Društvo| Politika| Život

Ej Šefe, koji ti je vrag?

Branislav Kovačević Cole RSS / 27.02.2010. u 13:56

Možda je sledeća zabeleška tek čaršijska intriga, a moguće je i istinita replika između Predsednika Srbije Borisa Tadića i gradonačelnika Kragujevca Veroljuba Stevanovića, ali se ovako prepričava:

 

Ej Šefe, koji ti je vrag?
Ej Šefe, koji ti je vrag?

  • Prilikom dolaska predsednika Tadića u Kragujevac, povodom „Fijata“ (a čega drugog?) u pratnji ministra Dinkića i spomenutog gradonačelnika Stevanovića, društvo svrati i u „Staklenik“, u pešačku zonu, da u opuštenoj atmosferi popiju kaficu sa zadovoljnim građanstvom. Tom prigodom, u jednom trenutku, predsednik Tadić, verovatno isprovociran nekim razgovorom, obrati se gradonačelniku Stevanoviću pitanjem:


  • Ko je tebi Verko šef?

    Verko se nađe u nebranom grožđu, pa onako kroz usta promrlja:

  • Pa ti šefe!

  • Odgovor nije bio dovoljno konkretan, odnosno adekvatnog inteziteta, pa predsednik ponovi pitanje:

  • Kaži lepo, da te svi čuju, ko ti je šef?

    Gradonačelnik Stevanović shvati da je vrag odneo šalu, proguta knedlu u grlu:

  • PA TI ŠEFE. TI SI ŠEF!

Dosetka ili istina, sasvim svejedno, ali se već danima prepričava. No, da li u praksi stvari stoje baš tako? Najnoviji primer izgradnje „velelepnog krsta“ kao „ zaštitnog znaka, simbola“, kao „objekta“ visine 17, 3 metra i raspona 10 meteri, posred autoputa, a na samom ulasku u grad Kragujevac, tek što je najavljen kao odluka nadležnog Gradskog veća, a već izaziva reakciju građana, koja se svakako ne može nazvati pozitivnim odjekom. Tako nešto gradonačelnik Stevanović je probao biće da ima skoro dve godine, 2008, ali je odustao kad je shvatio da mesto koje mu je namenio nije najbolje, jer postoji mogućnost da se baš tu kod „Metroa“ izgradi nadvožnjak, pa će „Krst“ ostati ispod njega, što ne bi bilo zgodno.

Tad je odustao, ali ne za sva vremena.

Elem, taman kada su se svi posvetili nekim drugim, pre svega, egzistencijalnim pitanjima, kao „krst iz vedra neba“ obasja nas nova odluka Gradskog veća, da će se za Đurđevdan, 06. maja, na Dan grada podići već opisani krst „stariji i lepši“ nego onaj u centru grada:

„Na sednici je razmatran i Predlog odluke o izgradnji Pravoslavnog krsta na kružnom toku rasksnice Petrovac. Poslovi oko izbora izvođača, pribavljanja lokacijske i građevinske dozvole, ugovaranje radova i pribavljanje upotrebne dozvole povereni su JP “Preduzeću za izgradnju grada Kragujevca“. Lokacija je primerena grandioznom spomen obeležju – simbolu pravoslavlja koji će ujedno biti zaštitni znak grada, istakla je tom prilikom Slavica Đorđević pomoćnik gradonačelnika. Spomen obeležje biće visko 17,30 metara a raspon je deset metara.“

Već sutradan, uprkos zvaničnoj informaciji da je pre sednice Gradskog veća, postojala prethodna saglasnost Komisije za spomenike, G-dja Slavica Đorđević je informisala novinare da se ne radi o spomen obeležju, već o „OBJEKTU“, tako da nije ni potrebna saglasnost Komisije za spomenike!!!

I tako počinje Rašomonijada oko još neizgrađenog KRSTA? Sve informacije koje se mogu dobiti su šture, nepotpune, bez potrebnih odluka, ali i protivustavne i protiv zakonite. Gradska uprava za investicije i razvoj, koja se pojavljuje kao nosilac posla, prebacuje pitanje, kao nenadležna za konkretne podatke, na JP ''Preduzeća za izgradnju grada Kragujevca" . U međuvremenu se događaju kadrovske promene u mnogim JP, pa nema nadležnog da upozna javnost grada o tome:

  • Ko je i kad doneo odluku o zaštitnom znaku grada?

  • Ko je i kad raspisao konkurs o projektnom rešenju zaštitnog znaka grada?

  • Ko je i kad već uradio projektnu dokumentaciju?

  • Ko j e i kad već preuzeo projektnu dokumentaciju ?

  • Ko je i kad uradio i dobio neophodne zakonske saglasnosti za realiazaciju zaštitnog znaka grada?

  • Ko je i kada raspisao konkurs za izvođenje radova?

  • Da li je Srbija i dalje sekularna država, kako u Ustavu Srbije piše?

I moglo bi se u nedogled postaviti niz pitanja, ali bez odgovora. Predmetni Krst, objekat ili spomen obeležje, ili zaštitni znak, već se radi negde – krišom za sad?

Blagoslov podizanju „ovoga mi krsta“ kako se najčešće kune gradonačelnik Stevanović, već je dao šumadijski Vladika Jovan, pa zar ima smisla onda priupitati: Kako, zašto, gde, ili koliko će koštati ?

JP“Putevi Srbije“ na čijoj „teritoriji“ treba da se podigne Objekat ili Spomen obeležje, nije nadležno, a PR služba ne daje takvu vrstu informacija!!!

Pa dobro, pitamo obične građane koji pristaju da, anonimno, protestvuju, uz komentar, da neće nikada dobiti posao, ili će ga izgubiti, ako se zamere gradonačelniku Verku.

Pa dobro, pitaćemo ljude iz DS-a u Kragujevcu, od kojih dobijamo odgovor da nije zgodno to reći u ovom trenutku. Jeste glupost, ali Verko je u koaliciji sa nama! Drugi DS-ovac mi reče, da su probali sa nekim aferama oko Verka juna 2009.goidine, pa su dobili po prstima, i sad je tajac.

Pa dobro, pitaćemo onda opoziciju u gradu, ako je ima. LDP i SRS su jedini pristali da kritikiju apsolutističko ponašanje gradonačelnika, dok je SNS pokušala da ne kaže ništa što bi uvredilo gradonačelnika, jer se na njega možda računa u sledećem izbornom ciklusu!

Pa dobro, pitaćemo poslanike, bar oni imaju imunitet! Tajac na sve strane. Znaš nezgodno je „sad u ovom trenutku....“. Nema tog poslanika koji bi se izjasnio bez stava partije ili koalicije kojoj pripada.

I vratimo se početku ove Rašomonijade, po kojoj je gradonačenik Verko priznao predsedniku Tadiću, da mu je šef! Da, ali samo dok Tadić ne zamakne za prvu krivinu, jer je poznato da su šefovi Veroljubu Stevanovići bili svi od Tita, preko Vuka Draškovića, Koštunice...do Tadića, ali „ovoga mi krsta“ on ih je sve ispratio. Pa ako je tako onda je Krst stvarno i zaštitni znak, ali čiji?

I dokle?

Na pitanje postavljeno na www.sumadijapress.co.rs u anketi Da li podržavate podizanje pravoslavnog krsta visine 17,3 metra, na okretnici prilikom ulaska u Kragujevac, iz pravca Batočine, prvi rezultati su sasvim jasni:

DA-12.4%(26)
NE-85.2%(179)
Nemam stav - 2.4% (5)

Atačmenti



Komentari (89)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:07 27.02.2010

Da..

Dobro ti je ovo da ih je Verko ispratio...
I ovo "šefe" i ovo sa krstom slaže se sa Tadićevim načinom vladanja...Evo u Nišu...tamo je Tadić isto "šef" gradonačelniku, kakav će tek tamo krst biti podignut...Taj vaš kragujevački nije mu ni za momka...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:21 27.02.2010

Re: Da..

Drago Kovacevic
Dobro ti je ovo da ih je Verko ispratio...
I ovo "šefe" i ovo sa krstom slaže se sa Tadićevim načinom vladanja...Evo u Nišu...tamo je Tadić isto "šef" gradonačelniku, kakav će tek tamo krst biti podignut...Taj vaš kragujevački nije mu ni za momka...


On kao da nije sef ovom beogradskom gradonacelniku jer, nit' romori, nit' govori, cuti kao mis pred testerom.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:23 27.02.2010

Re: Da..

Jelena Pavlović
Drago Kovacevic
Dobro ti je ovo da ih je Verko ispratio...
I ovo "šefe" i ovo sa krstom slaže se sa Tadićevim načinom vladanja...Evo u Nišu...tamo je Tadić isto "šef" gradonačelniku, kakav će tek tamo krst biti podignut...Taj vaš kragujevački nije mu ni za momka...


On kao da nije sef ovom beogradskom gradonacelniku jer, nit' romori, nit' govori, cuti kao mis pred testerom.

O, jeste, kako nije...On je šef svačega u Srbiji...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:58 27.02.2010

Re: Da..

Drago Kovacevic
Jelena Pavlović
Drago Kovacevic
Dobro ti je ovo da ih je Verko ispratio...
I ovo "šefe" i ovo sa krstom slaže se sa Tadićevim načinom vladanja...Evo u Nišu...tamo je Tadić isto "šef" gradonačelniku, kakav će tek tamo krst biti podignut...Taj vaš kragujevački nije mu ni za momka...


On kao da nije sef ovom beogradskom gradonacelniku jer, nit' romori, nit' govori, cuti kao mis pred testerom.

O, jeste, kako nije...On je šef svačega u Srbiji...


Naravno da jeste, ali mudro cuti kao pravi folirant.
dolybell92 dolybell92 14:09 27.02.2010

Pravoslavni krst

Kad bi tačno znali kako izgleda taj
Srpsko-varijantni pravoslavni krst ..
pa da i pristanemo...
Malo li je toliko Crkava, na svakom ćošku,
(valjda imaju krstove?)... samo nam fale
posebni krstovi divovskih razmera.
Nemoj da bi stavili gromobran na njega !
Ne ide gromobran i Krst...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:19 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

dolybell92
Kad bi tačno znali kako izgleda taj
Srpsko-varijantni pravoslavni krst ..
pa da i pristanemo...
Malo li je toliko Crkava, na svakom ćošku,
(valjda imaju krstove?)... samo nam fale
posebni krstovi divovskih razmera.
Nemoj da bi stavili gromobran na njega !
Ne ide gromobran i Krst...

Hajde, a čime drugo vlast da se nametne...
Kad god ne znaju šta će..počinje igra simbolima...
mariopan mariopan 14:28 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Hajde, a čime drugo vlast da se nametne...

KORDONIMA?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:30 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

mariopan
Hajde, a čime drugo vlast da se nametne...

KORDONIMA?

Ma samo da ne počnu polemiku sa Gadafijem...
mariopan mariopan 14:40 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Drago Kovacevic
mariopan
Hajde, a čime drugo vlast da se nametne...

KORDONIMA?

Ma samo da ne počnu polemiku sa Gadafijem...

Ma neee, ja samo pogađam,učinilo mi se da Tadić + puleni tako rade
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:38 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Ja sam slobodan da iznesem svoj stav:
smatram da podizanje Krsta može biti veoma lepo i korisno za grad Kragujevac.

Pada mi na pamet da je blogokoleginica dr Ana, koja živi i radi u Vel. Britaniji, imala zanimljiv post pod naslovom "Angel of the North", o jednoj predivnoj skulpturi negde u VB, gigantskih srazmera, koja veoma lepo izgleda:

Ako može andjeo, može i krst.
Dobro, taj Krst u Kragujevcu će biti skromnijih dimenzija, ali ni Šumadija nije VB.

Drugo, ta ideja sa Krstom i nije baš previše originalna, ima spomeničkih Krstova velikih dimenzija u dosta zemalja širom sveta, od kojih su manje-više sve na višem kulturno-civilizacijskom nivou od Srbije, pa im to nije smetalo...


Edit:
Evo jednog spomenika u obliku Krsta u američkoj državi Tenesi, pored autoputa:


Quick Description: Alongside I-75 near Pioneer Tennessee, a huge, white 50' cross stands. There is no signage or any other indication of who erected the cross or whose property it stands on.

Ako može Amerika, može valjda i Kragujevac?!
oskar-z-wild oskar-z-wild 18:28 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

zilikaka zilikaka 18:43 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

o izgradnji Pravoslavnog krsta..

Kad bi tačno znali kako izgleda taj
Srpsko-varijantni pravoslavni krst ..

I mene živo zanima KAKO IZGLEDA pravoslavni, katoliči, protestantski.. KRST?
I kako izgleda pravoslavna Bogorodica, ima li različitu frizuru od katoličke i nekih drugih.
Pazite, bitno da je pravoslavno, nem neko da se za..be pa da turimo, ne daj bože, nekakav tuđ KRST.

blogovatelj blogovatelj 23:57 27.02.2010

Re: Pravoslavni krst

oskar-z-wild
12:28 27.02.2010 / *novo Re: Pravoslavni krst


Nesto ti je sitna slika oskare, stavi neku vecu ako imas.
Filip2412 Filip2412 00:33 28.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Vlado ameri shire demokraciju po svetu pa su malo posustali kod kuce, ne moze sve odjednom da se postigne

sprema se kraljica da povrati sve to dole juzno




dolybell92 dolybell92 04:07 28.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Kad god ne znaju šta će..počinje igra simbolima...


Jel` ti krstovi kao simboli znace da postajemo
jedno povece groblje ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:34 28.02.2010

Re: Pravoslavni krst

Ovde se radi o KRSTU koji po Verkovoj zamisli treba da bude po sred tzv.autoputa, a na samom ulasku u grad!!!Zatim gradonacelnik Verko je sebi uzeeo neprikosnoveno pravo da Krst proglasi zastitnim znakom grada...kada je i kako usvojena takva odluka o tome? Kada je i kako uradjena projektna dokumentacija..itd...? Svaki grad u Srbiji ima svog "Radeta neimara..."
malisremacc malisremacc 14:11 27.02.2010

Ukoliko...

...građani Kragujevca podržavaju tu inicijativu, neka grade krst, nek im je sa srećom.
Meni lično je to prilično besmisleno ali ako oni tako vole i ukoliko im se to dopada, imaju moju podršku.


Njihov grad - pa onda treba poštovati i njihove želje.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:16 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:20 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Nego bruka Cole...Ovaj niški će bidne veći..
malisremacc malisremacc 14:24 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Branislav Kovačević Cole
Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?

dobro, ali ipak bi trebalo uraditi neku mali realniju anketu, po ulicama, pijacama............a ne samo na internetu jer internet ipak ne predstavlja reprenzetativni uzorak.


P.S.
Verko je napravio pakt sa Dinkićem tako da teško tu ima mesta za neprednjake.

JJ Beba JJ Beba 14:34 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Branislav Kovačević Cole
Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?

taj vaš gradonačelnik Veroljub ko naš gradonačelnik Đilas radi šta hoće, ne haje za volju građana
Vidi se da im je obojci Tadić šef
JJ Beba JJ Beba 14:35 27.02.2010

Re: Ukoliko...


ps
Veroljub valjda da bi opravdao ime gradi krst
mariopan mariopan 14:36 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Branislav Kovačević Cole
Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?

Ma ko pita narod uopšte?
Da li je taj Tadić i Đilasu gazda?
Pa što mu ne stavi brnjicu?
Eto koliko se narod bilo šta pita, u Beogradu narod plače, oni seku, kordonima brane svoju bahatost a Tadić nije obavešten?
Neka, neka, svako ko bude tu razbojničku družinu strpao u zatvor imaće moj glas.
Ničija nije do zore gorela a oni su svoju upalili sa oba kraja.
Sigurno im se neverovatno isplatilo pet minuta vlasti kad tu bahatost ne zaustavljaju?
Tadić i njegovi bahati puleni.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:46 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Ne bih imao naravno nsita protiv ako bi Verko raspisao referendum u Kraguejvcu za zaštitini znak, ali mi vec imamo grb grada i slicna obeležja..Ali kad nece on , onda internet..nema druge. Pitanje je i da li smo kao Srbija sekularna drzava ili nismo, a posebno ako se ova godina u Kragujevcu obelezava kao GODINA MODERNE SRBIJE U KRAGUJEVCU..Bas moderno nema sta, ili je to novina za gradonacelnika jer je do juce bio SKJ, pa mu to sad dodje kao moderno?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:07 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Pravoslavna dzamahirija. Otakd odluku o simbolu grada donosi jedan nekompetentni populista i otkad je to deo hriscanske tradicije u Srbiji? A mozda uzidjavanje grada u krst znaci bas avangardu prema toj tradiciji i veroljubsku moderniziaciju.
Sepulturero Sepulturero 20:42 27.02.2010

Re: Ukoliko...

mariopan
Branislav Kovačević Cole
Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?

Ma ko pita narod uopšte?
Da li je taj Tadić i Đilasu gazda?
Pa što mu ne stavi brnjicu?
Eto koliko se narod bilo šta pita, u Beogradu narod plače, oni seku, kordonima brane svoju bahatost a Tadić nije obavešten?
Neka, neka, svako ko bude tu razbojničku družinu strpao u zatvor imaće moj glas.

Шешељ?
mariopan mariopan 23:47 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Sepulturero
mariopan
Branislav Kovačević Cole
Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?

Ma ko pita narod uopšte?
Da li je taj Tadić i Đilasu gazda?
Pa što mu ne stavi brnjicu?
Eto koliko se narod bilo šta pita, u Beogradu narod plače, oni seku, kordonima brane svoju bahatost a Tadić nije obavešten?
Neka, neka, svako ko bude tu razbojničku družinu strpao u zatvor imaće moj glas.

Шешељ?

Lepo rekoh ko ih strpa u zatvor, ne neko ko je i sam u zatvoru.
Ima novih informacijana koji način je Đilas obmanuo građane Beograda i zapoćeo seću PRE nego što je istekao rok žalbe na rešenje, koje bi građani možda podneli da taj dokument nije od njih sakriven. Odeš na temu o platanima pa pročitaš, osim ako veruješ da je zakon za neke jednak a za neke jednakiji a za Đilasa najjednakiji i da tako treba i da ostane?
blogovatelj blogovatelj 23:59 27.02.2010

Re: Ukoliko...

Pa vidi se koliko podrzavaju po prvim odgovorima 85% je protiv!!! Ali ko njih sta pita?


Nemoj tako Cole, budi politicki korektan. To je 85% na uzorku od 250 ljudi.
Sta mislis kako bi glasali seljani oko Kragujevca da imaju internet. Zna Verko sta radi, ne boj se.
Filip2412 Filip2412 00:53 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Re: Ukoliko...
Nego bruka Cole...Ovaj niški će bidne veći..
Joj ne do Bog! Kad me pitaju odakle sam posle da pricam od ispod krsta!

Impresioniran sam rezultatom, ne znam kako bilo ko moze protiv85% ?!?!?!??!




dolybell92 dolybell92 04:11 28.02.2010

Re: Ukoliko...

То ће се такмиче са Пољаци ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 11:22 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Ja sam vise nego politicki korektan..Ako gradonacelnik nije obavio javnu raspravu o svemu, ako se ne zna ko sve ucestvuje u celoj prici, koliko ce kostati itd, onda je jedini demokratski odgovor upravo Anketa na internetu. Trenutno stanje je
DA - 14.7% (45)
NE - 83.1% (255)
Nemam stav - 2.3% (7)
Dakle povecava se broj, ne u nekom veliko broju, ali se odnos u procentima ne menja. Ne vidim zbog cega se ne bi raspisao javni konkurs za zastitni znak grada itd, jer se zna kako se to radi u civilizovanom svetu.
Sve mi se cini da se ovde radi o nekim drugim stvarima...pa ako ceo problem svedemo samo na cenu kostanja, pitam se da li u Kragujevcu ima stotine neresenih problema, pre bilo kog znaka? Evo juce je sama Skupstina grada dala saopstenje da nema sredstava da se isplati pomoc za Start up kredite ljudima koji su konkurisali 2008 i 2009/te godine. Uostalom ako Kragujevac ima toliko novca da se razmece, bilo bi fer da ih Verko uputi svom starom/novom koalicionom partneru Bosku Nicicu, gradonacelniku Zajecara, gde poplava nanosi nemerljivu stetu!
A Krst, za njega nikad nije kasno!
Filip2412 Filip2412 14:33 28.02.2010

Re: Ukoliko...

dolybell92
То ће се такмиче са Пољаци ?
izgleda... ali nije toliko bitno s kim ce se takmicimo nego u cemu

dal u nesto pametno il blesavo


blogovatelj blogovatelj 16:54 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Ja sam vise nego politicki korektan..Ako gradonacelnik nije obavio javnu raspravu o svemu, ako se ne zna ko sve ucestvuje u celoj prici, koliko ce kostati itd, onda je jedini demokratski odgovor upravo Anketa na internetu. Trenutno stanje je
DA - 14.7% (45)
NE - 83.1% (255)


Znam rezultat, moj jedan glas je u onih osamdeset i nesto posto. Nisam ni rekao da mislim da bi trebalo graditi krst.
Ali to ne znaci da sam nesvestan i da ne shvatam da statisticki uzorak nije reprezentativan. To je samo par stotina ljudi koji su za to da se krst ne podize.
Sta mislis kako bi proslo glasanje u Marsicu i Erdecu povodom ove teme? A i oni su glasaci na izborima, bas kao i mi koji posecujemo ovaj blog.
Nesumnjivo je da ima Kragujevcana koji su za podizanje krsta i onih koji nisu za to da se krst podigne. Ponavljam opet, ja sam u grupi koja nije za to.
Kad dodju sledeci izbori, videcemo da li ce Kragujevcani Verku uzeti za zlo to sto se zalaze za to da se krst podigne.
omega68 omega68 19:37 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Kad dodju sledeci izbori, videcemo da li ce Kragujevcani Verku uzeti za zlo to sto se zalaze za to da se krst podigne.

neće
kao što neće ni mnogo veću i bitniju prevaru oko (ne)gradnje akademije Đoković.
TO je samo 14 MILIONA EVARA
ovo oko Krsta je nebitno
Cole, napiši nešto o rušenju Velikog parka zbog hotela i stambeno-poslovnog objekta
Inače, glasao sam za Krst koji bih ipak stavio na neko obližnje brdo

blogovatelj blogovatelj 20:26 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Cole, napiši nešto o rušenju Velikog parka zbog hotela i stambeno-poslovnog objekta


Cekaj, jel hoces da kazes da ce na mestu gde je sad park da bude hotel ?!
omega68 omega68 20:51 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Cekaj, jel hoces da kazes da ce na mestu gde je sad park da bude hotel ?!

Ja nisam odavle
A i nisam VIP autor da bih znao...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 21:27 28.02.2010

Re: Ukoliko...

Ne gde je Gornji park, vec gde se nekada nalazio deciji vrtic! Dakle prostor, otprilike, izmedju Masinskog fakulteta i gradskih bazena, sa jedne strane i od ulice xviii udarne divizije, gde je sada karting staza do samog parka, podrazumevajuci i zgradu boks kluba, sve do kosarkaskog.Ogromna povrsina! Ne znam tacno koliko, ali mislim oko 7,5 ha, gde se govori da ce Novak, odnosno familija podici tri hotela i nekoliko teniskih igralista...kakvih? Ti planovi se stalno menjaju, tako da cemo videti kada se zavrsi... Verovatno je da ce biti vise poslovnih objekata nego teniskih terena, ali, da sacekamo!!!
omega68 omega68 21:40 28.02.2010

Re: Ukoliko...

podrazumevajuci i zgradu boks kluba, sve do kosarkaskog.

Izvinjavam se ako to nije deo parka
blogovatelj blogovatelj 22:05 28.02.2010

Re: Ukoliko...

podrazumevajuci i zgradu boks kluba, sve do kosarkaskog.

Izvinjavam se ako to nije deo parka


Hvala na informaciji. Ja sam o svemu tome na netu citao i stekao utisak da je to samo suma uz milanovacki put, a pored bazena. A u stvari je mnogo vise.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 09:16 01.03.2010

Re: Ukoliko...

Nema potrebe da se meni izvinjavate! Formalno to nije deo tzv Gornjeg parka, vec je to Decji park...na kome sam naucio da vozim bicikl, gde sam,,i mnogo sto sta...Ja licno, naravno NIKAD ne bih tamo postavio teniske terene, ali...? POsebno mislim da je problem, ili ce tek biti, sto ce vise od tensikih terena biti raznih poslovnih objekata...kakvih i to cemo videti.
To je samo jedna strana problema, druga je sto se decenijama nista nije cinilo da se taj prostor privede kakvoj takvoj nameni..pa ni jedna vlast nista nije cinila.Sad kad tu, vec ledinu, Djokovic hoce da iskoristi za teniske terene (biznis)...niko nam nije kriv.
Ponasamo se po sistemu "niti kosku glodje niti drugome daje!"
I na kraju krajeva kad se ne reaguje na vreme, dobije se to sto se dobije, pa tako i u slucaju podizanja krsta!I ne samo krsta, naravno.
blogovatelj blogovatelj 16:25 01.03.2010

Re: Ukoliko...

Nema potrebe da se meni izvinjavate!


Nisam se izvinjavao, samo sam napisao sta sam mislio. A nema potrebe ni za persiranjem.

na kome sam naucio da vozim bicikl


Jel na onim Poni biciklama sto su bile lancem vezane za stub pa se vrtis u krug i vozis?
Meni na pomen tog dela parka obavezno prvo padnu na pamet kriva ogledala i oni rotacioni burici. A sad me ti podseti i na bicikle.
jesen92 jesen92 23:29 01.03.2010

Re: Ukoliko...

Nisam se izvinjavao,
..izvinjavao se omega...Coletov komentar je , predpostavljam, upucen njemu...
draft.dodger draft.dodger 14:34 27.02.2010

Sličnost...

Sa tim krstom, oronulim zgradama i indisponiranim stanovništvom ,
Kragujevac će ličiti na jedan ogromni nadgrobni spomenik...
Nune Popović Nune Popović 14:45 27.02.2010

Samo napred Kragujevčani

Krajnje je vreme da se pravo srce Srbije probudi i pokaže da postoji.

Krst je zaštitni znak hrišćenske crkve i hrišćanskog groblja, a nikako grada. Crkava, grobova i krstova na njima je sasvim dovoljno i u raznim dimenzijama i izvedbama.

Odluke o identitetu grada se ne donose zakulisno, politikom svršenog čina, nego konkursima, javnim debatama.

Da ne ispadne da je KG sahranjen pod krstom, taman nakon što je počeo da daje prve znake života!

Puna podrška!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:47 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

oVO je GODINA MODERNE SRBIJE U KRAGUJEVCU, a ti si NUNE neka reakcionarna snaga mraka i haosa...Ccccccccccccc!!!
Hvala,
poz
bkc
Nune Popović Nune Popović 14:50 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Mi smo snage "haosa i bezumlja", sećeš se definicije Miloševićeve medijske mašinerije...

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:54 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

kO TO NE BI UPAMTIO ZA SVA VREMENA.....VERKO NAS SAMO NA TO PODSECA!
arianna arianna 14:58 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani



Pored toliko "izgradjene" privrede, putne infrastrukture, dečjih igrališta,ispada da nama u Srbiji samo nedostaju verska obeležja, i to najviše ona bez svrhe

Bolje da su doneli odluku o izgradnji velikog sata, ako je već bilo para na pretek
AlexDunja AlexDunja 15:02 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Mi smo snage "haosa i bezumlja",

zauvek i sa ponosom.

podrska kragujevcu.
onom pravom.
Nune Popović Nune Popović 15:04 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Podseća na onu čuvenu anedgotu, kada su svojevremno Aliju Sitrotanovića, rudara udarnika sa novčanice od 10 dinara, doveli na neki kongres komunista, da i on poruči nešto, pa je na pitanje kako povećati produktivnost radnika rekao: DAJTE NAM VEĆE LOPATE!

Ova priča u KG kao da je na temu "kako da budemo veći pravoslavci i Srbi nego što jesmo" i zato: DAJTE NAM VEĆE KRSTOVE!



Strašno!
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 15:12 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Krst nije simbola grada

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:57 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Da ne spomijem u kakvim se sve dugovima nalaze svi, pa i javna preduzeca...a ovaj Krst po informacijama koje imam kostace od 40.000 / 100.000 eura! Bice to dobrovoljna globa onih firmi koje ne bi da se skinu sa drzavnog budzeta jer samo tu jos ima para...Po ulicama ljudi strajkuju, a mi se ponasamo kao propali bogatasi..
mariopan mariopan 16:31 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Branislav Kovačević Cole
Da ne spomijem u kakvim se sve dugovima nalaze svi, pa i javna preduzeca...a ovaj Krst po informacijama koje imam kostace od 40.000 / 100.000 eura! Bice to dobrovoljna globa onih firmi koje ne bi da se skinu sa drzavnog budzeta jer samo tu jos ima para...Po ulicama ljudi strajkuju, a mi se ponasamo kao propali bogatasi..

Stvarno, ne zna čovek šta da kaže, pa to sve nije normalno?
Pa i taj Srbislav gde se toga setio, što ne stavi krst u svoje dvorište?

To koliko znam nije nikakav Srpski običaj,(čak i da jeste to nije njegovo da odluči) šta biva, sada ga uvodi? Da nije neko pranje para u pitanju ili neko se ugradio u Krst?

Kome to treba i za šta bi poslužio a pri tome i ne radi?

Samo se zgranjavam sa bloga na blog.
arianna arianna 17:13 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Branislav Kovačević Cole
...ovaj Krst po informacijama koje imam kostace od 40.000 / 100.000 eura!



"Mudra" investiciona odluka izabranih srpskih "domaćina" u vreme recesije.


Dokle sa ovakvim odlukama!?

oskar-z-wild oskar-z-wild 18:30 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Tamara Ćetković
Krst nije simbola grada


i jeste i nije.
Sepulturero Sepulturero 20:43 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Nune Popović
Mi smo snage "haosa i bezumlja", sećeš se definicije Miloševićeve medijske mašinerije...



Па, с обзиром кога сте све довели на власт изгледа да та дефиниција и није била тако лоша.
Nune Popović Nune Popović 22:17 27.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Sve što ne valja treba menjati, to je je jedini lek.
jesen92 jesen92 01:49 28.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

..a najveci Verkov biser u vezi krsta je da su gradjani pobrkali loncice i krst povezuju sa grobljem a krst u stvari znaci ZIVOT....odprilike, gradjani nisu obavesteni
dolybell92 dolybell92 04:13 28.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Bolje da su doneli odluku o izgradnji velikog sata, ako je već bilo para na pretek


За шта ће им сат ?
Време је тамо стало....
mikele9 mikele9 12:18 28.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani


a krst u stvari znaci ZIVOT

Draga moja jeseni92, pravoslavni krst je krst kraka iste duzine, tz grcki krst. Osnova prvih crkava a i kasnijih je bila upisani grcki krst ali se to vremenom izgubilo. Krst pravoslavni i krstovi ostalih Hriscanskih konfesija simbolizuju Hristovo stradanje, raspece. Jedini krst koji je simbol zivota je ANK Izidin krst.
Omiljena mi boginja egipatska!
zilikaka zilikaka 21:52 28.02.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

pravoslavni krst je krst kraka iste duzine, tz grcki krst

Da, uobicajeno, ali nikako i jedino prihvatljivo JER:
Krst pravoslavni i krstovi ostalih Hriscanskih konfesija simbolizuju Hristovo stradanje, raspece

sto ce reci, krst je krst
jesen92 jesen92 01:12 01.03.2010

Re: Samo napred Kragujevčani

Draga moja jeseni92, pravoslavni krst je krst kraka iste duzine, tz grcki krst. Osnova prvih crkava a i kasnijih je bila upisani grcki krst ali se to vremenom izgubilo. Krst pravoslavni i krstovi ostalih Hriscanskih konfesija simbolizuju Hristovo stradanje, raspece. Jedini krst koji je simbol zivota je ANK Izidin krst.
Omiljena mi boginja egipatska!
...eto, gradonacelnik a ne zna........i jos optuzuje gradjane da su nesto pobrkali...
libela libela 15:13 27.02.2010

Cole, pobogu!

Pa ni faraone nije zanimalo sta robovi misle o piramidama, pa su ih ovi opet morali graditi!
Poenta je napraviti spomenik koji ce da ih nadzivi!
Nune Popović Nune Popović 15:17 27.02.2010

Re: Cole, pobogu!

Ovo su njihovi spomenici:

libela libela 15:19 27.02.2010

Re: Cole, pobogu!

Nune Popović
Ovo su njihovi spomenici:


Gde je ovo?
Nune Popović Nune Popović 15:21 27.02.2010

Re: Cole, pobogu!

Svuda oko nas su ti spomenici naših graditelja i obnovitelja, samo se okreni oko sebe.
libela libela 15:23 27.02.2010

Re: Cole, pobogu!

Nune Popović
Svuda oko nas su ti spomenici naših graditelja i obnovitelja, samo se okreni oko sebe.

Realno.
JJ Beba JJ Beba 16:49 27.02.2010

Re: Cole, pobogu!

Nune Popović
Ovo su njihovi spomenici:


jel to snimci iz Bosne?
MILAN MICHA JOVANOVICH MILAN MICHA JOVANOVICH 15:41 27.02.2010

SSEFOVI I MRTVE PATKE KOJE LETE

Gosn Cole, koji Vam je vrag?!!!

Pa zar Vi nikad niste imali sefa?!!!

I zar Vi ne znadete kako će šefova uvek biti.

No stvar je da sa današnjim šefovima, oni oko njih, ne budu moralne gromade ko Stane Dolanc u pripovesti o lovu sa drugom Titom, kada je, pošto se ostareli Predsednik ispromašivao, unatoč promašajima, egzaltirano uzviknuo : ''Bože, Bože...!!! Sve sam znao, al' da mrtve divlje plovke lete - nisam!''

Posle toga, kažu predanja, usledila je Slovenčeva moć i globalna deklinacija državne moći i pameti.

Ali i tadašnja i njojzi slične moći, kao u vremenima drugih drugova, sve do pred kraj vodjine ere, uvek su zavisile od njega tj. - Šefa...

Danas, tako, nadati se još uvek nije.
(Osim ako i današnji Vodje ne odluče da počnedu da gadjadu i love...!)

green_thumb green_thumb 22:58 27.02.2010

:)



Odlično, krst od 17 metara će jako dobro doći ako Kragujevac napadne horda krvoločnih vampira.

No, tako je to kad je vlast nad preko 200 000 ljudi skoncentrisana u rukama jednog čovaka... Kragujevac se sveo na feudalizam.
dolybell92 dolybell92 04:15 28.02.2010

Re: :)

Kragujevac se sveo na feudalizam.


Само Крагујевац ?
zilikaka zilikaka 10:47 28.02.2010

Re: :)

Odlično, krst od 17 metara će jako dobro doći ako Kragujevac napadne horda krvoločnih vampira.

A kako je već poznato da isti potiču iz naših krajeva, odakle su se vrlo uspešno (kao malo šta drugo) proširili svud po svetu, logično je očekivati da ih je podosta i ostalo.
Znači, krst bi imao vrlo korisnu, zaštitnu funkciju!
dolybell92 dolybell92 11:46 28.02.2010

Re: :)

Križ - raspelo - može zatočiti vampira ili ih uništiti i to vrijedi samo za one katoličke vjere. Učinkovitost se pojačava premazivanjem križa katranom ili premazivanju vrata i prozora (što je katolicima križ, to je Židovima zvijezda). Križ označava Krst, Isusa i veže se uz kalež.

prema tome...
samo pomaže:

Glogov kolac - koristi se za zaštitu od vampira probadanjem, ali se mora izbjeći prolijevanje krvi, preporučena dužina je između 60 - 76 cm, tup i gladak s jedne strane, a s druge vrlo oštar. Kod probadanja se sve mora učiniti u jednom zamahu, jer postoji mogućnost da vampir ponovno oživi. Također, njime se kiti kuća radi zaštite od zla i bolesti. Poznato je i korištenje glogovog trnja koji se zabije pod nokte pri sumnji na vampira.
Kraja Kraja 13:02 28.02.2010

...dolybell92...hvala na podsecanju...

...jer ovih dana se u srbiji opet pojavio neki "rade neimar" koji hara po budzetima crkve i ministarstva za KiM, na veliku radost nekih crkvenih i drzavnih sluzbenika...
...narod u strahu cuti, jer kako pokusa nesto da kaze, ture mu u usta ili bibliju ili granu od platana....
Kraja Kraja 12:57 28.02.2010

...posle platana....

...sam oguglao, ali cekam izbore da im jos jednom ponovim sta mislim o njima....

...ali...

...od Tita, preko Vuka Draškovića, Koštunice...do Tadića


..neukusno je u ovaj niz stavljati prvog (i pokojnog), jer, odakle god pogledate kragujevac sve je napravljeno u njegovo vreme, da ne nabrajam, ali automobile su pravili kad koreja nije znala sta je automobil, a kvalitetno oruzje znaju da prave i danas, ali im strukture iznutra i spolja ne dozvoljavaju...
...a ona tri daltona iza tita, pokazite jedno njihovo delo, ako imate tako mali najmanji prstic...

...taj navodni znak kragujevca, ako je njihov, ako ga zele, neka ga postave u svom gradu, a ne pored puta gde ruzi celu srbiju...svaki pogled na njega ce me podsecati na popove koji su kupili jos jedan audi, dok im pastva pase travu, a dobri ljudi skupljaju pare da bi neko dete bilo operisano u inostranstvu i prozivelo koliko-toliko dostojanstven zivot....

...vrlo rado bih svima njima podigao jedan jos veci krst, SAMO DA NAS VEC JEDNOM OSTAVE NA MIRU I PRESTANU DA TRAZE POSLEDNJI DINAR U NASIM DZEPOVIMA...

...da je tolkin ziv danas, ne bi morao da izmislja likove gospodara mraka, svi su na politickoj sceni srbije....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:15 28.02.2010

Re: ...posle platana....

Nisam ja Verka stavio u taj niz, dajuci bilo kome konotaciju, vec samo nabrojao gde je bio....SKJ, SPO, Kolicija sa Kostunicom, Koalicija sa TAdicem...i na kraju ce po meni biti koalicija sa Tomom i to je to...a svako neka sudi te cinjenice kako hoce!
Kraja Kraja 13:38 28.02.2010

...pa...

...s verkom u boga...amin
blogovatelj blogovatelj 16:29 01.03.2010

Re: ...posle platana....

...posle platana....
...sam oguglao,


Jel nasao Gugl ono sto si trazio
Kraja Kraja 13:45 28.02.2010

.... moram jos malo...

...prosto se namece pitanje, kako narod moze na izborima da bira ovakve istrosene (u svakom pogledu) likove...i taman pozelim da pocnem da bljujem na narod (sebe), a onda se setim, da vec godinama vlast biramo na djubristu i pokusavamo, poput onih nasih komsija nesretnika koji se hrane po kontejnerima, da pronadjemo nesto - nekoga, sto manje smrdi...

...eto to je nas izbor...
mariopan mariopan 14:45 28.02.2010

Re: .... moram jos malo...

Kraja
...prosto se namece pitanje, kako narod moze na izborima da bira ovakve istrosene (u svakom pogledu) likove...i taman pozelim da pocnem da bljujem na narod (sebe), a onda se setim, da vec godinama vlast biramo na djubristu i pokusavamo, poput onih nasih komsija nesretnika koji se hrane po kontejnerima, da pronadjemo nesto - nekoga, sto manje smrdi...

...eto to je nas izbor...

Eh, Krajo, pregršt preporuka
Nervira me ovaj nasmejani smajli a htela sam samo cvetić da ti doturim, nemam drugi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 10:12 01.03.2010

Re: .... moram jos malo...

Na portalu Sumadijapress organzijuje se glasanje ko je za ili protiv...da se prebrojimo:

http://sumadijapress.co.rs/index-p62-ni2545-c62.html
antioksidant antioksidant 11:03 01.03.2010

Re: .... moram jos malo...

ispravljen link
glasanje

cole, nece se verko zabrinuti zbog rezultata ovog glasanja
oni koji njemu trebaju nemaju nista protiv krsta
njima treba pricati koliko to kosta
(mada je besmisleno i da je dzabe - ali neki vole dzabe sta god da je - seti se kada su pokupili desetine hiljada primeraka ekovog "imena ruze" sa trafika u roku od 2 minuta - sta mislis - koliko je tih knjiga procitano?)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:12 01.03.2010

Re: .... moram jos malo...

...potpuno se slazem sto se bilo cega besplatnog tice! Od Umberta Eka su mogli da iskoriste bar papir u razne svrhe...Sto se Verka tice, ne mislim bas da mu je toliko svejedno, jer on zna da jednoga dana uvek dodje konobar da naplati racun,a do tog trenutka treba revnosno beleziti, beleziti...A 01. april, ako ne bude prolongiranja (sto mislim da ce se dogoditi!) postovanja zakona je jako blizu, kada ce morati da se izjasni gradonacelnik ili poslanik?
A dotle ..pa zna se "Selo gori a baba se ceslja", kakva simbolika u cinjenici da je Kragujevac pokrovitelj serije!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 12:12 01.03.2010

Re: .... moram jos malo...

...potpuno se slazem sto se bilo cega besplatnog tice! Od Umberta Eka su mogli da iskoriste bar papir u razne svrhe...Sto se Verka tice, ne mislim bas da mu je toliko svejedno, jer on zna da jednoga dana uvek dodje konobar da naplati racun,a do tog trenutka treba revnosno beleziti, beleziti...A 01. april, ako ne bude prolongiranja (sto mislim da ce se dogoditi!) postovanja zakona je jako blizu, kada ce morati da se izjasni gradonacelnik ili poslanik?
A dotle ..pa zna se "Selo gori a baba se ceslja", kakva simbolika u cinjenici da je Kragujevac pokrovitelj serije!!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:50 01.03.2010

Re: .... moram jos malo...

A dotle ..pa zna se "Selo gori a baba se ceslja", kakva simbolika u cinjenici da je Kragujevac pokrovitelj serije!!!

Hahaha..a simbolično je Cole i to da je Verkov "šef" lično išao da pozdravi ekipu serije "Selo gori a baba se češlja"...Ta serija je zajednički projekat..."Šef" će biti tu kad "otvore" krs...
Populizam, kad ga se zajaše, ne može se obuzdati..
marija.mt marija.mt 08:10 02.03.2010

Bas me je bilo sramota...

...dok sam ovo citala:



Ko je tebi Verko šef?

Verko se nađe u nebranom grožđu, pa onako kroz usta promrlja:

Pa ti šefe!

Odgovor nije bio dovoljno konkretan, odnosno adekvatnog inteziteta, pa predsednik ponovi pitanje:

Kaži lepo, da te svi čuju, ko ti je šef?

Gradonačelnik Stevanović shvati da je vrag odneo šalu, proguta knedlu u grlu:

PA TI ŠEFE. TI SI ŠEF!


Sto se krsta tice, iako ja licno mislim da isti moze vrlo lepo da izgleda, posebno na nekom uzvisenju i ako je lepo osvetljen, mislim da trenutno nije prioritet i da gradjani Kragujevca treba da odluce o tome.
filantrop filantrop 09:29 02.03.2010

Re: Bas me je bilo sramota...

Sto se krsta tice, iako ja licno mislim da isti moze vrlo lepo da izgleda, posebno na nekom uzvisenju i ako je lepo osvetljen, mislim da trenutno nije prioritet i da gradjani Kragujevca treba da odluce o tome

Ja uopste nemam razloga da sumnjam u vas dobar ukus Marija, ali neka taj tako lep i osvetljen krst ipak bude u vasem dvoristu, po mogucnosti iza kuce, a ne na brdu povise Kragujevca.
Neverovatno je da neko u 21 . veku, u sekularnoj drzavi, moze da smatra da krst treba da bude postavljen bile gde drugo sem na groblju i na crkvi ma kako lep i osvetljen bio.
Dozvolite da vas informisem da Kragujevac vec ima jedan (prilicno neukusan) krst u sred grada , u samom centru, i ta tacka se zaista i zove "kod krsta".
Uopste razmisljati -da li- a kamoli postavljati jos jedan na ulazu u grad ili na brdu je zaista, izvinite ali nevidjena budalastina i zadovoljenje manija velicine gosn Evroljuba.
Procitajte malo sta strucnjaci kazu o potrebi ostavljanja (po mogucnosti sto veceg) obelezja iza sebe.

http://media.photobucket.com/image/kragujevac%20kod%20krsta/vanilko/KRAGUJEVAC86.jpg

(nikad vam necu oprostiti sto ste me naterali da napisem ovaj komentar, jer mi je zbog njega prosao Serlok)

edit
A evo kako izgleda ukrasen za Novu Godinu
http://www.radio9.net/mini/pics/pics/krst2.jpg
mislim da je Kragujevac dovoljno potonuo, ne treba dublje
marija.mt marija.mt 10:55 02.03.2010

Re: Bas me je bilo sramota...

Ja uopste nemam razloga da sumnjam u vas dobar ukus Marija, ali neka taj tako lep i osvetljen krst ipak bude u vasem dvoristu, po mogucnosti iza kuce

Uopste razmisljati -da li- a kamoli postavljati jos jedan na ulazu u grad ili na brdu je zaista, izvinite ali nevidjena budalastina i zadovoljenje manija velicine gosn Evroljuba.

(nikad vam necu oprostiti sto ste me naterali da napisem ovaj komentar, jer mi je zbog njega prosao Serlok)


Ako je ovo sve reakcija na to sto sam ja iznela svoje licno misljenje da krst moze lepo da izgleda, pri cemu ni u jednom trenutku nisam podrzala postavljanje istog u Kragujevcu, cak sam naglasila da to nije prioritet i da bi gradjani Kragujevca trebalo da odlucuju o tome, onda bolje da ste gledali Serloka.
filantrop filantrop 07:58 03.03.2010

Re: Bas me je bilo sramota...

iznela svoje licno misljenje da krst moze lepo da izgleda

na blogu i u kontekstu o postavljanju krsta u okolini Kragujevca.
cak sam naglasila da to nije prioritet i da bi gradjani Kragujevca trebalo da odlucuju o tome

Gradjani vec kazu da ga nece, sudeci prema anketi, kakva god da je.
onda bolje da ste gledali Serloka.

U pravu si.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana