.

Ne znam da li je nsarski ovo rekao ali ako jeste onda je sam sebe demantovao sa onim shizofrenim snovima .

Ne, mi ne zivimo jedan zivot, mi zivimo puno zivota.

Posto sam stvarno dobro raspolozen ovog jutra (imao sam divan rendezvous sa svojom srodnom dusom No 4. last night) evo jedan lep narodnjak na poklon:


nsarski nsarski 15:55 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Ne znam da li je nsarski ovo rekao ali ako jeste onda je sam sebe demantovao sa onim shizofrenim snovima

Ja nisam bas sasvim onako to rekao, ali nesto slicno jesam. Naime, rodjenjem mi imamo mogucnost da prozivimo hiljade razlicitih zivota - da biramo zanimanje (donekle), da biramo hocemo li biti posteni ili ne, da biramo gde cemo da zivimo, da biramo partnera. Sve ovo, naravno, unutar zivotnog horizonta koji nam je dodeljen. Neko iz siromasnog geta nema bas ceo spektar mogucnosti koje se otvaraju pred bolje stojecim ljudima - ali opseg je na mnogo nacina veliki.
Sada, kakav god zivot proziveli, i makar menjali koloseke 1000 puta usput, opet smo zavrsili jednom zivotnom putanjom. To je bila sustina mog komentara. Jednostavno, nemoguce je istovremeno i zavrsiti i nezavrsiti skolu, ili biti sa dve osobe istovremeno, ili na dva mesta. Preciznije, to sto sam ja rekao je tautologija (iskaz koji je uvek tacan). Tek kada vreme prodje, mi se mozemo vajkati (ili radovati se!) sto su se stvari desile tako kako jesu.
scabies scabies 16:02 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Jednostavno, nemoguce je istovremeno i zavrsiti i nezavrsiti skolu, ili biti sa dve osobe istovremeno, ili na dva mesta.
Za školu i mesta - da, ali za osobe se ne bih složila. I nije neophodno biti kengur za tako nešto
Goran Vučković Goran Vučković 16:05 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Za školu i mesta - da, ali za osobe se ne bih složila. I nije neophodno biti kengur za tako nešto

Redno nije problem, ali je paralelno izazov
Filip2412 Filip2412 16:16 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

ednostavno, nemoguce je istovremeno i zavrsiti i nezavrsiti skolu, ili biti sa dve osobe istovremeno, ili na dva mesta. Preciznije, to sto sam ja rekao je tautologija (iskaz koji je uvek tacan). Tek kada vreme prodje, mi se mozemo vajkati (ili radovati se!) sto su se stvari desile tako kako jesu.
Ali je moguce menjati misljenje, a ljudi to rade, ja ljudima ne verujem bas mnogo kada tvrde bilo sta. Ja cu mozda vec sutra tvrditi kako se zaista samo jednom ljubi a ti ces mozda misliti suprotno od ovoga sto sada kazes, takvi smo mi svi.

Sve ovo, naravno, unutar zivotnog horizonta koji nam je dodeljen.
Horizont je malo razvodnjen pojam po meni, ljudi su najpre smatrali da je materija sastavljena od cestica, pa zatim vlakana a onda neki govore o ravnima...

Nije zivot jednodimenzionalan. Jeste jedan, ali je i mnostvo u isto vreme, mi se menjamo, okolina se menja, a i mi sami se danas osecamo ovako sutra vec drugacije. Za pola sata kad popijem kafu bicu vec malo drugaciji.


EDIT:
Goran Vučković
Redno nije problem, ali je paralelno izazov
That's what I'm trying to say. U zivotu cesto postoji i redno i paralelno.
nsarski nsarski 16:20 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Za školu i mesta - da, ali za osobe se ne bih složila. I nije neophodno biti kengur za tako nešto

:)))))))
Mislim, covek ipak ne moze istovremeno da ima i da nema dete (decu).

Ja ovo govorim iz nekakvog svog naucnog iskustva (videti OVDE). Postoje pojmovi kao sto su multifinality i equifinality. I definisu se ovako:

Equifinality and multifinality are used to describe pathways individuals may endure, which in turn, develop characteristics of normal/abnormal behaviour.

Ljudi mogu da pocnu iz istog startnog polozaja i zavrse na razlicitim stranama (multifinality).
A mogu da pocnu iz razlicitih startnih pozicija i zavrse na istom mestu (equifinality).
PeBe ce me streljati!!!
nsarski nsarski 16:21 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

a onda neki govore o ravnima...

D-branes...
Filip2412 Filip2412 16:24 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

D-branes...

razmisljam nesto, kako da ponudim kompromisnu teoriju..... i evo pocinje ovako nekako:

Na ovom svetu, postoji grupa ljudi koji su vama srodne duše... nema ih mnogo, ako imate sreće upoznaćete tokom svog života neke od njih...
scabies scabies 16:29 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Na ovom svetu, postoji grupa ljudi koji su vama srodne duše... nema ih mnogo, ako imate sreće upoznaćete tokom svog života neke od njih...
Ako smem da dopunim kompromisnu teoriju u nastajanju:
Na ovom svetu, postoji grupa ljudi koji su vama srodne duše... nema ih mnogo, ako imate sreće upoznaćete tokom svog života neke od njih u trenutku kad u blizini nemaju neku drugu srodnu dušu...

Goran Vučković Goran Vučković 16:33 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

u trenutku kad u blizini nemaju neku drugu srodnu dušu...

... ili im vera dozvoljava a zakoni ih ne sprečavaju da upotpune kolekciju...
Filip2412 Filip2412 16:33 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

scabies mislism da smo zreli za nagradu Gorane možes i ti na listu. Tvoj doprinos je definicija redno paralelnih kombinacija. Podelicemo pare nije problem.

Re: ko je ovde za koga pravi?

ja bih vam je rado dodelila, da se ja pitam
maksa83 maksa83 20:45 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Goran Vučković
Redno nije problem, ali je paralelno izazov

Nemoj sad da krenemo da kačimo linkove pa da vidiš kako je trivijalno.
ecce-florian ecce-florian 23:31 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?


Goran Vučković Redno nije problem, ali je paralelno izazov

maksa83

Nemoj sad da krenemo da kačimo linkove pa da vidiš kako je trivijalno.


Čekaj malo , al' zar nije problem u otporu kod rednog odosno paralelnog spajanje. Otpor u jednom slučaju ostaje isti a u drugom se povećava , zar ne?

Da stvar bude interesantija u paralelnom spajanju otpor ostaje isti a u rednom se dodaje( uvećava)
scabies scabies 23:40 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Da stvar bude interesantija u paralelnom spajanju otpor ostaje isti a u rednom se dodaje( uvećava)

Ako me znanje služi u rednom se sabira, a u paralelnom je jednako 1/R1 + 1/R2, ili lupam?
ecce-florian ecce-florian 23:57 15.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

scabies
Da stvar bude interesantija u paralelnom spajanju otpor ostaje isti a u rednom se dodaje( uvećava)
Ako me znanje služi u rednom se sabira, a u paralelnom je jednako 1/R1 + 1/R2, ili lupam?


Ovo sa serijskim se slažemo, a ti hoćeš da kažeš da je u paralelnom moguće i smanjenje otpora.
Hm inetresntno, vredelo bi eksperimentalno proveriti.
scabies scabies 01:21 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Ovo sa serijskim se slažemo, a ti hoćeš da kažeš da je u paralelnom moguće i smanjenje otpora.
Hm inetresntno, vredelo bi eksperimentalno proveriti.
Gde su sad svi oni ETFovci?
Goran Vučković Goran Vučković 01:38 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Gde su sad svi oni ETFovci?

Gre'ota nam da vas prekidamo, super vam ide
scabies scabies 01:45 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Gre'ota nam da vas prekidamo, super vam ide

Goran Vučković Goran Vučković 01:52 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

scabies
Gre'ota nam da vas prekidamo, super vam ide



Uzgred - 1/R1 + 1/R2 je u simensima, a ne u omima
scabies scabies 01:58 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Uzgred - 1/R1 + 1/R2 je u simensima, a ne u omima
A gde sam ja rekla da je u omima? Mada jesam mislila
A sad da nam kažeš?
Goran Vučković Goran Vučković 02:07 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

scabies
Uzgred - 1/R1 + 1/R2 je u simensima, a ne u omima
A gde sam ja rekla da je u omima? Mada jesam mislila
A sad da nam kažeš?

Eh... kad bi ovo bio blog "Samo jednom se izvodi formula za ekvivalentni otpor u paralelnoj vezi" - pa još i da se prevarim
jesen92 jesen92 02:09 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Ljudi mogu da pocnu iz istog startnog polozaja i zavrse na razlicitim stranama (multifinality).
A mogu da pocnu iz razlicitih startnih pozicija i zavrse na istom mestu (equifinality)
..to niko ne spori profesore ali ovde je tema "da li se samo jednom ljubi"........Koliko mogu da zakljucim iz svih komentara, vecina smatra da je sve to individualno tj da je pravilo da nema pravila....
scabies scabies 02:11 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Eh... kad bi ovo bio blog "Samo jednom se izvodi formula za ekvivalentni otpor u paralelnoj vezi" - pa još i da se prevarim
A kad ja kažem da ETFovce treba izbegavati - niko mi ne veruje
Goran Vučković Goran Vučković 02:21 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

A kad ja kažem da ETFovce treba izbegavati - niko mi ne veruje

Ništa bez ličnog primera
Filip2412 Filip2412 02:34 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

evo ja cu ti objasnim scabies, ja sam taj fakultet zavrsio u Nišu a mi smo poznati kao manje talentovani za udaranje čežnje

Redno R = R1 + R2
Paralelno R = R1*R2/(R1+R2)
a u poverenju toliko mi je od fakulteta i ostalo, mada ovo se ucilo još u osnovnoj

eh da sam u studentskim danima tako lako uočavao relacije između elektrotehnike i ljubavnih problema de bi mi kraj bio


scabies scabies 02:36 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

evo ja cu ti objasnim scabies
Hvala ti
ja sam taj fakultet zavrsio u Nišu a mi smo poznati kao manje talentovani za udaranje čežnje
Da sam pre srela vas iz Niša verovatno ne bih imala ovakvo mišljenje o ETFovcima
Filip2412 Filip2412 02:45 16.12.2009

Re: ko je ovde za koga pravi?

Da sam pre srela vas iz Niša verovatno ne bih imala ovakvo mišljenje o ETFovcima
ćuti... srećom nisi u fazonu samo jednom se ljubi

mikele9 mikele9 18:47 15.12.2009

Stoj!

Stanite bre dobri ljudi! Od "Samo jednom se ljubi", Masima i Ive, pređoste lahko na srodne duše, izneste raznorazne teorije, te samo jednom u životu , te može i peta za kojom sam u potrazi, uvedoste u priču Snežane i Uspavane lepotice sve sa Prinčevima ( sa kojima zatim nestahu bez traga!), dopisivanje s arestovanim dileriom preko FB je čak zanimljivo iskustvo. Ana WithAfamilyNameTooHardTooPron, "izbušila" si izgleda pravu temu. I ja mogu da se setim svoje prve ljubavi, linije vrata, pardon kose, prstiju ne ali zato uzbudljivih usana i jezika, divnih sisa..... But! Ima nečega u onome što je pisala gordanac. Ja bih tu samo ubacio još, nekako zapostavljen i poluzaboravljen ", ludi kamen". Mada se verovatno i on može svrstati u ono: ili je/ga sretneš u životu ili ne. Stvar nije u potrazi, traženju, čekanju, to se dogodi a uglavnom ne. Što nikako ne znači da ne treba sticati iskustva tijekom cijelog života, dapače.
P.S. Umalo da zaboravim cenjenog P.B. i njegovo "balavljenje žaba". Moj stav je da od najranije mladosti pa sve dok se može, treba balaviti i babe i žabe, sve zarad obostranog zadovoljstva ili što reče Angie01: "......taj jedini esencijalni smisao kome ne trebaju racionalni dodaci".
P.S.2 Ja pre 34 godine stadoh na ludi kamen, zatravljen, iznenađen i zaljubljen. Informacije radi to traje i danas.

fixer

uprvoljubio sam se poprilično kasno
negde oko iza laku noć deco
već se popilo oproštajno mleko
oprali se zubi pišica i vrat
obukla se tatina majica
i čekalo see
šta se čekalo
spas

brzopotezajuće kanapče
sa poklopcom od ilirija imalina na oba kraja
braon imalin beše
a ono ko parfem, majku mu
gornji deo sa slikom bio gore kod slavice9, sa sprata iznad.. A kod džentl mena braon donji deo kutijice sa onom kvačicom
za razdvajanje. Slavica je bila tri godine starija od mene i najmanje 100x pametnija. Bila je i grlatija 200x jer
se čulo, šta je vikala kroz naš “telefon” i kroz zidove i kroz zatvorena zimska vrata. Svakog sutradana su nas iskrivljeno
citirali, najpre slavicina sestra Marija, pa Debeli vlaja iz dvorišta, pa Šobotka koja me pratila pola detinjeg sna,
sve do Vučkove Sestre, koja nas nije oponašala.. Samo nas značajno gledala svakog jutra. Ono kao, aha: znam o čemu ste sinoć
maštali pred spavanje.
e, tako smo rešili, naravno na slavicinu ideju, da smislimo tajni jezik:

dosta mi je više ove moje sestre
što
ma sve me imitira
što
što pa što pa eto
pa šta ćemo
aaa jeli koga ti najviše voliš u životu
ux
pa koga
crvenog kamiona
joooj jesi siguran
pa da
e dobro to će onda biti moje tajno ime
tajno ?ime
pa da bre kad telefoniramo uveče
aaaa
a sad me pitaj koga ja najviše volim u celome svetu i životu
koga
pa pitaj me
pa evo pitam te
aj celo pitanje
?koje celo pitanje
pa to koga ja najviše volim i to
pa koga najviše voliš
pa tebe telefondžijo od imalina
xaxaxaaxa
šta je smešno
pa to telefondžijo imalinski
axa, a to što volim tebe?
ix, pa voliš valjda mamu
ne
sestru
uf ne nikako
a tatu znam da voliš tatu
pa dobro možda tatu malo, ali tebe više
a što
nemam pojma, zbog ljubavi
ux, ja tako patim za crvenim kamionom
oćeš mi biti muž kad porastemo
biću vatrogasac
ajde dobro, dakle jesi upamtio moje tajno ime je crveni kamion
a što
jooooj nemoguć si, samo povuci jako taj kanap kad misliš na crveni kamion
a moje tajno ime
pa kako hoćeš da te zovem
fantom i čiko
joooj ne može dva imena
štooo a kako si ti crveni kamion
dobro ajde fantomu i čikou

i takooo.. Smo se Fantomičikoizirali i Crvenokamionizirali sve dok Šobotka nije poludela od ljubomore i podmetnula pravi požar
od očevih knjiga. Kad su došli vatrogasci, vikala je: !eto ti tvojih crvenih kamiona, eto ti!..
Ja sam tad naglo odrastao ostarivši
i terao sam oca da odemo u policiju i prijavimo se da sam ja kriv za podmetanje tog požara

nije uspelo
ništa nije uspelo

meni

Slavica sad drži pola Jagodine, ima veliko transportno preduzeće i preko 300 kamiona
Slavicina sestra je slavicina Sestra
Šobotka je sudija

ja sam stari, ugašeni piroman: fantom i čiko


omega68 omega68 21:19 15.12.2009

!

''Čovjek u životu
ima dvije ljubavi.
Jedna mu kuha
a druga mu je sudbina.''

Plavi orkestar
angie01 angie01 22:07 15.12.2009

Re: !

Jedna mu kuha
a druga mu je sudbina.'


ovo je lako-, aj ti da ti sudbina kuha, bolan!
marta l marta l 21:30 15.12.2009

pravolinijska pojava

zivot nije pravolinijska pojava izjavio davno jedan moj drugar.....ostavivski zenu o stinu decu zbog druge prave...
mozda taj jedan pravi jeste pravi, dok nekog subotnjeg jutra ne resi da preskoci brijanje......i ode na draft a da ni ne sluti.....
stasava stasava 22:20 15.12.2009

ljubav, zatvor

A kako je lepo kada se u filmu neuropsihijatrica zaljubi u Ricarda Gira. Nije bas u pitanju zatvor, ali slicno....Ili, cudna privlacnost Fosterove i Hanibala. To moze da bude vrlo interesantno. I opasno-a i otvara pitanje pojma ljubavi, kao i razlike ljubavi i zaljubljenosti.
angie01 angie01 22:51 15.12.2009

Re: ljubav, zatvor

A kako je lepo kada se u filmu neuropsihijatrica zaljubi u Ricarda Gira


ma je li, kao nije ga prepoznala-Gira, mislim,...mada ni Lena Olin nije hrdjava-iako joj bolje stoji Romeoizbliding!

(u ovom sluchaj tipujem da je iskoristila sluchaj-shto je bio nestabilan-da ga zloupotrebi!)
stasava stasava 09:03 16.12.2009

Re: ljubav, zatvor

Ni ljubav ni izbor partnera nikada nije slucajan, mada ta kauzalnost ne oduzima draž ni zaljubljenosti ni ljubavi. Tako ce feminizirani muskarac da izabere dlakavu ženu, sadista mazohistu, edipalac dominantnu zenu, slaba zena ce da traži oca, zrela žena će da odabere stabilnog muškarca. Nema inspirativnije teme od ljubavi jer je ljubav zapravo i osnov i svrha svega. Mene fascinira pitanje razlike zaljubljenosti i ljubavi. Ne znam da li je tačno da kada smo zaljubljeni volimo sebe u drugome a kada volimo volimo drugog radi njega samog. I da li prava ljubav obavezno podrazumeva i zaljubljenost?Zanimljivo je i to kako se ponekad desi da partneri pocnu da se mrze. Ljubav zapravo najlakse moze da se pretvori u mržnju. Ako razvojni putevi partnera ne teku paralelno onda verovatno više nema odgovarajuce dopune. Ipak, moramo svi da priznamo da je zaljubljenost jedno od najlepših stanja....a zamislite večnu ljubav uz večnu zaljubljenost...
maksa83 maksa83 10:39 16.12.2009

Re: ljubav, zatvor

Ljubav zapravo najlakse moze da se pretvori u mržnju.

Može, i to je varka.
Sa druge strane ljubavi nije mržnja nego - ravnodušnost.
Filip2412 Filip2412 15:51 16.12.2009

Re: ljubav, zatvor

Može, i to je varka.
Sa druge strane ljubavi nije mržnja nego - ravnodušnost.
Dok se mrzimo ima šanse za nas!
dirtyharry dirtyharry 15:12 18.12.2009

Crna Ana...

Moja baba bi ti rekla za ono momak iz zatvora "crna tamo ti ćerko, s kim si se to u'vatila ..."

Ja kažem da nisam znao da nam zatvori imaju mogućnost fejsbučarenja ...

Tebi kažem da te nisam startovao na Adi ...

A na temu mogu da kažem sledeće (a da pritom ne iznosim ceo svoj slučaj lakovernog detlića):
Neke ljubavi su ipak vrednije od drugih zavisi samo u kom životnom dobu ti se dese ... Meni se javila bivša devojka (ne iz zatvora) koju sam mnogo voleo posle destak godina (ala sam mator u p.. m...) i htela je već nešto konkretnije od mog "Alo bre.." na telefonu ... To je po meni individualno. Inače još uvek se sjećam prvog poljupca ...


Re: Crna Ana...

to da su neke ljubavi vece od drugih je neosporno.
ovaj iz zatvora nije imao takvih sklonosti dok je bio sa mnom. najgore sto je radio je pusenje bonda (na stipaljku, da ga roditelji ne namirisu)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana