Moj grad

Pitanja za gradonačelnika

Srđan Mitrović RSS / 14.03.2010. u 09:44

26004_1274404458254_1174200288_30722514_3685971_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor fotografije: Vladimir Krzalić


PRESS pita Đilasa: Po čemu biste voleli da vas pamte sugrađani?

Đilas odgovara:

Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek. Zato mi neće biti dovoljno to što znam da će Beograd posle 40 godina dobiti ne jedan nego dva mosta. Želim da me Beograđani pamte kao „jednog od nas", koji je celog sebe dao da Beograd postane prava evropska metropola - grad u kome se kvalitetno živi, koji neguje svoju davnu istoriju, ali i stvara novu, koji se ponosi i svojim građevinama, ali i svojim ljudima, neguje kulturu, stvara sportske šampione i predstavlja omiljenu turističku i privrednu destinaciju. Izazovi vremena ne smeju da spreče Beograđane da Beogradu dokazuju koliko ga vole. A svi znamo da se ljubav dokazuje.

Grupa građana pita, ali Đilas ne odgovara:

Zašto su posečeni zdravi platani u Bulevaru?

Zašto je priroda neophodna za zdrav život Beograđana za 5 kvadratnih metara manja od evropskog standarda?
Zašto je život Beograđana jeftiniji od građevinskog zemljišta?
Zašto Gradonačelnik nije govorio istinu kada je rekao da najviše brine o životima građana, dok u opštinskim rešenjima piše da će i zdravi platani biti posečeni -zbog rekonstrukcije ulice?
Zašto Gradonačelnik nije mislio o potrebnom novcu za nove sadnice, i o teškoj socijalnoj situaciji, pre seče zdravih platana, koji i zbog toga nisu smeli da budu posečeni?
Zašto plan o rekonstrukciji Bulevara nije javno objavljen?
Zašto građanima nije stavljen na uvid Izveštaj o uticaju na životnu sredinu, koji je sastavni deo Plana rekonstrukcije Bulevara? 
Zašto je Izveštaj o uticaju na životnu sredinu radio Centar za planiranje urbanog razvoja (CEP), čiji je jedan od vlasnika istovremeno izvršni direktor Direkcije za građevinsko zemljište, nadležne za “laki šinski prevoz” u Bulevaru. 
Zašto predstavniku grupe građana “Sačuvajmo beogradske platane” posle zvanično zavedenog zahteva Sekretarijat za urbanizam nije dao na uvid Plan rekonstrukcije Bulevara?
Zašto Sekretarijat za urbanizam za uvid građana u planska dokumenta zvanično traži dozvolu od Gradonačelnika? 
Zašto su elaborati o stanju platana obelodanjeni tek posle protesta građana, a ne pre najave seče drvoreda?
Zašto JKP Zelenilo plaća iz Budžeta privatno lice, bez licence, za izradu elaborata o platanima u Bulevaru?
Zašto nije urađen elaborat o stanju zdravlja platana od ovlašćene institucije, kada se prethodna dva razlikuju u svojim zaključcima? 
Zašto nije utvrđena odgovornost za nestručno orezivanje platana, koji su zbog toga istrulili?
Zašto opštine Zvezdara i Vračar donose nezakonita rešenja o seči zdravog drveća?
Zašto Zelenilo Beograd počinje seču stabala pre nego što je istekao rok za žalbu?
Zašto Sekretarijat za zaštitu životne sredine nije radio svoj posao?
Zašto je Odbor Skupštine Srbije odustao od svog zahteva da se obustavi seča platana dok se plan o rekonstrukciji Bulevara ne stavi na uvid javnosti?
Zašto ministar za životnu sredinu Oliver Dulić nije radio svoj posao?
Zašto javni tužilac nije reagovao po službenoj dužnosti na nezakonitu seču zdravog drvoreda platana?
Zašto javni pravobranilac Beograda nije ustao u zaštitu javnog dobra I budžeta Grada?
Zašto je Gradonačelnik neodgovoran prema građanima I javnom dobru?
Zašto ne funkcionišu institucije kontrole rada gradske uprave?
Zašto je umesto Zaštitnika građana u Beogradu imanovan “zaštitnik Gradonačelnika”- osoba kojoj je Gradonačelnik prethodno bio direktor u Narodnoj kancelariji Predsednika Republike?
Zašto građani ne mogu da dobiju odgovore na ova pitanja, kada po zakonu na to imaju pravo?

Zašto svi Beograđani treba sve ovo da plate narušenim zdravljem i skupljim životom? 



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 09:55 14.03.2010

Gradonacelnik

Ne mora da gazi po klupi. Tu neko treba da sedi posle.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:57 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

evo joše malo genijalnog dupeuvlakačkog teksta iz PRESS-a

Ako je Branko Pešić postavio standarde i doprineo da se milioni kubika betona pretoče u ključne gradske tačke, aktuelni beogradski gradonačelnik Dragan Đilas u svom mandatu prekida dugogodišnju apstinenciju izgradnje značajnih objekata.
Posle nekoliko decenija, u Beogradu se grade dva velika mosta. Prvi od njih, Zemun - Borča, rešiće nekoliko saobraćajnih problema, a most preko Ade ne samo da će spojiti dve najveće opštine - Čukaricu i Novi Beograd, već će zbog ogromnog pilona postati zaštitni znak Beograda, kao što su to „Pobednik" na Kalemegdanu i Hram Svetog Save. Zanimljivo je da je aktuelnog beogradskog gradonačelnika nekoliko puta pozivao bivši gradonačelnik Zoran Đinđić da preuzme funkciju potpredsednika DS, ali je Đilas tadašnji ulazak u politiku odlagao iz ekonomskih razloga. Želeo je prvo da završi fakultet i napravi pare jer je oduvek smatrao da je pogubno što se 90 odsto domaćih političara bavi jedino politikom u svom životu. Ovo ga čini u neku ruku sličnim sa njujorškim gradonačelnikom Blumbergom, koji gazdovanje Velikom jabukom obavlja volonterski, naravno kada je u pitanju plata.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:13 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Srđan Mitrović
Ovo ga čini u neku ruku sličnim sa njujorškim gradonačelnikom Blumbergom, koji gazdovanje Velikom jabukom obavlja volonterski, naravno kada je u pitanju plata.


Haha, on nam cini uslugu sto gradonacelnikuje. Nemoj vise molim te.
vishnja92 vishnja92 11:24 14.03.2010

Re: Gradonacelnik



pa sta hoces, logican je sled: sto nije humanitarno poslo za rukom milosrdnom andjelu, to je efikasno odradio volonterski rad.

sve sama emoucija, boktemazo.
daj da se evakuisemo pre nego sto neko resi da nas bas onako istinski zavoli.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:38 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

vishnja92


pa sta hoces, logican je sled: sto nije humanitarno poslo za rukom milosrdnom andjelu, to je efikasno odradio volonterski rad.

sve sama emoucija, boktemazo.
daj da se evakuisemo pre nego sto neko resi da nas bas onako istinski zavoli.


A najbolje u svemu je sto su Djilas i Bloomberg slicni po tome sto su oba volonteri osim Djilasa
vishnja92 vishnja92 13:42 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

slicni po tome sto su oba volonteri osim Djilasa





mislim...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:18 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

slicni po tome sto su oba volonteri osim Djilasa


majkl blumberg nije isekao central park

Đilas odgovara:
. Ja sam pravi Beograđanin


i?
Unfuckable Unfuckable 14:28 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

majkl blumberg nije isekao central park

pa nije ni Džilas posekao Tašmajdan.
Još uvek.
milosss92 milosss92 14:36 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

looping
Ne mora da gazi po klupi. Tu neko treba da sedi posle.

Barem kao gradonacelnik bi trebao da vodi racuna o takvim detaljima, a ne da pozira kao kauboj.
slozenjicin02 slozenjicin02 14:43 14.03.2010

Srdjan Mitrović

Zašto izmišljate gospodine, nijedan zdrav platan nije posečen, baš nijedan.
Manipulativnost vaša i vaših kolega nema granica, evo gde su te manipulacije:
-gdo vaših slika ovde su slike PANJEVA, a to radite namerno, jer su jedino panjevi zdravi, da nisu, pali bi posle bilo koje košave u bulevaru.
-za vašu informaciju, šuplji , truli platani su evidentirani na 4-5-7-8 i više metara od korena, to jest od panja kojeg vi uporno slikate i lažete ljude...ne znam iz kog razloga, ali ih brutalmo manipulišete.
-Lično sam gledao seču platana kod Derma, u momentu dok je sečen jedan poveliki platan, na visini od 10-tak metara, počela je da kulja voda iz šupljine debla, pitao sam čoveka iz zelenila : šta je ovo, otkud ovolika voda ? Reče mi, da je to zbog trulosti.
-pitam vas gospodine i sve vaše istomišljenike,zašto manipulišete narod, zašto izmišljate da su posečeni zdravi platani, kada to nije tačno ?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:46 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

slozenjicin02

malo mi je muka od vas iz kabineta.
registrovan: 12.03.2010
a ti sad lepo odmori malo. nedelja je.
slozenjicin02 slozenjicin02 14:50 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Srđan Mitrović
slozenjicin02

malo mi je muka od vas iz kabineta.
registrovan: 12.03.2010
a ti sad lepo odmori malo. nedelja je.



Matčina gospodine, matčina.
Uopšte nije bitno šta piše u komentaru, bitno je kad se neko registrovao, jer se ovde ceni prvoborački staž, jelte ?
43nikola 43nikola 14:51 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Na redu je Zvezdarska šuma, a 'neka se pripremi' Tašmajdan, Kalemegdan, Košutnjak.., može i obrnutim redom!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:52 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Uopšte nije bitno šta piše u komentaru, bitno je kad se neko registrovao, jer se ovde ceni prvoborački staž, jelte ?

lupaš gluposti.
a što se ovog slučaja tiče bitno je kad si regisrovan, jer je veoma providno. nisi jedini, ima još par tvojh kolega, a bogami i jedan spavač koji se pametan registrocao pre dve godine.
JJ Beba JJ Beba 15:04 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

-pitam vas gospodine i sve vaše istomišljenike,zašto manipulišete narod, zašto izmišljate da su posečeni zdravi platani, kada to nije tačno ?

idi ajde, sta nam naprica, bas voda od trulosti? mnogo vode?

daleko ces ti dogurati
JJ Beba JJ Beba 15:06 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Uopšte nije bitno šta piše u komentaru, bitno je kad se neko registrovao,

bitno je, kako da nije. evo tvoj primer....
slozenjicin02 slozenjicin02 15:08 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Srđan Mitrović
Uopšte nije bitno šta piše u komentaru, bitno je kad se neko registrovao, jer se ovde ceni prvoborački staž, jelte ?

lupaš gluposti.
a što se ovog slučaja tiče bitno je kad si regisrovan, jer je veoma providno. nisi jedini, ima još par tvojh kolega, a bogami i jedan spavač koji se pametan registrocao pre dve godine.


Pitao sam vas gospodine zašto manipulišete sa platanima ?
To da li lupam gluposti nije tema, tema su bolesni platani ?
Nije valjda da ste se uhvatili teme, o kojoj pojma nemate, a vidim da nemate.
Nisam vas pitao o jezgru Atoma, no o tome što izmišljate stvari ?
maca22 maca22 15:10 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:13 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Pitao sam vas gospodine zašto manipulišete sa platanima ?
To da li lupam gluposti nije tema, tema su bolesni platani ?
Nije valjda da ste se uhvatili teme, o kojoj pojma nemate, a vidim da nemate.
Nisam vas pitao o jezgru Atoma, no o tome što izmišljate stvari ?

ajde malo prošetaj po kališu dok još ima vegetaciju. i pozdravi djilasa.
margos margos 15:20 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

To da li lupam gluposti nije tema, tema su bolesni platani ?

Zašto su posečeni umesto da su lečeni?
palilula92 palilula92 15:31 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Unfuckable
majkl blumberg nije isekao central parkpa nije ni Džilas posekao Tašmajdan.Još uvek.



A Tas je super prostor za parking, koja ideja Unfuk, svaka cast! Eto njih kolko sutra.
Unfuckable Unfuckable 15:48 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

ja tu nekako "vidim" šoping mol "Brat Srbin" u etno fazonu, ćiriličan skroz, koji bi sa Crkvom (sa kojom bi, naravno, delio parking i novoizgrađeni heliodrom) zaokružio svetovno - urbanističko - arhitektonsku simboliku Mesta.
Kad smo već tu, savetovao bih Džilasu da o istom trošku (a mnogi bi mu potpisali da time svakako čuva zdravlje sugradžana!) poruši Petu beogradsku gimnaziju i podigne Šestu beogradsku gimnaziju inkorporiranu u, takodžer, šoping etno mol - blizanac - "Starina Novak" koji očigledno nedostaje susjedujućem SRC Tašmajdan, pri čemu bi se obližnji, tkz "stadion", perfektno lociran u "rupi" mogao solidno do izvanredno iskoristiti (uz skromna ulaganja u nadogradnju etaža) kao petnaestospratna garaža za putnička vozila, autobuse, tenkove, kamione i traktore.
ivana23 ivana23 16:12 14.03.2010

Debla

slozenjicin02
Zašto izmišljate gospodine, nijedan zdrav platan nije posečen, baš nijedan.Manipulativnost vaša i vaših kolega nema granica, evo gde su te manipulacije:-gdo vaših slika ovde su slike PANJEVA, a to radite namerno, jer su jedino panjevi zdravi, da nisu, pali bi posle bilo koje košave u bulevaru.-za vašu informaciju, šuplji , truli platani su evidentirani na 4-5-7-8 i više metara od korena, to jest od panja kojeg vi uporno slikate i lažete ljude...ne znam iz kog razloga, ali ih brutalmo manipulišete.-Lično sam gledao seču platana kod Derma, u momentu dok je sečen jedan poveliki platan, na visini od 10-tak metara, počela je da kulja voda iz šupljine debla, pitao sam čoveka iz zelenila : šta je ovo, otkud ovolika voda ? Reče mi, da je to zbog trulosti.-pitam vas gospodine i sve vaše istomišljenike,zašto manipulišete narod, zašto izmišljate da su posečeni zdravi platani, kada to nije tačno ?

Evo 'trulezi', lezi na Bezanijskoj kosi... Nisu panjevi!



Treba li jos ovakvih slika?!
ivana23 ivana23 16:16 14.03.2010

Debla

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:29 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

ja tu nekako "vidim" šoping mol "Brat Srbin" u etno fazonu, ćiriličan skroz, koji bi sa Crkvom (sa kojom bi, naravno, delio parking i novoizgrađeni heliodrom) zaokružio svetovno - urbanističko - arhitektonsku simboliku Mesta.
Kad smo već tu, savetovao bih Džilasu da o istom trošku (a mnogi bi mu potpisali da time svakako čuva zdravlje sugradžana!) poruši Petu beogradsku gimnaziju i podigne Šestu beogradsku gimnaziju inkorporiranu u, takodžer, šoping etno mol - blizanac - "Starina Novak" koji očigledno nedostaje susjedujućem SRC Tašmajdan, pri čemu bi se obližnji, tkz "stadion", perfektno lociran u "rupi" mogao solidno do izvanredno iskoristiti (uz skromna ulaganja u nadogradnju etaža) kao petnaestospratna garaža za putnička vozila, autobuse, tenkove, kamione i traktore.


aaaaajlaaaaaavjuuuuuuu!!!!!!!! :)))))))))))))))))))
mikele9 mikele9 16:30 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

pa nije ni Džilas posekao Tašmajdan.
Još uvek.

A posle je na redu

palilula92 palilula92 16:55 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Unfuckable
ja tu nekako "vidim" šoping mol "Brat Srbin" u etno fazonu, ćiriličan skroz, koji bi sa Crkvom (sa kojom bi, naravno, delio parking i novoizgrađeni heliodrom) zaokružio svetovno - urbanističko - arhitektonsku simboliku Mesta.Kad smo već tu, savetovao bih Džilasu da o istom trošku (a mnogi bi mu potpisali da time svakako čuva zdravlje sugradžana!) poruši Petu beogradsku gimnaziju i podigne Šestu beogradsku gimnaziju inkorporiranu u, takodžer, šoping etno mol - blizanac - "Starina Novak" koji očigledno nedostaje susjedujućem SRC Tašmajdan, pri čemu bi se obližnji, tkz "stadion", perfektno lociran u "rupi" mogao solidno do izvanredno iskoristiti (uz skromna ulaganja u nadogradnju etaža) kao petnaestospratna garaža za putnička vozila, autobuse, tenkove, kamione i traktore.



Unfuk, pa ti si rodeni urbanista!

Jedino bi dodala da bi pri Crkvi trbalo napaviti luksuzne depadanse zbog kompletnog ugodaja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:56 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

i zaboravio si heliodrom!
ivana23 ivana23 17:02 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Srđan Mitrović
i zaboravio si heliodrom!

Nije...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:03 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

ups. greška
izvini unf.
Bili Piton Bili Piton 17:15 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

ivana23
Srđan Mitrović
i zaboravio si heliodrom!

Nije...


Ma na sve misli nas gradonacelnik.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:18 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

više sam mislio na malu pistu za aviončiće nego na heliodrom, al ajd sad...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 17:23 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

pa nije ni Džilas posekao Tašmajdan.
Još uvek.


sto ne znaci da nece
dolybell92 dolybell92 17:40 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

već će zbog ogromnog pilona postati zaštitni znak Beograda,


Samo sto taj pilon moze da nosi dva mosta....
pa smo vec u gubitku za jos jedan most....
jaca19 jaca19 18:50 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Pa ok, nisu svi bili zdravi, ali je dobar deo njih svakako bio zdrav. Kada bacite pogled na desnu stranu Bulevara, bas oko Djerma, jasno je svima da seča nema veze s zdravljem i bolešću nego s tim da može da se bez problema raskopa i preore deo gde bile šine i dobar deo trotoara.
Drugo bitno pitanje je kako je došlo do toga da se platani u nekoliko navrata bukvalno iskasape, i zašto se, recimo, drvored u prethodniih x godina nije obnavaljao deo po deo ili na neki smislen način. Priznaćete da Bulevar sada (i kad zanemarimo da je raskopan) izgleda dosta jadno.

Meni je većina trenutnih akcija gradonačlenika malo bljak i ne liči mi previše na beogradski šmek.

Ako se već sedi onako na klupi, onda se to ne radi u šimikama i odelu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:03 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Meni je većina trenutnih akcija gradonačlenika malo bljak i ne liči mi previše na beogradski šmek.

meni je mnogo bljak i previše mi liči na džiberski šmek.
dechirico dechirico 19:55 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Beogradski nacionalizam. Tesko da ima gori. Najcesci oboleli anacionalni.
Bili Piton Bili Piton 20:18 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

dechirico
Beogradski nacionalizam. Tesko da ima gori. Najcesci oboleli anacionalni.


Budi ljubazan pa pojasni ovu svoju primedbu, molim te.


angie01 angie01 20:25 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Beogradski nacionalizam. Tesko da ima gori. Najcesci oboleli anacionalni.


je l mislish onaj, gde su starosedeoci dopustili, da svako ko se popeo Balkanskom ulicom, a sa Z stanice, vukuci kartonski kofer iz brdsko-planinskog zavichaja,razmakne domace i brzinski zasedne negde, gde moze da im soli do mile volje, a bez argumentacije-tipa znanje, sposobnosti,...samo rodjachko politichkie preporuke i poslushnichko uvlakachki skilsi!
Bili Piton Bili Piton 21:28 14.03.2010

Re: Srdjan Mitrović



Cek cek Endzi, daj gospodinu da objasni sta je zeleo reci ovom svojom kompleksnom mislju, bas me zanima da cujem.

Mada bih rekao da je gospodin pustio kineza pa zbrisao....?
mikele9 mikele9 23:21 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Jedino bi dodala da bi pri Crkvi trbalo napaviti luksuzne depadanse zbog kompletnog ugodaja.

Misliš ovako nešto? I za svakog poseban, da mogu da se potpuno predaju molitvi.

P.S. Da li si imala određenu Crkvu na pameti ili bi i mi TAO-isti mogli da se malo ogrebemo o luksuz.
palilula92 palilula92 23:54 14.03.2010

Re: Gradonacelnik

Mikele,

Odlicna slika, to sam mislila. Znas nisu ovakvi depadansi za nas zemaljske i ne partijske ljude. A mislila sam na Sv.Marka, nasa je a i vise depadansa bi stalo okolo. Ima i plato ispred, super mesto za podzemnu privatnu garazu.
mikele9 mikele9 00:17 15.03.2010

Re: Gradonacelnik

Mikele,
Odlicna slika, to sam mislila. Znas nisu ovakvi depadansi za nas zemaljske i ne partijske ljude. A mislila sam na Sv.Marka, nasa je a i vise depadansa bi stalo okolo. Ima i plato ispred, super mesto za podzemnu privatnu garazu.


palilula92 palilula92 00:19 15.03.2010

Re: Gradonacelnik

ma preporuka BRE!
maca22 maca22 00:46 15.03.2010

Re: Gradonacelnik

43nikola
Na redu je Zvezdarska šuma, a 'neka se pripremi' Tašmajdan, Kalemegdan, Košutnjak.., može i obrnutim redom!

Topčider. Treba da se gradi prilaz mostu.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 13:17 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

samo rodjachko politichkie preporuke i poslushnichko uvlakachki skilsi!


da l' ce bit bas tako za sve koji su se "popeli balkanskom ulicom sa z stanice, vukuci kartonski kofer iz brdsko planinskog zavicaja"?
slow_hand slow_hand 22:18 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

lupaš gluposti.

Kakav argument?! Svaka čast, svaka ti je "promišljena", ka u Njegoša...
a što se ovog slučaja tiče bitno je kad si regisrovan, jer je veoma providno. nisi jedini, ima još par tvojh kolega, a bogami i jedan spavač koji se pametan registrocao pre dve godine.

Daklem, obaška mi je drago da sam ostavio "lep" utisak, al ne mogu da verujem da to baš toliko boli... Spavači imaju pametnija posla nego da se preganjanju 24h/dan sa "profesionalcima", tek pokatkad vole da ih bocnu, da ih podsete da ima još neko živ na svetu sem njih, da nemaju monopol na mišljenje i ... da, da su nekulturni...
Bili Piton Bili Piton 22:26 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

i ... da, da su nekulturni..


Tebe mora da su mocart-kuglama othranili kad si tako fin.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:32 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Kakav argument?! Svaka čast, svaka ti je "promišljena", ka u Njegoša...

ko je tebi drmao kavez ovako kasno?
slow_hand slow_hand 22:39 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Tebe mora da su mocart-kuglama othranili kad si tako fin.

I još jedan DRVENI ADVOKAT...
Bili Piton Bili Piton 22:40 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

slow_hand
Tebe mora da su mocart-kuglama othranili kad si tako fin.

I još jedan DRVENI ADVOKAT...


Ne nego taj tvoj whining ton mnogo smara.
maca22 maca22 22:44 15.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Zašto bi iko normalan podržavao seču onakvih izuzetnih stabala zarad garaža i građevinskog zemljišta što je pohlepni interes šačice?
Ne bi. I onda šta misliti o onim koji kidišu na "drvene advokate"?
NNN NNN 09:37 16.03.2010

Re: Srdjan Mitrović

Od kako je Ivana okačila slike "trulih" platana, Majlutina nema da se javi
looping looping 10:05 14.03.2010

Gradonacelnik

Djilasa za predsednika Srbije!
Da posecemo sve sto nam pravi probleme.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:19 14.03.2010

ha!

pazi me
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:20 14.03.2010

Re: ha!

kad si se vratila?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:37 14.03.2010

Re: ha!

pa pusti...! dok sam se probijala dovde, otpala mi flekica na štikli i slomio mi se nokat pa sam odlučila da ih posečem i ofarbam u crno. zbog uroka...nadam se da nisam rasčupana, sguzzio me vetar totali...
antonacci antonacci 10:21 14.03.2010

Pričanje u prazno

U redu je postavljati pitanja, ali posle izvesnog vremena to prestaje da ima smisla. Đilasa jednostavno ne zanima ko šta misli, on radi što on misli da je potrebno.

To je možda dobra osobina za nekog ko ima privatnu firmu, ali je loša osobina za nekog ko upravlja gradom.

Re: Pričanje u prazno

da li moze neko od novinara (mozda neko od ljudi sa bloga?) da napravi intervju sa djilasom pa da mu ova pitanja zaista licno postavi?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:25 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

da li moze neko od novinara (mozda neko od ljudi sa bloga?) da napravi intervju sa djilasom pa da mu ova pitanja zaista licno postavi?

gde sme djilasa neko nešto da pita što mu nije po volji? bojim se da mi nemamo takve novinare.
Hansel Hansel 11:01 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Srđan Mitrović
da li moze neko od novinara (mozda neko od ljudi sa bloga?) da napravi intervju sa djilasom pa da mu ova pitanja zaista licno postavi?gde sme djilasa neko nešto da pita što mu nije po volji? bojim se da mi nemamo takve novinare.
Imamo, ali takvi ili ne mogu do Đilasa i kolega da stignu, ili ih i ne puštaju gloduri, ili su im već davno dali otkaz, tj. morali su sami da odu...
angie01 angie01 11:07 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Lično se zalažem da preporuka za bilo koju funkciju bude skup osobina kao što su stručnost, sposobnost, vizija, rad, odgovornost i poštenje. Te osobine čine dobre menadžere, dobre gradonačelnike i dobre predsednike. Uspeh, dakle, ne donosi funkcija sama po sebi, već ličnost i način rada.

pa jbte, ovo ne mora ni da se preradjuje, da bi bilo smeshno!

barem nece biti prozivki za autorska prava-Srki,laki ju!
antonacci antonacci 11:07 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

ssvetlana92
http://www.e-novine.com/srbija/srbija-licnosti/35395-Kratak-fitilj-zloinca-testerom.html




Izvinite sad što se smejem, ali zamislio Đilasa kako skače i čupa se za kosu, besan kao ris i crven kao neka paprika.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:16 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

angie01
Lično se zalažem da preporuka za bilo koju funkciju bude skup osobina kao što su stručnost, sposobnost, vizija, rad, odgovornost i poštenje. Te osobine čine dobre menadžere, dobre gradonačelnike i dobre predsednike. Uspeh, dakle, ne donosi funkcija sama po sebi, već ličnost i način rada.



Odgovornost, kome?
Ili je mozda bolje pitanje postaviti ovako: odgovornost, cemu?
angie01 angie01 11:45 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

odgovornost, cemu?


sladak neki lik!

al meni bi neshto bilo lakshe-da ne pomaze vishe!

njegov skup osobina-koje je on dodushe prekrojio u izjavi-nisu maj fejvorit van!

eeee, Andersene, radov'o bi se da vidish kolk'e su nove mogucnosti za bajke for evr end evr!
Tica44 Tica44 14:45 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Đilasa jednostavno ne zanima ko šta misli, on radi što on misli da je potrebno.


Gde li sam to vec cuo... Mozda ovde...

milosss92 milosss92 15:03 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Srđan Mitrović
da li moze neko od novinara (mozda neko od ljudi sa bloga?) da napravi intervju sa djilasom pa da mu ova pitanja zaista licno postavi?
gde sme djilasa neko nešto da pita što mu nije po volji? bojim se da mi nemamo takve novinare.

Otprilike tako nesto:

"da li ste vi ekskluzivni zastupnik pojedinih kompanija?"
"za sva pitanja u vezi sa mojim biznisom obratite se direktoru firme..."
"mogu jos jedno pitanje da vam postavim?"
"mozete dobicete isti odgovor. Ne zelim da se ova emisija, ili bilo koja, pretvoru u takvu vrstu polemike" (Zdravo dovidjenja)

Intervju sa Jugoslavom Ćosićem: Dragan Đilas 13.10.2009 (49:25)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:34 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Tica44


Unfuckable Unfuckable 20:06 14.03.2010

Re: Pričanje u prazno

Intervju sa Jugoslavom Ćosićem: Dragan Đilas 13.10.2009 (49:25)

Ahm, evo nas kod medija, ok:
Najbednije od svega je to što su mediji, svi redom, sasvim "zatvorili" temu oko platana, što čak i neizvežbanom amaterskom oku daje dovoljno pouzdan dojam da u celoj toj stvari nisu čista posla.
Da objasnim: da jesu čista posla, to pitanje bi se, u povoljnom trenutku, izvlačilo kao "tvrdo" ili "teško"
(to inače radi Olja Bećković, redovno)
a onda bi se Upitani, uz ležeran osmeh, "zahvalio na pitanju"
(čitaj: centaršutu) i opalio sa dobrim ili kakvim već, argumentima da zatrpava pućanstvo, sve vadeći papire, analize, sinteze pa i po koju fotografiju.

Ništa od ovoga se nije desilo, iako je Džilas, podsetimo se, izjavio da "jedva čeka" da građanima predoči - činjenice.
Građanima to baš i nije upriličio, za razliku od Čede Platanovića, kome je iza debelih, zatvorenih (naravno) vrata, očigledno vrlo brzo i efikasno objasnio sve validne razloge koji idu u prilog odluci da se uradi to što se uradilo, a zbog čega nikad više neće moći da računa na glasove Beogradžana.

Prema tome: ne moramo biti magistri botanike i zagledati svaku granu ili panj edabi shvatili da je ovo bahata kriminalna svinjarija do neba.
neverovatnimiki neverovatnimiki 10:22 14.03.2010

Dilema

Ponekad ne znam sta je gore-Tadic koji je 'ogranicen' ili Djilas koji je 'neogranicen'.
Da li vise stete pricine oni koji ne znaju,mada ponekad imaju i najbolje namere,ili oni koji znaju.
Kada se njima svima pruzi staza od zutih Jeremica,oni ce lako da stignu u Smaragdni grad.
A patuljcima ostaje da zive sa Zlom Vesticom Zapada i njenim letecim majmunima.
GajaR GajaR 10:37 14.03.2010

pitanja i čuđenja ?!

Svima je bilo jasno pa i nomenklaturi koja je naredila sečenje platana, da gradu time čine nenadoknadivu čtetu...ali su im interesi bili jači od čovečnosti. Da bi izgurali tako velike (i za njih značajne) interese morali su da pokažu odavnoneviđenu aroganciju. I to su uradili surovo prenebregavajući žalopojke grada, proteste golorukih žitelja, spremni svakog trena da te uklone, zgaze kao iskorišćen pikavac...da po potrebi to uviju u oblandu demokratije i njihove brige da platani iznenada - nakon 90 godina života, ne reše da počnu da padaju žiteljima na glavu, i time ugroze njihov srećan i bezbrižni život u (nekad) lepom gradu kojim oni rukovode.

...A što se institucija sistema tiče...niko njima ne može ama baš ništa, ni javno mnjenje (čitaj mediji), ni sudovi ni policija. Sve ispred njih mora da se ili prikloni ili ukloni. Seči platana, predhodila je seča međ sudijama, seča međ neposlušnim tajkunima i neposlužnim krimosima (a često je to jedno isto), seča međ poslanicima (remetilačkim partijama...)i tako redom. Kontrolišu sva tri stuba vlasti (i sudstvo, i zakonodavstvo i izvršnu vlast), a vama građanine je ostalo pravo da se nesmetano žalite upravi vodovoda...

Eto dokle smo stigli, na putu za lepšu budućnost...za koju smo se izborili 5. oktobra...

Aferim!
sentinel26 sentinel26 11:41 14.03.2010

Re: pitanja i čuđenja ?!

GajaR
Svima je bilo jasno pa i nomenklaturi koja je naredila sečenje platana, da gradu time čine nenadoknadivu čtetu...ali su im interesi bili jači od čovečnosti. Da bi izgurali tako velike (i za njih značajne) interese morali su da pokažu odavnoneviđenu aroganciju. I to su uradili surovo prenebregavajući žalopojke grada, proteste golorukih žitelja, spremni svakog trena da te uklone, zgaze kao iskorišćen pikavac...da po potrebi to uviju u oblandu demokratije i njihove brige da platani iznenada - nakon 90 godina života, ne reše da počnu da padaju žiteljima na glavu, i time ugroze njihov srećan i bezbrižni život u (nekad) lepom gradu kojim oni rukovode.

...A što se institucija sistema tiče...niko njima ne može ama baš ništa, ni javno mnjenje (čitaj mediji), ni sudovi ni policija. Sve ispred njih mora da se ili prikloni ili ukloni. Pre seče platana, usledila je seča međ sudijama, seča međ neposlušnim tajkunima i neposlužnim krimosima (a često je to jedno isto), seča međ poslanicima (remetilačkim partijama...)i tako redom. Kontrolišu sva tri stuba vlasti (i sudstvo, i zakonodavstvo i izvršnu vlast), a vama građanine je ostalo pravo da se nesmetano žalite upravi vodovoda...
Eto dokle smo stigli, na putu za lepšu budućnost...za koju smo se izborili 5. oktobra...
Aferim!

Apsolutno tačno sve i sve je toliko ogoljeno, ne skrivaju se i ne stide se ničega više..

Jedna mala dopuna:
Postignuto i apsolutno jedinstvo i sa "četvrtim stubom" vlasti - funkcionisanje na principu spojenih sudova.

Posljednji izdanak otpora skršen - tj. razriješen, (ne zbog onih finansijskih prekršaja - koje su uzgred napravili zajedno ) nego zbog otpora aktuelnoj vlasti..

Četiri grane vlasti a na čelu politbiroa četverac..

14. marta Ljeta Gospodnjeg 2010-og po Gregorijanskom
Na Bulevaru ŠaKTaDjilskom bb
S.26.

dolybell92 dolybell92 17:44 14.03.2010

Re: pitanja i čuđenja ?!

Eto dokle smo stigli, na putu za lepšu budućnost...
za koju smo se izborili 5. oktobra...


5. Oktobar je bio najkraci dan, zavrsio se pre nego sto je poceo.


neverovatnimiki neverovatnimiki 10:39 14.03.2010

I Misteriozo je znao tajnu velike moci!

vishnja92 vishnja92 10:42 14.03.2010

auuu...

Ja sam pravi Beograđanin




a pajz nastavak:
Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek




majko mila, em je ljakse, em bezobrazan, em funkcionalno nepismen...

e, ne mogu, muka mi je. idem da radim nesto pametno. zelim samo da zahvalim DS-u sto je u poslednjih mesec dana, sto se mene tice, obezvredio sve svoje zasluge iz proslosti, i vise od toga. nije prijatno ali je neophodno, sada mozemo dalje. bez njih, naravski.

a ovom cu poruciti... necu mu nista poruciti, nema on taj dobac. a da crtam ne mogu.

bljak.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:48 14.03.2010

Re: auuu...

Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek

idem da radim nesto pametno

vidim da si i ti prava beograđanka

Đilas me sve više podseća na Đulijanija.
vishnja92 vishnja92 10:54 14.03.2010

Re: auuu...

BeogrAdzanka :)))

mora da se radi po kuci, amanzaman. briga tebe, ti si to juce obavila

(za sve Beogradjanke koje su se vratile: )

a za djilasa: biti stanovnik ovog grada je stvar stanja duha i dozivljaja medjusobnog pripadanja. veze to sa mestom rodjenja nema, a jos manje sa ambicijom (vec sam dosadna sama sebi i znam da on ovo nece razumeti, ali jace je od mene)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:23 14.03.2010

Re: auuu...

za sve Beogradjanke koje su se vratile:



vezano za ambiciju, mislim da je Dragan Marković de Palma pravi beogrAdžanin
margos margos 11:59 14.03.2010

Re: auuu...

Moram i ja (pisala već, al' da ponovim):

Pita me osmogodišnja ćerka mog prijatelja:
''Margita, a jesi li ti Beograđanka?''
''Jesam.''
''A koliko imaš spratova?''



Nažalost, onu jednu noć, stojeći pored Vladinog platana sa brojem 198. u Bulevaru, shvatila sam da je seča platana posledica već obavljene seče ljudi.


Bebe, Višnja, Srđane

marta l marta l 12:38 14.03.2010

Re: auuu...

. Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek

ajde!
u Beogradu su samo provincijalci bili ambiciozni....sto je sasvim OK, al BRE nisu imali vizije da seku granu na kojoj sede.

Unfuckable Unfuckable 13:18 14.03.2010

Re: auuu...

. Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek

ovo je i meni upalo u oči, na samom početku teksta:
Ja onda ne znam, izgleda da "po Džilasu" nisam pravi Beogradžanin, odoh da plačem.

Neambiciozan sam, tj apsolutno nemam ambicija da slušam, čitam i gutam ove njegove "zipame što sam dobar" podmetačine na centaršuteve neke novinarske dupeuvlake, kojoj naravno na pamet ne pada da ga pita šta je bilo, recimo, s pompeznim obećanjem o izmeštanju kladionica iz grada ili o zatvaranju onih koje nisu na propisanom odstojanju od škola, da ga pita koliko ih je izmešteno, koliko ih je zatvoreno, koliko je kazni naplaćeno za to što puštaju maloletnike da uđu i koji su krajnji rezultati svog tog puvakanja koje satima gledasmo novembra meseca kod Olje Bećković.
Tako da, drug Džilas bi malo za početak trebalo da počne da se bavi konkretnijim stvarima od sistematskog uništavanja flore i faune za račun blagoutroblja nekoliko drugih džibera & pametnjakovića, obmanjivanja i bacanja prašine u oči sugrađanima ili pak postavljanjem standarda za određivanje "pravog Beogradžanina", mislim meni je to skroz slatko kada neka džiberčina dođe odnegde i počne da mi soli pamet šta mi ovde jesmo a šta nismo tj šta bismo mogli, što on, jelte, svakako već jeste. Hvala, ne treba.

Sila boga ne moli, odavno je jasno - i brutalnija je, bezobraznija i bezobzirnija što je "zadatak" koji ima izvršiti prljaviji (i skuplji) - otuda tolika bahatost i žurba u "sprovođenju mera" prema potencijalno opasnim, genocidnim čak, platanima.
Možemo na brzaka da otvorimo mali topic sa logičnim pitanjem - čije li ćemo to mašine videti kako "vredno grade stariji i lepši Bulevar" kada se ova prašina slegne, 'ajmo na 3?

Osim toga, ne dopada mi se ležernost s kojom drug Džilas gazi po sedalnom delu ove klupe, ne samo zato što mu to nije tatko kupio, već zbog skroz džiberske poruke koju šalje omladini, a skroz nadmene - koju šalje nama, malo matorijima.

Sve u svemu, sasvim sam siguran da Beogradžani neće zaboraviti Džilasa i njegov uradak. Prisetimo se: mala, malecna bahatost, koja je toliko puta do tada prošla kroz filtere sluđenog pućanstva, jednom je ('96) ipak prepunila čašu i izazvala tromesečni požar, te sasvim solidno uzdrmala Diktatorovu Imperiju.

Džilasu bi, kao i prethodnicima uostalom, Beogradžani verovatno oprostili katastrofalni saobraćaj, imbecilne šoping molove, prljavštinu, mestimično sjebanu ili skroz nedostajuću infrastrukturu, predizborne bajke, pse lutalice, brljotine sa tužbama Infostana, lagarije oko kladionica i sličan treš ...
- ali imam vrlo jasan dojam da mu neće oprostiti tih nekoliko stotina kubika drva (gledano njegovim krupnosopstveničkim sistemom vrednosti + preinačeno u kvadrate betona koji se inteligentno mogu iskoristiti) što će ga, kad bude vreme za to a ovakvog kakav je - veoma iznenaditi.


maca22 maca22 13:26 14.03.2010

Re: auuu...

Sve u svemu, sasvim sam siguran da Beogradžani neće zaboraviti Džilasa i njegov uradak. Prisetimo se: mala, malecna bahatost, koja je toliko puta do tada prošla kroz filtere sluđenog pućanstva, jednom je ('96) ipak prepunila čašu i izazvala tromesečni požar, te sasvim solidno uzdrmala Diktatorovu Imperiju.

Ma ja mislim da je imao ko njih da povede i povuče. A sada toga nema.... <_<
Doctor Wu Doctor Wu 13:32 14.03.2010

Re: auuu...

šta je bilo, recimo, s pompeznim obećanjem o izmeštanju kladionica iz grada ili o zatavaranju onih koje nisu na propisanom odstojanju od škola, da ga pita koliko ih je izmešteno, koliko ih je zatvoreno, koliko je kazni naplaćeno za to što puštaju maloletnike da uđu

Bate, 'oces ti da se skole pozatvaraju po gradu? Evo pada mi na pamet barem tri razloga zasto je navedeno nezdravo:

Prvo, samo postojanje kladionica je jedan od osnovnih pokretaca klinaca da uopste odu u skolu (znas ono, ako mu se zalomi dvojka na Kaljariju, bice dobar bar sto somica- toliko cale zaradi za metar dana svakojutarnjeg giljanja)

Drugo, deca vremenom nauce osnove verovatnoce, ulaganja, upravljanja rizikom i,

Trece, kladionice uplacuju porez iz koga se te skole finansiraju (Ne znam koliko, ali me pre neki dan jedan mlogo pametan covek ubi podatkom da se 11% srpskog budzeta finansira iz prodaje cigareta, dok BAT alone obezbedjuje 6.5% istog. Srpskog budzeta, mislim). Prema tome, pusite i kladite se, ljudi, za dobrobit sviju!
Unfuckable Unfuckable 13:36 14.03.2010

Re: auuu...

pazi bate: nisam ga ja terao da se onoliko širi kod Bećkovićke s tim pričama "45 dana i rešavamo stvar! Brinemo se o detzi...blablabla", sam je to uradio.
Možda baja nema dobrog savetnika, sad mi i to pada na pamet?
Mislim, očigledno je da nema, čim ide okolo i radi ovakve bedastoće.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:21 14.03.2010

Re: auuu...

Doctor Wu
(Ne znam koliko, ali me pre neki dan jedan mlogo pametan covek ubi podatkom da se 11% srpskog budzeta finansira iz prodaje cigareta, dok BAT alone obezbedjuje 6.5% istog.

Не знам за тај твој извор, али овај мој каже да није реч о BAT-у, већ о PMI-у ("наш" ДИН), који има натполовично учешће на српском тржишту цигарета. Бројке су тачне. (Узгред, мислим да се власничка структура ове две компаније поклапа у преко 50%, тако да је тешко сматрати како су једна другој конкуренција.)

Иначе, у Србаља, има нека повремена манија да буду већи Европејци од самих Европејаца, па им није доста да једним законом то покажу, већ направе и други, који је брат близанац првог. Законом је, рецимо, прописано да нико испод 18 година не може куповати цигарете. Ако се тај закон поштује (а поштује се, мало, и не толико лоше колико други), неко би дуванџиницу могао да отвори и посред школског дворишта а да то не угрози млађахну популацију, и нема потребе за додатним законом који регулише исто питање. Била би то јефтина демагогија. (Истоветно стоји ствар са коцкарницама, under 18 пропис већ се примењује.)

Куриозитет: ако ме памћење не вара, француско искуство са забраном продаје цигарета малолетницима каже да овај приступ није ни у којој значајнијој мери утицао да се проценат пушача у споменутој категорији смањи.
Unfuckable Unfuckable 14:32 14.03.2010

Re: auuu...

meni je simptomatična bila ta, skoro pa neverovatna, paradoksalna rekao bih, "horska podrška" Velikoj Ideji od strane raznoraznih meridijana, mocarta i ostalih Džilasovih navodnih targeta - što mi samo govori da je sve to bio samo dnevnopolitički bućkuriš, ili eventualo, poslednja opomena neurednim platišama koja je vrlo ispravno pročitana
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:42 14.03.2010

Re: auuu...

Да простиш, сећам се тога, и то је све било млаћење празне сламе, а увести ред, по оном донесеном пропису забрањено испод 18, и није баш нека свемирска технологија. Оно чега Београђани нису свесни јесте да ван њиховог града, малтене тачно пропорционално удаљености од њега, опада поштовање неких елементарних закона. (У ствари, тај феномен почиње да се примећује већ у граду, кад се крене ка његовој периферији. Ево још мало статистике: у Београду угоститељи пријављују 70-80% свог обрта за легалне токове новца, у Новом Пазару тек 10-20%.) А онда се појаве неки демагошки талибани са изванредним идејама стварања привида да се нешто ради...
Doctor Wu Doctor Wu 14:52 14.03.2010

Re: auuu...

У ствари, тај феномен почиње да се примећује већ у граду, кад се крене ка његовој периферији. Ево још мало статистике:у Београду угоститељи пријављују 70-80% свог обрта за легалне токове новца, у Новом Пазару тек 10-20%.

Pa to sve ide u prilog tezi da nisu problem politicari nego da se, zapravo, narodu ne mili pravna drzava. Sve dok Srbin ne shvati da je rupa, krater na putu sa gledista nekog opsteg narodnog bogatstva cist gubitak za sve (jer ce vlasnik kola umesto na investiranje ili kupovinu neke nove vrednosti, pare potrositi na popravku nekog "japanca", "nemca" ili "italijana" Srbiji nece moci ni makac napred. Ne treba nama nauka u skolama, nego osnovi cost-benefit analize (CBA). I logika. Ja bih decu u skoli samo to ucio: da pisu, citaju i logicno razmisljaju. Sve ostalo ima na internetu.
Bili Piton Bili Piton 15:15 14.03.2010

Re: auuu...

Unfuckable


Džilasu bi, kao i prethodnicima uostalom, Beogradžani verovatno oprostili katastrofalni saobraćaj, imbecilne šoping molove, prljavštinu, mestimično sjebanu ili skroz nedostajuću infrastrukturu, predizborne bajke, pse lutalice, brljotine sa tužbama Infostana, lagarije oko kladionica i sličan treš ...
- ali imam vrlo jasan dojam da mu neće oprostiti tih nekoliko stotina kubika drva (gledano njegovim krupnosopstveničkim sistemom vrednosti + preinačeno u kvadrate betona koji se inteligentno mogu iskoristiti) što će ga, kad bude vreme za to a ovakvog kakav je - veoma iznenaditi.



43nikola 43nikola 15:15 14.03.2010

Re: auuu...

Nemam šta da dodam! Sem pitanja - koliko ima smisla obraćati se TIKVI BEZ KORENA (beogradskih)! Ali, itekako ima smisla ponoviti '96!!! Samo, čini mi se da više nema ko da nas 'povede', svi su se 'utalili'...
vishnja92 vishnja92 15:28 14.03.2010

Re: auuu...

Ja bih decu u skoli samo to ucio: da pisu, citaju i logicno razmisljaju. Sve ostalo ima na internetu.

wua za ministra prosvete.


snjavi, The Mama
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:14 14.03.2010

Re: auuu...

Unfuckable
pazi bate: nisam ga ja terao da se onoliko širi kod Bećkovićke s tim pričama "45 dana i rešavamo stvar! Brinemo se o detzi...blablabla", sam je to uradio.
Možda baja nema dobrog savetnika, sad mi i to pada na pamet?
Mislim, očigledno je da nema, čim ide okolo i radi ovakve bedastoće.


slažemse
mirelarado mirelarado 16:31 14.03.2010

Re: auuu...

Doctor Wu
Pa to sve ide u prilog tezi da nisu problem politicari nego da se, zapravo, narodu ne mili pravna drzava. Sve dok Srbin ne shvati da je rupa, krater na putu sa gledista nekog opsteg narodnog bogatstva cist gubitak za sve (jer ce vlasnik kola umesto na investiranje ili kupovinu neke nove vrednosti, pare potrositi na popravku nekog "japanca", "nemca" ili "italijana" Srbiji nece moci ni makac napred. Ne treba nama nauka u skolama, nego osnovi cost-benefit analize (CBA). I logika. Ja bih decu u skoli samo to ucio: da pisu, citaju i logicno razmisljaju. Sve ostalo ima na internetu.


Слажем се. Али, тешко да постоји народ којем се мили правна држава, она му се мора наметнути. Оно што је за Србијицу специфично, међутим, јесте да се правна држава најмање мили управо онима који треба да је наметну: политичарима, а cost-benefit analiza њима се своди на no-cost-huge-personal-benefit analizu.
Doctor Wu Doctor Wu 16:53 14.03.2010

Re: auuu...

Слажем се. Али, тешко да постоји народ којем се мили правна држава, она му се мора наметнути. Оно што је за Србијицу специфично, међутим, јесте да се правна држава најмање мили управо онима који треба да је наметну: политичарима

Ne bih rekao da je to neka posebnost Srbijice. Svi smo svedoci onoga sto se desava po Grckoj, sumnjam da su neka Bugarska, Rumunija, Hrvatska, Italija, Portugalija, Poljska ili Spanija u ista boljoj situaciji.

Na jednom drugom blogu sam objasnio zasto mislim da je pravna drzava upravo sada u interesu vecine naroda, pa da se sada ne ponavljam.

mirelarado mirelarado 17:07 14.03.2010

Re: auuu...

Doctor Wu
Na jednom drugom blogu sam objasnio zasto mislim da je pravna drzava upravo sada u interesu vecine naroda, pa da se sada ne ponavljam.


И мене обесхрабрује та ситна, наслеђена корумпираност тзв. "малог човека", обичног грађанина, који не увиђа да му је поштовање закона у интересу. Да би се тај и такав утерао у легалне воде, држава треба да буде чиста и мирисна, колико је то могућно, а ова наша... много се осећа.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:44 14.03.2010

Re: auuu...

Што се тиче правне државе, у ствари што се тиче самог појма државе, у српском народу превлађује идеја да државу признаје и призива само кад она треба нешто да му дâ, а не кад и он њој треба нешто да пружи. Мислим, није ово нешто специфично српско, али снага укорењености и распрострањености ове идеје ипак нас од других доста разликује. Даље, овде најчешћи приступ појединца држави, и обрнуто, државе појединцу, јесте да су то две сукобљене, завађене стране, готово два архинепријатеља, што се огледа од односа администрације према онима који их плаћају до односа грађана према плаћању обавеза. Држава се још увек доживљава као да је пусто-турска, а не наша.

Него, да не тупим, јер овај коментар пишем најпре што сам се сетио једне црно-беле фотографије коју, на жалост, не могу да нађем на мрежи, из разрушеног Берлина (Бремена?), непосредно по завршетку Другог светског рата. Призор је прилично сведен: улица, као неки мали трг, около полукуће (јер друга им половина обично фали), рушевине и шут са згаришта, а у фокусу је обичан дрвени сто са очигледно неким службеником који за њим седи и записује, док се испред њега отегао уредни и стрпљиви ред грађана. Легенда испод те фотографије гласила је: Грађани разрушеног Берлина стоје у реду да плате порез.

Ова моја идолатрија такође хтела би да укаже на овдашњи мањак саме идеје социјалне солидарности. Погрешно смо, претходних година, научени, али и физиономије народа се ипак мењају, као што се мењају физиономије градова и држава.
mikele9 mikele9 23:38 14.03.2010

Re: auuu...

a za djilasa: biti stanovnik ovog grada je stvar stanja duha i dozivljaja medjusobnog pripadanja. veze to sa mestom rodjenja nema, a jos manje sa ambicijom (vec sam dosadna sama sebi i znam da on ovo nece razumeti, ali jace je od mene)

I ne samo za Djilasa! Jeste stvar duha i međusobnog pripadanja ali i delanja i voljenja svog grada.
Jedan primer kako i koliko se voli svoj grad.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:09 14.03.2010

Kreten

.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 11:27 14.03.2010

Djilas

Ja sam pravi Beograđanin, a to znači veoma ambiciozan čovek. Zato mi neće biti dovoljno to što znam da će Beograd posle 40 godina dobiti ne jedan nego dva mosta. Želim da me Beograđani pamte kao „jednog od nas", koji je celog sebe dao da Beograd postane prava evropska metropola - grad u kome se kvalitetno živi, koji neguje svoju davnu istoriju, ali i stvara novu, koji se ponosi i svojim građevinama, ali i svojim ljudima, neguje kulturu, stvara sportske šampione i predstavlja omiljenu turističku i privrednu destinaciju. Izazovi vremena ne smeju da spreče Beograđane da Beogradu dokazuju koliko ga vole. A svi znamo da se ljubav dokazuje.



Lično se zalažem da preporuka za bilo koju funkciju bude skup osobina kao što su stručnost, sposobnost, vizija, rad, odgovornost i poštenje. Te osobine čine dobre menadžere, dobre gradonačelnike i dobre predsednike. Uspeh, dakle, ne donosi funkcija sama po sebi, već ličnost i način rada.


Sve mi se cini da nas Djilas smatra mentalno zaostalim kada moze ovako nesto da izjavi uprkos svemu sto se ( i sto se nije) izdesavalo od kako je postao gradonacelnik.

A tek - pressova skola novinarstva - profesionalna bruka:

Ima PRESS još jedno pitanje: Da li je biti uspešan gradonačelnik najbolja preporuka za najviše funkcije ili je mesto prvog čoveka grada dovoljno za istorijsku besmrtnost?


Sve skupa - Odmah sam se setio jednog drugog intervjua i nadam se da ce press sledeci put kada bude intervjuisao gradonacelnika u potpunosti prepoznati taj jedinstveni istorijski format sagovornika i postaviti to kljucno pitanje na koje siroke narodne mase sa nestrpljenjem ocekuju njegov odgovor:




Tesko je naci oblast ljudskog interesovanja o kojoj vi, druze Djilas vec niste otvoreno i neposredno iznjeli svoje, ma i najopstije, misljenje. Ali postoji ipak jedno uvijek aktuelno pitanje koje se vama kao humanisti moze, prije mnogih drugih, postaviti. Cemu u ovo doba pridajete najveci znacaj u zivotu covjeka radi ostvarenja njegove licne srece?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana