Društvo| Ljudska prava

sps

Nebojsa Krstic RSS / 12.03.2010. u 23:04

 



Komentari (478)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

geragera geragera 20:48 13.03.2010

Re: Queen bees and wannabees ...

Inner Party
bili su svi vidjeniji ljudi.


I lepe zene...
sonja.m sonja.m 19:26 13.03.2010

destruktivan


Ovaj post je vrlo destruktivan.
Previse glasno je rekao skoro sve o svom autoru.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:19 13.03.2010

Re: destruktivan

Ovaj post je vrlo destruktivan.
Previse glasno je rekao skoro sve o svom autoru.

Naime, to i jeste ideja.
Spiridon Spiridon 20:37 13.03.2010

Re: destruktivan

Nebojsa Krstic
Ovaj post je vrlo destruktivan.
Previse glasno je rekao skoro sve o svom autoru.

Naime, to i jeste ideja.


Samo napred.

Prave i iskrene emocije su uvek bile na ceni, ma koliko bile nastrane.
sonja.m sonja.m 20:46 13.03.2010

Re: destruktivan

Sta je ideja: Da treba da varimo i destruktivne blogove ?
Ili da se ovde samootkrivamo po principu " carevo novo odelo"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:00 13.03.2010

Re: destruktivan

Sta je ideja: Da treba da varimo i destruktivne blogove ?
Ili da se ovde samootkrivamo po principu " carevo novo odelo"?

Ideja je da ljudi slobodno govore ono što misle, a ne da kukaju što se neko usudio nešto da napiše.
Malo me čudi kolika je instiktivna potreba većine za neslobodom, za opštim mestima, za nečim oko čega se "svi slažu".
Sloboda nije za mediokritete. Odnosno, i mediokritetima treba sloboda.
sonja.m sonja.m 21:26 13.03.2010

Re: destruktivan


Ideja je da ljudi slobodno govore ono što misle, a ne da kukaju što se neko usudio nešto da napiše.
Malo me čudi kolika je instiktivna potreba većine za neslobodom, za opštim mestima, za nečim oko čega se "svi slažu".
Sloboda nije za mediokritete. Odnosno, i mediokritetima treba sloboda.

Sloboda nije za mediokritete. Odnosno, i mediokritetima treba sloboda.

milosss92 milosss92 01:42 14.03.2010

Re: destruktivan

Nebojsa Krstic
i mediokritetima treba sloboda.

Tacno. Sto ujedno objasnjava tvoju potrebu za muzickom kritikom, od "prateceg vokala i udaraljki" do blogera.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:45 15.03.2010

Re: destruktivan

Sto ujedno objasnjava tvoju potrebu za muzickom kritikom

od imbecila do morona.
milosss92 milosss92 01:21 15.03.2010

Re: destruktivan

Nebojsa Krstic
od imbecila do morona.

Krle nam se iznervirao, ponovo.
disident79 disident79 21:49 13.03.2010

Treba ceniti...

...voljno žrtvovanje sopstvenog obraza zarad prikrivanja najveće mane svog klijenta, usuđujem se reći vođe i prijatelja...Takve stvari su obično delotvorne, kao što ova jeste, nadam se zarad svih nas da je izbor pravi...

filvas filvas 21:57 13.03.2010

Nije da očekujemo...

Mi u suštini, treba da budemo srećni što se neko iz političke vrhuške obraća javnosti neposredno, pa čak odgovara i na prozivke. Nije da imamo nešto bitno da kažemo, i nije da očekujemo da će bilo šta što mu napišemo imati neki uticaj na politiku predsednika, ali lepo je ponekad pročavrljati.

Ipak, malo me brine to što neko ko je zadužen da se stara o imidžu predsednika, i ko prima pare iz državnog budžeta (nadam se da to ne radi za džabe, jer bi to bilo neprofesionalno i develo bi u pitanje odgovornost za službu od javnog interesa) izgleda da svoj posao uopšte ne zna. Jer ako zna, pitam se kako je moguće da piše na ovakav način i javno se detonira iz nedelje u nedelju. I kao čovek, i kao neko ko bi trebalo da učestvuje u kreiranju politike predsednika.

Dakle, kao čovek, Krstić bez da ga je iko išta pitao, sam sebe predstavlja kao zluradog i ljubomornog tipa, čime kvari ugled predsednika koji ga drži pored sebe. Možda je predsednik isto tako ljubomoran i zlurad, pa zajedno ogovaraju nekadašnje prijatelje! Jesi vido Dživljana, kakav džiber je postao? Ma pusti Divljana, vidi onog ciganina Živkovića!

A kao čovek koji se bavi politikom, Krstić ispada neobavešten, površan i dezorijentisan. Nadam se da ga predsednik uglavnom ne sluša, mada je glupo na taj način bacati pare. A onda, opet, ako ga sluša, zašto Tadiću ne kaže na primer, da prestane da koristi hrvatske reči i nakaradne jezičke konstrukcije, pomažući opoziciji koja na sve načine pokušava da uveri narod da predsednik nije dovoljno veliki patriota.

Izgleda mi da je ovo primer srpske boljke - proglasiš se za stručnjaka i postaneš stručnjak! I primaš platu. I imaš ugled.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:44 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ipak, malo me brine to što neko ko je zadužen da se stara o imidžu predsednika, i ko prima pare iz državnog budžeta (nadam se da to ne radi za džabe, jer bi to bilo neprofesionalno i develo bi u pitanje odgovornost za službu od javnog interesa) izgleda da svoj posao uopšte ne zna

Ne dobijam pare iz državnog budžeta, to već piše negde gore.I
zgleda mi da je ovo primer srpske boljke - proglasiš se za stručnjaka i postaneš stručnjak! I primaš platu

Ne primam platu, sediš na ušima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:53 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

z
ašto Tadiću ne kaže na primer, da prestane da koristi hrvatske reči

Preskoči me s tim šovinističkim bulšitom, pls.
filvas filvas 23:13 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

To nije šovinistički bullshit, i ako ti to nije jasno, onda stvari stoje još gore. To je bio samo primer loše kontrole poruka koje predsednik šalje.

Svaki čitalac ili slušalac "čita" poruku na način koji je uslovljen njegovim kulturnim obrascem, a u to spadaju i politički stavovi. S obzirom da je kod nas i dalje dobar deo naroda zaražen šovinizmom, potrebno je da mu se politička poruka saopšti na način koji mu je razumljiv i koji ga neće iritirati.

Zar ja sad ovo treba da crtam tebi, stručnjaku za advertajzing, ekspertu za marketing i savetniku za medije?
filvas filvas 23:36 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ne dobijam pare iz državnog budžeta, to već piše negde gore.INe primam platu, sediš na ušima.


Pretpostavljam da si ovim ponavljanjem želeo da naglasiš činjenicu da ne primaš pare poreskih obveznika. A zapravo si naglasio ono što sam napisao u zagradi, da s obzirom da obavljaš funkciju od javnog interesa za džabe, podrivaš princip odgovornosti i profesionalnosti u javnoj službi. Hvala ti što loše radiš svoj posao za džabe.

Predsednik naravno ima pravo da te drži u svojoj blizini pod kakvim god uslovima izabere, ali ja kao neko ko se plaši da su svi političari u ovoj zemlji gori od Tadića, moram da izrazim svoju zabrinutost što ima takvog savetnika za medije. Podjednako teško mi pada pomisao da predsednik možda ni ne zna da može da ima i boljeg savetnika.

Ne znam kako sebe vidiš u poredjenju sa Alesderom Kemblom ili Bebom Popovićem, ali moj utisak je da "vidljivi" savetnici više smetaju svojim klijentima nego što im pomažu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:40 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Pretpostavljam da si ovim ponavljanjem želeo da naglasiš činjenicu da ne primaš pare poreskih obveznika

Želeo sam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:41 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Zar ja sad ovo treba da crtam tebi, stručnjaku za advertajzing, ekspertu za marketing i savetiniku za medije?

Ne, mene treba da preskočiš.
Unfuckable Unfuckable 23:42 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

da uštedim trud, obojici - mislim da si propustio ovo da pročitaš, odavde
a glasi:
"Važna napomena:
Tekstovi koje piše na ovom blogu posledica su njegovog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza njega i niko ga nije poslao da ovo radi. Zbog toga, oni koje ovde pomene, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na njega "tamo gde treba". Blog je (prilično) demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:49 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Z
bog toga, oni koje ovde pomene, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na njega "tamo gde treba

Aha, to sam napisao jer se jedan žalio "tamo gde treba". Kad bih ti rekao ko se žalio umro bi od smeha.
Unfuckable Unfuckable 23:53 13.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Kad bih ti rekao ko se žalio umro bi od smeha.

budi faca pa hintuj, ali nekako metaforično (da se ne lože drugari)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:02 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

budi faca pa hintuj,

jedan se rasplakao, a inače je mnogo važan i jak.
filvas filvas 00:02 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Zato, samo opušteno!"

Opušteno? Opušteno vodjenje politike je stvarno loš trip. Mislim da smo to već imali u Koštuničinoj vladi.

I nije ovde problem da li Krstić predstavlja mišljenje stranke, vlade ili koga god. Problem je što ovaj čovek demonstrira problematičan misaoni tok. On nas navodi da se pitamo ko još u vrhu vlasti ima problematičan misaoni tok? Iako je njegov posao upravo da obezbedi da se ovo pitanje ne postavlja.

A samo težak slikar naivac može da veruje kako to što visoki državni službenik kaže nema veze sa politikom. Pogledaj samo kako ljudi reaguju na njegove tekstove. Nervira ih, preziru ga, ismevaju ga (nekad i bez razloga, ali to je manje bitno). Da li je to doprinos savetnika svom klijentu?

I sad, iskreno rečeno, mene je najviše iznerviralo to što je rekao o Divljanu. Zato sam i napisao prvi post. Ostatak su odgovori na njegove cinične, da ne kazem nemoćne, poluodgovore.

Ignoriše suštinu, pokušava da izokrene smisao mojih reči i ukopava se sve dublje.
The Grand Moodoe of Andrich's Wreath.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:04 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Zato sam i napisao prvi post. Ostatak su odgovori na njegove cinične, da ne kazem nemoćne, poluodgovore.

Ma važi.
filvas filvas 00:08 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Evo ti preporuka, a bager - nemam...
Goran Vučković Goran Vučković 00:14 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ignoriše suštinu, pokušava da izokrene smisao mojih reči i ukopava se sve dublje.

Baš izgleda kao da se strašno potresao.

Postaje malo dosadno... baš bi baš mogao Divljan da se registruje, pa da se nešto interesantno desi.
Unfuckable Unfuckable 00:15 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

jedan se rasplakao, a inače je mnogo važan i jak.

Ih, Krle
pa toliko ih je koji su mnogo važni i jaki.
maksa83 maksa83 00:20 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

I kao čovek, i kao neko ko bi trebalo da učestvuje u kreiranju politike predsednika.

E sad, otkud znaš da učestvuje baš u kreiranju politike. Možda savetuje oko stajlinga, dikcije, nastupa, itakoto... Mislim, ako zanemarimo ono slikanje u siledžijki za vakcinaciju, Boki nije najgadniji predsednik na svetu. Ako je to bitno.
maksa83 maksa83 00:22 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ne, mene treba da preskočiš.

E, nemoj, znaš kako kažu kad te neko preskoči - ostaćeš mali.
filvas filvas 00:23 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Samo se budale kao što sam ja potresaju.
filvas filvas 00:27 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

itakoto...
Kod predsednika je i itakoto politika. Videti čuveni slučaj Kennedy vs Nixon 1960.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:34 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ih, Krle
pa toliko ih je koji su mnogo važni i jaki.

Ih, Unf..., mislio sam znaćeš...
Unfuckable Unfuckable 00:39 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

krHko je znanje, Krle
ali da se opravdam u nemoći:
ja sam izgleda malo računao s tim da će pasti neka razbarušena ali personalizovana metafora, ovo "važan i jak" je isuviše sirovo i neodređeno za moj ekstenzivni radar
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:40 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Problem je što ovaj čovek demonstrira problematičan misaoni tok.

Mislim da je veći problem razmišljanje "na gomilu". Kolektivne misli, zajednička opšta mesta, predrasude...Primećujem da mnogi komentatori kažu MI umesto JA. "Nemoj ti NAMA da...to i to...Tribalizam je zamena za slobodu. A sloboda je najdragocenija stvar koju čovek poseduje, kaj ne? Prosto ne sme čovek da dirne u nešto što se PODRAZUMEVA. Odmah se uvrede nežne duše.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:42 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

j
a sam izgleda malo računao s tim da će pasti neka razbarušena ali personalizovana metafora, ovo "važan i jak" je isuviše sirovo i neodređeno za moj ekstenzivni radar

Ako bih ti rekao još jednu jedinu reč, sigurno bi znao, a to ne bi bilo KOREKTNO s moje strane.
Unfuckable Unfuckable 00:49 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ako bih ti rekao još jednu jedinu reč, sigurno bi znao, a to ne bi bilo KOREKTNO s moje strane.

slažem se.
Sve je bolje nego biti nekorektan.
filvas filvas 00:54 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Sme da dirne, ali je dužan da bude korektan. Inače iznervira ljude koji smatraju da je korektnost bitna osobina u javnom obraćanju. Izaberi, hoćeš da budeš savetnik predsednika, ili hoćeš da budeš Sid Višs u kasnijoj fazi. Ako hoćeš i jedno i drugo, nauči da sviraš.
smokvica92 smokvica92 15:26 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Nebojsa Krstic
budi faca pa hintuj,

jedan se rasplakao, a inače je mnogo važan i jak.



ako si rasplakao drvoseču
Unfuckable Unfuckable 15:32 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

ne verujem da je Drvoseča: za njega bi hint bio "dečko velike glave i male pameti"
smokvica92 smokvica92 15:40 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Unfuckable
ne verujem da je Drvoseča: za njega bi hint bio "dečko velike glave i male pameti"


uuu, takvih je još više

drvoseča je neosporno važan i jak, tek smo sad videli koliko
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:07 14.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

da je kod nas i dalje dobar deo naroda zaražen šovinizmom, potrebno je da mu se politička poruka saopšti na način koji mu je razumljiv i koji ga neće iritirati.


mislite, treba češkati te zaražene šovinizmom, zbog iritacije? možda i neku mast preporučujete? vazelin?

bljuc
filvas filvas 01:46 15.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ne, ja preporučujum ciklon B. Ako neko preživi, treba mu smožditi nepostojeći mozak maljem. Šovinisti naime, nisu ljudska bića, pa samim tim ne mogu biti ni građani ove zemlje. Prema njima predsedik republike nema nikakve obaveze, i može da koristi sva sredstva kako bi ih sprečio da izaberu nekog svog. Najuspešniji metod borbe protiv šovinizma je onaj koji je patentirala Vesna Pešić. Izgrdiš narod, padneš ispod cenzusa i rešio si stvar! A uz to, čeka te i grant kod USAida.

Imam utisak da ste se ubrljali sopstvenom povraćkom. Izvol'te maramicu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:35 15.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Ne, ja preporučujum ciklon B. Ako neko preživi, treba mu smožditi nepostojeći mozak maljem.


fivas, sto tako invazivno, ne razumem vas. mozak, malj, smožidti?!

ja sam pitala jel treba vazelin i peruška, mislim, kapiram da su šovinisti nežna bića, osetljiva, krhka i lomljiva.

bljuc2X


filvas filvas 13:48 15.03.2010

Re: Nije da očekujemo...

Gospođo Ćosić, sa novinarima kao što ste vi, shvatam da predsedniku bolji savetnik za medije možda nije ni potreban. A možda nam nisu potrebni ni događaji.

Kako to da Nikolić i Vučić bolje od vas razumeju medije i PR? Ili ste vi previše prosvećeni da biste uopšte pomišljali da bi radikali ponovo mogli da dodju na vlast u ovoj zemlji?

Mora da se u vama dosta toga lošeg nakupilo. Povraćajte slobodno, sve će to narod pozlatiti. Valjda.
cbronson cbronson 22:36 13.03.2010

Da li Divljan zna

da ima ovoliko fanova na blogu?
lubitel lubitel 22:55 13.03.2010

Eto puce i 400

U to ime zelim da se izvinim gd'nu Krsticu sto sam ne svojom voljom uvucen u pokusaj nekakvoog zajednickog poduhvata da izvrsim brutalno nasilje nad blagoglagoljivim martovskim nerazumevanjima brojnih gluposti,lazi,licemerja...Ja srednjoskolac,nesvrseni intelektualac i vinogradar iz drugog esalona.Sta mi je to sve trebalo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:55 13.03.2010

SPISAK

Posle Atine, i u Rimu su danas bile velike antirežimske demonstracije. Jedna od poruka današnjih protesta je i "Glasajte za Ali Babu, za njega barem znate da ima samo 40 razbojnika!" Poslednjih dvadeset godina u Srbiji zapravo je istorija broja razbojnika oko naših ALI...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:44 13.03.2010

Re: SPISAK

Poslednjih dvadeset godina u Srbiji zapravo je istorija broja razbojnika oko naših ALI...

Što poslednjih 20 godina? Pre toga je bilo valjda drugačije?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:57 13.03.2010

Re: SPISAK

Poslednjih dvadeset godina vaspitavam dve ćerke i sina. Pre toga: moj tata kelner u restoranima "Dušanov grad", "Dva ribara", "Botanička bašta" i "Bled", zajedno sa mojom mamom, domaćicom, bez većih trzavica i problema je vaspitavao mog brata i mene i nije pominjao da su tadašnji Ali Baba i njegovi razbojnici bili mnogo alavi! Ili što reče jedna baka: "Pa ovi danas ne mogu ni da okreče ono što je bravar izgradio!"
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:06 14.03.2010

Re: SPISAK

n
ije pominjao da su tadašnji Ali Baba i njegovi razbojnici bili mnogo alavi!

Ne znam o kojoj zemlji ti govoriš. Ja mislim na onu u kojoj je bivši vladar, JBT, imao sve što je prstom mogao da pokaže.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:13 14.03.2010

Re: SPISAK

Ja govorim o zemlji od 1980. godine do 1990. godine, kada JBT više nije bio medju živima! Ako ovim ekonomskim tempom nastavi da se razvija, Srbija će društveni proizvod iz 1986. godine dostići tek 2025. godine! Zašto? Zbog razbojnika poput Miroslava Miškovića, Željka Mitrovića, Petra Matića, Miodraga Kostića, Milana Beka... i njihovih menadžera u vladajućim strankama!
intrepid intrepid 00:56 14.03.2010

Re: SPISAK

Filip Mladenović
Ja govorim o zemlji od 1980. godine do 1990. godine, kada JBT više nije bio medju živima! Ako ovim ekonomskim tempom nastavi da se razvija, Srbija će društveni proizvod iz 1986. godine dostići tek 2025. godine! Zašto? Zbog razbojnika poput Miroslava Miškovića, Željka Mitrovića, Petra Matića, Miodraga Kostića, Milana Beka... i njihovih menadžera u vladajućim strankama!



zaboravio si na bonove za benzin, nestasicu kafe, deterdzenta, jestivog ulja, redove za meso, mleko, redukcije struje. "sve je lako kad si mlad", kaze jedna pesma.


rayzippo rayzippo 01:02 14.03.2010

Re: SPISAK

intrepid
Filip Mladenović
Ja govorim o zemlji od 1980. godine do 1990. godine, kada JBT više nije bio medju živima! Ako ovim ekonomskim tempom nastavi da se razvija, Srbija će društveni proizvod iz 1986. godine dostići tek 2025. godine! Zašto? Zbog razbojnika poput Miroslava Miškovića, Željka Mitrovića, Petra Matića, Miodraga Kostića, Milana Beka... i njihovih menadžera u vladajućim strankama!



zaboravio si na bonove za benzin, nestasicu kafe, deterdzenta, jestivog ulja, redove za meso, mleko, redukcije struje. "sve je lako kad si mlad", kaze jedna pesma.



ako si kojim slucajm bio clan "drugova" to te nista nije doticalo...
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:10 14.03.2010

Re: SPISAK

zaboravio si na bonove za benzin, nestasicu kafe, deterdzenta, jestivog ulja, redove za meso, mleko, redukcije struje. "sve je lako kad si mlad", kaze jedna pesma.

Ne zamenjujte teze, ne relativizujte! Ponavljam: Ako ovim ekonomskim tempom nastavi da se razvija, Srbija će društveni proizvod iz 1986. godine dostići tek 2025. godine! Jezik ekonomskih činjenica je neumoljiv i nepotkupljiv! Od 2001. do 2010. godine, sudeći po ekonomskim rezultatima, dominirala je strategija čiji motivi, u suštini, nisu bili privredni rast i JAVNI interes, nego PRERASPODELA i GRUPNI interes!
intrepid intrepid 01:23 14.03.2010

Re: SPISAK

ako si kojim slucajm bio clan "drugova" to te nista nije doticalo.


pun ih je beograd. to je ogroman problem koji srbija ima. deca i unuci vojnih lica, politicara, supovaca, geneksovaca, jatovaca, udbasa, rezimskih novinara...su mislili da te silne privilegije koje su imali, njima kao komunistickoj eliti, same po sebi pripadaju. kad se jugoslavija raspala oni su ostali zateceni, bolje reci sokirani, i onda su krivca za raspad nasli u sopstvenom narodu. njima kao velikim jugoslavenima nije bilo jasno da sime iz sibenika, kod kojeg su provodili leta, hoce svoju drzavu, a janez iz kranjske gore zeli sloveniju zdaj. "a tako nam je bilo lepo dok smo se druzili svih ovih godina", u neverici su govorili. komunizam je na zalost zatrovao jedan deo srpskog naroda. sve ostale republike su slavile pad komunizma osim beograda i dobrog dela srbije, sto je neverovatno. srpsko gradjanstvo je unisteno u godinama diktature a danas se na njega najvise pozivaju sinovi onih koji su dosli iz kojekakvih gudura u beograd i ocistili ga od sopstvene inteligencije. to je strasno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:26 14.03.2010

Re: SPISAK

kad se jugoslavija raspala oni su ostali zateceni, bolje reci sokirani

Pa su se brže bolje raspršili po strankama...
intrepid intrepid 01:41 14.03.2010

Re: SPISAK

Pa su se brže bolje raspršili po strankama



velika vecina od tih koje sam nabrojao su osnovali nevladine organizacije ili su se uclanili u iste. do dan danas su neumorni u pljuvanju sopstvenog naroda i zemlje. to je jedinstven slucaj koji ne postoji u ostalim ex yu drzavama. pratim ovih dana sarajevsku stampu i slucaj dobrovoljacka... nisam nasao ni na jedan jedini glas koji bi doveo u pitanje "nevinost" ratnog zlocinca ejupa ganica.... a on je naredio ubistvo 44 vojnika jna, pred tv kamerama. korpus delikti, a brane ga svi, od politicara do nevladinih organizacija i majki srebrenice. sto je najtraginije prozivaju tuzioca vukcevica za veliko-srpstvo!? a on pokrenuo sa mrtve tacke skoro sve slucajeve ratnih zlocina protiv muslimana u bosni...pred sudom za ratne zlocine u beogradu??
rayzippo rayzippo 01:44 14.03.2010

Re: SPISAK

Nebojsa Krstic
kad se jugoslavija raspala oni su ostali zateceni, bolje reci sokirani

Pa su se brže bolje raspršili po strankama...


tranzicija je to;jedan sistem-drugi sistem....
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:44 14.03.2010

Re: SPISAK

intrepid
ako si kojim slucajm bio clan "drugova" to te nista nije doticalo.da, a pun ih je beograd. to je ogroman problem koji srbija ima. deca i unuci vojnih lica, politicara, supovaca, geneksovaca, jatovaca...su mislila da te silne privilegije koje su imali njima pripadaju. kad se jugoslavija raspala oni su ostali zateceni, bolje reci sokirani, i onda su krivca nasli u sopstvenom narodu. komunizam je na zalost zatrovao jedan deo srpskog naroda. sve ostale republike su slavile pad komunizma osim beograda i dela srbije. neverovatno.

Srbija je većinski više puta glasala za ratnog zločinca Slobodana Miloševića! Na mitinzima na Ušću i Gazimestanu većinska Srbija je tada klicala novom fireru, koga su podržavali i mnogi akademici, naučnici, umetnici, književnici, urednici...
A danas Demokratska stranka vlada u koaliciji sa poštovaocima i podržavateljima lika i dela jednog ratnog zločinca. Kakav komunizam, kakvi bakrači! To se zove POLITIČKA PROSTITUCIJA, čiju cenu plaćaju srpska ekonomija, osiromašeni gradjani, nezaposleni radnici, mladi stručnjaci bežeći iz ovakve Srbije!
intrepid intrepid 06:44 14.03.2010

Re: SPISAK

Ponavljam: Ako ovim ekonomskim tempom nastavi da se razvija, Srbija će društveni proizvod iz 1986. godine dostići tek 2025. godine


evo sta je stipe suvar rekao o tim "slavnim" godinam koje spominjes:


Slijedila je oskudica deviza i nafte, a to je prouzročilo i sekundarnu krizu nekih elementarnih proizvoda. Neko vrijeme se vozilo automobile po pravilu par - nepar. Uvedeni su bonovi za benzin, bila je oskudica deterdženata, kave, mesa, ulja, toalet-papira i nekih trivijalnih artikala. Milka Planinc je došla za predsjednicu savezne vlade. U Jugoslaviji se osjećao pečat velikih demonstracija Albanaca na Kosovu, koje su se zbile 1981. godine, dakle dvanaest mjeseci iza Titove smrti...
angie01 angie01 11:09 14.03.2010

Re: SPISAK

Nebojsa Krstic
kad se jugoslavija raspala oni su ostali zateceni, bolje reci sokiraniPa su se brže bolje raspršili po strankama...


shto se tebi gadi!?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:14 14.03.2010

Re: SPISAK

nisam nasao ni na jedan jedini glas koji bi doveo u pitanje "nevinost" ratnog zlocinca ejupa ganica.
.
Ima i kod nas onih koji su jako nesrećni zbog Ganića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:58 14.03.2010

Re: SPISAK

A danas Demokratska stranka vlada u koaliciji sa poštovaocima i podržavateljima lika i dela jednog ratnog zločinca

Ti burazeru sa ovakvim zaključivanjem MENSU nećeš videti.
intrepid intrepid 17:27 14.03.2010

Re: SPISAK

Nebojsa Krstic
A danas Demokratska stranka vlada u koaliciji sa poštovaocima i podržavateljima lika i dela jednog ratnog zločinca

Ti burazeru sa ovakvim zaključivanjem MENSU nećeš videti.


on je to rekao da ne trepne. ako mu odgovoris onako kako bi trebalo onda te buljuk slicnih proglasi fasistom i seseljevcem. i nije on problem, predsednica helsinskog komiteta srbije to isto kaze javljajuci se direktno u program HRT-a. naravno da u studiju nastane opste odusevljenje prisutnih hrvatskih desnicara ...jer, naravno, svi su oni (srbi) isti i sve je to velikosrpska politika, od pasica do tadica.
libkonz libkonz 00:12 14.03.2010

Bravo

za iskrenost.
U neku ruku ovaj tekst me je podsetio na ovaj fenomenalni Jakšin tekst.
kamichak92 kamichak92 08:34 14.03.2010

...

9. mart slave i o njemu pričaju naširoko oni koji onog 9. marta nisu ni bili na ulici i koji ni onog devetog nisu imali šta da kažu.


i to rece covek koji se slikao uniformi policije 1996. godine.
cult cult 10:25 14.03.2010

,

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:41 14.03.2010

јако искрено

ја не знам што ти замерају на томе како си започео блог. па савршено је. ево
Mart se pretvorio u mesec gluposti, laži, pretvornosti, licemerstva i dvoličnosti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:54 14.03.2010

Re: јако искрено

а не знам што ти замерају

Ko mi zamera? Ljudima se sviđa, nego reda radi kao imaju zamerke.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:40 14.03.2010

Re: јако искрено

хоћеш да кажеш да се људима може десити, рецимо, да им се допадне неки концерт, али да замерају, онако, реда ради, да л’ из спорта и досаде, уз семенке, да л’ што су медиокритети, ко ће га знати?
dr_john dr_john 16:52 14.03.2010

Hocu ovo cesce! :)

Krle, pravis "prevelike" pauze izmedju blogova!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:56 14.03.2010

Re: Hocu ovo cesce! :)

pravis "prevelike" pauze izmedju blogova!

Ne može češće zbog refraktarnosti. Treba da se iznova napune beterije mediokritetstva.
alphaville alphaville 17:27 14.03.2010

u wish!

tvoj kapacitet ne moze ni do mediokritetstva da dobaci.
mikicapopovic mikicapopovic 18:42 14.03.2010

Vlada je za tebe gospodin!!!!!!

Kad neko u prvih par recenica napise nesto toliko jadno onda dalje i ne citas... Sta takav covek moze da kaze o bilo cemu a da to zavredjuje neciju paznju?!? Bilo ciju... Savetnik predsednika??? ccc
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:56 14.03.2010

Ljiljana Smajlović, odgovor

Ovo je citat odgovora Ljiljane Smajlović na moj tekst.

Odsustvo pristojnosti i stila je već, nažalost, postalo karakteristično za nastup savetnika predsednika Srbije na blogu B92. Osim tog „sve po spisku“, on mi još poručuje da o ulasku u NATO mogu slobodno da govorim po halama i na drugim mestima, što je opet karakteristično za bahato ponašanje ove vlasti - rekla je Ljiljana Smajlović. Ona podseća da je na predlog 200 javnih ličnosti da se organizuje rasprava, a potom i referendum o NATO, vlast je odmah u januaru odgovorila da je to „bespredmetno"


Draga g-đo Smajlović,

Kad kažete da nemam stila i pristojnosti, verovatno ste u pravu. Znam da ovakav kakav sam neću daleko dogurati i zato ću se truditi da se popravim.

Ne znam zašto, pada mi na pamet naslovna strana lista koji ste nekada uređivali, na kojoj se jednog dana, u predvečerje izbora, pojavilo kako je pokojni Nenad Bogdanović ukrao 23 miliona evra. Potom se pokazalo da je napisano laž, a porodica pokojnog gradonačelnika Beograda nije, koliko je meni poznato, dobila ni izvinjenje – do dana današnjeg.

Vi, moguće je, mislite da je ovakvo ponašanje primer prisustva pristojnosti i stila, ja svakako ne.

Što se tiče debate oko NATO, i dalje nismo čuli ko vam tačno brani da je vodite, vama ili bilo kome drugom, na nekom mediju, okruglom stolu, u hali, areni, na trgu ili bilo gde drugde.






Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:46 15.03.2010

Zasto volim ovaj blog



icaglica icaglica 22:50 18.03.2010

Sve po spisku

Look who's talking? Covek koji je nekad zajedno sa tim istim "netalentovanim" Vladom Divljanom, covekom "bez duha i ideja", interpretirao tu nikakvu muziku, koju nije bio u stanju nikada da proizvede, tako "talentovan", "pun ideja" i nadasve "pun duha". Uz tu muziku i "Idole", ja sam odrastala i ne dozvoljavam Vam da mi pokvarite secanja na najlepsi period moga zivota, koji je slucajno i veoma vazan deo Vaseg, iako biste Vi ocigledno zeleli da ga zaboravite. Medjutim, JA cu vas podsetiti da Vas zahvaljujuci talentu tog "netalentovanog" Vlade Divljana prepoznaju danas na ulici, da uzivate i sve ostale blagodeti zahvaljujuci tadasnjoj popularnosti. Na kraju krajeva, bili biste obican bloger, a ne VIP. Ako sam nekada imala dilemu da li ste nekada kao clan te kultne grupe samo otvarali usta, sada je vise nemam. Mozda bi bilo pametnije i bezbolnije po sve nas da to pocnete da radite i danas.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:06 19.03.2010

Re: Sve po spisku

ne dozvoljavam Vam

Pa zabranite mi.
BTW najbolje pesme Idola sam ja napisao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana