Društvo| Ljudska prava

Kastracija silovatelja i pedofila - za i protiv ?

sentinel26 RSS / 29.12.2009. u 16:19

"Na počinioce krivičnog dela silovanja trebalo bi primeniti najstrože kaznene mere, pa i uvođenje hemijske kastracije, zaključili su poslanici Skupštine Srbije."

I z v o r : Poslanici se zalažu za hemijsku kastraciju

Neki bi svakog božjeg dana da mijenjaju zakone koje i ne pokušavaju da primenjuju i poštuju.

Sjajna fora podmetanja kukavičjeg jajeta a sve u duhu populizma i prikrivanja sopstvene odgovornosti za kriminal u zemlji i situaciju u pravosudju koju su zahvaljujući spretnosti i nesebične pomoći ćutologa, umjesto prihvatanja žestokih kritika dobili čak i aplauze, za navodnu reformu koja se svela na izbor jednih a neizbor drugih sudija i tužilaca..

Sudije koje su učestvovale u izbornim kradjama bi verovatno trebali biti najrevnosniji u izricanju kazne “hemijske kastracije”.

Nijesu brojni silovatelji nastavili sa svojom djelatnošću zbog blagih kazni propisanih sadašnjim zakonima nego zbog neprimjenjivanja tih istih zakona..

Koliko je minimalnih - simboličnih kazni do sada izrečeno ?

Koliko je predmeta zastarelo ?

Koliki je broj pedofila koji su zahvaljujući vlastima izbegli čak i pojavljivanje na sudu ?

Koliko je sudija u sudske spise upisalo nacionalnu pripadnost silovane žrtve i zbog čega ?

Koliko se silovatelja branilo sa slobode ?

Koliko je tih i takvih sudija i tužilaca izabrano ponovo ?

Zašto za pedofile ne predlažete nikakvu kastraciju ?

Iz  “inicijalnog predloga“ V.Batića naprasno su izostavljeni pedofili. Zašto ?

Kao što ne možete da vratite smrtnu kaznu tako ni ovu sankciju nećete moći da uvedete jer vam to Ustav ne dozvoljava..

Željom za uvodjenjem te kazne vi se odričete mogućnosti  resocijalizacije počinioca.

Nakanom za uvodjenjem te kazne vi  pokazujete neke opasne porive i namere.

 

Šta još možete da predložite vi gospodo narodni tribuni i vaši popečitelji ?

Sakaćenje ? 

Sečenje ruku, nogu ?

Čupanje jezika ?

Sečenje nosa ?

Smudjenje ?

Vadjenje mazije ?

Postavite kazan  nasred skupštine pa prvo vi izvršite degustaciju i promociju vadjenja mazije.

Čim vi usvojite tu dopunu zakona svi silovatelji će duboko da se zamisle i najverovatnije sami sebe kastrirati...

 

Dobrovoljna kastracija pedofila o kojoj se priča u  Francuskoj neće pomoći rešenju ovog problema ali možda hoće vama da što duže ostanete na vlasti.

Zalaganjem za uvodjenje te kazne pokušava se skinuti odgovornost sa sebe, tj. sa vlasti.

Gospodo, kandidovali ste se za prihvat i sprovodjenje Lisabonskog sporazuma koga prati bezbroj drugih sporazuma i akata - bez obzira što ne oskudeva u ajatolasima - Srbija nije Iran.

Odmorite malo - ostavite piće ako vam škodi  !

Raspravu o odgovornosti za višemilionsko nezakonito trošenje para iz budžeta ste odložili za neka bolja vremena, odnosno na mesec-dva do pred naredne izbore..

Predlažem hemijsku kastraciju vaših poslaničkih plata i fizičku kastraciju vaših poslaničkih fotelja..

 

60157090.jpg&usg=AFQjCNHE_XPLwi7QpM_S3_pivMj33JXq8g 

 

 

 

 

 



Komentari (274)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

selica_nena selica_nena 19:38 29.12.2009

Re: Protiv sam

Biljana77
Apsolutno. Zato kaznu podići na trideset godina, a za povratnike doživotno, bez mogućnosti skraćenja kazne ili pomilovanja. I osmisliti im neki koristan vid provođenja vremena, tj. rad.


Na primer, tucanje kamena na nekom udaljenom ostrvu. Doživotno.
filantrop filantrop 19:50 29.12.2009

Re: Protiv sam

monstrum nije ljudsko biće. on je monstrum, te nema prava na taj minimum ljudskih prava, jer nije - čovek.


Problem je u tome sto monstrum nije rodjen kao monstrum, vec kao covek.
Najveci broj pedofila je i sam bio seksualno zlostavljan u najranijem detinjstvu. Jedini nacin da se dugorocno spreci pedofilija je da se suzbije seksualno zlostavljanje dece. A za one koji su vec bili zlostavljani pa postali monstrumi zbog toga, treba zatvor plus rehabilitacija koja jeste uspesna ako je kvalitetna. Zasto kazniti zrtvu dvaputa kad joj vec niko nije pomogao i zastitio je kad je trebalo, tj kad je i sama bila seksualno zlostavljano dete?
Razumeti ne znaci opravdati vec razumeti da bi se sprecilo u buducnosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:16 29.12.2009

Re: Protiv sam

Zasto kazniti zrtvu dvaputa kad joj vec niko nije pomogao i zastitio je kad je trebalo, tj kad je i sama bila seksualno zlostavljano dete?

zato sto je on svesno posta monstrum, izabrao je tako. zasto nije potrazio pomoc pre nego sto je postao monstrum? da li odrastao covek-kao-zivo-bice, koji odlazi na posao, ima porodicu, sve funkcionise normalno, sam sebe ne prijavi psihijatriji ako ima zelju da gleda golu decu na internetu u nedolicnim pozama, ili ako sexualno pozeli drugare njegove dece, ili ne retko, svoju decu? zato je monstrum, jer se nije samoprijavio.
filantrop filantrop 21:23 29.12.2009

Re: Protiv sam

zato sto je on svesno posta monstrum


Nije svesno Bebo, u tome je problem.
sam sebe ne prijavi psihijatriji ako ima zelju da gleda golu decu na internetu u nedolicnim pozama, ili ako sexualno pozeli drugare njegove dece, ili ne retko, svoju decu? zato je monstrum, jer se nije samoprijavio.


Odlicna poenta - zbog ogromne stigme koja vlada u drustvu, koja ga osudjuje pre nego sto je zlocin jos i pocinio. Ne verujes? pogledaj samo komentare na ovom blogu i na vesti na b92.
Problem se mora razumeti da bi mu se dugorocno suprotstavio , histericna reagovanja ne pomazu (ne mislim na tebe).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:40 29.12.2009

Re: Protiv sam

Nije svesno Bebo, u tome je problem.

cak i ako ne oseca da ima problem sto se lozi na decu (ili na sexualno nasilje prema zenama i deci), da li mozda poznaje zakon toliko pa zna da je to zabranjeno zakonom? onda se zapita - zasto je to tako? sabere 2 i 2 i shvati da radi nesto sto je kaznjivo po zakonu, i samoprijavise. ne prijavljuje se u novine vec psihijatru, u 4 oka. psihijatar nece (ili bar ne bi trebao) histericno da reaguje.
debau debau 22:16 29.12.2009

Re: Protiv sam

Da, i meni se nekako čini da muškarci generalno malo drugačije gledaju na ovaj problem i to mi je zanimljivo, mada teško diskutovati.
Čini mi se da je ovde pitanje - da li sam i ja primitivac i divljak kad potežem osvetu kao sredstvo i služim se nasiljem da bih sprečio nasilje? I da li sam onda u stanju da odem još dalje i vratim smrtnu kaznu ili, ne daj bože, sakaćenje? Ili sam se uzdigao iznad prljavštine i primitivizma ako zagovaram ljudska prava, psihoterapiju, humanost prema silovatelju/pedofilu? To su pitanja. A ne da li je neko ubio poen više za stranku ili sebe, ili je sudija zarad viših ciljeva progledao popu-pedofilu kroz prste ili je upisana nacionalnost pored imena žrtve. To je širenje priče i prilično jalova diskusija. Bar je meni ono prvo zanimljivije po cenu da sam promašila temu.
A moj stav je - da, humana kastracija koja će pomoći i tom nesrećniku (ponovljenom prestupniku) da zauzda ono čime očigledno ne gospodari, dakle već je osakaćen. Za neke bolje, humanije tretmane ima vremena, kad kao ljudi/društvo budemo na nekom višem stepenu razvoja. Baš odužih...
blogovatelj blogovatelj 02:48 30.12.2009

Re: Protiv sam

kako se ispravlja greska ukoliko je kaznjenik odlezao u zatvoru recimo 10 godina?


Vrlo tesko, skoro nikako, ali je ipak to mnogo manja greska nego ubiti coveka a onda ustanoviti da je bio nevin!
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:50 30.12.2009

Re: Protiv sam

Ne verujem u mogućnost izlečenja/zalečenja takvih.


Draga, od tebe sam bar očekivala da, u duhu onoga što uvek činiš, pogledaš i drugu stranu.
Silovatelji su najčešće i sami žrtve zlostavljanja iz detinjstva.
To, naravno nije opravdanje za krivična dela koja čine, pošto se ne izrodi iz svakog silovanog siledžija.
Ali statistika govori da ogromna većina siledžija imaju zlostavljanje u biografiji.
Bilo bi humano makar pokušati pogledati tu drugu stranu priče.
A kako i sama kažeš da je bolest u pitanju, onda je izolovana hospitalizacija, valjda, pravo rešenje, kao što je rešenje i za one nasilne šizofreničare koji se smatraju opasnima po druge.

Ovde ne mislim na siledžije kojima se omane jednom, jer su krenuli da izražavaju svoju nadmoć nad supruzi/devojci.
Ovde mislim baš na one koji ponavljaju silovanja..
Onaj koji ponavlja i ponavlja - taj je bolestan.
Njega treba lečiti, ako je izlečivo, ili pak izolovati, ako nije izlečivo.

Onaj koji to uradi jednom, taj je kriminalac.
Njega treba u zatvor maksimalni broj godina koji zakon propisuje.

Drugim rečima, meni su gori oni koji siluju jednom, nego oni koji ponavljaju stvar.
duchesse duchesse 10:41 30.12.2009

Re: Protiv sam

meni su gori oni koji siluju jednom, nego oni koji ponavljaju stvar.

drug.clan drug.clan 13:59 30.12.2009

Re: Protiv sam

Vrlo tesko, skoro nikako, ali je ipak to mnogo manja greska nego ubiti coveka a onda ustanoviti da je bio nevin!


Ponekad pomislim da ovo nije tacno
smrt mozda nije tako strasna kako se zivima cini
scabies scabies 16:29 30.12.2009

Re: Protiv sam

Draga, od tebe sam bar očekivala da, u duhu onoga što uvek činiš, pogledaš i drugu stranu.
Potpuno podržavam gledanje sa druge strane, ali to bih prepustila onima koji pišu zakone, donose presude, imaju višak empatije i humanosti, mogućnost da prevaziđu svoje ljudske porive za osvetom zločincu... Ja nisam sposobna za to i ne pokušavam da budem. Jednostavno me ne zanima.
Znaš, kad vidiš četvorogodišnjaka osuđenog na smrt kako polako umire u mukama, otupiš malo na patnju zlikovaca koji su nanosili bol, patnju, poniženje nedužnima. Kada osetiš tu strašni nemoć da olakšaš patnju nevinom biću, prestane da ti bude bitno spašavanje monstruma.
Nazovimo to kako god, ali ja se ne stidim da priznam da verujem da su ti zlikovci zaslužili strašne muke. Koje niti bih određivala niti sprovodila. Licemerno bi bilo da kažem da verujem da su zaslužili tretman dostojan čoveka, što nikako ne znači da im to ne treba omogućiti.
A kako i sama kažeš da je bolest u pitanju, onda je izolovana hospitalizacija, valjda, pravo rešenje
Nisam rekla da je uvek bolest u pitanju. I sve čto govorim se ne odnosi na psihotične koji ne upravljaju svojim ponašanjem. Sociopatiju, koja je poremećaj ličnosti, ja ne smatram baš za bolest i tu su izgledi za izlečenje ravni nuli.

bandina bandina 17:04 29.12.2009

Veliko ZA


Pogotovu za pedofile.
drug.clan drug.clan 17:35 29.12.2009

Da biraju

Mislim da treba dati izbor kaznjenicima.
Za dela iz ove oblasti za koja je predvidjena duza zatvorska kazna moze se uvesti opcija da se kazna znacajno smanji (recimo za dve trecine) ukoliko prestupnik pristane na kastraciju.


Moglo bi batinanje + kastracija umesto zatvora ako se sami sloze naravno

PS> Mogo si se razgnevio Senti, to nije dobro za zdravlje pogotovo u tim godinama, cuvaj se. pozdrav
kapetannavar kapetannavar 18:08 29.12.2009

Re: Da biraju

Možemo mi da budemo za ili protiv do sutra, ali pitanje je koji bi sudija takvu kazno odredio, kad ni do sada nisu izricali ni ove koje nisu sporne, tj. duže,maksimalne zatvorske kazne. Problem je primenjivosti ovog zakona u praksi, sve i ako bude izglasan. Ko će ga primenjivati. Da vidim tog sudiju koji bi je prvi izrekao.
drug.clan drug.clan 18:35 29.12.2009

Re: Da biraju

kapetannavar
Možemo mi da budemo za ili protiv do sutra, ali pitanje je koji bi sudija takvu kazno odredio, kad ni do sada nisu izricali ni ove koje nisu sporne, tj. duže,maksimalne zatvorske kazne. Problem je primenjivosti ovog zakona u praksi, sve i ako bude izglasan. Ko će ga primenjivati. Da vidim tog sudiju koji bi je prvi izrekao.


sudije kod nas ne daju dugacke kazne i zato sam napisao "za koja je predvidjena duza zatvorska kazna"
to je lako resiti time sto bi se sudijama otezalo ili zabranilo da izricu kazne koje su ispod zakonskog minimuma
niccolo niccolo 18:19 29.12.2009

Meni bi takođe

bilo interesantno da čujem šta blogeri misle o javnom registru seksualnih prestupnika kao što ima u USA...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:30 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

niccolo
bilo interesantno da čujem šta blogeri misle o javnom registru seksualnih prestupnika kao što ima u USA...


ZA! da mu pise na vratima i u LK.
Bili Piton Bili Piton 18:36 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

niccolo
bilo interesantno da čujem šta blogeri misle o javnom registru seksualnih prestupnika kao što ima u USA...


Ako tako nesto ima u USA onda sam po difoltu protiv.

(glup komentar, znam, ali ne mnogo gluplji od nekih drugih na ovom blogu)
drug.clan drug.clan 18:37 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

niccolo
bilo interesantno da čujem šta blogeri misle o javnom registru seksualnih prestupnika kao što ima u USA...


protiv jer se na tim listama sada vec nalazi 10% stanovnistva amerike

na tim listama se pojavljuju ljudi koji su kao dete jedanput udarili devojcicu iz komsiluka po dupetu i slicni bezazleni slucajevi ....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:10 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

na tim listama se pojavljuju ljudi koji su kao dete jedanput udarili devojcicu iz komsiluka po dupetu i slicni bezazleni slucajevi ....

nisam sigurna koliko je to sasvim bezazleni slucaj. sta ima ko da udara tudje dete po dupetu?!
drug.clan drug.clan 19:18 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

BebaOdLonchara
na tim listama se pojavljuju ljudi koji su kao dete jedanput udarili devojcicu iz komsiluka po dupetu i slicni bezazleni slucajevi ....

nisam sigurna koliko je to sasvim bezazleni slucaj. sta ima ko da udara tudje dete po dupetu?!


mislio sam na drugo dete koje udari/dodirne svog vrsnjaka/inju po dupetu

zato sada vec ima dosta "no touch policy" skola gde deca ne smeju da se grle ili bilo kako drugacije dodiruju osim rukovanja
nevolja nevolja 21:54 29.12.2009

Re: Meni bi takođe

BebaOdLonchara
niccolo
bilo interesantno da čujem šta blogeri misle o javnom registru seksualnih prestupnika kao što ima u USA...


ZA! da mu pise na vratima i u LK.

Apsolutno ZA
topcat topcat 18:21 29.12.2009

Da li

Da li je pedofil svatko na čijem se kompjuteru "nađu" slike djece, a da nisu njegova vlastita?
Da li je silovatelj svatko tko je optužen za silovanje?
Da li treba kastrirati i registranu stranku pedofila u jednoj visokorazvijenoj zapadnoj zemlji?
Da li opet liječimo simptome, umjesto uzroka?

Ja nisam iz Srbije, ali da je rasprava kod mene bila bi protiv.
dunja73 dunja73 18:23 29.12.2009

--

Godinama unazad ovde u Nemackoj mi posmatramo (ja i moji prijatelji )
razne slucajeve i komentarisemo o istima ..Ovde ima jako puno Turaka , koji jako puno imaju dece,
i nesto slabo ikad videh na TV-u , da je neko "stranacko " dete
silovano i o ostalim grozotama ne bih ...

Pa zato sto Gospoda pedofili jako dobro znaju ,
koga da napadaju i na koga da nasrcu ...Na civilizovane , humane , smirene , pitome...
Dobiju par godina na nekom lecenju , zatvoru , puste ih -oni ponovo...
Znaju oni odlicno kako bi se S -proveli i da nema zakona koji bi im pomogao....
Tako da ... strah dobar - je za njih Zakon..
filantrop filantrop 19:43 29.12.2009

Re: --

odinama unazad ovde u Nemackoj mi posmatramo (ja i moji prijatelji )
razne slucajeve i komentarisemo o istima ..Ovde ima jako puno Turaka , koji jako puno imaju dece,
i nesto slabo ikad videh na TV-u , da je neko "stranacko " dete
silovano i o ostalim grozotama ne bih ...

Pa zato sto Gospoda pedofili jako dobro znaju ,
koga da napadaju i na koga da nasrcu ...Na civilizovane , humane , smirene , pitome...
Dobiju par godina na nekom lecenju , zatvoru , puste ih -oni ponovo...
Znaju oni odlicno kako bi se S -proveli i da nema zakona koji bi im pomogao....
Tako da ... strah dobar - je za njih Zakon..


Autogo.
Cim neko uzme Tursku za primer, odma se okrene na suprotno.
Ne zaboravi da Turci ostave pistolj devojci i zakljucaju je u sobu da se samoubije ako je osramotila porodicu, jer npr ma decka.
Ili da podmetnu dete mladje od 14 god da izvrsi honor kiling jer znaju da nece da odgovara pred zakonom.
dunja73 dunja73 20:29 29.12.2009

Re: --

Autogo.
Cim neko uzme Tursku za primer, odma se okrene na suprotno.
Ne zaboravi da Turci ostave pistolj devojci i zakljucaju je u sobu da se samoubije ako je osramotila porodicu, jer npr ma decka.
Ili da podmetnu dete mladje od 14 god da izvrsi honor kiling jer znaju da nece da odgovara pred zakonom.



Sve ja to znam , i sve to jeste tako (uvek iznova se cuje i ovo i ono )
ali ih pedofili zaobilaze , znaci kad su oni u pitanju - nije im boles´ urodjena ili ako jeste
itekako se daju drzati pod kontrolom....Zasto???
Zato sto oni svoja ljudska , demokratska prava i zakone koriste ne za iscelenje svoje bolesti i svoj napredak ,
vec im je isto zaledjina za svoja nedela kojih su potpuno svesni ..
Don Salieri Don Salieri 22:36 29.12.2009

Re: --

filantrop

Autogo.
Cim neko uzme Tursku za primer, odma se okrene na suprotno.

Turkey puts rape victims in the dock
The women who face jail for daring to accuse the police of sexual abuse. Fatima Polattas says she was 19 when Turkish police raped her while she was in custody. She filed charges and her four alleged tormenters are now on trial. But so is Polattas. She faces up to six years in prison for insulting Turkey's security forces and the moral integrity of her country by speaking publicly about her ordeal.
Polattas is one of 11 women and one man who went on trial in Istanbul last week for describing sexual torture at a conference on sexual abuse and rape organised in Istanbul last year by the Women Workers' Union...

Arrested in 1999, Polattas says she and her friend, Ceren Salmanoglu, then aged 16, confessed to being PKK members only after they were beaten, sprayed with freezing water and raped with a truncheon during eight days of interrogation. Salmanoglu was sentenced to 21 years. Polattas and the other defendants at the conference were the first women to speak out about police rape. Women rarely talk of their ordeal, afraid they will worsen their situation by violating laws that restrict freedom of expression when it comes to the honour and reputation of Turkey's security forces...

Turkey admits that torture occurs, but says it is not systematic.
It has promised to crack down on offenders: prison sentences for using torture have been increased and there are regulations outlawing the use of force during interrogation. But, while members of the security forces are being prosecuted, they are often acquitted in court. The five officers accused of raping Nazli Top, another of Polattas's co-defendants, were cleared.
Source - The Observer

scabies scabies 18:46 29.12.2009

Jeste li primetili?

Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije. Dobro, možda nam je uzorak mali, ali verujem da se rezultat ne bi drastično promenio.
Mislite o tome.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:47 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Srđan je za i Bili 'jednom nogom'
drug.clan drug.clan 18:48 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

scabies
Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije. Dobro, možda nam je uzorak mali, ali verujem da se rezultat ne bi drastično promenio.
Mislite o tome.


nisu svi do jednog ili mene ne smatras muskarcem

mada ja sam vise za batinanje
scabies scabies 18:49 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Srđan je za i Bili 'jednom nogom'
Promeklo mi.

EDIT
Izvini, drug.clan
I mislim da pravi muškarac ume da stane na stranu žrtve i kad ne može da se identifikuje sa njom i zamisli u njenoj poziciji.

adam weisphaut adam weisphaut 18:51 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Da mogu da učestvuju poljski konzervativci i katolici, saudijske mule, republikanci iz Akanzasa i slični, siguran sam da bi dobila drugačiji uzorak...
drug.clan drug.clan 18:54 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

adam weisphaut
Da mogu da učestvuju poljski konzervativci i katolici, saudijske mule, republikanci iz Akanzasa i slični, siguran sam da bi dobila drugačiji uzorak...



zanimljivo je da su svi pobrojani jaki vernici i pripadnici religija koje se zvanicno zalazu za mir i nenasilje - zanimljivo

PS. jos jedna dosetka - katolici i neki drugi vernici su protiv kontracepcije a za kastraciju ...???...
Bili Piton Bili Piton 18:54 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

dobrosavljevic_m
Srđan je za i Bili 'jednom nogom'


Ja svakako nisam rezolutno i raspomamljeno "za". Ako bi o tome bio referendum s mojim pravom glasa, verovatnije bih glasao "protiv" nego sto bih bio uzdrzan, jer mi se argumenti za "protiv" cine smislenijima i umerenijima.

I meni je pala odmah u oci podela na musko/zensko - ali, fale nam trenutno neki zenski diskutanti iz prethodnih slicnih debata (videti Srdjanov blog o Polanskom) sa vrlo zanimljivim razmisljanjima
buba_truba buba_truba 18:56 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

scabies
Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije. Dobro, možda nam je uzorak mali, ali verujem da se rezultat ne bi drastično promenio.
Mislite o tome.

Primetila i ja. Ali mi nije ništa zasmetalo... ljudski je. Mislim - 25 po tuđem dupetu ne boli.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:01 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Ja svakako nisam rezolutno i raspomamljeno "za". Ako bi o tome bio referendum s mojim pravom glasa, verovatnije bih glasao "protiv" nego sto bih bio uzdrzan, jer mi se argumenti za "protiv" cine smislenijima i umerenijima.

Pa ja sam rekla 'jednom nogom', jer mi se učinilo da naginješ ka obe strane
Mada,sada kada sam pročitala sve komentare i argumente, slažem se sa tobom 100%.
Možda mi treba još informacija...
scabies scabies 19:07 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Ih, bre, Dobrosavljevićka, što ti ne zvuči smisleno:
To znači da osoba koja je zbog ponovljenog silovanja hemijski kastrirana ima mogućnost da bude na slobodi i da se "odkastrira" ako u narednih x godina ne počini nikakvo krivično delo protiv tela i života drugih ljudi.

I naravno da treba praviti veliku razliku između silovanja koje se desilo na ulici, sa telesnim povredama i onog pod sumnjivim okolnostima kad je teško utvrditi da li je bilo silovanje u pitanju ili je reč o nameštaljci. Ja govorim o ovim prvim.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:14 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Najviše me brine ovo što je AO napisao, da poriv nije seksualan u suštini, da se radi o nasilju,
i da bi i pored kastracije napadali žrtve i možda ih teže povređivali iz frustracije. Ne znam...
mariopan mariopan 19:44 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

adam weisphaut
Da mogu da učestvuju poljski konzervativci i katolici, saudijske mule, republikanci iz Akanzasa i slični, siguran sam da bi dobila drugačiji uzorak...

Evo ti oma jedno misljenje moje snajke, majke sina i devojcice, Poljakinje, konzervativne, Katolkinje..........ako bi joj neko pipnuo decu ...svojerucno bi ga kastrirala. Brojis jedan glas za?
scabies scabies 19:50 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

poriv nije seksualan u suštini
Da. Poriv je kombinacija seksualnog nagona i agresije, želje da se nekom nanese bol, poniženje, strah.
Ali nisam sigurna da li bi napadali iz frustracije. Možda retki (ali bar ne bi mogli da šire HIV, hepatitis i PPB). Ali kakvo je to opravdanje? Bolje da ih pustimo da siluju nego da počnu da ubijaju? Znam da ne misliš tako.
Ja prvenstveno mislim na efekat koji bi imala svest da ponovljeno krivično delo može imati takvu sankciju. Verujem da bi to dobrom delu oportunista suzbilo ideju da se bave takvim stvarima. Za retke i teške slučajeve teške patologije ni jedno rešenje ne postoji a da može biti i efikasno i humano, bojim se.
I mislim da im je primaran seksualni aspekt. Jer ne znam za slučajeve silovatelja koji su nekad imali napade koji nisu imali seksualnu komponentu, već samo cilj da pretuku neku ženu, sem slučajeva teških psihijatrijskih slučajeva o kojima i ne govorim.
I ovde se jedna bitna stvar previđa. U zatvorima u Srbiji je takva i situacija i okruženje da za veliki broj ljudi koji su tamo to i nepredstavlja neku veliku kaznu. Bar tsu takva moja iskustva sa robijašima.

adam weisphaut adam weisphaut 19:56 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Ne brojim, jer je taj odgovor impuls, ali koliko god prirodan (sigurno bi tako reagovali i moji majka i otac kada sam ja bio dete ili ja da sam roditelj) nije osnova za razmatranje u ozbiljnoj diskusiji, pošto bit u određivanju merituma stvari nije emocija nego činjenice i nije (krvna) osveta nego pravo...
adam weisphaut adam weisphaut 20:05 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

I ovde se jedna bitna stvar previđa. U zatvorima u Srbiji je takva i situacija i okruženje da za veliki broj ljudi koji su tamo to i nepredstavlja neku veliku kaznu. Bar tsu takva moja iskustva sa robijašima

Poznato je da su srpski zatvori hoteli sa 5 zvezdica, ni za porediti sa varvarskim švedskim, danskim, norveškim i finskim zatvorima...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:06 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Ali kakvo je to opravdanje? Bolje da ih pustimo da siluju nego da počnu da ubijaju? Znam da ne misliš tako.

Ne mislim da treba da budu pušteni uopšte- doživotna robija.
Stvarno bi bilo korisno da čujemo koliko je ova kastracija efikasna.
Ok, ja i dalje ostajem na protiv (sa mogućnošću da se to opet promeni ako se čuje nešto novo).

Ja sam najgori preletač u ovoj raspravi
scabies scabies 20:10 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Prvo da kažem da sam protivnik smrtne kazne. Ali priznajem da sam slabo ljudsko biće koje je mnogo puta pomislilo da neki ljudi zaslužuju smrtnu kaznu. Bilo bi licemerno da rasipam humanost preko tuđih leđa gledajući druge koji su žrtve, slušajući o tuđoj deci, majkama, sestrama, prijateljicama...i praštajući njihovu patnju.
KAo što svi znamo zakon ne postoji zbog pravde, već postoji da bi uredio društvo. Ali ja kao slabo ljudsko biće imam pravo da verujem u Pravdu. Niti tražim, niti bih pristala da pišem i sprovodim zakone. Niti sada nastupam sa tog stanovišta. Slažem se da zakonodavac i zakon moraju da budu nepristrasni i da se drže nekih principa, ali nisam sigurna da li je u tome nemoguće preterati. I sasvim sam sigurna da je neizbežno ogrešiti se.
Bili Piton Bili Piton 20:11 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

dobrosavljevic_m


Ja sam najgori preletač u ovoj raspravi




Evo malo muzickog predaha od ovih ozbiljnih tema


scabies scabies 20:14 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Poznato je da su srpski zatvori hoteli sa 5 zvezdica, ni za porediti sa varvarskim švedskim, danskim, norveškim i finskim zatvorima...
Zašto si ciničan? Niti sam to rekla, niti sam to mislila. Uslovi su katastrofalni, ne zadovoljavaju nikakve standarde i potpuno poništavaju ljudsko dostojanstvo. Nažalost, ljudima koji tamo završe i nisu potrebni higijenski i stambeni standardi, sasvim se lepo snalaze u okruženju koje oiluje nasiljem, siledžijstvom, izazov im je da se uključe u tu nakaznu hijerarhiju, droge i moći u izobilju, zakoni slabo važe, nema nikakvog rada...
dragan7557 dragan7557 20:17 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije.

Ili se varas ili ne citas dobro.

Za silovanje ja bih uveo fizicku kastraciju, ili jos bolje smrtnu kaznu, naravno posle dokazanog zlocina, a za pokusaj hemijsku.

cerski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:18 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Evo malo muzickog predaha od ovih ozbiljnih tema

Jao, hvala, Bili
milisav68 milisav68 20:37 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

scabies
Ih, bre, Dobrosavljevićka, što ti ne zvuči smisleno:
To znači da osoba koja je zbog ponovljenog silovanja hemijski kastrirana ima mogućnost da bude na slobodi i da se "odkastrira" ako u narednih x godina ne počini nikakvo krivično delo protiv tela i života drugih ljudi.

I naravno da treba praviti veliku razliku između silovanja koje se desilo na ulici, sa telesnim povredama i onog pod sumnjivim okolnostima kad je teško utvrditi da li je bilo silovanje u pitanju ili je reč o nameštaljci. Ja govorim o ovim prvim.

Treba razdvojiti situacije kad se žrtva i nasilnik poznaju od onih nasumičnih.Ne tvrdim da ako se poznaju(ili je je u pitanju javna ličnost sa brdo para) nije bilo silovanja nego da se to treba podrobnije ispitati.
Inače jesam i za kastraciju hemijsku, fizičku....zavisi od slučaja do slučaja....
Veliki problem u Srbiji je SUD.Jer ovo nije ni prva ni poslednja tema o kojoj se raspravlja a da se to preskače, doneti zakon o recimo kastraciji je besmisleno ako se ne primenjuje zakon o silovanju i ako presudjuju minimalne kazne za prestupnike.

drug.clan drug.clan 20:37 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

scabies
Poznato je da su srpski zatvori hoteli sa 5 zvezdica, ni za porediti sa varvarskim švedskim, danskim, norveškim i finskim zatvorima...
Zašto si ciničan? Niti sam to rekla, niti sam to mislila. Uslovi su katastrofalni, ne zadovoljavaju nikakve standarde i potpuno poništavaju ljudsko dostojanstvo. Nažalost, ljudima koji tamo završe i nisu potrebni higijenski i stambeni standardi, sasvim se lepo snalaze u okruženju koje oiluje nasiljem, siledžijstvom, izazov im je da se uključe u tu nakaznu hijerarhiju, droge i moći u izobilju, zakoni slabo važe, nema nikakvog rada...



evo kako izgledaju kalifornijski zatvori
adam weisphaut adam weisphaut 20:43 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

evo kako izgledaju kalifornijski zatvori

To je ta škola kriminalci ne zaslužuju bolje...
scabies scabies 20:53 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

To je ta škola kriminalci ne zaslužuju bolje...
Misliš na mene?
Naravno da mislim da zatvori moraju da zadovolje standarde u broju kvadratnih i kubnih metara po zatvoreniku, broju mokrih čvorova, tuševa, da treba voditi računa o njihovoj ishrani, da imaju dovoljno vremena na vazduhu i pod otvorenim nebom i sl. Ali pored prava uvek postoje i obaveze. Ne znam zašto bi zatvorenici bili jedina kategorija ljudi kojima se moraju obezbediti uslovi pristojnog života a da za uzvrat oni samo treba da načine krivično delo.
Mislim da je neophodno da u zatvorima osuđenici rade, da budu korisni, da održavaju uslove koji su im pruženi. Sve to nije situacija u Srbiji. Kod nas zatvorenici vreme prekraćuju gledanjem TVa, višak energije prazne u međusobnim obračunima, droga je dostupnija nego na ulici... To su informacije koje imam iz druge ruke od osobe koja je robijala par meseci. I ne kaže da ne bi ponovo. I ne ponaša se kao da ne bi ponovo.
st.miroslav st.miroslav 20:54 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Mene ova fotka podseca na spavaone u Vojsci. Nije nam bilo bolje od ovoga....
scabies scabies 20:56 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Majke mi me zanima kako ti misliš da treba da izgleda robijanje?
Sigurna sam da ne misliš da je potrebno dati zatvorenicima švajcarske uslove i ulepšati im to vreme da im što pre prođe i da se ne osete uskraćeni za bilo šta, da ništa ne treba da rade, samo da odmaraju. Ili grešim?
drug.clan drug.clan 20:58 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

st.miroslav
Mene ova fotka podseca na spavaone u Vojsci. Nije nam bilo bolje od ovoga....


ipak ima razlike

Ovde imaju tri sprata - vinuli su se u visine
A i u jednoj prostoriji ih ima podosta

Link
adam weisphaut adam weisphaut 21:03 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Misliš na mene?

Mislim na:
poljski konzervativci i katolici, saudijske mule, republikanci iz Akanzasa i slični
Ali pored prava uvek postoje i obaveze. Ne znam zašto bi zatvorenici bili jedina kategorija ljudi kojima se moraju obezbediti uslovi pristojnog života a da za uzvrat oni samo treba da načine krivično delo.

Život u zatvoru po defaultu nije pristojan.
Po toj logici život u ludnici je jednako pristojan?
Nijedan život u kojem čovek nema slobodu kretnaja i raspolaganja svojim životom ne može se nazvati pristojnim.
To su informacije koje imam iz druge ruke od osobe koja je robijala par meseci. I ne kaže da ne bi ponovo. I ne ponaša se kao da ne bi ponovo.

I na osnoviu izveštaja jedne osobe iz druge ruke ti dobijaš the big picture ?
Na ova pitanja ne moraš da odgovaraš, jer stanje u srpskim zatvorima nije tema, nego hemijska kastracija...
topcat topcat 21:10 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Mene zanima kako izgleda kazna ako je silovatelj žena.
scabies scabies 21:13 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Po toj logici život u ludnici je jednako pristojan?
Izraz koji si upotrebio je skandalozan! Mislio si na psihijatrijsku bolnicu u kojoj leže osobe obolele od duševnih bolesti? To su bolesne osobe - nisu ludaci. Bilo bi lepo da ti kao veliki borac za ljudska prava ne koristiš takvu primitivnu terminologiju koja doprinosi stigmatizaciji duševnih bolesnika i koja reprezentuje stav zbog kog ne mogu da se uključe u društvo.


antioksidant antioksidant 21:18 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije.

evo i ja sam protiv a nisam musko
adam weisphaut adam weisphaut 21:20 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Izraz koji si upotrebio je skandalozan! Mislio si na psihijatrijsku bolnicu u kojoj leže osobe obolele od duševnih bolesti? To su bolesne osobe - nisu ludaci. Bilo bi lepo da ti kao veliki borac za ljudska prava ne koristiš takvu primitivnu terminologiju koja doprinosi stigmatizaciji duševnih bolesnika i koja reprezentuje stav zbog kog ne mogu da se uključe u društv

Polako vidim gubiš živce, i pažnja počinje da ti meandrira od centralne teme ka rukavcima.
Možda je problem što si krenula od pozicije part of angry lynch mob pa si se od jednom u pravedničkom besu susrela s aragumentima, a to nije prijatno...
P:s: izvinjavam se svim duševnobolelim na upotrebi reči ludnica, te se nadam da im time nisam naneo nikakav bol, no oni ni u kom pogledu nisu tema ova diskusije...
antioksidant antioksidant 21:24 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Ali kakvo je to opravdanje? Bolje da ih pustimo da siluju nego da počnu da ubijaju?

scabies, a ko se ovde zalaze da ih pustimo da rade bilo sta?
ja licno sam za poostravanje kaznene politike i za primenu zakona (a ne da je prosecna kazna za silovanje u srbiji u poslednje vreme oko 2 godine)
poenta je da je poriv za kastriranjem vise osveta nego prevencija
nista se nece postici osim zadovoljavanja (sasvim ljudskog ) poriva da se manijaku saspe pesnica u zube
i ponavljam, niko, ali niko ovde se ne zalaze za ublazavanje kazni.
naprotiv
adam weisphaut adam weisphaut 21:29 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

i ponavljam, niko, ali niko ovde se ne zalaze za ublazavanje kazni.
naprotiv

Pa ne znam da li mora da se crta da višestruki silovatelji zaslužuju višedecenijske kazne ali izgleda da
zadovoljavanja (sasvim ljudskog ) poriva da se manijaku saspe pesnica u zube

zamračuje razboritost.
scabies scabies 21:36 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

poenta je da je poriv za kastriranjem vise osveta nego prevencija
nista se nece postici osim zadovoljavanja (sasvim ljudskog ) poriva da se manijaku saspe pesnica u zube
Ma znam, Oxi, i sama sam rekla da ne bih pristala da krojim zakon. Zakon se ne piše za pojedinačne slučajeve, ali stvarno mislim da ovaj Mega ne bi izvršio silovanje i osakatio te dve devojke da je bio kastriran
Tako je već godinama, kada vidim ženu moram da je silujem. Uglavnom sam ih pratio oko železničkih stanica i napadao kada bi mi se ukazala prilika – rekao je Mega istražnom sudiji, a saznaje Press.
Da treba samo ja da odlučim kako će da bude - ne znam šta bih izabrala, ali da postoji referendum, stvarno bih glasala ZA. To je bio moj stav u ovoj diskusiji.

drfaz011 drfaz011 22:52 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

scabies
Majke mi me zanima kako ti misliš da treba da izgleda robijanje?
Sigurna sam da ne misliš da je potrebno dati zatvorenicima švajcarske uslove i ulepšati im to vreme da im što pre prođe i da se ne osete uskraćeni za bilo šta, da ništa ne treba da rade, samo da odmaraju. Ili grešim?

zasto uporno imam osecaj,da ti mislis da su robijasi i prestupnici samo muskarci?
scabies scabies 23:20 29.12.2009

Re: Jeste li primetili?

zasto uporno imam osecaj,da ti mislis da su robijasi i prestupnici samo muskarci?
Ne mislim. To su ograničenja srpskog jezika. Kad govorim uopšteno ne kažem ni advokati i advokatice, doktori i doktorke, psiholozi i psihološkinje... već advokati, doktori, psiholozi...pa tako i robijaši.
Krugolina Borup Krugolina Borup 09:58 30.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Meni je zapalo za oko da su muškarci na blogu, svi do jednog, protiv hemijske kastracije. Dobro, možda nam je uzorak mali, ali verujem da se rezultat ne bi drastično promenio.
Mislite o tome.


Evo, ja imam višak muških hormona, ali sam zvanično pak žensko, ebi ga.
Pa sam protiv.
Pre svega iz čisto praktičnih razloga - hemijska kastracija je u našim uslovima neizvodiva, jer podrazumeva redovno uzimanje lekova, a mi nemamo logistiku kojom ćemo osigurati da "osuđeni" na svakodnevno pijenje lekova, iste stvarno i pije.
Drugo, kao što sam gore objasnila, zato što smatram da je onaj koji ponavlja silovanje i sam žrtva nekog silovanja ili zlostavljanja iz detinjstva, te da je prvenstveno bolestan i da mu treba pomoć, a ne kazna. Kaznu, i to rigoroznu, rezervisala bih za kuronje koji za silovanjem posežu zato što hoće da dokažu svoju nadmoć, najčešće nad sopstvenom devojkom ili ženom.

Ono što je ovoj zemlji potrebnje od hemijske kastracije jeste ozbiljna borba protiv nasilja u porodici, iz kojeg se i proizvode serijski silovatelji.
Kiza car Kiza car 09:59 30.12.2009

Re: Jeste li primetili?

1.) Možda je kastracija jedno od rešenja za ponovoljeno delo silovanja. Kastrira se zato jer se drastično smanjuje nivo testosterona kao jednog od motivatora nasilja.
2.) Većina muškaraca su protiv kastracije jer je strah od nje jedan od najvećih kod njih (nas)
3.) Mega je izjavio da će izvršiti samoubistvo pre nego što će otići u zatvor ponovo, zato što ga tamo čeka isto ono što su on i njemu slični napravili ženama ili deci koje su povredili - nasilje i silovanje.
duchesse duchesse 10:54 30.12.2009

Re: Jeste li primetili?

Najviše me brine ovo što je AO napisao, da poriv nije seksualan u suštini, da se radi o nasilju,
i da bi i pored kastracije napadali žrtve i možda ih teže povređivali iz frustracije. Ne znam...

Jedna od supstanci koja se koristi za hemijsku kastraciju, cyproterone acetate, je anti-androgen, koji deluje inhibitivno na lučenje testosterona. Samim time, i agresija se smanjuje, kao i seksualna želja.

Inače, izbegavam ovih dana da komenarišem na B92, ali sam se toliko šokirala da muškarci mogu da budu tako ograničeni da su gotovo svi odreda protiv hemijske kastracije, da sam morala da se oglasim. Jbg, silovanje je uglavnom upereno protiv žene, ali nije nemoguće ni silovati muškarca. Samo što se takve stvari uglavnom dešavaju po zatvorima. Predlažem da zatvorite okice i zamislite kako vas dlakavi rmpalija prisiljava na seks, pa onda da razmislite o tome koliko je to strašno dati silovatelju da pije lekove.
Taska Dana Taska Dana 18:56 29.12.2009

......

Ja bih glasala za kastraciju pedofila .
st.miroslav st.miroslav 19:40 29.12.2009

ODGOVOR NA ZLOCIN MORA BITI JASAN

i nedvosmislen! Delo nazivam zlocinom jer se drugacije i ne moze posmatrati.
U raznim pitanjima i provucenim predlozima resenja koje ste izneli ja prepoznajem osudu sistema, poretka, pravosudja, ustava... a ne nacin da se pocinjeno delo adekvatno kazni. Nije da sve pomenuto nije za osudu i promenu, ali ovde se radi o konkretnom pitanju, a to je koja je kazna adekvatna za pocinioca?! Kazna isto tako mora biti konkretna i nikako blaga. Zar je prirodno osvrtati se na prava i ljudske slobode nekoga ko ponovi takvo krivicno delo, delo koje ostavlja trajne fizicke i psihicke posledice kod zrtve?

Na naslovnim stranama danasnjih novina citirana je izjava uhapsenog silovatelja kako ce sada njega u zatvoru da siluju, iz cega se vidi da njemu nije problem nedelo koje je pocinio, niti griza savesti sto je osakatio zivote citavih porodica, vec bojazan da ce u zatvoru doziveti neprijatnosti koje je vise puta i sam cinio.
Pa o kakvoj resocijalizaciji i lecenju takve osobe mi ovde pricamo?

To jednostavno nije moguce. I pored ponovljenih zatvorskih kazni zlocini se opet ponavljaju, znaci, kazne nisu delotvorne a lecenja su uzaludna... Jednostavno se treba pomiriti sa cinjenicom da u "zitu ima kukolja" i treba ga "istrebiti".
A svako odlaganje i posmatranje problema na pogresan nacin dovodi do njegovog nagomilavanja.

Smisljanjem humanijeg nacina za kaznu, davanjem druge, pete, sedme sanse da se neko izopacen popravi navodno nas priblizava Evropi po nekom liberalnijem i demokratskijem nacinu razmisljanja a dovodi opasnost mnogo porodica-potencijalnih zrtava.

Zar nismo obrnutim redom poceli da se priblizavamo toj Evropi i Svetu?
sentinel26 sentinel26 19:54 29.12.2009

Re: ODGOVOR NA ZLOCIN MORA BITI JASAN

st.miroslav
U raznim pitanjima i provucenim predlozima resenja koje ste izneli ja prepoznajem osudu sistema, poretka, pravosudja, ustava... a ne nacin da se pocinjeno delo adekvatno kazni. Nije da sve pomenuto nije za osudu i promenu, ali ovde se radi o konkretnom pitanju, a to je koja je kazna adekvatna za pocinioca?! Kazna isto tako mora biti konkretna i nikako blaga. Zar je prirodno osvrtati se na prava i ljudske slobode nekoga ko ponovi takvo krivicno delo, delo koje ostavlja trajne fizicke i psihicke posledice kod zrtve?

Najvažnija karika u tom sistemu su ljudi.

Ja sam već odgovorio nekim blogerima da ovima koji se nijesu potrudili da se prihvate ozbiljne primjene postojećeg zakona ne vjerujem da će uspješno primjenjivati neki novi.

Šef poslaničke grupe ZEvS - Nada Kolundžija, DS: ".. rekla je da kazne moraju da budu takve da silovatelje odvrate od ponavljanja dela. O hemijskoj kastraciji, navela je, "ipak treba dobro razmisliti" jer "treba tražiti meru između humanosti i zaštite građana od kriminalnih dela"."

Šef poslaničke grupe SPS-JS - Branko Ružić : ...., naglasio je da će ukoliko u Skupštini dođe do dogovora, ova koalicija podržati takvu sankciju. "

Šef poslaničke grupe "Napred Srbijo" - SNS - Jorgovanka Tabaković: - "Ja sam za primenu najstrožih sankcija. Postoje zločini koji ostavljaju trajne posledice na žrtvu, a silovanje je jedan od najstrašnijih zločina "

Nova Srbija - poslanik Aleksandra Janković : - smatra da bi trebalo "razmisliti o toj meri" jer "nemamo mnogo programa za psihoterapiju, resocijalizaciju nasilnika i silovatelja.
st.miroslav st.miroslav 20:21 29.12.2009

Re: ODGOVOR NA ZLOCIN MORA BITI JASAN

Najvažnija karika u tom sistemu su ljudi

Slazem se!
I isto tako se slazem da je veliki problem to sto se vec postojeci zakoni ne primenjuju.

Izricit sam u stavu da se ponovljeni zlocini moraju najsurovije kazniti.

A sto se tice navoda pojedinih poslanika koje ste citirali, sve je cisto prikupljanje poena i politicki marketing.


Šef poslaničke grupe ZEvS - Nada Kolundžija, DS: ".. rekla je da kazne moraju da budu takve da silovatelje odvrate od ponavljanja dela. O hemijskoj kastraciji, navela je, "ipak treba dobro razmisliti" jer "treba tražiti meru između humanosti i zaštite građana od kriminalnih dela"."

Koja je ta mera?

Šef poslaničke grupe SPS-JS - Branko Ružić : ...., naglasio je da će ukoliko u Skupštini dođe do dogovora, ova koalicija podržati takvu sankciju. "

Neozbiljna izjava jednog poslanika ciji je stranacki predsednik Ministar policije (koja bi prva trebalo da prednjaci u prevenciji i suzbijanju prestupa). Kakav je to politicki neodgovoran stav :"kud svi tu i mi" ?!

Nova Srbija - poslanik Aleksandra Janković : - smatra da bi trebalo "razmisliti o toj meri" jer "nemamo mnogo programa za psihoterapiju, resocijalizaciju nasilnika i silovatelja.

Pa i ne treba da ih imamo toliko! Kada bi sistem funkcionisao i zakon postovao, polovina onih koji su na tim programima dobili bi drugacije kazne, primerene ucinjenim prestupima!

drfaz011 drfaz011 20:33 29.12.2009

rizicno

Izrazito protiv.
Ima tu nekoliko problema,recimo donese se taj zakon,i sad ti koji su odsluzili kaznu izadju sa robije,i sad ih tu drzava dohvati,i na silu ih kastrira,nametne im tu vrstu psihofizicke torture,i taj shvatajuci da je zavrsio vise sa normalnim zivotom na planeti zemlji,mozda dodje na kakvu suludu ideju,i onako slobodan po ulici ucini ko zna sta!

Da ne pominjemo mogucnost nevino osudjenih ili greske pravosudja ili pak nekih namestaljki,vrlo mogucih na ovom prostoru.Postoje robijasnice,pa nek robija brate..eventualno da se ugrade ti cipovi to podrzavam..kastriranje nikako!
edit
mene takodje nervira ovo osvetnicko,nehumanisticko i sto ne reci sovinisticko/ekstremisticko do bola,javno izjasnjavanje nekih komentatorki.
Pa molim vas,postoje robijasnice,postoji zakon,pa nek idu da robijaju,siguran sam da im tamo ne cvetaju ruze,nego ih sustize zasluzena kazna.

A i ovo je 21.vek..
scabies scabies 20:41 29.12.2009

Re: rizicno

i taj shvatajuci da je zavrsio vise sa normalnim zivotom na planeti zemlji,mozda dodje na kakvu suludu ideju,i onako slobodan po ulici ucini ko zna sta!
Vidiš kako se zabrineš kad pomisliš da taj može biti opasan i po tebe. Bolje da siluje nego da postavlja bombe? Misliš da ideja o ponovnom silovanju nije suluda ideja i da takav nije opasan po druge? I normalan život na planeti je neko završio kad je izvršio silovanje!
drfaz011 drfaz011 21:04 29.12.2009

Re: rizicno

scabies
i taj shvatajuci da je zavrsio vise sa normalnim zivotom na planeti zemlji,mozda dodje na kakvu suludu ideju,i onako slobodan po ulici ucini ko zna sta!
Vidiš kako se zabrineš kad pomisliš da taj može biti opasan i po tebe. Bolje da siluje nego da postavlja bombe? Misliš da ideja o ponovnom silovanju nije suluda ideja i da takav nije opasan po druge? I normalan život na planeti je neko završio kad je izvršio silovanje!

Ja govorim o onima koji su odsluzili kaznu.
Onima,koji imaju resocijalizaciju u svojoj glavi tokom sluzenja kazne,onima koji su resili da zapocnu ,mozda novi zivot.Sta mislite,sta im se vrzma po glavi,ako pri kraju zatvorske kazne,znaju sta ih ceka kad izadju?
Znaci,ovi ljudi mogu da se pretvore u tempirane bombe,i ako je to moglo biti izbegnuto.

Ja sam siguran da ste vi svesni ovog problema,te mi ostaje da je vama, kao osnovni motiv u vezi kastracije,zapravo osveta pociniocu nedela.Zato su u pravu oni koji kazu,da se ovim problemom trebaju baviti strucna lica,a ne obican narod,uvek zedan linca i 'najbrzih metoda'

I da vas podsetim,da je ovo 21.vek i da mi stremimo ulasku u EU(civilizaciju)
scabies scabies 21:07 29.12.2009

Re: rizicno

sta im se vrzma po glavi,ako pri kraju zatvorske kazne,znaju sta ih ceka kad izadju?
Onaj Saša Mega koji je silovao devojku u Deligradskoj pre par dana je već odležao jednu kaznu. I ovo mu je peto silovanje. Ne znam šta će misliti kad izađe, ali mislim da nisu male šanse da ponovi isto delo.
ivana23 ivana23 21:16 29.12.2009

Re: rizicno

scabies
sta im se vrzma po glavi,ako pri kraju zatvorske kazne,znaju sta ih ceka kad izadju?
Onaj Saša Mega koji je silovao devojku u Deligradskoj pre par dana je već odležao jednu kaznu. I ovo mu je peto silovanje. Ne znam šta će misliti kad izađe, ali mislim da nisu male šanse da ponovi isto delo.


Mega je rekao sudiji da je nagon za silovanjem jači od njega.
adam weisphaut adam weisphaut 21:53 29.12.2009

Re: rizicno

Mega, koji je odrastao bez roditelja i živeo po domovima, a pri tome je težak narkoman i alkoholičar, rekao je sudiji da je nagon za silovanjem jači od njega.

Neko je već tokom diskusije napomenuo da mi govorimo o posledicama ali ne i o uzrocima...
st.miroslav st.miroslav 22:03 29.12.2009

Re: rizicno

Pa da onda probamo da uljudimo i onog Bumbara sto je u Pohorskoj ubio majku, dete i psa i posle toga izjavio policiji :"Ko ga jebe sto nije bio u skoli" posto je 21. vek i treba da udjemo u EU?! tzv. civilizaciju?!
adam weisphaut adam weisphaut 22:11 29.12.2009

Re: rizicno

Narvno d aje retroaktivno uljuđivanje utopija, i da tu ne može da usledi niđta osim višedecenijske kazne, ali možda ćemo biti bezbedniji ako stvroimo mehanizme da iz sitema iznikne manje mega nego dosad?
drfaz011 drfaz011 22:15 29.12.2009

Re: rizicno

st.miroslav
Pa da onda probamo da uljudimo i onog Bumbara sto je u Pohorskoj ubio majku, dete i psa i posle toga izjavio policiji :"Ko ga jebe sto nije bio u skoli" posto je 21. vek i treba da udjemo u EU?! tzv. civilizaciju?!

uhh sad me podsetiste..da li se zna ko je ubio onu porodicu u Pohorskoj?
st.miroslav st.miroslav 22:25 29.12.2009

Re: rizicno

Naravno, on je uhapsen jos 90 i neke ako se ne varam, a pre par dana je na Pinku u emisiji bio gost izmedju ostalih i advokat koji ga je branio po sluzbenoj duznosti. Pustili su cak i skorasnji intervju iz zatvora gde ubica ne komentarise to kao zlocin prema toj porodici, vec je vise u fazonu kako to nije trebalo tako da bude, kako je pogresno tipovano i kako nije sve islo po planu. Ni jedna rec zaljenja sto je oduzeo zivot jednoj porodici i naneo nezamisliv bol ocu tog deteta koji je ostao ziv.
Molim sve one filantrope i pacifiste da se uzdrze komentara da i ovakvog nazovi coveka treba resocijalizovati i od njega napraviti pokajnika i uzornog gradjanina!
debau debau 22:35 29.12.2009

Re: rizicno

E ovo sa 21. vekom me uvek ubedi...
vishnja92 vishnja92 22:46 29.12.2009

Re: rizicno

on je uhapsen jos 90 i neke

njegova majka je u svoje vreme pricala nesto o tome kako je on jedna fina i osetljiva dusa, ali su ga nagovorili mangupi. on sam ne bi nikad. ponelo ga.

(najstrasniji deo te price je bio taj sto su par meseci neposredno nakon visestrukog ubistva sumnjicili muza, tj oca - koji je ostao sa jednim detetom, a bez drugog deteta i zene ( i psa).
volim pandure - cudo jedno, volim ih preko svake mere)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:07 29.12.2009

Re: rizicno

volim pandure - cudo jedno, volim ih preko svake mere

ja jos vise volim sudije.
vishnja92 vishnja92 23:14 29.12.2009

Re: rizicno

o sudijama ne znam mnogo, bila sam nekakav svedok i to je to (mada je onaj smrdljivi sud sve samo ne juzer frendli, valjda se tako osecaju bolje i vaznije, kakva glupostarija. mslm, za-bo-le me za autoritet suda, takav)

ali panduri su panduri, da je opstalo potpalublje jednom bih napisala tekst o njima
Don Salieri Don Salieri 01:35 30.12.2009

Re: rizicno

drfaz011
Izrazito protiv.
Ima tu nekoliko problema,recimo donese se taj zakon,i sad ti koji su odsluzili kaznu izadju sa robije,i sad ih tu drzava dohvati,i na silu ih kastrira,nametne im tu vrstu psihofizicke torture,i taj shvatajuci da je zavrsio vise sa normalnim zivotom na planeti zemlji,mozda dodje na kakvu suludu ideju,i onako slobodan po ulici ucini ko zna sta!

Da ne pominjemo mogucnost nevino osudjenih ili greske pravosudja ili pak nekih namestaljki,vrlo mogucih na ovom prostoru.Postoje robijasnice,pa nek robija brate..eventualno da se ugrade ti cipovi to podrzavam..kastriranje nikako!
edit
mene takodje nervira ovo osvetnicko,nehumanisticko i sto ne reci sovinisticko/ekstremisticko do bola,javno izjasnjavanje nekih komentatorki.
Pa molim vas,postoje robijasnice,postoji zakon,pa nek idu da robijaju,siguran sam da im tamo ne cvetaju ruze,nego ih sustize zasluzena kazna.

A i ovo je 21.vek..

Preporuka.
mariopan mariopan 12:06 30.12.2009

Re: rizicno

adam weisphaut
Mega, koji je odrastao bez roditelja i živeo po domovima, a pri tome je težak narkoman i alkoholičar, rekao je sudiji da je nagon za silovanjem jači od njega.

Neko je već tokom diskusije napomenuo da mi govorimo o posledicama ali ne i o uzrocima...

Uzrok je taj preterani nagon koji oni ne mogu da savladaju.
Rekoh vec na pocetku diskusije da bi se tom kastracijom taj nagon smanjio, i verujem, da bi pomogao i sliovatelju da pocne da zivi bez toga. Ovaj Mega je zapretio da ce se ubiti, verovatno zna sta ga ceka u zatvoru, ali hajde da zamislimo da je i sam zgrozen onim sto radi pa je to mozda zato?

To sto je rastao u domu i bio verovatno zlostavljan ( jer i u domovima ne raste cvece za tu decu) nije nikakvo opravdanje. To je samo izgovor i pokusaj da se izvuce.

Da li znas koliko dece raste po domovima pa iz njih izadju kao ljudi? Najveci broj dece tako i odraste, budu ljudi. A tamo i dolaze jer nisu imali roditelje, ili su ih oni zlostavljali, ili su iz jako traumaticnih situacija izvuceni? Tamo NIJEDNO dete nije dospelo iz nekog lepog zivota i okruzenja a kolika je trauma uopste biti u domu, mogu da ti kazem da ja i danas imam utisak da sam deset godina provela u zatvoru za decu. I strasno se trudim da taj preiod mog zivota zaboravim.

Evo, ja sam rasla u Domu pa ne idem okolo da kradem, da se drogiram ili zlostavljam svoju ili tudju decu, niti znam nekoga ko to radi, od domaca.
adam weisphaut adam weisphaut 12:35 30.12.2009

Re: rizicno

Uzrok je taj preterani nagon koji oni ne mogu da savladaju.

Sve je hemija, ništa okruženje i psihologija, kako je tebi sve jednostavno, odi do Jakšinog teksta gde eksperti objašnjavaju kako se bori sa tim problemom pa češ videti da stvari nisu uopšte tako jednostavne kao što ti misliš da jesu.
To sto je rastao u domu i bio verovatno zlostavljan ( jer i u domovima ne raste cvece za tu decu) nije nikakvo opravdanje

Ja sam govorio o uzrocima a ne opravdanju, ali ti bez podmetanja ne bi bila ti.
Da li znas koliko dece raste po domovima pa iz njih izadju kao ljudi? Najveci broj dece tako i odraste, budu ljudi. A tamo i dolaze jer nisu imali roditelje, ili su ih oni zlostavljali, ili su iz jako traumaticnih situacija izvuceni? Tamo NIJEDNO dete nije dospelo iz nekog lepog zivota i okruzenja a kolika je trauma uopste biti u domu, mogu da ti kazem da ja i danas imam utisak da sam deset godina provela u zatvoru za decu. I strasno se trudim da taj preiod mog zivota zaboravim.

Evo, ja sam rasla u Domu pa ne idem okolo da kradem, da se drogiram ili zlostavljam svoju ili tudju decu, niti znam nekoga ko to radi, od domaca.

Intersantno da se ti uvek nadovežeš sa nekom ličnom pričom u svakoj diskusiji, malo navodi na sumnju...
I konačno Maripopan, kada smo ovde diskutovali o navijačkom "heroju" Urošu Mišiću ti si bila puno razumevanja za njega i stala na stranu njegovih branitelja na čelu sa blogopočivišim Vračarcem iako je bestijalano mučio drugu osobu i naneo mu psihofizičke traume od koji će se još dugo oporavljati. Ja sa druge strane neprekidno ponavljam da svi višestruki silovatelji zaslužuju višedicenijske kazne, pa nek procene ljudi ko je od nas dvoje licemer...
mariopan mariopan 13:06 30.12.2009

Re: rizicno

I konačno Maripopan, kada smo ovde diskutovali o navijačkom "heroju" Urošu Mišiću ti si bila puno razumevanja za njega i stala na stranu njegovih brnitelja na čelu sa blogopočivišim Vračarcem iako je bestijalano mučio drugu osobu i naneo mu psihofizičke traume od koji će se još dugo oporavljati. Ja sa druge strane neprekidno ponavljam da svi višestruki silovatelji zaslužuju višedicenijske kazne, pa nek procene ljudi ko je od nas dvoje licemer...

Nisam rekla da si licemer. Nemoj da se gadjamo tim recima.

Licna prica je bas zato sto ovde, izgleda, nema nikoga ko bi iz prve ruke rekao zasto se to sto je bio u Domu ne bi trebalo uzimati kao olaksavajuca okolnost, pa zato ja rekoh svoje. Ako znas kako je tamo, kazi ti, nema problema.

Urosa nisam branila za delo koje je pocinio, to neka rade advokati. I neka dobije kaznu po zakonu, to bih rekla i da je moj sin u pitanju.

Nisam mogla da zamislim kaznu koja se zove "za primer" koja u nasem zakonodavstvu i ne postoji. Neka mu se sudi PO ZAKONU, i neka dobije ono sto taj zakon predvidja, a ne odmazdu "za primer".Uostalom, zato je sudjenje ponovljeno.
Mislim da sve huligane treba slati u zatvore sa teskim radom pride, ali PO ZAKONU, koji u ovom slucaju nije ispostovan.

Drugi momenat je mladost tog Urosa, prilika da se popravi, nikada pre toga nista slicno nije uradio, neosudjivan, jedini optuzen i kaznjen za sve ono sto smo videli a ucesnici divljanja su bili bar stotinak ljudi. Zasto SVI nisu bili kaznjeni? Da li on, jedan, treba da dobije kaznu za sve njih, za primer?
Eto, to su bili moji razlozi i sada stojim iza njih.
Gomila lako ponese neko dete, neiskusnog decaka od 18 godina,a pravi kolovodje ostaju van domasaja zakona i to mi je jako krivo. Pravda se ne deli tako. Vide se i drugi ucesnici tog divljanja pa kako ne mogu da ih pronadju i optuze?

Ili NECE da ih pronadju i optuze jer su vodje navijaca uvek neciji puleni?
skener92 skener92 21:03 29.12.2009

sovinisticko/ekstremisticko komentarisanje

do bola?

e, pa sad da skinem rukavice (bar ja), moja bolja polovina rece kada je procitao vest u novinama: "cekic u glavu', dok je kasnije prokomentarisao da mora monstrum biti ubijen sto je bolnije moguce.

moj skroman predlog je da ga se otruje otrovom za pacove.

a ko misli da zene preteruju, pa, neka se zamisli, sta bi bilo .... ako se desi ... i mojoj porodici ...

filantrop filantrop 21:10 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

sta bi bilo .... ako se desi ... i mojoj porodici ...


Zastiti dete pa nece da se desi.
Najveci broj pedofila zlostavlja upravo decu iz najblize okoline, dakle otac, stric, brat, najblizi prijatelj, komsija, kum...
skener92 skener92 21:17 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

filantrop
sta bi bilo .... ako se desi ... i mojoj porodici ...


Zastiti dete pa nece da se desi.
Najveci broj pedofila zlostavlja upravo decu iz najblize okoline, dakle otac, stric, brat, najblizi prijatelj, komsija, kum...



da, bas si pogodio, prvi go covek koga sam videla je bio zlotvor u haustoru kada sam isla jos u osnovnu skolu ... i sve su me na ulici verbalno maltretirali idioti iz moje blize okoline, o cemu pricas?

jedino sto mogu da zahvalim svevisnjem, bilo cemu, svejedno, sto me nikada niko nije napao! kada pomislim na zene kojima se to dogodilo, dodje mi da i ja delimicno umrem.

drfaz011 drfaz011 21:26 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

moj skroman predlog je da ga se otruje otrovom za pacove.
...............................................................................
hmm,interesantano jednostavan pristup,ovom komplikovanom problemu

mene licno zanima,sta mislite o cedomorstvu,i da li bi na isti nacin pristupili osudjenoj?
ili u ovome slucaju,imate druge,blaze oblike sankcionisanja?ili ne daj Boze..pfu pfu neke reci opravdanja?

a isto bih voleo i scabies da mi odgovori na ovo pitanje.
filantrop filantrop 21:26 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

i sve su me na ulici verbalno maltretirali idioti iz moje blize okoline, o cemu pricas?


To su samo oni o kojima se javno govori, zao mi je sto ti se to desilo.
Najopasniji i najbrojniji su oni iz porodice o kojima se cuti i za 20-30 godina imas novog pedofila.
skener92 skener92 21:33 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

drfaz011
moj skroman predlog je da ga se otruje otrovom za pacove.
...............................................................................
hmm,interesantano jednostavan pristup,ovom komplikovanom problemu

mene licno zanima,sta mislite o cedomorstvu,i da li bi na isti nacin pristupili osudjenoj?
ili u ovome slucaju,imate druge,blaze oblike sankcionisanja?ili ne daj Boze..pfu pfu neke reci opravdanja?

a isto bih voleo i scabies da mi odgovori na ovo pitanje.


U nasem pravu, kao i u nekim stranim zakonodavstvima, cedomorstvo se tretira kao drugaciji oblik ubistva,iz razloga sto je majka za vreme porodjaja i neko vreme nakon njega u specificnom psihickom stanju. To za posledicu ima blaze kaznjavanje u odnosu na obicno ubistvo.
drfaz011 drfaz011 21:39 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

nasem pravu, kao i u nekim stranim zakonodavstvima, cedomorstvo se tretira kao drugaciji oblik ubistva,iz razloga sto je majka za vreme porodjaja i neko vreme nakon njega u specificnom psihickom stanju. To za posledicu ima blaze kaznjavanje u odnosu na obicno ubistvo.


hmm hvala.pretpostavljam da ste vi protiv izmene takvog zakonodavstva,recimo po ugledu na americko,gde se ovo tretira isto,zapravo jos monstruoznije od silovanja..
ali sta znaju ti Amerikanci..ta mi smo najpametniji od svih


drug.clan drug.clan 21:41 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

filantrop
sta bi bilo .... ako se desi ... i mojoj porodici ...


Zastiti dete pa nece da se desi.
Najveci broj pedofila zlostavlja upravo decu iz najblize okoline, dakle otac, stric, brat, najblizi prijatelj, komsija, kum...



kako zastititi dete od oca, strica, prvog komsije, prijatelja ....?
skener92 skener92 21:41 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

drfaz011
nasem pravu, kao i u nekim stranim zakonodavstvima, cedomorstvo se tretira kao drugaciji oblik ubistva,iz razloga sto je majka za vreme porodjaja i neko vreme nakon njega u specificnom psihickom stanju. To za posledicu ima blaze kaznjavanje u odnosu na obicno ubistvo.


hmm hvala.pretpostavljam da ste vi protiv izmene takvog zakonodavstva,recimo po ugledu na americko,gde se ovo tretira isto,zapravo jos monstruoznije od silovanja..
ali sta znaju ti Amerikanci..ta mi smo najpametniji od svih




promasio si malo temu!!!
drug.clan drug.clan 21:43 29.12.2009

Re: sovinisticko/ekstremisticko komentaris

drfaz011
nasem pravu, kao i u nekim stranim zakonodavstvima, cedomorstvo se tretira kao drugaciji oblik ubistva,iz razloga sto je majka za vreme porodjaja i neko vreme nakon njega u specificnom psihickom stanju. To za posledicu ima blaze kaznjavanje u odnosu na obicno ubistvo.


hmm hvala.pretpostavljam da ste vi protiv izmene takvog zakonodavstva,recimo po ugledu na americko,gde se ovo tretira isto,zapravo jos monstruoznije od silovanja..
ali sta znaju ti Amerikanci..ta mi smo najpametniji od svih


u nekim stateovima abortus tretiraju kao ubistvo ... kad se skupi "angry mob" pa pocne linc

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana