Društvo| Ljudska prava| Satira

Nale, jel može blokče na zajam?

Predrag Azdejković RSS / 22.01.2010. u 00:53

 natasa-kandic-023.9887.jpg

Kao što dobro znate, put do muškog ku***, mislim srca, vodi preko stomaka. Zato ja jadan po ceo dan gledam one emisije o kuvanju, čitam samo kuvare, smaram Jelicu Greganović da razmenjujemo recepte, ali sve je to džabe kada sam totalni antitalenat za kuvanje. A znate šta narod kaže, kome se u rukama testo ne diže, njemu neće ni...

Jedno veče seo ja tako da se malo odmorim. Pustim televiziju, a ono emisija o kuvanju. Na prvi pogled izgleda jednostavno, mogao bih i ja to da napravim. Počeo da tražim po sobi neko blokče da zapišem recept, ali kao za inat nijedno ne mogu da nađem. I šta Srbin radi kad mu nešto u kući fali? Tako je, ide u komšiluk da uzajmi i nikad ne vrati. Padne tako meni na pamet, komšinica Nataša Kandić sigurno ima neko blokče na zajam.

Zazvonim komšinici na vrata i nisam mnogo čekao da mi otvori.

- Dobro veče. Nale, jel može blokče na zajam?

- Naravno komšija. Pođi za mnom.

Išli smo tako desetak minuta kroz stan i stigli do jednog dugačkog hodnika.

- Pa da vidimo šta ovde imamo. Soba za pakovanje poklona, - pokazivala je prstom na vrata, zamrzivač, diskoteka, autoperionica... A sa ove strane imamo sobu za olovke, štampani materijal, fascikle i... evo sobe za blokčiće.

 natasa-kandic-024.9886.jpg

Otvorila je velika tapacirana vrata iza kojih je bila soba od nekih 50 kvadrata prepuna blokčića, u vrednosti od 30 hiljada evra po mojoj slobodnoj proceni.

- Koliko vam treba komšija? - upita me Nataša.

- Ma jedan Nale, šta će mi više, - odgovorih zbunjeno količinom blokćića. Bilo ih je raznih, srcastih, u svim bojama duge, sa plišanim koricama... Ma raznih.

- Jedan. Evo ti sto komada, da ti se nađe. Ja tako pred Svetog Savu napunim džaku pun blokčića i odem do kolektivnog smeštaja gde su ove jadne izbeglice, pa ih delim deci da imaju za školu. Oh, da znaš komšija kako se deca silno obraduju kad vide moje blokčiće. Sve im suzice idu niz musave obraze, a meni srce puno. Joj komšija, a ovi naši političari nemaju pojma kako narod teško živi.

- Istina komšinice, ovi naši političari na ovu krizu troše pare na gluposti dok narod umire od gladi. A odakle vama ovoliki blokčići?

- A to? To je od ove Koalicije za REKOM.

- Šta je sad pa to? Ma, neka naša inicijativa koja zagovara osnivanje nezavisne komisije koja može da ustanovi i javno saopšti činjenice o ratnim zličinima.

- Pa, ako su to njihovi blokčići onda bolje da ne uzimamo?

- Ma jok. Sad smo dobili dva ipo miliona evra za tu koaliciju, imamo 30 hiljada evra u budžetu za blokčiće i te štampane pizdarije. Slobodno uzmi koliko god hoćeš.

- U bre komšinice. To su baš velike pare.

- Jesu, ali ako mi ne veruješ možeš da pogledaš na sajtu www.korekom.org. Mnogo dobar sajt. Samo za njegovo održavanje smo dobili 11 hiljada evra.

- Kod vas baš nema krize.

- Ma ćuti, ima. Sve je manje i manje para. Ne znam kako ćemo da preživimo, a toliko je puno posla. Ti ratni zločini nikako da se rasvetle, a mi radimo i radimo i radimo, a rezultata nigde. Strašno.

- Jeste. I Borka je prošle godine u CZKD rekla kako ona već dvadeset godina priča jednu te istu priča, a narod nikako da shvati i da se stvari promene.

- Pa o tome ti ja i pričam.

- Hvala komšinice na blokčićima, idem da zapisujem recepte za mog čoveka.

- Neka, neka, važno je da se vi mladi volite. Laku noć.

- Laku noć komšinice.

 

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 

Atačmenti



Komentari (429)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:53 25.01.2010

Re: šta se ti buniš?

A kad ćeš ti da skontaš da ja već GODINU dana ne radim u Kviriji?

al si ipak bio dok kad se kvirija uključila, kao organizacija u KOREKOM.
jer KOREKOM postoji dve godine.
kako tad nisi imao ništa protiv i nisi smatrao da su mafijaši?
pitam onako, jer znam da ćeš da muljaš.

nevolja nevolja 21:23 22.01.2010

I kako sad?!

Nick Iseljenik je na vise mesta u svojim postovima upisivao reci poput: pornografija,perverzije,bolestije,pa cak i izraz ,,porno sajt homoseksualne orjentacije".
Da li se oseca odgovornim sto ce neko dete (uzdrhtali pubertetlija) da ukuca neku od ovih reci u google pretrazivac,recimo,sto ce mu rezultovati izmedju ostalog (mozda) i izbacivanjem linka ka ovom blogu (gde ce naici na ova nasa razvratna caskanja)?
Strasno,dodju tako ljudi i pisu svakojake reci,ne razmisljajuci da to moze i dete da procita...
Zgranuta sam!
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:27 23.01.2010

Aktivizam i antifasizam na delu

Evo pre pola sata sam na svom profilu na Fejsbuku okacio link ka ovom blogu i vec osamnaest mojih prijatelja je izrazilo zelju da postanu antifasisti i da se prikljuce ovom sirokom antifa pokretu na celu sa Natasom K.
Cudo!!!
Samo tekst o Natasi K. ih je naterao da postanu antifasisti!!!Oni vec vide veliku i bogatu buducnost za sebe u antifa NatasaKa pokretu.Neki su vec isli na sajtove turistickih organizacija da se raspitaju o soping turama po Evropi.
bellakafa bellakafa 00:31 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

koja beda. menjaj prijatelje.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:43 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

bellakafa
koja beda. menjaj prijatelje.


Sto?Sta im fali?Fanovi su lika i dela Natase K.
Svoje dosadasnje karijere bi zrtvovali da joj se prikljuce u njenoj antifasistickoj borbi protiv zlih carobnjaka iz Oza.
Iz njihovih garsonjerica koje dele sa roditeljima,Natasin dvosobni im deluje kao svetla antifasisticka buducnost.
Zivot im je do sada delovao mracan i bezperspektivan,ali kada su procitali o delima Natase K.oni su svom zivotu dali novi antifasisticki smisao.Smisao asketskog nacina borbe protiv fasizma u Srbiji.
Jedan mi je u naletu idealizma predlozio da on odrzava Natasin asketski sajt za asketskih i antifasistickih 500 evra.Time bi Natasa mogla da ustedi 10 500 evra i njih ulozi u neke druge antifasisticke projekte.
neverovatnimiki neverovatnimiki 00:58 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

bellakafa
ne moraš dalje, uverio si me da si ipak kreten.


:(

Znaci po tvom misljenju,ubedjenju,osecaju,kreteni su oni koji su antifasisti iz ubedjenja,svakog dana i bez plate.A oni koji su antifasisti za platu,od devet do pet oni su divni jurodivi,askete,skromni,ponosni vlasnici budilnika kamada jedan,sina komada jedan,i stana komada jedan?
Hvala ti na komplimentu.Od srca zahvaljujem.
JJ Beba JJ Beba 01:00 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

neverovatnimiki
bellakafa
koja beda. menjaj prijatelje.


Sto?Sta im fali?Fanovi su lika i dela Natase K.
Svoje dosadasnje karijere bi zrtvovali da joj se prikljuce u njenoj antifasistickoj borbi protiv zlih carobnjaka iz Oza.
Iz njihovih garsonjerica koje dele sa roditeljima,Natasin dvosobni im deluje kao svetla antifasisticka buducnost.
Zivot im je do sada delovao mracan i bezperspektivan,ali kada su procitali o delima Natase K.oni su svom zivotu dali novi antifasisticki smisao.Smisao asketskog nacina borbe protiv fasizma u Srbiji.
Jedan mi je u naletu idealizma predlozio da on odrzava Natasin asketski sajt za asketskih i antifasistickih 500 evra.Time bi Natasa mogla da ustedi 10 500 evra i njih ulozi u neke druge antifasisticke projekte.

dosledan si mikimikiveliki
skoro pa se držiš svog profila: Bolje je biti malo lud nego malo pametan
jednino fališ onim malo

malaramona malaramona 05:00 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

neverovatnimiki
bellakafa
ne moraš dalje, uverio si me da si ipak kreten.


:(

Znaci po tvom misljenju,ubedjenju,osecaju,kreteni su oni koji su antifasisti iz ubedjenja,svakog dana i bez plate.A oni koji su antifasisti za platu,od devet do pet oni su divni jurodivi,askete,skromni,ponosni vlasnici budilnika kamada jedan,sina komada jedan,i stana komada jedan?
Hvala ti na komplimentu.Od srca zahvaljujem.


A jesu li ti tvoji antifasisti iz ubedjenja bili devedesetih u Bosni i hrvatskoj i belezili i govorili o onome sto se tu desavalo. jesu bili na kosovu '99. jesu otisli na tribinu na Pravnom da stanu ispred rulje. nesto ne verujem.
Slazem se sa Pedjom da treba reci popu da je pop i bobu da je bob, al je sramno koristiti ovaj blog da bi se izdrkalo po svemu sto je radila Natasa Kandic.
neverovatnimiki neverovatnimiki 08:31 23.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

malaramona
neverovatnimiki
bellakafa
ne moraš dalje, uverio si me da si ipak kreten.


:(

Znaci po tvom misljenju,ubedjenju,osecaju,kreteni su oni koji su antifasisti iz ubedjenja,svakog dana i bez plate.A oni koji su antifasisti za platu,od devet do pet oni su divni jurodivi,askete,skromni,ponosni vlasnici budilnika kamada jedan,sina komada jedan,i stana komada jedan?
Hvala ti na komplimentu.Od srca zahvaljujem.


A jesu li ti tvoji antifasisti iz ubedjenja bili devedesetih u Bosni i hrvatskoj i belezili i govorili o onome sto se tu desavalo. jesu bili na kosovu '99. jesu otisli na tribinu na Pravnom da stanu ispred rulje. nesto ne verujem.
Slazem se sa Pedjom da treba reci popu da je pop i bobu da je bob, al je sramno koristiti ovaj blog da bi se izdrkalo po svemu sto je radila Natasa Kandic.


Ne razumem kakve sve sto je radila Natasa K. ima sa mojim izdrkavanjem?Inace,zbog opsanosti da skrenem Iseljenikovu decu sa pravog pravoslavnog mrsnog puta ja ovde ne smem da pisem o mom rukobludu.
Ne razumem sto ti mene stalno napadas,kada je ovaj blog posvecen liku,delu,zivotu u krajnjoj materijalnoj bedi Natase K.sa povremenim ubacivanjem EL u celu pricu,jer EL voli blokcice.
Niti sam ja zena,niti se oblacim u crno,niti sam dvadeset godina bezuspesno pokusavao da prodam neku pricu ovde.
A vidim da ni Natasa K.sve to nije radila iz ubedjenja,pa sto bih ja to radio iz istih?Mislim,mozda i jeste,ali od svih tih blokcica se to ubedjenja se i ne vidi.
I ne znam sto je vama problem to sto je zena primala platu za ono sto je radila?Sto se mene tice -zasluzila je.ALi vi je stalno nesto branite,kao da osecate da nije u redu sto je ona primala platu za svoj posao.Sto vi imate problem sa time?
bellakafa bellakafa 22:54 24.01.2010

Re: Aktivizam i antifasizam na delu

neverovatnimiki

Znaci po tvom misljenju,ubedjenju,osecaju,kreteni su oni koji su antifasisti iz ubedjenja,svakog dana i bez plate.A oni koji su antifasisti za platu,od devet do pet oni su divni jurodivi,askete,skromni,ponosni vlasnici budilnika kamada jedan,sina komada jedan,i stana komada jedan?
Hvala ti na komplimentu.Od srca zahvaljujem.

ne, iskreno mislim da ti NVO nisu cvećke, ali da to za natašu kandić baš i ne može da se kaže. pa ako se neko izlagao u najgorim vremenima, onda je to bila ona?
ako neko ne pristaje na popustljivost prema zločincima, onda je to ona
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:26 23.01.2010

Laku noc deco

Vise nije vazno da li cete da ugasite svetlo jer su sijalice vec odavno pregorele.

Malo muzije za laku noc
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:33 23.01.2010

Re: Laku noc deco

Laku noc deco

kakvo crno laku noć! pa sada će koncert HOPE FOR HAITI NOW!
JJ Beba JJ Beba 01:41 23.01.2010

Re: Laku noc deco

Srđan Mitrović
Laku noc deco

kakvo crno laku noć! pa sada će koncert HOPE FOR HAITI NOW!

tako je
jelena nemoj da nisi gledala.
sutra propitujem
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 23.01.2010

Re: Laku noc deco

JJ Beba
Srđan Mitrović
Laku noc deco

kakvo crno laku noć! pa sada će koncert HOPE FOR HAITI NOW!

tako je
jelena nemoj da nisi gledala.
sutra propitujem

tako je, samo što nije, za 15 minuta.
neverovatnimiki neverovatnimiki 09:12 23.01.2010

Blokic protiv fasizma

Evo antifasisti sa blokcicima su obavili svoju duznost,nikoga vise nema na blogu,i sada i oni mogu da se posvete svojim zivotima.
Kada su se uverili da vise niko nece da pise protiv njihovog naplacivanja njihovog antifasizma oni su mogli da se opuste.
Ali antifasisti sa blokcicima su zaboravili jednu stvar,koju je cak i Skarlet O'Hara znala-sutra je novi dan.
Posle svake noci koju antifasisti sa blokcicima provedu braneci svoje pravo na blokceci antifasizam,dolazi dan,dolaze neki novi antifasisti,neki drugaciji.I tako ce uvek da bude.
Kada se samo setim da je za vreme drugog svetskog rata 55 miliona ljudi dalo svoj zivot u borbi protiv fasizma,a niko od njih nije to radio zbog blokcica.Nikome nije padalo na pamet da se bori protiv fasizma da bi od te svoje brobe kupovao cipele od trista evra.
Zbog takvih ljudi je i taj rat okoncan posle 'samo' sest godina.A nas NVO sektor vodi svoju antifasisticku borbu vec dvadeset godina,a pobeda se i ne nazire.Cini se da fasista ima sve vise,a ako blokcica bude bilo manje ili budu uvedene racionalizacije pri podeli blokcica,i antifasista ce biti sve manje.Tesko je ziveti asketski antifasisticki zivot bez blokcica.
Lako je bilo partizanima da se bore protiv fasita.Lako je njima bilo zimi,na otvorenom,bez hrane,bez tople obuce i odece,d aonako promrzli se bore protv nacosa.Oni su imali san o zivotu u slobodi.Tesko je boriti se protiv nacista kada se u toplim krevetima sanjaju blokcici.Blokcici skrecu paznju sa fasizma ka stilizmu.
I zato danasnji blokceci antifasisti danas nemaju uzvik-smtr fasizmu ,a sloboda narodu,vec-smrt fasizmu,a sloboda Zarizmu.
eugensavojski eugensavojski 10:29 23.01.2010

Re: Blokic protiv fasizma

Lako je bilo partizanima da se bore protiv fasita.Lako je njima bilo zimi,na otvorenom,bez hrane,bez tople obuce i odece,d aonako promrzli se bore protv nacosa

Ti si stvarno pao sa kruške.
Broj Nemaca koji su partizani pobili je manji nego što misliš, a 45 se blokčići delili go ludi (delio Grga Jankez Marijan) ti stvarno nemaš pojma o razmerama njihove pljačke i ubojstava , blokčići su "kurac od klonirane ovce Doli" u odnosu na njih
a definicija fašizma kao pokreta
koji je protiv simpatizera
Bali Kombtara, Crne Legije, hanđar divizije i istopolnnih brakova
ako ste protiv bilo čega od navedenog vi ste po definiciji NGOa fašist
il ako ideje ne isisavate iz Jajca takodjer ste fašist

geragera geragera 10:58 23.01.2010

Re: Blokic protiv fasizma

eugensavojski

Ti si stvarno pao sa kruške.
Broj Nemaca koji su partizani pobili je manji nego što misliš, a 45 se blokčići delili go ludi (delio Grga Jankez Marijan) ti stvarno nemaš pojma o razmerama njihove pljačke i ubojstava , blokčići su "kurac od klonirane ovce Doli" u odnosu na njih
a definicija fašizma kao pokreta
koji je protiv simpatizera
Bali Kombtara, Crne Legije, hanđar divizije i istopolnnih brakova
ako ste protiv bilo čega od navedenog vi ste po definiciji NGOa fašist
il ako ideje ne isisavate iz Jajca takodjer ste fašist



Ajde, procitaj ovo sto si sam napisao, pa ako ti je jasno znacenje - vrati se da objasnis i nama...
bobo92 bobo92 09:23 23.01.2010

Ako si...

Ne mogu snobovi da rade za zrtve, napacene, ugnjetane, gladne.
Oni ne razumeju prioritete.

Bravo Pedja!
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:38 23.01.2010

Re: Ako si...

bobo92
Ne mogu snobovi da rade za zrtve, napacene, ugnjetane, gladne.
Oni ne razumeju prioritete.

Bravo Pedja!


Mozda Kandidicici i nisu snobovi,oni(i one) su samo mali profesionalni,lukrativni,ali jalovi, antifasisti.
Ali slazem se sa tobom oko ovoga-bravo Pedja!!!
bellakafa bellakafa 20:35 23.01.2010

Re: Ako si...

neverovatnimiki
bobo92
Ne mogu snobovi da rade za zrtve, napacene, ugnjetane, gladne.
Oni ne razumeju prioritete.

Bravo Pedja!


Mozda Kandidicici i nisu snobovi,oni(i one) su samo mali profesionalni,lukrativni,ali jalovi, antifasisti.
Ali slazem se sa tobom oko ovoga-bravo Pedja!!!
ajd reci meni kako da postanem jedna od tih, fali mi para. pa da spojim lepo i korisno.
mostarac mostarac 20:57 23.01.2010

Re: Ako si...

ajd reci meni kako da postanem jedna od tih, fali mi para. pa da spojim lepo i korisno.

Jednostavno!
Javi se ovoj sto je branis!
Cccc!
bellakafa bellakafa 21:53 23.01.2010

Re: Ako si...

mostarac
ajd reci meni kako da postanem jedna od tih, fali mi para. pa da spojim lepo i korisno.

Jednostavno!
Javi se ovoj sto je branis!
Cccc!

svašta. već pokušala. traže da odgovaraš opisu za posao, i to ako im trebaju novi zaposleni. vidi se da nemaš pojma.

ajde daj nešto konstruktivno. i, po mogućstvu, bez laži.ovo poslednje je verovatno previše ambiciozan zahtev.
geragera geragera 22:28 23.01.2010

Re: Ako si...

bellakafa

svašta. već pokušala. traže da odgovaraš opisu za posao, i to ako im trebaju novi zaposleni. vidi se da nemaš pojma.


Mozes li da i nama sa jeftinijim ulaznicama objasnis sta znaci "traže da odgovaraš opisu za posao"?

geragera geragera 22:36 23.01.2010

Re: Ako si...

U trilemi sam sta je veci biser:

bellakafa

potpuno se slažem ali čini mi se da je kandićka poslednja kojoj tako nešto može da se zameri.a brate mili u svakom slučaju ima mnogo manje od onog što je (opet po mom mišljenju) zaslužila.


bellakafa

zaslužila je i dvorac.





bellakafa

traže da odgovaraš opisu za posao



bellakafa bellakafa 02:49 24.01.2010

Re: Ako si...

geragera
bellakafa

svašta. već pokušala. traže da odgovaraš opisu za posao, i to ako im trebaju novi zaposleni. vidi se da nemaš pojma.


Mozes li da i nama sa jeftinijim ulaznicama objasnis sta znaci "traže da odgovaraš opisu za posao"?


naravno,uvek spremna za pomoć onima kojima trebaju dodatna objašnbjenja :)
recimo kad sam se ja raspitivala tražili su pravnika sa položenim pravosudnim ispitom.
sad vidim da je upražnjeno neko drugo mesto (traže PR-a).
ne možeš se tek tako prijaviti i dobiti posao, kao što laže ovaj

kad budem imala vremena objasniću ti i ovo ostalo

geragera geragera 04:53 24.01.2010

Re: Ako si...

Povodom:
bellakafa
traže da odgovaraš opisu za posao


Ako ti je maternji jezik srpski, molim da se ovo cita bez bilo kakvog nacionalistickog ucitavanja, tebi poslodavac prvo treba da zatrazi svedocanstvo o zavrsenoj osnovnoj skoli.

Povodom:
bellakafa

potpuno se slažem ali čini mi se da je kandićka poslednja kojoj tako nešto može da se zameri.a brate mili u svakom slučaju ima mnogo manje od onog što je (opet po mom mišljenju) zaslužila.

i
bellakafa

zaslužila je i dvorac.


Citiracu sam sebe:

geragera

Eto, to je ta mentalna matrica neophodna za bavljenje ovim "poslom" - ovi honorarci ne zele da primete koliziju izmedju navodnih filantropskih pobuda i gramzivosti za donacijama bilo koje vrste, gde je cifra na ceku jedina mera humanosti.


Povodom:
bellakafa

peđa, jel te sramota što si ovakve ljude privukao na svoj blog?


Dacu sebi slobodu da odgovorim kako sam, donekle, saglasan s tobom - neki komentatori su nedostatkom elementarne etike stvarno zasluzili zgrazavanje, ali Pedju zbog toga sigurno ne treba da bude sramota...
Bonner Bonner 13:14 23.01.2010

Pomoc!

I ja bi da se zgranem i iznenadim na ovaj tekst i komentare, al' mi ne ide...jel moze neko da mi pomogne?!

Unapred hvala! ;-)))

*smeh*
neverovatnimiki neverovatnimiki 13:48 23.01.2010

Re: Pomoc!

Evo,zgrozi se:

Bonner Bonner 14:01 23.01.2010

Re: Pomoc!

Na g-dju Sonju Liht?

Ona je u nekoliko navrata imala svoj "minut" u Peskovniku, koji je trajao nekoliko sati, u kom su se mnogi iz NVO redova nad njom "zgrazavali", da se ne izrazim drugacije.

Ja nemam zasto da se zgrazavam nad njom.

a ni nad ova dva g-dina na slici.


JJ Beba JJ Beba 17:46 23.01.2010

Re: Pomoc!

Na g-dju Sonju Liht?

a što da ne i nju da presliša?
zato što je sada bliska BT i pre njega Koštunici?

Pa zar ona nije onomad bila na čelu omraženog Soroša; zar i ona nije uzimala kintu za skupe cipele i kalendare?
bellakafa bellakafa 20:40 23.01.2010

Re: Pomoc!

Bonner
I ja bi da se zgranem i iznenadim na ovaj tekst i komentare, al' mi ne ide...jel moze neko da mi pomogne?!

Unapred hvala! ;-)))

*smeh*

ja bih da se ovajdim pa mi recite gde se prijavljuje da i ja zarađujem kao strani plaćenik
giger62 giger62 18:57 23.01.2010

Zamisli Partizan bez Zvezde....

A, sta bi antifastisti radili kad ne bi bilo fasista?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:16 23.01.2010

Re: Zamisli Partizan bez Zvezde....

A, sta bi antifastisti radili kad ne bi bilo fasista?


Ostali bi bez posla i završili na Zavodu za zapošljavanje, i morali da idu na prekvalifikaciju.
nebojsam92 nebojsam92 22:24 23.01.2010

.

Biljana Cincarević Biljana Cincarević 22:39 23.01.2010

:)

Bravo Pedjice!
Ni po babu ni po stricevima...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:45 24.01.2010

Re: :)

Hvala ljubičice
cbronson cbronson 01:44 24.01.2010

Bravo!

bravo pedja, odlican blog, zasluzio si da imas paradu u bgdu, javi se tamo negde oko prvog aprila... sredicemo nesto
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:43 24.01.2010

Re: Bravo!

ohoho! pada brisanje!
ljubičica da ne sazna da je na listi za odstrel.
i pobriši ono o ženama u crnom da su najgore...
kolko da spasiš obraz!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:47 24.01.2010

Re: Bravo!

Izbrisana si jer mi se obraćaš u množini.
cbronson cbronson 12:54 24.01.2010

Re: Bravo!

ajde, ajde el...
pa nije covek ovde nista izneo sto mi vec nismo znali...
i vrapci na grani u srbiji znaju da nvo kolju vola za kilo mesa ili za par ljubicastih cipelica.
cak mislim da srazmerno steti koju nanosite ugledu srbije i niste dovoljno placeni.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:19 24.01.2010

Re: Bravo!

cak mislim da srazmerno steti koju nanosite ugledu srbije i niste dovoljno placeni.


da bi se neki ugled narušio moraš prvo da postoji... mislim da su srpske NVO doprinele da se ugled Srbije u inostranstvu poboljša... moj problem sa srpskim NVO je taj da su rezultati koje ostvaruju u Srbiji i promena stanja svesti u Srbiji, posle 20 godina rada, neznatni i nedovoljni za novac koji su potrošili.
cbronson cbronson 14:02 24.01.2010

Re: Bravo!

stanje svesti u srbiji mogu menjati samo autoriteti sazdani na znanju, na postulatima pravicnosti i moralnosti a ne nvo koje instaliraju nepostojece probleme kako bi se toboz borile protiv njih (uz novcanu nadoknadu).
nesto slicno vazilo bi i za tebe. manu koju imas mozes da anuliras jedino vrlinom koja je veca od te mane. iskoristi cinjenicu da si javna licnost i promovisi neke opsteprihvacene vrednosti u zemlji u kojoj zivis. veruj mi na rec, niko nece smeti ni da pomene da si pozadinac a sva prava za koja mislis da su ti uskracena bice ti servirana na srebrnom posluzavniku.
sa ovim blogom ti si na dobrom putu da to i uradis...
skener92 skener92 15:23 24.01.2010

Re: Bravo!

cbronson
...manu koju imas mozes da anuliras jedino vrlinom koja je veca od te mane.


kakvu to manu ima pedja? nisam primetila da nosi naocare, a ja sam, eto, kratkovida, kakvom vrlinom da to iskupim? ili da nas se pusti da budemo jednostavno takvi kakvi smo?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:07 24.01.2010

Re: Bravo!

moj problem sa srpskim NVO je taj da su rezultati koje ostvaruju u Srbiji i promena stanja svesti u Srbiji, posle 20 godina rada, neznatni i nedovoljni za novac koji su potrošili.

a koliko je to para? jel neko izračunao? jel postoji neka evidencija?
mora da je došlo bar do milijarde dolara.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:18 24.01.2010

Re: Bravo!

mora da je došlo bar do milijarde dolara.


ne verujem

možda pola milijarde
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:23 24.01.2010

Re: Bravo!

mnogo je to blokčića.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:47 24.01.2010

Re: Bravo!

cbronson
ajde, ajde el...
pa nije covek ovde nista izneo sto mi vec nismo znali...
i vrapci na grani u srbiji znaju da nvo kolju vola za kilo mesa ili za par ljubicastih cipelica.
cak mislim da srazmerno steti koju nanosite ugledu srbije i niste dovoljno placeni.

pazi, nemoj u množini, moš da budneš izbrisan.

p.s. da, štetu srbiji su nanele dve, tri nvo a ne srebrenica, masovne grobnice pored beograda, opsada sarajeva 44 meseca, prijedor, zvornik, višegrad, foča, etnička čišćenja, pljačke, klanja, silovanja ...
sve je to nevažno, samo štetu nanosi nekoliko ngo.
ma, najmiliji su mi ovi što im je sve jasno.
p.p.s. u srbiji ima preko 12.000 nvo.
koliko ih ti znaš?
da li znaš od koga dobijaju pare?
koliko?
de to piše?
mislim, pošto sve znaš.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:49 24.01.2010

Re: Bravo!

cbronson
bravo pedja, odlican blog, zasluzio si da imas paradu u bgdu, javi se tamo negde oko prvog aprila... sredicemo nesto

evo u jednini.
zaslužio si da imaš paradu.
daće ljubičica.
ako ne uvene do tada.
znaš kako je... nekad si skroz mirisan, nekad uveneš za tren.

p.s. i dal stvarno misliš, il je to pesnička sloboda, da je žuc naj... ili još gori... al su minorni????
ja lično, viđala sam bobana tamo iljadu puta.
pre nego što si izašao iz kvirije.
tebe se ne sećam. al se ne sećam da si dolazio na na ono što vi organizujete.
bila totalno sama, jedina.
boban kao orgaizator, predavač i ja kao publika.
i za to se daju neke parice, sitne ali daju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:14 24.01.2010

Re: Bravo!

ja lično, viđala sam bobana tamo iljadu puta.
pre nego što si izašao iz kvirije.
tebe se ne sećam. al se ne sećam da si dolazio na na ono što vi organizujete.
bila totalno sama, jedina.
boban kao orgaizator, predavač i ja kao publika.
i za to se daju neke parice, sitne ali daju.


I ja sad ne smem da pišem ovo što pišem zato što je Boban, moj bivši kolega, bio hiljadu puta u ŽUC-u? Ja imam problem da razumem tu logiku. Stvarno ne vidim u čemu je problem da se shvati da smo svi odrasli ljudi i da govorimo SAMO U SVOJE IME.
cbronson cbronson 18:28 24.01.2010

Re: Bravo!

p.s. da, štetu srbiji su nanele dve, tri nvo a ne srebrenica, masovne grobnice pored beograda, opsada sarajeva 44 meseca, prijedor, zvornik, višegrad, foča, etnička čišćenja, pljačke, klanja, silovanja ...

pa sta onda ovde trazite? svi istrazitelji idu valjda na lice mesta da istrazuju dogadjaje, idite u focu, prijedor, zvornik, srebrenicu...
vi se el ovde bavite navijacima koji nisu bili rodjeni u vreme ratova devedesetih, bavite se crkvom, srpskom politikom i politicarima treceg milenijuma, dnevno politickim temama, komentarisete sta vam padne na pamet, jel to vas nvo registrovan za celokupnu drustvenu aktivnost na ovim prostorima ili samo imate zadatak da nas ocrnite sto je vise moguce sluzeci se neistinama i podmetanjima kako biste opravdali svoje postojanje?
a placaju vas pravi krivci za sve ono cime pokusavate da opravdate svoje postojanje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:46 24.01.2010

Re: Bravo!

a placaju vas pravi krivci za sve ono cime pokusavate da opravdate svoje postojanje.


A ne... Ovo prebacivanje odgovornosti na druge neće moći da prođe. Krivicu snose oni koji su okrvavili ruke i tačka. Te priče, nismo mi ništa znali sve su to zakuvali Amerikanci ne pije vodu.
cbronson cbronson 20:40 24.01.2010

Re: Bravo!

Predrag Azdejković
a placaju vas pravi krivci za sve ono cime pokusavate da opravdate svoje postojanje.A ne... Ovo prebacivanje odgovornosti na druge neće moći da prođe. Krivicu snose oni koji su okrvavili ruke i tačka. Te priče, nismo mi ništa znali sve su to zakuvali Amerikanci ne pije vodu.

samo mala izmena, krivicu snose svi oni koji su okrvavili ruke... a ruke su bile krvave na svim stranama... TACKA
JJ Beba JJ Beba 20:47 24.01.2010

Re: Bravo!

ili samo imate zadatak da nas ocrnite sto je vise moguce sluzeci se neistinama i podmetanjima kako biste opravdali svoje postojanje?

tako je.
sve su izmislili i podmetnuli srbiji i srbima zato što nas mrzu.
a one što nas mrzu bemo u guzu
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:49 24.01.2010

Re: Bravo!

vi se el ovde bavite navijacima koji nisu bili rodjeni u vreme ratova devedesetih,

ma da, nisu im bili rođeni ni roditelji.

za mesta zločina ne brini, prilično su istražena.
jel to vas nvo registrovan za celokupnu drustvenu aktivnost na ovim prostorima ili samo imate zadatak da nas ocrnite sto je vise moguce sluzeci se neistinama i podmetanjima kako biste opravdali svoje postojanje?

kao što reče peđa, govorim u svoje ime.
kao građanka koja prati, čita, vidi, živi ovde...
a placaju vas pravi krivci za sve ono cime pokusavate da opravdate svoje postojanje.

ova država ne bi preživela ni dan da joj "krivci" ne doturaju svako malo koje milionče.

p.s. mogo bi malo i da čitaš, ne škodi.
nvo postoje u celom svetu.
postoje u švedskoj, norveškoj, češkoj...


Exitus Letalis Exitus Letalis 20:52 24.01.2010

Re: Bravo!

samo mala izmena, krivicu snose svi oni koji su okrvavili ruke... a ruke su bile krvave na svim stranama... TACKA

hahahaha, mala izmena!
kako da ne. što je više krivaca, manje se osećaš odgovornim.
prija ti, jel?
cbronson cbronson 20:59 24.01.2010

Re: Bravo!

p.s. mogo bi malo i da čitaš, ne škodi.
nvo postoje u celom svetu.
postoje u švedskoj, norveškoj, češkoj

... i verovatno rade na satanizaciji drzava u kojima postoje?
cbronson cbronson 21:03 24.01.2010

Re: Bravo!

Exitus Letalis
samo mala izmena, krivicu snose svi oni koji su okrvavili ruke... a ruke su bile krvave na svim stranama... TACKAhahahaha, mala izmena!kako da ne. što je više krivaca, manje se osećaš odgovornim.prija ti, jel?

aha, pa ako ste vi vec unapred odredili krivce i zrtve, onda nista, mogli bi valjda polako da pocnete i da zatvarate radnju... i ako je od vas, previse je.
bellakafa bellakafa 21:49 24.01.2010

Re: Bravo!

cbronson
p.s. mogo bi malo i da čitaš, ne škodi.
nvo postoje u celom svetu.
postoje u švedskoj, norveškoj, češkoj

... i verovatno rade na satanizaciji drzava u kojima postoje?

to samo za one koji ne shvataju da te države već bije strahovito loš glas i da samo oni tu sliku uspevaju da malo popravljaju.

a zli NVO govore u lice svojima da su loši i šta ne rade dobro, pa ih njihovi zato mrze, što predstavljaju ogledalo javnosti u kome je to što ta javnost u ogledalu o sebi vidi, avaj, ružna slika
bellakafa bellakafa 21:55 24.01.2010

Re: Bravo!

Predrag Azdejković
Izbrisana si jer mi se obraćaš u množini.

zbog čega su ŽUC najgore???
valjda misliš najbolje, pa ti se omaklo
bellakafa bellakafa 21:57 24.01.2010

Re: Bravo!

Exitus Letalis


p.s. mogo bi malo i da čitaš, ne škodi.
nvo postoje u celom svetu.
postoje u švedskoj, norveškoj, češkoj...



ali se na bave tako teškim i važnim pitanjima. njima se, u normalnim državama, bave vladine organizacije, a ne, kao ovde, samo onaj sektor koji je uspeo da izmakne čeličnom zagrljaju kriminalne države.
cbronson cbronson 22:34 24.01.2010

Re: Bravo!

to samo za one koji ne shvataju da te države već bije strahovito loš glas i da samo oni tu sliku uspevaju da malo popravljaju.

dakle, neke drzave bije los glas, taj los glas nametnut je od strane onih koji finansiraju nvo u drzavama na losem glasu a nvo u tim drzavama imaju zadatak da poprave los glas te drzave. hajde da tim mocnicima ustedimo nesto sredstava, neka prestanu da satanizuju te drzave i nece morati da placaju usluge svojih nvo
bellakafa bellakafa 22:36 24.01.2010

Re: Bravo!

Predrag Azdejković

da bi se neki ugled narušio moraš prvo da postoji... mislim da su srpske NVO doprinele da se ugled Srbije u inostranstvu poboljša... moj problem sa srpskim NVO je taj da su rezultati koje ostvaruju u Srbiji i promena stanja svesti u Srbiji, posle 20 godina rada, neznatni i nedovoljni za novac koji su potrošili.

i ja sam nekad mislila tako, da se treba reći sve što ne valja, ma kojoj strani pripadalo- ali sad mislim da se ovakvim kritikovanjem samo ide na ruku negativcima koji i inače zamenjuju teze i uspevaju da izvrdaju odgovornost za ono što sami rade upravo ovakvim napadima na NVO, tako da je sve što doliva ulje na takvu vatru dobrodošlo i ide samo njima u korist

najlakše da skreneš priču na to šta sve ne valja kod onih drugih. kad bi krenulo da se ovako analizira šta sve ne valja u vladinom sektoru, isplivalo bi takvo blato da bi se svi podavili

a objašnjavati nekom da ugled srbije ne postoji...mislim, stvarno, ko to ne shvata...
bellakafa bellakafa 22:44 24.01.2010

Re: Bravo!

cbronson

dakle, neke drzave bije los glas, taj los glas nametnut je od strane onih koji finansiraju nvo u drzavama na losem glasu a nvo u tim drzavama imaju zadatak da poprave los glas te drzave. hajde da tim mocnicima ustedimo nesto sredstava, neka prestanu da satanizuju te drzave i nece morati da placaju usluge svojih nvo


ovo što pričaš o nametanju loše slike o srbiji ili u prevodu o "antisrpskoj propagandi" je upravo srpska propaganda kojom se u srbiji ispiraju građanima mozgovi već dve decenije


zato, na žalost, ispadaju tako glupi i neinformisani kad izađu iz svoje zemlje. jer su im godinama govorili da ne slušaju šta govori "antisrpska propaganda"
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:56 24.01.2010

Re: Bravo!

i ja sam nekad mislila tako, da se treba reći sve što ne valja, ma kojoj strani pripadalo- ali sad mislim da se ovakvim kritikovanjem samo ide na ruku negativcima koji i inače zamenjuju teze i uspevaju da izvrdaju odgovornost za ono što sami rade upravo ovakvim napadima na NVO, tako da je sve što doliva ulje na takvu vatru dobrodošlo i ide samo njima u korist


Taj argument su mnogi iskoristili da postanu NVO mafijaši, bez straha da će ih neko kritikovati.
cbronson cbronson 23:36 24.01.2010

Re: Bravo!

ovo što pričaš o nametanju loše slike o srbiji ili u prevodu o "antisrpskoj propagandi" je upravo srpska propaganda kojom se u srbiji ispiraju građanima mozgovi već dve decenije
zato, na žalost, ispadaju tako glupi i neinformisani kad izađu iz svoje zemlje. jer su im godinama govorili da ne slušaju šta govori "antisrpska propaganda"

nasi gradjani, ovako nagrdjeni sa vase strane, uprkos nemastini nisu bili spremni da se prodaju za blokcice i firmirane cipele. ako je vas rad, gospodo iz nvo, dobro placen, pitam se koliko li su tek placeni mediji koji vam ustupaju prostor za prezentaciju vasih bezveznih i bezvrednih aktivnosti?

da, jedino u srbiji, glupoj i neinformisanoj, mozete dobiti lazne i naduvane fakture za olovke i blokcice. s kim si, takav si, zar ne?
bellakafa bellakafa 23:42 24.01.2010

Re: Bravo!

ja uopšte nisam ni u jednoj NVO, tako da se za te detalje treba raspitati kod zaposlenih tamo.

a žao mi je ako realnost (o glupima i neinformisanima) boli, zaista ne znam kako da je ublažim.

a generalno gledano, ne mislim ni da su plate u NVO objektivno gledano toliko velike, koliko je ova zemlja siromašna, pa ko god dobija bilo kakve mrvicu pristojnije pare u njoj izgleda kao bogataš .
bellakafa bellakafa 23:53 24.01.2010

Re: Bravo!

Predrag Azdejković

Taj argument su mnogi iskoristili da postanu NVO mafijaši, bez straha da će ih neko kritikovati.

a ŽUC?

odavanje pošte žrtvama zločina i u najopasnijim vremenima, protesti i pozivanje na odgovornost i izručenje njihovih počinilaca? šta u tome ima što nije jako dobro, mada je prava reč veliko
bellakafa bellakafa 00:01 25.01.2010

Re: Bravo!

cbronson
ajde, ajde el...

cak mislim da srazmerno steti koju nanosite ugledu srbije i niste dovoljno placeni.

ovaj post sadrži i maniju veličine, jer u vreme današnjeg razvoja informativne tehnologije pričati da nevladine org. u 1 minijaturnoj zemlji za koju mnogi(većina) u svetu ni ne znaju gde se nalazi tom istom svetu "pune uši lažima"

pa oni iz razvijenih zemalja imaju stoput bolji pregled stanja u srbiji od tebe, recimo. od bilo kog prosečnog građanina ovde.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:02 25.01.2010

Re: Bravo!

Bellakafo,

Sto si ti meni poznataaaaaa?

To....nekad davno sam i ja tako mislila a onda sam shvatila, i ajd sad slusajte me da vam objasnim jer vi jos niste..ta neka prica?


bellakafa bellakafa 00:06 25.01.2010

Re: Bravo!

hoochie coochie man
Bellakafo,

Sto si ti meni poznataaaaaa?

To....nekad davno sam i ja tako mislila a onda sam shvatila, i ajd sad slusajte me da vam objasnim jer vi jos niste..ta neka prica?



nemam pojma, imaš neke traume od mene? da, pogodila/o si.*


*moram naknadno da se ogradim, samo ono za šta mislim da se može objasniti.
glavno ne može bezbolno.



a ko si ti?

loš si čovek jbg.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 25.01.2010

Re: Bravo!

Kafo

Malo si mi konfuzna
Aj polako, mozes ti to samo se skoncentrisi

nemam pojma ili - da, pogodila/o si.

Ne moze oboje jbg
bellakafa bellakafa 00:16 25.01.2010

Re: Bravo!

hoochie coochie man
Kafo

Malo si mi konfuzna
Aj polako, mozes ti to samo se skoncentrisi

nemam pojma ili - da, pogodila/o si.

Ne moze oboje jbg

na dva pitanja, dva odgovora.
mogao si to i sam da skontaš.

a na moje pitanje ne reče ništa, odakle se znamo?


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 25.01.2010

Re: Bravo!

Ma to, taj nacin, taj tvoj, to kad se za nesto ocigledno skoro saznalo pa se misli da je svo znanje sveta pokupilo i onda se ide okolo i dele lekcije.
Nista novo, "neznanje se gubi u neznanju...."
Vidi se jbg da si taze. Uciti PA o NVO i deliti mu lekcije o znacaju istog je ...ma nije vazno
Hajd molim te, ako hoces naravno, reci mi jesi li editovala onaj gornji komentar ili ja nisam video prvi put pitanje.
Ono "a ko si ti"
bellakafa bellakafa 00:31 25.01.2010

Re: Bravo!

hoochie coochie man
Ma to, taj nacin, taj tvoj, to kad se za nesto ocigledno skoro saznalo pa se misli da je svo znanje sveta pokupilo i onda se ide okolo i dele lekcije.
Nista novo, "neznanje se gubi u neznanju...."
Vidi se jbg da si taze. Uciti PA o NVO i deliti mu lekcije o znacaju istog je ...ma nije vazno
Hajd molim te, ako hoces naravno, reci mi jesi li editovala onaj gornji komentar ili ja nisam video prvi put pitanje.
Ono "a ko si ti"

pa radikalno sam promenila mišljenje pre nekih 6-7 godina, i tad počela da se zanimam za ove stvari

o NVo znam uglavnom samo načelno
znam svejedno više od ovih koji lupetaju, a koji to još nisu shvatili pa mi nije jasno zašto se ne uključiš u objašnjavanje kad o tome navodno znaš više

editovala sam a ti nisi odgovorio



ps. šta ima dobro u tome da peđa na ovakav način piše o njima i na ovom mestu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:39 25.01.2010

Re: Bravo!

odavanje pošte žrtvama zločina i u najopasnijim vremenima, protesti i pozivanje na odgovornost i izručenje njihovih počinilaca? šta u tome ima što nije jako dobro, mada je prava reč veliko

kinta. nisu radile džabe.
bellakafa bellakafa 00:44 25.01.2010

Re: Bravo!


jesi ti bila aktivista iz ideala kad drugima to spočitavaš...

inače jeste žalosno da drugi toliko brinu o tebi pa da plaćaju i za takve stvari umesto da ti sam to radiš.

ps. ne verujem da je staši zajović bilo potrebno da je plaćaju da to radi.

a što ne objašnjavate njihove ciljeve ovima kojima je već dozvoljeno da lupetaju po blogu. i ne samo to, nego se ne libe da lažu i podmeću, ono, žešće.
bellakafa bellakafa 00:50 25.01.2010

Re: Bravo!

huči kuči, da nisi svojevremeno lupetao pa sam te napala?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:58 25.01.2010

Re: Bravo!

jesi ti bila aktivista iz ideala kad drugima to spočitavaš...

ne, ali se i ne busam u grudi. zašto dizati u oblake osobe koje posao rade za novac, kao i svi ostali?
inače jeste žalosno da drugi toliko brinu o tebi pa da plaćaju i za takve stvari umesto da ti sam to radiš.

ovo je vrh. hilarious.
bellakafa bellakafa 01:05 25.01.2010

Re: Bravo!

BebaOdLonchara
jesi ti bila aktivista iz ideala kad drugima to spočitavaš...

ne, ali se i ne busam u grudi. zašto dizati u oblake osobe koje posao rade za novac, kao i svi ostali?

pa ne bih rekla da to važi za kandićku, jer zaista znam ljude koji je poznaju.
meni i biserko deluje potpuno posvećeno
a tek ove što su bile članice ŽUC za vreme onih teških godina...Bebo to ne da nije tačno da rade samo za novac, nego...
bellakafa bellakafa 01:07 25.01.2010

Re: Bravo!

BebaOdLonchara

ovo je vrh. hilarious.


meni više depresivno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:11 25.01.2010

Re: Bravo!

Bebo to ne da nije tačno da rade samo za novac, nego...

kad prestanu to da rade za novac, a aktivnost im ostane ista, onda će IMATI RAZLOGA da se busaju u grudi. tada ću im se diviti. ovako, sve je to samo GO LIČNI interes a za veliku kintu.
bellakafa bellakafa 01:13 25.01.2010

Re: Bravo!

BebaOdLonchara

kad prestanu to da rade za novac, a aktivnost im ostane ista, onda će IMATI RAZLOGA da se busaju u grudi. tada ću im se diviti. ovako, sve je to samo GO LIČNI interes a za veliku kintu.

očigledno ne poznaješ nikoga ko se time bavi, inače bi promenila mišljenje.
čistu propagandu protiv njih sipaš.

ma besmisleno je objašnjavati nekom čiji je mozak spljošten kao u crtanim filmovima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:16 25.01.2010

Re: Bravo!

bellakafa
BebaOdLonchara

ovo je vrh. hilarious.

meni više depresivno.

ne, hilarious je kako ti to shvataš, ili bar predstavljaš nama da shvataš, jer mi se čini da je tvoja posvećenost u odbrani NGO u srbiji a na blogu, inspirisana istim onim kvotama koje inspirišu one koje tako žuštro braniš. moje vreme se ovde ne plaća, te bih vas sad napustila.
bellakafa bellakafa 01:21 25.01.2010

Re: Bravo!

BebaOdLonchara

ne, hilarious je kako ti to shvataš, ili bar predstavljaš nama da shvataš, jer mi se čini da je tvoja posvećenost u odbrani NGO u srbiji a na blogu, inspirisana istim onim kvotama koje inspirišu one koje tako žuštro braniš. moje vreme se ovde ne plaća, te bih vas sad napustila.



pa za mene si se ovim diskvalifikovala kao neko ko daje relevantne informacije, izgleda su ti iz ŽUC isti plaćenici kao ja. SAD tek mislim da je sve to što pričaš čista anti-NVO propaganda.

uostalom ko zna koliko ste entuzijasta proglasili stranim plaćenicima.
a što se tiče shvatanja uloge inostranstva, pre bih rekla da u ovako zaostalim društvima teško mogu da prihvate da neko razvijeniji hoće da im pruži bilo kakvu pomoć. gledaju po svojoj meri. sve što bi oni bili u stanju da urade drugom je iskorišćavanje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 02:04 25.01.2010

Re: Bravo!

a ŽUC?


Moj problem sa Ženama u crnom jeste strateški. Za toliko godine postojanja nisu uspele da rašire i popularizuju svoju ideju.

Takođe, jako veliki broj žena i muškaraca je napustio ŽUC zbog loših međuljudskih odnosa, postoji eksploatacija "malih" ljudi koji volontiraju dok neki imaju stalnu platu...

Ja sam prestao da idem u ŽUC onog trenutka kada su mi rekli da ne bih trebao da se ljubim sa dečkom (doček NG) jer tu su neke žene Muslimanke kojima to smeta.
JJ Beba JJ Beba 03:07 25.01.2010

Re: Bravo!

Moj problem sa Ženama u crnom jeste strateški.

vidim prepisuješ.

rekao si da je ovo blog o NVO mafiji i na moju konstataciju da treba da okrpiš još i ZUC pa da zabava bude kompletna reko si da o njima imaš još gore mišljenje ali da su suviše beznačajne da bi se njima bavio
nisi spominjao nikakve primedbe na njihovu strategiju.
dakle, ako imaš zamerke na stratgiju delovanja ZUC, ili ideologiju, ilištagod volela bih da to obrazložiš.
šta tačno, mislim šta u strategihi delovanja ZUC podvrgavaš kritici?
bellakafa bellakafa 09:31 25.01.2010

Re: Bravo!

JJ Beba
Moj problem sa Ženama u crnom jeste strateški.

vidim prepisuješ.

rekao si da je ovo blog o NVO mafiji i na moju konstataciju da treba da okrpiš još i ZUC pa da zabava bude kompletna reko si da o njima imaš još gore mišljenje ali da su suviše beznačajne da bi se njima bavio
nisi spominjao nikakve primedbe na njihovu strategiju.
dakle, ako imaš zamerke na stratgiju delovanja ZUC, ili ideologiju, ilištagod volela bih da to obrazložiš.
šta tačno, mislim šta u strategihi delovanja ZUC podvrgavaš kritici?

užas.

i kakva bre ideologija??one se bore za elementarnu čovečnost, da se žrtvama odaje pošta a zločinci izruče.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:00 25.01.2010

Re: Bravo!

rekao si da je ovo blog o NVO mafiji


Ne. Ti si rekla da treba još samo da napljujem ŽUC, ali sam ja odgovorio da o njima ima još gore mišljenje. A pošto ste toliko bile dosadne dao sam i svoje mišljenje o ŽUC-u i ono takvo kakvo je.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:19 25.01.2010

Re: Bravo!

Takođe, jako veliki broj žena i muškaraca je napustio ŽUC

uvek mi je glupo zvučalo da su muškarci članovi NVO "Žene u crnom"
što ne osnovaše bratsku organizaciju "Muškarci u crnom",
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:48 25.01.2010

Re: Bravo!

"Muškarci u crnom"


pa ima, samo se bave nešta drugačijim poslom

skener92 skener92 12:01 25.01.2010

Re: Bravo!

bellakafa

pa radikalno sam promenila mišljenje pre nekih 6-7 godina, i tad počela da se zanimam za ove stvari



o, pa ti onda sve znas, 6-7 godina, bas si se pretrgla ... a, zamisli, ima ljudi koji su odmah znali koje su to 'ove stvari'.
JJ Beba JJ Beba 14:14 25.01.2010

Re: Bravo!

bellakafa
JJ Beba
Moj problem sa Ženama u crnom jeste strateški.

vidim prepisuješ.

rekao si da je ovo blog o NVO mafiji i na moju konstataciju da treba da okrpiš još i ZUC pa da zabava bude kompletna reko si da o njima imaš još gore mišljenje ali da su suviše beznačajne da bi se njima bavio
nisi spominjao nikakve primedbe na njihovu strategiju.
dakle, ako imaš zamerke na stratgiju delovanja ZUC, ili ideologiju, ilištagod volela bih da to obrazložiš.
šta tačno, mislim šta u strategihi delovanja ZUC podvrgavaš kritici?

užas.

i kakva bre ideologija??one se bore za elementarnu čovečnost, da se žrtvama odaje pošta a zločinci izruče.

pa reko možda ima primedbe na njihov feministički pristup, ili na način kako kroz gender posmatraju krivicu...šta znam ima mesta za kritiku kolko oćeš
al to nije Peđina tema bloga.
tema ovog bloga su NVO mafijaši i on je rešio da se sa njima obračuna.
jer kako smo videli te NVO kradu, kardu al njemu ne dadu

jedino što je u tom obračunu selektivan
kamo NVO koje primaju kintu od države tj od svih nas
bellakafa bellakafa 16:13 25.01.2010

Re: Bravo!

skener92


kakvu to manu ima pedja?
nisam primetila da nosi naocare, a ja sam, eto, kratkovida, kakvom vrlinom da to iskupim? ili da nas se pusti da budemo jednostavno takvi kakvi smo?

treba da nosi naočare.
bellakafa bellakafa 02:25 25.01.2010

samo mislim

da nije pametno postaviti takav tekst na blogu gde je 1 od najčitanijih upisa onaj gde se luković i anotnić predstavljaju (čitaj izjednačavaju) kao dva ekstrema.
cbronson cbronson 14:28 25.01.2010

Re: samo mislim

I bellakafa
bellakafo, mozda bi trebalo da odmaknes malo plemenite metale od svog kompasa, ometaju ti snalazenje u prostoru i vremenu
bellakafa bellakafa 15:19 25.01.2010

Re: samo mislim

JJBeba

pa reko možda ima primedbe na njihov feministički pristup, ili na način kako kroz gender posmatraju krivicu...šta znam ima mesta za kritiku kolko oćeš
al to nije Peđina tema bloga.
tema ovog bloga su NVO mafijaši i on je rešio da se sa njima obračuna.
jer kako smo videli te NVO kradu, kardu al njemu ne dadu

jedino što je u tom obračunu selektivan
kamo NVO koje primaju kintu od države tj od svih nas

ma kakvu crnu kritiku

zalažu se za izdavanje ratnih zločinaca, jedine (stvarno minorne) u masi stanovništva koje iste veliča

i na koje se obrušava masa medijskih laži, između ostalih recimo virtuelni vasilije (ovaj koji azdejkovića podržava) prednjači u tome, a mediji ga podržavaju

sećam se kad je pričao da ŽUC brane optužene za ratne zločine i mesto da se takav tekst skloni a on momentalno banuje, eno ga, i dalje stoji na sajtu B92
cbronson cbronson 15:26 25.01.2010

Re: samo mislim

osim sto ucitavas, sada pocinjes i lazno da potpisujes blogere, ispravi post iznad, to nisu moje reci
bellakafa bellakafa 15:27 25.01.2010

Re: samo mislim

cbronson
osim sto ucitavas, sada pocinjes i lazno da potpisujes blogere, ispravi post iznad, to nisu moje reci



istrpi omašku, sam neprekidno druge vređaš pa ti ništa ne fali
tek sam sad videla , pošto sam citirala Jbebu. nova sam ovde, ne snalazim se najbolje
što se tiče učitavanja dodatnih replika na njihove komentare, nek učitaju dodatni odgovor


klevetanje ljudi je vaš trademark.

bellakafa bellakafa 15:36 25.01.2010

Re: samo mislim

dupli

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana