Politika| Region

Ratko Mladić u Crnoj Gori!

Jelena Gall RSS / 22.02.2010. u 23:39

ratko-mladic-plakat.jpgAko je verovati pojedinim srpskim medijima, Ratko Mladić se, po svemu sudeći (a posebno sudeći po logici i iskustvu), pouzdano krije u Crnoj Gori.

Sve kriminogene institucije Crne Gore - vlada, pravosuđe, služba bezbednosti i policija - demantuju navode srpskih medija tvrdnjama da nema indicija da se Mladić nalazi na teritoriji Crne Gore, ne dajući istovremeno nikakve dokaze za takve svoje tvrdnje.

Međutim, srpski mediji, uz nesebičnu pomoć Ratka Kneževića i poslednjih nedelja posebno aktivnog Nebojše Medojevića, a na ogromnu radost crnogorskih opozicionih partija i nezavisnih medija, raspliću klupko kriminala na Balkanu i navode vodu na Đukanovićevu vodenicu. On čuva, mazi, pazi Mladića (i zove ga Đorđe) i time direktno sprečava Srbiju da ga konačno uhapsi i isporuči Haškom Tribunalu.

Ako znamo i to da su Crnu Goru kupili kontroverzni ruski biznismeni poput Deripaske (dok Srbiju kupuju oni nekontroverzni), što znači da su Đukanovićeve veze sa svim nečasnim moćnicima u Rusiji izuzetno jake, onda ne čudi uverenost srpskih medija da upravo Crna Gora Ruse drži u šaci i ometa izručenje Mirjane Marković i Marka Miloševića Srbiji. (Zaboravili ste ih i ne znate gde su? Uz pomoć Crnogoraca, tabloid Alo je pronašao Miru i intervjuisao je. Preneli današnji Blic i Jutarnji list. Ne zanima vas? Pa i to što kažete, bilo pa prošlo, nek je ona nama živa i zdrava. I plava.)

Svemoćni narkobos i trgovac ljudima, Milo Đukanović, istovremeno predano radi i na zapadnom frontu. Omogućivši tokom rata (uz pomoć svog prijatelja Mladića) izvoz jeftine radne snage pre svega iz Bosne i Hercegovine u zapadnu Evropu (izvori koji instistiraju da ostanu anonimni pominju i trgovanje oružjem, tamo-amo), snabdevši (uz pomoć prijatelja Caneta) evropske biznismene i političare jeftinim cigaretama, kao i (uz pomoć prijatelja Šarića) odličnim kokainom, Milo je sebi osigurao pomilovanje bar dok mu traje imunitet (dakle, verovatno doživotno), a Crnoj Gori put u Evropsku uniju.

Srpske državne institucije očajne su zbog skandaloznog ponašanja crnogorskih krimi-institucija, prenose srpski mediji. Nakon što je crnogorski mafija-bos Jugoslavu Ćosiću u brk skresao da će Mladić, imao ili nemao srpsko, dobiti crnogorsko državljanstvo, Ratko Knežević i Nebojša Medojević otišli su pravo u američki Kongres (svrativši pre toga do crnogorskih i srpskih medija), čvrsto rešeni da međunarodnu javnost obaveste o svemu što znaju o ovom balkanskom Kumu. Za Kneževića nije moglo biti precizno utvrđeno, ali Medojević je nedostatak dokaza nadomestio nepobitnom istinom - rečima da je Crna Gora mala zemlja, tamo se SVE ZNA!

Ishod priče zasad je neizvestan. Ostanite uz srpske medije, detaljno će vas obaveštavati o svim zbivanjima u prljavom komšijskom dvorištu, kao i o naporima srpskih institucija da dođu do Mladića i koliko juče ga isporuče Tribunalu.

godfather.jpg 

***

Ako nemate pametnija posla - a srpski mediji ga, sudeći po udarnim vestima i naslovnicama, poslednjih nedelja gotovo i nemaju - prijatna vam spin-čorba! Jedino što me u celom spinu brine je činjenica da se na „slučaj Šarić" u NIN-u navrzao ni manje ni više nego Nikola Vrzić.

P.S. Branim Đukanovića? Ni na kraj pameti mi nije. Ima njega i ko da tuži i ko da brani. Samo, navikla sam da, već ako čitam, slušam, gledam, to činim pažljivo. Nakon nedelje provedene u Srbiji, čini mi se indikativnom nametljivost kojom srpski mediji Crnu Goru, implicitno ili eksplicitno uvijenu u navodni mafijaški mrak, nameću za glavnu temu, iako interesovanje publike u Srbiji evidentno nije posebno veliko. Zašto ga treba probuditi? Stvarno samo zbog Šarića?



Komentari (93)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

asparagus asparagus 23:43 22.02.2010

Sentinele?

Ti li si?
Jelena Gall Jelena Gall 23:47 22.02.2010

Re: Sentinele?

jok on. ja sam. bu! :)
Lionsgate Lionsgate 23:51 22.02.2010

Re: Sentinele?

Da bi ovaj blog bio objektivan moras da kazes da je sve to pokrenuo Sentinel, mesecima, iz bloga u blog, svakodnevno je rovario i preokrenuo javno mnenje u Srbiji, odjednom je Montenegro postao bitan, isplivao iz zaborava. . .
Jelena Gall Jelena Gall 23:54 22.02.2010

Re: Sentinele?

Lionsgate
Da bi ovaj blog bio objektivan moras da kazes da je sve to pokrenuo Sentinel, mesecima, iz bloga u blog, svakodnevno je rovario i preokrenuo javno mnenje u Srbiji, odjednom je Montenegro postao bitan, isplivao iz zaborava. . .

jeste, priznajem. a onda su i politika, i b92, i blic, i danas, i press, i boktepita shvatili koliko je tema važna. i preuzeli.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:58 23.02.2010

Re: Sentinele?

asparagus
Sentinele? Ti li si?


Ja bih pre rekao da je Krkisa

Hm, ili je ipak "pionirska trojka" zajednickim snagama?
AlexDunja AlexDunja 23:43 22.02.2010

:)))

u NIN-u navrzao ni manje ni više nego Nikola Vrzić.

sele, urnebesno:)
Jelena Gall Jelena Gall 23:48 22.02.2010

Re: :)))

bogami, vaskrsao i on...
adam weisphaut adam weisphaut 08:10 23.02.2010

Re: :)))

AlexDunja
u NIN-u navrzao ni manje ni više nego Nikola Vrzić.
sele, urnebesno:)

To je još tamo?
Dr M Dr M 08:25 23.02.2010

Re: :)))

AlexDunja
u NIN-u navrzao ni manje ni više nego Nikola Vrzić.
sele, urnebesno:)

To je još tamo?


Samo se vrzma..
wukadin wukadin 11:16 23.02.2010

Re: :)))

To je još tamo?


Piši Zepteru da plati onom Švajcarcu, možda ga i makun.
Para vrti tamo gde burgija neće.
Freedom of speech
adam weisphaut adam weisphaut 10:51 24.02.2010

Re: :)))

Piši Zepteru da plati onom Švajcarcu, možda ga i makun.
Para vrti tamo gde burgija neće.
Freedom of speech

Ma zabrinuo se za njega, nema mu dragog Radeta da mu daje ekskluzivu
mikele9 mikele9 23:59 22.02.2010

Neovisni Milo

Svemoćni narkobos i trgovac ljudima, Milo Đukanović

Nemo ni dirat uzdanicu, kućića i odžakovića, stvoritelja samostalne i neovisne Montenegro, oslobodioca crnogorske nekefalne crkve, nemo, da ti se ruka kojom pišeš ne bi osušila! I okle ti da uzornom sportisti prišivaš bosove pa još narko? A na to da trguje ljudima...e da si mi samo malo bliže! Dobri i pošteni Milo nema na ovom bijelom svijetu osim plate, ništa bez 2% akcija u Acovoj banci. Što udari jadna na čojka? Nije ti dosta srpskijeh platana, bolje reći naplata, no đe ću, što ću, pa na Mila. Đe će ti duša?
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:59 22.02.2010

Ne kontam???

...smtram da prosecnog gradjanina Srbije ni najmanje ne dotice to ˝prepucavanje˝ Podgorice i Beograda,toliko!
Lionsgate Lionsgate 00:04 23.02.2010

Re: Ne kontam???

smtram da prosecnog gradjanina Srbije ni najmanje ne dotice to ˝prepucavanje˝ Podgorice i Beograda,toliko!

Tako nekako, neznatno vise nego platani na Bulevaru. . .
jaksa scekic jaksa scekic 00:10 23.02.2010

A pravi razlog je opisan ovde

Lionsgate Lionsgate 00:16 23.02.2010

Re: A pravi razlog je opisan ovde

Aha, a Srdza je ozbiljan i objektivan covek, j.b.lo se. . .
Doctor Wu Doctor Wu 00:16 23.02.2010

Re: A pravi razlog je opisan ovde

Srđan Kusovac
A jedini koji može spriječiti Crnu Goru da zaustavi sama sebe je Milo Đukanović. Dokle god ne bude niko odgovarao za to što je Crna Gora nespremna dočekala „delegiranje“ „slučaja Šarić“, za to što je nastao „slučaj“ kašnjenja uplata nikšićkim rudarima itd – biće još „slučajeva“.

Dirljivo,.
Fali samo slika galeba.
malaramona malaramona 08:29 23.02.2010

Re: A pravi razlog je opisan ovde

Lionsgate
Aha, a Srdza je ozbiljan i objektivan covek, j.b.lo se. . .


Kakav je da je Srdza, tekst je veoma dobar.
jinks jinks 12:09 23.02.2010

.

.
Inner Party Inner Party 13:45 23.02.2010

LOL

Ne stoje iza ovoga popovi Srpske pravoslavne crkve, srpska desnica i beogradski salonski nacionalisti, u kojoj god instituciji da su okupljeni. Oni, ruku na srce, od kada je Boris Tadić preuzeo vlast od Vojislava Koštunice nemaju taj uticaj na izvršnu politiku Srbije. Nije cilj ovoga nikakva „mala velika Srbija“, odnosno nekakvo ponovno prisajedinjenje Crne Gore Srbiji. Boris Tadić je, prije svega, pragmatičan. Cilj Srbije je jednostavan, lako razumljiv i – iz beogradske perspektive – čak donekle opravdan. To je usporavanje evroatlantskih integracija Crne Gore.


Jeste, nas vrhunski interes, interes svih gradjana Srbije jeste usporavanje evroatlantskih integracija Crne Gore. K'o ludi smo ako ne usporavamo evroatlantske integracije Crne Gore...



malaramona malaramona 17:58 23.02.2010

Re: LOL

Inner Party
Ne stoje iza ovoga popovi Srpske pravoslavne crkve, srpska desnica i beogradski salonski nacionalisti, u kojoj god instituciji da su okupljeni. Oni, ruku na srce, od kada je Boris Tadić preuzeo vlast od Vojislava Koštunice nemaju taj uticaj na izvršnu politiku Srbije. Nije cilj ovoga nikakva „mala velika Srbija“, odnosno nekakvo ponovno prisajedinjenje Crne Gore Srbiji. Boris Tadić je, prije svega, pragmatičan. Cilj Srbije je jednostavan, lako razumljiv i – iz beogradske perspektive – čak donekle opravdan. To je usporavanje evroatlantskih integracija Crne Gore.


Jeste, nas vrhunski interes, interes svih gradjana Srbije jeste usporavanje evroatlantskih integracija Crne Gore. K'o ludi smo ako ne usporavamo evroatlantske integracije Crne Gore...





A ti kao verujes da se interesi gradjana uvek i bezuslovno poklapaju sa interesima vladajuce garniture u Srbiji?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:33 23.02.2010

Kum Milo

Na Forbsovoj listi najbogatijih predsednika država Milo Đukanović se nalazi na 20.mestu u svetu sa bogatstvom od 14,8 miliona dolara.

Ako je to tačno, ni manje zemlje, ni bogatijeg premjera.

P.S. Napadam Đukanovića? Ni na kraj pameti mi nije.

Lionsgate Lionsgate 00:38 23.02.2010

Re: Kum Milo

Vojislav Stojković
Na Forbsovoj listi najbogatijih predsednika država Milo Đukanović se nalazi na 20.mestu u svetu sa bogatstvom od 14,8 miliona dolara.

Ako je to tačno, ni manje zemlje, ni bogatijeg premjera.

P.S. Napadam Đukanovića? Ni na kraj pameti mi nije.


A verovatno je i u top 10 najdugovecnijih predsednika/premijera. . .
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:50 23.02.2010

Re: Kum Milo

Predsednik vlade Crne Gore u četiri mandata (1991-1993, 1993-1996, 1996-1998, 2003-2006, 2008-?), a predsednik Crne Gore (1998-2002).
Suma sumarum skoro dvadeset godina. Ne znam ima li ijedan aktuelni predsednik u Evropi ovako dug staž.
Ako ovako nastavi garant stiže i prestiže Josipa Broza.

P.S. Napadam Đukanovića? Ni na kraj pameti mi nije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:04 23.02.2010

Re: Kum Milo

Na Forbsovoj listi najbogatijih predsednika država Milo Đukanović se nalazi na 20.mestu u svetu sa bogatstvom od 14,8 miliona dolara.

a tadić 20 iljada ušteđevine.
skromno, brate, tako treba.
da ne postade predsednik, još bi bio podstanar.
bar neka vajda što je predsednik.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:23 23.02.2010

Re: Kum Milo

I Milu i Tadiću se mnoge stvari mogu zameriti, ali ne iste i u istoj meri.

P.S. Branim Tadića? Ni na kraj pameti mi nije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:32 23.02.2010

Re: Kum Milo

uuuu,sad sam u čudu???

ko koga ovde brani i ko kome ovde zamera...mislim,ja zameram(politicarima),a vi?
bave se istim poslom,a na mene,ni da pomisle...pihhhhhh


kamichak92 kamichak92 05:45 23.02.2010

Re: Kum Milo

Vojislav Stojković
Ne znam ima li ijedan aktuelni predsednik u Evropi ovako dug staž.
Ako ovako nastavi garant stiže i prestiže Josipa Broza.


nije mera broz, no kralj nikola.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:30 23.02.2010

Re: Kum Milo

U pravu si.
Nikola I Petrović Njegoš je vladao Crnom Gorom 58 godina (knjaz Crne Gore u periodu 1860-1910. i kralj u periodu 1910-1918.).
E, sad mi je jasno zašto Mila najbliži saradnici zovu "Gospodaru" i zašto on to tako rado prihvata.
wukadin wukadin 09:06 23.02.2010

Re: Kum Milo

a tadić 20 iljada ušteđevine.


a dinkić ima devet šolja za kafu, okrnjenih
... mada sa dukljanima ne mož' niko da se poredi.
eugensavojski eugensavojski 10:17 23.02.2010

Re: Kum Milo

a tadić 20 iljada ušteđevine.
skromno, brate, tako treba.
da ne postade predsednik, još bi bio podstanar.
bar neka vajda što je predsednik.

A da se malo pozabaviš Bakirom i to .
mislim ionako si ovde oficijelni moralni stup tamnog vilajeta
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:53 23.02.2010

Re: Kum Milo

A da se malo pozabaviš Bakirom i to .
mislim ionako si ovde oficijelni moralni stup tamnog vilajeta

ček malo!
objasni?
koji bakir i koji vilajet?
ako si mislio samo da vređaš, onda ništa.
to je od tebe i očekivano.
kad ćeš da završiš s komentarima tipa - a šta su oni nama radili...

p.s. samo za tvoju info, od rođenja sam u bg.
ne baš ko eugen savojski al dovoljnoooo dugoooo.

eugensavojski eugensavojski 11:29 23.02.2010

Re: Kum Milo

Exitus Letalis
A da se malo pozabaviš Bakirom i to .
mislim ionako si ovde oficijelni moralni stup tamnog vilajeta

ček malo!
objasni?
koji bakir i koji vilajet?
ako si mislio samo da vređaš, onda ništa.
to je od tebe i očekivano.
kad ćeš da završiš s komentarima tipa - a šta su oni nama radili...

p.s. samo za tvoju info, od rođenja sam u bg.
ne baš ko eugen savojski al dovoljnoooo dugoooo.


nisam mislio da vređam nego vrši se komparacija po regionu , pa reko aj ti si poznavalac BiH .
p.s.
za tvoju informaciju mesto rođenja nije argument u raspravi , kakva razlika između tebe i nekog recimo rođenog u Mostaru
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:17 23.02.2010

Re: Kum Milo

nisam mislio da vređam

vređaš, nego šta.
za tvoju informaciju mesto rođenja nije argument u raspravi , kakva razlika između tebe i nekog recimo rođenog u Mostaru

nema razlike.
nisam ni rekla da sam rođena u beogradu.
rođena sam u mostaru.
al sam dovoljno dugo građanka srbije i beograda da se osećam kao građanka srbije.
i imam, ništa manje pravo od tebe, da kritikujem srbiju.
poznavalac sam prilika u regionu onoliko koliko mi je dostupno iz medija.
međutim, vidim iz svih tvojih postova kao i iz nika da si dušu dao za konačna rešenja.
eugensavojski eugensavojski 13:31 23.02.2010

Re: Kum Milo


p.s. samo za tvoju info, od rođenja sam u bg.

nisam ni rekla da sam rođena u beogradu


i imam, ništa manje pravo od tebe, da kritikujem srbiju.

imam li ja pravo išta manje na kritiku kritičara, iako nisam rođen u Srbiji , ne živim u Srbiji, mislim čisto ono srednjoeuropsko kritičan pogled.
međutim, vidim iz svih tvojih postova kao i iz nika da si dušu dao za konačna rešenja.

Mislim šta je u mom niku finito rešenje . sprečavanje multikulturalnosti Viene,Tirola ili ......
mislim dal bi mi isto sudila da mi je nick "Prle i Tihi" , Paton, Morfius iz Matriksa ( kakav je on paljevina govor održo pred Zionom sunce ti jebem to je za pamtit) Kolin Pauel ......
poznavalac sam prilika u regionu onoliko koliko mi je dostupno iz medija.

ovo je očito jel često lupetaš , a jel čitaš ti šta osim peščenika , eNovina , Naši Dana ,
.... ajd neču te više gnjavit imam posla a svako odnas radi za kintu
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:18 23.02.2010

Re: Kum Milo

ovo je očito jel često lupetaš , a jel čitaš ti šta osim peščenika , eNovina , Naši Dana ,
.... ajd neču te više gnjavit imam posla a svako odnas radi za kintu

zaostao si u vremenu eugena savojskog.

al to je pluskamperfekt gosn eugene.

sad je in letovanje u turskoj.

lupetam?
pa, kako da ti kažem, malo sam vaspitanija od tebe,
ne bih da ti kažem to isto.
jer, ko bi s tobom, o premudri i preobrazovani?!?!
Jelena Gall Jelena Gall 14:58 23.02.2010

Re: Kum Milo

eugene, kao i obicno - smanji gas. ne moram da objasnjavam.
eugensavojski eugensavojski 16:58 23.02.2010

Re: Kum Milo

Jelena Gall
eugene, kao i obicno - smanji gas. ne moram da objasnjavam.

ne moraš
moji odgovori su isključivi nekom ko je isključiv
bila je rasprava o imovini jednog lokalnog gospodara , mlada dama je pomenula imovinu domaćeg predsjednika. šta je sporno da se tu priključi još neka liderska familija iz okruženja.
Sad pogledajte ko muva sa predrasudama.
Validnost nečije izjave mijeri se gde je rođen, il gde živi . Pripisuju se fašistička obilježja svakom ko nema svijetonazor Pere Lukovića i Srđe Popovića ( trenutni apologeta Anarhosindikalita fakat liberalno)
hrpa predrasuda , hrpa pretpostavki u najboljem maniru vremena kad je Beogradom pašovao Hamdija Pozderac a Šuvar pisao Bijelu Knjigu
davno svršeno vrijeme
Covek u belom Covek u belom 00:54 23.02.2010

Godisnji odmor

Ja sam jako srecan kad dodjem na odmor u moju Srbiju (iz inostrastva gde ponosno arbajtujem) jer svaki put iznova shvatim koliko je moja Srbija jadna i bedna i koliko sam pametan sto sam davno pobegao iz nje.
Takodje sam veoma srecan sto svaki put kad se iz Srbije vratim imam brdo tema da iz udobnosti doma svoga pisuckam (pardon kriticki pisem) po Srbijici...

P.S. Napadam domacicu? Ni na kraj pameti mi nije.
Zen Master Zen Master 08:25 23.02.2010

Re: Godisnji odmor

Covek u belom
Ja sam jako srecan kad dodjem na odmor u moju Srbiju (iz inostrastva gde ponosno arbajtujem) jer svaki put iznova shvatim koliko je moja Srbija jadna i bedna i koliko sam pametan sto sam davno pobegao iz nje.
Takodje sam veoma srecan sto svaki put kad se iz Srbije vratim imam brdo tema da iz udobnosti doma svoga pisuckam (pardon kriticki pisem) po Srbijici...

P.S. Napadam domacicu? Ni na kraj pameti mi nije.


Nema to toliko veze sa godišnjim odmorom i gastarbajtom koliko sa mentalnim sklopom pretežno zastupljenom na ovim prostorima. Ovde kod nas uvek emocije i paranoja zaslepljuju realnost, pa smo ili nekakav narod pravednički ili najgora bagra koja postoji na celom svetu a iza svega od platana do priče o Šariću i Crnoj Gori uvek stoji nekakav skriveni interes i ništa nije slučajno...
Duh Ilije Čvorovića živi i živeće večno medju nama ma koju boju političkog dresa voleo da nosi...


Prema tome domaćice Jelena samo nastavi pažljivo da čitaš vesti i bolje pojačaj radio do daske, možda neko prisluškuje...
wukadin wukadin 09:02 23.02.2010

Re: Godisnji odmor

Evo ljudi kojima dajem preporuku pa onda čitam post
Jelena Gall Jelena Gall 12:09 23.02.2010

Re: Godisnji odmor

Covek u belom
Ja sam jako srecan kad dodjem na odmor u moju Srbiju (iz inostrastva gde ponosno arbajtujem) jer svaki put iznova shvatim koliko je moja Srbija jadna i bedna i koliko sam pametan sto sam davno pobegao iz nje.

I ja sam jako srecna kad god odem na odmor u svoju Srbiju. I svaki put mi bude zao sto slusam od ljudi koji zive tamo da im je zemlja jadna i bedna i da sam pametna sto sam otisla odande.
Steta sto nemam vremena da ti malo vise pisuckam o tome.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:55 23.02.2010

Sve ih vezuje ljubav prema muzici


behemot123 behemot123 01:26 23.02.2010

Krimi...

Sećam se jednog detalja iz filma „Vidimo se u čitulji”, koji je, u nizu likova naše i vaše mladosti, ostao prilično neprimećen. U jednom momentu, neki inspektor kaže da je srpska policija namerno izdavala pasoše lokalnim krimosima kojima iz nekih razloga nisu mogli da doakaju, i puštala ih u Jevropu, mahom na hladni demokratski sever, da tamo divljaju. Vrlo ružno, ali odlična ideja.

P.S. Branim Đukanovića? Ni na kraj pameti mi nije.

Branite ga, jašta, a nema potrebe. On se otcijepio (hvala mu na tome), tako da mu vaša odbrana nije potrebna. Od vazda zle Srbije. Ja bih vas zamolio da se bavite lektorisanjem, jer sam ovde pročitao da se time bavite. Za lektorisanje ne znam, ali sve ostalo vam ne ide od ruke.
ivana23 ivana23 09:26 23.02.2010

Re: Krimi...

behemot123
Sećam se jednog detalja iz filma „Vidimo se u čitulji”, koji je, u nizu likova naše i vaše mladosti, ostao prilično neprimećen. U jednom momentu, neki inspektor kaže da je srpska policija namerno izdavala pasoše lokalnim krimosima kojima iz nekih razloga nisu mogli da doakaju, i puštala ih u Jevropu, mahom na hladni demokratski sever, da tamo divljaju. Vrlo ružno, ali odlična ideja.

Krimosi su bili pod patronatom SSUP-a.
Dolanc!
krkar krkar 16:57 23.02.2010

Re: Krimi...

Krimosi su bili pod patronatom SSUP-a.
Dolanc!


Da, sve rođeni Slovenac do Slovenca:

Ražnatović Arkan
Božović Giška
Vuković Majmun
Magaš Zemunac
Jusuf Bulić
...

Majku im konjušarsku!
eugensavojski eugensavojski 17:12 23.02.2010

Re: Krimi...

krkar
Krimosi su bili pod patronatom SSUP-a.
Dolanc!


Da, sve rođeni Slovenac do Slovenca:

Ražnatović Arkan
Božović Giška
Vuković Majmun
Magaš Zemunac
Jusuf Bulić
...

Majku im konjušarsku!

a mogo si i nekog srbina stavit a ne samo crnogorce, rvata i roma :)
ivana23 ivana23 19:43 23.02.2010

Re: Krimi...

krkar
Krimosi su bili pod patronatom SSUP-a.Dolanc!

Da, sve rođeni Slovenac do Slovenca:Ražnatović Arkan Božović Giška Vuković Majmun Magaš Zemunac Jusuf Bulić...Majku im konjušarsku!

Dolanc ih je regrutovao, podelio im legitimacije SSUP-a i diplomatske pasose.
Zadatak je bio 'eliminisanje' polit. emigracije i jos ponekog (npr. Stjepana Đurekovića, bivšeg direktora INA-e).
I kakve veze ima sto nisu Slovenci?!
krkar krkar 20:15 23.02.2010

Re: Krimi...

Dolanc ih je regrutovao, podelio im legitimacije SSUP-a i diplomatske pasose.
Zadatak je bio 'eliminisanje' polit. emigracije i jos ponekog (npr. Stjepana Đurekovića, bivšeg direktora INA-e).
I kakve veze ima sto nisu Slovenci?!


Nije ih regrutovao Dolanc, regrutovali su ih i kontrolisali mnogo niži udbaši.

Nisu imali diplomatske pasoše, nikada, ni jedan. O tome se jako vodilo računa. Imali su svi prave pasoše izdate na lažne identitete ali nikad diplomatske.

Jedina veza sa time što nisu Slovenci je tvoj navod da je to maslo Slovenca Dolanca. Pa čisto da navedem koji su to i koliki "Slovenci" bili.

Među kriminalcima sa državnom licencom bilo je ubedljivo najviše Srba i Hrvata. Slovenaca vrlo malo. Baš kao i među kontrolorima - svako je kontrolisao "svoje".
mostarac mostarac 20:20 23.02.2010

Re: Krimi...

Među kriminalcima sa državnom licencom bilo je ubedljivo najviše Srba i Hrvata.

Pa ocekivano. Razmerno ucescu u broju stanovnistva.
ivana23 ivana23 20:54 23.02.2010

Re: Krimi...

Jedina veza sa time što nisu Slovenci je tvoj navod da je to maslo Slovenca Dolanca. Pa čisto da navedem koji su to i koliki "Slovenci" bili.

Ne razumem, konfuzan ti komentar, a i ti si uveo Slovence u pricu.
Nisam spominjala njihovu nacionalnu pripadnost, niti je to bitno za ovu pricu.



krkar krkar 01:02 24.02.2010

Re: Krimi...

Nisam spominjala njihovu nacionalnu pripadnost, niti je to bitno za ovu pricu.


Ja sam tvoj komentar - po onome kako je napisan - shvatio kao da su za njih odgovorni SAVEZNI SUP i SLOVENAC Dolanc. Da su ih maltene naterali.

Lepo ako nisi mislila tako.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:09 23.02.2010

malo ovoga, malo onoga

red platana, red mila, red sarica... i tako u krug vec danima... srbija se o jadu zabavlja...
JG,
mikimedic mikimedic 02:53 23.02.2010

Re: malo ovoga, malo onoga

malo ovoga, malo onoga
red platana, red mila, red sarica... i tako u krug vec danima... srbija se o jadu zabavlja...
JG,


a kum pera, dipl. agronom, cas o ovom, cas o onom...

wukadin wukadin 08:56 23.02.2010

Re: malo ovoga, malo onoga

Jeste Stole, a ništa solidarnost sa Ratom revolucionarom...
Mož' misliti saznala Peščanik Ceca da policija muči ljude.
wukadin wukadin 08:54 23.02.2010

uf... što bi mi bilo milo em drago

Mada vidim neke pokušaje duhovitosti uopšte nije nemoguće da je Mladić tamo. I ne bih imao ništa protiv da ga ufate... U stvari jedan-jedan... Ne bi nas đeneral više čuvao od Jevrope, ali zato da se vidi ko je u svakoj mafijaškoj čorbi mirođija.
Popeo mi se Milo odavno na vrh ... planine
Ako... ko na brdu ak' imalo stoji
escherichije_colic escherichije_colic 09:08 23.02.2010

Re: uf... što bi mi bilo milo em drago

Mada vidim neke pokušaje duhovitosti uopšte nije nemoguće da je Mladić tamo.


Slažem se. Ako smo poverovali u priče da se krije negde u blokovima i hoda u vunenim čarapama po stanu da ga ne čuju, ne vidim zašto je teško poverovati da je zapalio na Durmitor, pustio bradu i čuva ovce ...
wukadin wukadin 11:22 23.02.2010

Re: uf... što bi mi bilo milo em drago

A možda je i Bin Laden u Montenegru... Ili onoj drugoj "mladoj državi", isto na jugu. Ipak putevi novce i ... neke robe... vode preko tih ponosnih euro-atlanskih bantustana.
stari92 stari92 11:44 23.02.2010

.. svako je u nekom .....stanu-Eto,B.S. u

Kirgi-Tadž-Bati .. stanu ?
A,Z.Tomić u Parizu.

e,e,eee - šta su ti zasluge !?

D)
wukadin wukadin 11:47 23.02.2010

Re: .. svako je u nekom .....stanu-Eto,B.S. u

A Živković u vinogradu koji je dobio od virtualne subvencije (jer nije zavedena).
Ajd se dogovorimo - za svaki lopovluk koji možeš da pretpostaviš "patriJotama" ja mogu da ti pomnožim sa bar sto i pokažem kako to rade "euroatlanski"
stari92 stari92 12:48 23.02.2010

Tajna :)

Svako ima neku tajnu:
šu-šu-šu
neko lepu i beskrajnu,
neko tužnu ili smešnu,
neko zlu.

Neko svoju tajnu slaže.
Neko odmah mami kaže.
Neko svoju tajnu ne bi
ispričao ni u snu.
Neko šapne: samo tebi ..
kao drugu -šu-šu-šu ..

Obično su tajne glavne
izmišljene i ljubavne.

Al i druge kad se zbroje,
naše,vaše,moje,tvoje,
leve,desne,čudne,sjajne,
sve jednako mnogo znače,
jer-inače
zašto bi se zvale tajne ?

I Ja imam jednu tajnu
vrlo važnu,vrlo vrednu

..
E,al tebi je neću reći
Basta,izrećiću je samo Njoj
..
Hodi bliže: šu-šu-šu ..
Sutra rano .. šu-šu-šu ..

(M.A.)

(E i B - Ja,Dr.))
escherichije_colic escherichije_colic 09:06 23.02.2010

siroti CGorci

Umešani su (organizovano) u jedva 99.9% teških kriminalnih radnji u Srbiji, a srbijanski mediji ih tako surovo i tendenciozno razapinju <_<

PS pre nego što mi neko prebaci širenje etinčke/regionalne netrpeljivosti, naglasiću da sam i sam 3/4 CGorac
mariopan mariopan 15:28 23.02.2010

Re: siroti CGorci

escherichije_colic
Umešani su (organizovano) u jedva 99.9% teških kriminalnih radnji u Srbiji, a srbijanski mediji ih tako surovo i tendenciozno razapinju

PS pre nego što mi neko prebaci širenje etinčke/regionalne netrpeljivosti, naglasiću da sam i sam 3/4 CGorac

Pa ti si bar 2/3 organizovani kriminalac ?
Da li se naši Milogorci računaju u Njihove ili Naše?
Pitam samo da znam gde bi nam bila "sigurna kuća"?
Sentinel mi ne priznaje onu milogorsku polovinu krvnih zrnaca pa dok ne dobijem sertifikat od čistokrvnih Milogoraca nemam pojma koja sam.
ivana23 ivana23 09:28 23.02.2010

***

Banovo Brdo, 23. februar 2010. | 08:13 | Izvor: B92, Beta

U toku potraga za Mladićem
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:38 23.02.2010

Re: ***

Izgleda da nije na kućnoj adresi.
Nije lukav kao Legija.
Dr M Dr M 09:56 23.02.2010

Re: ***

Izgleda da nije na kućnoj adresi.


Otis`o na pijac......
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 10:21 23.02.2010

Re: ***

ivana23
Banovo Brdo, 23. februar 2010. | 08:13 | Izvor: B92, Beta

U toku potraga za Mladićem

Da, da,
u toku
vec cca 15 godina
ili koliko vec... <_<
Jelena Gall Jelena Gall 12:12 23.02.2010

Re: ***

pa ja vam lepo kazem da ga na pogresnom mestu traze. evo, i vukadin gore pise da se ne bi iznenadio da je mladic u cg. znala sam da sam pogodila wishful thinking
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:37 23.02.2010

Re: ***

ivana23
Banovo Brdo, 23. februar 2010. | 08:13 | Izvor: B92, Beta

U toku potraga za Mladićem

ko li opet dolazi u zvanični posjet?
filvas filvas 14:02 23.02.2010

Stilska i moralna okretnost

Gospodjo Gall, kako se zove ova stilska figura kada kazete da nesto ne radite, dok upravo to radite, kada nesto negirate dok to isto zapravo podupirete? Apofaza, litota?

Kao, ne branim ja Mila Djukanovica, ali cim ga napadaju srpski mediji, tu mora da ima neceg vise! Kakva naivna navodna naivnost!
Jelena Gall Jelena Gall 15:06 23.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

ja sam svojevremeno ucila iz "uvoda u knjizevnost" skreba i stamaca, ali sasvim je primereno zaviriti i, recimo, kod dragise zivkovica. nemojte biti lenji da se edukujete, makar u pitanju bilo i samo podsecanje, to je plodotvornije nego beleziti ovamo jalova "otkrica" mojih lose prikrivenih motiva.
Igor_Jaramaz Igor_Jaramaz 17:09 23.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

filvas
Gospodjo Gall, kako se zove ova stilska figura kada kazete da nesto ne radite, dok upravo to radite, kada nesto negirate dok to isto zapravo podupirete? Apofaza, litota?

Kao, ne branim ja Mila Djukanovica, ali cim ga napadaju srpski mediji, tu mora da ima neceg vise! Kakva naivna navodna naivnost!


Јес вала, једина разлика је у томе што је Кусовац плаћен (као глодур Побједе а верујем да је био и док је блогерисао овде и био глодур е-новина) да брани поредак, систем, газду, мафију итд.

За Јелену чисто сумњам да прима плату, мада се истини за вољу баш потрудила. Ја сам за то да јој се исплати некаква дивиденда од транзита, ваљало би, свакако...
filvas filvas 17:29 23.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

Znaci, vaznije je otkriti kako se zove stilska figura koju ste upotrebili nego razgovarati o sadrzaju vaseg bloga?

Sta je tacno teza u vasem tekstu? To nije nigde eksplicitno receno posto ste se uglavnom izrazavali figurativno. Zato sam morao da razmislim i sam dodjem do zakljucka, koji je u ovom slucaju glasio: kada neko izokrece stvarnost, mora imati nekakav valjan razlog za to.

Ali lako cu se uzdrzati od zadiranja u vasu intimu, ako kazete zasto srpske novine treba da se pretvaraju da ne primecuju da se nasa zemlja granici sa drzavom u kojoj se skrivaju gangsteri i u kojoj vlasti nalaze najneverovatnija objasnjenja da ih ne uhapse, cak i kada postoji medjunarodna poternica.

Mala dopuna na temu saradnje vlasti Crne Gore sa italijanskim tuzilastvom: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=02&dd=23&nav_category=120&nav_id=413204
Jelena Gall Jelena Gall 21:43 23.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

filvase,

svilen vam je gajtan u svilenim rukavicama, ali nema potrebe da izigravate glupljeg od samoga sebe. vec kad ste odlucili da se prikljucite horu koji ponavlja mantru "branis ga", manite se kvazisuptilnih metoda i dosetki o moralnoj okretnosti.

znanje i predubedjenja jednostavno nisu jedno te isto. sirenje mantri i predubedjenja je poznato sredstvo koje se koristi za pridobijanje politicke moci, dakle i za diskvalifikaciju politickih protivnika i upravo zato ja ne verujem NIJEDNOM politicaru, ukljucujuci djukanovica. dozvolicete ipak da smem da odreagujem, ako se istim metodama koriste mediji u srbiji kada "izvestavaju" o stvarima u crnoj gori ili u vezi crne gore (ko je rekao da ocekujem da treba da se prave da nesto ne primecuju? ja nisam).

moj post je, naravno, karikatura. ispustite nesto vazduha iz tog balona, izbacite mladica iz price (iako je koincidencija krajnje zabavna, priznacete, bas danas ga opet traze!) i dobicete manje-vise tipicnu srpsku vest o crnoj gori.

nije, dakle, pitanje zasto ja pisem ovakav post i koja mi je "teza" (pa vi ste, vidim, teoreticar, ili analiticar, pa izvol'te), niti da li volim ili ne volim djukanovica - izvinite, zaista, ali takve zakljucke izvikuje ona poslovicna lukavost glupih. pitanje o stilskoj i moralnoj okretnosti trebalo bi da uputite na adresu srpskih medija, no posto iz vase perspektive stvari stoje ovako
da se nasa zemlja granici sa drzavom u kojoj se skrivaju gangsteri i u kojoj vlasti nalaze najneverovatnija objasnjenja da ih ne uhapse

jasno je da se vi vise nicemu ne cudite i ni o cemu ne pitate. ja s ovim vasim recima nemam sta da zapocnem, jer umesto znanja one nude jednostranost (u konkretnoj prici oko sarica imamo i citav naramak "najneverovatnijih objasnjenja" poreklom iz srbije) i predrasude.

uzgred, tu ste i svilene rukavice skinuli, ostao samo gajtan.
filvas filvas 23:45 23.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

Gospodjo Gall: Istina je da na ovom blogu nemam obicaj da se ophodim u rukavicama, sto uostalom i vas slucaj pokazuje, ali to nije samo pitanje mog karaktera, vec i karaktera i tona debate koja se ovde vodi.

I dok mi se gajtan-metafora svidja, i kao svileno upozorenje da vas davim svojim pitanjima na koja radije ne biste da odgovarate ozbiljno, a i kao deo fantazije u kojoj poput Herkula davim Neman Obmane, moram da primetim da su vase primedbe meni i vasa uopstavanja politike zaprepascujuce nezgrapni za nekog inace tako okretnog.

Ako Djukanovica smatrate tek jednim od politicara koji su svi po prirodi stvari nedostojni poverenja, time zapravo amnestirate njegova zlodela, a sa tiranima i ljudozderima u istu ravan stavljate i njihove protivnike, borce za slobodu, demokratiju i ljudska prava. Podsecam vas da je sudeci po standardima, da ne kazem arsinima, koji su vec aklamativno primenjeni na neke njegove bivse uzore, Djukanovic ne samo diktator i siledzija, vec i ratni zlocinac i gangster. Mozda vama to ne smeta u istoj meri kao meni, ali ja nikako da zaboravim na slucajeve propagiranja rata, proterivanja, sverca, ubistava, izbornih prevara, sirenja etnicke mrznje, pljacke i gusenja slobode govora tokom vladavine Mila Djukanovica. Nazovite to predrasudama ako zelite, ali sumnjam da cete ikoga ko je ziveo u ovoj zemlji uveriti da je rec o pukoj propagandi, ma koliko da su ljudi skloni zaboravljanju.

Crna Gora nije bilo koja drzava. Crna Gora je drzava u kojoj se jedna trecina naroda, a slucajno je rec o Srbima, nalazi pod stalnim pritiskom sopstvene vlade koja se na sve nacine trudi da ih obespravi i natera ih da promene identitet. U toj zemlji drzavni sluzbenici predstavnike jedne trecine gradjana nazivaju agentima Beograda. U toj zemlji se, konacno, pustaju na slobodu ljudi okrivljeni za teska krivicna dela. Vlada te zemlje prema nasoj drzavi vodi otvoreno neprijateljsku politiku, a predsednik crnogorske skupstine se ne usteze da bez ikakvih dokaza Srbiju javno naziva izvoznikom narko-kartela.

Ovo nisu predrasude, nego cinjenice koje vi mozete, ako zelite, da uzmete u obzir. Ono sto medjutim, ne mozete, jeste da ljude koji ove cinjenice znaju nazivate glupima. Ako tvrdite da je od samih cinjenica o Crnoj Gori vaznije pitanje zasto srpski mediji o toj drzavi pisu sa negativnim nabojem, onda bismo mogli i o tome da razgovaramo, ali bi bilo dobro da se prethodno odreknemo naivno glumljene naivnosti. Postoje itekako dobri razlozi za lose odnose izmedju Srbije i Crne Gore.
Jelena Gall Jelena Gall 11:45 24.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

Ako Djukanovica smatrate tek jednim od politicara koji su svi po prirodi stvari nedostojni poverenja, time zapravo amnestirate njegova zlodela, a sa tiranima i ljudozderima u istu ravan stavljate i njihove protivnike, borce za slobodu, demokratiju i ljudska prava.

eto kako jedva da ste poceli, a vec ste demagog, pri cemu nasitno i podmecete. niti sam igde rekla da je djukanovic "tek jedan od politicara", niti je poenta bila u "zapravo" amnestiranju, nego sam lepo, jasno i glasno rekla da mu ne verujem. ni njemu, niti bilo kojem drugom politicaru kada se koriste pomenutim metodama (sirenjem mantri i predubedjenja).

ja sam posmatrac (vi mozda niste, ne znam), i ocekujem da odgovarajuce institucije u crnoj gori - a ako ne ide tamo, onda one medjunarodne, ima ih - okvalifikuju njegova (zlo)dela. ni manje ni vise od toga. kao sto rekoh, ima i ko da ga tuzi i ko da ga brani. od medija u srbiji sigurno ne ocekujem da koriste izraze "zlodela", "tirani" i "ljudozderi" pre nego sto nam ponude odgovarajuce - eto nas kod reci - cinjenice.

evo vasih cinjenica:

Crna Gora je drzava u kojoj se jedna trecina naroda, a slucajno je rec o Srbima, nalazi pod stalnim pritiskom sopstvene vlade koja se na sve nacine trudi da ih obespravi i natera ih da promene identitet. U toj zemlji drzavni sluzbenici predstavnike jedne trecine gradjana nazivaju agentima Beograda. U toj zemlji se, konacno, pustaju na slobodu ljudi okrivljeni za teska krivicna dela. Vlada te zemlje prema nasoj drzavi vodi otvoreno neprijateljsku politiku, a predsednik crnogorske skupstine se ne usteze da bez ikakvih dokaza Srbiju javno naziva izvoznikom narko-kartela.


1. srbi u crnoj gori su pod stalnim pritiskom crnogorske vlade koja hoce da ih natera da promene identitet.
2. drzavni sluzbenici crne gore, crnogorci, srbe u crnoj gori nazivaju agentima beograda.
3. policija/pravosudje crne gore pusta teske kriminalce na slobodu.
4. vlada crne gore je neprijatelj srbije

1 = uopstavanje, propaganda, demagogija, podmetanje, nacionalisticki govor o tudjem nacionalizmu
2 = uopstavanje, izvlacenje iz konteksta
3 = 2, samo malo boljeg kalibra, svaka cast
4 = 3 = 2 + jednostranost

ostaje nam 5 - predsednik crnogorske skupstine srbiju u jednom trenutku javno naziva izvoznikom narko-kartela - kao jedina CINJENICA, dragi filvase.

dodajmo sada i ovo:
sudeci po standardima ... koji su vec aklamativno primenjeni na neke njegove bivse uzore, Djukanovic ne samo diktator i siledzija, vec i ratni zlocinac i gangster.


i? ja nista novo o djukanovicu nisam saznala. izvinite sto mi vase MISLJENJE i vasa KVALIFIKACIJA nisu dovoljne. ovo nisu cinjenice, ovo su emocije i zamazivanje ociju.

sorry. nemam iluzija, niti potrebu da nekoga, makar i samo u svojoj glavi, amnestiram. znam sta se prica, znam kakav proces je pokrenut u italiji, znam sta djukanovicu crnogorska opozicija stavlja na teret - jednom recju, pratim. nikada nisam niti bih rekla da je nacin na koji srpski mediji izvestavaju o crnoj gori vazniji od "samih cinjenica u crnoj gori", ali negativni naboj tih izvestaja je tema ovog posta. vi na osnovu pobrojanih nazovi-cinjenica smatrate da je takvo izvestavanje opravdano, dok ja smatram da je ono samo deo igre za koju odavno imamo ono ime "da komsiji crkne krava".

sad vise nemam vremena, pa do narednog dopisivanja nekom drugom prilikom.
filvas filvas 15:12 24.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

Hvala sto ste mi obrisali post kojim sam vam odgovorio. I na taj nacin se pokazuje koliko su ljudi koji ovde na sav glas kritikuju nedemokratske prakse u sustini tasti i autoritarni. Mene to ne iznenadjuje. Ali bih na vasem mestu, sopstvenog dostojanstva radi, makar napisao razlog zbog kojeg sam obrisao tekst koji nije bio uvredljiv, vec samo kritican.

I ovim se dokazuje da je od svega sto je Srbiji potrebno, ipak najpotrebnija elementarna pristojnost.
Jelena Gall Jelena Gall 15:16 24.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

izvolite pogledati privatne poruke, poslala sam vam, naime, poruku nepun minut nakon sto sam obrisala komentar. sve sa obrazlozenjem.
filvas filvas 15:30 24.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

Poslali ste mi privatnu poruku kako biste sprecili ostale citaoce da sude o vasem postupku! To je nekorektno! Molim vas da napisete i ovde javno, ono sto ste napisali u privatnoj poruci i da vratite tekst koji je ovde postavljen kako bi svi mogli da vide o cemu se radi.

To sto imate pravo na svoj blog, takodje znaci da morate da postujete neka pravila i da ne mozete da se sluzite mocju koja vam stoji na raspolaganju kako biste diskreditovali svoje neistomisljenike i kriticare.
Jelena Gall Jelena Gall 16:48 24.02.2010

Re: Stilska i moralna okretnost

taman i da mogu da vracam komentare - a ne mogu - taj ne bih vracala, zato sto ste u komentaru progovorili i o mom integritetu. i tacno to sam vam napisala u poruci.

i ovde je kraj ove glupave price. jadan vi pod mojim gvozdenim maljem, izvolite dalje o medijima, crnoj gori, srbiji, djukanovicu, cemu god sto je tema posta, ako imate volje. a ako cete o meni - ovde necete. zaista je tako prosto.
mayo1 mayo1 14:04 23.02.2010

Adresa

mariopan mariopan 15:20 23.02.2010

Re: Adresa

mayo1

krkar krkar 16:51 23.02.2010

Prijatelji i humaniste


na „slučaj Šarić" u NIN-u navrzao ni manje ni više nego Nikola Vrzić


Znači, dokazan je treći metak, samo sam nešto propustio je li bio ledeni ili običan.

Sad očekujemo Volfa Minića, pa Danijela Šifera. A što da ne, moglo bi da reaktivira i Branu Crnčevića. Možda i da dobije neku tezgicu kao copywrighter u nekoj od Agencija.
Biljana 77 Biljana 77 17:05 23.02.2010

O čemu mi pričamo

...posle ovoga.. Koga ne mrzi nek iščita i komentare.. Ima prilično duhovitih.
mirelarado mirelarado 17:31 23.02.2010

Re: O čemu mi pričamo

Biljana 77
...posle ovoga.. Koga ne mrzi nek iščita i komentare.. Ima prilično duhovitih.


:))))))))))))

Па ми овде стварно живимо барок.
marija.mt marija.mt 17:53 23.02.2010

Re: O čemu mi pričamo

hvala Biljana, smejala sam se od naslova do poslednjeg komentara.
mariopan mariopan 18:08 23.02.2010

Re: O čemu mi pričamo

Biljana 77
...posle ovoga.. Koga ne mrzi nek iščita i komentare.. Ima prilično duhovitih.

Čitala... ima pravih bisera
Jelena Gall Jelena Gall 21:52 23.02.2010

Re: O čemu mi pričamo


ali da znate da mi je davnih osamdesetih godina preselo jedno letovanje - istina, u hrvatskoj, no to ne menja na stvari. momak s kojim sam tada bila uzasno je licio na nekog lokalnog krimosa kojeg su trazili po dalmaciji. ajde sto su ga legitimisali na svakom cosku, ali vise vremena smo proveli po milicijskim stanicama na "informativnim razgovorima" i proverama njegovog identiteta nego sto smo se kupali!

od komentara na vest meni najmiliji onaj sto kaze - posteno mu sudite, pa da ga streljamo
Jelena Gall Jelena Gall 22:50 23.02.2010

BTW

Đilas hteo da bije Šarića

Izvor: ALO
AlexDunja AlexDunja 22:58 23.02.2010

Re: BTW

Jelena Gall
Đilas hteo da bije Šarića

Izvor: ALO

ponestaje nam smajlija.
Dr M Dr M 23:38 23.02.2010

Re: BTW

Đilas hteo da bije Šarića


Na kraju ce da ispadne da su parkinzi uzrok svemu, Saric otisao da se parkira u CG zato sto ovde nema mesta a Djilas shvatio problem pa sece platane da napravi parkinge...medjudrzavni spinovi oko droge i EU-integracija su tu samo da se neko dobro uparkira......u udobnoj `ladovini, blizu neke kase...

Vodvilj od drzave...

predatortz predatortz 14:29 24.02.2010

Poštenjačina

Milo Đukanović je najveća poštenjačina među političarima u Evropi. Pravosudni organi Italije, Srbije i Hrvatske iz čiste pakosti montiraju procese, povezuju ga sa kontraverznim likovima...

filvas filvas 14:43 24.02.2010

Re: Poštenjačina

...I naredjuju novinama da moraju da o tome obaveste javnost, kako bi i tim putem sto vise naudili poslednjem demokratskom rezimu na Balkanu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana