Istorija

Kratki čas istorije

Srđan Mitrović RSS / 04.03.2010. u 17:40

unter_den_linden_01.jpg

Ulica Unter den Linden (Pod lipama) se nalazi između Brandenburške kapije i Schlossbrukea, u srcu Berlina.
Ova ulica postoji od 1573. godine ali je na važnosti dobila tek za vreme Fridriha Velikog (1712 - 1786.). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pre rata, Unter den Linden je bio jedan od najvećih evropskih bulevara. Dvadesetih godina prošlog veka, ovo je bio centar gde se odvijao najzabavniji noćni život.
 
Lipe u ovoj ulici, neke stare i preko 250 godina, su posečene po naređenju Hitlera jer je tu hteo da "parkira" svoje zastave sa kukastim krstovima, nešto vojske, a i malo da izmeni lice Berlina. Krvnik je završio kako mu i dolikuje, a Nemci su posle rata ponovo zasadili svoje lipe.
 
I mi "lipe" za seču imamo:
 

bulevar-kralja-aleksandra-498.jpg

 



Komentari (221)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 20:06 04.03.2010

Re: Bulevar

:(
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:15 04.03.2010

Re: Bulevar

ух, како гадно изгледа, свака му част што се досетио да одстрани то ругло и болештину.

још годинама ће, кад се воза булеваром, показивати на пустош око себе и са гордошћу говорити ”ово сам ја урадио”.
mirelarado mirelarado 20:55 04.03.2010

Re: Bulevar

marco_de.manccini
још годинама ће, кад се воза булеваром, показивати на пустош око себе и са гордошћу говорити ”ово сам ја урадио”.


И хвалиће се како га у томе нису могле спречити ни хистеричне ретроградне будале које су се буниле против бетонске будућности, у несхватљивој жељи да шетају по хладовини, уз цвркут птица. Надам се да ће моћи да се похвали и како због тог "успеха" више никада неће доћи на власт.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:30 04.03.2010

Re: Bulevar

Смислио сам план како да хистеричне ретроградне будале намах забправе на дрворед. Поклањам га градоначелнику без имало размишљања.

Треба срушити Београдског Победника. Замисли да падне неком на главу. Није то безбедно уопште.

(Док је у парку на свечаном рушењу, обуздати нагон. Мислим, сво то дрвеће около, ...)
mirelarado mirelarado 21:39 04.03.2010

Re: Bulevar

marco_de.manccini
(Док је у парку на свечаном рушењу, обуздати нагон. Мислим, сво то дрвеће около, ...)


О, радило се прошле сезоне ударнички и на Калемегдану, пострадало је доста старог дрвећа, све у циљу лепоте крајолика и безбедности посетилаца. Уместо тога, посађене су кржљаве младице, од којих опстаје, у просеку, тек свака трећа-четврта. :(
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:48 04.03.2010

Дијагноза: Сад му није ништа...

marco_de.manccini
Смислио сам план како да хистеричне ретроградне будале намах забправе на дрворед. Поклањам га градоначелнику без имало размишљања.

Треба срушити Београдског Победника. Замисли да падне неком на главу. Није то безбедно уопште.

(Док је у парку, обуздати нагон. Мислим, сво то дрвеће около, ...)

Него, Марко, сећаш ли се кад смо оно стајали, заједно, под оним кестеновима и платанима у Ташмајданском парку? Сећаш? Одлично, добро је да си то упамтио, јер можда више нећеш бити у таквој прилици, чуо сам да се зараза са болесног дрвећа из Булевара раширила и на Ташмајдански парк, па ће морати и њега да излече.

После, третман лечења примениће се и на Топчидерску шуму, а у последњој фази и на Кошутњак. Мада, чуо сам и да има неких планова за Шумадију, и тамо су ми нешто много болешљиви, али то је ипак рекла-казала, не смем баш да тврдим.

Сва срећа да неко брине о нама и нашем здрављу: Булевар ће сада имати боље проветравање, неће бити никаквих крошњи да ветровима и сунцу сметају, keine вируси и те трице, промаја је чудо, бато, а како ће тек бити лепо кад се рашчисти и цео Ташмајдан...
adam weisphaut adam weisphaut 21:54 04.03.2010

Re: Дијагноза: Сад му није ништа...

Одлично, добро је да си то упамтио, јер можда више неће бити у таквој прилици, чуо сам да се зараза са болесног дрвећа из Булевара раширила и на Ташмајдански парк, па ће морати и њега да излече.

После, третман лечења примениће се и на Топчидерску шуму, а у последњој фази и на Кошутњак. Мада, чуо сам и да има неких планова за Шумадију, и тамо су ми нешто много болешљиви, али то је ипак рекла-казала, не смем баш да тврдим

A šta bi ste vi, da drveće stoji na putu progresu i pravilnom korišćenju gradskog građevinskog zemljišta? E, nemre dok je na pritske otpornog takureć neelastičnog Đilasa na kormilu prestonog grada..
marija.mt marija.mt 21:55 04.03.2010

Re: Дијагноза: Сад му није ништа...

чуо сам и да има неких планова за Шумадију


nece moci, mi nemamo djilasa
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:56 04.03.2010

Re: Дијагноза: Сад му није ништа...

Сва срећа да неко брине о нама и нашем здрављу

Није то срећа. Не умањуј заслуге градоначелнику без икакве потребе.
reanimator reanimator 22:06 04.03.2010

Re: Bulevar

marco_de.manccini
Смислио сам план како да хистеричне ретроградне будале намах забправе на дрворед. Поклањам га градоначелнику без имало размишљања.

Треба срушити Београдског Победника. Замисли да падне неком на главу. Није то безбедно уопште.

(Док је у парку на свечаном рушењу, обуздати нагон. Мислим, сво то дрвеће около, ...)

Tako je.
I Avalski toranj, jer ako krene da se ruši, odoše podavalska naselja..
I da se poruše sve zgrade, a da ostanu samo prizemne kuće, jer se ne jednom desilo da padaju delovi fasada i nanose prolaznicima povrede, teže čak i od onih koje nanose razuzdani platani.
A ne bi bilo zgoreg isušiti Dunav i Savu. Bude tu nekoliko davljenja godišnje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:11 04.03.2010

Re: Bulevar

Ja vala u taj vaš Beograd ne dolazim dok ne bude svedeno na razumnu visinu
sve što je preko dva metra. Prema tome, dabome.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:15 04.03.2010

Re: Bulevar

a i onaj brankov most! malo-malo pa neko skače. da se sruši! i lepo pontonski most da se stavi
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:15 04.03.2010

Re: Bulevar

reanimator

Него, знаш ли, Ре, да је статистички доказано како је већа вероватноћа да ћеш страдати у купатилу него од удара грома? Шта мислиш, рецимо, да направимо петицију: Укинимо купатила!, кад већ не можемо грому до доакамо? Ем избегнеш ризик од погибељи, ем штедиш на средствима за хигијену, ем науштрб купатила повећаш квадратуру дечје собе (додуше, без купатила деца ће бити мало штрокава, до првог одласка на море, али нека, здравље је најпрече...), ем створиш нешто што ће после бити прихваћено као општесветска вредност. Молим лепо, има цео свет да нам буде захвалан што смо повели ту револуцију.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:18 04.03.2010

Re: Bulevar

A ne bi bilo zgoreg isušiti Dunav i Savu.

тако би и проблем мостова био решен заувек. шта ти је бреинсторминг.

шта ћемо следеће? проблем што среда није баш у средини недеље? могу мислити како би то градоначелник решио. скресао би суботу и недељу и проблем решен.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:20 04.03.2010

Re: Bulevar

zološki vrt i taj bojović!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 04.03.2010

Re: Bulevar

Srđan Mitrović
a i onaj brankov most! malo-malo pa neko skače. da se sruši! i lepo pontonski most da se stavi

Ниси у праву, Срђане, поводом овога се ипак нешто предузима, него нам власт ометају мангупи. Ето, таман били смислили како да се лелегантно реше Газеле (јеби га, и већ само име јој звучи гадно, пази, молим те: га-зе-ла, то мора да је нека много опасна животиња...), али дошли ови неки из Јевропе што не дају да је сруше, опет те светске завере и неправде, докле тако, браћо, и свеславенска и православна?!
reanimator reanimator 22:24 04.03.2010

Re: Bulevar

Predrag Brajovic
Шта мислиш, рецимо, да направимо петицију: Укинимо купатила!, кад већ не можемо грому до доакамо? Ем избегнеш ризик од погибељи, ем штедиш на средствима за хигијену, ем науштрб купатила повећаш квадратуру дечје собе (додуше, без купатила деца ће бити мало штрокава, до првог одласка на море, али нека, здравље је најпрече...), ем створиш нешто што ће после бити прихваћено као општесветска вредност. Молим лепо, има цео свет да нам буде захвалан што смо повели ту револуцију.

Apsolutno saglasan.
A paralelno sa tom akcijom predlažem slanje delegacije bg komunalnih službi na dvonedeljni službeni put u Australiju. Tamo je nastanjeno sedam od deset najotrovnijih vrsta zmija na svetu, pa da se uradi jedno temeljno čišćenje terena, za slučaj da krenu premu Srbiji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:25 04.03.2010

Дупликат

Хммм, овде сам направио неко срање...

Добро је, нисам једини...

silver bullet silver bullet 22:37 04.03.2010

Re: Bulevar

уз цвркут птица.


Ja osim gacaca ne videh druge ptice na Bulevaru.
Niti cuh cvrkut. Samo krestanje.
Inace, po podne sam bila na Tasmajdanu da prosetam psa, hiljade gacaca je panicno letelo u krug, sletalo na travu... bilo je jezivo, kao iz Hickokovog filma.
Oni su najvecu gubitnici, posecene su im grane sa gnezdima.

Sto se svega ostalog tice, ne slazem se sa autorom ovog posta.
Platani su unakazeni onim orezivanjem od pre par godina. ostali su da vire samo patrljci iz zemlje kao posle atomskog rata.

Jurite malo te krivce, a ne Djilasa. Postaje vec pateticno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:40 04.03.2010

Re: Bulevar

Jurite malo te krivce, a ne Djilasa. Postaje vec pateticno.

pa djilas je najveći krivac. što se patrljaka tiče, kao što smo videli, bili su vrlo zdravi i vitalni. mogli su za par godina da se oporave. ovako čekaćemo mi jedno 80 godina taj djilasov hlad. ako ga ikada bude.
Bili Piton Bili Piton 22:41 04.03.2010

Re: Bulevar

silver bullet


Jurite malo te krivce, a ne Djilasa. Postaje vec pateticno.


Dok mi lociramo njih nestace i Djilas netragom (kamo srece btw)
mirelarado mirelarado 22:48 04.03.2010

Re: Bulevar

Niti cuh cvrkut. Samo krestanje.


Па да, то су те осетљиве уши, свикле само на умилне славује и шеве, остали креште и треба им уништити гнезда, да не кваре урбану лепоту. Тачно је да су платани унакажени тим орезивањем, али показали су се као жилави и склони опоравку, тако да садашњи градоначелник и његови нису хтели ништа да препусте случају: сасекоше све до пањева, ипак већином здрава или излечива стабла.
ciracirafm ciracirafm 23:15 04.03.2010

Re: Bulevar

Ovo je netacno.Vise od pola posecenih platana imali su krosnje.Ni jedan od posecenih platana nije bio "patrljak kao posle atomskog rata".Patrljci na Bulevaru postoje i to su novovzasadjena stabla a jedno od njih se nalazi pored kioska,preko puta Vladinog platana.Narano,najveci patrljak sada na Bulevaru je hotel Metropol."Investitori" su od njega napravili ruinu kakva ne bio da je stradao od bombi.
Oko saradnika,zar nije jedna od najblizih ,Dragana Tucovic-Baranac "Na pocetku karijere radila je kao odgovorni planer i programer u sluzbi razvoja i planiranja, najvise na rekonstrukciji starih i planiranju novih beogradskih parkova."Setite se njenog pojavljivanja na TV-u devedesetih...
Djilas je doneo odluku da vandalizuje Bulevar,nikakvi saradnici ga ne mogu izvuci.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:27 04.03.2010

Re: Bulevar

Ево, да скренемо мало у литературу...

Толстој има две приче-цртице о сечењу дрвећа: Дивља трешња и Како дрвеће хода. (Непреведене, мој преводилац са руског ми помогао.) Прва иде отприлике овако: расла трешња, дивља, и сметала у њиви, код Толстоја на имању, где је он радио упоредо са својим кметовима. Наредио он да је посеку, па заборавио. Прође мало, а он спази свог радника како сече то дрво. И приђе му да помогне и… види да трешња плаче.

Како дрвеће хода: Опет је реч о дивљој трешњи; чинило се да јој је иструнуо корен. Толстој-спахија, са радницима, кренуо да је сече, и то од корена… Ишчупа он корен, кад оно трешња се и даље чврсто држи. Погледају они, а на оној страни где је сметала оближњој липи трешњи корен иструнуо, и потом заобишла и липу и њен корен и пустила свој тамо где ником не смета. Ето, тако Толстој замишља да дрвеће хода.

Додуше, кажу да је Толстој био помало луд… Ал' ипак био велики писац.

Него, ја бих, лично, да се опростим од ове теме. Доста ми је. Нит верујем да нешто могу променити, нит сам ишта покушао. Једино ми лакше било кад сам написао шта мислим, значи: нека врста терапије. Ето неке моје личне користи и од блога, ма како слабо другима опипљиве. Не верујем да ћу живети још осамдесет година па да новопосађена стабла видим нарасла као ова што су их посекли. Ја се у њиховој сенци, изгледа, нећу шетати. Стога, да се опростим од оног дрвореда из Булевара, којим ћу проћи управо сада кад кренем да купим цигарете, и то говором као над нечијим одром:

Прости вам било, браћо, и ваши станови, предузећа, куће, кола, љубавнице, малолетнице; прости вам били, браћо, и сујета, и кратка памет, и глупост, и завист, и лош факултет, и средње школе; прости вам били, браћо, и тендери, и хитне набавке, и грађевинске дозволе, и мостови, и вакцине, и обилазнице. Све вам просто било. Али шта су вам, поред свега, требали и ови платани?!
mmilovanpm mmilovanpm 23:31 04.03.2010

Re: Bulevar

silver bullet
Platani su unakazeni onim orezivanjem od pre par godina. ostali su da vire samo patrljci iz zemlje kao posle atomskog rata.Jurite malo te krivce, a ne Djilasa. Postaje vec pateticno.


Platani, i pored nakaznog orezivanja nisu bili patrljci iz zemlje kao posle atomskog rata, što se može videti sa mnoštva fotografija koje postoje. Bili su dovoljno jaki da prežive svako od nakaznih orezivanja koja su sistematski vršena (nekad čak i dva puta u toku godine) od sredine devedesetih naovamo.

A slažem se da treba juriti krivce: direktor Zelenila, nadzorni organi na koljačkim sesijama i, iznad svega "stručnjaci" uz čiji je blagoslov ovo sve i učinjeno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:52 04.03.2010

Re: Bulevar

додуше, без купатила деца ће бити мало штрокава, до првог одласка на море

ma šta te briga, tu Re utrčava sa sutomorem. kupanje - frei.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:14 05.03.2010

Re: Bulevar

silver bullet
уз цвркут птица.


Ja osim gacaca ne videh druge ptice na Bulevaru.
Niti cuh cvrkut. Samo krestanje.
Inace, po podne sam bila na Tasmajdanu da prosetam psa, hiljade gacaca je panicno letelo u krug, sletalo na travu... bilo je jezivo, kao iz Hickokovog filma.
Oni su najvecu gubitnici, posecene su im grane sa gnezdima.

Sto se svega ostalog tice, ne slazem se sa autorom ovog posta.
Platani su unakazeni onim orezivanjem od pre par godina. ostali su da vire samo patrljci iz zemlje kao posle atomskog rata.

Jurite malo te krivce, a ne Djilasa. Postaje vec pateticno.


Ma o cemu Vi uopste pricate? Ti osakaceni platani uopste nisu na toj lokaciji, oni jos stoje. Oni su posekli platane koji su savrseno zdravi i nisu uopste ni orezivani, ne znam o kakvim patrljcima pricate. Jedino sto je pateticno je Vase spinovanje.
silver bullet silver bullet 10:49 05.03.2010

Re: Bulevar

spinovanje


E, najvise volim ove tudjice...

Izvinite sto sam se umesala u malo ali odabrano drustvo histericnih istomisljenika.
Izvinite sto disem.
Tu negde pored Bulevara.
silver bullet silver bullet 10:51 05.03.2010

Re: Bulevar

Па да, то су те осетљиве уши, свикле само на умилне славује и шеве, остали креште и треба им уништити гнезда, да не кваре урбану лепоту.


Mozda je bolje, profesorka, da procitate ceo moj post pre nego sto ga podvucete crvenom olovkom.

Inace, po podne sam bila na Tasmajdanu da prosetam psa, hiljade gacaca je panicno letelo u krug, sletalo na travu... bilo je jezivo, kao iz Hickokovog filma.
Oni su najvecu gubitnici, posecene su im grane sa gnezdima.


Ja samo verujem da stvari treba nazvati pravim imenom, a ne koristiti eufemizme da bi bile "svarljivije" i ubedljivije.
Bili Piton Bili Piton 10:53 05.03.2010

Re: Bulevar

silver bullet
spinovanje


E, najvise volim ove tudjice...

Izvinite sto sam se umesala u malo ali odabrano drustvo histericnih istomisljenika.
Izvinite sto disem.
Tu negde pored Bulevara.


"Histericni" smo samo utoliko sto velika vecina nas koji ovde drobimo vec danima i ne mozemo nista drugo osim da svoj bes i frustraciju sto nam sakate i rasturaju grad slijemo ovde. To je valjda lako razumeti.
mirelarado mirelarado 22:44 05.03.2010

Re: Bulevar

silver bullet
Па да, то су те осетљиве уши, свикле само на умилне славује и шеве, остали креште и треба им уништити гнезда, да не кваре урбану лепоту.


Mozda je bolje, profesorka, da procitate ceo moj post pre nego sto ga podvucete crvenom olovkom.

Inace, po podne sam bila na Tasmajdanu da prosetam psa, hiljade gacaca je panicno letelo u krug, sletalo na travu... bilo je jezivo, kao iz Hickokovog filma.
Oni su najvecu gubitnici, posecene su im grane sa gnezdima.


Ja samo verujem da stvari treba nazvati pravim imenom, a ne koristiti eufemizme da bi bile "svarljivije" i ubedljivije.


Прочитала сам цео Ваш пост, поштована silver bullet, и немам ништа против тога да се ствари називају правим именом, Вама птице креште, мени цвркућу. Ви видите само гачке, ја и врапце и ласте и друге. Још ми је важније да се кривци за сечу платана назову правим именом и презименом, а Ви бисте да ту кривицу пребаците на неку неодређену претходну гарнитуру градске власти. Узгред, људи нису ништа мањи губитници од птица у овој надасве тужној причи. Тако ја мислим.

П.С. Не верујем да сам Вам нешто предавала, стога је непотребно да ме ословљавате титулом, овде смо сви само саговорници.
Gospodja Klara Gospodja Klara 22:56 05.03.2010

Re: Bulevar

стога је непотребно да ме ословљавате титулом, овде смо сви само саговорници.

A kako bi ti drugačije stavili do znanja da si nadobudna (a pritom koristiš dajdžest-tehnike u govoru kako bi zamutila vodu i navela neupućene da veruju u totalne nonsense)?
Provaljena si, Mirela! Ima ovde promućurne omladine.
mirelarado mirelarado 23:12 05.03.2010

Re: Bulevar

Gospodja Klara
A kako bi ti drugačije stavili do znanja da si nadobudna (a pritom koristiš dajdžest-tehnike u govoru kako bi zamutila vodu i navela neupućene da veruju u totalne nonsense)?
Provaljena si, Mirela! Ima ovde promućurne omladine.


Да, мајку му, увијено се изражавам, још би неко могао и помислити да је тај сеновити дрворед био украс горњег дела Булевара, кад оно, у ствари, то беху патрљци са гнездима крештавих гачаца.
silver bullet silver bullet 09:19 06.03.2010

Re: Bulevar

Вама птице креште, мени цвркућу.


Priznajem, nemam maste, postovana profesorka.
Krestanje mi nikad nece sliciti cvrkutu.
Lasta jos nema, ali uskoro ce. Gnezde se pod strehama i krovovima.
Ima bas divna kolonija dole na Savskom pristanistu.
Vrapci su se razbezali s Bulevara kad su dosle neke agresivnije ptice.
Crne i nimalo umilne.

A sad najvaznije: ne trazim da se krivica prebaci na "neku neodredjenu prethodnu garnituru gradske vlasti", upravo obrnuto.
Trazim da ova gradska vlast saopsti imena ljudi koji su drvored platana doveli u jadno stanje. Da, da... svi su bili zdravi. Ali debelo deblo i mala krosnja - nije moj ideal drveta. Da ne pominjem na sta bi Bulevar licio da je svako trece drvo poseceno, zamenjeno, razlicito...

PS. Kako bi mi profesorka stavila do znanja da sam ja nepismena ako mi ne bi spocitala da mi sigurno nista nije predavala?
No vidis cuda, bas jeste.
I ostala mi je u lepom secanju.
Gospodja Klara Gospodja Klara 09:53 06.03.2010

Re: Bulevar

A sad najvaznije: ne trazim da se krivica prebaci na "neku neodredjenu prethodnu garnituru gradske vlasti", upravo obrnuto.

Da obrnemo, znači trebalo bi da stoji: neku odredjenu garnituru sadašnje vlasti.


PS. Kako bi mi profesorka stavila do znanja da sam ja nepismena ako mi ne bi spocitala da mi sigurno nista nije predavala?
No vidis cuda, bas jeste.

Jao, blagiš tebi, šta bih ja dala da mi se namesti neko od mojih profesora ovde, ma crvena hemijska bi bila verbalno milovanje naspram onoga što bih im ovako histerična složila.


Ali debelo deblo i mala krosnja - nije moj ideal drveta.

Ali pretesterisano debelo deblo i posečena mala krošnja kao da se približavaju tom idealu. Zeznuto je to, ti visoki botaničko-estetski standardi.
silver bullet silver bullet 11:36 06.03.2010

Re: Bulevar

Re: Bulevar

A sad najvaznije: ne trazim da se krivica prebaci na "neku neodredjenu prethodnu garnituru gradske vlasti", upravo obrnuto.


Da obrnemo, znači trebalo bi da stoji: neku odredjenu garnituru sadašnje vlasti.


PS. Kako bi mi profesorka stavila do znanja da sam ja nepismena ako mi ne bi spocitala da mi sigurno nista nije predavala?
No vidis cuda, bas jeste.


Jao, blagiš tebi, šta bih ja dala da mi se namesti neko od mojih profesora ovde, ma crvena hemijska bi bila verbalno milovanje naspram onoga što bih im ovako histerična složila.


Ali debelo deblo i mala krosnja - nije moj ideal drveta.


Ali pretesterisano debelo deblo i posečena mala krošnja kao da se približavaju tom idealu. Zeznuto je to, ti visoki botaničko-estetski standardi.



Ovo je trebalo da bude duhovito? Vispreno? Peckavo? Tja.
Pripisivanje meni da vredjam ad hominem - ovde nije poenta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:59 06.03.2010

Re: Bulevar

Ali pretesterisano debelo deblo i posečena mala krošnja kao da se približavaju tom idealu. Zeznuto je to, ti visoki botaničko-estetski standardi.

klaro, zar ni te znaš da se o ukusima ne raspravlja? o idealima lepog da ne govorimo...

Gospodja Klara Gospodja Klara 13:05 06.03.2010

Re: Bulevar


Ovo je trebalo da bude duhovito? Vispreno? Peckavo?

Više nekako... vrcavo, rekla bih.

tripraseta92 tripraseta92 20:13 04.03.2010

svaki nazi ima viziju i svog Š(a)pera



Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:14 04.03.2010

ju, qq

Nemoj, ako boga znas, da prizivas djavola
jinks jinks 20:33 04.03.2010

Sto rece

neko, nece se zaustaviti na Bulevaru, vec ce verovatno isti princip da primene i u drugim ulicama sa velikim drvoredima (27. marta, ...).
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:38 04.03.2010

Re: Sto rece

jao nece valjda stvarno imati dusu i to da urade?
ajde ko moze nek stane u red.


ivana23 ivana23 21:44 04.03.2010

Fatamorgana


Bili Piton Bili Piton 22:27 04.03.2010

Re: Fatamorgana



Do nedavno s pretenzijama na evropski bulevar, ovo su sada "skice iz centralne Azije", sto bi rekao jedan veliki ruski kompozitor.

Kataklizma.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:28 04.03.2010

Re: Fatamorgana

errors have been made. others will be blamed.
ivana23 ivana23 22:37 04.03.2010

Re: Fatamorgana

Bili Piton
Do nedavno s pretenzijama na evropski bulevar, ovo su sada "skice iz centralne Azije", sto bi rekao jedan veliki ruski kompozitor. Kataklizma.

Aleksandar Borodin.
Bili Piton Bili Piton 22:40 04.03.2010

Re: Fatamorgana



Odgovor je tocan :)
ivana23 ivana23 23:18 04.03.2010

Re: Fatamorgana

Bili Piton
Odgovor je tocan :)

maca22 maca22 00:01 05.03.2010

Ma nije valjda

Ma nije moguće

Beograd ima nedovoljno zelenila
http://www.b92.net/putovanja/vesti.php?&nav_id=415593
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:04 05.03.2010

Re: Ma nije valjda


Beograd ima nedovoljno zelenila

ti me sada direktno zayebavaš! priznaj!
maca22 maca22 00:16 05.03.2010

Re: Ma nije valjda

Jeste zayebavanje, samo nisam ja ta koja (nas) zayebava.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:23 05.03.2010

Re: Ma nije valjda

e, ja se izvinjavam, ali ja samo mogu da se smejem...onako histerično. mislim, šta mi drugo preostaje?!

ybg.
escherichije_colic escherichije_colic 00:03 05.03.2010

na te platane su fašisti vešali beograđane



... možda ih zato Đilas sad seče, mislim iz odmazde
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:03 05.03.2010

hm...101?

neko je dobio 100, ali ne mogu da u'vatim ko? da nije đilas? ili berluskoni? damn!

kaćetrol? waiting...
radojicic92 radojicic92 01:05 05.03.2010

...

a Berlin'95
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:32 05.03.2010

Re: ...

jbt, radojčiću, ti se pojaviš retko (nažalost), ali svaki put me oduvaš
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:42 05.03.2010

Re: ...

a Berlin'95

odličan koncert.
irenaema irenaema 09:44 05.03.2010

histerija

Primećujem po komentarima da nas je uhvatila histerija. Verovatno zbog gorčine poraza.

Pišem u svoje ime.

SRAMOTA me je. Od vas, od Beograda u kojem sam odrasla.
Zato što sam samo dva puta bila na mestu zločina, u Bulevaru, dok se ovo dešavalo!
Sramota me je što nemam petlju da izostajem sa posla da bih učinila svoj protest validnim.

Molim da se ovo ne shvati kao patetično dramljenje i umišljenost o sopstvenoj važnosti.
irenaema irenaema 09:51 05.03.2010

Re: histerija

Kreten dva puta klik.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:56 05.03.2010

Re: histerija

SRAMOTA me je.

i mene.
marija.mt marija.mt 10:00 05.03.2010

Re: histerija

irenaema


niko mi neće pokvariti dan :)
vishnja92 vishnja92 10:02 05.03.2010

Re: histerija

Sramota me je što nemam petlju da izostajem sa posla da bih učinila svoj protest validnim.

mene nije.
ako ostanem bez posla, otvaram veliku sansu da od svoje dece stvorim dva gubitnika koji nikada nece moci nista da urade za svoj grad.

svako radi sta moze a od posipanja pepelom nikakve vajde nema.
Gospodja Klara Gospodja Klara 10:10 05.03.2010

Re: histerija

SRAMOTA me je.


i mene.

Ma dajte ljudi, batalite.
Zna se koga bi trebalo da je sramota, one kojima je pohlepa spržila sve humane potencijale.
Kao i one koji relativizuju i motive i posledice ove svinjarije.
Budite revoltirani, besni, isfrustrirani, akumulirajte te emocije da bi one jednog dana mogle da se artikulišu kad bude pogodan momenat. Osećaj stida i zapadanje (nekih) u lament-patetiku mogu samo da nas pokopaju.
Ja moram da verujem (uprkos svemu) da kosmička pravda postoji, negde, nekako.

(ovo ja pokušavam da dignem moral:)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:21 05.03.2010

Re: histerija

Gospodja Klara


ne sekiraj se, bes je tu. čekam izbore.
irenaema irenaema 10:29 05.03.2010

Re: histerija

vishnja92
Sramota me je što nemam petlju da izostajem sa posla da bih učinila svoj protest validnim.

mene nije.
ako ostanem bez posla, otvaram veliku sansu da od svoje dece stvorim dva gubitnika koja nikada nece moci nista da urade za svoj grad.

svako radi sta moze a od posipanja pepelom nikakve vajde nema.


Svako ima svoj razlog (btw ja sam samohrana majka dva deteta školskog uzrasta), ali mislim da sam mogla više za opštu stvar.

Ne pravdam se, naprosto me svaki put zaboli samospoznaja.
reanimator reanimator 11:03 05.03.2010

Re: histerija

Gospodja Klara

Budite revoltirani, besni, isfrustrirani, akumulirajte te emocije da bi one jednog dana mogle da se artikulišu kad bude pogodan momenat.

E moja ti...nama bre tek predstoji gazela, 27.marta, 29.novembra itd..
Dok dodje pogodan momenat, imaću bar tri prilike da akumulirane emocije regulišem bacanjem nervnog gasa u robnu kuću (u ozbiljnijim državama potisnuti bes se prazni u metrou, što ja, jel da, nisam u mogućnosti).., pa da me komšije razvlače po Kuriru..bio fin mladić,uvek se javi, iznenadjeni smo i sl.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:38 05.03.2010

Re: histerija

Osećaj stida i zapadanje (nekih) u lament-patetiku mogu samo da nas pokopaju.

tek da se zna, blogujem iz rupe...
vishnja92 vishnja92 18:15 05.03.2010

Re: histerija

greska
(softver podivljao)
ivana23 ivana23 10:35 05.03.2010

Hipokratov platan

ivana23 ivana23 11:01 05.03.2010

Re: Hipokratov platan



"THE PLATANUS TREE OF HIPPOCRATES - According to the legend, Hippocrates taught medicine to his pupils under a tree, located on the Square of the Platane, in front of the Castle of the Knights and next to the Gazi Hassan Mosque. The huge Platanus, with a diameter of about 12 meters, is said to be the largest platane in Europe. However, the current tree is only some 500 years old, though it may be a descendant of the original one, which may have stood there some 2400 years ago"
Milan Novković Milan Novković 15:42 05.03.2010

Re: Hipokratov platan

ivana23

Podseća me na londonski Kew Gardens - nisam bio otkad je "krem" srpske inteligencije, biznisa, humanizma, dobre volje uopšte - zlikovci, jednom rečju, počeo da "kreativno" koristi testeru po Beogradu.

Ali poneću foto aparat kad budem išao sledeći put da skupim neke fotke o tome kako se bori za drvo, prošlost, sećanja, inspiraciju.

Ok, ovo je botanička bašta, a i zlikovcima svejedno, naravno, ali fotke kao ova gore podižu svest ljudima dobre volje, onoj opljačkanoj, normalnoj većini.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:57 05.03.2010

da

samo podsetim gradske vlasti da je prostor koji zauzima botanička bašta tu kod mene, odlična i, nadasve skupa lokacija, te bi u svetlu modernizacije grada, umesto bašte mogao da bude izgrađen još jedan šoping mol. hint: koliko se tu radnih mesta otvara? meni su oni na NG neprijatno daleki te želim jedan u svom neposrednom okruženju. uostalom, ko je još video Šumu u sred grada, ne?




njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:17 05.03.2010

Re: da

uostalom, ko je još video Šumu u sred grada, ne?


stvarno, ko je to video?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:32 05.03.2010

Re: da

ovo je sve već zrelo za trulež.

maksa83 maksa83 16:40 05.03.2010

Re: da

BebaOdLonchara
ovo je sve već zrelo za trulež.


A tek bolesni Japanci koji trpaju drveće u sred tržnog centra:


njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:46 05.03.2010

Re: da

A tek bolesni Japanci koji trpaju drveće u sred tržnog centra:

i to mi neko drvece!
Bambusi!

sad ozbiljno, ja obozavam bambuse i spremam se da ih posadim u dvoriste na prolece. ovde kod nas uspevaju ko sasavi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:49 05.03.2010

Re: da

a pazi tek ove ludake?! ovo kad se odvali, nema preživelih, kprš? ne.ma.

šetaš i pogledaš gore...užžžžas.
maksa83 maksa83 16:55 05.03.2010

Re: da

sad ozbiljno, ja obozavam bambuse i spremam se da ih posadim u dvoriste na prolece. ovde kod nas uspevaju ko sasavi.

Samo pazi da su pripitomljeni, a ne divlji kao ovi naši eutanazirani Platani.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:55 05.03.2010

Re: da

ja obozavam bambuse i spremam se da ih posadim u dvoriste na prolece. ovde kod nas uspevaju ko sasavi.

onda udomi i nekog pandu
ivana23 ivana23 16:56 05.03.2010

Re: da

A tek ovo:

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:56 05.03.2010

Re: da

vidi molim te kod nas na kampusu kakvo drvo cuvaju?
da ne poverujes koliko je neodgovorna administracija jer nikako da ga poseku.
pa to bre kad padne nekome na glavu...ma necu ni da mislim sta moze da se desi.

ivana23 ivana23 17:00 05.03.2010

Re: da

Kad padne drvo, ode i kuca... vidi se kako je staro i trulo

maksa83 maksa83 17:01 05.03.2010

Re: da

i to mi neko drvece!

Okej, ali je visoko tri sprata.

A vidi na šta im liči ul. Omotesando, to je ono što bi kod nas bio Bul. Kralja Aleksandra. Bolesnici. Siroma narod, nema ko da ih čuva od pošasti, baš mi frka za njih.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:05 05.03.2010

Re: da

Siroma narod, nema ko da ih čuva od pošasti, baš mi frka za njih.

i ovde po americi po tako nekim velikim pa i malim gradovima kad posade ono staro drvece sa strane pa po sredini ulice jos po jedan do dva reda, uzas nevidjeni!
vidi ove budale na stanfordu sta su uradili! palm avenue! budale!



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:09 05.03.2010

Re: da

mislim da bi djilas voleo da ovako izgleda begrad



pa da sve može iz početka.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:56 05.03.2010

Re: da

A gle ovo. 1500 godina. A mogli su da posade novo i lepse...



A gle tek ovo kako je cvornovato i kvrgavo. Kako su glupi ovi Amerikanci. Jos i stoje ispod drveta?

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:02 05.03.2010

Re: da

Kako su glupi ovi Amerikanci. Jos i stoje ispod drveta?

ma da bre cuti. ispod onog drveta kod nas na campusu se vencavaju ljudi i dovedu sve zvanice tu bez nikakvog razmisljanja da mogu da zavrse ceremoniju razbijenim glavama. strasno!
vishnja92 vishnja92 21:23 05.03.2010

Re: da

A gle tek ovo

pa to je jedno te isto drvo :))))))
al nema veze, divno je.

tebi
ivana23 ivana23 21:34 05.03.2010

Re: da

vishnja92
A gle tek ovo

pa to je jedno te isto drvo :))))))
al nema veze, divno je.tebi


ANGEL OAK TREE - galerija
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 22:43 05.03.2010

Re: da

vishnja92
A gle tek ovo

pa to je jedno te isto drvo :))))))
al nema veze, divno je.

tebi


Da, zar nije fantasticno? :)
U potrazi za necim drugim, ja nadjoh ovo drvo, a ono je toliko veliko da ima vise lica :)

Nego, htedoh da se nadovezem na njanju - stvarno su ovi Ameri neozbiljni po kampusima, bas ih briga za podmladak.
Gle kako to izgleda:



a u jesen:


A gle sta oni rade kad im se lome grame.


A large branch fell from an elm near the campus Peace Gardens. The Office of Physical Plant has asked employees to be very mindful of the additional weight from the ice straining branches and to avoid walking under trees until the ice melts. Several areas of the campus have been cordoned off due to condition of tree limbs.

I oni koriste "kordon", ali pogresno

A gle kako je izgledalo pre rekonstrukcije. Nisu znali da moraju da povade svo drvece. Nije ni cudo, to je bilo 30-ih godina proslog veka.



I njima umire drvece.


Moram da priznam da nasi mrtvaci bolje izgledaju

A ovakve sadnice su sadili, 30-ih godina.



Takve cemo i mi, sto posto.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:37 05.03.2010

Re: da

Moram da priznam da nasi mrtvaci bolje izgledaju

misliš, naši mrtvaci su se bolje držali za života?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 00:15 06.03.2010

Re: da

BebaOdLonchara
Moram da priznam da nasi mrtvaci bolje izgledaju

misliš, naši mrtvaci su se bolje držali za života?


Da, to.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:27 06.03.2010

Re: da

Nego, htedoh da se nadovezem na njanju - stvarno su ovi Ameri neozbiljni po kampusima, bas ih briga za podmladak.

eto i ove tvoje fotke su samo jos jedan dokaz da ameri stvarno pojma nemaju. nema veze dal je texas, kalifornija ili pensilvanija, sve ove fotke istu pricu pricaju - neodgovorni administratori i to ti je.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:54 06.03.2010

Re: da

njanja_de.manccini
Nego, htedoh da se nadovezem na njanju - stvarno su ovi Ameri neozbiljni po kampusima, bas ih briga za podmladak.

eto i ove tvoje fotke su samo jos jedan dokaz da ameri stvarno pojma nemaju. nema veze dal je texas, kalifornija ili pensilvanija, sve ove fotke istu pricu pricaju - neodgovorni administratori i to ti je.


Ma pusti. Nego, ovog starog drveca ima svuda po svetu. 4000 godina staro? Po dve hiljade godina pre i posle Hrista je ispratilo. Stvarno ne razumem tu opsednutost starim drvecem? Sta im je? Zasto dozvoljavaju da drvece toliko zivi? Zar ne znaju da treba da se sece pre nego sto prirodno umre?


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:11 05.03.2010

kakvi licemeri

LDP Kragujevca pozvala je čelnike lokalne vlasti u tom gradu da sprovedu javnu raspravu ili anketiranje građana povodom najave izgradnje pravoslavnog krsta.

zato im je predsednik pomogao da se sve poseče po beogradu u roku od odmah.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:50 05.03.2010

Re: kakvi licemeri

zato im je predsednik pomogao da se sve poseče po beogradu u roku od odmah.

pa kad je uplata legla u roku od odmah.
mmilovanpm mmilovanpm 21:33 05.03.2010

Jedan prenešeni komentar

preuzeto sa

http://stasedogodilosaplatanima.blogspot.com/2010/03/urboeco-zlocinacki-poduhvat-beograda.html

Zvonko је рекао...

Evo mog komentara koji nisam uspeo da objavim na sajtu "Peticije" jer sadrzi 'neispravne znakove'?

Posto je vec cela stvar zavrsena, ocigledno, moze se sumirati zlocin (ukoliko jos neke ulice nisu u planu za slicno). Beogradski berberi imace kad tad tu cast da budu prva (bivsa) vlast koja odgovara za ekoloski zlocin sece drvoreda. Nije to neki drvoredic u nekom sokaku, mada bi i to bio zlocin, ovo je drvored EPSKIH razmera, dugacak kilometrima, kroz samo jezgro grada, koji je preziveo nekoliko revolucija i balkanskih ratova kao i dva svetska, i pocetak treceg. Nazalost, korupciju nije moguce preziveti, narocito u Srbiji. Vrednost ove posecene sume bila je neprocenjiva, ali cak i ta stabla i to drvo ima svoju trzisnu vrednost. Buduci da je iz porodice javora, platan ima slicnu vrednost kao hrastovina, ako ne i vecu. Beogradjane ce mozda zanimati ko ce dobiti tih par miliona evra od prodaje samo drvene mase ovog nesrecnog drveca? Nisam bas uveren da ce bilo ko od vinovnika ovog zlocina zeleti da od doticnog drveta pravi parket za svoj enterijer, ne toliko zbog trijumfa moci testera nad nemocnim drvecem, niti zbog lepote parketa (purple heart je oduvek bio cenjena roba) vec prvenstveno zbog dokaza o pocinjenom zlocinu.
Ko god da je organizovao ovaj pokolj (znamo ko, ali i dalje ne znamo tacno zasto) nece biti dovoljno da podnese ostavku. U casnijim zemljama od nase, i pored razvijene korupcije, casni funkcioneri bi nesto ovako branili zivotom, a ako ne uspeju, uradili bi harakiri*. Ovde smo imali obrnut slucaj - *'rez preko stomaka' obavljen je nad Beogradom sa svirepom nestrplivoscu i halapljivoscu koja bi mogla da se uporedi sa onom koju je Tshombe ispoljio kada je jeo srce Patrisa Lumumbe, kako bi se uverio da ce nadalje moci da radi sta god hoce.
Ovo lici samo na pripremu za nove, mozda jos gore zlocine, ili je mozda samo u pitanju proslava trijumfa zveri nad srcem Beograda?
Kako god bilo, ostavke nece biti dovoljne, ovaj zlocin ne sme nikada zastareti, a vinovnici ce morati da kad tad odgovaraju materijalno i krivicno. Ako nam je uopste potrebna pravna drzava, Agencija protiv pranja novca i borbu protiv korupcije (pod kontrolom drzave)...

03. март 2010. 02.41
man ray loves me man ray loves me 14:48 06.03.2010

tipicna blogonanija

da je stvarno na mestu veza izmedju fasizma i secenja drveca, posle slobe nam ne bi ostalo nijedno jedino drvo u zemlji da djilas posece.
tema je vazna, protest na mestu, ali ovako potezanje fasizma i docrtavanje hitlerovih brkova svakom cijim akcijama se protivimo je kranje neukusno. to u americi njihovi radikali teabaggers rade obami.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:57 06.03.2010

Re: tipicna blogonanija

tipicna blogonanija

pa si se i ti pridružio da blogonanišeš.
a gde si ti povezao slobu i fašizam, ljubi te sonja biserko?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:11 06.03.2010

Re: tipicna blogonanija

pa si se i ti pridružio da blogonanišeš.

pa ko ne bi?! mislim, grupnjak, ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana