Društvo| Ljudska prava

sps

Nebojsa Krstic RSS / 12.03.2010. u 23:04

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:20 13.03.2010

Re: mozda

ono sa Exitus Letalis ja još ne mogu da zaboravim.

Sta se desilo? Egzitirao?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:27 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
ono sa Exitus Letalis ja još ne mogu da zaboravim.

Sta se desilo? Egzitirao?

ma ne bre, You kicked his But!
ccc, pa se i ne seća
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:30 13.03.2010

Re: mozda

ma ne bre, You kicked his But!

Stvarno se ne sećam i žao mi je ako jesam. Kako da se izvinim čoveku?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:50 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
ma ne bre, You kicked his But!

Stvarno se ne sećam i žao mi je ako jesam. Kako da se izvinim čoveku?

još i zaboravan.
ima da se ne seća ni kako je pljuckao s kolegom s kojim je delio lebac a posle se pokondirio.
štaš, pamćenje u srba meri se milisekundama...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:51 13.03.2010

Re: mozda

ma ne bre, You kicked his But!
ccc, pa se i ne seća

Eno ga Exitus gore, izvinio sam mu se. Hvala štom si mi skrenula pažnju Njanjo!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:59 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
ma ne bre, You kicked his But!
ccc, pa se i ne seća

Eno ga Exitus gore, izvinio sam mu se. Hvala štom si mi skrenula pažnju Njanjo!

eno ga eno odma iznad tebe.
zaboravan nam savetnik bre Exitus vidiš da se ne seća šta je bilo pre mesec dana a mi očekujemo da evocira uspomene od pre dvaes' tries' godina kako je
pljuckao s kolegom s kojim je delio lebac a posle se pokondirio.

jbg
štaš, pamćenje u srba meri se milisekundama...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:01 13.03.2010

Re: mozda

ima da se ne seća ni kako je pljuckao s kolegom s kojim je delio lebac a posle se pokondirio.
štaš, pamćenje u srba meri se milisekundama...

Ma nije tako već upravo obrnuto. Pritom bez pokrića. Probaj nekad da razmišljaš bez opštih mesta. U suštini baš me nešto briga, može da svira ko šta hoće. Al me pogodi što Divljan degradira i vulgarizuje nešto što je ljudima ipak ostalo u prijatnoj uspomeni. Stvarno me bilo sramota dok sam gledao koncert.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:06 13.03.2010

Re: mozda

Stvarno me bilo sramota dok sam gledao koncert.

ju dobro je, možda i ima nade za tebe jer eto ipak osećaš neku sramotu.
Alava Alava 02:08 13.03.2010

Re: mozda

Al me pogodi što Divljan degradira i vulgarizuje nešto što je ljudima ipak ostalo u prijatnoj uspomeni.

Mislite da se samo osmomartovskim koncertom može degradirati nešto što je ljudima ostalo u prijatnoj uspomeni?

Može se to i na druge načine, recimo ovakvim nastupima koje sebi dozvoljavate. Verujte da ste više upropastili neke lepe uspomene upravo Vi nego Divljan - sve i da se udruži sa Saletom Popovićem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:12 13.03.2010

Re: mozda

Mislite da se samo osmomartovskim koncertom može degradirati nešto što je ljudima ostalo u prijatnoj uspomeni?

Bojim se da se ne razumemo. Koncert je tragedija. Bez obzira da li je za 8.mart ili 4.juli.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:14 13.03.2010

Re: mozda

u dobro je, možda i ima nade za tebe jer eto ipak osećaš neku sramotu.

Iskren da budem, u poslednje vreme me često sramota. Bilo me sramota kad su posekli platane....
palilula92 palilula92 02:16 13.03.2010

Re: mozda

pa sto vas je sramota zbog platana, pa niste ih vi posekli?
Alava Alava 02:21 13.03.2010

Re: mozda

Bojim se da se ne razumemo. Koncert je tragedija. Bez obzira da li je za 8.mart ili 4.juli.

Ja Vas odlično razumem.
Bez obzira da li ovako nastupate 12. marta ili 5. maja - nastup Vam je uvek tragedija.
JJ Beba JJ Beba 02:24 13.03.2010

Re: mozda

Al me pogodi što Divljan degradira i vulgarizuje nešto što je ljudima ipak ostalo u prijatnoj uspomeni.

ne znam zašto te blam kako Vlada Divljan svira svoje sopstvene pesme koje je sam, lično komponovao.
Sem toga to su jednostavne pesmice, nikakve mudroserije od aranžamana pa da gube od originalnosti.
Njegove pesmice njegova stvar.
ps
što mu ne zabranite da ih izvodi

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:24 13.03.2010

Re: mozda

pa sto vas je sramota zbog platana, pa niste ih vi posekli?

Pa nisam, al me nešto sramota. Šta ću.
JJ Beba JJ Beba 02:25 13.03.2010

Re: mozda

Bilo me sramota kad su posekli platane....

neka panjevi budu njihova postolja
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:25 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
Bojim se da se ne razumemo. Koncert je tragedija. Bez obzira da li je za 8.mart ili 4.juli.

Па си ти, Нешо, морао то да нам саопштиш :)))
Није било пречих ствари?

Ко је Небојша Крстић. (Линк је перформанс, као онај давни са Дечацима. Уосталом, и ово твоје овде је перформанс, који тебе забавља. Необичан укус, али о укусима се не расправља... Ваљда?!)

Дакле, чекаћемо да smisliш šta želiш, па да поставиш sadržaj а у međuvremenu... pratiti
nadasve zabavni blog na sajtu b92
.

Некако имам утисак да уз све ово пијеш неко вино... Које?
palilula92 palilula92 02:30 13.03.2010

Re: mozda

hm,bas ne stima odgovor, sem ako niste bas jako sramotljive prirode
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:30 13.03.2010

Re: mozda

što mu ne zabranite da ih izvodi

Bebo, ti si po običaju malo zločesta....to je inače odlična hrvatska reč za koju mi nemamo zamenu, a dobro opisuje određeno ponašanje. Takođe kod Hrvata ima odličan izraz "ne da mi se!!" To ne znači ni neću, ni ne mogu, a znači sve po malo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:32 13.03.2010

Re: mozda

Некако имам утисак да уз све ово пијеш неко вино... Које?

Ne, grickam semenke i pijem čaj. Zeleni.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:37 13.03.2010

Re: mozda

Ma nije tako već upravo obrnuto. Pritom bez pokrića. Probaj nekad da razmišljaš bez opštih mesta. U suštini baš me nešto briga, može da svira ko šta hoće. Al me pogodi što Divljan degradira i vulgarizuje nešto što je ljudima ipak ostalo u prijatnoj uspomeni. Stvarno me bilo sramota dok sam gledao koncert.

ajde iskreno.
što si ovo napiso?
šta nas briga za tvoje lično mišljenje o koncertu vlade d. i vladi uopšte.
kad već nemaš šta da kažeš baš danas, il je već juče, o 12. martu.

bio talentovan ili ne, živi od svog rada.
ne na račun poreskih obveznika ove jadne zemlje.

nit nas vređa. nit nam vređa inteligenciju.
ne razmišljam o opštim mestima.
mislim samo kako ti je uopšte palo napamet da pišeš baš danas.
totalno je disgasting!
al što me ne čudi!?!?!
JJ Beba JJ Beba 02:38 13.03.2010

Re: mozda

Bebo, ti si po običaju malo zločesta..

daaa?


Takođe kod Hrvata ima odličan izraz "Ne da mi se!! To ne znači ni neću, ni ne mogu, a znači sve po mal

a ti su funcut. ta reč označava nekog ko je mangup, ko zahebava druge...


ps
nije akcenat bio na zabrani pesama nego na autorstvu
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:40 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
Некако имам утисак да уз све ово пијеш неко вино... Које?

Ne, gruckam semenke i pijem čaj. Zeleni.

Одлично. То је здраво. Мада ни са вином не би погрешио.
Уживај...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:05 13.03.2010

Re: mozda

ne na račun poreskih obveznika ove jadne zemlje.

Ja ne živim na račun poreskih obveznika, čisto da se zna.
iris.davidovich iris.davidovich 03:36 13.03.2010

Re: mozda

Одлично. То је здраво. Мада ни са вином не би погрешио

pa sad, da je bas uputno piti kofeinski napitak u sitne sate, i nije (sem ako nije plan da se bude budan). sem toga, zeleni caj boji zube vise od kafe (caj vs kafa). mada bi uz vino odgovori bili mozda drugaciji...
kamichak92 kamichak92 07:49 13.03.2010

...

Nebojsa Krstic
grickam semenke i pijem čaj. Zeleni.


prostata, dakle ...

AlexDunja AlexDunja 07:50 13.03.2010

Re: mozda

Al me pogodi što Divljan degradira i vulgarizuje nešto što je ljudima ipak ostalo u prijatnoj uspomeni.


evo, zbog mene nema ništa da brineš.
uopšte nisam slušala idole (osim u prolazu,
i kad sam baš morala)
i nisu mi u lepoj uspomeni.jok.
da nije tebe i šapera u javnosti,
bila bih i zaboravila. baš.

btw, baš ste se lepo proveli sinoć,
uvek propustim najbolji blog provod. ccc
što ne idete negde petkom, dobri ljudi?
milosss92 milosss92 08:05 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
ne na račun poreskih obveznika ove jadne zemlje.
Ja ne živim na račun poreskih obveznika, čisto da se zna.

Ovo nije u potpunosti tacno, ako je tvoja firma imala ugovore sa ministarstvom za Kosovo i Metohiju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:13 13.03.2010

Re: ...

prostata, dakle ...

Ne, dijeta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:14 13.03.2010

Re: mozda

Ovo nije u potpunosti tacno, ako je tvoja firma imala ugovore sa ministarstvom za Kosovo i Metohiju.

Nije tačno. Moja firma nije nikada imala ugovore ni sa jednim ministarstvom ili javnim preduzećem.
milosss92 milosss92 15:32 13.03.2010

Re: mozda

Nebojsa Krstic
Moja firma nije nikada imala ugovore ni sa jednim ministarstvom ili javnim preduzećem.

Zasto je onda na starom sajtu tvoje firme ministarstvo za KiM bilo navedeno kao klijent?
mikimedic mikimedic 21:59 13.03.2010

Re: mozda

Ко је Небојша Крстић. (Линк је перформанс, као онај давни са Дечацима. Уосталом, и ово твоје овде је перформанс, који тебе забавља. Необичан укус, али о укусима се не расправља... Ваљда?!)


mene ovaj sajt neodoljivo podseca na profil onog pozdravljaca zore. vidi se da su tu negde.
anita_darling anita_darling 23:46 15.03.2010

Re: mozda



dobro, deder, stvarno nije bio baš koncert za pamćenje.
Prošle godine za 8 mart u Domu Omladine je bilo mnogo zabavnije.
Vlada Divljan je bio mnogo zabavniji, a bogami i gospodin Krstić.
Mora da se Vlada zbunio zbog zvanične posete :)
milosss92 milosss92 14:23 16.03.2010

Re: mozda

milosss92
Nebojsa Krstic
Moja firma nije nikada imala ugovore ni sa jednim ministarstvom ili javnim preduzećem.

Zasto je onda na starom sajtu tvoje firme ministarstvo za KiM bilo navedeno kao klijent?

Pojela maca jezik.
hexenschuss hexenschuss 01:19 13.03.2010

run forest run!

daleko si dogurao, the sky is the limit!
samodakazemnesto samodakazemnesto 01:33 13.03.2010

sramota

Gospodine Krsticu,
zar je toliko tesko 12. marta drzati se teme,a to je Zoran Djindjic? Da li ste toliko sujetni kad Vam je 12. marta bitniji koncert Vlade D.koji je bio 8.marta,nego godisnjica smrti Zorana Djindjica? Savrseno me ne interesuje Vlado D. 12.marta. A Vama i Vama slicnima bih licno zabranila da ikad,ali ikad uzmete u usta Zorana DJindjica. Sram Vas bilo.

Napomena:
persiram Vam iz distance,ne iz postovanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:37 13.03.2010

Re: sramota

A Vama i Vama slicnima bih licno zabranila da ikad,ali ikad uzmete u usta Zorana DJindjica.

A ja mislim da je krajnje vreme da vi to i zabranite.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:44 13.03.2010

Re: sramota

samodakazemnesto

Napomena:
persiram Vam iz distance,ne iz postovanja.

persirati IZ distance... ovo je super
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:46 13.03.2010

Re: sramota

Nebojsa Krstic

A ja mislim da je krajnje vreme da vi to i zabranite.

lično da zabrane
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:50 13.03.2010

Re: sramota

najbolje je da zabrani sebe
mostarac mostarac 01:51 13.03.2010

Re: sramota

ana_radmilovic
Nebojsa Krstic

A ja mislim da je krajnje vreme da vi to i zabranite.
lično da zabrane

Voza ih Krle sve u sesnes'
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:53 13.03.2010

Re: sramota

najbolje je da zabrani sebe

Nisi otišao? Što mi je drago!!
intrepid intrepid 02:01 13.03.2010

Re: sramota

persiram Vam iz distance,ne iz postovanj



play of the day.
Unfuckable Unfuckable 02:25 13.03.2010

Re: sramota

Nisi otišao? Što mi je Drago!!

lepota je u oku posmatrača.
Tikovi takođe
milosss92 milosss92 08:10 13.03.2010

Re: sramota

samodakazemnesto
Napomena:
persiram Vam iz distance,ne iz postovanja.

samodakazemnesto samodakazemnesto 10:36 13.03.2010

Re: sramota

htedoH reci "da imam mogucnost,zabranila bi Vam". usudiH se pomisliti da cete Vi to razumeti i bez "prim.aut". prevariH se.
samodakazemnesto samodakazemnesto 10:41 13.03.2010

Re: sramota

ana_radmilovic
samodakazemnesto

Napomena:
persiram Vam iz distance,ne iz postovanja.

persirati IZ distance... ovo je super



staaaa je bre,anice! buni te ovo IZ? ne daj se zbuniti,to je da se rimuje sa IZ postovanja. nisam pesnik,al uzivam u pesnickim slobodama,buahhaah

svejedno,to nije poetna.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:08 13.03.2010

moram...

jednu stvar da priznam...najbolja žurka ovde. sedim, trošim kokice i samo gledam kako lete fljaše
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:11 13.03.2010

Re: moram...

BebaOdLonchara
jednu stvar da priznam...najbolja žurka ovde. sedim, trošim kokice i samo gledam kako lete fljaše

slažem se (copyright by Unf)
Unfuckable Unfuckable 02:14 13.03.2010

Re: moram...

slažem se, odlično je sve.
Alava Alava 02:18 13.03.2010

Re: moram...

Unfuckable
slažem se, odlično je sve.

Bili Piton Bili Piton 02:22 13.03.2010

Re: moram...

BebaOdLonchara
jednu stvar da priznam...najbolja žurka ovde. sedim, trošim kokice i samo gledam kako lete fljaše


Kad je bal nek je do jaja.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:25 13.03.2010

Re: moram...

Kad je bal nek je do jaja.

e baš je do jaja!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:26 13.03.2010

Re: moram...

Kad je bal nek je do jaja.

pa ako baš mora divljan, onda bar ovo dole (samo da kažem krletu kad već idemo iskreno, vlada je uvek bio bolji frajer...a i danas je )

JJ Beba JJ Beba 02:29 13.03.2010

Re: moram...

Kad je bal nek je do jaja.

ne spominji jaja. okačena su o klin.
mnogo bolno
Alava Alava 02:30 13.03.2010

Re: moram...

vlada je uvek bio bolji frajer...a i danas je

ejmen tu det, sister, ej-men
NNN NNN 02:31 13.03.2010

Re: moram...

vlada je uvek bio bolji frajer...a i danas je
Ali je Krle uvek bio poželjniji kao zet, pa ti vidi
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:32 13.03.2010

Re: moram...

Kad je bal nek je do jaja.

не вреди, не могу да одолим. дакле

јаја не могу мировати (док свира rock'n'roll)
palilula92 palilula92 02:36 13.03.2010

Re: moram...

vlada je uvek bio bolji frajer...a i danas je





i jos uvek je, a i naj cool
mirelarado mirelarado 02:37 13.03.2010

Re: moram...

njanja_de.manccini
BebaOdLonchara
jednu stvar da priznam...najbolja žurka ovde. sedim, trošim kokice i samo gledam kako lete fljaše

slažem se (copyright by Unf)


Журка ми звучи као understatement, ово је карневал!
Unfuckable Unfuckable 02:38 13.03.2010

Re: moram...

slažem se, marco
ninasimone ninasimone 02:42 13.03.2010

Re: moram...

...a da nisu kumovi? mislim, savjetnik & VD... mozda nam anfak sprema updated version Šta to radiš, Kume? pa se samo smeska...i slaze...
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:43 13.03.2010

Re: moram...

je uvek bio bolji frajer...a i danas je

i ne otrcava naokolo!
bivše...da kažemo ... prijatelje...

p.s. možda mu smeta ono "i nevladina organizacija"!!!!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:49 13.03.2010

Re: moram...

imam neizdrž

marco_de.manccini marco_de.manccini 02:59 13.03.2010

Re: moram...

Unfuckable
slažem se, marco

баш сам и ја хтео да се сложим.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:09 13.03.2010

Re: moram...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 03:16 13.03.2010

Re: moram...

i ne otrcava naokolo!

Neće biti. Otrcavanje je kad govori loše o nekome osoba koja se skriva iza pseudonima, npr. Kad se kritikuje javno i s punim imenom, to može da bude sve, samo ne otrcavanje.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:19 13.03.2010

Re: moram...

Nebojsa Krstic
i ne otrcava naokolo!

Neće biti. Otrcavati je kad govori loše o nekome osoba koja se skriva iza pseudonima, npr. Kad se kritikuje javno i s punim imenom, to može da bude sve, samo ne otrcavanje.

e jbg sad si ovo izmislio!
šta ti imaš protiv pseudonima?

ninasimone ninasimone 03:19 13.03.2010

Re: moram...

joj, bebo, bas mu ne cinis uslugu s ovim klipovima... jos koji i ima svi da se slozimo sa krsticem
Unfuckable Unfuckable 03:20 13.03.2010

Re: moram...

баш сам и ја хтео да се сложим.

dakle slažemo se, platanski.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:25 13.03.2010

Re: moram...

joj, bebo, bas mu ne cinis uslugu s ovim klipovima... jos koji i ima svi da se slozimo sa krsticem

pa nikom ne čini nikakvu uslugu, to je jasno. samo malo nerviram krleta :))) (sportski, ništa lično)
ninasimone ninasimone 03:40 13.03.2010

Re: moram...

BebaOdLonchara

pa nikom ne čini nikakvu uslugu, to je jasno. samo malo nerviram krleta :))) (sportski, ništa lično)

nemo si taka, vis da se zrtvovo za narod
margos margos 04:07 13.03.2010

Re: moram...

pa nikom ne čini nikakvu uslugu, to je jasno. samo malo nerviram krleta :))) (sportski, ništa lično)

Izgleda da nije Krle jedini koji ne voli Divljana, jutjubove i sportsku ferku.
ninasimone ninasimone 05:57 13.03.2010

Re: moram...

margos
pa nikom ne čini nikakvu uslugu, to je jasno. samo malo nerviram krleta :))) (sportski, ništa lično)

Izgleda da nije Krle jedini koji ne voli Divljana, jutjubove i sportsku ferku.

bez sve sale, Idoli su bili i ostali idoli moje mladosti, a Divljanu kapa dole, nije bio podlego iskusenjima. Jedino su moje usi malo ostarele u medjuvremenu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:46 13.03.2010

Re: moram...

e jbg sad si ovo izmislio!
šta ti imaš protiv pseudonima?

definicija iz kabineta:)))
libkonz libkonz 02:25 13.03.2010

200

palilula92 palilula92 02:45 13.03.2010

?

A jel cita Precednik sta ti pises? Ti kao savetnik, to jest javna licnost moras da pazis sta izjavljujes u javnosti. Mene bar ces morati nekako da ubedis da si stvarno NK.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:48 13.03.2010

Re: ?

palilula92
Mene bar ces morati nekako da ubedis da si stvarno NK.

Ne Da Mu Se!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:18 13.03.2010

Re: ?

Mene bar ces morati nekako da ubedis da si stvarno NK.

Prvo ti mene da ubediš da si stvarno palilula92.
lubitel lubitel 13:43 13.03.2010

Re: ?

Onoga ko nije ljubio usne Pali stvarno i ne mozes ubediti da postoji.Veruj da osim usana ima i obraz,za razliku od nekih koji ga nemaju.(Ovo je bila Kadenca)
palilula92 palilula92 14:12 13.03.2010

Re: ?

Mene bar ces morati nekako da ubedis da si stvarno NK.

Prvo ti mene da ubediš da si stvarno palilula92.


To je to, i ti i ja smo pod nikom.
Unfuckable Unfuckable 03:01 13.03.2010

da ne promašimo baš,

i da ne ostane neprimećeno - pošto smo se malo šalili do sada.

Potom, dolaze na red narikače koje s nestrpljenjem čekaju godišnjicu atentata na premijera. Oni su svrstani u dve kolone. U prvoj su najnežnije reči za kameru i pero novinara spremili Legijini intimusi.


Opšte mesto, s obzirom da znamo da je bilo jako, jako mnogo Legijinih intimusa.
Pa čak i oni, takvi, imaju pravo da se pojave na groblju ako osećaju potrebu, a niko im to ne brani ili ako nisu pohapšeni.
I, pred kamerama, ako one (kamere) osećaju potrebu za njima - i, ako se već niko drugi ne pojavljuje na tom istom groblju ili ga kamere jednostavno - "ne vide".
Ili se taj neko koga sve to pecka toliko nije pobrinuo da se ti "Legijini intimusi" nađu tamo gde bi odavno trebalo da budu.

U drugoj grupi su oni koji su se na grbači pokojnog šefa DS-a, a zahvaljujući svom ličnom lupeštvu i lopovlucima - besomučno obogatili. Oni se najviše vajkaju što u DS nema više one energije, vizije i brzine. Ove dve grupe samo su uslovno podeljene, u realnosti sve je to jedan mix junaka obmane, patetike, lažne vizije, lopovštine i velike pokvarenosti.

Ovo je već, kako bih rekao a da ne ispadne da se ne slažem, artiljerijska priprema za neke unutarstranačke dogodovštine.
Svakako - lep i primeren povod je odabran, idem sutra po tonu - dve kokica.
I par kesa za povraćanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:26 13.03.2010

NAGRADNO PITANJE:

Ko je gori: Tijanić kao savetnik predsednika Koštunice ili Krstić kao savetnik predsednika Tadića!?
Unfuckable Unfuckable 03:39 13.03.2010

Re: NAGRADNO PITANJE:

drugim rečima, pitanje je, ako sam te dobro razumeo, druže Filipe:
da li je gori mart po julijanskom ili po gregorijanskom kalendaru?
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:51 13.03.2010

Re: NAGRADNO PITANJE: ајова или минесота

неки човек живео на фарми негде око границе ајове и минесоте. дођу геометри неки дан и кажу му сад ћемо све лепо премерити и моћи ћемо да ти кажемо тачно да ли живиш у минесоти или ајови. кад све измере и саопште му да живи у ајови човек почне да скаче од среће. па што се толико радујеш, питају га, а он ће, како да се не радујем, да ли ви знате како су гадне зиме у минесоти?
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:07 13.03.2010

Re: NAGRADNO PITANJE:

Unfuckable
drugim rečima, pitanje je, ako sam te dobro razumeo, druže Filipe:da li je gori mart po julijanskom ili po gregorijanskom kalendaru?

Pokojni premijer se okreće u grobu zbog činjenice da je onaj, koji je uoči atentata napisao "Ako Djindjić preživi, Srbija neće!", već 6 (šest) godina gen. direktor RTS-a. Šta li tek radi zbog činjenice da je njegova DS u koaliciji sa likovima poput Mrkonjića i Ružića, koji se klanjaju na grobu najvećeg ratnog zločinca u modernoj istoriji Srbije, a Miloševićevu sliku drže u kabinetu Vlade Republike Srbije!?
Inner Party Inner Party 18:46 13.03.2010

Re: NAGRADNO PITANJE:

Filip Mladenović
Unfuckable
drugim rečima, pitanje je, ako sam te dobro razumeo, druže Filipe:da li je gori mart po julijanskom ili po gregorijanskom kalendaru?

Pokojni premijer se okreće u grobu zbog činjenice da je onaj, koji je uoči atentata napisao "Ako Djindjić preživi, Srbija neće!", već 6 (šest) godina gen. direktor RTS-a. Šta li tek radi zbog činjenice da je njegova DS u koaliciji sa likovima poput Mrkonjića i Ružića, koji se klanjaju na grobu najvećeg ratnog zločinca u modernoj istoriji Srbije, a Miloševićevu sliku drže u kabinetu Vlade Republike Srbije!?


!) Tijanic je poslovicna macka koja hvata miseve. To jest - radi svoj posao najbolje od svih koji su taj posao radili od kad znamo za RTS. TO BI DJINDJIC NAJVEROVAtNIJE, DANAS, DA JE ZIV, REKAO!


2) I TO JE DJINDJIC RADIO, DA BI MILOSEVIC KAO TADA NAJVECE ZLO PAO



Dakle nemoj da pripisujes MRTVOM COVEKU sta bio on DA JE ZIV ili sta on MRTAV misli sada...

TO JE ONO STO ME CINI JAKO BESNIM 12. MARTA!!!
bookbinder bookbinder 05:00 13.03.2010

Dno dna!

Dakle, zar je moguce da nam je ovo savetnik predsednika???

Nevezano sta ko o kome misli i sta je istina a sta ne (a svako s trunkom iskrenosti, stila i osnovne pristojnosti lako moze doci do odgovora), ali da li je moguce da nam je savetnik predsednika toliko neinteligentan da ne provali da ce pominjanje svog bivseg saradnika (i mozda drugara!) u ovom kontekstu, na ovaj bedni i nekulturni nacin, ostati neprimeceno? I nekom sa manjkom osnovne inteligencije bi bilo jasno da ovakav nastup ne vodi nicemu produktivnom. Sta li je, kao, mislio?

Pa pogledajte koliko je samo preporuka komentarima koji se, s pravom, gnusaju ovakvim jadnim javnim nastupom! Zar je trebalo biti Ajnstajn da bi se ovakva (uzgred opravdana, ali to je ovde, nazalost, od manjeg znacaja...) reakcija predvidela?

Ne, trebalo je biti savetnik predsednika SRBIJE!!!

Ali za kraj, ipak ima i necega pozitivnog u svemu. Boze, koliko li se covek, za razliku od svojih prethodnih blogova koje je donekle kulirao, portudio da kao nesto da odgovore i objasni neobjasnjivo. Panika, a?
intrepid intrepid 05:24 13.03.2010

Re: Dno dna!

da li je moguce da nam je savetnik predsednika toliko neinteligentan


vazno je da si ti inteligentan



Pa pogledajte koliko je samo preporuka komentarima koji se, s pravom, gnusaju ovakvim jadnim javnim nastupom


ja sam od tih istih bio ispljuvan kad sam napisao da se tadicu svasta moze zameriti ali da nije korumpiran i da se nije obogatio na grbaci naroda.


Panika, a?



da, narocito se uplasio od ovih propalih "eldepeovaca" koji prevladavaju na blogu. pa, njih se i ceda odrekao.






bookbinder bookbinder 06:13 13.03.2010

Re: Dno dna!

vazno je da si ti inteligentan


Jasno mi je da ova kvalifikacija moze biti pregruba, pogotovu jer se precesto iznosi bez argumenata, da bi se neistomisljenik obezvredio. Ali, ja sam dao argumente zasto tako mislim. Bilo bi lepo komentarisati iste, umesto sto se sagovorniku spocitava da iznosi lazno neargumentovane, i moguce uvredljve (jer bi bez iznesenih argumenata sigurno bile!), kvalifikacije.

Ako je neko javna licnost (stavise, savetnik predsednika zemlje), onda isti na donekle javnoj sceni (kao sto je ovaj blog), logika i zdrav razum nalaze, nastupa s odredjenim ciljem, spram te javne scene. A ako ne, onda je los zanatlija. Pogotovu ako u tom svom nastupu pokazuje nedostatak stila, najblaze receno.

E pa, pitam ja, kakav je cilj javnog iznosenja onakvog stava spram bivseg kolege (i mozda prijatelja!) ocekivao savetnik predsednika da postigne??? Nema ovde vrednovanja iznesenog stava (mada se i o tome moze razgovarati). Pitanje je u cemu je produktivnost ovakvog nastupa?

Nema je, ali ima kontraproduktivnosti, gledano iz ugla savetnika i njegove politicke opcije! To je moja teza, i zato mislim da je ovakav nastup porazavajuc za sve nas (jer dolazi od strane savetnika predsednika nase zemlje, koji bi trebalo da bar zna da, makar lose, spinuje...).

da, narocito se uplasio od ovih propalih "eldepeovaca" koji prevladavaju na blogu. pa, njih se i ceda odrekao.


He, he. Udri po stereotipovima, al' nemo' se zajebes da pokusas da ista argumentujes. Sklisko je...

Igrati na to da ljudi koji ovo citaju nisu citali ovo sto citaju je jos jedan simptom. A svi koji su citali mogli su da vide koji su sve blogeri, vec dugo ovde i jasno NE na strani politicke opcije LDP-a, osudili, i u tome dobili gomilu preporuka, ovakav nastup savetnika predsednika.

Napokon, ako ovde "prevladavaju propali eldepeovci", sto se savetnik predsednika trudi? Cemu sve ovo, s racionalnog stanovista? (a ako savetnik predsednika nema politicki racionalne razloge za svoje javne istupe, onda smo duboko u cabru...)
bauer. bauer. 06:32 13.03.2010

E, Krle...

...znaš li ti, možda, zašto su srušili Lokija? Mislim, iz kraja si, pa možda znaš?
libela libela 07:11 13.03.2010

Re: E, Krle...

bauer.
...znaš li ti, možda, zašto su srušili Lokija? Mislim, iz kraja si, pa možda znaš?

Pravda za Lokija?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:24 13.03.2010

Re: E, Krle...

znaš li ti, možda, zašto su srušili Lokija? Mislim, iz kraja si, pa možda znaš?

Stvarno ne znam...a i nisam više u tom kraju.
dragannalovic dragannalovic 15:38 13.03.2010

Re: E, Krle...

libela
bauer.
...znaš li ti, možda, zašto su srušili Lokija? Mislim, iz kraja si, pa možda znaš?

Pravda za Lokija?

http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=1152103&o=all&op=1&view=all&subj=326508885353&aid=-1&id=1294044669&oid=326508885353&fbid=1395013677403
http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=1152100&o=all&op=1&view=all&subj=326508885353&aid=-1&id=1294044669&oid=326508885353&fbid=1395012517374
Ovako prolaze oni koji se nadju na putu gdinu Drvoseku, razlog je jak, koliko kosta plac u centru?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:57 13.03.2010

gosn

krle,
pa vas bi trebalo izmisliti (to pod uslovom da vas nema, što ja nikako ne tvrdim, al kad bi bilo tako - ni iz daljine ni iz blizine).
je l' znate vi, gosn savetniče da kad god se vi pojavite ovdi dignete takvu prašinu da se čitavo blogodruštvo skupi?
inače je,
ko i svakog osmog marta, katastrofa i jeza jedna - nije ni za pričati.
u vašem slučaju,
sasma je drugačije.
zbog vas se, gosn krstiću (ovo sad malo zvanično, čisto da budem fina), ljudi i vraćaju ovom mestu. da, da, čak i oni koji su ga davno napustili.
eh,
a kakva su tooooo vremena bilaaaaa...

nego,
imam i ja par pitanjaca, ali ću zbog razumevanja za vaše slobodno vreme (ili neslobodno, kak već) postaviti samo jedno.
nesam bila na koncertu, nesam ni teve gledala oviju dana, pa bih volela, ukoliko bi to bilo moguće da, ukoliko je vama, eto, jeza da prepričavate taj nemili dogadjaj, zamolite gosn tijanića da, opet, samo i ako je to moguće, da antoneli zadatak i da nam ona, medijski sinhrono a impartially (pobeže mi reč na srpskom)prenese tu grdobu od koncerta, jer mi, glupe rts platiše (stidim se) imamo pravo da znamo sve, a ovaj evropski kanal će nam omogućiti (valjda) da antonela za naš novac nešto i uradi u neko dogledno vreme.

otprilike,
to je i moj utisak, gosn krle, ako me razumete.
vi npr pišete zaštitniku gradjana jer imate problem. on vam se javi uredno i javi se i onima kod kojih imate problem. vi se oduševite (jer konačno ima da nešto nije ko u onom crtaću - a uz to i ne radi), kad:
ne lezi vraže, zaštitnik vas je pogrešno protumačio i one tamo pitao nešto sasvim levo (da se narodski izrazim).

i tako, amfortas wound (ovo sad kao da pokažem kako čitam knjige) ostaje ovdi,
jer sunce tudjeg neba je neće grejati vako lipoooo!

izvinte,
ja baš odužih,
a ovi što me poznaju, znaju da mi to nije manir.

i za kraj,

poklončić.

(ovo sam već kačila, a nekim drugim povodom. ali, čudo kako povodi za razne stvari mogu biti razni. nevezano od datuma, ljudi, dogadjaja....vortex baš!)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:27 13.03.2010

Re: gosn

imam i ja par pitanjaca, ali ću zbog razumevanja za vaše slobodno vreme (ili neslobodno, kak već) postaviti samo jedno.
nesam bila na koncertu, nesam ni teve gledala oviju dana, pa bih volela, ukoliko bi to bilo moguće da, ukoliko je vama, eto, jeza da prepričavate taj nemili dogadjaj, zamolite gosn tijanića da, opet, samo i ako je to moguće, da antoneli zadatak i da nam ona, medijski sinhrono a impartially (pobeže mi reč na srpskom)prenese tu grdobu od koncerta, jer mi, glupe rts platiše (stidim se) imamo pravo da znamo sve, a ovaj evropski kanal će nam omogućiti (valjda) da antonela za naš novac nešto i uradi u neko dogledno vreme.

otprilike,
to je i moj utisak, gosn krle, ako me razumete.

Ne razumem vas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:41 13.03.2010

čisto da se zna

U drugoj grupi su oni koji su se na grbači pokojnog šefa DS-a, a zahvaljujući svom ličnom lupeštvu i lopovlucima - besomučno obogatili. Oni se najviše vajkaju što u DS nema više one energije, vizije i brzine.


Nevo, mislim da je bilo neuporedivo bolje da si rekao crno na belo ko su ovi likovi umesto što oplićeš po starom dobrom krezubom rokeru. Mislim za nas koji smo 5000 godina daleko od dešavanja u Srbiji, čisto da znamo who is who u srpskoj priči o nestajanju. Uzgred, kada posećujem Srbiju imam utisak da se i dalje neki lupeži obogaćuju na račun DS-a. Sada, da li su to ljudi koji plivaju kroz različite sisteme prebacujući svoj kapital iz jednog ideološkog stanja u drugo, ili su upotrebili političke sfere kao odrazno postolje za sopstevni biznis, ne znam. Bilo bi dobro kada bi ti hteo da pišeš određenije o tim stvarima, mislim, ako ti je u suštini Srbija mila koliko i lično blagostanje, bez obzira koliko je razvodnjeno mesto postao blog, bez obzira što su ljudi navučeni na internet iako nemaju šta posebno da kažu, što se ređaju besmisleni komentari bez sadržaja, tipa: "potpisujem", "slažem se", pa postavljanje smajlija umesto odgovora, što sve razvlači stranicu, i raspravu sa njom, u jednu beskonačnu i nepreglednu fronclu... (koliko je Dejan Restak bio duboko i organski protiv takve vrste vođenja blogova u vreme kada je smišljao b92 weblog portal?)
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 11:22 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Nevo, mislim da je bilo neuporedivo bolje da si rekao crno na belo ko su ovi likovi umesto što oplićeš po starom dobrom krezubom rokeru. Mislim za nas koji smo 5000 godina daleko od dešavanja u Srbiji, čisto da znamo who is who u srpskoj priči o nestajanju.Bilo bi dobro kada bi ti hteo da pišeš određenije o tim stvarima, mislim, ako ti je u suštini Srbija mila koliko i lično blagostanje,


ne, ovako je lakse - nista konkretno ne kazes a narod da sumnja i mrzi sve sto su ti drugi sto nisu tvoji. A i sta ako sada nekog navedes a sutra treba sa istim da pravis koaliciju?


bez obzira koliko je razvodnjeno mesto postao blog, bez obzira što su ljudi navučeni na internet iako nemaju šta posebno da kažu, što se ređaju besmisleni komentari bez sadržaja, tipa: "potpisujem", "slažem se", pa postavljanje smajlija umesto odgovora, što sve razvlači stranicu, i raspravu sa njom, u jednu beskonačnu i nepreglednu fronclu...


ne dozivljavaju svi blog, a sigurno ne urednistvo bloga b92 danas, kao neko mesto koje treba da se istice angazovanim i kvalitetnim tekstovima i diskusijom...ma tu se toliko lepo ljudi druze,lepo skuvas kaficu, sretnes se onlajn sa prijateljima, pa imas sportski blog pa ko je bio haksli, pa cvetic pa smajlic, malo i o politici,aktuelnosti, nadje se i jos ponesto, opste zezanje, odblogujes pa uvece kada krenes na spavanje prosto ti toplo oko srca.....
Alava Alava 12:39 13.03.2010

Re: čisto da se zna

bez obzira koliko je razvodnjeno mesto postao blog, bez obzira što su ljudi navučeni na internet iako nemaju šta posebno da kažu, što se ređaju besmisleni komentari bez sadržaja, tipa: "potpisujem", "slažem se", pa postavljanje smajlija umesto odgovora, što sve razvlači stranicu, i raspravu sa njom, u jednu beskonačnu i nepreglednu fronclu... (koliko je Dejan Restak bio duboko i organski protiv takve vrste vođenja blogova u vreme kada je smišljao b92 weblog portal?)

Dejan Restak je bio protiv mnogih stvari koje su danas na blogu prihvatljive, i zato mislim da ako blog i jeste postao razvodnjen krivicu ne možeš svaliti samo na komentatore, krivi su podjednako i autori i komentatori i uredništvo.

E sad, ovo je trol, Dejan Restak ga ne bi obrisao iako je tako, da pokaže da je svaka dobronamerna kritika na njegov račun dobrodošla, a ja sam ubeđena da ovaj moj komentar neće gledati svetlost dana duže od 15 minuta.
Unfuckable Unfuckable 13:08 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Bilo bi dobro kada bi ti hteo da pišeš određenije o tim stvarima, mislim, ako ti je u suštini Srbija mila koliko i lično blagostanje, bez obzira koliko je razvodnjeno mesto postao blog, bez obzira što su ljudi navučeni na internet iako nemaju šta posebno da kažu, što se ređaju besmisleni komentari bez sadržaja, tipa: "potpisujem", "slažem se", pa postavljanje smajlija umesto odgovora, što sve razvlači stranicu, i raspravu sa njom, u jednu beskonačnu i nepreglednu fronclu.


Meni je skroz slatko kad neko kao ti napiše ovako dobro centriran komentar.
Da ne širim mnogo priču i ne vraćam se na piši / briši naslove, blogove i ostale, krajnje amaterske i ishitrene mazaflarije koje su na žalost postale običaj (šta li bi poor Restak tek na to rekao?) izraziću samo divljenje dubinom ukopa kojim si, skroz nenamerno i nehotice, kako već i biva, počastio domaćina i autora ovog bloga.
Naravno da ne mogu da nacrtam, i naravno da će ti trebati malo vremena, malo truda, malo doslednijeg i pažljivijeg čitanja - naročito domaćinovih komentara, okolo uglavnom - edabi shvatio šta sam zaista hteo da kažem, ali i da bi shvatio šta si ti zaista rekao ovim, nadasve genijalnim komentarom, na kom ti se neizmerno zahvaljujem.

Što se tiče ovog "dodavača" ispod, koji ponovo / opet kuka nad nedostatkom "kvalitetnih i angažovanih tekstova" bez ikakve ideje i pokušaja da tu teoriju (sjajnu vodicu za ispiranje usta,priznajem) , kojom se toliko "širi" ovde, pokuša da pretoči u praksu - počeo sam nekako tikove da dobijam, majke mi: čim ugledam neki njegov ovakav komentar, ja i "bez gledanja" znam da je neko negde opet - banovan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana