Društvo| Ekologija| Hronika| Kultura| Politika

Seča platana...

Nenad Šeguljev RSS / 23.02.2010. u 14:29

Čemu tolika buka što se seku platani u Beogradu!?

Seča platana u "najzelenijem gradu SFRJ" (ne znam koji grad u Srbiji danas nosi taj naziv) pa se nešto niste bunili na Blogu.

Sada

31095980.jpg

Nekada

 glavnazeleniloke2.jpg

Isto su pre par godina uradili u Novom Sadu na Beogradskom keju. Bez najave i bez otpora gradjana.

A nisam video ni da se neko na Blogu bunio zbog Novog Sada i Sombora.

 I treba da sve poseku! 

Tagovi



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:44 23.02.2010

Ako dobro

razumem, ti se zalažeš za to da se platani u Beogradu poseku, jer se građani Novog Sada i Sombora nisu bunili kada su sekli platane u njihovim gradovima?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:49 23.02.2010

.

Licno, odavno se, ovde na blogu, u ulozi komentatora, borim za zaustavljanje ruralizacije srpskih gradova. Sasvim je sve jedno koji grad je u pitanju:Beograd, Sombor, N.Sad, Kragujevac, Pozarevac....
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:09 23.02.2010

Re: .

Sasvim je sve jedno koji grad je u pitanju:Beograd, Sombor, N.Sad, Kragujevac, Pozarevac....

I ja mislim da je to svejedno i upravo zbog toga mi nije jasan stav autora ovog bloga, koji zvuči osvetoljubivo, "E, ako su isekli platane u Somboru i Novom Sadu i niko se nije bunio, neka ih sad iseku i u Beogradu" i to, ako dobro shvatam zato što se građani pomenutih gradova nisu borili za svoje, odnosno i naše, platane.
Nune Popović Nune Popović 15:54 23.02.2010

Re: .

Baš tako. Bolje bi bilo da se malo ugledate na Beograđane i pokašaje odbrane od pomahnitalih seča i kvazi-rekonstrukcija, nego da ih krivite što vi niste učinili ništa da pokušate da spasete drveće u svojim gradovima. Postaje degutantna ta priča da vam je Beograd kriv baš za sve, jer je to izgovor za vaše ne činjenje.
blogovatelj blogovatelj 16:10 23.02.2010

Re: .

Postaje degutantna ta priča da vam je Beograd kriv baš za sve, jer je to izgovor za vaše ne činjenje.


Tako je.
U Somboru sam ziveo tri godine i znam da je tako, ne moze me niko ubediti da nije.
Tamo je svako svakom kriv, kad god je moguca neka podela na bilo sta oni ce se podeliti i jedni ce vuci na jednu stranu, a drugi na drugu.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 19:01 23.02.2010

Re: .

Licno, odavno se, ovde na blogu, u ulozi komentatora, borim za zaustavljanje ruralizacije srpskih gradova. Sasvim je sve jedno koji grad je u pitanju:Beograd, Sombor, N.Sad, Kragujevac, Pozarevac....


Imaš moju podršku.
maca22 maca22 21:38 23.02.2010

Re: .

i treba sve da poseku!

Pogrešno.

Ali evo prilike da se operete, jer ima nešto što treba da se brani u Vojvodini:
http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?&nav_id=413407
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:57 24.02.2010

Re: .



Ali evo prilike da se operete, jer ima nešto što treba da se brani u Vojvodini:
http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?&nav_id=413407




Kao Mutapova ulica u Beogradu, na nesretnom novo-sazidanom, nadozidjivanom, podzidjivanom, prebukiranom Vracaru.
marija.mt marija.mt 14:55 23.02.2010

...

Nenade, svako se bori za svoje. Niko nije branio gradjanima Novog Sada ili Sombora da se bune, pisu blogove, izlaze na ulice...
Mene licno ova prica sa platanima mnogo ne dotice, i ne zivim u Beogradu, ali podrzavam sve one koji se ovoliko trude. Da se tako nesto radi u mom gradu itekako bih se angazovala.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:11 23.02.2010

Re: ...

Nenade, svako se bori za svoje.

Ja mislim da je to, nekako, sve naše i o svemu treba tako i da se brinemo. Ali, oni koji su bliže, odnosno žive u gradu u kom se dešava nešto sa čim se ne slažu, treba prvi da reaguju i pozovu i ostale da im pomognu. Prebacivati građanima Beograda da se nisu bunili protiv seče drveća u Novom Sadu, jer ih niko o tome nije ni obavestio (a ni sam se nije bunio), je zaista malo čudno.

p.s. Domaćine, kamo te? 'Oćeš da razgovaraš sa nama o temi koju si sam postavio ili ni za to nemaš vremena, kao ni za dizanje reči kada su sekli drvored u tvom gradu?
marija.mt marija.mt 15:17 23.02.2010

Re: ...

Ja mislim da je to, nekako, sve naše i o svemu treba tako i da se brinemo.


Naravno, ali ne mogu ja iz Kraljeva da se borim za Sombor kad ne znam ni sta se tamo desava. Da je neko pokrenuo tu temu, svakako bih ga podrzala, a verujem i vecina ljudi ovde.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:21 23.02.2010

Re: ...

Naravno, ali ne mogu ja iz Kraljeva da se borim za Sombor kad ne znam ni sta se tamo desava. Da je neko pokrenuo tu temu, svakako bih ga podrzala, a verujem i vecina ljudi ovde.

Pa, to i kažem...upravo zato i ne razumem autorovu zluradu osvetoljubivost.
libkonz libkonz 16:02 23.02.2010

Re: ...

a i Sombor je sad mnogo lepši. Ono je bilo mnogo mračno, depresivno. Sad sve izgleda lepše, veselije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:15 23.02.2010

Re: ...

A i lakši je za održavanje
iris.davidovich iris.davidovich 17:34 23.02.2010

Re: ...

Ja mislim da je to, nekako, sve naše i o svemu treba tako i da se brinemo

bas sam to htela da kazem. ja i dalje sve to tako dozivljavam; svakako, covek je vise vezan za mesto odakle je ili gde zivi i vise upucen u desavanja u njemu negoli u nekom drugom. npr, ja uopste nisam znala nista o tim prethodnim secama, a osudila bih ih jednako kao i ovu. ovo vam je bas nekako zvucalo zlurado.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 19:00 23.02.2010

Re: ...

marija.mt
Nenade, svako se bori za svoje. Niko nije branio gradjanima Novog Sada ili Sombora da se bune, pisu blogove, izlaze na ulice...
Mene licno ova prica sa platanima mnogo ne dotice, i ne zivim u Beogradu, ali podrzavam sve one koji se ovoliko trude. Da se tako nesto radi u mom gradu itekako bih se angazovala.


Pokušao sam...
http://www.zelenaomladina.org/index.php?option=com_content&view=article&id=74:-----&catid=18

http://www.zelenaomladina.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=37&limitstart=5
marija.mt marija.mt 19:48 23.02.2010

Re: ...

Pokušao sam...


Zao mi je sto nisi uspeo, ali...

Ja nisam dugo na ovom blogu, tako da ne znam da li si pisao o tome, ali sam sigurna da bi naisao na podrsku velike vecine ljudi. Tako da ovo nije bas pravo mesto da iskaljujes svoj bes. Meni ne smeta, nadam se da ce i ostali razumeti.

Pozdrav
maca22 maca22 21:41 23.02.2010

Re: ...

Pa što se ovde nisi oglasio i za odbranu drveća u svom gradu?
tripraseta92 tripraseta92 21:15 27.02.2010

Re: ...

marija.mt
Nenade, svako se bori za svoje.



Kad sam ovo videla , znala sam da će i bg platani biti posečeni. Da neće i ovde da zasade fenjere?
AlexDunja AlexDunja 15:16 23.02.2010

...

kada sam pre neki dan
videla ove fotografije iz sombora,
kao da me je neko udario u stomak.

zašto bi pobogu, poželeo da
bilo koji grad izgleda tako?
mikele9 mikele9 15:30 23.02.2010

Ja

nisam tako shvatio autorovo
I treba da sve poseku!

Ne želim da tumačim moždane procese Nenadove, ipak mislim da je to vapaj, krik bespomoćnosti ne samo njegove nego i naše, nesolidarnosti svojstvene ovom narodu.
Javi se Nenade.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:34 23.02.2010

Re: Ja

krik bespomoćnosti ne samo njegove nego i naše, nesolidarnosti svojstvene ovom narodu.


Iz ove perspektive, tacno
AlexDunja AlexDunja 15:35 23.02.2010

Re: Ja


Ne želim da tumačim moždane procese Nenadove, ipak mislim da je to vapaj, krik bespomoćnosti ne samo njegove nego i naše, nesolidarnosti svojstvene ovom narodu.

da. pankerska reakcija.
i još nešto
gradske vlasti po provincijama
mnogo lakše mogu da provuku
ovakve svinjarije, zbog nedostatka
medijske pokrivenosti.

sigurna sam da bi gradjani sombora,
digli glas i alarmirali širu javnost,
da su znali na vreme šta se sprema.

u tom smislu, beogradjanima jeste lakše.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:47 23.02.2010

Re: Ja

I treba da sve poseku!

Izvini Mikele, ali ja stvarno ne znam kako drugačije da tumačim ovu kratku i jasnu rečenicu. Uz to, ako i postoji neko drugačije mišljenje iza nje, trebalo je da ga autor iznese, ovako je to to...
mikele9 mikele9 17:26 23.02.2010

Re: Ja

Re: Ja
I treba da sve poseku!
Izvini Mikele, ali ja stvarno ne znam kako drugačije da tumačim ovu kratku i jasnu rečenicu. Uz to, ako i postoji neko drugačije mišljenje iza nje, trebalo je da ga autor iznese, ovako je to to...

Jelice moja draga, ja dobronameran kao što me bog dao, napisah ono svoje ali od autora ni šic! A pozvao sam ga da se javi. Nažalost izgleda da si u pravu.
Tako mlad a već drvoseča!
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:50 23.02.2010

Re: Ja

mikele9
nisam tako shvatio autorovo I treba da sve poseku!
Ne želim da tumačim moždane procese Nenadove, ipak mislim da je to vapaj, krik bespomoćnosti ne samo njegove nego i naše, nesolidarnosti svojstvene ovom narodu.
Javi se Nenade.


Nisi daleko od istine. Prso sam ja pre tri dana na nešto drugo. Ovde sam samo iskalio taj vapaj. Nije mi potpuno žao zbog toga.

Nadam se da mi nećete uzeti za zlo. i da sam u jednom od komentara bio malo jasniji.
Bojan Budimac Bojan Budimac 15:51 23.02.2010

:)))))

Dejs Šegi? Umesto da navučeš šlem i kevlar da braniš neodbranjivu tezu ti se pokupi negde. Tz tz tz tz...

Misleeem, ko j' kriv Novosaaaađanima što su tako fini [do metiljavost]* da se ne bune ko god da im šta radi? Ima ovde sveta iz NS-a sa autorskim i VIP statusima, pa nikad nisam video hebeni blog o, recimo, ukidanju poslednjeg bioskopa u gradu [srpska Atina - grad bez bioskopa], da ne govorim o svinjarijama koje se trenutno dešavaju u vezi SNP-a [a da je skandalozno jeste].

Ako su finoća [i pomenuta metiljavost] novosadski, zluradost to svakako nije.

* Rođen sam i proveo dobar deo života u NS-u. Dovoljan da me se i danas [17 godina od kako ne živim tamo] identifikuje po naglasku.

EDIT: Zaga bi trebala da "apdejtuje" taj spisak "šta je novosadski". Eno stoji tamo "Ići u bioskop." Pa kako jbte? Valjda u Beograd
Unfuckable Unfuckable 16:06 23.02.2010

Domaćine

svaka čas', logika ti je praaaava kompleksaška,
specijalno izdanje hora "smrt Beogradizaciji" s tim što ti i nemaš toliko problema s Beogradom koliko sa samim sobom, ali po Bg je svakako lakše opljunuti. A po blogerima naročito.
Tako da ono svoje "Don't hit me with them negative waves so early in the morning." iz svog mizernog profila možeš da probaš da valjaš na nekom drugom mestu i nekim boljim naivčinama.
Pošto se "mi nešto nismo" bunili, baš je lepo da si ti pristigao (još 2007) da nas opomeneš & ukoriš radi nesavesnosti i uopšte - besvesnosti, hvala ti na tome, care!
Ako si želeo da kupiš svojih 5 minuta slave na ovom mestu, pa ma koliku cenu to imalo, i ma kakva ona bila - što se mene tiče, uspeo si.

JJ Beba JJ Beba 16:31 23.02.2010

Re: Domaćine

I treba da sve poseku!

i treba kad su građani tih gradova tako pasivni - jel si to 'teo reći?

meni nije jasno ni kako su građani ravnodušni i kad se od njihovih para plaćaju odštete siledžijama po belom svetu; kada se od njihovih para najme rezidencije po belom svetu; nije mi jasno ni kako mirno gledaju propadanje svega...
platani i borba za svaku ulicu je najmanje što neko može da uradi za sebe.

Sećaš li se Zorana Đinđića ili je pamćenje kratko? ja ga nisam zaboravila i često ga se setim, ne samo oko onog zašto sami ne popravite pokvaren sat u gradu u kome je vereme stalo i bez sata ili zašto sami ne promenite sijalicu na stubištu ili onog ne pitaj šta država može da učini za tebe već šta ti možeš da učiniš za sebe.....
Sećam se da je govorio Ljudi moraju da shvate da se bez njihovog stalnog i svakodnevnog učešća promene ne mogu desiti. Naše društvo bolesno je na mnogo ozbiljniji način i to se ne može promeniti prostom promenom vlasti. - Zoran Đinđić
najmanje što možemo da uradimo za sebe, svoju decu, svoj grad je da ne dozvolimo seronjama, bahatim tipovima i mega lopovima da nam poseku hladovinu, senku...

btw šta si ti radio dok su dušmani orijašili gradom?
ivana23 ivana23 16:35 23.02.2010

Re: Domaćine

JJ Beba
btw šta si ti radio dok su dušmani orijašili gradom?


Jelica Greganović Jelica Greganović 16:47 23.02.2010

Re: Domaćine



Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:39 23.02.2010

Re: Domaćine

Unfuckable
svaka čas', logika ti je praaaava kompleksaška,
specijalno izdanje hora "smrt Beogradizaciji" s tim što ti i nemaš toliko problema s Beogradom koliko sa samim sobom, ali po Bg je svakako lakše opljunuti. A po blogerima naročito.
Tako da ono svoje "Don't hit me with them negative waves so early in the morning." iz svog mizernog profila možeš da probaš da valjaš na nekom drugom mestu i nekim boljim naivčinama.
Pošto se "mi nešto nismo" bunili, baš je lepo da si ti pristigao (još 2007) da nas opomeneš & ukoriš radi nesavesnosti i uopšte - besvesnosti, hvala ti na tome, care!
Ako si želeo da kupiš svojih 5 minuta slave na ovom mestu, pa ma koliku cenu to imalo, i ma kakva ona bila - što se mene tiče, uspeo si.



Ni ti ne bi imao ovih pet minuta da nije bilo mog teksta.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:41 23.02.2010

Re: Domaćine

Ljudi moraju da shvate da se bez njihovog stalnog i svakodnevnog učešća promene ne mogu desiti. Naše društvo bolesno je na mnogo ozbiljniji način i to se ne može promeniti prostom promenom vlasti. - Zoran Đinđić


Kada sam ga slušao video sam čoveka koji je 15 godina ispred nas. I danas je 15 godina ispred nas.
JJ Beba JJ Beba 18:46 23.02.2010

Re: Domaćine

ada sam ga slušao video sam čoveka koji je 15 godina ispred nas. I danas je 15 godina ispred nas.

slažem se.
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:52 23.02.2010

Re: Domaćine

Jelica Greganović




Ni slučajno! Pa da dolazi kod mene po mleko.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:16 23.02.2010

Re: Domaćine



Unfuckable Unfuckable 20:02 23.02.2010

Re: Domaćine

Ni ti ne bi imao ovih pet minuta da nije bilo mog teksta.

Pa jes' - znao sam da zbog nečega treba da ti budem zahvalan, zato i napisah - hvala ti na tome, care.
Pošto si se nama ovde lepo, i sasvim skromno, ali ipak malo tečno pokakio po glavi zato što se nismo bavili sečom drveća po Vojvodini, voleo bih da mi linkuješ neki tvoj tekst kojim si, tako savestan, prilježan, odgovoran, i - što ne reći - zabrinut, informisao ovdašnje blogere o tom slučaju i svom stavu povodom toga.
Bili Piton Bili Piton 16:10 23.02.2010

Koja je poenta ovog bloga?


...osim (ne bas tako) latentnog (a cini mi se i tradicionalnog) prezira prema svemu beogradskom? Jesmo li stvarno bas takve zveri kakvima nas dozivljavaju kolege precani?

Da ste za Sombor i Novi Sad nadigli ovakvu dzevu kakva se nadigla oko Beograda svi normalni bi podrzali i vas, ukljucujuci, prirodno, i Beogradjane. Ali, niste - sami sebi ste krivi i ako treba da ste na nekoga besni, budite besni na sebe same.

Ogorcenost i da razumem, ali od koncentrisane zluradosti u ovih nekoliko redova coveku lako moze da pozli. Bljax.
Unfuckable Unfuckable 16:26 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

nadam se da domaćin nije banovan, bila bi to velika šteta.
blogovatelj blogovatelj 16:29 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

nadam se da domaćin nije banovan, bila bi to velika šteta.


Naravno da bi bila neprocenjiva steta.
blogovatelj blogovatelj 16:53 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

...osim (ne bas tako) latentnog (a cini mi se i tradicionalnog) prezira prema svemu beogradskom?


Kraj osamdesetih.
Ja student u Novom Sadu.
Prolece, osmogodisnji klinci ispred zgrade igraju klikere. Naprave malu rupicu u zemlji, velicine klikera. Onda bace kliker sto blize rupi. Potom ga guraju kaziprstom po zemlji, jedan za drugim. Ko prvi ugura kliker u rupu, pobednik je i od ostalih uzima po jedan kliker.
Kao deca mi nismo imali takva pravila, nego je po mom misljenju igra bila zanimljivija. Znate ono, bacas kliker sto blize rupi, bas kao i ti momci koje sam gledao. Zatim sledi gadjanje rupe, a ne guranje klikera u rupu. Tek kad se pogodi rupa onda pocinje prava igra, jer moras pogoditi klikere drugih igraca, sto ovi decaci uopste nisu radili. Tek kada pogodis neki kliker ti si zaradio klidzu i onda nastavljas da se trudis i uzmes klikere onih koji su ostali u igri.
Onda sam, onako dokon, pitao decu zasto ne igraju lepo klikere, kao sto i treba da se igra. Pitali su me kako bi to trebalo da igraju i ja im objasnim.
A od njih dobijem odgovor:

- Ne igramo klikere beogradski?!

Vec sa osam godina pocinje da se pravi razlika... Da u tudjem selu nista nije tako dobro kao u svom sopstvanom.
marija.mt marija.mt 17:20 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

pedja1008 pedja1008 17:30 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

Ja nisam iz Beograda ali sam igrao isto kao ti. A deca to zovu beogradski ko zna iz kog razloga...
blogovatelj blogovatelj 17:43 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

A deca to zovu beogradski ko zna iz kog razloga.


Samo pricam o dogadjaju od pre par decenija i malo vise. Nisam ni rekao da su ta deca nesto kriva, jer deca od osam godina ne mogu biti kriva, ali mogu stariji koji ih uce da u tom uzrastu prave takve razlike.
Sto rece fasista Kerum "tako sam odgojen"
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:33 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

blogovatelj
A deca to zovu beogradski ko zna iz kog razloga.

Samo pricam o dogadjaju od pre par decenija i malo vise. Nisam ni rekao da su ta deca nesto kriva, jer deca od osam godina ne mogu biti kriva, ali mogu stariji koji ih uce da u tom uzrastu prave takve razlike.
Sto rece fasista Kerum "tako sam odgojen"


Ja znam. :)
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:34 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

marija.mt


Pravi zboriš.
Unfuckable Unfuckable 20:17 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

Da u tudjem selu nista nije tako dobro kao u svom sopstvanom.


...što će se kasnije, kao što u ovom veoma sadržajnom tekstu štivanog autora možemo primetiti, vrlo lako pretvoriti u to da je to tuđe selo krivo za sve što ne valja u našem selu.
blogovatelj blogovatelj 20:59 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

Ja znam. :)


Ne kapiram?
Sta znas?
blogovatelj blogovatelj 22:09 23.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

...što će se kasnije, kao što u ovom veoma sadržajnom tekstu štivanog autora možemo primetiti, vrlo lako pretvoriti u to da je to tuđe selo krivo za sve što ne valja u našem selu.


To je jedna od velikih tragedija Srbije i Balkana. Nesvesnost da popravljas sebe i "easy way out" iz sopstvanih mentalnih problema tako sto okrivis susedno selo za sve probleme koje imas.
Dok sam ziveo u doticnom Somboru bio sam impresioniran kako je ogromnoj vecini populacije uvek neko drugi kriv.
Srbima Madjari, Hrvatima Srbi, dodjosima kolonisti, Licanima Kordunasi, rojalistima republikanci. Svako svakome. I obavezna im je prica bila da je Sombor bio veci od Beograda pocetkom dvadesetog veka, a da je u tom veku Beograd postao milionski grad, a Sombor bio iste velicine ceo dvadeseti vek.
Dakle totalno nesvesni da veliki grad postaje velikim tako sto se u njega ljudi doseljavaju. A da bi se doselili, potrebno je u najmanju ruku ne obracati paznju na postupke komsiluka ukoliko ti se direktno ne penju na glavu.
Kiza car Kiza car 08:58 26.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

- Ne igramo klikere beogradski?!

Vec sa osam godina pocinje da se pravi razlika... Da u tudjem selu nista nije tako dobro kao u svom sopstvanom.


a pre toga

Onda sam, onako dokon, pitao decu zasto ne igraju lepo klikere, kao sto i treba da se igra


Znači svi trebaju da igraju klikere "po beogradski"?

Sada ti blogovatelju malo razmisli o
Vec sa osam godina pocinje da se pravi razlika... Da u tudjem selu nista nije tako dobro kao u svom sopstvanom.
blogovatelj blogovatelj 17:00 26.02.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

Znači svi trebaju da igraju klikere "po beogradski"?


Ja ne igram klikere beogradski, nego kragujevacki.

Edit:

1. "Svi trebaju" je gramaticki nepravilno. Nauci sprski. Treba da stoji "svi treba" ili "svi bi morali"

2. Kako izgleda kad ti neko popuje onako bez veze kao sto sam ja tebi popovao pod stavkom jedan?

3. Ne razumes, ili ne zelis da raumes jednu osnovnu stvar. Ja sam mislio da ta deca treba da igraju klikere drugacije, jer je to zanimljivije, a ne jer je ta vrsta igre beogradska ili novosadska. Ako iz mojih komentara (ne samo na ovom blogu) nisi zakljucio da mene strahovito iritira bilo kakva podela ljudi na bilo sta, onda ili nisi citao sta pisem po blogovima, ili ne kapiras ama bas nista. Ja iz tvog komentara samo vidim da trazis neki razlog da udjes u polemiku sa mnom, a da prethodno nisi ukljucio mozak ni jednu milisekundu da shvatis sta sam ja hteo da kazem. I to ne samo ja, vec i puno drugih ljudi koji su ovde komentarisali.
Kiza car Kiza car 11:19 01.03.2010

Re: Koja je poenta ovog bloga?

1. "Svi trebaju" je gramaticki nepravilno. Nauci sprski. Treba da stoji "svi treba" ili "svi bi morali"


U pravu si. Ali ako do sada nisam naučio (a i nisam), jbg. sada imam prečih stvari koje trebam da učim...

3. Ne razumes, ili ne zelis da raumes jednu osnovnu stvar. Ja sam mislio da ta deca treba da igraju klikere drugacije....


Možda si mislio, ali ono kako sam ja shvatio je da si primerom dece koja igraju klikere hteo pokazati kako Novosađani ne vole Beograđane ( i tome ih uče još od malih nogu ). Možda si stekao takav utisak dok si studirao u Novom Sadu, ali je on pogrešan.

Pošto sam ja iz NS-a, i kao mali sam, naravno, igrao klikere, jednu vrstu igre (onu na koju si ti naleteo) smo zvali "Novosadske", a drugu (pravilnu) "Beogradske". To je bilo bar deceniju pre nego što si ti došao da studiraš u NS, a ne sećam se da je mene ili bilo koga drugog iz moje blizine neko indoktrinirao nečim negativnim prema Beogradu.

onda ili nisi citao sta pisem po blogovima...

Kada bih pamtio sve šta sam pročitao gde bi mi bio kraj.

I to ne samo ja, vec i puno drugih ljudi koji su ovde komentarisali.

Drugi komentari su ok, a sa tekstom autora se naravno ne slažem.

Da ne rastežemo temu, ionako će isteći 7 dana za ostavljanje komentara...
blogovatelj blogovatelj 16:28 23.02.2010

Nenade, da pitam...

A sto rec blog pises velikim slovom?
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:32 23.02.2010

Re: Nenade, da pitam...

blogovatelj
A sto rec blog pises velikim slovom?


Imam na tastaturi š, đ, č, ć i ž.
blogovatelj blogovatelj 21:02 23.02.2010

Re: Nenade, da pitam...

Imam na tastaturi š, đ, č, ć i ž.


Šaljivo...
Шаљиво...

Ја имам образложење зашто не мењам, а то је да ме мрзи. Које је твоје образложење зашто реч блог пишеш великим словом?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:28 23.02.2010

svašta!

Isto su pre par godina uradili u Novom Sadu na Beogradskom keju. Bez najave i bez otpora gradjana.
A nisam video ni da se neko na Blogu bunio zbog Novog Sada i Sombora. I treba da sve poseku!

skoro ništa gluplje nisam čuo, ako izuzmemo Djilasa & co.
nije ni čudo da seku ako su takvi kao ti u novom sadu. tim gore po novi sad.
asparagus asparagus 17:03 23.02.2010

A vi u Somboru ste ocigledno zaboravili,,,

...ko vam je isekao platane (i drzao razrovanu glavnu ulicu godinama, btw), pa ste ih lepo nonsalantno ponovo izabrali na lokalnim izborima...
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 18:29 23.02.2010

...

Da ne pominjem da sam dve godine izgubio u "Zeleni-ma" pokušavajući da promenim nešto u mom gradu (Novom Sadu). Ali mena boljeg mesta od Srbije da jedna takva ideja propadne.

Da ne pominjem da sam sa još dve osobe i deset novinara stajao ispod platana koje su sekli u Novom Sadu kako bih sprečio seču. I uspeli smo. Jedno 30 minuta. Platani su bili posečeni.

Ako nekom nije jasno zašto su platani posečeni neka pročita knjigu Dubravke Stojanović, KALDRMA I ASFALT - urbanizacija i evropeizacija Beograda 1890-1914, koju sam kao novosađanin i da... je$$%#m#$#štomoramdačekampetnaestdanazaizradupasoša pročitao u dahu.
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:49 23.02.2010

Logično

I treba da sve poseku!


Nego šta!
nsarski nsarski 19:26 23.02.2010

Re: Logično

I treba da sve poseku!

I vise od toga.
Ja kazem: nuke gay baby whales for Jesus!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 23:57 23.02.2010

Zao mi je

Hm. Jasno mi je. Krik ocaja. Zao mi je, zaista zbog tih platana, isto koliko i zbog ovih beogradskih.
Ali KAKO zaboga mi TO da znamo? Pa je l' vidis da se ni o ovima nista ne bi znalo da ovde nije dignuta dzeva? Mozda bi se ipak vise znalo da si ovde pisao. Na zalost, ovaj slucaj sa beogradskim platanima je na videlo izneo jednu bolnu cinjenicu - da su oni to radili i po drugim gradovima, ali su tamosnji glasovi bili tisi ili lakse uguseni.

Zaista je vreme da neko ovu tematiku poblize ispita. Na primer Brankica Stankovic.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:22 24.02.2010

Cemu?

Čemu tolika buka što se seku platani u Beogradu!?


Bas si se izblamirao ovim postom...Pa mogao si bar da pogledas sve sto je pisano ovde o platanima u poslednje vreme - bilo bi ti jasno.

Pozdrav
Nenad Šeguljev Nenad Šeguljev 10:31 24.02.2010

Re: Cemu?

Dragan Pavlicevic
Čemu tolika buka što se seku platani u Beogradu!?

Bas si se izblamirao ovim postom...Pa mogao si bar da pogledas sve sto je pisano ovde o platanima u poslednje vreme - bilo bi ti jasno.

Pozdrav


Možda i nisam. Ali sam čitao i druge blogove.
Olga Medenica Olga Medenica 22:06 25.02.2010

da sam znala....

Nenade, ja da sam znala za ovo ja bi se bunila sigurno.
Slika je uzasna. Uzasna, uzasna...Velika steta. A zasto?
Da li ste vi bar pisali?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana