Društvo| Ljudska prava| Religija| Sex

Stand up and fight - Srećan praznik

alexlambros RSS / 08.03.2010. u 11:56

AleXandar Lambros

 

34. Žene vaše da ćute u crkvama; jer se njima ne dopusti da govore, nego da slušaju, kao što i zakon govori.

35. Ako li hoće čemu da se nauče, kod kuće muževe svoje neka pitaju; jer je ružno ženi da govori u crkvi.

iz poslanice Sv. Pavla  Korinćanima  14:33

Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
'Cause it's OK to be a boy
But for a boy to look like a girl is degrading
'Cause you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like
Wouldn't you
What it feels like for a girl

Silky smooth
Lips as sweet as candy, baby
Tight blue jeans
Skin that shows in patches

Strong inside but you don't know it
Good little girls they never show it
When you open up your mouth to speak
Could you be a little weak

Do you know what it feels like for a girl
Do you know what it feels like in this world
For a girl

Hair that twirls on finger tips so gently, baby
Hands that rest on jutting hips repenting

Hurt that's not supposed to show
And tears that fall when no one knows
When you're trying hard to be your best
Could you be a little less

Strong inside but you don't know it
Good little girls they never show it
When you open up your mouth to speak
Could you be a little weak

In this world
Do you know
Do you know
Do you know what it feels like for a girl
What it feels like in this world

 

pogledati i:

1. Pogrešna ideja o seXu

2. Do Burqas Come in Pink?

3. Sve srpske grešnice

4. Ekumensko pojanje

5. Ženski rodoslov - moje babe i ja

6. I žene merkaju - test za dame

7. Koji si tip? - test za devojke i žene

8. Go Girl!

9. Cosmotaliban - trend report

10. I bog stvori ženu

 

Atačmenti



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

elfish elfish 12:07 08.03.2010

regresija

Dobar datum da ih se prisetimo.

Grešnice
maca22 maca22 12:32 08.03.2010

Hvala

meandmyself meandmyself 12:58 08.03.2010

Svaka čast!

Konačno normalan tekst na temu osmog marta!

Svake godine ludim kad vidim da se taj praznik smatra za vreme kad treba ženama dati cvetić, a bez ikakve ideje zašto se uopšte obeležava.
radojicic92 radojicic92 13:14 08.03.2010

Re: Svaka čast!

Svake godine ludim kad vidim da se taj praznik smatra za vreme kad treba ženama dati cvetić, a bez ikakve ideje zašto se uopšte obeležava.


ime_korisnicko ime_korisnicko 15:25 08.03.2010

Re: Svaka čast!

meandmyself


Svake godine ludim kad vidim da se taj praznik smatra za vreme kad treba ženama dati cvetić...




8. mart, dan, u kom najviše uživaju "jače polovine" jer imaju alibi za koju popijenu više pošto su prethodno, uz pakt sa esnafom cvećara, zamaglili pogled/e "lepšoj/im polovini/ma" !
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:54 08.03.2010

Re: Svaka čast!

Svake godine ludim kad vidim da se taj praznik smatra za vreme kad treba ženama dati cvetić, a bez ikakve ideje zašto se uopšte obeležava.

eno u "ideji" specijalan popust za 8. mart.
ruža "samo" 68.99 dindži po komadu.
navalite muškinje:)))
Dawngreeter Dawngreeter 13:26 08.03.2010

Ahi hay Lilitu



Zenama zelim da nikada ne pomisle da im ovaj praznik treba.

Takodje im zelim da veslom drknu po tintari svakog klipana koji im danas ponudi mrtve primerke probrane flore.
cult cult 13:44 08.03.2010

Re: Ahi hay Lilitu

evo ti jedna preporuketina (ili kako vec glasi augmentativ)
Domazet Domazet 14:53 08.03.2010

Odavno nisam chuo...

Dawngreeter


Zenama zelim da nikada ne pomisle da im ovaj praznik treba.

Takodje im zelim da veslom drknu po tintari svakog klipana koji im danas ponudi mrtve primerke probrane flore.

...da se na ovako PC nachin kazhe 'Ja sam stipsa'...
Dawngreeter Dawngreeter 15:03 08.03.2010

Re: Odavno nisam chuo...

Prozreo si me odma. No, nadam se da ces se setiti da sam bio mnogo veca stipsa kad sam govorio da je razmena poklona za novu godinu retardirana praksa.
majstor_vuksan majstor_vuksan 15:00 08.03.2010

Jadno ti je ovo


Alex. Mogao si komotno da citiras Sopenhauera. Mnogo je vise okrpio zene i to sa
veoma jakim argumentima. Naravno danas je "cool" pljuvati Sveto Pismo pa zombirana masa tome klice uz ovacije.
alexlambros alexlambros 16:41 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Mogao si komotno da citiras Sopenhauera. Mnogo je vise okrpio zene i to sa
veoma jakim argumentima.

Sopenhauer nema tu civilizacijsku tezinu ko Sv Pavle, referentnost se racuna ....
Dawngreeter Dawngreeter 16:42 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

majstor_vuksan
Naravno danas je "cool" pljuvati Sveto Pismo


Ko je pljuvao Book of SubGenius?
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:21 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

alexlambros
Mogao si komotno da citiras Sopenhauera. Mnogo je vise okrpio zene i to sa
veoma jakim argumentima.

Sopenhauer nema tu civilizacijsku tezinu ko Sv Pavle, referentnost se racuna ....


Nije ti mozda palo napamet da taj deo Apostolove poslanice ima takodje filozofsku pozadinu kao i Sopnahauerova, Nicheova, Vajningerova, Duciceva, Njegoseva kritika zena. Da li se mozda od strane levicara previse forsira ta prica o bipodastavanju i porobljavanju zena? Budimo objektivni pa zakljucimo.
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:24 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Dawngreeter
majstor_vuksan
Naravno danas je "cool" pljuvati Sveto Pismo


Ko je pljuvao Book of SubGenius?



Autor teme. Suptilno dodus ali sa vec vidjenim kreiranjima laznih dilama tipa "ili ces Crkvu ili korektan odnos prema zenama.".
angie01 angie01 18:26 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Budimo objektivni pa zakljucimo.


shta?
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:38 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

angie01
Budimo objektivni pa zakljucimo.


shta?



Da li Apostolova poslanica ima ideolosko-politicku ili filozofsko-teolosku pozadinu.
angie01 angie01 19:12 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo


Da li Apostolova poslanica ima ideolosko-politicku ili filozofsko-teolosku pozadinu.


shta god da je 'teo-krajnje je primitivno, pa vi stavljate u pozadinu, kakvu god vam odgovara!
majstor_vuksan majstor_vuksan 19:55 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

angie01

Da li Apostolova poslanica ima ideolosko-politicku ili filozofsko-teolosku pozadinu.


shta god da je 'teo-krajnje je primitivno, pa vi stavljate u pozadinu, kakvu god vam odgovara!


Znaci Niche, Shopenhauer, Vajninger, Njegos, Duchic to su sve krajnje primitivni pisci/filozofi?
angie01 angie01 20:04 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Znaci Niche, Shopenhauer, Vajninger, Njegos, Duchic to su sve krajnje primitivni pisci/filozofi?


ne znam tachno na shta mislish-daj neshto konkretno, pa da prichamo-tako paushalno ne znachi nishta-sem shto nabrojana imena zvone!

gore citirano- jeste primitivno!

u znak dobre volje-Niche jeste genijalni mislilac i mnoge njegove misli su meni veoma bliske, shto ga opet ne pere za neke druge-koje su veoma nacistichke.
majstor_vuksan majstor_vuksan 20:24 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

angie01
Znaci Niche, Shopenhauer, Vajninger, Njegos, Duchic to su sve krajnje primitivni pisci/filozofi?


ne znam tachno na shta mislish-daj neshto konkretno, pa da prichamo-tako paushalno ne znachi nishta-sem shto nabrojana imena zvone!

gore citirano- jeste primitivno!

u znak dobre volje-Niche jeste genijalni mislilac i mnoge njegove misli su meni veoma bliske, shto ga opet ne pere za neke druge-koje su veoma nacistichke.


Shopenhouer: http://www.heretical.com/miscella/onwomen.html

Niche: http://www.theabsolute.net/misogyny/nietzschewom.html

Ducic: http://solair.eunet.yu/~igla/ozeni.html


Da li je i ovo krajnje primitivno?
alexlambros alexlambros 20:35 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Znaci Niche, Shopenhauer, Vajninger, Njegos, Duchic to su sve krajnje primitivni pisci/filozofi?




you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like
Wouldn't you?
What it feels like for a girl
majstor_vuksan majstor_vuksan 21:16 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

alexlambros
Znaci Niche, Shopenhauer, Vajninger, Njegos, Duchic to su sve krajnje primitivni pisci/filozofi?




you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like
Wouldn't you?
What it feels like for a girl






My mother was a witch, she was burned alive
Thankless little bitch, for tears I cried
Take her down now, don't wanna see her face
All blistered and burnt, can't hide my disgrace


Dawngreeter Dawngreeter 23:54 08.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

majstor_vuksan
Dawngreeter
majstor_vuksan
Naravno danas je "cool" pljuvati Sveto Pismo


Ko je pljuvao Book of SubGenius?



Autor teme. Suptilno dodus ali sa vec vidjenim kreiranjima laznih dilama tipa "ili ces Crkvu ili korektan odnos prema zenama.".


Autor teme nije pljuvao Book of SubGenius. Stavise, kao priest-in-training koji je upucen donekle u misterije SubGenija mogu ti reci da "Bob" gleda vrlo blagonaklono na ono sta autor teme radi u ovom tekstu. Pokaj se za svoje grehe, plati 30 dolara i ceka te vecno spasenje or triple your money back.
majstor_vuksan majstor_vuksan 02:17 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Dawngreeter
majstor_vuksan
Dawngreeter
majstor_vuksan
Naravno danas je "cool" pljuvati Sveto Pismo


Ko je pljuvao Book of SubGenius?



Autor teme. Suptilno dodus ali sa vec vidjenim kreiranjima laznih dilama tipa "ili ces Crkvu ili korektan odnos prema zenama.".


Autor teme nije pljuvao Book of SubGenius. Stavise, kao priest-in-training koji je upucen donekle u misterije SubGenija mogu ti reci da "Bob" gleda vrlo blagonaklono na ono sta autor teme radi u ovom tekstu. Pokaj se za svoje grehe, plati 30 dolara i ceka te vecno spasenje or triple your money back.


Jel taj "Bob" honorarno sljaka pod pseudonimima tipa Mulciber i Mefistofeles?
Dawngreeter Dawngreeter 02:32 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

"Bob" je samo "Bob". Veliki prorok, reinkarnisan nebrojeno puta pa je svaki dan njegov rodjendan.

majstor_vuksan majstor_vuksan 02:59 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Dawngreeter
"Bob" je samo "Bob". Veliki prorok, reinkarnisan nebrojeno puta pa je svaki dan njegov rodjendan.



What a sissy!
Moj Bob moze da razvali tvog Boba.

Filip2412 Filip2412 05:04 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Moj Bob moze da razvali tvog Boba.
Ova deluje kao savrsena gej poruka za valentine's day
majstor_vuksan majstor_vuksan 10:11 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Filip2412
Moj Bob moze da razvali tvog Boba.
Ova deluje kao savrsena gej poruka za valentine's day


I jedan i drugi Bob su zabranili takve aktivnosti svojim sledbenicima. Sta dva Boba rade kad se nadju na kafi to je druga stvar.
Dawngreeter Dawngreeter 10:26 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Ne znam za ostale, ali "Bob" bas i ne zabranjuje mnogo toga.
majstor_vuksan majstor_vuksan 10:49 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Dawngreeter
Ne znam za ostale, ali "Bob" bas i ne zabranjuje mnogo toga.


Razlog vise da ga Odin raspoluti sikiricom.
angie01 angie01 13:01 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Da li je i ovo krajnje primitivno?


znash kako-ja ti lepo rekoh gore, a ti nastavljash po istom fazonu!

a rekoh ti-ako nisi dokuchio-da to shto je neko autor nekih fenomenalnih stvari-njega ne opravdava za neke druge, krajnje loshe, koje je isto kreirao ili zastupa.

demagogija tipa-je l Pikaso losh umetnik, jer je bio prilichno kakan kao chovek i nije bash neka, jer da on JESTE bio genijalni umetnik i JESTE bio prilichno losh chovek.

ako tebi odgovara da zena bude nize bice-to je tvoja stvar i prilichno te karakterishe-a to josh uvek ne znachi da je to mishljenje dobro i odbranjivo-jer to jednostavno NIJE tachno i JESTE primitivna vizura!

tu ti ne pomazu Ducic, Shopenhauer, bla, bla,....
majstor_vuksan majstor_vuksan 14:06 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

angie01
Da li je i ovo krajnje primitivno?


znash kako-ja ti lepo rekoh gore, a ti nastavljash po istom fazonu!

a rekoh ti-ako nisi dokuchio-da to shto je neko autor nekih fenomenalnih stvari-njega ne opravdava za neke druge, krajnje loshe, koje je isto kreirao ili zastupa.

demagogija tipa-je l Pikaso losh umetnik, jer je bio prilichno kakan kao chovek i nije bash neka, jer da on JESTE bio genijalni umetnik i JESTE bio prilichno losh chovek.

ako tebi odgovara da zena bude nize bice-to je tvoja stvar i prilichno te karakterishe-a[i] to josh uvek ne znachi da je to mishljenje dobro i odbranjivo-jer to jednostavno NIJE tachn[/i]o i JESTE primitivna vizura!

tu ti ne pomazu Ducic, Shopenhauer, bla, bla,....



Bilo bi lepo da ovo mozes malo da mi argumentujes. Zasto nije odbranjivo kad su ljudi lepo argumentovali, podbrobnije nisu ni mogli? Da prihvatim ovu tvoju dogmu "NIJE TACNO I ODBRANJIVO" bez argumenata ne mogu.
angie01 angie01 15:11 09.03.2010

Re: Jadno ti je ovo

Zasto nije odbranjivo kad su ljudi lepo argumentovali, podbrobnije nisu ni mogli?


:))))))))))))))))))))))!


bez argumenata ne mogu.


pogledaj svuda oko sebe!-Ako si uopshte sposoban da vidish dalje od svog mushkog, mizogenog ega!
zilikaka zilikaka 15:20 08.03.2010

Ne mogu, da me ubiješ

Žene vaše da ćute u crkvama;

Eto zašto ja ne idem tamo!
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:54 08.03.2010

Re: Ne mogu, da me ubiješ

zilikaka
Žene vaše da ćute u crkvama;

Eto zašto ja ne idem tamo!

eh, da je samo to razlog!
angie01 angie01 18:06 08.03.2010

umesto klipa,

gde mima karadzic stavlja miri furlan hleb na glavu, kako bi je dokrajchio udarcem-zbog preljube.

duchesse duchesse 09:41 09.03.2010

Moji omiljeni citati iz Biblije!

Redovno se koristim upravo njima kad želim sagovorniku da dočaram zašto ne mogu da poštujem knjigu koja ne poštuje mene.
za post i hvala! Evo ti jedan cvetić
majstor_vuksan majstor_vuksan 10:13 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

duchesse
Redovno se koristim upravo njima kad želim sagovorniku da dočaram zašto ne mogu da poštujem knjigu koja ne poštuje mene.
za post i hvala! Evo ti jedan cvetić


Jel i Sopenhaura citiras radi takvog docaravanja ili je on ne interesantan zbog manjeg tiraza?
duchesse duchesse 11:17 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Obit anus, abit onus je jedina Šopenhauerova izjava koju moj apsolutno materijalistički um može da procesuira. Sve ostalo me se, nekako, dojmilo kao idealistički bull, pa kroz jedno oko ušlo, kroz drugo izašlo. Na svu sreću te nemam prilike uživo da polemišem sa prosečnim gradjaninom Srbije na temu nemačke filozofije, inače bih ispala glupa.

majstor_vuksan majstor_vuksan 11:23 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

duchesse
Obit anus, abit onus je jedina Šopenhauerova izjava koju moj apsolutno materijalistički um može da procesuira. Sve ostalo me se, nekako, dojmilo kao idealistički bull, pa kroz jedno oko ušlo, kroz drugo izašlo. Na svu sreću te nemam prilike uživo da polemišem sa prosečnim gradjaninom Srbije na temu nemačke filozofije, inače bih ispala glupa.



A posle kazu da su samo u ocima Bogomoljaca neopozitivisti neozbiljni.
Dawngreeter Dawngreeter 11:37 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Znas, postoje razlike izmedju izjava pojedinaca i nacela dogmi koje svi bogomoljci moraju da postuju.
duchesse duchesse 11:40 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

neopozitivisti

Iju! Nemoj da me etiketiraš, kad sam se već sama etiketirala drugačije.
neozbiljni

e tu si već u pravu!
majstor_vuksan majstor_vuksan 11:59 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter
Znas, postoje razlike izmedju izjava pojedinaca i nacela dogmi koje svi bogomoljci moraju da postuju.


Znas, gorepomenuti filozofi nisu politicari da daju izjave. Nego prilicno opsirne teze sa prilicno uverljivom argumentacijom.

Da sad ne bih ulazio u elaboriranje teoloskog stava o dogmama i njihovoj svrsi. Vidi to ovako. Dogme su date da bi svaki nepismeni Bogomoljac mogao da zivi filozofiju bez da razbija glavu sholastickim naklapanjima o istoj. Od cega uzgred nema prakticne koristi.
majstor_vuksan majstor_vuksan 12:02 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

duchesse
neopozitivisti

Iju! Nemoj da me etiketiraš, kad sam se već sama etiketirala drugačije.
neozbiljni

e tu si već u pravu!


Oprosti, mora da je zbog loseg iskustva u debati. Kad god sam polemisao sa meterjalistima ovako ili onako svaki je ispao neopozitivista. Ali ok, prihvatam zamerku.
Dawngreeter Dawngreeter 12:07 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Znas, gorepomenuti filozofi nisu politicari da daju izjave. Nego prilicno opsirne teze sa prilicno uverljivom argumentacijom.

Moram priznati da mi nije bas jasno koja je tvoja poenta ovde al' dobro, kako god.


majstor_vuksan
Da sad ne bih ulazio u elaboriranje teoloskog stava o dogmama i njihovoj svrsi. Vidi to ovako. Dogme su date da bi svaki nepismeni Bogomoljac mogao da zivi filozofiju bez da razbija glavu sholastickim naklapanjima o istoj. Od cega uzgred nema prakticne koristi.

Sto je sve sjajno, lepo i fino. Crkva ocekuje da bogomoljci tako zive. Bogomoljci tako zive jer im je saopsteno da je to ispravno. Sada ja i ti mozemo da raspravljamo do prekosutra o finijim aspektima filozofije ali svi oni koji su mi tri dana blokirali grad kad je Paja bacio kasiku to slusaju kao bogom danu istinu.
majstor_vuksan majstor_vuksan 12:47 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter

Moram priznati da mi nije bas jasno koja je tvoja poenta ovde al' dobro, kako god.


Sopenhauerovo kazivanje se ne bazira na pamfeltima. On nije retoricar ni demagog
da spinuje pricu zarad publiciteta ili kakvog drugog drustvenog fenomena. Jesi procitao? Barem ono sto sam gore linkovao?

Dawngreeter

Sto je sve sjajno, lepo i fino. Crkva ocekuje da bogomoljci tako zive. Bogomoljci tako zive jer im je saopsteno da je to ispravno. Sada ja i ti mozemo da raspravljamo do prekosutra o finijim aspektima filozofije ali svi oni koji su mi tri dana blokirali grad kad je Paja bacio kasiku to slusaju kao bogom danu istinu.


Mozda nemaju akademskog kapaciteta da se nose sa tako slozenom filozofijom. Sta mislis? Sa druge strane koja bi ima bila korist da razumeju a da iz nekog razloga ne zive po tome? Mislis li da bi Aristotel ili Platon izostavili nepismenog-umnog ogranicenog roba iz svoje vizije istine? I to zasto? Sto ne moze da dedukuje.
Dawngreeter Dawngreeter 13:02 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Sopenhauerovo kazivanje se ne bazira na pamfeltima. On nije retoricar ni demagog
da spinuje pricu zarad publiciteta ili kakvog drugog drustvenog fenomena. Jesi procitao? Barem ono sto sam gore linkovao?


Znam njegovu poziciju o zenama. Pozicija je pogresna. Ali to je zapravo potpuno nebitno. Neko nesto pricao. Fino. Mnogo ljudi prica o mnogo stvari.

majstor_vuksan
Mozda nemaju akademskog kapaciteta da se nose sa tako slozenom filozofijom. Sta mislis? Sa druge strane koja bi ima bila korist da razumeju a da iz nekog razloga ne zive po tome? Mislis li da bi Aristotel ili Platon izostavili nepismenog-umnog ogranicenog roba iz svoje vizije istine? I to zasto? Sto ne moze da dedukuje.


Opet nemam pojma gde si ti otisao. Hajde da uprostimo - postoji razlika izmedju necijeg stava i pravilnika. Ok?
duchesse duchesse 13:29 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Kad god sam polemisao sa meterjalistima ovako ili onako svaki je ispao neopozitivista.

Pa, sad, ima tu sličnosti, pogotovo ako nategneš da ukalupiš, ali moj materijalizam je, da prostiš, marksističke provenijencije. Još jednom, za svaki slučaj, da prostiš, da ne trolujemo čoveku post sada svim pričama koje mogu da se izrode kada se pomene Marx.
Oprosti, mora da je zbog loseg iskustva u debati.

Dešava se i najboljima. Water under the bridge.
majstor_vuksan majstor_vuksan 13:39 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter

Znam njegovu poziciju o zenama. Pozicija je pogresna. Ali to je zapravo potpuno nebitno. Neko nesto pricao. Fino. Mnogo ljudi prica o mnogo stvari.


Eh da je samo njegova.
Mogao bi malo da nam obrazlozis ovo? Zasto je pogresna? Tebi se ne svidja ili imas neki konkretan argument?

Dawngreeter

Opet nemam pojma gde si ti otisao. Hajde da uprostimo - postoji razlika izmedju necijeg stava i pravilnika. Ok?


Ako od stava ne nastane pravilnik cemu iznositi stavove? Ako iza pravilnika ne stoji stav kome treba takav pravilnik? Hocu reci. Iza Apostolovog 'pravilnika' stoje manje vise i Sopenhauerovi stavovi. To je neka generalna kritika zena od velikog broja mislilaca kroz istoriju.

majstor_vuksan majstor_vuksan 13:49 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

duchesse

Pa, sad, ima tu sličnosti, pogotovo ako nategneš da ukalupiš, ali moj materijalizam je, da prostiš, marksističke provenijencije. Još jednom, za svaki slučaj, da prostiš, da ne trolujemo čoveku post sada svim pričama koje mogu da se izrode kada se pomene Marx.


Dobro. Izbacis neo i ostane pozitivizam.
Jos gora pozicija sa filozofskog aspekta. Sa ideoloskog, pa dobro, svaka ptica svome jatu-kako ono bese. Mislio sam da je on kad si rekla da Niche ima nacisticke stavove.
Slazem se za trol. Da ne duzimo i idemo u off.
duchesse duchesse 13:55 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Mislio sam da je on kad si rekla da Niche ima nacisticke stavove.

Mislim da si, master Vuksane, mene pomešao sa nekim, jerbo ja nisam rekla da Niče ima nacističke stavove. Od silnog idealizma je počelo da ti se prividja, evo ti još jedan citat: O, Platone, ja vidim konja, al ne vidim konjstvo!
Pozdraviška, odoh i ja off!
majstor_vuksan majstor_vuksan 13:59 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

duchesse
Mislio sam da je on kad si rekla da Niche ima nacisticke stavove.

Mislim da si, master Vuksane, mene pomešao sa nekim, jerbo ja nisam rekla da Niče ima nacističke stavove. Od silnog idealizma je počelo da ti se prividja, evo ti još jedan citat: O, Platone, ja vidim konja, al ne vidim konjstvo!
Pozdraviška, odoh i ja off!


Da, u pravu si za zbrku oko korisnika. Sta cu kad svi izlazite iz manje vise iste branse. Ko ce vam pohvatati reda i traga.

Pozzic.
Filip2412 Filip2412 14:13 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Dogme su date da bi svaki nepismeni Bogomoljac mogao da zivi filozofiju bez da razbija glavu sholastickim naklapanjima o istoj. Od cega uzgred nema prakticne koristi.

A ako pocne da "razbija glavu" onda ga propovednici dogme malo tresnu po istoj kako bi se vratio na pravi put, jel tako to funkcionise?

Dogme sluze za upravljanje masama i one vrse neku pozitivnu ulogu u primitivnim drustvima gde nema drugog nacina da se vlada. Sustinski su represivne i nestaju sa povecanjem broja obrazovanih ljudi u drustvu.

Ako od stava ne nastane pravilnik cemu iznositi stavove?
Ako ima pravilnika cemu uopste misliti?

Doduse, evo jednog pravila koje ima smisla,
Buddha:Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
majstor_vuksan majstor_vuksan 15:27 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412

A ako pocne da "razbija glavu" onda ga propovednici dogme malo tresnu po istoj kako bi se vratio na pravi put, jel tako to funkcionise?


Ne moze svako da 'razbija glavu'. Inace bi smo imali na stotine Dostojevskih, Berdjajeva i Nichea. Nije li bilo i previse dokonih u tim drustvenim sistemima?!
Razbijanje glave kod takvih bi unistilo sustinu njihovog zivljenja tih filozofija. Sta mislis zasto su Kinici u antici odvojivsi se od glavne Sokratovske struje 'dgomaticno' pristupili zivotnoj pre nego akademskoj filozofiji? Tek onako iz cista mira?

Filip2412

Dogme sluze za upravljanje masama i one vrse neku pozitivnu ulogu u primitivnim drustvima gde nema drugog nacina da se vlada. Sustinski su represivne i nestaju sa povecanjem broja obrazovanih ljudi u drustvu.


To kad se ljudi o religijama informisu iz Mikijevog i Politikong zabavnika onda pricaju ovakve kojestarije. Jesi listao ti neke univerzitetske antropologe/istoricare?

Filip2412

Ako ima pravilnika cemu uopste misliti?


Odakle ove utipisticke iluzije da svi mogu da 'misle'.

Filip2412

Doduse, evo jednog pravila koje ima smisla,
Buddha:Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.


Ufff od svih religionzih mislilac ti si nasao bas najsludjenijeg koji je sam priznaovao da ne zna bas sta hoce. Sta mislis zasto je izmedju kotonickog i anti ktonickog hinduizma izabrao nihilizam kao resenje? Treba li Evropljani provo da se hvataju za njega kad imaju mnogo ozbiljnije autore na tu temu. Jos iz istog vremena kao Platon i Pitagora? Potpuniji u svakom pogledu.
Dawngreeter Dawngreeter 15:33 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Dawngreeter

Znam njegovu poziciju o zenama. Pozicija je pogresna. Ali to je zapravo potpuno nebitno. Neko nesto pricao. Fino. Mnogo ljudi prica o mnogo stvari.


Eh da je samo njegova.
Mogao bi malo da nam obrazlozis ovo? Zasto je pogresna? Tebi se ne svidja ili imas neki konkretan argument?


Cekaj, ti ne izigravas samo djavoljeg advokata nego zapravo zagovaras tu poziciju kao tacnu? Evo jeza me prosla.

Nisam bas hteo da ulazim u detaljnu argumentaciju oko toga. Reci cu da postoji snazna osnova u argumetnaciji da nesto u vezi ljudskog drustva izgleda da inherentno zeli da stavi zenu u potlacen polozaj. Ali to nije argument za inferiornost zena nista vise nego sto bi istorijsko prisutvo robovlasnickih sistema bio argument za ispravnost posedovanja robova.

Da ne bi preterano odvlacili pricu na temi koja sa tim nema veze, zamisli da sam sada ovde izneo neke argumente iz feministicke teorije sa posebnim akcentom na ranijim generacijama feministicke misli. Siguran sam da si upoznat sa njima.

majstor_vuksan
Ako od stava ne nastane pravilnik cemu iznositi stavove?


To je jedno vrlo bizarno te iscaseno posmatranje svrhe pravilnika. Bilo kog.
Filip2412 Filip2412 15:57 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Odakle ove utipisticke iluzije da svi mogu da 'misle'.
Odakle tebi iluzija da ti mozes da mislis?

majstor_vuksan
Ufff od svih religionzih mislilac ti si nasao bas najsludjenijeg koji je sam priznaovao da ne zna bas sta hoce
Tebi je ocigledno odlucnost i potpunost necijeg stava, kao i jednostavna formulacija bitnija od istine. Prizaj da si za Seselja glasao?

Sta mislis zasto je izmedju kotonickog i anti ktonickog hinduizma izabrao nihilizam kao resenje?
nemam pojma o cemu pricas, procitaj jos jednom taj citat pa ces videti da je resenje(?!) da mislis svojom glavom ko kaze da je nihilizam resenje?

majstor_vuksan
Ne moze svako da 'razbija glavu'. Inace bi smo imali na stotine Dostojevskih, Berdjajeva i Nichea. Nije li bilo i previse dokonih u tim drustvenim sistemima?!
Hitler je najbolje uposlio ljude, za njegovo vreme dokonih nije bilo. Imam utisak da se lozis na njegove "ideje"

majstor_vuksan
To kad se ljudi o religijama informisu iz Mikijevog i Politikong zabavnika onda pricaju ovakve kojestarije. Jesi listao ti neke univerzitetske antropologe/istoricare?
Ne, ja o religijama saznajem samo direktno od boga.

majstor_vuksan majstor_vuksan 15:59 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter


Cekaj, ti ne izigravas samo djavoljeg advokata nego zapravo zagovaras tu poziciju kao tacnu? Evo jeza me prosla.


Glavom i bradom!

Dawngreeter

Nisam bas hteo da ulazim u detaljnu argumentaciju oko toga. Reci cu da postoji snazna osnova u argumetnaciji da nesto u vezi ljudskog drustva izgleda da inherentno zeli da stavi zenu u potlacen polozaj. Ali to nije argument za inferiornost zena nista vise nego sto bi istorijsko prisutvo robovlasnickih sistema bio argument za ispravnost posedovanja robova.


A obrnuto ne vazi? Zar danas oko sebe ne vidimo upravo suprotan proces od gore opisanog? Kod nas jos ne naravno. Kod nas je nas snazi onaj klasican ekstrem. Machoisticki. A pogledajmo postmoderni zapad. Nije li to suprotna strana ovog novcica? Sve govori da jeste. Zar ne mislis da je umesto ta dva ideoloska-kutluran 'resenja' najbolje izabrati jos ne probanu. Akadesmku verziju. A kako to bez 'djavoljih advokata'. Ima li nekoga sa objektivnijim akdameskim pristupom?

Dawngreeter

Da ne bi preterano odvlacili pricu na temi koja sa tim nema veze, zamisli da sam sada ovde izneo neke argumente iz feministicke teorije sa posebnim akcentom na ranijim generacijama feministicke misli. Siguran sam da si upoznat sa njima.


Evo zamisljam.
Vecina toga je demagogija. Istorija i praksa u raznim drustvenim okruzenjima je su pokazali nesto trece. Ne ubedljivi su mi jer se bave sporednim stvarima dok 'djavolji advokati' udaraju in medias res.

Dawngreeter

To je jedno vrlo bizarno te iscaseno posmatranje svrhe pravilnika. Bilo kog.


Znaci od hipoteze nikad ne nastaje teza? Znas li koliko je ovo kontradiktorno sa svim granama filozofije?
Filip2412 Filip2412 15:59 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter


Znam njegovu poziciju o zenama. Pozicija je pogresna. Ali to je zapravo potpuno nebitno. Neko nesto pricao. Fino. Mnogo ljudi prica o mnogo stvari.


majstor_vuksan

Eh da je samo njegova.
Mogao bi malo da nam obrazlozis ovo? Zasto je pogresna? Tebi se ne svidja ili imas neki konkretan argument?


Evo ja cu da obrazlozim:
majstor_vuksan majstor_vuksan 16:22 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412

Odakle tebi iluzija da ti mozes da mislis?
[/quote

Evo za pocetak ne prihvatam nekriticki tvoje vrednosne sisteme i vidim tesko
me pratis u debati. Vec vidjeni primeri doduse. Meni dovoljno.


Filip2412

Tebi je ocigledno odlucnost i potpunost necijeg stava, kao i jednostavna formulacija bitnija od istine. Prizaj da si za Seselja glasao?


Kad se vec vrtimo oko ovoga cisto da te obavestim da istina nije tautoloska vec
ontoloska konstanta. A gore pomenuti atributi su ti neophodni za bavljenje ontologijom. Bar ako to zelsi na ozbiljan nacin da radis. Tautoloske iskaze istinitoski ostavi 'istraznim sudijama'. Necemo na tome graditi vrednosne sisteme.
Btw ja ne glasam na plutokratskim izborima. Ne pratim zombiranu masu po difoltu.

Filip2412

nemam pojma o cemu pricas, procitaj jos jednom taj citat pa ces videti da je resenje(?!) da mislis svojom glavom ko kaze da je nihilizam resenje?


Vidim da me ne pratis.
Sta je budisticki koncept nirvane ako ne nistavilo?

Filip2412

Hitler je najbolje uposlio ljude, za njegovo vreme dokonih nije bilo. Imam utisak da se lozis na njegove "ideje"


Imas pogresan utisak. Diktatorski sistemi su takodje destruktivni kao ovi raspusteni, liberalni.

Filip2412

Ne, ja o religijama saznajem samo direktno od boga.


Da nisi malo neskroman. Sta kazes da pocnes malo obrnuto? Prvo sa nekim cituckanjem neke ozbiljnije studije o religijama. Ako te zanima? Ako ne mozes i da ih odbacis i bez pricanja gluposti o njima.
Dawngreeter Dawngreeter 16:25 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
A obrnuto ne vazi? Zar danas oko sebe ne vidimo upravo suprotan proces od gore opisanog? Kod nas jos ne naravno. Kod nas je nas snazi onaj klasican ekstrem. Machoisticki. A pogledajmo postmoderni zapad. Nije li to suprotna strana ovog novcica? Sve govori da jeste. Zar ne mislis da je umesto ta dva ideoloska-kutluran 'resenja' najbolje izabrati jos ne probanu. Akadesmku verziju. A kako to bez 'djavoljih advokata'. Ima li nekoga sa objektivnijim akdameskim pristupom?


Ne vidimo proces suprotan od opisanog. Vidimo liberalizaciju. Ako postoji svrha akumulacije znanja o svim iscasenim, glupim, besmislenim, temeljno nelogicnim nacinima na koje se ljudi ponasaju u vecim grupama to je onda mogucnost da, buduci da smo upoznati sa njima, prestanemo da ih praktikujemo. Ako izuzmemo tu primenu, ja ne vidim koje opravdanje i jedna drustvena nauka ima za svoje postojanje.

Uzgled, oscam se vrlo... kako bih to rekao. Ne bas ponosno, previse zaseravamo motku da bi bio ponosan. Ali recimo da sam srecan za ljude. Demonstriramo ne samo sto mozemo da budemo fenomenalno glupi, nego sto i pored tog teskog hendikepa ne mozemo da zaustavimo nasu zelju za stalnim progresom. Mislim da je to lepo.

majstor_vuksan
Evo zamisljam.
Vecina toga je demagogija. Istorija i praksa u raznim drustvenim okruzenjima je su pokazali nesto trece. Ne ubedljivi su mi jer se bave sporednim stvarima dok 'djavolji advokati' udaraju in medias res.


Pa dobro, to mogu da prepisem jedan za jedan vezano za stavove koje ti zastupas. I na sve to imam samo da odgovorim sa fenomenalnom misli iz uvodnika knjige zvane "Zasto nije bilo veliki hzena pisaca?". Iz istog razloga iz kog nije bilo velikih tenisera medju Eskimima. Dodao bih da je globalno drustvo napredovalo i sada Eskimi imaju mogucnost da zive u, recimo, Britaniji i od cetvrte godine treniraju na Vimbldonu. Kulturne prepreke su jako velike, ali svake generacije sve manje. Progres.

majstor_vuksan
Znaci od hipoteze nikad ne nastaje teza? Znas li koliko je ovo kontradiktorno sa svim granama filozofije?


Znaci ti mislis da je teza isto sto i pravilnik? Strange one, you are.
Filip2412 Filip2412 16:48 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Evo za pocetak ne prihvatam nekriticki tvoje vrednosne sisteme i vidim tesko me pratis u debati. Vec vidjeni primeri doduse. Meni dovoljno.
Naravno da te tesko pratim, mnogo si pametan & znas kako da mislis a ja sam glup. Ti dokazujes filozofske koncepte kao da je u pitanju matematika? Nego najbitnije da smo dokazali kako znas da mislis, sad brate ajde izdaj pravilnik pa da mi manje nacitani zayebemo da mislimo evo vec me boli glava.

Vidim da me ne pratis.
Sta je budisticki koncept nirvane ako ne nistavilo?
Procitaj jos 100 puta onu misao Bude i neces shvatiti o cemu se radi. Dzaba je nekom citanje. Osnovni koncept je licni dozivljaj i sloboda. Medjutim ti vapis za pravilnicima, da li se plasis slobode ili je nesto drugo u pitanju?

Da nisi malo neskroman.
U pauzi citanja knjiga probaj da razmisljas, to ti je moj savet. Ili bar te knjige koje citas ne uzimaj zdravo za gotovo (kao pravilnike) jer knjige su pisali ljudi.
majstor_vuksan majstor_vuksan 16:52 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter

Ne vidimo proces suprotan od opisanog. Vidimo liberalizaciju. Ako postoji svrha akumulacije znanja o svim iscasenim, glupim, besmislenim, temeljno nelogicnim nacinima na koje se ljudi ponasaju u vecim grupama to je onda mogucnost da, buduci da smo upoznati sa njima, prestanemo da ih praktikujemo. Ako izuzmemo tu primenu, ja ne vidim koje opravdanje i jedna drustvena nauka ima za svoje postojanje.


Podvuceno je uzrok toga i ne znam cemu negirati nesto sto je ocigledno. Muskarac je na zapadu ponizem kao nikad pre. To se vidi 'golim okom'. Ako zeli da se vidi naravno. Zanci samo nipodastavanje zena je lose ali zato ako se to radi muskarcu onda je to liberalizam, mir, pastorala. Jadno.

Dawngreeter

Uzgled, oscam se vrlo... kako bih to rekao. Ne bas ponosno, previse zaseravamo motku da bi bio ponosan. Ali recimo da sam srecan za ljude. Demonstriramo ne samo sto mozemo da budemo fenomenalno glupi, nego sto i pored tog teskog hendikepa ne mozemo da zaustavimo nasu zelju za stalnim progresom. Mislim da je to lepo.


Treba li se cuditi tome kad zivimo izmedju dva ekstrama. Iz veka u vek. Nakon sto srumsimo jednog idola gradimo drugog. Nista boljeg ali izgleda nama je dosta da ne lici na prethodnog.


Dawngreeter

Pa dobro, to mogu da prepisem jedan za jedan vezano za stavove koje ti zastupas. I na sve to imam samo da odgovorim sa fenomenalnom misli iz uvodnika knjige zvane "Zasto nije bilo veliki hzena pisaca?". Iz istog razloga iz kog nije bilo velikih tenisera medju Eskimima. Dodao bih da je globalno drustvo napredovalo i sada Eskimi imaju mogucnost da zive u, recimo, Britaniji i od cetvrte godine treniraju na Vimbldonu. Kulturne prepreke su jako velike, ali svake generacije sve manje. Progres.


Poredjenje je lose. Za tenis i sve sportove je dovoljan talenat, tamo nema genija kao ni u nauci. Sta hocu reci. Ima zena pisaca i kod nas i van nas. I pesnika i pisaca i svih umetnika vrlo talentovanih ali genija nema. To je sustina kritike 'djavoljih advokata'. Da zena ne moze biti genije zbog sustine svog bica. Ne radi se tu ni o patrijarhatu ni o religiji ni o moralnom odnsou nego o konstatovanju realnog stanja.

Dawngreeter

Znaci ti mislis da je teza isto sto i pravilnik? Strange one, you are.


Da li bi ja i ti kuckali ovo da John Von Neuman nije od svojih teza napravio pravilnik? Grow up!
Dawngreeter Dawngreeter 16:52 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412
Medjutim ti vapis za pravilnicima, da li se plasis slobode ili je nesto drugo u pitanju?


Ovo je zanimljiva opaska. Mislim da je ideja potpune slobode vrlo cudna za tek tako svariti. Ja sam anarhista, smatram da ista manje od potpune slobode nije dovoljno slobodno drustvo. Ali imam trenutke kada me stvari jednostavno plase. Stojim na trotoaru, cekam zelen osvetlo i prolazi autobus. Jebote ja mogu da skocim pod taj autobus. Upravo sada, ovog trenutka. Scary.

Na stranu sto ne mislim da postoji slobodna volja, nije bas toliko relevantno.
Dawngreeter Dawngreeter 17:02 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Podvuceno je uzrok toga i ne znam cemu negirati nesto sto je ocigledno. Muskarac je na zapadu ponizem kao nikad pre. To se vidi 'golim okom'. Ako zeli da se vidi naravno. Zanci samo nipodastavanje zena je lose ali zato ako se to radi muskarcu onda je to liberalizam, mir, pastorala. Jadno.


Wow.

majstor_vuksan
Treba li se cuditi tome kad zivimo izmedju dva ekstrama. Iz veka u vek. Nakon sto srumsimo jednog idola gradimo drugog. Nista boljeg ali izgleda nama je dosta da ne lici na prethodnog.


Postoje samo dva ekstrema?


majstor_vuksan
Da zena ne moze biti genije zbog sustine svog bica. Ne radi se tu ni o patrijarhatu ni o religiji ni o moralnom odnsou nego o konstatovanju realnog stanja.


Marie Curie.


majstor_vuksan
Da li bi ja i ti kuckali ovo da John Von Neuman nije od svojih teza napravio pravilnik? Grow up!


Nisam siguran da shvatas razlike izmedju prirodnih zakona, drustvenih zakona i naucnih principa.
majstor_vuksan majstor_vuksan 17:04 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412
Naravno da te tesko pratim, mnogo si pametan & znas kako da mislis a ja sam glup. Ti dokazujes filozofske koncepte kao da je u pitanju matematika? Nego najbitnije da smo dokazali kako znas da mislis, sad brate ajde izdaj pravilnik pa da mi manje nacitani zayebemo da mislimo evo vec me boli glava.


Pored toliko pravilnika ti zelis bas moj licni. Ni jedan ti ne dogovara.

Filip2412

Dzaba je nekom citanje. Osnovni koncept je licni dozivljaj i sloboda. Medjutim ti vapis za pravilnicima, da li se plasis slobode ili je nesto drugo u pitanju?


Imas pogresno vidjenje slobode. Sloboda je takodje ontoloska kategorija, drugacije je bezvredna, i zamisli za njeno dostizanja takodje treba 'pravilnik'. Ovo sto ti predlazes se moze reci da je jedna forma ontologija ali ona vodi u nistavilo. Vidi Berdjajeva na tu temu.

Filip2412

U pauzi citanja knjiga probaj da razmisljas, to ti je moj savet. Ili bar te knjige koje citas ne uzimaj zdravo za gotovo (kao pravilnike) jer knjige su pisali ljudi.


Oprostices na licnoj kritici ali savete ljudi raspustenog duha ne mogu da shvatim ozbiljno. Kada su Diogena velikog kinickog filozofa pitali "Sto ne napises sve svoje mudrosti da se ja i svi ljudi naucavamo od tebe?" On je rekao "Ludo, sta ce ti kruska na slici kad nemozes da je zagrizes. Idi nadji zivu krusku i jedi." U prevodu sta ce mi sama slika filozofije ako je ne zivim. A moze li to bez pravilnika?
Misli o tome.
angie01 angie01 17:18 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

nego o konstatovanju realnog stanja.


izvini, jesi li ti ikada smuvao neku zenu koja ti se strashno svidjala-ili si bash svaki put izvisio?!
Filip2412 Filip2412 17:22 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Ovo je zanimljiva opaska. Mislim da je ideja potpune slobode vrlo cudna za tek tako svariti.

Covek je toliko konstrukcija okruzenja, vaspitanja, njegovo raspolozenje i sreca rob uvreda i komplimenata okoline, procitanih knjiga (kao ovaj majstor gore, mada, mozda ga i neka zenska naljutila...) da je tesko govoriti o pravoj prirodi coveka.

Ideja slobode dolazi od ideje da prava priroda ipak postoji i da se ocecaj o njoj moze dobiti upoznavanjem sebe (koja floskula.... ali kako drugacije reci?) i razumevanjem nasih uslovnjenih, mehanickih reakcija.

Osim toga, otkud ideja da smo mi samo ono sto mislimo? Intelekt je tesko uslovnjen vaspitanjem i okruzenjem, zatim zestokim pritiscima drustvenih pravila. Neke stvari se spoznaju fizickim radom, osecanjima... sve to zajedno cini celinu naseg iskustva sveta. Lako bi bilo da se sve moze staviti u knjigu.

Evo zabavne Zen price, pade mi na pamet...
A monk once asked master Chao-chou, "Does a dog have Buddha-nature or not?"
Chao-chou said, "Mu"
Filip2412 Filip2412 17:27 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

A moze li to bez pravilnika?
Pravilnik je potreban, nisam ja bas raspustenog duha. Samo bitna je i sloboda. Pazi ko ti propisuje pravilnik. Da ne bude posle joj sto sam se zayebo... ovolike gode sledio pravilnik...

Sta si se uvatio za nistavilo... to je jedna bezvezna rec, posebno na nasem jeziku zvuci grozno i nista vise od toga.

Da zena ne moze biti genije zbog sustine svog bica. Ne radi se tu ni o patrijarhatu ni o religiji ni o moralnom odnsou nego o konstatovanju realnog stanja.
Ako cemo da brojimo genijalace i zanemarimo drustveno okruzenje naravno da imas elemenata za ove tvrdje, medjutim ljudi se menjaju, muskarci i zene se menjaju, sve se menja. Ovo je ziv svet, nemoj da mislis kako ce sve uvek biti onako kako je bilo.

... i da, Metalica je bezveze
Evo zenske pesmice, od zena za zene... za Osmi Mart:
L7, Pretend We're Dead (with Nudity)
majstor_vuksan majstor_vuksan 17:42 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

angie01
nego o konstatovanju realnog stanja.


izvini, jesi li ti ikada smuvao neku zenu koja ti se strashno svidjala-ili si bash svaki put izvisio?!


Da, 'smuvao' sam neku koja mi se svidja.
Sto volim kad se zene koje se utrkuju za kulutnurnim uzdizanjem, za emancipacijom
vracaju na ovakve odvratne, prostacke pristupe Erosu. Zar to ne ponizava bit zenstvenosti? I sad kako da ne uzmemo u obzir Vajningera koji kaze da se emancipacija zenine licnosti cesto pretvori u emancipaciju bludnice?
Filip2412 Filip2412 17:48 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Sto volim kad se zene koje se utrkuju za kulutnurnim uzdizanjem, za emancipacijom vracaju na ovakve odvratne, prostacke pristupe Erosu.
A sta kaze taj Eros?

Women seem wicked when you're unwanted,
Streets are uneven when you're down.


Nema nista prostacko u Erosu, nikad. Osim ako to sa nekim drugim radi zenska u koju si zaljubljen...
majstor_vuksan majstor_vuksan 17:52 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412

Sta si se uvatio za nistavilo... to je jedna bezvezna rec, posebno na nasem jeziku zvuci grozno i nista vise od toga.


Sa ovim si reako "Cao filozofijo idi od mene da me ne mucis. Ostavi mi svoje ruho da se koceperim njime". Drugim recima zatvorio si sustinu filozofije po mom shvatanju iste.

Filip2412

... i da, Metalica je bezveze


Pretpostavljam da je suvise gruba za tebe, muskobaljasta za tvoj ukus.
majstor_vuksan majstor_vuksan 17:59 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412
Sto volim kad se zene koje se utrkuju za kulutnurnim uzdizanjem, za emancipacijom vracaju na ovakve odvratne, prostacke pristupe Erosu.
A sta kaze taj Eros?

Women seem wicked when you're unwanted,
Streets are uneven when you're down.


Nema nista prostacko u Erosu, nikad. Osim ako to sa nekim drugim radi zenska u koju si zaljubljen...


Hahahahaha ulicarkski nema sta. Jesi listao ti nekad Vergilijeve stihove?
Ili Bodlera i Alistera Kroulija? Kod Kroulija se lepo vidi prelaz sa pornografija na erotiku. Znas eros oznacava i lirsku poeziju. Ima li lepsi pristup zeni nego kroz poeziju?

ја те обожавам

ја те обожавам као небо ноћу
о, посудо туге, и твоју мирноћу.
ја љубим све више што ми бежиш даље
па и макар мислио да те тама шаље
да би иронично размак повећала
што га је до неба већ природа дала.
у дивљем налету насрћем и скачем
и ко црв лешину, не бих дао јачем.
и мени је драга, у очају слепом
чак и та хладноћа што те чини лепом.

ш. бодлер
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:07 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!


Dawngreeter

Postoje samo dva ekstrema?


Od mnogih kandidata najcesce se iskristalisu samo dva ekstrema. Sto ne znaci da nema jos kandidata. Jos manje znaci da ne treba teziti ka ne ideoloskim resenjima.




Dawngreeter

Marie Curie.


Naucnici nisu geniji!


Dawngreeter

Nisam siguran da shvatas razlike izmedju prirodnih zakona, drustvenih zakona i naucnih principa.


Kako za proucavanje svakih od ovih zakona tako i za primenu je opet potreban pravilnik. Ne praviti pravilnik od teze je ne jesti skuvano jelo.
Filip2412 Filip2412 18:08 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Sa ovim si reako "Cao filozofijo idi od mene da me ne mucis. Ostavi mi svoje ruho da se
Drzis se reci ko pijan plota. Reci su BLEDA FLEKA misli i osecanja, ne zaboravi to...

Metalica je bezveze
Pretpostavljam da je suvise gruba za tebe, muskobaljasta za tvoj ukus.
naprotiv, Metalika je bila zanimljiva sa ranim radovima ali sada su nesto kao Boy's bend... Ako pogledamo tekstove, u poredjenju Nik Kejvom ili Tom Vejtsom Metalika je decji hor Kolibri...

ovih dana ako mi se slusa zesci zvuk radim nesto ovako...

mislim, na primer... mada volim i gitare ima tu svasta sto ja volim...


angie01 angie01 18:08 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Sto volim kad se zene koje se utrkuju za kulutnurnim uzdizanjem


ne znam gde si to prepoznao,..mislim utrkivanje i s kim!

pa prosto je to jedino shto mi josh pada napamet, da bi mogao biti razlog za toliku mrznju prema zenama, a u 21. veku!

koliko sam ja do sada skapirala-pametni mushkarci veoma poshtuju, paze i neguju svoje zene, a samo oni drugi su celog zivota frustrirani zbog posledica ne prepoznavanja tako bazichne postavke.
Filip2412 Filip2412 18:08 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Ne praviti pravilnik od teze je ne jesti skuvano jelo.
Sirova hrana je najbolja.
Filip2412 Filip2412 18:13 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Hahahahaha ulicarkski nema sta
Izadji na ulicu ponekad, nemoj uvek direktno s trotoara u biblioteku

Volim ljubavne pesme, volim Leonarda Cohena, dobra je ova Bodlerova, medjutim uvek treba imati na umu da su pi_kopacenici pisali najbolje. Vredi imati na umu, cisto da se zna odakle ta inspiracija dolazi - dobrim delom iz nemoci.

A zasto to treba imati na umu? Pa zato da ne bi smo lepotu plakanja prograsili za najuzviseniju vrlinu.
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:20 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412
Ne praviti pravilnik od teze je ne jesti skuvano jelo.
Sirova hrana je najbolja.


Od iste se najpre skapava.
majstor_vuksan majstor_vuksan 18:35 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

angie01


ne znam gde si to prepoznao,..mislim utrkivanje i s kim!


U terminologiji. Smuvao i izvisio su mi izrazi krajnje prostacki i nedostojni za opisivanje ljudskog duhva pogotovo kad je u pitanju najplemenitija emocija. Ljubav.

angie01

pa prosto je to jedino shto mi josh pada napamet, da bi mogao biti razlog za toliku mrznju prema zenama, a u 21. veku!


Naprotiv. Ja u autorima kojima sam citirao ne vidim razlog za mrznju prema zeni. Iz toga uzimam pouku da od zene ne treba traziti da bude nesto sto ne moze da bude niti je treba videti kakva jeste (sa manama) nego onakvu kakva je vrla. Ili da ti dam jos jedan citat iz te 'mizogene' biblije: "Nije svaka lepa zena mila. Ali je svaka mila zena lepa!".




majstor_vuksan majstor_vuksan 18:42 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412
Drzis se reci ko pijan plota. Reci su BLEDA FLEKA misli i osecanja, ne zaboravi to...


"U pocetku bese rec..."

Filip2412

naprotiv, Metalika je bila zanimljiva sa ranim radovima ali sada su nesto kao Boy's bend... Ako pogledamo tekstove, u poredjenju Nik Kejvom ili Tom Vejtsom Metalika je decji hor Kolibri...


Znas da je pesma koju sam gore okacio sa EP, iz 1987. Zar to nije dovoljno 'rano' da jos vazi za under ground?

Filip2412

ovih dana ako mi se slusa zesci zvuk radim nesto ovako...

mislim, na primer... mada volim i gitare ima tu svasta sto ja volim...


Nije ti lose ovo. Eto ima u cemu se slazemo.


Filip2412 Filip2412 18:51 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!


U pocetku bese rec..

tu se stvarno ne bih slozio...

We live together, we act on, and react to, one another; but always and in all circumstances we are by ourselves. The martyrs go hand in hand into the arena; they are crucified alone. Embraced, the lovers desperately try to fuse their insulated ecstasies into a single self-transcendence; in vain. By its very nature every embodied spirit is doomed to suffer and enjoy in solitude. Sensations, feelings, insights, fancies--all these are private and, except through symbols and at second hand, incommunicable. We can pool information about experiences, but never the experiences themselves. From family to nation, every human group is a society of island universes.

Znas sta, ja volim budizam zato sto ne pokusava prepotentno, cvrstim filosofskim nacelima da sakrije apsurd i dvosmislenost sveta oko nas vec svojom mislju pokusava da imitira stvarnost. Ne moze haotican svet da se zbuta u pravilnik.
A mozda svet i nije haotacan? Sto ce reci ovi istocnjaci... i jeste i nije, i onda udahnes duboko, opustis se i ... probas to da shvatis ne samo intelektom nego celim telom... a tu vec iz filozofije odosmo u poeziju i spekulacije... a zar je moguce drugacije?
majstor_vuksan majstor_vuksan 19:08 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Filip2412

U pocetku bese rec..

tu se stvarno ne bih slozio...

We live together, we act on, and react to, one another; but always and in all circumstances we are by ourselves. The martyrs go hand in hand into the arena; they are crucified alone. Embraced, the lovers desperately try to fuse their insulated ecstasies into a single self-transcendence; in vain. By its very nature every embodied spirit is doomed to suffer and enjoy in solitude. Sensations, feelings, insights, fancies--all these are private and, except through symbols and at second hand, incommunicable. We can pool information about experiences, but never the experiences themselves. From family to nation, every human group is a society of island universes.

Znas sta, ja volim budizam zato sto ne pokusava prepotentno, cvrstim filosofskim nacelima da sakrije apsurd i dvosmislenost sveta oko nas vec svojom mislju pokusava da imitira stvarnost. Ne moze haotican svet da se zbuta u pravilnik.
A mozda svet i nije haotacan? Sto ce reci ovi istocnjaci... i jeste i nije, i onda udahnes duboko, opustis se i ... probas to da shvatis ne samo intelektom nego celim telom... a tu vec iz filozofije odosmo u poeziju i spekulacije... a zar je moguce drugacije?


Pa mi uopste nismo u neslozi samo koristimo razlicitu terminologiju. Ovde kad si rekao "odosmo u peoziju i spekulacije....". Sta te je sprecilo da izgovoris metafiziku? To kad u budizmu, hinduzimu, hermetizmu, isihazmu udahnes i izdahnes vibriras Logos. A Logos je ta rec sto bese u pocetku. Imas ga u svim metafizickim sistemima.
Filip2412 Filip2412 19:41 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

nije mi strana metafizika uopste, mogo sam i tako da kazem. Samo se trudim da imam na umu i fiziku, cisto da ne preteramo s fantaziranjem

Valjda su tema bile zene i njihova pamet, nesto me nije proivlacila tema pa sam svesno zatrolovao... Ne mogu, ne zelim a i nema potrebe da se previse racionalno razmislja o zenama. Isuvise me tema dotice na razne neintelektualne nacine. I jos bitnije, dzaba generalizacije, muskarca obicno uvek zanima nekla konkretna zena

sve su iste, i sve su razlicite...
angie01 angie01 21:22 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Smuvao i izvisio su mi izrazi krajnje prostacki i nedostojni za opisivanje ljudskog duhva pogotovo kad je u pitanju najplemenitija emocija. Ljubav.


prostachki je zastupati mishljenje, koje pokushava da ponozi najplemenitiji deo ljudske vrste-bez kojeg on ne bi ni postojao!


Iz toga uzimam pouku da od zene ne treba traziti da bude nesto sto ne moze da bude niti je treba videti kakva jeste (sa manama) nego onakvu kakva je vrla.


eee, teshko s tobom zensko biti-sem ako nije iz Donje Brijanje!


Nije svaka lepa zena mila. Ali je svaka mila zena lepa!".


pa vidish kako ne znash!

Milost se ne dobija for granted, ona se zasluzuje, treba znati izmamiti je, jer je svuda sakrivena.

No, to je tebi teshko da razumesh!

Chudi me kako samo nisi tako "oshtrouman", kada je jachi pol u pitanju- ili je on dobar kako god-pardon, bolji, samim tim shto pishki stojecki!
Dawngreeter Dawngreeter 22:40 09.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Dawngreeter
Marie Curie.

Naucnici nisu geniji!

Ali Marie Curie jeste. Kao i Mary Shelley, Virginia Wolf i mnoge druge.

Previse nejasno za tvoje kriterijume? Marilyn vos Savant ima, for all intents and purposes, neizmerljivo velik IQ. Nemamo jos uvek jasnu ideju kako toliko visok IQ da precizno izracunamo.


majstor_vuksan
Kako za proucavanje svakih od ovih zakona tako i za primenu je opet potreban pravilnik. Ne praviti pravilnik od teze je ne jesti skuvano jelo.

Ne bas, ne. Ja volim sirove sargarepe.
majstor_vuksan majstor_vuksan 01:22 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

angie01


prostachki je zastupati mishljenje, koje pokushava da ponozi najplemenitiji deo ljudske vrste-bez kojeg on ne bi ni postojao!


Ovo jednostavno nije tacno. To 'misljenje' ima za cilj da zenu uzdigne na ontoloski stepen i ucini je vrlom.


angie01

eee, teshko s tobom zensko biti-sem ako nije iz Donje Brijanje!


Nece biti. Sujeta i tastina tih zena koje vredja takvo razmisljanje su njihovi najveci mucitelji. Ne treba im nikakav homo balkanikus da ih kinji. Ima li veceg pakla od teznje ka necim sto je neostvarivo?


angie01

pa vidish kako ne znash!

Milost se ne dobija for granted, ona se zasluzuje, treba znati izmamiti je, jer je svuda sakrivena.

No, to je tebi teshko da razumesh!

Chudi me kako samo nisi tako "oshtrouman", kada je jachi pol u pitanju- ili je on dobar kako god-pardon, bolji, samim tim shto pishki stojecki!


Zar zena stice milost drugoga radi? Zar je zenska vrlina za nas vasar?
Ima jos jedna u Pismu koja kaze "Budi dobar radi svoga dobra!". Milost je blazenstvo i najveca nagradqa zeni samoj.

Muski pol nema nista manje mana nego zenski i nije mu nista manji izazov da dodje do stanaj blazesne ljubavi koja je dostojna da se pokloni voljenoj.
majstor_vuksan majstor_vuksan 01:37 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter


Previse nejasno za tvoje kriterijume? Marilyn vos Savant ima, for all intents and purposes, neizmerljivo velik IQ. Nemamo jos uvek jasnu ideju kako toliko visok IQ da precizno izracunamo.


Imas pogresnu pretstavu sta je to genije. Iq? To nije nikakvo merilo za genija kao ni duge noge ili jake ruke. To su atributi talenata. Pojam genija je danas katastrofalno banaliozovan kao i pojam filozofa recimo. Pop kultura radi svoje. No da ne duzim, da se neki genije cak i pojavi i pocne da se bavi naukom nikad ne bi znali da li je on genije. Naprosto ta licnost bi mogla da pravi revolucije u nauci i nikad ne bi bila primorana da koristi svoj 'genij'.

Geniji se jasno manifestuju u umetnosti,inovacijama,filozofiji i narociti metafizici.

angie01

Ne bas, ne. Ja volim sirove sargarepe.


I nju moras prvo ocistiti (doneti tezu) pa tek onda jesti (pratit pravilnik).
Dawngreeter Dawngreeter 01:45 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
Geniji se jasno manifestuju u umetnosti,inovacijama,filozofiji i narociti metafizici.


Sa izuzetkom metafizike povodom koje upirem prstom i smejem ti se, sve ostalo je pokriveno. Oces pojedinacne primere, grupne, u odredjenoj pozi, kako?

Vec sam spominjao imena. Ajde da dodamo Sylvia Plath, Margaret Atwood, Donna Haraway, Mary Douglas...
majstor_vuksan majstor_vuksan 01:52 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter
majstor_vuksan
Geniji se jasno manifestuju u umetnosti,inovacijama,filozofiji i narociti metafizici.


Sa izuzetkom metafizike povodom koje upirem prstom i smejem ti se, sve ostalo je pokriveno. Oces pojedinacne primere, grupne, u odredjenoj pozi, kako?

Vec sam spominjao imena. Ajde da dodamo Sylvia Plath, Margaret Atwood, Donna Haraway, Mary Douglas...


Svojoj neobavestenosti se smejes da ne upotrebim neki tacniji izraz koji bi ti dirnuo ego.

Nije svaki umetnik genije cak ni muski a pogotovo ne zenski. Zena nemoze biti genije. Nema je ni jedne medju gore nabrojanim kategorija i nikad je ni nece biti!
Dawngreeter Dawngreeter 02:01 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Svidja mi se uzvicnik na kraju. Do njega sam bio ubedjen da sam u pravu, ali kad mi je uzvicnik naleteo, odjednom sam shvatio vrednost tvojih argumenata.

Osim onog dela gde se spominje, znas vec. Vrednost. I argumenti. Te stvari.

Tvoj argument je da zena ne moze biti genije i kao dokaz te tvrdnje nudis cinjenicu da zena ne moze biti genije. A ni jedna zena iz primera nije genije jer nije musko. U opste me ne iznenadjuje sto si bogomoljac/metafizicar.
majstor_vuksan majstor_vuksan 02:28 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter
Svidja mi se uzvicnik na kraju. Do njega sam bio ubedjen da sam u pravu, ali kad mi je uzvicnik naleteo, odjednom sam shvatio vrednost tvojih argumenata.

Osim onog dela gde se spominje, znas vec. Vrednost. I argumenti. Te stvari.

Tvoj argument je da zena ne moze biti genije i kao dokaz te tvrdnje nudis cinjenicu da zena ne moze biti genije. A ni jedna zena iz primera nije genije jer nije musko. U opste me ne iznenadjuje sto si bogomoljac/metafizicar.



Tako je to kad se neopozitivista dohvati da doskoci bogomoljcu/metafizicaru pa krece petparacka filozofija i detinjasti sofizmi. Elem.

Genije je vrlo slozena definicija koju sumnjam da tvoj intelekt moze da podnese u jednom zalogaju ali pokusacu da ti uprostim pa sta bude. Genije je individua kod koje se manifestuje intiutivna, ne kontrolisana cesto arhaicna vizija ili ideja koja nadilazi domete induktive logike u njegovom mikrokozmu. A koja je revolucionarna kako za njegov mikrokozm tako i za makrokozmos.

Ovakva definicija genija redukuje broj muskaraca na veoma malu,grupu stane na 10 pristiju. Za celu ljudsku istoriju. E sad ako mi nadjes ijednu zenu koja se uklapa u tu definiciju imas pice od mene, koje hoces.

Bas me uzgred interesuje kako nepozitivisti definisu genija? Iq? Best seleri? Mozda po korisnosti ili kakvoj slicnoj papazjanini?
Dawngreeter Dawngreeter 02:40 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Ok, evo na primer... vecina zena koje sam izlistao? Ali ajde da se ne ponavljam. Nije problem, u svakom odgovoru mogu da iznesem novu genijalnu zenu.

Recimo, Lady Ada Lovelace. Po kojoj i jedan programski jezik nosi ime. Titularno prvi programer u istoriji covecanstva, ona je takodje prvi primerak Homo Sapiensa koji je shvatio da kompjuteri mogu da budu vise od ogromnih digitrona. Istorijski u glavnom podcenjena, verovatno zato sto je zena. Spominje se cedsto u skolskim predavanjima kao sporedni parnjak Charles Babbage-u koji je zapravo morao posteno da se trudi da bi shvatio genijalnost Adinih ideja.
majstor_vuksan majstor_vuksan 03:00 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter
Ok, evo na primer... vecina zena koje sam izlistao? Ali ajde da se ne ponavljam. Nije problem, u svakom odgovoru mogu da iznesem novu genijalnu zenu.

Recimo, Lady Ada Lovelace. Po kojoj prvi programski jezik nosi ime. Titularno prvi programer u istoriji covecanstva, ona je takodje prvi primerak Homo Sapiensa koji je shvatio da kompjuteri mogu da budu vise od ogromnih digitrona. Istorijski u glavnom podcenjena, verovatno zato sto je zena. Spominje se cedsto u skolskim predavanjima kao sporedni parnjak Charles Babbage-u koji je zapravo morao posteno da se trudi da bi shvatio genijalnost Adinih ideja.


Ne prolaze definiciju ni gore izlistane zene ni Ada. To je sve unutar mehanizama induktivne logike uz manju ili vecu uslovljenost faktografske podrske vremena doticne individue. Primera radi to je sve u domenu Isidore Sekulic, Ksenije Atanasijevic, Desanke Maksimovic. I John Carmack je 'revolucionaran' sa njegovom primenom openGl-a pa nije to ni bilzu definicije genija. Ovo sto radi sada sa Armadilom je takodje grandiozno ali ne spada u domen genijalnosti.

Neki hintovi za genije: Platon, Mijamoto Musashi, Vagner, Niche, Dostojevski, Njegos, A.Krouli i mozda Tesla.
Dawngreeter Dawngreeter 03:19 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Sada vec stvarno zamaras. Mogao si makar wikipediu da proveris pre odgovaranja, nije tesko.

Bilo je potrebno sto godina da bi ljudi shvatili da je Ada sto godina ranije zapisala prvi kompjuterski program ikada. Nije postojao koncept algoritamske obrade problema. Apsolutno sve sta trenutno radis na kompjuteru je pocelo sa Adom. Ako je iko ikada vezan za kompjutere velik, to je zato sto stoji na Adinim ramenima.

majstor_vuksan
Njegos, A.Krouli


Ubi me covece.

Idem da spavam. Javi ako radis i decije zurke.
majstor_vuksan majstor_vuksan 03:40 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Dawngreeter
Sada vec stvarno zamaras. Mogao si makar wikipediu da proveris pre odgovaranja, nije tesko.

Bilo je potrebno sto godina da bi ljudi shvatili da je Ada sto godina ranije zapisala prvi kompjuterski program ikada. Nije postojao koncept algoritamske obrade problema. Apsolutno sve sta trenutno radis na kompjuteru je pocelo sa Adom. Ako je iko ikada vezan za kompjutere velik, to je zato sto stoji na Adinim ramenima.

majstor_vuksan
Njegos, A.Krouli


Ubi me covece.

Idem da spavam. Javi ako radis i decije zurke.


Zamaras i ti sa neozbiljnoscu i ne voljom da razmislis sta je sta. Osnovi robotike su nikli u antici pa opet to nije delo genijalnosti. Isto kao i letelice pa kasnije se vrtele kod Da Vincija. Doduse Da Vincijev slucaj je interesantan jer je dosao u umetnickoj ne deduktabilnoj formi ali i dalje je to na samoj granici genijalnosti.

Ajde razumem sto panicis na Kroulija ali sta fali Njegosu? Jesi citao Lucu Mikrokozma?

Vazi mogu da vas zabavljam cisto jurodivosti radi. Gledaj da se uozbiljis i prelistas neku ozbiljnu literaturu na ovu temu cisto da se ne bi brukao ako dodjes u neke ozbilnije filozofske krugove. Ako zelis nastavak diskusije o genijima-zenama. Mozemo na pp ili ovde.

Poz
Filip2412 Filip2412 07:12 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

ozbilnije filozofske krugove
moras priznati da je u tim krugovima vecina njih zene poznavala samo na nivou teorije
angie01 angie01 09:07 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

Ima li veceg pakla od teznje ka necim sto je neostvarivo?


pa rekoh ti-osvrni se oko sebe, pa cesh videti da je srednji vek ipak proshao!

Zar zena stice milost drugoga radi? Zar je zenska vrlina za nas vasar?


pazi-zenska milos' & vrlina,..ti si to postavio, kao da prichash o osobinama automobila,...


Milost je blazenstvo i najveca nagradqa zeni samoj.


ovo te neko lagao-a pri tome zvuchi kao (sa)milos'!


i nije mu nista manji izazov da dodje do stanaj blazesne ljubavi koja je dostojna da se pokloni voljenoj.


e, bash me ganu-za kraj!

izvini-sad moram da zavrshim neku gomilu stvari- a i necemo se drugachije razumeti, josh 100 strana da ispunimo- mada, vidim ne ide ti ni sa greeterom i filipom- a ja ih nekekao bolje razumem.
angie01 angie01 09:11 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

I nju moras prvo ocistiti (doneti tezu) pa tek onda jesti (pratit pravilnik).


halo bre-ne uvaljuj meni pravilnik o shargarepi-ja sam velika devojchica i shrgarepu jedem blansh!To sa sirovom si mi loshe podmetnuo-jer sirovu-rendam!:)))
duchesse duchesse 12:27 10.03.2010

Re: Moji omiljeni citati iz Biblije!

majstor_vuksan
ш. бодлер

Interesantno to što kao vrhunac erosa i lirike navodiš Bodlera, čiji je diskurs pun, blago rečeno, bolesnih tema, tipa nekrofilije. Kao npr, iz ove pesme, koju si ti naveo:
Je m'avance à l'attaque, et je grimpe aux assauts,
Comme après un cadavre un choeur de vermisseaux,

ili u večito lošem srpskom prevodu, kojim si se ti poslužio:
у дивљем налету насрћем и скачем
и ко црв лешину, не бих дао јачем.

Oh, kako dirljivo, srce čoveku da ustrepta. Evo ti još jedna pesma, od istog autora, Le Vampire:
— Infâme à qui je suis lié
Comme le forçat à la chaîne,

Comme au jeu le joueur têtu,
Comme à la bouteille l'ivrogne,
Comme aux vermines la charogne
— Maudite, maudite sois-tu!

Gde opisuje da je za dotičnu vezan kao crvi za lešinu, pa na kraju pesme kaže da bi njen poljubac mogao da podigne iz mrtvih leš vampira.
I tako da ne navodim još primera i ne smaram, samo da konstatujem da ti je primer malo morbidan, onako, malo sickening. A tek Crowley kao biseksualac, narkoman i okultista, missiiiim gde ih nalaziš? Nikada mi nisu bili jasni ti likovi koji se iz petnih žila trude da zvuče posebno i interesantno, i koji se lomataju da nekim sopstvenim boleštinama vredjaju javni moral i religiju. To se može učiniti na daleko suptilniji i smisleniji način, bez naskakanja na leševe, i odvaljivanja od opijuma.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana