Politika

Na Voždovcu se već lakše diše

Nebojsa Krstic RSS / 16.12.2009. u 07:49

Da li se na Voždovcu već oseća boljitak? Pun osećaj nadolazeće nove energije i optimizma pomalo kvare snežni smetovi koji su pali u poslednjih 24 sata. Nažalost.

Srpska napredna stranka je pobedila DS na ovoj beogradskoj opštini. Kao dugogodišnji stanovnik iste, majušni fragment biračkog tela i pojedinac koji je tri puta u poslednjih par meseci s obe ruke glasao protiv SNS, priznajem poraz i čestitam pobednicima.

A to činim najviše zbog pojave koju sam ustanovio igrom slučaja. Naime, prekjuče sam išao Bulevarom Revolucije od Cvetka ka Boleču. Taj deo Beograda je od Terazija samo 10 minuta vožnje (kad je vreme lepo), a - izgleda kao predgrađe Teherana! Pritom, zanemarujem arhitekturu nedavno podignutih poslovnih objekata i govorim u djubretu koje se in continuo proteže s obe strane druma. Ne znam da li taj potez pripada Voždovcu ili Zvezdari s obzirom da je opštinska granica otprilike tu negde. Ako pripada Voždovcu onda je pravo što su dosadašnji opštinari dobili nogu u dupe. Ukoliko je to Opština Zvezdara, onda bi takvu istu nogu trebalo da dobiju i oni.

Posle kratkih i lakih pregovora, dogovorena je nova opštinska vlast između SNS i DSS/NS.

Veoma lepo. Napokon, videćemo šta SNS ume. Jer to je nova stranka na političkoj sceni. Njeni čelnici nemaju veze sa onim rukovodstvom SRS od pre desetak meseci. Nisu oni ti koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek. Nisu oni bili Miloševićeve štule. Nisu oni obećavali Albancima da će ih sve oterati preko Prokletija, i nisu oni vodili politiku koja je rezultirala bombardovanjem Srbije i Kumanovskim sporazumom. Nisu oni bili ti koji su navodno bili protiv tog sporazuma jer su bili za to da bombardovanje duže traje. Nisu oni potom napustili Vladu na 15 minuta kako bi demonstrirali svoje neslaganje sa potpisivanjem mira. Nisu brate oni krivi što je posle toga srpska država izgubila faktičko pravo da bude prisutna na delu svoje teritorije....Nisu oni one patriote koje su okretale glavu od kolone srpskih izbeglica posle hrvatske Oluje. Nisu bili oni ti koji nisu smeli da pisnu šta se dešava...Nisu oni izbacivali ljude iz stanova, a decu iz zemunskih vrtića jer deca nisu imala srpska prezimena...Nisu oni krivi za mučko prebijanje advokata Barovića...Nisu oni govorili da ne žale zbog ubistva Slavka Ćuruvije...Nisu oni ti. Oni su neki drugi. Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.

I sad će ta nova stranka, zajedno sa starim, dobrim i prepoštenim DSS/NS, da bude vlast na Voždovcu. Pošto su i jedni i drugi pre svega principijelni, očekivao sam da najpre javno pojasne principe svoje saradnje.

DSS ovaj put, iz sasvim nejasnih razloga, nije pominjao Kosovo i uprkos najavama, nije definisao kako će ga koalicioni partneri braniti. Ovde odgovor tipa ne brani se Kosovo na Voždovcu nije prihvatljiv jer mi nemamo pojma an general šta SNS misli na tu temu, ne znamo šta planira da uradi i kako vidi kosovski problem u budućnosti. Malo me čudi da Koštunica tako olako ovu, za njega navodno najvažniju temu gura pod tepih samo da bi osvojio fotelju u Ustaničkoj. Ne mogu da ne primetim da me čudi Koštunicina nezainteresovanost za ovo pitanje, ali i ćutanje g. Samardžića sada me već brine.

Sledeći princip koji nije dogovoren tiče se referenduma o (ne)pristupanju Srbije NATO savezu. Kako ćete, mili moji, da kvalitetno sarađujete ako naprednjaci, uzmimo, nisu za takav referendum? O stavu SNS prema NATO mi ništa, jel te, ne znamo. Da li je važnije da Velja Ilić asfaltira voždovačke sokake nego razjašnjenje ovog, za Koštunicu (i Samardžića) takođe najvažnijeg pitanja? Da li je važnije da se zauzme naplatna rampa ka Nišu (koja, bojim se, pripada Voždovcu) nego da se definiše zajednička anti NATO strategija?

A gde je tek Hag?! Kako će Koštunica kao haški šampion, tj. čovek koji je Haškom tribunalu isporučio najveći broj Srba (sic!), napred sa ljudima koji organizuju rušilačke demonstracije protiv izvođenja optuženih za najstrašnije zločine pred sud. Slutim odgovor. Nisu to ti ljudi. I, nije to taj čovek... Bilo kako mu drago, SNS je stranka koja je vlast u mom rodnom kraju, na Voždovcu, i morala bi meni, korpuskulu biračkog tela i građaninu, da napokon razjasni misteriju oko svog stava prema Mladićevom hapšenju.

Pitanja decentralizacije Srbije i smanjenja državne birokratije, šumadijsko-tarabićevski četnici na sastanku sa vojvodama republikancima kojih se Šešešelj (gle!) nije odrekao, iz razloga efikasnijeg rada nisu pokretana.

Sve u svemu, kao voždovački patriota i nekadašnji član Socijalističke omladine i Saveza radnog naroda, ja od naše nove vlasti mnogo očekujem. Zato me je pomalo zbunilo što su naprednjaci pohitali da izjave kako je njihov uspeh na Voždovcu pokazatelj da su neophodni vanredni parlamentarni izbori. Očekivao sam da kažu da će to biti pokazatelj kako se uspešno, pošteno i znalački vodi opština. Jer posao nije obavljen kad se prebroje glasački listići već kad se ispune izborna obećanja. A onda, kad vidimo da pršti kad se u posao uhvate Velja, Voja, Toma i Aca - e onda ćemo lako na izbore.

Važna napomena:

Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno! 

 

 

 



Komentari (393)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

politicki_konkretan politicki_konkretan 12:26 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

samo si meni izostavio da čestitaš, jel ti to pretenduješ da postaneš medijski savetnik moderatora
halman halman 13:10 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

politicki_konkretan
samo si meni izostavio da čestitaš, jel ti to pretenduješ da postaneš medijski savetnik moderatora


Ево, ја ти честитам у име "грађанске деснице које више нема".....
politicki_konkretan politicki_konkretan 13:38 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Ево, ја ти честитам у име "грађанске деснице које више нема".....

Hvala građanskoj desnici, vi ste oduvek bili principijelni i pravedni. Nekada smo svi bili desnica ili kontra desnica, ali ta slavna vremena desnice su očigledno prošla
stari92 stari92 14:08 17.12.2009

_Vo l i n a_ (kroki)

Od malena je bio ogrnut pažnjom bliskih,izuzetnom brigom za njegove posebne potrebe.
Rastao je stihijno,ne shvatajući svoje okruženje,kao i čudne poglede dok se kretao po kraju.
Priroda je uradila svoje.
Nije mogao da dokuči sebe,a nije bilo nikoga da mu predoči stvarno stanje stvari.
Takav kakav je ,genetsko nasleđe je nadomestilo svu manjkavost.
Bezobrazna drskost u kombinaciji sa halapljivom grabljivošću,potpomognuta logističkom
podrškom uticajnih,neki kažu starih saradnika Službe,roditelja i familije,polako je rezultirala.
Napredovao je u školi,lagano širio ,instiktivno,koncentrične krugove u spoljnjem svetu,i o
njemu se pričalo,prenosile priče,sve više,kao fenomenu.
Samo,sada više nije bilo skoro nikog,dobronamernog,ko bi mu rekao istinu,jer je izlazak iz
anonimnosti i moćna pozadina,vukla sa sobom i sve veći strah,ionako malobrojno iskrenih.
Gazio je nezadrživo preko sve više,i više,što slučajnih,što nekim čudnim spletom okolnosti
povezanih ljudi.
Oholost,sada već dominantna osobina,nailazila je na sve manji otpor,obrnuto proporcionalno
njegovoj snazi i rastućem uticaju na utabanoj stazi.
Ponekad,samo ponekad,retko,posmatrajući svoje vežbom izvajano telo,odmeravao svoje
'otromboljene' usne,koje su sa širinom nosa i blještavilom ćele,davale lik iz nekog filma.
Negativca,ali to naravno nije znao.
No,kako već to slučaj hoće,sa pojavom mode tretmana botoksom,sve više ih je nalik njemu,
te nije više preterano razmišljao,ubeđen da je Priroda na njemu odradila svoje.
Žene su uglavnom,intuitivno,predosećale ''šta se iza brda valja'' .
Izbegavale ga u širokom luku,ili pak,one,vođene sitnoračundžijskom sponzorskom politikom
bivale u blizini dečka u usponu.
Nije mario za prekore i savete svoje prve ljubavi,jedine koja se sažalila i želela da ispravi ono
što se ispraviti da.
Zamenio je kao što menja sve što nije u skladu sa njegovim putem,jer ionako u svom
mentalnom sklopu nije imao objašnjenje i naziv za za to što mu je Usud dodelio.
Ponavljao je mantru : Ja sam baja-ko 'oće 'oće-ostali nek mi ..
Naravno da ni na tren nije pomišljao o zbirnoj kazni koja se prenosi sa pradedova na potomke.
To je ipak suviše komplikovano za onaj um sa početka priče,a i kvari koncepciju uspešne' igre.
Vrhunac faze,nagrada za svoje poduhvate u karijeri,došla je u vidu dobro plaćenog direktorskog
mesta,gde je kadrovskom kombinatoričkom kvotom dobio uhlebljenje.
Vođa,sličnih kapaciteta,ali ne i snage,svojim dalekovidim promišljanjem i vizijom je u njemu
prepoznao onu sintezu,tako potrebnu partiji.
Snage i volje za pokrivanje izvođačkih radova sa svakodnevnim potrebama građana,je bilo u
izobilju,kao i pravilnog usmeravanja novostvorene vrednosti , tj sveže dnevno pristižućeg
kapitala-tala-la-a.



(svaka sličnost sa stvarnim licima je plod mašte čitaoca)
stari92 stari92 15:12 17.12.2009

300

.
blogovatelj blogovatelj 17:36 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

uf, da li je neka partija zainteresovana za nase usluge?



hvala blogovatelju.


Otvaraju se neslucene mogucnosti. Mediji su cudo. Mozda bi mogao da postanes medijski savetnik Alexu Vucicu
mikimedic mikimedic 18:13 17.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

Otvaraju se neslucene mogucnosti. Mediji su cudo. Mozda bi mogao da postanes medijski savetnik Alexu Vucicu


a ne, mozda najmanje savetnik u mipu. mada ne smem da gresim dusu jer jeremic, za razliku od savetnika, dobro radi svoj posao.
blogovatelj blogovatelj 03:14 18.12.2009

Re: Ovaj post postaje medijska atrakcija

mozda najmanje savetnik u mipu


Ko ti kaze da Alex nece da bude MIP?
Kraja Kraja 05:37 17.12.2009

...zao mi je ...

...tolike pozitivne blogerske energije, potrosene na coveka koji misli da cini uslugu sto nam se uopste obratio...
...ako je u textu bloga posrtao, praveci nezgrapna i primitivna poredjenja, vredjajuci politicke protivnike i bivse saradnike, kasnijim komentarima je to "ispravio", dajuci potpuno besmislene odgovore na veoma precizna i jasna pitanja sagovornika...
...posto mu je ovo drugi pokusaj (u novije vreme), neka svrati do poslednjeg bloga VOA da vidi sta se dogadja sa autorima koji misle da pisu za lokalno obdaniste.........

..over & out...
stara_kajla stara_kajla 10:27 17.12.2009

suverenitet i integritet

DSS ovaj put, iz sasvim nejasnih razloga, nije pominjao Kosovo i uprkos najavama, nije definisao kako će ga koalicioni partneri braniti

од халабуке нових ДС-оваца се не може поштено живети.
не остављају ни најмањи простор за маневар
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:20 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

...ako je u textu bloga posrtao, praveci nezgrapna i primitivna poredjenja, vredjajuci politicke protivnike i bivse saradnike, kasnijim komentarima je to "ispravio", dajuci potpuno besmislene odgovore na veoma precizna i jasna pitanja sagovornika...

Novi voždovački opštinari su bili mnogo veće muškarčine kad su proterivali ljude iz Hrtkovaca. Sad non stop kukaju kako ih, zaboga, neko vređa.
Evo, imam jedno uvredljivo pitanje: g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?
Nije valjda toliko teško dati odgovor na to jednostavno pitanje.
Alava Alava 12:16 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?

Pod jedan - koliko ja znam, to nije Ulica Zorana Đinđića, nego Bulevar Dr Zorana Đinđića.
Pod dva - imam i ja jedno uvredljivo pitanje - šta planirate vi na vlasti povodom hapšenja i izručenja Ratka Mladića, hoćemo li gledati taj film ili mislite da je viznom liberalizacijom stavljena tačka na slučaj Mladić? Mislim, pola posla rešeno je tako tipično za DS.

I molim Vas da mi odgovorite na ovo pitanje, vidim da svaki čas lickate profil kao da mi ne znamo sa kim imamo posla. Odvojite minut od puderisanja da mi kažete za Mladića, baš me jako zanima.
Unfuckable Unfuckable 12:21 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

ili mislite da je viznom liberalizacijom stavljena tačka na slučaj Mladić?

možda za nekoga i jeste tako, ali Rasim je obećao ostavku ako Onaj ne bude uhapšen do nove godine.
Dakle, još dve nedelje.
mikimedic mikimedic 12:24 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Evo, imam jedno uvredljivo pitanje: g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?
Nije valjda toliko teško dati odgovor na to jednostavno pitanje.

.
halman halman 13:13 17.12.2009

Re: suverenitet i integritet

.... ДОООБАААР.....
Alava Alava 14:34 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Unfuckable
ili mislite da je viznom liberalizacijom stavljena tačka na slučaj Mladić?

možda za nekoga i jeste tako, ali Rasim je obećao ostavku ako Onaj ne bude uhapšen do nove godine.
Dakle, još dve nedelje.

Pa očigledno za većinu i jeste tako, jer su odmah krenula spinovanja kako nam Bramerci i ini neće ni tražiti Mladića (ono - na predsednikove lepe oči).
Ja ga pitam da li će ispuniti očekivanja svojih glasača koji bi smatrali prirodnom pojavom da Mladić bude uhapšen. To mu dođe kao neki princip kojeg vidim da se i sam savetnik drži. Ako je već blam da jedan bulevar u Srbiji nosi ime ratnog zločinca, nije li veći blam da se taj isti ratni zločinac šeta po toj istoj Srbiji?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:49 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Pod dva - imam i ja jedno uvredljivo pitanje - šta planirate vi na vlasti povodom hapšenja i izručenja Ratka Mladića, hoćemo li gledati taj film ili mislite da je viznom liberalizacijom stavljena tačka na slučaj Mladić? Mislim, pola posla rešeno je tako tipično za DS.

A šta je pitanje? Kakve DS ima veze s bilo čijim hapšenjem? Naime, stranke nemaju ni mogućnost ni pravo da nekog uhapse.
mikimedic mikimedic 17:04 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

A šta je pitanje? Kakve DS ima veze s bilo čijim hapšenjem? Naime, stranke nemaju ni mogućnost ni pravo da nekog uhapse.


pa nikakve. ja koliko znam ds je dobrovoljno pevacko drustvo, a ne stranka koja je formirala vladu. ili gresim?
Alava Alava 17:38 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Nebojsa Krstic
Pod dva - imam i ja jedno uvredljivo pitanje - šta planirate vi na vlasti povodom hapšenja i izručenja Ratka Mladića, hoćemo li gledati taj film ili mislite da je viznom liberalizacijom stavljena tačka na slučaj Mladić? Mislim, pola posla rešeno je tako tipično za DS.

A šta je pitanje? Kakve DS ima veze s bilo čijim hapšenjem? Naime, stranke nemaju ni mogućnost ni pravo da nekog uhapse.

To sad hoćete da kažete kako DS, iako u Vladi, nema ovlašćenja da hapsi i isporučuje Mladića, iako je predsednik države član DS-a, iako je premijer države član DS-a, iako u vladi imate još 13 ministara, to sve nije dovoljno, jer zaboga baš to ministarstvo nije vaše.

O smešni čoveče, zapamtite ovu svoju izjavu kao što inače pamtite sve od pre 5 i 15 godina, ja ću je sigurno zapamtiti, pa kad se sa sadašnjim koalicinionim partnerima budete tukli kao poslednji seljaci oko toga ko je za šta zaslužan setite se da, ako ikada Mladić i bude uhapšen, tim se perjem nećete moći zakititi.

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:39 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Evo, imam jedno uvredljivo pitanje: g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?

nemojte tako gosn krstiću. niste se toga ni setili dok niste ovde pročitali.
razne stvari vam kod njih smetaju al samo one koje se tiču vas i vaše stranke.
a nikako vam ne smeta njihova prošlost.
da vam je smetala, celoj stranki, malo biste objasnili građanima za šta se traže i optužuju te osobe.
pa onda ne bi 60 posto građana bilo protiv izručenja a 50 & over kažu da nisu krivi za šta su optuženi.

pošto vi držite uglavnom medije, mogli ste da utičete na javno mnjenje.
ali niste, bavili ste se svojim poslovima.
recimo, postavljanjem barikade u ulici andrićev venac, tako da ni hitna pomoć ne može da se okrene.

a ovi radikali bez bedža udarili po socijalnim temama, što pučanstvo vole da čuje.

i molim vas da ne stavljate u isti koš zorana živkovića i ispeglane radikale.
naročito prozivka glede školovanja nije na mestu, kad se zna da ni vaš guru, gosn dobrica nije se baš raskinuo od školovanja i pismenosti, kao ni brat mu po tituli matija a ni direktor "vaše je pravo da znate sve".
ninasimone ninasimone 18:55 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Nebojsa Krstic

Evo, imam jedno uvredljivo pitanje: g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?

Uf, ovo sve vise lici na Sentinelov post o natalitetu:

postavi se problem (pad nataliteta/glasaca), pa mu se nadje uzrok (neodgovorni narod nece da pravi decu/glasa), pa posledica (bujanje nacionalnih strojeva), a onda stize i resenje u vidu radjanja/glasanja do iznemoglosti uprkos zdravoj pameti i svim dokazima kako je to potpuno suludo i kontraproduktivno, ali zato ce nas biti vise da nam bude gore.

edit: a, da, jos su i blogeri krivi sto ne kapiraju svu sofisticiranost i ispravnost ovakvog pristupa

margos margos 19:02 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Uf, ovo sve vise lici na

Nina, sve više liči na vic o Cigi Romu kad žicka cigaretu:
''Da m' daš jednu cigaru jer sam mnoogo gladan kad nemam di da spavam''
ninasimone ninasimone 19:04 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

margos

''Da m' daš jednu cigaru jer sam mnoogo gladan kad nemam di da spavam''


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:20 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

To sad hoćete da kažete kako DS, iako u Vladi, nema ovlašćenja da hapsi i isporučuje Mladića, iako je predsednik države član DS-a, iako je premijer države član DS-a, iako u vladi imate još 13 ministara, to sve nije dovoljno, jer zaboga baš to ministarstvo nije vaše.
O smešni čoveče, zapamtite ovu svoju izjavu kao što inače pamtite sve od pre 5 i 15 godina, ja ću je sigurno zapamtiti,

Tako je, baš to hoću da kažem. Ne mogu nikog da hapse stranke, ne može da hapsi premijer, ne može predsednik. Ne mogu da hapse ministri. Slobodno zapamtite ovo, može vam biti od koristi.

Može da hapsi jedino adekvatna državna služba, poznata pod imenom policija.
Alava Alava 21:39 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Tako je, baš to hoću da kažem. Ne mogu nikog da hapse stranke, ne može da hapsi premijer, ne može predsednik. Ne mogu da hapse ministri. Slobodno zapamtite ovo, može vam biti od koristi.

Može da hapsi jedino adekvatna državna služba, poznata pod imenom policija.


Nisam očekivala da ćete baš da prodajete to mudo o nadležnostima (koje je btw na nivou Milutina Mrkonjića iz najboljih dana) za bubreg. Možete Vi i bolje. Čak bi i trebalo bolje kad se već obraćate jednom delu svojih birača. Koji nisu retardirani, ako mogu da dodam.

tabasko_pit tabasko_pit 21:58 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Tako je, baš to hoću da kažem. Ne mogu nikog da hapse stranke, ne može da hapsi premijer, ne može predsednik. Ne mogu da hapse ministri. Slobodno zapamtite ovo, može vam biti od koristi.

Može da hapsi jedino adekvatna državna služba, poznata pod imenom policija.

Moze i jos jedna.... i pozvanija je od policije... BIA... a vas covek je na celu iste ili bar covek kog je licno predsednik preporucio (mozda bas na vasu sugestiju ili savet).

Jadno je i bedno ovako pranje ruku...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:32 17.12.2009

Re: ...zao mi je ...

N
isam očekivala da ćete baš da prodajete to mudo o nadležnostima (koje je btw na nivou Milutina Mrkonjića iz najboljih dana) za bubreg. Možete Vi i bolje. Čak bi i trebalo bolje kad se već obraćate jednom delu svojih birača. Koji nisu retardirani, ako mogu da dodam.

Važi, a što ste vi tačno ljuti na mene?
Unfuckable Unfuckable 06:58 18.12.2009

Re: ...zao mi je ...

Nisam očekivala da ćete baš da prodajete to mudo o nadležnostima (koje je btw na nivou Milutina Mrkonjića iz najboljih dana) za bubreg. Možete Vi i bolje. Čak bi i trebalo bolje kad se već obraćate jednom delu svojih birača. Koji nisu retardirani, ako mogu da dodam.

Važi, a što ste vi tačno ljuti na mene?

Savetniče, ja bih ovde povukao ručnu. Verujte : ovo je dobar savet
mirelarado mirelarado 08:42 18.12.2009

Re: ...zao mi je ...

ninasimone
Nebojsa Krstic

Evo, imam jedno uvredljivo pitanje: g. Vučiću, da li ste još uvek da se Ulica Zorana Đinđića preimenuje u Ulicu Ratka Mladića?

Uf, ovo sve vise lici na Sentinelov post o natalitetu:


Тамо смо џаба кречили, Нина. Бојим се да је тако и овде.
mlinarslavko mlinarslavko 13:31 17.12.2009

Koja je svrha postavljanja ove teme....

kada ste vi najveci krivac za gubitak izbora na Vozdovcu?
stara_kajla stara_kajla 13:45 17.12.2009

Re: Koja je svrha postavljanja ove teme....

деведесетих су такве на јавном сервису (РТС) оптуживали за ширење дефетизма.
лично сам био сведок када је друг Милован Бојић забранио испољавање субјективних слабости.
ево, и господин Крстић напада и застрашује грађане Вождовца надлоазећом (напредном) катаклизмом

пс. у свом овом лудилу сетих се дана слободе док нас је Крстић гледао са плаката у полицијској униформи

беше некад
benevolent benevolent 13:53 17.12.2009

stara kajla- гуштер,фазан на b92b

Stara kajlo, ипак си тек гуштер на b92b!
stara_kajla stara_kajla 14:41 17.12.2009

Re: stara kajla- гуштер,фазан на b92b

benevolent
Stara kajlo, ипак си тек гуштер на b92b!

ово није војна установа типа касарне да би се поштовала таква терминологија и хијерархија по којој испада да су само старији са правом гласа.

позивам се на моје уставно право слободе говора
benevolent benevolent 15:15 17.12.2009

Re: stara kajla- гуштер,фазан на b92b

Поздрављам те, мада си још увек гуштер!
nebojsam92 nebojsam92 14:25 17.12.2009

ako se dobro sećam...

gospodin savetnik se svojevremeno povukao sa bloga b92 pošto je medicinski utvrdjeno da je glup! sada se vratio da to potvrdi!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:57 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

nebojsam92
gospodin savetnik se svojevremeno povukao sa bloga b92 pošto je medicinski utvrdjeno da je glup! sada se vratio da to potvrdi!

ne bih rekla da se zato povukao.
povukao se jer je postavio temu koja je bila isto uverljiva kao ova.
pa smo mu malo dokazivali da nije u pravu.
i zatvorio je blog i nestao.

možda misli da se klima promenila u njihovu korist.

p.s. nezavisno od krstića, mislim da su ovi veniš radikali isti, samo malo očistili fleke.
ne želim ih ni u jednom selu više.

naravski, ništa neće promeniti, jerbo nemaju taj kapacitet.
al narod voli lepu priču.
više veruje pričama nego sopstvenim očima.


kad je ovo bilo?
prošlog veka?
oni su isti ko što su i bili, ne zavaravajte se!
vishnja92 vishnja92 18:32 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

kad je ovo bilo?

ja pustila deci, znam da je neprimereno i da 90% ne razumeju (7 i 9 godina) ali sam jako zadovoljna razgovorom koji je usledio.

hvala
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:22 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

Ex

eh, moja vishnja, da su tako roditelji puštali de bi nam bio kraj...
al su se roditelji uglavnom slagali.
otkud inače 2 miliona birača njihovih?

trebalo je konjske doze puštati na svim tv, kao onomad u južnoj africi, na 11 zvaničnih jezika, svaki dan 4 sata
svedočenja žrtava, pa da vidiš ...
adam weisphaut adam weisphaut 19:31 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

kad je ovo bilo?
prošlog veka?
oni su isti ko što su i bili, ne zavaravajte se!

Jagnjeća koža nije njihova prirodna ?
vishnja92 vishnja92 19:49 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

da su tako roditelji puštali de bi nam bio kraj...

ih, pa to je vecita roditeljska dilema i greska: ja decu nisam htela da prljam nacijama i ratovima i slicnim temama pa je to uradio neko drugi umesto mene.

moj dvogodisnji sin je dosao iz jaslica sa recenicom "Djindjic je kriminalac". ja zgranuta: "Otkud ti to?" - "rekao mi Laza" - "a Laza odakle zna?" - "rekla mu mama". to je bilo 2002. u prvom razredu smo ga premestili u novu skolu zbog nacionalistickih ispada dece iz odeljenja (pritom moje dete nije bilo meta tih ispada: ima tzv regularno ime&prezime).
tada sam shvatila da decu, osim "da" recima, moram uciti i "ne" recima, jer ce inace okruzenje da me preduhitri. i nije ispalo mnogo lose, znaju oni da pohvataju sustinu ocas posla.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:52 17.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

ih, pa to je vecita roditeljska dilema i greska: ja decu nisam htela da prljam nacijama i ratovima i slicnim temama pa je to uradio neko drugi umesto mene.

naravno, treba naći pravi povod, pravo vreme i prave godine.
nekad se to poklopi.

ja sam mislila isključivo na rat i ratne zločine i ratne zločince (osuđene il u bekstvu).
moja deca su po godinama mogla to da prime.
i da se suprotstve sredini, što nije bilo uvek lako.

ali o tome se radi, višnja.
novine kažu, na primer, biljana plavšić priznala krivicu i sudiće joj je samo za tačku 3 a oslobođena je ostalih tačaka
iz optužnice.
a niko ne napiše šta je tačka 3.
a tamo ... ne pitaj, za deset doživotnih.
o tome se radi. o načinu izveštavanja.
manje bi posla imali roditelji a i nadpolovično biračko telo ne bi mislilo da je mladić heroj.

e, a za to treba politička volja a ne kalkulacija da i kurta i murta glasa za mene.
myredneckself myredneckself 02:00 18.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

Jagnjeća koža nije njihova prirodna ?

e naivna čoveka
vishnja92 vishnja92 07:34 18.12.2009

Re: ako se dobro sećam...

o tome se radi

wukadin wukadin 14:30 17.12.2009

Nije lako savetniku

Uostalom, trebalo je da završi priznavanjem poraza i suočavanjem sa ostavštinom DS na Zvezdari (tako beše?)
Mada, i tu mu se potkrala kulturfašistička glupost (predgrađa Tegerana), ali oprostićemo tipičan snobizam "kruga dvojke".
Čak sam velikodušan da delujem u edukativnom smeru.
Neka savetnik pogleda malo kako je to euroatlanskog Velikog Brata. Pa da bolje savetuje PreŠjednika


Sa druge strani građani jasno rekoše da više vole rusko govno, nego ... dobro de, šalim se...
blogovatelj blogovatelj 23:43 17.12.2009

Re: Nije lako savetniku

Čak sam velikodušan da delujem u edukativnom smeru


Prolazio sam ovim krajevima i samo mogu da posvedocim da je kao na snimku Naravno, nisam isao turisticki tamo nego sam zalutao kroz grad, pa kad sam video gde sam dosao, onda sam se malo i provozao da detaljnije razgledam. Naravno, nije mi padalo na pamet da ulazim u sporedne ulice.
A sve to se nalazi na jedno 5km od svetskog sedista General Motorsa.
blogovatelj blogovatelj 23:43 17.12.2009

Re: Nije lako savetniku

Čak sam velikodušan da delujem u edukativnom smeru


Prolazio sam ovim krajevima i samo mogu da posvedocim da je kao na snimku Naravno, nisam isao turisticki tamo nego sam zalutao kroz grad, pa kad sam video gde sam dosao, onda sam se malo i provozao da detaljnije razgledam. Naravno, nije mi padalo na pamet da ulazim u sporedne ulice.
A sve to se nalazi na jedno 5km od svetskog sedista General Motorsa.
Unfuckable Unfuckable 07:03 18.12.2009

Re: Nije lako savetniku

Mada, i tu mu se potkrala kulturfašistička glupost (predgrađa Tegerana), ali oprostićemo tipičan snobizam "kruga dvojke".

Koji crni krug 2 kada glasa na Voždovcu, moliću?
Srpska napredna stranka je pobedila DS na ovoj beogradskoj opštini. Kao dugogodišnji stanovnik iste, majušni fragment biračkog tela i pojedinac koji je tri puta u poslednjih par meseci s obe ruke glasao protiv SNS, priznajem poraz i čestitam pobednicima.

Hajde malo da ne trpamo baš svakog veselnika u taj krug dvojke, pliz ?
djmrcko djmrcko 14:47 17.12.2009

Srednjoskolci?

Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.


Aluzija sa svrsenim srednjoskolcem je vise nego jasna, ali veoma nesrecno i ruzno prikazana. Ne zbog osobe na koju aludira i koja svakako nije moj politicki favorit, vec zbog svih ljudi koji su svrseni srednjoskolci. Da li to znaci da neko ko je srednjoskolac nije dovoljno kvalifikovan da bude predsednik ili premijer? Da li je cinjenica da je neko zavrsio fakultet dovoljna da se apriori pretpostavi da ce ta osoba biti bolji rukovodilac ili funkcioner od nekoga ko ima srednju strucnu spremu? Vrlo ruzno i arogantno napisano, zbog cega ste, po meni, duzni jedno veliko izvinjenje svim ljudima koji iz bilo kog razloga nisu bili u mogucnosti da steknu visoko obrazovanje.

Pretpostavljam da su arogancija i nadmenost, koju ni ne pokusavate da sakrijete, posledica trenutne pozicije u kojoj ste, a koja nije zasluzena nicim drugim do licnim kontaktima i poznanstvima. Neko drugi bi tu priliku iskoristio za gomilanje znanja i iskustva, a Vi je koristite za gomilanje prepotencije.

Sto se tice komentara za Zorana Zivkovica, on je, u sustini, apsolutno nepotreban i suvisan u recenici, ali time nespretno i naivno otkrivate podsvesni strah i iskompleksiranost. Mislim da bi bilo mnogo bolje za sve nas da Vi, Vas prijatelj i svi iz Vaseg okruzenja imaju makar malo njegove strasti i dinamicnosti. Ukoliko je to nemoguce, nemojte se sluziti ovako niskim udarcima: oni vise govore o Vama, nego o Zoranu Zivkovicu.

Mnogo vise ste mi se dopadali dok ste bili u "Idolima". Mnogo radije sam Vas slusala tada, nego sto to cinim sada. Mislim da niste ni svesni koliko Vasi komentari, kao ovaj o srednjoskolcima, nanose stete Demokratskoj stranci. Na zalost, u situaciji u kakvoj se trenutno nalaze, ovako nesto joj je apsolutno nepotrebno.

Na kraju, da ne bude zabune: demokratski sam i proevropski orijentisana, fakultetski obrazovana.
vludvig vludvig 15:08 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?


djmrcko, odličan komentar, preporuka!

..samo, mislim da ti nije bio potreban dodatak kako si politički orijentisana i kakvo ti je obrazovanje. Ako bi gospodin Savetnik tvoj tekst tumačio kao tvoje nezadovoljstvo jer si srednjoškolski obrazovana to bi bila njegova greška u rasuđivanju.
wukadin wukadin 15:32 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Da li to znaci da neko ko je srednjoskolac nije dovoljno kvalifikovan da bude predsednik ili premijer?


Od Napoleona na ovamo brate, može...
Pre si morao biti nobles da bi bio... recimo savetnik.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:10 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Sto se tice komentara za Zorana Zivkovica, on je, u sustini, apsolutno nepotreban i suvisan u recenici, ali time nespretno i naivno otkrivate podsvesni strah i iskompleksiranost.

A ja npr. mislim da ne mogu svi da budu sve. I nije to ništa uvredljivo. Onaj ko je po profesiji građevinski tehničar, može verovatno da bude solidan građevinski tehničar. ...No, pošto zakon dozvoljava da SVAKO može da se kandiduje za bilo koju funkciju, svako i može da bude izabran. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran. Tako ja mislim. Vama niko ne brani da mislite suprotno.
audrey92 audrey92 21:44 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Onaj ko je po profesiji građevinski tehničar, može verovatno da bude solidan građevinski tehničar. ...No, pošto zakon dozvoljava da SVAKO može da se kandiduje za bilo koju funkciju, svako i može da bude izabran. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran.


I ovo kaze lekar koji je ispao savetnik predsednika?!
Sladjana NS Sladjana NS 22:06 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

A ja npr. mislim da ne mogu svi da budu sve. I nije to ništa uvredljivo. Onaj ko je po profesiji građevinski tehničar, može verovatno da bude solidan građevinski tehničar. ...No, pošto zakon dozvoljava da SVAKO može da se kandiduje za bilo koju funkciju, svako i može da bude izabran. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran. Tako ja mislim. Vama niko ne brani da mislite suprotno.


Na medicinskom fakultetu inace mogu da se dobiju sva znanja vezana za politiku, ekonomiju, obrazovanje, saobracaj, ekologiju, pravo...ma sve sto je potrebno da se bude savetnik predsednika drzave. Nije uopste cudno da si toliko umisljen covece. Jesi li stigao nesto i iz oblasti medicine da naucis da kad predsedniku ne daj boze pozli pruzis bar minimalnu pomoc, a vreme je gripa.
Sta ima veze sto nista ne znas, vazno je da lakse dises.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:27 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Na medicinskom fakultetu inace mogu da se dobiju sva znanja vezana za politiku, ekonomiju, obrazovanje, saobracaj, ekologiju, pravo...ma sve sto je potrebno da se bude savetnik predsednika drzave. Nije uopste cudno da si toliko umisljen covece. Jesi li stigao nesto i iz oblasti medicine da naucis da kad predsedniku ne daj boze pozli pruzis bar minimalnu pomoc, a vreme je gripa.
Sta ima veze sto nista ne znas, vazno je da lakse dises.

Vi se kanda nešto jedite na mene?
Sladjana NS Sladjana NS 23:27 17.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Vi se kanda nešto jedite na mene?


Krsticu lutko nikad se ne jedim na tebe, nema potrebe za persiranjem ovde se to ne radi. Vise sam zgrozena ponasanjem tvojih partijskih i koalicionih sapatnika, vasim amaterskim cak i zlobnim upravljanjem ove drzave.
I umesto da se pokrijete usima zbog poraza, tihujete malo, izvidate rane i priznate sebi i drugima da ste usrali sve sto ste mogli i dotakli, dodjes ti ovde i ukopas vas jos dublje. I tebi covece treba savetnik da ti kaze kad je dosta.
Razumem ja da ljudi nisu mnogo komentarisali jos jednu vasu evropsku "pobedu" i da te zanima sta ljudi misle ali za ozbiljnog savetnika ovo svakako nije nacin.
antioksidant antioksidant 09:39 18.12.2009

Re: Srednjoskolci?

. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran.

boris tadic je na primer izabran da bude predsednik srbije a on je u stvari vodja vlasti zeljne frakcije nekadasnje demokratske stranke (i to onog skolovanog dela)
djmrcko djmrcko 12:19 18.12.2009

Re: Srednjoskolci?

Nebojsa Krstic
Sto se tice komentara za Zorana Zivkovica, on je, u sustini, apsolutno nepotreban i suvisan u recenici, ali time nespretno i naivno otkrivate podsvesni strah i iskompleksiranost.
A ja npr. mislim da ne mogu svi da budu sve. I nije to ništa uvredljivo. Onaj ko je po profesiji građevinski tehničar, može verovatno da bude solidan građevinski tehničar. ...No, pošto zakon dozvoljava da SVAKO može da se kandiduje za bilo koju funkciju, svako i može da bude izabran. Ali ne može svako da bude to za šta je izabran. Tako ja mislim. Vama niko ne brani da mislite suprotno.


Vrlo je interesantno da ste u citatu izdvojili upravo ovaj deo mog posta. Medjutim, posto mi psihoanaliza nije struka, necu se time baviti.

Slazem se sa Vama da ne mogu svi da budu sve, jer su ograniceni licnim mogucnostima i sposobnostima (zdravstvenim, socijalnim, obrazovnim, starosnim, itd.). Slazem se i sa tim da je propisima dosta liberalno definisan minimum uslova za izbor na odredjene funkcije (drzavljanstvo, poslovna sposobnost, prebivaliste i slicno). Na kraju, slazem se i sa Vasom tvrdnjom da ne moze svako da bude to za sta je izabran, nadajuci se da upravo Vi razumete znacaj onoga sto ste napisali.

Mozda Vam je, zbog odredjenih recenica iz mog posta koje su Vas posebno zaintrigirale, promakla sustina onoga sto sam zelela da napomenem, a to je Vase, mozda i nenamerno, bahato pominjanje srednjoskolaca kao kandidata za bilo koju funkciju, pa i funkciju predsednika. Srednjoskolska strucna sprema nikako ne bi smela biti apriori iskljucujuci faktor, jer je to protivno osnovnim demokratskim principima, pocev od atinske demokratije, pa do danasnjih dana.

U svakom slucaju, hvala Vam sto ste se potrudili da pojasnite Vas stav. Jedino sto mi i dalje nedostaje je Vase izvinjenje svim nasim gradjanima koji imaju srednju strucnu spremu, a koji su Vas eventualno, ukoliko sam dobro razumela Vas citaj-izmedju-redova odgovor, pogresno razumeli.


nebojsam92 nebojsam92 15:02 17.12.2009

obrazovanje

neki misle da se obrazovanje stiče diplomom na vezu završenog fakulteta(na pr. medicinskog) a ne čitanjem, slušanjem i razmišljanjem.
mlinarslavko mlinarslavko 15:28 17.12.2009

Tema, tema je sredstvo kojim...

je doktor isprovocirao tri strane komentara, nadmeno pokazajuci kako se ljudi na blogu " paljevine", ali sta
je cilj?
Zasto sad, bas sad ovakva tema, sigurno nije radi demokratije i boljeg zivota, zna se da je doktor borac za vlast i odbranu korupcije.

Sta je cilj?
wukadin wukadin 15:34 17.12.2009

Re: Tema, tema je sredstvo kojim...

Sta je cilj?


Zamajavanje naroda.
Kao od doba Nušića i Domanovića, pa naovamo.
Ništa se nije izmenilo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:27 17.12.2009

Borise vreme je da se registrujes blog

Gospodine Savetnice, mislim da je vreme da posavetujete Predsednika da se javi na blog ili da i sam objavi svoje misljenje o mnogim pitanjima.
Kad je mogao da se pojavi kod Radosa Bajica "Selo gori a baba se ceslja", zasto da se ne pojavi i ovde?
I mi smo narod, nismo sugavi jel'...
Zasto da se Vi gospodine Savetnice mucite kad moze i Boris da kaze neku?
Sve je vec probao, spustao se medju narod vise puta pa zasto da ne dodje i ovde, ako mu drzavnicke obaveze ne dozvoljavaju da svaki put odgovori na neki komentar, mozete Vi umesto njega ili mozda gospodin Vuk Jeremic, Djelic,
Djilas a zasto da ne, cak i Dinkic pa ne daj Boze ako on nije u stanju, moze Ivica?
Pa zar nismo postigli postigli politicki konsenzus, idemo u Evropu, svi slozno, borimo se protiv kriminala, korupcije,
borimo se protiv opakog svetskog virusa gripa, za Kosovo kao integralni deo Srbije, hvatamo Mladica, borimo se protiv svih oblika nasilja, ima toga ohohoj da se napise.

Recimo, da li je Demokratska stranka za ulazak u NATO ili ne? Koji su ministri potrosili vise para? Kada ce biti uhvacen Mladic? Kada ce biti razresene desetine hiljada slucajeva u nasem pravosudju, pa dajte malo...
Moze i drug Djilas ponesto da napise umesto njega, recimo zasto postoje delovi Beograda u kojima je Demokratska stranka na vlasti a ljudi jos uvek nemaju kanalizaciju? Jedino ako je tako u Teheranu, onda jelte nema problema.
Gospodine Savetnice, mislim da bi Vas savet gospodinu Predsedniku da se pojavi na blogu B-92 bio visestruko koristan:
Skocio bi politicki rejting gospodina Predsenika jos jednim spustanjem u narod medju nas sugave smrtnike, eto i ON je kao mi, svi smo mi jedna partija sem ove sacice zabludelih izdajnika sa Vozdovca koji ce kad-tad doci pameti.
Vest da se srpski predsednik pojavio na blogu, odjeknula bi sirom slobodoumnog i rodoljubivog sveta kao jedinstven cin demokratije koji bi pokazao da su svi gradjani Srbije ravnopravni pa mogu slobodno da caskaju sa svojim Predsednikom kad god pozele.
Znam da je gospodin Predsednik veoma zauzet odbranom Kosova, strajkovima neisplacenih radnika, taksista, gostovanjima uvazenih stranih delegacija, borbom protiv mita&korupcija, losom privatizacijom i svim i svacim....
Pa neka dodje malo medju nas, da se odmori covek, da nam se izjada, saslusacemo ga, ohrabriti, da zna da nije sam, da smo i mi uz njega, neka samo kaze, tu smo da pomognemo.
Zasto da se Vas nekoliko nosi sa svim problemima a cela nacija da ceka kad mozemo i mi malo da se umesamo, jel'...?

Dodji Borise, dodji brate, dodji slobodno, cekamo te.
takanohana takanohana 17:56 17.12.2009

Re: Borise vreme je da se registrujes blog

Anonimni Pojedinac
Gospodine Savetnice, mislim da je vreme da posavetujete Predsednika da se javi na blog ili da i sam objavi svoje misljenje o mnogim pitanjima.Kad je mogao da se pojavi kod Radosa Bajica "Selo gori a baba se ceslja", zasto da se ne pojavi i ovde?I mi smo narod, nismo sugavi jel'...Zasto da se Vi gospodine Savetnice mucite kad moze i Boris da kaze neku? Sve je vec probao, spustao se medju narod vise puta pa zasto da ne dodje i ovde, ako mu drzavnicke obaveze ne dozvoljavaju da svaki put odgovori na neki komentar, mozete Vi umesto njega ili mozda gospodin Vuk Jeremic, Djelic,Djilas a zasto da ne, cak i Dinkic pa ne daj Boze ako on nije u stanju, moze Ivica?Pa zar nismo postigli postigli politicki konsenzus, idemo u Evropu, svi slozno, borimo se protiv kriminala, korupcije,borimo se protiv opakog svetskog virusa gripa, za Kosovo kao integralni deo Srbije, hvatamo Mladica, borimo se protiv svih oblika nasilja, ima toga ohohoj da se napise.Recimo, da li je Demokratska stranka za ulazak u NATO ili ne? Koji su ministri potrosili vise para? Kada ce biti uhvacen Mladic? Kada ce biti razresene desetine hiljada slucajeva u nasem pravosudju, pa dajte malo...Moze i drug Djilas ponesto da napise umesto njega, recimo zasto postoje delovi Beograda u kojima je Demokratska stranka na vlasti a ljudi jos uvek nemaju kanalizaciju? Jedino ako je tako u Teheranu, onda jelte nema problema.Gospodine Savetnice, mislim da bi Vas savet gospodinu Predsedniku da se pojavi na blogu B-92 bio visestruko koristan:Skocio bi politicki rejting gospodina Predsenika jos jednim spustanjem u narod medju nas sugave smrtnike, eto i ON je kao mi, svi smo mi jedna partija sem ove sacice zabludelih izdajnika sa Vozdovca koji ce kad-tad doci pameti.Vest da se srpski predsednik pojavio na blogu, odjeknula bi sirom slobodoumnog i rodoljubivog sveta kao jedinstven cin demokratije koji bi pokazao da su svi gradjani Srbije ravnopravni pa mogu slobodno da caskaju sa svojim Predsednikom kad god pozele.Znam da je gospodin Predsednik veoma zauzet odbranom Kosova, strajkovima neisplacenih radnika, taksista, gostovanjima uvazenih stranih delegacija, borbom protiv mita&korupcija, losom privatizacijom i svim i svacim....Pa neka dodje malo medju nas, da se odmori covek, da nam se izjada, saslusacemo ga, ohrabriti, da zna da nije sam, da smo i mi uz njega, neka samo kaze, tu smo da pomognemo.Zasto da se Vas nekoliko nosi sa svim problemima a cela nacija da ceka kad mozemo i mi malo da se umesamo, jel'...?Dodji Borise, dodji brate, dodji slobodno, cekamo te.

Au, al si se ti prosr'o! Popi jednu domaću, ljutu. Pomaže.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:20 17.12.2009

Re: Borise vreme je da se registrujes blog

]Au, al si se ti prosr'o! Popi jednu domaću, ljutu. Pomaže.


A Vi se tako lecite?
takanohana takanohana 18:29 17.12.2009

Re: Borise vreme je da se registrujes blog

Anonimni Pojedinac
]Au, al si se ti prosr'o! Popi jednu domaću, ljutu. Pomaže.
A Vi se tako lecite?

Aha, kad me snadje dijareja.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:32 17.12.2009

Re: Borise vreme je da se registrujes blog

E pa prijatelju, ovde imamo i lekara pa Vas oni mogu posavetovati u tako osetljivim stvarima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:27 17.12.2009

Re: Borise vreme je da se registrujes blog

Anonimni Pojedinac
]Au, al si se ti prosr'o! Popi jednu domaću, ljutu. Pomaže.


A Vi se tako lecite?

viš kako se leči hrabrost u gomili i anonimno.
ko navijači.
batina, dal stvarna, dal verbalna.
ne vidim u čemu se razlikuje taj/ta takanohana od ostalih prostaka.
kad argumenti (kojih inače ima na pretek) nedostaju, jerbo se ništa ne čita i ne pamti.
benevolent benevolent 10:54 18.12.2009

Није дијареја

Aha, kad me snadje dijareja.

Није дијареја, него логореја!
Spiridon Spiridon 20:39 17.12.2009

Nebojsa Krstic

usput, razgovara sa blogerima. Danice - zasto razgovara sa blogerima? --- Pa da nam kaze kako se dise na Vozdovcu. - Danice, Danice! Razgovara sa blogerima da vidi kako je raspolozenje na blogu.
dragonKa dragonKa 22:38 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

e pa prijatelji, lepo ste mu sve objasnili, skoro da nisam 'tela da se mesham, ali moram da spomenem, da tiii stereotipni narcisi, nisu uspeli da odbrane dostojanstvo nas "drugachijih" tj. transrodnih, lezbijki, pedera i slichnih gradjana ove zemlje (ama znam da to nije prioritet:).
tko razumije,shvatit ce (znam ko nece).
zhelim samo da kazhem gospodinu savetniku i svima njima koji nas chitaju, a "zaboravljaju" :

MI VAS PLACAMO!!!

svako vashe odelo, gutljaj vode, komad hleba, sva putovanja u inozemstvo
(koje ne mozhemo sebi da priushtimo),
placamo MI!

prema tome gospodine savetniche, ovaj vash blog je
autogolchina,
pucanj sebi u noge, ruke, m'da i glavu.
neznam shta vam je ostalo.
u japanu bi to ljudi (praavi mushkarci) na polozhaju drugachije uradili.
i da... chitali bi smo o tome
omega68 omega68 23:08 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

Danice, Danice! Razgovara sa blogerima da vidi kako je raspolozenje na blogu.

....
-Ali, tamo su naj.... nadrljali i bolji od njega?
-E Danice, Danice, bolje on nego da šaljem Srđana, ionako mu to ide u rok službe

Za tvoju utehu - ovo ovde nije merodavno za analize koje su ti dali u zadatak
ako može jedan savet od čiča omege?
Mi seljaci u Šumadiji u ovakvim situacijama koristimo geslo:
Bež' te pete da ve ne user.m
gorstak92 gorstak92 23:13 17.12.2009

.

.

Ovo ću sam da obrišem.
dragonKa dragonKa 23:17 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

Bež' te pete da ve ne user.m



eeee to se zove narodna mudrost!
izgubili link
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:20 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

prema tome gospodine savetniche, ovaj vash blog je
autogolchina,
pucanj sebi u noge, ruke, m'da i glavu.
neznam shta vam je ostalo.
u japanu bi to ljudi (praavi mushkarci) na polozhaju drugachije uradili.

I vi ste se jako naljutili! Pa što pobogu?
dragonKa dragonKa 23:30 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

ja vam nemam nego dva srednje usmereno, pa se ne usudjujem da polemishem sa vama.
sve te shkole ...


i shto ste izignorisali predhodni deo mog posta?
kachite se samo za svoj ego?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:43 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

e
pa prijatelji, lepo ste mu sve objasnili, skoro da nisam 'tela da se mesham, ali moram da spomenem, da tiii stereotipni narcisi, nisu uspeli da odbrane dostojanstvo nas "drugachijih" tj. transrodnih, lezbijki, pedera i slichnih gradjana ove zemlje (ama znam da to nije prioritet:).
tk

Ja bih se potrudio da vas odbranim. Da sam mogao.
blogovatelj blogovatelj 23:44 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

Pa da nam kaze kako se dise na Vozdovcu


Isto bi i moja Smiljka rekla!
dragonKa dragonKa 23:48 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

uf, preporuchih :)
dragonKa dragonKa 23:53 17.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

a sad zahtevam od vas da mi odgovorite na pitanje:
shta to znachi?
Ja bih se potrudio da vas odbranim. Da sam mogao.

dragonKa dragonKa 00:17 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

da pojednostavim:

da li niste mogli da se potrudnite?

dal niste zheleli da se potrudnite?

zashto niste mogli da se potrudnite?

zashto ste zheleli da se potrudnite?

da li ste mogli da se potrudnite a niste zheleli?

zashto niste zheleli da se potrudnite?
dragonKa dragonKa 00:18 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

ostado ja trudna bez odgovora
dragonKa dragonKa 00:31 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

dragonKa dragonKa 00:49 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

odo sad da spavam moj placeni savetniche, a ti misli, misli,misli.
15og u mesecu uplacujem tvoju platu.
pa ti vidi dokle cesh.
inache glasovala po savesti i ideji mog blogobrata alexlambros -a za : )




ecce-florian ecce-florian 00:57 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

Spiridon
usput, razgovara sa blogerima. Danice - zasto razgovara sa blogerima? --- Pa da nam kaze kako se dise na Vozdovcu. - Danice, Danice! Razgovara sa blogerima da vidi kako je raspolozenje na blogu.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:02 18.12.2009

Re: Nebojsa Krstic

odo sad da spavam moj placeni savetniche, a ti misli, misli,misli.
15og u mesecu uplacujem tvoju platu.
pa ti vidi dokle cesh.

Ja nisam zaposlen u Predsednistvu i ne primam nikakvu platu od države, tj. poreskih obveznika. Čisto da znate.
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:07 18.12.2009

za bivseg ˝idola˝!

Ja nisam zaposlen u Predsednistvu i ne primam nikakvu platu od države, tj. poreskih obveznika. Čisto da znate.


edit
dragonKa
ostado ja trudna bez odgovora

MarkoPustolov MarkoPustolov 23:27 17.12.2009

jel bre da ja vas nešto pitam


Naime, prekjuče sam išao Bulevarom Revolucije od Cvetka ka Boleču. Taj deo Beograda je od Terazija samo 10 minuta vožnje (kad je vreme lepo), a - izgleda kao predgrađe Teherana! Pritom, zanemarujem arhitekturu nedavno podignutih poslovnih objekata i govorim u djubretu koje se in continuo proteže s obe strane druma. Ne znam da li taj potez pripada Voždovcu ili Zvezdari s obzirom da je opštinska granica otprilike tu negde. Ako pripada Voždovcu onda je pravo što su dosadašnji opštinari dobili nogu u dupe. Ukoliko je to Opština Zvezdara, onda bi takvu istu nogu trebalo da dobiju i oni.


A ko je do juče bio na vlasti u tim SO?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:40 17.12.2009

Re: jel bre da ja vas nešto pitam

A ko je do juče bio na vlasti u tim SO?

Na vlasti je bila DS. Kao sto pise.
mikimedic mikimedic 00:59 18.12.2009

A ko uopste pise iza ovog nika?

Spiridone,

preterao si.

mislim ok prvi dan, ali dva dana je vec previse.
Spiridon Spiridon 21:22 18.12.2009

Re: A ko uopste pise iza ovog nika?

mikimedic
Spiridone,

preterao si.

mislim ok prvi dan, ali dva dana je vec previse.


barba Miki, kad vidoh da si dobio 30 preporuka za komentar, prva pomisao koja mi je prosla kroz glavu je "e sada smo stvarno najebali".

Evo sad vidim da si se raspisao svuda po blogu.

Imaj milosti



Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:44 18.12.2009

Politicki savez

A sta cemo ako posle nekih izbora za koju godinu Vi isti iz DS-a napravite koaliciju sa SNS?
Jer videli smo, svasta je moguce...
Ako ste mogli sa njihovim mentorima iz SPS-a, bivsim Arkanovim covekom Palmom, zasto ne i sa ovima?
Pa nije valjda da ste gadljivi na vlas'?
Zajedno u Evropu, branite Kosovo, Mladica mozete i dalje da trazite ili zaduzite Rasima Spasima i to je to...
Kad malo bolje razmislim, pa izmedju vas i njih i nema neke velike razlike.
Oni kazu da nisu ono sto su bili a vi kazete da ste ono sto ste bili...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:50 18.12.2009

sve je to plasticno



blogovatelj blogovatelj 20:26 18.12.2009

Re: Politicki savez

Kad malo bolje razmislim, pa izmedju vas i njih i nema neke velike razlike.


Jedino se oni malo vise krste pred kamerama, a ovo sve ostalo nema razlike...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 21:16 18.12.2009

Re: Politicki savez

Naravno, vise ni oni nemaju bele capare kad se pojave na televiziji.
Cekam samo da Vucic izjavi kad bude gostovao na TV "Pink" kako je oduvek
bio ljubitelj muzike "Idola".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana