Kućni ljubimci

Od pandura napravismo velikaše

ana_radmilovic RSS / 19.01.2010. u 10:12

Nigde, ja bar tako verujem, ni na jednom mestu na svetu ne postoji takva fascinacija nekakvim službama - kao ovde, u Srba. Ono što je za normalnog čoveka sramota, ovde izaziva najveće divljenje. Neke  tužibabe, ljudi koji nameštaju i podmeću jedni drugima, koji lažu kako zinu ... Čak i oni koji nisu takvi, počnu da se prave da su takvi da ostali ne bi mislili da su nenormalni... Ok, ja se verovatno bavim poslom gde srećeš najgore ljude  i imaš posla sam najvećim medju svim manijacima kada je reč o opsesiji službama i zaverama... i to je bre dosadno. Dosadni su! Nisam pomenula nijednog političara i nijednog poznatijeg novinara a da nisam čula bar tri službe (naravno tajne - jer služba je uvek tajna, sve je misteriozno) za koje dotični radi. Oni koji mi to "otkrivaju"  žele valjda da deluju "informisano". A deluju isprazno, glupo, deluju kao neko ko je uvek na pogrešnom tragu jer je sam predmet traganja - pogrešan. Daleko od svakog smisla, jer to sve nema nikakvu svrhu. Plasiraju te svoje "informacije". Plaše ljude. Ucenjuju ljude. Zabavljaju svoje dokone slušaoce. Zaludni i uzaludni. Tako ti se desi da sediš sa nekom budalom, ta budala ne zna ni ko si ti, ne zna ni sa kim sedi ali zato zna da ti ispriča sve o svojim komšijama, o svojim "prijateljima", umišlja da pravi psihološke profile svojih saradnika, kolega, rivala... Ide i dalje od toga, priča ti o porodicama tih ljudi, o bolestima, dijagnozama, zna koliko dugo će neko da živi, zna čija je strina peder... zna ko je, od koga, kada i koliko para uzeo za već neko zamešateljstvo, ko je dobio stan a ko jena poternici pa se sada bavi politikom kao "ucenjena glava"... sve valjda u nadi da ćeš negde objaviti tu gomilu bljuvotina za koje nije čak ni važno da li su istina ili ne - deplasirane su i nepotrebne, nema ničeg "senzacionalnog" u tome, samo je jadno...  Pa pnda budala  ide još dalje i od toga, šalje ti sms poruke gde te "izveštava" šta je ko o tebi i gde i zašto rekao... pa te "izveštava" kome se šta, naravno loše (mora da bude loše inače nije zabavno) desilo... Budala se raduje lošim dogadjajima, misli biće mu bolje, misli imaće nešto od tog lošeg...  Ljubitelji loših vesti... Od kad sam na srpskom Kosovu ne mogu na prste jedne ruke da nabrojim ljude koji imaju veze s polotikom i novinama (makar ta veza bila sama fascinacija politikom i novinama) a koji,  ako već nisu to (a većina ipak nije) ono barem ne maštaju da budu neki doušnici...  ako ništa, ono bar haluciniraju da ih neko prati...  Koliko čovek mora da poludi da bi priželjkivao ono čega bi trebalo da se grozi... da tužaka ili da ga tužakaju... šta treba da mu se desi u toj ludoj glavi da bi maštao o životu koji ni na filmu ne izgleda lepo, a glavni junak uglavnom pokušava da se izvuče iz takve neke bede u koju je upao nekim nesrećnim sticajem okolnosti... Imam prijatelje koji ne nalaze da je reč "žbir" uvredjiva, poznajem ljude koji se preporučuju za takvo što a bez da ih na to tera neka strašna muka... u tom smislu, za mentalno dobro nacije, trebalo bi zabraniti sve političke emisije, dnevnik (osim kulture, kakva god da je, i vremenske prognoze, iako često laže), naravno prenos skupšine (to na prvom mestu) i emisije poput "insajdera" (izvinjavam se brankici i njenim saradnicima, ja cenim njihov rad)  jer raspiruju ovu naopaku maštu pa deca umesto da idu na kurseve stranih jezika kupuju bubice, prisluškivače, malo kasnije pištolje i msle da je sve to baš "kul".  Bolje da gledaju "rodjaka sa sela" (izvinjavam se i onima koji misle da je to promocja retrogradnih vrednosti)

 "Ljudi koji animiraju gledaoce... potpaljivači, uhode, špijuni, ulizice, cinkaroši, razbojnici, ljudi koji hapse, prekdaju predstavu..."

(Zoran Radmilović, "Zalažem se za laž")

 

 

evo i jedne relativno stare pesmice za uz ovaj veseli jutarnji tekstić :) 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 10:23 19.01.2010

:)))

zna čija je strina peder...


Ili što bi rek'o jedan koga često citiram 'Čija baba peder?!?... a baba i deda su blizanci, jel? ...'
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:26 19.01.2010

Re: :)))

pa to su važne stvari, margos, samo se ti smej ... kako da pratiš situaciju ako ne znaš čja je baba peder a ko su blizanci
margos margos 10:54 19.01.2010

Re: :)))

Pa jes vala... Taj moj često citirani, svoju kanonadu nastavlja ovako: 'Aha... a i smrdi mu iz usta i rita se kad se hefta, jel?!?'

I šta kažeš, slatka, to samo tu? Ma jok... Samo što u većem mestu nove proverene informacije poklope one od pre pola sata, pa ne stigneš ni da se nasmeješ ni da se nasekiraš. Evo, danas imamo sastanak Skupštine stanara, pa razmišljam dal' d'idem il' da sačekam da naknadno nešto o sebi saznam...
nurudin nurudin 10:39 19.01.2010

Па, чија је стрина педер?

Ана, ова Вам је вала Домановићевска

Ваш блог ми, најискреније, увек прија... не баш "сабајле", али с обзиром да тренутно путујем, разданио ме је... Крећем и ја управо ка Косову, па се можда некад и сретнемо...

Срдачан поздрав из "автобуса"!

Илија Чворовић
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:45 19.01.2010

Re: Па, чија је стрина педер?

nurudin
Крећем и ја управо ка Косову, па се можда некад и сретнемо...Срдачан поздрав из "автобуса"!Илија Чворовић

Lepo se provedite Nurudine... ako smete da otkrijete svoj položaj, slobodno se javite
blogovatelj blogovatelj 18:40 19.01.2010

Re: Па, чија је стрина педер?

Ана, ова Вам је вала Домановићевска


Mada, mozemo pronaci i elemente B. Nusica i D. Kovacevica.
Kako da nam knjizevnost i film budu losi pored brda takvih frikova? Nema teorije. Vecita su inspiracija.
blogovatelj blogovatelj 18:41 19.01.2010

Re: Па, чија је стрина педер?

Илија Чворовић


Nadam se da Djura u pozadini drzi sve konce u svojim rukama dok ste vi odsutni.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:15 19.01.2010

Re: Па, чија је стрина педер?

blogovatelj
Илија ЧворовићNadam se da Djura u pozadini drzi sve konce u svojim rukama dok ste vi odsutni.

U stvari to i nije smešno... takvi drže konce, živa istina
nurudin nurudin 10:41 19.01.2010

Па, чија је стрина педер?


ana_radmilovic
ako smete da otkrijete svoj položaj, slobodno se javite


Само ме наводите да издам "повериоца", ал' тврд је орах воћка чудновата

П.С."Автобус" је крив за дуплирање коментара...Ако остајем дуже, јављам се, разуме се "шифрама"...ал' и сами знате да то не зависи од мене... већ од ???
mariopan mariopan 14:13 19.01.2010

Re: Па, чија је стрина педер?

nurudin

ana_radmilovic
ako smete da otkrijete svoj položaj, slobodno se javite


Само ме наводите да издам "повериоца", ал' тврд је орах воћка чудновата

П.С."Автобус" је крив за дуплирање коментара...Ако остајем дуже, јављам се, разуме се "шифрама"...ал' и сами знате да то не зависи од мене... већ од ???

Od Plave Ribe ili Kljukane Dinastije?
jednatanja jednatanja 10:59 19.01.2010

Параноја

психоза за коју су карактеристичне болесне идеје величине и прогањања, док је интелигенција особе очувана. Зато се ова болест понекад назива „разумно лудило”. По Крепелну, параноја је суманутост која се карактерише „спорим и подмуклим развојем трајног и суманутог система са очуваношћу јасноће и реда у мислима, вољи, делању”. Параноик најчешће логично расуђује, односно изводи исправне закључке, али из погрешних премиса. (Wiki)
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:11 19.01.2010

Re: Параноја

jednatanja
психоза за коју су карактеристичне болесне идеје величине и прогања. (Wiki)

istina, uvrede se ako ne pokažeš malo poštovanja prema njihovoj proganjanoj personi.
док је интелигенција особе очувана.

pod uslovom da je postojala
jednatanja jednatanja 11:47 19.01.2010

Re: Параноја

pod uslovom da je postojala


ili što rekao Karadžić Vuk: Lakše je kamenje uz brdo valjati nego se s ludim razgovarati...

ana_radmilovic ana_radmilovic 12:36 19.01.2010

Re: Параноја

jednatanja
Lakše je kamenje uz brdo valjati nego se s ludim razgovarati...

ovo treba da stoji na vratima svih kabineta
kapetannavar kapetannavar 13:57 20.01.2010

Re: Параноја


ili što rekao Karadžić Vuk: Lakše je kamenje uz brdo valjati nego se s ludim razgovarati...



Lakše je nekom kišobran u d..e staviti, nego budali santimetar u glavu ugurati.

Nije baš Vuk, ali...
miloradkakmar miloradkakmar 11:11 19.01.2010

Svako

selo ima svog špijuna. U mom selu to je bio jedan trafikant, tako se pričalo, kao dolazili da kupuju cigarete i ostajali sat i više. Govorilo se " mora da prave cigare ". Bilo je i onih kod kojih nisu dolazili, već su oni odlazili kod njih. Malo selo, pa se sve zna.
sesili sesili 11:28 19.01.2010

Re: Svako

Preteče me, slatka, Margos! Šta da ja kažem o mom "malom mistu"? A možda ima neka tajna veza, kad juče meni izbrisaše komentar na maloletnički delikvenciju! Eto, saznadoh i ja nešto o sebi.Samo vi pišite, draga Ana, treba da znamo šta babe rade! Skupština je postala dosadna!
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:34 19.01.2010

Re: Svako

sesili
... juče meni izbrisaše komentar na maloletnički delikvenciji

evo ostavite kod mene komentar o maloletničkoj delikvenciji, štaimaveze sve mu to dodje na isto
Samo vi pišite, draga Ana, treba da znamo šta babe rade! Skupština je postala dosadna!

hoću sesili, sve o babama ima da referiram ovde
margos margos 13:06 19.01.2010

Re: Svako

hoću sesili, sve o babama ima da referiram ovde

Ti bi opet strine da zapostaviš??? C c c c...
A strine su se pokazale baš zanimljivima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:11 19.01.2010

Re: Svako

margos
Ti bi opet strine da zapostaviš??? C c c c...A strine su se pokazale baš zanimljivima.

čekajte sad, ima ono "čija je baba/strina peder", "čija majka/tetka kurva" ... ja vidim ovde jedan ozbiljan nedostatak muških srodnika.
margos margos 13:20 19.01.2010

Re: Svako

U pravu si, no njima smo skloni da oprostimo lakše:
''ma znaš ti njega, nije to dobro čuo...''
''pusti njega, ona njegova mu mozak popila...''
''joj, nimuje lako s onom rospijetinom...''

i takoto.
mikele9 mikele9 16:17 21.01.2010

Re: Svako

čekajte sad, ima ono "čija je baba/strina peder", "čija majka/tetka kurva" ... ja vidim ovde jedan ozbiljan nedostatak muških srodnika.

Evo mene: "Ćale nemoj da si lezbos." Čisto da popunim prazninu koju čini nedostatak muških srodnika.
Anči samo navali! Vojvoda Draško je vrativši se iz Latina (Venecije) pripovedao o tamošnjem i tadašnjem enormnom broju žbira i špijuna a mi ih prebacismo za tri koplja! Ima puno vrbovanih a još više onih koji se sami javljaju, duša im ište da budu "od koristi". Ali kako lepo i pametno reče margos, nije to slučaj samo na Kosovu, ovde to počinje od prvog komšije, od ulaza, zgrade....
Pozdravljam te.
Ej Anči draga, srećan ti rođendan, dugo poživela, vesela i zdrava bila i pisala, pisala, pisala...
selica_nena selica_nena 11:28 19.01.2010

"...jer to sve nema nikakvu svrhu"

Tako ti se desi da sediš sa nekom budalom, ta budala ne zna ni ko si ti, ne zna ni sa kim sedi ali zato zna da ti ispriča sve o svojim komšijama, o svojim "prijateljima", umišlja da pravi psihološke profile svojih saradnika, kolega, rivala... Ide i dalje od toga, priča ti o porodicama tih ljudi, o bolestima, dijagnozama, zna koliko dugo će neko da živi, zna čija je strina peder...


Takvih budala imaš gde i kol'ko hoćeš. Živela sam u raznim mestima i svuda sretala te žbirove koji su me "dobronamerno" upozoravali da se čuvam tog-i-tog, jer sam nova i sigurno ne znam da je taj... pa raspale upravo ovo što si ti napisala. Sve znaju, uvek spremni da ispljuju i otkriju ti nečiju mračnu prošlost, ako i nije istina - lako će oni to da nakite. Prosto se čovek zapita da li imaju sopstveni život?

Preporuka k'o kuća za ovaj tekst!
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:30 19.01.2010

Re: "...jer to sve nema nikakvu svrhu"

hvala selice_neno
Živela sam u raznim mestima i svuda sretala te...

i ja sam :)
arianna arianna 12:44 19.01.2010

Re:

za mentalno dobro nacije, trebalo bi zabraniti sve političke emisije, dnevnik (osim kulture, kakva god da je, i vremenske prognoze, iako često laže), naravno prenos skupšine (to na prvom mestu) i emisije poput "insajdera" (izvinjavam se brankici i njenim saradnicima, ja cenim njihov rad) jer raspiruju ovu naopaku maštu pa deca umesto da idu na kurseve stranih jezika kupuju bubice, prisluškivače, malo kasnije pištolje i msle da je sve to baš "kul". bolje da gledaju "rodjaka sa sela" (izvinjavam se i onima koji misle da je to promocja retrogradnih vrednosti)

"Ljudi koji animiraju gledaoce... potpaljivači, uhode, špijuni, ulizice, cinkaroši, razbojnici, ljudi koji hapse, prekdaju predstavu..."


Jel može dnevnik da ostane?

preporuka ko kuća za ovaj tekst, što reče nena

ana_radmilovic ana_radmilovic 12:48 19.01.2010

Re:

arianna
Jel može dnevnik da ostane?

pa 'ajde, al ja sam za totalnu cenzuru, dnevnik je štetan, ne valja da se gleda
drug.clan drug.clan 13:18 19.01.2010

palanka

ta spijunska tradicija je posledica palanackog mentaliteta u nas, potkazivanje i znanje svega o svima su uvek bile potreba, nesto kao nacionalni sport
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:28 19.01.2010

Re: palanka

drug.clan
ta spijunska tradicija je posledica palanackog mentaliteta u nas, potkazivanje i znanje svega o svima su uvek bile potreba, nesto kao nacionalni sport

uverila sam se, druže član, prvo sam čitala a onda vid'la uživo...
i da, bolje je kad čitaš i kažeš "c,c,c..."
omega68 omega68 13:27 20.01.2010

Re: palanka

ta spijunska tradicija je posledica palanackog mentaliteta u nas

pa ok, uskoro neće biti palanačkog mentaliteta.
Svi ćemo ionako da živimo - u Beogradu
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:44 20.01.2010

Re: palanka

omega68
ok, uskoro neće biti palanačkog mentaliteta.Svi ćemo ionako da živimo - u Beogradu

palanka nije geografski nego mentalni pojam... bgd je divan primer :)
babela babela 16:14 20.01.2010

Re: palanka

omega68
ta spijunska tradicija je posledica palanackog mentaliteta u nas

pa ok, uskoro neće biti palanačkog mentaliteta.
Svi ćemo ionako da živimo - u Beogradu


I Beograd je samo veca palanka.
Pre neki dan cujem o coveku ,nesto ne afirmativno,a i sta bi drugo,od bivseg decka moje drugaruce koji se druzi sa mojom drugom drugaricom.A covek je poznat pa ne bih da iznosim ime.To je ta veza.
Pljuc,pljuc da ne cuje
blogovatelj blogovatelj 16:25 20.01.2010

Re: palanka

a ok, uskoro neće biti palanačkog mentaliteta.
Svi ćemo ionako da živimo - u Beogradu


Tu ce tek da nastane ludnica. Oni sto su mentalno na pola puta selo-grad su najludji. To i jeste taj malogradjanski mentalitet.
Primer - nase narodnjacke zvezde. Uglavnom svi znaju kako se sta radi na selu, kako se pravi rakija, kako se poolaze i cisi kravama, ali ako ih pitas o tome pravice se blesavi. Medjutim ako ih pitas o najnovijim modnim revijama u Milanu, reci ce ti sve o tome. Sramota ih je svog porekla, a to je nesto najgore sto coveku moze da se desi.
Ali nisu samo narodnjaci podlozni tome. Evo i ovde na blogu ima brdo njih sto krije svoje seljacko poreklo. Kao da je to nesto po difoltu lose.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:46 20.01.2010

Re: palanka

blogovatelj
Sramota ih je svog porekla, a to je nesto najgore sto coveku moze da se desi.

pa da, zato ja i kažem, lepo, neka gledaju "rodjaka sa sela"...
drug.clan drug.clan 19:22 20.01.2010

Re: palanka

Evo i ovde na blogu ima brdo njih sto krije svoje seljacko poreklo. Kao da je to nesto po difoltu lose.



pre ce biti po defoltu dobro - zdravo - organic
blogovatelj blogovatelj 00:55 21.01.2010

Re: palanka

pre ce biti po defoltu dobro - zdravo - organic


Ma organic je isto "selling feature" i nista vise.
Nego kad si na selu dises svez vazduh ceo zivot, pa mozak bolje radi.
Obren Markov Obren Markov 13:21 19.01.2010

Malo re...

Koliko čovek mora da poludi da bi priželjkivao ono čega bi trebalo da se grozi... da tužaka ili da ga tužakaju... šta treba da mu se desi u toj ludoj glavi da bi maštao o životu koji ni na filmu ne izgleda lepo, a glavni junak uglavnom pokušava da se izvuče iz takve neke bede u koju je upao nekim nesrećnim sticajem okolnosti...

A kakav je to čovek kojeg ne prate i ne proganjaju... Nebitan, bezvredan, nikome ne može čak ni da smeta...
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:30 19.01.2010

Re: Malo re...

Obren Markov
A kakav je to čovek kojeg ne prate i ne proganjaju... Nebitan, bezvredan, nikome ne može čak ni da smeta...

jes' potresno
nachtmusik nachtmusik 13:50 19.01.2010

Nedoumica

Cek, ako mi kontalica dobro radi, tu se radi o politicarima, a ne o "obicnom" narodu. Jesam u pravu, il' da trazim novu kontalicu (tintaru)?
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:54 19.01.2010

Re: Nedoumica

nachtmusik, apsolutno si u pravu... ako sam ja shvatila šta sam napisala
radi se o političarima, njihovim ulizicama, onima koji pokušavaju da avanzuju pa postanu ulizice i novinarima, onima koji sve to jadni slušaju :))
mariopan mariopan 14:26 19.01.2010

Re: Nedoumica

Jao, sestro slatka a da li si cula......a kod mene u ulici jedna komsinica- kao radio stanica, nema sta ne zna a zdravo se nervira sto ja ne slusam.Ne znam zasto bas mene toliko voli pa najcesce kod mene dolazi, valjda je ostali izbace brze a ja nekako ne umem, mislim , mora i ona sa nekim da se druzi.

Posto mi je kuca sa ulice pa ima cetiri prozora tu gde sedimo, uvek otvorena, ona udje pa prvo pozatvara moje rozore, jer da nije neko stao na ulici pa slusa? A na ulici mogu da stoje bas oni o kojima prica, nase komsije.

I onda krene da mi sapuce a ja, samo za njene usi "ne cujem dobro" pa kazem da je nista ne cujem , mora glasnije, tu je zdravo iznerviram, ona malo glasnije, ja opet kazem da ne cujem , opet je jako iznerviram ,ona jos glasnije, onda se iznervira jer se cujemo po celoj ulici I kada me prvo upita "Da li si cula..?" ja kazem Bog s tobom pa kako da cujem kada ja ne cujem dobro?

Ostatak naroda u ulici je sasvim ok, ne komentarisemo ovu radio Milevu ni pod razno, dosadno nam je to.
Ono da se zabrani sve osim kuture kakva god bila podrzavam
Bolje i strikeraj u ruke nego takva "lektira".
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:37 19.01.2010

Re: Nedoumica

mariopan
Ono da se zabrani sve osim kuture kakva god bila podrzavam. Bolje i strikeraj u ruke nego takva "lektira".

e drago mi je da neko podržava moju inicijativu. fala :)
ddsonik ddsonik 16:58 19.01.2010

Re: Nedoumica

Pravda za Radio Milevu!

Inicijativa se podrzava u potpunosti! (da u paketu zabranimo i alkoholisanje, barem preterivanje, ako ne u potpunosti). Mozda bi se tako doslo do opasuljivanja surovim glupostima zatrovanih ljudi..Ovako su sludjeni i mamurni. Valjda se ne bi vise 'palili' na kojekakve misterije, tajne, zavere...no, soloboditi se o toga, znaci osloboditi sebe...
hvala na tekstu - i to je jedna od stvari koje je potrebno uraditi - napisati ovako nesto.

pozdrav
dusan

ana_radmilovic ana_radmilovic 17:04 19.01.2010

Re: Nedoumica

ddsonik
hvala na tekstu - i to je jedna od stvari koje je potrebno uraditi - napisati ovako nesto.pozdravdusan

Hvala Dušane

i naravno, Pravda za Milevu!
mirelarado mirelarado 15:24 19.01.2010

Опчињеност Службом

Никада нисам до краја схватила ту опчињеност наших људи свемоћном тајном службом, шпијунирањем, потказивањем, владарима из сенке. А све то је заправо смешно, кад није трагично. Те самозване и праве, свеједно, сараднике, жбире, цинкароше свих боја зовем једноставно Ђура. Не знам зашто, ништа ми то име није скривило. Е па: све Ђуре овог света су смешне. То их уједно и највише нервира: кад их не схваташ озбиљно. Зато им се увек треба смејати у брк. :)
dragoljub92 dragoljub92 16:39 19.01.2010

Re: Опчињеност Службом

Никада нисам до краја схватила ту опчињеност наших људи свемоћном тајном службом,

slušaj sex dođe i prođe al vlast i moć su večni
arianna arianna 22:25 19.01.2010

Re: Опчињеност Службом

mirelarado
Никада нисам до краја схватила ту опчињеност наших људи свемоћном тајном службом, шпијунирањем, потказивањем


Moram ovo da napišem pa kud puklo da puklo. Ja kad god ne znam šta mi se dešava, ili šta će mi se dogoditi, ili recimo kakav mi je bio otac,a tek majka, lepo odem u komšiluk na kafu. Pa, bre sestro slatka, šta oni znaju sve o meni i mojima, ja se uvek iznova iznenadim. Prosto stičem utisak da svaka baba i iole ozbiljna gospoЏа u mom kraju radi za neku agenciju
dragoljub92 dragoljub92 16:40 19.01.2010

kljućni ljubimci

dobar izbor
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:05 19.01.2010

Re: kljućni ljubimci

a ja reko' niko nije primetio
mariopan mariopan 17:29 19.01.2010

Re: kljućni ljubimci

ana_radmilovic
a ja reko' niko nije primetio

Kako niko pa ja sam zato i dosla na blog, kad ono zavera
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:39 19.01.2010

Re: kljućni ljubimci

mariopan

Kako niko pa ja sam zato i dosla na blog, kad ono zavera

ups... biću pažljivija sledeći put, pa ne razočaravam čitalaštvo i kolege blogere
pardon, ovo
dragoljub92 dragoljub92 16:42 19.01.2010

videste li ovo

Bitka protiv gojaznosti u Evropi uzima maha, a prva zemlja koja će uvesti "porez na debljinu" biće Rumunija,...

veliki brat uzima zalet
mirelarado mirelarado 16:49 19.01.2010

Re: videste li ovo

dragoljub92
Bitka protiv gojaznosti u Evropi uzima maha, a prva zemlja koja će uvesti "porez na debljinu" biće Rumunija,...

veliki brat uzima zalet


Откад говорим да здравствени фашизам узима маха. Почело је од пушача, сад су на реду гојазни, питај Бога Тко је следећи...
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:10 19.01.2010

Re: videste li ovo

mirelarado

Откад говорим да здравствени фашизам узима маха. Почело је од пушача, сад су на реду гојазни, питај Бога Тко је следећи...

Strašno, takva jedna diskriminacija prema pušačima da mi (priznajem) drago što nismo u Uniji pa taj progon još nije snašao ovde
ha!
mariopan mariopan 17:30 19.01.2010

Re: videste li ovo

mirelarado
dragoljub92
Bitka protiv gojaznosti u Evropi uzima maha, a prva zemlja koja će uvesti "porez na debljinu" biće Rumunija,...

veliki brat uzima zalet


Откад говорим да здравствени фашизам узима маха. Почело је од пушача, сад су на реду гојазни, питај Бога Тко је следећи...

Mi, mrsavi pusaci?
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:41 19.01.2010

Re: videste li ovo

mariopan

Mi, mrsavi pusaci?

I debeli pušači... razni pušači, mi ne treba da se delimo medju sobom
mirelarado mirelarado 17:52 19.01.2010

Re: videste li ovo

ana_radmilovic
mariopan

Mi, mrsavi pusaci?

I debeli pušači... razni pušači, mi ne treba da se delimo medju sobom


Па да, следећи могу да буду прекомерни конзументи кафе, на пример.
blogovatelj blogovatelj 18:51 19.01.2010

Re: videste li ovo

Почело је од пушача, сад су на реду гојазни, питај Бога Тко је следећи...


Mora na necemu ekstra porez da se uzme. Onaj obicni porez nije dovoljan.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:20 19.01.2010

Re: videste li ovo

mirelarado

Па да, следећи могу да буду прекомерни конзументи кафе, на пример.

Ju, ne prizivajmo... pu, pu, pu, daleko bilo zlo i naopako nikoga ne snašlo
drug.clan drug.clan 20:22 19.01.2010

Re: videste li ovo

mirelarado
ana_radmilovic
mariopan

Mi, mrsavi pusaci?

I debeli pušači... razni pušači, mi ne treba da se delimo medju sobom


Па да, следећи могу да буду прекомерни конзументи кафе, на пример.



nece jos, kafa je trenutno u milosti vlasti na zapadu, malo malo pa neka studija kako je kafa jako dobra po zdravlje

razlog: pored onog da su bitni momci ulozili u taj biznis je i onaj da sto vise kafe to radnici bolje rade (budni spremni ko zapeta puska), sto vise cigareta to vise pauza i sto vise masti to radnici sporiji. treba radnike maksimalno iskoristiti stoga je kafa dobra.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:28 19.01.2010

Re: videste li ovo

nece jos, kafa je trenutno u milosti vlasti na zapadu

dobro je, druže član, sad si me malo utešio u to ime
dragoljub92 dragoljub92 20:59 19.01.2010

Re: videste li ovo

Откад говорим да здравствени фашизам узима маха.

doktorska tehnokratija polako ali sigurno preuzima vlast.
uskoro će biti oduzeto pravo na lečenje nekom ko se razboleo od upale pluća sa opravdanjem :"pa kad ne vodi računa što da nam troši pare od socijalnog"
evo kako je neko prokomentarisao ovu vest
Sjajno. Zasto bi se trosio novac od zdravstvenog osiguranja na lecenje onih koji ne vode racuna o sebi. Nekontrolisana i nepravilna ishrana, visak kilograma, dijete itd. sve utice direktno na zdravlje.
Takodje treba od malih nogu raditi na razvoju svesti o znacaju pravilne i redovne ishrane.
(iqx, 19. januar 2010 17:14)
drug.clan drug.clan 21:31 19.01.2010

Re: videste li ovo

uskoro će biti oduzeto pravo na lečenje nekom ko se razboleo od upale pluća sa opravdanjem :"pa kad ne vodi računa što da nam troši pare od socijalnog"



predloazu oni nesto jos gore

How genetic information affects access to insurance
dragoljub92 dragoljub92 21:39 19.01.2010

Re: videste li ovo

drug.clan
uskoro će biti oduzeto pravo na lečenje nekom ko se razboleo od upale pluća sa opravdanjem :"pa kad ne vodi računa što da nam troši pare od socijalnog"



predloazu oni nesto jos gore

How genetic information affects access to insurance

pa teo sam da navedem onaj primer sa tipom kojii je nekad imao upalu bešike,bubrega šta li i posle par godina kad je teo da napravi osiguranje ovi ga napali da je hteo da ih prevari ili tako nešto znam da je to neko naveo na blogu ali nisam dobro zapamtio.
ovo što nam sesad dešava sa doktorima su SF pisci opisali još tamo pedesetih godina XXveka.

od pada berlinskog zida na ovamo orvelova životinjska farma i 84 nam neverovatnom brzinom postaju stvarnost.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:56 19.01.2010

Re: videste li ovo

dragoljub92

orvelova životinjska farma i 84 nam neverovatnom brzinom postaju stvarnost.

pa da, lepo ja kažem "kućni ljubimci", a vi mi se smejete
drug.clan drug.clan 22:12 19.01.2010

Re: videste li ovo

pa teo sam da navedem onaj primer sa tipom kojii je nekad imao upalu bešike,bubrega šta li i posle par godina kad je teo da napravi osiguranje ovi ga napali da je hteo da ih prevari ili tako nešto znam da je to neko naveo na blogu ali nisam dobro zapamtio.
ovo što nam sesad dešava sa doktorima su SF pisci opisali još tamo pedesetih godina XXveka.


da, to se u US zove precondition
pa ako vam lekar jednom izmeri pritisak veci od 120/80 (tkzv. prehypertension) posle to health insurance komapnije mogu da iskoriste da vas odbiju odbiju za operaciju na srcu ili nesto slicno.

od pada berlinskog zida na ovamo orvelova životinjska farma i 84 nam neverovatnom brzinom postaju stvarnost.

meni se ipak cini da je huxley ono sto nam se u stvari desava

Postman:
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one. Orwell feared those who would deprive us of information. Huxley feared those who would give us so much that we would be reduced to passivity and egoism. Orwell feared that the truth would be concealed from us. Huxley feared the truth would be drowned in a sea of irrelevance. Orwell feared we would become a captive culture. Huxley feared we would become a trivial culture, preoccupied with some equivalent of the feelies, the orgy porgy, and the centrifugal bumblepuppy.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:17 19.01.2010

Re: videste li ovo

drug.clan
What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one. Orwell feared those who would deprive us of information. Huxley feared those who would give us so much that we would be reduced to passivity and egoism. Orwell feared that the truth would be concealed from us. Huxley feared the truth would be drowned in a sea of irrelevance. Orwell feared we would become a captive culture. Huxley feared we would become a trivial culture, preoccupied with some equivalent of the feelies, the orgy porgy, and the centrifugal bumblepuppy.

uistinu huxley...
dragoljub92 dragoljub92 22:24 19.01.2010

Re: videste li ovo

meni se ipak cini da je huxley ono sto nam se u stvari desava

ovo je neka mešavina hakslija,orvela i zamjatina
ps
moj ingliš je dovoljan da se neizgubim negde,da odgledam neki holivudski film ali nije upotrebljivza čitanje ozbiljnih textova tako da mi citati ništa ne pomažu
drug.clan drug.clan 23:23 19.01.2010

Re: videste li ovo

dragoljub92
meni se ipak cini da je huxley ono sto nam se u stvari desava

ovo je neka mešavina hakslija,orvela i zamjatina

u pravu si da je kombinacija u pitanju - mada je haskli nekako dominantan

moj ingliš je dovoljan da se neizgubim negde,da odgledam neki holivudski film ali nije upotrebljivza čitanje ozbiljnih textova tako da mi citati ništa ne pomažu


izvini

meni se dopada nacin na koji je postman opisao njihovu razliku
nisam vican prevodima ali posto citat vredi evo pokusacu (ne zamerite):

Orvel se bojao onih koji ce zabraniti knjige. Haksli se bojao da nece biti nikakvog razloga da zabrane knjige, jer niko nece hteti da ih cita. Orvel se bojao onih koji ce nam uskratiti informacije. Haksli se bojao onih koji ce nam dati toliko mnogo informacija da cemo ih odbijati zbog pasivnosti i egoizma. Orvel se bojao da ce istinu kriti od nas. Haksli se bojao da ce se istina utopiti u moru beznacajnosti. Orvel se bojao da cemo postati zarobljena kultura. Haksli se bojao da cemo sve postati trivijalna kultura, preokupirana nekim ekvivalentima "feelies", "orgy porgy", i "centrifugal bumblepuppy".
nastavak:
Kao sto je Haksli primetio u Novom vrlom svetu, libertarijanci i racionalisti koji su uvek na oprezu da se suprostave tiraniji, ce zaboraviti da uzmu u obzir skoro beskonacni ljudski apetit za distrakcijom. U 1984. ljudi se kontrolisu nanosenjem bola. U Novom vrlom svetu ljudi se kontrolisu uskracivanjem zadovoljstva. Ukratko Orvel se bojao da ce nas unistiti sopstvena mrznja, dok se Haksli bojao da ce nas unistiti sopstveno zadovoljstvo.
dragoljub92 dragoljub92 23:56 19.01.2010

Re: videste li ovo

Ukratko Orvel se bojao da ce nas unistiti sopstvena mrznja, dok se Haksli bojao da ce nas unistiti sopstveno zadovoljstvo.

prvo hvala za prevod jer ovou paralelu nisam do sad video a hakslija sam samo jednom čitao i to mislim majmun i bit a tome ima skoro 30 godina tako da jedno čitanje ne može da premosti ovu vremensku distancu.zato mi i beži nit kad je oldos u pi6tanju.
mada mislim da su obojica prisutni jako u našoj svakodnevnici
izvini

ma ja treba da se izvinim ali šta ću najbolje godine sam proveo u komunismu gde su prevodi ovsakvih i svakakvih knjiga bili normalna stvar skoro za sve što me interesovalo imao sam prevod.a priznajem i da sam lenj po pitanju drugi jezika.važnije mi je bilo da naučim što više reči iz svog jezika.tako da sad mogu da se smejem kad čitam prevode nekih filmova.mislim žalosno je kad se vidi koliko današnji prevodioci sa engleskog ne poznaju svoj jezik.ali ja sam itako nepismen jer nisam odprati sve tri četiri promene pravopisa kojesu se desile za mog života.
drug.clan drug.clan 00:42 20.01.2010

Re: videste li ovo

ali ja sam itako nepismen jer nisam odprati sve tri četiri promene pravopisa kojesu se desile za mog života



rece jedan moj prijatelj jedanput:

"pravopis je birokratija jezika"
Bili Piton Bili Piton 18:35 19.01.2010

Loziti se na miliciju



je soooo gay
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:23 19.01.2010

Re: Loziti se na miliciju

Bili Piton
je soooo gay

stvarno, bili, kad tako kažeš - čista pornografija. diskasting
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:52 19.01.2010

e, pa đuro ima tešku ruku...

ana_radmilovic ana_radmilovic 21:33 19.01.2010

Re: e, pa đuro ima tešku ruku...

Nebojša Milenković

hvala, nebojša, naglas sam se nasmejala
brat djura će vam oprostiti što vas je tukao....
nurudin nurudin 22:59 19.01.2010

Re: e, pa đuro ima tešku ruku...

Само се ви спрдајте с Ђуром, ал' Ђура и његова браћа не праштају...


Само вас гледам, немој после да буде нисам вам рекао...

Ћераћемо се још...
geragera geragera 03:07 20.01.2010

i paranoici imaju neprijatelje


ana_radmilovic ana_radmilovic 03:25 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

i, naravno - arsen :)
opet ona lica znana, presvučeni kao glumci, opet prijete sa ekrana jaganjiciam stari vuci... oni nikad neće pasti, nove face stari znanci...
geragera geragera 03:36 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje




geragera geragera 03:56 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje


Ponekad i sami olako sudimo...





Dok se jos Zemlja okrece,
dok je jos jarko svetlo
Gospode,
daj ti svakome ono cega nema.
Mudracu daj glavu,
plasljivcu konja,
daj sretnom novac
i ne zaboravi na mene.
Dok se jos Zemlja okrece,
Gospode — tvoja je vlast.
Daj castohlepnom da se nauziva vlasti,
daj predah darezljivom do kraja dana,
Kainu daj pokajanje
i ne zaboravi na mene.
Ja znam — ti sve mozes
i vjerujem u tvoju mudrost.
Kao sto vjeruje mrtav vojnik
da ce zivjeti u Raju
Kao sto vjeruje svako uho
tvojim tihim rijecima
Kao sto vjerujemo i mi sami
bez obzira sto cinili.
Gospode, moj Boze,
zelenooki moj,
Dok se jos Zemlja okrece
a cudno je to i njoj,
dok je jos vremena
i vatre,
daj svakom po malo
i ne zaboravi na mene.

© prepjev: Arsen Dedic
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:33 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

hvala ti geragero, za okudžavu... i prepev sa sve arsenom. ova pesma mi je jedna od dražih
geragera geragera 11:54 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

Molim, ana_radmilovic, zloupotrebljavam cinjenicu da sam vidovit kako bih se slihtao malko.


ana_radmilovic ana_radmilovic 12:39 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

geragera
Molim, ana_radmilovic, zloupotrebljavam cinjenicu da sam vidovit kako bih se slihtao malko.

vidi, vidi, sad mi pušta i haustor...
da, definitivno vidovit
geragera geragera 13:21 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje


Necu vise...

ana_radmilovic ana_radmilovic 14:27 20.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

geragera
Necu vise...

e pa ovo je prevršilo svaku meru!
geragera geragera 02:44 21.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje


Odem, privucen naslovom, na tvoj stari tekst i shvatim da moja vidovitost moze da zalici na nesto sa sumnjivim pokricem, pa, umesto dokazivanja autenticnosti, evo ti pesma...

ana_radmilovic ana_radmilovic 07:25 21.01.2010

Re: i paranoici imaju neprijatelje

hvala ti puno!!! znaš ti koliko sam se ja dugo i neuspešno trudila da nadjem to na youtube... hvala!!!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:20 20.01.2010

Kućni ljubimci

Meni su, ipak, šinteri odvratniji od doušnika.

Napomena: Nije trol, pošto je blog o kućnim ljubimcima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:36 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Ovde nema trolova, barem dok ja ne shvatim šta to tačno znači ili 'beš priču ako čovek ne može da skrene s teme, što ti svakako nisi uradio, jer ovo jeste, na prvom mestu, blog o kućnim ljubimcima
margos margos 10:50 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Vojislav Stojković
Meni su, ipak, šinteri odvratniji od doušnika.

Napomena: Nije trol, pošto je blog o kućnim ljubimcima.

Znači: doušnici šintera su naj bljak!
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:57 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

margos

Znači: doušnici šintera su naj bljak!

Da
margos margos 12:06 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Znam... to su oni što sve učine da ti slome kičmu, a posle idu s kitom cveća oko bolnice i pričaju ''Joj, ne smem da uđem, mene to mnogo potresa, majke mi...'' s jebeno sažaljivim izgledom i saosećanjem od koga trnu zubi, al' ne mo'š da dokažeš, jer su doktorirali laž i pretvorništvo.
.....

Da je znao
da je znao
da je znao klaun stari
da na svijetu
mjesto pjesme
postoje i druge stvari.

Ne bi nikad
ne bi nikad
doskakut'o u arenu
ne bi nikad tako tužan
izigrav'o sjene, sjenu.





geragera geragera 13:09 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

margos


Da je znao
da je znao
da je znao klaun stari
da na svijetu
mjesto pjesme
postoje i druge stvari.

Ne bi nikad
ne bi nikad
doskakut'o u arenu
ne bi nikad tako tužan
izigrav'o sjene, sjenu.




Daj, bre, celu, Margita.
Zamisli da tebi neko pokloni polupraznu (polupunu?) kutiju tvog fetisa?

TARANTELA ZA STAROG CLOWNA

Da je znao, da je znao
Da je znao clown stari
Da na svijetu osim scene,
Postoje i druge stvari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Doskakutao u arenu
Ne bi nikad tako tužan
Izigravao sjene sjenu.

S osmijehom u suznom oku
S nešto sreće i nemoći
Sad umire star i tužan
U samoći, u samoći.

Da je znao, da je znao,
Da je znao clown stari
Da su život i arene
dvije sasvim iste stvari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Proskakutao svijetlom binom
Svoj bi nos umjesto šminkom
Rumenio dobrim vinom.

S osmijehom u suznom oku
S nešto sreće i nemoći
Sad umire star i tužan
U samoći, u samoći.

Da je znao, da je znao
Da je znao clown stari
Da za komadićke sreće
Nitko, nitko baš ne mari.

Ne bi nikad, ne bi nikad
Poklanjao svu ljepotu
Drukčije bi tekle stvari
U tom tužnome životu.

S osmijehom u suznom oku
margos margos 13:26 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Hvala Gero:)
Mene učilo poklonu se u zube ne gleda.

Ovo sam znala napamet, a ostalo bih morala da prekucavam. U svakom slučaju, hvala i izvoli, za mene, prirodni nastavak (ili ide ispred 'Klovna'... svejedno...)

Balada o prolaznosti

Kad lutali smo svijetom
k'o raspršeno sjeme
govorili smo sebi
to je za neko vrijeme

I ne znajući da smo
na izgubljenom brodu
mi vikali smo "Kopno"
a gledali smo vodu

Kad ljubili smo kratko
u tuzi kišne noći
govorili smo za se
da ljubav tek će doći

Kad radjala se sreća
i čekala je slava
pomišljali smo opet
to nije ona prava

Kad prijatelja nema
a dani idu sporo
govorili smo za se
da vraćaju se skoro

Gdje najviše smo dali
dobijali smo manje
al' mislili smo to je
tek privremeno stanje

Putovali smo dalje
kad davno već smo stigli
tek počeli smo nešto
a drugo već smo bili

I ostali smo tako
kraj odlazeće vode
nerazjašnjeni sasvim
i pomalo van mode

U započetoj priči
u ljubavi bez traga
jer svakoj smo se kući
približili do praga

Dok vjerovali još smo
da samo put se mijenja
mi rekli smo si "Zbogom"
govoreć' "Dovidjenja"

mirelarado mirelarado 14:02 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

margos
Balada o prolaznosti


Ђе ме нађе, Маргос. Сад ћу цео дан да је слушам. :))
margos margos 14:30 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Mene jače pogađa neuglazbljena... Ali zato nježne godine...
geragera geragera 14:37 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci


Margos, ko bese ona cica s naocarima, punDZom i u strogom dvodelnom kompletu?

Ups! Da sam pomenuo i haltere, ti bi, takva kakva si, garant tvrdila da je to moj fetis.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:48 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

margos
Vojislav Stojković
Meni su, ipak, šinteri odvratniji od doušnika.

Napomena: Nije trol, pošto je blog o kućnim ljubimcima.

Znači: doušnici šintera su naj bljak!

ana_radmilovic
margos

Znači: doušnici šintera su naj bljak!

Da

Bio jedan blog o njima ovde nedavno.
Jedva sam se uzdržao od mnogogadnopsovajućegkomentara.
margos margos 15:05 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Margos, ko bese ona cica s naocarima, punDZom i u strogom dvodelnom kompletu?

Gero, dušo, ne mogu da se setim, ja sam plavuša, poCeti me
Ups! Da sam pomenuo i haltere, ti bi, takva kakva si, garant tvrdila da je to moj fetis.

Jedino ti, Maksa i Re pričate o fetišima (dobro ne baš samo vi, al ste najglasniji), a ja sam za slobodu i pravdu (i za tebe, nisi valjda zaboravio?) i pravo na menjanje fetiša. Eto!
margos margos 15:07 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci

Bio jedan blog o njima ovde nedavno.
Jedva sam se uzdržao od mnogogadnopsovajućegkomentara.

Uglavnom ih preskačem - i ljude i blogove - i kad sam sabrana, a nisam uvek, kažem da su oni sami sebi najveća kazna.
geragera geragera 15:12 20.01.2010

Re: Kućni ljubimci


margos

Gero, dušo, ne mogu da se setim, ja sam plavuša, poCeti me


Javila se sama. (smajli sa zescom salivacijom)

margos

Jedino ti, Maksa i Re pričate o fetišima (dobro ne baš samo vi, al ste najglasniji), a ja sam za slobodu i pravdu (i za tebe, nisi valjda zaboravio?) i pravo na menjanje fetiša. Eto!


Ni ja nemam nista protiv razmene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana