Društvo| Ljudska prava

sps

Nebojsa Krstic RSS / 12.03.2010. u 23:04

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 13:13 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Slažem se, Unfe

EDIT:
300

Briljiram!
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 13:24 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Što se tiče ovog "dodavača" ispod, koji ponovo / opet kuka nad nedostatkom "kvalitetnih i angažovanih tekstova" bez ikakve ideje i pokušaja da tu teoriju (sjajnu vodicu za ispiranje usta,priznajem) , kojom se toliko "širi" ovde, pokuša da pretoči u praksu - počeo sam nekako tikove da dobijam, majke mi: čim ugledam neki njegov ovakav komentar, ja i "bez gledanja" znam da je neko negde opet - banovan.


nemam pojma o cemu ti to oko banovanja a sto se tice ideja i "pretakanja u praksu" izgleda a) da ce ti trebati malo vremena, malo truda, malo doslednijeg i pažljivijeg čitanja tih komentara sto te nerviraju ( mada su po mojoj proceni laki za razumevanje iz prve) da ukontas i b) ovaj blog se uredjuje. urednik/ca je taj/ta koja ideje moze da pretoci u praksu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:31 13.03.2010

Re: čisto da se zna

mislim da je bilo neuporedivo bolje da si rekao crno na belo ko su ovi likovi umesto što oplićeš

Poslednji put kad sam na ovom istom mestu rekao ko su poimence usijao mi se telefon od pretnji i pozvalo me IV opštinski. Nije pozvalo te lopurde nego mene što ih pominjem na blogu. Ne bih da se više bakćem.
Unfuckable Unfuckable 13:37 13.03.2010

Re: čisto da se zna

majstore, imali smo skoro veoma sličnu prepisku, na istu temu.
Da se ne ponavljam, evo ti link, pa proučavaj.

A ako imaš primedbe na kvalitet i angažovanost, eto sjajne prilike za tebe - the vizionara s idejom, da doprineseš podizanju općeg nivoa kvalitete ovog mesta, komentarima prvenstveno, a onda će se (u to ne sumnjam) već naći neka dobra duša da ti podari autorsku opciju ili bar ustupi svoj prostor.
Ovakvo "opšte lamentiranje" sa tercom "Broz je bio bolji, a karanfili crveniji" postalo je malo dosadno i malo - predvidljivo.
I, ne podiže kvalitet i angažovanost diskusije, uopće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:07 13.03.2010

Re: čisto da se zna

moderatorke su danas, kanda, dobre volje.

da se ne razumemo loshe, ja sve te trollere, tojest vecinu njih, volim, ali pogledaj i sama, ima barem 150 nepotrebnih komentara.

jebiga, stvari su ispushtene iz ruku, i sada vishe ne mozhesh da glumish strogocu kada je ljudima postalo prirodno da postuju cvetice, mice i ljubichice. jebi ga, to je realnost, a Deki vishe nije u toj realnosti.

tebi pozdrav i respect.
Alava
(koliko je Dejan Restak bio duboko i organski protiv takve vrste vođenja blogova u vreme kada je smišljao b92 weblog portal?)


Dejan Restak je bio protiv mnogih stvari koje su danas na blogu prihvatljive, i zato mislim da ako blog i jeste postao razvodnjen krivicu ne možeš svaliti samo na komentatore, krivi su podjednako i autori i komentatori i uredništvo.

E sad, ovo je trol, Dejan Restak ga ne bi obrisao iako je tako, da pokaže da je svaka dobronamerna kritika na njegov račun dobrodošla, a ja sam ubeđena da ovaj moj komentar neće gledati svetlost dana duže od 15 minuta.

margos margos 19:18 13.03.2010

Re: čisto da se zna

jebiga, stvari su ispushtene iz ruku, i sada vishe ne mozhesh da glumish strogocu kada je ljudima postalo prirodno da postuju cvetice, mice i ljubichice. jebi ga, to je realnost, a Deki vishe nije u toj realnosti.

Izvini, očito nisam bila na kursu iz blogovanja, pa ako znaš ili ako neko drugi zna jasne smernice i čvrsto definisane blog okvire - neka nam napiše i objasni.

Ako postoje cice, mace, smajlići, mogućnost linkovanja drugih sajtova, klipova, slika - zašto bi se korišćenje istih sankcionisalo?

I zašto bi nedruženje na blogu bilo poželjnije od druženja?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:26 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Unfuckable
Bilo bi dobro kada bi ti hteo da pišeš određenije o tim stvarima, mislim, ako ti je u suštini Srbija mila koliko i lično blagostanje, bez obzira koliko je razvodnjeno mesto postao blog, bez obzira što su ljudi navučeni na internet iako nemaju šta posebno da kažu, što se ređaju besmisleni komentari bez sadržaja, tipa: "potpisujem", "slažem se", pa postavljanje smajlija umesto odgovora, što sve razvlači stranicu, i raspravu sa njom, u jednu beskonačnu i nepreglednu fronclu.


Meni je skroz slatko kad neko kao ti napiše ovako dobro centriran komentar.
Da ne širim mnogo priču i ne vraćam se na piši / briši naslove, blogove i ostale, krajnje amaterske i ishitrene mazaflarije koje su na žalost postale običaj (šta li bi poor Restak tek na to rekao?) izraziću samo divljenje dubinom ukopa kojim si, skroz nenamerno i nehotice, kako već i biva, počastio domaćina i autora ovog bloga.
Naravno da ne mogu da nacrtam, i naravno da će ti trebati malo vremena, malo truda, malo doslednijeg i pažljivijeg čitanja - naročito domaćinovih komentara, okolo uglavnom - edabi shvatio šta sam zaista hteo da kažem, ali i da bi shvatio šta si ti zaista rekao ovim, nadasve genijalnim komentarom, na kom ti se neizmerno zahvaljujem.


shta je to "neko kao ja"?
iskren da budem, nisam ceo dan pogledao koment poshto sam mislio da si me nakrpio neshto, poshto je izgledalo da sam mislio na tebe sa svojim nakrpljavanjem - a nisam, mislim, ti si toliko vremena prisutan ovde, toliko intertwined sa ljudima ovde da mozhesh sebi da prishtish trolovanje i da to ima sharma. neshto kao vlade divac bloga. trebao si da mi nacrtash, matori, poshto najiskrenije nemam vremena da se udubljujem jer moram da opsluzhujem cionistiћku deržavu lejtli.

inache kod srpskih poeta - a ja sam jedan takav, srpski poet, (naravno, niskog ranga, ali u profesiji koja je, jedared, nosila genij celokupnog specifichnog naroda) - nije neuobichajeno da prospu nasumichno pokoju genijalnost, kojoj se tek potom uvidi specifichna tezhina. hvala however na komplimentu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 13.03.2010

Re: čisto da se zna

margos

Izvini, očito nisam bila na kursu iz blogovanja, pa ako znaš ili ako neko drugi zna jasne smernice i čvrsto definisane blog okvire - neka nam napiše i objasni.

Ako postoje cice, mace, smajlići, mogućnost linkovanja drugih sajtova, klipova, slika - zašto bi se korišćenje istih sankcionisalo?

I zašto bi nedruženje na blogu bilo poželjnije od druženja?


najdrazha margo, nisam nishta priblizhno slichno tome mislio.

prichao je deki o svom shvatanju bloga u svoje vreme na exitu nekom prilikom koju je krajshicka namestila. ja sam nobody da se vracam na neshto shto je bila dejanova ideja. on ionako nije vishe faktor.

state of l & t
serge
Alava Alava 19:51 13.03.2010

Re: čisto da se zna

Srđan Fuchs

jebiga, stvari su ispushtene iz ruku, i sada vishe ne mozhesh da glumish strogocu kada je ljudima postalo prirodno da postuju cvetice, mice i ljubichice.

U sridu, Srđane, u sridu!
(Još ako si iste smajliće i sam postavljao... well, strogoća baš gubi svaki smisao.)
Uostalom, smajlije su u regularnu ponudu u okviru editora komentara uvrstili dizajneri bloga.
Unfuckable Unfuckable 19:57 13.03.2010

Re: čisto da se zna

iskren da budem, nisam ceo dan pogledao koment poshto sam mislio da si me nakrpio neshto,

u tome i jeste poanta:
ja uopće nisam nakrpio tebe, ali si ti veoma lijepo nakrpio autora ovog bloga, tj njegovo umijeće komentarisanja, što sam našao kao sasma simpatično
blogovatelj blogovatelj 08:59 16.03.2010

Re: čisto da se zna

I zašto bi nedruženje na blogu bilo poželjnije od druženja?


Зато што се квазизамишљеношћу и забринутошћу за светлу будућност блога (може и државе, нације) изузетно успешно сакрива сопствена тупост.
albicilla albicilla 08:09 13.03.2010

ne znam na koja prava je samardzic mislio

...ali pravo javnosti da ucestvuje u odlucivanju, zagarantovano ustavom, a u ovom konkretnom slucaju, i zakonom o zastiti prirode, nadlezna ministarstva zivotne sredine i ekologije bahato su prekrsila ovde
adam weisphaut adam weisphaut 08:15 13.03.2010

A ja mislio da nema

veće gluposti od tekstova sestara Bobić/Tomić
adam weisphaut adam weisphaut 08:24 13.03.2010

Plug

Ovaj događaj uspeva da dokaže da nema talenta, ideje, duha, muzike i života pre smrti, ali u nečemu je i uspešan: u tome što i Pinkov Grand šou u odnosu na njega deluje kao pop-artistički praznik srpske vorholovštine


Ma udri brigu na veselje, Krle bekrijo
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 08:43 13.03.2010

Nisko

Znaci posto covek moze sa TV ekrana da saopsti da su u Srbiji ugrozene medijske slobode, to onda znaci da zapravo nisu? Pa cekajte, zar niste Vi i svi iz sadasnje vlasti, na sav glas to saopstavali sa TV ekrana i radija za vreme Milosevicevog rezima?
Niste? Ni sa jedne stanice? Ni sa jednog medija? Samo sa ulice? Nece bas biti.

Mislim da Vam logika nije bas najjaca strana.

A ovo sto volite da svoje bivse saradnike i prijatelje sutnete ispod struka iz cista mira, samo govori kakav ste covek.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:14 13.03.2010

ko bre ide na tu priredbu?

da zivim orlova veka necu povatam konce ko normalan ide na tu 8. martovsku priredbu, pa jos TRADICIONALNO, bokte, jel to ono žene IZVELI muževi, ili piče same ko da su stigli Chippendales, mada, mis'im, stripere za 8. mart još bi i mogla da pokapiram:)

i sad je najgora stvar što gosn Krle bljuje po gosn Divljanu zbog 8. martovske tezge s svrš uzdasima klijentele narečenog praznika i ne drži se srpke poslovice "puši karu svom drugaru", d'izvinete na mom francuskom, kao, iju, baš ružno, a ono na javnoj sceni sve vrvi od bivših drugara, oću kažem, to ovde opšte mesto, samo blogeri nevini u mozak:)

a sad pitanje za autora: šta ste, kojimoj, tražili na tom poselu, kad to konceptualno ne mož' da valja i mora izadje na bljuvanje.

ps. stanovala sam 96. u Maloj Italiji u Njujorku i prvih par sedmica, niš' mi nije bilo jasno, jer na kraju nedelje, zatvore ulicu, okače zastavice, pa gore dole idu parovi, ona nosi cvet, on u odelu, pa tako sat dva i adio. al mi rasvetlili slučaj, kažu, to Italijani izvode žene, jer ih preko nedelje ne konstatuju.

pa ko velim, možda ta priredba ovdašnja i tradicionalna, baš u te svrhe služi. S tim u vezi, da ne umrem od radoznalosti, ko sve bio, ako nije sveta tajna?







oskar-z-wild oskar-z-wild 10:49 13.03.2010

Benefits of Negative Campaigning

Ni jednog trenutka nisam naseo na strateguju grupe McCann Erickson for the Balkans.
Divljan je zadobio simpatije blogera, a Krstić rekordnu čitanost. Bravo!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:00 13.03.2010

.

fixxerus fixxerus 11:10 13.03.2010

?šta radi džordž pa šta radi džordž:.


sinoć
onako od muke
profurali
antonela
i
vlada

ex, što ti je sudbina
Goran Vučković Goran Vučković 11:32 13.03.2010

Morao sam da se odselim kad mi je bilo 23

Nema prave zabave bez selebritija - kao što se i iz ovog bloga može videti.

Mase se bave borbom "dobra" (gospodina geologa) i "zla" (gospodina lekara) - a gospodin lekar, koliko se može videti, samo pokušava da se distancira od svog bivšeg ortaka, koga smatra luzerom (što ovaj, verovatno, bar u poređenju sa gospodinom lekarom - i jeste). I to verovatno upravo zbog toga što ceni ono što su uradili zajedno. Svet odraslih, jbg...

Ok - i da malo podigne strasti - da ne bude dosadno čitaocima...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:55 13.03.2010

selo fazon

ovo je jedno od najprizemnijih komentara. steta, za nekog ko se nalazi na tako vaznoj poziciji, da omalovazava jednu rokenrol velicinu, dva istorijska datuma - ne zna se koji je veci i bitniji u nasoj istoriji, da li 9. mart il 12. mart. A to sto vi to ne razumete, potpuo objasnjava mnogo toga.
libela libela 11:58 13.03.2010

Re: selo fazon

Aleksandar Stosic
Mene bi bilo blam da sam u vasoj kozi, gospodine Krsticu

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:05 13.03.2010

Re: selo fazon

libela
Aleksandar Stosic
Mene bi bilo blam da sam u vasoj kozi, gospodine Krsticu



i ja sam video pa sam promenio. deca se muvaju oko mojih nogu, pa sam nesto pisao i briao, i ispalo je to sto je ispalo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:05 13.03.2010

Re: selo fazon

libela
Aleksandar Stosic
Mene bi bilo blam da sam u vasoj kozi, gospodine Krsticu



i ja sam video pa sam promenio. deca se muvaju oko mojih nogu, pa sam nesto pisao i briao, i ispalo je to sto je ispalo
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:12 13.03.2010

shit happens

eh,a znao sam...da ce na lose da ispadne ,to sto sam sinoc rano otis'o u krevet.

No...jbiga.
Podrska Divljanu,svidža mi se ova stvar...(a sad cu nestanem)

lubitel lubitel 12:54 13.03.2010

Re: shit happens

Stef
Molim te potvrdi ,da li sam ja to nesto prevideo ili sam ipak dobro cuo da Vlada pevusi:"Cekam da padnes pa da na tvom mestu budem Ja"...
Kada je na koncertu cuo taj accelerendo,tj video s kim ima posla, svestan svoje Elekticarske(ne elktricarske)fizionomije morao je jednostavno da bagatelise Vladu.
Prupitah jednu gospodju koja je preko e-n dobila kartu za Vladin koncert,kako je bilo,odgovorila je Picikato
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:59 13.03.2010

Re: shit happens

Ide ovako...˝I cekao sam da sa neba padnes Ti i bas na tome mestu budem Ja...˝,malko si predvideo...no, bagatelisao ga je on i s' tim i bez toga!
lubitel lubitel 12:19 13.03.2010

300...

Krstic pokazuje bogom datu sposobnost muzickog apsolutnog sluha,ali falsuje dur tonalitet.
medijski kapelnik nastavlja martovske glupsoti,lazi,licemerstvo i dvolicnost!Da li samo u odnosu na Vladu?
milisav68 milisav68 12:26 13.03.2010

taktika

Ti mož da me čekaš al ja da dodjem neću jel imam neka druga posla koja nemaju veze sa ledjima poreskih obveznika i usput ću da se zezam i da grickam semenke i da pljuckam.

prilog


edit:replika na Anfak sve se slažem.
geragera geragera 13:17 13.03.2010

mukica


Gosn Krle, pustilo vas za vikend.
jasnaz jasnaz 13:19 13.03.2010

za NASLOVNU: saborno



Ко је bloger и blogerskog рода,
и од ciber крви и колена,
а не дош'о на бој kod Krstića,
не имао од срца порода,
ни мушкога ни девојачкога!
Од руке му ништа не родило,
рујно вино ни пшеница бела!
Рђом капо док му је колена!




pa evo i mene.
cult cult 13:20 13.03.2010

So sad...

"8. martu najviše se raduje Vlada Divljan koji ga, već tradicionalno, proslavlja koncertom na kome degradira sebe i publiku. Ovaj događaj uspeva da dokaže da nema talenta, ideje, duha, muzike i života pre smrti, ali u nečemu je i uspešan: u tome što i Pinkov Grand šou u odnosu na njega deluje kao pop-artistički praznik srpske vorholovštine. "

Krstiću, ovo pisanje po blogu, čemu?
Mislim, plaši me ideja da su ljudi koji ovakve stvari javno objavljuju u poziciji da utiču na donošenje odluka koje se tiču zemlje u kojoj živim. Nekako, bolje je da ovakve misli o bivšem prijatelju i sve te trivijalnosti ipak zadrzis za sebe. Ne samo zbog sebe, već for higher good, jel.
Vi, političari, (da, to si ti danas) ste još bliži mizeriji i apsurdu nego što sam mislio.
Cela naša politička kasta je buljuk naduvanih nesposobnjakovića, poltrona i vrlo nemaštovitih lopina i pitam se jeste li vi zaista elita kakvu zasluzujemo. Svi ste već duže vreme na mom ličnom spisku.


P.S.



ana_radmilovic ana_radmilovic 13:40 13.03.2010

Re: So sad...

cult
plaši me ideja da su ljudi koji ovakve stvari javno objavljuju

tačno, trebalo bi da se objavljuju tajno!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:48 13.03.2010

Re: So sad...

Cela naša politička kasta je buljuk naduvanih nesposobnjakovića, poltrona i vrlo nemaštovitih lopina i pitam se jeste li vi zaista elita kakvu zasluzujemo. Svi ste već duže vreme na mom ličnom spisku.

Tako je brate, i ja sam gore pisao malo o ološu, lopovima, lažovima i glupacima.
cult cult 14:14 13.03.2010

Re: So sad...

ana_radmilovic
cult
plaši me ideja da su ljudi koji ovakve stvari javno objavljuju

tačno, trebalo bi da se objavljuju tajno!


Jest malo nezgrapno rečeno, hvala.

Enivej, da sam predsednik ovako raspale drzave ili bar Njegov Savetnik ne znam da li bih stigao da trošim vreme na pisanija o ex prijateljima koji su "luzeri", za razliku od mene the fcking winnera, uzdignutog do položaja dvorjanina što je, jel, vrh vrhova životnog puta, pa sad samozadovoljno (hm!?) pljuckam na vaskoliku neuspešnu prostotu pod sobom, ili, pak, ne bih mogao da spavam sto sam direktno odgovoran za sranje u kojem mi podanici tj gradjanstvo zivi, jer se za mog vakta standard i zvanično srozao do evropskog dna.

Ako bih o tudjem "luzeraju" morao ipak na uši da progovorim, onda bih počeo da vodim lični dnevnik koji bih držao skriven duboko u najgušćem mraku pod krevetom ili bih pisao Predsedniku mailove svaki dan o tim temama koje me, ponekad, uzasno muče.
Bili Piton Bili Piton 14:27 13.03.2010

Re: So sad...

Nebojsa Krstic

Tako je brate, i ja sam gore pisao malo o ološu, lopovima, lažovima i glupacima.


A najvise o sebi samom...
lubitel lubitel 14:30 13.03.2010

Re: So sad...

O kome bi drugom!
Dje mu je baza?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:48 13.03.2010

Re: So sad...

Bili Piton
Nebojsa Krstic

Tako je brate, i ja sam gore pisao malo o ološu, lopovima, lažovima i glupacima.


A najvise o sebi samom...


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 13.03.2010

Fenomen

Fenomenološki gledano imamo pojavu da mi se, u većini slučajeva, ne osporava ono što sam napisao, već mi se spočitava što sam se usudio da nešto napišem.
Ideja bloga je da autor piše ono što on (tj autor) misli. Komentator, potom piše svoje mišljenje.
Ako se slože - dobro, ako ne - još bolje.

To se zove dijalog. Glupo bi bilo da autor piše ono što misli komentatot i vice versa, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 14:49 13.03.2010

Re: Fenomen

Krle, zamolio bih te da malo bolje pročitaš komentare.
Sve komentare, ekšli - tj one koji nisu do sada obrisani.
Ima tu sasvim dovoljno sučeljavanja sa stavovima koje si izneo u svom tekstu, samo što upravo na takve komentare uopšte nisi odgovorio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 13.03.2010

Re: Fenomen

To se zove dijalog. Glupo bi bilo da autor piše ono što misli komentatot i vice versa, zar ne?


Upravo sam doziveo prosvetljenje,hvala...

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:01 13.03.2010

Re: Fenomen

Unfuckable
.
Ima tu sasvim dovoljno sučeljavanja sa stavovima koje si izneo u svom tekstu,.

možda nisam dovoljno revno pratila situaciju ali učinilo mi se da se sučeljavanje ogleda u tome jel bolji divljan ili kopicl da parafraziram kampanju od pre koju godinu.
Unfuckable Unfuckable 15:04 13.03.2010

Re: Fenomen

nisi dovoljno revno pratila situaciju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:41 13.03.2010

Re: Fenomen

Unfuckable
nisi dovoljno revno pratila situaciju.

priznajem.
kad preletiš peko komentara (ko ja) vidiš uglavnom one gde piše kako nije lepo da se autor ruga koncertu za 8 mart, pa ko je bolji frajer i tako to...
osim tvog kometara da ćeš kupiti kokice i kesu za povraćanje kad počne prenos utakmice izmedju dva (jel dva?) tabora ds-a (jel samo ds-a?) i onoga o tome ko kibicuje takovsku (jakšini komentari) nisam videla ništa što liči na mišljenje a kamo li sučeljavanje mišljenja... osim na temu ko je dobar a ko loš iz ex idola.
Bili Piton Bili Piton 15:50 13.03.2010

Re: Fenomen

ana_radmilovic
nisam videla ništa što liči na mišljenje a kamo li sučeljavanje mišljenja... osim na temu ko je dobar a ko loš iz ex idola.


Pa Ana, cenjeni je savetnik i postavio svoj blog kao trac partiju, da ne kazem olajavanje - ne znam kako kvalitetne komentare tu treba ocekivati....
AlexDunja AlexDunja 16:10 13.03.2010

Re: Fenomen

priznajem.
kad preletiš peko komentara (ko ja) vidiš uglavnom one gde piše kako nije lepo da se autor ruga koncertu za 8 mart, pa ko je bolji frajer i tako to...
osim tvog kometara da ćeš kupiti kokice i kesu za povraćanje kad počne prenos utakmice izmedju dva (jel dva?) tabora ds-a (jel samo ds-a?) i onoga o tome ko kibicuje takovsku (jakšini komentari) nisam videla ništa što liči na mišljenje a kamo li sučeljavanje mišljenja... osim na temu ko je dobar a ko loš iz ex idola.

a autor?
kako ti se čini?
izgore od želje za dijalogom.

meni tako.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:24 13.03.2010

Re: Fenomen

stefan.hauzer
To se zove dijalog. Glupo bi bilo da autor piše ono što misli komentatot i vice versa, zar ne?


Upravo sam doziveo prosvetljenje,hvala...



Alava Alava 16:28 13.03.2010

Re: Fenomen

već mi se spočitava što sam se usudio da nešto napišem.

Ne izvrćite, molim Vas!

Niko Vam nikada nije spočitavao što ste se usudili nešto da napišete, nego su ljudi uglavnom nezadovoljni načinom na koji nešto napišete. E sad, da li je to fenomen, kako se Vama čini, ili je vreme da stavite prst na čelo, kako se meni čini - pa i o tome možemo diskutovati.

I da, stil nečijeg pisanja takođe je stvar kojom se komentatori mogu baviti do mile volje. Ni to nije fenomen.

margos margos 16:43 13.03.2010

Re: Fenomen

vidiš uglavnom one gde piše kako nije lepo da se autor ruga koncertu za 8 mart,

Ne samo da nije lepo - daleko je to od lepog i u velikoj meri diskredituje autora kao čoveka, saradnika, savetnika, lekara etc. te se postavlja pitanje o čemu dalje i da se priča sa njim.
Sučeljavanje mišljenja?
Ana, ti baš vickasta danas...
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:57 13.03.2010

Re: Fenomen

margos

Ne samo da nije lepo - daleko je to od lepog i u velikoj meri diskredituje autora kao čoveka, saradnika, savetnika, lekara etc. te se postavlja pitanje o čemu dalje i da se priča sa njim.
Sučeljavanje mišljenja?
Ana, ti baš vickasta danas...

sučeljavanje stavova - prepisala od anfa.

i evo, nisam pomno pratila, sigurno ste svi u pravu
samo ja i dalje nikako ne kapiram zašto osvrt na osmomatrovski koncert nekoga diskredituje kao čoveka, savetnika a posebno kao lekara?
znači, čovek savetnik i lekar da ne piše o koncertima posebno o koncertima bivših članova svog bivšeg benda da se ne bi diskreditov'o
AlexDunja AlexDunja 17:03 13.03.2010

Re: Fenomen

znači, čovek savetnik i lekar da ne piše o koncertima posebno o koncertima bivših članova svog bivšeg benda da se ne bi diskreditov'o

briljiraš!
a možda dobiješ i subvenciju
margos margos 17:03 13.03.2010

Re: Fenomen

Ana, ako ti misliš da je to u redu napisati o svom bivšem drugaru, kolegi na način na koji je to Krstić uradio i ne dovodi u sumnju kakav je kao čovek - blago tebi.
JJ Beba JJ Beba 17:06 13.03.2010

Re: Fenomen

možda nisam dovoljno revno pratila situaciju ali učinilo mi se da se sučeljavanje ogleda u tome jel bolji divljan ili kopicl da parafraziram kampanju od pre koju godinu.

ne radi se o tome zato sto je to apsurdno.
ne moguce je porediti Divljana sa ,kako ti kazes Kopiclom ili Krletom, sve jedno.
Divljan je uvek bio jedini pravi muzicar u tom bendu : kompozitor, olicno svira dzitru, peva,.....ovi drugi su svirali zvecke, suske, jaja (perkusija)
i opet ponavljam, Divljan peva i svira ciji on autor.
mogu mu pljunu pod prozor i da ga mrze oni koji ga ne vole
AlexDunja AlexDunja 17:09 13.03.2010

Re: Fenomen

mogu mu pljunu pod prozor i da ga mrze oni koji ga ne vole

to ti je iz nekog narodnjaka.
ne može.
Bili Piton Bili Piton 17:12 13.03.2010

Re: Fenomen

ana_radmilovic

znači, čovek savetnik i lekar da ne piše o koncertima posebno o koncertima bivših članova svog bivšeg benda da se ne bi diskreditov'o


Covek, savetnik, lekar, a sada i muzicki kriticar?

Kad si javna licnost i kad ima neko za koga carsija pouzdano zna da ga ne podnosis, onda je stvar bontona potruditi se makar da to nepodnosenje ne vristi iz uvodnog pasusa teksta koji pretenduje da je o necem drugom. To spada u domen uzasno loseg ukusa, nedostatka elementarnog vaspitanja, osecaja za dobru meru i odsustva ikakvih diplomatskih talenata, sto je za nekoga na Krsticevoj poziciji prilicno pogibeljno (to jest bilo bi u svakoj normalnoj zemlji).

Drugim recima odgovor na tvoje pitanje glasi da - da ne pise, da se ne bi diskreditovao. Totalno diskreditovao.


ana_radmilovic ana_radmilovic 17:18 13.03.2010

Re: Fenomen

margos
Ana, ako ti misliš da je to u redu napisati o svom bivšem drugaru, kolegi na način na koji je to Krstić uradio i ne dovodi u sumnju kakav je kao čovek - blago tebi.

evo šta sam mislila

u velikoj meri diskredituje autora kao čoveka, saradnika, savetnika, lekara etc.

naime, pisanje o koncertu makar bilo pisano u stilu koji neko smatra neprmerenim ne diskredituje nikoga kao savetnika a još manje kao lekara jerbo nema blage veze sa tim.
a sve sam manje raspoložena da "kvalifikujem" nekoga i kao čoveka, a na osnovu neke pisanije na blogu koja bi valjda trebalo da je neformalna.
p.s.
nisam razumela ono oko subvencije
p.p.s
evo neću više da dobacujem za stolom kad su "važni" blogovi u pitanju da ne padnem u nemilos' . ne bih ja ni sad, nego nisam mogla da odolim



JJ Beba JJ Beba 17:23 13.03.2010

Re: Fenomen

znači, čovek savetnik i lekar da ne piše o koncertima posebno o koncertima bivših članova svog bivšeg benda da se ne bi diskreditov'o

vidi, covek zvani Krle jeste bio clan inkrimisanog sastava Idoli, ali nista vise od toga. To nije dovoljno za argumentovau kritiku muzike koju je Vlada izveo te veceri u Domu.
Krle je izneo svoj utisak, govorio je da je prisustvovao degradaciji muzike koja je kao mnogima u srcu; spocitao je Vladi netalenat, istajaznamvec, al nije izneo ni jednu argumentovanu , muzicki validnu misao o tome sta se tamo desilo, nije nam rekao sta je to tako katastrofalno Vlada uradio sopstveim pesmama - dal su npr prearanzirane za bubanj i trubu pa to Krletu para usi, ili u Maljcikima fals podvriskuje, bend (ako ga je bilo) se raspada, ulazi u kontru ilitakonesto.....kapis?
Mi samo nagadjamo, jer nismo bili u DOB-u, sta li je to Vlada izveo tako jezivo sto je Krleta nateralo da se na koncert ispovraca i to podeli sa nama.

Mada iskreno, mene uopste ne bi zaimala ni neka strucnija elaboracija doticnog koncerta.Meni to dosadno
Ovo sto je Krle izneo nije kritika vec pljuvanje starog jarana
JJ Beba JJ Beba 17:25 13.03.2010

Re: Fenomen

evo ga opet

komentar mislim
JJ Beba JJ Beba 17:28 13.03.2010

Re: Fenomen

AlexDunja
mogu mu pljunu pod prozor i da ga mrze oni koji ga ne vole

to ti je iz nekog narodnjaka.
ne može.

eeee ja to da budem u skladu sa estetikom bloga.
spomenuo krle Pink, Vorhola pop-art
AlexDunja AlexDunja 17:30 13.03.2010

Re: Fenomen

nisam razumela ono oko subvencije

pa ne pratiš

totalno zezanje,
doduše na krletov račun.
AlexDunja AlexDunja 17:36 13.03.2010

Re: Fenomen

eeee ja to da budem u skladu sa estetikom bloga.

pa i etikom. kapiram.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:38 13.03.2010

Re: Fenomen

Bili Piton

Kad si javna licnost

pa da, čak i kad si javna ličnost i potpisuješ se imenom i prezimenom... čak i tada imaš pravo da pišeš o čemu hoćeš, pa čak i o tome da ti se ne svidja koncert bivšeg saradnika.
ali evo, neću više bili, volim taj tvoj nik i neću se raspravljam s tobom, ionako ne pričamo na istu temu.

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:39 13.03.2010

Re: Fenomen

I tako...Zvezda gubi od Napretka!
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:48 13.03.2010

Re: Fenomen

stefan.hauzer
I tako...Zvezda gubi od Napretka!

a i vreme neko bez veze, za'ladnelo ovde
Bili Piton Bili Piton 17:48 13.03.2010

Re: Fenomen


ana_radmilovic
Bili Piton

Kad si javna licnost

pa da, čak i kad si javna ličnost i potpisuješ se imenom i prezimenom... čak i tada imaš pravo da pišeš o čemu hoćeš, pa čak i o tome da ti se ne svidja koncert bivšeg saradnika.
ali evo, neću više bili, volim taj tvoj nik i neću se raspravljam s tobom, ionako ne pričamo na istu temu.


Volim i ja tebe Ana, ali se bojim da ipak pricamo na istu temu, samo sto si ti uzela da branis - neodbranjivo, pa stoga imamo ovo nesuglasje.

Osim toga Krle nije rekao da mu se "ne svidja koncert bivseg saradnika" nego ga je bas onako jeftino i brutalno naguzio, zato sto je ugrabio dobru priliku da ga iskoristi kao prop da bi stigao do Lili Smajli (metodologija - zirou). E pa ako on ima pravo da pise o cemu hoce (i na nacin na koji hoce, sto je mnogo vaznije za pricu) - onda i mi komentatori imamo pravo da mu lupamo cvrge gde i kako stignemo.


margos margos 17:56 13.03.2010

Re: Fenomen

evo šta sam mislila

Ana, već rekoh - blago tebi - ja do te tačke prosvetljenja još nisam stigla.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:03 13.03.2010

Re: Fenomen

Bili Piton


Volim i ja tebe Ana, ali se bojim da ipak pricamo na istu temu, samo sto si ti uzela da branis - neodbranjivo, pa stoga imamo ovo nesuglasje.

Osim toga Krle nije rekao da mu se "ne svidja koncert bivseg saradnika" nego ga je bas onako jeftino i brutalno naguzio, zato sto je ugrabio dobru priliku da ga iskoristi kao prop da bi stigao do Lili Smajli (metodologija - zirou). E pa ako on ima pravo da pise o cemu hoce (i na nacin na koji hoce, sto je mnogo vaznije za pricu) - onda i mi komentatori imamo pravo da mu lupamo cvrge gde i kako stignemo.

ma nisam "uzela da branim" samo mi se manje svidja nevladin divljan od vis idola - šta mogu, poCeća me na detinjstvo.
a stil - od koncetra preko prizora na groblju pa do ljilje smajlović - nije ništa gori (ni bolji) od stila gotovo svih kolumnista gotovo svih listova nam u srbiji. sad, da li savetnik treba da piše sofistikovano (što bi rekla bjelica) ili da se "spusti" na nivo naroda mu - ja ne znam. samo sam mislila da je blog nešto kao slobodna tema.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:04 13.03.2010

Re: Fenomen

margos

Ana, već rekoh - blago tebi - ja do te tačke prosvetljenja još nisam stigla.

do koje tačke, margos?
margos margos 18:15 13.03.2010

Re: Fenomen

Do tačke da ne kvalifikujem čoveka na osnovu njegog pisanja.
Bili Piton Bili Piton 18:15 13.03.2010

Re: Fenomen

ana_radmilovic
nije ništa gori (ni bolji) od stila gotovo svih kolumnista gotovo svih listova nam u srbiji


Da. I to je nesto sto treba iskorenjivati a ne pospesivati, buduci da smo vec do guse u izmetu, jos jedan koji gusla u istu tikvu i koristi dodeljenu mu blog-platformu da bi opanjkavao bivse ortake (i koga jos uspe da potkaci usput) nam uopste ne treba.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:22 13.03.2010

Re: Fenomen

Covek, savetnik, lekar, a sada i muzicki kriticar?

u mom selu bi rekli Devojka za sve
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:23 13.03.2010

Re: Fenomen

margos
Do tačke da ne kvalifikujem čoveka na osnovu njegog pisanja.

istorija je puna primera odličnih spisatelja koji su bili loši ljudi, i obrnuto - divan čovek al ne ume da piše da ga ubiješ
ali ti si pričala nešto o diskvalifikaciji autora kao čoveka, lekara, savetnika (ovde mi dodje da dodam i ono : komuniste al ne bih više da se svadjam) - na šta sam ja odgovorila da to zvuči malo besmisleno (sa akcentom na ono - lekar)
i sve to zbog neke pisanije na blogu...
margos margos 18:34 13.03.2010

Re: Fenomen

Aj da ti po treći put ponovim - blago tebi kad ti je svo ovo Krstićevo pisanije u redu. Meni nije. Toliko.
Unfuckable Unfuckable 18:43 13.03.2010

Re: Fenomen

ok, evo da podsetim: ja sam doveo u pitanje stav o Divljanovom (ne)talentu , dakle da ne navodim druge brojne primere - ali odgovora nema.
Prema tome, hajde da se ne pravimo ludi: moje pitanje KrlU nije bilo "kako možeš tako nešto da napišeš" ili "kako te nije sramota" - već čisto zanimanje odakle mu ideja koju je sproveo gore u tekstu da je Divljan - netalentovan.
Naravno, ovo nije jedino sučeljavanje sa Krlovim stavovima koje je izneto u komentarima na ovom blogu, ali kao što rekoh več, pa da se malo parafraziram:
"Lepota je u oku posmatrača.
Slepilo takođe"
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:30 13.03.2010

Re: Fenomen

Unfuckable
ok, evo da podsetim: ja sam doveo u pitanje stav o Divljanovom (ne)talentu , dakle da ne navodim druge brojne primere - ali odgovora nema.
Prema tome, hajde da se ne pravimo ludi: moje pitanje KrlU nije bilo "kako možeš tako nešto da napišeš" ili "kako te nije sramota" - već čisto zanimanje odakle mu ideja koju je sproveo gore u tekstu da je Divljan - netalentovan.
Naravno, ovo nije jedino sučeljavanje sa Krlovim stavovima koje je izneto u komentarima na ovom blogu, ali kao što rekoh več, pa da se malo parafraziram:
"Lepota je u oku posmatrača.
Slepilo takođe"

da, da videla sam taj kometnar o lepoti gde si pejstovao neko "baš mi je drago" samo prepravio da bude veliko D
nisam upoznata s tvojim i krlOvim odnosima i dozlaboga se izvinjavam što sam primetila da možda i nije neki greh razmatrati talenat vlade divljana. (niti bilo čiji, uopšte)

lepota jeste u očima onog koji gleda ali ovde niko ne priča o lepoti. tokom kratke rasprave u kojoj sam učestvovala (priznajem, nisam baš najbolje shvatila o čemu se radilo) pričalo se više manje o tome kako je "blago meni" jer "ne kvalifikujem" već nekoga na osnovu neke pisanije ect.

dakle, nije se sa mnom raspravljalo o sadržaju krlOvog teksta nego o bogapitaj čemu.
to znači da nije ni važno šta sam napisala nego je važno što se nisam složila sa ne znam ni ja čijim stavovima. ako se uopšte radilo o stavovima.
Unfuckable Unfuckable 19:39 13.03.2010

Re: Fenomen

pazi kad uopšte nisam pratio da li se slažeš ili ne: meni je važno da se ja slažem s Krlom
Ali, vidim da bi trebalo, pošto preskačeš, pa ću ponoviti:
pitao sam Krla na osnovu čega misli da je VD netalentovan, kao i to da li je VD oduvek netalentovan ili je jedno vreme bio talentovan a onda se lišio talenta?

Dakle, po meni sasvim lepa tema za diskusiju i sučeljavanje stavova bez da se brinemo ko je bolji frajer, ko se s kim slaže, ko koliko platu ima i ko o kome šta priča.
Međutim, to nekako nije doprlo do Krla kome je, izgleda (opet nekako) više odgovaralo da preskoči to pitanje i ostane udobno ušuškan u ubeđenje da je isprozivan jer je izneo svoje mišljenje - jer to svakako nosi manje odgovornosti, pa i klizavice, nego jedna mala diskusija na već spomenutu temu.
Nadam se da je sada jasnije.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:53 13.03.2010

Re: Fenomen


Unfuckable
.

Ima tu sasvim dovoljno sučeljavanja sa stavovima koje si izneo u svom tekstu,.

ana_radmilovic

možda nisam dovoljno revno pratila situaciju ali učinilo mi se da se sučeljavanje ogleda u tome jel bolji divljan ili kopicl da parafraziram kampanju od pre koju godinu.


evo, ovako je sve počelo. a onda su se svi naljutili i počeli da pucaju na mene

aj sad lepo


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:14 13.03.2010

Re: Fenomen

Niko Vam nikada nije spočitavao što ste se usudili nešto da napišete, nego su ljudi uglavnom nezadovoljni načinom na koji nešto napišete

Pa ja i nisam pisao da bih nekog zadovoljio.
Alava Alava 20:20 13.03.2010

Re: Fenomen

Nebojsa Krstic
Niko Vam nikada nije spočitavao što ste se usudili nešto da napišete, nego su ljudi uglavnom nezadovoljni načinom na koji nešto napišete

Pa ja i nisam pisao da bih nekog zadovoljio.

Ok, sem eventualno svoje sujete.
Nemam ja problem sa tim, samo ne izvrćite kritiku komentatora i nemojte joj davati drugi smisao do onog koji zapravo ima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:23 13.03.2010

Re: Fenomen

p
itao sam Krla na osnovu čega misli da je VD netalentovan, kao i to da li je VD oduvek netalentovan ili je jedno vreme bio talentovan a onda se lišio talenta?

Idi sledeceg osmog marta na koncert, da ti ja sad ne objašnjavam.
Unfuckable Unfuckable 20:23 13.03.2010

Re: Fenomen

Pa ja i nisam pisao da bih nekog zadovoljio.

Krle, tzare , pretpostavljam da se negde iza svega krije i malo Isidore Sekulić
Ja ti neću za ovo dati preporuku, već te stavljam u svoju vip listu, malolije.

edit
sad tek videh odgovor
Idi sledeceg osmog marta na koncert, da ti ja sad ne objašnjavam.

Hvala Krle, nešto nisam pri novcima ali prištedeću do sledeće godine.
Ono "hvala" zbog toga što će najzad našoj koleginici blogerki Ani biti malo jasnije koliko je ovde moguće sučeliti mišljenja
(da joj sad ne objašnjavam)
Nometr na pokušaj "zatvaranja topika", ipak imam pitanje:
znači li to da je VD oduvek beznadno netalentovan?
Kako ste vi momci izlazili na kraj s tom njegovom, dobro prikrivenom, manom tokom Vaše kreativne faze?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:37 13.03.2010

Re: Fenomen

Kako ste vi momci izlazili na kraj s tom njegovom, dobro prikrivenom, manom tokom Vaše kreativne faze?

Uz veliki napor.
Unfuckable Unfuckable 20:47 13.03.2010

Re: Fenomen

majko mila, pa ovo načisto menja historiju i dođe nešto kao
"Novi prilozi za biografiju ex sfrj rokenrola"!
Pa vi ste morali skoro pa da ga "šlepujete" čitam li ja to dobro?
Onda je potpuno jasno da je puka sreća und slučajnos' što su Idoli poživeli i tako malo vremena.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:19 13.03.2010

Re: Fenomen

Unfuckable

Ono "hvala" zbog toga što će najzad našoj koleginici blogerki Ani biti malo jasnije koliko je ovde moguće sučeliti mišljenja
(da joj sad ne objašnjavam)

nemoj da mi objašnjavaš, pokušale su kolege gore pa opet nisam s'vatila ništa sem da nije lepo s moje strane što se nisam skandalizovala jer je n.k. napisao kako mu se ne svidja nastup v.d

Unfuckable Unfuckable 21:43 13.03.2010

Re: Fenomen

pa nemam ja šta više da ti objašnjavam od onoga što sam pokušao u nekoliko navrata: Krle ti je objasnio daleko bolje i plastičnije

Mislim, malo je bezveze hvatati "disidentske", "prognana žrtva", "ponosim se u manjini" te "pucajte, ja i dalje držim čas" poene, uz obaveznu aluziju na večitu "većina vs manjina", te "gomila vs pojedinac" tematiku na ovakvim diskusijama koje to, u stvari i - nisu.
Lep pokušaj, ali na sasvim pogrešnom mestu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:05 13.03.2010

Re: Fenomen

Unfuckable
pa nemam ja šta više da ti objašnjavam od onoga što sam pokušao u nekoliko navrata: Krle ti je objasnio daleko bolje i plastičnije

Mislim, malo je bezveze hvatati "disidentske", "prognana žrtva", "ponosim se u manjini" te "pucajte, ja i dalje držim čas" poene, uz obaveznu aluziju na večitu "većina vs manjina", te "gomila vs pojedinac" tematiku na ovakvim diskusijama koje to, u stvari i - nisu.
Lep pokušaj, ali na sasvim pogrešnom mestu.

aman, druže anfuckable, ništa te ja ne razumem
čuj, disidenti, žrtve, manjine... de ode bre

a i nisam vid'la da mi je krle nešto objašnjavao...
Unfuckable Unfuckable 22:15 13.03.2010

Re: Fenomen

...što nas vraća na početak (i zatvara Krug):

nisi dovoljno revno pratila situaciju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:30 13.03.2010

Re: Fenomen

sve si u pravu
ali:
Unfuckable
Krle ti je objasnio daleko bolje i plastičnije

kojom tačno rečenicom?
Unfuckable Unfuckable 22:49 13.03.2010

Re: Fenomen

ovom tačno rečenicom:
da ti ja sad ne objašnjavam.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:40 13.03.2010

Re: Fenomen

ta tačno rečenica je bila odgovor na tvoje pitanje glede kvaliteta koncerta ili već talenta v.d-a
Idi sledeceg osmog marta na koncert, da ti ja sad ne objašnjavam.


jes' da nisam pomno pratila, al' nemoj podmetat'
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:16 13.03.2010

IRONIJA SUDBINE!

Trideset godina kasnije "IDOLI" su se raspali na dva luzera, jednog blogera i jednog profitera. Dragane Papiću, slikaj!
NNN NNN 23:09 13.03.2010

Re: IRONIJA SUDBINE!

Sa koje pozicije TI to tvrdiš?
simkke simkke 15:54 13.03.2010

divnog li bloga

kako te nije sramota da opleteš po narikačama, samardžiću i smajlovićki?
zamišljam taj bend, ti sa dairama, samardžić cepa klavijaturu, smajlovićeva basira ko tina weymouth, narikače backing vokali, i mr.clooney peva "ti si moja čokolada, ja sam tvoja marmelada..."

kakav crni divljan, bacili i bi fifti centa u zapećak.

ej, odličan ti blog!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:24 13.03.2010

Re: divnog li bloga

ej, odličan ti blog!

I ja mislim.
Inner Party Inner Party 18:16 13.03.2010

Tema

Potpuno se slazem u vezi Divljana. Njegov pad od bavljenja muzikom ka middle of the road zabavnjstvu je veoma tuzan...

I narocito se slazem u vezi eksploatacije 12. marta... POSLEDNJE sto bi Djindjic zeleo je sav onaj patos, depresija, sva ona mrznja i zuc koja se proliva po srpskim medijima tog dana. A da ne pricamo o svakakvom sljamu koji svoje naopake ideje pokriva i pravda Zoranovim imenom...

Pominjanje 9. i 11. marta je pomalo kao da sutiras nekog ko je vec mrtav. Treba to prepustiti slatkom zaboravu.

Ljilja Smajlović je u pravu u smislu da je veoma pozeljno pricati o NATO-u sa stanovista nase zelje da se pridruzimo Alijansi, a krajnje nepozeljno pricati o NATO-u sa stanovista kritike i protivljenja ulasku u Alijansu. Cak bih rekao da je danas i materijalno vrlo isplativo zalagati se za ulazak...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:42 13.03.2010

Re: Tema

Inner Party
Potpuno se slazem...

e, i ja se slažem s tobom. i u vezi koncerta i martova a bogami i u vezi pitanja koje je na mestu a koje postavlja ljilja smajlović.
Inner Party Inner Party 18:54 13.03.2010

Re: Tema

ana_radmilovic
Inner Party
Potpuno se slazem...

e, i ja se slažem s tobom. i u vezi koncerta i martova a bogami i u vezi pitanja koje je na mestu a koje postavlja ljilja smajlović.


Sutanovca cujem na Zapadu smatraju buducim liderom u DS-u i Srbiji, covekom sa kojim ce moci najbolje da saradjuju, a sve cime se do sada covek istakao je njegov pro-NATO stav. Pa ti vidi...


adam weisphaut adam weisphaut 20:47 13.03.2010

Re: Tema

Vidi okupio se konzervativni think tank
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:09 13.03.2010

radoznala

sam ko veverica, koje su gradske gospodŽe bile na priredbi, i jel su nosile il primale bukete i saksije, pa ko je sedeo pored koga u prva tri reda, ko šmrco, njako, maramice dodavo, pa kake su se aljine nosile...

:)

Inner Party Inner Party 19:13 13.03.2010

Queen bees and wannabees ...

Vesna Knežević Ćosić
sam ko veverica, koje su gradske gospodŽe bile na priredbi, i jel su nosile il primale bukete i saksije, pa ko je sedeo pored koga u prva tri reda, ko šmrco, njako, maramice dodavo, pa kake su se aljine nosile...

:)



Kako da ti kazem, bili su svi vidjeniji ljudi. Pa sad ako nisi bila znas sta to znaci ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana