Gradjanske inicijative| Kućni ljubimci| Ljudska prava| Politika

Talenat za cirkus!

Tibor Jóna RSS / 03.03.2010. u 23:34

Dosta bih dao da mogu da upoznam i provedem sat vremena u razgovoru sa osobom kojoj je u toku pripreme Zakona o Narodnoj skupstini sinula ta epohalna, ideja da pred skupstinu ubuduce dovodi kordon vojske.

Na stranu to sto nema demokratskog drustva, nema parlamenta na svetu, barem ne u zemljama koje plediraju da budu demokratske, a da na njegovim kapijama stoji vojska!

Ta slika vojske na stepenicama parlamenta, sa tm vrlo izrazenim huntistickim, coup d'etat shmekom... Ne znam... Danas su nenaoruzani, sutra vec nek nam je bog u pomoci. Ruku na srce i nije tako tesko zamisliti da bi se mogli naci u situaciji kada bi ta ista vojska bajonetima odredjivala ko moze, a ko ne u parlament. 

Imali smo 10 godina skorije istorije koje je obelezila vojska, ratovi, SMB i vojni limeni kovcezi. Imali smo kojekakve vojne sluzbe u direktnoj sprezi i sa Milosevicem i sa Kostunicom. Za jednog su ubijale i za drugog spijunirale. Cemu dakle to insistiranje na militarizaciji drustva? Cemu ta opsesija mundirom, epoletom i bajonetom? Kome je posle svega sto se desilo u ovoj drzavi toliko do vojske i vojnog da je i pred parlament stavlja?

Na kraju svih krajeva garda dolazi u kordon pred parlament koji ne samo sto je nesposoban, nego je i apsolutno nezainteresovan da stvori drustvo i drzavu u kojoj je moguce saznati ko je ubio (i zasto) dvojicu mladica iz te iste jedinice u Topcideru. Da li je jedan poslanik danas prolazeci pored te jedinice pomislio da je direktno odgovoran sto se ne znaju ubice Jakovljevica i Milosavljevica? Da li je neko pomislio da je direktno odgovoran sto nisu kaznjeni, smenjeni i utamniceni i svi oni koji su ih nakon sto su streljani proglasili skartom i homoseksualcima? 

Ta vojska godinama skriva Mladica u sprezi sa kojekakvim drugim sluzbama i direktno radi protiv ove zemlje sa vladom nesposobnom da je kontrolise. U toj vojsci se ginulo i van Topcidera da se nikad ne sazna kako... 

Uprkos svemu tome - trenutna vlast poseze za vojnim kao acesoarom svako malo. Promocije pitomaca vojnih akademija predstavljaju pompezne ceremonije na kojima se okuplja citav drzavni vrh odajuci pocast bezumnom kolektivizmu olicenom u vojsci. U isto vreme, proslave ljubileja Beogradskog univerziteta prolaze kao trecerazredni dogadjaji. Kazu da ovaj establishment nema  sistem vrednosti koji zeli da promovise. Ima! To je sistem vrednosti jednog shlema, bajoneta i cokule, sistem bespogovorne odanosti autoritetu i sistem stroge piramidalne organizacije vlasti. 

Za sve sto mirise ma i izdaleka na individualno, na samostalno, na politicki disperzovano - u ovoj drzavi pod ovim establishmentom nema mesta. Najbolji primer za ovo je cinjenica da je Srbija, nekad drzava svih njenih gradjana, postala drzava u kojoj postoje prvi gradjani i po redu drugi gradjani (koji u njoj zive). I to nije Milosevic uradio. To je uradio "demokratski" establishment - stalni dopisnik publikacija Pokreta Obraz Kostunica dr Voja iz sela Kostunica i sijaset Vojvoda od Pasuljana i Rej Bana. 

Sami smo si krivi. Kiborgizovali su taj parlament bez da smo se osvrnuli. Sveli su ga na lutkarsko pozoriste i marionetski variete u kojem individualnog ima samo u nacinu na koji ce se kolektivno nametati.

Cujem da se poslanici sad i kunu. Kome se kunu to je pravo pitanje? Ako smo mi parlamentarna demokratija, u sta nas ubedjuju, ispada da se kao predstavnici jedinog suverena, tj. naroda - poslanici kunu sami sebi, jer drugom ne bi nikako ni smeli, ni mogli.

Medjutim, uvodjenje zakletve zapravo je freudian slip naseg Establishmenta koji zna ko je pravi vlasnik parlamenta - koji zna da su to partije tj. partijske vodje nepodvrgnute nikakvoj unutrasnjoj demokratiji tj. oni koji finansiraju partijske vodje preko kojih kontrolsu zivot i smrt u Republici. Voljom zakonodavca nasi se poslanici kunu skupstini kao svom poslodavcu, tj. partiji koja ih je tamo postavila! 

Jer, ti poslanici su i onako tu samo zato sto blanko ostavka nemoze da ubaci karticu u poslanicku jedinicu. Sa ovom zakletvom imaju odlican podsetnik na uznemirujucu prolaznost mandata i uslovljenost te prolaznosti pokazivanjem individualne inicijative. Mandat rhei. Sad te ima, sad te nema.

"Danas kada ostajem poslanikom, kunem se Partiji da je necu izneveriti, da cu za njene predloge glasati, opoziciju njenim predlozima mrzeti, dnevnice uzimati, krempitu jesti i biti dobar drug."

No neko dobro i iz ovog!

Taj cirkus od naseg parlamenta, pun pomenutih utelovljenih blanko ostavki, pocinje i zaista da lici na cirkus. Mislim, i od spolja. (Mala digresija - znate sta mene stvarno plasi. Kad se neko seti da je garda jos u Titovim uniformama, pa krene akcija redizajniranja gardijske svecane uniforme. Sajkace sa SMB sljokicama, spoj etno i modernog i te fore.)

Sta je sledece, sad kad smo militarizovali i skupstinu? Slavica Djukic Dejanovic vodi sednice iz pocasnog tenka u cinu djeneralice? Ministri koji slecu sa fantomkama niz one gajtane iz helihoptera u skupstinu, k`o Brena? Tadic kojeg da unose "Kobre" preko trkom preko razbijenog stakla i zapaljenog balvana? Glasanje po Odborima bacanjem nozeva u jabuku na glavi predlagaca?

Ili recimo 24 plotuna iz 48 artiljerijskih orudja kad Dragoljub Micunovic izjavi nesto, amandmani koje u klupe dostavlja 63. padobranska iskacuci iz aviona u brisucem letu, asistentica koja ide na ispit u picgaueru ....

Sto, ipak, i da ne! Sto da ne postane pravi military-style cirkus?

Pa unutra vec sve i onako pljushti od, istina, trecerazrednih stand up komicara, ofucanih klovnova,prefriganih opsenara, hitrih iluzionista i sijaseta kabaretskih izvodjaca ovakvog ili onakvog talenta koji glume u takodje osrednje reziranim skecevima koje pompezno nazivaju zasedanja parlamenta.

Kako je krenulo, za ljubitelje bizarnog u nama, vredece taj vodvilj i da se za njega plati ulaznica.

--------------------

A raspisalo se i Marku Karadzicu, drzavnom sekretaru. Uzeo mu Ciplic telefon, mos` misliti, a neka ga zena psuje, a on je placao sebi sok, a neki je tu hteo televizor, a on da gleda zakone, a Srebrenica! I nekih 3000 dinara, to nisam uspeo da skapiram o cemu se radi, plakao sam. Ne, ridao sam nad sudbinom anonimne sluzbenice PTT Marka Karadzica.

Omiljeno mi je kad Kalimero Karadzic tvrdi u pismu da jedini ima magistraturu iz ljudskih prava pa ga zato mrze u Ministarstvu.... Upucajte se Karadzicu molim vas! Ono ne bukvalno, ali figurativno, na dnevnom nivou, svakih 5 minuta. Pa kakvo je ono pismo? Sta je ono? Sta ste vi Karadzicu? Zivadinka Zarka koja pise drugu Jatagancu protiv Gige Moravca? Ste vi Frau Gabrijela ili drzavni sekretar?

Karadzic kao da je otisao da sedi u vladu sa Vini Puom, Tinki Vinkijem i Inspektorom Gedzetom, pa ga iznenadilo sto su ovi ispali skotovi prema njemu. Avaj po Karadzica, Dacic, Jeremic, Krkobabic, Dinkic, Milosavljevic & Jataci, nisu Mede Medenjaci, nisu ni Mece Dobrici, vrlo verovatno nisu ni Veseli Bomboncici. Ali brat bratu, nije ni Karadzic Alisa u zemlji cuda pa da nije znao u sta ulazi.

Svako ko je mislio da sa Dacic-Jeremic-Ciplic ekipom moze nesto da se postigne/promeni je ili, pa pardon ali - kretenoid ili je lud. Ili je potpuna naivcina. Ili kretenoid. Sta je taj uopste trazio sa tim ljudima? Sto bi rekle babe kad kazes da ti se nesto lose desilo sinoc u gradu - sta trazis ti u to doba na ulici?

Sa druge strane svako ko svesno dozvoli da se preko njega i njegovog polozaja jedan establishment, poput ovog naseg, legitimise kao nesto sto nikako nije - nije nista drugo nego kolaborant okupatoru.  

Divim se Rezimu i sposobnosti mu da uvek bez greske prepozna tako nekog Karadzica, neku NVO mukicu (sa ili bez magistrature) koja misli da ce bas ona da glede i unatoc svemu da Menja Srbiju. Da ne kazem na umesnosti da nadje tu poslovicnu babu sa dinarom da u kolo udje, a bez ideje odakle da nadje ona dva da iz kola izadje... 

Nije mi jasan Marko Karadzic? Sta je ocekivao da ce Mrkonjic da mu se raspituje ko mu obio stan? Da ce Dacica da bude briga? Da ce Djelic da se potrese? Jel on to misli da ga taj Jeremic i Djelic ishta manje preziru nego Sormaz ili Ilic?  

Ali, kad vec nema dva dinara da se izadje iz kola, a ti lepo udri u kuku da te kolege na spratu ne vole. Sta ima da te vole!?! Si ti tamo da budes miss ili drzavni sekretar? Koja je kategorija "okretala kolege protiv mene" Gde taj covek radi? Heart Break high? Beverly Hills 90210? Ide u skolu sa Brendonom? Kasandra i Ljovisna mu skolske?

Mozes da radis? Radi! Ne mozes? Ostavka, idemo dalje. A ne pismo sa porukom vrati mi telefon, koficu i pusti me u pesak sa ostalom decom! Ko uopste zeli da jos sedi tamo sa tim ljudima? 

Ali i to ode na dobro - sad bar covek moze da vidi kako prolazi kolaboracija sa rezimom i ovim i ovakvim establishmentom.

Ocajno nam ljudi treba revolucija Individualnog pracena u korak revolucijom Solidarnog! Ocajno!  

--------------------

Ah da. Svecano prisegujem da priznajem Basaru za vozda mi. Kud on okom ja tud skokom!



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ivan Marović Ivan Marović 00:00 04.03.2010

I tako Tibor počne blog...

Tibor Jóna
Dosta bih dao da mogu da upoznam i provedem sat vremena u razgovoru sa osobom kojoj je u toku pripreme Zakona o Narodnoj skupstini sinula ta epohalna, ideja da pred skupstinu ubuduce dovodi kordon vojske.

Znaš ga Tibore

Tibor Jóna Tibor Jóna 00:03 04.03.2010

Re: I tako Tibor počne blog...

ociju mi mojih ako nisam ovo pomislio dok sam sve to kucao ! i stresao se od straha!
marky787 marky787 00:49 04.03.2010

Re: I tako Tibor počne blog...

Ivan Marović

Ortak iz Otpora sto sada lovi Drazu sonarima po Adi Ciganliji i deli milione za Miladina Kovacevica?
Ivan Marović Ivan Marović 05:54 04.03.2010

Re: I tako Tibor počne blog...

marky787
Ortak iz Otpora sto sada lovi Drazu sonarima po Adi Ciganliji i deli milione za Miladina Kovacevica?

Grešiš, ovaj, silno grešiš, sinak.
quickspacemantra quickspacemantra 13:24 04.03.2010

Re: I tako Tibor počne blog...

Jedan je BoTa... Al da se ne kazze da samo kritikujem, evo i konstruktivnog predloga za uparivanje: uvodjenje predsedniccke uniforme


Q
blogovatelj blogovatelj 00:14 04.03.2010

Opet bulažnjenje

Na stranu to sto nema demokratskog drustva, nema parlamenta na svetu, barem ne u zemljama koje plediraju da budu demokratske, a da na njegovim kapijama stoji vojska!


Probam da te čitam, ali kad počneš da bulazniš u startu, moram da prestanem. Jednostavno, nisam dovoljno mazohista da bih čitao nebuloze.

Slika ispod pokazuje kanadski parlament.



I o čemu ti sad da pišeš i ko da sluša tvoje kvaziargumente?
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:21 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

ovo je orkestar koliko ja kapiram sliku. koji prolazi PORED parlamenta... ako je to parlament...

i molim vas. nemojte vise da probate.
blogovatelj blogovatelj 00:34 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

ovo je orkestar koliko ja kapiram sliku. koji prolazi PORED parlamenta... ako je to parlament...


Ono pozadi na slici jeste kanadski parlament, a vojska nije pored parlamenta nego ispred parlamenta.
Za nepunih osam godina zivota u Kanadi nigde vise vojske nisam video nego ispred kanadskog parlamenta. Ima ih kao da je ratno stanje.

i molim vas. nemojte vise da probate.


Ako vec persiras, onda rec vas pisi velikim slovom. A nema potrebe da mi persiras.
Ne boj se, necu vise probati.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:38 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Za nepunih osam godina zivota u Kanadi nigde vise vojske nisam video nego ispred kanadskog parlamenta. Ima ih kao da je ratno stanje.


jel? stoje na ulazu u parlament i drze strazu?

Ako vec persiras, onda rec vas pisi velikim slovom.


ne preterujTe !
blogovatelj blogovatelj 00:48 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

jel? stoje na ulazu u parlament i drze strazu?


Bio je drzavni praznik kad sam bio, parlament nije radio, tako da ne znam tacno sta rade sve. Ispred parlamenta je veciti plamen neki (i tu nesto marsiraju i prave neki cirkus, to sam video.
Oko parlamenta ih je bilo svuda, to su bili neki koji nisu trenutno na duznosti.
A na par stotina metara od parlamenta je spomenik neznanom junaku i tu postoji straza, ona sto se ne pomera.

Sto se tice persiranja, ne preterujem. Ako vec persiras, pesiraj ljudski. Ili nemoj da persiras. Rekoh, nije neophodno.
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:49 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Bio je drzavni praznik kad sam bio, parlament nije radio, tako da ne znam tacno sta rade sve


ali znate da bulaznim . oh brother.

A na par stotina metara od parlamenta je spomenik neznanom junaku i tu postoji straza, ona sto se ne pomera.


kiosk za hot dog nema?
tobex tobex 00:52 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Tibor Jóna
Bio je drzavni praznik kad sam bio, parlament nije radio, tako da ne znam tacno sta rade sve


ali znate da bulaznim . oh brother.

A na par stotina metara od parlamenta je spomenik neznanom junaku i tu postoji straza, ona sto se ne pomera.


kiosk za hot dog nema?

blogovatelj blogovatelj 00:59 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

ali znate da bulaznim . oh brother.


Probacu jos jednom jer vidim da sporije kapiras.

1. Ti si ovo rrekao.

Na stranu to sto nema demokratskog drustva, nema parlamenta na svetu, barem ne u zemljama koje plediraju da budu demokratske, a da na njegovim kapijama stoji vojska!


2. Ja sam ti stavio sliku da vidis, posto sam mislio lakse ces shvatiti ako vidis. Mislio sam da ce ti lakse dopreti do mozga nego pisana rec.

3. Tebi slika nije dovoljna bila, nego si poceo da bulaznis kako je to orkestar?! Pa sta ako je orkestar, vojni je orkestar. Sad me teras da na Pikasu svoje privatne slike stavljam da bih ti pokazao i one koji nisu orkestar.

4. Ti prihvatas samo one argumenta koji se tebi dopadaju, zato nemam nameru da vise ovde gubim vreme.

Tibor Jóna Tibor Jóna 08:08 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

3. Tebi slika nije dovoljna bila, nego si poceo da bulaznis kako je to orkestar?! Pa sta ako je orkestar, vojni je orkestar. Sad me teras da na Pikasu svoje privatne slike stavljam da bih ti pokazao i one koji nisu orkestar.


"Oko parlamenta ih je bilo svuda, to su bili neki koji nisu trenutno na duznosti."

btw. owde smo bili zavrsili svaku raspru. i poceli da se zezamo.
senka123 senka123 12:45 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Pričate o Kanadi!!!!! Pobogu gde Vi to živite? Nadam se da Vam je dobro kao i prosečnom grđaninu Kanade, BAR.
Meni nije dobro i strah me hvata šta će sledeće da smisle.
blogovatelj blogovatelj 21:21 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Pričate o Kanadi!!!!! Pobogu gde Vi to živite? Nadam se da Vam je dobro kao i prosečnom grđaninu Kanade, BAR.
Meni nije dobro i strah me hvata šta će sledeće da smisle


Onda se bunite protiv onoga za sta mislite da nije dobro u srpskom drustvu, ali argumentima.
Slicno radi gospodin Azdejkovic na blogu ovde i kad god mogu ja ga podrzim u nastojanjima da od Srbije napravi normalnu zemlju. On ima argumente da je u Srbiji ugrozena LGTB populacija. I sa pravom se buni protiv konkretnog problema.
Dalje, ne znam da li ste primetili, postoji poveca grupa blogera koja se buni protiv sece platana u Beogradu. I oni imaju moju podrsku jer smatram da im je podrska potrebna.
Onda se pojavi neko ko se buni sto je vojska pred parlamentom Srbije i jos tvrdi da to ne postoji ni u jednoj demokratskoj zemlji na svetu. Ja tom coveku ne mogu da dam podrsku, jer taj covek laze. To sam mu i slikom dokazao, ali njemu to nije dovoljno. Valjda bi da mu platim kartu do Otave?!
Srbija ima toliko problema da bi ovde moglo vekovima da se pise. Mene izludjuje toliki nedostatak inteligencije pojedinih blogera koji pokusavaju da pored tolikih problema stvore i neke nove probleme, koji objektivno ne postoje. Treba biti nadaren za tako nesto.
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:40 04.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

blogovatelj
Pričate o Kanadi!!!!! Pobogu gde Vi to živite? Nadam se da Vam je dobro kao i prosečnom grđaninu Kanade, BAR.
Meni nije dobro i strah me hvata šta će sledeće da smisle


Onda se bunite protiv onoga za sta mislite da nije dobro u srpskom drustvu, ali argumentima.
Slicno radi gospodin Azdejkovic na blogu ovde i kad god mogu ja ga podrzim u nastojanjima da od Srbije napravi normalnu zemlju. On ima argumente da je u Srbiji ugrozena LGTB populacija. I sa pravom se buni protiv konkretnog problema.
Dalje, ne znam da li ste primetili, postoji poveca grupa blogera koja se buni protiv sece platana u Beogradu. I oni imaju moju podrsku jer smatram da im je podrska potrebna.
Onda se pojavi neko ko se buni sto je vojska pred parlamentom Srbije i jos tvrdi da to ne postoji ni u jednoj demokratskoj zemlji na svetu. Ja tom coveku ne mogu da dam podrsku, jer taj covek laze. To sam mu i slikom dokazao, ali njemu to nije dovoljno. Valjda bi da mu platim kartu do Otave?!
Srbija ima toliko problema da bi ovde moglo vekovima da se pise. Mene izludjuje toliki nedostatak inteligencije pojedinih blogera koji pokusavaju da pored tolikih problema stvore i neke nove probleme, koji objektivno ne postoje. Treba biti nadaren za tako nesto.


prvo, obecali ste da necete vise dolaziti. otkud sad odjednom opet ovde?
drugo, nema zemlje na svetu u kojoj vojska stoji u spaliru na zvanicnom otvaranju i da poslanici prolaze pored njih. to sto ste vi nesposobni da napravite razliku izmedju necega sto se desava ispred , pored, levo i desno od parlamenta i onoga sto se desava u parlamentu nije moj problem.
blogovatelj blogovatelj 01:06 05.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

to sto ste vi nesposobni da napravite razliku izmedju necega sto se desava ispred , pored, levo i desno od parlamenta i onoga sto se desava u parlamentu nije moj problem


Jako bitna razlika da li je na stepenicama parlamenta ili dvadeset metara od ulaza u parlament.
Ti kao ne bi to napisao da je bilo dvadeset metara isped parlmenta? Ili pored parlmenta? Stvarno znas da izazoves gadjenje odbranom neodbranjivog.
Ogovorio sam blogerki, tebe izbegavam u svakom slucaju. Sem kad mi se direktno obratis, kao sada na primer.

Eno Alex Lambros objavo blog. Idi da vdis kako se kritikuje argumentima. Mozda ti i stigne do mozga ponesto.
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:13 05.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

opet niste otisli. a obecali ste!

ajde da napravimo razliku izmedju dogadjaja koji se desava U PARLAMENTU i dogadjaja koji se desava na ulici koja je slucajno PORED parlamenta.

kao sto poslanici svaki dan prolaze pored pekare, stoje ispred pekare i kupuju u pekari - pa nisu pekari. tako i vojska prolazi pored parlamenta, stoji na parlamentu i ulazi u parlament.

ali nigde nije deo parlamenta - kao kod nas!
blogovatelj blogovatelj 15:27 05.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

ali nigde nije deo parlamenta - kao kod nas!


Nije ni kod nas. Opet bulaznis.
To ti pricam sve vreme covece. Niko tebi ne brani da kritikujes, samo moras da imas kontakt sa zdravim razumom.
Jer ako nemas kontakt sa mozgom, kritika ti ispada glupa i ljudi te ne uzimaju za ozbiljno. Sam sebe svodis na rang Šjentinela i cisto sumnjam da ti je to cilj. A ako ti to jeste cilj, onda izvini.
blogovatelj blogovatelj 15:58 05.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

kiosk za hot dog nema?


Ima, kako da nema. Nisi valjda mislio da je hot dog srpska rec. Sta mislis ko ga je smislio?
Alava Alava 23:59 05.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Eno Alex Lambros objavo blog. Idi da vdis kako se kritikuje argumentima.


blogovatelj blogovatelj 00:34 06.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

Eno Alex Lambros objavo blog. Idi da vdis kako se kritikuje argumentima.


?

Naravno da je lakse podsmevati se nego baratati argumentima.
Znam da vi skojevci volite nipodastavanje sagovornika, ali bih zamolio ako imas i neku cinjenicu.
Alava Alava 00:50 06.03.2010

Re: Opet bulažnjenje

blogovatelj
Eno Alex Lambros objavo blog. Idi da vdis kako se kritikuje argumentima.


?

Naravno da je lakse podsmevati se nego baratati argumentima.
Znam da vi skojevci volite nipodastavanje sagovornika, ali bih zamolio ako imas i neku cinjenicu.

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:22 04.03.2010

RAZLIKA

U čemu je razlika izmedju cirkusa i našeg parlamenta?
U vlasnicima i menadžerima razapete šatre!
krkar krkar 03:48 04.03.2010

Hiljadugodišnja tradicija... od prekjuče


Postoje samo dve vrste država - one koje imaju tradiciju i one koje izmišljaju tradiciju.

Mi smo izvisili i u ovom izvlačenju.

vishnja92 vishnja92 08:17 04.03.2010

nego,

jel zna neko sta se na blogu desilo sa topciderskim banerom?

Da li je jedan poslanik danas prolazeci pored te jedinice pomislio da je direktno odgovoran sto se ne znaju ubice Jakovljevica i Milosavljevica?
malaramona malaramona 11:45 04.03.2010

Re: nego,

vishnja92
jel zna neko sta se na blogu desilo sa topciderskim banerom?

Da li je jedan poslanik danas prolazeci pored te jedinice pomislio da je direktno odgovoran sto se ne znaju ubice Jakovljevica i Milosavljevica?


Nestao, kad i pescanikov. novi dizajn ne trpi neprijatne teme. ostavili su doduse, na dnu strane zastitnika gradjana i majku hrabrost.
jaksa scekic jaksa scekic 17:08 04.03.2010

I kola se slomila na

ovoj osobi, te je ona morala da se skloni kod Druga Mrke



Ne mogu da vam kažem ko mi je odobrio korišćenje službenog automobila... Branislava Parezanović

Copyright Press

[/url][url=http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/103733/Prestrogo+sam+ka%C5%BEnjena!.html]


Alava Alava 18:13 04.03.2010

Re: I kola se slomila na

Ružnije čizme ne videh skoro
Kraja Kraja 18:50 04.03.2010

...je l' ovo radna uniforma...?

...ja bih nju za predsednicu skupstine, bolje se nosi.....sa 26.000 din studira i placa sama fakultet i ima "privatan auto" i oblaci se ovako lepo...
AlexDunja AlexDunja 20:52 04.03.2010

Re: I kola se slomila na

studentkinji?
blogovatelj blogovatelj 21:23 04.03.2010

Re: I kola se slomila na

ovoj osobi, te je ona morala da se skloni kod Druga Mrke


Ljudi, ona ima stopalo od pola metra, kao Jeti.
marija.mt marija.mt 21:47 04.03.2010

Re: I kola se slomila na

Ružnije čizme ne videh skoro


Ljudi, ona ima stopalo od pola metra, kao Jeti.

imaj u vidu da je stopalo samo donekle, spic je prazan. Evo sta kazu eksperti za modu:

u koliko i dalje nosite spicaste sado mazo cizme sa vrhom opanak mili i stiklom 12 preti vam da vas pomesaju sa damama sumnjivog morala u cajdzinici hotela hyatt regency
blogovatelj blogovatelj 00:59 05.03.2010

Re: I kola se slomila na

u koliko i dalje nosite spicaste sado mazo cizme sa vrhom opanak mili i stiklom 12 preti vam da vas pomesaju sa damama sumnjivog morala u cajdzinici hotela hyatt regency


Nije ona jedina koja se u Srbiji oblaci kao prostitutka, ali vece stopalo nisam nikad video. Naravno znam da je ono napred spic i da je prazan, ali to samo potvrdjuje njen nedotatak ukusa.
predatortz predatortz 17:43 04.03.2010

Ima i naoružanih

Tibor Jóna Tibor Jóna 08:14 05.03.2010

Re: Ima i naoružanih

predatortz


jel mozemo da pravimo razliku izmedju policije i vojske?
antioksidant antioksidant 10:35 05.03.2010

Re: Ima i naoružanih

jel mozemo da pravimo razliku izmedju policije i vojske?

: )
mnogo trazis
prvo razlika "pored parlamenta" - "u parlamentu"
sad "policija" - "vojska"
sta je sledece - razlika izmedju "pocasne straze" i "nadgledanja rada"?
ovo je jedina vojna formacija koja mi moze izazvati osmeh na licu
nenaoruzane su i u laganoj setnji (pored pekare )


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana