Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Kako nam se ponovo dogodio Geda?

albicilla RSS / 28.02.2010. u 08:17
24533_330318951225_714941225_401734.jpg
 
Na bol svojih sugrađana, gradonačelnik je odgovorio izrazima najdubljeg saosećanja:
 

1379358_Djilas_Sajam_turizma_v.jpg 


 

24533_330309956225_714941225_401733.jpg 



Komentari (327)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 08:32 28.02.2010

Historia magistra vitae est

samo smo mi, izgleda, hronicni ponavljaci...
mikele9 mikele9 11:52 28.02.2010

Re: Historia magistra vitae est

Historia magistra vitae est

vec sam jedan komentar naslovio HISTORIA MAGISTRA VITAE NON EST; bar sto se ovdasnjeg pucanstva tice i to vekovima unazad.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:27 28.02.2010

Re: Historia magistra vitae est

POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.

KONTAKTI:

EVROPSKA INVESTICIONA BANKA

98-100, boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg
Tel.(+352) 43 79 1
FAX: (+352) 43 77 04

Communication Department
info@eib.org
(+352) 43 79 - 22000
FAX: (+352) 43 79 - 62000

press@eib.org
(+352) 43 79 - 21000
FAX: (+352) 43 79 - 61000

complaints@eib.org
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:37 28.02.2010

Re: Historia magistra vitae est

Filip Mladenović
POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.

KONTAKTI:

EVROPSKA INVESTICIONA BANKA

98-100, boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg
Tel.(+352) 43 79 1
FAX: (+352) 43 77 04

Communication Department
info@eib.org
(+352) 43 79 - 22000
FAX: (+352) 43 79 - 62000

press@eib.org
(+352) 43 79 - 21000
FAX: (+352) 43 79 - 61000

complaints@eib.org


Znate sta, ovaj mafijaski sljam koji vlada Srbijom dobija pare odnegde, od nekog.....Sa njima se razgovara, oni putuju, susrecu se sa drzavnicima, isto mafijasima i lopovima, dele ukradeni plen, raspodeljuju, zidaju Beograd, svojataju luke tudjih drzava, grade crkve, podizu krstove, turiste im ubijaju metalnim stanglama, rulje im, uz neciji blagoslov, ruse i razbijaju centar grada, bez kordona zadriglih policajaca.....Jebes drvece i biljke kada su gradovi i drzave zarasli u korov.
mlekac mlekac 15:54 28.02.2010

Re: Historia magistra vitae est

Ave Cezare!
Ne ocekuj da svi bas UVEK citaju sve komentare
platanko platanko 00:11 01.03.2010

Zdravo posečeno deblo kod Liona...

tripraseta92 tripraseta92 01:27 01.03.2010

Re: Zdravo posečeno deblo kod Liona...

platanko
http://yfrog.com/dyslika004kj


I samo zato si se sada registrovao ???? Kontraobaveštajna?

Član od: 28.02.2010
mariopan mariopan 02:03 01.03.2010

Re: Zdravo posečeno deblo kod Liona...

platanko
http://yfrog.com/dyslika004kj

Uboli ste jedno trulo? I dotrčao da javiš? Posle 399 zdravih?
Bravo.
mivlad mivlad 08:56 28.02.2010

Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Upravo se desava najveci kulturno-ekoloski zlocin u Bulevaru Kralja Aleksandra. Potpuno zdravi platani se seku i obaraju bez ikakvog razloga.

Sve fotografije sa sece su na grupi "Sacuvajmo beogradske platane"
mariopan mariopan 09:18 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Zločin stoleća, koliko je stablima trebalo da porastu. Osim toga, đonom u lice svojih sugrađana, a i svima nama - može mu se. Nadam se samo da će ga neko tužiti, sve ima svoju cenu pa i bahatost.
frana frana 10:09 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Bulevar je izgubio dušu... Postaće još jedna obična, dugačka ulica...
Boris Drenca Boris Drenca 10:39 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Postaće još jedna obična, dugačka ulica...


Magistrala sa zgradama
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 11:25 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Nadam se samo da će ga neko tužiti,


da li se sprema tuzba neka?
mariopan mariopan 11:50 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Dragan Pavlicevic
Nadam se samo da će ga neko tužiti,


da li se sprema tuzba neka?

Rekla bih da će biti i nadam se da će ljudi od struke (pravne) ili bar prijatelji blogera kojima je to struka, pokrenuti tužbu sa zabranom seče odmah - jer je rok žalbe od 15 dana sakriven od građana, da ne bi neko podneo žalbu u roku pa da seča bude obustavljena, još taj rok nije istekao a oni seku i to žure da poseku što više da se to ne otkrije. Gotovo, otkriveno je, sada su na redu pravnici. Ima kod Srđana Mitrovića na blogu" Krvnici ne miruju" link za te stranice rešenja, može da se pročita ( na trećoj strani bloga).
tripraseta92 tripraseta92 16:03 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

mariopan
sve ima svoju cenu pa i bahatost.





Na koncu, i najgori shvate da je samo drvo verno do groba
albicilla albicilla 16:05 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Na koncu, i najgori shvate da je samo drvo verno do groba


da, pozarevacka kafana "pod lipom"...
bindu bindu 17:27 28.02.2010

Re: Najvece ekolosko zlodelo u Beogradu

Dragan Pavlicevic
Nadam se samo da će ga neko tužiti,


da li se sprema tuzba neka?


da , sprema se tuzba ali svetom petru
Boris Drenca Boris Drenca 09:44 28.02.2010

Recept za Gedu

1. Napravis finansijsku konstrukciju, gledas da si dobar u njoj. Zamenis teze i kazes da je trulez na drugom mestu a ne kod tebe

2. Raselis komsiluk



Neki su opravdano na putu ali nece moci da se vrate

2. Pozoves sumare




3. Uklonis one koji se bune





4. Medijima posaljes prijateljsku poruku

5. i posle ne objasnjavas sta si uradio vec samo pljujes one koji se protive

6. cekas izvestaj seledece sadrzine " to ti je zavrseno"

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:47 28.02.2010

Ma pljunuti Geda...

...mislim pljunucu ga kad ga vidim.

"Ovo je prica koju vrlo nerado pricam to je prica o antihristu jednom i raspikuci, gedi, takozvanom sto je silnu zemlju nasledio od pokojnog tece i sve spisko. bilo je tih slucajova vec i ranije, da je neko zemlju potrosio i razbuco, al' da je neko nasu zemlju razbuco, to jos nismo dozivljavali, e tu smo se mi iz familije malko zamislili i metili prst na celo, mada je bilo predloga da i gedi prislonimo stagod na celo, al to nije proslo mislim jos me nije proslo."

malisremacc malisremacc 14:18 28.02.2010

Re: Ma pljunuti Geda...

SRAMOTA!!!


Beograde, šta si doživeo.
naslovi naslovi 10:12 28.02.2010

Lipe u Vrnjcima

Pre nekoliko godina isto se dogodilo vrnjackim lipama na Promenadi. Sekli su , a stariji i potomci vrnjackih porodica gledali i plakali.
U Diekciji i Opstini su tada sedele gdja Bojana Stanojevic, dip ing arh., sada poslanik u Skupstini. Naravno...clan DS. Druga gdja arh Danijela Mladenovic, zena djakona , koji je clan jedne druge grupe (Atanasije Jevtic) takodje.
Ni prstom nisu mrdnule.

Izgleda da je vreme?! Samo nemamo vise koga da biramo...na zalost sve to sto je vredelo odletelo i zovu se dijaspora.
mariopan mariopan 10:19 28.02.2010

Re: Lipe u Vrnjcima

Izgleda da je vreme?! Samo nemamo vise koga da biramo...na zalost sve to sto je vredelo odletelo i zovu se dijaspora.

Slažem se.
Kako nam se desio?
Mislim da nismo pazili, bio je tu sve vreme samo dobro kamufliran.
Mimikrija se vežba neprekidno, doveli su je do savršenstva.
Ne znamo više ko je ko, sve se izmešalo, tako se desilo da nismo pazili, a treba neprekidno paziti.
lubitel lubitel 10:43 28.02.2010

Veceras u 20 sati

...na potezu od ZEceviceve do Mijatoviceve ulice na bulevaru Balvana Djilasa,svakom pojednicnom zemnom ostaatku balvana upalicu svecu i zvoncetom oznaciti kraj jednom bestidnom aktu balvanocida.

Ko od zvezdaraca hoce,ko sme i ko moze neka isto ucini.
Ponesite licne karte sa sobom...
gasan gasan 10:48 28.02.2010

Svaka čast, Beograđani!

Prvo su došli po platane,
a ja se nisam pobunio...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:00 28.02.2010

jer

nama treba Geda. mi smo nacija koja živi sa svojim roditeljima u dvosobnom stanu dok isti ne umru. to je taj Geda koji brine o nama svima (da ne moramo mi). bežanje od odgovornosti je glavna karakterna crta našega naroda.

zato Geda.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:37 28.02.2010

Bulevar sada

Dogadja li se sada nesto na Bulevaru?
Ima li koga tamo da izvesti?
jagru1 jagru1 11:55 28.02.2010

Re: Bulevar sada

Krvnici rade i nedeljom , punom parom . Prešli na drugu stranu .
dolybell92 dolybell92 12:10 28.02.2010

Prvo su došli po platane

"Sve će to jednog dana pokriti ruzmarin i šaš"..

Tako to biva kada korov nadvlada plemenite biljke...
što nismo plevili na vreme...
albicilla albicilla 12:15 28.02.2010

Re: Prvo su došli po platane

tako to biva i kada se celo grada ne bira, vec ga onaj odozgo namece gradjanima po sopstvenom nahodjenju

samo, onda se ta funkcija ne sme zvati gradonacelnik, jer nikada nije niti dobila legitimitet od birackog tela - vec gradonamesnik
dolybell92 dolybell92 22:50 28.02.2010

Re: Prvo su došli po platane

albicilla
tako to biva i kada se celo grada ne bira, vec ga onaj odozgo namece gradjanima po sopstvenom nahodjenju

samo, onda se ta funkcija ne sme zvati gradonacelnik, jer nikada nije niti dobila legitimitet od birackog tela - vec gradonamesnik


Da li još mislite da ON smislio tu ideju ????
albicilla albicilla 23:10 28.02.2010

Re: Prvo su došli po platane

Da li još mislite da ON smislio tu ideju ????


ako na istog mislimo, ne mislim da je smislio

mislim da je prihvatio ponudu i da sada priprema teren, odradjuje svoj deo pogodbe
ivana23 ivana23 12:22 28.02.2010

Kako nam se ponovo dogodio Geda?

Ovako:

Beograđanin Lj. P. svako veče odlazi na pijacu kako bi pokupio nešto zaostalog povrća i voća. Kod kuće ga očisti i napravi čorbu. Drugačije, sa 11.000 dinara koliko mu iznosi penzija – ne može; jer kada plati račune za život u dvosobnom stanu, na raspolaganju mu ostane oko 100 dinara dnevno, za hleb i...

U njegovoj koži se nalazi više od milion građana Srbije. Oni ili nemaju primanja ili su ona manja od 11.000 dinara, pa su svakodnevno prinuđeni da se bore za puko preživljavanje. Njihove plate ili penzije, ukoliko ih uopšte imaju, nisu dovoljne ni da plate Infostan, struju, telefon... i pretplatu za RTS. Žive uz pomoć prijatelja i rođaka, dovijaju se stalnim kratkoročnim pozajmicama koje se gomilaju. Žive na ček i poček.
- Blic, ceo tekst

* Naravno da ni '90-ih u vreme najvecih protesta nije bilo bolje, ali ljudi su bar imali nadu da ce promenom vlasti biti bolje. Sada vise nade, entuzijazma, snage nema.
Ladje su potonule, vecina je uhvacena u zamku kredita (hipoteka), pretnju ostankom bez posla, ukupnim besmislom koji vlada... zar smo imalo imali nade da ce platani biti okidac za velike proteste.

Tako mi se cini ova situacija.
Olga Medenica Olga Medenica 12:50 28.02.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

Takva i jeste situacija.
A posto smo za pocetak preskocili industrijsku revoluciju pohitali smo u "novi feudalizam".
I gle cuda, vec smo stigli.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:57 28.02.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

Ladje su potonule, vecina je uhvacena u zamku kredita (hipoteka), pretnju ostankom bez posla, ukupnim besmislom koji vlada... zar smo imalo imali nade da ce platani biti okidac za velike proteste.

Tako mi se cini ova situacija.



tako izgleda

+ druga dimenzija je ovo sto je pisala BebaOdLonchara gore:

mi smo nacija koja živi sa svojim roditeljima u dvosobnom stanu dok isti ne umru. to je taj Geda koji brine o nama svima (da ne moramo mi). bežanje od odgovornosti je glavna karakterna crta našega naroda.




ivana23 ivana23 14:49 28.02.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

Dragan Pavlicevic
+ druga dimenzija je ovo sto je pisala BebaOdLonchara gore:
mi smo nacija koja živi sa svojim roditeljima u dvosobnom stanu dok isti ne umru. to je taj Geda koji brine o nama svima (da ne moramo mi). bežanje od odgovornosti je glavna karakterna crta našega naroda.


Tacno, ali to je posledica onog sto sam napisala iznad. Gde da zive? Mnogi nemaju novca da iznajme stan ili su im nedovljna primanja da bi se usudili da uzmu kredit za stan. Resenje?
angie01 angie01 16:03 28.02.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

gle cuda, vec smo stigli.


pa srbi vole shortkat!
screwdriver screwdriver 23:39 28.02.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

ivana, ovo je jedan presjek svih naših života...iliti slika našeg preživljavanja.
ja ne dam da mi ubiju duh.
bila danas kod vas... kao što sam bila na svim građanskim protestima, počevši od onih 96/97.
nažalost, nisam osjetila duh zajedništva i promjene koji je isijavao nekad. mrtvo.
ljudi su opterećeni svojim brigama, i sve to razumijem. ali ovo je tako tužno, fizički boli.
i, osim ramba, nisam vidjela podršku..
lobotomija, a neko mora to da spreči ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:27 01.03.2010

Re: Kako nam se ponovo dogodio Geda?

Tacno, ali to je posledica onog sto sam napisala iznad. Gde da zive? Mnogi nemaju novca da iznajme stan ili su im nedovljna primanja da bi se usudili da uzmu kredit za stan. Resenje?

nije sasvim tako, ivana. i pre Onog Gede je situacija bila ista a bilo je i ranije kredita. i 70tih i 80tih su sredovečna "deca" živela sa roditeljima u velikim stanovima.
još nešto: kako to da se velika većina izbeglica koja je došla u srbiju, mnogo bolje snašla od sarosedeoca? problem je u nama i odgovornosti prema sebi i svojoj naciji.
marta l marta l 13:19 28.02.2010

crveno za sve gede

urban heat island ili toplotna ostrva u gradu su
bez zelenila
sa nekoliko stepeni vise nego na zelenijoj periferiji
zagadjenija
naseljena sirotinjom jer ko moze pobegne, primer Atina...
generisu socijalne probleme
ruzna su
tesko se lece (ne mladicama)
snimljena toplotnim kamerama izgledaju kao ovo dole
da ih neko svesno pravi, to jos nisam cula..
alo, inenjerska komora?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:23 28.02.2010

Re: crveno za sve gede

lubitel lubitel 14:00 28.02.2010

Re: crveno za sve gede



Joker!



albicilla albicilla 16:03 28.02.2010

Re: crveno za sve gede

Re: crveno za sve gede


ova slika me potseti na reci jednog besmrtnika (highlandera?), erika blera: u pedesetoj, svako ima lice kakvo zasluzuje
JJ Beba JJ Beba 14:33 28.02.2010

?


mora da Djilas svrsava kad cuje.
Pre neki dan blog kolega Spaic ga uporedio sa Mendelom, sada sa Gedom, znaci to je to, uso je ustoriju.
A da sa Gedom ima slicnosti to je fakat. Obojca imaju nerv za pomor
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:16 28.02.2010

Re: ? ŠTA BI REKAO DUŠAN RADOVIĆ?

Ulažite u stomak! To ulaganje daje brze i vidljive rezultate. Ulaganje u glavu je dugotrajno i neizvesno!

****************

Mi mnogo volimo da imamo, ali ne znamo da živimo od onoga što imamo.
Ništa što imamo ne može nas učiniti toliko srećnim koliko nas može učiniti nesrećnim ono što nemamo.

***************

Vi mislite da život muči vas,a mi imamo utisak da vi mučite, gnjavite i ponižavate život.
Nune Popović Nune Popović 15:24 28.02.2010

Re: ? ŠTA BI REKAO DUŠAN RADOVIĆ?

ne znam zašto mi se u glavi porađa krilatica: Diktatura tajkunijata!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:30 28.02.2010

Re: ? ŠTA BI REKAO DUŠAN RADOVIĆ?

đilas je gori od tajfuna! oduvao je sve paltane sa bulevara!
sad će da nastupi đilas tajkun.
bindu bindu 17:48 28.02.2010

Re: ? ŠTA BI REKAO DUŠAN RADOVIĆ?

Nune Popović
ne znam zašto mi se u glavi porađa krilatica: Diktatura tajkunijata!



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:21 28.02.2010

tužno

albicilla albicilla 15:58 28.02.2010

Re: tužno

tužno


ajoj, bas jeste

edit: ali bas!
albicilla albicilla 16:17 28.02.2010

Re: tužno

vracam se na ovo, proganja me prizor: to je slika i prilika grada koji onaj i onakav namesnik vodi
Bonner Bonner 17:54 28.02.2010

Re: tužno

Srđan Mitrović
tuzno



Jeziv prizor, lesevi Platana!

albicilla albicilla 17:59 28.02.2010

Re: tužno

ja sam, doduse, mislio na nesrecnu zenu, ali dobro, vazi i jedno i drugo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:50 28.02.2010

Platani su bolesni!?

Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.
Nune Popović Nune Popović 15:54 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Bravo Krle!
ivana23 ivana23 15:55 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.

Dokaz:

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:57 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.
Nune Popović Nune Popović 15:59 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nije glupo, ljudski je.
albicilla albicilla 16:00 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


eeee.... ali ti imas priliku da savet prosapuces u pravo uho...
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:04 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

albicilla

Nebojsa KrsticMožda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.eeee.... ali ti imas priliku da savet prosapuces u pravo uho...

Razumni političari slušaju glas gradjana, a nerazumni političari ga prisluškuju!
Bonner Bonner 16:05 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic

... Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.


Ali ni Gradonacelnik, te bi red bio da se gradonacelnicka fotelja isprazni!


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:08 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

šta se pravimo blesavi. pa već se saznalo da je lično tadić odobrio dilm sa čedom samo da ne padne gradska vlada!
niste primetili naslovne strane kurira poslednjih dana koje su posvećene čedi u slučaju da mu se ne dopadne ponuda?
tripraseta92 tripraseta92 16:08 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


Pa možda vaši promene metu, ovih dana. Možda past_tence Živkovića zamenite present_nazi Djilasom !?
angie01 angie01 16:10 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


a je l moze i neshto da se poradi na tome,..kad vec nije na vreme,(ili , shto nije?)..da ne ostane samo na tome da smo svi tuzni?!-mislim, dosta bre vishe tuge i sramote!

(svakako hvala shto ste se izjasnili!)

AlexDunja AlexDunja 16:10 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


lepo što si se javio.
Nune Popović Nune Popović 16:14 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Ukoliko ovakvo Đilasovo ponašanje prođe kao da se ništa nije dogodilo, to će nesumnjivo javnosti poslati dve poruke:

- Đilas ima prećutnu podršku predsednika DS i Srbije

- Đilasu nije potrebna podrška predsednika Srbije i DS, jer je "najjači"

Što bi, u oba slučaja, značilo da je priča o demokratiji u Srbiji ugrožena.

Taman da je Đilas sto puta u pravu, što nas svakodnevno razuveravaju naše oči i činjenice koje se iznose u javnost, uprkos mrklom medijskom mraku nezapamćenom i u vreme Miloševića, na Đilasov način se ne rade evropski projekti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:17 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

šta se pravimo blesavi. pa već se saznalo da je lično tadić odobrio dilm sa čedom samo da ne padne gradska vlada!

Ja ne raspolažem ovakvom informacijom, šta više, siguran sam da nije tačna... Moje skromno mišljenje je da je ovo što se trenutno radi po Bulevaru divljaštvo prvog reda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:20 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

potvrda iz tri izvora. i to novinarska. i to onih koji ne smeju da zucnu. zvarnuo djilas jajca svima. ima samo veliki brat i farma da se gledaju! ta mu firma baš dobro radi.
Nune Popović Nune Popović 16:20 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojša, zamolio bih te, javno, ako si u mogućnosti da preneseš predsedniku moje mišljenje koje sam izneo u prethodnom komentaru. Hvala.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:21 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

može tadić sada da se iznenađuje i ograđuje koliko hoće, masakr je završen. te platane više niko ne može vratiti.
Nune Popović Nune Popović 16:23 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

može tadić sada da se iznenađuje i ograđuje koliko hoće, masakr je završen. te platane više niko ne može vratiti.


Da, ali je pitanje koliko još šteta i kakve posledice sve još mogu da se naprave, ako se dopusti takvo Đilasovo ponašanje.
ivana23 ivana23 16:23 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Moje skromno mišljenje je da je ovo što se trenutno radi po Bulevaru divljaštvo prvog reda.

Jos ce se ispostaviti da su svi bili neobavesteni kao onomad Kostunica.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:25 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojša, zamolio bih te, javno, ako si u mogućnosti da preneseš predsedniku moje mišljenje koje sam izneo u prethodnom komentaru. Hvala.

Hoću, sa zadovoljstvom.
Nune Popović Nune Popović 16:27 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Unapred se zahvaljujem.
maksa83 maksa83 16:27 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.

Krle - vaskrsli Idolu!

Znaš da te volimo.

Ali ovi tvoji drugari su baš, ono - govanca koje više ništa ne može da amnestira.

Inače, mene cela ova stvar revitalizovala. Bio sam priično rezigniran spram svih glasanja na koja mora da se izlazi (svaki put sam išao tamo sa elanom srednjoškolca koji ponedeljkom ujutru ide na dvostruki predčas), ali ovo sa Platanima je udahnulo novi smisao celoj stvari. Pošto je (empirijski utvrđeno) praktično nemoguće naći nekog na listiću ko će stvarno da radi u interesu glasača, moja nova misija je - glasati uvek u korist najveće štete za DS. Najozbiljnije, ako se na listi pojavi Sotona, Toma, povampireni zombi Sloba, sveže iz Haga vraćeni Šešelj - dobiće glas svako ko može da ugrozi DS, ako ništa makar da moraju više da se ponižavaju kod postizbornih cenjkanja.

Danas kada postajem Pionir takođe se obavezujem da više neću izbegavati političke rasprave, već da ću svaki put uložiti sve što imam da objasnim zašto je DS gomila upotrebljenih sasušenih qrtona i zašto ih treba izjebati svakom pogodnom prilikom. Neću se smiriti dok ne ubedim u to bar petoro od kojih će svaki ubediti sledećih petoro koji će... i tako geometrijski.

Od Gede i SPS-a nikad nisam ništa dobro očekivao, pa me nisu ni zajebali.

Ovi tvoji su - baš zbog toga - mnogo više na mojoj šitlisti.

Ali tebe volimo, nemoj da brineš!
tripraseta92 tripraseta92 16:31 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Moje skromno mišljenje je da je ovo što se trenutno radi po Bulevaru divljaštvo prvog reda.

A šte "misle" agencije za ispitivanje javnog mnjenja???? Djilas loše stoji??!!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:35 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

govanca
...
nemam šta da dodam.
smokvica92 smokvica92 16:37 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic

Ja ne raspolažem ovakvom informacijom, šta više, siguran sam da nije tačna... Moje skromno mišljenje je da je ovo što se trenutno radi po Bulevaru divljaštvo prvog reda.



Vaše skromno mišljenje delimo skoro svi ovde. Ali, divljaštvo prvog reda na Bulevaru se ne radi trenutno već poslednja tri dana. Ili ste Vi tek danas čuli? Ili ste čekali da ih sve poseku?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:37 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nune Popović
Unapred se zahvaljujem.


Nune, nemoj da brines, cita se ovo i te kako i samo belezi. Jedino sto ja, posto sam vrlo iskrena i politicki laik, smatram, na laicki nacin neznajuci kako da bas tacno objasnim, mislim da je ovo sve jedna lepo izrezirana situacija, odavno i da je sada na redu da na vlast dodju oni koji do sada na vlasti bili nisu. Ti neki su neki....you name it...i dok se svi ne izredjaju,vuk se ne zasiti, a ovce sve budu na broju, tada ce, mozda, malo da svane.
Bonner Bonner 16:37 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Srđan Mitrović
može tadić sada da se iznenađuje i ograđuje koliko hoće, masakr je završen. te platane više niko ne može vratiti.


Platani su poseceni, gradnja moze da krene a moze da krene i vadjenje i ogradjivanje od sece! Mozda "neko" bude i zrtvovan!

Srdjane, cinjenica je da komunikacija izmedju Starog i Novog Dvora na momente nije bila bas sjajna!

Evo prilike da se ona i okonca!

Nune Popović Nune Popović 16:38 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

A šte "misle" agencije za ispitivanje javnog mnjenja???? Djilas loše stoji??!!


Čak i da istraživanja pokažu da Đilas ima podršku, to ne znači da radi dobru stvar. I Hitler je imao podršku. I Musolini. I Sloba. Meritornu ocenu onoga što radi Đilas moraju da daju oni koji nose najveću odgovornost za demokratizaciju i evropeizaciju Srbije. A pošto je evidentno da Đilas izbegava i nipodaštava osnovne demokratske vrednosti i pravila demokratskog vladanja, ukoliko se sa najodgovornijeg i najuticajnijeg mesta ne reaguje, to će značiti da Đilas ima zeleno svetlo za rasturanje demokratskog poretka u Srbiji.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:38 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Neću se smiriti dok ne ubedim u to bar petoro od kojih će svaki ubediti sledećih petoro koji će... i tako geometrijski.

ja sam već ubedio 5. sad se već i prijateljstva stavljaju na iskušenje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:42 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Da, ali je pitanje koliko još šteta i kakve posledice sve još mogu da se naprave, ako se dopusti takvo Đilasovo ponašanje.

pa već su najavili nešto slično za Dušanovu i Skadarliju.
Mora da hoće da povade kaldrmu da im švalerke ne bi lomile štikle kad idu na krkanluk.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:43 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

i da je sada na redu da na vlast dodju oni koji do sada na vlasti bili nisu.

Izvinjavam se, svi su već bili.
AlexDunja AlexDunja 16:43 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

ja sam već ubedio 5. sad se već i prijateljstva stavljaju na iskušenje.

srdjane, maxo,
to više uopšte nije teško.
čak i moja mati, koju nikako nisam mogla da
ubedim da ne izlazi na poslednje predsedničke
izbore, sada kapira.
Unfuckable Unfuckable 16:52 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

nazirem li ja to opet turanje žvake umesto kusura u vidu priče " ejbg dok smo saznali - On je već sve posekao"
...pa onda se formira anketni odbor, pa se to ispituje godinama.... - alo bre, pa nismo mi mentoli!
mmilovanpm mmilovanpm 17:05 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.




Oprostite što se mešam u Vaše mišljenje, ali to je moglo da se vidi još u petak kada je posečeno prvih četrdeset pet stabala i nije pronađeno nijedno jedino trulo, osim jedne jedine grane na stablu nešto iznad broja 97 (grana je bila trula 25% svog preseka), dok su deblo i ostale grane na istom stablu bile potpuno čitave. Takođe, nisu pronađene nikakve gljive, insekti, i sve što je navođeno kao tobožnji razlog stručnjaka za seču.

Fotografija kao dokaza za sve navedeno ima i previše, preko hiljadu.

Zar Vas zaista ništa nije zainteresovalo tog dana kada je počeo masakr? Zaista?

Zar ćete i Vi da se podvučete pod "neobaveštenost" i u toj "neobaveštenosti" da umirujete svoju savest?

Ali, glupo je sada da lamentiramo nad svim onim: zločin je počinjen. Kakav i kakvih razmera može da se vidi još neko vreme dok ne povade sve one panjeve koji su redom svi najzdraviji mogući.

Uskoro će masakr ionako prekriti najbednija tišina, muk od kojeg se normalnom čoveku ledi krv u žilama.

To je naša srpska javnost, nema, tupa, bez ijednog jedinog "osuđujem".

To je Srbija danas, sada i ovde.
tripraseta92 tripraseta92 17:05 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Unfuckable
nazirem li ja to opet turanje žvake umesto kusura u vidu priče " ejbg dok smo saznali - On je već sve posekao"
...pa onda se formira anketni odbor, pa se to ispituje godinama.... - alo bre, pa nismo mi mentoli!


Ma, ovo se zove savršena situacija. Bulevar ogoljen, gradjevinska mafija zadovoljna, Čeda i ekipa namireni, Djilas na lancu, a blogeri se skupili oko teme: "Zašto volim predsednika"
angie01 angie01 17:08 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
govanca...nemam šta da dodam.


chekaj bre-u chemu je ovaj rad?

ovo k'o neko lozenje-iz blizine!
lutherblisset lutherblisset 17:11 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

nazirem li ja to opet turanje žvake umesto kusura u vidu priče " ejbg dok smo saznali - On je već sve posekao"
...pa onda se formira anketni odbor, pa se to ispituje godinama.... - alo bre, pa nismo mi mentoli!


Naravno, a pre toga će predsednik Tadić osuditi nezakonitu seču platana. Skrenuće nam pažnju na poražavajući stepen korupcije u našem društvu i naravno istaći da je borba protiv te pošasti njegova najveća i neodložna obaveza (pored svete srpske zemlje pod imenom Kosovo). Gradonačelnik Đilas će posetiti mesta masakra i utešiti tužne građane uz primetnu i jedva savladanu tugu zbog tog varvarskog čina. Možda Dačić i uhapsi nekog sitnog dilera trave ili nekih tabletica zato što nam kvari omladinu.
Sve će se lepo završiti kao u delima proslavljene Milice Jakovljević Mir-Jam, omiljene spisateljice naše banditske vladajuće klike.
Nune Popović Nune Popović 17:17 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Ma nije valjda, još će dželat postati žrtva. Bolje bi bilo da se konstruktivno razgovara sa svakim ko na to pristaje.
mmilovanpm mmilovanpm 17:18 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Srđan Mitrović
može tadić sada da se iznenađuje i ograđuje koliko hoće, masakr je završen. te platane više niko ne može vratiti.


Upravo tako.

Osim ako se ne zasade stabla starosti pedesetak godina.

A to je, tehnički, potpuno nemoguće.
Bonner Bonner 17:30 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

mmilovanpm

...
Zar Vas zaista ništa nije zainteresovalo tog dana kada je počeo masakr? Zaista?

Zar ćete i Vi da se podvučete pod "neobaveštenost" i u toj "neobaveštenosti" da umirujete svoju savest?
...


Nije stigao, bio da tetki odnese lek!

lubitel lubitel 17:48 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Osim sto ga krasi skomno misljenje Vip bloger NK ne odustaje od svog preponatljivog cinizma,zbog cega se osecam prilicno odvratno dok ovo pisem,sramota me je sto je,svesno ili ne ,naleto i izvesni Nune,sa cijem ce se komentarom upoznati "neobavesteni" Predsednik.
Evo milim i molim te i ja:

NK,objasni Predsedniku da je drvo organska supstanca koja je stvorena evo vec 70 godina koliko i traje dosadasnji zivot vec nepostojecih platana.Za vaseg komsiju Dvorjanina ovi platani imaju tajkunsku-upotrebnu vrednost,a za beogradjane posebnno nas zvezdarce-ne samo estetsku.
Dvorjanin je trupla vec video kao krajnji proizvod (furnir,olovke,cackalice, sibice i ostalo trice).
To sto si video da panjevi nisu truli i "bolesni" demantuje Djjilasa & Co.
Ti se ne razumes u patologiju stabala,naravno,kao ni vecina od nas,koja i ne zna da postoji Nauka o drvetu,koja se izmedju ostalog bavi i patologijom drveta.Da bi uspesno zavrsio masinski fakultet Dvorjanin(o kako to zvuci aristokratski) je taj ispit morao da polozi,s obzirom da drvo ima primenu i u masinstvu.
Hajde ipak da se slozimo da nema patologije,da niko od nas nije ni u naznakama uocio odstupanje od normalnosti na osnovu izgleda zaklanih stabala ili panjeva i grana.
Da kratim,obavesti Predsednika za zamoli Dragana(bivseg osnivaca devedesetdvojke i urednika programa) da kao sto je decembra 2006.godine nakon Parlamentarnih izbora,zbog losih izbornih rezultata podneo ostavku na mesto Predsednika Dadskog odbora DS,ucini to i sada na mesto gradonacelnika,sa kompletnom ekipom zamenika ,pomocnika...
I sasvim na kraju Dragan Djilas nema vremena da ode na Skupstinsku sednicu
22 februara 2010.godine,jer mu je prece da tog dana izdrzi sva cestitanja za
uspesan pocetak sece na njegov 53 rodjendan.
Ako bar deo ovoga prenses Predsedniku ,ipak se necu osecati kao Nune.
intrepid intrepid 18:37 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Nebojša, zamolio bih te, javno, ako si u mogućnosti da preneseš predsedniku moje mišljenje koje sam izneo u prethodnom komentaru. Hvala.

Hoću, sa zadovoljstvom.


hebo te, k'o da je enver hodza. kakve veze ima predsednik drzave sa secom platana u glavnom gradu. mislite li da major vasingtona obavestava obamu kad uklanja nekakvo drvece? mislim smesno, kao da ste u 1948 godini. pritisnite gradonacelnika i cedu koji mu je posluzio kao paravan za ekocid koji nam se desava pred ocima.
Nune Popović Nune Popović 18:45 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

kakve veze ima predsednik drzave sa secom platana u glavnom gradu.


Ima i te kako, građani, intelektualci i stručna javnost Đilasa nisu uspeli da zaustave u svom naumu, a predsednik Srbije je Đilasov pretpostavljeni i može da ga zaustavi.

A to što na nesreći ljudi pokušavaš da propagiraš Koštunicu, to je mnogo jadno i degutantno.
intrepid intrepid 19:01 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

A to što na nesreći ljudi pokušavaš da propagiraš Koštunicu, to je mnogo jadno i degutantno.


ma nisi u pravu. ono o kostunici je bio samo copy-paste zbog cega je gosn. savetnik danas ovde. mala provokacija koja je upalila. kad su procitali da neko na blogu, kao hvali kostunicu, odmah se upalio alarm u predsednickim dvorima.

a tebi svaka cast na pokusaju zaustavljanja ovog odvratnog ekocida. stvarno se boris kao lav. respect.
Nune Popović Nune Popović 19:06 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Jeste, zbog tebe i tvog komentara o Koštunici kao rešenju naših muka, koji je jedan od hiljada koji su napisani, javio se Krle u svoje ime. Pusti te priče za malu decu.

Svaka čast i tebi na pokušaju veštog manevrisanja, ali ne ide tako.
vishnja92 vishnja92 19:08 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

cek bre, polako - svi pricate kao da je gotovo. ima jos platana koji su za secu, koliko ja kapiram? nije ni zavrseno ni gotovo dok ne bude gotovo. sto stabala nije isto sto i trista pedeset.

Krle: uradi, reci, reaguj isl gde god mozes i hoces, pliz?
JJ Beba JJ Beba 19:13 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.

ali kao lekar znam da se u patologiju kaotakvu razumeš
mmilovanpm mmilovanpm 19:15 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

vishnja92
cek bre, polako - svi pricate kao da je gotovo. ima jos platana koji su za secu, koliko ja kapiram? nije ni zavrseno ni gotovo dok ne bude gotovo. sto stabala nije isto sto i trista pedeset.


FYI, Posečena je cela leva strana Bulevara (premašena je čak i Batutova koja je zvanično granica seče), a sa desne ceo deo od Goldsvortijeve, pa prema Depou, nadalje do one bivše robne kuće nameštaja itd.

To je ono što znam. Za sve dalje može se proveriti na licu mesta.

Nije gotovo, ali je skoro gotovo. Sudeći po efikasnosti (desetak stabala na sat) ostalo je još nešto malo.

Ubice su uvek raspolagale najefikasnijim metodama za izvršenje zločina.

I naši vrli egzekutori opremljeni su svi odreda najmodernijim, novim novcijatim testerama. Treba to brzo...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana