Porodica| Život

Između rafova

selica_nena RSS / 24.12.2009. u 15:46

Ima kod mene u komšiluku jedan mini market koji u žargonu zovemo Šupa. Nije to bezveze, stvarno je ofucana i štrokava i sve u njoj bazdi na buđ, a i prodavačice im se nekako utopile u enterijer, pa ne znaš od čega ti je veća muka – od njih ili robe kojoj je odavno istek’o rok. Dobro mesto za izbegavanje, al’ nekad ti lakše tu da svratiš, nego da šipčiš do grada i čekaš u beskrajnom redu sterilisanog mega marketa za kilo ’leba i litar mleka.

Onomad čujem da su promenili vlasnika i da je sad na mestu legendarne Šupe, jedan od onih slatkih porodičnih  dućana. I odem da se lično uverim. Stvarno, već na prvi pogled sve deluje sasvim pristojno. Novi rafovi puni raznovrsne robe, cene umerene, a prodavačice dočekuju kupce osmehom. Taman sam zinula da ih pohvalim, kad me preseče galama neke žene:

-          Evo ti je kurva, mamu ti kurvarsku Je l’ ti ta piše ljubavne poruke? Šta si mislio, da je neću naći? Je l’ ti sad jasno što sam te terala da me voziš od radnje do radnje?

Pa utanjenim glasom, imitirajući,  nastavlja:

-          Gde si ljubavi? Gde si ljubavi? Moj ti čovek ljubav, a? Moj? Ti ćeš mog čoveka da otimaš, đubre pokvareno?!

Kasirka se pridigla, mi kupci izvijamo vratove i izvirujemo iza rafova, a ona druga prodavačica se zavukla u ćošak između police sa hlebom i frižidera, savila glavu i ne progovara. Kraj usplahirene žene što se dere stoji čovek i umorno ponavlja:

-          Nemoj pred svedocima, može da te tuži. Nemoj pred svedocima…

Žena, kao da ga ne čuje, nastavlja svoj monolog:

-       Šta ti je s licem, kurvo? Kaži ljudima ko te tako unakazio? Ajde kaži! Mislila si da neću da te nađem, a? Mislila si da mi je dosta što te muž umlatio. E sad ćeš da vidiš šta su batine! Ima krv da propišaš kad te ja do’vatim. Ima da propištiš svaku suzu koju sam isplakala. I ja i moja deca, đubre pokvareno!

I zaleće se na prodavačicu šakama, čupa je za kosu, šutira i psuje, psuje… Pominje decu i kuću i kola koja je krvavo otplaćivala. Muž jedno vreme stoji pored njih i samo gleda, pa se i on umeša. Odvaja ženu, nešto joj tiho govori, a ona se otima. Plače i kune i njega i tu što joj se u brak umešala. I preti da će ih oboje zapaliti. Pa se izvi iz njegovih ruku i pljunu ga posred lica.

-          Šta je, pizdo muška? Plačem, pa šta ako plačem?  I ti si plak’o kad sam ti uhvatila poruku. Jesi plak’o si i molio me da te ne ostavljam. Šta si mislio, da neću pred svetom da se brukam? E ’oću. I u zatvor ću da idem, ako treba, al’ ću prvo krvi da ti se napijem. I tebi i tvojoj drolji. Nek ti se ceo svet smeje što si pizda obična. Pi-zda, pi-zda!

On podiže ruku, zadrža je u vazduhu, oklevajući, pa je udari tako da se skljokala u frižider sa mlekom i jogurtom. I izađe iz prodavnice. Žena se iskobelja iz onog frižidera, preteći procedi uplašenoj preljubnici da nisu još završile i istrča za mužem. Niz kaput joj se cede prosuto mleko i kisela pavlaka i ostavljaju lepljiv trag po prodavnici. I nama, slučajnim svedocima.

Ostavila sam punu korpu na kasi i otišla do mega marketa. 



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

selica_nena selica_nena 15:55 26.12.2009

Re: Бука и бес

Hvala ti. Evo i tebi jedno puno čiste ljubavi.
scabies scabies 17:31 26.12.2009

Re: Бука и бес

Posto ne bi nista od kamenovanja, osmelicu se da kazem jos nesto
Brak je malo precenjena drustvena pojava, ako mene pitate.
Dvoje ljudi se sretne, zblizi, zavoli, pozeli da provede ceo zivot zajedno, u dobru i zlu... Ima li sta lepse? E, sad, problem nastaje zbog toga sto je covek i zivot nepredvidiv, ljubav moze da prodje ako se ne cuva, ljudi mogu da se udalje, ili da jednostavno shvate da ih je zanos prevario i da su izabrali pogresnu osobu za najvazniji zivotni projekat... Sve je to tako ljudski i normalno. I zbog takve moguce situacije neophodno je zakonom regulisati taj medjuljudski odnos. Zbog toga je nastao brak kao institucija.
Nije brak obaveza, i nista ne treba da znaci rec data pred maticarem i svedocima, ako coveku i zeni nista ne znaci rec koju su jedno drugom dali. Ne treba robovati malogradjanskim normama i cuvati brak zbog toga sta ce reci ljudi.
arianna arianna 21:16 26.12.2009

Re: Бука и бес

scabies
Posto ne bi nista od kamenovanja, osmelicu se da kazem jos nesto
Brak je malo precenjena drustvena pojava, ako mene pitate.
Dvoje ljudi se sretne, zblizi, zavoli, pozeli da provede ceo zivot zajedno, u dobru i zlu... Ima li sta lepse? E, sad, problem nastaje zbog toga sto je covek i zivot nepredvidiv, ljubav moze da prodje ako se ne cuva, ljudi mogu da se udalje, ili da jednostavno shvate da ih je zanos prevario i da su izabrali pogresnu osobu za najvazniji zivotni projekat... Sve je to tako ljudski i normalno. I zbog takve moguce situacije neophodno je zakonom regulisati taj medjuljudski odnos. Zbog toga je nastao brak kao institucija.
Nije brak obaveza, i nista ne treba da znaci rec data pred maticarem i svedocima, ako coveku i zeni nista ne znaci rec koju su jedno drugom dali. Ne treba robovati malogradjanskim normama i cuvati brak zbog toga sta ce reci ljudi.


scabies, The queen

svaka ti je zlatna
scabies scabies 04:35 27.12.2009

Re: Бука и бес

Devojke, zbunile ste me totalno.
Sva sreca da sam dovoljno pribrana u ove sitne sate da ne otvaram i srce i dusu.
maksa83 maksa83 10:28 27.12.2009

Re: Бука и бес

Sva sreca da sam dovoljno pribrana u ove sitne sate da ne otvaram i srce i dusu.

Polako scabies, još si rovita od onog sa bilderima, sačekaj da skroz prođe.

P.S. U moru ovih ženskih glasova koji ti aplaudiraju, prilažem moj kvariton - svaka ti jeste zlatna. (Mrtav ozbiljan)

P.P.S. Ko bi rekao da će Mirela i dete Milena da se stave na tvoju stranu. Ajde Mirlela, ona prevodi Italijane, to mora da ostavi traga na čoveku, ali Dobrosavljevićeva i slabe struje, koje je njeno opravdanje?
P.P.P.S. Šalim se devojke.

P.P.P.P.S.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:32 27.12.2009

Re: Бука и бес

Ajde Mirlela, ona prevodi Italijane, to mora da ostavi traga na čoveku, ali Dobrosavljevićeva i slabe struje, koje je njeno opravdanje?

Družim se sa Mirelom
Mada je ovaj blog leglo raznih boraca za seksualne izopačenosti i opšte moralno posrnuće
srpskog duhovnog bića.
Pa to je sve čitalo Anu Karenjinu u srednjoj, švalersku književnos'!
maksa83 maksa83 15:55 27.12.2009

Re: Бука и бес

Družim se sa Mirelom

Vidim, našla si i ti svoj Brajović-je-prvi-počeo refren, ako, ako, treba to uvek imati sa sobom.

Mada je ovaj blog leglo raznih boraca za seksualne izopačenosti i opšte moralno posrnuće
srpskog duhovnog bića.

Istina, uber-puritanstvo koje okolo ponekad isplivava ne možeš nazvati drugačije do - izopačenost.
Pa to je sve čitalo Anu Karenjinu u srednjoj, švalersku književnos'!

Kod mene se to ipak vodi kao ratna književnost, pa sam to čitao onako kako zaslužuje - nehajno i po dijagonali u nadi da će profesorka da me pita ono što pita sve ostale, i bi tako. Loš uticaj pripisujem Bukovskom (manje) i Henriju Mileru (više) koje sam u tom uzrastu čitao kudikamo pažljivije.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:28 27.12.2009

Re: Бука и бес

Istina, uber-puritanstvo koje okolo ponekad isplivava ne možeš nazvati drugačije do - izopačenost.

Vala i ja više zazirem od čaja i kolačića nego od manijaka u parku.
mirelarado mirelarado 20:24 27.12.2009

Re: Бука и бес

dobrosavljevic_m
Istina, uber-puritanstvo koje okolo ponekad isplivava ne možeš nazvati drugačije do - izopačenost.

Vala i ja više zazirem od čaja i kolačića nego od manijaka u parku.


По цену да прерастемо у групацију, признаћу како сматрам да малограђанштина наноси друштву више штете од свих других зала заједно. И то изгледа тачно овако: може Ана Карењина, то је уметнос' (Толстој, богтемазо!), ал' не може нека Сашка из комшилука, она је курва, треба то млатити!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:55 27.12.2009

Re: Бука и бес

По цену да прерастемо у групацију, признаћу како сматрам да малограђанштина наноси друштву више штете од свих других зала заједно

Ma ok dok i mi ne počnemo sa moralisanjem njima
mirelarado mirelarado 22:40 27.12.2009

Re: Бука и бес

dobrosavljevic_m
По цену да прерастемо у групацију, признаћу како сматрам да малограђанштина наноси друштву више штете од свих других зала заједно

Ma ok dok i mi ne počnemo sa moralisanjem njima


Јасно, нек' причају шта 'оће, само да не макљају.
selica_nena selica_nena 23:24 27.12.2009

Re: Бука и бес

И то изгледа тачно овако: може Ана Карењина, то је уметнос' (Толстој, богтемазо!), ал' не може нека Сашка из комшилука, она је курва, треба то млатити!


Prošlog leta sam opet pročitala Anu Karenjinu i mogu ti reći da sam isto pomislila.
selica_nena selica_nena 23:27 27.12.2009

Re: Бука и бес

scabies,
margos margos 01:47 26.12.2009

Samo da se javim

da sam bila, da mi ne pišeš izostanak, jer bih svašta nešto da komentarišem, a nemam vremena.
Imam i ja jedno opšte pitanje: zašto to 'kurvo' uvek mora da se viče, kad bi i tiho na uvce bilo jednako delotvorno?
selica_nena selica_nena 02:01 26.12.2009

Re: Samo da se javim

margos
da sam bila, da mi ne pišeš izostanak, jer bih svašta nešto da komentarišem, a nemam vremena.
Imam i ja jedno opšte pitanje: zašto to 'kurvo' uvek mora da se viče, kad bi i tiho na uvce bilo jednako delotvorno?


Eh, zašto? Zašto žena uvek osudi drugu ženu i oprosti muškarcu?


P.S. Samo nek si ti meni došla, a piši kad stigneš. Ljubim te
margos margos 07:51 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Zašto žena uvek osudi drugu ženu i oprosti muškarcu?

(Pod)Svesno opravdava sebe?
Sprema sebi opravdanje za budućnost, nek se nađe...?
(Pod)Svesno muškarce smatra glupljim?
Dobro poznaje sebe/žene?
Iz gordosti?

Koliko puta sam čula da ljudi (posebno žene) izmisle da su zaljubljeni/e, ubede i sebe i druge u to - jer im onda to bude pokriće za svakojaka (ne)dela.

Što reče Mirela - svaka priča je lična i pojedinačna. Ko zna koliko faktora i činjenica je tu upleteno... ?


selica_nena selica_nena 11:00 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Koliko puta sam čula da ljudi (posebno žene) izmisle da su zaljubljeni/e, ubede i sebe i druge u to - jer im onda to bude pokriće za svakojaka (ne)dela.


Veruješ li u fatalne ljubavi oko četrdesete?
arianna arianna 11:12 26.12.2009

Re: Samo da se javim

selica_nena
Koliko puta sam čula da ljudi (posebno žene) izmisle da su zaljubljeni/e, ubede i sebe i druge u to - jer im onda to bude pokriće za svakojaka (ne)dela.

Veruješ li u fatalne ljubavi oko četrdesete?

Ja verujem u fatalne ljubavi; I oko četrdesete, i oko pedesete, šesdesete, a što da ne i oko sedamdesete.
Živi ljudi, što da ne vole? Šta pa i ima od života?
selica_nena selica_nena 11:20 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Joooj, kako si slatka!
Živi ljudi, što da ne vole? Šta pa i ima od života?
Ovo mi se sviđa, ali moram da pitam još nešto - ako je ta ljubav prava, šta joj treba da se skriva?
arianna arianna 11:55 26.12.2009

Re: Samo da se javim

selica_nena
Ovo mi se sviđa, ali moram da pitam još nešto - ako je ta ljubav prava, šta joj treba da se skriva?


U početku su sve ljubavi tajnovite, bilo da su prave, krive, površne, fatalne.
Vremenom se ljudi verovatno, osmele pa se više i ne kriju.

Pa zar nije lepše da se ljudi vole i zrače u svim svojim godinama, toplinom, pozitivnom energijom, ljubavlju, životnom energijom, nego da budu nadzak babe i starci već sa trideset i budu čitavog života nezadovoljni, oholi, zapušteni u svakom smislu, besni što nisu pronašli nekog koga će da vole, ili što misle da su sve svoje ljubavi potrošili do dvadesetpete. Prirodno je da ljudi imaju potrebe da vole i da budu voljeni čitavog života



selica_nena selica_nena 13:11 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Vremenom se ljudi verovatno, osmele pa se više i ne kriju.


To i ja mislim i verujem da i "uhvaćeni na delu" žele da se situacija nekako razreši. Makar ovako dramatično.
Život bez ljubavi jeste turoban, zar bi toliko pričali o njoj da je nevažna. Samo je pitanje da li je svaki izlet baš ljubav ili beg iz bračne monotonije.
arianna arianna 13:35 26.12.2009

Re: Samo da se javim

selica_nena

To i ja mislim i verujem da i "uhvaćeni na delu" žele da se situacija nekako razreši. Makar ovako dramatično.
Život bez ljubavi jeste turoban, zar bi toliko pričali o njoj da je nevažna. Samo je pitanje da li je svaki izlet baš ljubav ili beg iz bračne monotonije.


To što je ovaj bračni trougao pronašao baš momenat da "situaciju" razreši dramatično u minimarketu više mi deluje kao potreba da se prikaže pred drugima, pred slučajnom publikom, naročito ako se to dešava u manjem mestu.

Ponekad, ovakve predstave imaju za cilj da pokažu da su ljudi uistinu ŽIVI i da se o njima govori. Eto, bilo kako bilo, verujem da akteri traže u drugima, rešenje svog problema i to one koji će da brane ili da ospore ovakve bračne izlete.
Da su prave emocije u pitanju, moguće da bi akteri pronašli način da ih ražreše, van znatiželjnih pogleda, ovako sve mi deluje kao poruka : ŽIVI ljudi! Bolje i uvaćen u bračnom izletu, nego u krivičnom delu. Valjda!


hej, 100
selica_nena selica_nena 13:39 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Za 100 jedno veeeeeeeeeeeeeeliko

Šta ćeš, živ čovek!
mrvicak mrvicak 15:34 26.12.2009

Re: Samo da se javim

Živi ljudi, što da ne vole? Šta pa i ima od života?


Naravno, i treba da vole, iskreno, punim srcem, ne skrivajući ništa, da ponosno stanu iza svojih izbora...
A vake muljaže višestruke baš nepodvodim pod ljubav
Meni ova priča uopšte ne postavlja pitanje ljubavi (niti je ikad dovodim u pitanje, već odgovornosti, zrelosti, spremnosti da se živi bez laganja drugih i samozavaravanja.
A o razrešavanju tabačinama da i ne pričam... stvarno bljak...
selica_nena selica_nena 15:58 26.12.2009

Re: Samo da se javim

mrvicak

Naravno, i treba da vole, iskreno, punim srcem, ne skrivajući ništa, da ponosno stanu iza svojih izbora...
A vake muljaže višestruke baš nepodvodim pod ljubav
Meni ova priča uopšte ne postavlja pitanje ljubavi (niti je ikad dovodim u pitanje, već odgovornosti, zrelosti, spremnosti da se živi bez laganja drugih i samozavaravanja.
A o razrešavanju tabačinama da i ne pričam... stvarno bljak...


E, koliko je batina o kojima se samo naslućuje! A šta da kažeš za ono: "Ćuti, ne bije te." A on je ubija u pojam.

margos margos 01:04 27.12.2009

Re: Samo da se javim

A vake muljaže višestruke baš nepodvodim pod ljubav

Kad bi ljudi znali da je za muljažu potrebno mnogo više nerava nego za hrabrost i iskrenost - manje bi muljali.

Jedan moj prijatelj na*eba skoro... i to baš oprilično. Razveden, sa ženom u dobrim odnosima i krene u novu priču s damom koja je bila u braku, ali spremna da napusti muža i decu, jer eto, već su veliki. Iznajme gajbu i krenu da je sređuju, al 'zbog sveta' ona svima priča da ima cimerku, na šta ovaj moj blesavi prijatelj pristaje - jer eto, on se brine o njenom obrazu. Živeli oni tako 4 meseca i on jednog dana dođe u taj zajednički iznajmljeni stan, a ona dok je bio na poslu pokupila šta joj je trebalo (a dosta joj je trebalo ) i vratila se mužu... uz 'Ako me voliš - razumećeš' i sad on popuc'o po svim šavovima... crče jer eto, ona fina i poštena vratila se kući, a 'cimerka' osta k'o... da ne kažem. Razbi ga sad sujeta, uz sve izneverene snove i očekivanja.
mrvicak mrvicak 12:09 27.12.2009

Re: Samo da se javim

A vake muljaže višestruke baš nepodvodim pod ljubav


Kad bi ljudi znali da je za muljažu potrebno mnogo više nerava nego za hrabrost i iskrenost - manje bi muljali.


E, zaista... koliko to pojednostavljuje stvari!
Možda kratkoročno mož više da boli, al dugoročno svima lepše, lakše, čistac u sebi i oko sebe.... ta život se po sebi već zna toliko iskomplikovati, da ja stvarno ne vidim razlog da ga se dodatno komplikuje muljažama svakovrsnim...

Iskreno, ja ne volem da lažem, a ni da prećutkujem, ne samo zato što je to ružno i uvredljivo po mene i ljude oko mene, već bogme i zato što nemam bre živaca da razmišljam šta sam kome rekla... mnogo jednostavnije ne baviti se time uopšte i ostaviti mentalne kapacitete za produktivnije stvari:)... svima kažem sve i ne bole me glava, znam na čemu sam, znaju na čemu su... zna i to da bude komplikovano, ali uvek nekako na kraju ispadne bolje, lakše se diše i lepo spava:))
selica_nena selica_nena 23:22 27.12.2009

Re: Samo da se javim

Ma aj' što zaboravim šta sam slagala, nego imam neku ružnu naviku da pričam u snu. Ne smem ni da pomislim koliko bi mi tajna ostala sakrivena.
margos margos 00:18 28.12.2009

Re: Samo da se javim

E, zaista... koliko to pojednostavljuje stvari!

Kad mi je prvi muškarac uleteo u vidno polje, misli, ideju o biti s njim - posle xyz godina predbraka i braka - ja se lepo popričam sa sobom, donesem odluku o razvodu, saopštim to mužu. Bio je 30.decembar, on upravo stigao s puta, samo što smo večerali, ja prošetala psa i zamolim ga za razgovor. Saopštim mu svoju odluku, ali i razlog - da čuje od mene, a ne od nekog drugog. On mi zameri što sam odabrala dan uoči NG da mu to saopštim. Lepo mu rekoh da nema boljeg trenutka od odmah (da nije možda bolji 1. januar... Božić... Sveti Sava???) . Nevoljno - ipak se složio da je to 'dan uoči Nove godine' besmisleno kao razlog za odlaganje.

U danima koji su sledili - svi njegovi su krenuli da pljuckaju po meni - a on se mučio, branio me, nimalo mu nije bilo lako - ali je najviše cenio to što ga nisam varala, muljala, lagala. Zato smo i dan danas jedno drugom, kao prijatelji, jako privrženi - i jedno drugom uvek na raspolaganju za svaku pomoć, razgovor, uslugu, pozajmicu....

Kad čujem one koji imaju ženu, devojku i švalerku.... ili muža i dečka - meni bude smešno.
Što bi rek'o VP: čemu?
selica_nena selica_nena 00:29 28.12.2009

Re: Samo da se javim

Čemu? Zato što su sebični kalkulanti.
Bre, Margo, dirnu me tvoja iskrenost i poštovanje koje imaš i prema sebi i prema drugima.
margos margos 02:32 27.12.2009

Malo (kiselog) smeha:)

Iz ženskog ugla:

Neka zena uplati oglas u novinama:
Trazim muza
Iduci dan stigne joj stotinak pisama.
U svima je pisalo:Uzmi moga

Kad ti neka druga zena otme muza,
nema bolje osvete nego da joj ga prepustis.

Zivot zene je nepotpun dok se ne uda.
Poslije toga je dokrajcen.

Ljubav je kao sah - uvijek te zajebe neki konj dok
osvajas kralja!!!

mrvicak mrvicak 12:10 27.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

selica_nena selica_nena 23:20 27.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

Eeeeej, prvo da se opravdam - bila na klanju (svinja), pa ne stigoh da ispratim zbivanja. Evo sad stigla s punom torbom čvaraka i skuvala kafu, pa da natenane iščitam.
margos margos 00:20 28.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

Evo sad stigla s punom torbom čvaraka i skuvala kafu

Kafu pijem i ja.... al gde mi čvarke pomenu, neću zaspati od salivacije.... Čvarci!!!
selica_nena selica_nena 00:42 28.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

Noćas sedeli do pola četri. Krenuli neku priču o udajama i ženidbama, pa o bračnim krizama, pa o ljubavi, pa na ovu temu. Pa šta je ko očekivao, a šta dobio. I gotovo, razbio nam se san.
Jutros svi mamurni, nikom se ne izlazi na kišu, al' šta ćeš?
Ceo dan gacali po blatu, uvukao mi se miris dima i masti u kosu, u oči, u sve. Sto puta me poslali u prodavnicu, oprala tri masna astala i gomilu šerpi. Kad smo konačno ušli u kuću i seli da večeramo, sve me prošlo sem umora. Zamisli smederevac kako pucketa, mi okupljeni oko punog stola, mama sa osmehom oko glave, deca se kikoću...
Baš mi se nije odlazilo. Evo sad mi se opet ne spava.
margos margos 00:53 28.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

Baš mi se nije odlazilo. Evo sad mi se opet ne spava.

Joj, naopaka si, pa to ti je :)))
Kapiram ja to - u osam mi se oči sklapale, al sad posle priče o čvarcima napravila sendviče pa mljackam.:)))

Zamišljam... :) Mnogo volim te akcije tipa moba - ne bih baš često, al kad treba da se akcijaši - trčim prva.
Posebno to s roditeljima - sa svakom godinom ima veću vrednost i značaj. Da su me pre dvaes godina cimali za neke stvari - bilo bi smor, a danas se kao dete obradujem kad nešto mogu da uradim za mamu. :)
selica_nena selica_nena 01:41 28.12.2009

Re: Malo (kiselog) smeha:)

Baš tako. Veći deo moje familije živi u Mramorku i začas se skupe kad je neki ozbiljan posao u pitanju. Samo sam ja daleko i uvek se ljutim što me ne zovu, a oni kao da me ne muče. Kakva muka, bre, ja uživam u takvim okupljanjima.
margos margos 01:29 28.12.2009

Dobar recept!

U jednom gradu bračni par je proslavljao 25. godišnjicu braka. Oni su bili daleko poznati po tome što se u 25 godina
nisu niti jedan jedini put posvađali. Novine i televizijske kuće su pristizale sa raznih strana da provere na licu mesta
u čemu je tajna "uspešnog braka".

Urednik jednih novina upita:
- Gospodine, recite nam u čemu je tajna? Pa to je neverovatno kako ste to uspeli?

Čovek se nagnu napred i prisećajući se starih dana provedenih na medenom mesecu započe priču:

- Bili smo u jednom egzotičnom gradu nakon venčanja, bilo je mnogo zabavnog sadržaja. Nakon kraćeg dogovora odlučili smo se na jahanje konja. Uzeli smo svak svog konja i počeli jahati. Moj je bio miran i poslušan, ali onaj na kojem je moja žena jahala je bio putpuno lud.

Iznenada, konj se trznu i zbaci moju ženu naglavačke! Ona, potpuno mirna lagano se ispravi, potapša konja po leđima i progovori tiho:
"Ovo ti je prvi put". Popela se na konja i nastavila jahanje. Nakon kraćeg vremena konj se ponovo trznu i moja žena se nađe na zemlji.
Ponovo ona ustade i smirenim glasom reče: "Ovo ti je drugi put." Ja sam samo posmatrao i nisam se mogao načuditi svojoj ženi, kako je smirena i staložena.

Kada se konj treći put trznu i zbaci moju ženu, ona lagano isuka magnum iz pojasa i hladnokrvno upuca konja na mestu!

Ja se na to proderah u zaprepaštenju:
- Jesi li normalna, ti luda ženo?!! Ubila si jadnu životinju!!

Žena me smireno pogleda i blagim tonom mi se obrati:

- Ovo ti je prvi put.

- To je to, nakon ovoga smo uvek srećni i slažemo se, završi muž svoju priču.



selica_nena selica_nena 01:42 28.12.2009

Re: Dobar recept!

Kakva priča! Ček da probudim ovog mog da mu nešto kažem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana