Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Kako nam se ponovo dogodio Geda?

albicilla RSS / 28.02.2010. u 08:17
24533_330318951225_714941225_401734.jpg
 
Na bol svojih sugrađana, gradonačelnik je odgovorio izrazima najdubljeg saosećanja:
 

1379358_Djilas_Sajam_turizma_v.jpg 


 

24533_330309956225_714941225_401733.jpg 



Komentari (327)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nune Popović Nune Popović 19:17 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

cek bre, polako - svi pricate kao da je gotovo. ima jos platana koji su za secu, koliko ja kapiram? nije ni zavrseno ni gotovo dok ne bude gotovo. sto stabala nije isto sto i trista pedeset.


Upravo tako, ali očigledno da su se mnogi zaneli u svojoj boli i razočaranju i to nažalost ne shvataju.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 19:20 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče.


Glupo je

I sramota me je.


I treba da Vas je sramota.
Sada je kasno da se oglasavate. Vec danima se ovde govori o platanima i o tome kakav je to zlocin poseci tolike platane. Vi jedva da ste bilo sta progovorili. Mene su obrisali sa Vase teme gde Vas pozivam na angazman. Trolujem, kazali su.

Interesantno je kako ste i tada, a i sada izasli sa stavom u minut posle 12.
Mene, recimo, zanima razlog za to?

Niste mogli pre dva dana da izadjete sa jasnijom porukom da ne treba seci platane?
Vas ne pitaju da li da se sece, pa zato? Kao Srbija nije u rukama jednog coveka? Dobro. Bas je to ohrabrujuce.

Ali ono sto VAMA licno zameram je sto niste izasli sa osudom ranije? Pa neka on uradi sta je hteo? Neka se vidi da Vi mislite jedno, ali to ne zavisi od Vas.

Ovako, nemojte mi zameriti, ali ja imam svoju interpretaciju Vase pasivnosti. A ona je izrecena jos pre neki dan na jednom drugom blogu - ovaj MASAKR PLATANA svima u politici odgovara.
Djilas ima svoje interese, a ostalima bas dobro dodje da se Djilas ovako politicki samoubije. Jedino je pitanje ko je realnije procenio stetu od ovoga - Tadicevo krilo Drvoubilacke Stranke ili Vecita nam Opozicija.

Danas, na Bulevaru, porazena lica gradjana koji su nemo i u soku posmatrala secu, svedocila su o jalovosti jedne borbe za demokratiju koja se odvijala tamo nekih 90-ih godina. Promenili su se samo ljudi na vlasti. A pojedinac je ostao jednako nemocan.
ivana23 ivana23 19:22 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?



Depo
Nune Popović Nune Popović 19:24 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

kakvi zlikovci, ono čemu se decenije potrebne da izraste oni unište za jedan dan
intrepid intrepid 19:27 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nune Popović
Jeste, zbog tebe i tvog komentara o Koštunici kao rešenju naših muka, koji je jedan od hiljada koji su napisani, javio se Krle u svoje ime. Pusti te priče za malu decu.

Svaka čast i tebi na pokušaju veštog manevrisanja, ali ne ide tako.



ja sam ti iskreno odgovorio. siguran sam 100% da je analiticka sluzba procitala i zadnji komentar koji je ovde napisan. cak bi se i kladio u to. zabrinuli su se, sto je dobar znak. nisi valjda toliko naivan da mislis da je bloger krstic dosao slucajno bas danas kad je pola platana poseceno, da se izjasni protiv sece. sto to nije uradio pre nedelju dana kada je napisan prvi blog o ekocidu u beogradu. spin brate, spinovanje, u tom su gospoda savetnici majstori.
Nune Popović Nune Popović 19:30 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Poštedi me svoje iskrenosti i svog 100% uverenja da je Koštunica spasitelj, jer je on za mene neviđeno zlo.
vishnja92 vishnja92 19:41 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

FYI, Posečena je cela leva strana Bulevara (premašena je čak i Batutova koja je zvanično granica seče), a sa desne ceo deo od Goldsvortijeve, pa prema Depou, nadalje do one bivše robne kuće nameštaja itd.


hvala.

taj desni deo je posecen jos juce, bila sam. kako sam shvatila vrapca-u-steni i neke ljude sa grupe na fb-u, seca se odvija i sasvim gore kod Lipovog lada. fakat je da niko od nas ne moze da vizuelizuje koliko je zapravo 350 platana i da ustvari ne znamo sta je sve u planu da se sece (kod Srkija su spomenuta i mlada stabla koja navodno uopste nisu bila u planu za secu)

ono sto sam cula na licu mesta je da ce se seci tokom cele nedelje, 10 sati dnevno. i ako su ubrzali, nisu mogli toliko. bar se nadam.

platanima je ostalo jos par dana zivota. hajde prvo njih da spasavamo - kako god i ko god moze, institucionalno ili van-isto-to, pa posle da skidamo onog killer monstera i njegovu svitu.

ovo je bre ljudi hitno.
mmilovanpm mmilovanpm 19:53 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

vishnja92
FYI, Posečena je cela leva strana Bulevara (premašena je čak i Batutova koja je zvanično granica seče), a sa desne ceo deo od Goldsvortijeve, pa prema Depou, nadalje do one bivše robne kuće nameštaja itd.hvala.taj desni deo je posecen jos juce, bila sam. kako sam shvatila vrapca-u-steni i neke ljude sa grupe na fb-u, seca se odvija i sasvim gore kod Lipovog lada. fakat je da niko od nas ne moze da vizuelizuje koliko je zapravo 350 platana i da ustvari ne znamo sta je sve u planu da se sece


Hajdemo onda sa prostom matematikom: ukupno četiri stotine stabala.
Polovina je dvesta + dvadesetak dodatnih (iza Batutove, koja je rekoh bila neka granica za seču) + još četrdeset sa desne strane Bulevara (izvinite, ali prestao sam da gledam dalje ovaj divlji pir)... daje cifru od najmanje 260 dosad posečenih.

Prvog dana je posečeno 45 stabala u roku od šest sati.

Drugog dana se rad "ekipa" udvostručio na deset mesta istovremeno.

Trećeg dana se nastavio.

Toliko.

Zar Vi zaista mislite da će reći: ups, građani, izvinite, evo obustavljamo seču, "malo smo posekli", nećemo više...
vishnja92 vishnja92 19:59 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

ne, ja ne mislim nista, ja samo mogu da se nadam dok bar jedno drvo ima neku sansu. ne zanima me ko ce sta reci. hocu da ovo stane.
mmilovanpm mmilovanpm 20:02 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

vishnja92
ne, ja ne mislim nista, ja samo mogu da se nadam dok bar jedno drvo ima neku sansu. ne zanima me ko ce sta reci. hocu da ovo stane.


Ja sam hteo to prvog dana, kada je palo prvih desetak zdravih i najvećih, pa potom još deset ispod kojih smo stajali, dok nas je policija sklanjala i brutalno odguravala bacajući pritom invalida na šine.
mariopan mariopan 20:09 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

albicilla
Nebojsa Krstic
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


eeee.... ali ti imas priliku da savet prosapuces u pravo uho...

Ako mogu da zamolim, šapnite Predsedniku da više nikada neće videti moj glas i cele moje porodice
Vama kucnula preporuku zato što ste se pojavili na blogu
vishnja92 vishnja92 20:09 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

mmilovanpm


znam
tripraseta92 tripraseta92 20:15 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

mmilovanpm
dok nas je policija sklanjala i brutalno odguravala bacajući pritom invalida na šine.


eeeeee... evo malo pre na studiju B reportaža o bulevarskom platanima.

prizor 1.radnici Gradskog zelenila dovlače par onih trulih i tankih trupaca i grana NA SLIKANJE. A oko njih tone platana crvenih preseka. Kao, to niko ne vidi. Ima da gledajte samo ono što smo doneli pred kamere!!!!! Mislim, kakva oholost!

prizor 2. legitimišu onaj stariji mršavi par koji se vidi na fortografijama na blogu. Ljudi su ih MOLILI samo da stanu pored drveta. Ali, ne, naša policija je neumoljiva kad je u pitanju bezbednost gradjana. Ne daju, plaše se da će se neko povrediti....



toliko o medijima
mmilovanpm mmilovanpm 20:22 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

tripraseta92

eeeeee... evo malo pre na studiju B reportaža o bulevarskom platanima. prizor 1.radnici Gradskog zelenila dovlače par onih trulih i tankih trupaca i grana NA SLIKANJE. A oko njih tone platana crvenih preseka. Kao, to niko ne vidi. Ima da gledajte samo ono što smo doneli pred kamere!!!!! Mislim, kakva oholost! prizor 2. legitimišu onaj stariji mršavi par koji se vidi na fortografijama na blogu. Ljudi su ih MOLILI samo da stanu pored drveta. Ali, ne, naša policija je neumoljiva kad je u pitanju bezbednost gradjana. Ne daju, plaše se da će se neko povrediti.... toliko o medijima


Ima li bednijeg novinara (ili urednika) od onog koji je sposoban na montiranja i "pakovanja"?

Mislim da je došao red da Timofejev dobije preko hiljadu fotografija - dokaza o truljenju.

Ko zna, možda bi onda prestao da manipuliše nedvosmislenim činjenicama.
mariopan mariopan 20:25 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

toliko o medijima

I KORDONIMA
Sve smo videli . Car je go .

Ne znam kako su uspeli da odseku granu na kojoj su sedeli, ali jesu i to u celoj Srbiji - ovo svet gleda, nihov medijski mrak nije uspeo, internet je čudo, samo su pokazali ga su GEDE, da onaj pod lipom nije umro, samo se učlanio u DS.
ivana23 ivana23 20:29 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

mmilovanpm
Red bi bio da Timofejev dobije preko hiljadu fotografija - dokaza o truljenju.Ko zna, možda bi onda prestao da manipuliše nedvosmislenim činjenicama.


Poslala sam nekoliko linkova za slike...

Studio B - kontakt
mariopan mariopan 21:05 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
i da je sada na redu da na vlast dodju oni koji do sada na vlasti bili nisu.

Izvinjavam se, svi su već bili.

Nisu bili leteći Jogi a dobijaju izbore kadgod budu hteli. Bilo ko (vanzemaljci, pilići, majmuni, žirafe...) samo ne DS.
smokvica92 smokvica92 22:19 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

ivana23


Depo



Sada se sve vidi. Platani su pali, a sa njima i mnoge maske.
smokvica92 smokvica92 22:22 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

intrepid
Nune Popović
Jeste, zbog tebe i tvog komentara o Koštunici kao rešenju naših muka, koji je jedan od hiljada koji su napisani, javio se Krle u svoje ime. Pusti te priče za malu decu.

Svaka čast i tebi na pokušaju veštog manevrisanja, ali ne ide tako.



ja sam ti iskreno odgovorio. siguran sam 100% da je analiticka sluzba procitala i zadnji komentar koji je ovde napisan. cak bi se i kladio u to. zabrinuli su se, sto je dobar znak. nisi valjda toliko naivan da mislis da je bloger krstic dosao slucajno bas danas kad je pola platana poseceno, da se izjasni protiv sece. sto to nije uradio pre nedelju dana kada je napisan prvi blog o ekocidu u beogradu. spin brate, spinovanje, u tom su gospoda savetnici majstori.


Koštunice grešiš. Bloger Krstić obično ubija nedeljno popodne ovde. Nema veze sa tobom.
dolybell92 dolybell92 22:57 28.02.2010

Re: Platani su bolesni!?

Sve što je NATO promašio - Đilas će da pogodi....
platanko platanko 00:20 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

http://yfrog.com/dyslika004kj

Vidite samo kakav zdrav platan su posekli:...
ivana23 ivana23 00:23 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

platanko
http://yfrog.com/dyslika004kj
Vidite samo kakav zdrav platan su posekli:...


Nije valjda da si se zbog te jedne slike upravo registrovao?
JJ Beba JJ Beba 00:28 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

platanko
http://yfrog.com/dyslika004kj

Vidite samo kakav zdrav platan su posekli:...

zakuni se
platanko platanko 00:37 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.


Ne razumeš se uopšte, i treba te smeniti pod hitno sa tog mesta na kojem si sada, jer voliš da pričaš i daješ ocene, o nećemu o čemu pojma namaš. Kad te sretnem Nebojša, to ću da ti kažem i lično.
jesen92 jesen92 00:42 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nije glupo, ljudski je.
..evo i ja koristim priliku da se IZVINIM zato sto sam na jednom tvom ili Srdjanovom blogu napisala da ovde "svi pisu svasta" i da treba da se saceka rec struke i strucnjaka....tako nesto sam rekla..S obzirom da nada umire poslednja ja sam se iskreno nadala da ce neko iz tog Zelenila ili sa Sumarskog fakulteta da se oglasi i objasni o cemu se radi...Gledam one oborene zdrave platane i danima me boli stomak od neke muke...Mi smo zaista drustvo u kome samo politicari imaju pravo da rade i zive...i to kako oni hoce a na stetu svih nas...Strasno!!!...sveprsutnija bahatost postaje nepodnosljiva...
Bili Piton Bili Piton 00:51 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

platanko
Nebojsa Krstic
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.


Ne razumeš se uopšte, i treba te smeniti pod hitno sa tog mesta na kojem si sada, jer voliš da pričaš i daješ ocene, o nećemu o čemu pojma namaš. Kad te sretnem Nebojša, to ću da ti kažem i lično.


A ti si neko polupismeno mudo izgleda, bogati? Pa sto odmah ne kazes da ne gubimo vreme.
JJ Beba JJ Beba 01:24 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Ne razumeš se uopšte, i treba te smeniti pod hitno sa tog mesta na kojem si sada, jer voliš da pričaš i daješ ocene, o nećemu o čemu pojma namaš. Kad te sretnem Nebojša, to ću da ti kažem i lično.


kakav lik
zao, cinik
i još platanko
đilsaov mali od palube
marky787 marky787 01:26 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Nebojsa Krstic
Nebojša, zamolio bih te, javno, ako si u mogućnosti da preneseš predsedniku moje mišljenje koje sam izneo u prethodnom komentaru. Hvala.
Hoću, sa zadovoljstvom.

Gde ste bili do sada?
mlekac mlekac 05:44 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

intrepid
Nebojsa Krstic
Nebojša, zamolio bih te, javno, ako si u mogućnosti da preneseš predsedniku moje mišljenje koje sam izneo u prethodnom komentaru. Hvala.

Hoću, sa zadovoljstvom.


hebo te, k'o da je enver hodza. kakve veze ima predsednik drzave sa secom platana u glavnom gradu. mislite li da major vasingtona obavestava obamu kad uklanja nekakvo drvece? mislim smesno, kao da ste u 1948 godini. pritisnite gradonacelnika i cedu koji mu je posluzio kao paravan za ekocid koji nam se desava pred ocima.


A gde taj nas predsednik zivi? Na Marsu???
Koliko mi je poznato, moj je bivsi komsija, Dorcolac, pa bi onda trebalo da zna i gde je Bulevar i sta se na njemu dogadja.
mlekac mlekac 05:52 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Znas, strasno mrzim kad neko podcenjuje zdrav razum. Zaista.
Ovo na slici je trulo - ali ni po cemu se ne vidi da li je i koji deo stabla u pitanju.
Kao ni da li je to uopste stablo?
Malo priblizi objektiv, malo zumiraj i napravices od obicne grance trupac.
Da ne pominjemo kakva cuda cini photoshop!
blogovatelj blogovatelj 06:23 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Od Gede i SPS-a nikad nisam ništa dobro očekivao, pa me nisu ni zajebali.


To je ono sto sam mislio, ali nisam rekao.
A Savetnik je mogao ovde i ranije da se izjasni, ovako sad mi sve zvuci kao demagogija.
irenaema irenaema 09:52 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Unfuckable
nazirem li ja to opet turanje žvake umesto kusura u vidu priče " ejbg dok smo saznali - On je već sve posekao"
...pa onda se formira anketni odbor, pa se to ispituje godinama.... - alo bre, pa nismo mi mentoli!



Uze mi reč iz usta!

Ova taktika je već toliko puta vidjena (bad cop- god cop), a nama, dok smo se okrenuli, gaće spale!

Magareće uši se klatuckaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:53 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

Ako bar deo ovoga prenses Predsedniku ,ipak se necu osecati kao Nune.

Ok, preneću. Hvala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:01 01.03.2010

Re: Platani su bolesni!?

nisi valjda toliko naivan da mislis da je bloger krstic dosao slucajno

Koštunica. Služba. Alarm. Aman!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:15 28.02.2010

kako je divno vladati

a nema ko da ti smeta:
GRAD TO SAM JA

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:20 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Gradjani ufitiljili, opozicija i vlast se utajkunili, a tajkuni se - naplatanili!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:41 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Gradjani ufitiljili, opozicija i vlast se utajkunili, a tajkuni se - naplatanili!

Jel ovaj stalno ovako?
Nune Popović Nune Popović 16:45 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Jel ovaj stalno ovako?


Ima i ovako:

albicilla albicilla 16:46 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Jel oaj stalno ovako?


ovo je samo bio prst u oku javnosti, ali ima i goreg nipodastavanja javnosti i njenog ucesca u procesu odlucivanja, a suprotno vec usvojenim zakonima, no, o tome za koji dan
Nune Popović Nune Popović 16:53 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Ono što je simptomatično na većini slika na kojima je Đilas jeste njegova neverbalna komunikacija, odnosno ono što se naziva "govor tela". Prekrštene ruke su poza koja je nesvojstvena demokratskim političarima, jer takvo držanje ruku govori da osoba nešto sakriva pred javnošću, što je suprotno onome što bi morao da (transparentno) radi, a što predstavljaju blago raširene ruke i ruke uz telo.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:55 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Nune Popović Nune Popović 16:56 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Baš o tome govorim.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:56 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

bindu bindu 16:57 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Srđan Mitrović
a nema ko da ti smeta:
GRAD TO SAM JA


Tadic: sta je bre ovo!?!?/???? (frkaaaa)
djilas: daj bre, smiri zivce, sto dizete frku zbog nekoliko "problematicnih gradjana".
tadic:
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:58 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

smokvica92 smokvica92 17:00 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Meni je ova omiljena


bindu bindu 17:00 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Nebojsa Krstic
Gradjani ufitiljili, opozicija i vlast se utajkunili, a tajkuni se - naplatanili!

Jel ovaj stalno ovako?


jeste on stalno tako!
Nune Popović Nune Popović 17:02 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Politički marketing mu je čista nula, na svakoj fotografiji sa držanjem ruku u pozi koja ocrtava slovo "X" on ujedno i samog sebe precrtava.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:03 28.02.2010

Re: kako je divno vladati


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:13 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:14 28.02.2010

Re: kako je divno vladati



Nema kraja ovom mr. X
Nune Popović Nune Popović 17:15 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Šta da ti kažem, to mi je posao da znam. I bio sam fasciniran koliko dominira to Đilasovo samoprecrtavanje kroz njegov govor tela.
angie01 angie01 17:20 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

smokvica92
Meni je ova omiljena


smokvice, i ja najvolem te u skrushenom fazonu!

ono sa pogledom na dole, po neki treptaj okicama, sloumoushn govor u pola glasa, nema mlataranja rukama, secha vazduha i sl-sve blago, zabrinuto i samo podignuta obrvica nagoveshtava dubinu bola!

extra su!

ne znam ko je ganutljiviji, vrela usna ili gradonachelnik!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:20 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

pa zato mu j e i bilo lako da precrta platane, jer od njih ima neke koristi za razliku od gradonačelnika
arianna arianna 17:35 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Nune Popović
Ono što je simptomatično na većini slika na kojima je Đilas jeste njegova neverbalna komunikacija, odnosno ono što se naziva "govor tela". Prekrštene ruke su poza koja je nesvojstvena demokratskim političarima, jer takvo držanje ruku govori da osoba nešto sakriva pred javnošću, što je suprotno onome što bi morao da (transparentno) radi, a što predstavljaju blago raširene ruke i ruke uz telo.


Prekrštenim rukama osoba stvara utisak "zatvorenosti" osobe za kompromise.
Prekrštene ruke su takodje odraz defanzivnog tj. odbrambenog stava
Često se ovaj gest vidi kad je neko neraspoložen, nesiguran ili se neslaže u ono sto čuje, nesiguran ili se oseća ugroženo.
jaksa scekic

Dilema je velika, kom Dvoru se prikloniti
pa,našima
bindu bindu 17:36 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Srđan Mitrović


Nema kraja ovom mr. X


ahahaha -sve dilber do dilbera- face-shvce!
prskalica prskalica 20:03 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

Srđan Mitrović
a nema ko da ti smeta:
GRAD TO SAM JA



wau, koliko drveca u ovoj sali... pretvoreno u stolove i fotelje!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:41 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

ako mogu da primetim drug gradonacelnik skoro na svakoj slici ima prekrštene ruke. zanimljiv signal šalje svima, u defanzivi je nešto. ili krije nešto. hm...

bindu bindu 21:05 28.02.2010

Re: kako je divno vladati

njanja_de.manccini
ako mogu da primetim drug gradonacelnik skoro na svakoj slici ima prekrštene ruke. zanimljiv signal šalje svima, u defanzivi je nešto. ili krije nešto. hm...



pa kazu psiholozi da ljudi koji stoje sprekstenim rukama su nesugrniu sebe i nedozreli...ako to moze da objasni sta se dogadja sa njim....
katica_zlatica katica_zlatica 21:22 01.03.2010

Re: kako je divno vladati

..heh, ruska skola
jaksa scekic jaksa scekic 17:01 28.02.2010

Panika

Sad ce biti zanimljivo posmatrati reakciju medija.
Poslih izjasnjavanja G. Krstica- o kome vec Grad bruji- bice zanimljivo da li ce doci do pre-kompozicije medijskog izvestavanja o platanima.
Verujem da su sad telefoni mnogih Glodura usijani, a prava informacija se placa zlatom.
Ako ni zbog cega drugog, hvala Gospodinu Krsticu sto je izazvao paniku medju Glodurima medija.

J
Unfuckable Unfuckable 17:06 28.02.2010

Re: Panika

da jbt, nema slobodnih medija dok Čika Krle ne baci mig, baš je to slatko.
AlexDunja AlexDunja 17:11 28.02.2010

Re: Panika

Ako ni zbog cega drugog, hvala Gospodinu Krsticu sto je izazvao paniku medju Glodurima medija.

a što ti jakša, tako zoveš krleta?
pa on je naš.
nemoj si na distanci:)))
Nune Popović Nune Popović 17:11 28.02.2010

Re: Panika

UNF - I šta je cilj tvog i sličnih komentara - da krivimo Krleta ili da cenimo što je rekao svoje mišljenje, dok mnogo slobodniji od njega ćute kao zaliveni!?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:14 28.02.2010

Re: Panika

I šta je cilj tvog i sličnih komentara - da krivimo Krleta ili da cenimo što je rekao svoje mišljenje, dok mnogo slobodniji od njega ćute kao zaliveni!?

Ma ok, za sada nisam loš, posekao sam drveće i ućutkao medije.
AlexDunja AlexDunja 17:19 28.02.2010

Re: Panika

Ma ok, za sada nisam loš,

ma totalno si kul
Nune Popović Nune Popović 17:20 28.02.2010

Re: Panika

Ma ok, za sada nisam loš, posekao sam drveće i ućutkao medije.


Ljudi su puno povređeni i ogorčeni, i ja ih u potpunosti razumem. Ali nije OK, jer nije samo njima teško.
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:21 28.02.2010

Re: Panika

posekao sam drveće i ućutkao medije.

Ne brini, ovde na blogu to slobodno možeš da kažeš, banuju samo ako napraviš neki ozbiljan incident.
jaksa scekic jaksa scekic 17:23 28.02.2010

Re: Panika

AlexDunja
Ako ni zbog cega drugog, hvala Gospodinu Krsticu sto je izazvao paniku medju Glodurima medija.

a što ti jakša, tako zoveš krleta?
pa on je naš.
nemoj si na distanci:)))


Mene vaspitalo da budem fin i uljudan u javnosti

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:24 28.02.2010

Re: Panika

da jbt, nema slobodnih medija dok Čika Krle ne baci mig, baš je to slatko.

Jeste, evo red izpred moje kuće. Sve gloduri, došli da pitaju šta će sad.
jaksa scekic jaksa scekic 17:26 28.02.2010

Re: Panika

Nebojsa Krstic
da jbt, nema slobodnih medija dok Čika Krle ne baci mig, baš je to slatko.

Jeste, evo red izpred moje kuće. Sve gloduri, došli da pitaju šta će sad.


A i mozemo da nagadjamo ko je prvi u redu
Dilema je velika, kom Dvoru se prikloniti
lutherblisset lutherblisset 17:31 28.02.2010

Re: Panika

Jeste, evo red izpred moje kuće. Sve gloduri, došli da pitaju šta će sad.


Ne znam šta reći glodurima, ali ovom riđokosom tajkunu koji se predstavlja kao gradonačelnik Beograda kažite da ide da odnese tetki lek (ili narodski rečeno da konačno sjaše sa grbače). Krajnje je vreme.
tripraseta92 tripraseta92 17:39 28.02.2010

Re: Panika

Nebojsa Krstic
da jbt, nema slobodnih medija dok Čika Krle ne baci mig, baš je to slatko.

Jeste, evo red izpred moje kuće. Sve gloduri, došli da pitaju šta će sad.


Vickasto, nema šta!

Nego, slutim da ćemo uskoro čitati nove blogove na temu:
Krle, moj ortak!
Krle i ja na pecanju.
Kod preCednika na kahfi
Kažem ti ja onomad Borisu... a on oduševljen !!!!!

etc.

Srećom dolazi proleće. Nadam se da je negde u ovoj zemlji još ostalo zelenila, pa će moći i na piknik da se zbriše


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:41 28.02.2010

Re: Panika

a na proleće svinjokolj. lepo su se naoružali sa ražnjevima i cepanicama od platana.
Unfuckable Unfuckable 17:42 28.02.2010

Re: Panika

nisam želeo nikog da vređam, ako je tako shvaćeno ili ispalo - izvinjavam se.

Ekšli, meni je malo muka od ulizica i čankoliza koji ne smeju da misle svojom glavom već će im izgled naslovne strane na sajtu ili vestima, ili raspored vesti u udarnoj informativnoj emisiji određivati (ne) reagovanje nekog od uticajnijih ljudi na aktuelna dešavanja, to je ono što vređa moju malu inteligenciju.
Uostalom, spomenuo sam to na jednom od Srđanovih prethodnih blogova kada sam okačio redosled vesti u jednoj emisiji na jednoj tv stanici.

Dakle, nije bloger Krle meta mog komentara, nego dežurni maseri šuljeva oličeni u raznoraznim glodurima koje i Jakša spominje.

Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju - onu kada je drug Precjednik sa gađenjem prokomentarisao pojavu onog monstruma od građevine na Ušću.
Naknadno, naravno: jbg, dok se gradilo - nije mogao da zna kakav će rugobiks ispasti, jelte.
E, pa tu nalazim sličnost: tek kad su platani posečeni, kapira se da to - ne valja.
Nune Popović Nune Popović 17:45 28.02.2010

Re: Panika

Pokusava da tebi kaze da si ili licemerni poltron ili glup ako ne vidis kako te slobodoumni "Krle" zajebava.


To ćeš ti da mi kažeš, sakriven iza tog nicka "geragera", heroju i pametnjakoviću kakvog Srbija još nije imala. Iš!
AlexDunja AlexDunja 17:46 28.02.2010

Re: Panika

Naknadno, naravno: jbg, dok se gradilo - nije mogao da zna kakav će rugobiks ispasti, jelte.
E, pa tu nalazim sličnost: tek kad su platani posečeni, kapira se da to - ne valja.

a nas stavlja u najstresniju moguću,
izkožediskočim toldjusou poziciju.

Bonner Bonner 17:48 28.02.2010

Re: Panika

jaksa scekic

...
Dilema je velika, kom Dvoru se prikloniti


Ali ne i neresiva, Krstic se javio na vreme, kako i prilici, dovoljno pre zatvaranja sutrasnjih brojeva!

Nune Popović Nune Popović 17:49 28.02.2010

Re: Panika

Unfuckable
nisam želeo nikog da vređam, ako je tako shvaćeno ili ispalo - izvinjavam se.

Ekšli, meni je malo muka od ulizica i čankoliza koji ne smeju da misle svojom glavom već će im izgled naslovne strane na sajtu ili vestima, ili raspored vesti u udarnoj informativnoj emisiji određivati (ne) reagovanje nekog od uticajnijih ljudi na aktuelna dešavanja, to je ono što vređa moju malu inteligenciju.
Uostalom, spomenuo sam to na jednom od Srđanovih prethodnih blogova kada sam okačio redosled vesti u jednoj emisiji na jednoj tv stanici.

Dakle, nije bloger Krle meta mog komentara, nego dežurni maseri šuljeva oličeni u raznoraznim glodurima koje i Jakša spominje.

Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju - onu kada je drug Precjednik sa gađenjem prokomentarisao pojavu onog monstruma od građevine na Ušću.
Naknadno, naravno: jbg, dok se gradilo - nije mogao da zna kakav će rugobiks ispasti, jelte.
E, pa tu nalazim sličnost: tek kad su platani posečeni, kapira se da to - ne valja.


Što se mene tiče je sve OK, samo mislim da "jezik" treba da bude u službi onoga što želiš da kažeš, a ti kao neko ko piše treba o tome da vodiš računa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:50 28.02.2010

Re: Panika

Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?
Nune Popović Nune Popović 17:54 28.02.2010

Re: Panika

Slažem se da je to i naivno i nezrelo razmišljanje. Ali ljudi očekuju i da reaguje onaj ko jeste glavni i pretpostavljeni, jer se osećaju bespomoćno koristeći ovo malo demokratskih sredstava i mehanizama koja imaju na raspolaganju, a što se ignoriše.
AlexDunja AlexDunja 17:57 28.02.2010

Re: Panika

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?

bilo bi čudno, tj nemoguće
kada bi bilo tako jednostavno.


Unfuckable Unfuckable 17:57 28.02.2010

Re: Panika

ako pogledamo malo bolje u sliku koju imamo ispred sebe, verovatno ćemo se složiti da se pasta istisnuta iz tube ne može u istu vratiti - što važi i za moje komentare ali i za posečena drva po Bulevaru.
Zadržavam svoje malo pravo da ne verujem izjavama jer sam ih već previše - uglavnom naknadnih i nedelotvornih - čuo.
Za razliku od toga, komrad Gradonačelnik je škrt na rečima, ali zato veoma učinkovit na delima.

edit, sad primetih:
Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?

Kao što sam već zamolio gore, evo ponoviću - ako može da me se ne smatra za mentola, bio bih jako i crveno zahvalan.
Prvi sam, upravo kod druga Krleta na blogu apelovao da se ne "interveniše" neformalnim kanalima i ukazao da bi to bio totalni poraz poimanja demokratskih institucija, već da struka, logika i pamet treba da budu "donosioci" odluka kroz institucije koje zato i postoje.
Tako da mene nemojte trpati u taj, na brzinu i za jednokratnu uporabu skarabudžen "Precjednik je Supermen" spin - koš, moliću lepo.
Uzgred, narečeni Precjednik ima zabavan običaj da nam servira svoje mišljenje o skoro svemu: od kunsdruka do arhitekture, što je zaista lijepo.
Stoga ne vidim problem da mu poručim šta mislim o svemu tome, pa i takvom, uglavnom "naknadnom" načinu izjašnjavanja, ne upadajući u zamku pogrešnog zaključka da o nečemu možda i može odlučivati ako je samo izneo svoje mišljenje.
tripraseta92 tripraseta92 18:01 28.02.2010

Re: Panika


Unfuckable
nisam želeo nikog da vređam..
Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju - onu kada je drug Precjednik sa gađenjem prokomentarisao pojavu onog monstruma od građevine na Ušću.
Naknadno, naravno: jbg, dok se gradilo - nije mogao da zna kakav će rugobiks ispasti, jelte.
E, pa tu nalazim sličnost: tek kad su platani posečeni, kapira se da to - ne valja.


I mene. Na SHOPPING centar UŠĆE
Nune Popović Nune Popović 18:01 28.02.2010

Re: Panika

ako pogledamo malo bolje u sliku koju imamo ispred sebe, verovatno ćemo se složiti da se pasta istisnuta iz tube ne može u istu vratiti - što važi i za moje komentare ali i za posečena drva po Bulevaru.


Za to nema šta da se slažemo ili ne, jer je to jasno svakome sa dva grama mozga. Pravi problem je hoće li se to nastaviti ili će biti zaustavljeno i sankcionisano dok posledice ne budu još veće.
maksa83 maksa83 18:05 28.02.2010

Re: Panika

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?

Pa, nije baš jedan, nego nekoliko, ali postoje neke znane sive eminencije u senci.

Recimo, spreman sam se okladiti u nemale novce da Boris mnogo pažljivije sluša kada ga "savetuje" izvesni Žika (a ti znaš prezime) nego npr. ti. Prilično sam siguran da to ni za tebe nije novost.

E sad, ako Žika kaže - "mali, sa sečom drvetja - počMi!", a ti kažeš "Jebote Boki, daj, stvarno nije fora", šta ti misliš - šta će Boki da kaže Đilasu?

Ja imam neku ideju na tu temu, a dokaz mi je gomila tužnih rupa sa crvenom piljevinom na 50m od kuće.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:14 28.02.2010

Re: Panika

Pa, nije baš jedan, nego nekoliko, ali postoje neke znane sive eminencije u senci.

Tacno, teško da ti i ja možemo da se raspravljamo na temu o kojoj ti mnogo više znaš.
lutherblisset lutherblisset 18:16 28.02.2010

Re: Panika

izvesni Žika


Da li je to čuveni gospodin Obretković? Po učincima postupaka prioizašlih iz savetovanja, reklo bi se da je to On.
ivana23 ivana23 18:25 28.02.2010

Re: Panika

lutherblisset
izvesni Žika
Da li je to čuveni gospodin Obretković? Po učincima postupupaka prioizašlih iz savetovanja, reklo bi se da je to On.

Nemoj coveka da vredjas, nije zasluzio.
angie01 angie01 18:28 28.02.2010

Re: Panika

na temu o kojoj ti mnogo više znaš.


pa jedan je maxa!
lutherblisset lutherblisset 18:32 28.02.2010

Re: Panika

Nemoj coveka da vredjas, nije zasluzio.


Naravno. Povlačim reč. To je bio trenutak brzopletosti. Gospodin Obretković nikada ne bi bio mirođija u ovakvim nepodobštinama.
JJ Beba JJ Beba 19:56 28.02.2010

Re: Panika

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu

ja kapiram da jedan čovek ne sme i ne bi trebalo da odlučuje sam o svemu.
ipak, jedno je šta ja kapiram a drugo kako jeste.
U Beogradu Đilas odlučuje sam o skoro svemu, bez konsultacije sa bilokim. recimo on je odlučio da teniske terene na 25 maju, koji btw pripadaju opštini Stari grad tj građanima Beograda, onomad da porodici Đoković dok se njima ne završi njina akademija, gdegoddatobilo.
Ništa papiri, ništa kome to prida ,tek eto Đokovićima na.
A o Marini, Ušću i da ni ne trolujemo
mariopan mariopan 20:32 28.02.2010

Re: Panika

Gospodja Klara
posekao sam drveće i ućutkao medije.

Ne brini, ovde na blogu to slobodno možeš da kažeš, banuju samo ako napraviš neki ozbiljan incident.

Ja zuvek banovala DS , jel to incident?
vishnja92 vishnja92 20:58 28.02.2010

Re: Panika

Ja zuvek banovala DS , jel to incident?

procitala sam: Ja zauvek banovala BS , jel to incident?





zabavna ova disleksija ponekad...
mariopan mariopan 21:13 28.02.2010

Re: Panika

Nebojsa Krstic
Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?

Tadić? Slažem se da je čudno.
mariopan mariopan 21:15 28.02.2010

Re: Panika

vishnja92
Ja zuvek banovala DS , jel to incident?

procitala sam: Ja zauvek banovala BS , jel to incident?





zabavna ova disleksija ponekad...

smokvica92 smokvica92 22:39 28.02.2010

Re: Panika

Nune Popović
Ma ok, za sada nisam loš, posekao sam drveće i ućutkao medije.


Ljudi su puno povređeni i ogorčeni, i ja ih u potpunosti razumem. Ali nije OK, jer nije samo njima teško.



Kome je još teško?
krkar krkar 01:11 01.03.2010

Principijelna segedinska sobarica



Interesantno.

Drug Krle, savetnik Saosećajnog i Dobrog Predsednika, kaže da je protiv seče platana koju su izveli divljaci.

Malo je pustio glasić kad je posečena prva četvrtina platana.

A onda je lepo sačekao da se poseku svi pa da to kaže na sav glas, odlučno i bez ustezanja, te nakon sondiranja mnijenja nekakvog šatro-urbanog, šatro-obrazovanog, šatro-osvešćenog Blogstva B92.

Sutra će jasno i glasno na Prvo Uvo Države da opanjka Đilasa, sa sve dokazima. I još će tiho, gotovo samozatajno, da doda a lepo sam govorio...

Principijelno, nema šta. I spaslo je platane. I demokratiju. I duh Beograda...

mlekac mlekac 05:57 01.03.2010

Re: Panika

Nebojsa Krstic
Ono što drugu Krletu mogu da kažem, to je da me sve ovo malo (malo?) podseća na jednu samo prividno različitu situaciju

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?

To se, gospodine Krsticu, zove iskustvo...
Znas ono Tito, pa Sloba, pa bas i da nisu odlucivali o svemu imali su dovoljno podrepasa da to rade u njihovo ime.
blogovatelj blogovatelj 06:40 01.03.2010

Re: Panika

Neki ljudi ovde zaista misle da kod nas jedan čovek odlučuje bukvalno o svemu. Zar to nije čudno?


U drzavi nikad ne odlucuje jedan covek jer drzava je sistem. Mnogo srafova drzi tu masineriju u funkciji.
Medjutim, cinjenica je da u svakoj drzavi, pa i nasoj, postoji covek koji je zaduzen da nadgleda kako celokupni sistem funkcionise i da koordinira tim ljudi koji rade tune-up sistema. Taj covek se zove predsednik. A masina se zove Srbija. Najveci sklop u masini zvanoj Srbija zove se Beograd i on trenutno ne radi najbolje nego zuji i bruji i potrebno je uraditi nekakav remont...
Inace moze se desiti da Toma Nikolic pocne da radi tune-up.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana