Politika

STOP ulici Ratka Mladića na Voždovcu

Nebojsa Krstic RSS / 18.12.2009. u 23:54

Moj prethodni tekst “Na Voždovcu se već lakše diše”, uznemirio je rukovodioce SNS-a koji su se složili da je to brutalan i prljav napad na njih. Vučić kaže da sam ih vređao, te da sam nepismen i loš čovek. Kaže da je dokaz za to moje pogrešno spelovanje reči “asfalt”. I dodaje Vučić: ”Ako Krstić kaže da sam ja glup i neobrazovan čovek koji je poslednjih 20 godina išao Šešelju po burek, ja to prihvatam…”

Izgleda da se nismo razumeli.

Glupost i neobrazovanost Aleksandra Vučića u tekstu se uopšte ne elaboriraju. Za burek se eksplicitno kaže: “Nisu oni ti (misli se na Vučića i sl, prim.prev.) koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek .” Takođe, nije se pojašnjavalo ni koga Šešelj nije slao po jogurt.

Zašto ovo naglašavam?

Pa da bi Vučić pažljivije čitao šta piše i zato što sam jedna od retkih osoba koje su zbog svog teksta na blogu b92 već posećivale IV opštinski sud. Tužilo me Vladimir Popovuć zvani Beba zbog nanošenja duševne boli njegovoj cenjenoj i uvaženoj ličnosti. Ja se uredno odazvao, izneo svoju odbranu (lično i personalno sam se branio, herojski sam odbio da me zastupa advokat) i…sud sudio, presudio i proglasio me nevinim.

Od tad pazim šta pišem da me žar dijaloga ne bi opet izlagao srpskom pravosuđu.

E sad, ja lepo objavim tekst na blogu, tako da može da mi replicira ko god hoće i tako da bilo ko može da mi na licu mesta kaže da sam nepismen i loš čovek koji ne zna da speluje “asfalt”, kad ono Vučić mi odgovara iz tabloida, koji by the way malo pogrešno prepričaju šta u mom tekstu piše. E, pa ne radi se to tako brate mili! Da sam hteo tabloidno misspelovanje ja bih njima poslao tekst. Izvoli brate baćuška! Registruj se ovde pa reci šta imaš da mi kažeš.

Vraćam se uvredama.

Osim Vučića, navodno uvredio sam i Tomislava Nikolića koji nije pomenut poimence, ali se prepoznaje u liku svršenog srednjoškolca koji je stručnjak za pečenje rakije. Ja sam, grešna mi duša, mislio da je to svima dobro poznata činjenica…I, da odmah pojasnim. Što se mene tiče može Nikolić da bude i predsednik i premijer. Može da bude čak i guverner Narodne banke. Ja za tako nešto neću glasati, ali obećavam g. Nikoliću, ako se to ikada desi, ugledaću se na njega – i neću izvoditi narod na ulice.

Ipak, imam nešto da saopštim. Jesam, priznajem, izrekao sam jednu uvredu. Zbog nje mi je osobito žao i osećam se krivim.

Rukovodioce SNS uvredio sam tako što sam ih poredio sa Zoranom Živkovićem.

A taj je ipak neuporediv.

No, da se manemo praznog razgovora.

Neke moje voždovačke komšije sa zabrinutošću su me pitale da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića. Rekao sam da ne znam, ali da mi svakako možemo da preduzmemo građansku inicijativu da to sprečimo. Komšije se složile i našu akciju nazvale STOP ulici Ratka Mladića na Voždovcu.

Pa sad pitam, hoćete li vi, najdraži čelnici Srpske napredne stranke, pokušavati da nekoj ulici na Voždovcu nadenete ime osumnjičenog za najstrašnije ratne zločine?

Cenio bih brz i iskren odgovor jer su komšije poprilično revoltirane, a zbog važnosti teme neće biti problem da odgovor date u ma kojem mediju koji vama konvenira.

Važna napomena:
Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

politicki_konkretan politicki_konkretan 02:08 19.12.2009

Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

O Zoranu Živkoviću poslednjih dana možemo pročitati još samo kod vas na blogu. Ako već konstantno vređate čoveka, da li nam možete reći koji su razlozi tome. Sve vreme nam govorite i optužujute ga da je neobrazovan, sada kažete da je za SNS uvreda to što ste ih uporedili sa Živkovićem, jasno je da ste izuzetno opterećeni tim čovekom koji odavno više nema nikakav uticaj ni u vašoj stranci, ni u državi, a verujem da vam se sa njim ne kose ni lični, ni poslovni interesi, a vi se ponašate kao da imate puno toga lično protiv Živkovića.
Korektno bi bilo da nas uputite u istorijat vaših toliko napetih odnosa.
Goran Vučković Goran Vučković 02:49 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

koji odavno više nema nikakav uticaj ni u vašoj stranci, ni u državi

Krasno j' vino, puna j' čaša, -
nazdravi mi, Feruz-paša!
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:59 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

a zoranove tekstove možemo da čitamo u danasu, ko čita.
smeta im što je jedini ostao iskreno veran zoranu đinđiću.
i to im govori gde god stigne.
a oni misle, da ne vadeći đinđića iz usta, baštine njegove ideje.
ma, ni na papiru.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:01 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Krasno j' vino, puna j' čaša, -
nazdravi mi, Feruz-paša!

a ima i ono - u po burne crne noći feruz paša iz sna skoči a te kosti smejaše se, bog da prosti ...
jes malo jezivo...
Goran Vučković Goran Vučković 03:05 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?


a ima i ono - u po burne crne noći feruz paša iz sna skoči a te kosti smejaše se, bog da prosti ...
jes malo jezivo...

To je to. Probudio se neko u znoju
politicki_konkretan politicki_konkretan 03:14 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Hvala ti, Exitus Letalis, nesto ne kupujem Danas poslednjih godina.
Da je bio oduvek veran Zoranu i da je Zoran zaista imao poverenje u njega je opšte poznata stvar
Gospodin Krstić tada verovatno nije ni mogao da uđe u kancelariju, a kamoli razgovara sa Zoranom Đinđićem.
On Đinđićevih ideja nije u DS-u ostalo ništa, samo prazna priča i po koja fotografija dok i to ne skinu.
adam weisphaut adam weisphaut 07:48 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Korektno bi bilo da nas uputite u istorijat vaših toliko napetih odnosa.

Ma ne bi me iznenadilo da je gosn Savetnik ovde proxy poslovnog partnera Aleksandra Tijanića, i da mu je ovaj pomagao u sastavljanju teksta, no ima više u svemu tome od pukog ličnog animoziteta, cenim da se posle Voždovca dvorjani ne osećaju toliko samouvereno i počinju da strahuju od unutarstranačke opozicije,a ZŽ je kao potencijalni saveznik mangupima u našim redovima logična meta...
omega68 omega68 10:45 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

A što neko ne napiše šta je bilo na poslednjem G.O. DS-a?
Doctor Wu Doctor Wu 10:56 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

Goran Vučković
koji odavno više nema nikakav uticaj ni u vašoj stranci, ni u državi

Krasno j' vino, puna j' čaša, -
nazdravi mi, Feruz-paša!

Šta, neće valjda sad Šaper i Krle i u biznis s vinom?
sentinel26 sentinel26 11:17 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

politicki_konkretan
Hvala ti, Exitus Letalis, nesto ne kupujem Danas poslednjih godina.
Da je bio oduvek veran Zoranu i da je Zoran zaista imao poverenje u njega je opšte poznata stvar
Gospodin Krstić tada verovatno nije ni mogao da uđe u kancelariju, a kamoli razgovara sa Zoranom Đinđićem.
On Đinđićevih ideja nije u DS-u ostalo ništa, samo prazna priča i po koja fotografija dok i to ne skinu.

Nijesu dovršili "sanitarni otklon" od Djindjićevih ideja, pristalica i simpatizera u stranci i na radnim mjestima.
Živkovića nijesu na vrijeme doboljno "otklonili" pa su sada u strahu (velike oči ) izdali poternicu za njim.

Ne zbog toga što im mnogo smeta Živković nego što gradjani brzo povezuju Živkovića sa Djindjićem a to nije u trendu (modi ), odnosno postaje opasno.

LDP više nije opasan, potpuno je neutralisan. Sada može samo da im dodje i ništa više...
Gradjanska opcija sravnjena sa zemljom, novinari (tj. ćutolozi ) pored dotrajalih tampona za uši dobili i taze flastere za usta..

Izvršili su derusovizaciju Nikolića (uspješno ) i Koštunice (sumnjivo ), tj. odaljili su ih od Rusije i ruskih gazdaša..

Sve to nije bilo dovoljno da im Voždovčani poklone povjerenje...
maksa83 maksa83 11:20 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

Šta, neće valjda sad Šaper i Krle i u biznis s vinom?

To bi skroz objasnilo ovo harangiranje Živkovića koji je već u tom poslu.
tyson tyson 12:21 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Da je bio oduvek veran Zoranu i da je Zoran zaista imao poverenje u njega je opšte poznata stvar
Gospodin Krstić tada verovatno nije ni mogao da uđe u kancelariju, a kamoli razgovara sa Zoranom Đinđićem.
Au jebote, ovo kao o Hristu da pričaš, i o rasprama o nasleđu međ' apostolima posle raspeća!

Ako je istina ovo što kažeš za gospodina Krstića, ja ne znam kakvi smo to ljudi pa mu dozvoljavamo da, nedostojan, hoda uopšte ulicama grada kojim je hodao Zoran. To da se uvalja u katran i perje, i da se na tramvajskoj šini iznese do Sremčice.

On Đinđićevih ideja nije u DS-u ostalo ništa, samo prazna priča i po koja fotografija dok i to ne skinu
Demokratska stranka danas je potpuni organizacioni, ideološki i principijelni nastavak stranke kakvom ju je napravio Zoran Đinđić.

Ideje, principi, kadrovska politika i način rukovođenja strankom su takoreći u dlaku isti ili su u potpunosti zasnovani na načinu na koji je Đinđić vodio stranku i principima koje je on ustrojio još od 1993. godine kada je preuzeo DS. Demokratska stranka danas je jedino što je moglo da proistekne od stranke koja je deset godina modelirana u svakom pogledu od strane pokojnog Zorana ili ljudi kojima je on s vremena na vreme prepuštao da se bave strankom. Ljudi koji su danas u stranci, koji su funkcioneri stranke, i način na koji su dospeli na mesta na kojima su je 100% preslikana kadrovska politika, načela i način napredovanja u Demokratskoj stranci iz vremena Zorana Đinđića.

Samo onaj ko je imao priliku da vidi tu stranku u vreme dok je Zoran bio njen predsednik (a tih deset godina nisu iste) može da pojmi koliko je i danas ta stranka ono što je on od nje stvorio, u svakom pogledu. Sve ostalo je idealizacija, i/ili plitka propaganda ljudi koji su stranku - u stilu toliko puta viđenom u vremenu Zoranovom - napustili pošto su u njoj ili odradili, ili neuspešno pokušali da odrade ono što su naumili.



politicki_konkretan politicki_konkretan 13:24 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Au jebote, ovo kao o Hristu da pričaš, i o rasprama o nasleđu međ' apostolima posle raspeća!


Slažem se da ovo zvuči malo demagoški, ali je potpuno tačno i proverljivo. Bilo ko iz vrha Demokratske stranke može da potvrdi da Đinđić i Krstić nisu imali gotovo nikakve odnose, a posebno ga Đinđić nije konsultovao za medijske nastupe niti bilo šta slično.

Demokratska stranka danas je potpuni organizacioni, ideološki i principijelni nastavak stranke kakvom ju je napravio Zoran Đinđić.


Ovo je šampionska demagogija i plitka propaganda, ali bez uvrede. Ideloški i principijelni nastavak??? Pa koja je to ideologija DS-a? Socijal-demokratska? Građevinsko ekspanzionistička ili monopolsko-tajkunska? Demokratska stranka, dok je Zoran Đinđić rukovodio strankom bila konglomerat različitih ideologija. Bilo je tu od liberala preko socijaldemokrata pa do monarhista, a Zoran je znao i umeo da balansira i ne dozvoli da DS previše ode u neku stranu.

Ljudi koji su danas u stranci, koji su funkcioneri stranke, i način na koji su dospeli na mesta na kojima su je 100% preslikana kadrovska politika, načela i način napredovanja u Demokratskoj stranci iz vremena Zorana Đinđića


Mislim da je ipak više onih koji nikada ne bi bili u predsedništvu, IO, čak ni u GO da je Zoran živ. Da ne govorim o stranačkim kadrovima u Vladi. Da li postoji neko ko veruje da bi Cvetković bio premijer, Jeremić ministar ili da bi dozvolio da Dačić bude zamenik premijera? Čisto sumnjam.

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:04 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?



Demokratska stranka danas je potpuni organizacioni, ideološki i principijelni nastavak stranke kakvom ju je napravio Zoran Đinđić.

kad bi se zezali.

Au jebote, ovo kao o Hristu da pričaš, i o rasprama o nasleđu međ' apostolima posle raspeća!

neki puštali muziku tu noć. slavili.
lično zvala ds jer je bilo neviđenih prostakluka na nekoj radio stanici. nisu imali dežurnog te noći.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:06 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Da li postoji neko ko veruje da bi Cvetković bio premijer

hehehe
pravili anketu na ulici nedavno.
ko je cvetković? - nemam pojma.
jel to onaj košarkaš?
koji cvetković?
jel to onaj poslanik iz valjeva?
niko da ubode.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

a zoranove tekstove možemo da čitamo u danasu, ko čita.
smeta im što je jedini ostao iskreno veran zoranu đinđiću.

Zato što je Živković izjavio da ja ne znam da pevam (što nije tačno) i da sam nebitna politička figura (što je tačno).
Tako sam otktio svoju sličnost s njim tj.Živkovićem.
Strongman Strongman 15:46 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem


Zato što je Živković izjavio da ja ne znam da pevam (što nije tačno) i da sam nebitna politička figura (što je tačno).



politicki_konkretan politicki_konkretan 16:11 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

Zato što je Živković izjavio da ja ne znam da pevam (što nije tačno) i da sam nebitna politička figura (što je tačno).
Tako sam otktio svoju sličnost s njim tj.Živkovićem.


Slažem se sa vama da nije tačno da ne znate da pevate, ali se ne slažem ni sa vama ni sa Živkovićem da ste
nebitna politička figura. Jer da niste bitna politička figura kako bi ste bili savetnik za medije predsednika, a da nemate nikakvih kvalifikacija za posao koji radite. Po struci ste lekar, a nikako politikolog, komunikolog ili novinar što bi bilo logično da bude savetnik za medije bilo koga.

Toliko puta je predsednik loše i pogrešno savetovan i izložen nepotrebnim neprijatnostima, da je potpuno jasno da se javni nastupi predsednika pripremaju potpuno amaterski i da se ta važna funkcija svela na omogućavanje politički bitnim ljudima da se okušaju u državnom poslu.


filvas filvas 16:41 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Da li postoji neko ko veruje da bi Cvetković bio premijer, Jeremić ministar ili da bi dozvolio da Dačić bude zamenik premijera? Čisto sumnjam.

Kanda zaboravljate da su o tome odlucili gradjani koji su neocekivano izvukli Šljivicu iz herbarijuma. Ili bi vam draza bila SRS DSS SPS vlada?

Cvetkovic nije los, a Jeremic je odlican ministar. Cak ni Dacic ne pravi velike gluposti, osim u sferi PR, znaci, kale, znaci brdo, znaci ovde su bili Turci, znaci... Ja bih zasluge za to pripisao Tadicu, koliko god da mislim da bi mogao da nastupa agresivnije. Ne moze se osporiti da je njegov pristup dosta stabilizovao Srbiju pa je cak i Radikale izveo na "evropski put". Ali to sto kao i Djindjicevu, i ovu vladu DSa prati fama o biciklistima koji vole da kradu, pitanje je svih pitanja. Jedini nacin da se na to odgovori je povremena seca knezova koji preteruju.
tyson tyson 16:49 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

politicki_konkretan
Slažem se da ovo zvuči malo demagoški, ali je potpuno tačno i proverljivo. Bilo ko iz vrha Demokratske stranke može da potvrdi da Đinđić i Krstić nisu imali gotovo nikakve odnose, a posebno ga Đinđić nije konsultovao za medijske nastupe niti bilo šta slično.
Ama jeste, u pravu si, ali zašto je to sada bitno? Odakle potiče i čemu vodi taj pobožni odnos prema pokojnom Zoranu, čoveku od krvi i mesa, izuzetnom ali i nesavršenom kao svi mi što smo nesavršeni.
Ispada da u DS mogu da uđu i da budu neki faktor samo oni koje je pokojni Zoran za života dodirnuo.
Zoran nije živ već šest i po godina; život ide dalje, pa i u Demokratskoj stranci.


Demokratska stranka danas je potpuni organizacioni, ideološki i principijelni nastavak stranke kakvom ju je napravio Zoran Đinđić.
Ovo je šampionska demagogija i plitka propaganda, ali bez uvrede. Ideloški i principijelni nastavak??? Pa koja je to ideologija DS-a? Socijal-demokratska? Građevinsko ekspanzionistička ili monopolsko-tajkunska? Demokratska stranka, dok je Zoran Đinđić rukovodio strankom bila konglomerat različitih ideologija. Bilo je tu od liberala preko socijaldemokrata pa do monarhista, a Zoran je znao i umeo da balansira i ne dozvoli da DS previše ode u neku stranu.
Nemam zaista nikakav motiv da širim neku propagandu u korist DS. Imao sam prilike da posmatram i učestvujem u stvaranju i radu te stranke više od deset godina. DS mi je već više od deceniju i po omiljena meta (zasluženih) kritika.

Današnja DS je ideološki nastavak Zoranove DS upravo iz razloga koje si i ti nabrojao, i koje joj se i danas spočitavaju: nema ideologiju. U Zoranovo vreme neka uslovno rečeno desna, pa i monarhistička ekipa je skrajnuta (jednostavno nisu imali dovoljno podrške, i nisu umeli dobro da se organizuju unutar stranke) i tiho je napustila stranku. Na kraju svog stranačkog angažmana su uglavnom bili ljuti Zoranovi kritičari.

Zoran nije balansirao između ideologija, već ga nije bilo briga. Zoran je bio oportunista, u onoliko pozitivnom smislu koliko je pozitivno biti oportunista. Išao je na Pale i pajtao se sa tamošnjom ekipom kada je mislio da će to stranci doneti glasove. Lično Zoranova i Jovanovićeva odluka, donešena bez konsultovanja stranke ili Vlade, je bila da se uvede veronauka u škole. U isto vreme je uz nemačku pomoć DS primljena u Socijalističku Internacionalu - oba poteza su isključivo oportunistička bez imalo primesa ideološkog.

Primao je u stranku raznorazne jurodive likove iz nekih opskurnih stranaka i s leva i s desna i postavljao ih na visoke pozicije (počelo je sa Živanom Haravanom ako ga se iko seća i sa otpadničkom ekipom iz SPO predvođenom Mikicom Markovićem i Vladanom Gajićem), a sve je krunisano DOS koalicijom gde nije učestvovao samo ko nije pitao i SPO, opet iz zdravih oportunističkih motiva da se pobedi Milošević. Isto tako je s vremena na vreme dovodio razne likove koji sa strankom nisu imali puno veze ali su postajali njegov lični krug ljudi (na šta su ljudi potekli u stranci bili jako kivni, baš kao što je slučaj i sada sa predsednikovim intimusima. Dan mrmota par exellence). Zoran nije puno razmišljao o mogućim negativnim posledicama toga u budućnosti, što mu je bila velika mana ali da ne širimo temu.

Ova sada DS, koja nema nikakvu ideologiju niti njene članove ideologija zanima, je potpuni nastavak desetogodišnjeg modeliranja DS kao takve, deideologizovane stranke iz vremena Zoranovo, stranke čiju okosnicu su još tada činili politikološki i sociološki neobrazovani ljudi koji o ideologiji uopšte nisu ni razmišljali. Pa Zoran je bio taj koji je još u vreme razračunavanja sa Mićunovićem izjavio na sednici Glavnog Odbora da mu u stranci ne trebaju profesori nego terenski radnici i time postavio postulate kojima se sve vreme rukovodio. Ovi ljudi koji su danas u DS su posledica i nastavak toga.

Ovo je samo malo grebanje po površini kada je u pitanju ideologija u DS od 1993. godine do danas.

O principima učlanjavanja u stranku, napredovanju u stranci, selekciji kadrova, poželjnog ponašanja, vrlina i "vrlina", modela organizovanja itd. može deset blogova da se napiše. Ja samo mogu da potpišem da ova današnja DS, ovakva kakva je, po tim pitanjima drži kontinuitet sa strankom kakvu je napravio pokojni Zoran.

O Građevinsko ekspanzionistička ili monopolsko-tajkunska? primedbi mislim da je bolje da uopšte ne počinjemo raspravu, može biti zaista neprijatno.

Ljudi koji su danas u stranci, koji su funkcioneri stranke, i način na koji su dospeli na mesta na kojima su je 100% preslikana kadrovska politika, načela i način napredovanja u Demokratskoj stranci iz vremena Zorana Đinđića
Mislim da je ipak više onih koji nikada ne bi bili u predsedništvu, IO, čak ni u GO da je Zoran živ. Da ne govorim o stranačkim kadrovima u Vladi. Da li postoji neko ko veruje da bi Cvetković bio premijer, Jeremić ministar ili da bi dozvolio da Dačić bude zamenik premijera? Čisto sumnjam.
Vidi, kao što rekoh Zoran nije živ već šest i po godina, život ide dalje, i ko bi sada sedeo u vrhu stranke da je Zoran živ je samo puka pretpostavka. ŠBBKBB... nema od toga neke vajde osim da se zabavi mozak u trenucima dokolice.

Najverovatinje si u pravu za konkretne ljude, ali princip na osnovu koga su se oni našli u predseništvu je potpuni nastavak nekadašnje DS, iz vremena Zorana, i to je ono što ja tvrdim. I tada su neki ljudi birani iz baze, uz manje ili više uticaja odozgo, pa se dešavalo da u vrhu stranke završe neki ne baš svima poznati likovi, ili ne baš najkompetentniji da tu sede. Darvinistički princip koji je Zoran postavio još 1993. godine je bio: ako je neko dovoljno sposoban da se izbori i da organizuje da bude izabran unutar stranke, na bilo koju funkciju, zaslužio je da tu bude. Logika je bila da će takvi biti sposobni i da se organizuju i pobede na pravim izborima (kako će da upravljaju opštinom/državom nije bila zanimljiva tema). U praksi je to uglavnom značilo da su sva sredstva bila dozvoljena, što je rezultiralo prilično lošom prirodnom selekcijom kadrova, još od sredine devedesetih, što stranku prati i danas.

Drugi su u vrhu stranke završavali po nepisanim pravilima koje je (između ostalih) Zoran uveo: jedan potpredsednik iz Beograda, jedan iz Srbije, jedan iz Vojvodine, jedna žena. Pragmatično, marketinški upotrebljivo i oportunistički.

Treća grupacija su bili ljudi koji su u vrh stranke dospevali na izričitu intervenciju Zorana. I tu je Zoran znao da vuče prilično brzoplete, oportunističke poteze koji su ponekada bivali tragikomični (kao npr. još 1993. sa Đukićem i sadašnjim beguncem Radulovićem).

Četvrta grupacija su ljudi na koje niko i nije obraćao pažnju, koji su tretirani kao dozvoljeni kolateral demokratije unutar stranke, kao npr. Vuksanović u vreme kad je postao potpredsednik stranke (Zoran, kad je čuo rezultate izborne skupštine: "odlično, imaće ko da nam kuva kafu u predsedništvu" ).

Što se tiče IO, upravo je u Zoranovo vreme IO sveden na nivo tela za tehničku podršku političkom delu stranke, sa jednom bivšom telefonistkinjom, nesvršenom studentkinjom FPN kao predsednicom. Tu je tada sedeo zaista i kurta i murta. Od toga niže ne može da se ode. (telefonistkinja je završila kao poslanik u prvom postpetooktobarskom sazivu skupštine lažno se predstavljajući kao diplomirani politikolog, da bi danas radila u jednoj jakoj banci kao menadžer).

Stranački kadrovi u vladi? Ja mogu ruku u vatru da stavim da bi Cvetković ili neki njegov klon i pod Zoranom bio premijer (inače je bio zamenik ministra za ekonomiju i privatizaciju u Zoranovoj vladi). Pa seti se samo ministara iz prve DOS vlade. Pola njih veze sa strakom nisu imali (što u principu nije loše, ali ti si taj koji to kritikuje); da ne ulazimo u to kako su birani, tu ima tragikomičnih priča koje možemo i danas da nađemo po arhiviranim intervjuima. Ko je tada od tih "nezavisnih" predstavljao kojeg tajkuna i njegove interese u vladi bolje i da ne analiziramo.

Kadrovi koje je delegirala stranka su još gori. Žena Zoranovog telohranitelja ministarka telekomunikacija?! Lečić? Tjah... zasnovao je dugu tradiciju očajnih ministara kulture. Domazet? Neprimetan.
Ovo danas je hodanje stazom principa selekcije kadrova za Vladu Srbije zacrtanom u februaru 2001.

A opkladio bih se da bi i pod Zoranom 2009. Dačić postao neko jaje u Vladi, ako ne i ministar policije. Vlada sa SPS, devet godina posle skidanja SPS sa vlasti, tako savršeno simbolizuje Zoranov racionalan pristup problemu, lišen emocija, kalkulantski i oportun (u pozitivnom smislu, kao što se od političara i očekuje). Kladim se da bi Zoran rezonovao - "jbg, ako ih se nismo rešili za devet godina, sada su politička realnost; Slobu smo im sa'ranili, u EU ulazimo i moraće tome da se prilagode - ma, idemo pa šta košta da košta. Imamo četiri godine da to ispeglamo kod birača".

Pa Zoranova vlada se održavala glasovima poslanika Baneta Ivkovića u skupštini, ej! Baš ga je bilo briga. Pa Vučelić, prijatelj iz mladosti, mu je bio redovan gost na slavi i dečijim rođendanima sve vreme (da ne pominjemo druge goste sada, još od devedesetih). Zorana je bre bilo baš briga, taj bi i sa crnim đavolom seo i večerao, ako ne zato što bi mislio da bi se iz toga mogla izvući neka korist, a onda iz čiste znatiželje.

Taj "ma nema veze, daj da probamo; a za štetne posledice ćemo se već nekako snaći, videćemo" princip koji je danas preovlađujući u DS je slika i prilika DS iz Zoranovog vremena i Zorana samog. Ne kažem da je taj odnos prema realnosti dobar, ali to je potpuni produžetak načina razmišljanja i rada ustanovljavanog u DS još 1993. godine, i to je ono što tvrdim.

Mnogo idealizuješ pokojnog Zorana, a verujem da se takav odnos ljudi prema njemu ni njemu samom ne bi sviđao.




maksa83 maksa83 16:54 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

.
NNN NNN 16:57 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

A da ne preterujete malo u vezi sa Živkovićem (srećan mu rođendan) - jedni (tj. Krle uglavnom) u negativnom, a mnogi u pozitivnom smislu?
ili u Srbiji može da bude samo crno-belo (ne mislim na Partizan, nikako)?
politicki_konkretan politicki_konkretan 16:58 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Cvetkovic nije los, a Jeremic je odlican ministar.


Takvu izjavu može da da samo neko ko je lično zainteresovan da oni obavljaju tu funkciju ili je član DS-a pa zbog partijske lojalnosti i discipline mora tako nešto da izjavljjuje. Cvetković je pasivno biće na funkciji premijera koji malo šta odlučuje i vrlo retko se meša u svoj posao. Najviše mi liči na Milutinovića svojevremeno koji je bio predsednik Srbije.
Ili bi vam draza bila SRS DSS SPS vlada?


Naravno da nikom takva vlada ne bi bila draža, ali nam je više muka od zastrašivanja i pretnje njima. Zar DS nema šta bolje od toga da ponudi.

Ali to sto kao i Djindjicevu, i ovu vladu DSa prati fama o biciklistima koji vole da kradu


Svako poređenje Đinđićeve i Cvetkoviće vlade je zaista neprimereno. Đinđić nikada u svojoj vladi ne bi imao SPS ili Palmu. I zaista boli kada se pozivate na Đinđića, a njegovim ubicama ste oprostili čak ste ih i u vladu primili
politicki_konkretan politicki_konkretan 17:12 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Nismo se dobro razumeli oko idealizacije Zorana 1 i Zorana 2. Problem je u tome što je činjenica da je bio ipak mnogo inteligentniji i imao je viziju za razliku od npr. Tadića ili Jeremića ili nedaj Bože Šapera i Krstića, koji u Zoranovo vreme zaista nisu predstavljali ništa u stranci.

Ako već uzimaš sebi za pravo da govoriš šta bi se Zoranu svidelo, a šta ne i da iznosiš podatke sa privatnih slavlja pokojnog Zorana odgovori mi šta bi onda Zoran rekao na to što ne mogu da nađu zemljište za IKEA-u već godinama, zašto nema Siemensa još uvek kod nas, šta je sa Toyotom, itd.

Da li je to ta neprijatnost kojom si pretio kada sam ja govorio o građevinsko ekspanzionističkoj ili monopolsko-tajkunskoj ideologiji? Da li je razlog tome alavost DS-ovih funkcionera, ili je to uticaj tajkuna ili je to nešto treće što samo znate da stavite u formulaciju DA LI VI TO ŽELITE DA VAM DOĐE DSS, SNS? E, vidiš, to Zoran nikada ne bi radio nego bi pre govorio o tome da ćemo da uvozimo radnu snagu, iznosio bi možda nerealne vizije, ali nikada nebi ponavljao tu staru i već viđenu politiku zastrašivanja konkurencijom
tyson tyson 17:14 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Exitus Letalis

Demokratska stranka danas je potpuni organizacioni, ideološki i principijelni nastavak stranke kakvom ju je napravio Zoran Đinđić.
kad bi se zezali.
Hvala na jezgrovitom i argumentima potkovanom komentaru.




politicki_konkretan politicki_konkretan 17:24 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

ili u Srbiji može da bude samo crno-belo (ne mislim na Partizan, nikako)?


Primedba je na mestu. Naravno da su i Zoran 1 i Zoran 2 imali svojih mana i grešaka, ali za razliku od današnjeg rukovodstva DS-a znali su da objasne svoje postupke i kada su bili pogrešni. I postoji jedna stvar koja ne bi trebala da se zaboravi Zoran Đinđić je najzaslužniji za rušenje diktature, pa je razumljivo da svi oni koji su pod tom diktaturom trpeli danas su skloni da Đinđića pomalo idealizuju
mikimedic mikimedic 17:26 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Kanda zaboravljate da su o tome odlucili gradjani koji su neocekivano izvukli Šljivicu iz herbarijuma. Ili bi vam draza bila SRS DSS SPS vlada?


hhm ne bih bas rekao da su odlucili gradjani. jesu oni vratili sps, ali sigurno nisu imali u vidu kasniju koaliciju. iako mi vlada SRS DSS SPS ne bi bila draza, u svakom slucaju bi bila legitimnija --

ako razumemo sta taj pojam, kao sustina demokratije znaci -- verno prenesena volja biraca.

od momenta formiranja, ova vlada nema legitimitet.

za ostatak komentara se uglavnom slazem, osim za cvetkovica. naravno da nije los, ja bih cak rekao da on nije u stanju cak ni da bude los. da je bar uspeo da bude los, pa da komentarisemo, a on ni to ne moze.
tyson tyson 17:36 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

politicki_konkretan
Nismo se dobro razumeli oko idealizacije Zorana 1 i Zorana 2. Problem je u tome što je činjenica da je bio ipak mnogo inteligentniji i imao je viziju za razliku od npr. Tadića ili Jeremića ili nedaj Bože Šapera i Krstića, koji u Zoranovo vreme zaista nisu predstavljali ništa u stranci.
Svakako da je pokojni Zoran nedostižan po mnogo čemu sadašnjim a i tadašnjim ljudima iz vrha DS, i da pobrojani nisu bili neki faktor u tadašnjoj DS, no moja poenta je: to je bilo pre šest i po godina. Život ide dalje, sve teče. Kadrovisati danas po stranci po principu "da li bi ga pokojni Zoran tu postavio" je potpuno nerealno, naivno i apsurdno idolopoklonički.

Ono što ja hoću da kažem je da to ko su ti ljudi, kako su tu dospeli i šta predstavljaju, kakav je stav "stranačkih" kadrova prema dovedenim itd. skoro potpuno oslikava DS iz vremena Zorana. Sa te strane se ništa nije promenilo u DS.


Ako već uzimaš sebi za pravo da govoriš šta bi se Zoranu svidelo, a šta ne
Pa ti si taj koji je to počeo da radi i ko na tom insistira, a ja ponavljam iz komentara u komentar da je taj način razmišljanja i apsurdan i neprimenjiv na stranku šest i po godina od kako Zorana nema.


...i da iznosiš podatke sa privatnih slavlja pokojnog Zorana
Mislim da je relevantno, gledano iz perspektive idealizacije i "ne bi Zoran nikada sa ovima ili onima", znati u kakvim se krugovima kretao jedan tako važan političar.


odgovori mi šta bi onda Zoran rekao na to što ne mogu da nađu zemljište za IKEA-u već godinama, zašto nema Siemensa još uvek kod nas, šta je sa Toyotom, itd.
Ako tvrdiš da je nabrojano posledica nekih mešetarenja u krugovima vlasti i zainteresovane konkurencije, nemoj se zavaravati da toga nije bilo i u Zoranovo vreme. I tada je bilo gubitnika i dobitnika (mislim na razne strane firme).


Da li je to ta neprijatnost kojom si pretio kada sam ja govorio o građevinsko ekspanzionističkoj ili monopolsko-tajkunskoj ideologiji? Da li je razlog tome alavost DS-ovih funkcionera, ili je to uticaj tajkuna ili je to nešto treće
Kao što rekoh, ako tvrdiš da je nabrojano posledica nekih mešetarenja u krugovima vlasti i zainteresovane konkurencije, nemoj se zavaravati da toga nije bilo i u Zoranovo vreme. I tada je bilo gubitnika i dobitnika (mislim na razne domaće firme i pojedince).


što samo znate da stavite u formulaciju DA LI VI TO ŽELITE DA VAM DOĐE DSS, SNS? E, vidiš, to Zoran nikada ne bi radio nego bi pre govorio o tome da ćemo da uvozimo radnu snagu, iznosio bi možda nerealne vizije, ali nikada nebi ponavljao tu staru i već viđenu politiku zastrašivanja konkurencijom
Ja taj argument ne koristim, mada nije da nema i neke istine u njemu.




politicki_konkretan politicki_konkretan 18:20 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Život ide dalje, sve teče. Kadrovisati danas po stranci po principu "da li bi ga pokojni Zoran tu postavio" je potpuno nerealno, naivno i apsurdno idolopokloničk


Milošević je pre 9 godina skinut, Zoran je ubijen pre manje od 7 godina, pre manje od 2 godine Srbijom je vladao Koštunica, SNS jača i može lako da vrati zemlju 20 godina unazad, štrajkovi, kriza, nepostojanje strategija za rešenje ni jednog ozbiljije problema, a naš odgovor na to sve treba da bude da život ide dalje. Pa to mi zvuči kao mudrost nekog imperatora koji živi u svojim iluzijama upućena gladnim podanicima.

Za njih ide život dalje, i ne samo život, idu i oni dalje - na finala lige šampiona, na otvaranja olimpijskih igara, na trke formule 1, idu oni svuda i rade stvašta, samo ne rade da u Srbiju uđe kapital i ne drže se obećanja. Verujem da ih boli podsećanje na čoveka koji je izgubio život, a koji je doprineo da oni tako žive i uživaju.
Nažalost zbog njihovog pozivanja na njega i samo ceremonijalnog poštovanja svi smo mi prinuđeni da im skrenemo pažnju da on nije to tako radio i da treba ili da se odreknu njega ili da se vrate na njegov put, ekonomskog razvoja pre svega i opšteg napretka Srbije bez obzira koliko nas to košta.
Pa makar ti optuživao mene da sam naivan i idolopoklonik, neću se nikad pomiriti sa tim da je DS danas kao što je bila nekad, kada je Zoran Đinđić bio predsednik stranke.
Neću ti reći ništa što bi te moglo uvrediti jer na to imaju pravo samo poklonici DS-a i režima, mi obični građani negujemo kulturu dijaloga i uvažavanja sagovornika. To smo od Zorana naučili, a kao idolopoklonici ne razumemo zašto to radimo, ali to slepo primenjujemo.

filvas filvas 19:45 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Takvu izjavu može da da samo neko ko je lično zainteresovan da oni obavljaju tu funkciju ili je član DS-a pa zbog partijske lojalnosti i discipline mora tako nešto da izjavljjuje.


Ma jok. To moze da i izjavi i neko kao ja ko nema veze sa njima, ali gleda sta ko radi. Cvetkovic nije pasivno bice, on je covek koji se stara o ekonomiji i to mora se priznati, prilicno dobro u ovoj krizi. Srbija je ipak uspela da prodje sa manjom stetom nego bilo koja druga zemlja u regionu, pa i sire. Ako je tacno da je pad DBP ispod 3% onda je to vise nalik na uspeh nego na neuspeh. A Jeremic je odlican s obzirom na to kakve ciljeve ima Srbija.



Doctor Wu Doctor Wu 19:54 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

Ako je tacno da je pad DBP ispod 3% onda je to vise nalik na uspeh nego na neuspeh.

Dobro, tu treba imati u vidu i koliki je budžetski deficit i to kako onaj priznati, tako i onaj nepriznati (kažu da je Direkcija za puteve tražila od regionalnih preduzeća za puteve sve fakture od avgusta na ovamo, kako se ne bi pokazivale u završnom računu- ne bih se iznenadio da se slična stvar dogodila i sa dobavljačima EPS-a). Srbija pod hitno mora rešiti pitanje korupcije i pravne sigurnosti, bez toga nema ozbiljnog napretka. Policiju i sudstvo treba ojačati što pre.

Što se Jeremića tiče, sa tim se u potpunosti slažem. Jedini pravi (i to veliki) kiks mu je bio Miladin, sve ostalo je odradio gotovo besprekorno. Odavno nismo imali efikasnijeg MIP.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:54 19.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

tyson
Odakle potiče i čemu vodi taj pobožni odnos prema pokojnom Zoranu, čoveku od krvi i mesa, izuzetnom ali i nesavršenom kao svi mi što smo nesavršeni.
Ispada da u DS mogu da uđu i da budu neki faktor samo oni koje je pokojni Zoran za života dodirnuo


Meni to lici na "skojevsku" potrebu za vodjom i kultom licnosti ... apsurdno je samo sto BAS ti kod kojih je ta teznja/potreba najizrazenija (i koji optuzju sve druge da su "izdali" Zorana) zadnjih godina zastupaju dijametralno suprotnu politiku i stavove od njegovih ... ali valjda je to tipican primer ljudske iracionalnosti ...

Inace su bas dobri ovi tvoji postovi, Tyson ... i vrlo informativni ... svaka cast
wukadin wukadin 09:34 21.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

a oni misle, da ne vadeći đinđića iz usta, baštine njegove ideje.


Koji oni?!? Čedisti?!
Tadić se jedino par puta slikao ispod slike Z.Đ. što reče Mašan Stanković (poslanički kandidat LDP), u retkim trenucima lucidnosti, drži Zoranovu sliku ko Pantelijinu
Stvarno se ne sećam kad sam poslednji put čuo da je pomenut Z.Đ. na malim ekranuima TV prijamnika.
Što je dobro, si claro
halman halman 12:41 21.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

A što neko ne napiše šta je bilo na poslednjem G.O. DS-a?


Шта је било ????????
margos margos 17:26 22.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem?

Шта је било ????????

Samo da konstatujem da smo i dalje bez odgovora na to pitanje...
antioksidant antioksidant 23:07 22.12.2009

Re: Zašto ste toliko opterećeni Živkovićem

Samo da konstatujem da smo i dalje bez odgovora na to pitanje...

niste
centralizovano decentralizovanje
trener92 trener92 08:47 19.12.2009

Čekajte malo ljudi!

Ovo sada ispade kao u onom vicu o Muji kad je učestvovao u ....ono " stanite da se dogovorimo :dva puta sam...nema veze!
Mislim, čovek otvorio blog da polemiše sa vrelom usnom, a ispade da ga "opletosmo gore nego što bi to sam "hot lips" uradio(ustvari onaj ne bi mogao da sastavi ni jednu pametnu)
`Ajde malo da prikočimo. Svi su u pravu što se tiče kritike ali
Ipak je ovo naš je čovek .
"Hotlips" na sve ovo ima samo da uživa i iskoristi komentare za sledeće pljuvanje!


trener92 trener92 08:58 19.12.2009

Re: Čekajte malo ljudi!

Doctor Wu
trener92
Ovo sada ispade kao u onom vicu o Muji kad je učestvovao u ....ono " stanite da se dogovorimo :dva puta sam...nema veze!
Mislim, čovek otvorio blog da polemiše sa vrelom usnom, a ispade da ga "opletosmo gore nego što bi to sam "hot lips" uradio(ustvari onaj ne bi mogao da sastavi ni jednu pametnu)
`Ajde malo da prikočimo. Svi su u pravu što se tiče kritike ali
Ipak je ovo naš je čovek .
"Hotlips" na sve ovo ima samo da uživa i iskoristi komentare za sledeće pljuvanje!

Prvo, nije "hot lips", nego "p///// lips", a drugo, kome pada na pamet oralni seks kad vidi Vučića taj stvarno ima ozbiljnih problema sa svojim seksualnim životom.


Pa dobro ja sam hteo malo da ublažim, ono "p////" ali slažem se treba nazvati pravim imenom , moja greška . Ispravljam se jednim citatom ( kako reče maksa u duhu ovdašnjih blogova - Vladimira Petrovića":

"Ne krivite ogledalo što vam je lice na njemu izobličeno."
Gogolj
Eto.
Doctor Wu Doctor Wu 10:21 19.12.2009

Re: Čekajte malo ljudi!

Eto.

Četkaj, sad mi ništa nije jasno. Kome je lice izobličeno?
Piždri? Krletu? Tebi? Meni? Svima?
I šta tu radi ogledalo?
trener92 trener92 16:40 19.12.2009

Re: Čekajte malo ljudi!

Doctor Wu
Eto.

Četkaj, sad mi ništa nije jasno. Kome je lice izobličeno?
Piždri? Krletu? Tebi? Meni? Svima?
I šta tu radi ogledalo?


Zar treba još neko objašnjenje?



wukadin wukadin 09:51 21.12.2009

Re: Čekajte malo ljudi!

"Hotlips" na sve ovo ima samo da uživa i iskoristi komentare za sledeće pljuvanje!


Cinično sam se složio.
Za posetioce sa jeftinijim ulaznicama:
Cinično = U pravu si i drago mi je zbog toga... štaviše još mi je draže što ti to nije po volji
Kraja Kraja 08:48 19.12.2009

...probali ....

...su u nekoliko navrata da iz izloga skinu zoranove slike, ali su ih posle brzo vracali ....kako skinu njegovu fotku, tako zuto-plava pocne da se sliva niz zidove....
...otuzno je kako uvek biraju fotke na kojima se tiskaju oko zorana....bljak....
tajatehno tajatehno 09:01 19.12.2009

Trg

Pazite samo da nakon republickih izbora ne dobijete Trg Zvezdana Jovanovica
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:06 19.12.2009

Posteno odazivanje sudu

Gospodine Krsticu, ako ste se Vi kao sto kazete, "uredno odazvali sudu" zbog Vaseg pisanja na blogu B92,
da li i gomila odavde treba da ocekuje slicno?
Ako je tako, da prestanem sa pisanjem na vreme...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:36 19.12.2009

Re: Posteno odazivanje sudu

Gospodine Krsticu, ako ste se Vi kao sto kazete, "uredno odazvali sudu" zbog Vaseg pisanja na blogu B92,
da li i gomila odavde treba da ocekuje slicno?

Teško. Sve dok se zove Anonimni Pojedinac.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:09 19.12.2009

Re: Posteno odazivanje sudu

Teško. Sve dok se zove Anonimni Pojedinac.

očigledno ne znaš da se za registraciju daje mail.
može svako da se nađe ... ako treba...
nema više gmail, yahoo i tako to.
Supermod Supermod 16:17 19.12.2009

Obaveštenje

Exitus Letalis


Teško. Sve dok se zove Anonimni Pojedinac.


očigledno ne znaš da se za registraciju daje mail.
može svako da se nađe ... ako treba...
nema više gmail, yahoo i tako to.



Ima, već godinu i po dana (od spajanja registracije sa fm-om) registracija je moguća sa svih free adresa - gmail, yahoo itd.
Tvrdnja da svako može da se nađe (ako treba) je verovatno tačna, medjutim, za tako nešto je, opet verovatno, potrebno da bude počinjeno delo koje bi bilo takve prirode da bi u traženje bili uključeni policija&Interpol&FBI, odnosno specijalizovane službe koje se bave takvom vrstom potrage.
schweppes92 schweppes92 17:19 19.12.2009

Re: Obaveštenje

Supermod

Tvrdnja da svako može da se nađe (ako treba) je verovatno tačna, medjutim, za tako nešto je, opet verovatno, potrebno da bude počinjeno delo koje bi bilo takve prirode da bi u traženje bili uključeni policija&Interpol&FBI, odnosno specijalizovane službe koje se bave takvom vrstom potrage.


Vi se veoma grubo šalite.

Upravo je na ovom postu, na moju pošalicu da je bilo padavina na Voždovcu, Krstić odgovorio blago mi natuknuvši da zna gde stanujem. I više od toga, naveo je i način na koji je stan stečen. Bilo mu je potrebno svega par minuta.

Sada mi, Supermode, recite šta da zaključim iz svega ovog?
Naravno, ja sam svoje zaključke izveo. Zanimljivo bi bilo čuti vaše objašnjenje.
maksa83 maksa83 17:25 19.12.2009

Re: Obaveštenje

Upravo je na ovom postu, na moju pošalicu da je bilo padavina na Voždovcu, Krstić odgovorio blago mi natuknuvši da zna gde stanujem. I više od toga, naveo je i način na koji je stan stečen. Bilo mu je potrebno svega par minuta.
Sada mi, Supermode, recite šta da zaključim iz svega ovog?

Bez paranoje, 120% sam siguran da je Krle mislio na Tomu Nikolića.
schweppes92 schweppes92 17:30 19.12.2009

Re: Obaveštenje

maksa83
Upravo je na ovom postu, na moju pošalicu da je bilo padavina na Voždovcu, Krstić odgovorio blago mi natuknuvši da zna gde stanujem. I više od toga, naveo je i način na koji je stan stečen. Bilo mu je potrebno svega par minuta.Sada mi, Supermode, recite šta da zaključim iz svega ovog?Bez paranoje, 120% sam siguran da je Krle mislio na Tomu Nikolića.


Ne znam zašto bi meni spočitavao Nikolića?
Nikolić zapravo i nije dobio od države stan na "ekskluzivnoj lokaciji".
maksa83 maksa83 17:40 19.12.2009

Re: Obaveštenje

Ne znam zašto bi meni spočitavao Nikolića?

Toma je otkupio stan na Nbgdu za sitne pare odmah po ulasku u boNbardovanu Vladu, i još poneki tadašnji SRS funkcioner. SPS-ove funkcionere koji su to radili tokom 10 godina više niko ni ne broji nit' pominje. Oni su sada "naši". Tako da nije tebi, to je bila nesvesna varka telom u opštem pravcu - vidiš da odande ne dopire ništa osim "a-kako-je-SNS-ružan-glup-i-zao-a-o-Živkoviću-da-ne-govorimo", to je izgleda zadati okvir konverzacije, nema tu levo desno ni nekog iskakanja iz šina. Nezgodna pitanja se dočekuju sa pseudo-aikido "a što si ti ljut/a na mene?".

Upravo sam se setio odakle taj "a što ste vi ljuti na mene?" lajtmotiv od prošlog bloga.



Pa to nam domatjin peva oldies goldies i udara u tanke žice, one kad smo bili mladi i kada je sve izgledalo moguće.
adam weisphaut adam weisphaut 18:59 19.12.2009

Re: Obaveštenje

Upravo sam se setio odakle taj "a što ste vi ljuti na mene?" lajtmotiv od prošlog bloga.

A meni pao onaj spot od Biroa
adam weisphaut adam weisphaut 19:06 19.12.2009

Re: Obaveštenje

PS. nego ja misli da se Schweppesy štreca na ovo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:07 20.12.2009

Re: Obaveštenje

Pa to nam domatjin peva oldies goldies i udara u tanke žice, one kad smo bili mladi i kada je sve izgledalo moguće.

krstić ima za čim da žali.
bio je dobar frajer.
al je divjan bio bolji:)))
palilula92 palilula92 07:54 20.12.2009

Re: Obaveštenje

al je divjan bio bolji:)))



tyson tyson 11:46 20.12.2009

Re: Obaveštenje

Upravo je na ovom postu, na moju pošalicu da je bilo padavina na Voždovcu, Krstić odgovorio blago mi natuknuvši da zna gde stanujem. I više od toga, naveo je i način na koji je stan stečen. Bilo mu je potrebno svega par minuta.

Sada mi, Supermode, recite šta da zaključim iz svega ovog?
Naravno, ja sam svoje zaključke izveo. Zanimljivo bi bilo čuti vaše objašnjenje.
Pazi se, majstore Švepse.

Kako je neko od komentatora na ovom blogu ranije već briljantno primetio, ko zna dokle seže ova najnovija zavera između kabineta predsednika i bloga B92. Vidiš da moderatori rade prekovremeno na brisanju neprijatnih komentara, očigledno pod komandnom palicom tajanstvene urednice koja je mozak cele operacije.

Savetnik je doveden sa ulogom da izaziva, klasičan agent provocateur, a ko se upeca - desi mu se ovo što se očigledno desilo tebi, saznaju i ko si, i šta si, i odakle si, i šta imaš na sebi dok sediš za kompjuterom za manje od pet minuta čoveče!

Meni stvarno ruke počinju da drkću dok ovo pišem. Jesam li ja sledeći? Jedan optužujući komentar mi je već obrisan.




margos margos 12:27 20.12.2009

Re: Obaveštenje

i šta imaš na sebi dok sediš za kompjuterom za manje od pet minuta čoveče!

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:54 20.12.2009

Re: Obaveštenje

i šta imaš na sebi dok sediš za kompjuterom za manje od pet minuta čoveče!

Odo' ondak da se malo upristojim
tyson tyson 17:04 20.12.2009

Re: Obaveštenje

dobrosavljevic_m
Odo' ondak da se malo upristojim
Ma ne moraš, dobro je i tako. Podigni samo tu bretelicu.




NNN NNN 19:43 20.12.2009

Re: Obaveštenje

klasičan agent provocateur, a ko se upeca...
Ja se lako upecam
Boris Drenca Boris Drenca 10:54 19.12.2009

samo pitam ne zelim da polemisem


Ja sam prilicno zbunjen ovom recenicom:
ali obećavam g. Nikoliću, ako se to ikada desi, ugledaću se na njega – i neću izvoditi narod na ulice.


Da li ste to avanzovali u stranci?



PS
Neke moje voždovačke komšije sa zabrinutošću su me pitale da li je istina da će nova opštinska vlast pokrenuti inicijativu za preimenovanje Ulice Vojvode Stepe u Ratka Mladića.


Cenim da je patka ili neki spin. Ulice moze da preimenuje gradska vlast uz , cini mi se, saglasnost Vlade.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:28 19.12.2009

Re: samo pitam ne zelim da polemisem

Cenim da je patka ili neki spin. Ulice moze da preimenuje gradska vlast uz , cini mi se, saglasnost Vlade.

Ma jok bre! Odluku o novim imenima ulica donosi Skupština grada. Opština ima itekako pravo da predloži ime. Vlada nema ništa s tim. A može Vućic, ko prošli put, da se zatrči i da prelepljuje na svoju ruku.
Boris Drenca Boris Drenca 11:35 19.12.2009

Re: samo pitam ne zelim da polemisem

Nebojsa Krstic

Ma jok bre! Odluku o novim imenima ulica donosi Skupština grada. Opština ima itekako pravo da predloži ime. Vlada nema ništa s tim. A može Vućic, ko prošli put, da se zatrči i da prelepljuje na svoju ruku.


Ma nisam pratio vesti neko vreme pa mora da sam propustio ko je u gradskoj skupstini u vecini?

Nego da li ste avanzovali cim obecavate da necete izvesti narod na ulicu u prvom licu jednine? Mozda ste vi taj kandidat koga DS trazi?

Tadic ne moze da se kandiduje treci put pa mozda imamo hit.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:05 19.12.2009

Dobar dan svima!

Dobar dan uvaženni blogeri, kako ste? Hladno danas!
omega68 omega68 11:10 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Nebojsa Krstic
Dobar dan uvaženni blogeri, kako ste? Hladno danas!


Kamenko ti li si?
schweppes92 schweppes92 11:25 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Nebojsa Krstic
Dobar dan uvaženni blogeri, kako ste? Hladno danas!


Ladno, baš.
A na Voždovcu bilo i nezapamćenih padavina.
maksa83 maksa83 11:26 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Nebojsa Krstic
Dobar dan uvaženni blogeri, kako ste? Hladno danas!

Aevo kao palimo neke kante i repujemo i hiphopujemo oko njih prekrštenih ruku na grudima & stroga hiphoperskoga pogleda, šta drugo da se radi od kad je u ćošku tužan i usamljen umro rokenrol.

Wassup na okupiranom Voždovcu? Oće se skupljate u neke partizane, PrleTihiMrki, taj fazon? Evo možete da se krijete u Zvezdarskoj Šumi i odande izvodite gerilske akcije, ali samo dok ne dođu da je raskrče i prošire gerontološki centar na poslovno stambeni kompleks, posle vidite šta ćete, ostaje vam samo Taš. Sakrivaćemo vas po kućama i podrumima ako treba, do Oslobodženja Voždovca.
maksa83 maksa83 11:28 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

A na Voždovcu bilo i nezapamćenih padavina.

Šta je ovo, gde je sudija?
Smo rekli da nema po cevanicama od ranog jutra?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:33 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

A na Voždovcu bilo i nezapamćenih padavina.

Jao jeste. Razmišljam da se odselim sa opštine. Al nemam gde. Neće država da mi da stan u elitnom delu Novog Beograda koji bih ja kasnije otkupio za male pare i pravio se nevešt.
schweppes92 schweppes92 11:39 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Nebojsa Krstic
Jao jeste. Razmišljam da se odselim sa opštine. Al nemam gde. Neće država da mi da stan u elitnom delu Novog Beograda koji bih ja kasnije otkupio za male pare i pravio se nevešt.


Ne mogu da verujem dokle ovo ide.

Pozdravljam Vas, i Blog B92.
maksa83 maksa83 11:44 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Neće država da mi da stan u elitnom delu Novog Beograda koji bih ja kasnije otkupio za male pare i pravio se nevešt.

E, domatjine. Nemamo mi iluzije o njihovima - o tome ko su oni i kakvi su to dripci, mrsomudi, lopovi i psihopate i štagodoćeš. Ni trunke.

Razvaljene iluzije o našima tj. vama su ovde problem.

Sfaćaš?
Gospodja Klara Gospodja Klara 11:46 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Aevo kao palimo neke kante i repujemo i hiphopujemo oko njih prekrštenih ruku na grudima & stroga hiphoperskoga pogleda, šta drugo da se radi od kad je u ćošku tužan i usamljen umr'o rokenrol.

Makso, ova slika ti je onako ''parketarska''.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:52 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Sfaćaš?

Sfaćam.
Doctor Wu Doctor Wu 12:09 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Nebojsa Krstic

Sfaćam.

Ne bi se reklo...
tyson tyson 12:30 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

E, domatjine. Nemamo mi iluzije o njihovima - o tome ko su oni i kakvi su to dripci, mrsomudi, lopovi i psihopate i štagodoćeš. Ni trunke.

Razvaljene iluzije o našima tj. vama su ovde problem.
Poenta koja vazdan promiče autoru bloga.

Razumem ga ja: on je u fazonu "alo bre ljudi, koji vam je, što glasaste za one? Saću ja da vam objasnim o kome se radi".

Ali ne kapira da je DS stigao sopstveni dvosekli mač: dobijali su izbore praktično terajući ljude da glasaju za njih samo da ne bi pobedili radikali, a sada ljudi iz besa glasaju za Lacost radikale samo da ne bi glasali za DS.

Ovde na blogu ga stiže pravedni bes onih koji iz istih motiva - "e NEĆU da glasam za DS!" - sada ne glasaju ni za koga, i kao političke ličnosti jako su napižđeni na DS što ih je dovela do toga.

Pogrešan target group, ovde na blogu.









angie01 angie01 12:45 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Neće država da mi da stan u elitnom delu Novog Beograda koji bih ja kasnije otkupio za male pare i pravio se nevešt.


..suza sama krenula!
palilula92 palilula92 13:30 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Pogrešan target group, ovde na blogu



stefan.hauzer stefan.hauzer 13:36 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Ovde na blogu ga stiže pravedni bes onih koji iz istih motiva - "e NEĆU da glasam za DS!" - sada ne glasaju ni za koga, i kao političke ličnosti jako su napižđeni na DS što ih je dovela do toga.

Pogrešan target group, ovde na blogu.


amin
margos margos 17:20 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

Pogrešan target group, ovde na blogu.

Ako smo mi, blogeri, ciljna grupa - onda je pogrešan nastup.
Ako nismo mi - onda smo (opet) nebitni, samo dekoracija.

No, ako jesmo - a mislim da smo zanimljiva ciljna grupa - način gosn Krstića je potcenjivački i s lošim smislom za komunikaciju.

Možda mnogi neće okrenuti ćurak naopako i iz inata glasati za SNS ili SRS - ali ja poznajem i takve... One koji su tabanali gradom, lupali u šerpe, mrzli se, a onda dođoše batice u lister odelima (ili duksevima i jaknama od po par stotina evrića) i pokazaše im da im je samo do sopstvenog buđelara, provoda i imidža stalo - i oduvaše ih u protivnički tabor.


Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 20.12.2009

Re: Dobar dan svima!

E, domatjine. Nemamo mi iluzije o njihovima - o tome ko su oni i kakvi su to dripci, mrsomudi, lopovi i psihopate i štagodoćeš. Ni trunke.

Razvaljene iluzije o našima tj. vama su ovde problem.

Sfaćaš?

a sad oće da ga menja jer je u bulevaru zorana đinđića.



smeta mu i mrtav.

da se ne zaboravi!
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:52 19.12.2009

Ne verujem,

čitam a ne verujem...

Moj prethodni tekst “Na Voždovcu se već lakše diše”, uznemirio je rukovodioce SNS-a koji su se složili da je to brutalan i prljav napad na njih. Vučić kaže da sam ih vređao, te da sam nepismen i loš čovek. Kaže da je dokaz za to moje pogrešno spelovanje reči “asfalt”.


I od Vučića nešto pametno.

p.s. I ćorava koka ubode zrno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:58 19.12.2009

idiot

Ovih dana ozbiljno razmisljam da pocepam moju clansku kartu i postanem apsolutni idiot!

Koliko god da ne volim tog coveka,ne mogu reci da je glup i neobrazovan.
Cak nikad u svom zivotu nisam video politicara koji ga je ˝dobio˝ u nekoj politickojdebati,ako mi to uopste i imamo!?
Pa nije,'bem mu 'lebac mekani,Vozdovac jedina opstina u Srbiji gde nije na vlasti DS!?
Vasa bitka za Vozdovac se pretvorila u lov na vestice,al' srecno...

background noise background noise 12:27 19.12.2009

VIdi brale

Ovo ti nije bina, nemas zvecke u ruke, nema mikrofon, nema nista iz nase mladosti.

Ovde ti uposten nisi bitan, a kad to budes shvatio, verovatno neces vise ovde ni pisati. Tvoji postovi su u stvari o tebi, a sve nas ovde za tebe bas zabole.

Kapiras?

Tesko ti kapiras . . .

mlinarslavko mlinarslavko 12:48 19.12.2009

Ma daj...

nema sanse da je ovo blog Krstica!

Jednostavno ne mogu da verujem, ispada da smo svi koji
smo bili protiv Milosevica i kompanije u poslednjih 20 godina
sluge Krsticu i drustvu!

Uzas !!!

Hitler pre nego sto se ubio optuzi narod za poraz !!!

Sreca da su stranci stali na stranu naroda pa pustise da se ide bez viza, na
zalost Krstica i kompanije!

Ne mogu da verujem, savetnik predsednika drzave !!!

Sta god da je cilj ovakvih blogova Krstica, ................
schweppes92 schweppes92 12:58 19.12.2009

nevešt

Nebojsa Krstic
Jao jeste. Razmišljam da se odselim sa opštine. Al nemam gde. Neće država da mi da stan u elitnom delu Novog Beograda koji bih ja kasnije otkupio za male pare i pravio se nevešt.


Ne mogu da verujem dokle ovo ide.

Pozdravljam Vas, i Blog B92.

EDIT:
Zaista sam bio zatečen do koje granice ste spremni da odete.
Usput, da ste nekim slučajem bili student generacije, doktorirali u ranim tridesetim, da vaše radove objavljuju u referentnim naučnim časopisima, da ste skoro dve decenije proveli radeci svoj posao na svetskom nivou a za mizernu platu, možda bi država, tj. univerzitet imao interes/obavezu da i vama ponudi privilegiju da pod povoljnijim uslovima rešite stambeno pitanje.
Sve to i sami odlično znate ali ipak namerno izabirate da se pravite "nevešti".

Možda su baš iz tog razloga komentari na vaš tekst ovakvi kakvi jesu.

PS
Da li je vaš komentar poruka blogerima da vode računa o tome šta govore jer je lako ući im u trag?
shumska shumska 14:05 19.12.2009

Re: Dobar dan svima!

maksa83
Nebojsa Krstic
Dobar dan uvaženni blogeri, kako ste? Hladno danas!

Aevo kao palimo neke kante i repujemo i hiphopujemo oko njih prekrštenih ruku na grudima & stroga hiphoperskoga pogleda, šta drugo da se radi od kad je u ćošku tužan i usamljen umr'o rokenrol.

Wassup na okupiranom Voždovcu? Oće se skupljate u neke partizane, PrleTihiMrki, taj fazon? Evo možete da se krijete u Zvezdarskoj Šumi i odande izvodite gerilske akcije, ali samo dok ne dođu da je raskrče i prošire gerontološki centar na poslovno stambeni kompleks, posle vidite šta ćete, ostaje vam ostaje samo Taš. Sakrivaćemo vas po kućama i podrumima ako treba, do Oslobodženja Voždovca.


Makso, objasni im, care,
od vas se ovakav amaterizam gdine Krstiću nije baš očekivao...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:47 19.12.2009

Re: nevešt

Zaista sam bio zatečen do koje granice ste spremni da odete.
Usput, da ste nekim slučajem bili student generacije, doktorirali u ranim tridesetim, da vaše radove objavljuju u referentnim naučnim časopisima, da ste skoro dve decenije proveli radeci svoj posao na svetskom nivou a za mizernu platu, možda bi država, tj. univerzitet imao interes/obavezu da i vama ponudi privilegiju da pod povoljnijim uslovima rešite stambeno pitanje.
Sve to i sami odlično znate ali ipak namerno izabirate da se pravite "nevešti".



Pa to i kazem, vrhovnici iz SNS su doktororali, objavljivali radove, radili posao na svetskom nivou...zato su i dobili svoje stanove.
teskabudala teskabudala 08:45 20.12.2009

choveche bozji

Uvazeni gospodine, ma koliko Srbi bili generalno zatucani za politiku (a jesu), ovakvo zamazivanje ociju moze se porediti samo sa RTS-om 1995. godine.

Hajde da nekoga popout mene koji ne zivi u Srbiji ubedjujete da je DS (sadasnji) nesto posebno, pa da shvatim. Medjutim, ljudi zive u toj Srbiji i vladavinu DS-a iskusili su na sopstvenoj kozi. DS je postao stranka gde je glavna vrlina slepa pripadnost partiji (otprilike kao KPJ 1949) i gde ta pripadnost donosi zaposljavanje i ostale privilegije. Ljudi NISU SLEPI koliko god bili glupi. Imam 3 rodjaka koji su na znacajnim funkcijama u DS-u i koji se JAVNO hvale da zare i pale zahvaljujuci svojoj funkciji.

Za naprednjake se sve slazem, nema sumnje da su bagra koja je lizala Seseljove kasike, ali ostavite se proslosti jer birace vise ne zanima proslost. I pok. Zoran Djindjic bi imao heart attack da je znao da bi DS bila best friends sa SPS-om. Ali i to je nebitna proslost. Ono sto je bitno je sledece;

predsednik: Boris Tadic-Tomislav Nikolic
premijer: Mirko Cvetkovic-Jorgovanka Tabakovic
min.in.poslova: Vuk Jeremic-Aleksandar Vucic

Ako Vi uspete da pronadjete 1 (jednu) razliku izmedju navedenih u smislu kako bi drukcije vodili politiku (spoljasnju, ekonomsku, unutrasnju) onda povlacim sve sto sam rekao. Jer, ove 2 stranke imaju IDENTICAN pristup svim politickim i ekonomskim pitanjima, od Kosova preko huligana do Evropske Unije.

A ovo za preimenovanje ulice, pa cak ni naprednjaci nisu toliko glupi (a jesu) da prezovu VOJVODU Stepu u Mladica. To Vam ostaje kao jos jedna RTSovska 1995 patka u koju niko ziv koji ima 2 grama mozga u glavi ne bi mogao da poveruje.

I na kraju, NI NAJMANJE me ne bi zacudilo da Mladica ne uhapsite vi nego upravo naprednjaci kada dodju na vlast. Mozda ce Vam ovo zvucati smesno, ali da je neko rekao nekom Djindjicevom demokrati pre 10 godina da ce Karadzica uhapsiti IVICA DACIC taj bi umro od smeha.

Pozdrav.
baltazarka baltazarka 13:20 20.12.2009

Re: choveche bozji

Hajde da nekoga popout mene koji ne zivi u Srbiji ubedjujete da je DS (sadasnji) nesto posebno, pa da shvatim. Medjutim, ljudi zive u toj Srbiji i vladavinu DS-a iskusili su na sopstvenoj kozi. DS je postao stranka gde je glavna vrlina slepa pripadnost partiji (otprilike kao KPJ 1949) i gde ta pripadnost donosi zaposljavanje i ostale privilegije. Ljudi NISU SLEPI koliko god bili glupi. Imam 3 rodjaka koji su na znacajnim funkcijama u DS-u i koji se JAVNO hvale da zare i pale zahvaljujuci svojoj funkciji.


Mnogi od nas su veoma zainteresovani za budućnost zemlje u kojoj bi naša deca trebalo da žive. Čak više od materijalnih prilika, brine nas sistem vrednosti koji buduće generacije treba da usvoje, ne samo da se jednom ostvarili kao ličnosti, već i kako bi rešili osnovna egzistencijalna pitanja. Da ne govorimo o dilemama da li da ih učimo da je u redu krasti, lagati, muljati, snalaziti se, nemati vlastiti stav, biti arogantan, bezobrazan i nevaspitan. Ili bi npr. bilo dobro verujemo da će ta deca sutra moći dostojanstveno živeti od svog rada.

Imajte u vidu, da mi obični gradjani nećemo svojoj deci i unucima ostaviti milione, kao gospoda političari. To je zato što smo nesposobni OK. Da li to znači da naša deca ne treba da imaju fer šansu u životu? Šta bi fer šansa mogla da podrazumeva? Fer šansa npr. podrazumeva da na osnovu svog znanja, iskustva, energije, želje i upornosti uspeš da zaradiš dovoljno za pristojan život. (a da ti tata nije veliki biznismen, kriminalac ili političar).Da dobiješ posao zbog kvalifikacija ili sposobnosti, a ne stranačke pripadnosti ili preporuke . Da živiš dostojanstveno od svog rada, a ne da se snalaziš potkradajući svoje sugrađane, drugare ili saradnike. Da si u prilici da motivišeš druge kako bi zajedno napredovali, a ne da manipulišeš njima!
Ne mogu ni da pomislim šta se dešava s onima koji su u Srbiji iz bilo kog razloga okarakterisani kao «drugačiji».

U Evropi (except Rusije) je malo takvih instant bogataških priča kao kod vrhuške DS-a.Da li je lični primer i odsustvo konzistentnosti između politike koju propagira i načina života koji upražnjava lider, doprineo izbornom porazu LDP-a. Jeste! Da li će doprineti izbornom porazu gore narečene gospode? Hoće.
Uopšte me ne fasciniraju romansirane biografije Djilasa, Šapera i Krstića! Pa čak ni Bebe ni Čede, posebno zato što ova dvojica ne donose ključne odluke koje su značajne za budućnost ove zemlje. Mi kao odgovorni roditelji, dužni smo da objasnimo deci u kakvom će to sistemu vrednosti morati da žive! Gore narečena DS gospoda, bi trebalo da se ozbiljno zamisle : kako to da više poverenja građanima ulivaju Vučić i Nikolić od vrlih eksperata, lepih i kulturnih beogradskih šmekera , i nadasve zgodnog nam predsednika Tadića?
I zbog toga razmišljamo o inostranstvu! Jasno nam je da su neki od nas, kako to danas ovi iz medija vole da kažu, gubitnici tranzicije, ali nam je teško da se pomirimo da će i naša deca to biti....Zato im objašnjavamo da treba da uče jezike i bave se sportom, kako bi sutra konkurisali za stipendiju na nekom solidnom ino-koledžu! I po mogućnosti, ostali da žive u inostranstvu!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:34 20.12.2009

Re: choveche bozji

teskabudala
predsednik: Boris Tadic-Tomislav Nikolic
premijer: Mirko Cvetkovic-Jorgovanka Tabakovic
min.in.poslova: Vuk Jeremic-Aleksandar Vucic

Ako Vi uspete da pronadjete 1 (jednu) razliku izmedju navedenih u smislu kako bi drukcije vodili politiku (spoljasnju, ekonomsku, unutrasnju) onda povlacim sve sto sam rekao. Jer, ove 2 stranke imaju IDENTICAN pristup svim politickim i ekonomskim pitanjima, od Kosova preko huligana do Evropske Unije.


e ovo bi se vec moglo ocekivati od takvog nick-a - totalna besmislica ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:40 20.12.2009

Re: choveche bozji

baltazarka
U Evropi (except Rusije) je malo takvih instant bogataških priča kao kod vrhuške DS-a.Da li je lični primer i odsustvo konzistentnosti između politike koju propagira i načina života koji upražnjava lider, doprineo izbornom porazu LDP-a. Jeste! Da li će doprineti izbornom porazu gore narečene gospode? Hoće.


Hm, ako su informacije koje su se pojavljivale ovde na blogu, o neverovatnom porastu prihoda/prometa firmi koje pripadaju predsednikovim savetnicima i nekim drugim vodecim licnostima DS tacne onda im nema spasa ... osim ako ovi ne budu pod hitno zamenjeni ...
tyson tyson 09:44 21.12.2009

Re: choveche bozji

Hm, ako su informacije koje su se pojavljivale ovde na blogu, o neverovatnom porastu prihoda/prometa firmi koje pripadaju predsednikovim savetnicima i nekim drugim vodecim licnostima DS tacne onda im nema spasa ... osim ako ovi ne budu pod hitno zamenjeni ...
Hm, pa valjda ako se pokaže da su dobit stekli na nezakonit ili nemoralan način. Šta je loše u zarađivanju para?

Malo mi ova "drš'te lopova" povika liči na uravnilovku iz nekih drugih, prošlih vremena. A ja se, da parafraziram Göbbelsa , hvatam za pištolj čim čujem reč "uravnilovka".





Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:03 21.12.2009

Re: choveche bozji

tyson
Hm, pa valjda ako se pokaže da su dobit stekli na nezakonit ili nemoralan način. Šta je loše u zarađivanju para?


Ako se to dokaze onda odgovaraju pred zakonom ... ja govorim o politickoj odgovornosti koja ce doci na dnevni red, ako ne pre, onda na sledecim izborima. Izuzetno je lose (po partiju i po pojednice u njoj) ako postanu znatno bogatiji za vreme vrsenja neke odgovorne/uticajne politicke funkcije. Aj' da se to desi pojedincu pa da se kaze - ok slucajnost ... ali celoj garnituri/grupi ljudi - to je politicko samoubistvo. I to je vrlo problematicno i osetljivo u mnogo uredjenijim i stabilinijim zapadnim demokratijama ... o zemlji koja se kotira vrlo visoko na svim listama zemalja sa vrlo rasirenom korupcijom i da ne pricamo ...

I najgoru mogucu opoziciju ovakvi argumenti i informacije cine neuporedivo mocnijom ...

pozz

ps. Jedino prihvatljivo objasnjenje bi bilo samo u slucaju da su i cele branse u kojima posluju pomenute firme dozivele isti/slican takav rast ... u sta sumnjam ...


baltazarka baltazarka 18:46 21.12.2009

Re: choveche bozji

tyson
Hm, ako su informacije koje su se pojavljivale ovde na blogu, o neverovatnom porastu prihoda/prometa firmi koje pripadaju predsednikovim savetnicima i nekim drugim vodecim licnostima DS tacne onda im nema spasa ... osim ako ovi ne budu pod hitno zamenjeni ...

Hm, pa valjda ako se pokaže da su dobit stekli na nezakonit ili nemoralan način. Šta je loše u zarađivanju para?Malo mi ova "drš'te lopova" povika liči na uravnilovku iz nekih drugih, prošlih vremena. A ja se, da parafraziram Göbbelsa , hvatam za pištolj čim čujem reč "uravnilovka".


Da li je monopolsko udruzivnje razlicitih firmi pri zakupu medijskog prostora u advertisingu, propagandi i odnosima s javnoscu, od strane partije na vlasti eticno i moralno? Da li smo svesni kako to monopolsko udruzenje utice na javno mnjenje i kako se kreira javno mnjenje? Da li rasprseno, potkupljeno, apaticno i neinformisano javno mnjenje moze stvoriti mehanizme koji ce uticati na politicare da transparento, dosledno i istrajno sprovode politiku za koju dobili podrsku na izborima.

Mi se Taysone ne bismo vise nikada, ako je moguce, hvatali za pistolje! Radije bismo koristili neke druge mehanizme ubedjivanja.
Franka Franka 13:24 19.12.2009

Smirite se malo

Podrška Krstiću.
Zašto da ne bude na blogu, da oseti puls urbanih (nadam se)?

Komentari bi trebalo da budu malo umereniji i finiji, jer gorčina gde god da je prisutna - razara.

Bez obzira na to koliko bi me razočarala DS (živim na donjem Voždovcu), nikad mi se ne bi učinilo da su Nikolić ili Vučić ono pravo.
I ja se sećam svega...

noboole noboole 14:30 19.12.2009

Re: Smirite se malo

Franka
Podrška Krstiću.

Komentari bi trebalo da budu malo umereniji i finiji, jer gorčina gde god da je prisutna - razara.



Kad covek natrcava. Savetnikovi komentari su ti koji su neprimereni i neozbiljni.


EDIT:
Franka


Bez obzira na to koliko bi me razočarala DS (živim na donjem Voždovcu), nikad mi se ne bi učinilo da su Nikolić ili Vučić ono pravo.
I ja se sećam svega...


Gledaj, siguran sam da vecina blogera nikada nece glasati za seseljeve tvorevine, pricali mi o SNS ili SRS. To nije i potreban razlog da glasaju za DS/LDP/... . Potpuno razumem takav stav.

Cinjenicu da cu ja izaci i glasati protiv SNRSa (ukoliko se do tada ne pojavi i neki drugi razlog) mogu jedino da opravdam time sto koliko god da je neefikasna i korumpirana druga opcija, glasanjem cinim sve sto je u mojoj moci da makar malo osujetim snage koje su toliko gadosti pocinile u proteklom periodu (ne samo tokom '90). Tako da moji razlozi za biranje politicke partije, umesto da budu materijalni, imaju jednu totalno fantazijsku, eticku prirodu .





omega68 omega68 14:56 19.12.2009

Re: Smirite se malo

Podrška Krstiću.

evo i ja
uz razumnu , skromnu, ali nadasve pristojnu, nadoknadu
( broj ž.r. je na PP )


MOŠA
Armitage Armitage 14:42 19.12.2009

ulica Žrtava Ratka Mladića

Ako je predlog već bio izvinjavam se na ponavljanju.

Predlažem da se Kumodraškoj, na primer, da ime ulica Žrtava Ratka Mladića.

Kako bilo, SNS je demokratski izabrana vlast. A i moj predlog je demokratski.

P.S. Osećam da smo svi mi na neki način žrtve R. Mladića
noboole noboole 15:00 19.12.2009

Re: ulica Žrtava Ratka Mladića

Armitage
Ako je predlog već bio izvinjavam se na ponavljanju.

Predlažem da se Kumodraškoj, na primer, da ime ulica Žrtava Ratka Mladića.

Kako bilo, SNS je demokratski izabrana vlast. A i moj predlog je demokratski.

P.S. Osećam da smo svi mi na neki način žrtve R. Mladića


Dobra ideja!
Predlazem da se onom malom trgu uzmedju zemunske pijace i ulice u kojoj je magistrat da nazv trg zrtava ratka mladica. Ulica u kojoj je magistrat, hmmm, neka se zove ulica haskog suda (moze i ulica karle del ponte).
Armitage Armitage 16:10 19.12.2009

Re: ulica Žrtava Ratka Mladića

Može, recimo Trg Saradnje :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana