Društvo| Porodica| Roditeljstvo| Život

Izgubili smo još jedan život! Dokle više?

dirtyharry RSS / 17.01.2010. u 11:00

Svi ste već verovatno čuli da je Milan Ljubisavljević(15), dečko iz Bora pretučen do smrti pre par dana. Tukli su ga njegovi vršnjaci i momci koji su par godina bili stariji od njega, mahom maloletnici. Policija kaže da je uhapsila dva momka T.M.(19) i B.M.(16) iz Bora. Prvo mi nije jasno zašto se opet po medijima ne pišu puna imena onih koji nisu maloletni. Nikad nisam bio tučen od strane roditelja kada sam bio u tim godinama i uživao sam apsolutno poverenje ali da sam napravio neku glupost i da je morala milicija da se umeša, ne da bih dobio batine nego ne bih mogao da sedim jedno nedelju dana. 

r.ruza.jpgDanas roditelji bespogovorno staju u odbranu svoje dece nebitno kakav su ispad, glupost, zločin napravila. Ovog dečka su tukli do smrti njih petnaestak. Njihovi roditelji će sigurno reći nešto tipa: ”Ne, to nije moje dete, to su drugi krivi, moje dete to nikada ne bi moglo da uradi.” Na kraju će biti da niko nije kriv, a još jedan mlad život odlazi u nepovrat. U moje vreme (što nije bilo toliko davno) učenici nisu tukli nastavnike i profesore, nije bilo sramota imati sve petice i biti dobar đak, u modi nisu bili kriminalci i siledžije.  Kako je sada na tapet došao ovako poremećen sistem vrednosti?

Za neke mladiće koji su tukli ovog nesrećnog dečaka kažu da su bili pripiti iako su maloletni a za zakupca dotičnog lokala mediji (B92, Blic) kažu  već postoje brojne prijave zbog točenja alkohola maloletnicima. Moje pitanje je kakve su to prijave kada lokal i dalje radi? Da li treba još neko da pogine ni za šta od strane razularene pijane omladine ili će možda neko preduzeti nešto? Zašto stalno moramo da čekamo da se ovako nešto desi pre nego što se bilo ko uzme u pamet?

Policija kaže da ništa nije videla od trske kojom je lokal ograđen. Obezbeđenje lokala nije isto ništa videlo a kada je stiglo već je bilo prekasno. Policiju je uvek naravno najlakše kriviti ali u ovom događaju svako ima svoj deo odgovornosti koju treba da preuzme. Slušao sam na TV-u izjave načelnika SUP-a iz Bora. Jasno je da ne može da se pokrije svaki kvadratni metar površine svih kafića da bude pod okom nekog policajca ali da li je ovde nešto više moglo da se uradi? Ako policija tvrdi da se u dotičnom lokalu skuplja više od hiljadu ljudi, da oni ništa nisu videlu spolja od trske i ako ima još nekih razloga koji “pravdaju” ovaj događaj, pa zar nije moglo da se pošalje par policajaca u civilu unutra?

Svi znamo kakvi su klinci u pubertetu, željni dokazivanja ali da li je tuča petnaest na jednog neko dokazivanje i šta to predstavlja. Ovo nije usamljeni slučaj, ovakve stvari su se već dešavale ali izgleda da to i dalje nije dovoljno da bi se nešto više desilo i da bi neko stvarno preduzeo neke korake da se ovakve stvari iskorene.

Treba li u škole uvesti predmet koji se zove lepo ponašanje, jer očigledno je da našoj omladini to fali u velikoj meri. Poštovanje prema starijima ne postoji, a naročito prema autoritetima. Jedna od najgorih stvari u ovakvim situacijama su roditelji koji pravdaju svoju decu. Sećam se slučaja kada je mladić pretuko staricu na ulici ni za šta a roditelj isto je rekao da se on to samo šalio i da nije mislio ozbiljno. Nesrećna starica je posle par dana preminula, ne zna se razlog ali možda je to bio baš taj udarac u glavu.

Za ovakve omladince nemam nikakvog opravdanja. Da li u Srbiji treba uvesti i suđenje maloletnicima kao punoletnima kao što to postoji u mnogim zemljama? Možda posle par primera suđenja na ovaj način i objavljivanja takvog događaja na sva zvona nekome doći iz dupeta u glavu. Svima je poznat medijski dobro propraćen slučaj Uroša Mišića. Za takvo ponašanje nema opravdanja. Koliko nevinih ljudskih života treba da bude protraćeno da bi država preduzela nešto? Ko je sada kriv za ovaj nemili događaj, huligani koji su ga tukli, njihovi roditelji koji ih nisu vaspitali, policija što nije intervenisala, gazda kafića što je točio alkohol, obezbeđenje kafića što nije reagovalo na vreme? Tebi Milane večna slava, huliganima nemam šta da kažem, nadam se da će policija uspešnije popričati sa njima a za roditelje huligana imam sledeći link:

 

 

EDIT: Zbog malih problema sa blogom neki blogeri nisu u mogušnosti da komentarišu tekst. Ovo je tema o kojoj ne sme da se ćuti. Molim blogere ako hoće nešto da dodaju a ne mogu neka pošalju privatnu poruku pa ću ja da okačim komentar dok se ovaj problem tehničke prirode ne reši.i Ovakvi događaji ne smeju da prođu nezapaženo. Sutra tako nešto može da se desi vašoj porodici, mojoj porodici a to je sigurno nešto što ne bih poželeo nikome, ni najgorem neprijatelju.

EDIT II: Večeras (17.01.2010) u drugom Dnevniku je moglo da se vidi da je tuča bila ispred kafića a da je do policijskih kola bilo svega petnaestak metara. U jednom saopštenju načelnika SUP-a Bor je rečeno da policajci ništa nisu videli od trske kojom je ograđen kafić. Očigledno je da su dotični sedeli u automobilu i da zato ništa nisu ni videli. Ko treba da snosi odgovornost za ovo?

PS:Nemate šta da kažete ?!?! Pa onda ćutite i molite Boga da se ovako nešto ne desi nekom vašem bližnjem ili vama!

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 20:09 17.01.2010

Re: Imamo zanimljivu situaciju

drug.clan

potrebno je mesto gde ce nasilnik biti upucen za pomoc na samom pocetku problema (jos kod verbalnih pretnji nasiljem)

Slažem se. Ali prvo ne znam da li se kod nas ozbiljno to shvata. A drugo, ni tada taj koji preti ne želi, i neće svojevoljno da ode po pomoć. Opet treba neka prinuda, nažalost.
drug.clan drug.clan 20:24 17.01.2010

Re: Imamo zanimljivu situaciju

maca22

drug.clan

potrebno je mesto gde ce nasilnik biti upucen za pomoc na samom pocetku problema (jos kod verbalnih pretnji nasiljem)

Slažem se. Ali prvo ne znam da li se kod nas ozbiljno to shvata. A drugo, ni tada taj koji preti ne želi, i neće svojevoljno da ode po pomoć. Opet treba neka prinuda, nažalost.


naravno da se prinuda podrazumeva jer ce mali broj njih samostalno pristati
prinuda se moze ostvariti uslovljavanjem, uslovnim kaznama a ne zatvaranjem ...
maca22 maca22 21:28 17.01.2010

Re: Imamo zanimljivu situaciju

Dobih odgovor!

EDIT: iz odgovora vidim da mi je post sa info obrisan i da sam isključena. Ali nema nigde zašto TAJ post sa linkom ka savetovalistu smeta.
hajkula1 hajkula1 19:40 17.01.2010

Naravno da mora da se kazni


A kaznena politika ne sme da bude jedini postupak (uz svu sumnicavost u pravednost, jednakost, postovanje prava...)

Samo to, nije resenje. Mora jos mnogo toga da se menja. Do tada, molim se Bogu da se ne nadju ni sa jedne strane batine, ova moja, po nekad mi se cini, kao da rukujem sa, dva pretis lonca. Pa ovo musko, stiska vilicu, mada sam ga ucila da i muskarci placu, a ovo zensko, bi da me postedi briga, mada joj govorim da je i meni lakse kad se isplace nego kad trpi i pokusava da sakrije od mene. Popustam ventile, dizem poklopce, ladim, pricam, mazim, smejem se i kad mi nije do smeha, dopustim zurke i petkom uvece mada ujutru radim. Trudim se da ne reagujem na nenamestene krevete ali kritikujem ruzan komentar, gest, prema trecoj strani...

Druze se uglavnom po kucama. Imaju sareno drustvo, od dece iz stranih, diplomatskih porodica, do vozaca, magacionera i povremeno zaposlenih roditelja. I mogu reci, da su mi sva deca nekako ista, ma kako da se u datom casu ponasaju, koliko su ili nisu obuceni na razne nacine, sa pirsingom, tetovazom (sto inace ne volem) pa i kad se napiju (zaista je reetkost, mrzim ali istrpim, malo popricam) po nekad, pa se posle postide. Em licni problemi, em jos neki porodicni, sadasnjost... Buducnost???

Da je podmladak mi, znao da prokomentarise, a sta ti imas od toga sto si... znao je. Moj odgovor, u smislu, uci, gledaj priliku pa idi u neku drugu drzavu; ne zaboravi da smo mi (nasa porodica) medju onih 30% bogatih (stanovnika zemaljke kugle). Iskrenost pre svega, mada mnogo toga sakrijem, iskarikiram, narugam se. Sto bi moj tata kazao, deca su nam dobra kakvi su im roditelji a ja dodajem, i drzava tata, i drzava.


filantrop filantrop 20:59 17.01.2010

Well, well, well

Zanimljivo kako se javnost skandalizovala nad ovim slucajem....ta ista javnost koja je pre samo nekoliko meseci gromoglasno rekla jos jedno istorijsko NE gej paradi, pomocu koje homoseksualci nikad nisu trazili da im se dozvoli da se jebu na sred Terazija vec da, za pocetak, ne budu prebijani u svojim sopstvenim porodicama a zatim na ulici.
Zalim dragi Srbi, ali nasilje mora biti sveobuhvatno suzbijano i osudjivano, a ne selektivno, kako se vama ko svidja i ko je po vasem ukusu a ko nije, neka nastavi da bude prebijan, inace nista od posla. Selektivnim osudjivanjem agresije i nasilja i dalje nikad ne znas kad ce ono neosudjeno i nesuzbijeno nasilje da se obrusi na tebe i tvoje dete. U tome je problem i veza koju srpski narod u septembru u izuzetno velikom broju nije zeleo da vidi a danas je sokiran.
topcat topcat 00:14 18.01.2010

Re: Well, well, well

filantrop
Selektivnim osudjivanjem agresije i nasilja i dalje nikad ne znas kad ce ono neosudjeno i nesuzbijeno nasilje da se obrusi na tebe i tvoje dete. .


Tako je, zato bi napokon trebalo početi osuđivati i heterofobne ispade od strane homoseksualaca koji su danas zakonom zaštićeni kao bijeli medvjedi.
Inače, ne znam šta očekujete od generacija koje će odrastati uz poruku da je javni nemoral ok, da je perverzija ok i da je sve dozvoljeno...
Najviše me zanima kako će izgledati moralni koncept u glavi djeteta koje odrasta u gay vezi.
No dobro, da ne duljimo, vratimo glave u pijesak.
NNN NNN 01:17 18.01.2010

Selektivni filantrop

a ne selektivno
Već duže vreme me intersuje jedna stavr...
Primetio sam da filantrop uvek blista iz filantropije kada su homoseksualci u pitanju, ali da ta filantropija nije tako blistava kada su npr. Romi u pitanju, pa me interesuje tvoj stav prema Romima homoseksualcima
Bili Piton Bili Piton 16:24 18.01.2010

Re: Well, well, well

topcat


Tako je, zato bi napokon trebalo početi osuđivati i heterofobne ispade od strane homoseksualaca koji su danas zakonom zaštićeni kao bijeli medvjedi.


Mislis ono kad se okupi nekoliko tetaka da tasnama prebiju neduznog fudbalskog huligana?


Inače, ne znam šta očekujete od generacija koje će odrastati uz poruku da je javni nemoral ok, da je perverzija ok i da je sve dozvoljeno...


Ovo su tvoje licne kvalifikacije, kao takve su redundant. One man's meat is another man's poison - i obratno.

Najviše me zanima kako će izgledati moralni koncept u glavi djeteta koje odrasta u gay vezi.


O tome si mogla procitati na jednom od poslednjih Azdejkovicevih blogova.

No dobro, da ne duljimo, vratimo glave u pijesak.


Vala bas.
topcat topcat 18:17 18.01.2010

Re: Well, well, well

Bili Piton

Ovo su tvoje licne kvalifikacije, kao takve su redundant. One man's meat is another man's poison - i obratno.


Zaista mi se ne raspraljva, ali kad me već vraćaš u prošlost, sjećam se bloga nakon parade koji je govorio da je ista "antidruštvena i antidržavna" i spominjao glavne "ciljeve" - a oni nekako nisu opće društveno dobro.
O manipulaciji ubojstvom onog nesretnog Francuza da ne govorimo.
Sve čekam da netko napiše da je i ovaj 15-godišnjak "žrtva homofoba".

Kod Peđe na temu, osim propagande i dosta nelogičnosti, nisam mogla pročitati ništa - o toj konkretnoj djeci nitko ništa ne zna, zato sam se s tog bloga i makla.

Kako si napravimo, tako će nam biti.
Neću biti na internetu za 20g da čitam posljedice novih "odgojnih" mjera.


Bili Piton Bili Piton 18:26 18.01.2010

Re: Well, well, well

topcat



Zaista mi se ne raspraljva


Ni meni zapravo, deal.

Sve čekam da netko napiše da je i ovaj 15-godišnjak "žrtva homofoba".


Ovde se zapravo na neki nacin slazemo, i meni je bilo jasno da ce pre ili kasnije neko okriviti homoseksualnost za sve nedace ovog sveta, od porasta nasilja do gladnih u Africi.
topcat topcat 00:07 18.01.2010

Topla voda?

Čini se da opet zanemarujemo uzrok, a zatvorima i kaznama saniramo kobne posljedice.

Sve ide od kuće, naravno, a u kući kako su njih (ne)odgajali - što njihovi roditelji, što društvo.
I lude godine (tu mislim i na zlatne 80-te, jer to su roditelji čija djeca danas imaju otprilike godina kao ovi mladići) imaju lice i naličje. Netko je kao mlad čovjek živio svoje i "dozvao se pameti", nekome u glavi još uvijek traju "slobode", "seksualne i ine revolucije".
Što je čekalo generacije koje su odrastale 90-tih, a što čeka ove danas?
Nije bolje i ne može, tj nema od kuda biti bolje:
Ukoriti dijete je već "nasilje", učiti ga redu je "nasilje", učiti ga moralu je "zaostalo", učiti ga osnovnim ljudskim vrijednostima, vrijednosti samog života je "primitivizam i zatucanost". Prefesor je po difoltu budala, dijete je uvijek u pravu. Dakle, šta očekujemo?

Roditelj vrlo često misli da je rođenjem djeteta njegov posao završen, on ga servisira - oblači, svlači, kupa...ali ničemu ne uči (valjda da se dijete ne bi "opteretilo" ), poseže za instant proizvodima, bilo da se radi o hrani ili o nečemu što će zaokupiti djecu da im "ne smetaju". Tu prvenstveno mislim na televiziju, ali i na - video igrice. Čini se da zanemarujemo da se radi o generacijama koje su odrasle na ovom posljednjem. Možda će zvučati blesavo, ali negdje u mozgu te djece stoji slika o ubijanju, krvi, nasilju, o životu koji se samo tako "gubi", o životu koji "istekne", a onda dobiješ novi...Ili ne dobiješ, pa onaj drugi "pobijedi".
Ta djeca uopće nemaju osjećaj da su nešto loše učinila! Nisu svjesna realnosti.
Tom stanju dodajmo malo sintetičkih supstanci s kojima se u tim godinama dolazi u doticaj i - voila.

Iz mog iskustva ni zatvor ni popravni dom nikoga nisu popravili.
Ovi životi su upropašteni - odgulit će svoje, ali se ništa bitno neće promijeniti.
Što učiniti da se takvo što ne ponovi?
Kao jedini recept vidim onu da se roditelji bave svojom djecom - umjesto da ih servisiraju, nek ih malo za promjenu odgajaju!

ivana23 ivana23 00:11 18.01.2010

Re: Topla voda?

topcat
Kao jedini recept vidim onu da se roditelji bave se svojom djecom - umjesto da ih servisiraju, nek ih malo za promjenu odgajaju!

Glas razuma.
margos margos 00:25 18.01.2010

Re: Topla voda?

Tu prvenstveno mislim na televiziju, ali i na - video igrice. Čini se da zanemarujemo da se radi o generacijama koje su odrasle na ovom posljednjem. Možda će zvučati blesavo, ali negdje u mozgu te djece stoji slika o ubijanju, krvi, nasilju, o životu koji se samo tako "gubi", o životu koji "istekne", a onda dobiješ novi...Ili ne dobiješ, pa onaj drugi "pobijedi".
Ta djeca uopće nemaju osjećaj da su nešto loše učinila! Nisu svjesna realnosti.



Edit - underline još ne radi, pa moram da boldujem - ovo i ja smatram izuzetno značajnim, a zanemarivanim u svakoj priči.
heldin heldin 01:51 18.01.2010

Re: Topla voda?

ivana23

topcat
Kao jedini recept vidim onu da se roditelji bave se svojom djecom - umjesto da ih servisiraju, nek ih malo za promjenu odgajaju!

Glas razuma.



Sve receno.
mariopan mariopan 09:13 18.01.2010

Re: Topla voda?

topcat

Čini se da opet zanemarujemo uzrok, a zatvorima i kaznama saniramo kobne posljedice.

sneskaa sneskaa 00:27 18.01.2010

........

Cini mi se da se vracamo u klasno doba. Na vrhu piramide se nalaze imucni grandjani koji su u vise nego dobroj novcanoj situaciji sa politickim i drugim vezama oko sebe. Zaokupljeni svojim radom, posle odmorom, pa prijateljskim sastancima cesto nemaju vremena za svoju decu tj. ne stignu ni da ih najbolje upoznaju, da primete za sta je njihovo dete sposobno, za sta ne. Na osnovu poznansava iz vladajucih krugova upisuju ih u srednje skole, kasnije na fakultete posle kojih ih ceka posao, naravno,koji cesto i ne znaju da obavljaju.
Sloj ispod od njih su gradjani koji od svojih jadnih i bednih plata,jedva sklapaju kraj sa krajem pokusavajuci da iskoluju decu. Posle niza godina prezivljavanja studentskih dana, vrednog ucenja, dokazivanja sa nadom u bolje sutra po dobijanju diplome ostaju bez posla.
Zatim slede oni koji nemaju uopste posao,niti mogucnost da se zaposle, koji svojoj deci ne mogu da priuste mnoge stvari. Takvoj deci postaju idoli mafijasi, pocinju da ih oponasaju i ambicija im postaje lako zaradjivanje novca.
Na samom dnu su oni koji su prinudjeni da kradu i pljackaju ne bi li preziveli dan....
drug.clan drug.clan 06:39 18.01.2010

Re: ........

sneskaa

Cini mi se da se vracamo u klasno doba. Na vrhu piramide se nalaze imucni grandjani koji su u vise nego dobroj novcanoj situaciji sa politickim i drugim vezama oko sebe. Zaokupljeni svojim radom, posle odmorom, pa prijateljskim sastancima cesto nemaju vremena za svoju decu tj. ne stignu ni da ih najbolje upoznaju, da primete za sta je njihovo dete sposobno, za sta ne. Na osnovu poznansava iz vladajucih krugova upisuju ih u srednje skole, kasnije na fakultete posle kojih ih ceka posao, naravno,koji cesto i ne znaju da obavljaju.
Sloj ispod od njih su gradjani koji od svojih jadnih i bednih plata,jedva sklapaju kraj sa krajem pokusavajuci da iskoluju decu. Posle niza godina prezivljavanja studentskih dana, vrednog ucenja, dokazivanja sa nadom u bolje sutra po dobijanju diplome ostaju bez posla.
Zatim slede oni koji nemaju uopste posao,niti mogucnost da se zaposle, koji svojoj deci ne mogu da priuste mnoge stvari. Takvoj deci postaju idoli mafijasi, pocinju da ih oponasaju i ambicija im postaje lako zaradjivanje novca.
Na samom dnu su oni koji su prinudjeni da kradu i pljackaju ne bi li preziveli dan....



naravno da se vracamo, tj vratili smo se u veoma podeljeno klasno drustvo (ne mogu da shvatim zasto je vecina pristala na to, valjda su svi mislili da ce biti visa klasa no to nekom drugom temom)
u tom klasnom sistemu ogromnoj vecini sirotinje koja tone sve dublje i dublje od strane vladajuce klase oduzeto je obrazovanje, normalne vanskolske aktivnosti, kultura a ubacena jeftina zabava kako bi se sirotinja oko necega zabavila i ne bi bunila protiv sistema. deci su date igrice, isprazni filmovi, pink i lila kultura, idoli tabadzije, mafijaski sport i navijacke grupe itd. i kada se zbog potpuno beznadezne situacije u kojoj se omladina nalazi desi neki ovakav nemili incident, onda vladajuca klasa primenjuje rigorozne mere uglavnom dozivotnog sklanjanja problematicnih pojedinaca cije bi ponasanje mglo da ugrozi po njih savrsen sistem (dozivotni bilo u cugu ili u ponovljenim periodima)

nikada u istoriji nije veci procenat ljudi bio zatvoren kao danas na zapadu a nikada problemi nisu bili izrazeniji
pravimse.englez pravimse.englez 16:32 18.01.2010

Re: ........

Jedna stvar, zao mi je sto je na Engleskom:
Beware of he who would deny you access to information, for in his heart he dreams himself your master.
To mi imamo danas, obrazovanje postaje LUKSUZ koji samo bogati mogu da priuste, a sirotinju ko ... sisa. Ima Veliki Brat i Grand parada na TV, i udri do zore!

Ja sam 78 godiste, i otisao sam "preko" sa 17, iz 3. godine srednje skole. Bilo je raznih tuca i gluposti dok sam ja bio klinac, ali se znalo 1 na 1, sve drugo je bilo za *icke.
Sad sa svojih 32 se plasim kad prodjem pored grupe decaka od 15-16 jer neznas kad ce iz cistog mira da krenu da prave probleme. A svi problemi polaze od kuce, nema niceg drugog, a roditelji su totalno nezainteresovani, i naravno klinci su proizvod. Neka nam je Bog u pomoci kad dodje vreme da se sve ovo naplati.
sneskaa sneskaa 00:50 18.01.2010

......

Iskreno saucesce porodici ovog decaka. Pravda je cesto samo imenica u nasem drustvu. Bitno je da se pravosudni organi kaznili predsednika zbog dizanja case sampanjca, a ovakve stvari ce ostati ne kaznjene... Predmet ovog slucaja ce se vuci po sudskim fijokma, odugovlaciti se dok ne zastari ili ce doci do nedostatka dokaza protiv osumljicenih.
topcat topcat 00:51 18.01.2010

100

ništa, ništa...vraćamo se na temu.
sesili sesili 19:41 18.01.2010

Re: Pitanje

Što izbrisaste moj komentar?
dirtyharry dirtyharry 19:43 18.01.2010

Re: Pitanje

Ja nisam sesili, znam o čemu je bio. Ne znam da li se to kosi sa nekim pravilima bloga ali mislim da ne bi trebalo, ono su samo informacije za pomoć ko hoće da pomogne, zar ne?. Postuj ga ponovo.
sesili sesili 20:49 18.01.2010

Re: Pitanje

Htedoh da kažem - nema veze, ali ne mogu. Ima mnogo veze! Kada je moj mlađi sin (koji je sad tata jednog sinčića) počeo da radi, posle dva-tri meseca mi kaže: ti si mene pogrešno vaspitala! Meni se odvalila vilica. Zašto, pitam ga? On kaže: ti mama ne znaš ko se sada ceni, onaj ko se "uvlači" šefu, ko vara, jer je sposoban, ko ima puno para on može sve! A ti si meni govorila: budi dobar, poštuj starije, ne uzimaj tuđe, ne svađaj se! E, sad sam i ja dirnula u neka pravila. Nehotice. Deca su mi svetinja, svačija! Tog dečaka koga je zgazio tatin sin gajila je majka, otac mu je umro! Da se razumemo - ne poznajem ih lično, ali u malom mestu se sve zna. I to ovde svi znaju kao i mnooogo drugog. Ali, znači, treba da se ćuti. Onda, da ne načinjemo te teme!
Moderator06 Moderator06 20:25 19.01.2010

Re: Pitanje

Zapravo, Sesili je replicirala svoj komentar na taj o Haiti donaciji koji spominjene. Međutim, komentar o donaciji je copy/paste i nalazio se na većini blogova koji su bili aktuelni juče, stoga je obrisan. Nažalost, "otpao" je sa njim i komentar koji je napisala sesili.

Izvinite na neprijatnosti.
dirtyharry dirtyharry 21:16 19.01.2010

Re: Pitanje

Ok, hvala na informaciji. Baš smo se pitali šta se desilo.
sesili sesili 21:24 19.01.2010

Re: Zahvaljujem

na objašnjenju. Nisam konfliktna, ali me onakve situacije (majka sam) dovode do ludila! Mislim da nisam bila nepristojna, a rekla sam punu istinu, pa me je iznenadilo "brisanje". Hvala joj jednom. Greške se dešavaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana