Ekologija| Gost autor| Moj grad

Ekocid!

Srđan Mitrović RSS / 09.03.2010. u 11:43

26658_370993430438_682530438_4837346_81039_n.jpg 

 

 

 

 

Arh. Mihajlo Mitrović

Najveće rušilačko kažnjavanje Beograda, veće od svih bombardovanja, veće od razaranja štuka, letećih tvrđava i NATO apokaliptičara je današnje surovo uništavanje njegovog najlepšeg reprezentativnog bulevara, nasrt na njegov evropski ugled, njegove kulturnoistorijske vrednosti, na njegovu bitnost, na njegovu estetičku i etičku krhkost, bahatost vlasti, ignorisanje prava građana na svoj grad i bolni poraz srpske demokratije. Elem:

Istorijski Beograd je u davnim vremenima sa svojom arhitekturom i siluetama izgledao „veličanstveno“, baš tako je zapisao biograf Despota Stefana. Nažalost ne zadugo. A onda se na njega sručila zla sudbina teških razaranja, koja na neki način traju do današnjeg dana. Ređali su se: strele, koplja, đulad, jatagani, topovi, tenkovi i tomahavke, rušeći njegovu lepotu, zatirući njegovu živu silu i poništavajući njegovu „veličanstvenost“.

Ogromna razaranja iz Drugog svetskog rata Beograd je savladao besprimernom radinošću i odanošću graditelja, izgradivši Novi Beograd kao najveći graditeljski poduhvat Jugoslavije. Nažalost, stari grad je istovremeno prolazio kroz mnoga iskušenja i nebrigu, kojom su potirane njegove istorijske vrednosti. Najteži udarac i najteža razaranja prima ovih dana, od svojih nesavesnih institucija i neobuzdanih parvenira, rušiteljskim udarima od kojih će se teško oporaviti za više decenija. NATO je porušio vredne beogradske građevine, koje je moguće obnoviti za dve do tri godine, a pustoš što su je ostavili rušioci najlepšeg bulevara grada neće se moći sanirati za isto toliko decenija. Nije u pitanju fizičko rušenje i masakr njegovih prelepih i moćnih četiristotine platana, u pitanju je uništenje važnog kulturnoistorijskog nasleđa, razaranje njegove ambijentalne aure, njegov ekološki sunovrat, neizbrisiva sramota pred Evropom i pred svetom.

Agregati velikih afera su velike pare i nezajažljivi apetiti privezaka vlasti. U ovoj, ne ulazeći u nerazjašnjene dubioze aktera, teško ih je pouzdano nabrojati. Ovaj tekst se obraća formalnim nosiocima i egzekutorima u uverenju da njihov testeraški pir neće biti zaustavljen, ali u veri da će kad tad doći do nekog suda pravde, pa mu treba ostaviti autentične dokaze. A osim toga, i u altruističkoj prevenciji da se ludilo seče platana sutra ne prenese na onaj monumentalni u Košutnjaku, čijih 180 godina podržavaju mostovske čelične konstrukcije, ili buket najlepših beogradskih platana ispred Politike, koji je 1968. godine u situaciji sličnoj današnjoj, spasen i danas – posle 42 godine – produženog mu veka, moćno stremi u budućnost. Ovo je i opomena za nagovešteni urbocid u Zvezdarskoj šumi.

Dakle, JKP „Zelenilo Beograd“ (u daljem tekstu ZB) godinama već rugobi zeleni areal Beograda. Polovinom ovog februara, kada je buknula afera, Akademija arhitekture Srbije svojim Apelom obratila se relevantnim institucijama, pa i ZB sa molbom da spreče ekološki masakr. Bezuspešno. ZB se oglasio jednim polupismenim i neistinitim tekstom koji je bio naslovljen sa „Objašnjenje“, u kome nema ni slova kome je upućen, ko ga je pisao, ko potpisao i bez datuma. Usledio je poziv Kulturno-prosvetne zajednice Beograda da ZB prisustvuje na Kolarcu javnoj tribini o zaustavljanju seče platana. Odbili su poziv pismom od 11.II 2010. u kome je pisalo: „Smatram da učešće na unapred pripremljenim tribinama (pa valjda se tribine ne pripremaju unazad), ali bez stručnjaka Šumarskog fakulteta, kao i bilo koga iz ZB ne može dati pravi odgovor na pitanja koja su predmet tribine, naročito ne ukoliko s jedne strane stola sedi nesrazmerno veći broj sagovornika“. Sic!!!

Usledio je poziv od TV B92 za učešće u emisiji „Stanje nacije“. Tema je bila - seča platana. ZB je i ovde odbilo učešće, a ko zna koliko je bilo i nekih drugih poziva. Nisu smeli da sednu tet a tet sa braniocima digniteta Beograda. A za sve to vreme direktor ZB se svakodnevno - kao solista, estradni anonimus - nije skidao sa beogradskih medija, tražeći seču oveštalim frazama - onim istim kojima su do danas zatirali zelena pluća Beograda: stabla su bolesna, stara, padaju, ugrožavaju živote, i po pravilu, lukavo i cinično: zasadićemo vam veći broj novih i lepših stabala, (po onoj antologijskoj: sagradićemo vam lepši novi stari most u Mostaru), istovremeno, svestan svoje nestručnosti, celu aferu pokriva Šumarskim fakultetom i lažnim obećanjima brani seču odredima policije.

Gospodine direktore, 15.000 ličnosti iz celoga sveta danima vas moli da zaustavite seču i organizujete javnu raspravu – šta činiti sa nevoljom koja je zadesila Beograd.
Ćutite. Ne odgovarate. Stoga vam jedan od njih i u ime njih moli da odgovorite bar na neka dosad izbegnuta pitanja. Trebaće taj odgovor budućnosti Beograda:

1) Na čemu počiva vaša istina? Iz iste aleje platana oni od Skupštine do Vuka su zdravi, a oni od Vuka do Đerma bolesni?

2) Na presecima prvih oborenih divova vidi se, a sad je to video ceo svet, da pucaju od zdravlja. Onako oboreni, još ovlaženi prelepom pastelnom bojom, ropačkom snagom pitaju: da li je ovo moguće bilo gde u Evropi?

3) Ko će da odgovara kad se sudski utvrdi da ste isekli zdrave platane?
4) Gde će da se vrate kolonije ptica koje su otišle na zimovanje? Steže li vam se srce i pomera savest pri pomisli da ste unuštili čitav jedan eko sistem i oteli sirotinji, koja nema hleba da jede, možda poslednju radost, oteli im lepet, cvrkut i pesmu a Beogradu uništili dživdžane, njegov zaštitni znak?

5) Da li je moguće da niste upućeni u to da se platani ne ruše zbog njihovog zdravlja, već zbog nekih prikrivenih razloga: od lakog metroa, tramvaja, parkinga do interesnih mnogouglih piramida?

6) Kapitalno pokriće za vaš voluntarizam i nestručnost svakodnevno ste pokrivali Šumarskim fakultetom a nikad niste govorili o njihovoj ulozi. Evo prilike da odgovorite. Šta to znači da je ideju seče platana razradio Šumarski fakultet? Da li je to rađeno u nekom naučnom telu fakulteta ili su to tranzicijskim manirom pojedinačno i privatno radili neki njihovi profesori? Da li je novac išao u kasu fakulteta ili u privatne ruke koje koriste njegovo ime? A od privatnih ruku se može očekivati mnogo neočekivanog (Kragujevački fakultet).

7) Da li su vam poznate naše međunarodne obaveze o zaštiti prirode i kulturnih dobara, ako već ne priznajete domaće zakone?

8) U Politici (27.I o.g) pod naslovom „Pogrešna seča stabala uzrok njihove bolesti“ iskazana je kvalifikacija vašeg prvog savetnika sa Šumarskog fakulteta. Pa ko je to nestručno obrezivao platane? Biće da ste to vi! Zar nije bila vaša dužnost da ih lečite umesto da ih ubijate?

9) Zašto ste ušli u egzekuciju platana bez prethodne valjane projektne dokumentacije, i zašto niste omogućili javnu raspravu na koju zakon obavezuje? Nije li cinično da ste jedinu javnu raspravu zakazali post festum, sutradan pošto je otpočela seča?

10) I najzad, poslednje pitanje, pitanje kredibiliteta vas i vašeg ZB. Dok nisu pala prva stabla još vam je obmanuti narod verovao, a sada hiljade fotografija koje su uzeli frustrirani građani otišlo je u ceo svet da raskrinka vašu „istinu“. Vaša obećanja da ćete posaditi veći broj novih sadnica i ulepšati grad demantuje premnogo nestručnog i štetočinskog ulepšavanja Beograda.

Samo jedan najnoviji primer: pre tri godine unakazili ste skver ispred Doma vojske, koji pripada najznačajnijem centralnom trgu grada. Sa istom vašom današnjom svešću i istim formulama posekli ste moćne kestenove, opusteli parkić, sačinili novo rešenje kakvo se ne može videti ni u najzabačenijoj provinciji. Umesto u zelenilu, na trotoaru uz ivičnjak postavili ste neke nakazne gvozdene klupe i posadili neke jadne brzorastuće sadnice. Videvši svoju sramotu, jesenas ste ih sami sve odreda posekli i posadili nove sadnice – štrkljave pritke sa stablom u prečniku od 2cm!!!!(videti sliku) Okolčili ga krivim kocima i tim jadom pružili mogućnost Beograđanima da vas pitaju: kad ste tako nešto porazno uradili u srcu srca grada, šta se od vas može bolje očekivati kod Cvetkove mehane? Pritke pred Domom vojske najbolje govore o vašim obećanjima, o iskrenosti i stručnosti vas i vaših savetodavaca.

Sada je na vama da dokažete da su fotografije lažne ili da se sklonite sa mesta raspolaganja našim dobrima, zelenim svetom Beograda. Nije dovoljno samo znati da je šuma sekiri držalju dala.

Arh. Mihajlo Mitrović



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 11:46 09.03.2010

Preporuka

No previse se kanda da zaraditi secom svega.
Rejlem Rejlem 11:54 09.03.2010

Naravno preporuka

Nema sta da se doda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:58 09.03.2010

Re: Naravno preporuka

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:02 09.03.2010

i jos jedna



za istrajnost - ne smemo tek tako da predjemo preko ovakvog divljastva!

A ovo je aspekt koji je bio malo zapostavljen u poslednje vreme a trebalo bi ga dalje istraziti

5) Da li je moguće da niste upućeni u to da se platani ne ruše zbog njihovog zdravlja, već zbog nekih prikrivenih razloga: od lakog metroa, tramvaja, parkinga do interesnih mnogouglih piramida?


plasim se sta bi tu sve ispalo iz ormara

PS. za moderatore - 'ocemo li ikada opet moci da direktno ostavljamo komentare ili smo osudjeni na replike?
Rejlem Rejlem 12:35 09.03.2010

Re: i jos jedna

Sva seca je u sklopu priprema za spanski laki metro, tj. tramvaj po sred bulevara.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:39 09.03.2010

Re: i jos jedna

Rejlem
Sva seca je u sklopu priprema za spanski laki metro, tj. tramvaj po sred bulevara.


to ok...nego zasto ltr a ne metro? ko ucestvuje u rekonstrukciji? ko ce iz nje profitirati? da li je plan za rekonstrukciju javan i da li je bilo javne i strucne rasprave pre nego sto je usvojen? itd....
vishnja92 vishnja92 13:00 09.03.2010

Re: i jos jedna

o tome se pisalo ovde
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:14 09.03.2010

Re: i jos jedna

vishnja92
o tome se pisalo ovde


bas to da se ne zaboravi i da se skrene paznja siroj javnosti - ako toga u SER jos uvek ima - o cemu se sve tu radi...ovo je malo kao ono "svega toga ne bi bilo da je Pera otisao pravo na policiju- da je javnost reagovala povodom metroa danas bi mozda i platani jos stajali na starom mestu...
Lionsgate Lionsgate 12:23 09.03.2010

Bulevar sa dva lica. . .

Danas prodjoh Bulevarom od Glavne poste pa do Lipovog lada, prvi deo do Vuka je normalan, onakav na kakav smo navikli a onda odjednom kao da ste usli u drugi grad, u drugo vreme. . . razrovana ulica, rupe zaostale iza unistavanja panjeva, gola, prljava ulica, zapustene fasade. Strasno me podsetilo na Savsku ili jos gore, na Ruzveltovu (do groblja - mislim da nema ruznije ulice u Beogradu od tog parceta). . .
Zen Master Zen Master 12:48 09.03.2010

Re: Bulevar sa dva lica. . .

Lionsgate
Danas prodjoh Bulevarom od Glavne poste pa do Lipovog lada, prvi deo do Vuka je normalan, onakav na kakav smo navikli a onda odjednom kao da ste usli u drugi grad, u drugo vreme. . . razrovana ulica, rupe zaostale iza unistavanja panjeva, gola, prljava ulica, zapustene fasade. Strasno me podsetilo na Savsku ili jos gore, na Ruzveltovu (do groblja - mislim da nema ruznije ulice u Beogradu od tog parceta). . .


Pa sve što je bilo zaista lepo u tom delu Bulevara su bili ti platani, sada kada njih više nema ostalo je samo ono sivo, jadno i musavo. Sve će mi biti jasno samo mi nikako ne ide u glavu zašto nisu odradili sličnu varijantu kao na delu oko Metropola gde se parking mesta prilagodjavaju tim istim gistro trulim platanima.
Ali kao pamti pa vrati...
Unfuckable Unfuckable 07:01 10.03.2010

Re: Bulevar sa dva lica. . .

a onda odjednom kao da ste usli u drugi grad, u drugo vreme. . . razrovana ulica, rupe zaostale iza unistavanja panjeva, gola, prljava ulica, zapustene fasade.

Pošto je u poslednje vreme često u opticaju termin "Beogradizacija" onda mu ovo dođe kao neka "Bolečizacija" Beograda
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:24 09.03.2010

u centru!

8) U Politici (27.I o.g) pod naslovom „Pogrešna seča stabala uzrok njihove bolesti“ iskazana je kvalifikacija vašeg prvog savetnika sa Šumarskog fakulteta. Pa ko je to nestručno obrezivao platane? Biće da ste to vi! Zar nije bila vaša dužnost da ih lečite umesto da ih ubijate?


samo da ponovim
i oni su sa šumarskog fakulteta!


u centru!

ali njih nisu pitali.
pitaš onog kome si već dao odgovor u pitanju ...
što se zove leading question... al na koje pristaju pitani (bez pogovora)
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:27 09.03.2010

.

Porazavajuca istina je cutanje ogromnog dela javnosti o ovoj strasnoj, zverskoj i abnormalnoj pojavi rusenja svega sto potseca na grad. Platani su simbol sistematskog unistavanja. Glupost stanovnistva je nemerljiva. Glupost, tupost i totalna nezainetesovanost. Cast izuzecima koji su mrvica u ovom brutalno prostackom miljeu.
margos margos 12:39 09.03.2010

Re: .

Poražavajuća...
... i kao dokaz već obavljenog posla seče pameti, savesti i svesnosti.
Tica44 Tica44 14:11 09.03.2010

Narode moj...

NNN NNN 14:13 09.03.2010

Re: Narode moj...

Tica44

Ovaj klip na YT mora da je postavio neki super lik
Gospodja Klara Gospodja Klara 14:46 09.03.2010

Re: Narode moj...

Tica44



Osana, izabrani!

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:54 09.03.2010

Re: Narode moj...

a može i...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:19 09.03.2010

Re: Narode moj...

Osana, izabrani!

(Tiiiizzzzaaaaaa.....)




Gospodja Klara Gospodja Klara 15:31 09.03.2010

Re: Narode moj...





Ovo sam oduvek želela da napravim!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:54 09.03.2010

zeleni od muke

Gdin iz zelenila ne sme da izadje na razgovor ako je u manjini, ali mu ne smeta da izadje na 'razgovor' gde mediji samo njegovo misljenje pokrivaju. Fuj

Jad i beda od nase demokratije. Jad i beda.
NNN NNN 14:20 09.03.2010

Srđane

ko ti je ovo?

Najgori sam od sve dece, tek sam juče prošetao džadom, do poslednjeg platana (a ona deca se danima smrzavaju).

Razmere ovog ludila (sastavljenog od 1000 ludila) najbolje će se videti na leto kada na džadi bude bar 10 stepeni viša temperatura (srećom imamo gradonačelnika balvana koji se brine za našu bezbednost)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:38 09.03.2010

Re: Srđane

ko ti je ovo?

niko. nismo u srodstvu. bar ne koliko ja znam.
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:14 09.03.2010

Re: Srđane

niko. nismo u srodstvu. bar ne koliko ja znam.

Lionsgate Lionsgate 16:19 09.03.2010

Re: Srđane

niko. nismo u srodstvu. bar ne koliko ja znam.

Mihajlo Mitrovic je ime u nasoj arhitekturi (svi znaju za Zapadnu kapiju na NBGD, jel'tako) pa na osnovu toga ima pravo da bude citiran na blogu. . . stoga, pa sta ako je Srdjanov rod
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:25 09.03.2010

Re: Srđane

zaista ne znam čoveka i nije mi rod.
da jeste bilo bi mi drago.
AlexDunja AlexDunja 16:27 09.03.2010

Re: Srđane

zaista ne znam čoveka i nije mi rod.
da jeste bilo bi mi drago.


i verovatno bi
mnogo ranije bio citiran na blogu:)
Bili Piton Bili Piton 16:30 09.03.2010

Re: Srđane

Lionsgate
(svi znaju za Zapadnu kapiju na NBGD, jel'tako)


Ja obozavam zapadnu kapiju (dva idiota, dva pedera, kako god da je zovu) - iako je objektivno ruzna. Ali je bas mnogo volim nekako, vidi se s aerodroma. Baska sto sam cuo da su stanovi gore mega, dovoljno mi je samo da zamislim taj pogled sa recimo 15 sprata....
Lionsgate Lionsgate 16:33 09.03.2010

Re: Srđane

Mihajlo Mitrovic ima vec preko 40 godina rubriku u Politici o arhitekturi, projektovao je jedan od simbola Beograda, urbanisticki osmislio sredisnje delove mnogih gradova u Srbiji. . . izrazito obrazovan i urbanista i projektant, znaci totalno kvalifikovan da prica o BGD platanima.

I malo licnoga, pre 11 godina mi je u neku ruku bio vodic po Kini

Edit.
Bili, mozda genexove kule tebi nisu lepe ali su u arhitektonskim vodama sirom sveta bile jedan od primera za twin towerse. U sustini kad ides od zapada autoputem prvi znak da si tu, u Beogradu, ti dolazi bas od tih prepoznatljivih kula, dobrodoslica pa makar i od tako ruznih zgrada
Bili Piton Bili Piton 16:50 09.03.2010

Re: Srđane

Lionsgate
U sustini kad ides od zapada autoputem prvi znak da si tu, u Beogradu, ti dolazi bas od tih prepoznatljivih kula, dobrodoslica pa makar i od tako ruznih zgrada


Potpuno se slazem, nista drugo nisam ni rekao. Ono sto je Avalski toranj na jugoistocnom prilazu grada, to su geneksove kule na zapadu.

Ja sam inace sucker za tower blocks (beogradjanku obozavam npr, odlicno se secam kada je na tom placu pocela bila njena izgradnja). I danas zivim u high-rise apartmentu, skroz sam tip za visokogradnju, uvek mi je uzbudljiva.
AlexDunja AlexDunja 16:55 09.03.2010

Re: Srđane

Ja sam inace sucker za tower blocks (beogradjanku obozavam npr, odlicno se secam kada je na tom placu pocela bila njena izgradnja). I danas zivim u high-rise apartmentu, skroz sam tip za visokogradnju, uvek mi je uzbudljiva.


ja se uzasavam visine i liftova...
ne znam sta mi je gore.
totalno iracionalno.

a mnogo volim da vidim visoke zgrade.
sa zemlje.
Lionsgate Lionsgate 16:57 09.03.2010

Re: Srđane

beogradjanku obozavam npr, odlicno se secam kada je na tom placu pocela bila njena izgradnja

Ti si bre bas mator covek ako imas tako daleka secanja
Ja se toga secam kroz bas gustu maglu. . .
Uzgred, Beogradjanku je projektovao jos jedan zemunac
Gospodja Klara Gospodja Klara 17:30 09.03.2010

Re: Srđane

zaista ne znam čoveka i nije mi rod.

Ma onaj moj mali () zvižduće na drugu temu. Srdjane, da redovnije pohadjaš nastavu, razumeo bi, ovako, ma nije ni važno
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:30 09.03.2010

Re: Srđane

Ja sam inace sucker za tower blocks

evo ti, Bili malo tornjeva. ja to zovem erektivna arhitektura

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:31 09.03.2010

Re: Srđane

da redovnije pohadjaš nastavu,

šta da radim kad volim da bežim sa časova u Kinoteku
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:33 09.03.2010

Re: Srđane

Uzgred, Beogradjanku je projektovao jos jedan zemunac

...i umro pre par godina, mislim 2006te
Bili Piton Bili Piton 17:39 09.03.2010

Re: Srđane

Lionsgate

Ti si bre bas mator covek ako imas tako daleka secanja



More than I'd care to admit

Te godine kad je Beogradjanka pocela da se gradi sam posao u osnovnu koja je bila (i danas je) u neposrednoj blizini, pa nije cudo da mi je to ostalo u secanju. Jedino nikako ne mogu da se setim sta je na tom mestu stajalo pre - samo se secam gradilista
draft.dodger draft.dodger 19:18 09.03.2010

Re: Srđane

TORNJEVI;
Otvarač, vadičep i nešto treće...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:34 09.03.2010

Re: Srđane

Otvarač, vadičep i nešto treće...

burgija

vadičep je u originalu bio mnogo lepši, umesto tog kvadrata(?) je imao krug kao simbol sunca, npr. ali su statistički proračuni utvrdili da će vetrovi da rade To&To pa neće biti stabilno. meni je super što je ispao kao otvarač za pivo.
Unfuckable Unfuckable 07:05 10.03.2010

Re: Srđane

Razmere ovog ludila (sastavljenog od 1000 ludila) najbolje će se videti na leto kada na džadi bude bar 10 stepeni viša temperatura

A, ne brigaj: onda će lucidni i na sve spremni Gradonačelnik na brzaka da posadi jedno 500 suncobrana kupljenih na tenderu, milina
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 14:29 09.03.2010

...

Steže li vam se srce

evo,
prepuče.

ali u veri da će kad tad doći do nekog suda pravde

oće, oće.

ja s'
izvinjavam,
al'
nakon svega ne bi me iznenadilo ni da se dokaže da tu platana nikada nije ni bilo.
escherichije_colic escherichije_colic 14:38 09.03.2010

trulo?

Juče sam prvi put prošao bulevarom otkako su posekli drveće. Ružno jeste al šta da se radi - sila boga ne moli, tako je bilo i biće za vjek vjekova.

Ono što meni nije jasno je sledeće - posečena stabla biće prodata za drvenu građu, nameštaj i slično. Zar to drvo nije trulo? Ko će da gradi i pravi nameštaj od trulog drveta?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:39 09.03.2010

Re: trulo?

sila boga ne moli,

a kaže se i bog silu ne voli.
senka123 senka123 14:39 09.03.2010

Ekocid!

Gospoda oće da uđu u istoriju, to je svima jasno! Nisam sigurna da li znaju da postoje dva puta za to, kao pozitivac ili negativac. Ovo i mnogo drugih delanja ukazuju na put negativnog ulaska u istorijske čitanke. Ne, neću da kažem kao Hitler i slični njemu ali svoje mesto su obezbedili na veoma visokoj lestvici negativnih likova bar što se naše istorije tiče.
medjutim92 medjutim92 14:50 09.03.2010

Re: Ekocid!

senka123
Ne, neću da kažem kao Hitler i slični njemu


Po ovom pitanju neće sigurno da obezbedi mesto Hitlera..

Nacistička Nemačka je više brinula o očuvanju prirode nego ijedna naša vlast, ikad. A i više od većine modernih vlasti.
Gala01 Gala01 18:11 09.03.2010

Platane

Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:19 09.03.2010

Re: Platane

Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:21 09.03.2010

Re: Platane

Gala01
Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?


A, ti prenemazes kada ti se slomije nokat, jel tako?
radjeni radjeni 18:29 09.03.2010

Re: Platane

BebaOdLonchara
Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?


Verovatno ce zadnjih nekoliko preostalih poseci i sljivu, grohotom se smejuci.
AlexDunja AlexDunja 18:56 09.03.2010

Re: Platane

Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?

a, ne!

samo drvece i ptice.

ljudi nas ne zanimaju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:09 09.03.2010

Re: Platane

Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?

ја плачем скроз једнако. бројим сваку сузу и много пазим да ми случајно не оде на неку страну. мало ми је тешко плакање док бројим, али морам да будем коректан. понекад ми се деси да се умало пређем и да заплачем из срца, онако, без икаквог рачунања, али срећом се увек нађе нека добра душа да ме изведе на прави пут једнаког пренемагања.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 09.03.2010

Re: Platane

ја плачем скроз једнако. бројим сваку сузу и много пазим да ми случајно не оде на неку страну. мало ми је тешко плакање док бројим, али морам да будем коректан. понекад ми се деси да се умало пређем и да заплачем из срца, онако, без икаквог рачунања, али срећом се увек нађе нека добра душа да ме изведе на прави пут једнаког пренемагања.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:22 09.03.2010

Re: Platane

Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?

sram te bilo!
ti si očigledno pala sa nekog duda.
JJ Beba JJ Beba 21:30 09.03.2010

Re: Platane

Gala01
Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?

što više upoznajem ovakve ljude sve sam više dirnuta sudbinom drveća
banexe banexe 22:22 09.03.2010

Re: Platane

Tako malo recheno,
ali shto bi rek'o Radovan the third,
preterano se..sh !
escherichije_colic escherichije_colic 22:52 09.03.2010

Re: Platane

Iskreno sam dirnuta Vasim prenemaganjem nad drvecem. Placete li jednako nad ljudskim zrtvama koje je "proizvela" Srbija?


Neverovatno ... Nebitno koja je tema u pitanju, uvek se nađe dežurna savest da nas podseti kako su eto u naše ime pobijeni milioni ljudi, pa da nema smisla baviti se bilo čim drugim dok ne prođemo katarzu od jedno sto godina najgrđeg samoprezira i samopljuvanja.
Autoru gornjeg posta preporučujem energično ritmično udaranje čelom u beton, kao kreativniji način da utroši svoje vreme.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:21 09.03.2010

Re: Platane

Autoru gornjeg posta preporučujem energično ritmično udaranje čelom u beton, kao kreativniji način da utroši svoje vreme.

misliš
ivana23 ivana23 19:03 09.03.2010

23



Danas u 'Politici' (nema on line), novinar potpisan inicijalima prenosi sta su rekli u 'Zelenilu': navodno su 'naknadno utvrdili' da su 23 platana 'zdravija' od posecenih.. Sto implicira da su i poseceni bili ZDRAVI, a da su ovi 'ZDRAVIJI'! Nonsens par excellence! Oni ne samo da su lazljivi i pokvareni, nego su i glupi! Ili su napravili nesvesnu omasku (ako cemo 'po Frojdu), 'u lazi su kratke noge'! Ako stvarno ostave ta 23 platana, to je zbog toga sto tu ne mogu da grade visoke zgrade, vec su izgradjene...

Nikola, fb
AlexDunja AlexDunja 19:05 09.03.2010

Re: 23

ivana23



i23
nas broj.

sad mi se place.
ivana23 ivana23 19:07 09.03.2010

Re: 23

AlexDunja

i23
nas broj.
sad mi se place.


Da znas...
margos margos 20:50 09.03.2010

Re: 23

Kako god, šteta je nepopravljiva, al ako preživi Vladin platan i još 22, biće dobro.
mirelarado mirelarado 21:37 09.03.2010

Re: 23

margos
Kako god, šteta je nepopravljiva, al ako preživi Vladin platan i još 22, biće dobro.


И ја кажем. И немојте ту да ми се пренемажете, штедите сузе! После овог чланка () мој немоћни бес због оних 297 посечених платана није ништа мањи, напротив.
margos margos 21:42 09.03.2010

Re: 23

мој немоћни бес због оних 297 посечених платана није ништа мањи, напротив.

Ja ću nastaviti da se prenemažem i trošim suze. Nisam imala snage za bes, jer sam u istom trenutku bila svesna koliko mi je stalo do nečijeg još jednog daha, dok su kreteni sekli život po Bulevaru nemilice...
Unfuckable Unfuckable 07:09 10.03.2010

Re: 23

al ako preživi Vladin platan i još 22, biće dobro.

nije dobro i neće biti dobro. Posekli su 300 komada, ne može da bude dobro.
To i jeste ideja ovakvog debilnog članka, da se "izvuče" neka nepostojeća korist iz objektivno štetne situacije.
Pa to je isto Slobodan radio: ljudi mu traže izbore, on uhapsi Vuka. Onda mu traže da pusti Vuka i on, teška srca ali dobrotvorno - popusti. I - niko više ništa ne traži, jer - dobili su šta su tražili.
Stara seljačka fora.
margos margos 10:28 10.03.2010

Re: 23

Nije dobro - naravno, al je dobro.
Kako da ti kažem, dobro je za one kojima je hlad tih dvadesetak stabala važan, a kao generalni skor je poražavajuće i tužno, pretužno.

Ako ta stabla prežive, neću im zaboraviti pokolj ostalih... a za svako pojedinačno je važno da preživi.
Nune Popović Nune Popović 20:03 09.03.2010

Odličan tekst

Platani su test našeg pamćenja i prosuđivanja.

jaksa scekic jaksa scekic 20:07 09.03.2010

Virus se siri

Protest protiv secce drvecha i gradnje u Velikom parku
KRAGUJEVAC, 9. marta (Tanjug) - Oko stotinu
gradjana, uglavnom mladih, okupilo se vecceras u Velikom parku
u Kragujevcu zbog najave da che pocceti secca drvecha kako bi
kompanija "Femili sport", porodice tenisera Novaka Djokovicha,
poccela gradnju sportsko-rekreativnog centra.
Naglassavajuchi da se ne protive da Djokovichi grade u
Kragujevcu, gradjani su kazali da se protive secci drvecha i
ocenjuju da Veliki park, kao zelena oaza u centru grada, treba
takav i da ostane a ne da se pretvara u gradjevinsko zemljisste.
Gradjani su se, kako tvrde, spontano okupili na protest i
to tako ssto su se informisali posredstvom grupe koja je
formirana na Fejsbuku, a koja je protiv secce drvecha i gradnje u
Velikom parku.
Na toj lokaciji vecceras je stajala mehanizacija, a
gradjani su se razissli nakon jednoccasovnog mirnog protesta, na
kojem je i potpisivana peticija protiv secce drvecha.
Poccetkom februara, direktor kompanije "Femili sport"
Srdjan Djokovich izjavio je u Kragujevcu da che gradnja sportsko-
rekreativnog centra, u okviru kojeg i teniske akademije, pocceti
ovog prolecha.
Kompanija "Femili sport" je pre dve godine na 99 godina
zakupila zemljisste i za to lokalnoj samoupravi platila 36.000
evra.
Srdjan Djokovich je pre mesec dana izjavio i da che se
teniska akademija graditi na povrssini od 4,5 hektara, kao i da
che najpre biti izgradjeno osam otvorenih teniskih terena sa
pratechim objektima.
U drugoj fazi, kako je Djokovich tada rekao, gradiche se
sportski, hotelski i poslovni objekti, povrssine od nekoliko
desetina hiljada kvadratnih metara.
Joss nije zvaniccno saopsstena vrednost ove investicije,
ali se u protekle dve godine u izjavama gradskih zvaniccnika
moglo ccuti da je recc o sumi od 10 do 20 miliona evra.
Djokovichi su prvobitno sa lokalnom samoupravom
potpisali ugovor o formiranju zajedniccke firme u koju bi grad
ulozzio gradjevinsko zemljisste, ali se potom odustalo od te
ideje, pa su Djokovichi zakupili zemljisste.
(Kraj) suz/br
NNNN

AlexDunja AlexDunja 20:51 09.03.2010

Re: Virus se siri

ne, veliki park!

pricali su o sumaricama, cini mi se?
ili ja zubim?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:56 09.03.2010

Re: Virus se siri

yebotebog!!!!!
AlexDunja AlexDunja 21:07 09.03.2010

Re: Virus se siri

yebotebog!!!

sace srce da mi pukne, skroz.

najlepse u kragujevcu,
meni je majka otud.
placemo zajedno, i ne verujemo.
ivana23 ivana23 21:11 09.03.2010

Re: Virus se siri

AD, posto poznajes Kg, znas li gde je bivsa karting staza na obodu Velikog parka?

Evo projekta, desno se vide neke stambene zgrade...

AlexDunja AlexDunja 21:20 09.03.2010

Re: Virus se siri

AD, posto poznajes Kg, znas li gde je bivsa karting staza na obodu Velikog parka?

ne znam za staze,
ali kako sam ja kapirala trebalo je da
djokovici zakupe deo od parka ka sumaricama,
nisam shvatila da nesto treba da se sece... panicim,
volela bih da je bezrazlozno.
ivana23 ivana23 21:33 09.03.2010

Re: Virus se siri

Cekaj, nisam ni ja za bilo kakvu secu, makar i Novak bio u pitanju.
Medjutim, sve vreme je bilo reci o ovoj lokaciji zato sto tu ima i drugih sportskih objekata. Mesto gradnje je ta napustena karting staza i neka kuca sa ogledalima (?) koja takodje vise nije u funkciji, tako da sam se ponadala da samo moze biti bolje da se taj deo prostora Velikog parka revitalizuje.

Mislila sam da mozes da ocenis po slici projeta gde bi to moglo da bude.

Gde nam je omega sada da nam rastumaci gde je taj plac.

edit: Gugl mapa
JJ Beba JJ Beba 21:36 09.03.2010

Re: Virus se siri

Oko stotinu
gradjana, uglavnom mladih, okupilo se vecceras u Velikom parku
u Kragujevcu zbog najave da che pocceti secca drvecha kako bi
kompanija "Femili sport", porodice tenisera Novaka Djokovicha,
poccela gradnju sportsko-rekreativnog centra.
Naglassavajuchi da se ne protive da Djokovichi grade u
Kragujevcu, gradjani su kazali da se protive secci drvecha i
ocenjuju da Veliki park, kao zelena oaza u centru grada, treba
takav i da ostane a ne da se pretvara u gradjevinsko zemljisste.




'eb'la ih takva akademija koja se zasniva na seči šume
AlexDunja AlexDunja 21:47 09.03.2010

Re: Virus se siri

Mislila sam da mozes da ocenis po slici projeta gde bi to moglo da bude.


kako kapiram to jeste gornji, siri deo
parka.
ako jeste.

sam park nije pogodan za kompleks, ( ceo)


ja sam kapirala da su oni van
jer van parka ima dovoljno cistog prostora za svasta.
AlexDunja AlexDunja 22:33 09.03.2010

Re: Virus se siri

sam park nije pogodan za kompleks, ( ceo)

zvala sam sestru,
pitala tek sad

deo od masinskog fakulteta
pa ka sirem delu parka treba da ide.

uzas!!! ako mene pitas.
to ti je kao kad bi kosutnjak obrstili,
ili celu zvezdarsku sumu ili ne znam...
ivana23 ivana23 22:43 09.03.2010

Re: Virus se siri

AlexDunja
zvala sam sestru, pitala tek sad deo od masinskog fakulteta pa ka sirem delu parka treba da ide. uzas!!! ako mene pitas.

Verujem.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:43 10.03.2010

Re: Virus se siri


OMG!
nisu čitavi ako imaju plan da seku tamo. pa to je kod kompleksa sa bazenima. kuku lele!
AlexDunja AlexDunja 01:04 10.03.2010

Re: Virus se siri


OMG!
nisu čitavi ako imaju plan da seku tamo. pa to je kod kompleksa sa bazenima. kuku lele!

olga, celo vece placem.
sve gradove ubise.
a svi su moji.
Unfuckable Unfuckable 07:12 10.03.2010

Re: Virus se siri

Betonizacija Srbije.
Izbrišimo blato iz kolektivne svesti naroda.
Olga Medenica Olga Medenica 20:14 09.03.2010

Gradiliste

Lepo se vidi na slikama kako se sada lepo i zgodno otvorilo gradiliste.
jel' se neko raspitao kod vlasnika malih kucica da li su su vec dogovorili ko ce
da uzme zemlju i da zida?
Predpostavljam da jesu.
ivana23 ivana23 20:18 09.03.2010

Re: Gradiliste

Olga Medenica
Lepo se vidi na slikama kako se sada lepo i zgodno otvorilo gradiliste.jel' se neko raspitao kod vlasnika malih kucica da su su vec dogovorili ko ceda uzme zemlju i da zida?

Ne znaju ko su investitori, bar sam tako negde procitala.
Uzgred, nista mi nije jasno u pogledu te buduce izgradnje!?

Procitaj ovaj tekst - Investitori vraćaju placeve
Olga Medenica Olga Medenica 11:23 10.03.2010

Re: Gradiliste

Vracaju placeve, sele se na Bulevar.
Ha, ha....
tmrnsk tmrnsk 22:26 09.03.2010

Talenat za uništavanje + Ima li tu mene?

Već sam imao "ograničeni" komentar na jednom drugom postu o platanima - Talenat za uništavanje.
Ali paralela i dalje stoji. Da li se ikad lepše i lakše valjala kradena vozila, gorivo, pljuge, belo roblje - nego za vreme borbe za Srbe i srpske zemlje. Sloba je bio bankar, pa nas je onako, "bankarski" olakšao za staru štedju, penzioni fond, zalihe iz slamarica...
I sada se zamajavamo koskom koju osioni vlastodršci bacaju...
Ovi sada se bave propagandom i marketingom - mi ćemo čuvati drveće, a oni će bez projekata, saglasnosti i bilo kakave javne rasprave, krenuti u rekonstrukciju Bulevara platana, koja treba da obezbedi da se Beograd zakuje u tramvajske šine zauvek...
Zašto? Zato što to nekome odgovara... Ko je dozvolio Djilasu realizaciju tramvaja, makar ga zvali i LRT, BELAM, BELART ili bilo šta, samo da se radi tramvaj? Kako je moguće da se odbije ruski kredit za metro, sa obrazloženjem da projekti tramvaja nisu gotovi? Da li se Beograđani pitaju o nečemu, ili će im Djilas uvaliti tramvaj preko "rekonstrukcije" Bulevara, ovog puta za 22. vek? Sada lakovernost ne prolazi, pa se podvaljuje perfidnije i bezobzirnije...
Djilas je jasan, a gde samo nalaze one sline koje obrazlažu da je drveće bolesno, da je opasno... Te ljude predstavljaju kao stručnjake, ali oni ne znaju da se stručnjak sastoji koliko od znanja, toliko od profesionalnog morala. Bez morala, zanatlija nema većinski paket da bude stručnjak. Takve tipove, bez morala, nalaze da govore o zdravlju drveća...
Sramno, odvratno...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:31 09.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu men

nemam šta da dodam. tužan sam i besan. ode 10 godina po miloševićem da bi ove doveli na vlast. i smo mi lupali i zviždali neko se bogami lepo bogatio. ko nam je kriv.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:24 10.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu men

dok smo mi lupali i zviždali neko se bogami lepo bogatio

jel to, možda, neki predlog za novu himnu naše generacije
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:26 10.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu men

jel to, možda, neki predlog za novu himnu naše generacije

jok, tekst za čitulju.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:27 10.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu mene?

tmrnsk
Već sam imao "ograničeni" komentar na jednom drugom postu o platanima - Talenat za uništavanje.
Ali paralela i dalje stoji. Da li se ikad lepše i lakše valjala kradena vozila, gorivo, pljuge, belo roblje - nego za vreme borbe za Srbe i srpske zemlje. Sloba je bio bankar, pa nas je onako, "bankarski" olakšao za staru štedju, penzioni fond, zalihe iz slamarica...
I sada se zamajavamo koskom koju osioni vlastodršci bacaju...
Ovi sada se bave propagandom i marketingom - mi ćemo čuvati drveće, a oni će bez projekata, saglasnosti i bilo kakave javne rasprave, krenuti u rekonstrukciju Bulevara platana, koja treba da obezbedi da se Beograd zakuje u tramvajske šine zauvek...
Zašto? Zato što to nekome odgovara... Ko je dozvolio Djilasu realizaciju tramvaja, makar ga zvali i LRT, BELAM, BELART ili bilo šta, samo da se radi tramvaj? Kako je moguće da se odbije ruski kredit za metro, sa obrazloženjem da projekti tramvaja nisu gotovi? Da li se Beograđani pitaju o nečemu, ili će im Djilas uvaliti tramvaj preko "rekonstrukcije" Bulevara, ovog puta za 22. vek? Sada lakovernost ne prolazi, pa se
podvaljuje perfidnije i bezobzirnije...
Djilas je jasan, a gde samo nalaze one sline koje obrazlažu da je drveće bolesno, da
je opasno... Te ljude predstavljaju kao stručnjake, ali oni ne znaju da se stručnjak
sastoji koliko od znanja, toliko od profesionalnog morala. Bez morala, zanatlija nema
većinski paket da bude stručnjak. Takve tipove, bez morala, nalaze da govore o zdravlju drveća...
Sramno, odvratno...


Meni je jezivo sto politicari ovako providni predstavljaju manji problem od obezglavljenog naroda koji uz njihovu dirigentsku palicu peva u horu:
Posadice nove platane,la,la,la.....
Slava sportistima i pevacima, la,la,la......
Nismo mi, la,
oni su,la,la,la......
dajte da potpisemo komsiji da se prosiri na tavan i ode na krov, la....
zagradili mi dvoriste, la,la,la.....
sjebali fasadu, lala.....
platani su istrulili, vid'o ja,lala.....
tmrnsk tmrnsk 13:21 10.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu mene?

Meni je jezivo sto politicari ovako providni predstavljaju manji problem od obezglavljenog naroda
.
Pa jeste. Ima razlike. Ali interesantna je činjenica da su doveli drvoseče iz Republike Srpske. Da li to znači da nisu mogli da ovde nađu neposredne "izvršioce" ekocida?
Ali su bez problema našli "stručnjake" koji će tvrditi da je drveće bolesno, kao da je narod slep ili malouman. Ima narod oči, ali im izgleda ne veruje, pa su političari i njihovi podguzni stručnjaci potpuno sigurni u svoje pozicije.
Kao kad je Onaj tvrdio da je njegov sin zaradio prvi milion dojče maraka noseći gajbice (prazne, da se ne pretrgne). Nemojmo biti naivni, Onaj je znao da će mu njegova ciljna grupa poverovati u tu budalaštinu... I da će opet dobiti svojih 104% glasova.

Ipak, političari predstavljaju veći problem, jer mogu, osim neposredno, da i posredno upravljaju narodom. Za neposredno će da dovedu još neki kordon protiv građana koji negoduju zbog seče drveća, a posredno će još malo će da zavrnu slavinu školstvu, pa će nove generacije predstavljati još manju opasnost za njih...

Danas im kažu da seku platane da ne padne neka grana, sutra neće ni toliko morati ...
43nikola 43nikola 00:46 14.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu mene?

Dozvolite malo analitičkog zaključivanja o ovome što nam se dešava: ništa 'novo', što se tiče dovodjenja neposrednih egzekutora (u nezabeleženom) Ekocidu,'iz preka'! I 1944. Broz je doveo Šestu Ličku i Sedmu Banijsku da njihovi neposredni egzekutori (OZNA), (sve do pocetka 1946., kada su uspostavljeni kakvi takvi sudovi), 'likvidiraju narodne neprijatelje' ustvari, desetine i destine hiljada neduznih ljudi u Beogradu i Srbiji, čija je jedina 'krivica' bila ta, što su bili MISLEĆI LJUDI, uspešni i poštovani u svom okruženju, i koji sigurno nebi progutali komunističku prevaru... Tako je nestala srpska gradjanska elita, a ostatak 'stada' prepusten raznoraznim hijenama, vukovima, kojotima i lisicama, koji ga i danas 'predvode' i desetkuju, (stotine hiljada mladih je napustilo Srbiju, i još uvek odlaze)! Eto, zato nam se 'desila' i ova 'rekonstrukcija Bulevara', i sve prethodne pošasti, a tek će se dešavati ako i ovi ostanu nekažnjeni, (kao i oni iz '44.!), jer NEKAŽNJEN ZLOČIN RADJA SVE SLEDEĆE...!!!
maca22 maca22 12:46 14.03.2010

Re: Talenat za uništavanje + Ima li tu mene?

43nikola
Dozvolite malo analitičkog zaključivanja o ovome što nam se dešava: ništa 'novo', što se tiče dovodjenja neposrednih egzekutora (u nezabeleženom) Ekocidu,'iz preka'! I 1944. Broz je doveo Šestu Ličku i Sedmu Banijsku da njihovi neposredni egzekutori (OZNA), (sve do pocetka 1946., kada su uspostavljeni kakvi takvi sudovi), 'likvidiraju narodne neprijatelje' ustvari, desetine i destine hiljada neduznih ljudi u Beogradu i Srbiji, čija je jedina 'krivica' bila ta, što su bili MISLEĆI LJUDI, uspešni i poštovani u svom okruženju, i koji sigurno nebi progutali komunističku prevaru... Tako je nestala srpska gradjanska elita, a ostatak 'stada' prepusten raznoraznim hijenama, vukovima, kojotima i lisicama, koji ga i danas 'predvode' i desetkuju, (stotine hiljada mladih je napustilo Srbiju, i još uvek odlaze)! Eto, zato nam se 'desila' i ova 'rekonstrukcija Bulevara', i sve prethodne pošasti, a tek će se dešavati ako i ovi ostanu nekažnjeni, (kao i oni iz '44.!), jer NEKAŽNJEN ZLOČIN RADJA SVE SLEDEĆE...!!!

Tačno.
ivana23 ivana23 00:34 10.03.2010

Vidimo se kod drveta!

Vladimir još stoji pored „svog“ platana, a i dalje dolaze Beograđani da potpišu peticiju da se platanu omogući lečenje....

Seča platana u Bulevaru kralja Aleksandra je završena, ali ostala je rečenica „Nalazimo se kod drveta“. To je sasvim dovoljno, jer svi već znaju da je u pitanju platan na uglu Bulevara i Jegićeve. „Jedan devet osam“ preživeo je zahvaljujući Vladimiru Živanoviću (25), apsolventu kineskog jezika, poznatijem kao „drveni advokat“, koji već 10 dana po kiši, snegu i vetru čuva „svoj“ platan.



Imidž platana 198

Vladimir planira da izgradi i imidž svom platanu. „Pozvao bih građane da mi daju ideje kako da promovišem drvo. Imam ideju da organizujem izložbe i performanse kod drveta“, kaže Vladimir.

Mejl na koji građani mogu da šalju ideje je - v.zivanovic@sezampro.rs.

24 sata - ceo tekst

Nune Popović Nune Popović 11:24 10.03.2010

Re: Vidimo se kod drveta!

Bravo za Vladu!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:26 10.03.2010

Re: Vidimo se kod drveta!

Bravo za Vladu!

misliš Vladimira
dole vlada!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 12:18 10.03.2010

Re: Vidimo se kod drveta!

dole vlada!

pazi kad ne mogu da odolim.
moj brat se zove vlada i u ono vreme (ko da je nekad došlo neko drugo)
učilo ga 'na nošu' a na teveju drugi kanal, a svi znamo šta ima na drugom kanalu.
i onda neko poviče: - dole vlada!
a on, mučen,
ustade sa one noše i poče da plače:
- a što uvek ja?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:44 10.03.2010

Re: Vidimo se kod drveta!

- a što uvek ja?

Nune Popović Nune Popović 14:51 10.03.2010

Re: Vidimo se kod drveta!

misliš Vladimira


Da

Bravo Valdimire, samo napred!
nedakovacevic nedakovacevic 14:29 10.03.2010

Nisu truli platani nego...

Казаше: трули су, морају пасти,
јер дивни ће паркинг тамо израсти.

Но, чисто све је у души платанској,
а нешто је труло у држави… Данској.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:21 10.03.2010

Današnja izjava...

Evo, šta kaže gradonačelnik - drvoseća danas...
Đilas je izjavio da možda nije opravdano da se iz Gradskog budžeta izdvoji 500 000 evra kako bi se zasadio drvored u Bulevaru kralja Aleksandra, ali je opravdano da se socijalno odgovorne kompanije uključe u taj projekat.

Imam neki špurijus da će "te socijalno odgovorne kompanije" biti građevinski investitori na Bulevaru...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:18 10.03.2010

Re: Današnja izjava...

ali je opravdano da se socijalno odgovorne kompanije uključe u taj projekat.

evo recimo djilasove firme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana