Društvo| Ljudska prava| Satira

Nale, jel može blokče na zajam?

Predrag Azdejković RSS / 22.01.2010. u 00:53

 natasa-kandic-023.9887.jpg

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...

Jedno veče seo ja tako da se malo odmorim. Pustim televiziju, a ono emisija o kuvanju. Na prvi pogled izgleda jednostavno, mogao bih i ja to da napravim. Počeo da tražim po sobi neko blokče da zapišem recept, ali kao za inat nijedno ne mogu da nađem. I šta Srbin radi kad mu nešto u kući fali? Tako je, ide u komšiluk da uzajmi i nikad ne vrati. Padne tako meni na pamet, komšinica Nataša Kandić sigurno ima neko blokče na zajam.

Zazvonim komšinici na vrata i nisam mnogo čekao da mi otvori.

- Dobro veče. Nale, jel može blokče na zajam?

- Naravno komšija. Pođi za mnom.

Išli smo tako desetak minuta kroz stan i stigli do jednog dugačkog hodnika.

- Pa da vidimo šta ovde imamo. Soba za pakovanje poklona, - pokazivala je prstom na vrata, zamrzivač, diskoteka, autoperionica... A sa ove strane imamo sobu za olovke, štampani materijal, fascikle i... evo sobe za blokčiće.

 natasa-kandic-024.9886.jpg

Otvorila je velika tapacirana vrata iza kojih je bila soba od nekih 50 kvadrata prepuna blokčića, u vrednosti od 30 hiljada evra po mojoj slobodnoj proceni.

- Koliko vam treba komšija? - upita me Nataša.

- Ma jedan Nale, šta će mi više, - odgovorih zbunjeno količinom blokćića. Bilo ih je raznih, srcastih, u svim bojama duge, sa plišanim koricama... Ma raznih.

- Jedan. Evo ti sto komada, da ti se nađe. Ja tako pred Svetog Savu napunim džaku pun blokčića i odem do kolektivnog smeštaja gde su ove jadne izbeglice, pa ih delim deci da imaju za školu. Oh, da znaš komšija kako se deca silno obraduju kad vide moje blokčiće. Sve im suzice idu niz musave obraze, a meni srce puno. Joj komšija, a ovi naši političari nemaju pojma kako narod teško živi.

- Istina komšinice, ovi naši političari na ovu krizu troše pare na gluposti dok narod umire od gladi. A odakle vama ovoliki blokčići?

- A to? To je od ove Koalicije za REKOM.

- Šta je sad pa to? Ma, neka naša inicijativa koja zagovara osnivanje nezavisne komisije koja može da ustanovi i javno saopšti činjenice o ratnim zličinima.

- Pa, ako su to njihovi blokčići onda bolje da ne uzimamo?

- Ma jok. Sad smo dobili dva ipo miliona evra za tu koaliciju, imamo 30 hiljada evra u budžetu za blokčiće i te štampane pizdarije. Slobodno uzmi koliko god hoćeš.

- U bre komšinice. To su baš velike pare.

- Jesu, ali ako mi ne veruješ možeš da pogledaš na sajtu www.korekom.org. Mnogo dobar sajt. Samo za njegovo održavanje smo dobili 11 hiljada evra.

- Kod vas baš nema krize.

- Ma ćuti, ima. Sve je manje i manje para. Ne znam kako ćemo da preživimo, a toliko je puno posla. Ti ratni zločini nikako da se rasvetle, a mi radimo i radimo i radimo, a rezultata nigde. Strašno.

- Jeste. I Borka je prošle godine u CZKD rekla kako ona već dvadeset godina priča jednu te istu priča, a narod nikako da shvati i da se stvari promene.

- Pa o tome ti ja i pričam.

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka.

- Neka, neka, važno je da se vi mladi volite. Laku noć.

- Laku noć komšinice.

 

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mostarac mostarac 00:40 23.01.2010

Re: Vala...

blizu, al ovamo prema staroj pošti, znači prema musali.

Tu sam ja maldost proveo, na onom trokutu ispred slasticarne Muje Trovaca
bellakafa bellakafa 19:05 22.01.2010

kamo sreće

a u pm, a ja mislila da je dobila dvorac.šteta!
libkonz libkonz 19:40 22.01.2010

šta se ti buniš?

pa ima li osobe koja je više učinila da se Srbija ne suoči sa svojom prošlošću? Džaba Srbiji i 1000 pametnih koji žele nešto da urade, kad perfomansi gospođe Kandić sve anuliraju. Ne može joj te zasluge niko oduzeti.
A ti, stidi se bolje što si uzbudio onog Iseljenika.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:50 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kako mi se čini Aleksandar Vučić će uskoro da smeni Natašu Kandić i da postane predsednik Fonda za humanitarno pravo i da sa Ženama u crnom stoji na trgu za Srebrenicu.
libkonz libkonz 20:41 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kako mi se čini Aleksandar Vučić će uskoro da smeni Natašu Kandić i da postane predsednik Fonda za humanitarno pravo i da sa Ženama u crnom stoji na trgu za Srebrenicu.

Ko zna, možda on i bude najzaslužniji za srpsko suočenje sa prošlošću. Ne treba biti isključiv.
mariopan mariopan 21:40 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Pedja, blog ti je izuzetno zabavan i udarila sam preporuku na svaki duhovit odbrus ko god da ga je napisao, da li ti ili neko drugi ko se sa tobom ne slaze, ili sa kim se ni ja nikad nisam slagala. Nevezano sa glavnom temom. Samo zato sto je vispren i brz odbrus danas retkost.

Zamalo da nasednem na ideju da je ono njen stan, i da raspalim po njoj, jer ja bas ne volim NK i to nije tajna, (zbog onog samara coveku), a ono samo "metafora"?

Ima nas sa jeftinijim kartama koji se ne druzimo sa "elitom", ne idemo kod njih na kaficu, da zajmimo solju secera ili blokce pa da znamo da li neko zaista zivi u besnoj stancugi kako bi se to dalo zakljuciti iz tvog uvodnog teksta.Umalo da opletem po njoj upravo zbog tog stana/

Ala bih se obrukala jelda? Ok, ja bas nisam tako pametna da vidim metaforu iz aviona, meni je blisko pameti da nam je elita besna a ne znam zasto, ali sto god vise ima sve besnja i nista me ne moze iznenaditi, pa zato verujem u sve.Bar u te skandalozne stvari.

Rekla bih da cete se vi brzo pomiriti, izljubiti, popicete komsijsku kaficu, sve ce rane da zacele samo neka legne neka uplata i tebi a ne samo njima.

Ne verujem da si juce saznao koliko para se na razne stvari u nevladinom sektoru trosi, ne verujem da do sada nisi znao da ima gladnih u Srbiji, ne verujem da si se tek sada osvestio pa si se zabrinuo...ili si bolestan? puj, puj puj, - jer delujes mi vrlo svesno i zdravo za sve ostalo.

Pa kako do sada nista o tome nisi pisao a oni rade sve to isto vec 20 godina? Kazu ljudi da rade. Da im verujem?
Koliko puta su to isto, u nekoj raspravi pitali drugi blogeri pa si skakao u odbranu lika i dela kao i drugi iz "bolje Srbije", valjda vam se dopadalo da budete "bolji"?. Pa ko vam je sada najbolji?

Hajde da EL do pola verujem, onome sto pise, a tebi od pola?Posteno?

Eto da ne bude zabune sto sam sve komentare preporucila, i tvoje, samo sam se zabavljala dok ne prodje to za sta si se naljutio pa da se ti i NK pomirite - pa kada se opet budete voleli da vas negde zajedno pitamo ko vam koliko donira, i na sta ste sve te silne i "silne" (jer tvrdis da nisu tvoje bile silne nego sitne ) pare potrosili - mi ostali kojima niko ne dotira, od kojih samo uzimaju.
Secas se ko smo to mi?
Pa ona sirotinja sa pocetka price.
Pozdravljam te.

bellakafa bellakafa 21:51 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

mariopan


Zamalo da nasednem na ideju da je ono njen stan, i da raspalim po njoj, jer ja bas ne volim NK i to nije tajna, (zbog onog samara coveku), a ono samo "metafora"?


a šta osećaš prema onima koji su udarali drugim ljudima malo više od šamara, protiv kojih se ona bori?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:00 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ne verujem da si juce saznao koliko para se na razne stvari u nevladinom sektoru trosi, ne verujem da do sada nisi znao da ima gladnih u Srbiji, ne verujem da si se tek sada osvestio pa si se zabrinuo...ili si bolestan? puj, puj puj, - jer delujes mi vrlo svesno i zdravo za sve ostalo.


Kao što je poznato NVO sektor prati da je lopovski i to nije od juče, mogu slobodno da kažem da je taj epitet skroz opravdan. Ali, svaki put kad želiš da kritikuješ NVO sektor, neko te opomene kako to nije lepo jer smo naši, već nas dovoljno drugi napadaju bla bla bla, pa se čovek predomisli jer neće desničarima da ide na ruku. E, pa ja više neću... NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.
bellakafa bellakafa 22:05 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
Ne verujem da si juce saznao koliko para se na razne stvari u nevladinom sektoru trosi, ne verujem da do sada nisi znao da ima gladnih u Srbiji, ne verujem da si se tek sada osvestio pa si se zabrinuo...ili si bolestan? puj, puj puj, - jer delujes mi vrlo svesno i zdravo za sve ostalo.


Kao što je poznato NVO sektor prati da je lopovski i to nije od juče, mogu slobodno da kažem da je taj epitet skroz opravdan. Ali, svaki put kad želiš da kritikuješ NVO sektor, neko te opomene kako to nije lepo jer smo naši, već nas dovoljno drugi napadaju bla bla bla, pa se čovek predomisli jer neće desničarima da ide na ruku. E, pa ja više neću... NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.

ali zar nataša kandić. pa mislim da je ona totalni asketa.
mostarac mostarac 22:23 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

ali zar nataša kandić. pa mislim da je ona totalni asketa.

Jes jes, svako vece kleci na kukuruzu.
bellakafa bellakafa 22:26 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

mostarac
ali zar nataša kandić. pa mislim da je ona totalni asketa.

Jes jes, svako vece kleci na kukuruzu.

pa otprilike. tako nekako.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:27 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kao što je poznato NVO sektor prati da je lopovski i to nije od juče, mogu slobodno da kažem da je taj epitet skroz opravdan. Ali, svaki put kad želiš da kritikuješ NVO sektor, neko te opomene kako to nije lepo jer smo naši, već nas dovoljno drugi napadaju bla bla bla, pa se čovek predomisli jer neće desničarima da ide na ruku. E, pa ja više neću... NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.

AMIN!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:31 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Secas se ko smo to mi?
Pa ona sirotinja sa pocetka price.

i peđa tu spada.
poznato je da on živi od have.
ne slave, od have!
zna mostarac, ako je mostarac...

p.s. a ja odo' u cipelicama od 300 jura, ljubičastim (jes da su polovne, milkine al su očuvane, imaju blokeje)
na kavijar i šampanjac...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:41 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

p.s. a ja odo' u cipelicama od 300 jura, ljubičastim (jes da su polovne, milkine al su očuvane, imaju blokeje)


jel propuštaju vodu i imaju oguljene flekice?
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:43 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kako mi se čini Aleksandar Vučić će uskoro da smeni Natašu Kandić i da postane predsednik Fonda za humanitarno pravo i da sa Ženama u crnom stoji na trgu za Srebrenicu.

možeš ti i niže da padneš.
ne brigam ja za tebe.

neverovatnimiki neverovatnimiki 22:52 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
Secas se ko smo to mi?
Pa ona sirotinja sa pocetka price.

i peđa tu spada.
poznato je da on živi od have.
ne slave, od have!
zna mostarac, ako je mostarac...

p.s. a ja odo' u cipelicama od 300 jura, ljubičastim (jes da su polovne, milkine al su očuvane, imaju blokeje)
na kavijar i šampanjac...

EL,radis i trecu smenu nocas,a?To se placa bolje?Mozda blokovima broj pet za likovno?
Sto je tesko kada se radi za blokcice,po ceo dan i noc covek(ili zena)mora da sedi u svojoj toloj sobi,za racunarom i da pritiska neke dugmice na tastauri.
Kako je samo lakse mom ujaku,koji je takodje za 'istinu,odgovornost,pomirenje',za to da Skorpioni i Mladic idu na sud,koji je za to da se u Srbiji postuju gradjanska prava,ali eno ga radi trecu smenu u luci,istovaruju neki lim i celik na minus,cek' da vidim,minus cetiri,ali do kraja smene ce da bude i minus sest.
mariopan mariopan 22:53 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
mariopan


Zamalo da nasednem na ideju da je ono njen stan, i da raspalim po njoj, jer ja bas ne volim NK i to nije tajna, (zbog onog samara coveku), a ono samo "metafora"?


a šta osećaš prema onima koji su udarali drugim ljudima malo više od šamara, protiv kojih se ona bori?

Ne bih da trolujem temu o tome drugi put.
veliot veliot 22:55 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kako je samo lakse mom ujaku,koji je takodje za 'istinu,odgovornost,pomirenje',za to da Skorpioni i Mladic idu na sud,koji je za to da se u Srbiji postuju gradjanska prava,ali eno ga radi trecu smenu u luci,istovaruju neki lim i celik na minus,cek' da vidim,minus cetiri,ali do kraja smene ce da bude i minus sest.


i sta, za to su krive NK i EL? Idi pomozi mu, sta ces na blogu, u svojoj toploj sobici...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:04 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

i sta, za to su krive NK i EL? Idi pomozi mu, sta ces na blogu, u svojoj toploj sobici...


zinulo mu dupe, hoće i on da radi za blokčiće
veliot veliot 23:06 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

zinulo mu dupe, hoće i on da radi za blokčiće


e pa u tome je poenta, ko misli da se u nvo moze ekstra zaraditi neka osnuje nvo i ciao, pa neka zaradjuje kao NK.
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:08 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
Kako mi se čini Aleksandar Vučić će uskoro da smeni Natašu Kandić i da postane predsednik Fonda za humanitarno pravo i da sa Ženama u crnom stoji na trgu za Srebrenicu.

možeš ti i niže da padneš.
ne brigam ja za tebe.



A te preskupe cipelice izgleda imaju bas visoku stiklu kada u njima svi izgledaju kao da su na dnu?
JJ Beba JJ Beba 23:08 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.

a jel to tvoje lično razbucavanje il govoriš i u ime Kvirije?
jel sledeći ZUC?
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:09 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
zinulo mu dupe, hoće i on da radi za blokčiće


e pa u tome je poenta, ko misli da se u nvo moze ekstra zaraditi neka osnuje nvo i ciao, pa neka zaradjuje kao NK.


Znaci ti Veliote ne nalazis nista sporno u nacinu na koji NVO sektor u Srbiji radi?
bellakafa bellakafa 23:10 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki

Sto je tesko kada se radi za blokcice,po ceo dan i noc covek(ili zena)mora da sedi u svojoj toloj sobi,za racunarom i da pritiska neke dugmice na tastauri.
Kako je samo lakse mom ujaku,koji je takodje za 'istinu,odgovornost,pomirenje',za to da Skorpioni i Mladic idu na sud,koji je za to da se u Srbiji postuju gradjanska prava,ali eno ga radi trecu smenu u luci,istovaruju neki lim i celik na minus,cek' da vidim,minus cetiri,ali do kraja smene ce da bude i minus sest.


za nekog ko se navodno zalaže za boldovano, ulažeš neverovatnu energiju pri napadu na jednu od retkih osoba koja nešto radi da do toga dođe.
poštedi okolinu takve spike kad istinski spadaš među one koji ljude koji rade na tome nazivaju "stranim plaćenicima"
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:12 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A te preskupe cipelice izgleda imaju bas visoku stiklu kada u njima svi izgledaju kao da su na dnu?

odnesi ujki čaj i malo ga odmeni.
veliot veliot 23:14 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Znaci ti Veliote ne nalazis nista sporno u nacinu na koji NVO sektor u Srbiji radi?


Ko finansira NVO treba da brine o tome da li se njihove pare trose na pravi nacin. Ne trose moj novac. Cim 20 godina imaju donatore VELIKIH para znaci da ti donatori smatraju da rade pravu stvar.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:14 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

a jel to tvoje lično razbucavanje il govoriš i u ime Kvirije?


A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

e pa u tome je poenta, ko misli da se u nvo moze ekstra zaraditi neka osnuje nvo i ciao, pa neka zaradjuje kao NK.


ko vidi kako mišković ekstra zarađuje trgovinom, neka osnuje prodavnicu i ćao.
veliot veliot 23:15 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

ko vidi kako mišković ekstra zarađuje trgovinom, neka osnuje prodavnicu i ćao

upravo tako.
bellakafa bellakafa 23:18 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki

A te preskupe cipelice izgleda imaju bas visoku stiklu kada u njima svi izgledaju kao da su na dnu?




eee ko na brdu ak i malo stoji...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:24 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ko finansira NVO treba da brine o tome da li se njihove pare trose na pravi nacin. Ne trose moj novac. Cim 20 godina imaju donatore VELIKIH para znaci da ti donatori smatraju da rade pravu stvar.


Tako je. To nije naš novac i ne treba da nas se tiče kako se troši, ali imam problem sa licemerjem. Ako se zgražavamo kako Kučka Karleuša baca 1000 evra za Louis Vuitton cipele dok jadan narod gladuje, onda moram da se zgražavamo i na 30.000 evra za blokčiće i 11.000 evra za sajt, naročito ako to rade borci za ljudska prava koji sami sebi dodeljuju visoko moralne pozicije.
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:25 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
i sta, za to su krive NK i EL? Idi pomozi mu, sta ces na blogu, u svojoj toploj sobici...


zinulo mu dupe, hoće i on da radi za blokčiće


Ne smam da napisem za cim mi je zinulo dupe,mozda Iseljenikova deca citaju ovo.
Za slucaj da citaju imam samo jednu poruku za njiheco,ja sam zdrav,prav,verujuci,heteroseksualni Srbin,jer Srbi su samo takvi,koji ce,posto zavrsi osmoljetku i vojni rok sa oruzijem,naravno,da se ozeni sa sluskinjom,ovaj,za zenom,koja ce da mu izrodi najmanje desetoro muske dece(zensku bacamo u Moravu,narodni obicaj)koja ce sva svoj mladi zivot da daju za Kosovo i Metohiju.
bellakafa bellakafa 23:25 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
A te preskupe cipelice izgleda imaju bas visoku stiklu kada u njima svi izgledaju kao da su na dnu?

odnesi ujki čaj i malo ga odmeni.

bolje neka odnese tetki lek
veliot veliot 23:28 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ako se zgražavamo kako Kučka Karleuša baca 1000 evra za Louis Vuitton cipele


Pedjice ko se zgrazava? Ja ne. A veruj mi nikada nisam ziveo teze nego danas, sve mi se iskomplikovalo, BUKVALNO mi je gore nego devedesetih. Ali ne krivim NK za to. Ni Karleusu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:29 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bolje neka odnese tetki lek


kakav bre lek. ovde su tema blokčići

znači:

odnesi ujki blokče
bellakafa bellakafa 23:30 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
Ako se zgražavamo kako Kučka Karleuša baca 1000 evra za Louis Vuitton cipele


Pedjice ko se zgrazava? Ja ne. A veruj mi nikada nisam ziveo teze nego danas, sve mi se iskomplikovalo, BUKVALNO mi je gore nego devedesetih. Ali ne krivim NK za to. Ni Karleusu.

ko krivi karleušu, može žena da da troši svoje pare kako ona hoće
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:32 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
neverovatnimiki

Sto je tesko kada se radi za blokcice,po ceo dan i noc covek(ili zena)mora da sedi u svojoj toloj sobi,za racunarom i da pritiska neke dugmice na tastauri.
Kako je samo lakse mom ujaku,koji je takodje za 'istinu,odgovornost,pomirenje',za to da Skorpioni i Mladic idu na sud,koji je za to da se u Srbiji postuju gradjanska prava,ali eno ga radi trecu smenu u luci,istovaruju neki lim i celik na minus,cek' da vidim,minus cetiri,ali do kraja smene ce da bude i minus sest.


za nekog ko se navodno zalaže za boldovano, ulažeš neverovatnu energiju pri napadu na jednu od retkih osoba koja nešto radi da do toga dođe.
poštedi okolinu takve spike kad istinski spadaš među one koji ljude koji rade na tome nazivaju "stranim plaćenicima"


Ko zamera Natasi K. to sto radi?Ja je podrzavam svim srcem.I ne nazivam je stranom placenicom(da budemo politicki korektni).
Ja samo ne vidim sto je problem da Natasa bude imucna ili sto je problem da ona ne bude imucna?Da li ce te pare da je pokvare pa ce da se uclani u SRS?Ne verujem.I zasto je onda EL i gos'n Milic toliko brane od para?Sto njima smetaju Natasine pare,imala ih ili nemala?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:32 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Pedjice ko se zgrazava? Ja ne. A veruj mi nikada nisam ziveo teze nego danas, sve mi se iskomplikovalo, BUKVALNO mi je gore nego devedesetih. Ali ne krivim NK za to. Ni Karleusu.


A ko ovde govori uopšte o krivici za to što ljudi loše žive?

Ovde je reč o tome da oni koji druge kritikuju kako rasipaju novac i sami to čine i u tome uopšte ne vide problem. Samo to i ništa više.
rayzippo rayzippo 23:34 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

JJ Beba
NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.

a jel to tvoje lično razbucavanje il govoriš i u ime Kvirije?
jel sledeći ZUC?



vidis da se tesanovicka ne javlja,sredjuje budzet u slucaju da mecka zakuca na vrata...
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:35 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
A te preskupe cipelice izgleda imaju bas visoku stiklu kada u njima svi izgledaju kao da su na dnu?

odnesi ujki čaj i malo ga odmeni.


Ti tako svom licnom soferu nosis caj ili saljes batlera da mu ga odnese?Kako si fina i toplog srca.Milina.Sto je lepo kada je covek(cak i kada je u pitanju zena) imucan,pa moze da se brine za one koji nemaju blokcice.Empatija je sposobnost bogatih,definitivno.
JJ Beba JJ Beba 23:35 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

deklarativno da al faktički ne.
sve mi nekako poznato.
Deja Vu
bellakafa bellakafa 23:36 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki


Ko zamera Natasi K. to sto radi?Ja je podrzavam svim srcem.I ne nazivam je stranom placenicom(da budemo politicki korektni).
Ja samo ne vidim sto je problem da Natasa bude imucna ili sto je problem da ona ne bude imucna?Da li ce te pare da je pokvare pa ce da se uclani u SRS?Ne verujem.I zasto je onda EL i gos'n Milic toliko brane od para?Sto njima smetaju Natasine pare,imala ih ili nemala?



pa koliko ja znam konkretno kandićka je sve suprotno od toga. ona baš spada u askete po stilu života. dedicated to the cause.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:36 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ako se zgražavamo kako Kučka Karleuša baca 1000 evra za Louis Vuitton cipele

ko se zgraža?
nisam ni znala da troši.
ne čitam tu štampu.
ne bih ni znala ko je ona da je ovde na blogu ne spominju svako malo.
što se mene tiče, može kako hoće i koliko ima.
svako!
JJ Beba JJ Beba 23:37 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?


Ti tako svom licnom soferu nosis caj ili saljes batlera da mu ga odnese?

batler ga nosi, jašta
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:40 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
... Cim 20 godina imaju donatore VELIKIH para znaci da ti donatori smatraju da rade pravu stvar.


Super.Znaci nema nikakvih problema!
Sto se onda gospodin Milic na blogu ovoliko raspisao-te regionalne konferencije,te globalne,te trte-mrte,te fascikle bez knjiga,spajalice..?
Ako je on,kao donator,hepi sa likom i delom drugara iz NVO sektora u cemu je onda njegov problem ovde?
Pedja je napisao jedan teskt i sta?Pedja stalno pise neke tekstove.
Mirna backa,Baranja i Macva.
mariopan mariopan 23:41 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
Ne verujem da si juce saznao koliko para se na razne stvari u nevladinom sektoru trosi, ne verujem da do sada nisi znao da ima gladnih u Srbiji, ne verujem da si se tek sada osvestio pa si se zabrinuo...ili si bolestan? puj, puj puj, - jer delujes mi vrlo svesno i zdravo za sve ostalo.


Kao što je poznato NVO sektor prati da je lopovski i to nije od juče, mogu slobodno da kažem da je taj epitet skroz opravdan. Ali, svaki put kad želiš da kritikuješ NVO sektor, neko te opomene kako to nije lepo jer smo naši, već nas dovoljno drugi napadaju bla bla bla, pa se čovek predomisli jer neće desničarima da ide na ruku. E, pa ja više neću... NVO sektor u Srbiji je mafijaško gnezdo puno truleži i to treba što pre razbucati.

Skidam ti kapu na zelji da se izadje u javnost sa istinom, ali malo imam problem sa motivima.

Ok, i da je tako, da si morao da cutis da "ne teras vodu na nasu vodenicu" .....ali kada se setim tvog minulog rada, kako si sa starscu i apetitom sav ovaj narod castio raznim epitetima, nekako ne mogu da shvatim da ti sada brines o gladnima i samo zato ovo radis - pa to je sve onaj isti narod. Nemamo drugi.

I da ti je briga o tom narodu sada na pameti pa zato sve ovo radis?To mi je cudno, ako se secas mi smo o tome nekoliko puta razgovarali, ali, tada ti je bilo zabavno i smesno.Ne sporim, umeo si vrlo duhovito i otrovno da pises, ali tema za sprdnju ti je i bila taj srpski narod. I sad si neko drugi a ne onaj Pedja ?
Da li si se zasita toliko promenio za ovo kratko vreme?

Svako moze da se promeni samo meni teba malo vremena da to svarim.I razumem a da ne posumnjam..,,,ma opet sumnjam sta cu, tako sam dresirana. Duvam i na ladno.
veliot veliot 23:41 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ovde je reč o tome da oni koji druge kritikuju kako rasipaju novac i sami to čine i u tome uopšte ne vide problem. Samo to i ništa više.


Tvoja ideja je dobra, ali je po meni pogresno izneta. Naime, problem ne nastaje samo kod blokcica, vec kod onog stana, ispada da se zena obogatila na kostima iz Srebrenice, sa tom tvojom tezom imam problem, a ne sa blokcicima.

Drugo, svi imamo pravo da kritikujemo npr. drzavne institucije da trose nenamenski, jer drzavni novac jeste nas, od poreza, ali FHP ne upravlja nasim novcem vec donacijama, E sad, izgleda da ljudi koji su im dali pare smatraju da one idu tamo gde treba i da se trose kako treba. A ako mislis da je NK licemerna, ok.

Sve u svemu ne znam da li smo se sporazumeli, ali neki tvoji argumenti zaista ne stoje. To sto nije doslo do pomirenja nije Natasina krivica, kao sto nije tvoja krivica sto je 80% ljudi u Srbiji homofobicno. Ali ja, kao gej, ne krivim tebe, jer mislim da si ti, kao i Natasa, ucinio puno toga vaznog za ovo drustvo, a da spora implementacija ideja je posledica nespremnosti da se neke stvari razumeju i prihvate.
neverovatnimiki neverovatnimiki 23:41 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

JJ Beba
A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

deklarativno da al faktički ne.
sve mi nekako poznato.
Deja Vu

I see dead people!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:42 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

ne bih ni znala ko je ona da je ovde na blogu ne spominju svako malo.
što se mene tiče, može kako hoće i koliko ima.
svako!


Wow, sad ste svi preko noći postali tolerantni na rasipništvo u doba kolere.
bellakafa bellakafa 23:48 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

mariopan

Skidam ti kapu na zelji da se izadje u javnost sa istinom, ali malo imam problem sa motivima.

Ok, i da je tako, da si morao da cutis da "ne teras vodu na nasu vodenicu" .....ali kada se setim tvog minulog rada, kako si sa starscu i apetitom sav ovaj narod castio raznim epitetima, nekako ne mogu da shvatim da ti sada brines o gladnima i samo zato ovo radis - pa to je sve onaj isti narod. Nemamo drugi.

I da ti je briga o tom narodu sada na pameti pa zato sve ovo radis?To mi je cudno, ako se secas mi smo o tome nekoliko puta razgovarali, ali, tada ti je bilo zabavno i smesno.Ne sporim, umeo si vrlo duhovito i otrovno da pises, ali tema za sprdnju ti je i bila taj srpski narod. I sad si neko drugi a ne onaj Pedja ?
Da li si se zasita toliko promenio za ovo kratko vreme?

Svako moze da se promeni samo meni teba malo vremena da to svarim.I razumem a da ne posumnjam..,,,ma opet sumnjam sta cu, tako sam dresirana. Duvam i na ladno.

pa kad nemaš dobro mišljenje o nekome to ne znači da ćeš mu želeti i da crkne od gladi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:48 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Da li si se zasita toliko promenio za ovo kratko vreme?

ako mogu toma i vučić, može i peđa
bellakafa bellakafa 23:50 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
ne bih ni znala ko je ona da je ovde na blogu ne spominju svako malo.
što se mene tiče, može kako hoće i koliko ima.
svako!


Wow, sad ste svi preko noći postali tolerantni na rasipništvo u doba kolere.

pa ne možeš ti nikog da teraš da svoj novac troši u dobrotvorne svrhe

mislim, ako to radi, svaka mu čast, ali to se valjda podrazumeva da je na dobrovoljnoj bazi

svako radi sa svojim parama šta hoće
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:51 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Naime, problem ne nastaje samo kod blokcica, vec kod onog stana, ispada da se zena obogatila na kostima iz Srebrenice, sa tom tvojom tezom imam problem, a ne sa blokcicima.


Imaš problem sa mojom metaforom i poređenjem sa Keren Voker. Ko radi taj i zarađuje i bogati se, što je ok. Ali, nama koji imamo veze sa nevladinim sektorom je poznato da Fond za humanitarno pravo ima expensive taste.

Sve u svemu ne znam da li smo se sporazumeli, ali neki tvoji argumenti zaista ne stoje. To sto nije doslo do pomirenja nije Natasina krivica, kao sto nije tvoja krivica sto je 80% ljudi u Srbiji homofobicno. Ali ja, kao gej, ne krivim tebe, jer mislim da si ti, kao i Natasa, ucinio puno toga vaznog za ovo drustvo, a da spora implementacija ideja je posledica nespremnosti da se neke stvari razumeju i prihvate.


Pa, ako se 20 godina bavim borbom protiv homofobije i posle tog vremena kažem da se ništa nije promenilo, onda sam ja nesposoban i nešto nije u redu s mnom.

Ja bih voleo da raspavljamo i o rezultatima rada pojedinih NVO organizacija posle 20 godina, jer sam ja kao građanin nezadovoljan nihovim radom.

neverovatnimiki neverovatnimiki 23:54 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
neverovatnimiki


Ko zamera Natasi K. to sto radi?Ja je podrzavam svim srcem.I ne nazivam je stranom placenicom(da budemo politicki korektni).
Ja samo ne vidim sto je problem da Natasa bude imucna ili sto je problem da ona ne bude imucna?Da li ce te pare da je pokvare pa ce da se uclani u SRS?Ne verujem.I zasto je onda EL i gos'n Milic toliko brane od para?Sto njima smetaju Natasine pare,imala ih ili nemala?



pa koliko ja znam konkretno kandićka je sve suprotno od toga. ona baš spada u askete po stilu života. dedicated to the cause.


A sto "asketa po stilu zivota" placa odrzavanje sajta 11 000 evra kada moze daleko manje da placa to?
JJ Beba JJ Beba 23:56 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki
JJ Beba
A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

deklarativno da al faktički ne.
sve mi nekako poznato.
Deja Vu

I see dead people!

miki miki veliki
bellakafa bellakafa 23:57 22.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki


A sto "asketa po stilu zivota" placa odrzavanje sajta 11 000 evra kada moze daleko manje da placa to?


pojma nemam.
a zašto je to uopšte problem? ako oni koji finansiraju smatraju da je to ok, onda je ok. čisto sumnjam da ne znaju tako nešto.

mislim, troše na sajt, ne za svoje lične potrebe, cipele i to.



ne znam ja mnogo o FHP, više posredno iz priča ljudi iz tih krugova. konkretno za kandićku vlada mišljenje da je asketa.
veliot veliot 00:01 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ja bih voleo da raspavljamo i o rezultatima rada pojedinih NVO organizacija posle 20 godina, jer sam ja kao građanin nezadovoljan nihovim radom.

Slazem se. Naravno, sam si rekao da imas veze sa NVO, to valjda znaci da nosis deo krivice za neuspeh? Diskusija o tome sta su ucinili DA, ali stancuga od 500m2 kad zena, ako je tacan navod EL, zivi u dvosobnom stanu NE. Zbog toga sto su mnogi pokusali da diskredituju rad mnogih NVO, pa i gej organizacija, pa i FHP, na tezi da su se pojedinci obogatili na tudjoj nesreci. Kao sto rece Jelena Gall, bacio si kosku medju gladne pse. Ta rasprava koju trazis mora biti ozbiljnija i sa vise dokumentovanih cinjenica. A FHP je ipak NESTO uradio, npr. pustio je u javnost snimak onih ludaka sto su pucali u ledja onih 6 ljudi. Da nije bilo njih nikada ne bismo znali za to. Koliko znam, taj snimak je kasnije bio i dokaz u Haskom tribunalu.
bellakafa bellakafa 00:03 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
Ja bih voleo da raspavljamo i o rezultatima rada pojedinih NVO organizacija posle 20 godina, jer sam ja kao građanin nezadovoljan nihovim radom.

Slazem se. Naravno, sam si rekao da imas veze sa NVO, to valjda znaci da nosis deo krivice za neuspeh? Diskusija o tome sta su ucinili DA, ali stancuga od 500m2 kad zena, ako je tacan navod EL, zivi u dvosobnom stanu NE. Zbog toga sto su mnogi pokusali da diskredituju rad mnogih NVO, pa i gej organizacija, pa i FHP, na tezi da su se pojedinci obogatili na tudjoj nesreci. Kao sto rece Jelena Gall, bacio si kosku medju gladne pse. Ta rasprava koju trazis mora biti ozbiljnija i sa vise dokumentovanih cinjenica. A FHP je ipak NESTO uradio, npr. pustio je u javnost snimak onih ludaka sto su pucali u ledja onih 6 ljudi. Da nije bilo njih nikada ne bismo znali za to. Koliko znam, taj snimak je kasnije bio i dokaz u Haskom tribunalu.


pa ne samo to sa škorpionima, nego godinama radi takve stvari
kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:04 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
neverovatnimiki


A sto "asketa po stilu zivota" placa odrzavanje sajta 11 000 evra kada moze daleko manje da placa to?


pojma nemam.
a zašto je to uopšte problem? ako oni koji finansiraju smatraju da je to ok, onda je ok. čisto sumnjam da ne znaju tako nešto.

mislim, troše na sajt, ne za svoje lične potrebe, cipele i to.


Po onome sto sam procitao ovde izgleda da trose.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:07 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa

...kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma


Kao sto je bio moj deda.Samo je on to radio free,u partizanima,i bez soping tura po Evropi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:07 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Naravno, sam si rekao da imas veze sa NVO, to valjda znaci da nosis deo krivice za neuspeh?


Naravno. Svako za svoju oblast kojom se bavi.

Zbog toga sto su mnogi pokusali da diskredituju rad mnogih NVO, pa i gej organizacija, pa i FHP, na tezi da su se pojedinci obogatili na tudjoj nesreci.


Koliko se sećam ja sam prošle godine kritikovao i rad gej organizacija, sada idemo dalje... a gde ima vatre ima i dima...


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:09 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

pa ne samo to sa škorpionima, nego godinama radi takve stvari
kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma


I onda iz tog istog NVO sektora stignu izjave da u Srbiji nikad više fašizma nije bilo i ja moram da se zapitam onda za rezultate te posvećenosti i šta nije u redu.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:09 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
... konkretno za kandićku vlada mišljenje da je asketa.

Izmedju 'vlada misljenje' i realnosti je obicno velika provalija preko koje u mnogim slucajevima mosta nema.
veliot veliot 00:10 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Koliko se sećam ja sam prošle godine kritikovao i rad gej organizacija, sada idemo dalje... a gde ima vatre ima i dima...

Ta rasprava koju trazis mora biti ozbiljnija i sa vise dokumentovanih cinjenica. A FHP je ipak NESTO uradio, npr. pustio je u javnost snimak onih ludaka sto su pucali u ledja onih 6 ljudi. Da nije bilo njih nikada ne bismo znali za to. Koliko znam, taj snimak je kasnije bio i dokaz u Haskom tribunalu.
bellakafa bellakafa 00:11 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki
bellakafa

...kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma


Kao sto je bio moj deda.Samo je on to radio free,u partizanima,i bez soping tura po Evropi.

ne verujem u kandićkine šoping ture, pre bih rekla da je ona totalna suprotnost tome. znači kleveta. za ove ostale ne znam.


mada sam uverena da NVO sektor na žalost vrvi od pronevera, što objašnjava toliku neuspešnost. ali ne mislim da to uključuje kandićku.
bellakafa bellakafa 00:12 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
pa ne samo to sa škorpionima, nego godinama radi takve stvari
kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma


I onda iz tog istog NVO sektora stignu izjave da u Srbiji nikad više fašizma nije bilo i ja moram da se zapitam onda za rezultate te posvećenosti i šta nije u redu.

ne znam za to. kad je stigla takva izjava?
jesi siguran da si je dobro protumačio?
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:14 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

EL,radis i trecu smenu nocas,a?

uvek, druga vremenska zona od tebe, što dalje to bolje...
Sto je tesko kada se radi za blokcice,po ceo dan i noc covek(ili zena)mora da sedi u svojoj toloj sobi,za racunarom i da pritiska neke dugmice na tastauri.

kako to sve znaš?
jel si vidovit?
kako znaš da nisam radila 35 godina i to na terenu i na minus 20.
i na praznik, i za novu godinu, i preko vikenda...
kako to sve znaš?
bellakafa bellakafa 00:14 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki
bellakafa
... konkretno za kandićku vlada mišljenje da je asketa.

Izmedju 'vlada misljenje' i realnosti je obicno velika provalija preko koje u mnogim slucajevima mosta nema.

ako se radi o ljudima koji te lično poznaju i u čiju iskrenost nemam razloga da sumnjam....
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:17 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

pričaš isto što i oni.
isto, identično.
niste ni morali da se razilazite.
sve, o cipelama, lovi, gajbama, štagod...
dok vi nemate leba da jedete...
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:18 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
neverovatnimiki
bellakafa

...kandićka je potpuno posvećena borbi protiv fašizma


Kao sto je bio moj deda.Samo je on to radio free,u partizanima,i bez soping tura po Evropi.

ne verujem u kandićkine šoping ture, pre bih rekla da je ona totalna suprotnost tome. znači kleveta. za ove ostale ne znam.


mada sam uverena da NVO sektor na žalost vrvi od pronevera, što objašnjava toliku neuspešnost.


BelaKafo,draga si mi ovde,ali primecujes li kako redovno koristis izraze poput "verujem","Uverena sam"..?
TO je tvoj subjektivni osecaj.Koji moze,ali ne mora da se poklapa sa stvarnsocu i cinjenicama.Zar ne?
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:21 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
EL,radis i trecu smenu nocas,a?

uvek, druga vremenska zona od tebe, što dalje to bolje...
Sto je tesko kada se radi za blokcice,po ceo dan i noc covek(ili zena)mora da sedi u svojoj toloj sobi,za racunarom i da pritiska neke dugmice na tastauri.

kako to sve znaš?
jel si vidovit?
kako znaš da nisam radila 35 godina i to na terenu i na minus 20.
i na praznik, i za novu godinu, i preko vikenda...
kako to sve znaš?


Provalila si me-vidovit sam.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:22 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Exitus Letalis
A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

pričaš isto što i oni.
isto, identično.
niste ni morali da se razilazite.
sve, o cipelama, lovi, gajbama, štagod...
dok vi nemate leba da jedete...


A sto tebi to smeta sto oni pricaju o cipelama,lovi,gajbama..?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

pojma nemam.
a zašto je to uopšte problem?


A jel tebi nije problem da bezrezervno podrzavas nekog ko ti eto servira informaciju da na sajt potrosi 11 000 evra? Ko se razbacuje "blokcicima"
Nek su cije god pare.
Ne radi se o poreklu novca i kontroli trosenja, vec o nekom moralu o kom NK vrlo cesto govori. O dvolicnosti.

Da li je ona objavljivanjem snimka o Skorpionima kupila pravo da bude dvolicna a da se to ne sme da se pomene?

Da li to sto ce ne znam ko sad seiriti nad ovim treba da bude razlog za vecito cutanje?

Evo sta na slicnu temu kaze Boban Stojanovic

Lako je pokazati prstom na glavešine, ali hajde ti vidi šta ti radiš, šta rade ljudi u nevladinom sektoru. Ajde o tome da pričamo.Ti sve više shvataš da neke optužbe, da neki stereotipi, da to postoji, to ništa nije izmišljeno. Kad spojim sve te stvari onda se ja stvarno brinem šta rade moji prijatelji zadnjih 20 godina, ako mi ne možemo ništa da promenimo. I tako, odem na neku međunarodnu konferenciju u neki najskuplji hotel, a kao mirovna konferencija. Majke ti. Pa za to smo mogli da uradimo pola Afrike..........Uglavnom nema sadržaja nego ima forme.........
bellakafa bellakafa 00:23 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

neverovatnimiki

BelaKafo,draga si mi ovde,ali primecujes li kako redovno koristis izraze poput "verujem","Uverena sam"..?
TO je tvoj subjektivni osecaj.Koji moze,ali ne mora da se poklapa sa stvarnsocu i cinjenicama.Zar ne?



isto se može reći i za vaše (svih koji su uvereni u to) suprotno mišljenje.

dok je količina laži koja se priča na njihov račun tolika da navodi čoveka da automatski posumnja u ono što ih blati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:29 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

I onda iz tog istog NVO sektora stignu izjave da u Srbiji nikad više fašizma nije bilo

evo, sad na vestima, više od 20 posto osnovaca ima negativan stav prema drugim religijama, nacionalnim manjinama, osobama sa posebnim potrebama, osobama istopolne seksualne orijentacije...
gde su to naučili?
od koga?
od roditelja, pre svega?
svaki drugi srednjoškolac učestvovao u fizičkom nasilju...
sve je to posledica 90tih.
sam je peđa stavljao linkove "ubi pedera", "ubij hrvata da šiptar nema brata", "nož, žica, srebrenica!"
izvini, od kad je to?
i kakve su to poruke?
ljubavi?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:29 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

I tako, odem na neku međunarodnu konferenciju u neki najskuplji hotel, a kao mirovna konferencija. Majke ti.

i za to mu je trebalo 20 godina da shvati? dok se išlo po konferencijama niko se nije bunio.
JJ Beba JJ Beba 00:30 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

BelaKafo,draga si mi ovde,ali primecujes li kako redovno koristis izraze poput "verujem","Uverena sam"..?
TO je tvoj subjektivni osecaj

dočim ti ne iznosiš subjektivan stav?
tvoj objektivan stav se bazira na ujacima iz treće smene koji prenose džakove i dedama partizanima i dakako objektivno si uverena
uverena da NVO sektor na žalost vrvi od pronevera,

akcenat je na uverena
osećaj koji može bitri varljiv?
JJ Beba JJ Beba 00:32 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Srđan Mitrović
I tako, odem na neku međunarodnu konferenciju u neki najskuplji hotel, a kao mirovna konferencija. Majke ti.

i za to mu je trebalo 20 godina da shvati? dok se išlo po konferencijama niko se nije bunio.



puklo pred očinjim vidom
odjednom
bellakafa bellakafa 00:33 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

JJ Beba

osećaj koji može bitri varljiv?


ne mislim da su mi uverenja pogrešna, ni jedna ni druga.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:35 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

puklo pred očinjim vidom
odjednom

znaš kako se kaže, kad ne znaš gde je problem i odakle da počneš - FOLLOW THE MONEY
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:35 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

i za to mu je trebalo 20 godina da shvati?

Ok.
Glup,tesko shvata.
A da li je posle 20 godina ipak pravilmo zakljucio?
Mislim da je to vaznije pitanje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:37 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

evo, sad na vestima, više od 20 posto osnovaca ima negativan stav prema drugim religijama, nacionalnim manjinama, osobama sa posebnim potrebama, osobama istopolne seksualne orijentacije...
gde su to naučili?
od koga?
od roditelja, pre svega?
svaki drugi srednjoškolac učestvovao u fizičkom nasilju...
sve je to posledica 90tih.
sam je peđa stavljao linkove "ubi pedera", "ubij hrvata da šiptar nema brata", "nož, žica, srebrenica!"
izvini, od kad je to?
i kakve su to poruke?
ljubavi?


Ali šta "mi" onda radimo 20 godina i na šta smo potrošili milione i milione evra?!

Ako imamo takve rezultate, mislim da smo nesposobni i da treba da se povučemo kako bi neki drugi, sposobniji, mladi ljudi pokušali da promene situaciju!!!
veliot veliot 00:38 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A da li je posle 20 godina ipak pravilmo zakljucio?

Da li je, ne znam, reci nam? Kako ti znas sve to sto kao znas?
edit:
Ako imamo takve rezultate, mislim da smo nesposobni i da treba da se povučemo kako bi neki drugi, sposobniji, mladi ljudi pokušali da promene situaciju!!!

evo miki dole skupio na fejsu 18 kandidata!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:39 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A da li je posle 20 godina ipak pravilmo zakljucio?


Boban je pre 20 godina imao 12 godina... Mi smo mladi i zgodni aktivisti... Mislim da je potrebno jako mnogo hrabrosti da počneš javno da kritikuješ "svoje", ali je važno da se počne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:43 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Kako ti znas sve to sto kao znas?


Nista tesko.
Razmisljam i gledam oko sebe.
Da li je manje nacionalizma zbog rada FHP? Da li je Srbija "suocena" i da li FHP tome doprinosi?

A ako mislis kao znam sta je rakao BS , slusam radio.
Fina navika, preporucujem.
veliot veliot 00:46 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A ako mislis kao znam sta je rakao BS , slusam radio.
Fina navika, preporucujem.

slusao sam ga u pescaniku kada je to pricao, zato me postedi tih fora, nisi mi uciteljica da mi odredjujes navike. Fina navika? Vas finih mi je znas sta.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:48 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
A da li je posle 20 godina ipak pravilmo zakljucio?

Da li je, ne znam, reci nam? Kako ti znas sve to sto kao znas?
edit:
Ako imamo takve rezultate, mislim da smo nesposobni i da treba da se povučemo kako bi neki drugi, sposobniji, mladi ljudi pokušali da promene situaciju!!!

evo miki dole skupio na fejsu 18 kandidata!


Sori.Ja jesam antifasista,ali ne Natasine provijencije.
veliot veliot 00:50 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Sori.Ja jesam antifasista,ali ne Natasine provijencije.

i to je ok, samo reci sta si TI uradio u svojoj antifasistickoj borbi. mislim, di mozemo da ti procitamo biografiju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:55 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Vas finih mi je znas sta.


Puko malo zivac, a?
E pa meni puca prsluk za tvoj zivac.


zato me postedi tih fora, nisi mi uciteljica da mi odredjujes navike.


A ti bi da budes uciteljica?
Uciteljice postavljaju pitanja, zar ne a ti si pitao.
E tih uciteljica mi je...
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:56 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

veliot
Sori.Ja jesam antifasista,ali ne Natasine provijencije.

i to je ok, samo reci sta si TI uradio u svojoj antifasistickoj borbi. mislim, di mozemo da ti procitamo biografiju.


Ne mogu da ovde okacim link sa svojim zivopisanijem sve u strahu da ce Iseljenikova deca oba pola da naidju na taj link i da ce da krenu stazama greha,Sodome,Gomore i Zvezdanim Stazama.
Ali cim Pedja napise blog o mom malom dvosobnom stanu u kome se guram sa svojim sinom,kao Surdilovici u Firginoj kucici,ja cu odmah da uskocim u odbranu moga antifasistickog lika i dela.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 01:16 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ali cim Pedja napise blog o mom malom dvosobnom stanu u kome se guram sa svojim sinom,kao Surdilovici u Firginoj kucici,ja cu odmah da uskocim u odbranu moga antifasistickog lika i dela.


Hehehehehehe, ludaku

Mani se ti antifašizma i otvori fizeraj!!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:29 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Skidam ti kapu na zelji da se izadje u javnost sa istinom, ali malo imam problem sa motivima.

Ok, i da je tako, da si morao da cutis da "ne teras vodu na nasu vodenicu" .....ali kada se setim tvog minulog rada, kako si sa starscu i apetitom sav ovaj narod castio raznim epitetima, nekako ne mogu da shvatim da ti sada brines o gladnima i samo zato ovo radis - pa to je sve onaj isti narod. Nemamo drugi.

I da ti je briga o tom narodu sada na pameti pa zato sve ovo radis?To mi je cudno, ako se secas mi smo o tome nekoliko puta razgovarali, ali, tada ti je bilo zabavno i smesno.Ne sporim, umeo si vrlo duhovito i otrovno da pises, ali tema za sprdnju ti je i bila taj srpski narod. I sad si neko drugi a ne onaj Pedja ?
Da li si se zasita toliko promenio za ovo kratko vreme?

Svako moze da se promeni samo meni teba malo vremena da to svarim.I razumem a da ne posumnjam..,,,ma opet sumnjam sta cu, tako sam dresirana. Duvam i na ladno.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:00 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ok, i da je tako, da si morao da cutis da "ne teras vodu na nasu vodenicu" .....ali kada se setim tvog minulog rada, kako si sa starscu i apetitom sav ovaj narod castio raznim epitetima, nekako ne mogu da shvatim da ti sada brines o gladnima i samo zato ovo radis - pa to je sve onaj isti narod. Nemamo drugi.


Ja nemam tu logiku, jer verujem da i homofobi i nacionalisti i fašisti... imaju pravo na život i ljudsko dostojanstvo. Ali, ovaj tekst uopšte nije zbog njih pisan...

I da ti je briga o tom narodu sada na pameti pa zato sve ovo radis?


Gde si ti videla da sam ja ovo pisao zbog gladnog naroda?

Poruka je jednostavna: Ako izađeš i kažeš da naši političari nemaju svest kako narod teško živi ne možeš da trošiš 30 hiljada evra na blokčiće i 11 hiljada evra na sajt. I to je to. Tačka.
Ivan Marović Ivan Marović 03:27 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Predrag Azdejković
Poruka je jednostavna: Ako izađeš i kažeš da naši političari nemaju svest kako narod teško živi ne možeš da trošiš 30 hiljada evra na blokčiće i 11 hiljada evra na sajt. I to je to. Tačka.

Kakva ti je ovo naopaka logika? Pa zar da vraća pare Amerima? Bolje da potroši ovde na blokčiće i sajt, da se neki siroma' štampar i ubogi veb dizajner malo ovajdi.

Ona žena lepo zamera političarima da nemaju svest da što češće idu u kafane i ostavljaju visok bakšiš, da i siroma' kelner ima od toga neku fajdu.

To se zove trickle-down economics.
eugensavojski eugensavojski 10:16 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ali šta "mi" onda radimo 20 godina i na šta smo potrošili milione i milione evra?!

Ako imamo takve rezultate, mislim da smo nesposobni i da treba da se povučemo kako bi neki drugi, sposobniji, mladi ljudi pokušali da promene situaciju!!!


izazivali ste kontra reakciju , puno ljudi bi Srebrenicu smatralo zločinom bez vas.
Vama nije bio cilj zločin ni žrtve nego prodavanja optužbi o fašizmu , ljepljenja etiketa
i zato je vaše delovanje štetno (po percipiranje zločina). Zbog vas, a ne zbog crkve, nastale su paracrkvene nadrimilitarne organicacije.

posledica delovanja NGO u srbiji je izazivanje kontra efekta.
nije u NGO problem samo pohlepa. Ima tu previše ostraščenih likova/likuša
histerika, paranoika .NGO sektor vrvi bukvalno od dece komunističkih i udbaških ubica koje su ostale bez (tati obećane) sinekure u frakciskim borbama 80tih.
No ova prića mala bara mnogo krokodila postaje interesantna

adam weisphaut adam weisphaut 13:14 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

puklo pred očinjim vidom
odjednom

U sridu
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:36 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Bolje da potroši ovde na blokčiće i sajt, da se neki siroma' štampar i ubogi veb dizajner malo ovajdi.


Mislim da joj sledi nagrada za privrednika godine i razvoj privrede u Srbiji.

Ali je meni žao šuma...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:48 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ali je meni žao šuma...

a konja?
bellakafa bellakafa 20:37 23.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ivan Marović
Predrag Azdejković
Poruka je jednostavna: Ako izađeš i kažeš da naši političari nemaju svest kako narod teško živi ne možeš da trošiš 30 hiljada evra na blokčiće i 11 hiljada evra na sajt. I to je to. Tačka.

Kakva ti je ovo naopaka logika? Pa zar da vraća pare Amerima? Bolje da potroši ovde na blokčiće i sajt, da se neki siroma' štampar i ubogi veb dizajner malo ovajdi.

Ona žena lepo zamera političarima da nemaju svest da što češće idu u kafane i ostavljaju visok bakšiš, da i siroma' kelner ima od toga neku fajdu.

To se zove trickle-down economics.


njušim zaveru zlog zapada, udruženo sa stranim plaćenicima.

i za tebe važi isto pitanje, ako znaš gde se prijavljuje za tu zaradu, javljaj.
Ivan Marović Ivan Marović 01:21 24.01.2010

Re: šta se ti buniš?

bellakafa
i za tebe važi isto pitanje, ako znaš gde se prijavljuje za tu zaradu, javljaj.

Vrlo rado. Probaj NED, OSI ili USIP.
bellakafa bellakafa 22:29 24.01.2010

Re: šta se ti buniš?

Ivan Marović

Vrlo rado. Probaj NED, OSI ili USIP.

thx

možda nama bez stalnog posla znači da imamo nešto od čega možemo zarađivati ujedno radeći na ciljevima za koje mislimo da su ispravni

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana