Srpski kaleidoskop

Strongman RSS / 20.11.2007. u 22:59

Kaleidoskop - opticka igracka za prikazivanje raznovojnih figura. Najmanjim pokretom, menja se sadrzaj prikazane slike. Ime je nastalo kao kombinacija grckih reci lepo, forma, videti, respektivno. Izmesljen u staroj Grckoj pa zaboravljen. Ponovo otkriven u Skotskoj u 19. veku.

 

32316153516.jpg

 

Kroz skolski sistem i vaspitanje mi dobijamo strasan osecaj superiornosti nad drugim narodima. Jednostavno nas uce da smo mi veoma poseban narod. Super lepi, posteni pametni, vredni, hrabri,... Mi smo super, a drugi da budu srecni kad mi hocemo da im posvetimo malo paznje. Odrastamo na mitovima da smo mi bozanski narod. Slavimo poraze. Politiku nam vodi crkva i akademija znanosti i umetnosti. Ubedjuju nas da je pomracenje sunca smrtno opasno. Umesto da nas uce da posmatramo svet realno i vidimo pravu sliku nama daju kaleidoskop pun sarenih staklica da kroz njega sagledavamo svet. I naravno dobijamo ulepsanu sliku o nama samima

Mi smo u Srbiji slobodni, a Amerikanci su izrabljeni u kapitalistickom drustvu. Oni su glupi i zive u zlatnom kavezu, a mi smo ko ptica na grani. Mi se odlicno zajebavama i nas paradajz jebe kevu koliko je dobar a oni jedu hot dog, plastican naravno, i gledaju glupe sportove. Automatski menjac ne valja, kvari se, a i kakva je to voznja ako ja ne menjam brzine. Nije zdravo da se zivi u klimatizovanom, nema nista bez roletni i promaje. Amerikanci mrze Srbe. Ha, ha,.. Ne mogu da verujem kakve sve gluposti iznose ljudi samo zato sto su culi od tamo nekog.


Mene licno su ucili u skoli da je Jugoslavija velika i bogata zemlja, da smo u vecinji stavki iz rudarstva drugi u evropi a treci u svetu. A da ne spominjem nas hidro potencijal i da mozemo da zalevamo baste, pravimo struju i da nam ostane vode za pice u izobilju.. Jadranska obala sa nase strane je razudjena i idealna za turizam a italijanska je glatka i oni se mogu okoze ali dzaba, nepovoljno za turizam. A da ne spominjem jos i morske struje koje nasu otpadnu vodu, sa sve kanzlizacijom, nose direktno u prestizna italijanska letovalista. Pricam o staroj SFRJot, naravno. O tome su me ucili u skoli.

Pre rata nismo imali nista a onda su dosli nemci i uzeli nam sve.

I naravno teoriju zavere koja pocinje sa Teslom. Samo u nasim knjigama pise da je Tesla izmislio struju a svuda drugde, ukljucujuci i internet, se spominje neki klosar, gubitnik,.. Edison.

I kakve veze ima sto nas crkveni kalendar kasni 13 dana. Sta sad mi treba da se vezujemo za cinjenice iz astronomije. Takve stvari valjda nas ne obavezuju. Pa mi smo Srbi bre.

"Dobro dosli u grad elektronike" stajalo je do skora na jednoj tabli na jednom nadvoznjaku na ulsku u Nis. I kad bila neka Japanska delegacija i trazila da im prevedu dobili su odgovor "Zivelo bratstvo i jedinstvo".


Pada mi napamet dvadeset-sedmo-martovski prevrat, kad su oficiri izvrsili puc i uveli vojnu upravu. Kad su ljudi izasli na ulice sa najdebilskijom mogucom parolom "bolje rat nego pakt" i ona slika iz svih udzbenika istorije, ona dva idiota, ili jos bolje idijota sa "j", na motoru sa prikolicom i sa zastavom. Pazi molim te kakav intelektualni profil ta dva tipa moze da bude. Kakvim informacijama oni mogu da vladaju. I oni upalise naciju da je bolje grob. A svojim ocima sam video prevedenu kopiju "trojnog pakta" potpisanu od starane naseg Nislije, premijera, Dragise Cvetkovica. Kaze se da nemci ne ulaze u Srbiju, ne lete iznad Srbije, vec samo imaju pravo da transportuju ranjene sa ruskog fronta nazad u Nemacku. Sve u cilju da se izbegne rat. Sta ces bolje? Ali ne lezi vraze, motorciklistima sa zastavom se to nije dopalo i posvadjase nas sa Nemcima. I onda nemci bombarduju Beograd. Takav smo mi narod. Nebeski narod. Bolje grob nego pakt.

 

I sada smo u situaciji da biramo slicno. Rat ili pakt. I opet imamo dvojicu sa zastavom koji nas ubedjuju...

 

...Ali kako ja da pisem o ovome kada ONI hoce da nam otmu 15% teritorije? 15% necega sa cime se svi mi radjamo.



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Geronimo Geronimo 23:25 20.11.2007

Hm...

Ali ne lezi vraze, motorciklistima sa zastavom se to nije dopalo i posvadjase nas sa Nemcima

Nisu sa Nemcima Strongman-e. Nisu sa Nemcima nego sa specijalnom vrstom Nemaca, nesto kao Supernemci kako bi se prevelo na danasnji zargon.
Strongman Strongman 23:32 20.11.2007

Re: Hm...

Kakva god vrsta Nemaca ali mogli smo da ne budemo na njihovom jelovniku. verujem da smo mogli da prodjemo kao Slovenci bez zrtava. Ali Englezi su imali "bolje" planove sa nama.

Nije sramota ne kaciti se sa jacim. "Udari me ako smes"
Geronimo Geronimo 00:02 21.11.2007

Re: Hm...

Ne smem ; Poklanjam ti sliku kaleidoskopa koji sam kupio pre desetak dana. :)
Strongman Strongman 00:05 21.11.2007

Re: Hm...

Geronimo
Ne smem ; Poklanjam ti sliku kaleidoskopa koji sam kupio pre desetak dana. :)


Hvala najlepse. Bas takav sam hteo da imam.
Geronimo Geronimo 01:11 21.11.2007

Re: Hm...

Bas takav sam hteo da imam.

Racunaj da ga imas. Kupujem jos jedan, stavim pored ovog i ko pita -za koji ce ti dva?- kazem -drugi je Strongmanov. Kad cu mu ga uruciti, Boga pitaj, "ali svet je mali, srescemo se". Da ga saljem nema sanse, zvecka a dans su postari mnogo nervozni sa posiljkama u kojima nesto zvecka . Znaci, imas al' na stand by-u.
Strongman Strongman 01:24 21.11.2007

Re: Hm...


Geronimo
Bas takav sam hteo da imam.

Racunaj da ga imas. Kupujem jos jedan, stavim pored ovog i ko pita -za koji ce ti dva?- kazem -drugi je Strongmanov. Kad cu mu ga uruciti, Boga pitaj, "ali svet je mali, srescemo se". Da ga saljem nema sanse, zvecka a dans su postari mnogo nervozni sa posiljkama u kojima nesto zvecka . Znaci, imas al' na stand by-u.



Ovo me mnogo podseca kada sam kao klinac dobijao pare za rodjendan, a moja starija sestra ih cuvala "za mene".

:))
Coco Rosie Coco Rosie 01:29 21.11.2007

Re: Hm...

pa jesi joj kasnije naplatio ??? :)
apatrid apatrid 10:41 21.11.2007

Re: Hm...

Kakva god vrsta Nemaca ali mogli smo da ne budemo na njihovom jelovniku.


Zabluda, Strongmane. Barem posle ovoliko decenija od WW2 trebalo bi da bude jasno da ti (super ili kakvi vec) Nemci nisu ispostovali NIJEDAN pakt koji su potpisali. Na kraju su i Madjarsku okupirali, koja ih je pratila tolike godine. To su, sve u svemu, price za malu decu, jos jedan antipartizanski mit. I to nema veze sa parolom motociklista. Osim toga, bili su u pravu. Radilo se o savezu sa NACIZMOM, cuo si, verovatno, nekada za taj pogled na svet.
Ali osvrnuo bih se na jos neke tacke u tvom tekstu, koji je mnogo slabiji od onog prethodnog (Viktor).

Mi smo u Srbiji slobodni, a Amerikanci su izrabljeni u kapitalistickom drustvu.


Kako se zove sistem u Srbiji? Nije li to isto kapitalizam?

Ameri
gledaju glupe sportove


Što jes, jes...

sada smo u situaciji da biramo slicno. Rat ili pakt. I opet imamo dvojicu sa zastavom koji nas ubedjuju...


Paralela izmedju borbe protiv nacizma i rata za srpski kolonijalistički san, jednostavno, nije umesna.
Toliko od mene, pozdravljam.
apatrid apatrid 11:12 21.11.2007

Re: Hm... hm

Nije sramota ne kaciti se sa jacim.


Da je ovo viteška misao, glasila bi: sramota je kačiti se sa slabijim!
Vlasta Vlasta 17:46 21.11.2007

C,c,c

I meto si ga na CD? I kutija ti od diskova otvorena stoji? Šrafcigeri, činčevi, džidžabudže...tamo levo negde garant i lemilica stoji...Audiofil 100%. I surfer.
asterix asterix 18:41 21.11.2007

Re: C,c,c

Vlasta
I meto si ga na CD? I kutija ti od diskova otvorena stoji? Šrafcigeri, činčevi, džidžabudže...tamo levo negde garant i lemilica stoji...Audiofil 100%. I surfer.


Ha Ha Iskusno Audiofil 100% Stvarno izgleda kao mesto zlochina, dobar seting. Al se tu reze i ripuje, pravo piratsko coshe:))


Strongman Strongman 00:49 22.11.2007

Re: Hm...

pa jesi joj kasnije naplatio ??? :)



Nikad!
antioksidant antioksidant 23:32 20.11.2007

.

15% necega sa cime se svi mi radjamo.


Cisto radi preciznosti: malo preko 12%. Ko je prvi izmislio (zaokruzio) na tih 15% stvarno ne znam.

Pozdrav i pitanje: Sta ti bi pa da se izjasnjavas po ovome? Sedi u tu Ameriku, cuti i uzivaj. Nece ovde biti niceg, samo tema za zvakanje pred izbore. Mi i tih 12(15)% ne zivimo zajedno vec jako dugo. Taj brak je propao. Ko je pametan, sad pazi da ga ne potkace pri deobi namestaja/dece/dugova/optuzbi.... I zabavlja se uceci geografiju na sasvim novi nacin. KO je do juce cuo za Olandska ostrva. A danas su svi strucnjaci za njihov politicki sistem.
Strongman Strongman 23:48 20.11.2007

Re: .

antioksidant
15% necega sa cime se svi mi radjamo.


Cisto radi preciznosti: malo preko 12%. Ko je prvi izmislio (zaokruzio) na tih 15% stvarno ne znam.

Pozdrav i pitanje: Sta ti bi pa da se izjasnjavas po ovome? Sedi u tu Ameriku, cuti i uzivaj. Nece ovde biti niceg, samo tema za zvakanje pred izbore. Mi i tih 12(15)% ne zivimo zajedno vec jako dugo. Taj brak je propao. Ko je pametan, sad pazi da ga ne potkace pri deobi namestaja/dece/dugova/optuzbi.... I zabavlja se uceci geografiju na sasvim novi nacin. KO je do juce cuo za Olandska ostrva. A danas su svi strucnjaci za njihov politicki sistem.



Da budem iskren, u mom kompjuteru tekst je bio bez zadnja dva reda. Ali sam ih stavio za svaki slucaj jer sam primetio da se tekstovi sa default temama bolje citaju.

Pozdrav i tebi i hvala sto citas moj blog
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:48 20.11.2007

Otimači izgubljene zemlje..!!


.... istorija .... se ...... ponavlja .... i ... opet... Kosovo... Za Kosovo se ovde nikad nije marilo iskreno. Onda, krajem 80-tih, skoro svi su demonstrirali kako ih se taj komad svete zemlje izuzetno tiče. Ali nadasve zato da bi jedni drugima dokazali kolike su patriote. Ova generacija Srblja je, između ostalog, generacija pojedinaca koji su duboko nesigurni u sebe i koji se najbolje osećaju u gomili. A gomila je tada histerično povikala da ne da titovu jugoslaviju i ne da kosovsko parče zemlje. Iako su do juče svi bili ateisti, nije im smetalo da najedanput počnu da govore o "svetoj" zemlji, manastirima... Nastalo je pravo utrkivanje u rodoljublju. Onda je, pošto u takvim prilikama bez njega ne može, ugledan neprijatelj..!

Ratovasmo, izgubismo... Ratovasmo, izgubismo... Ratovasmo, izgubismo... Ratovasmo, izgubismo...

Intimno, ni dan danas (iako se opet izjavljuje suprotno) za Kosovo većina Srba ne bi dala ni 100 grama kafe, a nekmoli nešto više.
Za Kosovo ne bi dali.
Ali bojim se da za inat bi dali! Mnogo, mnogo više!!
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:49 20.11.2007

pa dobro...

ima tu svega u tvom postu... ne verujem da bi nas nemci postedeli da nije bilo te dvojice motociklista. ipak kad neko zeli da ovlada svetom, onda zeli ceo svet. dalje, mi u srbiji nismo slobodni, ali ameri u vecini jesu izradbljeni kapitalizmom. kapitalizam po defaultu podrazumeva izrabljivanje. na tome se i zasniva. a pogotovo amerika koja tezi imperijalizmu... ali poenta da smo lozacki narod stoji. lozana je nas brand.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:58 20.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

kapitalizam po defaultu podrazumeva izrabljivanje

A socijalizam podrazumeva dvostruko izrabljivanje.
1. - vladajuća oligarhija direktora, kumova i partijskih vođa se bogati do iznemoglosti na račun radničke klase.
2. - Izrabljena radnička klasa pod pretnjom zatvora mora da ponavlja na glas kako je ravnopravna sa ovima što se na njen račun bogate i da istovremeno vaspitava svoju decu da o toj dirljivoj i jedinstvenoj jednakosti u školi pišu literarne sastave pune suza radosnica
Strongman Strongman 00:00 21.11.2007

Re: pa dobro...

KafaJeGotova
ima tu svega u tvom postu... ne verujem da bi nas nemci postedeli da nije bilo te dvojice motociklista. ipak kad neko zeli da ovlada svetom, onda zeli ceo svet. dalje, mi u srbiji nismo slobodni, ali ameri u vecini jesu izradbljeni kapitalizmom. kapitalizam po defaultu podrazumeva izrabljivanje. na tome se i zasniva. a pogotovo amerika koja tezi imperijalizmu... ali poenta da smo lozacki narod stoji. lozana je nas brand.



Nisam ni gajio iluziju da cu da napisem apsolutnu istinu o cemu ljudi imaju podeljena misljenja. Ali da smo nebeski narod i da je Bog Srbin to je tacno. Ko drugcije kaze klevece i laze...

Licno sam proverio, bolje se osecam kada sam izrabljen u Americi nego kada sam bez slobode u Srbiji ili tako nesto. barem mi ne iskljucuju telefon i kablovsku zbog dugovanja.

Ako bi morao da biram izmedju nezavisan i uspesan uvek bi birao ono drugo. ne odnosi se samo na slucaj drugog svetskog rata. I u zivotu tako smatram.
Strongman Strongman 00:11 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

Dragan Vujanović
kapitalizam po defaultu podrazumeva izrabljivanje

A socijalizam podrazumeva dvostruko izrabljivanje.
1. - vladajuća oligarhija direktora, kumova i partijskih vođa se bogati do iznemoglosti na račun radničke klase.
2. - Izrabljena radnička klasa pod pretnjom zatvora mora da ponavlja na glas kako je ravnopravna sa ovima što se na njen račun bogate i da istovremeno vaspitava svoju decu da o toj dirljivoj i jedinstvenoj jednakosti u školi pišu literarne sastave pune suza radosnica



Lici mi na duplo golo. :(
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:12 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

Dragan Vujanović
A socijalizam podrazumeva dvostruko izrabljivanje. 1. - vladajuća oligarhija direktora, kumova i partijskih vođa se bogati do iznemoglosti na račun radničke klase. 2. - Izrabljena radnička klasa pod pretnjom zatvora mora da ponavlja na glas kako je ravnopravna sa ovima što se na njen račun bogate i da istovremeno vaspitava svoju decu da o toj dirljivoj i jedinstvenoj jednakosti u školi pišu literarne sastave pune suza radosnica

da, tako se pokazalo... na zalost. granica izmedju dobra i zla... ali socijalizam (i u kasnijoj fazi - komunizam) kao ideja sama po sebi to ne podrazumeva. e sad sto je ljudska priroda slaba, ko nam je kriv. ja sam uvek za teznju ka idealnom, sto kapitalizam ni u teoriji nije.
Strongman Strongman 00:15 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

KafaJeGotova, AntiOksidant, Geronimo i Dragane

Da vam pozelim dobrodoslicu na moj blog. Obecavam da cu biti interesantan (barem sebi) i nekonvencionalan. Kod mene cete videti malo ili nimalo politike.

Pozdrav
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:26 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

Strongman
KafaJeGotova, AntiOksidant, Geronimo i DraganeDa vam pozelim dobrodoslicu na moj blog. Obecavam da cu biti interesantan (barem sebi) i nekonvencionalan. Kod mene cete videti malo ili nimalo politike.Pozdrav

vidi ga, pravi srbin domacin. ajde nek nam je sa srecom, u zdravlju i veselju, s verom u boga, za kralja i otadzbinu. hrkljush :)
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:30 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu


KafaJeGotova: "... ali socijalizam (i u kasnijoj fazi - komunizam) kao ideja sama po sebi to ne podrazumeva. e sad sto je ljudska priroda slaba, ko nam je kriv. ja sam uvek za teznju ka idealnom, sto kapitalizam ni u teoriji nije."


Delovaće čudno, ali kapitalizam se može smatrati čak i poštenijim, sa stanovišta da on uračunava ljudsku gramzivost po defaultu, pa kaže, ako je gramzivost neizbežna, onda nek važi zakon jasnih računa, jer će tako, bez zavaravanja i licemerja, biti najmanja šteta po ljude. Danas je kapitalizam ne samo pokazao i dokazao svoju superiornost nad socijalističkim modelima, već je kroz razvoj poštovanja osnovnih ljudskih prava i kroz razvoj demokratije dosegao mnoge ciljeve o kojima su maštali levičari.
Coco Rosie Coco Rosie 00:32 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

a meni dobrodoslica ????
bez hrkljusa, naravno. ne znam sta je Kafici, obicno nije tako otvoren na prvom sastanku
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:45 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Strongman: "KafaJeGotova, AntiOksidant, Geronimo i Dragane
Da vam pozelim dobrodoslicu na moj blog."
KafaJeGotova: " vidi ga, pravi srbin domacin. ajde nek nam je sa srecom, u zdravlju i veselju, s verom u boga, za kralja i otadzbinu. hrkljush :)"

E, stvarno je ovde domaća atmosfera. Tu je, evo, i crna, turska... vijori se... Ajde, momci, srčite, dok se ne ohladi.

A sad, da se nabavi jedan adekvatan model šubare...
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:50 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Ajde, momci, srčite, dok se ne ohladi.

cenis da je coco momak? pa to onda objasnjava zasto cetiti znaka pitanja - hoce da spopadne "jakog". da li ce da nasedne? latentan je ovaj strongman, cenim... bice ipak i kurta i murta jasu :)
Strongman Strongman 01:02 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

Coco Rosie
a meni dobrodoslica ????
bez hrkljusa, naravno. ne znam sta je Kafici, obicno nije tako otvoren na prvom sastanku




Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:10 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu


Evo šubare! A evo i šajkače. A evo i krune, doduše gologlave..!


(to je iz onog perioda kad su Vuk&Velja bratski izmireni nastupali u duetu...)

Dakle, svega ima. Šubare, šajkače... I kafe još vruće...
cenis da je coco momak?

E, pa ne znam da li je Coco Rosie momak. Ja odapeo onako po inerciji... Zaista nisam obraćao pažnju. Bolje da ne nagađam. Može da se uvredi ako reknem ono što nije. Jednom sam tako za "bravara" mislio da je neki muškarac, kad, reče mi "dunjica" - nije "bravar" muško, nego je žensko. Ja sav zgranut, brže-bolje izjavim nešto onako, prigodno, da ne bude kao da se izvinjavam, a da pokažem kako mi nije svejedno što sam naneo duševnu bol...

Nego, da se kafa ne hladi... Coco može da se javi i oda svoj plni identitet, kao što naravno ima pravo da se o tome ne izjašnjava i nećemo se ljutiti.

Vraćamo se na srpstvo. Šta kažete na Vukovu šubaru?!
Coco Rosie Coco Rosie 01:17 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

a je l' to srpstvo neophodno , Dragane? Voleo/la bih da nije. Kao sto bih voleo/la da nije bitno i sta je Kafica, Coco, pa cak Strongman ...ko kaze da on nije zensko?? Mislim, ko nam to garantuje? Njegova ramena na avataru? :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:22 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

dobro, coco, nije dragan mislio da ti ako nisi srbin, da ne mozes da pijes sa nama kafu. zar ne pijete i vi muslimani/ke kafu? pa sta i da je strongman gay?! samo neka nam to ne propagira i dobro je... voli pise, pa sta sad.
Strongman Strongman 01:28 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

KafaJeGotova
Ajde, momci, srčite, dok se ne ohladi.

cenis da je coco momak? pa to onda objasnjava zasto cetiti znaka pitanja - hoce da spopadne "jakog". da li ce da nasedne? latentan je ovaj strongman, cenim... bice ipak i kurta i murta jasu :)



Pa kad me vuces za youtube... Evo da se izjasnim

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:30 21.11.2007

Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

Coco: " ... a je l' to srpstvo neophodno , Dragane? Voleo/la bih da nije. Kao sto bih voleo/la da nije bitno i sta je Kafica, Coco, pa cak Strongman ...ko kaze da on nije zensko?? Mislim, ko nam to garantuje? Njegova ramena na avataru? :)

U suštini se slažem da nije neophodno. Ovo je samo parodija (mislim na Vuka, Velju i šubaru&šajkaču). E, sad, ne znam da li se to misli na srpstvo kao Vukova srpska šubara, ili srpstvo u smislu polne segregacije u kojoj su muškarci .....iji? Što se mene tiče, polni ident je ovde totalno nevažan. Mi komuniciramo svojim stavovima i jedino naši stavovi su ovde u dodiru jedni sa drugima. Dakle, iskreno, meni je polno određenje osobe koja negde tamo pipka po tastaturi savršeno nebitno. Videćemo šta o tome kažu Kafica i Strongman. Mislim, to, o "garanciji", o ramenima na avataru...
Spiridon Spiridon 01:38 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

KafaJeGotova
Ajde, momci, srčite, dok se ne ohladi.cenis da je coco momak? pa to onda objasnjava zasto cetiti znaka pitanja - hoce da spopadne "jakog". da li ce da nasedne? latentan je ovaj strongman, cenim... bice ipak i kurta i murta jasu :)


ne mogu da verujem. Kapucino ponovo jase.

Bas sam se obradovao, mislio sam da si bolesatan (daleko bilo)
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:38 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Strongman

Pa kad me vuces za youtube... Evo da se izjasnim

u al si se izjasnio. ja rekoh sad ce neka feshta, kako si obecao, neka nekonvencionalnost, a ono... a bas sam mislio da nisi cava...
Strongman Strongman 01:40 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

KafaJeGotova
Strongman

Pa kad me vuces za youtube... Evo da se izjasnim

u al si se izjasnio. ja rekoh sad ce neka feshta, kako si obecao, neka nekonvencionalnost, a ono... a bas sam mislio da nisi cava...



Radni dan ume da bude i takav. Cava jesam. Mada vise papucar, nego cava. Imam zlatnu znacku saveza papucara. :)
Coco Rosie Coco Rosie 01:42 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

ok, nek bude parodija...zasto sve sale, doskocice i asocijacije moraju da imaju nacionalni prizvuk, nije mi bas jasno...sto ne moz' da se zavrsi na nekim bezbolnijim ili neutralnijim temama? evo, ja nista nemam protiv i ako ti Dragane, na primer navijas za Borac iz Cacka. Ali imam protiv ako navijas za Partizan :) aahahhahahaha
moj stav je da je zvezda najbolji tim u nasoj zemlji. i evropski najpoznatiji. i bolji od partizana. eto. to je moj stav.
Spiridon Spiridon 01:43 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

KafaJeGotova

StrongmanPa kad me vuces za youtube... Evo da se izjasnimu al si se izjasnio. ja rekoh sad ce neka feshta, kako si obecao, neka nekonvencionalnost, a ono... a bas sam mislio da nisi cava...


evo dobrodoslice (zanemari video) samo audio

http://www.youtube.com/watch?v=qD5e_QPgbQ4
Strongman Strongman 01:46 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

A kafa treba da je ovakva



Sto se tice gej i politickih asocijacija... Takav je nas zivot. Politika agresivno ulazi u svaku poru, a ljudi se dele po seksualnom opredeljenju, partijama, Partizan - Zvezda, Ljoticevci i ovi drugi,... Pocece da se dele i stanovnici ulice na parne i neparne brojeve.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:46 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

ok, nek bude parodija...zasto sve sale, doskocice i asocijacije moraju da imaju nacionalni prizvuk, nije mi bas jasno...sto ne moz' da se zavrsi na nekim bezbolnijim ili neutralnijim temama? evo, ja nista nemam protiv i ako ti Dragane, na primer navijas za Borac iz Cacka. Ali imam protiv ako navijas za Partizan :) aahahhahahaha
moj stav je da je zvezda najbolji tim u nasoj zemlji. i evropski najpoznatiji. i bolji od partizana. eto. to je moj stav.

Slušaj, oko srpstva i oko sudbine nacije smemo da teramo šegu - ali oko Zvezde nema zezanja!
Strongman Strongman 01:47 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Spiridone


nemojte molim vas mene u bure.

Veliki sam, ne pasujem...
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:50 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Strongman

Radni dan ume da bude i takav. Cava jesam. Mada vise papucar, nego cava. Imam zlatnu znacku saveza papucara. :)

znaci genitalno adipozni sindrom, a? bas bezveze...
Strongman Strongman 01:51 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

Slušaj, oko srpstva i oko sudbine nacije smemo da teramo šegu - ali oko Zvezde nema zezanja!



KK Crvena Zvezda prvak Srbije
Coco Rosie Coco Rosie 01:53 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

Eto, Dragance, znao/la sam da cemo se oko necega sloziti :)))))))))))
pusti te shubare i shajkache...pa kome je jos bilo dobro dok ih je nosio? ja ne poznajem nikoga...mada, poslednjih godina, svasta nesto zadje na Ravnu goru, ko zna cega sve tu ima...a tek Gucha, to je tek neispitano...
Strongman Strongman 01:56 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

genitalno adipozni sindrom


Nisam siguran da pratim fabulu!?
Spiridon Spiridon 01:57 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Spiridone


nemojte molim vas mene u bure.

Veliki sam, ne pasujem...



ma hajde, Kafice ti si barem u tecnom stanju

Coco Rosie Coco Rosie 02:03 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu



KafaJeGotova
Strongman

Radni dan ume da bude i takav. Cava jesam. Mada vise papucar, nego cava. Imam zlatnu znacku saveza papucara. :)

znaci genitalno adipozni sindrom, a? bas bezveze...



ahahahahhahaha, Kafice, ahahhahaha, gde se seti toga ???? ja mislila toga nema ooodavno vise, mislim od terminatora ili rokija, ahahhahahaha
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:33 21.11.2007

Re: Re:dobro.. i kurta i Murta su dvopolni

znao/la sam da cemo se oko necega sloziti :)))))))))))
pusti te shubare i shajkache...pa kome je jos bilo dobro dok ih je nosio? ja ne poznajem nikoga...mada, poslednjih godina, svasta nesto zadje na Ravnu goru, ko zna cega sve tu ima...a tek Gucha, to je tek neispitano...

Slažemo se mi od prvog trena, samo što to nije bilo preočigledno.
No, šubare i šajkače ja ne mogu da pustim tek tako, jer te stvari, kad su bez kontrole, mogu da budu veoma rizične. Vi svakako ne morate da učestvujete u tome. Imate "sever" kao utočište.
Konačno, ja se nekako bolje osećam sa puno tema istovremeno, bez zabrana te vrste. Naime, mi (diskutanti) ne zavisimo od teme same, već od toga kako temu obrađujemo, odnosno kakvi su nam stavovi. Još ako je kafa dobra...
takamatsu takamatsu 07:50 21.11.2007

strongman

Mada vise papucar, nego cava. Imam zlatnu znacku saveza papucara. :)


Slama :).
Ja imam jednog komšiju koji ne samo da jeste papučar, nego i PRAVI papuče, i veselo se predstavlja svima odreda kao Branko papučar :). Inače je, naoko, jedan vrlo markantan brka srednjih godina, čovek ni pomislio ne bi :).
Dakle, sa dužnim poštovanjem, ima ti još da kaskaš dok ne dođeš do pravog Zvanja....:)))).
antioksidant antioksidant 08:41 21.11.2007

Re: a dobro.. i kurta, i Murta kafenišu

Ajd' sad priznaj - vrata na limuzinu su otvorena i sa druge strane pa se kroz auto amo prolazi (u stvari nikog nema unutra)
Strongman Strongman 10:13 21.11.2007

Re: strongman


Ja imam jednog komšiju koji ne samo da jeste papučar, nego i PRAVI papuče, i veselo se predstavlja svima odreda kao Branko papučar :). Inače je, naoko, jedan vrlo markantan brka srednjih godina, čovek ni pomislio ne bi :).


Pustam brkove i ubrzano ulazim u srednje godine :))
apatrid apatrid 11:03 21.11.2007

Re: pa dobro... i kurta, i Murta jašu

Dragane, odlično si savladao ovih nekoliko frazica iz osnova tržišnog samoupravljanja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:51 20.11.2007

Sve bolje

Jaki...sutra ću još pažljivije da pročitam, do sada sam kuckala, oči mi se lepu...sve mi procenti iskaču pred oči i preuzimanja i ponude i kamate i...idem da se odmorim.
Preporuka
Strongman Strongman 23:54 20.11.2007

Re: Sve bolje

Jelica Greganović
Jaki...sutra ću još pažljivije da pročitam, do sada sam kuckala, oči mi se lepu...sve mi procenti iskaču pred oči i preuzimanja i ponude i kamate i...idem da se odmorim.
Preporuka


Da se pohvalim svima da sam se izborio za Jelicinu preporuku na nevidjeno za moj tekst :)

Osecam se znacajnim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:10 21.11.2007

Majstor si ti!

samo nemoj da crvenim od tog značajnog... :)))
Strongman Strongman 19:14 21.11.2007

Re: Majstor si ti!

putuj Igumane a za crvenilo ne brini :))
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:16 21.11.2007

promaja

"Nije zdravo da se zivi u klimatizovanom, nema nista bez roletni i promaje"

eee, u srbiji vole promaju? nikad chula, majkemi:) bre jaki, roletne i promaja su zakon! kaka bre klima, fuj, zamisli kamenu kucu, okolo lavanda, pichi promaja kroz drvene shkure, eheh
Strongman Strongman 00:22 21.11.2007

Re: promaja

Vesna Knežević Ćosić
"Nije zdravo da se zivi u klimatizovanom, nema nista bez roletni i promaje"

eee, u srbiji vole promaju? nikad chula, majkemi:) bre jaki, roletne i promaja su zakon! kaka bre klima, fuj, zamisli kamenu kucu, okolo lavanda, pichi promaja kroz drvene shkure, eheh



Seti se scene u neklimatizovanom autobusu avgusta. Kad neko proba da otvori onaj minijaturni prozor barem petoro skoce da mu izvade oci. Promaja ce da ih pobije.

A i ona prica za klimu da nesme da bude temperaturna razlika unutra - napolje veca od 5 - 7 stepeni. Pa ako je napolju 37 ti sedis u "ohladjenoj" gajbi na 32c. I super se zezas.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:32 21.11.2007

Re: promaja

Promaja ce da ih pobije


pa to htedoh reci:) evo ti preporuka

asterix asterix 00:41 21.11.2007

Re: promaja


Strongman
"Nije zdravo da se zivi u klimatizovanom, nema nista bez roletni i promaje"


Nazalost ne slazem se sa vama u vezi promaje samo, ostalo je savrshena pricha. U redu klima je losha za srce unishtava te iznutra i istrulish brzo a da se to spolja ne primeti:) Tako nekako kazu. U vezi promaje ja je nisam poshteno doziveo u mojoj porodici. Chim primete otvorene vrata i prozor, oni me napadnu-"Jel si ti poshashavio skroz? 'Ocesh da nas sve poubija promaja?" Kazem, necu i oni zatvore. Onda ide vrhunsko finale-"Od smrada niko nije umro, ali od promaje jeste." Zakljuchak sa kojim bi se malo ko mogao nositi. A da ne prichamo o visheslojnom trontanju koje je moja mama zakljuchila da je najbezbedniji sistem za pobedjivanje hladnoce. Uf pa kome je trebao Sloba i komunjarski "sistem" kad smo mi imali dovoljno problema i bez njih. Sad napokon zivim sam na promaji i od kad se ne trontam i ne preznojavam ne prehladim se i kad se smrznem malo. Sto bi moji rekli- da ne chuje zlo. Mrzim charape natopljene komovicom!!
Bice i ovaj sochan blog vidim,he he. Napokon jedan po mom ukusu kontraverzan lik kao Strongmen da se pojavi. Moje chestitke i raspali slobodno.

Nemoj samo po motoristima nisu svi isti, pssst mama ne zna.
Strongman Strongman 01:06 21.11.2007

Re: promaja

asterix

Strongman
"Nije zdravo da se zivi u klimatizovanom, nema nista bez roletni i promaje"


Nazalost ne slazem se sa vama u vezi promaje samo, ostalo je savrshena pricha. U redu klima je losha za srce unishtava te iznutra i istrulish brzo a da se to spolja ne primeti:) Tako nekako kazu. U vezi promaje ja je nisam poshteno doziveo u mojoj porodici. Chim primete otvorene vrata i prozor, oni me napadnu-"Jel si ti poshashavio skroz? 'Ocesh da nas sve poubija promaja?" Kazem, necu i oni zatvore. Onda ide vrhunsko finale-"Od smrada niko nije umro, ali od promaje jeste." Zakljuchak sa kojim bi se malo ko mogao nositi. A da ne prichamo o visheslojnom trontanju koje je moja mama zakljuchila da je najbezbedniji sistem za pobedjivanje hladnoce. Uf pa kome je trebao Sloba i komunjarski "sistem" kad smo mi imali dovoljno problema i bez njih. Sad napokon zivim sam na promaji i od kad se ne trontam i ne preznojavam ne prehladim se i kad se smrznem malo. Sto bi moji rekli- da ne chuje zlo. Mrzim charape natopljene komovicom!!
Bice i ovaj sochan blog vidim,he he. Napokon jedan po mom ukusu kontraverzan lik kao Strongmen da se pojavi. Moje chestitke i raspali slobodno.

Nemoj samo po motoristima nisu svi isti, pssst mama ne zna.




Zdravo zivo Asterikse

A sta kazes na tipove, skorojevice, koji imaju klimu ali je ne ukljucuju - da se ne prehlade.

Ja sam vozio motor po svim vremenskim uslovima, ukljucujuci i minus. Samo kada ima snega na kolovozu nisam. Ustvari jesam dok nisam pao. )

Imam BMW r110rt i hondu VTX1800.
asterix asterix 03:31 21.11.2007

Re: promaja

Od Skojevaca do Skorojevica uvek ista pricha. Mora da da boli kad padnesh motorom sa 140kg pa makar i na snegu.

Za motore svaka chast. Ima se moze se :))




Strongman Strongman 19:17 21.11.2007

Re: promaja

Da ti kazem iskreno, klinac mi imao visoku temperatutu pa su on o gospoDZa lezali na intenzivnoj. Svakog dana sam isao po par puta da ih posetim. Od tolike brige nisam ni osetio pad, mada je bio na malenoj brzini. Interesantno je to padanje na snegu. Obicno ide vozim, nesto se desava, frka, padam, pao sam. Na snegu je bilo vozim - pao sam. Nista mi nije bilo jasno.
Spiridon Spiridon 00:40 21.11.2007

Milance

koliko je sati sada kod tebe

Strongman Strongman 01:08 21.11.2007

Re: Milance

Spiridon
koliko je sati sada kod tebe



Gleadao sam Asteriksovu mapu i sad nemam pojma koliko je sati :))


Ja sam na -6. Kad je u BG ponoc kod mene je 18:00.

Pozdrav u dijasporu
asterix asterix 00:50 21.11.2007

re:koliko je sati sada kod tebe

To sam i ja puno puta mozgao. Bilo bi lepo da uvek ima na blogu neko reshanje za vremensku razliku mozda ovo nije loshe:


Milena Mitic Milena Mitic 02:33 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

hehe, kod mene +- 12, sa koje god strane dolazio :)


Jadranska obala sa nase strane je razudjena i idealna za turizam a italijanska je glatka i oni se mogu okoze ali dzaba, nepovoljno za turizam.

ha...ne znam koliko sam mladja od vas, ali ovo je cak i moja uciteljica pricala, a ja sam jos kao od onih generacija koje jedva pamte komunizam (tacnije - poslednja generacija pionira...)
Strongman Strongman 02:40 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

MIlena

Japance vaspitavaju da su mala zemlja, bez resursa, siromasna...

A Srbe da su veliki istorijski narod, zemlja bogata resursima, Vojvodina moze da hrani celu evropu zitom... A tek nas paradajz i sljiva...

Ma idi.
asterix asterix 03:44 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Bogami nahranismo mi svet nashim najvecim proizvodom :))) da ne lajem

Strong jel josh voze Yuga? Mogao bi da kupish jedan ako ih ima josh pa da zovesh Exibita da ti ga pimpuje. Da li znash za podatak da li su pimpovali Yuga u toj emisiji?

CZ99 puca u blatu i vodi, aha ali nisu rekli da li izlazi i metak.

Super fora za Japance i Hey Nish.

Evo i njih na slichnu temu a pogodio se i datum, manje vishe. Ipak nisu sve predvideli,he he.

pipi duga čarapa pipi duga čarapa 03:54 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Strongman, sve, sve, ali nemo' da grešiš dušu o paradajz. Ako nešto jeste, paradajz jeste dobar. Posebno u Nišu. A ni naš vojvođanski nije loš. Ja dve stvari donosim iz Srbije. Plazma keks sa novim ukusima (još nisu počeli da uvoze, majku im) i leti paradajz, domaći. Kad dovučem sve što ima kod mame da se ubere u bašti, nedelju dana zovemo društvo na paradjza i 'leba. I sve prste poližemo, na kraju umačemo 'leba u onaj sok što ostane na dnu činije.

P.S. naravno, ne mislim da je najbolji jer ga Srbi najbolje uzgajaju (hvala bogu - klimi, Suncu), niti mislim da je srpski bolji od makedonskog, grčkog ili bugarskog. Ali neuporediv je sa ovim što pronalazim u Sloveniji, po raznim Šparovima, Merkatorima i Leklerku. Isto važi i za "makedonski" sa pijace. Plastično, vodeno i bezukusno, sunca vid'lo nije.
asterix asterix 04:04 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Meni su paradajz smuchili takozvani turisti. Interesuje me kako je kod nas paradajz dobio ime jel po tome kako zvuchi i po tome da ga Hrvati zovu rajchica dolazim do zakljuchka po engleskoj rechi "raj" ali koja je pricha?
Strongman Strongman 04:29 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Asteriks

Ne da voze Yugo nego i Tomos automatic. Sije se na bagatovim masinama. Cak i skijaju na vodi na elanovim skijama.


A top lista je cudo ne vidjeno. Predvideli su sta nas ceka i zezali se na tu temu.
Strongman Strongman 04:31 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

asterix
Meni su paradajz smuchili takozvani turisti. Interesuje me kako je kod nas paradajz dobio ime jel po tome kako zvuchi i po tome da ga Hrvati zovu rajchica dolazim do zakljuchka po engleskoj rechi "raj" ali koja je pricha?



Ja ne sporim da je nas paradajz dobar. Ali sumnjam da si u situaciji da ga kupis. Kod nas na pijaci dominira makedonski paradajz.

Mi cesto podlezemo prici da zato sto mi imamo dobar paradajz da njima tamo nista od hrane ne valja.

Mada paradajz, mlad sir i hrskavi privatnicki hleb...
Milena Mitic Milena Mitic 07:41 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Strongman

A Srbe da su veliki istorijski narod, zemlja bogata resursima, Vojvodina moze da hrani celu evropu zitom... A tek nas paradajz i sljiva...

Ma idi.

ma da. prosto je neverovatno kako su izgovarali iste recenice, svuda...a ovo je vec bio pocetak devedesetih...jadna Italija...
asterix asterix 10:38 21.11.2007

Re: re:koliko je sati sada kod tebe

Strongman
asterix
Meni su paradajz smuchili takozvani turisti. Interesuje me kako je kod nas paradajz dobio ime jel po tome kako zvuchi i po tome da ga Hrvati zovu rajchica dolazim do zakljuchka po engleskoj rechi "raj" ali koja je pricha?



Ja ne sporim da je nas paradajz dobar. Ali sumnjam da si u situaciji da ga kupis. Kod nas na pijaci dominira makedonski paradajz.

Mi cesto podlezemo prici da zato sto mi imamo dobar paradajz da njima tamo nista od hrane ne valja.

Mada paradajz, mlad sir i hrskavi privatnicki hleb...


Ok cenim mishljenje. Ali smatram da imash pristup "radikalskog poslanika". Odgovarash na konstataciju svojim mishljenjem koje u osnovu i nema dodirnih tachaka sa ponudjenom temom,sem da se radi o paradajzu. A postavljeno pitanje zaobilazish na interesantan nachin ubacivanja mogucnosti nastavka razgovora na drugu temu-mlad sir i hrskavi privatnichki hleb... :)))
Genijalno!

Da se nadovezem- rogov bicikl, "patike shiptarke" po kazni kojima mi otac preti ako se ne popravim u shkoli i lagodan osecaj da u situaciji kolektivnog nazadovanja ja ipak nekako napredujem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:08 21.11.2007

paradajz

je tretiran kao "rajsko voće", odatle mu raj-sko ime.
Kao što i od zlata jabuka (sem kada se baš radi o juvelirskom proizvodu) - pomorandža.
asterix asterix 16:23 21.11.2007

Re: paradajz

Taj deo kapiram, hvala ti Jelice, ali sam mislio da ima cela pricha, ko ga je doneo kada i kako dao ime. Znam da je bio u Evropi mislim Portugalu prvo oko polovine 15 veka. Recimo za krompir su nas uchili da ga je doneo Dositej Obradovic i postoji cela pricha. Dositej je izleda imao prvu shemu jer je bio pajtos sa Geteom pa mi je jasno zashto je nash krompir najbolji na svetu :))))
Strongman Strongman 19:22 21.11.2007

Re: paradajz

Jelica Greganović
je tretiran kao "rajsko voće", odatle mu raj-sko ime.
Kao što i od zlata jabuka (sem kada se baš radi o juvelirskom proizvodu) - pomorandža.


evo sta kaze wiki:

Paradajz je porijeklom iz Srednje i Južne Amerike, gdje je bio raširen od sjevernog Čilea do Venecuele. U Srednjoj Americi se mogu pronaći brojne kulture i forme paradajza. Tamo je bio kultiviran još za vrijeme civilizacija Asteka i Inka oko 200. prije nove ere. Zvali su ga xitomatl. Njegove sjemenke su bile pronađene u arheološkim iskopinama južno od Meksiko City-ja. U Stari Svijet prvi put je donesen 1498. godine u Španiju i Portugal, tokom Kolumbovih putovanja. Prvi opisi potječu iz 16. vijeka iz Italije, pod nazivom Pomi d'oro (Zlatna jabuka) a zvali su ga još i Peruanska jabuka, jabuka ljubavi (pomme d'Amour) i slično.


Pa je verovatno radjeno na temu zlatno i jabuka i dodjose do rajsko odnosno paradajzno.
bauer bauer 04:48 21.11.2007

ej, strongman,

ti se ovde sve bolje snalazis :), preporuka! moram ti reci da sam na momente mislio da si jedan naj obicniji puvadzija, ali, izgleda da ipak nisi :) mozda samo malo neobican puvadzija :)
Strongman Strongman 04:59 21.11.2007

Re: ej, strongman,

bauer
ti se ovde sve bolje snalazis :), preporuka! moram ti reci da sam na momente mislio da si jedan naj obicniji puvadzija, ali, izgleda da ipak nisi :) mozda samo malo neobican puvadzija :)


Bauer

mozda se ja puvam metodom toplo hladno. Da se vlasi ne dosete... :)

Fala za preporuku. To me motivise za dalji samopregoran rad i jednog dana... ako me se sete sete me se...


A ti bauer, za svaki slucaj proveravaj moje blogove. Mozda se ja i ne puvam. Mozda pisem iz srca o malim obicnim stvarime bezeci od politikanizma koliko god mogu. A da su mi se desavale interesantne i super interesantne stvari - jesu.
bauer bauer 05:19 21.11.2007

Re: ej, strongman,

samo da malo pojasnim,

u tvom proslom postu, kada si propagirao koriscenje steroida, pa jos kao kruna svega navodio kako je tvoja gospodja zadovoljna tvojim, hm, ucinkom? mislim da pravi mangup ne deli svoja seksualna iskustva sa sirokim auditorijumom, osim ako se ne puva.

sa druge strane, tvoj danasnji post bi mogao da potpisem da nije jedne male neprincipijelnosti :
I naravno teoriju zavere koja pocinje sa Teslom. Samo u nasim knjigama pise da je Tesla izmislio struju a svuda drugde, ukljucujuci i internet, se spominje neki klosar, gubitnik,.. Edison.

mislim da je tesla bio ekscentricni genije, a edison, ipak, gulanfer :)
Strongman Strongman 06:00 21.11.2007

Re: ej, strongman,

u tvom proslom postu, kada si propagirao koriscenje steroida, pa jos kao kruna svega navodio kako je tvoja gospodja zadovoljna tvojim, hm, ucinkom? mislim da pravi mangup ne deli svoja seksualna iskustva sa sirokim auditorijumom, osim ako se ne puva.



Slazem se da pricanje na tu temu na taj nacin zvuci bljak. Ali imalo je drugaciju funkciju. Dama je spomenula atrofiju testisa. A to je samo vrh ledenog brega, jer slede pitanja o sterilnosti i impotenciji dizaca.

Na zalost nema mnogo bolji nacin da se tvrdi suprotno nego da se prenese impresija moje supruge. Nisam isao sa maco pricom o stotinama zena koje su posle mene prestale da konzumiraju druge muskarce jer sam ja kraj zanra i slicno. Ukljucivanjem moje supruge u pricu ja implicitno provlacim da sam porodican covek i slicno.

Verujem da si povrsno citao moj post :)
bauer bauer 06:11 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Verujem da si povrsno citao moj post :)

ma, nisam, to ti i kazem. Odgovorio si samo na pri deo mog komentara, Kamo neka rec o Tesli? :(
Strongman Strongman 06:25 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Kamo neka rec o Tesli? :(


Tesla je bio izuzetan naucnika ali slab menadzer. Dok je edison bio solidan naucnik i solidan menadzer. Ciji pasnjak njegove i ovce (ili tako nekako).

Dosta sam citao o Tesli i ima jedan aspekt njegove licnosti koji se kod nas po starom srpskom obicaju precutkuje. Naime Tesla je bio osobenjak i verovao je u duhove. On tvrdi da je u noci kada mu je umirala majka vido bljestavi oblak u njegovoj sobi, koji se je pretvorio u lik njegove majke. On je tako saznao u New Yorku da je njegova majka umrla u Smiljanu?! Par dana pre telegrama.
bauer bauer 06:45 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Tesla je bio izuzetan naucnika ali slab menadzer. Dok je edison bio solidan naucnik i solidan menadzer. Ciji pasnjak njegove i ovce (ili tako nekako).

Znam samo jedno, da je bilo po Edisonu, svi bi danas imali generator u zadnjem dvoistu, ili na terasi, hondin, najverovatnije :)
A da je Tesli trebao bolji menadzer, trebao je, pitanje je samo da li bi ga on poslusao?
takamatsu takamatsu 07:01 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Na zalost nema mnogo bolji nacin da se tvrdi suprotno nego da se prenese impresija moje supruge.


Ima bolji način: da se citiraju specijalistički udžbenici iz endokrinologije i kliničke farmakologije, ali ako rečena dama iz teksta ne reaguje prepoznavanjem istih, onda ostaje tvoja izjava o imanju dece i tvojim...performansama :) kao jedina verodostojna :))).
Strongman Strongman 07:32 21.11.2007

Re: ej, strongman,

takamatsu
Na zalost nema mnogo bolji nacin da se tvrdi suprotno nego da se prenese impresija moje supruge.


Ima bolji način: da se citiraju specijalistički udžbenici iz endokrinologije i kliničke farmakologije, ali ako rečena dama iz teksta ne reaguje prepoznavanjem istih, onda ostaje tvoja izjava o imanju dece i tvojim...performansama :) kao jedina verodostojna :))).



Ma ljudi nisu nauceni da veruju knjigama. Njima treba "Cula sam od komsike da...".


Japanac, hvala u svakom slucaju na podrsci.
Strongman Strongman 07:34 21.11.2007

Re: ej, strongman,

bauer
Tesla je bio izuzetan naucnika ali slab menadzer. Dok je edison bio solidan naucnik i solidan menadzer. Ciji pasnjak njegove i ovce (ili tako nekako).

Znam samo jedno, da je bilo po Edisonu, svi bi danas imali generator u zadnjem dvoistu, ili na terasi, hondin, najverovatnije :)
A da je Tesli trebao bolji menadzer, trebao je, pitanje je samo da li bi ga on poslusao?



Generator bi bio GMC. A da tesla nije cudan ne bi ni bio toliko dobar. Kriva inteligencije i ludila se spajaju u beskonacnosti.
takamatsu takamatsu 07:40 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Ma ljudi nisu nauceni da veruju knjigama.


A ja još nisam naučila da ne krenem da im beskonačno citiram i ubeđujem ih da tako JESTE kako piše tamo neki Williams, slepac jedan baš je našao da nam se petlja :).
A tako smo lepo mogli da opletemo tvoja ili nečija.... ekhm.... testise, jel'da :)))).
Strongman Strongman 10:11 21.11.2007

Re: ej, strongman,

takamatsu
Ma ljudi nisu nauceni da veruju knjigama.


A ja još nisam naučila da ne krenem da im beskonačno citiram i ubeđujem ih da tako JESTE kako piše tamo neki Williams, slepac jedan baš je našao da nam se petlja :).
A tako smo lepo mogli da opletemo tvoja ili nečija.... ekhm.... testise, jel'da :)))).


Kod nas ljudi (vecina) veruju, po opadajucem redosledu:
1. RTS
2. "reko mi komsija"
3. Kurir
.
.
.22. Knjiga
antioksidant antioksidant 10:24 21.11.2007

Re: ej, strongman,

Kod nas ljudi (vecina) veruju, po opadajucem redosledu:
1. RTS
2. "reko mi komsija"
3. Kurir
.
.
.22. Knjiga

Kod nas ljudi veruju onome sto su poslednje culi.
Redje videli.
Retko kad citali.

NIje bitan izvor. U tom smislu nije bitan RTS ili Kurir, vec kako se plasira poruka (kratko i jednostavno, naravno skandalozno i malo da se podidje konzumentu informacije).
Na televiziji mora da bude sareno
Na radiju kratko
U novinama je bitno da ne postoji uvod i obrazlozenje. Samo informacija, kratka, bombasticna (preporucuju se reci - ukrao/sverc/skandal...)

zakon

ljudi veruju u ono sto potvrdjuje njihove zivotne principe. Tako je mnogo lakse nego sve (a narocito sebe) preispitivati. Moze glava da zaboli!
Strongman Strongman 19:24 21.11.2007

Re: ej, strongman,

antioksidant
[
Kod nas ljudi veruju onome sto su poslednje culi.
Redje videli.
Retko kad citali.

NIje bitan izvor. U tom smislu nije bitan RTS ili Kurir, vec kako se plasira poruka (kratko i jednostavno, naravno skandalozno i malo da se podidje konzumentu informacije).
Na televiziji mora da bude sareno
Na radiju kratko
U novinama je bitno da ne postoji uvod i obrazlozenje. Samo informacija, kratka, bombasticna (preporucuju se reci - ukrao/sverc/skandal...)


To je veoma tacno. Mogu da zapamte jednu informaciju i da je drze. Kada nabodu novu stvar iz kurira prethodnu ispuste. Kao kuce i igracka. Moze da glodje samo jednu u isto vreme.
Spadalo Spadalo 05:45 21.11.2007

Pitanje

Znas li mozda sta je sa nekadasnjom legendom Vojom Govedaricom (Krstaricom)? Nekada (pre oko sto godina, hehe!), nabijali smo kondiciju zajedno, plivajući sredinom Save uzvodno od Brankovog do Starog mosta. Znam da je otisao u "te Amerike" u potrazi za slavom, malo glumio sa Van Damom i tako... Inace, postovi su ti sjajni, sto pobija stara verovanja da su dizaci tegova i slicni snagatori, jaki k'o bikovi i skoro isto toliko pametni.
Strongman Strongman 05:54 21.11.2007

Re: Pitanje

Spadalo
Znas li mozda sta je sa nekadasnjom legendom Vojom Govedaricom (Krstaricom)? Nekada (pre oko sto godina, hehe!), nabijali smo kondiciju zajedno, plivajući sredinom Save uzvodno od Brankovog do Starog mosta. Znam da je otisao u "te Amerike" u potrazi za slavom, malo glumio sa Van Damom i tako... Inace, postovi su ti sjajni, sto pobija stara verovanja da su dizaci tegova i slicni snagatori, jaki k'o bikovi i skoro isto toliko pametni.



Nazalost nisam imao priliku da upoznam Voju. Ali bice prilike.

Ja sada imam kasting za Indijanu Dzons 4. Kako stoje stvari prolazim (a mozda i ne).

Sto se tice pameti i dizanja tegova, ja sam vec bio pametan kada sam poceo da dizem tegove :). Mada i ta prica za dizace tegova je njesra. Na mom poslednjem takmicenju u Ukraini od nas 12-orice cetvorica su imali magistraturu a jos dvojica zavrsen fakultet.


Hvala na lepim recima za moje postove i dobro dosao na moj blog.
takamatsu takamatsu 07:36 21.11.2007

jedna tužna priča

Kroz skolski sistem i vaspitanje mi dobijamo strasan osecaj superiornosti nad drugim narodima.


Dakle, nije samo to, Strongman :(.
Ima fakulteta na kojima su se studenti učili da su intelektualna eltia (tim rečima), gde se favorizovao i vrednovao dril, disciplina i hijararhija, a ne razmišljanje; kliker me je mogao, realno, dovesti sa 9 na 10, na ispitu, bez problema, ali je ostajalo da pre toga pokažem pređašnje navedene kvalitete.... Ja sam bila presrećna, jer sam mislila da to tako mora - doktrina je bila da si, realno, zaglupljen, ali da se PONOSIŠ time što si štreber.......

Desetak godina kasnije, 1993., jedan moj komšija - magistar nauka i sociolog, je napustio radno mesto na Institutu svog fakulteta i otvorio piljarnicu blizu moje kuće, te sam kupujući kupus i zelen za supu vodila vrlo sadržajne razgovore sa dotičnim :).
Sećam se maglovito jedne njegove priče: da u našoj zemlji ima toliko nepismenih, toliko sa nesvršenom osnovnom školom, toliko sa svršenom, itd. - i to prema izjavama ispitanika (!), drugim rečima, preko 75% maltene nepismenih ljudi, i - kako sociolog reče, sveukupno oko 97-8% tzv funkcionalno nepismenih.
Na moj beo pogled, čovek mi reče da ljude koji gledaju stvari crno-belo, koji se vladaju prema stereotipima, koji vole i cene autokrate i vladavinu autokratije, koji eventualno prate samo jedan izvor informacija i to državni (u ono doba), koji ma koju informaciju ne proveravaju iz drugih izvora ("Sloba je rekao", niti podvrgavaju zdravorazumskoj analizi, itd. - oni smatraju FUNKCIONALNO nepismenima.

Ostado' otvorenih usta, Strongman. Jako bi me zanimalo, ako ovde ima ma koga ko ima nekog znanja na ovu temu, da mi kaže da li su se sada stvari promenile za koji procenat, jer ja stalno imam utisak da nisu.....Ali ja sam "partibrejker", kako reče jedan kolega, i ja sam "u sekti B92", kako reče jedan moj radikalni komšija, pa nisam merilo, osim što je moje poznavanje društvenih predmeta mizerno......
Možda neko zna?
Strongman Strongman 07:41 21.11.2007

Re: jedna tužna priča

čovek mi reče da ljude koji gledaju stvari crno-belo, koji se vladaju prema stereotipima, koji vole i cene autokrate i vladavinu autokratije, koji eventualno prate samo jedan izvor informacija i to državni (u ono doba), koji ma koju informaciju ne proveravaju iz drugih izvora ("Sloba je rekao", niti podvrgavaju zdravorazumskoj analizi, itd. - oni smatraju FUNKCIONALNO nepismenima.


Potpisujem. Lepo receno.

Ja bih se usudio da promenim delimicno gore navedeno. Nisu oni funkcionalno nepismeni. Oni su funkcionalno neinteligentni (znam da cu da navucem gnev i da mi se pripise elitivizam).

Ako ti ne proveravas izvore informacija i ne podvrgavas informaciju zdravorazumskoj analizi ti nisi nepismen. Ti si glup.

Kada je u nisu otvoren prvi mega market to je bilo "svetsko" cudo. Ljudi su organizovano dolazili iz Aleksinca, leskovca,... da vide. Kunem se da sam video tipa koji je kupio jednu automobilsku gumu. Od jedne punije gospodje, obucene kao da zivi u istocnoj Nemackoj 68-e cuo sam recenicu koja mi se uklesala u glavi: :Ovako nesto na svet nema" (na svet se izgovara zajedno u ovoj izjavi). Nista molovi, nista trzni centi, wallmarti i slicno.
takamatsu takamatsu 08:05 21.11.2007

Re: jedna tužna priča

Ako ti ne proveravas izvore informacija i ne podvrgavas informaciju zdravorazumskoj analizi ti nisi nepismen. Ti si glup.


Aj' da i ja potpišem, pa ako nas napadnu ti će' da me braniš :).

Šalu na stranu, evo gledaj ovu priču sa bankama: ja svaki dan viđam kako neke koleginice dobiju 2 ili 3.000 dinara od plate, jer je ostalo otišlo na parfeme, čizme od 25.000 dinara i gotove ćevape u pakovanju od dve kile koji se jedu na poslu (!). I onda dođe moj muž, koji je pola života na Zapadu, i dami za tren oka sračuna da je samo za kamatu na kamatu na prekoračenje kamate potrošila sa mužem zajedno 62.000 dinara za celu prošlu godinu, i onda mu kažu da nema pojma o čemu govori :)))). Sreća pa se brkati rodio bez živaca, lol.

Lepo meni reče jedan radikalni deda neki dan, jako poučno: 1. ne treba nigde putovati, koji će nam (imenica) taj tamo svet (istina, kad god odem pa se vratim, otrujem se kad vidim puteve recimo kod Loznice, pametno reče čovek), 2. ne treba znati strane jezike, jer je decenijama poznato KO SU TI što tečno govore makar jedan strani jezik, a o 2 i 3 da već ne pričamo, 3. najveće od svih zala je ZNATI INTERNET :), jer tu još MLADEŽ svašta pročita (ja imam skoro 45 godina), i eto ti antidržavnih elemenata.
Pazi, on je samo naglas izgovorio to što misli sigurno 1/4 mog komšiluka, a živim u sred grada koji se smatra kulturnim centrom od davnina....

Ma, bolje da ćutim.....:). Mada, lakše mi je kad znam da nisam jedini izdajnik i strani plaćenik, vidim da nas ovde ima zadosta.....LOL.
antioksidant antioksidant 10:05 21.11.2007

Re: jedna tužna priča

Kunem se da sam video tipa koji je kupio jednu automobilsku gumu

Jednu?

Mada, s druge strane od jedne automobilske gume se moze napraviti lepa ljuljaska. Jos samo da kupi drvo i konopac.
Strongman Strongman 10:14 21.11.2007

Re: jedna tužna priča

Vidis to mi nije palo napamet. Verovatno je bas tako. Romanticni brka hoce da napravi ljuljasku.
asterix asterix 10:20 21.11.2007

Re: jedna tužna priča

Ako ti ne proveravas izvore informacija i ne podvrgavas informaciju zdravorazumskoj analizi ti nisi nepismen. Ti si glup.


Ne slazem se! :))
zdravorazumna analiza je relativna stvar jer je rezonovanje individualna stvar a ima i primera zaobilaznih puteva

Pod uslovom da ta informacija ne podrzava tvoju vec plasiranu ideju kojom radish na privrgavanju lichne koristi, sto te onda svrstava u kategoriju "diplomate koji ne bira sredstva"(chitaj-manipulatora) a ne glupaka. Drugim rechima po tvojoj lichnoj proceni ima toliko "glupih" da i ako opovrgnut chinjenicama ti cesh pridobiti dovoljan broj pristalica koji ne zele da veruju da ti nisi u pravu jel im tvoja pricha imponuje. Znachi da mozesh plasirati laz koja je slatka i ljudi ce je progutati znajuci da je laz ali im prija i trudice se da ubede sebe da je istina. Ne zbog svoje gluposti, vec zbog situacije u kojoj se nalaze. Primeri vidovnjaka,skidanje crne magije, nadri lekari, bilo je puno fakultetski obrazovanih ljudi (ako je to neko merilo) koje je nesreca primorala da na sve nasednu, pa i kod Dafine. Da ne govorimo o tome da je Sloba svaki put dobijao izbore na istu foru -svinjske polutke preko sindikata i penzije na vreme pa chak i kada je to postalo toliko smeshno da su i plebsi sami govorili- ne brinem se ja, sad ce nama nash Slobo po polutkicu i bonus pred izbore. Chak do te mere da sam upoznao zenu koja je glasala na izborima za Arkana. Na pitanje shta ju je navelo na to odgovorila je: "Svi drpaju, on bar dobro izgleda!"
To je linija laksheg otpora i fenomen nasheg naroda da kratkorochno vidi stvari. Kazu da ljudi koji dozive neku golgotu umeju da potisnu ruzne stvari iz svog secanja, nesvesno. Mi smo ziveli pod Turcima skoro 5 vekova i Turci su imali pravo prve bracne noci, danak u krvi i ostalo. Nije ni chudo kako smo mi razvili tu tehniku kratkog pamcenja do savrshenstva, kako bi inache preziveli? To isto objashnjava nashu averziju prema braku:)) (sve shto nam odgovara nije nam teshko):))

Primera radi da bi izneo tezu kako je tetovaza nephodna kulturna pojava, jedan ce se sluziti time da je razlika izmedju magarca i zebre samo u sharama.

Recimo na pohvalu Strongu da je iznenadio svojom pamecu imajuci u vidu da je dizach tegova- Strong odgovara "laskavcu" da je bio pametan i pre nego je pocheo dizati tegove.
Moj prvi zakljuchak, shturi, je- Prvo budi siguran da si pametan pa onda pochni da dizesh tegove. Drugi zakljuchak je da ne mozesh tegovima doci do pameti. Treci je da je radnja kojom je neko "postao" pametan ili prekinuta dizanjem tegova, ili zavrshena uspeshno pre dizanja tegova ili je pamet genetska predispozicija -(u Evropi polako istiskivana kategorija-zbog mogucnosti da se neko diskriminishe, a kome standardni pristup nije adekvatan) ili je taj neko postao dovoljno pametan da dalje moze da nastavi smanjenim kapacitetom "postizanja pameti".

Dakle mnogo je to sve komplikovanije da se osudi a najjednostavnije je samo klasifikovati, diskriminisati i jednostavno sortirati kako kome odgovara.
Chak je i Hitler imao jednu veoma lepu rechenicu- Ti ne mozesh da me prihvatish ako me predhodno ne klasifikujesh. iz svojih dana umetnichkog lutanja do dushe u kojem kontekstu menja svoj smisao i gubi na genijalnosti.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana